מחשבות על בוסטון / יונתן .S.

"אין בנמצא שמחה גדולה מזו שלא ציפינו לה" (סופוקלס)

באמת שאין שמחה גדולה כרגע מלהיות אוהד של ה-NBA. עמוק בתוך הקיץ, לאחר שבמשך שנים החלק הזה של השנה מיועד כבר לפתיחת עונת הפוטבול (כאשר החודש נפתחים מחנות האימונים של הקבוצות) הסערה סביב הליגה מסרבת להישכך. אולסטארים רבים שינו כתובת, קבוצות החליטו מבחירתן להתפרק ואחרות מהמרות על כל הקופה בכדי לנסות למצוא אולי אלטרנטיבה אל מול המעיין המתגבר באוקלנד. והיד עוד נטויה…הסאגה סביב כרמלו והמעבר לרוקטס מסרבת להיעלם מהכותרות, כאשר רק השבוע זכינו לחוות עוד רעידת אדמה בליגה, כאשר מקורות נתנו פומבי לבקשתו של אירווינג לעבור בטרייד מהקאבס לקבוצה אחרת. אפילו אדם סילבר התראיין ואמר ש-"הסיטואציה בקליבלנד מאכזבת ושמדובר על סוג הדרמה שהליגה לא זקוקה לו", אך כולנו יודעים בפועל שבמקום מסויים זה נאמר בקריצת עין – הליגה חותרת תחת חודשי הפוקוס של "ליגות הקיץ" (פוטבול ובייסבול) והתשומת לב שהיא יוצרת סביבה מביא לכך שרבים מכריזים ש-"היא רצה 12 חודשים בשנה".

לצד כל נושאי השיחה הרבים שסובבים סביב ה-NBA כרגע, ממשיכה להיות קבוצה שניכר שגם היא עצמה (בין אם זה ההנהלה או השחקנים) וגם אוהדיה (בהחלט אוהדיה..) מתנהלים במן עולם משל עצמם, בו הם חשים שאין דבר רע הנקרה בדרכם. לא לא הווריורס….אני מדבר על "אומת הסוריאליסטים", על "המתקשים לראות את המציאות", על ה-"דוגמאות במילון למושג – חלומות באספמיא". על "האוהדים הדוגמתים". אני מדבר על ה-Celtics Nation. איך לא כשמדובר עליי….


גולדן סטייט הינה קבוצה חסרת תקדים, בקאבס עדיין לא נס ליחו של LBJ. קבוצות חדשות מנסות לקום ולקרוא תיגר עליהן – חלק באופן שנראה אולי מציאותי יותר (מינסוטה, יוסטון, אוקלהומה) וחלק שקרובים יותר להגדרת המושג "אוטופיה" עם מה שהם בנו אצלם (קליפרס, טורונטו ו-Philly Babies) – אך עדיין בבוסטון, וכל סביבת ניו אינגלנד, חווים שמחה עצומה. הריי לזכות באליפות זה בידיים שלנו, בני התמותה, אבל לזכות בלוטרי? זוהי מתת האל – לא פחות מכך! 😉

אבל אפשר קצת להבין את אותם האוהדים…כל היום הם שומעים איך אוהדים רבים של הליגה, בפרט של הלייקרס, מטפטפים להם על כך שהם זכו באליפות אחת ב-30 שנה. שנים על גביי שנים של דומיננטיות יכלו להימשך, אך מציאות עגומה במיוחד הכתה ביתר שאת בארגון והקהילה במותם של הבחירה ה-2 בדראפט 86', לן ביאס, עקב מנת יתר של סמים ביוני 1986 (נחשב בעיניי רבים לשחקן האמריקאי הכי בולט ומוכשר שלא שיחק כלל בליגה המקצועית), ולאחריו גם מותו של מי שנחשב ליורשו של בירד בבוסטון,  רג'י לואיס, אשר התמוטט בעת אימון ב-1993 לאחר בעיות לב, שהסתכמו ברשלנות רפואית. (שימו לב לסטט' הבאה: משנת 1988 ועד שנת 1993, ללואיס היו 7500 נק', 5000 ריב' ו-500 חטיפות. היו רק עוד 5 שחקנים באותו הזמן עם כמויות זהות – ג'ורדן, בארקלי, דרקסלר, קארל מאלון וכריס מאלין. היה משחק משודר בגארדן בין הסלטיקס לבולס שלואיס שמר על ג'ורדן וחסם 4 מהזריקות שלו. ג'ורדן, לא אדם שהחמיא רבות לשחקנים סביבו, טען שהאורך של לואיס פשוט "בלבל אותו לחלוטין. כשיש לך את היכולת לעבור את השחקן, אך עדיין אתה לא מצליח בסוף לקלוע עליו אתה הופך להססן. דבריו של ג'ורדן… – השחקן יכול היה להיות HOF בזכות כישרונו הרב).

האומה מלאת הגאווה חוותה מאז מפלה שממנה היא כבר התקשתה להתאושש עד אותו אירוע מכונן, כאשר אוחדה שלישייה חדשה בבוסטון בדמותם של גארנט, פירס ואלן. בסופו של יום, גם כאן החוויה הייתה שמחה מהולה בעצב, עקב העובדה שאליפות אחת הגיעה, אך 2 אחרות נפלו עקב פציעות של שחקני מפתח (עד היום אותה חמישייה מתהדרת בסטטיסטיקה שהם מעולם לא הפסידו סדרת פלייאוף בהרכב מלא שלהם). היה צריך להודות שאין ברירה וכלקח מהדעיכה האיטית של המועדון, פוסט בירד, מקהייל ופאריש, ה-GM איינג', ששיחק איתם, החליט לפרק את החבילה מוקדם מהצפוי והעדיף את הבנייה הבריאה יותר מהגאווה והכבוד בלבד. אם אז ראינו את ביל סימונס יורד על הטרייד הזה בערב הדראפט של 2013 ושמענו קיטונות של ביקורות עליו, היום המציאות נראית אחרת לגמרי – בהחלט מהסוג שלא ציפו לה. ולכן…אפשר להבין את השמחה הגדולה. אמנם כזאת שלרבים נמאס כבר לשמוע עליה, אך לצערם, אני בעצם כאן כדי להגשים את אותו הדבר שמבעיר את חמתם.

בוסטון המשיכה הקיץ להתקדם עוד צעד בדרך לניסיון של הגשמת היעדים הראשיים של הקבוצה במסעה אל עבר המטרה הגדולה – "גולדן לארי". ישנם המון נושאים שחשוב לי לדבר עליהם ולצערינו לעבדיכם חשוב להכביר במילים ומאידך גם להכניס

הכל, לכן נחלק זאת להמון תתי נושאים, במקום כתיבת מסה ארכנית ללא מיקוד. אציין מראש שמדובר על כתבה יחסית ארוכה ולכן החלטנו לאפשר מראש לקוראים את האופצייה לבחור מה לקרוא. אי לכך, הכתבה מחולקת לסעיפים כך שניתן לבחור מה לקרוא באופן נוח. לחצו על תת הסעיף שמעניין אתכם כדי להגיע לכתבה עליו:

לסיכום, אני רוצה לסיים דווקא עם משהו טיפה פחות קשור. מן אנקדוטות נחמדות ומצחיקות (חשוב לציין שכל הנאמר בה הוא נעשה בהומור בלבד ולא מדובר על יותר מסאטירה):

1. קריינות מעניינת למשחק של הסלטיקס.

2. ללא ספק הישג גדול…!

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 109 תגובות

  1. סלטיקס של שךושל הגדולים אחת הקבוצות האדירות שהיו, תחשבו שגם פירס, אלן וגארנט הלאחדו כשהם מעבר לשיאם. אם הקבוצה הזאת הייתה נוצרת בתחילת שנות ה 2000 לדעתי היו להם 5 6 אליפויות.

  2. הספקתי לעבור רק על הפתיח ועל החלק שדן בטריידים –
    נהדר!

    רועי, צריך לשקול להוציא כל אחד מהחלקים הפנימיים כפוסט נפרד.
    זוהי עונת המלפפונים,
    חבל שהשקעה גדולה כל כך תזכה לחיי מדף קצרים יחסית.

  3. לי נראה שמה שיעצור טרייד בין הסלטיקס לקאבס,
    זה חוסר הרצון של הקאבס לחזק את הסלטיקס.

    על פניו נראה שהמחיר של הטרייד יקר מדי.
    אבל יש רק שאלה אחת מהותית בנוגע לטרייד –
    אייזה תומאס.
    אם מחלטים שהוא שווה מקס, אין סיבה לטרייד.
    אבל לי יש תחושה שהסלטיקס לא בטוחים שהוא שווה מקס.
    ואז, אין בכלל ספק –
    אם אתה יכול להשיג שחקן מקס, אתה הולך על זה.

  4. העתקתי מגיא( באופן לא מודע) וקראתי רק את הפתיח והטרידיים , בהמשך היום אנסה להספיק לקרוא כמה שיותר , מעניין מאוד ומושקע ביותר תודה רבה !

  5. נהדר, מקיף, ואיכותי.
    בנוגע ל AD השאלה היחידה האם הוא למכירה מדובר בשחקן אולי המבטיח בליגה(לדעתי מדובר בשחקן טופ 5 שרק לברון דוראנט קוואי וקרי לפניו), וצעיר שיכול בקלות להיות השחקן הטוב בעולם, שאתה יכול להביא אותו אתה מביא.
    לדעתי הבעיה העיקרית של הסלטיק זה שהיא בנויה לרוחב- זה נחמד לעונה רגילה אבל בפליאוף שהרוטציות מתקצרות זה פחות אפקטיבי. גולדן סטייט זה מקרה חריג(2 טופ 5 עוד 2 בסביבות טופ 20 וכספי), אבל אני לא בטוח שבוסטון עדיפה על הפרוייקט של יוסטון(כריס,ג'יימס), ואוקלהומה(ראס,פול), לכן לדעתי הם חייבים להנחית סטאר השאלה זה מי?(איינג' לא ממהר כלל, אולי בונה על יאניס/דיוויס שהם כנראה 2 השחקנים המבטיחים בליגה).

  6. אוסף מאמרים מעולה. אני חושב שהחיסרון בסקנד גארד כמו בראדלי יפגע בבוסטון, בעיקר בזכות יכולת הריבאונד, אבל איינג' יוכל למצוא פתרון. דני גרין מאוד יתאים לסלטיקס.

    1. קניתי
      גרין, עוד מישהו ובחירות עתידיות לבוסטון
      תומאס ועוד מישהו ובחירות עתידיות לקליבלנד.
      קיירי לספרס.

  7. מושקע ביותר יונתן! החולשה היחסית של הסלטיקס לדעתי היא המחסור בסנטר דומיננטי. אני חשבתי שהיו צריכים אולי להמר על מארק גאסול בקיץ…

    1. הבעיה שלהם שגם גאסול וגם הורפורד יחסית מבוגרים ומתחילים (יתחילו לדעוך).
      אני חושב שהורפורד יותר מתאים מגאסול למשחק המהיר של הסלטיקס.
      ישנם מעטים מהגבוהים שבאמת אפשר לבנות סביבם קבוצה (AD, קאזינס, KAT)

      1. דווקא לדעתי למארק גאסול יש עוד איזה שנתיים-שלוש בטנק ונראה לי שראינו בממפיס שלגמרי אפשר לבנות סביבו קבוצה, דווקא סביב הברגים הרופפים של קאזינס בחיים לא הייתי בונה קבוצה.

  8. קראתי רק את נושא הטריידים ומסכים איתך רק בכך שזב באמת קו פרשת המים.אחרי העונה נדע מי משני הצדדים צודק.האם אברי ואוהדי איינג' שישימו אצבע בעין ויגידו אתם רואים איזה תותח הוא,עשה בית ספר לכולם או החלק השני שטוען שאיינג' איבד את המומנטום להעמיד קבוצה אמיתית שתתחרה על אליפות.
    לגבי 2 הטריידים שדיברת עליהם אז אני באופן אישי מאוד אוהב את קיירי וחושב שהוא בהחלט שחקן פרנצייז ואם התמורה שבוסטון הייתה צריכה לתת זה תומאס,קראודר ובחירת דראפט אז בוסטון יוצאת מורווחת ובגדול.
    לגבי דיוויס אז את הצד של בוסטון אני מבין ולעניות דעתי בשבילו ה-כל צריך להיות על השולחן.איינג צריך לבוא ולומר לדמפס בוא תרכיב איזה חבילה שאתה רוצה מכל מה שיש לנו ,אני רק חותם.
    לגבי ניו אורלינס אז זה בטח לא מצב ש2 הקבוצות מרויחותץשיש לך שחקן כמו AD אתה לא מבצע עליו טרייד על אחת כמה וכמה שהוא לא בשנה האחרונה של החוזה שלו.לוותר על שחקן כזה(ולא משנה מה התרומה שתקבל)זה להצהיר שהקבוצה שלך לא הולכת ולא תלך לשום מקום לעולמים.

  9. וואו יונתן כל הכבוד! ממש מסה.
    כל כך הרבה נקודות חשובות ומעניינות.
    אני אגיב על כמה נקודות:
    1) הטרייד על בראדלי. לדעתי טעות גדולה. לא רואה סיבה להשאיר את מוריס בשנה הבאה כשיש.כל כך הרבה כשרונות צעירים אז העה שווה לנצל את השנה הזאת לנסות באמת.להגיע לגמר הליגה. זהו ניסיון חשוב מאין כמוהו ובראדלי היה שם אותם בעמדה טובה יותר.
    2) הצעירים. ממש חוות כשרונות צעירים. יבוסלה וזיזיץ' במיוחד מעניינים לאללה. יתרמו לריבאונד שכל כך היה חסר שנה שעברה, השאלה איך יצליחו להתאים עם השיטה של הכדורסל ללא עמדות. יהיה מעניין לראות.
    3) ג'יילן בראון. חייב להיות בחמישייה. אם כבר העזבת את בראדלי אז הסיבה היחידה ההגיונית היא לפנות מקום לבראון. מצפה ממנו להיות שחקן של 30+ דקות למשחק כדי שבאמת יוכל לממש את הפוטנציאל.

    ניגע בשאר הנק' אחר כך

  10. ולהמשך הנק':
    4) טריידים. דיברנו על זה למוות. חובת ההוכחה על איינג' האם הוא מסוגל להמיר את כל הכישרון והפוטנציאל לידי קאש אאוט. לדעתי היו הרבה פספוסים אבל מבין את הגישה שהוא רצה לחכות לפני שיכנס all in (וגם לא ידע שהמצב בקליבלנד כזה רעוע שזה אגב אחת הסיבות למה אסור לחכות עם לחיצה על ההדק כשיש לך הזדמנות, והיו לו כאלה).
    5) איזאה תומאס. מת עליו. חולה עליו. מעריץ שלו. אבל הוא לא שחקן מקסימום. אם איינג' וויתר על כל כך הרבה הזדמנויות להביא כוכבים רק כדי לתת לו מקס אז אני באמת אהיה בשוק. לדעתי ינסו להוציא ממנו חוזה סביר של גג 18 לעונה. וממליץ לקרוא את הכתבה על הקיץ הגרעיני הצפוי של השחקנים החופשיים של 2018. כמו שאמרו שמה כמה ג'י אמים, הרבה סוכנים יאבדו את העבודה שלהם. והרבה שחקנים הולכים לסבול מהקיץ הפזרני של 2016. תומאס יהיה אחד מהם (וזה טוב לבוסטון).
    6) ריי אלן. באמת חבל לראות שחקן שהיה כל כך מזוהה עם הקבוצה ותרם כל כך הרבה לקבוצה נשאר מחוץ למורשת הסלטיקית. יהיה מאוד צורם אם יפרישו את החולצה של פירס וגארנט ולא את זו של אלן.

    זהו. עברתי על הכל נראה לי ומאוד נהניתי. תודה.

          1. פששי חזרתי עכשיו על עמוד הוויקיפדיה של ג'יזס שאתלוורת' ומתברר שלא זכרתי בכלל שהוא שיחק בסיאטל בין מילווקי לבוסטון. כולה 5 שנים בבוסטון כשהייתי בטוח שהיה שם איזה 10 שנים. לא שווה הרמת חולצה בגארדן עם כל הכבוד. שישאר עם הטבעות על הידיים.

          2. אני לא חושב שהפרישו מספר שחקן ששיחק רק 5 עונות בסלטיקס.
            צריך גם לזכור שריי אלן הוא זה שבחר לעזוב, ובטונים צורמים למדי.

          3. אוהבים בהחלט לתת כבוד לכוכבים שלהם,ביחוד לתת לסמלים הכי גדולים לסיים את הקריירה במקום אחר (ולא חתימה ליום אחד זה לא אומר כלום-חוץ מהתבזות של פירס לדכעתי)

          4. אני אהיה ממש מרושע – רג'י לואיס?
            אבל קצת יותר עניינית, את קווין גארנט על עונה אחת יותר כן? זה יהיה קצת קטנוני.

          5. בלית ברירה (הרי ברגע של רשעות, פרטת על מיתרי ה-OCD שלי…) בדקתי –
            אכן אין מי ששיחק רק 5 עונות והופרשה חולצתו.
            רג'י לואיס?
            6 עונות.

            (ואני לא נכנס לנקודה של מי בחר לעזוב, ומי לא…)

      1. אם הוא ינעל את התאום שלו בחדר המלון ויעלה לשחק בוויזרדס במקומו וישחק ממש גרוע אז אכן זה יכול לעבוד, אבל עולה השאלה מה יקרה אם מרקיף ינסה לעשות את אותו הדבר?

  11. השאלה האמיתית שהסלטיקס צריכים לשאול את עצמם היא נהאם כדורסל ללא עמדות הוא גם כדורסל ללא ריבאונד?

  12. עוד נקודה לגבי תומאס – בהינתן הסיטואציה שלו: הפציעה, העובדה שהוא סיים עונת שיא שיהיה קשה לשחזר, העובדה שגורדון היוורד מגיע על חוזה מקסימום, והירידה בתקרת השכר הצפויה, ראוי מאד להעריך את העובדה שלא דרש הארכת חוזה כרגע. הוא באופן גלוי בא לסלטיקס ואמר להם פחות או יותר – נחצה את הגשר כשנגיע אליו. הוא מסכן כאן המון, אבל זה אחד הדברים שכורם לך לאהוב אותו. הוא מאמין בעצמו ואוהב את המשחק.

  13. מעולה, כל הכבוד.
    זו לא כתבה זו אנציקלופדיה.
    גם אינפורמטיבי וגם משעשע.
    ממך יונתן, לא ציפיתי למשהו אחר.
    ובאורך של תגובה רגילה 🙂

  14. יופי של כתבה. אבל באמת, לא רואה שום סיבה למה היא לא תופיע כולה קטע אחרי קטע בפוסט אחד, בלי קישורים. זה הרבה יותר נוח.

  15. מניף דגל לבן .
    כרגע מה שחשוב לי הוא לצאת בשלום מקנית.מחשב חדש אחרי שהבנתי איזה מסך מחשב יתאים לי לעריכות וידיאו ,.
    יש כמה אפשרויות לא אחאה את הקוראים .
    בין היתר אני לא רואה את עצמי נכנס לדיוי. מעמיק על קבוצת כדורסל ,שלדעתי מצליחה לתקוע את עצמה בכל הזדמנות אמיתית וודאי שחא לעבור על כל הנושאים .
    אז כדי לא לצאת פטור ללא כלום לדעתי השילוב של גייסון טאטום ואיזאייה תומאס הוא בסיס אמיתי לשינוי מגמה והפיכת קבוצת המפסידנים הזו למשהו אחר .
    אייברי בראדלי עזב לדעתי שטות מבחינת הקבוצה ומבחינתו אבל הוא בחור אימפולסיבי גם את ירושליים עזב בשליפה לא במורה מסודרת.
    הבחור הנלמד מיוטה ….הייורד לא ראיתי אותו מספיק ברמות הגבוהות כדי לדעת איך ישחק כאשר כל הלחץ עליו .
    בגדול בעמדת המאמן יש להם מאמן אוניברסיטה לא רע שלא הוכיח יכולת לתפקד טוב עד היום במצבי לחץ מכריעים.
    עד כאן וגם כך חרגתי בגדול מהזמן שאין לי .

  16. עכשיו סיימתי לקרוא את כל הנקודות.וגיא קורא לנו אוהדי הלייקרס אופטימים???
    בכל הפוסט הארוך והמושקע הזה כל מה שראיתי פה זה דברור(יוצא מן הכלל כן) של איינג' ומהלכיו הסופר מתוחכמים שכנראה רק אוהדי בוסטון רואים.
    בשביל שיהיה מעניין בליגה אז מה נאמר הלוואי בשבילכם שהכל נכון ואיינג' באמת גאון שפופוביץ כלום לעומתו,אני בכל מקרה עדיין עומד מאחורי ההתערבות שלי עם אברי ובטוח שאני אראה אליפות לפניו.

    1. קודם כל, אין שום סיכוי שאתה לוקח את ההתערבות ביננו. דבר שני, תודות לדוראנט נצטרך לחכות לפחות איזה 3-4 שנים עד שנדע מי ניצח.

  17. תודה רבה יונתן עכשיו קראתי

    ההחתמה של הייוארד מצויינת.
    תומאס לא שווה מקס ואפילו לא קרוב והיו צריכים לעשות עליו טרייד הקיץ במקום על בראדלי.תומאס שחקן מרגש אבל בשביל לזכות באליפות צריך רכז אחר.כל העניין של של בנייה הוא יפה ונחמד ואולי טייטום ובראון יהפכו לשחקני ליגה טובים אבל בשלב כלשהו צריך ללכת על התכלס שזה התמודדות על אליפות.המקום הראשון במזרח בעונה הסדירה לא מרמז על קונדידטוריות.זה הקונפרנס החלש ומעבר לזה שהיה ברור שקליבלנד בפלייאוף תטייל בוסטון התקשו גם בשלבים הקודמים נגד וושינגטון ושיקאגו.אם קליבלנד מסכימים אני לוקח את קיירי איירוינג בשביל תומאס קראודר ובראון בשתי ידיים.יש יותר מידי שחקנים בינונים בסלטיקס.על תומאס והורפורד הייתי עושה טרייד כי אלו 2 שחקנים שלא יובילו את בוסטון לאליפות ואפשר לקבל עליהם 2 סופרסטארים[רכז בכיר סטייל איירוינג ועוד 4-5 בכיר במקום הורפורד הבינוני].היווארד החתמה מצויינת ואת בראדלי הייתי משאיר.
    מסכים עם יניב שהלייקרס יקחו אליפות לפני הסלטיקס.בוסטון עם אליפות אחת ב 31 שנה והלייקרס באתה תקופת זמן עם 7.

    1. את הטרייד על תומאס קראודר ובראון לאו דווקא הייתי עושה על קיירי.לפני שנודע שקיירי רוצה לעזוב גון וול לא רצה להאריך חוזה בוושינגטון]האריך ברגע שיצאה הידיעה על קיירי] והוא יותר מתאים לסלטיקס.קיירי מתאים לניקס

  18. וואו איזו השקעה!
    גם כמות וגם איכות.
    הייוורד החתמה מצוינת שהייתה מתבקשת. חבל שלא הביאו גם את פול ג'ורג' שהיה סוגר להם את הפינה בכמעט כל קטגוריה אפשרית כולל הגנה.
    לגבי בראדלי אני חושב שזו הייתה טעות. הוא נראה בעל אופי נוח ומחויב לקבוצה, כך שבהחלט יכול להיות שהיה סוגר על חוזה של 17 או 18 מיליון דולר לטובת קידום הקבוצה. עם תומאס היו יכולים להגיע ל-25 מיליון דולר לשנה אחרי משא ומתן קשה. הוא בהחלט שווה את זה.
    אני הייתי נפטר מסמארט, הורפורד ו-2 בחירות דראפט עתידיות ומביא את אנטוני דייויס. עכשיו תארו לכם חמישיה עם תומאס, בראדלי, הייוורד, טייטום/בראון/קראודר ודייויס. חלום. זה בהחלט יכול לעבוד על הכדורסל ללא עמדות של סטיבנס. בטוח שהיו משלמים מס מותרות אבל עם חיתוך של מספר שחקנים משלימים לא בטוח שיגיעו הרבה מעל התקרה. הרכב כזה הכולל 4 כוכבים עם מספר שנים עד סיום החוזה, יכול להשתפשף, לרוץ כמה שנים ולהגיע רחוק מאוד.

  19. 1. החתמת גורדון היוורד טובה וסוגרת להם עמדת SF שיכול לשחק גם SG (ולדעתי זה למה שיחררו את בראדלי). בהחלט שווה לראות איך היוורד בסיטואציה של קבוצה שהולכת רחוק.
    2. אני חושב שזו היתה טעות לשחרר את בראדלי, במיוחד שזה שחקן שלא צריך את הכדור כדי להיות אפקטיבי והוא שחקן משלים מצויין ליד פםליימייקר. נותן חיתוכים ותנועה ללא כדור וכמובן הגנה מצויינת. בהחלט חושב שהיה אפשר לסכם איתו על חוזה נוח.
    3. עם כמות הצעירים והעומס בעמדת ה-SF, קראודר פשוט לא רלוונטי בקבוצה (אולי מביא ניסיון וקשיחות) ולכן אני סבור שממנו ומסמארט (שהוכיח שהוא שחקן לא רע אבל בראדלי טוב ממנו) היה צריך להיפטר בטרייד עבור שיפור עמדות אחרות ונכסים עתידיים.
    4. טרייד AD – לא כל יום קורה "קווין גארנט" (שבמקרה מקהייל היה שם במינסוטה). זאת אולי האופציה הכי טובה עבור הסלטיקס אבל זה בהחלט נראה כמו חלום. הפליקנס יוותרו קודם על קאזינס לפני שהם שולחים את AD.
    5. תומאס – הפך להיות שחקן אדיר בסלטיקס אבל גם לטעמי עדיין לא שווה מקסימום והוא כנראה ידרוש (ויקבל) סכום כזה. עניין הפציעה הוא מעניין ונראה איך הוא יתפקד כשהעונה תתחיל.
    בהחלט יש פה עניין סביב קיירי (אם כי הקאבס לא ירצו לחזק יריבה עיקרית). אני חושב שאם ישנה אפשרות לוותר על תומאס, קראודר ובחירה אז זה הגיוני (לא חושב שהסלטיקס יוותרו על בראון/טייטום). השאלה כמה הקאבס נואשים.
    6. ריי אלן – שחקן ענק ואישיות נדירה. כל הקטע של הכעס וכד' שמובל ע"י גארנט זה פשוט שטות גדולה. מראה יותר על האישיות של גארנט מאשר על של אלן.

    1. מחמיא מאוד. תודה רבה ואשקול זאת ברצינות. והיי! אני לא רואה משהו רע בלהבות ולאחד מוחות ולרשום משהו יחד. הפרייה הדדית היא דבר נהדר.

  20. תודה רבה לכל המגיבים כאן.
    אני שמח שנכתבה יצרה שיח פורה בין אנשי קהילת האתר.

    כן חשוב לי לציין שנכתבה הועלתה עכשיו ולא כפריוויו פתיחת העונה, כי הנושאים הללו רלוונטיים, ברובם , כעת.
    בנוסף לכך (אך לא בהכרח קשור לאמרה האחרונה) – אני באופן אישי לא חושב שהכתבה מאופיינת בגוזמה. נעשה פה ניסיון להפגין גישה דטרמיניסטית מצידה של הקבוצה ואני מאמין שלפחות לזכותם של מקבלי ההחלטות, ניתן לזהות זאת כחוט השני בכלל המעשים (בניגוד לקבוצות אחרות בליגה..).
    האם בכל זאת נראה שהגישה בעיקר אופטימית? כמובן. אין בכך דבר רע. אנשים יגידו שהקבוצה לא הולכת כך לשום מקום ואחריהן יכולים לטעון שכבר 3 שנים היא בעלייה מתמדת וניצלה כמעט כל הזדמנות אפשרית שההנהלה ראתה בה כנכונה לשיפור הקבוצה. ועד כה, אותן החלטות לא התגלו ככישלון. לכן אני חושב שראוי כרגע יותר לנסות ולחפש את ההגיון במעשים ופחות לחפש את הביקורת, כיוון וכרגע (בעיניי האישיות) הן פחות מוצדקות.
    אי אפשר להגיד "היו צריכים להביא את א,ב, ג"….זה לשחק במשחק השנוא עליי – מה היה קורה אם…?.
    בכל מקרה, אנו נהיה חכמים יותר ברגע שנגיע לפתיחת העונה והלאה.

    נ.ב – לכל אותם אוהדי לייקרס שאהבו לרשום פה ביקורות על הקבוצה:

    1 – נראה לי שלהצהיר שהלייקרס יקחו אליפות לפני הסלטיקס זאת אופטימיות באותה רמה לפחות (ואני אישית חושב שאני מפרגן כשאני עוד משווה אותן לאותה הרמה).

    2 – אלו שהעלו את הטיעון הידוע של "אליפות 1 ב-30 שנה" – אני מניח שלא הושקעה קריאה סבירה הפסקת הפתיחה. אמנם זה גם משחק של "מה היה קורה אם..", אך אני מאמין שיותר הוגן להעלות את אותן סיבות בשיח, כי אין עוד מועדון שחווה מצב בסדר גודל כזה.
    ובנוסף, זה שיח שגם לעולם לא ייגמר, הרבה בגלל ששני המועדונים מאמינים באג'נדות שונות – הסלטיקס יעדיפו להצמיח שחקנים בקבוצה והלייקרס יעדיפו לאחד כוכבים מקצוות שונים בליגה.

    1. ולהתייחסות יותר לעומק על טענות המגיבים:

      1 – בראדלי.
      ללא ספק הנקודה שכנראה הרוב ירצו לבחון אם היא הייתה נכונה לקבוצה או לא. אני ציינתי את הסיבות שבגללן היה נראה לגיטימי להעביר דווקא אותו בסוף, אך אני מבין לחלוטין את אלו שטוענים ההפך. כנראה שהתשובה וודאית נקבל רק בהמשך העונה. בכל מקרה, זה מביא לכך שהרעיון של כדורסל ללא עמדות יהיה חייב לתפוס תאוצה ולהראות ניצנים כבר בעונה הזאת.

      2 – תומאס.
      השיח על "האם הוא שווה מקס" לא אמור להתבצע עכשיו. הוא אחרי הפציעה בירך ואחרי עונת שיא שלו, בה הוא קפץ מדרגה והציב את עצמו בסטטוס שידרוש ממנו כעת תגובה נוספת. לכן אני מסכים לחלוטין עם עידו כשטען שזה יפה שתומאס לא דרש עכשיו לבצע מו"מ.
      אם הוא ייתן עוד עונה אפקטיבית באותה המידה, אין סיבה שהוא לא יהיה שווה לפחות לשחקן עם חוזה כמו של מילסאפ ולאורי בעיניי.

      3 – עניין הריבאונד.

      נק' קריטית שלא יצא לי לגעת בה בכתבה והיא אכן נדרשת.

      ישנן 2 נקודות עיקריות בהן הקבוצה נדרשה להתחזק במיוחד הקיץ:
      א) יכולת יצירת נקודות בבידודים.
      ב) יכולת הריבאונד – בעיקר בהגנה.

      לגביי א. אני מאמין שיש סוג של תמימות דעים על השיפור בה. לגביי ב, אני כן מאמין שהקבוצה השתפרה בנושא באופן כללי (למרות חסרונו של בראדלי). אך האם עשו קפיצה משמעותית בתחום? לא חושב כרגע…השאלה שעולה מכאן היא "איך רעיון הכדורסל ללא עמדות משתלב עם הבעייה הזאת?" – האם היא תהפוך לאקוטית יותר? האם השיטה תביא לכך שכולם פשוט יצליחו יותר בתחום ולא יידרש כח משמעותי בתחום בכל זמן על המגרש? ימים יגידו..

    1. אחלה ניסיון להטריל, אך זה לא יילך…

      נראה בבירור כרגע שההנהלה מעדיפה לתעדף בנייה מאשר איחוד כוכבים.
      אחרת לא היינו מתווכחים פה באופן רשלני על טריידים שלא מומשו. ברור שזה נעשה גם מהאמונה שאותם שחקנים לא יצרו מהפך בצמרת, אך מתוך ההחלטות הללו יש גם העדפה בעקיפין, לתמיכה הצעירים כרגע.

      1. סליחה ???

        להטריל ???

        איך הביאו את אייזאה תומאס ?
        מי גידל את אל הורפורד ?
        איפה צמח גורדון הייורד ?
        על מי הרגע כתבת שמדברים ומחכים לו מניו אורלינס ?

        ומי היחידים בלייקרס שברור שלא הולכים לשום מקום ?

        טרול, פליז…

        1. דדי, אם תשים לשנייה את האג'נדה שלך בצד ותבחר להקשיב לצד השני במקום רק לנסות ולמצוא איפה קיימות "פרצות" כדי לנסות לשמוט את בסיס הטענה של בר הפלוגתא, אולי דיונים איתך היו רציניים יותר. ובכל זאת, בחרתי לא לנסות להתיימר שאני זה שישנה זאת בך. לכן אסתפק בלהבהיר לך שוב את הנקודה:

          הבאת הורפורד, היווארד ותומאס לא פוסלות את הרעיון שכרגע הסלטיקס מעדיפים לראות בחוות הצעירים שלה כדרך העדיפה כרגע, ולא העברתם על כוכב מסויים מהליגה. ועובדה לכך היא הוויתור על שלל הזדמנויות במהלך השנתיים האחרונות.

          1. שאלה פשוטה –

            מי אמור להיות השחקן הכי טוב באליפות הבאה של בוסטון לפי התכנית ?

            שחקן שעוד לא נבחר בדראפט ?

            הנקודה מספיק ברורה ?

            אין כאן שום תכנית של בניה סביב הצעירים, רק בחירת תזמון לניצול הזדמנויות.

            אם יש איזה שהוא הבדל בדרך של הסלטיקס והלייקרס, היא בסך הכל שבוסטון יחפשו את הכוכבים שלהם בטרייד (אחרי שכבר החתימו את הייוורד והורפורד כשחקנים חופשיים, אז גם זה גבולי), והלייקרס יחפשו אותם כשחקנים חופשיים.

            זה כל ההבדל, וההצהרה הזו שלך פשוט לא בכיוון.

          2. אנחנו נאלץ להסכים על כך שאנו לא מסכימים.

            אף אחד לא אמר ששחקן אחד ספציפי מהצעירים יהיה המושיע. יש עוד בחירות בדרך.
            אין פה 100٪ בשאלה הזאת כמו שאתה מנסה לצייר….בוסטון בבירור לא פוסלת את המחשבה על פיתוח הסגל הצעיר שלה לקראת העתיד הרחוק יותר. לצד זה, היא מחזיקה גם בגרעין עכשווי לרלוונטי יותר.

            הנקודה העיקרית פה היא שהן לא פוסלות אחת את השנייה. בייחוד לא בבוסטון כרגע. ואם כבר, כרגע הנטייה היא לחשוב על חוות הצעירים בקבוצה מאשר ללכת all in ולמצוא כל אופציה שתהיה בשוק עד שתעלה אחת בכח.

          3. אז אני שואל אותך שוב – מי אמור להיות השחקן הכי טוב באליפות הבאה של בוסטון ?

            אתה רוצה להתערב שהוא לא בסגל של בוסטון היום ?

            אתה רוצה להמשיך את ההתערבות בזה שאני מבטיח לך שדני איינג' לא יחכה לילד שהוא היום בן 18 להגיע לרמה הזאת ?

            אין פה עניין של הסכמה – יש עובדות.

            גם לבוסטון וגם ללייקרס יש ילדים מוכשרים (כשאלה של הלייקרס עם תקרה יותר גבוהה כיום).

            אלה של הלייקרס לא הולכים לשום מקום בזמן שאלה של הסלטיקס כמעט בוודאות יהיו חלק מטרייד בעתיד.

            בוסטון הביאו את כל השחקנים הכי טובים שלהם דרך טריידים והחתמות שחקנים חופשיים.

            והלייקרס ינסו להביא את שלהם (לפחות לשנים הקרובות) כשחקנים חופשיים בקיץ הבא.

            אין פה שום הבדל.

          4. אני לא יכול להגיד לך כרגע מי השחקן שייקח את הקבוצה לאליפות. זה עדיין לא פוסל בעיניי את טענתי.

            עובדות? אל תתלהב על אילנות גבוהים, כי אלו שאתה מנסה לאחוז בענפיהם רקובים הם.

            רק בעתיד נדע אם שחקני הסלטיקס יהיו חלק מטרייד עתידי. כרגע, הם משאירים את כל האופציות פתוחות. עובדה לכך היא וויתור על הזדמנויות רבות אחרות.

            אז כמו שאמרתי – זה לא שחור ולבן כמו שאתה מנסה לצייר זאת. זה שילוב מסויים וכרגע לפחות הנטייה היא יותר לכיוון השארת הצעירים.

          5. לעומת הלייקרס ששם מתכוונים לעשות מה בדיוק עם הצעירים ???

            וכן – גורדון הייוורד, אל הורפורד ואייזאה תומאס הם עובדות.

            ואת שחקן הבית הכי טוב שגדל בבוסטון בשנים האחרונות – בראדלי – בכלל שלחו לדטרויט כדי שיוכלו להביא את הייוורד…

            אז בוא נדבר עוד קצת על ענפים רקובים בתאוריה…
            האמת היא שגם ברור למה זה קורה לך – כי היא לא מחזיקה מים.

          6. שמע…הייתי בטוח שמר לונזו הצעיר הוא המשיח מבחינתכם. שלאבר בול לא ישמע אותך עכשיו.

            אתה ממשיך לדחוף לכך שאתה רוצה שיאמינו נטו בדעתך. זה לא יילך. אמרתי כבר שאין שחור ולבן. אם אתה רוצה להמשיך לראות זאת כך, לבחירתך בלבד.

            בעיניי, זה לא תואם את המציאות. וגם לא להגיד שאני רואה בבוסטון שהיא אוחזת נטו בצעירים. זה גם וגם.

          7. זו לא דעתי, אלה העובדות שלא מסתדרות עם התאוריה שלך –

            " הסלטיקס יעדיפו להצמיח שחקנים בקבוצה והלייקרס יעדיפו לאחד כוכבים מקצוות שונים בליגה. "

          8. אם אתה חושב שדעתך היא עובדה אז אנחנו בכלל רחוקים מהסכמה…

            אני עומד מאחורי הציטוט שלי בתגובה שלך.

            כרגע ההנהלה בלייקרס אפילו לא מהססת להצהיר על כך. בסלטיקס כן חושבים בכובד ראש על פיתוח הצעירים וההחזקה בהם גם לטווח הארוך.
            אין איך לפסול זאת כרגע. המציאות מראה לנו שבוסטון כבר וויתרו על שלל הזדמנויות שנחשבו לטובות. שתהיה איזו סיבה שתהיה, אבל בהחלטות אלו בעצם נקבע (גם אם בעקיפין) שהם מסתמכים כרגע על הצעירים בקבוצה ולא הולכים ALL IN בכל הכח.

            שוב אגיד (ואעשה זאת רבות קדימה גם באורך רוח) – הבאת תומאס, הורפורד והיווארד אינה שוללת את הטענה שלי.
            שוב פעם – אין שחור ולבן כאן. ומאידך, הנטייה היא עדיין להחזיק כרגע גם בגרעין הצעיר, מאשר לבחור בנתיב אחד ברור וללכת על ALL IN.

          9. ושוב אתה תטעה אם תגיד את זה עוד פעם.

            הדבר היחיד שהנהלת הלייקרס מצהירה עליו הוא שברנדון אינגראם הוא untouchable ולונזו בול הוא הפנים העתידיות של הלייקרס.

            תעיר אותי כשבוסטון יתנו הצהרה כזו לגבי הצעירים שלהם.

            הלייקרס ינסו לעשות בקיץ הבא בדיוק מה שבוסטון עשו בקיץ הזה ובקודם – להחתים שחקני מקסימום.

            ובינתיים הסלטיקס נפטרים מהשחקן שהיה הכי מזוהה עם הקבוצה בשנים האחרונות ושהיה שם מאז שבחרו אותו בדראפט כדי להביא…….. מקס פרי אייג'נט…

            ההצהרה שלך נמצאת במילון תחת ההגדרה של אלטרנטיב פאקטס…

          10. מצחיק אותי שמבחינתך ההישארות במועדון היא זאת שקובעת כמה השחקן מזוהה עם המועדון. אין בהכרח קורלציה ישירה….

            ומאידך, בראדלי בהחלט היה מזוהה המון עם המועדון. אבל…היה ברור שלמועדון לא הייתה דרך להשאיר גם אותו, גם את תומאס וגם את סמארט.
            זה בסוף סיכון מחושב ככל האפשר. הסברתי זאת בכתבה. אתה בוחר לא לקבל זאת – החלטה אישית שלך. זה לא אומר שזה לא בהכרח נכון…

            ולגביי צעירי הסלטיקס?

            Danny Ainge on D&H with Keefe: 'Not looking to trade Jayson Tatum or Jaylen Brown'

            כמובן שהוא גם אמר לצד זה שהוא מעולם לא יפסול הזדמנות שתקרה לדרכו, כי בסופו של יום – הסלטיקס גם יחסית קרובים לצלחת וזאת כן אופציה שיכולה לקרות, במידה ובאמת תהיה אחת רלוונטית ששווה לבצע זאת (וגם בנושא הזה נגעתי בכתבה).
            אם הלייקרס היו במצב הזה, אתם לא הייתם רואים פעמיים. וזה כולל גם את לונזו בול וגם את קוזמה וכל צעיר אחר שלכם.
            קל להגיד שבונים על בול כשמאמינים בו וגם אין באמת סיבה לוותר עליו בתמורה לסטאר מבוסס בליגה, כי הקבוצה שלכם שנות אור מהתמודדות רצינית מול הפייבוריטיות של הליגה.

            אי אפשר להשוות את הסיטואציות במקרה ספציפי כזה, כי המצב והכיוון של כל מועדון כרגע הוא שונה.

            אגב – אם אני אלטרנטיב פאקטס, אתה בהחלט פייק ניוז בקטע הזה. דעותייך הן לא עובדות.
            אם הייתי לבאר בול, הייתי אומר לך – STAY IN YOUR LANE.
            תהנה מהריאליטי של הקבוצה העונה.

          11. אתה בטוח שאתה עדיין זוכר מה בכלל אמרת ?

            – כי כל משפט שלך מוכיח את ההיפך.

            בוסטון לא יותר מפתחים צעירים לעתיד מהלייקרס (ועושה רושם שאפילו הרבה פחות אם מסתכלים קדימה)

            שחקן שהם כן פיתחו והיה על גבול האולסטאר הושלך הצידה לטובת החתמת פרי אייג'נט.

            והלייקרס לא יותר יסתמכו על להביא כוכבים מבחוץ מאשר בוסטון כבר הסתמכו (בלי להתייחס בכלל לאפשרויות המאד סבירות שיהיה טרייד של בוסטון עבור כוכב).

            " הסלטיקס יעדיפו להצמיח שחקנים בקבוצה והלייקרס יעדיפו לאחד כוכבים מקצוות שונים בליגה. "

            פשוט אין שום קשר בין המציאות לציטוט הזה שלך.

            או כמו שג'ימי אמר…

            https://media4.giphy.com/media/3o6YglDndxKdCNw7q8/giphy.gif

          12. שמע, אני באמת מוותר….אני לא יודע בן כמה אתה, אבל אני מקווה שיגיע היום ולא תסתכל על המציאות רק בשחור ולבן כמו כאן.

            אמרתי מספיק פעמים – אין סתירה בין פיתוח צעירים וחיזוק הקבוצה בשחקנים מוכחים. קורה שזה גם דווקא עוזר (נכון קאווי, באטלר ורונדו?).

            בוסטון ידעה לטפח יפה שנה שעברה את בראון, כאשר הם החזיקו בסגל מוכשר לא בהכרח מאפשר פיתוח נוח של בחירה גבוהה כל כך בלוטרי.
            את בראדלי, שאתה אוהב להעלות פה רק בשביל להצדיק חצאי אמת שאתה ממשיך להתעקש שהן המציאות, אתה לא מעלה בתור פיתוח של שנים בבוסטון.
            את מרכוס סמארט לא עבדו ופיתחו…שנה ראשונה אני זוכר שעוד התווכחו עם אוהדי הסלטיקס שהוא גרוע מפייטון ואקסום. כן כן…
            טרי רוזייר הפך לרכז מחליף לגיטימי כשהוא מקבל דקות של רכז שלישי ברוטציה. קלי אוליניק לא קיבל עכשיו סתם חוזה יפה.
            ושוב – כל זה כשגם יש שחקנים מבוססים ומוכחים בסגל.

            הלייקרס מפתחים צעירים לא פחות מהסלטיקס? למה, יש לכם בכלל ברירה אחרת כרגע? שחקנים בכלל לא ספרו אתכם כאופציה לפגישת מו"מ. ברור שאתם תצטרכו לפתח צעירים אם זה המצב.

            והלייקרס לא מעדיפים לאחד אצלם כוכבים? אנחנו כבר נראה בקיץ הבא…אני בינתיים לא שמעתי את פלינקה ומג'יק מכחישים שאלות של עיתונאים בנושא. בשנייה שהתאפשר, אתם תעיפו את כולם על טיל בשביל פול ג'ורג' אחד. אבל…כך אני חושב וזה לא בהכרח אומר שזוהי המציאות. אולי זה כן יקרה ואולי לא – אבל אני לפחות מספיק בוגר ומוכן להודות בכך ולהבין שגם מה שאני מסתייג ממנו עלול לקרות. זה נקרא חשיבה ביקורתית. מלמדים את זה במוסדות לימוד של מדינת ישראל.

            אז לסיכומו של עניין, טול קורה מבין עינייך, כי אתה הוא זה שדבריו לא תואמים את המציאות כלל וכלל.
            אתה יכול להגיב שוב, אבל אני לא אגיב בחזרה, לכן אם אתה גם מאלה שחייבים תמיד להגיב אחרון, בבקשה – מעניק לך את המקום. תהנה. אני לא צריך להאכיל מפלצת אגו. השיח איתך מרגיש בעיניי לא בוגר ואני חש שאיני מסוגל לדבר איתך בגובה העיניים. השיח ציני בצורה לא ראוייה ויאמר לזכותך שהצלחת להוציא אותי טיפה משלוותי והורדת אותי לרמת השיח הזאת שלך. אך לא עוד. ולכן אני מעדיף לסיים כאן את השרשור מבחינתי, כי הוא לא מוביל לשום מקום, מלבד ניסיון להטריל.

            עכשיו, אם תסלח לי, יש לי עוד דברים לעשות בחיי מאשר להתמרמר על הצלחת קבוצות שאחרים אוהדים (אני יודע שזה מבאס, אבל אולי תשברו שיא בתור הקבוצה שהצליחה לקבל יותר שידורים ב-TMZ מאשר בזכייניות השידור הכלל ארציות בארה"ב. כי מה שעושה ללבאר טוב, זה טוב ללייקרס).

          13. והנה יש לנו תשובה.

            אתה באמת לא מבין מה בכלל אמרת בציטוט שלך עצמך ואתה גם לא מתעייף מלהמשיך להראות את זה.

            אז אפשר להאשים אותי שאני לוקח את האסיסטים המדהימים ממך והופך אותם לדאנקים ?…

  21. יונתן, אני אגיב בהזדמנות אחרת (כשהיה לי יותר זמן) אבל בגדול המון המון כבוד על פוסט מושקע – כיף לקרוא. הייטרס וויל בי הייטרס, אנד אין דני ווי טראסט!
    רק חייב הערה קטנה – אני סוג של עוקב אחרי גרשון מאז שהוא נבחר ומדובר בשחקן סופר מיוחד. לא יודע אם יצליח או לא אבל יהיה מרתק.

    1. מסכים. אבל למה רק הוא? גם יבוסלה וגם אוג'ליי!
      אין לדעת מה יהיה איתם, אבל ברמת הפיזיות בלבד, הם יכולים להשתתף גם באימונים של הפטריוטס.

  22. לגבי בוסטון, הדבר הכי בולט הוא שהם שמים את הביצים בסל של אייזאה תומאס וזו בעייה גדולה.

    קודם כל כי לא זוכים באליפות כשמישהו כמו תומאס הוא השחקן הכי טוב שלך.

    ולא פחות בעייתי – בגלל שעוד ביוני אני שמעתי שפציעת המותן שלו היא פציעה שיכולה להיות בעייתית מאד.
    היא גם הסיבה שכל דיבור על בוסטון כעל יעד לקיירי לפני תחילת העונה הוא בזבוז של זמן עד שהוא לא יראה שהוא חזר לעצמו.

    בעיקרון התכנית של בוסטון היא לשלם לו כסף גדול.
    אין בכלל ספק – אחרת לא היו נותנים לכישרון כמו פולץ לברוח בין הידיים.
    ושוב יש כאן בעיה כפולה –
    1. האם הוא באמת יחזור לעצמו ויהיה שווה את זה.
    2. ואם לא וקבוצה אחרת תחשוב שבשבילה זה מספיק טוב – מה עושים אז ? או שמשלמים סכום שחושבים שהוא לא שווה, או שמאבדים אותו ללא תמורה…

    בוסטון עדיין יכולים להצליח.
    מצב הנכסים שלהם הוא עד כדי כך טוב.

    אבל בכל מה שקשור לתומאס/פולץ/בראדלי – הם טעו טעות קשה.

    1. טיעון מוצדק בהחלט, אך איני חושב שזה כזה מוחלט לגביי תומאס/בראדלי/פולץ כמו שאתה מצייר זאת. רק ימים יגידו…ושוב, בראדלי + תומאס + סמארט לא היה קורה בבוסטון ביחד (לא ריאלי כלכלית) עם ריצה ריאלית לאליפות. לטעמי לפחות…והסברתי למה היה עדיף בסוף לוותר על בראדלי ואני כרגע נוטה לקבל זאת כתשובה לגיטימית מצד ההנהלה. שוב, האקס פקטור במהלך הזה הוא ברוב האחוזים הצלחת רעיון הכדורסל ללא עמדות.

      1. הכל יכול לקרות העתיד.
        גם החלטות שגויות יכולות להניב הצלחות.

        אבל נכון להיום, אני לא רואה איך אפשר להצדיק את ההימור על תומאס.

        ושמעתי כבר אלף פעם את ההסבר שלך לגבי בראדלי.
        זה לא אומר שאתה צודק או שהדיון נגמר.

        אני הייתי מעדיף לשלם לו הרבה יותר כסף מאשר לסמארט כי לטעמי הוא שחקן הרבה הרבה יותר טוב (ואנחנו נראה את זה בעוד שנה בסאן אנטוניו). וזה לא שבוסטון צריכה את הכסף בשביל מקום בתקרת השכר שלא יהיה לה ממילא.

        1. זאת דעתך בלבד להחליט שבראדלי עדיף על תומאס. אני לא סיימתי את הדיון. אדרבה, את אמרתי שנצטרך לראות איך העונה תלך ואז אולי נדע יותר טוב אם זה היה מהלך נכון.

          והאם תומאס שווה max? לטעמי התשובה לא חד משמעית. כרגע לפחות. צריך לראות איך תתנהל העונה הזאת קודם ואז נהיה יותר חכמים.

          נ.ב – לגביי תקרת השכר, נראה לי שחוזה שבראדלי יראה בו לגיטימי + אחד כזה של תומאס + חוזה גבוה של סמארט + חוזי max של הורפורד והיווארד הם תשלום מוגזם לקבוצה שהמצב כזה עדיין לא משתווה לגולדן סטייט. יש לשלם להצלחה ויש להפוך לפורטלנד עם יותר נכסים וכישרון.

  23. עוד לא סיימתי, אבל תשמע יונתן, פוסט נהדר ומושקע.
    כל הכבוד. באמת אבל, כל הכבוד (וגם לרועי שבטח סייע בעריכה ובטעינת התוכן לאתר)

  24. שוב תודה רבה לכל המברכים.

    מעריך זאת מאוד.

    אגב – מישהו טרח להסתכל על 2 הקישורים האחרונים שהשארתי בכתבה?
    האמת שהייתי בטוח שאקבל יותר תגובות עליהם חח 😉

  25. איזו השקעה, כל הכבוד ! אני מאוד אשמח לראות טרייד של אייזיאה, קראודר ובחירת סיבוב ראשון על קיירי. בעיניי הטרייד הוא מכלה לשני המדדים, קיירי רוצה לעזוב ויקבל קבוצה בה הוא יהיה הכוכב ומאידך קליבלנד תקבל רכז עם קילר אינסטינקט כמו שלברון אוהב ושתי הקבוצות ירוויחו.

    לגבי בראדלי, יש לי תחושה שבוסטון רוצים להפוך את ג׳יילן בראון לשוטינג גארד והוא זה שיפתח בעמדה מס׳2 או לפחות יהיה המחליף הראשון שלה מהספסל.

  26. תודה יונתן. קראתי הכל ומאוד נהנתי (גם כאוהד בוסטון וגם בכלל). מאוד מעריך גם את התגובות שלך לאחרים, ובעיקר הסבלנות והטון הענייני. תרבות דיון נהדרת שהלוואי וכולם יאמצו יותר ממנה.

    לעניין בראדלי, בהחלט וויתור כואב וכרגע אני לגמרי לא משוכנע שזו ההחלטה הנכונה, אבל נקווה שאתה (כלומר איינג') צודק והעתיד יראה אחרת. כנ"ל לגבי פולץ.

    שוב, תודה על הפוסט ומקווה שתמשיך לכתוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט