מעורב הופס לשבת / מנחם לס

1.תעשו לי טובה

אתמול היו שלושה שהתקיפו אותי על שלברון לא כלול בחמישיית ה-MVP שלי לקראת חצי העונה. הבעייה? לא עשיתי כל רשימה כזאת.

זאת לא היתה רשימה שלי. רק כתבתי מה שאחד העתונאים (שהוא די בעניינים כתב). אני מסכים – כמוהו – שמי שעושה ממנו שוב שחקן מצויין הוא AD, אבל ללא קשר, רשימת המועמדים שלי ל-MVP ברגע זה הם 1) יאניס, 2) אנטוני דייויס, 3) עוד לא החלטתי בין לברון והארדן. אחד משניהם.

אז אני מבקש: או שתדלגו על הפוסטים שלי לחלוטין, אבל אם ניכנסים תקראו את הכתוב ולא תישמעו כמפגרים.

2. ראיתם מה שדאלאס עשתה לפילי?

*בושה להיות מזרחי.

*הסיקסרס היא קבוצה מביכה.

*בן סימונס לא שווה חצי גרוש בתור פוינט גארד!

*בראון הוא אחד מהמאמנים החלשים בליגה.

*ג'ואל אמביד הוא השחקן הטוב, הכוכב היחידי, בסיקסרס!(33 דקות. 12 מ-24 ל-33 נק', ו-17 ריבאונדים)

3. ובדאלאס?

*טים הרדאוויי ג'וניור הוא כוכב של ממש שזריחתו התאחרה מעט בגלל לוקה דונצ'יץ

*פרוז'ינגיס מפתיע אותי מאד (מאד!) לטובה: 10 מ-19 ל-24 ו-18 קרשים. הוא גם נשמע סימפטי מאד בראיונות אחרי המשחק:

4. הליגה בפניקה. לכן היא רצינית ביותר על 'טורניר אמצע עונה' – מיליון דולאר לשחקן לקבוצה המנצחת (לשחקן המרוויח 30 זה לא מזיז)!

ראיתם את משחקי הערב (ששי בערב)?

אני לא צוחק.

ממש קומדיה. משחקי שכונה. הארלם גלוב טרוטרס. שחקנים (ראיתם את ג'ה מוראנט?) מתרוממים למטר מעל הסל ובמקום דאנק כמעט שוברים את החישוק. שחקנים מחמיצים דאנק בריצה כשנעשה עליהם פאול, וכשהם על הפארקט בא חבר קבוצה לעשות להם CPR מ(הנשמה מלאכותית).

דאלאס מובילה ב-16 על הסיקסרס שמשחקת כמו בני לוד (או הני אשקלון, או בני מחנה יהודה. בני 'מישהו'), ולפתע הסיקסרס מצמצמת ל-6 ב-2:56 דק'. משחק שכונה. משחק פרוע. משחק ללא הגנות. כאילו אף אחד לא שם קצוץ.

למה זה איכפת לי?

עם ליגה מסריחה כזאת, כיצד נצליח להמשיך עם 'הופס' מעניין ומרתק? האתר הקטן שלנו תלוי ב-NBA טובה, וה-NBA היא על הפנים.ץ

אדם סילבר – בפניקה והיסטריה – רוצה לעשות משהו לתת לליגה זריקת אדרנלין: טורניר אמצע עונה לכל ה-30 קבוצות בשיטת הנוק-אאוט, מיליון דולארים לכל שחקן של הקבוצה המנצחת.

זה יהיה מין טורניר בסגנון נוק-אאוט. כנראה יוסיפו את הקבוצה המובילה בליגת ה-"G" וקבוצת יורוליג כדי שיהיה טורניר של 32 קבוצות, ואז 16, 8, 4, 2, ואלופה. הכל ייארך שבוע אחד.

לבן סימונס מ'ההרינגר' היה מה לומר בנידון, עם רעיון טוב יותר:

כאילו שאין מספיק משחקי כדורסל בליגה. הוא רוצה להוסיף עוד. לחנוק אותנו עם משחקי כדורסל שלא נוכל אפילו לפתוח את הפה ולהתלונן.

5. ג'יימס ווייסמן לאן?

אני מאמין שג'יימס ווייסמן – הסנטר של אונ' ממפיס (ה-י-ה הסנטר שלהם עד אתמול) יהיה בחירת הדראפט הראשונה.

נהנינו לראותו ארבעה-חמישה שבועות, והפעם הבאה שנראה אותו תהיה, כנראה, בליגת הקיץ. אני לא מאמין שהוא יסכים להשתתף באיזה שהוא PRE-DRAFT TRYOUT שכמה קבוצות תצענה, או באחד מהטורנירים הקטנים שהחלו לצוץ לאחרונה, ומשתתפיםפ בהם בעיקר שחקנים המרגישים שיש להם מה להוכיח.

הוא הודיע שלשום שהוא מסיים את הסמסטר כי 'אני מסיים מה שהבטחתי להתחיל והבטחתי לסיים את הסמסטר הראשון', אבל לא משחק או מתאמן יותר.

אין כאן כל עניין של בעיות לימודים (להיפך; מהאקדמיק דין של האוניברסיטה נודע שהוא ב-'GOOD STANDING'), ואין עניין של פציעה. לפי צ'רניה מ-THE ATHLETIC – –

. This was a personal decision by Wiseman and his family, not one borne out of the necessity of circumstances.

בואו נגיד שגם ה-2.16 מ' הזה קיבל כמה טלפונים מסוכנים עתידיים וכאלה, ו'הובטח' לו שהוא בחירה 1-5, אז למה לקחת צ'אנס? מה יהיה יתרונו להמשיך לשחק בממפיס, לסכן פציעה, ולך תדע – אולי בטורניר ה-NCAA הוא לא יצליח מי-יודע-מה, בעיקר בגלל שהוא בוודאי לא ישחק 'ALL OUT', כמו שאומר החבר שלי שימון.

עהוא לא זאיון ויליאמסון, אבל אומרים עליו שהוא יהיה בחמישיית ההגנה של ה-NBA כבר בעונתו הראשונה, יהיה פקטור התקפי, והוא מין 7.5 עד 8 לסנטר בגובהו בקליעת שלוש.

ישנה גם דיעה נוגדת הטוענת שמה ששחקן כדורסל עושה זה לשחק כדורסל, וכששחקן משחק עם מחשבות במעמקי מוחו – 'תיזהר, אל תיפצע!' הוא מועמד מס' 1 לפציעה, וטיב משחקו יורד לוואדי.

כמובן ישנם הרעים שמיד טוענים שהוא לא שווה את השם היהודי שלו, והוא החליט לא לשחק כדי להיבחר גבוה בין 1 ל-5 כי הוא חושש דשאם ישחק – מדובר על 'אול-אאוט' – הרבה ממגרעותיו תתגלינה והוא יירד בבחירה עד יציאה מהלוטרי.

הדיעה שלי?

ה-NBA מלאה בסנטרים. לא צריכים עוד סנטרים שהם גבוהים בגובה 2.14-2.16 שהם מה שפעם קראנו 'פיבוטים', או 'שחקני ציר'. היום רוצים שחקנים מוורסיטליים, ואם לווייסמן ישנה חולשה, חולשתו היא שהוא 'סנטר טיפוסי' ישר מספר הלימוד למאמנים בבית הספר למאמנים בוינגייט. אין לו כמעט POSITION VERSATILITY.

אסכם: הסיפור עליו הוא זה. הוא 2.16 עם מוטת ידיים של 2.22. הוא מאד FLUID ו'נראה' מצויין כשחקן כדורסל עם תנועות קלאסיות, מסירה טובה, ואפילו כדרור נורמלי, שלסנטר זה משהו מאד לא נורמלי. מהוא גםפ בחור נאה וכפי ששמעתי – מאד סימפטי.

העוא ייבחר בדראפט 1, 2 או 3. עדיף לו לשבת בבית, להתאמן במשקולות ועם מאמן פרטי, לראות הרבה טיווי, ולא להשמין. עתידו מובטח.

6. למי ג'יימס ווייסמן יתאים כמו כפפה ליד?

צדקתם!

 לגולדן סטייט ווריורס!!!

מה שקרה לווריורס הוא אחד הדברים המוזרים, העצובים, והמכוערים בכל תולדות הליגה. דריימונד גרין לא מסוגל להוביל ולהנהיג גבוצה. הוא שחקן משלים במקרה הטוב. לקווין לוני אין את זה.

סטפן קרי וקליי ת'ומפסון יחזרו לקבוצה שבורה ומרוסקת הזקוקה ל-LIFT רציני, ומייד עם תחילת העונה הבאה.

תארו לכם שלפתע יש להם צעיר בן 19, 2.16 מ' מצויין עם מוטת זרועות מסן פרנציסקו עד אוקלנד, סנטר מצויין ונייד שאף פעם לא היה להם. הסנטרים שהם בחרו בדראפט טאומרי ספלמן ומרקיז קריס לא מביאים את הסחורה. אין להם את מה שהקבוצה צריכה כדי להתרומם.

עם דאנג'לו ראסל, סטפן קרי, קליי ת'ומפסון, דריימונד גרין, וג'יימס ווייסמן (והרוקי אריק פסקל שמחזיקים ממנו מאד) – ועם מאמן כסטיב קר שכמה מכם מאמינים שהוא מאמן גדול – הם יכולים לחזור לטופ במערב!

7. האסימון נפל: זורקים שלשות כי לא יודעים שום דבר אחר!

כתבתי לכם כבר על הפניקה של הליגה. אני לא צוחק. תדעו לכם שאתם חוזים בכדורסל המחורבן ביותר מזה שנים.

היוםן צחוקים החליפו מסירות, פיק-אנד-רול, משחק על צד חלש וצד חזק. ראיתם את ג'ה מוראנט? מתרומם עם 'הטומהאוק' האדיר שלו, ואז מפוצץ ממש את ה-RIM. הכדור, במקום שייקבר בטבעת מקפץ כמעט עד ראש האולם.

ואז היה ההארלם גלוב טרוטרס במשחק של מיאמי בניקס עם החטאת דאנק של WINDMILL שלאחריו השחקן המחטיא שוכב על הפארקט וחברו עושה עליו CPR להחייאה.

הכל מצחיק. הכל על הכיפאק. אבל לא נשארנו באמצע הלילה לחזות בקומדיות.

ועכשיו גם ברור לי למה כל השלשות האלה: כי מלבד הווריורס של לפני שנתיים-שלוש שאר הקבוצות משתמשות בשלוש כברירה אחרונה. לא יודעים לעשות שום דדבר אחר לקלוע סל קל אחרי תרגיל מתוחכם.

ה-NBA לא מת. נמשיך לחזות בו. אבל אנשים כמג'יק, ג'רי ווסט, אוסקאר רוברטסון, ג'ון סטוקטון, מייקל ג'ורדן, ולארי בירד מסתכלים ולא מאמינים לאיזו דרגת של 'אחד-על-אחד', ומשחק אשכרה שכונתי, הפך המשחק שהם השאירו ליורשים.

8. זוכרים את ג'ורדן קלרקסון? ראיתם מה הוא עשה הערב לממפיס?

ממש שמחה בקאבס: ג'ורדו קלרקסון: 30 דקות. 12 מ-17 מהפארקט. 6 מ-8 מה-3. ל-33 חיצים!

קווין לאב: 28 דקות. 6 מ-13. 5 מפ-11 מהטריי. 13 קרשים. 21 חיצים. כולם אוהבים את כולם. כיף לראות אותם ככה!

9. ג'יילן בראון וג'ייסון טאטום באים, משחקים, מנצחים. שום דבר FANCY. דוק רזי מנענע ראשו בהסכמה. הוא לא מחפש מג'יק. כל מה שהוא רוצה זה עוד 'W' קטן, ואליפות המזרח. אח"כ אלוהים גדול.

10. שי גילגוס-אלכסנדר מה'תאנדר' – נפלא ביותר הערב!!! – בדרך לקרייר-היי

11. תראו את טאקו פול. בלרינה בגובה 2.30!

12. טאקו בול – CULT-HERO חדש בעיר השעועית!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 83 תגובות

  1. מסכים אתך שה NBA "מלאה בסנטרים בגובה של 2.14מ' ומעלה". אבל כמה סנטרים טובים יש בליגה? אולי 5. שאני מנתח BOXSCORE אני לא מסתכל רק על מספר הנקודות והריבאונדים. אני בוחן גם את מספר הדקות שהסנטר משחק. ניראה לי שרוב הקבוצות פותחות את המשחק עם סנטר טבעי אבל מהר מאוד עוברות ל Small Ball. זה מתחבר עם מה שכתבת למעלה שהמשחק נהפך למטווח שלשות במקום למהלכי כדורסל בסיסיים.

  2. 1. אחלה מעורב = תודה דוק
    ==
    2. הליגה אכן מגעילה יותר ויותר = אין הגנות וכל הצגה של תוקף
    הופכת להיות AND 1
    ==
    3. הפתרון? שינוי השיפוט ולחזור לסגנון הקשוח של שנות ה80 / 90
    ==
    אחרת זה באמת הופך לבדיחה

  3. אחלה מעורב מנחם רק כמה הערות. אי אפשר כל הזמן לחזור לשנות ה70 וה80 וה90
    היה כדורסל גם אחרי זה. שאק וקובי ודאנקן וג'ינובלי ופירס וגארנט ואייברסון ונוביצקי וויד ודטרוייט וגולדן וקרי ודוראנט וקליי ועוד לא מעט שחקנים וגם של לברון המעפן.
    אני מסכים שבשנתיים האחרונות ההידרדרות היא חדה ועדין כדאי לזכור שהיה כדורסל גם בשנות ה2000.
    אני מאמין שבאיזשהו שלב יבינו שם את הרמז דרך הכיס וישנו חלק מהעיוותים.
    .
    התכוונת לטאקו פול (נשמע כמו מנה ישרו-מקסיקנית אם קוראים את ה "פ" דגושה) ולא בול שכנראה בילבלת עם בול בול.
    .
    ג'ורדן קלארקסון הוא שחקן שהיה יכול לעזורללייקרס של היום.
    .
    שיזהרו שם עם החגיגות על קווין לאב שלא ישבר ויפצע יהרסו להם את הטרייד. חוץ מזה עשו חגיגות כאילו זכו באליפות, בסך הכל ניצחו את ממפיס

    1. ועוד משהו JAYson tatum ו- JAYlen brown זה בעצם אותו שחקן. נשבע לכם
      33.8 דק, 19.6 נק, 7 רב, 2.1 אס, 1.1 חט, 0.4 בלוק, 1.9 אב, 36.5% מהשלוש, 7.4 FG —- בראון
      34.3 דק, 20.8 נק, 7 רב, 2.8 אס, 1.4 חט, 0.8 בלוק, 2.2 אב, 35.4% מהשלוש, 7.5 FG —- טאטום

        1. ממש לא נגר על 3 מ 4 לבראון מול 3.3 מ4 לטייטום
          זה נמוך אבל הוא לא הולך הרבה לקו וגם טייטם לא (דווקא מחזק את הטענה שזה אותו שחקן), בכמות זריקות כזו זה לא מספיק משקף.
          היום לדוגמא הוא היה 4 מ 5 וטייטום 4 מ 4

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        אייס אנד פאייר
        יום עסל יום בסל
        טום וג'רי
        אבוט וקוסטלו
        בייוויס ובאטהד
        דון קישוט וסנשה
        וכו'

  4. מעורב נפלא דוק, שמח שנפל לכל האוהדים באתר מה שכתבתי במשך שנים שדריימונד גרין שחקן משלים, שבלי שלושת הגדולים הוא לא מסוגל להוביל את הפועל נס ציונה, והוא יוביל את הלוחמים לבחירה הראשונה בדראפט , שמח שהדיון נסגר ופשוט כיף לחזור לתגובות עבר ולהנות מכל רגע.
    .
    אותו דבר לגבי סימונס שהייתי מחליף אותו במכונת כביסה הוא לא השחקן שיוביל אותנו לאליפות , הוא דריימונד גרין משופר התקפית והגנה אישית טובה יותר הוא יכול לפרוח בהרכב של 4 אולסטארים סביבו, צריך להטריד אותו

    1. כרגיל אתה משמיץ ומתנסח ביהירות ("מחליף אותו במכונת כביסה").
      גרין הוא hof מוכח, אחד מגדולי שחקני ההגנה בליגה בעשור האחרון ואחד השחקנים האינטלגנטים והמגוונים שיש לליגה הזאת להציע.
      במצבה של הווריירס ועם הסגל המביך שלה, הוא עושה בשכל ולא מסכן עצמו בפציעות מיותרות. הבחור כבר לא צעיר.
      לגבי סימונס – לא מחסידיו והשוואה בינו לבין גרין היא לא רלבנטית משום היבט שהוא

      1. זיו ראינו מה קורה שאין לידו כוכבים , כמו שכתבתי תמיד המנוע הלב החלק הכי חשוב זה חרטא, גולדן סטייט נצחה אך ורק בזכות התקפה והוא תפס גב עליהם ראינו מה קורה העונה ללא קרי דוראנט וקליי כשהוא המנוע מקום אחרון בליגה

        1. הוא מעולם לא היה סקורר. כאלה לע חסרים בליגה (הארדן, קמבה ווקר, טריי יאנג, ושות').
          גם מנוע משובח לא יעבוד כשהשלדה מפורקת, וגם לב חזק לא יעזור כשמערכת העצבים מפוררת.
          עומד מאחורי דבריי – דריימונד גרין הוא מהטובים שבטובים שידעה הליגה הזו בעשור האחרון.
          ומבחינות רבות.

          1. אוי זיו כמה שטויות אתה כותב , כנראה שהחיים בדרום אמריקה משפיעים על המחשבה דרימונד גרין הוא האוברייטד מספר אחת בליגה בעשור האחרון, לא סתם הוא נבחר כך על ידי השחקנים, לא סתם הוא מוביל את הווריורס לבחירה ראשונה בדראפט יש לידו הרי אולסטאר בדמות דיאנגלו ראסל, ואתה זוכר איך הם פתחו שקרי לידו את העונה?

            1. חבריקו
              דריי MVP

            2. ברוך, פנמה נמצאת במרכז אמריקה.
              דוגמה נוספת לבלבול שלך והטעויות הנלוות

            3. https://www.hoops.co.il/?p=161573
              פרייסלס, ברוך רובין
              ״
              מי יודע מי ייפצע? גרין זה משמעות של נגר לווינגסטון גמר קריירה, גולדן בטייט ניצחו בגלל ההתקפה בגלל 3 הגדולים לא בגלל גרין, נראה כמה יהיו שווים עונה הבאה עם״ הבורג החשוב במכונה ״ והמנוע של הקבוצה , לדעתי 30 נצחונות בערך.
              .
              גרין שחקן משלים גיא יכול לצעוק כמה שהוא רוצה אולסטאר וכמה שהתקשורת בחרה אותו לשם בסוף אולסטארים זה יצרני נקודות״
              .
              הגנה קבוצה עושים , זה הסיבה שהגנה של גרין ״מגן העונה״ ושל גולדן סטייט הייתה בינונית העונה, הוא נבחר לפני לילארד לאולסטאר ולפני הארדן לחמישיית העונה, אתה חשוב שהוא כזה? איך בדיוק דומיננטי בדני צדי המגרש אןתה קבוצה שקלע למד קלעה עליה באופנסיב רייטינג של 118, וטורנטו קלעה על ההגנה הרעועה של קליבלנד באופנסיב רייטינג 101 נקודות.

              פשוט תענוג הכל כתוב במרשתת שחור על גבי לבן
              .

    2. ברוך עד מתי תעוות את הדברים שנאמרו? אתה מנפנף ב"אמרתי לכם" הזה אלף פעם אבל אף אחד לא התווכח איתך על הנקודה שגרין לא סקורר. השאלות שעלו הן מהן היכולות של הלוחמים בלעדיו הגנתית והאם היכולת שלהם לייצר סלים תלויה ביכולת שלו להניע משחק. לזה עדיין אין לנו תשובות ואני מקווה שגם לא יהיו, כי צריך תקופה ממשוכת בה קליי וקרי ישחקו וגרין לא (יעני יהיה פצוע ואני מקווה שזה לא יקרה)
      אמרתי לכם!

        1. תגדיר טופ 24. כן היו נקודות שהיעדרות שלו הייתה סופר קריטית (גמר 16 וכו).. שמעון אני מציע שתמצא את האנשים האלה ותן להם בראש עם האמרתי לך כמה שבא לך.

          1. חגי אחד מ24 השחקנים הטובים בעולם אולסטאר זה הוויכוח שהיה, הוא לעולם לא היה אחד מהם, הכל כתוב שחור על גבי לבן על גבי המרשתת אני אביא היום קישורים שתראה ותצחק יחד איתי

            1. מהזיכרון שלי מה שקרה זה שעבר עכבר בחדר, אתם החלטתם שמדובר בפיל. מאז שניכם רצים בכל מקום, מנסים לצוד את הפיל הדמיוני שראיתם וקוראים לכולם פילים בתקווה שמישהו יודה.

            2. אתה כל כך להוט להוכיח את הנקודה הזו אז תגדיר פעם אחת ולתמיד קריטריונים ברורים ובוא נגמור עם הסיפור הזה.
              .
              האם שחקנים שממוקסמים בשיטה מסוימת הם בדירוג שלך במיקום אבסולוטי או יחסי? נגיד סטף או יאניס מה המיקום שלהם? יאניס לפני עידן בודהצלר (רשמתי נכון?) וסטף לפני קר ואחרי דורנט, מה המיקום שלהם? אם הוא השתנה אז מה הסיבות לכך?

            3. כמו שטענתי תמיד יאניס סטף … וכאלה יצרני נקודות הם אולסטארים אמיתיים, הם יצרני נקודות סטף ללא קר גם שחקן על אותו דבר יאניס ללא בונדלהצר… גרין שחקן משלים נגר שהגנה לא התמקדה בו ורק בגלל הפה הגדול החשיבו אותו באתר לטופ 15 בליגה

  5. כל מי שמשמיץ את גרין, שזה בערך כל מי שכותב עליו, מפספס את העיקר. ג"ס בתוקף הנסיבות נכנסה למצב של טאנקינג ואם כבר טאנקינג אז עם כל הלב כדי לקבל בחירת דראפט גבוהה. גרין וקר מבינים את זה ולכן הם לא מתאמצים לנצח. לעיתים נדמה שקר מציב בכוונה בסוף משחק הרכב שברור שלא ינצח. קר וגרין משתמשים בעונה כהזדמנות לימוד עבור הצעירים. פוטנציאל יש אבל רק חלקם יעלו כתה בשנה הבאה.

    ויזמן הוא סנטר אידיאלי לג"ס. אחד שעושה הגנה ויתן 10 – 15 נקודות בהתקפה מתחת לסל. אם ג"ס יצליחו לבחור בו (זה אם רציני) הם מסודרים לשנתיים שלוש הבאות.

    נקודה אחרונה, מנחם השמיץ את לוני. לוני סובל הפציעה שלאונרד גרם לו בסידרת הגמר שנה שעברה. כל הקיץ הוא לא התאמן וכשכבר חזר לאימונים נפצע וגם התגלתה אצלו בעיה נוירולוגית ברגל. יתכן שהוא כבר לא יצליח לחזור למשחק סדיר אבל לשאלת הישלו את זה או לו, כששיחק הוא בהחלט הראה שיש לו את זה. אפשר לשאול את הארדן מי השומר שהקשה עליו יותר מכולם בג"ס

    1. אהה פתאום גרין לא מתאמץ… ועם קרי בתחילת העונה הוא התאמץ או לא? די אתם מביכים מרמים את עצמכם. הוא היה אופ 4 בגולדן והיום הוא אופציה 2. אם היה אופציה אחד המצב היה יותר גרוע.

      גם לונזו וסימונס לא מתאמצים הם שחקני פלייאוף 😂😂😂😂😂

      וכמיטב הציטטות של דריי יש שחני עונה סדירה ויש שחקני פלייאוף סימונס דריי לונזו ורונדו הם שחקני פלייאוף עונה רגילה לא בשבילם 😁😁😁😁😂😂😂😂

      מעולם לא רכב נגר כזה עם ביג 3 כזה. היחיד שהתקרב לזה זה רונדו על הגב של הביג 3 של בוסטון

      1. לא התאמץ חחחחחחח בושה שאתם כותבים את זה כן בא בכוונה להפסיד קולע לסל של עצמו אין לאפס כישרון להיות כוכב זה למה רשמנו שהוא אף פעם לא היה אולסטאר (בדומה לרונדו) אלא נבחר רק בגלל פה גדול

  6. Amen Preacher!!
    Aint that The Truth!!
    Praise Halleluja!!

    האמת היא שבכלל לא בא לי לראות משחקים. אני נגעל. אני מרגיש את הזלזול של השחקנים למקצוע ולספורט כאילו בועטים לי באשכים ויורקים לי בפרצוף…אבל מה, אני כל כך רגיל שהמשחק הזה חלק מהחיים שלי…אין סיכוי שאני מעביר יום בלעדיו.

    חושב שיש הרבה שחקניי נ.ב.א היום שהיו צריכים לעשות הסבה לאתלטיקה. זה מה שהם הכי אוהבים…לרוץ הכי מהר שהם יכולים…לקפוץ הכי גבוהה…להשתמש בכל הכח שלהם…אבל כדורסל זה לא משחק כזה. זה משחק של שכל, תזמון, חינוך, ידע וקבוצתיות.
    שילכו לקפוץ משולש…במוט…קפיצה לגובה…תעשו טובה אתם לא שחקניי כדורסל.

    תראה את הבן של לברון, שיערות בביצים עוד אין לו אבל ESPN. שידורים מחוף לחוף. זה מוגזם.
    האבולוציה הטבעית של האדם מואצת והאנשים האלה מעולם לא מתבגרים.
    הכל יוצא משליטה. ביקורת ובקשה לשחק "כדורסל של פעם" זו "גזענות"…להנחיל מרות לשחקנים זה "עוול רוחני".
    השחקנים האלה לוקחים את המשחק היפה הזה ועמו יוצרים תת תרבות נוקמת בתרבות האמריקאית המסורתית.

    הייתי לוקח את כל 15 הכוכבים הגדולים בליגה ושם אותם בקבוצה אחת.
    בוא נראה מה שווה כל הכשרון והכסף בעולם, כאשר הוא צריך לשחק כדורסל מול 5 גברים אחרים.

    1. כדורסל זה בדיוק זה סלים הטבעות וריצות. לשכל אין שום קשר, שכל לך לאקדמיה ותקרא מחקרים.
      כדורסל או ספורט בכלל זה ענפיםמשל ילדים קטנים לכיף ולכושר גופני קופצים הכי גבוה הכי רחוק מטביעים מכדררים. ידע חינוך גם לך תראה רופאים ומדעני מוח. חינוך אצל מורים.
      קבוצתיות ותזמון בצבא. תזמון בעסקים.
      אתם מדמיינים את המשחק של משהו שהוא לא. זה קרקס ושואו דריבל קרוסאובר זה כמו ליצן שמקפיץ 10 כדורים בקרקס דאנק זה כמו אקרובט שהולך על חבל בקרקס.
      כל מה שציינת קשור לכדורסל בדיוק כמו לקרקס. זה תכלס משחק של ילדים בו 10 שחקנים רודפים אחרי הכדור. כנל כדורגל.
      הנוסטלגיה שלכם וזריקת התחושות למשחק של ילדים מצחיקה אותי.

      1. מי יותר ילד?
        שחקן שלא יכול לקבל הוראות ממאמן, לשים את הכדור על הרצפה…להריץ פיק אנד רול אחריי 13 שניות ולעשות סל משעמם כמו של דאנקן?
        או שחקן שתופס את הכדור, דוהר הכי חזק ומהר שהוא יכול, בלי קשר לתוצאה, לקבוצה או למשחק, קופץ הכי גבוהה שהוא יכול, מאפס את השעון זריקות אחרי 4 שניות ומנסה להטביע?

        1. נו דאנקן? השחקן הכי משעמם בהיסטוריה זה הדוגמא שלך? עיני העגל שאתה נרדם בצפייה בו? מי משלם כרטיס על טימי? ועל טימי אחד אני מביא לך מייקל בירד מגיק קובי שאק שקופצים יותר גבוה ומטביעים יותר.
          על מי אנשים ישלמו כרטיס דאנקן או קובי?
          ותגיד מי עשה ויעשה יותר כסף בקריירה דאנקן או המרקד מיוסטון?
          את מי באים לראות מסי או לבנדובסקי?
          כדורסל כל מהותו זה שיקלעו לסל משחק פשוט סהכ. למה פופ הגאון עם הכדורסל הבסיסי לא מצליח לנצח את מיידי השלשות המלהטטים? כרגע זו השיטה המנצחת אם מישהו ימצא נוסחא אחרת יאמצו אותה. הכדורסל התקדם כל נגר פתאום יכול לדפוק לך שלשה מהלוגו כמו ברוק לופז בזמן ששחקנים כמוהו בשנות ה80 שימשו כניצב לתת מכות.

          1. תראה, אני לא באמת חושב שמדובר כאן בפעריי דורות…
            כי "דור" זה לא בהכרח "קצב".
            כמו שמנחם מוכיח פה, שהוא עדיין יכול לכתוב יותר מכל כתב בן 16 מדי יום.
            זו שאלה של טעם ועומק רוחני.
            הכאוטיקה הזו היא אמנם מאוד מרגשת וסוחפת…אך לא בריאה לחיים.
            אין לי מושג מה גילך וכ"ו ואני אומר שזה גם לא הכי חשוב…
            אלא קצב החיים, טעמם, סגנונם ועומקם מתפרשים כמעט בכל דבר שאנחנו עושים.
            אפשר לאכול חתיכה אחת של עוגה באופן שלא תשכח בחיים או להכניס את כולו לפה ולבלוע מבלי לטעום כלום.
            אפשר לעשות אהבה עם אישה שלוקח 5 דקות או להתנות לה אוהבים כל הלילה.
            זה ההבדל התרבותי שרבים האנשים ששילמו ועוד היו משלמים היום לראות את דאנקן. זה ההבדל התרבותי שהרבה אנשים עוזבים היום את הנ.ב.א. זו הסיבה שאין הגנה. זו הסיבה שאין מאמנים. זו הסיבה ששחקנים בינוניים מרוויחים מאות מליוני דולרים.

            זה לא הגיל…זה התרגיל.

            1. הnba רק פורח ההכנסות עולה הרייטינג עולה לא יודע על מה אתה מדבר. אותי באופן אישי דאנקן שעמם למוות דאנקן. גם יאניס ולברון לא מלהיבים אותי.
              ירידת הרייטינג שהליגה אמרה זה רק בטיוי. הסיבה שמשעמם אותך זה כי אתה נוסטלגי תמיד מאמין שפעם היה יותר טובה.😂

            2. הסיבה היא שמציגים כדורסל חרא.
              לא יודע אם תוכל להבין את זה או לא…גם חבל שזה מגיע להתנצחויות בין דורות…כי הדור הצעיר אלוף בלעוות, לסלף ולעקם את האמת…בעוד דורות קודמים עשו הכל כדי להשאר נאמנים אליו ולהתמיד בדרכו.

              אבל כן, אתה תמשיך להנות מהטבעות ושלשות ואני אמשיך לחפש את הפועל השקט על המגרש שבאמת מביא נצחונות ולא רק סטטיסטיקה.

    2. חחחחח זרקו את כל 15 הכי טובים מידי פעם מול 5 "גברים" נגמר 40 הפרש לנוקמים. ה"גברים" הם בדיוק כמו הנוקמים רק מוכשרים פחות. כמה סיסמאות הכדורסל של פעם היה בדיוק אותו דבר מייקל ומגיק חשבו על חשבון הבנק שלהם והזין שלהם.
      הריצו דאחקות על אוהדים כמוך. הוא בא לעבודה לתת סלים לכדרר וללכת הביתה. מימשרוצה לראות משלם וביי. הפכת כדורסלנים לאיזה מודלים לחיקוי חחח לאיזה צדיקים וגאונים די בחייאת סתם סיסמאות. הכל זהה כמו בפוליטיקה פשוט אז היה פחות תקשורת ויותר נאיביות אצל האדם הממוצע. בטח ברומא אנשים חשבו הסאנט דואג להם…
      הבן של לברון? זה כמו בן של כל מנכל או מיליארדר או שאתה גם כועס על טד אריסון שהבת שלו עשירה? אבא שלו מיליארדר והבן נהנה מזה מה אתה רוצה ממנו?

      1. אני לא אמרתי מעולם שלא יהיו קפיטליסטים. הם אנשים עשירים שרק יהיו יותר עשירים.
        זה לא מה שמכביד עליי. ברוך השם לא חסר לי כלום בחיים.

        אני כן מצפה מהם לכבד את העבר ולהעביר אותו אל העתיד.
        אני לא אוהב את זה שהם מרטשים את ההווה.

            1. אני גדלתי על Rage Against the Machine.
              איזה בומר איזה נעליים.

              אבל מה זה באמת משנה נכון?
              יאללה. אני זורק.

            2. הופ זרקתי.
              הופ…הופ…זרקתי.

              מה זה משנה נכון?
              לזכות באליפות? סתם ניצול.
              להציג כדורסל מעורר השראה…דיכוי של בומרים מרירים מסכנים וחסריי חיים.
              להיות נאמן לכל הדורות שלפנייך ולא רק הדור האחרון שלפניו…אה רגע נכון אני לא זוכר מה עשיתי לפני 10 דקות.
              להיות מיושב בדעתך. בעל ערכים, מוסר, חמלה, נכונות ויושר…"מה? מה אמרת יא פטריארך? לךךךך יא בומר".
              לכבד את רעהו ולנהוג בכנות כלפיי האחר…"יאללה סתום יא חלש!"


              כל אחד…והמנגינה שנקראית התודעה שלו.

              מה זה משנה נכון?
              תראה איזה טוב אני נראה.
              הופ……זרקתי!

            3. נחמד לפעמים להיות צודק. לכתוב משהו, לחזור כמה שעות אחר כך ולראות שהוכיחו באריכות את הדבר הקצר שכתבת. או בקיצור –
              אוקיי, בומר.

            4. אני לא בומר.
              ההורים שלי דווקא כן.
              אנחנו קראנו לעצמנו דור האיקס. הדור המזויין.

            5. הבומרים הם הדור שנולד לניצוליי השואה.
              שאני הייתי ילד כבר היה אינטרנט.
              איזה בומר…אבל בסדר, תמשיך לרוץ על 120 קמ"ש לשנייה…כולם מתבגרים ויום אחד אתה תהא בצד הזה של המקלדת.

            6. בומר זו גישה לחיים. דרך התנהלות. ומכל הדיונים שלך באתר הוכחת לחלוטין שאתה שם.
              זה בעצם תחליף להגיד: ג'יש, אתה כל כך טועה בכל כך הרבה צורות אבל אין לי את האנרגיה או את הזמן להסביר לך שוב ושוב משהו שאתה גם ככה לא תקשיב לו בכלל.
              או שאתה מעדיף שאצטט אותך ואת הבגרות שלך – Whatever, bro. Kid be sour. See you in practice tomorrow.

            7. אז אם הבגרות שלך עולה על שלי, מי כאן הבומר?

            8. פספסת את החלק בו הסברתי מה זה אומר "אוקיי, בומר" או ששוב ניסית להוכיח אותו?

            9. אני חושב שאתה טועה ותוהה מה שוכן בתכנים של עמקיי ליבך.
              כן, כתבתי לך "וואטאבר" כי הייתי עייף ורציתי ללכת לישון, אבל אם אתה רוצה לנהל דיון מעמיק על תכליתו של עולם, דפניו וצדקותו…אין לי עם זה שום בעיה.
              אני דווקא אוהב לחפור. אם בעבודה או במקדלת.
              דבר. רק אל תערוף את ראשי ולשוני בצורה כל כך חדה וגורפת.
              לא רק שזה לא מכובד…זה מונע אפשרות לשיח בונה.

              חוץ מזה…
              אני שייך לדור האיקס.

  7. תודה מנחם
    NBA זה שואו היום
    רוצים משחק עם מוג'ו תחזירו את האמוציות שהיו בשנות השמונים תשעים ותנו שיפוט קצת יותר פתוח עם פחות עבירות אוויר. תאפשרו יותר מגע שלא נראה אגם הברורים.
    רוצה את אליפות המזרח אבל לא מחפש שהבלטיקס יסיימו ראשונים במזרח לפני הפליאוף. הסלטיקס בהחלט יכולים לראות עצמם קונטיינדרים השנה אם יצליחו לפתור את בעיית הדקות הראשונות בכל משחק ואם יקבלו את הייווארד של לפני הפציעה. יש שם רביעייה מצוינת שיכולה לעמוד מול כל קבוצה, אפילו נגד פילי. אני מאמין שנראה את זה בחצי השני של העונה ובעיקר במשחקים מול פילי כי הסלטיקס יבואו במוטיבצייה מיוחדת לנקום.
    טאקו הוא אטרקצייה ותו לא אבל כמו שברוך ואני אמרנו זה ווין ווין לשני הצדדים. הסלטיקס מחזירים את ההשקעה ונותנים לו כמה דקות כשהמשחק גמור לשמחת הקהל. כמו מופע המוזרים במחצית….
    גם בג'י ליג הוא לא מתבלט במיוחד אז לא יצא מזה כלום. יהיה שנה שנתיים בשלישייה השלישית וימשיך הלאה או שיחזור הביתה עמוס חוויות.

  8. ואם כבר הזכרת את הטרייד של הניקס ודאלאס… אז זה היה נשמע קצת לא הוגן היום אנחנו מבינים שזה שערורייה
    טים הארדוואי שחקן חמישייה סופר לגיטימ גם בקבוצה שרוצה לרוץ מאוד רחוק
    ולגבי פוריזינגיס אין צורך להרחיב, יכול להיות שהוא לא הסופרסטאר שחשבנו שיהיה (לא אני בכל אופן..) אבל בהחלט שחקן מצוין שליד שחקן על כמו לוקה מתאים ביותר.
    .
    הניקס קיבלו את הטרבאל מייקל דניס סמית, ווסלי מתיוס שבכלל משחק במילווקי, דיאנדרה ג'ורדן שבכלל משחק בקבוצה השניה של ניו יורק ועוד 2 בחירות דראפט שאנחנו יודעים כמה הן שוות.
    כלומר נתנו 2 שחקנים לחומר של חמישייה אלופה וקיבלו חלקי חילוף והשאירו למעשה את החלק הכי גרוע!

    1. אתה טועה. הניקס נפטרו מהחוזה של פורזי שזה חלומי עבורם כי הוא היה אצלם כרמלו לייט ששותה כסף וקיבלו זבל בחוזים קצרים.
      טים הארדוואי לניקס לא היה עוזר בכלום עוד בובי פורטיס למאבס ברור שהוא היה טוב אמרתי את זה בזמנו כי יש לו תפקיד מוגדר של סקורר שני ויכולת אישית לשים נק. שחקנים כאלו יתנו אותה תפוקה בכל קבוצה ובקבוצה טובה התרומה שלהם תהיה שווה משהו לטור הw.
      הניקס עשו טרייד טוב כמו המאבס. זה מה שאמרתי בזמנו טרייד שווה נחמד והייתי עושה אותו גם היום.
      וזה שאני עוד מתעלם שפורזי בכלל לא רצה לשחק שם…וביקש עזיבה. ואל תשכח שהניקס פינו מקום ל2 חוזי מקס ודמיינו שדוראנט וקאווי חותמים יחד שם 😂😂

      1. חלש מאוד ומבולבל.
        כנראה לא ישנת בלילה.
        עסקה לא נבחנת בכמה המוצר טוב בשבילי אלא מה הוא הערך עבור האחר.
        ופה הניקס פספסו בענק.

        1. ממש לא. מוצר נבחר במה השוק מציע עבורו ועבור פורזי איש לא הציע חבילה גדולה וטובה יותר אז מסתבר שהוא לא שווה כזה הרבה.
          מה אתה חושב המאבס יקבלו על פורזי היום? אותו דבר בערך.

      2. שימון, אני דווקא מסכים פה עם דקסטר. הזוכה הגדולה היא דאלאס. הניקס היו צריכים לעשות הכל כדי להשאיר אותו.
        הבעייה של הניקס בניהול זועקת לשמיים. הם חושבים שמנהטן השוק הגדול בעולם וכולם רוצים להגיע אז למה להתאמץ?
        העובדות בשטח מדברות אחרת אבל הבעלים באותה הגישה. פורזי עשה בשכל שרצה לעזוב. אם אני הבעלים הייתי עושה הכל להשאיר אותו בגלל הפוטנציאל. בשנה הבאה הוא אולסטאר לדעתי, עם לא ייפצע.

        1. מה היו עושים, מפטרים את עצמם? (דולאן)
          הוא לא רצה להישאר והטרייד היה סבבה בהינתן זה
          ודקסטר, מה זה ההגדרה החדשה שהמצאת על ערך של עסקה? חח

          1. בדיוק חח שווי שוק זה עסקה לא מלאכותית בין מוכר מרצון לקונה מרצון. זה הערך הכי גבוה שמישהו הציע לניקס. בתור ניקס מעדיף את העסקה מאשר להיות כבול עם חוזה מקס של שחקן שלא יוביל אותי לשום מקום.
            הניהול שלהם זה משהו אחר שהם לא הצליחו להחתים שום שחקן…
            גם את קיירי לבד לא הייתי מחתים בניו יורק מה הוא היה נותן לי? אולי כלכלית מוכר מנויים וכו ואז כן.
            לא חושב שפורזי העלה מכירות לניקס יותר מדניס סמית או בארט.

          2. אם מוצר x שווה לך יותר מאשר הוא שווה לי אני אוכל לקבל עליו יותר ממה שאני בעצמי הייתי משלם עליו.
            זה הבסיס.
            הניקס עשו ההיפך. הם ביצעו את העסקה כמו שהם רואים בפורזינגיס כלא יותר מאשר פינוי מקום בתקרה.

            1. מה זה הניקס עשו חחח זה ההצעה הכי טובה שהתקבלה מה אתה רוצה שהם יעשו שישאירו את פורזי יטנקק להם ואז שנה אחרי יטרידו אותו תמורת לונזו בול כמו שהפליקנס עשו עם דיוויס? בשנייב ששחקן מבקש טרייד נגמר הסרט כולם יודעים מה הקלפים שלך.
              מה אתה חושב שהם היו מקבלים

            1. מאיפה לי לדעת כנראה הניהול אבל מה הקשרהשל זה לטרייד? הניהול חרא נו מה מפתיע השחקן ביקש לא לשחק שם וקיבלו עבורו מחיר הכי גבוה בשוק שהוצע ונפטרו מחוזהו המעיק.
              טים הארדוואי היה מביא לניקס יותר נצחונות מבובי פורטיס או מוריס? גם מוריס טוב שיעמיד סטט טוב ברבוצה טובה אבל מה הוא מועיל לניקס?
              אתה חושב שמישהו יציע היום למאבס על פורזי יותר ממה שהוצע לניקס? 😂😂

  9. אוהו מנחם איזו הפגזה.
    אל תשכח לנשום פה ושם ☺
    .
    אל תדאג מנחם, הליגה לא הולכת להיעלם, והאתר בטח שלא- הגולשים לא יכולים להתנתק ל-24 שעות בלי שידגדג באצבעות.
    אתמול ראיתי מחצית של הפייסרס לפני שנרדמתי- כיף של משחק וכיף של כדורסל, כדור עובר מיד ליד, שלשות, חדירות, הטבעות, הגנה חזקה. ומעל זה, שיפוט מצוין ואחיד.

  10. מעורב מצוין מנחם
    .
    המזרח עדיין לא מרשים אותי, מצטער. יכול להסכים שהפער קצת הצטמצם
    .
    טורניר אמצע העונה זו בדיחה שאני מקווה שלא תקרה
    .
    אני מנחש שסנטר לא ייבחר ראשון בדראפט לפחות כמה שנים טובות
    .
    טריסטאן תומפסון ממלמל לעצמו כל לילה שהקאבס הם עדיין אלופי המזרח…

    1. לגבי המערב, זה גם בהתחשב בזה שהווריורס בשנת שבתון. בקיצור, הפער בין הקונפרנסים עומד בעינו (לפחות עד המעורב הבא)

    2. טריסטן עסוק בקרדשיאנס וחברותיהן מבטיח לך שהדבר האחרון שמעניין אותו זה הקאבס. הוא מחפש את הברינקס הבא ועם המסיבות אם אפשר. היה שמח להצטרף לבאטלר במיאמי😋 ולבלות במסיבות של דיון

  11. מנחם ההצעה של ביל סימונס הטובה ביותר ששמעתי עד כה. הוא לא מוסיף משחקים דווקא מוריד. 72 משחקים לכל קבוצה פלוס טורניר אמצע עונה שמוסיף 2 משחקים בממוצע לכל קבוצה, ככה שלמעשה קיצרת את העונה ב-8 משחקים משהו שכולם מייחלים שיקרה אבל עדיין לכאורה תשמור על ההכנסות כי טורניר אמצע העונה יוסיף מתח ועניין. אני לגמרי בעד. אפילו אולי הייתי דוחף את משחק הגמר של הראסל קאפ להיות האירוע המרכזי של סופש האולסטאר, ככה אולי סוף סוף נוכל להנות גם ממשחק תחרותי בסופש הזה שאיבד מהקסם שלו כבר תקופה ארוכה.
    .
    עד עכשיו חשבתי שזה מוזר הטורניר כניסה לפליאוף, אבל דווקא כפי שסימונס מציע להרחיב אותו ל6-11 נשמע לי כמו באמת הפיתרון הכי טוב לטאנקינג לתחרותיות והעניין בעונה הרגילה, ככה אף קבוצה לא תוכל להתייחס בקלילות לאף משחק, ובסוף נקבל עוד סיבוב פליאוף מוקדם ותחרותי, אני חושב שזה צריך להיות אבל סדרה של הטוב מ-3, משחק נוקאוט אחד זה אכזרי מידי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט