שבוע שני בפלייאוף – פריוויו למשחקי מוצ"ש / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

שבוע שני בפלייאוף – פריוויו למשחקי מוצ"ש / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הזמן רץ כשנהנים, והנה הסתיים לו שבוע פלייאוף ראשון לעונה. הקבוצות נמצאות בין המשחק השלישי לרביעי ומתחילות להסתמן מגמות.

22:00 שעון מצפה רמון, ברוקלין נטס – פילדלפיה 76', פילי מובילה 1-2

יפה מצד הליגה לסדר משחקים בשעה נוחה שכזו כך שגם חלקי העולם שממזרח לאטלנטי יוכלו להשתתף בזמן אמת ומבלי לאבד שעות שינה יקרות להן יזדקקו בשבועות הקרובים.

את הפריוויו המשובח של עמית תמצאו כאן, ואת יומן האליפות המעולה של שחר תמצאו כאן.

אז שתי הקבוצות הגיעו סופסוף לפלייאוף אחרי שנים ארוכות של טנקינג מגונה. ההבדל המרכזי ביניהן הוא שפילי שמרה על בחירותיה (אמביד וסימונס) או הטרידה אותן עבור נכסים משמעותיים אחרים (באטלר והאריס), בעוד שברוקלין העניקה אותן לדני איינג' עבור מספר נכסים מזדקנים שלא העלו אותה על דרך המלך, וזו הסיבה העיקרית לכך שפילי נחשבת לפייבוריטית בסדרה.

עם זאת, ברוקלין, כמו הפניקס, קמה מאפרה ובנתה קבוצה מצוינת וסימפטית להפליא (לא הסאנס. פניקס עוף החול במיתולוגיה היוונית). הנטס הפתיעה את פילי במשחק הראשון בפילדלפיה, אך פילי הצליחה לנצח בשני המשחקים הבאים כך שיתרון הביתיות חזר לעיר אחוות האחים. יתרה מזו, פילי הצליחו לנצח במשחק השלישי ללא אמביד הפצוע, ובמשחק מעולה של בן סימונס המושמץ, כך שאפשר לטעון שהדברים מתחילים להסתדר.

סימונס קלע באופן סימונסי מאד – הרבה כוח בצבע והשלכת "גויאבות" (Ori 88 ©) מטווח קצר, אבל עם השורה התחתונה – 31 נק', 84% מהשדה, 9 אסיסטים, 3 חסימות ו-2 חטיפות – קשה להתווכח. נראה שמעז יצא מתוק, והיעדרותו של אמביד מהמשחק יצרה מרחב (ספייס, בעברית) באזור הצבע שנוצל יפה על ידי ברט בראון (המושמץ גם הוא). מאחר ונכון לעכשיו אמביד עלול להחמיץ גם את המשחק הרביעי, ומאחר ואין צורך לתקן את מה שלא מקולקל, אפשר להניח שפילי וסימונס ינסו לעשות זאת גם הלילה.

פילי היא קבוצה שמרכזת המון כשרון בחמישייה (111 נק' מתוך 131 סך הכל במשחק השלישי) והרבה פחות בספסל (הרבה פחות, כך מתברר, זה 20). אצל ברוקלין, לעומת זאת, הנקודות התחלקו שווה בשווה (58/57). הנטס צריכים להפיק יותר מהחמישייה הפותחת, שקלעה 4/22 מזעזעים לשלוש במשחק האחרון, אבל לא נראה שהיה מדובר רק ביום קליעה גרוע – לנטס היו רק 12 אסיסטים במהלך המשחק ונראה שכל תכנית המשחק שלהם לא עבדה.

מצד שני, אפשר לסמוך על קני אטקינסון וחבורתו שיעשו את ההתאמות הנדרשות לאור תוצאות המשחק הקודם. לכל מי שתוהה, כמוני, מהן בדיוק אותן התאמות נדרשות שכולם מדברים עליהן כל הזמן – אני לא יודע, אבל אחרי המשחק השני בדנבר, דרק וייט חזר ואמר זאת, בערך חמש פעמים, אחרי כל שאלה שנשאל, ובמשחק העוקב קלע 36 נקודות, אז כנראה שיש בזה משהו. די'אנג'לו, לתשומת לבך.

לדעתי עדיין מוקדם להכריז על כך שהחוליה החלשה של בראון וסימונס מצאה את השיטה האופטימלית אחרי שנתיים חסרות כיוון, ואני מתקשה להאמין שסימונס יחזור על התצוגה מהמשחק השלישי. מסיבות שאינן ידועות למדע, ברט בראון ממשיך ליבש את ג'ונתן סימונס, שחקן 3&D ששיחק נפלא במדי הספרס מול יוסטון ב-2017, אז אנחנו נשארים עם עימות בין באטלר והאריס לבין אטקינסון וחבורתו – ברוקלין תשווה את הסדרה, בהפרש קטן.

 

00:30 שעון איילת השחר, סאן אנטוניו ספרס – דנבר נאגטס, הספרס מובילים 1-2

את הפריוויו המצוין של דור לסדרה תוכלו למצוא כאן.

אז מה היה לנו?

הסדרה הזו נראית, נכון לעכשיו, כסדרה הטובה והשקולה ביותר בסיבוב הראשון, גם בעיני מי שאינו אוהד של אחת משתי הקבוצות. הספרס הצליחו לגנוב את המשחק הראשון בתצוגה קבוצתית מרשימה, והובילו שלושה רבעים במשחק השני לפני ההתפוצצות של מורי שאיזנה את הסדרה. המשחק השלישי בבית היה בשליטה ספרסית בכיכובו של דרק וייט.

מה למדנו עד כה?

הספרס – בגדול המכונה עובדת, כשכולם נותנים דקות טובות כשצריך אותם, אבל עדיין, הקליעה של שתי הקבוצות מתחילה במקום אחר לגמרי – הספרס צריכים להתאמץ על כל נקודה, ובדרך כלל עושים זאת בצבע או במיד ריינג' כי השלשות לא נכנסות. גם שם לא תמיד קל – ה-%eFG של דרוזן בסדרה 48% ושל למרקוס רק 39%! דנבר לעומתם, עומדת על 53% קבוצתי, יכולה לעשות נקודות במגוון דרכים, והשאלה עד כמה היא מצליחה בכך תלויה בעיקר בטמפרטורה של מורי ובהגנה של הספרס.

דנבר – הקבוצה, בסך הכל, משחקת טוב יחסית לקבוצה צעירה ובלתי מנוסה. הם נלחמים, לא מתייאשים, וחזרו פעמיים במשחק אחד מפיגור של 19 נקודות. נכון שמורי לא הופיע לרוב הסדרה, לפחות עד כה, אבל כל שאר הגארדים, צעירים ומוכשרים גם הם, לא מביישים את הפירמה, כך שבדיון בסוגיית גברים מול ילדים, לדעתי הם בהחלט בכוון הנכון.

ומה השתנה הלילה הזה?

הסטטיסטיקה הקצרצרה של הסדרה עד כה אומרת שהספרס לוקחים את המשחק האי זוגי ומאבדים את הזוגי. יום קליעות לוהט של דנבר בהחלט יכול לגרום לזה לקרות, וקשה לי להאמין שווייט יקלע שוב 36 נקודות, כך שדנבר בהחלט יכולה להאמין בעצמה הלילה.

הספרס מצידם צריכים למצוא את הדרך לשלב את יחידת הצלפים – ברטאנס שיחק 6 דקות במשחק השלישי ולא קלע כלל, בלינלי 17 דקות ו-6 נקודות בלבד, ומילס עם 18 דקות ללא זריקת שדה אחת! באופן כללי יותר – במשחק השלישי החמישייה של הספרס, בממוצע, בפלוס 20 בעוד שהספסל, מסורתית אחת מנקודות העוצמה של הקבוצה, בממוצע מינוס 5.

אצל דנבר המצב בדיוק הפוך, ורועי הציע להעלות אחד מהגארדים הצעירים לחמישייה על חשבון בארטון. זה ללא ספק יכול להועיל לדנבר בייצור שלשות כשמורי ביום חלש/נשמר היטב. יתכן שהצרחה כזו תתקזז קצת עם צמצום הפער בין הספסלים, אבל אני חושב שלדנבר אין הרבה מה להפסיד בשלב הזה. לי אישית אין איזו הברקה טקטית שיכולה לעשות את ההבדל עבור דנבר, ולפי הפוסט-גיים של מאלון גם הוא מבין שזה הרבה עניין של פסיכולוגיה של מורי ושות', אבל אם יש לכם רעיונות מעניינים נשמח לשמוע בתגובות.

שורה תחתונה, דנבר ילחמו כאריות (אריות הרים של הרי הרוקיז, הידועים בשם פומה), מורי יקלע יותר אך לא מספיק, והספרס ינצחו בהפרש קטן לפני שהסדרה המוצלחת הזו חוזרת לדנבר.

 

03:00 שעון ניר דוד, דטרויט פיסטונס – מילוואקי באקס, מילוואקי מובילה 0-2

את הפריוויו המעולה של גיא רוזן לסדרה תמצאו כאן.

נדמה לי שאפילו לקייסי אין יותר מדי מה לומר על המשחק הזה. נכון שאנחנו בפלייאוף, אבל הפרשי הרמות הם כאלה שמילוואקי יכולה לעבור את הפיסטונס, ללא גריפין הפצוע, גם בהילוך שלישי, כך שאולי תתחיל את המשחק בעוצמה גבוהה, על מנת להבטיח את סיום הסדרה בהקדם האפשרי, אבל היא בהחלט עשויה לתת דקות מנוחה לשחקנים המובילים על מנת לשפשף את הסגל ולמנוע פציעות. לא יודע כמה מכם יקומו בשלוש בלילה כדי לצפות במשחק שתוצאתו כמעט ידועה מראש, אז מי שרוצה להשלים שעות שינה מוזמן לקרוא כאן את הספוילר – מילוואקי, ב-15.

 

05:30 שעון עין גדי, יוטה ג'אז – יוסטון רוקטס, יוסטון מובילה 0-2

את הפריוויו המצוין של רועי לסדרה תוכלו למצוא כאן.

לדאבון הלב יש חשש ממשי שגם הסדרה הזו תסתיים במהרה. יוטה קבוצה טובה בהרבה מהפיסטונס, אבל ההתדרדרות המפתיעה של יוסטון למקום הרביעי זימנה ליוטה יריבה מצוינת ומאצ'-אפ אכזרי שיסתיימו כנראה בהדחה בסיבוב הראשון.

מה בכל זאת יוטה יכולה לעשות?

לקלוע משלוש – ג'יי קראודר, עם 33% מהטריי במהלך העונה, קולע בסדרה ב-15% מזעזעים. דונובן מיטשל ירד מ-36% ל-27%, ואינגלס מ-39% ל-22%. אי אפשר לנצח ככה בכדורסל בשנת 2019. אפשר לתת קרדיט להגנה של יוסטון (בעיקר לטאקר החביב, לא בהכרח כי מגיע לו יותר מלשאר, אלא פשוט כי בא לנו וכי אנחנו יכולים), אבל אלה עדיין לא נתונים שאפשר להשלים איתם. האם הביתיות תעלה קצת את האחוזים האלה? כנראה שכן, אבל לא מספיק וסניידר צריך לחשוב איך מפצחים הגנת הפרימטר של יוסטון, או…

לקלוע מהצבע – רודי גובר עם %eFG של 68% בסדרה, שזה מצוין, אבל רק 11/16 זריקות. פייבורס עם 63% ב-12/19. כלומר שני הגבוהים של יוטה ביחד זורקים בממוצע 17 זריקות למשחק, שהן 4 זריקות לרבע. לנוכח האחוזים של יוטה מהשלוש נראה שהם חייבים, ויכולים, ללכת יותר לצבע. יוסטון, עם הרוטציה הקצרה שלה, קצרה עוד יותר בצבע, כשקפלה עם 31 דקות למשחק, פאריד עם 17 וננה לא משחק ("זה לא אישי", הסביר ד'אנטוני לננה, "31+17=48, ופשוט לא נשארו לי דקות בשבילך. אולי תבדוק בגולדן סטייט? שמעתי שיש להם דקות לגבוהים"). "טחינת" הגבוהים של יוסטון יכולה להועיל ליוטה גם ביצירת נקודות וגם בהתשתם ופגיעה במשחק ההתקפה של יוסטון…

לעצור את ג'יימס הארדן – למרות חיפושים ממושכים באמזון ובאי-ביי טרם הצלחתי להניח את ידי על עותק מהאנתולוגיה "כך הצלחתי לעצור את ג'יימס הארדן ב-2019", כנראה מאחר והיא טרם נכתבה. סניידר, רוביו וקראודר מבינים בהגנה לא פחות מאף אחד אחר בליגה, אבל אני חושש שגם הם לא יתרמו את הפרקים שלהם לספר הנ"ל. נכון לעכשיו אין פתרון לבעיה הזו וצריך פשוט לקלוע יותר, ועל זה כבר דיברנו…

לכן, להערכתי יוטה הסימפטית תראה טוב יותר מאשר בשני המשחקים הקודמים, אבל במידה שאינה מספקת על מנת לנצח בסדרה. השאלה האם תודח בסוויפ או בג'נטלמן סוויפ תלויה בעיקר בחוש הצדק המפותח ובהגינות המפורסמת של הארדן… ולכן אני מעריך שיוסטון תנצח הלילה, ושחופשת הקיץ של המורמונים החביבים תתחיל כבר באפריל.

מקורות: בסקטבול רפרנס ו-ESPN

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור הקולגות שלו. עוד יותר נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור אנשים בכלל, ובשבילי, זה מאנו. כשאני רואה את מאנו משחק כדורסל, אני רואה לא רק איך שחקנים צריכים לשחק כדורסל אלא גם איך אנשים צריכים להיות. תודה רבה מאנו על הדוגמא וההשראה.

לפוסט הזה יש 608 תגובות

  1. 1. ברוקלין, דטרויט ויוטה מסוגלות להחזיר הערב את כבודן האבוד.
    2. המנצחת הערב בין הספרס לנאגטס תיקח את הסדרה כולה להערכתי. (איש המפתח בנאגטס הערב הוא מילסאפ. איש המפתח בספרס הערב הוא דרוזן.)

  2. מאנו אתה אדיר, כביר ונדיר כמעט כמו שלשה ועברה של מרקו אחרי הנעת כדור של הספרס.
    כל הקבוצות מסוגלות לנצח היום, חוץ מדטרויט כמובן.

  3. פריוויו פנטסטי. דוגמה לכל כותב פריוויו באשר הוא (כולל אותי). אני חושב שפילדלפיה תמשיך לדרוס ותנצח היום אחרי 2 תצוגות מדהימות, אבל יהיה צמוד שם. יוטה ודנבר גם יכולות להפתיע.

  4. נהדר מיקי,תודה רבה. אגב במשחק הקודם הספרס ניצחו למרות יום קליעה טוב של הנאגטס. הולך אתך בהימורים.
    באופן לא צפוי ערוץ הספורט החליטו בערוץ הפתוח לתת בשידור את שני המשחקים המוקדמים (והמעניינים יותר בעיניי לפחות)

    1. ואין כמו לילה לבן שלמחרת לא עובדים (מורה) ולילדים יש מסגרות (מערכת חינוך קיבוצית) ….אפשר להשלים שעות שינה בבוקר…

  5. תודה מיקי דה-מאן.
    לדעתי דנוור יפתיעו אותך הלילה אבל נחייה ונראה.
    משום מה היתרונות של יוקיץ לא מגיעות לידי ביטוי ב 3 המשחקים האחרונים.
    הוא צריך להיות מרוכז ולקלוע יותר ולקחת יותר קרשים ולחלק יותר בונבונים כי זה פליאוף.
    דנוור תעלה או תיפול על ניקולה וגמאל….

    1. הבעיה הרצינית שלהם כרגע היא מורי, הג'וקר נותן מספרים וגם הפנים שהוא צריך לזרוק יותר. וויט פשוט להוציא רבע אחד של התפוצצות מחסל את מורי בסדרה עד כה.

  6. וואו – לדעתי זה הפריוויו הראשון שלך שאני קורא פשוט מצוין שנינות ששזורה בניתוח מעולה.
    כמו זונת הצלחות קלאסית אני על כמה עגלות במקביל ודנבר היא אחת מהן (בנוסף לבאקס, ורבע רגל על הלוחמים) אז גם אם הם יפסידו היום אני עדיין מאמין שאפשר לנצח בסידרה הזו (ואם נפסיד ננוחם בזה שזו הספרס שהיא תמיד קבוצה מוערכת שכיף להיות בעדה)
    יש כמה מפתחות שדנבר חייבים לשחק על מנת לנצח:
    1 נקודות בצבע – משחק שעבר הספרס קלעו 19/24 באיזור הטבעת. היות ולספרס אין שחקן אימתני שיכול לקלוע בצבע כאוות נפשו כדוגמת לברון ג'יימס זה אומר שחיילות הפרט של הנאגטס הייתה לוקה בחסר – בעיקר הגארדים. הספרס היא קבוצה שממעטת לזרוק ולקלוע באיזור הטבעת, (לשם דיוק בעונה הרגילה היא אחרונה לזרוק באיזור זה עם 14/21.5 למשחק) דנבר לא יכולה לתת לזה לקרות וזה בעיקר על מארי ובארטון שחייבים להיות יותר מחוייבים בהגנה האישית (דווקא גאריס מצוין [למה "דווקא"])
    2 בארטון – הוא לא הגיע לסדרה הזו בכלל בשלושת המשחקים ששוחקו הוא על 1/13 מהשלוש ואפשר להביא עוד נתונים אבל הוא חייב להגיע כי יש לו הרבה מאוד מה למכור
    3 נקודות במתפרצת – במשחק הנאגסט חטפו 21 נקודות במתפרצות (וקלעו 19). לתחושתי הנקודות במתפרצת של הספרס לא נבעו ממשחק מהיר של הקבוצות אלא מחוסר ריכוז – בעיקר של מארי שאיבד 4 כדורים ומסר בסה"כ 2 אסיסטים – הוא היה לא מרוכז בעליל וגם הוא חייב כבר להגיע לסידרה הזו (אותו רבע ייחודי לא נחשב להגיע לסידרה)
    4 אחוזי עונשין – הנאגטס קולעים ב64% ביזיוניים מהעונשין – זה בלתי נסלח והם חייבים להתקדם לאיזור ה80% אם הם רוצים לקחת את הסידרה הזו.
    חג שמח

  7. אחד הפריוויואים המהנים ביותר לקריאה. אבל לא רק הנאה; גם אחלה מקצועניות. והתמונות? אין עליך מיקי!
    נמשחק בנטס הערה הוא עבור פילי משחק על כל הקופה כי אם הם מפסידים, כל היסודות עליה נבנתה הסיקסרס מתערערים מאד. כל מה שהנטס תצטרך לעשות זה לנצח אחד בעיר אחוות האחים, והפתעה אדירה עלולה להתרחש.

  8. אכן פריוויו חגיגי ומשובח.
    לי יש הרגשה שהלילה הזה יהיה כולו מרור לפייבוריטיות.
    בוא נראה אם ברוקלין יוטה ודנוור יתעלו לרגל החג וינצחו.. (מחר איסטר סנדיי).
    על דטרויט , שגם נמצאת בקבוצת ההתיחסות הזאת, קשה מאד להמר.

  9. פריויו מעולה (או בעברית: קדימון פנטסטי)

    מקווה שיוטה יצליחו לעשות משהו לטילים, הם בלי שום ספק המאכזבים ביותר בפלייאוף עד עכשיו.

    1. לא יודע כמה הם מאכזבים…קבוצה די מוגבלת בעיקר התקפית כשמצליחים כמו שיוסטון עושים בינתיים להאט את מיטשל

  10. ג'ונתן סימונס lol
    כל פעם שהיה על המגרש שנה באורלנדו או פילדלפיה הוא היה חושך
    האחוזים שלו חושך, ההגנה שלו חושך, מאבד כדורים
    במשחק הראשון ברגע שהוא נכנס למשחק ברוקלין נתנו גז. מאז לא שיחק דקה .
    אפס מאופס

    1. לא ראיתי אותו מאז שעזב את הספרס, ואני מניח שהתיאור שלך נכון עובדתית, אבל גם זה לא בלתי קשור לבראון – שחקנים לא הופכים אפסים בין לילה, ואם הצליח אצל פופ (מול פאקינג יוסטון האדירה של 2017!), אני חושב שהמאמנים, באורלנדו ובפילי, צריכים לשאול את עצמם מדוע אצלם הוא לא משחק טוב.

      1. אולךי צריך לשאול את ג'ונתן סימונס מדוע ברגע שהוא חתם על חוזה גדול באורלנדו הוא הפסיק להתאמץ במיוחד בהגנה

  11. שבוע טוב ומבורך (: איזה כיף של פריוויו תודה רבה יא מאנו
    אני ממש מרוצה מספרס! לפני הסדרה פחדתי מסוויפ משפיל ואחרי המשחק הראשון הרגשתי שעשינו את שלנו השנה.
    עכשיו, כבר עם שני נצחונות הספרס עלו על הציפיות ואני מוכן לקבל באהבה הפסד ב6 או 7 משחקים לדנבר האימתנית.

  12. תודה על הפריווויו המעולה!
    לדעתי מילווקי ויוסטון יעשו הלילה את העבודה בדרך ל-3-0. בעוד אצל מילווקי זה יהיה פשוט, והדרך לסוויפ כנראה סלולה, יוטה ינשכו וישרטו הלילה, יכפו משחק צמוד, אבל בסופו יוסטון ינצחו. מצד שני, אני כן מאמין שיקחו לפחות את משחק 4 בדרך לג׳נטלמן סוויפ.
    ברוקלין לדעתי יצליחו לנצח הלילה (בדרך להפסד 4-2 בסדרה).
    ספרס-נאגטס – באמת שאני לא יודע איך להמר כאן. מסכים עם מי שטוען שהמנצחת הלילה – תנצח גם את הסדרה.

      1. למה ברצלונה לא מנסים אף פעם להגביה מהאגף? מפחדים שיהיו 2 קרנות מהירות בפתיחת משחק?

  13. אני לא מבין למה אמביד משחק היום. ולמה לקראת סוף העונה שיחק משחקים מיותרים שמקום 3 היה מובטח כמו משחק מול הבאקס? הוא פצוע כל עוד המצב לא קשה דיתנו לו לנוח הולך להיות מרחץ דמים סיבוב הבא וחייבים אותו 100 אחוז

  14. מה הסיפור של ערוץ הספורט העלובים האלה עם יוסטון? יש להם משהו אישי נגד הסדרה נגד יוטה? כל הסדרות משודרות רק לא זה…. אפסים

  15. כרגיל, כיף גדול לקרוא אותך.
    אם זה היה בעונה הסדירה עוד הייתי אומר שיש סכנה שהפריוייו שלך טוב מהמשחקים עצמם.
    לדבי הסדרות של הנטס, דטרויט או יוטה, אף אחד לא טרח לספר למנוחות שהן ז"ל.
    לכן, ייתכן שאחת מהן תגנוב ניצחון ביתי, אני לא רואה מצב שבו מישהי עוברת סיבוב (אפילו לא נגד פילי נטולת אמביד).
    פילי עוד יכולה לעשות את זה קשה ולסיים ב- 6 משחקים, האחרות מקסימום יעשו סוויפ של ג'ינטלמנים (4-1)..
    הסדרה הפתוחה באמת היא של הספרס מול דנוור.
    מצד אחד: הביתיות של הספרס, פופ, 3 שחקנים שיכולים ביום נתון לקלוע 30 נקודות וספסל איכותי שטרם בא לידי ביטוי.
    מצד שני, זה התור של מלון להגיב. הוא מאמן מצויין, יוקיץ עוד לא הגיע לסדרה. וכבר ראינו מה קורה כשמילסאפ מתפוצץ. הספסל, אגב. לא פחות טוב. דנוור עם הגב לקיר, אם היא מפסידה, הסדרה כנראה גמורה. אני מסכים שיהיה מאד צמוד. אני רק לא יודע לאן.

  16. פילי שכחו הגנה ובראון הדביל רוצח את פילי עם בולדן תוציא כבר את הדביל הזה יא מאמן דביל גונה בולדן עלה בריצת 12 4 לטובת הנטס

  17. יצאו בזול פילי רק 6 בזכות בולדן שבדקה ששיחק עשה מהפך אדיר לטובת הנטס 🤣🤣 מי נותן לטמבל הזה לשחק

      1. בולדן לא ברמת יורוליג אז פלייאוף nba? יש מונרו ובובאן ולמה אמביד בכלל משחק לא כשיר? איזה אהבלים יש בצוות של פילי. פילי צריכים לנצח גם בלי אמביד.

        1. בובאן זה קונוס ומכונת עבירות,מונרו בשנה האחרונה היה במילווקי,פיניקס,טורונטו,בוסטון פעמיים ועכשיו פילי,יש סיבה לכך שאף קבוצה לא מעוניינת בו.

  18. פילי אבודה,אין מצב שהיא עוברת את טורונטו,ובשביל סיבוב שני אלטון ברנד מישכן את כל הפרוסס,הינקי רואה את זה ושופך חומצה לתוך העיניים שלו.

    1. הפרוסס מתישהו צריך להיגמר.
      לאסוף 3 אולסטארים ועוד אחד על הגבול זה מספיק טוב.
      אי אפשר לאסוף ולהמיר נכסים לנצח זה לא מונופול

  19. אני מקווה שלא ירחיקו אף אחד
    זה פלייאוף ואלו אמוציות
    הסדרה חמה ויש דם רע בין הקבוצות
    בדיוק כמו שאנחנו אוהבים

  20. דאדלי השמן עושה צחוק מפילי חח איזה אהבלים פילי מנסה להרחיק אותם ואת עצמו ופילי במקום לרמוס אותם בפיגור

    1. 1000000+ לברון כריס פול לאורי והארדן היות מתגלגלים עד לאיכילוב וגורמים לאמביד להיזרק מהמשחק כבר מזמן.

  21. כשאני רואה את אמביד זורק שלשות אני מבין שהמאמן שלו מפגר…כל התקפה הוא צריך לקבל כדור בפוסט…ללכת פנימה או למסור כשעושים עליו דאבל.

  22. החסימות שרדיק ושאר פילי עושים לסימונס בצבע מתחילות להזכיר את החסימות המפורסמות של בוגוט אצל גולדן סטייט.

  23. המשחקים המרכזיים והמעניינים בסיבוב הראשון-
    אוקלהומה-פורטלנד
    דנבר-ספרס
    פילי-ברוקלין

    בפער גדול משאר המשחקים

  24. אין הגנה בכלל מאז שבאטלר ירד לא שהיה לפני ויהיה יותר גרוע. נטס עושים סל מתי שבא להם. האריס היום חלש רצח מעיף סלעים

  25. לגבי פילי, לסימונס אין מה למכור במשחק עומד האריס מציל אותם ואמביד בלתי עציר ברגע שהוא משחק בפנים

  26. למההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה קצב נרגע לא היה סל דקה וחצי. מחכה שוב לנקודות וקצב

  27. איזה משחק כיפי! נטס פשוט נהדרים. פילי כרגע מנסים לעבוד נכון עם אמביד בצבע ונוס עדיין מחזיקים מעמד. זה משחק אש.

  28. הנטס הראפטורס הספרס והנאגטס מראות לנו כמה כשרון דרג 2 יש בליגה הזו וכמה קשה להעריך אותו בהתחלה.
    ועל הדרך אני רומז לכל אלה שחושבים שצעירי הלייקרס הם משהו מיוחד אז הגיע הזמן להתעורר.
    הליגה מלאה באינגראמים ולמעלה מזה.
    .
    ובינתיים רדיק והאריס בקרב הלבנים המחבלים

    1. מאמין שפילי ינצחו את הסדרה בגלל הכישרון והביתיות, אבל אני נהנה לראות אותם "נכנסים" לראש של סימונס ואמביד

      1. מוציאים את המקסימום מעצמם הנטס. יותר מסה אי אפשר לבקש. פערי הכשרון גדולים ורק בזכות בראון זה צמוד. דקות הבולדן

  29. לא מבין למה אמביד מתחיל התקפות מה3 ומכדרר כמו גארד? אז קולע פה ושם אבל למה סה? לא לא להביא כדורים קרוב יותר כל נתקפה אותו דבר

  30. רדיקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

    1. אתה חי בסרט
      טורונטו עם שחקני הגנה ברמה גבוה ביותר גם בתוך הצבע
      גאסול הולך לאמלל את אמביד.
      וסימונס לא יהיה אפילו פקטור בסדרה

  31. ראסל בהחלטה פשוט אידיוטית.
    הרי הוא יודע שהצבע של פילי מפוצץ והוא חם רצח פשוט תיקח את הזריקה למה להסתבך

  32. יש לך על המגרש את דיאנגלו, דינווינדי ולאוורט, שלושתם קטלניים מהלוש במשחק הזה, ואתה בסוף שולח את אלן לצבע מול אמביד וסימונס? מה הקטע. זאת טעות פטלית לגמרי

  33. איזו הופעה של אמביד היום
    31 נקודות 16 ריבאונד 7 אסיסטים 6 חסימות ו2 חטיפות ב32 דקות
    ומספרים פה שמארק גאסול הולך לחסל אותו חחחחחחחחחחחחחחחחח

  34. איזו הופעה של אמביד היום
    31 נקודות 16 ריבאונד 7 אסיסטים 6 חסימות ו2 חטיפות ב32 דקות
    ומספרים פה שמארק גאסול הולך לחסל אותו חחחחחחחחחחחחחחחחח

  35. אני עדין חושב שבכללי נטס יותר טובים, והם עוד יכולים לקחת את הסדרה. מה שבטוח שהם ילחמו עד הסוף. כל משחק מעכשיו זה משחק הדחה בשבילם, והמשחק הבא יהיה אדיר!

  36. הנצחון הזה מוקדש לשמעון שצריך להיות אוהד של הדרים טים ככה שכל שחקן בקבוצה יהיה סופרסטאר כמו ששמעון אוהב כי אחרת כולם זבל,קקי,חרא,נטחנים,נאנסים,עושים שכיבות שמיכה,קונים טעמי בשקם

    וגם לג'ארד דאדלי הדוגמן

  37. סו פאר סו גוד.
    .
    גם יוקיץ' וגם פלאמלי על המגרש ואיכשהו למרקוס עדיין חוגג ליד הסל של דנבר.

  38. הליגה חייבת לעשות משהו מול כל הפלופים האלה,לראות את מילס את לאורי ואת דינוודי זה פשוט כואב,הם מחפשים את הפאול יותר מאשר את הסל,זה מה שקורה שכולם רואים איך נותנים להארדן מתנות על ההצגות והם מנסים לחקות אותו,אני מקווה שיתחילו לשנות קצת את השריקות האלה שאתה זורק את עצמך על מישהו ודורש פאול כי זה רק יחמיר יותר ויותר ותאמת הכדורסל הזה מגעיל.

  39. לא הייתי כאן. מה התוצאה עם דנבר שאמרתם שקרסה??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

  40. הלוח תוצאות שלי דפוק כתוב לי שוויוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

  41. מוריי איך הוא לא נהיה כוכב , המאמן חייב להכריח אותו לזרוק כי משהו טוב קורה יש לו את כל האיכויות, אני לא בטוח עם יש לו את האופי

    1. ברוך חייבים לחשוב מחוץ לקופסא איך לנצח קבוצה חזקה ותאמין לי בתור צופה כדורסל ותיק זה באמת קורה

      1. הם לא שינו כלום בשיטת משחק, בדיוק אותה שיטה של הרבע הראשון ההבדל שהכדורים נופלים והסל נראה כמו אוקיינוס, הם לא ישחקו ככה כל רבע אפילו לא קרוב 37 נקודות, אפס איבודים, קולעים מ3 כמו פסיכופתים, סוג של התפוצצות התקפית כמו שקרה לאוקלהומה יש גם משחקים כאלה.

      1. אי אפשר להגן מול ערב כזה של שחקנים, הם קולעים מהדוכן נקניקיות למען השם, זה סטייה סטטיסטית חריגה.51% מ3 22 אסיסטים על 5 איבודים (רובם ברבע הראשון)., הפ רצו עכשיו משהו כמו 16 אסיסטים על איבוד בלי החטאה.

  42. דנבר עברה את ה-100 ראשונה עם ייתרון 15+. אני מכריז את המשחק. 2:2 בסדרה. הבייתיות חזרה לדנבר שצריכה להמשיך לסיבוב הבא בקלות

  43. יש גם ימים כאלה התקפית, הספרס בלי יכולת מה3, מזכירה לי את הקבוצות בשנות ה90 שהפרש 5 היה בלתי מחיק.

  44. צריך היה לקחת את הטיימאוט הזה לפני עשר דקות. המצב בטטה. וצריך לעבוד על יצירת מצבי קליעה לשלוש, פשוט אין לנו כאלה.

  45. דנוור שורפים את ס"א ויעשו את זה גם במשחק הבית. ככה זה כשיוקיץ בעניינים.
    יושב חזק על הדורבנות ומXXבן קוביות….

  46. הגברת השמנה יכולה להתחייל לשיר, דנבר לא בכל יום תקלע ככה, ופופ חייב לחשוב מה עושים עם ה3, בלי קליעה מהפרימטר המשחק הופך להרבה יותר קשה.

  47. פונדקסטר משחק רק בגארבז' טיים, כנראה שיש לכך סיבה, אבל כשהוא משחק הוא נראה חכם ויעיל.

  48. דנבר זו קבוצת מעבדה. מוכשרת בלי אופי בלי עניין. קבוצה חסרת מיץ. אם בטעות תגיע לגמר המערב זה יהיה אסון. שטיחון מתרפס. ספרז אוקלהומה ופורטלנד עדיפות בכל רגע. לא סובל את דנבר. ממרח חלבה סתמי.

  49. יש כאן איזו קונספציה שהסידרה הזו תלויה כמעט אך ורק בספרס ובמה שהיא תעשה – דנבר היא המשתנה התלוי בסידרה הזו ותו לא. אם דנבר פתאום קולעים מהשלוש או בכלל מנצחים זה די מקרי כל הסיפור הזה וזה רק כי הספרס איפשרו להם או כי יש כאן חריגה סטטיסטית או ש.. (השלימו את החסר) . אז דנבר לא סיימו סתם במקום השני ולא סתם הם במקום שהם נמצאים – יש להם סגל כל כך עמוק שגם אם 2 שחקנים מהחמישייה לא פוגעים – תמיד יש עוד שחקנים נהדרים על הספסל. כאילו שלספרס יש איזו הגנת ברזל השנה שבמקרה בעונה הסדירה דורגה במקום ה20. וכאילו שהספרס רק מגיעים לפלייאוף ואז הם לובשים את החליפה והכל מסתדר בעוד דנבר הם הילדים המושתנים שעוד לא התבגרו.
    אין לי מושג איך הסדרה הזו תיגמר אבל ברור לי שאם דנבר יעלו זה לא מקרי – הם קבוצה נהדרת עם עומק בלתי נתפס גיוון בכל עמדה ורוח לחימה. ובהצלחה למי שחושב שהסידרה הזו היא בכיס של הספרס.

  50. לופז מתעלל בדראמונד ב 2 הצדדים..קולע עליו 10 נק' כולל 2 שלשות ובצד השני כבר חסם אותו 3 פעמים ודראמונד ב1-9 מהשדה..

  51. חבל שההיט לא היו מסוגלים לקושש עוד ניצחון כדי שיהיו בפלייאוף ולתת לוויד פליאוף אחרון, או אפילו לראות את קמבה נלחמם לבדו בבאקס.
    הפיסטונס פשוט איומים וחסרי אונים מול הבאקז

  52. אני כותב את זה בצער (כי אני אוהב כדורסל) אבל לדעתי אין מנוס מלקצץ להבא סדרה בפלייאוף ושהפלייאוף יורכב מ6 הקבוצות הטובות במזרח ובמערב.

    זה יחסוך את המחזות המבישים והאנטי כדורסל שמתרחשים יותר מדי בפלייאוף הזה.
    וכן – זה על חשבון הפתעה (שתקרה אחת לכמה שנים) שמדורגת 7 או 8 ידיחו את ה1 או ה2.

    1. משחק הבא מאמין שבלייק יגיד שהוא פצוע. לא מאמין שהוא יסכים שוב ככה בצורה מזעזעת להתבזות.
      משחק הבא אני מאמין שבלייק יגיד שהוא פצוע. לא מאמין שהוא יסכים שוב ככה בצורה מזעזעת להתבזות.
      משחק הבא בטוח שבלייק יגיד שהוא פצוע. לא מאמין שהוא יסכים שוב ככה בצורה מזעזעת להתבזות.
      משחק הבא אין ספק שבלייק יגיד שהוא פצוע. לא מאמין שהוא יסכים שוב ככה בצורה מזעזעת להתבזות.
      משחק הבא יהיה עצוב .

      1. סל ראשון עונשיןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן פי 7

  53. היום הייתי במשחק כדורגל רגיל של העונה באטלנטה. 60,000 צופים. הודיעו שזה האיצטדיון העשירי במס' הצופים למשחק כדורגל בעולם

  54. אני אגיד את זה ככה, יוסטון קבוצה טובה יותר אבל הסגנון שלהם בלתי ניתן לצפייה אני מקווה שהליגה תעשה משהו בנידון, הארדן אולי השחקן הטוב בעולם אבל אני מעדיף לצפות בצבע מתייבש מאשר לצפות בו משחק, מקווה שהליגה תשנה את החוקים בדיוק כמו ששינתה נגד שאקיל והסנטרים הכבדים, זה מבריח צופים.

    1. מה הבעיה שזה לא כדורסל, לכדרר 20 שניות ולסחוט עבירה, אנשים לא באים לצפות בשחקן עומד על קו העונשין וזורק לסל.

        1. צופה וסובלת, יוטה זה גם כדור שינה אחד גדול, המשחק של יוסטון מגעיל לצפייה אי אפשר לאוהב את זה אולי אחד למיליון אוהב את זה, שחקן שסוחט עבירות כל הזמן וחצי מהמשחק שלו מתנהל על הקו זה לא טוב לכדורסל טוב ככל שיהיה. הליגה צריכה לשנות את החוקים נגדו בדיוק כמו ששינתה נגד שאקיל והסנטרים שמטישים בצבע עד זוב דם.

  55. בנצחונות של דנבר מורי נותן נק על הלוח. בהפסדים הוא בחד ספרתי. דנבר תקום ותיפול עליו. נצחון יפה לדנבר

    1. זה לא רמה של פלייאוף יוטה זוהי כנראה קבוצת הפלייאוף הכי חלשה במערב בשנים האחרונות, אפס כישרון פרט למיצל כולם שחקנים חד ממידדים 0–14 להארדן ויוסטון מובילים. כל קבוצה אחרת הייתה נותנת ליוסטון בלואוט עד עכשיו בערב נדיר כזה של הארדן.

      1. יוטה פשוט קיבלו את הקבוצה הכי גרועה להתמודד איתה מבחינתם בסיבוב הראשון. אין להם מצ'-אפ טוב מול הרוקטס

          1. פעם אחרונה שזכור לי שהיה להם כסף, זאת ההחתמה של בוזר שהיה אז PF בכיר והם לקחו אותו ללברון מתחת לאף.
            כל השחקנים המובילים שלהם הגיעו מהדראפט

  56. יהיה עצוב אם יוסטון ינצחו על נקודה אחת.
    עם לא טעות השיפוט שהארדן עשה עבירה ברורה על מיצל והטכנית ההזוייה שנשרקה למאמן יוטה….

      1. לא עשה כלום? ראינו אותו משחק? הוא רסמי דחף את מיצל שעבר אותו מאחור.
        רק שימון והשופטים לא ראו את זה….

  57. יוסטון, גולדן סטייט, דנבר, ספרס, פורטלנד. אלו "נמושות", שמעון?
    את כולן יוטה ניצחו העונה במשחקים בהם הן היו בהרכבים מלאים.

          1. נכון נראה לי שום קבוצה לא תיקח אותו אולי אינדי או כחת מהנמושות עמו הניקס אחרי שאיש לא יחתום שם.

            נראה לי גובר יכול להועיל רק לאינדי ולמאבס מכל קבוצות הליגה.

          2. מה אינדי יעשו איתו בחוזה שלו? הניקס מטומטמים אבל אפילו אותי זה יפתיע. יוטה היו צריכים לעשות מה שדאלאס עשו להטריד את כולם ולבנות סביב דונבון מיטצל, הם חייבים להשיג שחקנים שמסוגלים ליצור והדראפט זה הדרך היחידה

    1. כן יוטה לא לפלייאוף, זה לא רמה, הליגה איכשהו צריכה לאזן את הכוחות יש יותר מדי נמושות בפלייאוף הזה, אינדיאנה ברוקלין דטרויט, יוטה , גם פורטנלד מאוד חלשה.

  58. תמה-טקס

    יוטה לא מספיק מוכשרים.
    מיטצל היה צריך להכניס את השלשה הזו. קיירי היה מכניס אותה בקלות….

  59. הג'אז פספסו פה הזדמנות אדירה. היה להם את המשחק ביד ויום נוראי של הארדן. בספק אם זה יחזור על עצמו.
    גם אם ינצחו משחק הבא, הרוקטס מגיעים אליו בלי לחץ כי זה 3:0 והם בדרך לסיים את הסדרה הזו ביוסטון.

      1. היה מחדל הגנתי, מיצל היה עם יד חמה מפתיע שהוא החטיא את זה, אבל אני במקום יוטה הולך לריבילד מטריד את כולם פרט למיצל תמורת בחירות דראפט ומנסה בעוד שנתיים שלו שוב זה לא זה, בזבוז זמן

        1. חייבים ריבילד מלא אם אפשרי בכלל לא יודע מי יקח את השחקנים שלהם במחירים שהם מקבלים.
          יש להם מאמן טוב כוכב על פוטנציאלי ואחלה שומר אוניל הנגר שמר מעולה את הארדן בכל הסידרה לפעמים הארדן בלתי עציר זה לא אשמת המגן.הבסיס שם נשאר המסביב

          1. מזל ששניכם לא בתפקיד GM בליגה הזו… אי אפשר שכל פעם שלא הולך להכריז "בנייה מחדש" ולהטריד את כולם ולחכות שנים שיגיעו השחקנים הנכונים.
            אולי הם לא יפגעו בבחירות דראפט ו/או בשחקנים שיקבלו מהטרייד או כשחקנים חופשיים (גם במגיע שחקן חופשי זה לא אומר שהוא יצליח בסיטואציה של הקבוצה – ראה ג'פרסון, שהיה בזמנו החתמה רצינית לספרס והם נפרדו אחרי שנה. דיוויד לי שהיה מצויין בניקס והפך למחליף יקר בווריורס. מונטה אליס שבקגעשהועבר בטרייד איבד מומנטום).
            להגיע לפלייאוף זאת גם מטרה וגם קבוצה תחרותית. זה כסף, וה-NBA זה עסק. לא מפרקים כל כך מהר

          2. סמיילי אנחנו מדברים בתיאוריה פה בבלוג. ברור שישנם קבוצות שמטרתן הוא רק פלייאוף ועצם ההגעה מספקת, הכנסות וכו'. אז במציאות כנראה שאיש לא יגיע לשם ולא היינו מפרקים כ"כ מהר מחוסר ברירה ולא בגלל שזה עדיף. אבל אם יש הזדמנויות צריך לבצע מהלכים. לגבי יוטה לא יודע אם בכלל יש להם הזדמנויות טובות.

          3. סמיילי המטרה שלהם זה יותר מסיבוב ראשון, הם סוג של פילי 2010 לא באמת יכולים להגיע לשום מקום אם החוזים שלהם, יש להם כבר כוכב פוטנציאלי ביד חבל לשרוף את השנים שלו ואז שיעזוב בחינם (כמו דיוויס) עונה הבאה הוא חותם על מקס ואז שעון החול מתחיל לתקתק, עדיף לפרק את הקבוצה לשנתיים ולתת להם סיכוי אמיתי,על ידי להשיג שחקנים מהדראפט בדיוק כמו דאלאס, במקרה שלא רוצים ללכת לריבילד לנסות להשיג את האריס או פורזינגס הם לא עדו את זה וחבל.

          4. ומה החלופה? מי מבטיח שהטרייד שהם ירצו יתקבל בצד השני? גם בתיאוריה, צריך להבין שיש שני צדדים למטבע (ושמעון, לא לזרוק סתם טריידים לא הגיונים וחד צדדים שמסתדרים לך טוב ומחזקים ותומכים בקבוצה שלך).
            יוטה בונים לאט ובסבלנות. אם הייתה להם אפשרות להתחזק הם כנראה היו עושים את זה. אחרי ג'ורג' היל הייתי בטוח שרוביו תהיה נפילה… ספרו את זה לווסטברוק איך שנה שעברה בחור ספרדי האכיל את ה-TD שלו בהפסד מביש בסיבוב הראשון.
            .
            הבעיה של יוטה היא שהם קיבלו את המצ-אפ הכי נוראי שהיו יכולים לבקש בסיבוב הראשון, וזה יוסטון.
            .
            מי מבטיח למשל שטרייד של גובר-ווצ'ביץ' יתן יותר לג'אז? יקבלו פה התקפה תמורת הגנה. ביוטה יש מערכת בריאה (במיוחד עם סניידר על הקווים) ושחקנים מעריכים את זה.
            .
            משחק בדיעבד: אם הייוארד היה יודע מה יקרה בקריירה שלו (פציעה ושחקן ספסל בבסוטון) ומצד שני שיוטה תדוג יהלום בדראפט כמו מיטשל, אני לא בטוח שהוא היה עוזב, ואולי נשאר על החוזה הגדול עם יותר כסף. השאלה האם החיבור של הייוארד-מיטשל היה מצליח? גם זה לא בטוח.
            אבל לפרקק ולבנות מחדש זה ממש לא פתרון. היחידים שאולי זה הצליח להם אלו פילי שקיבלו את אמביד (בגלל גליון רפואי בעייתי) ואת סימונס.
            תחשבו על המזל של הקאבס: קיירי, תומפסון, וויגינס, בנט (כולם בחירות טופ 4) ותראו איך כל השלושה מבלבד קיירי נראים. זה לא מבטיח כלום.

          5. סמיילי אתה לא יודע מה יקרה בטרייד, אבל אתה בהחלט יודע מה התקרה של הקבוצה בצורתה הנוכחית, נמושה שאחרי החוזה הגדול מיטצל יעזוב בחינם בדיוק כמו היווארד לפני שנתיים.
            .
            מקרים כמו של גולדן סטייט לא יקרו יותר זה מקרה שמסתדר פעם בעשור, ליוטה יש כוכב בידיים וצריכים לבנות סביבו, אם המטרה שלהם זה סיבוב ראשון הם ישיגו אותה, אבל התקרה ברורה בטח בליגה של היום ללא 2-3 כוכבים.
            יוטה צריכה לעשות פעולה אי אפשר לקפוא על השמרים רג בגלל סיבוב ראשון בפלייאוף (תראה את הקליפרס) ואת טורנטו הגיעו לגמר המזרח ועדו צעד הכרחי שהפך אותם מקבוצה חמודה לקבוצה גדולה וזה להיפטר מדפרוזן בשביל לאונרד.

          6. סמיילי גם הסגל הנוכחי מבטיח כלום ליוטה. זה לא המאצאפ. יוטה היו מקבלים סוויפ גם מגולדן סטייט. והיו מפסידים לספרס ולדנבר אולי אפילו לOKC

            אין שם שום התפתחות אינגלס רוביו וגובר נושקים ל30 או מעבר. הם צריכים לנסות להשיג שחקנים

  60. משחקים שמגדירים קבוצה.
    אחד הדברים החשובים לקונטנדרית זה לנצח גם כאשר לא הולך. יכלו בקלות לוותר ונוכח האחוזים האיומים, והצטברות העבירות. במקום, פשוט המשיכו להילחם ולמעשה גמרו את הסדרה.
    .
    דרך אגב, אם זה אכן ייגמר בסוויפ-
    אז ליוסטון יהיו לפחות 3 ימי מנוחה יותר מלגולדן סטייט לפני הסדרה בין ה-2.

    1. שזה בדיוק מה שיוסטון צריכה.
      הטבעות מעולם לא נראו קרובות יותר . . .
      דאבל ניחוס בהפוך על הפוך 🙂

  61. וואו, איזה משחק מכוער זה היה.
    אבל איזה ניצחון חשוב!
    הארדן אמנם עם 3 רבעים ללא סל, אבל שיחק מעולה – במחצית השנייה, בניגוד לראשונה, בחירת הזריקות שלו הייתה טובה. כמו כן הוא השתדל לנהל את המשחק בצורה אחראית ורגועה. וכמובן, הזריקות נכנסו סוף-סוף ברבע האחרון.
    היו לו גם 2 כניסות לסל על גובר שהוא הצליח לסחוט מהן פאולים (מוצדקים).
    וכמובן אסור לשכוח את האופנסיב ריבאונד המעולה של טאקר, שעקרונית דיי סגר את המשחק.
    אבל מה, ההגנה של יוסטון הייתה קצת חסרת אחריות הערב. לא מעט זריקוץת חופשיות היו ליוטה, כשהכי חמורה מבניהן הייתה ניסיון השלשה שלא צלח של מיטשל, שבמצב ל 102-99 היה יכול לאזן את התוצאה. חוסר תקשורת חמור בין ריברס וקאפלה באותה הוצאות כדור. בנס זה יצא החוצה.
    סך-הכל אם בערב כזה מזעזע יוסטון מצליחים לחלץ ניצחון – אני מבסוט. זאת המנטליות הנדרשת מקבוצה שמכוונת גבוה.

  62. צפיתי ב5 דקות האחרונות של יוטה נגד יוסטון ואני שמח שזה החמש דקות היחידות שראיתי של הארדן בחודשים האחרונים.
    השחקן הכי מלוכלך שראיתי בחיי.
    לא ראיתי מעולם שחקן שמנסה לרמות על השופטים בכל מהלך הגנתי או התקפי ותמיד מתלונן.
    מגיע 20 פעמים לקו במשחק, כן זה טבעי ורגיל באן בי איי.
    אני לא יכול באמת להאמין שיש בן אדם אחד בעולם שנהנה לצפות בדבר הזה שהארדן עושה.
    אני מבין את השנאה לווריירס אבל אני מקווה שמי שינצח אותם יהיו קבוצות כמו הספרס או אוקלהומה, קבוצות כדורסל ולא המופעי תאטרון ההזויים האלה.
    הסיבה היחידה שהארדן ממוצע באחוזים שלו מהשדה היא כי הוא מקבל כ8 זריקות שלא נחשבות בסטטיסטיקה במהלך כל משחק.
    לצערי אצטרך לצפות בו בלפחות 4 משחקים שלמים בסיבוב השני.

    1. אני גם לא סובל את הסגנון של הארדן, אבל להגיד את השטויות שכתבת זה רחוק מהאמת, הארדן השחקן הטוב בעולם אין שחקן שמחזיק ב70% מהיכולות ההתקפיות שלו יש לו הכל.

    2. ב-2 המשחקים הראשונים היו להארדן 8 ניסיונות קליעה מהעונשין. לא למשחק, בסך הכל.
      יחד עם המשחק הלילה, היו לו עד כה בסדרה 24 ניסיונות קליעה מהעונשין, שזה 8 למשחק.
      פחות מלאמביד, ג'ורג', דוראנט, לילארד.
      .
      הלילה השופטים שרקו לא מעט. אבל אם בוחנים את מה שבאמת התרחש, אין ליוטה סיבה להתלונן על זריקות העונשין.
      הארדן הלך לקו 16 פעמים. נכון. מיצ'ל הלך 17 פעמים.
      יוסטון בסך הכל ביקרו בקו העונשין 34 פעמים. יוטה 38.
      .
      אתה יכול לאהוב, או לשנוא.
      אבל "מלוכלך"?
      את זה אני לא ראיתי הלילה.
      אני ראיתי שחקן קשוח שפעם אחר פעם נכנס לצבע.
      אני ראיתי הגנה קשוחה שפעם אחר פעם עשתה כל שביכולתה לא לתת לו סלים קלים.

    3. אנא, פרט לי בבקשה מה בדיוק הארדן עשה באותן 5 דקות שראית, שגרם לשריקה לא מוצדקת לפאול עליו.
      אתה באמת צפית ב-5 דקות ההן, או שרפרפת על דף ה-box score וקפצת למסקנה שהרבה הליכות לקו = פלופים ויצירת מגע פיקטיבי?
      ומעניין גם שבשני המשחקים הראשונים הארדן הלך לקו במצטבר 9 פעמים. ועוד משחקים עם שיפוט כביכול ביתי.
      אשמח אם תצרף לנו וידאו עם היילייטס של הרמאויות של הארדן מאותן 5 דקות אחרונות של המשחק הלילה, כי כנראה שראינו את המשחק ב-2 סטרימים שונים מאוד בזויות הצילום שלהם.

  63. אמרתי כבר עונה שעברה שיוטה צריכים לשנות את פני הקבוצה אחרי הנצחון על אוק. זה היה נצחון אשלייתי שגרם להם להאמין שיש בסיס אבל זה היה בגלל חרבון של אוק ולא בגלל שהם טובים. הקבוצה הזאת למעט מיצל מפוצצת נגרים. שחקנים כמו גובר ואינגלס לא יובילו אותך לאנשהו. צריכים לשנות סגנון מהיר יותר מרווח יותר שיאפשר גם למיצל להתפוצץ. יש להם כוכב ביד וכל הנגרים רק סוגרים לו את המשחק והוא צריך להתמודד מול הגנה חזקה יותר. יוטה זה העתק של אינדי במזרח

    1. קבוצה שהולכת לפירוק אף פעם לא תקבל נכסים מספיק טובים, אלא שחקנים צעירים שאין לאף אחד מושג אם הם יהיו כוכבים, ולכן עדיף לקבוצת פלייאוף כמו יוטה לבנות דרך חיזוקים נקודתיים. משהו בסגנון שבוסטון עשתה עם הורפורד ואז קיירי, ולא לפרק את הקבוצה.
      במקרה של יוטה, הם צריכים שחקן שמסוגל לייצר ולקלוע, רכז או פורוורד.

          1. גרייסון אלן לא שייך לענף. ומנית 2 צעירים מתוך כל הקבוצה ואת היתר אתה אפילו לא יודע את שמם ואיש שם לא נראה הכוכב. יוטה זה לא ספרס, לספרס יש 2 אולסטארים+פופ. אז רוב הקבוצה זקנה או בגיל בשלות כבר. אינגלס רוביו גובר הם לוחמים אבל בלי טיפת כשרון לרמות האלו של הפלייאוף. הכשרון על הנייר של יוטה נופל אפילו מזה של הנטס שיש להם 3 יוצרים בדמות לאברט דינווידי וראסל. ביוטה למעט מיצל לא יודעים מה לעשות עם הכדור 0 אחד על אחד. רק אימון משובח של סניידר מונע מהם להיות נמושה

          2. שמעון, שנה שעברה השלישייה הזו טאטאה את הכישרון הסופר עודף של OKC. מה זה לא מתאימה לפלייאוף? הם הגיעו לשם במקרה? כנראה שלא.
            הם פשוט קיבלו קבוצה שטובה מהם (וטובה מהרבה קבוצות אחרות) ושאין להם מצ-אפ נוח מולם.
            אני לא מבין למה אתה מבטל כל שחקן, אלא אם כן זה קארי, דוראנט, לברון, הארדן ואחרים בטופ של הטופ…
            .
            דווקא יקירך מ-OKC, ווסטברוק וראס הם אלו שהדרדרו בדירוג המערב. הם אלה שהפסידו למורמונים הלבנים, והם אלה שעל הנייר אמורים היו להיות טופ 3 במערב…

          3. יקירי OKC הם אהבלים עם תעודות, אני לא מכחיש את זה והם לא דוגמא לכלום. ניתן להשוות אותם לניקס. זה שאוק חרבנו נגדם לא אומר שיוטה היו טובים אלא אוק חרבנו ושהם אהבלים. עם מאמן נורמלי הם היו עושים סוויפ על יוטה.
            אותו נצחון גרם לאשלייה ביוטה שהם טובים ובהתפתחות…
            אבל גורלו של מיצל יהיה כשל דיוויס אם לא יתחילו להביא שחקנים נורמלים סביבו ולא נגרים אירופאים למיניהם.

      1. זה יהיה מושלם אם יקרה. יהפוך אותם לקבוצה מהירה רצה עם יוצרים נוספים ולמיצל להתפוצץ. אני מסופק אם מישהו מהם יגיע.

  64. אם דונובן מיצ'ל השחקן הכי טוב שלך עדיף לסגור את הקבוצה
    לא תגיע לשום מקום , זה כמו שג'מאל קרופורד השחקן הכי טוב שלך , כל שנה עפים בסיבוב הראשון

      1. בגלל זה כל פעם שהם משחקים סימונס עושה ממנו צחוק כולל לשמור אותו על 4 מ 19 מהשדה ולנצח ביוטה בלי אמביד

      2. די אתה מחזיק באמת מסימונס, רכז ללא קליעה בדיוק אותו שחקן של עונה שעברה. פילי יאכילו אותו מירורים אתה שוכח שפרט לאמביד יש לידו את באטלר והאריס שיכולים ליצור לעצמם , מי יש ליד מיטצל? שחם אותו במקום מיצל והקבוצה לא מגיעה לפלייאוף.

          1. ברור סוג של רונדו גבוה, שתפס גב על הכוכבים בבוסטון, סימונס הוא התקרה של הקבוצה הזאת , אם פילי היו יכולים הם היו מחליפים אותו ביאנג או דונציץ ממזמן

          2. סימונס מס 4 בקבוצה שלו ואיש לא שומר עליו. מיצל מס 1 בקבוצה והיריבות שומרות רק עליו. יחי ההבדל הקטן.
            סימונס זה בדיוק רונדו ברוך, ורונדו לפני שבכלל היה לו קליעה, לא הרונדו של היום שיש לו קצת קליעה.
            קבוצה שסימונס יהיה בה מס 1 תרד ל-G ליג ולא פלייאוף במערב.
            דונציץ ויאנג הרבה יותר טובים מסימונס

          3. ברור מסכים, מזכיר מאוד את רונדו של 2008 אוברייטד בטרוף אני זוכר שהוא עבר לדאלאס וידעתי שזה יהיה מפלה רצינית והבלוף יתגלה.

  65. אני מציע לשנות את השם של הבלוג החי ל"המונית של שמעון" בחיי שזה מזכיר לי את הדיבורים עד כמה הממשלה דפוקה וכולם מסריחים וטיפשים

  66. הבחירה שלי לצפות ביוטה ובברוקלין הוכיחה את עצמה. 2 המשחקים המותחים של הלילה. גולדן סטייט כבר לקחו את קלטת המשחק בשביל ללמוד את ההגנה על הארדן, שאמנם החטיא כמה זריקות שהוא מסוגל לקלוע, אבל נעשתה עליו עבודת קודש של אוניל.
    יוטה קבוצה נחמדה מאוד, אבל היא לא מסוגלת להתמודד עם קונטנדרית או משהו קרוב לזה, ולכן מהמקום החמישי הם הצליחו לעבור סיבוב בשנתיים הקודמות, והפעם נפלו על יוסטון.
    פילי ניצלו בברוקלין בזכות יום מפלצתי של אמביד, למרות שרואים שהוא לא לגמרי בריא. פילי צריכים לחשוב טוב איך נותנים לאמביד לנוח לקראת מארק גאסול.
    הסדרה של דנבר וסאן אנטוניו הולכת עד הסוף המר (עבור אחת הקבוצות) וכרגע נראה שלמנצחת שם יש יתרון על פורטלנד או אוקלהומה.
    למרות שהוא לא לגמרי בריא, בלייק גריפין עשה עבודה טובה בשני צידי המגרש, ואולי בוסטון יכולים ללמוד מהמשחק הזה קצת על הגנה נגד הגריק פריק. הקו האחורי של דטרויט הוא ברמה של הניקס, ואין להם מה לחפש שם, וגם דראמונד חלש בסדרה הזאת.

    1. המנצחת בין דנבר לספרס תהיה בגמר המערב, הן יודעות את זה ןהן יתאבדו. הסידרה הבאה תהיה להן יותר קלה בטח אם יקבלו את פורטלנד.

    2. אם היה דרך לעצור את הארדן היו מגלים את זה, הארדן החטיא זריקות שבדרך כלל נכנסות לכולם יש יום כזה אפילו למייקל ג’ורדן היה .

    3. זה לא יום מפלצתי של אמביד, זה יום עבודה רגיל במשרד.
      הממוצע שלו השנה זה 27 ו 13 והוא עשה קצת יותר היום , כמו כל סופרסטאר שמעלה את הרמה בפלייאוף.
      מפלצתי זה 40 נקודות 20 ריבאונדים וגם זה יגיע בקרוב

      1. רק שיהיה בריא חייבים אותו 100 אחוז כשירות לקאווי והחברים שיהיו פיזים איתו. הייתי נותן לו לנוח בגיים 5 אלא אם כן מסתבכים ואז אפשר להכניסו למשחק תוך כדי

    4. דרמונד אני טוען שנים השחקן הכי אוברייטד ומנפח הסטט מס 1 בליגה כבר שנים. שחקן מיותר שחייב להעיף אותו, השאלה מי יאכל את הבלוף שלו? גרוע בהגנה ובהתקפה

      1. מסכים, אבל גרין בהחלט נותן לו מאבק באוברייטש הגדול בליגה, מרכז ההגנה והבורג החשוב בלוחמים מי אסס, הוא שיחק כשהקליפרס חזרו מהדפיציט הגבוה בהיסטוריה ולא הצליח לעשות עצירה אחת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט