משחקי יום רביעי – ברוך רופא חולים / נדב הלפרין

משחקי יום רביעי – ברוך רופא חולים / נדב הלפרין

לילה ארוך ודי רגוע שבמרכזו כמה מפגשים מסקרנים, ביניהם וושינגטון מארחת את דאלאס, בוסטון את מינסוטה, והקליפרס את הבאקס.

 

1:00 אינדיאנה פייסרס (33-34) – שארלוט הורנטס (38-29)

הלילה נפתח במפגש מזרחי לא מסעיר במיוחד בין שתי קבוצות שיציבות לאחרונה בדרכן – אינדיאנה שיציבה בדשדושה הבטוח, ושארלוט שיציבה בחוסר היכולת לצאת מהבור.

כמה הן דומות – לשתיהן מאזן חצוי בעשרת משחקיהן האחרונים, ושתיהן מגיעות אחרי הפסד. איפה בכל זאת ההבדלים? ראשית, לאינדאינה יש סגל טוב יותר, ומקום נזיל בפלייאוף, שעל אף נזילותו תחושת הבטן היא שישמר, על אף התקופה הלא מזהירה של הפייסרס. בשארלוט, לעומת זאת, שום דבר לא עובד – מדהים לראות כיצד הקבוצה הפכה מבאנקר פלייאוף של רבים לעוד טנקיסטית בחזית המזרחית. לא על הקמב לבדו יחיה המייקל ג'ורדן.

מצבת הפצועים היא כזו: ניקולה באטום בצד הטורקיזי ולאבוי אלן בצד הכחול צהוב עלולים להיעדר.

וההימור? הצרעות ימשיכו לעופף שיכורות כמו זבוב סביב פלורוסנט. אינדיאנה ב-12 

 

1:00 וושינגטון וויזארדס (25-41) – דאלאס מבריקס (38-28)

המפגש השני שיפתח את הלילה מסקרן בעיני הרבה יותר ממקבילו שבאינדיאנה. אל הוריזון סנטר שבבירת ארה"ב יגיעו המאבס המפתיעים שעוד מאמינים בסיכוייהם לעשות את הלא יאמן – כלומר – פלייאוף.

ברם, המאבריקס הפסידו את שני משחקיהם האחרונים, הפסד צמוד לשנייה מהסוף במערב – הסאנס – ואחד צמוד הרבה פחות לראפטורס, ואף על פי כן – רק בשבוע שחלף הם רשמו ניצחונות על ממפיס ואוקלהומה, ונראה שהם יכולים להפתיע כל קבוצה (גם אם ווסלי מתיוס בספק).

המאחרת המכשפת בתקופה מופלאה שהולכת ומתארכת מגרדים את המקום השי של בוסטון ומציגים לאחרונה אולי את הכדורסל השמח במזרח, וגם ההפסד האחרון למינסוטה לא יעיב על כך.

לפיכך, אלך על ההימור הבטוח, הוויזארדס ב-9  

 

1:30 בוסטון סלטיקס (25-42) – מינסוטה טימברוולבס (38-28)

הזכרנו שמינסוטה ניצחה באחרונה את השלישית במזרח – ובכושר הנוכחי בו היא נמצאת מאז עזב אותה זאק לאבין – לא מן הנמנע שהיא תחזור עם ניצחום גם ממפגשה מול השנייה במזרח – הסלטיקס.

כן, מינסוטה כבר עם שבעה ניצחונות בעשרת משחקיה האחרונים, היא נראית טוב ומרגישה טוב, סיכויי הפלייאוף עדיין בחיים, והיא אפילו רשמה ניצחון על סגנית האלופה החבולה מהמזרח – אולי הספדנו את ת'יבודו מוקדם מדי?

מן הצד השני – הסלטיקה הנהדרים נקלעו לתקופה קצת קפריזית: ניצחון על הווריוורס, הפסד לסאנס. משונה מן הצד השני זו בוסטון של בראד סטיבנס ואייזיאה תומאס, והיא בריאה, ועדיין אוחזת במקום השני באזור.

בוסטון ב-7

 

1:30 מיאמי היט (35-32) – ניו אורלינס פליקאנס (40-27)

יש מישהו שמוכן להמר נגד מיאמי הל הקשרו לסיכויי פלייאוף? החניכים של ספולסטרה לא מפסיקים להפתיע, לא עוצרים את הריצה, ונראה שהם במסלול הבטוח לעשות את הפלייאוף שוב – ופתאום הם נראים יריבה שאף אחת לא תשמח לפגוש: דרגיץ' (שבספק למשחק בשל הפציעה בעינו), וייטסייד, וייטרס. כן. וייטרס. לעולם לא ארגע מזה.

האורחים מבירת הג'אז מוצאים לאט לאט איזון מסוים בין שני מגדליהם היוקרתיים, ומגיעים למפגש אחרי שני ניצחונות  – ובכל זאת, די ברור שפירות רציניים כלשהם יקטפו רק בעתיד, ואילו בהיט חמים מאוד על ניצחונות ועכשיו, מה גם שהשקנאים בבק טו בק.

לכן, נלך עם מי שחם – ההיט ב-11

 

1:30 דטרויט פיסטונס (33-34) – יוטה ג'אז (25-42)

אל הארמון שבדטרויט מגיעים הג'אז כשהם על הגל – ניצחונות מרשימים על שתי הקבוצות שעוטפות אותם מצידיהם בטבלה – הרוקטס והקליפרס – יכולת נהדרת של הייווארד וגובר ואפילו סגל די מלא – מחזה נדיר במחוזות המורמוניים.

המארחים מעיר המכוניות, לעומת זאת, אמנם בתקופה די טובה ביחס לעצמם – אך הם תלויים בתוך הפלייאוף על חוט הסערה ממש, ורומן בינם לבין המקו השביעי במזרח עלול להסתיים כל רגע כשמוסיפים לתמונה את אפקט הבק טובק נראה שהלילה של הפיסטונס לא עומד להיות מתוק.

יוטה ב-14

 

2:00 סן אנטוניו ספרס (14-52) – פורטלנד טרייל בלייזרס  (37-29)

איזו אבן כבדה ירדה מליבם של הספרס – כלומר מליבו של למארכוס אולרידג', שצפוי לחזור הלילה למשחקים אחרי שהובהר כי אין סכנה לליבו. החזרה המרגשת ודאי תחמם את ליבם של הפופ וכל הג'מעה, ונראה שהם ששים ושמחים לא רק לקראת המפגש מול פורטלנד (ועל אף שטוני פארקר בספק) אלא לקראת ישורת אחרונה שבה, כך נראה, הם צפויים להמשיך לאחוז בכתר המערב – שיסדר להם מפגש קל בסיבוב הראשון הפלייאוף.

מפגש קל מול מי – בעצם? יתכן מאוד שמול הטרייל-בלייזרס, שעודם מזנבים בנאגטס בקרב על המקום השמיני במערב, מצד שני, אם ימשיכו להציג את היכולת שהציגו בהפסדם האחרון לפליקאנס, זה כנראה לא יקרה, בטח לא הלילה.

הספרס ב-16

 

2:00 יוסטון רוקטס (21-46) – לוס אנג'לס לייקרס (47-20)

זכור לי מאוד המותחן בין שתי הקבוצות – הרוקטס והלייקרס – כמה התרחקו השתיים זו מזו מאז.

יוסטון – בכושרה הנוכחי, מעבר לעובדה המדוברת לבלי קץ שהיא אוחזת בזקנו של מועמד בכיר מאוד לתואר ה-mvp, היא כרגע, בעיני, אם מתייחסים לכושרם של ההוריוורס, הקבוצה השניה בטיבה במערב, ואלי בליגה כולה, וכדאי שנתחיל להרגיל את עצמנו לכך שהיא יכולה ללכת רחוק מאוד מאוד בעונה הזו, דהיינו עד הסוף.

הלייקרס במקום האחרון במערב – מה אפשר לומר. ניצחון קטן אחד בעשרת המשחקים האחרונים – על הסאנס, ושממה. לא כל יום סאנס ולא כל יום פורים.

יוסטון ב-19

 

2:00 שיקגו בולס (35-32) – ממפיס גריזליס (30-37)

בעוד הגריזליס מכינים את עצמם נפשית לאפשרות הסבירה מאוד של מפגש עם סגנית האלופה בסיבוב הראשון של הפלייאוף,, נדמה שבולס מכינים את עצמם לאפשרות הסבירה לא פחות של חופשת קיץ ארוכה במיוחד. עם שישיה הפסדים בעשרת משחקיהם האחורנים הסיכוי של הבולס לסיים במקום השמיני או מעליו עדיין גבוה מאוד – אך נראה שבכל פעם שהדלי מתמלא – השור הזועם נוגח בו.

ממפיס, בניגוד לבולס הם אי של יציבות, אפילו אחרי שבועות מרוצפי הפסדים. הכיצד? הם ורגלי האלון של גאסול (ווינס קרטר הבלתי נגמר) נטועים בפלייאוף כל כך חזק, שדבר לא יזיזם ממנו. אלא שאנחנו מהמרים על המשחק הערב, שממנו אגב, צפוי צ'נדלר םארסונס להיעדר, ולכן –

הבולס ב-6.

4:00 פיניקס סאנס (45-22) – סקרמנטו קינגס (41-26)

 

השחר כבר מתחיל לבצבץ בשמיים ארצנו  – ובמערב יתפנו לאחד המפגשים המשמימים של הערב –

הסאנס, שנחלצו מהמקום האחרון באזור  – יפגשו את סקרמנטו החבולה. שתיהן ניצחו יחד 6 משחקים מתוך עשרים משקחיהן האחרונים, וזה דווקא לא מעט ביחס למצבן העגום, מצד שני, הסאנס חווים התעוררות כלשהי עם יכולת יפה של דווין בוקר – אם כי לא כזאת שיכולה לבשר משהו חיובי.

סקרמנטו בלי קאזינס -היא בדיוק מה שציפיתם מסקרמנטו בלי קאזינס.

הסאנס ב-5

4:30 לוס אנג'לס קליפרס (27-40) – מילווקי באקס (34-32)

כמו כל צמרת המערב, והליגה בכלל, הקליפרס ודאי חווים התרוממות רוח עם כל מעידה של הווריוורס. בכלל, בתקופה כזו, וכשהם בריאים במיוחד, נדמה שהקליפרס יפרחו לחלוטין, וזה  – לא ממש קורה. הקבוצה של כריס פול, שכבר הודיע שמשיך במדיה ולא יעזוב בקיץ, שוב עומדת לקראת פלייאוף שנדמה שהוא מעין ההזדמנות האחרונה לממש את הכשרון שנתלכד בה – ובדרך הם עושים כל שטות שעלולה שוב לחרב את התקוות. שטות? למשל הפסדים לא מחויב בשבוע שעבר לבאקס.

כן כן, הבאקס שיגיעו הערב לעיר השקיעה הסגלגלה ניצחו באחרונה את המארחת, וכעת הם שוב במצבת הפלייאוף המזרחית, ובמאזן יםה של שבעה נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים – בניצוחות של המפלצת היוונית (ואני לא מדבר על ההידרה).

ובל זאת, משחק ביתי של פול וגריפין, לא אהמר נגדם.

הקליפרס ב-8 

 

לפוסט הזה יש 131 תגובות

  1. תודה על הפריוויו. ערב די תפל. מקווה שגם יהיו בו הפתעות.

    למעוניינים לצפות במשחק הסלטיקס – ממליץ לעקוב אחר כמה נושאים:

    1 – השיפור של בראון. השחקן השתפר מהר יחסית ממה שצופה ממנו וכבר לאחר פגרת האולסטאר הוא הראה שיפור ביכולת המסירה, החדירה לצבע וללא ספק הזריקה מה-3 (לאחר פגרת האולסטאר הוא קולע באחוזים הכי גבוהים בקבוצה מקשת ה-3).

    2 – השיפור בהגנה. מלבד המשחק בדנבר, הסלטיקס התחילו להראות שיפור ביכולת ההגנתית. הרבה מזה נובע מכך שהם זוכים לשחק בהרכב מלא לאחר תקופה ממושכת של חסרונות. העומק ההגנתי בעמדות החוץ הוא זה שמאפשר לקבוצה לשמור טוב על כוכבי היריבה לכל אורך המשחק. יהיה מעניין לראות אם יצליחו במשחק הזה להגביל התקפית את הוולבס.

    3 – בראדלי. נק' 2 נובעת הרבה מחזרתו של בראדלי. רבים שכחו כמה קריטי השחקן לסלטיקס. מקום 2 הנקה בקבוצה. השומר הכי טוב שלה בסגל. ווטרן בקבוצה לשחקן ותיק במערכת. לבראדלי אין כבר הגבלת דקות מגרש עוד מהמשחק הקודם והשיפור שהוא מראה + חזרתו לכושר הם קריטיים לבוסטון להמשך הדרך.

    1. שמע ככל שעובר הזמן נראה שבראון יכול להיות שיחוק של איינג'.
      משהו בסגנון של קאווי, והוא נמצא גם עם מאמן ומערכת שבה הוא יכול להתפתח לאט בלי ציפיות ולהראות שיפור הדרגתי.
      מהמעט שראיתי מאוד אהבתי את מה שראיתי ממנו.

      1. לבראון יש יכולות. חבל בעיניי שהרבה אנשים טוענים לגביו דברים מבלי לצפות בו. לא צריך לצפות ממנו לשום סטאר גדול. כרגע לפי נראות הדראפט שלו, לצפות לרול-פלייר מצויין יהיה טוב. לא ניתן היה להעביר את הבחירה באותו הזמן וזה מה שיצא ומתברר שהתוצאה לא רעה בכלל.

        אין ספק שהעובדה שציינת, שהוא נמצא במערכת שלא דוחקת אותו ודורשת יותר מדי עוד עשוייה להביא למיצוי מקסימלי של הפוטנציאל שלו.

  2. תודה תודה, ערב מצוין לפנינו.

    לפינתנו "זרקור" –
    והפעם, על הרוצח השקט של הלוס אנג'לס קליפרס. מס' 12, לוק-ריצ'רד מבאה-א-מוטה:

    ליתר המשחקים. 10 במספר, מתחילים בשעה נוחה (שלא ישתנה השעון לעולם), ואם צריך להתמקד – כרגיל, נהמר על הדרביז, מזרח-מערב. רק פעם בשנה המפגש הזה באולם הנתון, לא שווה להחמיץ.

    ה-משחק של הערב, מינסוטה בבוסטון. פריביו לפיינאלס 2021? הזאבים נראים נהדר לאחרונה, סלטיקס מדברת בגלוי (וכמו שצריך) על מאבק על המקום ה-1 – לא צריך יותר מזה.

    חצי שעה קודם, דאלאס בוושינגטון, על פניו לא כוחות. אולי לכן מסתתרת כאן ההפתעה של הערב.

    יוטה באיזור חיוג 313, ויש לי תחושה שזה שלנו. גם כי אנחנו אימפריה, ויותר חשוב, הראש של הג'אז בבק2בק מחר בקליבלנד, משחק סיגנצ'ור. בקיצור, אני מנסה לשכנע את עצמי. והצלחתי.

    ב-2, ממפיס בשיקגו – המשחק הראשון הגיע לפוזשן מכריע בדקה האחרונה, אין שום סיבה שזה ייראה אחרת הערב. אולי עד אז שיקגו תבין אם היא בכלל רוצה פלייאוף. לא בטוח.

    ומשחק הבוקר המוקדם, הבאקס אצל הקליפרס. לוק רישאררר מבאה א מוטההההה איז אין דא האוס!

  3. נדה תודה על הפריוויו.
    מתחיל להיות משחקי הזדמנות אחרונה למועמדות הפלייאוף.
    אם דאלאס ופורטלנד מפסידות דנבר כבר תפתח פער שיהיה קשה למחוק

  4. אחלה פריוויו, אני מפחד שמיאמי תפסיד. יש לי הרגשה רעה, אני לא יודע למה, בקשר למה שהולך שם. אולי אפילו אי-הגעה לפלייאוף.

    אני חושב שממפיס, מילווקי והפליקנס ינצחו, איתך בכל השאר.

  5. יש כאן עוד אנשים שמודעים לכך שיש עוד עימות מילולי עם פרשן בכיר ב-TNT (שגם הפעם התחיל מצד הפרשן)?

    צ'ארלס בארקלי פתח חזית מול אבא של לונזו בול, כשבעיקרון הוא טוען ששומעים אותו יותר מדי (וזה ממש בלשון המעטה). הטענות של בארקלי יצרו השחזת סכינים בין השניים ויהיה מעניין לעקוב ולראות לאן הוויכוח התפתח, כי כרגע יש רצון מצד צ'ארלס (לפי דבריו לפחות) לערוך מול לוואר משחק אחד על אחד. איך זה יעזור להוכיח משהו מהדיון שלהם אני לא יודע, אבל מה שבטוח, יש כאן הרבה אגו שממשיך להתנפח מכל צד בפלוגתא.

  6. הגמר האיזורי חייב להיות בין וושינגטון לקאבס. ושאף בוסטון עם קראודר ג'ונסון ובראדלי המכוערים(כדורסלנית כמובן) לא תקלקל לי את החגיגה

  7. איך יכול להיות שבמשחק נגד הסלטיקס, קבוצה עמוסה לעייפה בשומרי פרימיטר מהשורה הראשונה, אבל עם נוכחות קצת פחות מאיימת –
    וויגינס מסיים משחק עם 23 ניסיונות זריקה (9 מוצלחות),
    בעוד שטאונס מסיים את המשחק עם 14 ניסיונות זריקה (7 מוצלחות)
    ???

  8. הבולס, במשחק שהם צריכים, כבר היו בשוויון 5 דקות לסיום,
    אבל אז שבקו חיים.
    (כאשר הקו האחורי (רונדו + ווייד + באטלר) קולעים 14 מ-43 מהשדה, זה לא מפתיע.)

      1. עדיין פורטלנד היחידה מהקבוצות שמתמודדות על מקום 8 שיש לה סיכוי להעיף את הוורירס או הספרס בסיבוב הראשון.לא סיכוי גדול אבל עדיין סיכוי.לדנבר דאלאס מיניסוטה או ניו אורלינס אין סיכוי כזה

        1. לדעתי, אין השנה קבוצה במקום 8,
          לא במזרח, ולא במערב, שיש לה סיכוי להדיח את המדורגת 1.
          זה לא במקרה שיש להן מאזן שלילי.

          (ולדעתי מיאמי לא יסיימו, לא עם מאזן שלילי, ולא במקום ה-8)

  9. לא הספרס, ולא גולדן סטייט בכושר טוב.
    עד סוף העונה ההפרש שלהן מיוסטון יצטמצם למשהו באזור ה-4 משחקים, ואז לא תהיה ברירה אלא לתת להארדן את ה-MVP.

        1. מסכים בהחלט, ויש לו סגל מצוין אפילו עם העזיבה של דוראנט שהיה אחד הטיעונים שלך. תהיה לך דילמה קשה עכשיו כשהוא קופץ למקום ה 5..

          1. לא תהיה לי שום דילמה.
            תקרא את מה שכתבתי בדיוני ה-MVP.

            תביא ציטוטים במלואם, אם אתה בוחר להשתמש במילותיי.

          2. "אני מהמקטרגים הגדולים שלו,
            וגם אני מודע שאם הוא מצליח להעלות את הת'אנדר למקום ה-6 (ואחרי הניצחון הלילה זה בהחלט אפשרי), אז הוא ייקח את ה-MVP, בזכות, ולא בחסד."

          3. לא משנה. מצאתי. תקרא את מה שכתבתי אחרי המשחקים האחרונים של הת'אנדר, בבלוגים החיים.
            אחרי שראיתי אותו מפציץ ללא הרף כאשר שחקני קבוצתו מסתכלים עליו חסרי אונים, כתבתי ששניתי את דעתי, ושלא מגיע לו ה-MVP.

      1. תחרות קשה עם ברוקס, אבל ייתכן בהחלט. בכל מקרה קרב איכותי במזרח על המקומות הסופיים כשגם מילווקי לא מרימים ידיים

  10. מיאמי היו במאזן 11 – 30 בדיוק במחצית העונה,
    מאז המאזן שלהם הוא 23 – 5 .
    (המאזן הטוב בליגה בחצי השני של העונה. טוב יותר גם משל גולדן סטייט והספרס)
    מעט מרשים יותר ממאזן 7 – 5 של פורטלנד עם יוקיץ.

    1. מי דיבר על מיאמי ?

      "פורטלנד סיבוב ראשון זה סיוט" – לפני שנה הם היו פחות חזקים בצבע, וגולדן קיבלה אותם בסיבוב השני.

  11. מימדי ההיסטריה, הפאניקה, החרדה, העינוי המתמשך הזה, בכל מה שקשור לעגלה – ומצד שני, המפגש עם זה-שאין-לומר-את-שמו – הולכים והופכים מצחיקים מערב לערב.

    והערב: פורטלנד בסיבוב ראשון – סיוט!

    או איך כתבתם אתמול?
    "אם קליבלנד לא תזכה באליפות זו תהיה הפתעה מרעישה".

    ודוק: אנחנו כבר עם "הפתעה מרעישה"! לא פחות. פריי, שלומפרט, מומפרט, פלדר, מקפלדר ומקפליגינס – הרכב החלומות, סידרו למפלצת מקליבלנד.
    מה נוכל לעשות? אין לנו סיכוי! יהודים, רחמו רחם! לא פחות מהפתעה מר-עי-שה!

    ככל שמתקרבים לפלייאוף, ולזה-שאין-לומר-את-שמו, זה מזכיר – בהיפוך – את כותרות העיתונים המתחלפות בצרפת, מהרגע שנפוליאון נמלט מהגלות באי אלבה, בדרך לצרפת.

    שיעור קלאסי בתקשורת. זה התחיל ב"המפלצת נמלטה", אחר כך "החיילים בדרכם לעצור את הנמר ", אחר כך "הרודן הגיע לליון", ומשם – "הטוען לכתר מתקרב אל הבירה", ואז "בונפרטה מתקדם", "נפוליאון יגיע לחומות פריז מחר", "הקיסר נפוליאון בפונטנבלו", והפינאלה, הפיינאלס – "הוד רוממותו הקיסר הגיע. אושר עילאי".

    עלעלתי אתמול בפוסטים מתקופת הפיינאלס. יש שם קלאסיקות של היסטריה, פרנויה, וניסיון להאשים כל דבר שזז. אחת קטנה: "השופטים הלכו נגד קארי לפחות 30 פעם במשחק מס' 6 – עד שבסוף הוא התעצבן והורחק", משהו בסגנון הזה. 30 פעם!

    אני שוב מציע לכולם את הדרך היותר רציונלית: בובת וודו של לברון, ושקית נעצים. תתחילו מעכשיו, לפני שאדם סילבר, השופטים, נייקי, דאעש, ההתחממות הגלובלית, הקמר-רוז' ולודמילה תיכון נכנסים לפעולה, ומעבירים – שוב! – את התואר לידיים של ההוא. אל תגידו לא ידעתי!

  12. בן ממזר –
    "פורטלנד סיבוב ראשון זה סיוט" .
    אתה רציני?
    יוסטון זה סיוט, ספרס ללא יתרון ביתיות –
    זה ממש סיוט.
    אפילו אני, שמתחילת העונה טוען שגולדן סטייט לא מגיעים השנה לפיינלס, חושב שאתם עוברים את דנבר/פורטלד או בסוויפ, או שתהיו ג'נטלמנים.

          1. אחד מ-3 ספרים שקראתי לפחות 3 פעמים.
            (לצד "מוסקבה פיטושקי" ו-"1984")

            בכל גיל בו קראתי את הספר, הבנתי אותו קצת אחרת.
            אבל אף פעם לא היה אפשר לומר שיש מקום להשוות בין דרעי לג'וזף ק'.

          2. כמי שהלפטופ והפלאפון שלו עצורים במשטרת ישראל, ועתיד לעמוד למשפט קפקאי בגין גידול וסחר במריחואנה, אני מפקפק באמינות המערכת, לא פחות מבאזרח דרעי.

          3. שיהיה בהצלחה. גם אני מפקפק באמינות המערכת בארצנו.

            (או במילים אחרות –
            "זה שהשוטר מושחת, השופט משוחד, והסנגור אימפוטנט –
            לא אומר שאתה לא גנב…")

  13. איזה ערב שחור.
    קודם המשחק האיום עם יוטה.
    עכשיו האמריקאים מנצלים את חוקי התחרות, פליקס הרננדז האדיר נאלץ לצאת בגלל מגבלת הפיצ'ינג – והיאנקיז עושים מהפך נגד ונצואלה, אינינג לפני הסוף. מבוכה גדולה הולכת להימנע. באסה.

  14. מה שמביך בהפסד, שעוד מעט יהפוך לסופי, לסקרמנטו,
    זה שהסאנס באמת ניסו לנצח.
    לפוסט המאמנים של מנחם צריך בדחיפות להוסיף –
    "דרוש: מאמן. סביר + זה מספיק. תרגיל או 2 – יתרון. מוכנות לעבור לאמן במדבר – חובה."

  15. גיא מה אתה אומר על לביסייר?
    משחק ראשון שהוא משחק מעל 20 דקות[29]
    32 נקודות ב15 זריקות ואחד עשרה ריבאונדים.
    איזה שחוק של הקינגס.
    מהמקום ה28 בדראפט חלש שחקן שכתוב לו אול סטאר על המצח.ובשני צידי המגרש.

    1. מנקודות האור הבודדות הלילה,
      במשחק שבאמת לא התעלה לגבהים מרשימים.
      לזכות הסאנס והקינגס יש לומר שהם ניגשות לכל הקטע של בנייה מחדש, לא דרך "יאללה, בו נפסיד כמה שיותר",
      אלא דרך ניסיון לנצח תוך קידום השחקנים הצעירים של הקבוצה.

      גם קאולי סטיין היה סבבה. בעיקר בהגנה.

  16. הפרונט קורט של הקינגס מסודר לשנה הבאה ולשנים הבאות. לביסייר , סטיין וקופוס.
    אם קלייב סווניגן ישאר בבבחירה ה34 הקינגס חייבים לבחור אותו לדעתי הוא יהיה שחקן שחקן בנבא.
    עוד שחקן שהקינגס יכולים לבחור זה הפורוורד הלבן של וויסקונסין איתן האפ שהוא גם סליפר לדעתי.

    מה שמדהים בלבייסיר שהוא עושה את אותם דברים בדיוק גם נגד הקבוצות החזקות במשחקים על כל הקופה, ראה סאן אנטוניו.

    1. 0 בקיאות יש לי בכל מה שנוגע למכללות.
      את כל המידע שיש לי אני מקבל מהתגובות של מגיבים מביני עניין (אתה, יונתן, ג'ון, לדוגמה).

      1. אני מכללות לא רואה הרבה,
        יש לי כמה סקאוטים משאני עוקב אחריהם ולרוב[ דין ושיי בעיקר] וגם סומך על הדעה שלהם אחרי שאני רואה תשחקנים גם בוידיואים וגם לפעמים במשחקים אני מגבש דעה.
        לצורך העניין קיי 700, גון יונתן רואים הרבה יותר.
        יש לי תלמיד בבית הספר בכיתה ט שהוא אחד המבינים היותר רצינים בכדורסל מכללות שאני מכיר , קוראים לו גם גיא:]

  17. אני יגיד משהו מסובך מעט מבחינה לוגית- הקךיפרס קולעים רק כשהם מחטיאים. דיאנדרה פספס האלי הופ וזה היה הסל היחיד בערך של הקליפרס ברבע האחרון

    1. הם הקבוצה היחידה שמפחידה אותי במערב.העונה הסדירה לא חשובה. בפלייאוף אם הם בריאים זה יכול להתחבר.מקווה שירדו למקום 6 וילכו לסיבוב ראשון מול יוסטון

      1. אני מקווה שבחיים האמיתים אתה לא מפחד מקבוצה שמעולם לא עשתה גמר איזורי והשנה היא אפילו בירידה(גם כשהיא בריאה כמן שהיא נראתה היום)

    1. מצד אחד, הוא קולע השנה פחות מ-50% מהעונשין.
      מהצד השני –
      זה עדיין 9% טוב יותר ממה שהוא קלע לפני שנתיים…

  18. ראיתי עכשיו את התקציר של הספרס ופשוט התפקעתי מצחוק ממה שהחל שם בדקה האחרונה:

    מאנו בתצוגה שקספירית מרהיבה עף 3 קילומטרים כתוצאה מליטוף קליל ומקבל 2 זריקות עונשין במצב של 3-.
    את הראשונה הוא חייב לקלוע: הכדור מקפץ 30 אלף פעם על הטבעת ובורח החוצה, אז את השנייה מאנו חייב להחטיא. הוא זורק את הזריקה הכי גרועה שלו והכדור נכנס.

    ועכשיו כמה הערות רציניות:
    א. אולי זאת תצוגה חד פעמית, אבל הספרס היו זוועה בהגנה בקו האחורי. לילארד אימלל אותם. בתיאוריה, מילס יכול ללהקטין נזקים. אבל אם זה הבקרוב של סיבובי פליאוף מול פול, קארי או אירווינג, פשוט חבל על התקוות.

    ב. הבדיחה הזאת של קייל אנדרסון מיצתה את עצמה. אני יודע שהביאו אותו בשביל השידורים החוזרים בהילוך איטי (ואת דדמון הביאו כי הוא הכפיל של דיוויד רובינסון), אבל רבאק אי אפשר לתת לו להיות על המגרש כשצריך לעשות הגנה או סל. זה פשוט פשע נגד האנושות.
    לאלוהי הפופוביצים למה הוא שם אותו על המגרש ולא את סימונס או אפילו ברטנס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט