הטור של לס לשבת: הודעה לגולשים, ו-"למה ספסל המערב ניבחר כפי שניבחר"

הודעה לגולשים: בעוד כשעה אשתי ואני זזים לפלורידה לשבועיים הבאים לבקר חברים (גייל), לתפוש שלווה (גייל ומנחם), לתפוש קצת שמש (מנחם), לצאת לים (מנחם) ולראות לטיניות כמעט ערומות (מנחם). אוקיי, יותר ברצינות: מעתה ועד הודעה חדשה זה יהיה הביקור הדו שנתי שלנו למקום בו גרנו כמעט תריסר שנים. אני יוצא לים כבר מחר ל-3 ימים עם מפרשית גדולה של חברים לדוג בחוף המערבי של פלורידה. התניתי תנאי לחברי לשייט שאנחנו לא מתרחקים יותר מ-10 מייל מהחוף, ושלוש פעמים ביממה אנחנו מגיעים למרינה כך שאוכל לבדוק שהכל בסדר עם האתר, ולענות לכל השטויות שלכם בתגובות. פדרו יחליף אותי כמסקר בימי שני ושלישי. כתבתי טורים למפרע, והכל ימשיך כאילו לא קרה דבר. אני כותב זאת רק למקרה חרום בו אאבד קשר אינטרנטי ולא תשמעו ממנו יום או יומיים ולכן גם לא יהיה 'טור' (אני רואה כמה מכם מוחאים כפיים!). אני מקווה שתמשיכו להיכנס ולהגיב כמה שיותר!

 

בברכה,

 

מנחם

 

***********************

ספסל המערב

 

כפי שהסברתי אתמול, חסרים לי מאד בספסל המערב ג'מל קרופורד וסטפן קרי, שאם אני 'מערבי' לא איכפת היה לי אם אפילו היו עולים בחמישייה. אבל בספסל של 7 אי אפשר להושוב 9, אז תמיד יהיו אלה 'שמגיע להם', והם לא ניבחרו.

 

*למרכוס אלדרידג':  בחלירה שנייה לאול סטאר.  הפאור פורוורד הזה של הבלייזרס קולע העונה 2020.7 עם 8.8 קרשים. הוא העלה את רמת משחקו העונה, והיום הוא אחד מהטופ POST SCORERS בלךיגה כולה.  הוןא הפחות ווקלי ותיאטרלי מכולם, ולכן ישנם אנשים שלא מבינים כמה טוב הוא.

 

*טים דנקן: כמו יין טוב, השחקן המבוגר הזה נראה כאילו הוא רק משתפר עם הזמן. הדבר היחיד שהוא לא יכול יותר זה לשמור על רמת משחק גבוהה 40 דקות כמו בעבר. זוהי בחירתו ה-14 לאול סטאר, ולצידו מספרים של 17.5 חיצים ו-9.8 ריב' (וכן 2.7 חסימות) במספר הדקות הקטן למשחק בקריירה הארוכה שלו. כנראה שישתמשו בו גם כפאור פורוורד וגם כסנטר במשחק.

 

*ג'יימס הארדן: נודע לי שכל המאמנים בחרו בו פה אחד. זוהי בחירתו הראשונה לאול סטאר כי באוקלהומה סיטי הוא 'הוחבא' מאחורי דוראנט ווסטברוק. ביוסטון הוא הכוכב הראשי עם 25.8 חיצים, 5.4 בונבונים, ו-1.9 גניבות למשחק. ביובטון הוא הפך ל-ELITE גארד בליגה כולה.

 

*דייויד לי: שחקן נוסף שניבחר פה אחד ע"י המאמנים. זוהי בחירתו השנייה לאול סטאר (הראשונה ב-=2010 כששיחק בניקס). הוא נותן בגולדן סטייט עונת קריירה של 19.6 נק' ו-10.8 ריב', כשהוא מהווה את סלע הגיברלטר בקבוצתו מוכת הפציעות. הוא אחד השחקנים הפופולריים ביותר בכל הליגה בין השחקנים ובין המאמנים. מזמן שכחו – ואיש לא מדבר יותר – על זה שהוא 'טווינר' לפאור פורוורד עם קומתו 'הנמוכה' מדי: שטויות במיץ עגבניות!

 

*טוני פרקר: בחירה חמישית לאול סטארס. הבנאדם לא מפסיק ליצור לספארס עם 19.8 נק' ב-52% ו-7.4 אס", כשבשנתו ה-12 בליגה הוא ממשיך להשתפר, והעונה השיפור חל בדיוק הדאונטאוני שלו. אני הייתי מעדיף לראות את ג'מל קרופורד במקומו כי ג'מל לא היה אף פעם באול-סטאר, וכנראה כבר לא יהיה.

 

*זאק רנדולף: סלע ענק תחת סל 'העיר של אלביס'. 16.1 נק' ו-11.8 ריב' כשלידו משחק מרק גאסול הוא הישג ענק. זוהי בחירה שנייה לזאק לאול סטארס.  כמו אלדרידג', הוא שחקן עניו ושקט, ולכן נחשדב לאנדרייטד בעיני. הוא הפרוטוטייפ של הפאור-פורוורד שניכתב בשמיים. הדבר היחיד שחסר לו להפוך לכמעט מושלם היא קליעת חצי מרחק.

 

*ראסל ווסטברוק: בחירה שלישית לאול סטארס. 22.7 נק' , 8.1 אס' , ו-5.3 ריב' – כשהוא כינור שני לקווין דוראנט – הוא כל מה שיש על אנשים לדעת. ה-8.1 אסיסטים שלו – טוב מ-70% מהפוינט גארדים הפותחים בליגה – הוא ההוכחה הטובה ביותר נגד הטענה שהוא 'שחקן אגואיסטי'. הוא הפוינט גארד הדינמי ביותר בכל הליגה, וכל מילה נוספת מיותרת.

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 62 תגובות

  1. תהנה בחופשה שלך מנחם
    ואני מסכים איתך בקשר לסטפן קרי וג'מל קרופורד השנה שגם הקבוצות שלהם מצליחות באמת היה מגיע להם להיכנס גם על חשבון טוני פארקר למרות שמגיע גם לו

  2. אולי נתחלף?
    פה בבסיס בעציון בין חברון לבית לחם יש שמש לא פחות חמה מפלורידה ונוף אתני מיוחד. מה אתה אומר מנחם?

  3. תהנה בפלורידה , הייתי אמור להגיע לניו יורק ביום ראשון מטעמי עבודה , אבל הנסיעה בוטלה בדקה ה 90 .( כמעט רכשתי כרטיסים לנטס מול מיאמי )
    רעיון לטור – תמונות עם מיטב הלטיניות והבקיניות של בסאות ביץ , אל תתרגש שאתה אוחז במצלמה …….

    כמעט כל הבחירות במערב לגיטימיות , הבחירה של הווארד הפותח שערורייתית .
    סטפן קרי חייב להיות אול סטאר אבל עם יד על הלב לווסטברוק הארדן וטוני פארקר קצת יותר טובים.
    קרופורוד מצויין אבל בטוח שלא אול סטאר במערב הכל כך חזק.

  4. לזאק רנדולף יש קליעה מחצע מרחק ועוד איך היו עונות שהוא זרק יותר מבחוץ שלא לדבר על איזה עונה שהוא היה זורק המון מהשלוש. כדי להשתפר ולהתייעל הוא מנסה להיות יותר אגרסיבי בממפיס ולתקוף יותר את הצבע ולזרוק פחות, כי קודם הוא יודע לעשות את זה מצויין לכל אורך הקריירה, וגם כדי לתת לגאסול להנות מזה כשהוא מרווח את המשחק.

  5. מנחם תעשה חיים, על כל תמונה שלך עם מולאטית אתה תקבל שדרוג מהחלילן מהמלין (מוביל את כל העכברושים) לאליל הופס.
    תמיד תזכור שפלורידה זה ים מולאטיות ודיג, אבל את החופש הכי טוב שלך עשית בצימרים של קיבוץ גונן !!

  6. מנחם, האם במסגרת פרויקט התרגומים נוכל לקבל את הכתבה של סספורטס אילוסטרייטד על לברון ג'יימס – ספורטאי השנה 2012? קצת ישן, אז מה

  7. סטפן קרי כן, ג'מאל קרופורד לא. מצטער אבל לפעמים הוא ממש חם ולפעמים לא, ואנחנו לא שומעים מספיק כשהוא לא אבל אני בתור אוהד קליפרס (קבוצתי השנייה) רואה את זה. הוא לא אולסטאר לדעתי, קרי כן.

    תהנה בפלורידה!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט