אירועי דיומא – 22.01.2020


היום – רבע גמר הגביע האיטלקי כאשר יובנטוס תארח את רומא למשחק מסקרן, וגם בפרמייר ליג תנסה מנצסטר יונייטד לסגור את הפער מצלסי שמעדה אתמול מול ארסנל.

כדורגל / ניר מועלם

רבע גמר הגביע האיטלקי :

*שווה צפייה* 21:45 יובנטוס – רומא, ספורט 3 : רק לפני כשבועיים(12/1) נפגשו השתיים במסגרת הליגה כאשר רומא אירחה את יובנטוס והמשחק נגמר ב2-1 ליובנטוס, האם הפעם התוצאה הסופית תהיה אחרת? לא בטוח. יובנטוס במקום הראשון בליגה ואחרי חודשים שהיא הייתה יחד עם אינטר, היא כבר התחילה לפתוח פער של 4 נקודות על פני המילאנזית הכחולה ואילו רומא שהייתה במקום ה-4, עדיין נמצאת שם עקב דעיכה של קליארי ועקב מעידות קטנות של אטאלנטה, כמו במחזור האחרון מול ספאל. יובנטוס מגיעה למשחק אחרי 2-1 בבית על פארמה בליגה ואחרי שבסיבוב הקודם ניצחה 4-0 בבית את אודינזה, ואילו רומא מגיעה אחרי ניצחון ליגה 3-1 בחוץ על גנואה, ואחרי שבסיבוב הקודם היא עברה את פארמה עם ניצחון חוץ 2-0. הימור – רונאלדו וחבריו יעברו את רומא ויעלו לחצי הגמר.

פרמייר ליג – מחזור 24 :

22:15 מנצסטר יונייטד – ברנלי, ספורט 2 : אחרי שאתמול צלסי וארסנל מעדו וסיימו בתיקו, יש היום הזדמנות פז לחניכיו של סולשיאר לצמק את הפער מצלסי ל-3 נקודות בלבד, כאשר יש עוד קצת פחות מחצי עונה לפנינו. יונייטד במקום ה-5 בליגה, ואילו ברנלי במקום ה-14, כאשר יונייטד מגיעה אחרי הפסד ליגה 2-0 לליברפול בחוץ ואילו ברנלי מגיעה אחרי ניצחון ביתי מפתיע על לסטר מהצמרת 2-1 בבית. הימור – זו ההזדמנות של סולשיאר וחניכיו לצמק את הפער מצלסי ולאייים על המקום בליגת האלופות לקראת העונה הבאה, ואני מאמין שבבית הם לא יפשלו וישיגו ניצחון, שישמח מאוד את רזי.

גביע המלך(ספרד ) – 32 האחרונות :

20:00 איביזה – ברצלונה : איביזה נמצאת בליגה השלישית בספרד, בבית 1 במקום ה-3( 2 נקודות פחות מתאלטיקו מדריד ב'), ואילו ברצלונה כמובן בליגה הראשונה, ובמקום הראשון יחד עם ריאל מדריד. אני לא ארחיב על המשחק יותר מידיי, וסביר להניח שנראה את קיקה סטיין מעלה שחקני ספסל בהרכב כדי שיצברו דקות וגם כי אין צורך לסכן שחקנים מהשורה הראשונה במשחק כזה. הימור – ברצלונה בשמינית הגמר. כרגע לא מפורסם שידור של המשחק.

22:00 האיחוד של סלמנקה – ריאל מדריד : אני מקווה שתרגמתי נכון את שמה של סלמנקה, אם לא, אני אשמח לתקן, רק תעדכנו אותי. אז סלמנקה מגיעה אלינו מהליגה השלישית בספרד, שם היא נמצאת בבית 2 ובמקום ה-16 מתוך 20 קבוצות, כאשר יש שם קבוצות כמו : בילבאו ב', ויאדוליד ב', סוסיאדד ב' וגם אוססונה ב' שעברו אותה בטבלה, כך שאני לא מאמין שתהיה לריאל מדריד שנמצאת בליגה הראשונה, במקום ה-2, יותר מידיי בעיות, וגם כאן, סביר להניח שנראה את זידאן עולה עם שחקני ספסל, כדי לתת להם דקות וגם כדי לא להעמיס ולסכן שחקני הרכב. הימור – ריאל בשמינית הגמר. כרגע לא מפורסם שידור של המשחק.

טניס / אלכס דוקורסקי

אליפות אוסטרליה הפתוחה – היום השלישי (תחילת הסיבוב השני)

לפני הכל, אתקן טעות שלי במהלך הסקירה שנכתבה שלשום במדור "דיומא" לקראת האליפות. כתבתי על אלכס דה מינואר, הטניסאי האוסטרלי המעולה בן ה-20, שיחד עם ניק קיריוס ואשלי בארטי ימשוך אליו את תשומת הלב והאהדה של הקהל המקומי. מסתבר כי דה מינואר לא משתתף בטורניר עקב פציעה בשרירי בטנו. הנחתי באופן טבעי, מבלי לבדוק, שהוא יקח חלק ולאחר שלא ראיתי אותו במשחקים השונים, בדקתי את העניין וגיליתי את הסיבה בעיטה הוא נעדר.

אתמול (שלישי) הושלם הסיבוב הראשון ללא הפתעות גדולות. רפאל נדאל ניצח את הוגו דליין הבוליביאני ועלה לסיבוב השני. דניאיל מדבדייב, המדורג רביעי בעולם, גבר בארבע מערכות על פרנסס טיאפו האמריקאי, שבשנה שעברה הגיע עד לרבע גמר הטורניר. שחקנים נוספים מהעשיריה הראשונה שהעפילו לסיבוב השני הם דומיניק תים ואלכסנדר זברב. ניק קיריוס ואלכסיי פופירין האוסטרליים שימחו את הקהל המקומי כשעלו אף הם לשלב הבא.

הטניס הקנדי עלה לכותרות בשנה האחרונה בעקבות הכשרונות הצעירים שמצטיינים בענף במדינה. המייג'ור הראשון של העשור מתברר בינתיים כמוצלח מעט פחות עבור הטניסאים מהמדינה הצפון-אמריקאית. ביאנקה אנדרסקו, שניצחה באליפות ארה"ב הפתוחה, לא משתתפת בגלל פציעה. נוסף על כך, שלושה טניסאים קנדיים הודחו בסיבוב הראשון. דניס שאפובלוב הפסיד למרטון פוצ'קוביץ' ההונגרי. פליקס אוג'ה עליאסים נוצח בידי ארנסט גולביס הלטבי וואצק פוספישיל, שמצטיין במשחק הזוגות, הודח בידי הטניסאי המבוגר בטורניר היחידים, איבו קארלוביץ' הקרואטי, שיחגוג 41 בפברואר (וכמובן נודע גם בזכות גובהו, 2.12, שמאפשר לו, בין היתר, להגיש בצורה יוצאת מן הכלל). שחקן גבוה (2.11) ומוכשר נוסף, ריילי אופלקה מארה"ב, לא יזכור לטובה את מזג האוויר הגשום במלבורן. אופלקה הוביל בשתי מערכות על המדורג 12 בעולם, פאביו פוניני האיטלקי, בטרם המשחק הופסק בגלל הגשם. האחרון הגיע חד יותר ליום השני והצליח להפוך את התוצאה כשניצח בשלוש המערכות הבאות ובמשחק כולו (המערכה המכרעת בין שני השחקנים הגיעה למצב של שישה משחקונים לכל, והחל מאליפות אוסטרליה הנוכחית, ההכרעה במערכה המכרעת, אם נדרשת, מתבצעת בשובר שוויון שנמשך עד 10 נקודות). משמעות הדבר עבור האיטלקי בן ה-32 הוא שני משחקים ביומיים רצופים, כיוון שכבר היום הוא יצטרך להתמודד מול ג'ורדן תומפסון האוסטרלי, שיהנה, כמובן, מאהדה רבה אליו מן הקהל האוסטרלי.

שתי אלופות עבר בטורניר שיחקו אתמול בסיבוב הראשון. אנג'ליק קרבר מגרמניה גברה על יריבה צעירה מאיטליה ואילו מריה שראפובה, האלופה לפני תריסר שנים שקיבלה כרטיס חופשי לטורניר, הודחה בידי דונה וקיץ' הקרואטית. המדורגות במקום השני והרביעי בעולם, קארולינה פלישקובה וסימונה האלפ, בהתאמה, עלו גם כן לסיבוב השני.

גברים (משחקים נבחרים)

נובאק דג'וקוביץ' (סרביה)-טאצומה איטו (יפן)
פאביו פוניני (איטליה)-ג'ורדן תומפסון (אוסטרליה)
סטפאנוס ציציפאס (יוון)-פיליפ קולשרייבר (גרמניה)
הוברט הורקאץ (פולין)-ג'ון מילמן (אוסטרליה)
בנואה פר (צרפת)-מארין צ'יליץ' (קרואטיה)
מתאו ברטיני (איטליה)-טניס סנדגרן (ארה"ב)

גריגור דימיטרוב (בולגריה)-טומי פול (ארה"ב)
רוג'ר פדרר (שוויץ)-פיליפ קראיינוביץ' (סרביה)

נשים

פטרה קביטובה (צ'כיה)-פאולה באדוסה (ספרד)
אשלי בארטי (אוסטרליה)-פולונה הרצוג (סלובניה)
סרינה וויליאמס (ארה"ב)-תמרה זידאנסק (סלובניה)
נאומי אוסאקה (יפן)-סאיסאי ז'אנג (סין)
קארולין ווזניאצקי (דנמרק)-דיאנה יאסטרמסקה (אוקראינה)
מדיסון קיז (ארה"ב)-ארנצ'ה רוס (הולנד)
ג'וליה גורגס (גרמניה)-פטרה מארטיץ' (קרואטיה)
קורי גאוף (ארה"ב)-סורנה קירסטאה (רומניה)

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור דאון אנדר – קטע 2

הקטע הראשון של המירוץ האוסטרלי היה בעל סיום מישורי, והסתיים במיאוץ סיום. מי שהתכבד לזכות בקטע הגראנד טור הראשון של העונה היה סם בנט. האלוף האירי הקדים בנינוחות את יאספר פיליפסן ואת אריק באסקה, ועושה רושם שהשידוך הטרי בינו ובין קבוצת קוויק סטפ יניב עוד נצחונות רבים, עם סבירות גבוהה שגם בהמשך המירוץ הזה.

קטע 2 הוא קטע גבעי (המורכב משני קטעי הקפות) ומסתיים בשיפוע קל. הקטע מתאים לאול אראונדרים כמו זוכה השנתיים הקודמות, דריל אימפי, אלוף העולם מאדס פדרסן ורוכבים כג'יי מקארתי או נתן האאס. ניתן לצפות בקטע בשעות הבוקר כאן.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. תודה.
    השובר שוויון עד 10 במערכה חמישית באוסטרליה התחיל בעונה שעברה. בארה"ב עושים שובר שוויון רגיל, בווימבלדון עושים שובר שוויון רגיל רק כשהמערכה החמישית מגיעה לשוויון 12 (מבחינתי זה מעולם לא קרה. תנו להדחיק.) ורק ברולאן גארוס עדיין משחקים עד הסוף במערכה חמישית

כתיבת תגובה

סגירת תפריט