מעורב הופס ליום שני: ייתכן שבקי המונד הצילה לפופ משחק! / מנחם לס

1.סטפן קרי סימן עיגול מסביב ה-1 למרץ בלוח השנה

הוא לא דיבר. הוא לא הצהיר. הוא לא הבהיר. הוא רק סימן.

היו ליחושים שהווריורס ביקשו ממנו לא לשחק העונה כי זה יגביר את סיכוייהם לבחירת דראפט ראשונה. לפי הליחושים ברשת (לא, אין לי לינק מיוחד או רפרנס, רק קראתי זאת פה ושם, ושמעתי זאת ב-NBA.TV) קרי הגיב שהוא לא יכול שלא לשחק עונה שלמה כי הוא יאבד יותר מדי מכישוריו, ובגילו קשה ביותר לחזור מאי-אקטיביות של שנה שלמה.

כמובן שסטיב קר יכול שלא לקרוא בשמו ולתת לו לשבת על הספסל 48 דקות כל משחק עד סוף העונה. אבל כשזה יקרה, יקרה עוד דבר: מרד שחקנים שיאורגן ע"י איגוד השחקנים. אילו פציעתו היתה רצועה בברך או בעקב, הקבוצה יכולה היתה לטעון שהם ניזהרים מפציעה נוספת. במקרה שלו של שבר עצם בכף היד, האיחוי הוא מושלם וקו השבר חזק עתה יותר מכל חלק אחר של העצם, אז איזה תרוץ ימצאו הווריורס?

סטף רוצה גם לפתח איזו שהיא קואורדינצית משחק עם ד'אנג'לו ראסל. הדרך היחידה שהווריורס יכולה לבטל טענה זו היא לעשות עליו טרייד, אבל, א) היא כנראה רוצה לאחוז בו, ו-ב) סטף ירצה לשחק בכל מקרה.

הווריורס, כפי שהיא היום, היא 34-10, הקבוצה עם הרקורד הגרוע בליגה.

2. היש מצב שבקי המונד הצילה לפופ את המשחק אמש נגד מיאמי?

במצב 100-105 ג'ימי באטלר עלה לסל ללייאפ והחסימה נקראה על ידי הזיברה גול טנדינג. פופ הזקן כבר לא רואה הכי טוב ולא שומע הכי טוב. אתם יודעים – בעיות זיקנה דומות לשלי.

בקי התפרצה. "CHALLENGE!!! CHALLENGE!!!". פופ שמע בקולה. מסתבר שהיא צדקה. ייתכן שזה היה המשחק!

3. עוד ג'ינג'י בין צלפי ה-3 הטובים בליגה

"זה הכל דייטת הפסקטריאן" – דייויס ברטנס, הלטבי הענק (2.10 מ') של וושינגטון ויזרדס אומר ל'וושינגטון פוסט'.

על מה ולמה 'הכל'? על שהלטבי הזה הנראה כדלעת צהובה עם כריזמה של זוקיני מטוגן הפך לאחד מקלעי השלשות הטובים ב-NBA, ועתה, ללא סטף קרי, הוא יכול לתת אפילו ויכוח טוב לשימון על "אחד מ-5 קלעי הטריי המעולים בליגה".

כולנו מכירים אותו מארבע שנותיו בספארס כשגרג פופוביץ הכניס אותו לרוב כדי לעורר עניין במשחק רדום שנוצח או הופסד הרבה לפני. הכנסתו היתה הווייה. HAPPENING. משהו להעלות חיוך על שפתי צופים הנירדמים משעמום. הוא קלע אז 6 נק' למשחק עם 40% מהעומק, אבל לפלח היו אז שחקנים לאליפות, והוא היה הקוריוז של דרום טכסס.

עם אשתו החמודה

היום? הוא קולע לויזרדס 15.3 נק' למשחק עם 43.4% מהטריי, והוא מסביר בכל הרצינות שמאומה לא השתנה מלבד הדיאטה. אז ככה: דייטת הפסקטריאן היא מה שאני אוכל אבל לא ידעתי שזה שמה: דיאטה המורכבת מדגים ופרות ים אחרים, והשאר צמחוני עם מינימום קרבו (CARBOHYDRATES) כשהדגש הוא על ירקות, דגנים, וגרעינים.

חבל שהדיאטה הזאת לא עובדת כל כך טוב עלי. אחת הסיבות היא שגיליתי ליד הבניין באטלנטה חנות פרסית עם פיסטוקים להרוג עבורם. מעדנים מכל ארצות ערב שגדלתי עליהם כילד. זה חלק מהדיאטה, אבל לא אם אתה מפצח חצי קילו פיסטוקים בערב אחד של 'מעורב. אחרת אני מרגיש טוב, מצויין אפילו לבן 82, אבל אתמול שיחקתי HORSE עם הנכדה ואני לא מצליח יותר להגיע לחישוק בזריקה מהקו – והכל בגלל הפיסטוקים בכרס.

השיפור במשחקו של ברטנס קרה כמעט בין לילה, והוא אחת הסיבות לשיפור של הויזרדס בחודש האחרון.

ברטנס בן ה-27 אמר לוושינגטון פוסט:

“. “I’m quicker, faster than everybody else in my position, and that’s what I try to use. I can run from one side to the other side. I’m probably covering more ground this way, sideways on the court, than up and down. It’s tough on defense. I’ve heard defenders complain to me in the game, ‘Can you stop for a second?’”

4. לו ויליאמס עם DICE CELEBRATION אחרי השלשה שלו…

5. הוא נשאל אחרי 'ריקוד הקוביה' אם נראה עוד כאלה:

(אגב, לו ויליאמס אוהב גם ללכת למרוצי סוסים. יום אחד הוא חזר הביתה ואשתו שאלה איך היה. "הכל היה עשר, אבל אני לא מבין כיצד ההוט-דוג עלה לי $4,800…")

6. תנו מבט ב-TOMAHAWK של ג'ה מוראנט משלשום!

אגב, ג'ה מוראנט (שהתחילו להשוות לאלן אייברסון, שהוא אגב השחקן האהוב על ג'ה מכולם) שלח מכתב כשהיה בתיכון לושאל אותו איזה תכונות אופי הוא צריך לפתח כדי להיות סופרסטאר. אייברסון ענה: "חוצפה, קנאה, שחצנות, ואגואיסטיות". (ביני לבין שימון, זאת התשובה הנכונה מכולן!)

7. אני הופך לאוהד של הקבוצה הביתית בעיר של 'חלף עם הרוח'

מאז שעזבתי את פלורידה לפני 10 שנים לא היתה לי קבוצה ביתית לאהוד. כשהגעתי לאטלנטה הייתי די אובד עצות. לא היתה לי בעיר אף קבוצה לאהוד מלבד ה'יונייטד' בכדורגל שזכתה באליפות ה-MLS לפני שנתיים והיתה רחוקה משחק אחד מלהגיע העונה שוב לאליפות. יונייטד היא ללא ספק קבוצה שאעקוב אחריה באהדה. אני מקווה שסיום העונה של ה'פלקונס' בפוטבול השאיר מקום לתקווה לעונה הבאה, וה'ברייבס' בבייסבול היתה קבוצה צעירה, טובה, שחייבת עוד שנה-שנתיים להתבגר ולהחזיר את ימיה הטובים כקדם. בהוקי-קרח אנחנו עדיין במיינור ליג אבל יש סכוי לעלייה לליגה הגדולה כי אטלנטה היא העיר הצומחת מספר 1 בארה"ב עם 1,500 מהגרים ליום הבאים הנה, והיום נודע ש'אמזון' פותחת את ההדקוורטר המזרחי שלה כאן בעיר. שדה התעופה שלנו כבר מס' 1 בעולם כמה שנים.

ומה בקשר למשחק שלך, דוק? שכחת שיש גם הופס בעיר?

אז ככה. וודי אלן אמר פעם שאם הסרט החדש שלו גרם לפחות לאדם אחד להיכנס לדיפרסיה הוא מרגיש עשה את שלו. באטלנטה האוקס כל משחק הכניס 18,000 לדיפרסיה. אני שמעתי את הסיפורים ולא בא לי אפילו להתעניין בקשר לקבוצה או אקרדיטציה למשחקים. על אקרדיטציה אני מוותר. את שלי עשיתי משך 50 שנה. מספיקה לי הטלוויזיה.

ובאטלנטה עד לפני שלושה שבועות חזיתי במשחקים אחרים כי חצי העונה הראשונה של ההאוקסהוא דבר שכדאי לשכוח. פתאום קרה משהו ויש מקום לתקווה: לראשונה העונה למאמן הרוקי לויד פירס ישנה קבוצה שלמה. ג'ון קולינס חזר לשחק. קווין הורטר חזר לשחק. השניים שיחקו עם הסופר-כוכב טריי יאנג רק 186 דקות עד עתה. הקבוצה היא 33-10, אי-שם מקום שני מאחרון בזנבה של הליגה.

היי, קומראדים, הקשיבו למה שיש לי לומר: יאנג, קולינס, והארטר? אלה הם 'הביג 3' של הקבוצה, ועם קאם רדיש וד'אנדרה האנטר ישנה חמישייה אמיתית.

מה שחסר היה מנהיג לחמישייה השנייה העולה מהספסל. ההבאה של ג'ף טיג היתה כדי למלא בדיוק את החסרון הזה. הנצחון ביום ששי 120-121 על הספארס היה הצעד הראשון. הנצחון על הפיניקס היווה את החותמת שמדובר כאן על לידה מחודשת של קבוצה שנבראה מחדש. כמובן שהיא רחוקה מדי מהפלייאוף אם כי היו דברים מעולם.

אני אומר זאת ללא היסוס: זוהי הקבוצה הטובה ביותר בין כל אלה שהן טובות יותר מהרקורד שלהן. זהו משפט חשוב לזכור כשאנו עומדים כמעט לפני פתיחת חצי העונה השנייה.

8. היקשים, מחשבות, ומסקנות נוספים מנצחון הלייקרס על הרוקטס

 כתבתי הרבה אחרי המהלומה שהנחיתה הלייקרס על הרוקטס, אבל יום אחרי צצות מחשבות נוספות, ומצטבר חומר לקטע נוסף בדיון. הנה דברים נוספים שיש לי לומר כפי שהם קופצים לי לראש ללא סדר הגיוני.

1.כל מי שחושב או עדיין מאמין שהלייקרס עומדים לעשות טרייד או מחפשים שחקן מחליף לקייל קוזמה, הצעתי היא שישנה את דעתו ומחשבתו. קוזמה הוא אוצר ללייקרס. השחקן השלישי בחשיבותו אחרי לברון ו-AD ברמות. הם ישנו את הכינוי 'לייקרס' (בין שימון וביני? הגיע הזמן. אני לא יודע על כל אגם ברדיוס 100 מייל מלוס אנג'לס מלבד כמה ביצות פה ושם) לפני שיעשו טרייד עליו. בדיוק על שחקנים עם הכריזמה והדם הקר בעורקים כמו שלו, הלייקרס חוגגת ונמצאת כמעט תמיד בטופ – או קרוב מאד אליו – כבר 70 שנה.

2. בסיום המשחק אמר מייק ד'אנטוני מאמן הרוקטס: "WE ARE NOT IN A BAD SPOT" והוסיף "ולכן כל אחד שיודע כדורסל ומכיר את הליגה לא שם אותנו במקום רע. אנחנו חיים ונושמים, ולא שמעתם את הציוץ האחרון מאיתנו". וכשהוא סיים ב-"WE ARE IN A GOOD SPOT" לא ידעתי אם לצחוק או לבכות. אולי מייק ד'אנטוני הוא מאמן שיכול להצליח עם הרוסטר שהיה לו פעם בפיניקס עם סטודמאייר בשיאו וסטיב נאש. ליוסטון רוקטס בהרכבה הנוכחי הוא אסון.

3. "WE ARE NOT IN A BAD SPOT!", אמר מייק ד'אנטוני. אז בבקשה שיסביר לאנשי הופס באיזה SPOT הם נמצאאים כשהלייקרס הפכו את המחצית השנייה למגרש המשחקים הפרטי שלהם, והכל ללא AD וראז'ון רונדו, ועתה הם מפסידי שלושה משחקים רצופים, 4 מ-5 האחרונים, והם במקום 6 במערב? ברור שהם יעשו את הפלייאוף. אבל נכון להיום הם משחקים ללא כל השראה, ללא רוח חיים, ללא הקרנה, השתוקקות, או להט. הם משחקים כקבוצה היודעת שחסרים לה חלקים חשובים והיא מנסה לבלף כך שלא יגלו את חסרונותיה.

4. פרנק ווגל אמר שנגד 'סמול-בול' עם קלעים כג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק 'אין ברירה אלא להשתמש בדאבל-טים'. אז מי שאמר שדאבל-טים על ג'יימס הארדן 'לא עובד' שיחשוב פעמיים. הוא קלע אמנם 34 נק' (באחת פחות מראסל ווסטברוק) אבל רק ב-8 מ-20 (שזה 40% מהפארקט, ותאמינו או לא, עבורו זה שיפור!), כולל 2 מ-9 מהטריי (22%). הוא גם איבד 6 כדורים, והרבה בגלל השמירה הכפולה עליו. אז הישנו מישהו כאן היכול להסביר לי מה לא עובד בדאבל-טים עליו?

5. כתבתי כבר אתמול שיוסטון לא מסוגלת להתמודד נגד הילדות הגדולות ללא סנטר ופאור פורוורד. קלינט קפלה – הסנטר – וטיג'יי טאקר – הפאור-פורוורד – לקחו יחד 20 ריבאונדים. לא מספיק, אבל מקובל. ומה בקשר לקליעות? שניהם י-ח-ד קלעו 14 נקודות. שניהם י-ח-ד זרקו רק 17 זריקות.

6. בשלושת המשחקים האחרונים – הפסדים כולם – יוסטון נאכלה ע"י כריס פול, אח"כ ע"י כרמלו אנטוני, ואמש נגד לייקרס בינונית שמשחקת מעל ראשה. חכו להיום נגד הסלטיקס לראות את הלייקרס היא FOR REAL. אני לא מאמין שהיא FOR REAL כשאחד מכוכביה הוא קרוסו, והשני דני גרין שהוא לא יותר מ-JOURNEYMAN הנידחף החוצה מקבוצה אחרי קבוצה. הוא קלעי שלשות מצויין, אבל רק כשאין עליו שמירה. אני שם עליו כסף באליפות השלשות באול-סטאר, אבל זה קלעי מצויין ללא שמירה שלא מסוגל ליצור לעצמו זריקה, והשמירה של יוסטון עליו היתה מתחת לכל ביקורת.

7. משום-מה איש לא מזכיר את האדם האחראי על הרכב היוסטון רוקטס המשחקת עם ROSTER צולע ביותר ששמו דרל מוריי. הוא לא רק חיסל חלק ניכבד מאד מהכנסות הליגה מסין (קראתי היום שסף המשכורת יירד בגללו לאורך ורוחב כל הליגה בעונה הבאה), אלא הוא גם האחראי להרכב הקבוצה החסרה פרונטליין רציני שמתאים לבק-קורט שלה. משום מה הוא הטפלון ברוקטס שמאומה לא נידבק עליו ואיש לא מאשים אותו ברוסטר המוזר והנחות של הקבוצה. למזלו הארדן מציל אותו כבר 3-4 שנים ויוסטון עדיין מגיעה די רחוק, אבל זהו, הבלוף ניגמר כי הארדן לא מסוגל לעשות יותר את פלאי העבר (וגם למדו סוף-סוף כיצד לשמור, או לפחות לעצור אותו).

8. אני לא אוהב את דווייט האוארד וזאת בשפה עדינה. אני זוכר את כל מה שעבר איתו מאז ימיו באורלנדו מג'יק. ואז השנה האומללה בלייקרס, ואחריה שנה אוממלה לא פחות ביוסטון (2013-2014). שלשום הלייקרס והרוקטס ראו שחקן שונה לחלוטין משהיה להן (דווייט שיחק בלייקרס ב-2012-13). שלשום הוא קלע בדקות ששיחק 6 נקודות, קטף 10 ריבאונדים, וחסם שלושה, והכל ב-24 דקות משחק. הוא נראה מאושר, ומתלהב לעלות מהספסל. גם בלייקרס של אז וגם ברוקטס של אז הוא עשה מהומות כשרצו שיעלה מהספסל.

9. לברון נראה כאילו שלשחק עם או בלי AD – לא משנה עבורו לכאן או לכאן. ללא AD הוא והלייקרס 1-4 כשלברון קולע בכל הנצחונות לפחות 30 נקודות. במשחק היחיד בו לא קלע 30, נגד אורלנדו, הוא עשה קרייר-היי של 19 אסיסטים. היש מצב שהוא משחק בימים טרופים אלה את הכדורסל הטוב ביותר שלי, עם או בלי AD? ייתכן מאד.

10. בעוד שלושה ימים לברון ישחק לראשונה העונה נגד קיירי אירוינג. קיירי קבר את עצמו לפני 3 ימים כשהתלונן ש"לנטס אין רוסטר מספיק טוב". מה הוא עוד אמר? "WE NEED A FUCKING PLAYMAKER".זה קבר אותו עמוק באדמת ברוקלין. הדרך היחידה לצאת מהקבר תהיה עליונות ברורה על לברון, עם נצחון הנטס על הלייקרס. וואללה כמה שאני רוצה שזה יקרה!

11. פעם חשבתי שבראד סטיבנס הוא מאמן עליון על פרנק ווגל. היום אני בטוח שטעיתי, ושווגל מאמן עליון על סטיבנס. אולי הערב נקבל תשובה – חלקית לפחות – לשאלה.

9. סבוניס נשאל הערב על הטריפל דאבל הראשון בקריירה! (תשובתו מתחת לתמונה)

אחרי המשחק הנהדר שלו סבוניס נשאל להרגשתו אחרי הטריפל-דאבל הראשון שלו בקריירה (ב-NBA)

הוא ענה: "כמובן שאני נירגש. זה לא דבר שקורה לך הרבה פעמים בקריירה…!"

10. היום לפני 52 שנה, ולפני 40 שנה:

*היום לפני 52 שנה: אלבין הייז מנצח את לו אלסינדור ו-UCLA וקוטע שיא רצף-נצחונות של UCLA!

אלבין הייז, הפאור פורוורד של אוניברסיטת יוסטון, קולע 39 נקודות ומנצח את לו אלסינדור ו-UCLA בתוצאה 71-69 לעיני שיא צופים של 52,693 ב'אסטרודום' של יוסטון – שיא צופים של NCAA או NBA שעמד משך שנים רבות.

*היום לפני 40 שנה: ארה"ב מבטלת השתתפותה באולימפיאדת מוסקבה

הנשיא קרטר מודיע בתכנית הטלוויזיה "MEET THE PRESS" שבגלל סירוב בריה"מ לסגת מאפגניסטן, ארה"ב מבטלת את השתתפותה באולימפידת מוסקבה בקיץ של אותה שנה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 37 תגובות

  1. פרנק ווגל לא מקבל מספיק קרדיט על הצלחת הלייקרס העונה. נבנתה מסביב ללברון ודייויס קבוצה בצלמו ובדמותו-
    .
    ההגנה שלהם מדורגת במקום ה-3 בליגה. איך הם עושים את זה?
    .
    גגות, והרבה מהם. הכי הרבה גגות למשחק, וחשוב יותר – גגות לפוזשן.
    חטיפות. מקום 3 בחטיפות לפוזשן.
    גרימת איבודי כדור. מקום 5 באיבודים של היריבות לפוזשן.
    הגנה על ה-3. מקום 4 באחוזי היריבות מטווח ה-3.
    .
    מי שזוכר את אינדיאנה של ווגל, מבין איך ההגנה של הקבוצה הנוכחית נבנתה כאשר היא סובבת את האיום המתמיד של 3 הגבוהים בצבע (דייויס, מגי, דווייט), והגנת הפרימטר של הגארדים (בראדלי, פופ, גרין).
    .
    החדשות הכי טובות עבור אוהדי הלייקרס? איך שההגנה תפקדה גם כאשר דייויס לא שיחק. דייויס השנה (ובכלל) הוא אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה. העובדה שהלייקרס מצליחים לשחק הגנה טובה כל כך בלעדיו, רק מלמדת על עד כמה הם עוד יכולים להשתפר (צריך לזכור – זו למעשה קבוצה חדשה).
    .
    תודה, מנחם.

    1. ווגל בהחלט הפתעת השנה.
      סוף הקדנציה באינדי והתקופה באורלנדו היו רעות מאוד.
      ואז לחזור ככה ועוד בסיר הלחץ של הלייקרס + שיקוץ שונא וניל ומאמניך זה מרשיך מאוד והפתעה עצומה.
      וזה כשעוד נחש ארסי משמש לך כעוזר.
      כנגד כל הציפיות

      1. +1 חכה חכה אנחנו באמצע העונה ,השיקוץ עוד יכול להכניס את כולם לבלנדר.
        לגבי דברי הכפירה של מנחם,אולי אלוהים יסלח לך,אנחנו ב -ללל מבטלים לך את החברות

        1. יהיה צמוד עד הסוף אבל לא רואה את בוסטון מנצחת. בוסטון יבואו גם במוטיבציה יהיה משחק טוב בשעה חרא. תקציר יספיק. לפחות ארגנו לי טריי ב9 וחצי.

  2. תודה דוק נפלא.
    ברטנס שינה רק דבר אחד – וזה לא הדיאטה.
    הוא שינה מאמן.
    עכשיו יש מאמן שמאמין בו, מכיר ביכולותיו (קלע השלשות מס' 1 בליגה כשהספלאש פצועים, ועוד מעמדת הפאואר), ומשחק עליו.
    פופ מעולם לא נתן לו אמון וקרדיט למרות שיכולותיו היו ברורות.
    הגיע זמנו של פופ לפרוש ולהעביר את השרביט לבקי.

  3. קטע נהדר על דיוויס ברטנס. לדעתי הוא יהיה נשק שובר שיוויון אם יגיע לקבוצה שצריכה גבוהים שקולעים כמו מילווקי או פילדלפיה. חושב שזה יקרה – טוב מכדי לסיים את העונה בוויזארדס. חבל שלא נשאר בספרס עם החופש הזה לזרוק מרחוק.

  4. תודה על המעורב.
    לגבי קוזמה והלייקרס אז כתבתי את זה גם אתמול.עד עכשיו שדיוויס ולברון בריאים,קוזמה לא מצליח להשתלב.העלייה מהספסל לא עושה לו טוב. השאלה העיקרית היא איך באמת משלבים את קוזמה שיפגין את היכולות שלו כמו עכשיו גם שדיוויס בריא.לעלות אותו בחמישייה תגרום ל2 דברים.
    האחד שדיוויס ישחק כסנטר מה שיגרום לו מרמור וחוסר חשק.ודבר שני מעבר לחוסר חשק ולאי רצון של דיוויס לעבור לעמדה מספר 5 אז אין מה לעשות השילוב של דיוויס כ4 ליד מגי/הווארד עובד ועובד טוב.(חוץ מהקטע שדיוויס הרבה פעמיים מסתפק בזריקות מרחוק).
    ולכן זאת בעיה איך גורמים לקוזמה להביא את מלוא הפוטנציאל שלו

  5. תודה על המעורב מנחם.
    תאמין לי שאני ושאר אוהדי יוסטון, מתחרפנים כבר מהקיץ על הסגל הלא מאוזן הזה, ואני יודע טוב מאוד לכוון את האשמה למורי (בניגוד לצורת המשחק, שם ברור שזה על דאנטוני).
    וזה הזוי שאין אפילו חלקי-שמועות על רקילת טרייד כזה או אחר שיביא פורוורד נורמלי לקבוצה, שיגרום לטאקר להרגיש פחות בודד.
    מבחינתי – גורדון, האוס, מקלמור, ריברס, סאפלושה וקלמונס – כולם סחירים. שישמרו גג 2 מהם, ואת השאר, בתוספת מה שנשאר מהבחירות דרטפט העתידיות, יהוו תמורה לאיזה פורוורד נורמלי.
    אז אולי יהיה סגל סביר, שיוכל לעבור גג סיבוס בפלייאוף.
    הסגל הנוכחי לא שווה מעבר סיבוב, ובקושי שווה פלייאוף.

    1. נכון. אבל עד היום מורי תמיד ידע לשלוף טריידים מהשרוול אז אני שומר לו אמונים שהוא עובד על כך במרץ.
      איגואדלה על המדף, לא?
      אם רק היתה נכונות לזרוק קצת יותר מחצי מרחק (אנחה עמוקה), אללי, אם רק היתה נכונות כזאת, אולי יוסטון היתה יותר טובה

      1. זוהי הנקודה היחידה שלי לאופטימיות – מורי בדרך כלל יודע לשמור על שקט ןפתאום לשלוף טרייד / החתמה מעולים.
        לדוגמה, לפני עונת 12/13, שלקבוצה היה סגל שזעק לוטרי (בהובלת ג׳רמי לין ופאקינג עומר אשיק), ופתאום הביא את הארדן בתמורה לבאמת כלום (קווין מרטין, ג׳רמי לאמב ובחירת סיבוב ראשון שהפכה לסטיבן אדאמס).
        מצד שני בשנים האחרונות הוא קצת נחלש בטריידים, כמו הטרייד המיותר עם פיניקס בקיץ שעבר ששלח את אנדרסון ומלטון בתמורה לברנדון נייט ומרקיז כריס – שניהם כבר לא איתנו.
        או הטרייד ששלח את קובינגטון לפילי, לא זוכר כבר בתמורה למי אבל גם הוא ממזמן לא איתנו..

        1. אנדרסון ומלטון?
          זה שאין שמועות אומר רק שאין הדלפות ולא שלא עובדים על טריידים. פרסטי למשל לא מוציא הגה. השמועות ניזונות שרוצים להדליף אז מדליפים.
          אין ליוסטון באמת במה לסחור רק לקוות שממפיס יסכימו לתת את קראודר או שמיני יתנו את קובינגטון על חוזים יותר קצרים. חוץ מזה אני מתקשה מאד לראות מישהו סביר מגיע.
          אולי בארטנס? חסר ליוסטון קלעי 3. ווש יתנו אותו על צנדלר

            1. לא יודע הם נתנו את אוברה על אריזה אז חשבתי לנסות שוב

  6. ווסטברוק נקלע לקשיים כשיש מולו שומר גבוה שמפריע לו בחדירה לסל, זה מה שעשה קוזמה. לקלוע מבחוץ ווסטברוק הרי לא ממש מצליח ברמה גבוהה. . .
    לפי שטח שדה התעופה בערב הסעודית הכי גדול בעולם, דנבר שני ודאלאס שלישי (מעניין למה . . .).
    לפי כמות נוסעים אטלנטה ראשון אבל השדה הסיני החדש אמור לעקוף אותו בקרוב.

  7. ללייקרס יש עוד לאן להשתפר בהתקפה, הם עוד לומדים אחד את השני
    למשל, בכמה משחקים רונדו וקוזמה היו בריאים בו זמנית?
    סדרה שלהם עם הקליפרס תהיה סדרת האליפות לדעתי, בהינתן שלא יהיו פציעות משמעותיות

  8. אחלה מעורב.
    מורי אשם. הוא החתים את ד'אנטוני … והויתור על אריזה וא מוטה היה טעות פאטלית שלו. אולי הוא ישלוף שפן. ככה אין להם שום סיכוי
    בארטנס – פופ אכן מייבש שחקנים, בד"כ זה עובד בשנה השניה. לגביי העונה בוושינגטון זה לא ממש השוואה לכלום. אי אפשר לדעת כי הם משחקים בקצב מטורף וללא הגנה,
    ווגל מאמן טוב מאוד, כשנותנים לו סגל סביר + ולעבוד הוא מוציא מהקבוצות שלו את המירב.
    סטיבנס מאמן מצויים אבל מנהל משחק פחות חד.
    אני אשמח לראות את בקי מחליפה את פופ אבל יש לו עוד כמה שנים, לא דחוף לי לראוחת את זה עכשיו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט