כל ההעברות עד הדד-ליין שהיה ב-10 / רועי ויינברג

 

דד-ליין הטריידים היה אתמול ב-10, ועד אז נעדכן פה בכל השמועות והמהלכים מסביב לליגה. הפוסט יתעדכן במהלך היום.

העברות:

*

 

פי ג'יי טאקר עבר מפניקס (39-18) לטורונטו (24-33) תמורת ג'ראד סולינג'ר ובחירות סיבוב שני. טאקר העונה עם 7 נקודות, 6 ריב', 1.3 אס' וחטיפה במשחק וסולינג'ר עם 3.4 נקודות ו-2.5 ריב' בערב.

*

שיקגו (29-28) ואוקלהומה (21-35) עשו טרייד שהעביר את טאג' גיבסון (11.6 נק', 7 ריב'), בחירת סיבוב שני ב-2018 ודאג מקדרמוט (10.2 נק' ב-37% מהשלוש) לשיקגו תמורת קמרון פיין (6.6 נק', 2 אס') וג'ופרי לוברן (5.7 נק', 3.7 ריב').

*

דאלאס צפוייה לשחרר את דרון וויליאמס. די-וויל העונה עם 13.1 נק' ו-6.8 אס' במשחק.

*

טרנס ג'ונס מניו אורלינס (34-23) צפוי להשתחרר מהקבוצה ולהיות שחקן חופשי. ג'ונס העונה עם 11.5 נק' ו-5.9 ריב' במשחק.

*

רוי היברט עובר ממילווקי (30-25) לדנבר (31-25), כנראה תמורת בחירת סיבוב שני מוגנת היטב (טופ 55). היברט העונה עם 5.2 נק' ו-3.6 ריב' והנאגטס יהיו הקבוצה השלישית שלו השנה.

*

קי ג'יי מקדניאלס הועבר מיוסטון (18-40) לברוקלין (47-9). העונה מקדניאלס עם 2.8 נקודות במשחק, וברוקלין צפויה לשלוח תמורתו בחירת סיבוב שני מוגנת (טופ 55). (21:29)

*

מייק סקוט הועבר מאטלנטה (24-32) לפניקס (39-18). העונה סקוט עם 2.5 נק' ו-2.1 ריב' במשחק.

*

טרייד נוסף בין הלייקרס (39-19) והרוקטס אחרי הטרייד על לו וויליאמס. טיילר אניס עובר ללייקרס תמורת מרצ'יליניו הורטאס שישוחרר מיוסטון. אניס עם 1.9 נק' ו-1.1 אס' במשחק העונה.

*

פילדלפיה (35-21) העבירה לדאלאס (34-22) את נרלנס נואל תמורת ג'סטין אנדרסון, אנדרו בוגוט ובחירת סיבוב ראשון ב-2017 (מוגנת טופ 18). העונה נואל עם 9 נקודות ו-5 ריב' בערב, בוגוט עם 8 ריב', 2 אס' ו-3 נק' במשחק ואנדרסון עם 6.5 נקודות במשחק.

במידה והבחירה של דאלאס תהיה בטופ 18 היא תהפוך ל-2 בחירות סיבוב שני ב-2017 ו-2018. ככל הנראה אנדרו בוגוט יחתך מפילדלפיה ויהפוך לשחקן חופשי, כשהוא לא יוכל לחתום מחדש בגולדן סטייט ובדאלאס. (20:03)

*

אטלנטה (24-32) ופילדלפיה (35-21) עשו טרייד שמעביר את ארסן אליאסובה לאטלנטה תמורת טיאגו ספליטר. העונה אליאסובה עם 14.8 נקודות ו-5.9 ריב' במשחק. ספליטר לא שיחק כלל העונה. (07:57)

*

טריידים קודמים:

דמרקוס קאזינס ועמרי כספי בניו אורלינס, טירייק אוואנס, באדי הילד, לנגסטון גאלוואי ובחירות בסקרמנטו. לידיעה המלאה.

סרג' איבאקה בטורונטו, טרנס רוס ובחירת סיבוב ראשון באורלנדו. לידיעה המלאה.

לו וויליאמס ביוסטון, קורי ברואר ובחירת סיבוב ראשון בלייקרס.

בוז'אן בוגדנוביץ' וכריס מק'לו בוושינגטון, מרקוס ת'ורנטון, אנדרו ניקולסון ובחירת סיבוב ראשון בוושינגטון. לידיעה המלאה.

מייסון פלומלי בדנבר, יוסוף נורקיץ' ובחירת סיבוב ראשון בפורטלנד. לידיעה המלאה.

כריס אנדרסון בשרלוט, בחירת סיבוב שני בקליבלנד.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 504 תגובות

    1. טרסט דה פרוסס

      Ersan Ilyasova has been traded from the Philadelphia 76ers to the Atlanta Hawks in exchange for Tiago Splitter and a second round pick, according to The Vertical’s Adrian Wojnarowski. The 76ers will also have swap rights for a future Hawks’ second round pick, per USA Today.

  1. החוזה של ספליטר נגמר בסוף העונה. את הדקויות יסבירו כאן שועלי האתר, כשיתעוררו.
    אבל – גם אני לא מבין את הבהלה הזאת לטריידים של פילי. איליסובה היה נהדר, באמת נהדר העונה. למה להטריד?

    1. כאשר ברור שאיליאסובה לא ממשיך בעונה הבאה,
      ושחסרונו לא יגרום להם להחמיץ את הפלייאוף… ,
      אז הטרייד משמעותו עבור הסיקסרס הוא בחירת סיבוב שני בחינם.

      אטלנטה מרוויחים שחקן שיעזור להן לנצח כבר העונה.

      1. חבל שהוא לא הגיע למינסוטה, יכל מאוד להתאים לחמישייה שם במקום החוזה של פקוביץ' שגדול יותר.

        מבחינת אטלנטה, אני מחכה להרכבים של אליאסובה ומילסאפ ביחד. הם יכולים להיות מעולים בדקות מסויימות בהתקפה.

      2. וגם דריו סאריץ׳ נהדר בתקופה האחרונה והם כנראה מעדיפים שישחק כמה שיותר מכיוון שיש לו חוזה לשלוש שנים הבאות

      3. נשמע הגיוני גיא, אבל מה אמורים לחשוב האוהדים (?) של פילי? עוד פעם נפטרים ממשהו טוב תמורת בחירת סיבוב 2. יש גם שיקולים של תדמית מועדון לא? ולמה שאיליסובה לא ירצה להמשיך בקבוצה מפוצצת בכישרון שיש לו בה תפקיד רציני?

        1. איליאסובה לא היה מקבל חוזה חדש בפילדלפיה בשנה הבאה.
          ואם ברור שהוא לא ממשיך, אז עדיף לחלק את הדקות שלו לשחקנים שכן ממשיכים.
          ככה הסיקסרס הרוויחו בחירת דראפט מכלום.

          אני משוכנע שהאוהדים של הסיקסרס מרוצים מהמצב של הקבוצה –
          הסגל הנוכחי משחק כדורסל טוב למרות החיסורים הרבים של כוכבי הקבוצה,
          יש להם את אמביד אותו הם ממשיכים לבשל על אש נמוכה,
          יש להם את סימונס אותו לא מחזירים מהר מדי,
          ויש להם סיכוי סביר לעוד 2 בחירות טופ 5 בדראפט הקרוב.

          כאוהד של קבוצת תחתית, אני חייב לציין שמצבם מעורר קנאה.

  2. פילי ממשיכה בתהליך. כלומר בטאנקינג 🙂 ראו שהם מנצחים קצת מוקדם מידי והתחילו לדאוג. העיקר רוב אוהדי פילי לא אוהבים את ההנהלה החדשה, אבל היא ממשיכה בקו האהוב שלהם של להפסיד בשביל הדראפט. רק בלי כל ההתחכמויות של פרסטי…

    1. מטריד מאוד הדיווח על פיניקס שרוצים את קוזמינסקאס. מעדיף שיורידו ממנו את העיניים המלוכלכות שלהם.
      מצד שני השמועות האחרונות הרבה יותר משמחות, בלי לפתוח פה.

  3. איליאסובה היה נהדר. אני חושב שפילי "הרוויחו"' את החוזה הגבוהה של ספליטר כדי להגיע לרצפת השכר, וגם בחירת סיבוב 2… הינקי היה מוציא יותר

  4. מישהו יודע מה הסיפור עם בוגט וויליאמס?
    לפי מספר אתרים לא השתתפו באימון עקב טרייד אבל בשום מקום לא מצאתי מה הטרייד.

    הודה לתשובת מלומדי האתר

    1. לא באמת מלומד, אפילו לא קרוב,
      אבל –

      בוגוט יושב על הגדר.
      הסלטיקס מעדיפים טרייד עבור אולסטאר.
      אם נתקרב לשעת ה-ש', והם לא יצליחו להשיג שחקן בקליבר של באטלר או ג'ורג' –
      אז בוגוט יכול להיות פיצוי נאה.
      לדאלאס, בכל מקרה, אין מה להפסיד.

      1. מניח שבוגוט יבוא אם יצליחו להביא את באטלר ולא אם לא.
        אם לא יצליחו, יחכו לדראפט בשביל לראות איך מתקדמים.
        אולי הם גם בעניין של דראמונד ואם זה יפול יביאו את בוגוט.

    2. לא נראה לי שיש ממש טרייד קיים ומבושל אלא שומרים אותם בהקפאה עד הדד ליין. מהלך קצת מוזר, בדרך כלל עושים זאת להימנע מפציעות. כנראה שראו לנכון שאצל שניהם עדיף שישמרו במעצר בית מהחשש שיפצעו ביציאה מהדלת.

  5. יאללה מג'יק מבחן ראשון.
    תעמיס את ראסל ואינגראם ותן לנו סופרסטאר.
    העולם שייך לצעירים אבל ה NBA לכוכבים..

      1. נכון למיקום הנוכחי שלכם, יש לכם 47% סיכוי לשמור את בחירת הדראפט.
        אם תמשיכו את הטנקינג, תצליחו במקרה הטוב, לשפר את הסיכוי ל-55.8% .
        אז אתה טוען שאם יש את האפשרות להביא שחקן מוכח תמורת אינגראם וראסל, עדיף לליקרס לוותר וללכת על זריקת מטבע בשביל בחירה טופ 3?

        אם מג'יק מסכים אתך לגבי מה "מטומטם", אז הוא יוכיח שהבחירה בו אולי שיפרה את ה-PR של הקבוצה, אבל השאירה את הלייקרס עם קלולס בעמדת ה-GM.

        1. אני איתך גיא.אם השמועות על ג'ורג' נכונות אז אני מוכן לוותר על כל שחקן בלייקרס בשביל להביא אותו ולא מחכה לסוף עונה

        2. הנה עוד הוזה לגבי בחירת דראפט..
          לא אתה גיא.
          החלום הרטוב שלנו הוא שאינגראם יהפוך לפול ג'ורג'. אוקיי אז אני נותן עתיד לא ברור תמורת הווה בטוח.
          ואם נאבד את הבחירה? אז מה.. יש לנו מספיק בייביז.
          אנחנו לא נצטרך למצוא סופרסטאר כי יש לנו אחד. ואם יש אחד מאוד קל למצוא את השני.
          וזאת מטרת כל קבוצה.

        3. קודם כל במצב העניינים עכשיו אני מסוגל לראות איך אנחנו מגיעים ל55.8 אחוז, עם לוח משחקים לא קל אגב.
          זה אחוז מספיק גבוה כדי שתוכל לשמור על הבחירה קרוב ליזה ובנינו להשיג את אותו שחקן שתוכל להשיג בקיץ באותו מחיר פלוס מינוס רק כשאתה תהיה עם אחת מהבחירות אצלך.

          דבר שני, אני דוגל באסכולה שאם אתה לא קליבלנד או ג״ס בשלוש שנים הקרובות הדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות לעצמך זה להיות פילי, מינוסןטה או לייקרס.
          בהצלחה לכל אלה שחושבים שבוסטון עם באטלר או פול ג׳ורג׳ באמת מסוגלת להעיף בסדרה את קליבלנד(ואז את ג״ס) בגמר.
          או בהצלחה לכל אלה שמאמינים שהכדורסל של דאנטוני עם כמות הכשרון שלו מסוגל לדגדג את ג״ס בפליאוף(שלא נדבר על לעוף לפני זה).

          אני לא רואה את זה קורה, יש פה שתי מפלצות גדולות מדי ולכן השאלה הכי חשובה מה אתה בוחר להיות?
          את בוחר להיות הקבוצה שתבנה לעכשיו, במקביל אליהם שתנסה ל״אתגר״ אותם או שאתה בויר להיות קבוצה צעירה, עם כשרון, שיכול להתפתח עוד 3 עונות או במקסימום מספיק להשתבח כדי להיות כלי טוב לטריידים וכשאתה שומר על הבחירות הגבוהות שלך עד שבאמת גם תיפול לדראפט שיכול לשנות את העתיד שלך ואז לתכנן מהלכים גדולים מתי ששתי המפלצות יתחילו בדעיכה הטבעית, לשם הייתי מכוון כי אני רוצה אליפות.

      2. גיא אני כל כך לא מסכים איתך,מה ההיגיון בלהביא סופרסטאר שגם ככה רצה לשחק בעיר המלאכים ו, דבר מטומטם לחלוטין. במקרה שהברת סופרסטאר לא רק שאתה מאבד את העתיד (ראסל אינגרם) יש לך אפשרות לאבד את הבחירה העונה.

        1. לא רק את הבחירב, הבאת סופר סטאר ואז מה?
          אוקי נניח השגת כוד איזה אולסטאר בקיץ או בטרייד דד ליין הבא , מה אז?
          איזה באמת שחקני טופ 15 בליגה פנויים יכולים להפוך את המצב שלך לכזה שיתחרה בקליבלנד של לברון או בג״ס? נאדה אין כאלה.
          ובשביל להשיג את פול ג׳ורג׳ עכשיו אתה גם מוותר על סיכוי טוב לשמור את הבחירה שלך מדראפט שנשארו לך בסך הכל עוד 25 משחקים לסוף ובחירה שעוד עלולה להיות שווה זהב(גם בטריידים) אם אכן תשיג אותה.

  6. טרייד שהוא סוג של טוב לשני הצדדים, אטלנטה תרוויח סטרץ' 4 יעיל לצד הווארד שישפר אותה לכאן ועכשיו ואולי גם יישאר מעבר לעונה זו, פילי הרוויחה עוד בחירת דראפט ושחקן שהוא חוזה גמור שיכול להוסיף מדי פעם הגנתית כמגן טבעת יעיל ונסיון (בדק' המועטות שיקבל אם לא ישוחרר)

  7. לדעתי הטרייד היותר מעניין הוא זה שנעשה מנגד עם ההבאה של וושינגטון את בוגדאנוביץ' בלי לאבד את אוברה, חיזוק משמעותי לספסל הדל שלהם.

  8. אם אני הסלטיקס אני עושה הכל כדי להשלים טרייד על באטלר או ג'ורג' אבל בלי לאבד את הבחירה שיש להם בראפט הקרוב. הייתי נותן את ג'יילן בראון, סמארט וקראודר ומנסה לשמור גם את בראדלי. תומאס, בראדלי ובאטלר זה קן אחורי מאיים מאוד לדעתי ואז בראפט לנסות לתפוס איזה ביג מן. לא יודע איזה ביגמן יש בדראפט הקרוב.

      1. או יותר נכון שאין ביגמנים בפרופיל גבוה בדראפט הקרוב, הדיבור לגביו הוא שזה דראפט של שחקנים נמוכים

  9. אני מאוד מקווה שפילי יעשו את הטרייד של אוקאפור תמורת מקדרמוט+בחירה במקום מירוטיץ׳. יכול לחזק אותם לשנים הקרובות בווינג שיודע לקלוע משלוש וכך הם יוכלו לקחת את הפוינט גארד הכי מבטיח בדראפט בלי להסתבך במחשבות על אם הם צריכים פוינט או שוטינג

      1. אני גם לא מבין את זה אבל כנראה הם מוכנים לעשות את השטות הזו.במקום פילי אני לוקח את הטרייד הזה כמה שיותר מהר!

  10. לדעתי פילי הביאו את ספליטר רק בגלל הניסיון שלו והאישיות שלו.
    הם מקווים שהוא יצליח קצת לעזור ולהכין את הצעירים המוכשרים של פילי.
    אני לא מבין אבל למה ממשיכים להעביר את אליאסובה בטריידים, לדעתי הוא שחקן מצויין ומאוד מתאים לסוג כדורסל שיש היום, מה שגם הוא ממשיך להשתפר.
    הקבוצה שתיקח אותו בעונה הבאה תרוויח

    1. עצם העובדה שהוא עובר הרבה אומרת שיש משהו שמפריע.
      זה לא רק טנקינג, יהיה טפשי לקחת דקות מסאריץ' וסימונס ולפגוע בהתפתחות שלהם.
      הסיכוי לפלייאוף קלוש עד לא קיים, זה לא רק ההפרש במשחקים, זו העובדה שיש לפניהם 5 קבוצות עם מאזן יותר טוב שצריך לעבור. סיכוי מאד קלוש שכולן יהיו פחות טובות מפילדלפיה ובהפרש.
      אין טעם לפגוע בצעירים בשביל סיכוי לסיים במקום 10.
      בפועל הרוויחו בחירת דראפט סיבוב שני בשביל כלום.

      1. ולא נראה לי שזה קשור לאישיות של ספליטר. מבחינתם הוא משכורת וגוף שיכול למלא דקות של אמביד הפצוע ואוקאפור שכנראה יעבור.

    1. לשחרר את השחקן מס' 2 שלך(15 נק' 52% איכות) תמורת הבובל הברזילאי שאף קבוצה אחרת לא הייתה מוכנה לגעת בו עם מקל

  11. מה שכן בשורות טובות לאוהדי סקרמנטו (עדיין בלשון רבים?) כי הטנקינג יקפיץ את הסיכויים של פילי לקבל דראפט גבוה ומשכך סקרמנטו יכולה להמשיך בלהתרכז בהפסדים עד סוף העונה בלי לחשוש שהמאמץ הזה ילך לאיבוד כי פילי תחליף איתם את בחירת הדראפט. ברכות!!!!

  12. הטרייד של איליאסובה טוב לכל הצדדים.
    אני עדיין לא מבין איך שחקן כמוהו עובר קבוצות כל הזמן. שחקן מצוין, למה אף קבוצה לא מחזיקה בו?!

  13. אתם שוכחים את העבר של ספליטר וברט בראון בספרס.
    נדמה לי שיש תקופת חפיפה ביניהם, אבל הם באים מאותו ארגון ומאותה תרבות משחק.

    בראון מאמין שהוא יוצא הרבה יותר מהשרוך הברזילאי מאשר אטלנטה (עוד ארגון בהשראה ספרית).

    ספליטר היה בעונת האליפות שחקן חמישיה עם ממוצע מאד קרוב לדאבל פיגורס

  14. לאוהדי הלייקרס ובוסטון באשר הם:

    דראפט 2011:
    1. קיירי אייוינג
    2. דרק וויליאמס
    3. אנס קנטר
    4. טריסטן טומפסון
    5. יונאס ולנצ'ונאס

    דראפט 2012:
    1. אנטוני דיוויס
    2. מייקל קיד גילכריסט
    3. ברדלי ביל
    4. דיון וויטרס
    5. תומס רובינסון

    דראפט 2013:
    1. אנטוני בנט
    2. ויקטור אולדיפו
    3. אוטו פורטר
    4. קודי זלר
    5. אלכס לן

    דרפאט 2014:
    1. אנדרו וויגינס
    2. ג'בארי פרקר
    3. ג'ואל אימביד
    4. אהרון גורדון
    5. דנטה אקסום

    4 דראפטים אחרונים כאשר לקחתי בחשבון זמן התאקלמות של שנתיים לפחות ב NBA.
    5 בחירות ראשונות בכל דראפט

    כלומר מתו 20 שחקנים שנבחרו ב טופ 5, כמה סופרסטארים אנחנו רואים פה?

    התשובה היא 2- קיירי ודייויס.
    (ואם בא לכם להכליל את וויגינס אז קודם כל תסתכלו איפה מינסוטה נמצאת הוא עדין לא הוכיח כלום, בינתיים הוא רק שחקן טוב בעיניי, ואימביד טוב בואו נחכה שהוא ישלים 2 משחקים רצוף סבבה?)

    גם אם קיבלת את ה 10% סיכוי שיש לך סופרסטאר ביד,
    מי היה מדבר על קיירי באותה נשימה אם לברון לא היה מגיע.
    איפה דיוויס היה עד עכשיו?
    אז גם אם יש לך את הסופרסטאר אבל אין לך את הקבוצה הנכונה לא תגיע לשום מקום!

    אתם חושבים שאיזה פלוץ או בול יכולים לשנות את הנרטיב של מועדון?
    קבוצה צריכה לפחות 2 כאלה בשביל להתחיל להניע בכלל (מינסוטה לא בתמונת הפלייאוף!! עם 2 כאלה)

    ישנם בערך 10 שחקנים שיכולים לשנות מועדון או לפחות להתחיל משהו-
    לברון וקיירי בקליבלנד
    סטף דוראנט תומפסון בווריוס
    קוואי בספרס
    דיוויס ב ניו אורלינס
    ווסטברוק באוקלהומה
    הארדן ביוסטון

    השניים האחרים הם באטלר וג'ורג'.

    באמת נראה לכם שאיזה פרשמן שעושה את המספרים שלו על ילדים יכול להיות מועדף על שחקנים טופ 10-15 מוכחים? עמידים? מוכנים?

    אני מהמר על מהלך של הלייקרס.
    נראה לי שמג'יק יודע מה שאני יודע..
    לגבי בוסטון יש לי הרגשה שהם לא מספיק אמיצים

    1. הלוואי.השאלה היא האם אינדיאנה יסכימו לוותר על ג'ורג' תמורת אפילו 2 פרוספקטים כמו ראסל ואינגרם.לאור מה שכתבת בעצמך קשה לי לראות את זה מתרחש

        1. דקסטר, הנקודה שציינת נכונה, אך לא בהכרח לכל המועדונים. מלבד הלייקרס, אין ממש מועדונים שיצליחו לטעמי להרים פתאום מהלך כמו שעשו בוסטון בקיץ 2007 (מועדון גרוע שמבצע מהלכים ופתאום מרים גרעין שחקנים לאליפות). ואגב, זה גם לא בטוח בעצם לגביי הלייקרס הפעם, כי אז לא היו קבוצות כמו הקאבס והווריורס מעבר לפינה.

          דבר שני, הדראפטים שציינת לא היו בעלי פוטנציאלים בטופ כמו הדראפט הקרוב. גם אם תגיד שלא יצא מהשחקנים האלה יותר מדי, אף אחד לא ציפה שם ליותר מדי….תנסה לחפש כתבות משנים עברו על אותם דראפטים. על אף אחד מהם לא היה קונצנזוס כמו על הדראפט הקרוב. רוב הפרשנים והאנליטים מאמינים שמדובר ב-CLASS הכי טוב מאז 2003 מקסימום ובמינימום זה של 2009 (של גריפין, קרי, דרוזן והארדן) כמו שמציינים על הדראפט הזה. אני גם מתקשה להאמין שזה משתווה ל-2003, אך אולי באמת הוא יהיה דומה לזה ב-2009. אני זוכר שחצי שנה לפני אותו דראפט אמרו שהוא לא יוצא דופן ורק גריפין טוב בו. והריי לנו מה יצא בסוף. נכון שקשה לחזות בסוף מה יהיה במדוייק, אבל עד כה לא קרה שהכריזו על דראפט כטוב והוא התברר כחלש להפליא. זה גם למה הלייקרס בעצמם מבצעים סוג של טנקינג. כדי לשים את ידם על לונזו בול מהדראפט הזה. נכון שזה כי הם גם לא רוצים להפסיד את הבחירה, אבל אני יודע שבול משחק ב-UCLA והלייקרס משוועים לשחקן שהקהילה של המועדון תוכל להזדהות איתו ובול יהיה שם סוג של HOMETOWN KID, כמו שלברון בקליבלנד. זה נראה אולי שולי, אבל זה משהו שיכול להתחיל ביצירת זהות חדשה למועדון. וכמובן שהוא פוטנציאל אדיר לכל דבר ועניין (ממליץ לקרוא את הכתבה של יונתן ולהכנס לNBADRAFT.COM כדי לקבל עליו רושם מסויים).

          כל הדיווחים האלה ש-PG13 יגיע ללייקרס הם כרגע פיקטיביים….זה שכולם טוענים שאבא שלו אוהד הלייקרס וקובי היה האיידול שלו עד היום אפילו, עדיין לא אומר שהוא יילך לשם ללא סיכוי ממשי לזכייה באליפות. הוא שם את אינדי קודם ואם המצב שלהם נראה כרגע טוב משל הלייקרס, הוא לא יעזוב אותם. ועוד כשב-ל.א לא יכולים להציע לו חוזה טוב יותר מהפייסרס. וחשוב גם לציין שלפי אותם דיווחים, גם ציינו שכרגע הפייסרס רק בחנו את השוק על ג'ורג' וכרגע אין להסיק מכך שהם יעבירו אותו.

          דבר שלישי, נכון שגם הבחירה הראשונה לא מבטיחה למועדון שום דבר מבחינת הצלחה, אבל הבאת אותו שחקן לא מחייבת את המועדון לתת שום דבר בתמורה. וזה חשוב למועדונים בליגה. יש כאלו שצריכים לבצע מהלך כדי לשים את עצמם בעמדה שהם יסתכלו על הקונטנדריות בגובה העיניים, אך כמה באמת יש כאלה? טורונטו לא תהיה כזאת, גם אחרי איבקה. יוסטון לא שם בלי עוד סטאר ליד הארדן וכרגע אין להם כל כך איך להביא אחד כזה, מלבד השוק בקיץ. וושינגטון עם תקרה גבוהה מדי ולכן תקועה רק עם מינימום גמישות בטריידים. בהצלחה עם להשתפר בדרך הזאת….ולגביי בוסטון, הם נמצאים בעמדה יוצאת דופן שלא הייתה המון שנים בליגה. הם בצמרת וגם יכולים לבחור ראשונים בדראפט. דווקא הבאת אותו כישרון למועדון שרץ בצמרת יכולה להיות דבר מצויין, כי במידה ואותו שחקן יתפתח בצורה טובה, הוא מעריך את החלון שיש לגרעין של הקבוצה קדימה. זה לא משנה שיש שם סטארים יחסית מבוגרים. יותר משנה שהגרעין יהיה מגוון. ככה אפשר להעריך את השושלת שרצה. ראה ערך הספרס כשהביאו את לאונרד. ומקרה כזה כמו של הסלטיקס (מיקום בצמרת + פוטנציאל לבחירה הראושנה) היה פעם אחת בהיסטוריה – עם ג'יימס וורת'י ב-1982. וזה קרה בלייקרס. אני בטוח שאתה יודע מה זה עשה לפרנצ'ייז….אותו מהלך עזר למתוח את השושלת שם לעוד כמה שנים, שם אותם בעמדת מפתח להצליח הרבה זמן ושיפר אותם משמעותית. זה תרם לוורת'י, כי הוא היה עם פוטנציאל עצום וגם לא בנו עליו שהוא יוביל בתור שחקן ראשי. מה יותר טוב מזה בשבילו? על זה בוסטון בונים ואני אישית חושב שזה מצויין. כרגע, לברון עדיין בקאבס ובלי להביא שחקן יוצא דופן, כמו באטלר, הם לא מתחרים בהם שווה בשווה. ומאידך, גם הבאה של שחקן כזה לא בהכרח שמה אותם ביתרון עליהם. אז למה לא לבנות קבוצה שהגרעין שלה יהיה מבוסס וגם צעיר, כך שיחזיק שנים קדימה? למה לא להיות קבוצה טובה וגם לדאוג שיהיה בה פוטנציאלים לעתיד? נכון שזה מסוכן מאוד ולא בהכרח יקדם אותך, אבל כשנמצאים במצב כמו עכשיו, עם הקאבס והווריורס, עדיף לבנות קבוצה שגם תהיה שם בצמרת גם אחרי העידן שלהן. אז למה צריך שם את תומאס והורפורד? כי מעצם העובדה שהקבוצה בצמרת, זה גם יכול למשוך שחקנים לבוא לשם. ואז זה רק ירים יותר את המועדון, כי בכח הוא יכול להיות גם עם סטארים בקבוצה וגם עם סטארים עתידיים. צריך להבין שגם בזה מועדונים מתחשבים. מלבד הקאבס, הספרס וגולדן סטייט, עדיף ששאר המועדונים גם יחשבו על העתיד שלהם ולא רק ALL-IN. אולי גם לטורונטו, יוסטון והוויזרדז כדאי לנסות ללכת ALL-IN, אבל שאר המועדונים צריכים עדיין להבנות בצורה יציבה יותר, כדי להבטיח לעצמם רלוונטיות גם בעתיד שאחרי.

          וחשוב לי גם לציין – לא סתם כל המועדונים נלחמים בשיניים על בחירות בדראפט הקרוב. כנראה שמבינים זאת שם בליגה שה-CLASS הקיץ באמת עשוי להיות עמוק. אם כולם רצים לדראפט, כנראה שלא כולם טיפשים ויש משהו בזה.

          אגב, מכין אותך מראש – יחס גורר יחס. אם לא עניתי לך על מה ש"קיווית" שאענה, פשוט תציין זאת (בצורה בוגרת) ונמשיך משם. אני לא מתכוון להיכנס שוב לדיבורים שאין בהם מה, כי הנושא שהעלית מאוד רלוונטי, אך לא שווה לפתח אותו אם הצדדים לא מקשיבים ומוכנים לקבל את מה שהשני אומר.

          1. תודה על ההצעה מנחם. אני אנסה לכתוב משהו על הנקודה הזאת של טרייד או בחירות בתקופה העכשווית. ייתכן וזה יגרום לאנשים להסתכל על המהלכים שמבוצעים היום בצורה אחרת.

    2. אני מבין את הקטע לדלג על שנתיים שעדיין לא התאקלמו בליגה ובכל זאת הייתי מצרף לרשימה את הדראפט האחרון:
      1.סימונס
      2.אינגרם
      3.בראון(כן, של איינג' הגאון)
      4.ניקולא בנדר
      5.כריס"העתיד של מיני" דאן

    3. אני ממש ממש מסכים אתך דקסטר,
      עם פול ג'ורג' על הכף וסלטיק בגלל הבחירה לא הולכים עליו בעיני זה לא פחות מטמטום מערכות.
      עם זה ההתלבטות היא האם הוא מתאים לקבוצה או משהו, אוקי יש דיון, ועדיין, שחקן בסדר גודל כזה לא יצמח לך כל כך מהר,בטח לא בשנים הקרובות.
      כנ"ל לייקרס בקיץ אם הם זוכים בלוטרי ואינדיאנה רוצה את הבחירה.

      מבאטלר אני פחות מחזיק. עדיין לא הוכיח שהוא יכול להיות סופרסטאר מוביל

    4. אנשים מעדיפים לחיות באילוז', כמו שהילדים אומרים.
      יעני, כל רגע ידפוק להם על הדלת דאנקן או לברון, מינימום.
      לך לסלטיקס בלוג, תיקרע מצחוק. יש שם אנשים שמתווכחים אם ג'ימי באטלר בכלל שווה את הבחירה סיבוב ראשון של הנטס, כן או לא. באמת מצחיק.

        1. יש שלושה שחקנים בליגה שיכולים לשמור את לברון (בערך) ולהיות סטארים בהתקפה
          קוואי
          באטלר
          ג'ורג
          דריימונד ענק בשמידה קבוצתית אבל איטי מידי לשמירה אישית על לברון.
          קוואי לא בדיוני טריידים, אם בוסטון רוצה איכשהו להתמודד על ראשות המזרח היא חייבת את באטלר או ג'ורג (לא אומר שזה מספיק אבל בלי זה ין מה לדבר)

        2. סומסום ולביא, לא אדבר בשם כלל אוהדי הסלטיקס. הם מוזמנים לחשוב מה שירצו כאוות נפשם.

          אני מסתכל על זה כך – גם עם באטלר/ג'ורג', אתה לא מסתכל על הווריורס בגובה העיניים. כנ"ל לגביי הקאבס, כל עוד לברון שם.

          הסלטיקס בונים מה שהספרס ניסו ב-99'. גרעין בשיא היכולת (הורפורד ותומאס) והבאת פוטנציאלים עתידי (בראון והבחירה הקיץ). יש מאחורי זה המון הגיון…בוויתור על הבחירה, הם גם מוותרים על הרבה מלבדה. תבררו מה דורשים מהקבוצה על שני הסטארים האלה. אף מועדון לא היה מסכים לכך. כבר רשמתי בעבר כאן מדוע המועדון לא מבצע מהלך וזה גם בגלל זה – כולם מנסים לחמוד מהסלטיקס כמה שיותר וזה מונע הרבה פעמים לבצע עסקה נורמלית ככה.

          בנוסף, אני לא משלה את עצמי. אני יודע שהתהליך הזה גם עלול להסתיים במפח נפש. אבל יש מאחוריו הרבה חשיבה וזה עשוי להיות הימור טוב לקראת העתיד. אני גם אהיה מרוצה אם לא יהיה כרגע מהלך והם ינסו לבצע משהו בקיץ, שם כבר יש יותר גמישות בביצוע מהלכים, כי כולם בונים מהתחלה את הרוטציות שלהם ואין מגבלות של אמצע העונה, כמו מס' שחקנים מצומצם שמועדון יכול להחזיק.

          אני אומר, חכו עוד שנה לפני שנשפוט את מה עושים שם. גם ככה החלון של הסלטיקס לביצוע מהלכים בצורה נוחה יחזיק עד הדד-ליין הבא. לכן, אני בטוח שעד אז יקרה בפרנצ'ייז משהו.

          1. אחחח יונתן אתה סלטיק אמיתי. טוב שאתה פה.
            נו, אני מוכן לחכות,
            אני יכול להבין למה הסלטיק מעדיפים לראות את ההרכב הזה בפלייאוף השנה ולהעריך שינויים בקיץ. מה גם שסופה של השנה הנוכחית עשויה היות קריטית לעתיד הליגה במקרה של הפסד של ג"ס או הקאבס (כאוס במפרץ במקרה של הפסד, שינויים דרסטיים בקליבלנד במקרה הפוך).
            אז אני ממתין.
            אבל אני לא בטוח כמה הזדמנויות תהיה לך להביא את פול ג'ורג'. האליפות הירוקה האחרונה התרחשה לאחר שקווין גארנט הגיע בעסקת ענק ממינסוטה. אני מזכיר גם את זה בין כל האזכורים של סאן אנטוניו גולדן סטייט ולייקרס של שנות השמונים.

          2. לביא, אתה באמת צודק על הבאת סטאר, אבל אני אדם רציונאלי ומעדיף לא להצמד לשמועות…מי אמר שבכלל יש אפשרות להביא כרגע את ג'ורג'?

            או את באטלר? כרגע, הקבוצות רק בחנו את הערך של הסטארים שלהן בשוק. זה שמנפחים את העניין זה בעייה תקשורתית שאנחנו כבר חווינו אותה עם הבחירה בטראמפ, אבל עדיין לא למדנו ממנה מספיק שאין מה להצמד למה שמפרסמים בתקשורת.

            נכון שהסלטיקס גם מעריכים את הנכסים שלהם יותר מדי, אך אני עדיין מעדיף לסמוך על התהליך שם ולדבר בדיוק עוד שנה. נראה איפה המועדון יעמוד באותו זמן

          3. יונתן כל מילה בסלע.
            אין מה למהר כרגע במיוחד עם קבוצה כמו ג"ס ולברון בשיאו.
            עדיף להבשיל עוד שנתיים

          4. יונתן אתה כל הזמן חוזר ואומר שדורשים מבוסטון הרבה יותר והאמת היא יותר פשוטה לפחות לפי כל הדיבורים הכל נופל על הבחירה הראשונה בדראפט.עכשיו אתה בא ואומר שתכלס איינג רוצה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.זאת אומרת גם להעמיד קבוצה תחרותית וגם קבוצה שתרוץ הרבה מאוד שנים. וכל הזמן אתה נותן את הספרס כדוגמא.אז קודם כל הספרס זה ארגון מיוחד במינו שאין באף ליגה.ולחקות ארגון כזה עם התנהלות כמו שלו זה כמעט בלתי אפשרי.חוץ מהם אין אף קבוצה ששרדה ככה כל כך הרבה שנים בצמרת.הערכה גסה שלי שבוסטון לא יהיו הספרס וגם לא ירוצו בצמרת 10 שנים רצוף.
            עכשיו יש מצב שאתה צודק איינג' מסתכל על לברון וגולדן סטייט ואומר אוקי החלון שלי סגור ל3-4 שנים הקרובות ואני מסתכל קדימה.זה לגיטימי העניין הוא שהליגה משתנה בצורה כל כך מהירה שמה שנראה נצח ברגע משתנה וכל הטענה שלי לפחות לגבי איינג' זה שיש לך אחלה קבוצה כרגע,בצמרת,יש לך מאמן טוב ויש לך אפשרות לשדרג את הקבוצה ולהפוך אותה לאחת שמסתכלת בלבן שבעיינים לכל קבוצה בליגה.אז קדימה לך על זה ואל תפחד יהיה מה שיהיה.
            וסתם אמנם זה להערכתי בלבד אבל משום מה נראה לי שאם תגיד לאיינג' תקשיב אתה מקבל את אותם תוצאות של הקבוצה עם גארנט-פירס ואלן זאת אומרת אליפות+גמר עכשיו ואחר כך יהיה מה שיהיה הוא ייקח את זה בעיינים עצומות

          5. יניב, אתה מעלה טיעון חזק. אני אציין כמה נקודות שאולי ישנו את תפיסתך.

            1 – קודם כל, חבל לי מאוד שאתה מציין שאין עוד פרנצ'ייז כדוגמת הספרס באף ליגה. תברר לגביי הניו אינגלנד פטריוטס מה-NFL. רמת ניהול שווה לספרס ולפעמים אף עוקפת אותה. ואפרגן כאן שוב לפאטס, כי לעומת ה-NBA, ה-NFL היא ליגה בה יש עוד יותר שינויים ברוטציה והתנודה של שחקנים בליגה מאוד פעילה. קבוצה בפוטבול יכולה להכיל רוטציה של 50 (!) שחקנים המתחלקים לכמה קבוצות, כגון התקפה, הגנה וקבוצות למשימות מיוחדות (כמו בעיטת שדה). וגם אציין שהפאטס זכו בדיוק החודש באליפות מספר 5 של הפרנצ'ייז בכ-12 שנים, כאשר השחקן הראשי שלהם הוא ה-QB טום בריידי. אולי גדול שחקני הענף בכל הזמנים.

            2 – אני אגיד לך למה איינג' לא מפחד לטעמי – כי גם אם הוא נניח יפוטר מחר, זה לא שהוא יגיד "אוי לא, עכשיו אני צריך ללכת חזרה לבית לשחק גולף ולבלות עם הנכדים?". אני ציני במקרה הזה, פשוט כי הוא לא מפחד על המקום שלו…הוא באמת ובתמים מנסה לבצע את עבודתו בצורה הטובה ביותר למען עתיד המועדון וזה הכלל הראשון שתמיד מוביל אותו. הוא לא מפחד לטעות או לבצע מהלך על כל הקופה. הקיץ של 2007 מוכיח את זה לטובה והטרייד של פרקינס בדד-ליין של 2012 מוכיח זאת לרעה, אך בשניהם השורה התחתונה זהה והיא שהוא לא מפחד לבצע מהלך ALL-IN.

            3 – הליגה לא כזאת משתנה, אם להגיד את האמת….שאר הליגות בספורט האמריקאי חוות תנודות יותר גדולות. סתם מציין זאת.

            4 – אין ספק. הרבה ממה שקובע אם הבחירה תועבר או לא היא הסיכוי לזכות בבחירה הראשונה. איינג' מהמר כאן, כי ערך הבחירה גם עשוי לרדת, אם היא לא תהיה בסוף 1#. אך הסיכון כאן משתלם יותר, מכיוון שאני מניח שגם אז ידרשו מהקבוצה את אותם נכסים פחות או יותר. עדיין ידרשו את קראודר, או סמארט, או בראדלי והבחירה של ברוקלין ב-2018. אם אתה לא מאמין לכך, אין לי איך להוכיח זאת במיוחד מלבד להציע שנחכה בינתיים לגביי הדיון על הנקודה הזאת. לפחות עד הלוטרי. כי לשנינו אין איך לתת עובדות כאן.

            5 – אי אפשר לבוא לאיינג' ולהגיד לו "תעשה טרייד, יקרה לך כמו ב-2008". זה לחיות במציאות סוריאליסטית. כשהוא ביצע את המהלך לא הייתה שום קבוצת אלפא ב-NBA. אותה עונה נגמרה באליפות יחסית קלה של הספרס על הקאבס והמזרח היה בשפל מסויים. היום, מאידך, יש לך גם את הקאבס, גם את הספרס וללא ספק את הווריורס כקבוצה של פעם באף פעם. אי אפשר פשוט להסתכל על המציאות בצורה כל כך נקודתית ולהסתמך על עובדה מסויימת מהעבר ופשוט להמשיך להאמין שביצוע אותו מהלך יניב את אותן תוצאות.
            זה אפילו קצת לשקר לעצמינו בפנים….הריי לא כל מה שעשית בחיים עשית אותו שוב, כי האמנת שזה תמיד יחזור על עצמו כמו שצריך.

            תחשוב על זה…

    5. דקסטר הטיעונים שלך לא לוקחים בחשבון ש:

      1. בחרת את השנים שנוחות לך. 2009-2010, 2015 שהורדת מטעמי נוחות כבר משנות את המאזן (לפחות 2 כוכבים בכל חמישייה)

      2. בחרת לצמצם לטופ 5. אם תרחיב לטופ 7 או עד 10 תגלה לא מעט אחרים

      3. התעלמת מכך שבחירת דראפט היא על חוזה רוקי ומאפשר להוסיף. לשלם לסטארים מוכחים בנוסף

      4. מועדונים כושלים בוחרים רע, מפתחים רע וגם לא זזים במאזן. וזה גם לא קשור בדראפט. להזכיר לך את רודי גיי בטורונטו? או אייברסון בדנבר? או כרמלו בניו יורק? או דוויט בלייקרס? רק שחוזה מקס שלא מביא תוצאות קשה לתקן או להוסיף ואפילו יותר קשה להזיז.

      5. בסוף ישנם 30 קבוצות. ורק 10-15 שחקנים שהם ממש אבן פינה של מועדון (ג'ימי באטלר לא כזה) ואתה מפרק מועדון בשבילם. חלק מהם באותה הקבוצה. הדרך היחידה של השאר היא לותר או לסחור בחצי קבוצה בשביל חוזה עצום שגם לא בטוח ישאר אצלך. ואז לוקח שנתיים שלוש לבנות סביבם. הסיכוי לתפוס כזה בלוטרי גדול מהסיכוי להנחית כזה אצלך וגם שתוכל לבנות סביבו חלקים כשיגיע.

      6. פוינט גארדים שנבחרו ראשונים בדראפט: מג'יק ג'ונסון, אלן אייברסון, דרק רוז, ג'ון וול וקיירי אירווינג. הייתי אומר ש-100% פגיעה זה לא רע…אולי בכל זאת יש משהו בבול או פולטס…

  15. איזה מסכן ארסן.
    כל הזמן מטרידים אותו מפה לשם… כל הזמן להחליף קבוצות, ערים, מקום מגורים.
    והכי מבאס עבורו – ככל שהוא מצטיין יותר ככה הוא מועבר יותר מהר.
    מה הבנאדם אמור לחשוב? ולמה זה מגיע לו?

  16. איליאסובה דורך לסאריץ׳ ולסימונס (כשיחזור) על האצבעות ובפילי הבינו שהוא גם מביא ניצחונות ״מיותרים״ כי ממילא לא יהיה פלייאוף אז עדיף להמשיך עוד 25 משחקים בטנקינג ועל הדרך לנסות לדחוק את הלייקרס מתחת לבחירה 1-3 ולנסות לשים יד על פולץ או בול. ספליטר ממילא לא רלוונטי רק חבל שלא קיבלו יותר על אליאסובה כי הוא נותן אחלה עונה.

  17. לא בטוח שהבנתי – ברוקלין רוצה את דראמונד? ברוקלין? אנחנו מדברים על הקבוצה הזו שהשחקן הכי טוב שלה הוא רכז אקספלוסיבי שהתפוצץ לתוך עצמו וסנטר חביב-אבל-לא-טוב-כמו-דראמונד שהמחיר האחרון שהם דרשו עליו היה שתי בחירות? הם שתו משהו שקינג השאיר במשרד?

    בקשר לפילי, סימונס כבר לא יחזור השנה (לא בלי הבטחה שיתעלמו משאר העונה של אמביד ויתנו לו סיכוי לרוקי השנה), אז כנראה ששאריץ' יקודם שוב לעמדת הפותח בה הוא לא ממש הצליח בתחילת השנה.

  18. שמועה עקשנית מהדקות האחרונות – PG מבוקש חזק אצל הסלטיקס. השאלה מה הם מוכנים להעביר לאינדיאנה בתמורה .
    אם לא היה מדובר בדני אינג' הייתי מתייחס לזה ברצינות , אבל יותר סביר שהוא יקבל רגליים קרות . טמבל . PG תמיד משחק טוב מול לברון , ואיתו לסלטיקס יש אולי סיכוי להפתיע את קליבלנד בפלייאוף .

    1. השיח כרגע בכלל מדבר יותר על גישושים של הלייקרס לגביו ותו לו. מצד הסלטיקס יש כרגע דממת אלחוט.

      ועדיף לא לקרוא למנג'ר מהמוערכים בליגה טיפש לחינם…לא סתם הוא גם זכה בפרס מנג'ר השנה פעם אחת עד כה וגם אם יניחו שהמצב של הסלטיקס היום הוא מזל בלבד, זה עדיין לא מובן מאליו לבצע מהלכים כמו שהוא ניצח עליהם.

      אפשר לטעון שיש לו רגליים קרות. אבל לטעון שהוא טיפש זה להסתכל על מעשיו באופן צר ועם זכרון לטווח קצר לטעמי.

      1. למעט החברה בסן אנטוניו,
        הטראק רקורד של איינג' כמנג'ר בליגה הוא המוצלח ביותר.
        הוא הוציא אותם משנים של בינוניות, ובנה קבוצת אליפות.
        וזה היה ידוע שלקבוצה היה דד ליין קצר מועד, והוא עדיין הצליח לבנות קונטנדרית מחדש.
        כשבוחנים את הטריידים שלו לאורך השנים, אי אפשר שלא להגיע למסקנה שהוא אחד הסוחרים הממולחים בליגה.

      1. חלק ראשון – הייתי 10 ימים בחופשת סקי והיו לי דברים יותר מעניינים לעשות…
        חלק שני – יאיר כתב את הפוסט בו הישווה את דוראנט לריינהרד היידריך . וככל שאני מת על כישרון הכתיבה שלו הוא הלך לטעמי רחוק מאוד אפילו אם מדובר בכתיבה היתולית . זה הוציא לי קצת את החשק לכתוב ולהגיב.

        1. ברצינות?! טוב שלא ראיתי. אם יש שתי נושאים שמוציאים אותי משלוותי זה זילות השואה ובדיחות פדופיליות. גם אני לפעמים מאבד חשק אחרי כאלה דברים

          מקווה שנהנת מהחופשה

  19. ארסן ומסעותיו מזכירים לי את מילכוד 22
    אחד החיילים הוא משבט אינדיאני שהיכן שהוא מתיישב
    נמצא נפט, קונצרן אמריקאי אכזרי מיד מעיף אותם משם
    בטענות שווא, והם מיד נודדים למקום אחר
    ועוד פעם יש שם נפט ועוד פעם מקבלים בעיטה החוצה,
    הם ממש לא יכולים לישון, פותחים אוהל ונזרקים שוב ושוב..
    מהכישרון למצוא את הזהב השחור (נפט)
    האינדיאני מתגייס לצבא ושם הוא יכול לנח סוף סוף.
    (איני מדייק ואשמח אם מישהו שמכיר את הספר המופלא
    יתקן אותי)

  20. אין על החם מהתנור של רועי והתגובות שלכם (מהחלק שאני מספיק
    לקרוא), אני אוהב את האינדיאנים, וקרוע על הספר מילכוד 22
    שהוא האבא של הטריידים,
    ספר כל כך חזק מצחיק ומרתק, שהגעתי לאיזה 150 עמוד
    והחלטתי לקרוא כל יום עמוד או 2 לפני השינה,
    רק שלא יגמר, מומלץ מאד,
    תודה על התגובות הנהדרות ולרועי שעושה לנו סדר
    דקסטר למשל התגובה הארוכה שלך גם עשתה לי סדר
    (דרק ווילאמס שני בדראפט ועוד דברים שנשכחו או לא ידעתי)
    תודה לכולם

    1. מהזיכרון שלי (לא 25 שנה, אבל רק כי אין לי ממש זכרונות מהגיל הזה) אתה צודק.
      לפחות התקדמנו מאז. היום מפנים אינדיאנים בגלל מים.

  21. קראתי אותו לפני 25 שנים ואגב ארסן הוא נווד לא התכוונתי לנפיחה
    למרות שהאשך בטח יחייך קלות 🙂

  22. שמועה נהדרת. דאג מקדרמוט ומירוטיץ בשביל ג'אליל? אם אני פילי אני חוטף. אני כבר חודשים חושב שמקדרמוט הוא אחלה חתיחה בפאזל של פילי. את מירוטיץ הם יכולים לנצל כסדין אדום מול סאריץ באימונים (סרבי-קרואטי)

      1. לאו דווקא. את מקדרמוט הם כבר שנה וחצי מורידים לזנות. יום אחד 25 דקות ויום 6 דקות. וזורקים אותו בהרכבים הזויים וכועסים שהוא לא קולע עם יד על הפרצוף 2 שניות לסוף שעון. בקבוצה טובה זה שחקן של 45% מהשלוש. בשיקגו הוא נרקב. אוקפור הוא בן המקום הוא שחקן מטרה נהדר להעלות מהספסל או לצוות לקלעי ב4. למרות שהוא נראה דוד בן 40 הוא ממש ילד. חייב לרדת במשקל לפחות 10-15 פאונד כדי להיות רלוונטי בהגנה. לשיקגו אין ממש מה להפסיד.

        1. זה כמו הויכוח הישן נושן (מהשנה) על ולנצ'יונס. שחקן נפלא ולא מנוצל להחריד. שחקן שכל מה שהם צריכים זה להוריד לו את המשקפיים, לתת לשיער שלו להתפזר ולהבין שהאהבה הכי גדולה הייתה כל הזמן מתחת לאף. עד שהם לא יעשו את זה, כל פעם שהם יזלגו לשחקן אחר, אחשוב שהם עושים טעות נוראית. כל פעם שהם לא מנצלים את מקדרמוט או מירוטיץ', הם מפסידים.

  23. אגב, רק ב-NBA אין טריידים אחרי הדדליין. בכל הליגות האחרות (פוטבול, בייסבול, הוקי) מותר טריידס אחרי הדדליין ועד סוף העונה, אבל אסור לשחקנים שבטרייד אחרי הדדליין לשחק בפלייאוף של העונה בה הטרייד בא אחרי הדדליין. לדעתי זה מייק מאץ' מור סנס מאיסור טרייד לחלוטין אחרי הדדליין

    1. אני אוהב את המצב הקיים. עת לטריידים עת לדראפט עת למשחק. אף אחד לא צריך לפחד שאם יתן 3 משחקים רעים הGM כבר על הטלפון. בגלל זה הטרייד דן ליין בnba מרתק ובשאר הליגות שעמום טילים.

  24. Teams mulling Paul George trade apprehensive knowing he wants to win with Pacers and his Plan B is Lakers, sources tell ESPN. He won't commit long-term outside of those two teams, I'm told.

      1. טעות.
        זה ידוע שהןא מחובר מאוד ללוס אנג׳לס אבל הינה גם הדיווח מראה שהלייקרס אצלו בראש מעייניו גם לקיץ, אז למה לפעול עכשיו?
        אני מתקשה להאמין שבוסטון הולכת להתאבד הלילה רק כדי להשיג אותו בלי כל הבטחה שיאריך שם חוזה.

        מה שמשאיר אותו כאופציה טובה לקיץ ובמחיר יותר נמוך ללייקרס.

        1. כל כך הרבה שמות חוברו ללייקרס בשוק השחקניםן החופשיים בשנים האחרונות.
          בסוף מה יצא מכולם?
          מוזגוב ודנג.
          ההבדל בין טרייד לבין החתמה בשוק השחקנים החופשיים –
          טרייד מעביר שחקן חקבוצה עם זכויות הבירד שלו, ואז יש מינוף להחתמה מחדש.
          כשהוא יגיע לשוק השחקנים החופשיים, אז הכל פתוח, והכל יכול לקרות.

          1. אוקי, בקיץ הוא לא חופשי ועדיין אפשר להשיג אותו בטרייד רק המחיר יהיה נמוך יותר וכשיש סבירות גבוהה שאתה גם ם הבחירה טופ 3 שלך ביד ואז או שאתה מוותר עליה או על אינגראם ובטוח משאיר אצלך גם כשרון וכשבתכלס באינדי כבר יהיו קרובים הרבה יותר עם הגב לקיר כי כמו שאתה מריח כבר עכשיו ג׳ורג׳ מעביר מסרים ברורים שהוא ירצה להאריך חוזה בלייקרס(וזה כמובן יוריד בקיץ מהפרק עוד קבוצות שיכולות להביא טרייד עליו כי מי יקח את הסיכון?).

            ללייקרס אין מה באמת להפסיד מלחכות ולקחת אותו בטרייד בקיץ.

  25. הניקס דורשים בחירת סיבוב ראשון על או'קווין, לפורטלנד יש 3 והוא מאוד מתאים שם בתור סנטר של 20-25 דקות למשחק שיכול לתת הגנה בזמן שהם רצים כמו פסיכים. דיל שאני מקווה לראות היום.

    1. ואם אני כבר עם כובע הוונאבי GM עליי, אז קבלו:

      ברנדון נייט על החוזה של ספליטר והבחירת סיבוב שני של ה-76'. ככה הסיקסרס מקבלים רכז טוב לא פחות ממקונל והסאנס את מה שהם רוצים.

      מקונל/רודריגז יכולים לעבור לקליבלנד באיזה טרייד משולש שיגלגל בחירה ל-76' ואת שאמפרט למקום אחר (לא סביר שינחת בפילדלפיה אבל אפשרי)

  26. יאללה עידן, מה הולך?
    חוזה מפציץ עכשיו!

    דאלאס ופילי בשיח מתקדם על מעבר של נרלנס נואל למאבס. אם זה יתבצע, מה זה יגיד על עתידו של בוגוט?

    אינדי ובוסטון בשיחות על ג'ורג'. הפייסרס לא מוכנים לבצע שיח ללא הבחירה של ברוקלין ב-2017 בתוך המשא ומתן. בוסטון עד כה לא הכלילו אותה עד כה ולכל לא עמדו בדרישות של בירד עד כה, אך בדקות האחרונות יש דיווח נוסף שגורס שעכשיו היא נכנסה גם לעסק.

    העניינים מתחילים להתחמם? עדיין לא מאמין לזה…נדבר כשיקרה הטרייד הראשון

    1. חחחח וזה קרה….נרלנס נואל לדאלאס (?!)

      כנראה שאוקפור לא יעבור בסוף? מעניין…המסקנה העיקרית שלי מהמהלך – פילי בונים על הדראפט בקיץ בענק.

      1. לדעתי טרייד טוב ל 2 הקבוצות.פילי מקבל את הבחירת דראפט שכל כך רצתה[בוגוט ואנדרסון פחות משמעותיים] ולנואל תהיה הזדמנות להיות סנטר מוביל בדאלאס בלי אמביד ואוקאפור לידו

  27. אגב, שימו לב לבוגוט שעבר כחלק מהעסקה לפילי – ייתכן מאוד שהקבוצה גם תקנה את חוזהו והוא יהפוך לשחקן חופשי.

          1. בפילי החליטו שמהיום הם יוצאים רק עם שני סנטרים (רלוונטיים) לא משנה מה וכשהם ראו שזה לא עובד עם אוקאפור אז הם העבירו את נואל.
            אני חושב שזה טרייד לא רע לפילי, נותן להם את אנדרסון שיקבל צ׳אנס אמיתי בשוטינג ובחירת סיבוב שני כאשר בפילי ידעו לבחור לא רע בשנתיים האחרונות בסיבוב הזה וגם הם כנראה הגיעו עכשיו לרצפת השכר

  28. פילדלפיה מרוויחה מהטרייד הזה את ג'יימס אנדרסון שיכול להשלים לא רע את החמישייה שלהם ועדיין יש בו פוטנציאל מסויים כבחירת סיבוב ראשון מלפני שנתיים, אני מאמין שהם יוציאו עוד משהו על בוגוט הערב.

    דאלאס משאירה כנראה את הבחירה (מוגנת טופ 18) ומרוויחה את נואל שיכול להתאים ליד דירק ובתור סנטר של המועדון בעתיד.

  29. לא מצליח להבין איך פילי נתנו את נואל כל כך בזול. והוא דווקא היה יכול להשלים את אמביד לא רע. ובקשר לכך, זה מה שזאק לואו צייץ עכשיו:
    Nerlens Noel and Joel Embiid played 8 minutes together.

      1. אני מעדיף את טייסון צ'נדלר. בוגוט כבר בקיץ לא רצה לעבור לרוקטס והוא והארדן זה לא משהו שיכול לעבוד. בוגוט צריך רכרוכיים לידו שהוא יוכל להתעלל בהם

      1. אני מרגיש כבר כמו תקליט שבור…אפלטון ההצהרות שמוציאים מבוסטון שתהיה עסקה על בוגוטה רק אם תתבצע עסקה על דואר לפני כן, אז למה לקבוע שההתנהלות של איינג' כאימפוטנטית?

        1. הכוונה שהיה יכול להשיג את נואל בשביל כלום אבל הוא לא יכול להחליט אם הוא רוצה או לא רוצה את פול ג'ורג' אז הוא מפסיד את קאזינס ונואל על הדרך

      2. בהמשך למה שרבים אומרים, שדיבורים רבים על טריידים וכו׳ מוריד מערכו של שחקן שמועמד לטרייד, אולי ה״אמיפוטנטיות״ של איינג׳ תתגלה כפוקר פייס מצויין דווקא.

        מה שבטוח שעל אף שבוסטון עדיין לא עשו מהלך רציני עכשיו וגם בדראפט הקודם, הם לא עשו מהלך גרוע, כמו שכמה GM בליגה עשו בתקופה הזו.

        בשורה התחתונה בוסטון עדיין בעמדה מצויינת, קבוצה מצויינת, מקום שני במזרח, הרבה שחקנים עם ערך טרייד גבוהה, מקום מתחת לתקרה, ומספר בחירות דראפט איכותיות. עוד מוקדם לבקר את דני איינג׳ לדעתי

  30. בוגוט נתן בדאלאס את העונה הגרועה בקריירה שלו, והשאלה היא האם זה בגלל דאלאס, או בגללו?
    (האמת, כרגיל, כנראה בכלשהו מקום באמצע)

    עכשיו יהיה לראות אם –
    א. יש קונים לבוגוט בשעות הקרובות.
    ב. אם לא, מה יציאו לו אחרי שישוחרר.

    ובכל הנוגע לדאלס –
    שחקו אותה. אני הייתי מהמקטרגים הגדולים של האריסון בארנס,
    ואני חייב להודות שהעונה הוא הפתיע אותי לטובה.
    עכשיו לצד שחקן פנים כמו נואל (שאותו אני דווקא מאוד מעריך),
    יש לדאלאס בסיס לפרונט קורט נהדר.

  31. אם דני איינג' לא סוגר הערב עיסקה עם לארי בירד – הוא סתום בלחץ. שייתן מהר את הבחירה של ברוקלין לאינדיאנה וייקח את PG כל עוד באינדיאנה לא מתחרטים . הוא סתם פחדן שממשיך לספר שהוא בונה לעתיד . העתיד אף פעם לא מובטח . כמה שחקנים מהנבחרים ראשונים בדראפט באמת הופכים לסופרסטארים ? לא יותר מאחד למחזור , ויותר כמו שניים לכל 3 כאלה. PG הוא שחקן טופ 10 בליגה ( בין 6 ל-10 , תלוי את מי שואלים ) , ויש לו היסטוריה של מאצ'אפים מוצלחים מול לברון . הוא בגיל המתאים , ומשחק מצויין . אם לא עכשיו אימתי ?

    1. הדיווחים אומרים שהבחירה של הנטס נכנסה להצעה, אבל עדיין לא הספיקה לפייסרס.

      (גם אני כמוך חושב שגורג בבוסטון מעמיד אותה העמדה מצויינת לאליפות המזרח ואליפות הליגה)

      1. הפייסרס צודקים . עם כל הכבוד לבחירה של הנטס , יש רק 25% סיכוי שזו תהיה בחירה מס' 1 בדראפט הקרוב ( ואני יוצא מהנחה סבירה שהנטס יסיימו אחרונים בליגה ), ואפילו זה לא מבטיח שחקן שיהפוך לסופרסטאר.

        זה לא מספיק תמורת ג'ורג' . אחד לפחות מבין קראודר , סמארט או בראדלי יצטרך גם הוא לעשות את הדרך לאינדיאנפוליס.

        1. מסכים.

          בהנחה שהטרייד לא ייצא לפועל, מעניין לדעת מה כללה ההצעה של בוסטון ואם אחד השחקנים שציינת היו חלק ממנה.

    2. הייט, אשמח שתקרא את התגובות העליונות שלי. חבל לרשום פעמיים. רק אגיד שאין פה שום אחיזת עיניים מצד איינג' ומגיע לו הרבה יותר הערכה ממה שנותנים לו. אם ה-GK ברחבי הליגה אומרים שהוא אולי הטוב ביותר מביניהם, מי אנחנו שנגיד אחרת?

      1. קראתי . ואני לא מסכים . בפעם האחרונה שבוסטון לקחה אליפות , היא עשתה את זה דרך טריידים . הסיכוי של איינג' להביא את הסלטיקס בחזרה לטופ של המזרח ( שלא לדבר על אליפות ) באמצעות בחירות דראפט בלבד נמוך למדי . מי הקבוצה האחרונה שעשתה את זה ?

          1. לא בדיוק נכון . סטף, קליי ודריימונד הגיעו בדראפטים ממוזלים במיוחד וזה מקרה יוצא דופן . אבל גם הם לא היו מספיקים לולא ג"ס הביאה את בוגוט ואת איגי . בוגוט בפרט היה טרייד יקר שהביא למחאת אוהדים נרחבת כשמונטה אליס עשה את הדרך ההפוכה למילווקי . ובלי בוגוט ג"ס לא היתה מגיעה עד הסוף .

          2. חולק עליך על חשיבותו של בוגוט, אבל האמת שאיגי האמ וי פי הביא להם את האליפות. מה שכן, 80% מהחמישייה הגיעו בדראפט.

            אבל אפשר ללכת בסך הכל שנה אחורה לספרס שהביאו את כל האליפיות שלהם בעשור האחרון בעיקר דרך הדראפט.

        1. אוקלהומה הייתה קרובה מאוד לאליפות באמצעות הדראפט בלבד, אבל מסכים איתך שזה מקרה די נדיר ולא מייצג.

      2. דרך אגב יונתן אתה כל הזמן נותן את הדוגמא של הלייקרס וורתי ואתה שוכח שבתחילת שנות ה2000 הייתה קבוצה שזכתה באליפות כאשר הייתה לה בחירת דראפט שניה בדארפור הכי איכותי שהיה בכל שנות ה2000 ותיזכר במי היא בחרה😀

          1. חופשי. מה שבאמת מדהים שדקסטר נתן מקודם תקצירים של השנים האחרונות בטופ 5 של הדראפטים והראה שכמעט ולא יצאו סופרסטארים ואילו באותו דראפט היחידי שלא היה סופרסטאר מהטופ 5 זה מיליציץ

  32. פול ג'ורג רוצה להישאר באינדי,אבל באינדי מנצחת.
    אנידחאנה חיפשה טרייד על אוקאפור שישאיר את ג'ורג,אבל אחרי הטרייד של נואל לדאלאס אני לא חושב שפילי תעביר גם את אוקאפור.
    איינג׳ הבין את המצב הנוכחי שככל שעובר הזמן הערך יורד,מאמין שהוא יעשה מהלך עליו לבסוף.

  33. מה שיפה זה שבטרייד על קאזינס כולם ירדו על הקינגס שהזדרזו ולא חיכו ליום חמישי, ומצד שני כולם מדברים על זה שככל שמתקרבים לדדליין הערך של השחקנים יורד.

    (וכן, אני יודע שהיתה ביקורת גם על דברים נוספים בטרייד, אבל אני חושב שמנחם כיסה את זה יפה בפוסט שלו)

    1. הטרייד של סקרמנטו גרם לירידת הערך,קבוצות ראו שסנטר טופ 3 בליגה שווה להילד ובחירות ואף GM לא רוצה לצאת פרייאר ולשלם יותר.

      1. אי אפשר גם לטעון שכל הליגה יודעת שהטרייד היה גרוע ובמחיר מגוחך, וגם שהקבוצות האחרות הבינו שזה המחיר הריאלי לסופרסטארים.
        רק אחד מהשניים תופס…

        1. זה לא מנוגד, הGM רואים שלא משנה איזה טרייד הם יעשו הוא ייראה גרוע לעומת מה שקרה עם ניו אורלינס ולכן הם בעצם חייבים להציע פחות כדי שאף אחד לא יגיד שהם מטומטמים

      1. האמת שאחלה טרייד לקליבלנד. שאמפרט ממש מאכזב שם וויליאמס יכול לתרום בדיוק איפה שחסר להם ויפנה להם קצת מקום בתקרה שנה הבאה.
        איזה מאבק על המקום השמיני פתאום נהיה כאן במערב. יאמי

          1. מאכזב זה שהוא לא התפתח למה שציפו ממנו. זה ההגדרה של מאכזב לא? הוא 3&D סבבה אבל לא יכול לעשות כלום חוץ מלעמוד בפינה ולחכות למסירה. לא להוריד כדור, לא לחתוך לסל. והוא לוקח 10 מיליון כל שנה ל-4 שנים הקרובות שאני בטוח שזה לא נעים בכיס לגילברט, בטח שיש את ג'יי אר וקורבר.
            דווקא ששחקן כמו וויליאמס שיכול להוביל כדור מהספסל ולהיות המבוגר האחראי זה בדיוק מה שקליבלנד מחפשים. והכי חשוב, בסוף העונה אפשר להיפטר ממנו.

          2. לדעתי וויליאמס, בהרבה. בטח שיש את ג'יי אר וקורבר.
            אני ממש לא מחזיק משאמפרט. ראיתי אותו השנה לא מעט והוא פשוט לא מביא ערך מוסף לקאבס. וויליאמס לדעתי נותן הרבה יותר גיוון לספסל.

          3. חחח, אהבתי. אני אאמץ עד סוף הדד ליין ככה שכל מה שאני אומר לא ידבק. יש לפלאפון שלי מחשבה עצמאית בזמן האחרון. זה מתחיל להפחיד.

        1. שאמפרט שחקן הגנה מצוין עם 40% ל3. ולדבר עליו כמאכזב מול הפלופ המידרדר דרון וויליאמס? לא מתאים

    1. There are still some moving parts to sort out in the deal before it becomes official, according to Jake Fischer of SI.com, who tweets that the trade may expand to involve a third team so that the Sixers don’t have to waive a player.

      The Suns are seeking an expiring contract and a high second-round pick for combo guard Brandon Knight, Sam Amick of USA Today tweets.

      עכשיו בוא נחכה ונראה אם הנקודות יתחברו.

  34. מרגע לרגע נראה שהטרייד של הסיקסרס פשוט רע.
    ככה זה כשמחכים לדקה ה-90.
    היה שוק לנואל מוקדם יותר העונה, אבל הם התמהמהו,
    וסביר להניח שהם הצליחו להפוך את נואל ל-2 בחירות סיבוב שני.

    1. לגמרי. בחירה 6, בן 22 צעיר ומוכשר תמורת 2 בחירות סיבוב שני.
      זה מה שקורה שעושים טנקינג לאורך כל כך הרבה שנים. עד שמתחילים את הצמיחה, חוזי הרוקי מסתיימים. שיעור ללייקרס.

    2. מסכים . נרלנס ניואל אחלה שחקן , ודאלאס עושה טרייד מצויין . בוגוט כבר זקן ונפצע כל הזמן , ג'סטין אנדרסון לא משהו , ובחירת דראפט גבוהה לא תהיה מזה לפילי .

  35. לחכמי האתר, מה בדיוק אומר buy-out?
    השחקן חופשי לחלוטין לחתום בכל קבוצה שיש לה מקום בשבילו ובכל סכום שיסוכם? או שיש מגבלות כלשהן?
    ומה משלמת הקבוצה שעושה את הbuyout?

    1. לא מדויק.
      במשך 48 שעות אחרי הבייאאוט, השחקן צריך ל-clear waivers.
      המשמעות היא שקבוצות שיש להן מקום מתחת לתקרת השכר (או טרייד אקספשין בגודל המתאים) יכולות במהלך 48 שעות אחרי השחרור לקחת את החוזה שלו במלואו.
      (ואז הקבוצה המשחררת לא משלמת כלום, ומתפנה לה מלוא המקום של החוזה מתקרת השכר)
      אם 2 קבוצות מנסות "לקחת" שחקן ששוחר בבייאאוט, אז זו עם המאזן הגרוע יותר תקבל אותו.

      אם השחקן clears waivers , אז הוא הוא הופך לשחקן חופשי בלתי מוגבל, והוא יקבל מהקבוצה המשחררת את הסכום עליו הוא הסכים בבייאאוט.

  36. David Aldrige:

    Still waiting to hear if Jazz move to bring Deron Williams back to the SLC. If no deal is done, Williams won't ask for a buyout from Mavs.

    בעניין בוסטון-
    Sources: Less than two hours until the NBA Trade Deadline, but no significant traction for Boston on Jimmy Butler or Paul George deals. Yet.
    (woj)

          1. אני רק שונא את גולדן סטייט וקורא לדוראנט פחדן בן פחדן. מעולם לא צעקתי גוועלד והתלוננתי על סגירת הליגה לאלתר. (חוץ מלקרוא לאוהדי גולדן סטייט בכיינים כשהם התלוננו שמקפחים אותם).

        1. אני?
          אני מה איכפת לי אני.
          זה אתם שתבואו אלי עוד כמה חודשים בפרצוף של ילדים, טעינו פאפא, צדקת פאפא, לעולם לא אקח יותר סוכריות מהייט-אשברי, פאפא.

          חוץ מזה בוגוט הוא שחקן חילוש, לא חיזוק. אבל איתו או בלעדיו, כאמור, it's a done deal.

          ….unless

          * הקללה *

          1. סומסום – כיסית את עצמך בכל מקרה . אם אחגוג , תגיד שזה היה מכור מראש . אם לא – תגיד שהקללה שלך השפיעה . בקיצור – אתה נהנה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה . אולי תתחייב על משהו ?

          2. עד אמצע העונה התחייבתי שהפיסטונז יאמללו את לברון בסיבוב הראשון.
            לא אעשה מעצמי צחוק – יש גבול – במצבנו עדיף לא להגיע לפוסט-סיזן.

            בכנות, לא איכפת לי יותר מדי מי תזכה, רק שיהיו סדרות צמודות, ואם יהיה משהו שמתקרב לפיינאלס של שנה שעברה, מור ד'ן אינאף.
            אמרתי לך – סל נצחון של דוראנט בגיים 7, אני חותם על זה. עד כדי כך. אבל גיים 7. לא שטיחונים אול אובר.

    1. לא אפשרי.אני התעוררתי אחרי הדיון של הלייקרס אבל אין שום סיבה בעולם שיעשו טרייד על גורג עכשיו 25 משחקים לסוף העונה
      פול גורג הביע את רצונו לא מעט פעמים לשחק בעיר/ טרייד עליו וכנראה שאיבדנו את הבחירה. מגיק חייב להעביר את יאנג עכשיו.

  37. בלת"ק, אם בוגוט מוכן לקחת את השכר שקאבס מוכנים לשלם לו, הם פשוט חייבים ללכת על זה. נכון, הם עדים חסרים רכז, אבל עכשיו כשלאו פצוע ופריי נאלץ לשחק את הסטרץ' 4 חסר להם סנטר. בדקות שהוא יקבל שם הוא לא יפצע והוא יוסיף להם המון קשיחות מול הגבוהים שיכולים לעשות להם צרות בפלייאוף, כמו דראמונד, טרנר, יונאס, גורטאט וכיו"ב.
    אני אפילו אומר שזה מגדיל את הסיכוי שלהם בגמר מ-10% ל-15%. לא דבר לוותר עליו.

  38. קצת דיוק בקשר לבוגוט –

    הוא לא יכול לחזור עד הראשון ליולי לגולדן סטייט.

    בכל הנוגע לתהליך הבייאאוט –
    במשך 48 שעות אחרי הבייאאוט, השחקן צריך ל-clear waivers.
    המשמעות היא שקבוצות שיש להן מקום מתחת לתקרת השכר (או טרייד אקספשין בגודל המתאים) יכולות במהלך 48 שעות אחרי השחרור לקחת את החוזה שלו במלואו.
    (ואז הקבוצה המשחררת לא משלמת כלום, ומתפנה לה מלוא המקום של החוזה מתקרת השכר)
    אם 2 קבוצות מנסות "לקחת" שחקן ששוחר בבייאאוט, אז זו עם המאזן הגרוע יותר תקבל אותו.
    אם השחקן clears waivers , אז הוא הוא הופך לשחקן חופשי בלתי מוגבל, והוא יקבל מהקבוצה המשחררת את הסכום עליו הוא הסכים בבייאאוט.

        1. תקן אותי אם אני טועה – זה משחק לטובת קאבס, כיוון שאז יש להם סיכוי לקבל אותו בזול, כי אם אף אחת לא לוקחת את החוזה הנוכחי, הם יכולים לסגור איתו חוזה נמוך. נכון?

          1. זה נכון.
            השאלה היא מה חשוב לבוגוט.
            הקאבס יכולים להציע לו רק מינימום. יש קבוצות עם יכולת לתת לו יותר.

      1. לא רצית להגיד איינג'?

        אני אמרתי כבר וכל עוד לא יקרה משהו יוצא דופן, אני אמשיך להאמין במה שהנהלת הסלטיקס עושים.

  39. אני לא מבין למה ממשיכים לצאת דיווחים על GM's שחושבים שהסלטיקס כן הולכים להוציא לפועל טרייד על PG-13.

    אני מאמין שהסלטיקס יעשו משהו ששוב לא ציפו לו ויביאו את בוגוט ועוד איזה כנף הגנתי.

    אני חושב שזה יסתכם בזה בדד-ליין לגביהם.

    נראה אם אני אוכל את הכובע בסוף

  40. איזה פאשלה של איינג' נואל היה מתאים כמו כפפה ליד לחמישית הקומנדו שבנו שם.. שחקן עם פוטנציאל אדיר בהגנה ובזכות יכולת אתלטית מסוגל גם להפוך למעיין דיאנדרה.. פשוט טעות של איינג' כואב הלב

    1. הוא לא כל כך מתאים למשחק "דפנד אנד ספייס" שלהם…אולי בגלל זה.

      בכל מקרה, גם אני הייתי שמח לראות אותו שם, אבל אני מניח שאני יודע למה הם לא ביצעו את העסקה – כי הוא שחקן חופשי מוגבל בקיץ וכנראה שהשארה שלו הייתה עולה לקבוצה לפחות 10 מיליון דולר לעונה וזה משהו שכרגע הם לא מעוניינים להתחייב אליו.

    2. לטעמי עם כל הקטע של החוזה שהוא היה דורש עדיין החמצה של איינג' מצד שני לא מתעסק עם השולף המהיר במזרח ששולף טריידים מהשרוול ושודד ממך את כל נכסייך מבלי שתשים לב

      למוחות החריפים של האתר יש הסבר איך הוא פספס אותו? ואם בכלל זה פספוס?

      1. רשמתי לך כבר יובל. אלו הסיבות. אני עוקב צמוד של הקבוצה. אם הם היו רוצים אותו, הוא היה בקבוצה כבר לפני חודשיים

        1. כן יונתן לקח לדף זמן להתרענן הקדמת אותי חחחח
          וכן אני שם לב לבקיאות שלך!
          מה אתה חושב על PG? יגיע? באיזה מחיר? שווה את הבחירה הנוצצת?

          1. תודה על הערכתך.

            בכל מקרה, PG-13 באמת שווה הרבה לסלטיקס. אני מתלבט עם עצמי אם נכון להביא אותו תמורת הבחירה של הקיץ מברוקלין.

            אני מניח שבמידה והיא עוברת, היא עוברת מוגנת טופ 2 לאינדיאנה ובנוסף אליה תעבור גם הבחירה הבאה במידה וזה יקרה. כמובן שיצורפו עוד שחקנים. מאמין שזה כנראה כן יהיה קראודר, כי לעומת באטלר שיכול לשחק טוב גם ב-2, עם ג'ורג' זה פחות מתאים.

            בכל מקרה, זה מעניין, כי הדיווחים גורסים שהוא מסכים לעבור רק ללייקרס, אם אינדי לא הופכת לקונטנדרית בשנה הקרובה. אז אם לא הלייקרס, אז בוסטון…? לא יודע…ומאידך, העניין עם באטלר קצת יותר משליטה לטעמי ומגזימים עם הדיווחים. אני חושב שהמגעים שם בכלל לא היו בשלב שמעבר לגישוש, כי הבולס דורשים הרבה יותר מדי על הנכסים שלהם (לא רק באטלר, זה נצפה כך במשך שנתיים בערך עם פקסון כ-GM).

            שורה תחתונה – אני הייתי מעביר את הבחירה של הקיץ מוגנת טופ 2, את הבחירה של שנה הבאה לא מוגנת, את קראודר (לצערי הרב….), ובראון/סמארט תמורת ג'ורג' שמתאים יותר לשיטת ה-"PASS N' SPACE" בסלטיקס. יתאים ממש טוב שם. הרבה יותר מבאטלר.

  41. דאלאס יתחילו את העונה הבאה במצב מצוין.
    החוזה של נוביצקי הוא אופציית קבוצה. הם יכולים לוותר על האופציה, להיות עם 69 מיליון בחוזים חתומים, כך שיהיה להם מקום לחוזה מקסימום של שחקן חופשי, לחוזה חדש לנואל, ולחוזה חדש לנוביצקי.

    1. דאלאס לא תעשה את זה לנובצקי אחרי שלפני שנתים הוא חתם על חוזה נמוך כדי שהקבוצה תתחזק… השנה הם פיצו אותו… אם נובצקי יבוא עם ההצעה הזאת אז זה סיפור אחר

      1. לא עושים לו כלום. מוותרים על האופציה, החוזה יורד מתקרת השכר ומאפשר החתמה של שחקן חופשי, ואז מחתימים את נוביצקי מחדש, תוך ניצול הזכויות עליו.

  42. אגב, אם בוסטון בסוף לא תבצע שום עסקה, הם יישארו רק עם בחירה גבוהה בדראפט, תקרת שכר מקסימאלית ואפשרות לטריידים/החתמות חופשיות על סופרסטאר בקיץ

    Just saying….

    1. שכחת את בחירת הדראפט הגבוהה בשנה שאחר כך, ואת העובדה הפעוטה שהם כבר היום במקום השני במזרח.

      הרבה ביקורת מושמעת כלפי איינג'. אני לא שותף לביקורת הנ"ל,
      הניהול של איינג' מופתי.

    1. מתחיל גל דיווחים שמקדרמוט וגיבסון עוברים ל-OKC תמורת קמרון פיין ואנדרה רוברסון.

      טרייד סביר האמת. שיקגו מרוויחה משהו על החוזה הנגמר של גיבסון, אבל משום מה, נותנת את אחד הקלעים היחידים שלה תמורת רוברסון שגם הוא לא קולע טוב.

      ל-OKC זה טוב, כי הם מרוויחים קלע נוסף וגיבסון יהיה סוג של השכרה עד הקיץ לראות אם הוא יתאים ליד אדמס בחמישייה.

      זה טרייד שטיפה תורם לכל צד. לא יותר מדי האמת…

      1. אני דווקא מחזיק מפיין , ולא מבין מה אוקלהומה צריכה עוד גבוה כשיש לה את אדאמס קאנטר נורוקיץ וסאבוניס

      2. עסקה פשוט רעה לבולס אם זה יוצא לפועל. נכון שגיבסוןכנראה יבקש יותר ממה שהבולס ירצו לתת לו אבל בשביל זה לאבד את מקדרמוט זה מגוחך.

  43. קראתי את כל התגובות.. זה כמו ספר מתח
    אנחנו אף פעם לא יכולים לדעת מה באמת קורה מאחורי הקלעים.
    אבל לפעמים צריך לשלם בגדול על פרמיום.

    מקווה בשביל הסלטיקס והלייקרס שלא יפחדו וישחקו בנדמה לי. אין מה לחכות 3 שנים כי הליגה לא צפויה.

    פעם אחרונה שהיה לי כזה דיון זה היה וויגינס לעומת לאב. תזכירו לי רק איך זה נגמר?..

    1. לגבי וויגינס אי אפשר שלא להסכים איתך….

      נחכה ונראה.

      האמת? אני חושב שאם לא היו קבוצות כמו הקאבס והווריורס, סיכוי גבוה ששתי הקבוצות היו באמת עפות על המהלך הזה

  44. התרעת FAKE NEWS:

    יש דיווח שדנבר הגישו לאינדיאנה הגשה "מפלצתית" על ג'ורג', אך זה לא התקדם לשום מקום.

    הדיווח נעשה כששרק לפני 3 שעות דווח מהנהלת המועדון שיוקיץ' לא מועבר תמורת אף שחקן.

    אין לדנבר שום הצעה מפלצתית להציע ללא יוקיץ', לא משנה כמה כשרון צעיר יש שם.

    זה כמו להגיד שבוסטון הגישה הצעה מפלצתית לקבוצה מסויימת בלי הבחירה של ברוקלין בקיץ.

    ככה אני רואה זאת לפחות..

    1. למה לוותר על שחקן כנף שגם קולע מבחוץ, וגם שומר?
      (אולי הסחורה המבוקשת ביותר כיום)

      הרי אם בוגוט ישוחרר, יש להם סיכוי להחתים אותו בכל מקרה.

  45. מי שצופה בתוכנית של ה-THE VERTICAL, תודה לעל שמישהו אמר את זה:

    בראדלי אחד השחקנים הכי אנדרייטים בליגה.

    סקורר משתפר מעונה לעונה, שחקן חמישיית ההגנה של העונה האחרונה, אחד שומרי ה-ON BALL מהטובים בליגה. תותח על. אם לא היה נפצע כל הזמן, כנראה שהיה פה פוטנציאל אול-סטאר.

    אבל דווקא בגלל עניין הפציעות הייתי שוקל אולי להעביר אותו, עם כל הצער שנוצר בי עם החשיבה על זה

      1. רק מהעונה.

        הוא אתלט מצויין, למרות הפציעות הרבות באזור התחתון של הרגל.

        הוא עדיין משתפר ולא נגע בתקרה שלו. הוא, ללא ספק בעיניי, אנדרייטד

  46. אוהדי הלייקרס, שתכירו שיצא דיווח על ג'ורג':

    אם הפייסרס לא יבנו קבוצה קונטנדרית בשנה הקרובה, הוא נעול על הגעה ללייקרס ולשם ב-ל-ב-ד.

    ונראה שהעבירו את המסר הזה בכלל הליגה.

    לא יודע אם כבר להאמין לזה או לא, אני פשוט יודע שאני לא מאמין כבר לשום דיווח ואני מאמין לאישורים רשמיים.

    ולגביי הסלטיקס, כבר ציינתי – אני מאמין שהסלטיקס גג יביאו איזה שחקן או שניים משניים ותו לא.
    הכיוון הוא להשתפר בקיץ, כולל בדראפט כנראה

    1. אנחת רווחה בקליבלנד.
      בוסטון עם ג'ורג' הייתה עושה להם חיים קשים. תוסיף לקלחת גם איזה בוגוט, ויש מרשם לאחלה סדרה.

  47. Sam Amick ✔ @sam_amick
    I repeat: Paul George – barring a title chance in Indy – is hell-bent on heading for Laker Land. This message has been sent throughout NBA.
    9:27 PM – 23 Feb 2017

    1. דדי, אני מניח שיהיה גם בטח ניסיון להביא את ווסטברוק?

      אני לא בקיא בלייקרס, אז אשמח לשמוע ממך.

      בכל מקרה, לי אישית אין תחושה טובה לגביו שם. אני חושב שעדיף שחקן אחר לצד ג'ורג' שם במידה וזה מתאפשר.

      דעתך?

  48. תגידו לי זו לא הקבוצה החמישית (!!!) שאיליאסובה עובר אליה בתוך פחות משנה??? אם אני זוכר נכון הוא עבר מדטרויט לאורלנודו שהעבירה אותו ל okc שהעבירה אותו לפילדלפיה ועכשיו עוד טרייד לאטלנטה. די מטורף לדעתי הוא שחקן די טוב איך זה שהוא לא מוצא מקום. תקנו אותי אם אני טועה??

    1. זאת קבוצתו החמישית בערך בשנה האחרונה (מאז הדד-ליין האחרון ועד היום).

      הוא שחקן טוב. הרבה מקרים שלא התאימו ולא בהכרח מבחינת היכולת שלו.

      הוא הוכחה לכך שלא תמיד מהלכים בליגה מתבצעים נטו בגלל יכולת ופוטנציאל של שחקנים.

  49. אם רוז לא עובר למינסוטה בסוף בדד-ליין, מעניין אותי לראות אם הוא יגיע בסוף לשוק החופשי ולא יועבר גם בדראפט.

    אם כן, מעניין מה יהיה השוק שלו. כי אני יודע שכרגע הוא מצפה לחוזה מקסימלי

    1. הוא יכול לצפות אך מכיוון שהוא בא מה ניקס הוא לא ימצא פרייאר שיתן לו. ( מזל שבאס כבר לא מנהל את הלייקרס)

    1. לא מובן המהלך..
      הלך לו די טוב בליגת האלופות ובליגה היה די ברור שהם לא ייהיו קרובים לשחזר את ההישג של שנה שעברה.

    2. חזר לגודלו המקורי….

      הוא אוברייטד לטעמי. היה חלק ממקרה יוצא דופן בלסטר, אך גם פיטוריו הם לא בהכרח קשורים ליכולת שלו, כי הקריסה של לסטר היא גם בגלל שהקבוצה לא רגילה ולא בנוייה בכלל למשחק בכמה מסגרות וזה היה ברור שגם יהיה להם מאוד קשה לעמוד באותה רמה כמו שהיו בה שנה שעברה.

      מניח שעלה גם לכמה השתם לראש והריי לך נוסחא כמעט לא אפשרית להצליח בה.

      ראניירי הוא פשוט השעיר לעזאזל שפיטורו אולי יעורר טיפה את מה שהולך שם

  50. הדיווח הכי לא מפתיע של היום:

    Indiana has passed on trade offers for Paul George and All-Star forward will remain with the Pacers, league sources tell @The Vertical

    1. זה באמת מסקרן. נראה לרגע שהוא מפנה מקום מתחת לתקרת השכר בשביל לקחת את בוגוט לפני תום ה-48 שעות, אבל אני לא חושב שיש לו מספיק מקום.

  51. מציינים בתוכנית משהו חשוב – הרבה מהעסקאות לא בהכרח מוכרזות ואנחנו עשויים לשמוע על כמה טריידים עד השעה 23:00

    1. ורק אציין שכבר לפני 3 ימים אמרתי לא לצפות ליותר מדי בדד-ליין.

      טעיתי שזה לא יהיה בגלל אינפלציית השחקנים, אבל צריך להבין שקשה להוציא לפועל עסקאות בדד-ליין

  52. טוב, אוקלהומה חיזקה את האין ספסל שלה, בהיעדר קאנטר.
    דאג מקדרמוט וטאג' גיבסון, אחלה טרייד, על קמרון פיין וז'פררררי לובררררן.
    הנזק העיקרי: מי ירקוד עם ראסל לפני משחקים? זה היה הריטואל הכי יפה של הליגה.

    1. כרגיל ההנהלה פח של שיקגו עם עוד טרייד רע.השחקן היחיד שקלע 3 בקבוצה הזאת הועבר.פשוט הזוי.אחלה טרייד לתאנדר למרות שפיין היה לא רע במשחקים ששיחק.

      1. אחלה עסקה לטורונטו.
        טאקר שחקן נהדר שנותן המון אנרגיה והגנה נהדרת מהספסל.
        בכלל, טורונטו התחזקו מאוד במועד ההעברות השנה,
        הקרב על הזכות לשחק מול הקאבס בגמר במזרח יהיה מעניין מאוד השנה.

  53. כל ה-כ-ב-ו-ד לראפטורס!

    יפה מאוד. באמת. גם איבקה וגם טאקר. ייתכן שהצליחו להרים שם מכלום מן עומק שאולי יעזור להם מול הקאבס בפלייאוף.

    מוריד בפניהם את הכובע.

    חשוב לזכור רק שזה מהלך שרק ממשיך להראות כמה טורונטו ALL-IN העונה.

    גם לאורי, גם איבקה וגם טאקר שחקנים חופשיים בקיץ

  54. היה ברור אחרי הטרייד של מייק סקוט.

    השאלה היא איזה בחירה הסאנס הצליחו להוציא מהרפטורס.
    אני מאמין שלא בחירת סיבוב ראשון.

    הרפטורס קבוצה מסוכנת ועמוקה עכשיו.

  55. מה שיקגו בדיוק רצו להשיג? רכז מחליף (כשיש את וולנטיין) שיודע לרקוד עם הכוכב של הקבוצה?!?!
    זה בשביל להעלות את המורל של באטלר?
    לוותר על גיבסון היעיל תמורת הכלום של לוברן?!?! סביר להניח שגבסון גם היה מחפש חוזה גדול והיה מקבל אותו מחוץ לשיקגו אבל זה כל מה שהם יכלו להשיג?!?!
    לוותר על מקדרמוט שיכול להתפתח לשחקן סולידי מאוד והקלעי הכי טוב של שיקגו?
    שוב הנהלת הבולס בהחלטות הזויות ביותר

  56. מוזר שבוסטון לא הלכו על פול ג'ורג', אפילו במחיר הבחירה של ברוקלין.
    הדראפט הוא פוטנציאל נטו ופה עומד שחקן על בעמדת ה-SF.
    כנראה שג'ורג' אמר שרק ללייקרס הוא יגיע, וגם זה בתור שחקן חופשי.

    1. א – יצאה ידיעה שג'ורג' לא היה חותם בשום מקום מלבד הפייסרס או הלייקרס וזה דיווח שיצא ממקור מהימן. לכן, זה די "דוחה" את המעוניינות.

      ב – עוד דיווח מהימן יצא וחשף שהפייסרס דרשו מבוסטון את קראודר, בראדלי, סמארט/בראון והבחירה של ברוקלין הקיץ תמורת PG-13.

      מאמין שהרוב יגידו שזה כבר מחיר מוגזם וזה ממשיך לשקף את מה שאמרתי כל הזמן – קבוצות דורשות מבוסטון הרבה הרבה ממה שהנכסים שלהם שווים. וזה לא יקרה בסוף, כי בבוסטון גם ככה שמרנים עם הנכסים שלהם, אז לדחוף אותם לקצה לא יפחיד אותם ויגרום להם ללחוץ על המתג

      1. בהחלט מוגזם. כל השלישיה + הבחירה? על חוזה לפלייאוף הקרוב + עוד שנה בלבד? לא שפוי.
        אתה רואה, יכולת לקבל את דראמונד על קראודר וסמארט בלבד, ובחירה מוגנת טופ 3. ול-4 שנים 🙂

  57. BOSTON IS ,STAYING PAT

    דממת אלחוט מצד הסלטיקס.

    אגב, זה אומר שהנכסים שלהם להעברה הצטמצמו.

    כעת הם לא יכולים להעביר את ג'ונסון, ירבקו וקלי אוליניק (שהוא הופך לשחקן חופשי מוגבל בקיץ)

  58. סיכום יום:

    – 13 שחקנים עברו, שניים שחקני חמישייה (גיבסון וטאקר).

    – שוק הביי-אאוטס מעניין. בוגוט, וויליאמס ובארנס כרגע, עוד יבואו. השניים הראשונים יכולים לסיים בקליבלנד שגם הספרס תחפש שחקן חופשי.

    – השלב הבא בחזון של הבולס הוא למחוק את קשת השלוש ביונייטד סנטר. אין להם אף שחקן כרגע שקולע במעל 35% מהשלוש עם מינימום זריקה במשחק. לקליבלנד יש 10.

    1. מחכה כבר שפול גורג יבוא לליקרס.אם הוא יעזוב את אינדיאנה כפרי אייגנט בלי שיקבלו עליו כלום זה באמת יהיה BRUTAL בסגנון של קווין דוראנט באוקלהומה ולברון בקליבלד בקדנציה הראשונה

  59. הסאנס עשו בשכל. כשהשוק כזה חלש, לפעמים עדיף להמתין.

    אני שמח בשביל טאקר. שחקן שנתן בכל ערב 110% , עבר לשחק במדי קבוצת פלייאוף שם יוכל להוכיח שהוא יכול להיות X פקטור גם בקבוצה שהיא לא קבוצת תחתית.

      1. היו לו 83 דקות במצטבר בטורונטו לפני שקפץ לביקור בישראל (ואחר כך אוקראינה, ושוב ישראל, ואז יוון, איטליה וגרמניה).

        האיש מקצוען. כל הטיולים הפכו אותו לשחקן טוב יותר, ואני יכול לומר כמי שראה כמעט את כל משחקי טאקר מאז הגיע לסאנס לפני מספר שנים,
        שהתכונות האלו שלו הפכו אותו לאחד השחקנים האהובים על הקהל בפיניקס.

        1. שמע, הוא היה שחקן מצויין במכללת טקסס לדעתי ובסיבוב הראשון שלו בNBA הוא היה סוג של טווינר בעמדות.
          לאחר הטיול בעולם הוא הבין שסקורר בNBA הוא לא יהיה (כמו אנתוני פרקר) והחליט שהוא יהיה "שחקן דבק" בשביל הקבוצה וישפר את הקליעה כדי לשים את המבטים הפנויים.

  60. הקאבס ייכנסו ללחץ מעכשיו עד סוף העונה.
    טורונטו התחזקה משמעותית. בראדלי חוזר לבוסטון. הקאבס לא יכולים לעצמם לאבד את המקום הראשון ולפגוש את אחת מהן כבר בחצי הגמר, ואולי את השניה בגמר.
    ומצד שני – אין לקליבלנד רוסטר באמת עמוק. לא עד שלהי העונה לפחות. הדקות של לברון יישארו למעלה, גם של קיירי, אין לדעת איך ג'יי.אר סמית' יחזור, גם לאב ידרוש אולי הרצה.
    הקאבס פגיעים כבר העונה.

    1. ועדיין… אף אחד כנראה לא יקח את המקום הראשון מלברון (אם כל המהלכים הללו במזרח).
      בפלייאוף שהרוטציות מתקצרות אף קבוצה עדיין לא הוכיחה שהיא מסוגלת לנצח את לברון (שגם ארווינג הראה שהוא מעלה הילוך ל"שם סל מתי שמתחשק לו".
      טורונטו אולי נראים הכי מאיימים כרגע, שבוסטון והוויזארדס זה רק שאלה של חיבור, אבל קשה לי לראות אותם מגיעים לגמר המזרח.

    2. כשאראה את הראפטורס או את הסלטיקס מנצחים את הקאבס במשחק בו הקאבס נותנים את ה-100% שלהם, אולי אחשוב שיש סיכוי שאתה צודק.

      טורונטו התחזקו. אבל הם לא מצליחים לפגוע בחולשות היחסיות של הקאבס.
      ובוסטון, במקומות בהם הקאבס חלשים, בוסטון חלשים עוד יותר.
      (רק להזכיר את "כשהורפורד פוגש את קליבלנד")

      ואם באמת יהיה בייאאוט על דרון וויליאמס, והוא יצטרף לקאבס, אז בכלל הפער יגדל (אבל זה באמת "אם" גדול)

      1. קליבלנד עוד יביאו במחיר מבצעאת בוגוט ודרון ויליאמס.
        ב-48 שעות שאפשר "לקנות" שחקן הרבה פעמים השחקנים עצמם אומרים שהם מעוניינים להגיע לשוק החופשי ורק מהעניין של "לרכוש" שחקן בלי מוטיבציה גורמת לקבוצות לרדת מהקנייה הזו

  61. לכל האנשים שכועסים על איינג', הוא הולך לבצע מסיבת עיתונאים במתחם האימונים של הסלטיקס.

    אני אראה אם אוכל למצוא שידור לזה ואעביר את מה שמעניין (אם יהיה בכלל…)

    1. משום מה מבוסטון ביקשו את כל העולם אבל אם היו קוראים להם יוסטון זה היה נגמר ממזמן במרקוס סמארט ונזיד עדשים

  62. שאבין נכון, פול ג'ורג' יכול להתאדות לפייסרס בעונה הבאה, כמו קווין דוראנט, כן? אם לא יפרעו אותו בהקדם?

  63. שאלה למה יוסטון עשתה את הטריד הזה?
    כלומר אם היא רוצה לעשות WAIVE כדי לפנותמקום למה לא לעשות לאינס את זה?

  64. די ברור שהרוקטס מכוונים לשחקנים שיהיו פנויים בשוק החופשי.

    כרגע הם והסלטיקס היחידות מהקונטנדריות שיכולות להציע לשחקנים מעל שכר המינימום.

    חשוב רק לציין! – בניגוד לרוקטס, הסלטיקס יצטרכו לחתוך שחקן בשביל לצרף מישהו.

  65. זה לא יאמן כמה בירד כושל כמקבל החלטות לעומת עברו כשחקן.

    אני ממש מתעב אותו. וויטראש.

    המזרח הולך לאבד עוד סופרסטאר תמורת כלום.

    1. הוא לא יכול לסבול את זה שהסיידקיק הקטן והמעצבן שלו מהימים בבוסטון, עושה לו בית ספר, אז הוא מעלה לו מחירים.

      מאדאפאקא – חצי קבוצה הוא דרש ממנו.

      פרה קדושה מזוינתתת שמישהו כבר יכתוב פוסט כמה נער הפחים מאינדי כושל בן כושל,

      1. כל כוחו היה בשפם. מהרגע שגילח, לא אותו אדם.
        עכשיו רק חסר שהוא יגדל את השפם מחדש ויעשה שמשון וימית נפשו עם הוזיירס.

  66. כנראה אינג' די בטוח שהוא יכול להנחית אולסטאר בקיץ ולא מאמין שיש לו סיכוי לקחת אליפות השנה…
    ורוצה להשאיר את כל הקלפים כדי שיכול להרכיב את הפאזל בהתאם

    1. ההחלטה הנכונה, לאור הדרישות של הבולס והפייסרס על באטלר וג'ורג'.

      כנראה שג'ורג' כבר לא יהיה אופצייה לסלטיקס, אבל הגיוני שהבולס יהיו מוכנים יותר למהפך בקבוצה בקיץ, מאשר עכשיו.

      בכל מקרה, אני עדיין מאמין שעדיף לבוסטון לנסות להשתפר דרך הדראפט והקיץ וברגע שיגיע הדד-ליין של העונה הבאה, הם כבר יראו מה נכון לבצע ומה לא, במידה ולא יבצעו גם טריידים בקיץ.

      הרגשה שלי היא שבקיץ נראה מהלכים בקבוצה, כאשר יש יותר גמישות ורצון מקבוצות לבצע עסקאות, כאשר כולם בונים את הקבוצות לקראת עונה חדשה.

  67. איינג' אמר למדיה בבוסטון שלטעמו הדראפט חזק והם בונים על זה.

    הם מרגישים מאוד ברי-מזל על המקום שהם עומדים בו עכשיו והם רוצים לנצל זאת עד הסוף.

    מעניין. נדבר בהגרלת הלוטרי. 16 במאי.

        1. איפה להתחיל? מרכוס סמארט, גיילין בראון שהיה מחכה לו גם אחרי החוטרי בסבירות גבוהה אפשר גם ללכת רחוק יותר לבחירה של יאבוסלה למשל כשעל הלוח מחכים עוד דבונטה, מאלכי ריצרדסון, זובאק וכוד כשרונות הרבה יותר שימושיים.

          אני יכול ללכת איתך הרבה יותר רחוק מהדראפט הזה כדי להמליש כמה הוא הוזה בדראפט, זה פשוט קל מדי.

          1. ממש קל לקבל עובדות מאוהדי לייקרס….

            סמארט כרגע נראה טוב יותר מרנדל. שחקן שתורם לקבוצת פלייאוף וממשיך להשתפר.

            בראון לא יוכיח את עצמו עד שלא יקבל דקות משמעויות באופן קבוע. בתור שחקן ספסל בן 20 הגיוני שעדיין לא יפרח. ובכל מקרה, לא היה לו שחקן אחר לבחור שם שהיה תורם יותר לקבוצה. דאן, השחקן שכולם רצו, גם לא נוצץ כרגע במינסוטה.

            רוזייר ממשיך להשתפר ונראה טוב.

            סאלינג'ר היה שחקן טוב יחסית לבחירה שלו.

            יבוסלה וזיזיץ' לא הגיעו עוד לליגה – מה אתה קובע את האיכות שלהם?

            אם ככה נשפוט שחקנים, אז זה אומר שהיה נכון להגיד שגם מארק גאסול הוא לא שחקן טוב ועובדה שאנו רואים שלא כך היא המציאות.

            נדבר כששניהם יגיעו לליגה. והם מגיעים בקיץ לרוטציה בוודאות.

            הפאשלות של איינג' היו ללא ספק האנטר ופאב מלו. גם גידנס ב-2008 היה בחירה די על הפנים.

            הוא לא מושלם בדראפט. אין ספק. אבל כן יש לו עין לא רעה. לא יוצאת דופן, אך הוא לא בוחר גרוע. זאת הגזמה….

          2. אין שום סרט שסמארט טוב מרנדל, לא בוורסטיליות ולא בכלום.
            זה שהאיד נמצא בסיטואציה טובה יותר לא משנה את העובדה הממש ברורה הזאת.

            ג׳יילין בראון שחקן עם תקרה ברורה מאוד, כל מי שראה אותו במכללות בשנה שעברה הבין שהוא היה מחכה גם מחוץ ללוטרי בשקט.
            במצב שאתה בוחר 3 אתה לא בויר מה שאתה צריך לעמדה מסויימת אלא אתה הולך על הכשרון הכי גדול על הלוח, בראון אחוק משם.

            אתה לא באמת השווית עכשיו את מארק גאסול(שכל העולם כבר הספיק להכיר ולהבין באיזה פוטנציאל מדובר עוד לפני שנכנס לליגה ומה גם שנבחר בכלל במעמקי הסיבוב השני) למה שבוסטון עשו עם יאבוסלה, עוד שחקן שכמעט כל הgm בליגה הודו שהוא בכלל לא היה על הלוח שלהם, משמע הוא בכלל היה מחכה לו בסיבוב השני, אפילו במעמקי הסיבוב השני.

            אתה מתכחש לדברים פשוטם מאוד, הgm שלך עושה שטויות שנה אחרי שנה בדראפט ועם בחירות סיבוב ראשון גבוהות כשהוא מתעלם מהכשרונות הכי חזקים על הלוח.
            אתה רגוע אם ללכת איתו לדראפט הקרוב, אני גם רגוע עם זה וכאוהד לייקרס.

        1. K, קצת קשה לי להאמין שאתה רציני כשאתה אומר את זה….

          כלל הקבוצות היום חיפשו להשיג בחירות כדי להכנס לדראפט הקרוב.

          בנוסף, אם אני מבין נכון, אתה אוהד הלייקרס.

          הקבוצה שאתה אוהד עושה זאת בעצמה ורוצה להשיג בחירה גבוהה ככל האפשר, כי הדראפט חזק.

          בנוסף, הלייקרס בעצמם ביצעו מהלך דומה לזה שבוסטון מעוניינים לבצע, כשהם בחרו את וורת'י במקום הראשון כשהם האלופים של העונה שהסתיימה.

          בכל מקרה -כל הפרקים עד כה היו טובים לקבוצה, אז אני לא יודע במה אתה צופה, אבל תנסה להעמיק בנתונים על הקבוצה ואולי כך גם תוכל להבין את טענותיי.

          1. שיערתי שלא תבין את הפאנץ׳.
            אין לי בעיה עם תוכנית חומש לבנייה על הדראפט הקרוב, אני אפילו ציינתי שזה הדבר שהכי כדאי לעשות עכשיו אם אתה לא חלק מקליבלנד או ג״ס בשלוש שנים הקרובות.

            הבעתי את התדהמה שלי מזה שאוהדים בבוסטון ממש הולכים לישון רגועים כשאיינג׳, סציפית הוא( הדראפטר הכי גרוע בליגה בפער של קילומטרים) מנסה להרגיע עם ״יש דראפט חזק ואנחנו מכוונים אליו בכל הכוח״.

          2. K, יש בוחרים הרבה יותר גרועים ממנו בליגה. הוא לא GM יוצא דופן בדראפט, אך הוא לא גרוע.

            ויש לו שכל ישר. אני לא רואה אותו בוחר פתאום בצורה יוצאת דופן בדראפט. הוא כן יודע מה הוא עושה. בתור אחד שעוקב אחריהם וגם מבקר את הקבוצה וההנהלה כשנדרש.

    1. זה בדיוק מה שאני חושב אבל יש פה מלכודת דבש
      זה דראפט של של PG וקשה לי להאמין שאם הם יקבלו בחירות 1/2
      הם לא יבחרו בבול או בפולץ או איך שלא קוראים לו במקרה הזה מה תעשה עם תומאס שאמור לקבל בסוף העונה הבאה חוזה MAX
      האם אתה מעביר בקיץ את תומאס או את הבחירה שלך או שאתה נותן לו MAX וששני השחקנים יתחרו על הדקות
      בעיות של עשרים מה שנקרא

      1. אנשים לא מבינים משהו – פולץ, השחקן שמועמד להיות הבחירה הראשונה, הוא קומבו גארד ולא רק רכז.

        יש לו פוטנציאל לשחק לצד תומאס ולא בהכרח במקומו.

        אני מאמין שכל בחירה שלא תהיה 1# הסלטיקס ינסו להעביר

      2. שאלה יהיו הצרות שלו בחיים, להחזיק גם בפולץ(או בבחירה 1,2 לפני הדראפט) וגם בתומאס.

        ברצינות אני לא יודע אם אתם צוחקים כשאתם מעלים לי את הדילמה הזאת.
        כי כל gm שמבין עניין מהחיים שלו היה מת להיות בסיטואציה הזאת וכשבקיץ עוד סביר שיחכו פול גורג וגם באטלר.

        אגב, הסכנה האמיתית עם איינג׳ זה שהוא בכלל לא יבחר בפולץ או בול למשל גם אם יוכל רק כי ״הוא לא צריך שחקן בעמד שלו״ כשgm בליגה מגיע עם כזה פיגור שכלי למעמד של בחירות טופ 5 אתה מבין שעפשהו נכשלו איתו בגילאים הרכים.
        הוא סכנה מהלכת בדראפט.

        1. K, אני לא יודע עם אתה צוחק או מעלה את הטענות הללו ברצינות….

          הסלטיקס חווים "צרות של עשירים"

          אפילו סטיב קר אמר שהקבוצה נמצאת במצב הכי טוב לקראת העתיד. איינג' שם אותם בעמדה הזאת. תמיד מזל או לא, הוא ביצע יותר מדי מהלכים כדי שיגידו שמדובר פה רק במזל שהיה לצידו. רוב מנהלי הליגה משבחים אותו על עבודתו. אני לא מבין למה השטנה הזאת כלפיו.

          אולי אני אוהד בוסטון, אך אני מדבר בצורה אובייקטיבית. זה כמו שאין לי בעייה להגיד שכרגע ללייקרס יש תלכיד מצויין בהנהלה לקראת העתיד בוולטון כמאמן, פלינקה כמנג'ר ומג'יק כנשיא המועדון.

          תנסה להסתכל על הנתונים מבחינה אובייקטיבית – באטלר וג'ורג' לא באמת בשוק….אל תאכיל את עצמך מהדיווחים. באטלר מעולם לא באמת היה מקרה רציני בשוק הטריידים והיחידים שיכולים להלחם עליו הם הסלטיקס, אך ע"פ מה שדרשו מהם, זה לא שווה את זה וגם אתה בוודאות תגיד זאת. וג'ורג' כנראה יהיה או בלייקרס או בפייסרס, לכן הוא בכלל לא רלוונטי.

          אז לבנות על שחקן טופ 4 מינימום מהדראפט ולא לתת תמורתו כלום זה חיסרון…?

          ואו לא יבחר בשחקן שלא יהיה פולץ, כי הוא צופה בעיקר בו, כולל מחלקת הסקאוטינג של המועדון.

          וכרגע, אם אתה נכנס לזה, אינגראם אצלכם גם לא נראה תותח על. זה אומר שמי שבחר בו רפה שכל? זה אומר שהוא באסט? כנראה שלא ואתה תחכה עוד טיפה כדי להכריז על זה….אז למה על בוסטון זה נכון לפעול ככה בעינייך?

          שורה תחתונה – תהיה אובייקטיבי. גם אם אתה אוהד קבוצה שונה מהם. אחרת, קשה לקחת את דברייך ברצינות…

          1. חחח באטלר לא בשוק? מוזר רק לפני ארבעה ימים התארח בפירסט טייק פה בנאשיונח טיוי והתחיל לספר עם איזה שחקנים היה מת לשחק וכל זה כשבישקגו כבר די נואשים למצוא לו בית חדש.
            ברור שיקגו מנסה להוציא עליו מה שצריך להוציא עליו כשאתה בוסטון ויש לך הרבה בחירות, למה ציפית?

            הוא יחכה כנראה בקיץ ואתה תראה בדיוק כמה ״הוא לא באמת בשוק״.

            שים לב שלא טענתי פה על עבודתו כgm במישור הרחב אלא רק על תיפקודו המכפיר ממש כדראפטר נוראי שמחזיק כבר כמה שנים באינספור בחירות סיבוב ראשון ושני שמהם יצא? סאלינג׳ר? אוליאניק?

            מה אתה נעלב? שתה מים קרים, הכל טוב, מקסימום תקחו את התיאום של נוביצקי בבחירה השנייה כי ממש צריך שחקן גבוה עם יד.

          2. ואגב, אין כבר אפשרות להגיב למעלה, אז אגיב כאן ואגיד שסמארט ורנדל זה ראייה שונה בינינו. אני בטוח שסמארט טוב ממנו, אך זאת דעתי ולכן לא אוכל להגיד שהוא טוב יותר או גרוע יותר מרנדל וכך זה גם תקף לגבייך. בראון לא היה מחכה באמצע הלוטרי. התקרה שלו גבוהה ממה שאתה טוען ואתה יכול להכנס לכלל האתרים שמסקרים את הדראפטים ותראה שכולם מסמנים לו תקרה גבוהה. אנשים התפלאו, כי כולם טענו שדאן הוא אצל הרוב בחירה מס'3, אך אפשר לראות שגם הוא לא כשרון יוצא דופן כרגע במינסוטה. ולגביי גאסול אני משווה מבחינת המסקנה שביצעת. כל עוד השחקן לא הגיע לליגה, אין לך סיבה מוצדקת לשפוט את יכולתו. אלא אם הוא לא מגיע כבר שתי עונות רצוף ואז זה באמת מעלה סימני שאלה. גם זיזיץ' וגם יבוסלה צפויים להגיע בקיץ ונראה בעתיד מה הולך להיות איתם. בכל מקרה, אם עדיין לא הצלחת להבין את הנקודה, תגיד לי ואנסה שוב להסביר לך.

            סה"כ אני חושב שאין מה להמשיך את הדיון כל כך, כי מרגיש לי קצת שאתה לא רציני בדעותייך. אם אני טועה, אז אני מתנצל, אבל יש לי תחושה שאתה מסתכל על החלטות הסלטיקס בתור אוהד לייקרס ששונא את בוסטון ולא כל כך ממקום בוגר. אין מומחה אחד בליגה (ואני מדבר על כאלה שלא שרופי הלייקרס….) שטוען שאיינג' בוחר גרוע בדראפט. קבוצות שרצו לבצע עסקאות לאחרונה עם הסלטיקס דרשו את סמארט ובראון בטריידים, כי גם בעיניהן הם בעלי תקרה גבוהה במיוחד. הם תורמים הרבה ומתפתחים בצורה טובה. אין מומחה אחד שטוען עד כה שהם מראים כיוון לקראת הכרזה על באסט. כרגע, אפילו ההפך נכון לגביהם והרבה מתרשמים מהיכולת של שניהם ברחבי הליגה. אם אתה לא מאמין לי, תעשה בדיקה. תקרא מאמרים. תשמע פודקאסטים של כתבים ואנליטים של הליגה. אל תכריז הסקות באופן מוחלט אם אין לך על מה לבסס אותן, מלבד דעתך האישית. אין בעייה שתגיד שזוהי דעתך. זכותך לחשוב ככה. אך לא נכון שתגיד שתגיד את דעותייך בצורה שהם עובדה, אם הם לא עובדה קיימת. אתה מסתכל על הדברים נטו מעיניים של אוהד מלא שטנה כלפיי הסלטיקס וחבל….

          3. ונחמד מצידך שאתה דואג לי אם אני נעלב. מעריך את זה. אך אני לא נעלב וזה בסדר. אני פשוט מרגיש שאתה מעלה טענות בצורה לא אובייקטיבית ולכן די קשה לי לקחת אותן ברצינות.

            הבחירות שהוא עשה טובות לטעמי וחשוב שלא נחטא בפרזנטיזם ונכריז על טעויות בדיעבד. זה מה שישראלים תמיד אוהבים לעשות…

            ואתה לא באמת רציני שאתה לוקח את ההתארחות שלו ב-FIRST TAKE ואומר שזה הוכחה לכך שהוא בשוק. אתה מבין שזה בכלל לא הוא שקובע? נכון שיש לו המון כח בידיים, אבל יש לו חוזה ארוך לפניו, אז השליטה לא ממש בידיו. ונניח באיזשהו עולם קוסמי היא כן – הוא גם אמר שזה לא אומר שהוא מכוון לעזוב, כשנתן ראיון לאחר מכן למדיה משיקגו. אז אל תיקח זאת באמת ברצינות.

            אם הוא יהיה רלוונטי בקיץ, זה משהו אחר לגמרי. בקיץ קבוצות יכולות לבנות שוב מהתחלה בצורה נכונה יותר ועם יותר הקלות. הגיוני ששם הוא יהיה זמין יותר.

            ואגב, בוסטון לא צריכה בהכרח שחקן גבוה עם יד. הם צריכים ריבאונדר וייתכן שקלעי נוסף. לא בהכרח בצבע. עדיף בכנפיים.

          4. יונתן אתה מגיב מופלא, אם זאת לאיינג אין מושג קלוש בבחירות דראפט/ ניצול שלהן למטרות טרייד.
            בראון היה אמור להיות בבחירה 15-20 , מה בדיוק ראית בשחקן הזה? התקרה שלו ברורה מאוד (במכללות אפשר לראות איזה יכולות פוטנציאליות יכולות להתווסף לשחקן ואיזה כלים הוא יוכל להוסיף למשחקו+ אפשר להעריך את התקרה שלו, תמיד יהיה מקרים נדירים כמו גרין קוואי איזייה …. אבל לרוב הניבוי מוצדק). לגיילן בראון יש יותר מדי חסרונות צריך לבשל אותו על אש קטנה כדי שאולי יהפוך לשחקן סביר בליגה ממש לא שווה בחירה 3 אם ראית אותו במכללות יכולת לראות שחקן ללא יכולת קליעה מ3 (בעמדה SF) פינישר וחודר בינוני, והדבר הנורא ביותר הוא כדרור רע מאוד וקבלת החלטות לקויה (כמעט ואי אפשר לתקן את הדברים האלה).אם אני אעבור איתך על הבחירות של איינג אתה לא תאמין כמה גרוע הוא כבוחר (שני רק לסקרמנטו), GM מצוין בוחר גרוע. לגבי דאן הוא היה ללא ספק בחירה טופ 3 ללא הפציעות שעבר בפרובידנס, אני בהחלט מאשים את טיבודו במקרה שלו הוא נראה כבוי וצל של השחקן שחשבתי שיהיה (בכללי עונה שעברה הדראפט היה חלש ביותר פרט לסימונס שהציג סט יכולות נדיר לשחקן בגובהו וגם הוא בא עם פגם בקליעה לא היה אף שחקן בדראפט שאפשר היה להגיד עליו שיכול לצמוח לסופרסטאר, במקרה של אינגרם באותה תקופה לא יכלת לדעת אם הוא בלוף או לא ולמזלנו הסתבר שלא).
            לגבי גימי באטלר כאשר שחקן מתראיין בצורה כזאת חייב לקפוץ להנהלה לא נורה אדומה אלא שלט חוצות שדורש טרייד. התקרה של בוסטון העונה ברורה מאוד טורנטו וגם וושינגטון (החולשה של הספסל תפגע) בה ושלא נדבר על קליבלנד חזקות ממנה.

          5. קוואי, גרין(אמ אס יו) ואייזהה(בוושינגטון הקטנה) הראו המון פוטנציאל במכללות, גיילן בראון לא הראה רבע ממה שכל השלושה האחה הראו.
            מה שהוא הראה זה בדיוק התקר לשחקן במקום 15-20 בדראפט לא חזק ועמוק כמו זה של השנה שעברה.

            וחצי מהgm בכלל הודו שלא היו חושבים לקחת אותו בטופ 10, אף מוק רציני לא דירג אותו שם שבוע לפני הדראפט ואל תבלבלו לי את המוח על אנליסטים ובלבולי מוח, אני חי את הדראפט והמכללות יום יום, שעה שעה וכולנו היינו פה לקרוא יממה אחרי הדראפט איך מהבוסטון גלוב ועד לאחרון הכתבים בcbs או sl תוהים איך הוא נלקח כל כך גבוה, זה היה גם המוקד לראיון עם איינג׳ שכיסה את כל הכותרות באתרים הגדולים כשהמון תהיות בכלל היו אם הוא הגיע עם תוכנית סדורה או שפשוט פעל תחת לחץ כי לא הצליח להוציא טרייד על הבחירה הזאת למרות שכל העולם ואשתו ידעו שניסה לעשות את זה והקדיש לזה כל דקה בערך ב48 שעות שלפני הדראפט.

            אז כנראה שאני לא מדמיין.

      1. לא נראה לי דדי. הוא החלום הרטוב של הווריורס. הוא אחד השומרים העלובים בעמדה. גם מו ווילאמס קלע בדאבל פיגרס לפני שעבר לאבס שנה שעברה ולא נראה לי שהיה חשוב לזכייה באליפות. אם הכוונה שלך היא שכעת קיירי יוכל לנוח מעט יותר בעונה הרגילה, ובכך ישמר מפציעה בפלייאוף אז כן יש לך נקודה.

        1. הכוונה שלי היא שעבור קליבלנד הוא תוספת פוטנציאלית סופר משמעותית והכי טובה שהם יכולים לחלום עליה בעמדה הכי בעייתית שלהם – איך שלא תהפוך את זה.

  68. פי ג'יי טאקר – מצויין לטורונטו בבור שבהשאיר רוס. טרייד בסר גם לפיניקס
    *
    שיקגו – WTF – האם סם פרסטי סיפר להם שכל רכז מחליף ב-OKC הוא בעצם אולסטאר שמחכה לפרוץ? OKC התחזקה רצח. מקדרמוט ליד ווסטברוק יחורר רשתות. שיקגו זה טמטום מתפרץ.
    דרון ווילאמס כנראה יגיע לקאבס לא?
    *
    שמישהו יסביר למה שיחררו את טרנס ג'ונס?

    רוי היברט לדנבר? אפקט קאזינס-דיוויס במערב?
    *
    פילדלפיה – דאלאס – הטרייד המעניין של הערב. הפסד גדול של פילי שלא הייתה צריכה להזיז את נואל בשביל אנדרסון (הבחירה היא בפועל סיבוב שני). אנדרסון אכן פוטנציאל אבל לא הצליח לשפר את הקליעה מבחוץ. והוא SG כן? נראה לי שזה נבע מתסכול שלא הצליחו להזיז את אוקפור והחליטו להשאיר אותו. אז המחיר על נואל ירד. להינקי זה לא היה קורה. דאלאס עשתה מהלך מדהים.

      1. ההנהלה של שיקגו מזעזעת. טאג' היה בחור הכי חיובי בקבוצה וחוץ מלופז היה היחיד שנתן עבודה באופן קונסיסטנטי בכל משחק

    1. בקשר ל-NO: כי ליד AD ו-DM צריך באמת גם את TJ? אולי הם מפנים מקום לדי-וויל ולאיזשהו SF שישתחרר.

      שיקגו הסתכלו על מה שקורה בדטרויט, ואמרו – כן, אנחנו רוצים קצת מזה, רק בדיוק ההיפך.

  69. הטרייד של היברט –

    זה פשוט עניין של מינימום השכר שקבוצה חייבת לשלם.
    דנבר לא הגיעו למינימום (לדעתי הם עדיין לא ממש שם אפילו עכשיו), אז למה לא להוסיף בחינם עוד שחקן מנוסה למרדף הפלייאוף שלהם – כי את הכסף שהוא מרוויח הם היו צריכים לשלם בכל מקרה (לחלק אותו בין שחקני הסגל האחרים).

    ומילווקי שמחו לחסוך את הכסף כי אין להם שום צורך בהיברט.

          1. +10

            ומאידך, הבעלים נותנים להם לעשות שטויות כבר זמן ממושך שעבר את גבול השנה, אז אני כבר לא יודע למה לצפות שם…

  70. מה שפול גורג׳ עושה בשעות האחרונות דרך הדלפות מכוונות זה אין לתאר, בצורה הכי ברוטאלית שיש הוא מבהיר שבקיץ יהיה יעד ברור שהוא ירצה להגיע אליו בטרייד והוא רק עוזר לגרום שזה יקרה במחיר לא יותר גבוה ממה שעכשיו הם יכולים להשיג(וגם כן מקבוצה אחת).

    1. בגלל זה ההנהלה כועסת על בירד, לפי דיווחים שמפורסמים כרגע.

      זה באמת מכה מתחת לחגורה כל ההתנהלות הזאת…אבל מה תעשה? הדרך היחידה של הפייסרס לעשות עם זה משהו זה להעביר אותו במועד הדראפט תמורת בחירה גבוהה ומה שעוד ניתן יהיה להשיג. אבל אני לא יודע כמה זה יצליח אם הדיווחים האלה ימשיכו לצוץ.

      יהיה מעניין לעקוב אחרי ההתפתחות הזאת כשנתקרב לדראפט

      1. אגב יונתן,
        לא חוכמה לשמוע את זה מ K אבל הבן אדם תותח בדראפט ייאמר לזכותו.
        מודה שלפעמים הוא מתאהב בשחקנים אבל ברוב המכריע הוא פוגע..

        לגבי איינג', שני הדראפטים האחרונים שלו היו ממש יום כיפור של בחירות דראפט. הוא הכניס את עצמו לבור דווקא בגלל שידעו שיש לו מלא נכסים.
        בשביל מה צריך 4 בחירות או כמה שזה לא יהיה בסיבוב השני.
        תהפוך 8 בחירות בינוניות במקרה הטוב ל 4 טובות.

        זה מזוכיזם מה שהלך אחרי ג'יילן בראון

        1. דקסטר, נראה שאני ממשיך להסכים איתך היום על רוב הדברים.

          מסכים איתך לגביי ההתנהלות עם הבחירות בדראפט האחרון.

          לא מחווה מלבב. בלשון המעטה….

          אבל אני אמשיך לציין שעד שלא נראה את יובוסלה וזיזיץ' במדים הירוקים בעונה הבאה, זה לא נכון לשפוט אותם.

          אם הם יראו שהם שחקני רוטציה לגיטימיים (ולא צריך יותר מזה במקומות שהם נבחרו), הדראפט שהוא ביצע גם ייחשב סולידי.

          1. יונתן,
            כנראה שבליל הטרייד ליין באמת הכל יכול לקרות…

            לא זה העניין מה ייצא מהם זה גם באיזה מקום לקחת אותם.
            יובוסלה בחירה 16?? אתה צוחק עלי?? זה טירוף.

            גם אם אני עושה אן דן דינו עם 8 בחירות אני יוצא עם בחירות סולדיות.
            ופה אני לא מגזים זה אשכרה ככה.

    2. הסיפור הוא שנגמרו ימי הילד טוב ירושלים של קאפצ'ק.
      הג'נרל מנג'ר היחיד בליגה שבאמת לא היה מדבר עם שחקנים לפני שהפכו לחופשיים…

      הגיעו ימי הקילר של פלינקה, ביחד עם מג'יק = מלינקה.

      אפשר להיות בטוחים שלפני שמג'יק בכלל מונה רשמית לתפקיד בלייקרס הוא דאג לעשות שיחה אינטימית עם ג'ורג'…

          1. חחחח לאט לאט דקסטר….בוא נגיע לדראפט ונראה משם.

            אבל אין ספק שההתנהלות כבר נראית משופרת פלאים.

            ואין מה לעשות, גם בתור אוהד הסלטיקס אני יודע להגיד את זה – ככה זה צריך להיות. רלוונטיות הלייקרס חשובה לליגה.

            אין מה לעשות, ההיסטוריה חתומה כך שכיום הלייקרס והסלטיקס הן אבני פינה חשובות מאוד ואילו יהפכו לקונטנדריות רציניות בשנית, זה יניע הרבה דברים חיוביים ב-NBA בעיניי.

        1. לא רק זה.
          מה שהבן אדם עושה הכי טוב בהגדרה – זה "למכור את הסחורה שלו" לשחקני נבא.
          בדיוק החולשה של הצמד ג'ימצ'אק = כריזמה.

          הסוכן הגדול האחרון (למרות שלא גדול כמו פלינקה) שהפך לג'נרל מנג'ר ?
          בוב מייארס מהווריורס…

          1. לזה אני לא דואג.
            הגיע הזמן שללייקרס יהיה מישהו בראש שאשכרה יודע מה הוא עושה ולא סתם נכשל עד שנופלות עליו בחירות דראפט.
            אני סתם דואג מדודו דהאניזציה של הליגה. למדתי בחיי לא לסמוך על סוכנים אלא אם כן הם מקבלים הרבה כסף כדי לעבוד לטובתי.

          2. דדי, תודה על המתכון הזה על בוב מאיירס. באמת עניין אותי מאיפה הלייקרס למדו את הטריק הזה של להפוך סוכן ל GM. לא סתם הבעלים של הווריורס אמר שהם "light-years ahead of the league"

          1. הוא לא יהיה יותר סוכן.
            כבר אמר שיעביר את העסק לעובדים שלו.

            אבל עדיין ירוויח עמלות מהחוזים הנוכחיים…

            מאד מעניין כמה הלייקרס היו צריכים לשלם כדי להביא מישהו כזה…

  71. חייב לציין גם לגביי הסלטיקס – המצב שלהם עם הבחירה מזכיר לי את המקרה מ-2007 קצת.

    גם שם הם היו מועמדים מובילים בהגרלה לסיים עם הבחירה הראשונה ובסוף הם סיימו במפח נפש עם הבחירה ה-4.

    הם הצליחו להפוך את הבחירה לריי אלן ומשם הבאת גארנט התגלגלה.

    השאלה האמיתית היא אם בקבוצה באמת מאמינים שפולץ מסוגל להפוך לקומבו גארד בליגה ולהצליח לשחק גם בעמדת השוטינג גארד לצד תומאס. כרגע, הדיווחים גורסים שבקבוצה רוצים לבנות על תומאס, אבל גם ההופעה שלו בפלייאוף עשוייה לקבוע מה יקרה בסוגיית עמדת הרכז בקבוצה.

    הסיטואציה הזאת הולכת להיות מעניינת במיוחד כשיגיע הדראפט עצמו.

    1. לא יכולתי להגיב למעלה..
      וכן גם אני רוצה לראות את הסלטיקס בחזרה בעניינים וכל ההתייחסות שלי כיצד הם צריכים לנהל את הנכסים שלי היתה אובייקטיבית לחלוטין.
      לבוסטון אסור לחכות שהמשטר של לברון יסתיים אלא צריכה לבצע הפיכה.
      יכול להיות שבאמת לא הבשילו התנאים אבל זה צריך להיות המיינד סט.

      לא לצפות לניסים ונפלאות מהדראפט. הפרשמנים של היום רק נראים מרשימים ויש להם הייפ מטורף. תראה את כריס דאן. לא כשרון גדול כמו בול או פולץ אך עדיין המרחק בין מה שציפו לקיים הוא די גדול.

      גם תומאס זאת בינתיים התעלות של העונה הזאת. שחקנים גדולים מחזיקים ביכולת הזאת לאורך זמן, וכמו שאמרת בוא נחכה לפלייאוף ונראה מי על אמת

      1. בינינו? אני באמת חושב שזה מה שהסלטיקס יבצעו בסוף.

        אני חושב שרק התעלות של תומאס גם בפלייאוף תגרום לספקנים להרגע. והאמת שבצדק. הריי אין לו מנוס מזה. אם כמה שיהיה מדהים ושובר שיאים בעונה הרגילה, אלו השחקנים שמתעלים בפלייאוף ששמם נחרט על ספרי ההיסטוריה.

        אני מאמין שאם הבחירה לא מסיימת 1#, הם מעבירים אותה.

        ושוב, אני מתחיל לחשוב שאנחנו מקבלים תקדימים דומים לקיץ 2007. אני חושב שהלייקרס והסלטיקס הולכים לבצע מהלכים מאזור הדראפט והלאה שיחזירו עטרה ליוזמה.

        נחייה ונראה

  72. לא יודע מי יותר בדיחה בלילה הזה- הפשעים נגד האנושות שעשה קולנג׳לו עם הטרייד על נואל(רק מראה כמה הינקי היה חריף וחד) או הפרומט אופיס של שיקגו.

    אני בכל זאת נותן את הפרס לשיקגו היות ואוקייסי קיבלה בדיוק מה שהייתה חייבת.

    הידית של מקדרמוט, הנוכחות תחת הסל של טאג׳.
    אולי טרייד ששווה מקום או 2 למעלה.

  73. הבולס כנראה עברו לטנקינג מהמקום ה-7. שזה אין לתאר. באטלר לא נשאר בקיץ בחרבה כזה. וויד באטלר ורונדו ישחקו על 5 מטר מרובע ללא פוסט אפ של טג' או הקליעה של מקדרמוט. כשפיין עולה מהספסל עם ה-33% מהשדה ו30% מהשלוש שלו. היו מחתימים את ברוק לופז ויוצרים לפחות מגדלי תאומים אמיתיים…ככה היה לפחות קצת צחוקים

    בירד הולך לבכות על מה שעשה עם ג'ורג'. הסוכנים היום ב7 דרגות יותר חכמים ומתוחכמים מה-GMים. אם אתה שולף אקדח כדאי שתשתמש בו. "לבדוק את המים"? מה אתה איש מכירות סוג ב? כמו שקאזינס עשה לקינגס לפני יומיים (כשהודיע שלא יחתום על הארכה בשום קבוצה שיועבר אליה) כך אנשיו של ג'ורג' הרגו את השוק אליו וכעת הכריש פלינקה יחטוף אותו בעבור נזיד עדשים בקיץ.

    סם הינקי היה ה-process. בריאן קולנג'לו excess

  74. כמעט שכחתי..
    אני שמח לאידו של וויד.
    עזב את הבית והמשפחה החמה בשביל משפחה בהפרעה.
    ואין אחד כמעט שלא צפה את זה.
    אפילו לא הרוויח יותר.
    הגאווה שלו נפגעה.. מסכן .. 20 מיליון לעונה ממש רחמים..
    הביא איתו קארמה רעה לתוך בית המשוגעים הזה.

    1. דקסטר, מה אתה מקשקש? ווייד הוא בן שיקגו. בנה לאמו כנסייה שם. הוא רצה לחזור לשיקגו לגידול בניו, ובקרוב תשמע שוב ממנו.

  75. כבר הוזכרה בכתבי זעפרני הבדיחה בסיפור אגדות
    שמי שזוכה בממלכה והנסיכה מספר בדיחה סודית וקורעת
    במיוחד: (אולי איני מדייק כי לא זוכר):
    "שיקגו בולס 2016" אולי זה גם 17

  76. דרון דאווין ויאליאמס בעט ב2 מאמנים לפחות
    עכשיו לברון בסכנה,
    חסר לנו שהשתלב יפה בקאבס,
    את קורבר חזיתי וגם גיא חזה,
    אם דרון משתלב אז באמת שם שדה מגנטי שמכשף אנשים.

  77. מנחם
    אני חייב לציין שמכל השיחות פה ומכל המהלכים האחרונים של פילי אני רק עכשיו מבין כמה צדקת בפוסט שכתבת על פיטוריו של הינקי
    עדיין אני באמת תוהה האם זו דרך התנהלות לגיטימית לקבוצת NBA.. כן הינקי בנה נכון לעתיד אבל אי רלוונטיות של 3-4 עונות שהיו אפילו על גבול המשפילות.. אם הייתי אוהד פילי לא יודע איך הייתי ממשיך לבוא כל ערב לתמוך בפרנצ'ייז שמתבזה כל יום מחדש
    בנוסף זה סוג של 'לא חוכמה' זה כמו לשחק פוקר ולא להיכנס לשולחן עד שאין לך יד רק עם אסים.. קצר רקוב לא?

      1. אמת
        הבחור עשה את שלו מבחינה ניהולית עכשיו הוא נח על זרי דפנה עם ההרצאות שהוא נותן
        סה"כ GM יחיד במינו לטוב ולרע

  78. או שאני מסתיר סירוב להודות שלברון מאמן טוב,
    שוטף את עצמי בטרפנטין להסיר כתמי אהדה חס וחלילה
    לקאבס,
    אהבתי את הדיבור בין גילרי לטפלון (קורע החדש של אפלטון)
    בהתחלה חשבתי כמו עידו וא"חכ טפלון שיכנע
    ששאמפראט שהיה טוב מספיק לקאבס פיתח רעמת שיער ובאזים
    תקשורתיים ולא את משחקו כנראה,
    עדיין נראית טעות לקאבס שעוד תחזית תתבדה שמעיף
    המאמנים פתאום יתחיל לשמור ויפרח כמו קורבר שקברו לפני.

  79. נהנתי מהשירשור מאד ולא בא לי שהעונה תמשיך
    למדתי מכם על הריגוש והחידוש בטריידים, (לשנים)
    תודה על התגובות, מאמין בהחלט שגם אחרים נהנים
    ותודה גיא על האינדיאני ממילכוד 22
    שהוא בעצם ספר כביכול של איסוף של תגובות מדהימות
    כל פיסקה יכולה לפוצץ מצחוק או להמם,
    בקפיצות קוואנטיות בזמן
    אך כן יש עלילה מרתקת מסעירה ומרשימה.
    כמו כאן בזכותכם.

  80. רוי היברט אין שחקן כזה, תוכיחו,
    טאקר נהדר
    ורועי ואתם בהחלט נהדרים.
    קשה למנות את התגובות הטובות כי רבות מידי.

  81. אין לי מושג אבל התאנדר הרוויחו את גיבסון ואת החיזוק לכנף-קליעה מבחוץ שכה חסרה להם עם מקדרמוט.
    דאלאס עם החתמה נהדרת של נואלס במחיר סביר מאוד , טאקר זה אחלה חיזוק לטורונטו ומחליף מעולה לקארול.

  82. כאוהד שיקאגו אין לי מושג מה הולך שם. אני כבר ויתרתי על הצלחה בשנים הקרובות. מאז שמייקל עזב, מלבד שנתיים שלוש מבטיחות (שדווקא הכי טובה בהן הייתה הסדרה של 4-3 מול בוסטון ולא השנה שסיימנו ראשונים והפסדנו בקלות ללברון) שיקאגו פשוט נוראים כל שנה. צריך לעשות שם בנייה מחדש אבל טוטאלית. לא רק בשחקנים, אלא גם בכל אנשי הצוות וההנהלה. דיי נגמר 🙁
    היה צריך להעביר את הבאטלר, ואת כל מי שאפשר מהקבוצה הזאת, תמורת כמה שיותר בחירות דראפט, ולקרטע לשנה שנתיים (לא 4-5 כמו פילי) למען עלייה מחדש.
    כרגע המצב על הפנים, וככה נמשיך לדשדש עוד שנים.

    1. הקרטוע של פילי זה הדבר הכי טוב שהם יכלו להביא על עצמם.
      כשאתה מקרטע 4-5 שנים אתה לא לוקח הימור על דראפט מסויים אלא אתה חי על מרחב של 4-5 דראטים שבסבירות גבוהה בטופ 3 מתישהו תתפוס דג שמשנה משחק, הם דגו שניים כאלה ועוד 3 שחקנים גבוהים שיפתחו קריירה טובה בליגה ומהרגע הראשון היו מצרך מבוקש מאוד לטריידים בליגה.

      נואל עבק עסור נזיד עדשים באחת ההחלטות הגרועות המיידיות של הגי אם שבא ״להציל את הפרנצייז״ מזוןעות הינקי.
      אין לי ספק שקולאנגלו הולך להרוס בשיטיות את כל מה שהם בנו.

  83. בקשר ללייקרס, אני חושב שהמהלכים עכשיו עם מג'יק ופלינקה מצויינים. מצד שני היו כאן אוהדי לייקרס (שמבינים הרבה יותר ממני, גם בליגה בכלליות, וגם בחוזי שכר והנהלות) כמו דדי, שהגנו על קופצ'אק בחירוף נפש בשנים האחרונות, והסבירו כמה ההתנהלות שלו גאונית.
    ומצד שני עכשיו הם פתאום מאוד מרוצים ומתלהבים.
    אז האם אתם בעצם מודים שקופצ'אק וההתנהלות של הלייקרס בכלל בשנים האחרונות הייתה מלאה בטעויות, או שמשהו אחר השתנה? מה ההסבר?

    1. חוסר האובייקטיביות שמאפיין כל אוהד באשר הוא.
      אני לעולם לא אוכל להיות אובייקטיבי בקשר לסאנס,
      אני לוקח יותר מדי ללב את מה שמתרחש בקבוצה.

      מה שמעניין הוא ההבדל בין אוהד הסאנס לאוהדי הלייקרס –
      אוהדי הלייקרס תמיד אופטימיים, תמיד משוכנעים שיהיה טוב.
      אוהדי הסאנס תמיד פסימיים. תמיד משוכנעים ש-"גרוע" מחכה מעבר לפינה.

      לא שזה מפתיע. מועדון אחד זכה ביותר אליפויות מאשר כל מועדון אחר. מועדון שני, לעולם לא זכה. וכנראה לעולם לא יזכה )-:

  84. הורטיקל כרגע בדק ומצא לופהול שהליגה אישרה המאפשר לאנדרו בוגוט לחזור לגולדן סטייט כבר עכשו מכיוון שמי שתשחרר אותו היא פילדלפיה שתשלם את שכרו ובכך דאלאס היא קבוצתו האחרונה והיא תהיה אסורה. החוק בפירוש מתייחס לקבוצה האחרונה ששיחררה אותו.

  85. הצוות החדש הראה איפוק טוב כשלא התפתה לזרוק 25 משחקים לפח ולזרוק לפח את כל הכשרון בקבוצה בשביל להשיג את גורג שיהיה זמין גם על המדף בקיץ ובמחיר נמוך יותר(כשבנוסף בסבירות לא נמוכה תהיה לנו בחירה ביד לשחק איתה).

    מה שכן פלינקה עשה וזה היה שקוף מאוד זה לדבר מאחורי הגב של כולם עם ג׳ורג׳ וחהכין את הקרקע תקשורתית לסחיטה של הקיץ.
    בירד יהיה עם הגב לקיר וחסר ברירה, זה הצעד הנכון לעשות.
    להתנהל לפי הפאניקה שח האוהדים היה משדר רק דברים רעים, טוב שזה לא קרה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט