אירועי דיומא – 18.12.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

היום – הסופר קלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד בליגה(אשר נדחה עקב הפגנות בקטלוניה נגד המשטר), וגם מחזור אמצע השבוע בגרמניה.

כדורגל / ניר מועלם

לה ליגה :

*שווה צפייה* 21:00 ברצלונה – ריאל מדריד, ONE : הסופר קלאסיקו שנדחה לנו מחודש אוקטובר צפוי להיות משוחק היום, אלה אם כן יקרה משהו חריג נוסף בבירת קטלוניה, כאשר יש שמועות שמתוכננת הפגנה, אך אנו אוהדי הכדורגל נקווה לראות משחק היום בערב. שתי הקבוצות צמודות בטבלה כאשר רק הפרש שערים איכותי יותר של ברצלונה(2 שערים הפרש) מפריד ביניהן. גם ריאל וגם בארסה מגיעות אחרי תוצאות תיקו, מצד אחד ברצלונה סיימה ב2-2 מול סוסיאדד ואילו ריאל חילצה בדקה האחרונה של המשחק 1-1 מול ולנסיה במשחק חוץ קשה. קצת היסטוריה – בששת המפגשים האחרונים בכל המסגרות ריאל מדריד לא הצליחה לנצח את ברצלונה והניצחון האחרון שלה על ברצלונה היה בסופר קאפ הספרדי 2-0 באוגוסט 2017. ברשימת החיסורים של ברצלונה ניתן למצוא את ארתור ואת דמבלה, ומהצד השני אצל ריאל ניתן למצוא חיסורים משמעותיים יותר כמו: אדן הזאר, חמאס רודריגז, לוקאס וזקס, מרסלו וכמובן אסנסיו שנפצע בתחילת העונה. הימור – אני אוהד את ריאל(לא כמו האהבה לאינטר) אבל אני לא אופטימי לגבי המשחק הזה, ולא משיקולי עין הרע חס וחלילה, אלה אני פשוט חושב שברצלונה בביתה לא שווה הפסד ובטח לאור היכולת הדלה שמציגה ריאל מדריד העונה, ולכן אני אהמר על ניצחון של ברצלונה, עם תקווה לראות ניצחון של ריאל מדריד.

סרייה א' – מחזור 17 :

19:55 סמפדוריה – יובנטוס, 2 ONE : המחזור ה-17 נפתח מוקדם מהרגיל, ולי קצת לא ברור ההתנהלות של הנהלת הליגה שבחרה לקיים את המשחק הראשון של המחזור ברביעי, אבל שתי הקבוצות ירוויחו פגרת חורף מוקדם מהרגיל. יובנטוס מגיעה למשחק אחרי שבמחזור האחרון היא הצליחה להתקרב לאינטר ולהשוות את מספר הנקודות שלה לזה של אינטר, אך הבשורה הרעה מבחינתה הגיעה ביום שני כאשר לאציו הפכה את התוצאה מול קליארי בתוספת הזמן והתקרבה אליה עד כדי 3 נקודות בלבד ועכשיו כבר מדובר על קרב משולש, דבר שלא היה שנים בסרייה א'. סמפדוריה עם עונה קשה, רק במקום ה-16, והם מגיעים אחרי ניצחון חוץ 1-0 על ג'נואה, ואילו יובנטוס מגיעה אחרי ניצחון 3-1 על אודינזה. חשוב לציין שאת שני משחקי הבית האחרונים של סמפדוריה מול יובנטוס היא ניצחה, אך קשה לי להאמין שזה יחזור על עצמו גם הפעם, אבל אני מאמין שיש לסמפדוריה את היכולת לעצור את יובנטוס ואני מאמין שהמשחק יסתיים בתוצאת תיקו.

רבע גמר גביע הליגה האנגלי:

21:45 אברטון – לסטר סיטי, ספורט 4 : מפגש על תארת הפרמייר ליג כאשר אברטון מהמקום ה-16 תארח את לסטר שבמקום ה-2. אברטון מגיעה אחרי 1-1 מול מנצסטר יונייטד בחוץ ואילו לסטר הופתעה על ידי נוריץ בביתה וסיימה גם כן ב1-1. הימור – אברטון מצד אחד משחקת בגודיסון פארק ובדרך כלל היא מצליחה להוציא שם תוצאות טובות, ומצד שני לסטר שעושה עונה נהדרת עד עכשיו, למרות המעידה במחזור האחרון. אני חושב שאברטון קבוצה איכותית והמיקום שלה בטבלה לא כל כך מצדיק את חומר השחקנים שלה ומשום מה אני צופה שהיא תעבור את לסטר.

21:45 אוקספורד – מנצסטר סיטי, ספורט 2

22:00 מנצסטר יונייטד – קלוצסטר, ספורט 1

יהיו שני משחקים נוספים ברבע הגמר כאשר מנצסטר סיטי תשחק בחוץ מול אוקספורד יונייטד מהליגה הראשונה(השלישית בטיבה באנגליה) וגם מנצסטר יונייטד שתארח את קלוצסטר יונייטד מהליגה השניה(הליגה הרביעית בטיבה באנגליה), כאשר המשחק של יונייטד יהיה בספורט 1 והמשחק של הסיטי בספורט 2.

בונדסליגה – מחזור 16 :

21:30 פרייבורג – באיירן מינכן, ספורט 3 : קרב צמרת מותח בליגה הגרמנית כאשר פרייבורג מהמקום ה-6 תארח את באיירן שנמצאת מקום אחד מעליה ועם 2 נקודות יותר. מצד אחד פרייבורג עושה עונה נהדרת ומהצד השני באיירן לא יציבה ומרבה לאבד נקודות העונה בליגה, אבל היא עדיין נמצאת במרחק של 6 נקודות מהמקום הראשון, וזה יעד סביר בהחלט. פרייבורג מגיעה למשחק אחרי הפסד מפתיע להרטה ברלין בחוץ של 1-0, ואילו באיירן מינכן מגיעה למשחק אחרי שפירקה 6-1 את ורדר ברמן בבית. הימור – מעניין לראות איזו באיירן נקבל, את באיירן שנתנה 6 חתיכות לורדר ברמן ואת באיירן מליגת האלופות או שנקבל את באיירן שהצליחה להפסיד 2-1 לבאייר לברקוזן. אני מאמין שנראה את המומנטום החיובי של באיירן נמשך ולכן אני אהמר על ניצחון חוץ חשוב של באיירן.

כדורסל

מכללות / עידו גילרי

משחקי הלילה:

1:30: (9) וירג'יניה [1-8] – סטוני ברוק [5-7]

2:00: סינסינטי [4-6] – (21) טנסי [2-7]

3:00: נורת'ווסטרן [4-5] – (15) מישיגן סטייט [3-7]

3:30: (3) לואיוויל [1-10] – מיאמי (אוהיו) [5-5]

4:00: (2) גונזאגה [1-11] – נורת' קרוליינה [4-6]

5:00: טנסי מרטין [6-3] – (10) ביילור [1-8]

5:00: (20) סן דיאגו סטייט [0-10] – סן דיאגו כריסטיאן

6:00: (6) קנטאקי [1-8] – יוטה [2-8]

6:00: (8) אורגון [2-8] – מונטנה [6-4]

משחקי אתמול:

(5) אוהיו סטייט [1-10] 80 – סאות'איסט מיזורי סטייט [8-3] 48

(13) דייטון [1-9] 71 – נורת' טקסס [7-4] 56

(19) פלורידה סטייט [2-9] 98 – נורת' פלורידה [6-7] 81

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. תודה רבה .
    אתמול היה חתיכת משחק בגרמניה בין דורטמונד ללייפציג שהסתיים ב 3-3 וזה טוב ליתר הצמרת .
    כמו מנשגלבך שתארח את פאדרבורן (19.30).
    וכמובן מינכן שתצא כאמור לפרייבורג ושאלקה שתצא באותה שעה לוולפסבורג (21.30 ).

    משהו על הקלאסיקו
    ברוב השנים האחרונות ברצלונה שלטה בליגה וריאל באירופה.
    ודווקא השנה נראה לי שמשהו מהותי משתנה .
    ברצלונה סימנה את הגביע עם האוזניים הארוכות .
    ואליפות ללא אלופות לא תספק אף אחד ותעלה לוואלורדה במשרתו .
    מצד שני לריאל יש קבוצה פחות נוצצת ופחות ווינירית ( רונאלדו ושוב רונאלדו ) בשביל ללכת עד הסוף באלופות.
    וייתכן שתעביר את המיקוד לליגה הפוך מברצלונה.
    הגרלת שמינית גמר האלופות רק מחזקת אצלי את התחושה הזו ברצלונה קיבלה את נאפולי ונראה שתגיע להגרלת רבע הגמר במרץ שתהיה ה 13 ברצף שלה בשלב זה (מאז הודחה על ידי ליברפול בשמינית גמר המפעל ב 2007).

    ריאל לעומתה קיבלה את הסיטי בעיני (שוב) הפייבוריטית מס 1 לזכייה בטורניר והקבוצה האיכותית ביבשת (גם אם זה לא מתבטא בליגה השנה).

    הסיטי אגב כמו היונייטד תקווה להעפיל לחצי גמר גביע הליגה הסיטי משחקת אצל אוקספורד מליגה משנית (21.45) בעוד היונייטד תארח את קולצסטר שגם משנית (22.00 ).
    במשחק על טהרת הליגה הבכירה תארח אברטון שהחתימה את אנצלוטי המפוטר מנאפולי את לסטר הפתעת העונה .
    בחצי הגמר נמצאת כבר הוילה שהביסה אתמול את הקבוצה הצעירה של ליברפול 0-5 .

    הקבוצה הבוגרת של ליברפול תשחק היום בחצי גמר אליפות העולם לקבוצות מול מונטריי (19.30) אם תנצח תפגוש בגמר את פלמנגו למה שיהיה שחזור לגביע הבניבשתי של 81 אז הביסה פלמנגו של זיגו
    0-3 את ליברפול .
    בכדורסל נציין את סיומו של מחזור 14 ביורוליג.
    צסק"א – הכוכב (19.00 ).
    הדרבי הגרמני אלבה – מינכן (21.00).
    ובאותה השעה תארח אולימפיקוס את חימקי .
    בליגת האלופות של פיבא חטפה אתמול חולון הפסד בנקודה והודחה מעשית .
    היום במחזור 9 משחק חשוב לירושלים באתונה מול אאק.
    ירושלים תעלה אבל המיקום קובע לקראת יריבה וביתיות בשלבי הניקאאוט .

    ביורוקאפ תרצה ראשון לסיים את העונה האירופאית עם וי במפגש הביתי מול אולם (19.30 ).
    וביורפקאפ נס ציונה תרצה להמשיך את העונה היפה לאחר שסיימה את שלב הבתים הראשון ללא הפסד וניצחה את מש הפתיחה בשלב הבתים השני היום היא יוצאת למשחק חוץ מול אורדאה (19.00 ).
    יום טוב לכולם .

    1. תודה אהרון.
      אין ספק שהמשחק אתמול היה מעולה, ופתח לחלוטין את הליגה, אבל אני חושב שזה דווקא תוצאה טובה יותר ללייפציג, שבמשחק חוץ קשה הצליחה לא להפסיד וגם חזרה מפיגור 2-0 ו3-2.
      היום אני מאמין שנראה את באיירן מצמקת את הפער ואולי גם את גלאדבך מנצחת.
      לגבי הסופר קלאסיקו – מסכים שברצלונה סימה את ליגת האלופות על חשבון הליגה, אבל וולווארדה גם ככה על הכוונת של ראשי המועדון מתחילת העונה ורואים שמשהו לא זורם בקבוצה כמו בשנים האחרונות, אולי זו התבגרות של הסגל ושל מסי? לא ממש ברור, אבל מה שכן נראה שבארסה בכושר טוב יותר כרגע ובטח בקאמפ נואו, אני חושב שהם פייבוריטים.
      לגבי גביע העולם לקבוצות – אני לא רשמתי על המפעל הזה כלום, אבל שימו לה שהיום בחצי הגמר השני של המפעל תשחק ליברפול מול מונטריי המקסיקנית על הזכות להגיע לגמר, שם מחכה כבר פלמנגו הברזילאית שעברה אתמול את אל סאאד מערב הסעודית אחרי שפיגרה 1-0 במחצית וניצחה בסיום 3-1.

    1. דווקא לא, לא מאמין בדברים האלו, אני פשוט חושב שעם כל הנתונים ובמיוחד בקאמפ נואו, הם הרבה יותר פייבוריטים מריאל.
      אם ריאל תנצח אז מבחינתי זידאן גאון והוא הוציא מים מהסלע, אבל מחר נהיה חכמים יותר.

      אני בטוח שאתה מרוצה מהתוצאה של אתמול (:

  2. תודה ניר.
    לצערי יש לי חשש כבד לכך שריאל עומדת לנצח, וזאת מתוך העובדה שיש להם מאמן טוב על הקווים בניגוד לבארסה שיש לה מאמן פח. הוא פשוט מפשל כל הדרך לפיטורין! שיפטרו אותו כבר ויביאו מאמן נורמלי!
    אם אפשר קישורים לאלה שאין להם טלוויזיה (או אין להם חברים) כדי לראות את הקלאסיקו, זה יהיה מבורך ביותר! 🙂

    1. קודם כל הלוואי שאתה צודק וריאל תנצח.
      לגבי ואלוורדה – אני מסכים איתך לחלוטין, כי לדעתי הוא מאמן מאוד חלש, ומסגל כמו שלו הוא היה צריך להביא כבר ליגת האלופות ועדיין לא הצליח.
      לגבי קישור – אני כרגע בעבודה וזה לא יכנס לי, אבל תרשום בגוגל – rojadirecta, ושם יש קישורים לצפייה ישירה של משחקי ספורט, מקווה שזה יעזור. אני השתמשתי באתר לא מזמן כדי לראות משחק של אינטר שלא שודר.

    1. האמת שאני נהנתי היה כדורגל טוב מאוד של ריאל,היה מבאס שלא היה ולו גול אחד, אבל בכללי היה משחק טוב, אפילו טקטי מאוד של ריאל, אהבתי מאוד את הלחץ שלהם על הנעת הכדור של ברצלונה.
      ועוד משהו קטנטן – ואלוורדה לא הגיע מוכן בכלל, זו דעתי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט