הזמן רץ כשנהנים, והנה הסתיים לו שבוע פלייאוף ראשון לעונה. הקבוצות נמצאות בין המשחק השלישי לרביעי ומתחילות להסתמן מגמות.
22:00 שעון מצפה רמון, ברוקלין נטס – פילדלפיה 76', פילי מובילה 1-2
יפה מצד הליגה לסדר משחקים בשעה נוחה שכזו כך שגם חלקי העולם שממזרח לאטלנטי יוכלו להשתתף בזמן אמת ומבלי לאבד שעות שינה יקרות להן יזדקקו בשבועות הקרובים.
את הפריוויו המשובח של עמית תמצאו כאן, ואת יומן האליפות המעולה של שחר תמצאו כאן.
אז שתי הקבוצות הגיעו סופסוף לפלייאוף אחרי שנים ארוכות של טנקינג מגונה. ההבדל המרכזי ביניהן הוא שפילי שמרה על בחירותיה (אמביד וסימונס) או הטרידה אותן עבור נכסים משמעותיים אחרים (באטלר והאריס), בעוד שברוקלין העניקה אותן לדני איינג' עבור מספר נכסים מזדקנים שלא העלו אותה על דרך המלך, וזו הסיבה העיקרית לכך שפילי נחשבת לפייבוריטית בסדרה.
עם זאת, ברוקלין, כמו הפניקס, קמה מאפרה ובנתה קבוצה מצוינת וסימפטית להפליא (לא הסאנס. פניקס עוף החול במיתולוגיה היוונית). הנטס הפתיעה את פילי במשחק הראשון בפילדלפיה, אך פילי הצליחה לנצח בשני המשחקים הבאים כך שיתרון הביתיות חזר לעיר אחוות האחים. יתרה מזו, פילי הצליחו לנצח במשחק השלישי ללא אמביד הפצוע, ובמשחק מעולה של בן סימונס המושמץ, כך שאפשר לטעון שהדברים מתחילים להסתדר.
סימונס קלע באופן סימונסי מאד – הרבה כוח בצבע והשלכת "גויאבות" (Ori 88 ©) מטווח קצר, אבל עם השורה התחתונה – 31 נק', 84% מהשדה, 9 אסיסטים, 3 חסימות ו-2 חטיפות – קשה להתווכח. נראה שמעז יצא מתוק, והיעדרותו של אמביד מהמשחק יצרה מרחב (ספייס, בעברית) באזור הצבע שנוצל יפה על ידי ברט בראון (המושמץ גם הוא). מאחר ונכון לעכשיו אמביד עלול להחמיץ גם את המשחק הרביעי, ומאחר ואין צורך לתקן את מה שלא מקולקל, אפשר להניח שפילי וסימונס ינסו לעשות זאת גם הלילה.
פילי היא קבוצה שמרכזת המון כשרון בחמישייה (111 נק' מתוך 131 סך הכל במשחק השלישי) והרבה פחות בספסל (הרבה פחות, כך מתברר, זה 20). אצל ברוקלין, לעומת זאת, הנקודות התחלקו שווה בשווה (58/57). הנטס צריכים להפיק יותר מהחמישייה הפותחת, שקלעה 4/22 מזעזעים לשלוש במשחק האחרון, אבל לא נראה שהיה מדובר רק ביום קליעה גרוע – לנטס היו רק 12 אסיסטים במהלך המשחק ונראה שכל תכנית המשחק שלהם לא עבדה.
מצד שני, אפשר לסמוך על קני אטקינסון וחבורתו שיעשו את ההתאמות הנדרשות לאור תוצאות המשחק הקודם. לכל מי שתוהה, כמוני, מהן בדיוק אותן התאמות נדרשות שכולם מדברים עליהן כל הזמן – אני לא יודע, אבל אחרי המשחק השני בדנבר, דרק וייט חזר ואמר זאת, בערך חמש פעמים, אחרי כל שאלה שנשאל, ובמשחק העוקב קלע 36 נקודות, אז כנראה שיש בזה משהו. די'אנג'לו, לתשומת לבך.
לדעתי עדיין מוקדם להכריז על כך שהחוליה החלשה של בראון וסימונס מצאה את השיטה האופטימלית אחרי שנתיים חסרות כיוון, ואני מתקשה להאמין שסימונס יחזור על התצוגה מהמשחק השלישי. מסיבות שאינן ידועות למדע, ברט בראון ממשיך ליבש את ג'ונתן סימונס, שחקן 3&D ששיחק נפלא במדי הספרס מול יוסטון ב-2017, אז אנחנו נשארים עם עימות בין באטלר והאריס לבין אטקינסון וחבורתו – ברוקלין תשווה את הסדרה, בהפרש קטן.
00:30 שעון איילת השחר, סאן אנטוניו ספרס – דנבר נאגטס, הספרס מובילים 1-2
את הפריוויו המצוין של דור לסדרה תוכלו למצוא כאן.
אז מה היה לנו?
הסדרה הזו נראית, נכון לעכשיו, כסדרה הטובה והשקולה ביותר בסיבוב הראשון, גם בעיני מי שאינו אוהד של אחת משתי הקבוצות. הספרס הצליחו לגנוב את המשחק הראשון בתצוגה קבוצתית מרשימה, והובילו שלושה רבעים במשחק השני לפני ההתפוצצות של מורי שאיזנה את הסדרה. המשחק השלישי בבית היה בשליטה ספרסית בכיכובו של דרק וייט.
מה למדנו עד כה?
הספרס – בגדול המכונה עובדת, כשכולם נותנים דקות טובות כשצריך אותם, אבל עדיין, הקליעה של שתי הקבוצות מתחילה במקום אחר לגמרי – הספרס צריכים להתאמץ על כל נקודה, ובדרך כלל עושים זאת בצבע או במיד ריינג' כי השלשות לא נכנסות. גם שם לא תמיד קל – ה-%eFG של דרוזן בסדרה 48% ושל למרקוס רק 39%! דנבר לעומתם, עומדת על 53% קבוצתי, יכולה לעשות נקודות במגוון דרכים, והשאלה עד כמה היא מצליחה בכך תלויה בעיקר בטמפרטורה של מורי ובהגנה של הספרס.
דנבר – הקבוצה, בסך הכל, משחקת טוב יחסית לקבוצה צעירה ובלתי מנוסה. הם נלחמים, לא מתייאשים, וחזרו פעמיים במשחק אחד מפיגור של 19 נקודות. נכון שמורי לא הופיע לרוב הסדרה, לפחות עד כה, אבל כל שאר הגארדים, צעירים ומוכשרים גם הם, לא מביישים את הפירמה, כך שבדיון בסוגיית גברים מול ילדים, לדעתי הם בהחלט בכוון הנכון.
ומה השתנה הלילה הזה?
הסטטיסטיקה הקצרצרה של הסדרה עד כה אומרת שהספרס לוקחים את המשחק האי זוגי ומאבדים את הזוגי. יום קליעות לוהט של דנבר בהחלט יכול לגרום לזה לקרות, וקשה לי להאמין שווייט יקלע שוב 36 נקודות, כך שדנבר בהחלט יכולה להאמין בעצמה הלילה.
הספרס מצידם צריכים למצוא את הדרך לשלב את יחידת הצלפים – ברטאנס שיחק 6 דקות במשחק השלישי ולא קלע כלל, בלינלי 17 דקות ו-6 נקודות בלבד, ומילס עם 18 דקות ללא זריקת שדה אחת! באופן כללי יותר – במשחק השלישי החמישייה של הספרס, בממוצע, בפלוס 20 בעוד שהספסל, מסורתית אחת מנקודות העוצמה של הקבוצה, בממוצע מינוס 5.
אצל דנבר המצב בדיוק הפוך, ורועי הציע להעלות אחד מהגארדים הצעירים לחמישייה על חשבון בארטון. זה ללא ספק יכול להועיל לדנבר בייצור שלשות כשמורי ביום חלש/נשמר היטב. יתכן שהצרחה כזו תתקזז קצת עם צמצום הפער בין הספסלים, אבל אני חושב שלדנבר אין הרבה מה להפסיד בשלב הזה. לי אישית אין איזו הברקה טקטית שיכולה לעשות את ההבדל עבור דנבר, ולפי הפוסט-גיים של מאלון גם הוא מבין שזה הרבה עניין של פסיכולוגיה של מורי ושות', אבל אם יש לכם רעיונות מעניינים נשמח לשמוע בתגובות.
שורה תחתונה, דנבר ילחמו כאריות (אריות הרים של הרי הרוקיז, הידועים בשם פומה), מורי יקלע יותר אך לא מספיק, והספרס ינצחו בהפרש קטן לפני שהסדרה המוצלחת הזו חוזרת לדנבר.
03:00 שעון ניר דוד, דטרויט פיסטונס – מילוואקי באקס, מילוואקי מובילה 0-2
את הפריוויו המעולה של גיא רוזן לסדרה תמצאו כאן.
נדמה לי שאפילו לקייסי אין יותר מדי מה לומר על המשחק הזה. נכון שאנחנו בפלייאוף, אבל הפרשי הרמות הם כאלה שמילוואקי יכולה לעבור את הפיסטונס, ללא גריפין הפצוע, גם בהילוך שלישי, כך שאולי תתחיל את המשחק בעוצמה גבוהה, על מנת להבטיח את סיום הסדרה בהקדם האפשרי, אבל היא בהחלט עשויה לתת דקות מנוחה לשחקנים המובילים על מנת לשפשף את הסגל ולמנוע פציעות. לא יודע כמה מכם יקומו בשלוש בלילה כדי לצפות במשחק שתוצאתו כמעט ידועה מראש, אז מי שרוצה להשלים שעות שינה מוזמן לקרוא כאן את הספוילר – מילוואקי, ב-15.
05:30 שעון עין גדי, יוטה ג'אז – יוסטון רוקטס, יוסטון מובילה 0-2
את הפריוויו המצוין של רועי לסדרה תוכלו למצוא כאן.
לדאבון הלב יש חשש ממשי שגם הסדרה הזו תסתיים במהרה. יוטה קבוצה טובה בהרבה מהפיסטונס, אבל ההתדרדרות המפתיעה של יוסטון למקום הרביעי זימנה ליוטה יריבה מצוינת ומאצ'-אפ אכזרי שיסתיימו כנראה בהדחה בסיבוב הראשון.
מה בכל זאת יוטה יכולה לעשות?
לקלוע משלוש – ג'יי קראודר, עם 33% מהטריי במהלך העונה, קולע בסדרה ב-15% מזעזעים. דונובן מיטשל ירד מ-36% ל-27%, ואינגלס מ-39% ל-22%. אי אפשר לנצח ככה בכדורסל בשנת 2019. אפשר לתת קרדיט להגנה של יוסטון (בעיקר לטאקר החביב, לא בהכרח כי מגיע לו יותר מלשאר, אלא פשוט כי בא לנו וכי אנחנו יכולים), אבל אלה עדיין לא נתונים שאפשר להשלים איתם. האם הביתיות תעלה קצת את האחוזים האלה? כנראה שכן, אבל לא מספיק וסניידר צריך לחשוב איך מפצחים הגנת הפרימטר של יוסטון, או…
לקלוע מהצבע – רודי גובר עם %eFG של 68% בסדרה, שזה מצוין, אבל רק 11/16 זריקות. פייבורס עם 63% ב-12/19. כלומר שני הגבוהים של יוטה ביחד זורקים בממוצע 17 זריקות למשחק, שהן 4 זריקות לרבע. לנוכח האחוזים של יוטה מהשלוש נראה שהם חייבים, ויכולים, ללכת יותר לצבע. יוסטון, עם הרוטציה הקצרה שלה, קצרה עוד יותר בצבע, כשקפלה עם 31 דקות למשחק, פאריד עם 17 וננה לא משחק ("זה לא אישי", הסביר ד'אנטוני לננה, "31+17=48, ופשוט לא נשארו לי דקות בשבילך. אולי תבדוק בגולדן סטייט? שמעתי שיש להם דקות לגבוהים"). "טחינת" הגבוהים של יוסטון יכולה להועיל ליוטה גם ביצירת נקודות וגם בהתשתם ופגיעה במשחק ההתקפה של יוסטון…
לעצור את ג'יימס הארדן – למרות חיפושים ממושכים באמזון ובאי-ביי טרם הצלחתי להניח את ידי על עותק מהאנתולוגיה "כך הצלחתי לעצור את ג'יימס הארדן ב-2019", כנראה מאחר והיא טרם נכתבה. סניידר, רוביו וקראודר מבינים בהגנה לא פחות מאף אחד אחר בליגה, אבל אני חושש שגם הם לא יתרמו את הפרקים שלהם לספר הנ"ל. נכון לעכשיו אין פתרון לבעיה הזו וצריך פשוט לקלוע יותר, ועל זה כבר דיברנו…
לכן, להערכתי יוטה הסימפטית תראה טוב יותר מאשר בשני המשחקים הקודמים, אבל במידה שאינה מספקת על מנת לנצח בסדרה. השאלה האם תודח בסוויפ או בג'נטלמן סוויפ תלויה בעיקר בחוש הצדק המפותח ובהגינות המפורסמת של הארדן… ולכן אני מעריך שיוסטון תנצח הלילה, ושחופשת הקיץ של המורמונים החביבים תתחיל כבר באפריל.
מקורות: בסקטבול רפרנס ו-ESPN
זיו פנמה
20 אפר 2019 17:33:361. ברוקלין, דטרויט ויוטה מסוגלות להחזיר הערב את כבודן האבוד.
2. המנצחת הערב בין הספרס לנאגטס תיקח את הסדרה כולה להערכתי. (איש המפתח בנאגטס הערב הוא מילסאפ. איש המפתח בספרס הערב הוא דרוזן.)
זיו פנמה
20 אפר 2019 17:33:52תודה מאנו
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20 אפר 2019 21:32:35מה הכוונה שדוקטור רזי כתב אתמול ״אני פורש״ ?????
יהלי אולמר
20 אפר 2019 17:49:19מאנו אתה אדיר, כביר ונדיר כמעט כמו שלשה ועברה של מרקו אחרי הנעת כדור של הספרס.
כל הקבוצות מסוגלות לנצח היום, חוץ מדטרויט כמובן.
רועי ויינברג
20 אפר 2019 17:59:54פריוויו פנטסטי. דוגמה לכל כותב פריוויו באשר הוא (כולל אותי). אני חושב שפילדלפיה תמשיך לדרוס ותנצח היום אחרי 2 תצוגות מדהימות, אבל יהיה צמוד שם. יוטה ודנבר גם יכולות להפתיע.
אסף
20 אפר 2019 18:00:56נהדר מיקי,תודה רבה. אגב במשחק הקודם הספרס ניצחו למרות יום קליעה טוב של הנאגטס. הולך אתך בהימורים.
באופן לא צפוי ערוץ הספורט החליטו בערוץ הפתוח לתת בשידור את שני המשחקים המוקדמים (והמעניינים יותר בעיניי לפחות)
אסף
20 אפר 2019 18:02:32ואין כמו לילה לבן שלמחרת לא עובדים (מורה) ולילדים יש מסגרות (מערכת חינוך קיבוצית) ….אפשר להשלים שעות שינה בבוקר…
ד"ר רזי הופמן
20 אפר 2019 18:02:11תודה מיקי דה-מאן.
לדעתי דנוור יפתיעו אותך הלילה אבל נחייה ונראה.
משום מה היתרונות של יוקיץ לא מגיעות לידי ביטוי ב 3 המשחקים האחרונים.
הוא צריך להיות מרוכז ולקלוע יותר ולקחת יותר קרשים ולחלק יותר בונבונים כי זה פליאוף.
דנוור תעלה או תיפול על ניקולה וגמאל….
אסף
20 אפר 2019 18:04:06הבעיה הרצינית שלהם כרגע היא מורי, הג'וקר נותן מספרים וגם הפנים שהוא צריך לזרוק יותר. וויט פשוט להוציא רבע אחד של התפוצצות מחסל את מורי בסדרה עד כה.
איתן מג׳אר
20 אפר 2019 19:45:24ל"משום מה" קוראים פופ
פאקו
20 אפר 2019 18:20:03פריוויו נפלא מיקי, תודה רבה. בתחושה שדנבר מחזירה ביתיות היום.
אור
20 אפר 2019 18:39:33תודה מיקי
הרגת אותי עם ההתאמות הנדרשות, הקלישאה הכי מעצבנת כולל כאן בתגובות
אור
20 אפר 2019 18:41:20גיים אוף זונס החדש
https://youtu.be/t_BN-_SUEYQ
שלהבת
20 אפר 2019 20:10:35תודה, אור!
רוברט הורי
20 אפר 2019 18:51:48פילי
דנבר
באקס
יוסטון
חגי "התותח" ניסני
20 אפר 2019 19:03:03וואו – לדעתי זה הפריוויו הראשון שלך שאני קורא פשוט מצוין שנינות ששזורה בניתוח מעולה.
כמו זונת הצלחות קלאסית אני על כמה עגלות במקביל ודנבר היא אחת מהן (בנוסף לבאקס, ורבע רגל על הלוחמים) אז גם אם הם יפסידו היום אני עדיין מאמין שאפשר לנצח בסידרה הזו (ואם נפסיד ננוחם בזה שזו הספרס שהיא תמיד קבוצה מוערכת שכיף להיות בעדה)
יש כמה מפתחות שדנבר חייבים לשחק על מנת לנצח:
1 נקודות בצבע – משחק שעבר הספרס קלעו 19/24 באיזור הטבעת. היות ולספרס אין שחקן אימתני שיכול לקלוע בצבע כאוות נפשו כדוגמת לברון ג'יימס זה אומר שחיילות הפרט של הנאגטס הייתה לוקה בחסר – בעיקר הגארדים. הספרס היא קבוצה שממעטת לזרוק ולקלוע באיזור הטבעת, (לשם דיוק בעונה הרגילה היא אחרונה לזרוק באיזור זה עם 14/21.5 למשחק) דנבר לא יכולה לתת לזה לקרות וזה בעיקר על מארי ובארטון שחייבים להיות יותר מחוייבים בהגנה האישית (דווקא גאריס מצוין [למה "דווקא"])
2 בארטון – הוא לא הגיע לסדרה הזו בכלל בשלושת המשחקים ששוחקו הוא על 1/13 מהשלוש ואפשר להביא עוד נתונים אבל הוא חייב להגיע כי יש לו הרבה מאוד מה למכור
3 נקודות במתפרצת – במשחק הנאגסט חטפו 21 נקודות במתפרצות (וקלעו 19). לתחושתי הנקודות במתפרצת של הספרס לא נבעו ממשחק מהיר של הקבוצות אלא מחוסר ריכוז – בעיקר של מארי שאיבד 4 כדורים ומסר בסה"כ 2 אסיסטים – הוא היה לא מרוכז בעליל וגם הוא חייב כבר להגיע לסידרה הזו (אותו רבע ייחודי לא נחשב להגיע לסידרה)
4 אחוזי עונשין – הנאגטס קולעים ב64% ביזיוניים מהעונשין – זה בלתי נסלח והם חייבים להתקדם לאיזור ה80% אם הם רוצים לקחת את הסידרה הזו.
חג שמח
מנחם לס
20 אפר 2019 19:08:33אחד הפריוויואים המהנים ביותר לקריאה. אבל לא רק הנאה; גם אחלה מקצועניות. והתמונות? אין עליך מיקי!
נמשחק בנטס הערה הוא עבור פילי משחק על כל הקופה כי אם הם מפסידים, כל היסודות עליה נבנתה הסיקסרס מתערערים מאד. כל מה שהנטס תצטרך לעשות זה לנצח אחד בעיר אחוות האחים, והפתעה אדירה עלולה להתרחש.
שלהבת
20 אפר 2019 20:11:14+1 תודה מיקי! יש לי ספקות לגבי דנבר, אבל נראה לי שהם ינצחו הלילה דווקא.
מוטי
20 אפר 2019 19:14:55אכן פריוויו חגיגי ומשובח.
לי יש הרגשה שהלילה הזה יהיה כולו מרור לפייבוריטיות.
בוא נראה אם ברוקלין יוטה ודנוור יתעלו לרגל החג וינצחו.. (מחר איסטר סנדיי).
על דטרויט , שגם נמצאת בקבוצת ההתיחסות הזאת, קשה מאד להמר.
ג'ורג'
20 אפר 2019 19:28:26פריויו מעולה (או בעברית: קדימון פנטסטי)
מקווה שיוטה יצליחו לעשות משהו לטילים, הם בלי שום ספק המאכזבים ביותר בפלייאוף עד עכשיו.
אסף
20 אפר 2019 19:39:17לא יודע כמה הם מאכזבים…קבוצה די מוגבלת בעיקר התקפית כשמצליחים כמו שיוסטון עושים בינתיים להאט את מיטשל
Trusttheprocess
20 אפר 2019 20:07:23ג'ונתן סימונס lol
כל פעם שהיה על המגרש שנה באורלנדו או פילדלפיה הוא היה חושך
האחוזים שלו חושך, ההגנה שלו חושך, מאבד כדורים
במשחק הראשון ברגע שהוא נכנס למשחק ברוקלין נתנו גז. מאז לא שיחק דקה .
אפס מאופס
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
20 אפר 2019 20:11:39לא ראיתי אותו מאז שעזב את הספרס, ואני מניח שהתיאור שלך נכון עובדתית, אבל גם זה לא בלתי קשור לבראון – שחקנים לא הופכים אפסים בין לילה, ואם הצליח אצל פופ (מול פאקינג יוסטון האדירה של 2017!), אני חושב שהמאמנים, באורלנדו ובפילי, צריכים לשאול את עצמם מדוע אצלם הוא לא משחק טוב.
trusttheprocess
20 אפר 2019 21:04:33אולךי צריך לשאול את ג'ונתן סימונס מדוע ברגע שהוא חתם על חוזה גדול באורלנדו הוא הפסיק להתאמץ במיוחד בהגנה
אסף
20 אפר 2019 20:37:09עוד שחקן שמוכיח את גדולתו של פופ , מאלה שפרחו בשיטה שלו ופחות ברגע שיצאו
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 20:10:03נפלא מאנו. היום יוטה מביסה ב-20 ומשחק הבא ב-25.
אסף
20 אפר 2019 20:37:54אשך אני גם רוצה מהכדורים משרי האופוריה שנטלת 😂
מאיר אריאל
20 אפר 2019 20:31:48שבוע טוב ומבורך (: איזה כיף של פריוויו תודה רבה יא מאנו
אני ממש מרוצה מספרס! לפני הסדרה פחדתי מסוויפ משפיל ואחרי המשחק הראשון הרגשתי שעשינו את שלנו השנה.
עכשיו, כבר עם שני נצחונות הספרס עלו על הציפיות ואני מוכן לקבל באהבה הפסד ב6 או 7 משחקים לדנבר האימתנית.
bobby
20 אפר 2019 20:35:07תודה על הפריווויו המעולה!
לדעתי מילווקי ויוסטון יעשו הלילה את העבודה בדרך ל-3-0. בעוד אצל מילווקי זה יהיה פשוט, והדרך לסוויפ כנראה סלולה, יוטה ינשכו וישרטו הלילה, יכפו משחק צמוד, אבל בסופו יוסטון ינצחו. מצד שני, אני כן מאמין שיקחו לפחות את משחק 4 בדרך לג׳נטלמן סוויפ.
ברוקלין לדעתי יצליחו לנצח הלילה (בדרך להפסד 4-2 בסדרה).
ספרס-נאגטס – באמת שאני לא יודע איך להמר כאן. מסכים עם מי שטוען שהמנצחת הלילה – תנצח גם את הסדרה.
ראס א שטן
20 אפר 2019 21:55:40אם הספרס ינצחו כן. אם לא שום דבר לא סגור יהיה סידרה של הטוב מ3
Adiso33
20 אפר 2019 20:53:58ברוקלין
יוטה
באקס
ספרס
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20 אפר 2019 21:33:3850 נקודות לדיאנג׳לו ראסל יש מצב?
אור
20 אפר 2019 21:44:54כן
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 21:55:57הולך על 40
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20 אפר 2019 21:41:23ניחוש תוצאות ברוקלין עוד מעט , מי מעוניין?
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20 אפר 2019 21:47:10ביי דה ווי אין סיבה שסימונו שוב ישבור שיאי נקודות היום לפלייאוף. כך נראה לי ברור.
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20 אפר 2019 21:45:44או שכולם פה בברצלונה לוקחת אליפות עכשיו?
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20 אפר 2019 21:48:20אני הולך על הארכה אחרי 118-118 בברוקלין
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20 אפר 2019 21:49:45למה ברצלונה לא מנסים אף פעם להגביה מהאגף? מפחדים שיהיו 2 קרנות מהירות בפתיחת משחק?
ראס א שטן
20 אפר 2019 21:54:42פילי
יוטה
דנבר
באקס
פילי נטס יש שידור בערוץ 5 וגם מיד אחריו דנבר ספרס
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 21:56:22מה מעניין אותי קרנות?
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20 אפר 2019 21:58:26ראסל אולי יקלע אבל יהיה סקור נמוך
ראס א שטן
20 אפר 2019 21:59:09אני לא מבין למה אמביד משחק היום. ולמה לקראת סוף העונה שיחק משחקים מיותרים שמקום 3 היה מובטח כמו משחק מול הבאקס? הוא פצוע כל עוד המצב לא קשה דיתנו לו לנוח הולך להיות מרחץ דמים סיבוב הבא וחייבים אותו 100 אחוז
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 22:02:07בארסה ממש משעמם
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 22:03:31חנה שמה אובר קרנות במשחק וירד למחתרת?
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 22:03:56תגיבי משהו אם יש כאן טעות
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 22:05:48מקוה שברוקלין יהיה יותר מעניין
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 22:24:19חחחחחח
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 22:07:17לגבי הקרנות בארסה תמיד מרביצה 2 רק ממש בסוף המחצית
צביקה
20 אפר 2019 22:09:12כי הם רוצים לנצח היום. ללא זה הם יפסידו את הסדרה
ראס א שטן
20 אפר 2019 22:07:27אמביד התחיל עם השלשות😀
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 22:08:26מה????????????
קרע במיניסחוס
20 אפר 2019 22:08:40יש לינק?
דניאל
20 אפר 2019 22:09:15אפשר קישור למשחק?
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 22:11:07vipbox
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 22:11:28.com
צביקה
20 אפר 2019 22:09:38או קישור?
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 22:13:56חח ברצלונה מסי נופל בלי שמישהו היה באיזור. מזל שבברוקלין-פילדפיה יש משחק
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 22:14:40בעיטה חופשית אולי יצא משהו?
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 22:15:12רדיק חם גם היום
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 22:15:26מסי לשמים..
מנחם לס
20 אפר 2019 22:15:24רדיק בעונתו הטובה ביותר. קובר שלשות בבטחון מחלט. התחלה טובה לשתי הקבוצות. 16-17 לנטס
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 22:21:11סטטיסטיקה בארסה : 0 בעיטות למסגרת . 0 קרנות . 3 נבדלים. מעל 30 דקות
קרע במיניסחוס
20 אפר 2019 22:17:56לינק בבקשה
אור
20 אפר 2019 22:20:49כנס לnbastreams יש שם איזה מאה
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 22:22:15נתתי משהו יותר איכותי
אורי
20 אפר 2019 22:21:24דיאנג'לו פשוט מדהים
מנחם לס
20 אפר 2019 22:22:36ג'רט אלן הוא בינתיים הכוכב של הנטס. באונ' טכסס הוא היה מקסימום בינוני. כאן הוא פורח בסנטר
דביר
20 אפר 2019 22:23:01אפשר קישור בבקשה?
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 22:25:16דיברנו על בארסה אז גריזמן באולם!!!!!!!!!
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 22:27:08צדקתי 0-4 קרנות במחצית בי בי לחנהלה להיום. איזה הצקה.
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 22:29:28ייגמר בדיוק ב8. סוארס מוסר החוצה במקום לשער.
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 22:31:4157*4
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 22:32:18לפי הרבע הראשון
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 22:32:40הנה אמרתי ייגמר 2-0 עכשיו 1
אור
20 אפר 2019 22:31:08ואתה לא מציק עם 700 תגובות? לפחות לחנהלה היו כמה מצחיקות בטעות
no funny shtuff
20 אפר 2019 23:05:46זה אותו הטרול
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 22:36:23שלשות נכנסות כמו עונשין. לפילדפיה לפחות (לא כולל די-לו
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 22:37:21של הסנטר
אבי יחיאל
20 אפר 2019 22:37:29מה הסיפור של ערוץ הספורט העלובים האלה עם יוסטון? יש להם משהו אישי נגד הסדרה נגד יוטה? כל הסדרות משודרות רק לא זה…. אפסים
שחר צ'קוטאי
20 אפר 2019 22:40:04באופן כללי הם על הפנים
שחר צ'קוטאי
20 אפר 2019 22:44:02משחק טוב קיבלנו
עד כה נראה שברוקלין עשו התאמות ופילי לא
דאנק אדיר של גימי
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 22:45:29אחרי שלא כתבתי מהפלייאוף הקודם..
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 22:47:19הקצב חוזר לקצב?
אוהד ס"א
20 אפר 2019 22:49:36כרגיל, כיף גדול לקרוא אותך.
אם זה היה בעונה הסדירה עוד הייתי אומר שיש סכנה שהפריוייו שלך טוב מהמשחקים עצמם.
לדבי הסדרות של הנטס, דטרויט או יוטה, אף אחד לא טרח לספר למנוחות שהן ז"ל.
לכן, ייתכן שאחת מהן תגנוב ניצחון ביתי, אני לא רואה מצב שבו מישהי עוברת סיבוב (אפילו לא נגד פילי נטולת אמביד).
פילי עוד יכולה לעשות את זה קשה ולסיים ב- 6 משחקים, האחרות מקסימום יעשו סוויפ של ג'ינטלמנים (4-1)..
הסדרה הפתוחה באמת היא של הספרס מול דנוור.
מצד אחד: הביתיות של הספרס, פופ, 3 שחקנים שיכולים ביום נתון לקלוע 30 נקודות וספסל איכותי שטרם בא לידי ביטוי.
מצד שני, זה התור של מלון להגיב. הוא מאמן מצויין, יוקיץ עוד לא הגיע לסדרה. וכבר ראינו מה קורה כשמילסאפ מתפוצץ. הספסל, אגב. לא פחות טוב. דנוור עם הגב לקיר, אם היא מפסידה, הסדרה כנראה גמורה. אני מסכים שיהיה מאד צמוד. אני רק לא יודע לאן.
ארצי
20 אפר 2019 22:49:58לינק
https://www.vipboxtv.se/stream-brooklyn-nets-vs-philadelphia-76ers-live-2
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 22:55:56אם ברוקלין כבר על גבול ה60 נקודות פילדלפיה אבודה היום
ראס א שטן
20 אפר 2019 22:56:16בולדן לא בענף
ראס א שטן
20 אפר 2019 22:58:34פילי שכחו הגנה ובראון הדביל רוצח את פילי עם בולדן תוציא כבר את הדביל הזה יא מאמן דביל גונה בולדן עלה בריצת 12 4 לטובת הנטס
ראס א שטן
20 אפר 2019 23:00:18רדיק פשוט אוויר בהגנה אין ריב חח
אור
20 אפר 2019 23:00:32מסתמן שבאטלר שוב ייאלץ להציל את המולדת ברבע הרביעי
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 23:01:5363+55
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 23:02:09=118
נתן גולד
20 אפר 2019 23:02:07דאדלי מחנך את הילד הסורר. לא נראה לי בהצלחה רבה אבל זה כיף לראות את זה.
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 23:02:24חנהלה כתבה 118-118
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 23:03:1157-63 קצת השתנה בשניה האחרונה
no funny shtuff
20 אפר 2019 23:02:49אחלה מחצית
ראס א שטן
20 אפר 2019 23:02:53יצאו בזול פילי רק 6 בזכות בולדן שבדקה ששיחק עשה מהפך אדיר לטובת הנטס 🤣🤣 מי נותן לטמבל הזה לשחק
טיג זריקה חשודה
20 אפר 2019 23:03:44הברכיים של אמביד נותנות לו לשחק.
ראס א שטן
20 אפר 2019 23:05:36בולדן לא ברמת יורוליג אז פלייאוף nba? יש מונרו ובובאן ולמה אמביד בכלל משחק לא כשיר? איזה אהבלים יש בצוות של פילי. פילי צריכים לנצח גם בלי אמביד.
טיג זריקה חשודה
20 אפר 2019 23:08:00בובאן זה קונוס ומכונת עבירות,מונרו בשנה האחרונה היה במילווקי,פיניקס,טורונטו,בוסטון פעמיים ועכשיו פילי,יש סיבה לכך שאף קבוצה לא מעוניינת בו.
ראס א שטן
20 אפר 2019 23:22:25בובאן פח זבל אבל עדיף על בולדן כל יום
ראס א שטן
20 אפר 2019 23:04:11פילי ינגבו ברוקלין שלטו בריב דופקים צאקות ורק 6 קצת הילוך ונגמר הסרט
טיג זריקה חשודה
20 אפר 2019 23:06:47פילי אבודה,אין מצב שהיא עוברת את טורונטו,ובשביל סיבוב שני אלטון ברנד מישכן את כל הפרוסס,הינקי רואה את זה ושופך חומצה לתוך העיניים שלו.
דקסטר
20 אפר 2019 23:19:06הפרוסס מתישהו צריך להיגמר.
לאסוף 3 אולסטארים ועוד אחד על הגבול זה מספיק טוב.
אי אפשר לאסוף ולהמיר נכסים לנצח זה לא מונופול
ראס א שטן
20 אפר 2019 23:21:56בדיוק מעכשיו זה מאמן. יצאו מהחצי קטסטרופה אמביד לא כשיר שלא ישחק אם גם ככה מפסידים
דקסטר
20 אפר 2019 23:23:03הם חייבים עדיין לבצע עוד מהלך אחד ולהעביר את סימונס או אמביד בטרייד
ראס א שטן
20 אפר 2019 23:31:16סימונס להעיף ומאמן חדש
ראס א שטן
20 אפר 2019 23:31:42להיפטר מהצוות האוסטרלי סימונס בראון בולדן
ג'ק סיקמה
20 אפר 2019 23:11:54פילי פשוט קבוצה לא מאומנת .
דקסטר
20 אפר 2019 23:22:02ברוקלין זאת פשוט קבוצה כיפית.
חומר שחקנים מיוחד
דקסטר
20 אפר 2019 23:24:51יאללה בלאגןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
סולי
20 אפר 2019 23:26:49דאדלי חכם – אם הוא לוקח איתו את באטלר כאן זה יציאה..
no funny shtuff
20 אפר 2019 23:27:04יש אקשן
דקסטר
20 אפר 2019 23:27:47אני מקווה שלא ירחיקו אף אחד
זה פלייאוף ואלו אמוציות
הסדרה חמה ויש דם רע בין הקבוצות
בדיוק כמו שאנחנו אוהבים
ראס א שטן
20 אפר 2019 23:30:45נכון
no funny shtuff
20 אפר 2019 23:29:06יאללה תסגרו על טכנית לדאדלי וטכנית לבאטלר ותנו לשחק
שחר צ'קוטאי
20 אפר 2019 23:29:28דאדלי חייב להיות מורחק, כל המשחק הוא מחמם
ראס א שטן
20 אפר 2019 23:30:23נו זה מה שנשאר להם הוא מנסה להרחיק מישהו יחד איתו לגרום יותר נזק טריק מוכר של אנדרדוג
ראס א שטן
20 אפר 2019 23:29:36דאדלי השמן עושה צחוק מפילי חח איזה אהבלים פילי מנסה להרחיק אותם ואת עצמו ופילי במקום לרמוס אותם בפיגור
Adiso33
20 אפר 2019 23:30:10אלן צריך למכור עבירות ,הוא יותר מידי גברי לליגה הזו
טיג זריקה חשודה
20 אפר 2019 23:31:261000000+ לברון כריס פול לאורי והארדן היות מתגלגלים עד לאיכילוב וגורמים לאמביד להיזרק מהמשחק כבר מזמן.
Adiso33
20 אפר 2019 23:47:47אם הוא היה נשכב על הפרקט יותר מחצי דקה מהמרפק במשחק השני ברוקלין היו מובילים בסדרה
no funny shtuff
20 אפר 2019 23:30:17צריך להקציב לשופטים דקה לרוויו שלהם
דקסטר
20 אפר 2019 23:30:24וואו הרגו אותנו
קבלו החלטה וזהו
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 23:31:18לא ירחיקו
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 23:31:36מחפשים תירוץ שיישאר
ג'ק סיקמה
20 אפר 2019 23:31:37אולי סופסופ יתעוררו למצב פלייאופ…
no funny shtuff
20 אפר 2019 23:32:06מה הוא חוזר לוידאו?!
אפשר לחשוב שהוא נער מתבגר שרואה במחשב סרט עם ציצים.
Adiso33
20 אפר 2019 23:32:25חחחחחח דאדלי הוציא את השחקן הטוב ביותר של פילי
ראס א שטן
20 אפר 2019 23:33:23חח נכון ניסה כל המשחק הצליח זה חלק מהמשחק. מגיע לפילי שבמקום להשפיל את הנטס משחקים איתם בקקי
ראס א שטן
20 אפר 2019 23:32:29הנה דאדלי הצליח להכחיק את באטלר כל הכבוד לו השיג מה שרצה לפילי לא יהיה הגנה
סולי
20 אפר 2019 23:32:47סיקסרס הפסידה פה..
טיג זריקה חשודה
20 אפר 2019 23:33:12לדאדלי יש אייקיו יותר מכל השחקנים של פילי במשותף ולא רק בגלל התרגיל הזה.
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 23:33:14למה לא מוציאים את אמביד
יויו דלוח במיוחד
20 אפר 2019 23:37:02למה כן?
הוא לא עשה כלום, בקושי פלגרנט
נתן גולד
20 אפר 2019 23:33:37החלטה אומללה
אסף
20 אפר 2019 23:33:47נו באמת על זה הרחקה כפולה??? היו סוגרים את זה על טכנית כפולה וממשיכים הלאה…
no funny shtuff
20 אפר 2019 23:33:56למה יש הרחקה על טכנית? זו טכנית ראשונה לשניהם לא?
דקסטר
20 אפר 2019 23:34:18וואו איזה כדורסל!!
ג'ק סיקמה
20 אפר 2019 23:34:33כשאני רואה את אמביד זורק שלשות אני מבין שהמאמן שלו מפגר…כל התקפה הוא צריך לקבל כדור בפוסט…ללכת פנימה או למסור כשעושים עליו דאבל.
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 23:34:42היה דאבל לאמבידדדדדדדדדדדדד
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 23:34:59ראסללללללל
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 23:36:33בשלשה היה סיכוי שיחטיא-למרות שסיכוי קטן- בעונשין ל3 מה הסיכוי?
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 23:35:373 שלשות (כולל עונשין של שלשה) בחצי דקה
ראס א שטן
20 אפר 2019 23:36:32אוי איזה קבוצה בלי מוח חח מזכירים לי את okc
טיג זריקה חשודה
20 אפר 2019 23:36:33החסימות שרדיק ושאר פילי עושים לסימונס בצבע מתחילות להזכיר את החסימות המפורסמות של בוגוט אצל גולדן סטייט.
Adiso33
20 אפר 2019 23:37:49המשחקים המרכזיים והמעניינים בסיבוב הראשון-
אוקלהומה-פורטלנד
דנבר-ספרס
פילי-ברוקלין
בפער גדול משאר המשחקים
ראס א שטן
20 אפר 2019 23:45:56אכן
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 23:40:09סל ועבירה- אסור לקלוע 2 בלבד???????????????????????????????????????????????????
עידן
20 אפר 2019 23:41:22אני כל כך אוהב את הסדרה הזאת
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 23:41:3320 נקודות בדקה זה לא שיא פלייאוף?
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 23:42:22לא ייגמר בפחות מ120 נק לכל קבוצה
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 23:43:09מ120 נק ל160 תוך 4 דקות!
ראס א שטן
20 אפר 2019 23:44:41אין הגנה בכלל מאז שבאטלר ירד לא שהיה לפני ויהיה יותר גרוע. נטס עושים סל מתי שבא להם. האריס היום חלש רצח מעיף סלעים
no funny shtuff
20 אפר 2019 23:45:43ברוקלין לא פראיירים.
אחלה משחק ואחלה סדרה.
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 23:46:0061-67 היה בדקה בדקה 5
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 23:46:30דקה 8 זה 82-74
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 23:46:54ריצת שיא לפלייאוף
ראס א שטן
20 אפר 2019 23:48:13טוביאססס הגיב לי עם 2 סלים
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 23:48:44עוד 5 נקודות לא זוכר כזה קצב
Adiso33
20 אפר 2019 23:49:26מתי ג'ו האריס מגיע לסדרה?
דקסטר
20 אפר 2019 23:49:51תכלס תארו לכם את ברוקלין עם KD
מתאים בו לסגל ולסגנון
ראס א שטן
20 אפר 2019 23:50:38סימונס הנגר לא קולע ממטר וחוטף מדינווידי 3. דינווידי תןתח
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 23:58:07חכה רבע מכריע לפנינו
דקסטר
20 אפר 2019 23:52:15הלוורט הזה משהו
ראס א שטן
20 אפר 2019 23:52:53שחקן שחקן
אסף
20 אפר 2019 23:53:02נהדר פשוט. מתעלל בפילי .
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 23:56:05דקה 5 61-67
דקה 12 85-91
ראס א שטן
20 אפר 2019 23:52:41לברארט מנגב רצח אין קרסוליים לאניס
no funny shtuff
20 אפר 2019 23:54:05איזה שחקן כריס לברט. וואו.
ראס א שטן
20 אפר 2019 23:55:43פילי יצאו בזול רק 6 יכולים לגנוב בסוף. רדיק לא פוגע בכלום וכאוויר בהגנה אין סיבה לתת לו דק היום
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 23:56:29לא מדהים ?
דקה 5 61-67
דקה 12 85-91
Adiso33
20 אפר 2019 23:55:55וזה בלי שהקלע הטוב ביותר של ברוקלין בכלל לא פקטור בסדרה
נתן גולד
20 אפר 2019 23:56:46לברט ודינווידי נהדרים. ראסל חלש היום האריס והפורוורד של אטלנטה, ברח לי שמו, על הפרצוף.
נתן גולד
20 אפר 2019 23:57:38קארול*
ג'וני הגדול
20 אפר 2019 23:58:34חכו ילדים לרבע מרגשש
נתן גולד
20 אפר 2019 23:58:43לגבי פילי, לסימונס אין מה למכור במשחק עומד האריס מציל אותם ואמביד בלתי עציר ברגע שהוא משחק בפנים
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:01:24אמביד מקבל כדור זה סל . או באסיסט או שלו .
דקסטר
21 אפר 2019 00:02:19הקארול הזה מחרבן
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:02:53תשמע זה יפה
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:03:41ראסלללל
ראס א שטן
21 אפר 2019 00:04:01כמה הזדמנויות ואיזה דטויות אלוהים
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:04:42למההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה קצב נרגע לא היה סל דקה וחצי. מחכה שוב לנקודות וקצב
ראס א שטן
21 אפר 2019 00:05:23כבוד לאדיסו שראה משחקי נטס גם בעונה הסדירה😎
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:06:01חסר רק 40 נקודות
צביקה
21 אפר 2019 00:07:34איזה משחק כיפי! נטס פשוט נהדרים. פילי כרגע מנסים לעבוד נכון עם אמביד בצבע ונוס עדיין מחזיקים מעמד. זה משחק אש.
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:07:56עכשיו יהיה מהיר
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:08:11עוד סל אמביד
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:08:29הרבה עבירות
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:08:59אלן דאנק
ראס א שטן
21 אפר 2019 00:09:07בראון תוציא כבר את רדיק הוא חסרון בםיק אנד רול
א.ב
21 אפר 2019 00:09:43ואת מי הוא יכניס?
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:09:23אוהב את הקצב עכשיו
ראס א שטן
21 אפר 2019 00:09:44בראון יא דביל תוציא את רדיק הוא לא פוגע וחור נוראי בהגנה
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:10:01ראסלללללללללל 100
א.ב
21 אפר 2019 00:10:07אמביד הולך להיות עייף בדקות האחרונות
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:10:55יהושוע?
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:10:30שלשה כמובן
עידן
21 אפר 2019 00:10:42שימי ריגר:גיי גיי רדיק לא יכול לשמור אפילו על אמא שלי והיא נפטרה ב 79
ראס א שטן
21 אפר 2019 00:11:47צודק 😀😀
ראס א שטן
21 אפר 2019 00:11:26אוי פילי תמסרו כבר להאריס ותעבדו בשבילו דאמביד לא על המגרש סימונס גמור במשחק עומד מתחיל לחרבן
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:11:30בובאן
רק שאלה
21 אפר 2019 00:11:30בראון המפגר
רדיק והובאו על המגרש
Adiso33
21 אפר 2019 00:11:49ג'ו "בריק" האריס
אור
21 אפר 2019 00:12:04ההחלטה להרחיק את באטלר הרסה את המשחק
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:12:44בובאן שוב סוחט עבירה
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:13:18הולך להיות הרבה עונשין בסיום
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:14:03עוד עבירה
ראס א שטן
21 אפר 2019 00:13:21בובאן אוויר. בלי אמביד אין מי יעדה סל מדהים דאדלי המלך שהרחיק את באטלר
רק שאלה
21 אפר 2019 00:13:38רדיק לא בנוי למעמד הזה
ראס א שטן
21 אפר 2019 00:13:59רדיק חושך שאפילו במצרים לא היה כזה חושך
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:14:28שלשות קלאץ' מכיר את הביטוי?
ראס א שטן
21 אפר 2019 00:15:46איזה קלאץ? המשחק בורח כולם חוגגים עליו
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:16:18בוא נחכה בסבלנות
Dor
21 אפר 2019 00:14:47בראון מנהל משחק על הפנים. רדיק לא צריך להיות על המגרש
ראס א שטן
21 אפר 2019 00:15:08אם רדיק לא קולע לא מבין מה הוא עושה על המגרש
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:15:49אולי בסוף כן תיקו 118-118 כמו חני והיא ידעה משהו שאנחנו לא?
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:18:16עוד עבירה
Dor
21 אפר 2019 00:17:27מזל של פילי שג׳ו האריס מקזז את רדיק
דקסטר
21 אפר 2019 00:17:54הנטס הראפטורס הספרס והנאגטס מראות לנו כמה כשרון דרג 2 יש בליגה הזו וכמה קשה להעריך אותו בהתחלה.
ועל הדרך אני רומז לכל אלה שחושבים שצעירי הלייקרס הם משהו מיוחד אז הגיע הזמן להתעורר.
הליגה מלאה באינגראמים ולמעלה מזה.
.
ובינתיים רדיק והאריס בקרב הלבנים המחבלים
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:18:32איפה דוקטור?
ראס א שטן
21 אפר 2019 00:18:03סימונס הנגר מחרבן רצח
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:18:52מעכשיו קליעות עונשין כבר
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:19:12אין עבירה סתם
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:19:38אמביד סל
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:20:0327 לאמביד
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:20:17אחרי עוד סל קל
Smiley
21 אפר 2019 00:20:16אני מקווה שברוקלין יתנו לסימונס את "הסטירה" שהוא זקוק לה להמשך הקריירה
ראס א שטן
21 אפר 2019 00:20:40האק א סימונס סה הזמן
Smiley
21 אפר 2019 00:24:12חשבתי על זה שזה יהיה מצחיק אם הנטס יתחילו לעשות לו את זה
Smiley
21 אפר 2019 00:21:12מאמין שפילי ינצחו את הסדרה בגלל הכישרון והביתיות, אבל אני נהנה לראות אותם "נכנסים" לראש של סימונס ואמביד
ראס א שטן
21 אפר 2019 00:24:13מוציאים את המקסימום מעצמם הנטס. יותר מסה אי אפשר לבקש. פערי הכשרון גדולים ורק בזכות בראון זה צמוד. דקות הבולדן
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:21:19מה הקשר עכשיו לפני דקות הסיום?
ראס א שטן
21 אפר 2019 00:20:16לא מבין למה אמביד מתחיל התקפות מה3 ומכדרר כמו גארד? אז קולע פה ושם אבל למה סה? לא לא להביא כדורים קרוב יותר כל נתקפה אותו דבר
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:20:31ויש עוד הרבה זמן
האווי לאסוף
21 אפר 2019 00:20:53אמביד עשה דיאטה דרסטית מהשלוש, משהו מהביקורת מחלחל פנימה
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:21:37זה טוב לסלים לסוף
ראס א שטן
21 אפר 2019 00:21:33גו האריס מחרבן לנטס
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:21:57עוד עבירה
ראס א שטן
21 אפר 2019 00:21:57די רדיק הרגת אותנו
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:22:47סימונס סל
ראס א שטן
21 אפר 2019 00:22:54אם פילי מנצחים זה על גו האריס החטיא 2 שלשות לבד לגמרי שיכלו להגדיל את הפער
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:22:59דרך אמביד
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:23:31אמביד עם עוד 10 ברבע הזה?
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:23:50מה אומרים?
Adiso33
21 אפר 2019 00:23:50רדיק וגו' האריס מבטלים האחד את השני
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:24:38למה אתה אומר?
ראס א שטן
21 אפר 2019 00:24:47אמביד אונס בצבע
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:24:59חושב שרדיק יקלע שלשה עכשיו
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:25:14אמביד עוד 2
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:25:30ראסל עוד 2
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:25:46עוד 2 האריס
ראס א שטן
21 אפר 2019 00:26:33אין ריב כל המשחק
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:26:55שלשה ראסללללללללללללללל
Adiso33
21 אפר 2019 00:27:18המכנסיים של שחקני ברוקלין מחזיקים הרבה קקי
ראס א שטן
21 אפר 2019 00:28:27ברוקלין רכים נותנים לאמביד נק קלות צריך להוריד לו ידיים ולשלוח לקו מאשר לייאפ
Dor
21 אפר 2019 00:27:22הרבה מזל יש לנטס. החוז-בולס הולכים אליהם
יואו איזו שלשה של רדיק
ראס א שטן
21 אפר 2019 00:27:45רדיק סוף סוף קלע משהו
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:28:51שטן קטן שלי
ג'ק סיקמה
21 אפר 2019 00:27:48מה עדיף , ראסל או לונזו ???
למג'יק פיתרונים….
דקסטר
21 אפר 2019 00:28:51זובאק או מוסקלה
פול ג'ורג' או אינגראם
…….
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:28:08רדיקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
no funny shtuff
21 אפר 2019 00:28:23רדיק!!
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:28:32איפה הסתומים שאמרו רדיק לא יודע לתת שלשה????????????????????????????????????????????????????????
Smiley
21 אפר 2019 00:28:46יש גבול לכמה שרדיק יכול להחטיא
דה שוט
21 אפר 2019 00:28:56וויי וויי וויי
Adiso33
21 אפר 2019 00:29:07ג'ו מחזיר לרדיק בהתקפה הבאה
עידן
21 אפר 2019 00:30:50תותח אדיסו
עידן
21 אפר 2019 00:29:22חח רדיק
לא פוגע כל המשחק
שם שלשה במאני
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:33:27כן תודה שאת חוזרת על מה שאמרתי
ראס א שטן
21 אפר 2019 00:29:45איזה איבוד של ברוקלין
דקסטר
21 אפר 2019 00:30:03וואו וואו וואו
ראס א שטן
21 אפר 2019 00:30:22אוי אמביד אוי
no funny shtuff
21 אפר 2019 00:30:55איזה משחק
Smiley
21 אפר 2019 00:31:06פילי נותנים לנטס את המשחק
צביקה
21 אפר 2019 00:32:02איזה מהלך מנצח של ראסל די. אני מת על השחקן הזה. לא נלחץ ונותן ביצוע!
דקסטר
21 אפר 2019 00:32:23הייתי הולך על שלשה עכשיו
ראס א שטן
21 אפר 2019 00:32:32מייק סקוט בייבי מהקליפרס
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:33:00עוד שלשההההההההההההההההה
Smiley
21 אפר 2019 00:33:05איש האימוג'ים!!!
ראס א שטן
21 אפר 2019 00:33:09רק לא הארכה רוצה לישון
צביקה
21 אפר 2019 00:33:41זאת הייתה שלשה רצחנית של סקוט. זה יכול לקבוע את הסדרה כולה.
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:33:42הארכהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
Adiso33
21 אפר 2019 00:33:50חייבים סל מהיר לא חייבים שלשה
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:34:23מת על הארכותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:34:42יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
דקסטר
21 אפר 2019 00:35:18למה לא ללכת על שלשה????
אלון
21 אפר 2019 00:35:26ווואוו ברוקלין פראיירים/נאיבים. פילי לא מפחידים בכלל.
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:35:30סימונס מנצח את המשחק?
Smiley
21 אפר 2019 00:35:41מה נותנים את הכדורלאלן במצב כזה!?!?
החלטה נוראית
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:38:17אבל הוא כוכב כולם כתבו?
צביקה
21 אפר 2019 00:35:48לא הלכו על שלשה, והספידו את המשחק וכנראה את הסדרה
דה שוט
21 אפר 2019 00:36:10וויי וויי ווי
ראס א שטן
21 אפר 2019 00:36:23יאללה סוגרים סיפור מחרתיים. אמביד חשוב שיהיה כשיר לטחון את קאווי
שחר צ'קוטאי
21 אפר 2019 00:38:12גימי אמור לחזור
Adiso33
21 אפר 2019 00:39:44אתה חי בסרט
טורונטו עם שחקני הגנה ברמה גבוה ביותר גם בתוך הצבע
גאסול הולך לאמלל את אמביד.
וסימונס לא יהיה אפילו פקטור בסדרה
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:36:32נו אז ברוקלין ניצחה?
דקסטר
21 אפר 2019 00:36:58ראסל בהחלטה פשוט אידיוטית.
הרי הוא יודע שהצבע של פילי מפוצץ והוא חם רצח פשוט תיקח את הזריקה למה להסתבך
צביקה
21 אפר 2019 00:42:00לגמרי. בדיוק קודם החמאתי לו על מהלך כזה, לקח את זה יותר מידי ברצינות.
Adiso33
21 אפר 2019 00:37:04החלטה מפגרת
אסף
21 אפר 2019 00:37:12איזה קבוצה ברוקלין. תענוג. למרות שהפסידו אני לגמרי איתם.
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:37:40חלשים מאוד
דה שוט
21 אפר 2019 00:37:35שמעון אתה 4:3 בפלייאוף הזה
ראס א שטן
21 אפר 2019 00:37:58יאללה לילה טוב לכל אלו שהולכים לראות דנבר ספרס
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:48:56זה ספרס דנבר להזכירךךךך
Smiley
21 אפר 2019 00:38:05נאגטס – ספרס
http://bfst.to/watch/nba-5.php
http://ripple.is/nba/9859-denver-nuggets-san-antonio-spurs-2
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:38:44סימונס במאני טיים משכיב את כולכם
דקסטר
21 אפר 2019 00:38:13אני ממש אוהב את ברוקלין אבל מעדיף את פילי נגד טורונטו. תהיה סדרה חלומית
no funny shtuff
21 אפר 2019 00:38:40טעות של ראסל, אבל הגנה מצוינת של פילי
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:39:11למה לדעתך היו דקות שבהם נתנו חופשי לקלוע?
no funny shtuff
21 אפר 2019 00:39:52ביבי צריך לבקש טיפים ממארב אלברט על פאה טובה
ג'ק סיקמה
21 אפר 2019 00:39:59אמביד משחק פצוע….זה רע וסה יבוא לידי ביטוי בסיבוב הבא ….
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:49:35ברוך הבא תכתוב עוד דברים
צביקה
21 אפר 2019 00:41:02יש לך על המגרש את דיאנגלו, דינווינדי ולאוורט, שלושתם קטלניים מהלוש במשחק הזה, ואתה בסוף שולח את אלן לצבע מול אמביד וסימונס? מה הקטע. זאת טעות פטלית לגמרי
רק שאלה
21 אפר 2019 00:48:00איזו הופעה של אמביד היום
31 נקודות 16 ריבאונד 7 אסיסטים 6 חסימות ו2 חטיפות ב32 דקות
ומספרים פה שמארק גאסול הולך לחסל אותו חחחחחחחחחחחחחחחחח
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:50:09יחסל. גם אם תכתוב את זה עוד פעם .
רק שאלה
21 אפר 2019 00:48:00איזו הופעה של אמביד היום
31 נקודות 16 ריבאונד 7 אסיסטים 6 חסימות ו2 חטיפות ב32 דקות
ומספרים פה שמארק גאסול הולך לחסל אותו חחחחחחחחחחחחחחחחח
Smiley
21 אפר 2019 00:48:07פתיחה טובה של הספרס. בנאגטס זה רק יוקיץ'
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 00:50:48דנבר ינצחו למרות שיוקיץ' יהיה חלש
צביקה
21 אפר 2019 00:52:23אני עדין חושב שבכללי נטס יותר טובים, והם עוד יכולים לקחת את הסדרה. מה שבטוח שהם ילחמו עד הסוף. כל משחק מעכשיו זה משחק הדחה בשבילם, והמשחק הבא יהיה אדיר!
trusttheprocess
21 אפר 2019 00:54:13המשחק הבא יהיה בלואאוט של 20 הפרש
צביקה
21 אפר 2019 01:41:49אולי. ואם זה מה שיהיה אז כבוד לפילי. אבל אני מקווה שזה לא יהיה.
trusttheprocess
21 אפר 2019 00:53:09הנצחון הזה מוקדש לשמעון שצריך להיות אוהד של הדרים טים ככה שכל שחקן בקבוצה יהיה סופרסטאר כמו ששמעון אוהב כי אחרת כולם זבל,קקי,חרא,נטחנים,נאנסים,עושים שכיבות שמיכה,קונים טעמי בשקם
וגם לג'ארד דאדלי הדוגמן
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 01:02:24כל מילה בשקל
דה שוט
21 אפר 2019 00:53:30וויי ווי וויי
Niro
21 אפר 2019 00:58:17כל נצחון של פילי הוא למרות המאמן שלה .
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 01:01:56יוקיץ' ופלאמלי.. ברגע שייפרדו דנבר יחזרו.
דה שוט
21 אפר 2019 01:04:01מילס ממשיך את המורשת של מאנו – רמה ככל יכולתך, לא פגש פלופ שלא אהב. יאללה דנבר, תנו בראש
Adiso33
21 אפר 2019 01:09:37חחח
Smiley
21 אפר 2019 01:06:19איזו פתיחה של הספרס, השאלה אם ישאר להם כוח ל-48 דקות
Ip
21 אפר 2019 01:07:30ההגנה של דנבר נוראית. לא מצליחים לייצר עצירות בכלל.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21 אפר 2019 01:08:40סו פאר סו גוד.
.
גם יוקיץ' וגם פלאמלי על המגרש ואיכשהו למרקוס עדיין חוגג ליד הסל של דנבר.
קרע במיניסחוס
21 אפר 2019 01:08:51למרקוס הפתיע את עצמו עם הפוטבק הזה
זיו
21 אפר 2019 01:09:39דה טוש החזירו לו שריקה
תהנה מהכדורסל
דה שוט
21 אפר 2019 01:20:46כל הזמן מנסים לרמות את השופטים השחקנים של גרג פלופוביץ'
סטיב נאש
21 אפר 2019 01:09:53אמא!!!! מה קרה לג'ארד הילד הטוב היפה עם הצמות שתקע שלשות בפיניקס.
ברוך רובין
21 אפר 2019 01:12:59גם אני הצטרפתי, אני לא מאמין שקמתי השעה הזאת לראות את הספרס.
דה שוט
21 אפר 2019 01:19:25חחח מילס דוחה יותר מהארדן
סטיב נאש
21 אפר 2019 01:20:02איזה טיפשים הגארדים של דנבר. אין להם מה לחפש מול פורטלנד
טיג זריקה חשודה
21 אפר 2019 01:21:52הליגה חייבת לעשות משהו מול כל הפלופים האלה,לראות את מילס את לאורי ואת דינוודי זה פשוט כואב,הם מחפשים את הפאול יותר מאשר את הסל,זה מה שקורה שכולם רואים איך נותנים להארדן מתנות על ההצגות והם מנסים לחקות אותו,אני מקווה שיתחילו לשנות קצת את השריקות האלה שאתה זורק את עצמך על מישהו ודורש פאול כי זה רק יחמיר יותר ויותר ותאמת הכדורסל הזה מגעיל.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21 אפר 2019 01:22:06פאטי עושה הארדן *2
דה שוט
21 אפר 2019 01:26:11עושה מאנו
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21 אפר 2019 01:27:48מאנו היה טהור וזך, לא ידעת?
😉
דה שוט
21 אפר 2019 01:34:11חחח העז של הפלופרים
סטיב נש
21 אפר 2019 01:27:22גיי פשוט גרוע כבד לא קולע זריקות פנויות.
כבר עדיף את אחד מהנגרים של פופ מהדוויז'ן 5 על הפרקט
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 01:33:15לא הייתי כאן. מה התוצאה עם דנבר שאמרתם שקרסה??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Smiley
21 אפר 2019 01:33:43איזו שביקה של הספרס
חגי "התותח" ניסני
21 אפר 2019 01:35:50הספרס הולכים 18 פעמים לקו בעוד דנבר 6 איזה תצוגת שיפוט אומללה
דה שוט
21 אפר 2019 01:38:10הנה עוד 2
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21 אפר 2019 01:36:16איבדנו את הפוקוס
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 01:36:45הלוח תוצאות שלי דפוק כתוב לי שוויוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21 אפר 2019 01:41:58ההגנה שלהם חונקת אותנו.
Smiley
21 אפר 2019 01:44:50לא ההגנה. ההתקפה של הספרס הפסיקה לתפקד. מלא בידודים וזריקות קשות לחינם
ברוך רובין
21 אפר 2019 02:01:31אפילו אני קולע על יוקיץ, 6 נקודות קלות באשמתו
ברוך רובין
21 אפר 2019 02:02:48אולדריג נראה כמו שאקיל כאשר הוא משחק מול יוקיץ.
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 02:04:07אמרתי לכם תמיד תמיד לכו עם הטובים .
סיקרס נאגטס באקס . קל .
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21 אפר 2019 02:05:00הכחולים נראים יותר טוב. הקהל עדיין בשירותים. יאללה להתעורר.
צביקה
21 אפר 2019 02:05:32דנבר חוזרים לבטוח בעצמם. זה אומר שהספרס מפשלים לגמרי כרגע.
IDO
21 אפר 2019 02:06:25יוקיץ' משחק על המורשת שלו היום. נצחון זה MUST
IDO
21 אפר 2019 02:09:02THE SPELL IS OVER דרק וויט חזר להיות דלעת
IDO
21 אפר 2019 02:10:42OR NOT …..
Smiley
21 אפר 2019 02:11:02הספרס צריכים לתקוף את יוקיץ' בפיק נ רול כדי להתיש אותו. הבנאדם לא מסוגל לשמור על גארדים
IDO
21 אפר 2019 02:17:08THINK AGAIN
צביקה
21 אפר 2019 02:11:13איזה מהלך יפה של וייט!
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 02:12:54עוד פעם 5 מגיבים אחריי אחרי דממה 20 דקות
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 02:14:4710 מגיבים
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 02:15:2576-69
ד"ר רזי הופמן
21 אפר 2019 02:16:18לינקים?
מה שמולי שם למעלה לא עובד לי….
Smiley
21 אפר 2019 02:17:14תבחר
https://www.reddit.com/r/nbastreams/comments/bfgpyo/game_thread_nuggets_at_spurs_530_pm_et/
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 02:21:00אחלה לראות קבוצות עם שחקנים ברמה מעל
Smiley
21 אפר 2019 02:16:43הנאגטס הגבירו קצב והספרס לא מצליחים להדביק אותם
ברוך רובין
21 אפר 2019 02:17:06מוריי איך הוא לא נהיה כוכב , המאמן חייב להכריח אותו לזרוק כי משהו טוב קורה יש לו את כל האיכויות, אני לא בטוח עם יש לו את האופי
צביקה
21 אפר 2019 02:17:22אחלה משחקים קיבלנו היום. מה שבטוח לא משעמם.
ברוך רובין
21 אפר 2019 02:18:25יוקיץ כמה שהוא חור ענק בהגנה היום בהתקפה מחפה על זה.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21 אפר 2019 02:19:37אנחנו שבלוניים. יאללה פופ, תמציא משהו.
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 02:20:05דנבר מובילה כבר ב10 חחחחחחחחח
IDO
21 אפר 2019 02:23:10שגנבר זזה ככה ל ס"א אין כלים
ברוך רובין
21 אפר 2019 02:24:04דנבר רצים הספרס נופלים מהרגליים, קרעו אותם מהרבע השני משהו כמו 30 נקודות יוצר
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 02:26:14ברוך חייבים לחשוב מחוץ לקופסא איך לנצח קבוצה חזקה ותאמין לי בתור צופה כדורסל ותיק זה באמת קורה
ברוך רובין
21 אפר 2019 02:33:43הם לא שינו כלום בשיטת משחק, בדיוק אותה שיטה של הרבע הראשון ההבדל שהכדורים נופלים והסל נראה כמו אוקיינוס, הם לא ישחקו ככה כל רבע אפילו לא קרוב 37 נקודות, אפס איבודים, קולעים מ3 כמו פסיכופתים, סוג של התפוצצות התקפית כמו שקרה לאוקלהומה יש גם משחקים כאלה.
Smiley
21 אפר 2019 02:28:3769-45 ברבע השני והשלישי לנאגטס. הנאגטס העבירו הילוך והספרס נשארו בבידודים לא יעילים בהתקפה העומדת
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21 אפר 2019 02:29:36אם הם קולעים כרגיל ואנחנו בלי שלשות אין אפשרות מתמטית לנצח.
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 02:35:19על הגנה שמעת?
ברוך רובין
21 אפר 2019 02:37:43אי אפשר להגן מול ערב כזה של שחקנים, הם קולעים מהדוכן נקניקיות למען השם, זה סטייה סטטיסטית חריגה.51% מ3 22 אסיסטים על 5 איבודים (רובם ברבע הראשון)., הפ רצו עכשיו משהו כמו 16 אסיסטים על איבוד בלי החטאה.
IDO
21 אפר 2019 02:35:16דנבר עברה את ה-100 ראשונה עם ייתרון 15+. אני מכריז את המשחק. 2:2 בסדרה. הבייתיות חזרה לדנבר שצריכה להמשיך לסיבוב הבא בקלות
ברוך רובין
21 אפר 2019 02:36:06יש גם ימים כאלה התקפית, הספרס בלי יכולת מה3, מזכירה לי את הקבוצות בשנות ה90 שהפרש 5 היה בלתי מחיק.
Smiley
21 אפר 2019 02:36:45הנאגטס לא משאירים לספרס סיכוי עם 3 דקות ראשונות ברביעי שמוציאות את הרוח מהמפרשים
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21 אפר 2019 02:36:49צריך היה לקחת את הטיימאוט הזה לפני עשר דקות. המצב בטטה. וצריך לעבוד על יצירת מצבי קליעה לשלוש, פשוט אין לנו כאלה.
דה שוט
21 אפר 2019 02:37:21איזו קליניקה דנבר, אמא'לה
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 02:37:31הביתיות חייבת לדחוף יותר !
סכין בגב האומה
21 אפר 2019 02:40:17פולטל זה ספליטר משופר
ד"ר רזי הופמן
21 אפר 2019 02:41:37הייתה לי בעייה לראות כדורסל בלינקים ורק ריסטארט סידר את זה….
דה שוט
21 אפר 2019 02:41:44חחח מילס מעדיף פלופ על שלשה, איזה מגעיל, דרוזן מפצה בדאנק אדיר, בכל מקרה זה של דנבר הלילה
סכין בגב האומה
21 אפר 2019 02:43:53מסכים. בדרך ל 7 משחקים לדעתי
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2019 02:41:58וווווווווואאאאאאאאאאההההההההההההההה (פיהוק)
.
מה הולך ?..
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 02:44:25הרבה זמן לא שמענו על סל ראשון מקליעת עונשין. מה נשתנה ?
דה שוט
21 אפר 2019 02:47:44טורי קרייג השתגע, תם הטקס
ד"ר רזי הופמן
21 אפר 2019 02:47:55דנוור שורפים את ס"א ויעשו את זה גם במשחק הבית. ככה זה כשיוקיץ בעניינים.
יושב חזק על הדורבנות ומXXבן קוביות….
ברוך רובין
21 אפר 2019 02:48:27הגברת השמנה יכולה להתחייל לשיר, דנבר לא בכל יום תקלע ככה, ופופ חייב לחשוב מה עושים עם ה3, בלי קליעה מהפרימטר המשחק הופך להרבה יותר קשה.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21 אפר 2019 02:48:39הם פשוט מצופפים את הצבע כי הם יודעים שלא נזרוק לשלוש. חייבים לזרוק.
ד"ר רזי הופמן
21 אפר 2019 02:48:52והנה הגיע דעעע-פרוזן מפוזנן…
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2019 02:49:16LOL דה פרוזן
צביקה
21 אפר 2019 02:52:21התיסכול בולט מאוד אצל הספרס עכשיו. הם יודעים שהפסידו את המשחק
Smiley
21 אפר 2019 02:53:40חבל לספרס אחרי שרבע ראשון היו מצויינים. ברבע השני והשלישי פשוט לא עמדו בקצב של הנאגטס
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21 אפר 2019 02:55:23לא מבין את מאלון – למה יוקיץ' משחק? הוא יכול להיפצע. מיותר
דה שוט
21 אפר 2019 02:59:59דנבר צעירים מדי, הקצב מהיר מדי בשבילכם, במשחק הבא יהיה לכם עוד יותר קשה, הם לא פראיירים החבר'ה האלה
סכין בגב האומה
21 אפר 2019 02:56:50מייפל קארי בחיים לא יהיה קארי, אלא יותר בכיוון של סי ג'יי משולם.
ד"ר רזי הופמן
21 אפר 2019 02:57:37פופ: נוט א פאול, פאאאק!
לקרוא שפתיים…
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21 אפר 2019 02:58:05פונדקסטר משחק רק בגארבז' טיים, כנראה שיש לכך סיבה, אבל כשהוא משחק הוא נראה חכם ויעיל.
צביקה
21 אפר 2019 02:58:34אפשר ללכת לישון, לכוון שעון לשעה 7 לראות מחצית שניה של יוסטון-יוטה
ד"ר רזי הופמן
21 אפר 2019 02:59:50+100
אני אראה כבר ברכבת ואחרי כן מה שנשאר במעבדה.
Smiley
21 אפר 2019 02:59:18באקס – פיסטונס
http://ripple.is/nba/9862-milwaukee-bucks-detroit-pistons
http://bfst.to/watch/nba-8.php
ד"ר רזי הופמן
21 אפר 2019 03:00:29מוותר
תודה מולי-דה מאן
ברוך רובין
21 אפר 2019 03:07:29באקס- פיסטונס
https://he.m.wikipedia.org/wiki/שחיטה
Smiley
21 אפר 2019 03:00:35גריפין אולי ישחק בפיסטונס
צביקה
21 אפר 2019 03:08:35אם זה קורה, והוא נותן משחק הירואי והם מנצחים, זה יהיה נחמד, אבל עדיין לא ישנה את תוצאת הסדרה…
לא אוהב את דנבר
21 אפר 2019 03:00:39דנבר זו קבוצת מעבדה. מוכשרת בלי אופי בלי עניין. קבוצה חסרת מיץ. אם בטעות תגיע לגמר המערב זה יהיה אסון. שטיחון מתרפס. ספרז אוקלהומה ופורטלנד עדיפות בכל רגע. לא סובל את דנבר. ממרח חלבה סתמי.
Smiley
21 אפר 2019 03:02:55הנאגטס סימנו היום את וויט שהיה חלש למה שהיה עדכה בסדרה
חגי "התותח" ניסני
21 אפר 2019 03:12:03יש כאן איזו קונספציה שהסידרה הזו תלויה כמעט אך ורק בספרס ובמה שהיא תעשה – דנבר היא המשתנה התלוי בסידרה הזו ותו לא. אם דנבר פתאום קולעים מהשלוש או בכלל מנצחים זה די מקרי כל הסיפור הזה וזה רק כי הספרס איפשרו להם או כי יש כאן חריגה סטטיסטית או ש.. (השלימו את החסר) . אז דנבר לא סיימו סתם במקום השני ולא סתם הם במקום שהם נמצאים – יש להם סגל כל כך עמוק שגם אם 2 שחקנים מהחמישייה לא פוגעים – תמיד יש עוד שחקנים נהדרים על הספסל. כאילו שלספרס יש איזו הגנת ברזל השנה שבמקרה בעונה הסדירה דורגה במקום ה20. וכאילו שהספרס רק מגיעים לפלייאוף ואז הם לובשים את החליפה והכל מסתדר בעוד דנבר הם הילדים המושתנים שעוד לא התבגרו.
אין לי מושג איך הסדרה הזו תיגמר אבל ברור לי שאם דנבר יעלו זה לא מקרי – הם קבוצה נהדרת עם עומק בלתי נתפס גיוון בכל עמדה ורוח לחימה. ובהצלחה למי שחושב שהסידרה הזו היא בכיס של הספרס.
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 03:15:24אותי מאוד מעניין הרבע הראשון של הפיסטונס-באקס
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 03:21:25בינתיים באקס מובילים רק בנקודה אחרי שהפיסטונס קלעו בהתחלה יפה
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 03:24:17פיסטונס מובילים עם בלייק אולי סתם הספידו אותם? או שלא כל המשחק יאניס יהיה שקוף?
חגי "התותח" ניסני
21 אפר 2019 03:22:25תשמע אתה כזה מבריק ושנון כל תגובה שלך עושה חשק לעוד.
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 03:25:02הנה רשמתי שאולי הבאקס שע"פ סטטיסטיקה יותר טובים דוקא ינצחו
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 03:39:33רק כתבתי באקס והם ב4 הפרש אבל יש עדיין סיכוי לפיסטונס אם לא יזוזו כמו נמלים
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 03:48:54סבתא בלייק קלעה ! הידד
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 03:51:26אולי נפצע אבל נראה בסדר (בספסל כרגע)
מיכאל
21 אפר 2019 04:02:17לופז מתעלל בדראמונד ב 2 הצדדים..קולע עליו 10 נק' כולל 2 שלשות ובצד השני כבר חסם אותו 3 פעמים ודראמונד ב1-9 מהשדה..
זיו פנמה
21 אפר 2019 04:49:32נגמר הדבר המביך הזה שנקרא (בטעות) 'משחק פלייאוף נ.ב.א.' בדטרויט.
Smiley
21 אפר 2019 05:01:26חבל שההיט לא היו מסוגלים לקושש עוד ניצחון כדי שיהיו בפלייאוף ולתת לוויד פליאוף אחרון, או אפילו לראות את קמבה נלחמם לבדו בבאקס.
הפיסטונס פשוט איומים וחסרי אונים מול הבאקז
זיו פנמה
21 אפר 2019 05:04:16צודק ב1000%
Smiley
21 אפר 2019 05:05:09רשמים מהסדרה הזו לפיסטונס: להביא רכז נורמלי במקום ג'קסון ולחפש טרייד על דראמונד
זיו פנמה
21 אפר 2019 05:06:24אני כותב את זה בצער (כי אני אוהב כדורסל) אבל לדעתי אין מנוס מלקצץ להבא סדרה בפלייאוף ושהפלייאוף יורכב מ6 הקבוצות הטובות במזרח ובמערב.
זה יחסוך את המחזות המבישים והאנטי כדורסל שמתרחשים יותר מדי בפלייאוף הזה.
וכן – זה על חשבון הפתעה (שתקרה אחת לכמה שנים) שמדורגת 7 או 8 ידיחו את ה1 או ה2.
Smiley
21 אפר 2019 05:19:13חוץ מהפיסטונס אין קבוצה שלאעושה דברים יפים בפלייאוף הזה.
כולה קבוצה אחת
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 05:38:28ועוד איזה קבוצת רוק או _
Smiley
21 אפר 2019 05:22:24ג'אז – רוקטס
http://bfst.to/watch/nba-8.php
http://ripple.is/nba/9867-rockets-jazz-jazz-feed
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 05:39:26משחק הבא מאמין שבלייק יגיד שהוא פצוע. לא מאמין שהוא יסכים שוב ככה בצורה מזעזעת להתבזות.
משחק הבא אני מאמין שבלייק יגיד שהוא פצוע. לא מאמין שהוא יסכים שוב ככה בצורה מזעזעת להתבזות.
משחק הבא בטוח שבלייק יגיד שהוא פצוע. לא מאמין שהוא יסכים שוב ככה בצורה מזעזעת להתבזות.
משחק הבא אין ספק שבלייק יגיד שהוא פצוע. לא מאמין שהוא יסכים שוב ככה בצורה מזעזעת להתבזות.
משחק הבא יהיה עצוב .
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 05:47:02סל ראשון עונשיןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן פי 7
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 05:47:23אחרי שיוטה איבדו
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 05:47:54ואחרי שכריס פול אחר כך לקח שלשה הזויה שלא התקרבה להיכנס
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 05:48:16וואו
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2019 05:23:18יוטה – יוסטון
http://bfst.to/watch/nba-5.php
ג'וני הגדול
21 אפר 2019 05:48:38יוטה מנצחת
טיג זריקה חשודה
21 אפר 2019 05:48:11ווואווו איזה פתיחה,הארדן כבר עם 2 עבירות והקהל בטירוף
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2019 05:48:12LOL
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2019 05:49:01LMAO
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2019 05:52:50הקהל של יוטה צריך לשכוח מכל הנימוסי שולחן של בית המלוכה שקורבר ניסה ללמד אותם.
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2019 05:56:36במקום לבודד את מיטשל על הארדן עם 2 עבירות, סניידר עם בלוקים של מוגלי.
Smiley
21 אפר 2019 05:57:42תכף סערת ההתלהבות של הג'אז תחלוף והרוקטס לאט לאט ישתלטו על המשחק הזה
חני ״מעלה את הרמה באתר״
21 אפר 2019 06:22:50שמתי על יוסטון בוחטא רצינית סומך עליך שיוטה לא גומרת אותם!!!
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2019 06:12:35עם כל השלשות שקורבר קלע בקריירה, אני לא זוכר אחת שהיתה לה חשיבות כלשהיא.
Smiley
21 אפר 2019 06:16:29שריקות מצחיקות של השופטים – תנו לשחק במקום לתת שריקה על כל קטנה
ראס א שטן
21 אפר 2019 06:18:08יוטה לא מצליחים אפילו פה לפתוח פער
Smiley
21 אפר 2019 06:18:23הג'אז עם כל ההתלהבות מוציאים רק 2 הפרש מול הרוקטס לאחר רבע
ראס א שטן
21 אפר 2019 06:18:45היום כנראה יהיה הנצחון האחרון של יוטה לעונה זו
מנחם לס
21 אפר 2019 06:47:08רק חזרתי מהסדר (בארה"ב יש סדר שני). אני רואה שיוטה שמו אזיקים על הארדן
מנחם לס
21 אפר 2019 06:49:10היום הייתי במשחק כדורגל רגיל של העונה באטלנטה. 60,000 צופים. הודיעו שזה האיצטדיון העשירי במס' הצופים למשחק כדורגל בעולם
אשך טמיר המקורי
21 אפר 2019 06:50:34הארדן פשוט מגוחך.
יאללה, קורעים אותם מחצית שנייה.
ראס א שטן
21 אפר 2019 06:56:34נצחון אחרון לעונה זו
אשך טמיר המקורי
21 אפר 2019 07:14:53לפחות זה ואת השני בבית. כנראה עוד אחד.
ברוך רובין
21 אפר 2019 06:53:45אני אגיד את זה ככה, יוסטון קבוצה טובה יותר אבל הסגנון שלהם בלתי ניתן לצפייה אני מקווה שהליגה תעשה משהו בנידון, הארדן אולי השחקן הטוב בעולם אבל אני מעדיף לצפות בצבע מתייבש מאשר לצפות בו משחק, מקווה שהליגה תשנה את החוקים בדיוק כמו ששינתה נגד שאקיל והסנטרים הכבדים, זה מבריח צופים.
ראס א שטן
21 אפר 2019 06:56:02מה הבעיה איתם? אני נהנה לראות אותו ואותם
ברוך רובין
21 אפר 2019 06:58:32מה הבעיה שזה לא כדורסל, לכדרר 20 שניות ולסחוט עבירה, אנשים לא באים לצפות בשחקן עומד על קו העונשין וזורק לסל.
ראס א שטן
21 אפר 2019 07:00:13בטח שזה כדורסל. מי זה לא באים? חצי ליגה צופה בו
ברוך רובין
21 אפר 2019 07:03:26צופה וסובלת, יוטה זה גם כדור שינה אחד גדול, המשחק של יוסטון מגעיל לצפייה אי אפשר לאוהב את זה אולי אחד למיליון אוהב את זה, שחקן שסוחט עבירות כל הזמן וחצי מהמשחק שלו מתנהל על הקו זה לא טוב לכדורסל טוב ככל שיהיה. הליגה צריכה לשנות את החוקים נגדו בדיוק כמו ששינתה נגד שאקיל והסנטרים שמטישים בצבע עד זוב דם.
ראס א שטן
21 אפר 2019 06:59:23הכדורסל הכי משעמם ומרדים בליגה הוא של יוטה בפער גדול. בלתי ניתנים לצפייה.
ראס א שטן
21 אפר 2019 06:58:05בנצחונות של דנבר מורי נותן נק על הלוח. בהפסדים הוא בחד ספרתי. דנבר תקום ותיפול עליו. נצחון יפה לדנבר
מנחם לס
21 אפר 2019 07:02:31לי כואב ההפסד של הנטס.
ברוך רובין
21 אפר 2019 07:14:15כמה שיוטה חלשים הארדן לא מסוגל לקלוע היום ורק 5 הפרש. בושה
Smiley
21 אפר 2019 07:17:32יוטה עושים עד עכשיו את הכל נכון ואפילו הרוקטס עוזרים להם עם ההחטאות
ברוך רובין
21 אפר 2019 07:17:55הארדן בילה יותר מדי עם החשפניות בפסח אין לי סיבה אחרת להופעה הזאת
ראס א שטן
21 אפר 2019 07:26:12מיצל מקבל שריקות הארדן
ברוך רובין
21 אפר 2019 07:27:56יוטה לא קבוצת פלייאוף, חסרי כישרון , אין להם שום שחקן פרט למיצל ששווה חמישייה
ראס א שטן
21 אפר 2019 07:29:54חורבר לא הענף הנכון אוניל מנסה להתנקש בהארדן 😀
שלהבת
21 אפר 2019 07:43:20איך לא היה פלייגרנט?
Smiley
21 אפר 2019 07:30:20הארדן כנראה מכין את עצמו לרבע של 30 ברביעי…
ברוך רובין
21 אפר 2019 07:34:34זה לא רמה של פלייאוף יוטה זוהי כנראה קבוצת הפלייאוף הכי חלשה במערב בשנים האחרונות, אפס כישרון פרט למיצל כולם שחקנים חד ממידדים 0–14 להארדן ויוסטון מובילים. כל קבוצה אחרת הייתה נותנת ליוסטון בלואוט עד עכשיו בערב נדיר כזה של הארדן.
ראס א שטן
21 אפר 2019 07:35:26הארדן מנסה לשבור את השיא של ראס 🤣🤣
Smiley
21 אפר 2019 07:44:19יוטה פשוט קיבלו את הקבוצה הכי גרועה להתמודד איתה מבחינתם בסיבוב הראשון. אין להם מצ'-אפ טוב מול הרוקטס
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:00:23ליוטה אין מאצ מול דום קבוצה נורמלית למעט אוק שהם אהבלים עם תעודות וגם מהם חטפו סוויפ עונתי
אשך טמיר המקורי
21 אפר 2019 07:33:08מה יהיה עם השלשות של יוטה. איך לא הביאו 3 שמסוגל לקלוע.
ראס א שטן
21 אפר 2019 07:34:45מי יבוא ליוטה? רק טרייד כפוי שום שחקן טוב לא יחתום שם מרצונו
Smiley
21 אפר 2019 07:45:29דבר עם בוזר…
ראס א שטן
21 אפר 2019 07:54:15בוזר היה לפני 15 שנה
Smiley
21 אפר 2019 08:01:22מתי הייתה פעם אחרונה שיוטה הגיעו עם הרבה כסף פנוי לקיץ? והיו שחקן משמעותי בהחתמת השחקנים
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:02:45לא יודע אבל מי יחתום בחור תחת הזה? דוראנט? קליי? באטלר? האריס? קיירי? אפילו ווצביץ בספק
Smiley
21 אפר 2019 08:04:59פעם אחרונה שזכור לי שהיה להם כסף, זאת ההחתמה של בוזר שהיה אז PF בכיר והם לקחו אותו ללברון מתחת לאף.
כל השחקנים המובילים שלהם הגיעו מהדראפט
אשך טמיר המקורי
21 אפר 2019 08:48:52היו צריכים לעשות הכל בשביל האריס
ראס א שטן
21 אפר 2019 07:33:39חחח חרפה ריברס נפל וקיבל זריקות 🤣🤣🤣
ברוך רובין
21 אפר 2019 07:42:33סגרתי את הטלוויזיה משחק בלתי ניתן לצפייה, אני חושב שזה הרבע הנוראי שראיתי ב7 שנים האחרונות
שלהבת
21 אפר 2019 07:42:02השופטים איבדו את הצפון הערב
RL
21 אפר 2019 07:46:18מה קרה להארדן ? נפצע או משהו ? אני רואה באפליקציה 0-14 והאינטרנט שלי לא יציב מספיק לסטרים.
ראס א שטן
21 אפר 2019 07:53:46אכל יותר מידי מצות
ברוך רובין
21 אפר 2019 07:51:03מי אמר שהארדן מגן טוב? הוא לא מסוגל לשמור ב1 על 1 גארדים עוברים אותו כאילו הוא עמוד חשמל .
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:01:22הוא קונוס ותמיד היה. לא יודע מי יותר גרוע הוא או קרי
RL
21 אפר 2019 08:20:37היום באמת לא הצליח לשמור על מיטשל, קשור אולי לזה שהוא בבעיית עבירות?
Smiley
21 אפר 2019 07:52:20אחד מאותם רגעים שמתוך עשרת השחקנים על המגרש, ג'ראלד גרין משחק הכי טוב…שתי הקבוצות במפגן טעויות
Smiley
21 אפר 2019 07:54:07ברכות, הארדן!!!
Smiley
21 אפר 2019 07:55:391 מ-16
Smiley
21 אפר 2019 07:55:19יוטה היום זה לתת את הכדור למיטשל ולזוז הצידה, אף אחד אחר שם לא מסוגל לקנות סל
ראס א שטן
21 אפר 2019 07:59:21זה יוטה כל העונה.ניתחו רק נמושות ופצועות.
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
21 אפר 2019 08:00:50כדורסל משחקים 48 דקות ואז הארדן שם עליך סל בלתי אפשרי ומנצח
ראס א שטן
21 אפר 2019 07:58:51הארדן מצא עת המטאטא בחדר הלבשה
שלהבת
21 אפר 2019 08:03:51הלוואי אבל שום דבר לא גמור
ד"ר רזי הופמן
21 אפר 2019 08:05:19יהיה עצוב אם יוסטון ינצחו על נקודה אחת.
עם לא טעות השיפוט שהארדן עשה עבירה ברורה על מיצל והטכנית ההזוייה שנשרקה למאמן יוטה….
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:07:46הארדן לא עשה כלום. הטכנית הייתה מוצדקת
ד"ר רזי הופמן
21 אפר 2019 08:28:56לא עשה כלום? ראינו אותו משחק? הוא רסמי דחף את מיצל שעבר אותו מאחור.
רק שימון והשופטים לא ראו את זה….
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:06:24חחח איסה פלופ הארדן ניסה 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Smiley
21 אפר 2019 08:07:11יוטה פשוט לא רוצים לנצח את זה…
ברוך רובין
21 אפר 2019 08:07:18Freedom of movement החוק המטופש ביותר שהמציאו אי אפשר להגן
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:08:14זה בשביל תורת המרווחים
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:08:48פול האהבל חחטף 2 גגות רצוף מגובר תן להארדן כבר
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:10:01הארדן עושה ווסטברוק ישר לקרש. אריג גורדון!!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
21 אפר 2019 08:10:39יוסטון, גולדן סטייט, דנבר, ספרס, פורטלנד. אלו "נמושות", שמעון?
את כולן יוטה ניצחו העונה במשחקים בהם הן היו בהרכבים מלאים.
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:13:17Lol פורטלנד נמושה וגולדן לא מתאמצים וכל היתר 4 נצחונות וכמה הפסידו להן?
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:16:3790 אחוז מהליגה נמושות וסו הסיבה היחידה שיוטה בכלל בפלייאוף. חולוניה ענק חח
ברוך רובין
21 אפר 2019 08:18:51מסכים 90 אחוז מהליגה נמושות , הליגה לא מאוזנת
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:12:00יוטה חייבים את קונלי בקיץ חייבים
Smiley
21 אפר 2019 08:18:36קונלי רוצה מזרח
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:23:36אם הוא מגיע לבאקס פילי או ראפס זה אש גם אינדי
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:14:14גובר הזה אהבל רציני סתם עושה עבירות מיותרות
חגי "התותח" ניסני
21 אפר 2019 08:15:06אני מדמיין או שהקהל ביוטה עכשיו צעק בעברית?
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:15:29איסה שריקת אוויר מיצל קיבל חחח ספרדים דל דונהי
Smiley
21 אפר 2019 08:15:37מיטשל ניצל פה על ידי השופט. היה צריך לחכות מעט כדי שהארדן ישאר עליו עם החילוף ואז ללכת עליו
ד"ר רזי הופמן
21 אפר 2019 08:15:45דאנטוני: אווו מיי גאדדדדד 🙂
Smiley
21 אפר 2019 08:16:43איזה שור הטאקר הזה!!!
Smiley
21 אפר 2019 08:17:32#מיקי_דורסמן_הבין_את_זה
ד"ר רזי הופמן
21 אפר 2019 08:26:37דורסמן איל קעקער?
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:17:08חולוניה חולוניה
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:17:57חולוניה ניגר מהקו יאללה נראה אם יתנו שלשה. הייתי עושה עבירה
ד"ר רזי הופמן
21 אפר 2019 08:26:08גם אתה שימון?
פה אוהבים אותך אז לא נעשה לך טרור על האמירה הלא יפה 🙂
ברוך רובין
21 אפר 2019 08:18:00וואו פי גי טאקר , האם ילכו להארכה
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:20:14מיצל חייב עזרה מסביבו כמה אפשר עם נגרים כאלו? זה הזמן להביא לו את קונלי לפחות
שלהבת
21 אפר 2019 08:21:22או את סטורנסקי
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:22:15סטו כמחליף וקונלי רכז ראשון והייתי מטריד את גובר אם מישהו בכלל יקח אותו. הוא שם להם תקרה
ברוך רובין
21 אפר 2019 08:23:01מי ייקח את גובר והחוזה שלו? הוא נגר במלוא מובן המילה
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:24:56נכון נראה לי שום קבוצה לא תיקח אותו אולי אינדי או כחת מהנמושות עמו הניקס אחרי שאיש לא יחתום שם.
נראה לי גובר יכול להועיל רק לאינדי ולמאבס מכל קבוצות הליגה.
ברוך רובין
21 אפר 2019 08:29:39מה אינדי יעשו איתו בחוזה שלו? הניקס מטומטמים אבל אפילו אותי זה יפתיע. יוטה היו צריכים לעשות מה שדאלאס עשו להטריד את כולם ולבנות סביב דונבון מיטצל, הם חייבים להשיג שחקנים שמסוגלים ליצור והדראפט זה הדרך היחידה
שלהבת
21 אפר 2019 08:20:18איבדו את פסק הזמן האחרון שלהם
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:21:29איזה שלשה לבדמיצל פיספס יאללה איזה מחדל הגנתי של יוסטון ניצלו בנס
Trusttheprocess
21 אפר 2019 08:22:11מיצ'ל זה צ'אקר בלי מושג
ברוך רובין
21 אפר 2019 08:22:14פי גי טאקר אחרי החטאה של מיצל
D-Wade
21 אפר 2019 08:22:27מיטשל לא יכל להיות יותר פנוי מזה
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:22:453 0 המטאטא בא
ברוך רובין
21 אפר 2019 08:24:45כן יוטה לא לפלייאוף, זה לא רמה, הליגה איכשהו צריכה לאזן את הכוחות יש יותר מדי נמושות בפלייאוף הזה, אינדיאנה ברוקלין דטרויט, יוטה , גם פורטנלד מאוד חלשה.
ד"ר רזי הופמן
21 אפר 2019 08:23:47תמה-טקס
יוטה לא מספיק מוכשרים.
מיטצל היה צריך להכניס את השלשה הזו. קיירי היה מכניס אותה בקלות….
Smiley
21 אפר 2019 08:24:47הג'אז פספסו פה הזדמנות אדירה. היה להם את המשחק ביד ויום נוראי של הארדן. בספק אם זה יחזור על עצמו.
גם אם ינצחו משחק הבא, הרוקטס מגיעים אליו בלי לחץ כי זה 3:0 והם בדרך לסיים את הסדרה הזו ביוסטון.
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:25:29תם הטקס
שלהבת
21 אפר 2019 08:25:20למה לא סידרו לקורבר?
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:26:07ניסו לסדר לו יוסוון סגרו אותו טוב וקורבר גם ככה לוזר גדול
ברוך רובין
21 אפר 2019 08:27:57היה מחדל הגנתי, מיצל היה עם יד חמה מפתיע שהוא החטיא את זה, אבל אני במקום יוטה הולך לריבילד מטריד את כולם פרט למיצל תמורת בחירות דראפט ומנסה בעוד שנתיים שלו שוב זה לא זה, בזבוז זמן
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:34:46חייבים ריבילד מלא אם אפשרי בכלל לא יודע מי יקח את השחקנים שלהם במחירים שהם מקבלים.
יש להם מאמן טוב כוכב על פוטנציאלי ואחלה שומר אוניל הנגר שמר מעולה את הארדן בכל הסידרה לפעמים הארדן בלתי עציר זה לא אשמת המגן.הבסיס שם נשאר המסביב
ברוך רובין
21 אפר 2019 08:40:44מסכים
Smiley
21 אפר 2019 08:44:24מזל ששניכם לא בתפקיד GM בליגה הזו… אי אפשר שכל פעם שלא הולך להכריז "בנייה מחדש" ולהטריד את כולם ולחכות שנים שיגיעו השחקנים הנכונים.
אולי הם לא יפגעו בבחירות דראפט ו/או בשחקנים שיקבלו מהטרייד או כשחקנים חופשיים (גם במגיע שחקן חופשי זה לא אומר שהוא יצליח בסיטואציה של הקבוצה – ראה ג'פרסון, שהיה בזמנו החתמה רצינית לספרס והם נפרדו אחרי שנה. דיוויד לי שהיה מצויין בניקס והפך למחליף יקר בווריורס. מונטה אליס שבקגעשהועבר בטרייד איבד מומנטום).
להגיע לפלייאוף זאת גם מטרה וגם קבוצה תחרותית. זה כסף, וה-NBA זה עסק. לא מפרקים כל כך מהר
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:48:57סמיילי אנחנו מדברים בתיאוריה פה בבלוג. ברור שישנם קבוצות שמטרתן הוא רק פלייאוף ועצם ההגעה מספקת, הכנסות וכו'. אז במציאות כנראה שאיש לא יגיע לשם ולא היינו מפרקים כ"כ מהר מחוסר ברירה ולא בגלל שזה עדיף. אבל אם יש הזדמנויות צריך לבצע מהלכים. לגבי יוטה לא יודע אם בכלל יש להם הזדמנויות טובות.
ברוך רובין
21 אפר 2019 08:49:57סמיילי המטרה שלהם זה יותר מסיבוב ראשון, הם סוג של פילי 2010 לא באמת יכולים להגיע לשום מקום אם החוזים שלהם, יש להם כבר כוכב פוטנציאלי ביד חבל לשרוף את השנים שלו ואז שיעזוב בחינם (כמו דיוויס) עונה הבאה הוא חותם על מקס ואז שעון החול מתחיל לתקתק, עדיף לפרק את הקבוצה לשנתיים ולתת להם סיכוי אמיתי,על ידי להשיג שחקנים מהדראפט בדיוק כמו דאלאס, במקרה שלא רוצים ללכת לריבילד לנסות להשיג את האריס או פורזינגס הם לא עדו את זה וחבל.
Smiley
21 אפר 2019 09:02:59ומה החלופה? מי מבטיח שהטרייד שהם ירצו יתקבל בצד השני? גם בתיאוריה, צריך להבין שיש שני צדדים למטבע (ושמעון, לא לזרוק סתם טריידים לא הגיונים וחד צדדים שמסתדרים לך טוב ומחזקים ותומכים בקבוצה שלך).
יוטה בונים לאט ובסבלנות. אם הייתה להם אפשרות להתחזק הם כנראה היו עושים את זה. אחרי ג'ורג' היל הייתי בטוח שרוביו תהיה נפילה… ספרו את זה לווסטברוק איך שנה שעברה בחור ספרדי האכיל את ה-TD שלו בהפסד מביש בסיבוב הראשון.
.
הבעיה של יוטה היא שהם קיבלו את המצ-אפ הכי נוראי שהיו יכולים לבקש בסיבוב הראשון, וזה יוסטון.
.
מי מבטיח למשל שטרייד של גובר-ווצ'ביץ' יתן יותר לג'אז? יקבלו פה התקפה תמורת הגנה. ביוטה יש מערכת בריאה (במיוחד עם סניידר על הקווים) ושחקנים מעריכים את זה.
.
משחק בדיעבד: אם הייוארד היה יודע מה יקרה בקריירה שלו (פציעה ושחקן ספסל בבסוטון) ומצד שני שיוטה תדוג יהלום בדראפט כמו מיטשל, אני לא בטוח שהוא היה עוזב, ואולי נשאר על החוזה הגדול עם יותר כסף. השאלה האם החיבור של הייוארד-מיטשל היה מצליח? גם זה לא בטוח.
אבל לפרקק ולבנות מחדש זה ממש לא פתרון. היחידים שאולי זה הצליח להם אלו פילי שקיבלו את אמביד (בגלל גליון רפואי בעייתי) ואת סימונס.
תחשבו על המזל של הקאבס: קיירי, תומפסון, וויגינס, בנט (כולם בחירות טופ 4) ותראו איך כל השלושה מבלבד קיירי נראים. זה לא מבטיח כלום.
ברוך רובין
21 אפר 2019 09:13:22סמיילי אתה לא יודע מה יקרה בטרייד, אבל אתה בהחלט יודע מה התקרה של הקבוצה בצורתה הנוכחית, נמושה שאחרי החוזה הגדול מיטצל יעזוב בחינם בדיוק כמו היווארד לפני שנתיים.
.
מקרים כמו של גולדן סטייט לא יקרו יותר זה מקרה שמסתדר פעם בעשור, ליוטה יש כוכב בידיים וצריכים לבנות סביבו, אם המטרה שלהם זה סיבוב ראשון הם ישיגו אותה, אבל התקרה ברורה בטח בליגה של היום ללא 2-3 כוכבים.
יוטה צריכה לעשות פעולה אי אפשר לקפוא על השמרים רג בגלל סיבוב ראשון בפלייאוף (תראה את הקליפרס) ואת טורנטו הגיעו לגמר המזרח ועדו צעד הכרחי שהפך אותם מקבוצה חמודה לקבוצה גדולה וזה להיפטר מדפרוזן בשביל לאונרד.
ראס א שטן
21 אפר 2019 09:18:30סמיילי גם הסגל הנוכחי מבטיח כלום ליוטה. זה לא המאצאפ. יוטה היו מקבלים סוויפ גם מגולדן סטייט. והיו מפסידים לספרס ולדנבר אולי אפילו לOKC
אין שם שום התפתחות אינגלס רוביו וגובר נושקים ל30 או מעבר. הם צריכים לנסות להשיג שחקנים
אבי יחיאל
21 אפר 2019 08:25:48יששששש…..במשחק נוראי.. אבל שלוש אפס!!!
RL
21 אפר 2019 08:26:14יוטה כאלה פרייארים
עידן
21 אפר 2019 08:28:00הסוויפ בדרך.יוטה היו צריכים שחקן כמו טובאיס האריס כפי שאשך אמר במהלך השנה
למרות שאני על העגלה של הווריירס הנה משהו שיעלה קצת חיוך להייטרים
https://twitter.com/therendernba/status/1119731237072060417?s=21
שלהבת
21 אפר 2019 08:29:56למה באטלר קם?
Trusttheprocess
21 אפר 2019 08:34:34צריך לראות את הראיון מהתחלה כדי להבין
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
21 אפר 2019 08:28:36משחקים שמגדירים קבוצה.
אחד הדברים החשובים לקונטנדרית זה לנצח גם כאשר לא הולך. יכלו בקלות לוותר ונוכח האחוזים האיומים, והצטברות העבירות. במקום, פשוט המשיכו להילחם ולמעשה גמרו את הסדרה.
.
דרך אגב, אם זה אכן ייגמר בסוויפ-
אז ליוסטון יהיו לפחות 3 ימי מנוחה יותר מלגולדן סטייט לפני הסדרה בין ה-2.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21 אפר 2019 09:22:05שזה בדיוק מה שיוסטון צריכה.
הטבעות מעולם לא נראו קרובות יותר . . .
דאבל ניחוס בהפוך על הפוך 🙂
bobby
21 אפר 2019 08:29:02וואו, איזה משחק מכוער זה היה.
אבל איזה ניצחון חשוב!
הארדן אמנם עם 3 רבעים ללא סל, אבל שיחק מעולה – במחצית השנייה, בניגוד לראשונה, בחירת הזריקות שלו הייתה טובה. כמו כן הוא השתדל לנהל את המשחק בצורה אחראית ורגועה. וכמובן, הזריקות נכנסו סוף-סוף ברבע האחרון.
היו לו גם 2 כניסות לסל על גובר שהוא הצליח לסחוט מהן פאולים (מוצדקים).
וכמובן אסור לשכוח את האופנסיב ריבאונד המעולה של טאקר, שעקרונית דיי סגר את המשחק.
אבל מה, ההגנה של יוסטון הייתה קצת חסרת אחריות הערב. לא מעט זריקוץת חופשיות היו ליוטה, כשהכי חמורה מבניהן הייתה ניסיון השלשה שלא צלח של מיטשל, שבמצב ל 102-99 היה יכול לאזן את התוצאה. חוסר תקשורת חמור בין ריברס וקאפלה באותה הוצאות כדור. בנס זה יצא החוצה.
סך-הכל אם בערב כזה מזעזע יוסטון מצליחים לחלץ ניצחון – אני מבסוט. זאת המנטליות הנדרשת מקבוצה שמכוונת גבוה.
עמירם
21 אפר 2019 08:29:06צפיתי ב5 דקות האחרונות של יוטה נגד יוסטון ואני שמח שזה החמש דקות היחידות שראיתי של הארדן בחודשים האחרונים.
השחקן הכי מלוכלך שראיתי בחיי.
לא ראיתי מעולם שחקן שמנסה לרמות על השופטים בכל מהלך הגנתי או התקפי ותמיד מתלונן.
מגיע 20 פעמים לקו במשחק, כן זה טבעי ורגיל באן בי איי.
אני לא יכול באמת להאמין שיש בן אדם אחד בעולם שנהנה לצפות בדבר הזה שהארדן עושה.
אני מבין את השנאה לווריירס אבל אני מקווה שמי שינצח אותם יהיו קבוצות כמו הספרס או אוקלהומה, קבוצות כדורסל ולא המופעי תאטרון ההזויים האלה.
הסיבה היחידה שהארדן ממוצע באחוזים שלו מהשדה היא כי הוא מקבל כ8 זריקות שלא נחשבות בסטטיסטיקה במהלך כל משחק.
לצערי אצטרך לצפות בו בלפחות 4 משחקים שלמים בסיבוב השני.
ברוך רובין
21 אפר 2019 08:31:23אני גם לא סובל את הסגנון של הארדן, אבל להגיד את השטויות שכתבת זה רחוק מהאמת, הארדן השחקן הטוב בעולם אין שחקן שמחזיק ב70% מהיכולות ההתקפיות שלו יש לו הכל.
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
21 אפר 2019 08:41:11ב-2 המשחקים הראשונים היו להארדן 8 ניסיונות קליעה מהעונשין. לא למשחק, בסך הכל.
יחד עם המשחק הלילה, היו לו עד כה בסדרה 24 ניסיונות קליעה מהעונשין, שזה 8 למשחק.
פחות מלאמביד, ג'ורג', דוראנט, לילארד.
.
הלילה השופטים שרקו לא מעט. אבל אם בוחנים את מה שבאמת התרחש, אין ליוטה סיבה להתלונן על זריקות העונשין.
הארדן הלך לקו 16 פעמים. נכון. מיצ'ל הלך 17 פעמים.
יוסטון בסך הכל ביקרו בקו העונשין 34 פעמים. יוטה 38.
.
אתה יכול לאהוב, או לשנוא.
אבל "מלוכלך"?
את זה אני לא ראיתי הלילה.
אני ראיתי שחקן קשוח שפעם אחר פעם נכנס לצבע.
אני ראיתי הגנה קשוחה שפעם אחר פעם עשתה כל שביכולתה לא לתת לו סלים קלים.
אשך טמיר המקורי
21 אפר 2019 09:04:33זה נכון. אני חששתי מאוד מהשיפוט בסדרה ולהפתעתי הרבה לא התחולל הטבח ביוטה שציפיתי לו.
bobby
21 אפר 2019 09:35:16האשך מסכים עם גיא על כך שהשיפוט לא מוטה לטובת הארדן ויוסטון? גושפנקא חזק יותר מזה אי אפשר לקבל.
bobby
21 אפר 2019 09:02:47אנא, פרט לי בבקשה מה בדיוק הארדן עשה באותן 5 דקות שראית, שגרם לשריקה לא מוצדקת לפאול עליו.
אתה באמת צפית ב-5 דקות ההן, או שרפרפת על דף ה-box score וקפצת למסקנה שהרבה הליכות לקו = פלופים ויצירת מגע פיקטיבי?
ומעניין גם שבשני המשחקים הראשונים הארדן הלך לקו במצטבר 9 פעמים. ועוד משחקים עם שיפוט כביכול ביתי.
אשמח אם תצרף לנו וידאו עם היילייטס של הרמאויות של הארדן מאותן 5 דקות אחרונות של המשחק הלילה, כי כנראה שראינו את המשחק ב-2 סטרימים שונים מאוד בזויות הצילום שלהם.
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:30:09אמרתי כבר עונה שעברה שיוטה צריכים לשנות את פני הקבוצה אחרי הנצחון על אוק. זה היה נצחון אשלייתי שגרם להם להאמין שיש בסיס אבל זה היה בגלל חרבון של אוק ולא בגלל שהם טובים. הקבוצה הזאת למעט מיצל מפוצצת נגרים. שחקנים כמו גובר ואינגלס לא יובילו אותך לאנשהו. צריכים לשנות סגנון מהיר יותר מרווח יותר שיאפשר גם למיצל להתפוצץ. יש להם כוכב ביד וכל הנגרים רק סוגרים לו את המשחק והוא צריך להתמודד מול הגנה חזקה יותר. יוטה זה העתק של אינדי במזרח
ברוך רובין
21 אפר 2019 08:34:21בדיוק, להטריד את כולם פרט למיצל זה גם מה שאני חושב
חיים
21 אפר 2019 08:40:06קבוצה שהולכת לפירוק אף פעם לא תקבל נכסים מספיק טובים, אלא שחקנים צעירים שאין לאף אחד מושג אם הם יהיו כוכבים, ולכן עדיף לקבוצת פלייאוף כמו יוטה לבנות דרך חיזוקים נקודתיים. משהו בסגנון שבוסטון עשתה עם הורפורד ואז קיירי, ולא לפרק את הקבוצה.
במקרה של יוטה, הם צריכים שחקן שמסוגל לייצר ולקלוע, רכז או פורוורד.
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:46:34מי צעיר ביוטה?
חיים
21 אפר 2019 08:50:35מיטשל, אוניל, גרייסון אלן ועוד כמה ג'י ליג וקצה ספסל
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:58:13גרייסון אלן לא שייך לענף. ומנית 2 צעירים מתוך כל הקבוצה ואת היתר אתה אפילו לא יודע את שמם ואיש שם לא נראה הכוכב. יוטה זה לא ספרס, לספרס יש 2 אולסטארים+פופ. אז רוב הקבוצה זקנה או בגיל בשלות כבר. אינגלס רוביו גובר הם לוחמים אבל בלי טיפת כשרון לרמות האלו של הפלייאוף. הכשרון על הנייר של יוטה נופל אפילו מזה של הנטס שיש להם 3 יוצרים בדמות לאברט דינווידי וראסל. ביוטה למעט מיצל לא יודעים מה לעשות עם הכדור 0 אחד על אחד. רק אימון משובח של סניידר מונע מהם להיות נמושה
Smiley
21 אפר 2019 09:06:05שמעון, שנה שעברה השלישייה הזו טאטאה את הכישרון הסופר עודף של OKC. מה זה לא מתאימה לפלייאוף? הם הגיעו לשם במקרה? כנראה שלא.
הם פשוט קיבלו קבוצה שטובה מהם (וטובה מהרבה קבוצות אחרות) ושאין להם מצ-אפ נוח מולם.
אני לא מבין למה אתה מבטל כל שחקן, אלא אם כן זה קארי, דוראנט, לברון, הארדן ואחרים בטופ של הטופ…
.
דווקא יקירך מ-OKC, ווסטברוק וראס הם אלו שהדרדרו בדירוג המערב. הם אלה שהפסידו למורמונים הלבנים, והם אלה שעל הנייר אמורים היו להיות טופ 3 במערב…
ראס א שטן
21 אפר 2019 09:10:56יקירי OKC הם אהבלים עם תעודות, אני לא מכחיש את זה והם לא דוגמא לכלום. ניתן להשוות אותם לניקס. זה שאוק חרבנו נגדם לא אומר שיוטה היו טובים אלא אוק חרבנו ושהם אהבלים. עם מאמן נורמלי הם היו עושים סוויפ על יוטה.
אותו נצחון גרם לאשלייה ביוטה שהם טובים ובהתפתחות…
אבל גורלו של מיצל יהיה כשל דיוויס אם לא יתחילו להביא שחקנים נורמלים סביבו ולא נגרים אירופאים למיניהם.
אשך טמיר המקורי
21 אפר 2019 09:06:33האריס וווצ'ביץ'
ראס א שטן
21 אפר 2019 09:11:44זה יהיה מושלם אם יקרה. יהפוך אותם לקבוצה מהירה רצה עם יוצרים נוספים ולמיצל להתפוצץ. אני מסופק אם מישהו מהם יגיע.
Trusttheprocess
21 אפר 2019 08:33:26אם דונובן מיצ'ל השחקן הכי טוב שלך עדיף לסגור את הקבוצה
לא תגיע לשום מקום , זה כמו שג'מאל קרופורד השחקן הכי טוב שלך , כל שנה עפים בסיבוב הראשון
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:36:35נו באמת..
ברוך רובין
21 אפר 2019 08:38:14איפה גאמאל קרופורד ואיפה הוא, אני יודע שאתה לא אוהב אותו אבל הוא הרבה יותר טוב מסימונס אהובך.
Trusttheprocess
21 אפר 2019 08:50:08בגלל זה כל פעם שהם משחקים סימונס עושה ממנו צחוק כולל לשמור אותו על 4 מ 19 מהשדה ולנצח ביוטה בלי אמביד
ברוך רובין
21 אפר 2019 08:59:43די אתה מחזיק באמת מסימונס, רכז ללא קליעה בדיוק אותו שחקן של עונה שעברה. פילי יאכילו אותו מירורים אתה שוכח שפרט לאמביד יש לידו את באטלר והאריס שיכולים ליצור לעצמם , מי יש ליד מיטצל? שחם אותו במקום מיצל והקבוצה לא מגיעה לפלייאוף.
ראס א שטן
21 אפר 2019 09:07:53סימונס ביוטה במקום מיצל הם יורדים ליגה
ברוך רובין
21 אפר 2019 09:24:54ברור סוג של רונדו גבוה, שתפס גב על הכוכבים בבוסטון, סימונס הוא התקרה של הקבוצה הזאת , אם פילי היו יכולים הם היו מחליפים אותו ביאנג או דונציץ ממזמן
ראס א שטן
21 אפר 2019 09:28:53סימונס מס 4 בקבוצה שלו ואיש לא שומר עליו. מיצל מס 1 בקבוצה והיריבות שומרות רק עליו. יחי ההבדל הקטן.
סימונס זה בדיוק רונדו ברוך, ורונדו לפני שבכלל היה לו קליעה, לא הרונדו של היום שיש לו קצת קליעה.
קבוצה שסימונס יהיה בה מס 1 תרד ל-G ליג ולא פלייאוף במערב.
דונציץ ויאנג הרבה יותר טובים מסימונס
ברוך רובין
21 אפר 2019 09:32:08ברור מסכים, מזכיר מאוד את רונדו של 2008 אוברייטד בטרוף אני זוכר שהוא עבר לדאלאס וידעתי שזה יהיה מפלה רצינית והבלוף יתגלה.
אשך טמיר המקורי
21 אפר 2019 09:48:58סימונס היה מת להיות רונדו. רונדו גאון כדורסל
חגי "התותח" ניסני
21 אפר 2019 08:43:19אני מציע לשנות את השם של הבלוג החי ל"המונית של שמעון" בחיי שזה מזכיר לי את הדיבורים עד כמה הממשלה דפוקה וכולם מסריחים וטיפשים
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:46:01:), מה שקורה בבלוג החי נשאר בבלוג החי
אשך טמיר המקורי
21 אפר 2019 09:44:261+
חיים
21 אפר 2019 08:49:22הבחירה שלי לצפות ביוטה ובברוקלין הוכיחה את עצמה. 2 המשחקים המותחים של הלילה. גולדן סטייט כבר לקחו את קלטת המשחק בשביל ללמוד את ההגנה על הארדן, שאמנם החטיא כמה זריקות שהוא מסוגל לקלוע, אבל נעשתה עליו עבודת קודש של אוניל.
יוטה קבוצה נחמדה מאוד, אבל היא לא מסוגלת להתמודד עם קונטנדרית או משהו קרוב לזה, ולכן מהמקום החמישי הם הצליחו לעבור סיבוב בשנתיים הקודמות, והפעם נפלו על יוסטון.
פילי ניצלו בברוקלין בזכות יום מפלצתי של אמביד, למרות שרואים שהוא לא לגמרי בריא. פילי צריכים לחשוב טוב איך נותנים לאמביד לנוח לקראת מארק גאסול.
הסדרה של דנבר וסאן אנטוניו הולכת עד הסוף המר (עבור אחת הקבוצות) וכרגע נראה שלמנצחת שם יש יתרון על פורטלנד או אוקלהומה.
למרות שהוא לא לגמרי בריא, בלייק גריפין עשה עבודה טובה בשני צידי המגרש, ואולי בוסטון יכולים ללמוד מהמשחק הזה קצת על הגנה נגד הגריק פריק. הקו האחורי של דטרויט הוא ברמה של הניקס, ואין להם מה לחפש שם, וגם דראמונד חלש בסדרה הזאת.
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:51:21המנצחת בין דנבר לספרס תהיה בגמר המערב, הן יודעות את זה ןהן יתאבדו. הסידרה הבאה תהיה להן יותר קלה בטח אם יקבלו את פורטלנד.
ברוך רובין
21 אפר 2019 08:51:58אם היה דרך לעצור את הארדן היו מגלים את זה, הארדן החטיא זריקות שבדרך כלל נכנסות לכולם יש יום כזה אפילו למייקל ג’ורדן היה .
Trusttheprocess
21 אפר 2019 08:52:34זה לא יום מפלצתי של אמביד, זה יום עבודה רגיל במשרד.
הממוצע שלו השנה זה 27 ו 13 והוא עשה קצת יותר היום , כמו כל סופרסטאר שמעלה את הרמה בפלייאוף.
מפלצתי זה 40 נקודות 20 ריבאונדים וגם זה יגיע בקרוב
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:53:54רק שיהיה בריא חייבים אותו 100 אחוז כשירות לקאווי והחברים שיהיו פיזים איתו. הייתי נותן לו לנוח בגיים 5 אלא אם כן מסתבכים ואז אפשר להכניסו למשחק תוך כדי
ראס א שטן
21 אפר 2019 08:52:37דרמונד אני טוען שנים השחקן הכי אוברייטד ומנפח הסטט מס 1 בליגה כבר שנים. שחקן מיותר שחייב להעיף אותו, השאלה מי יאכל את הבלוף שלו? גרוע בהגנה ובהתקפה
ברוך רובין
21 אפר 2019 09:34:23מסכים, אבל גרין בהחלט נותן לו מאבק באוברייטש הגדול בליגה, מרכז ההגנה והבורג החשוב בלוחמים מי אסס, הוא שיחק כשהקליפרס חזרו מהדפיציט הגבוה בהיסטוריה ולא הצליח לעשות עצירה אחת.
ראס א שטן
21 אפר 2019 09:36:27גרין זה הרוכב מס 1 בהיסטוריה
ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "
21 אפר 2019 17:08:30שיהיה 606 תגובות עגולות
ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "
21 אפר 2019 17:09:02כתבתי מקודם על ניצחון דורטמונד באירועי דיומא
ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק "
21 אפר 2019 17:34:46TFC, le Téfécé, le Tef
too bad