ההיט נגד הלייקרס במרכז יום שישי הגדול! / דור בלוך

ההיט נגד הלייקרס במרכז יום שישי הגדול! / דור בלוך

מומלצי הליג פאס:

2:00 מיאמי היט (6-18) – לוס אנג'לס לייקרס (3-22):

הרבה פעמים אנחנו מדברים על כך שכשהליגה סידרה את המשחקים היא חשבה משחק מסוים יהיה משחק גדול אבל אז פציעות או קריסה של אחת הקבוצות שינתה את התמונה, ובכן כאן יש לנו את המקרה ההפוך.

כשהעונה התחילה כולם ידעו שהלייקרס ירוצו למעלה, אבל מיאמי הייתה סימן שאלה גדול יותר. השתלבותו של ג'ימי באטלר, חוסר ההצלחה של השנים האחרונות, וחבורת צעירים שעדיין לא הוכיחו את עצמם שמו את הקבוצה בשולי הפלייאוף במזרח בלא מעט מהתחזיות.

והנה, ההיט מוצאים את עצמם, כשאנחנו באזור שליש העונה, במקום ה-2 במזרח. אז נכון המזרח פחות טופ הווי מהמערב נכון לעכשיו ולמעט מילווקי אף קבוצה לא נראית עדיין כמו קונטנדרית של ממש, ועדיין המאזן של ההיט ובעיקר המאזן המושלם שלה בבית מלמד על כך שמשהו נעשה נכון בממלכת הרייליז.

אז קודם כל, וכבר דיברנו על זה במשחקים הקודמים ג'ימי באטלר איז וינדיקייטד. אחרי שהתלונן על מוסר העבודה של חבריו לקבוצה במיניסוטה, ונחשב לטראבל מייקר, הוא הגיע לקבוצה שמוסר עבודה היא הבעיה האחרונה שלה, ואכן הוא פורח וכך גם קבוצתו. ממוצעים של 21 7 ו-7 מלמדים לא רק על היכולת של באטלר אלא גם על חוסר האנוכיות שלו ועל העובדה שהוא עושה את מה שצריך כדי שהקבוצה תנצח, וכן, כשטיילר הירו חם אז באטלר יזוז הצידה ויאפשר לו לנצח את המשחק כי זה מה שעושים הגדולים באמת.

חדשות טובות נוספות עבור ההיט הן חזרתו של דרגיץ' מפציעה בכושר. הסלובני (שנפצע שוב ובספק למשחק הערב) מוביל את החמישיה השניה של ההיט, זאת שכוללת את הירו, וינסלואו (פצוע בגב ולא צפוי לשחק) וקלי אוליניק ועושה את זה היטב. כשמסתכלים על החמישיה מבינים שאחת מהחוזקות של ההיט הוא האיזון שלה. אם דיברנו על החמישיה השניה הרי שאפשר להחליף אותה בזאת הראשונה, ומעט חובבי אנ בי איי היו מרימים גבה. החמישיה כוללת את קנדריק נאן בעונת פריצה נהדרת של 16 נקודות למשחק, שלא נשענת על איזה התפרצות קליעה שצפויה לרדת, הגארד קולע 34.5% לשלוש, לחלוטין ססטיינבילי. אדביו השתלט ע להקו הקדמי ועושה זאת בצורה מרשימה עם ממוצע דאבל דאבל.

החבורה הקשוחה תארח הלילה את מובילת המערב, והקבוצה הכי מרשימה בליגה עד כה. אם לפני העונה דיברו על הסגל המסייע של לברון ודיוויס והרימו גבה לגבי היכולת שלהם לתת מספיק נקודות כדי לקחת את הקבוצה מעבר לקו הגמר הרי שהתהיות האלה יצטרכו לחכות עד הפלייאוף. כן, קוזמה קולע רק 11 לערב, ואף אחד אחר לא מצליח אפילו להגיע לדו ספרתי כאשר תפקידו של דני גרין בהתקפה למשל מוגבל מאוד, אבל ההפתעה הגיעה מכיוון ההגנה של הלייקרס.

ללייקרס יש את ההגנה החמישית בטיבה בליגה מבחינת ספיגה, היא מובילה את הליגה בחסימות, במקום ה-6 באחוז יריבות מהשדה, וב-5 באחוז מ-3 .לנתונים האלה צריך לצרף את העובדה שלמרות שהם כופים אחוז שלוש נמוך מאוד על היריבות, הקבוצות שמשחקות נגד הלייקרס זורקות סביב הממוצע של הליגה. המשמעות היא שהלייקרס סוגרים את הצבע כול כך טוב (ראו חסימות, ראו דיוויס שחקן ההגנה של העונה) שליריבה אין ברירה אלא ללכת לזריקות מרחוק אותן הלייקרס סוגרים באפקטיביות.

כל המחמאות לפרנק ווגל.

שתי הקבוצות נפגשו כבר פעם אחת העונה והלייקרס נצחו בקלות, כשההיט קולעים רק 80 נקודות ומובסים בקרב הריבאונד, ספולסטרה יוכל להשתמש במשחק הזה כנקודת מוטיבציה להיט אם הם צריכים אחת, צפו למשחק קשוח כששתי הקבוצות מאוד ירצו לנצח, עם נגיעות של קיץ' אמריקאי סביב חזרתו של לברון למיאמי.

הימור: ההיט ב-3

2:00 פילדלפיה 76'ס (7-19) – ניו אורלינס פלקינס (19-6):

הפלקינס הם אכזבה מזעזעת אין דרך אחרת להגדיר את זה, ואי אפשר להיאחז בעובדה שציון עדיין לא משחק. 10 הפסדים רצופים כולל לקבוצות כמו פיניקס ודטרויט, הקריסו את הקבוצה הזאת למאזן מהעלובים בליגה, ונותנים את התחושה שיתכן ואנחנו הולכים לעונת טנקינג נוספת שתעמיד עבורם את אחד הסגלים הצעירים המוכשרים בליגה בעונה שעברה.

אבל האם הצעירים האלה יוכלו ללמוד לנצח אחרי שהתרגלו להיות חלשים כל כך? האם אנחנו רואים כאן את הפרוסס 2.0 בלי יחסי הציבור?

הפלקינס נראים נורא למרות שאינגרם נותן בשקט עונה נהדרת. זה לא רק 25 נקודות למשחק אלא גם האחוזים שבהם הוא עושה את זה – 41% משלוש וכמעט 50% מהשדה מה שהופך אותו לאחד השחקנים היעילים בליגה. יחד עם ג'רו הולידיי ורדיק, יש לקבוצה קו אחורי שמאזן ניסיון ורעננות, הגנה והתקפה. תוסיפו על כך את הארט שנראה סביר ולונזו בול שאחרי שמנקים את ההייפ שהקפיץ אותו באופן שערורייתי לטעמי למקום אליו הגיע בדראפט מקבלים שחקן רוטציה בהחלט סביר והקבוצה דיי מסודרת בקו האחורי.

הבעיה שלה לעומת זאת היא הקו הקדמי. התקוות שאוקפור יהפוך להיות השחקן שקיוו שהוא יהפוך להיות התבדו והוא טובע בבינוניות הכללית של הפלקינס, והסנטר המוביל שלה כרגע הוא ג'קסון הייז. דריק פייבורס שיחק רק 9 משחקים וניקולה מלי לא נראה, עם כל הכבוד, מתאים לרמות האלה. התוצאה היא שהפלקינס היא קבוצת ההגנה השניה הגרועה בליגה, אחרי וושינגטון שלא משחקת הגנה בכלל.

והלילה קבוצת ההגנה מהגרועות בליגה תפגוש את אחת מהטובות שבהן. פילי מסביב לג'ואל אמביד היא הקבוצה השלישית הטובה בליגה בהגנה. אם לפני העונה דיברו על קבוצת ההגנה הטובה בהיסטוריה בפוטנציה הרי שהציפיות חזרו לקרקע המציאות, ועדיין, עם הידיים הארוכות של סימונס והאריס והגובה והחיתיות של אמביד מתחת לסל פילי היא מלכודת לכל קבוצה בליגה.

אבל הפער הגדול ביותר אולי בין הקבוצות הוא לא בהגנה אלא בריבאונד, ואם הפלקינס לא יצליחו לגשר מעט על הפער הזה פשוט לא יהיו להם מספיק כדורים כדי להיות תחרותיים במשחק הזה, אם הם בכלל שואפים לכך.

פילי ממשיכה לשייט לה, ובשני צידי הליגה נוצרה תמונה מעניינת כאשר דומה ש-28 קבוצות וויתרו על המקום הראשון במזרח ובמערב, וקבוצות כמו טורונטו, בוסטון, מילווקי, אינדיאנה ופילי במזרח, ויוסטון, הקליפרס והנאגטס במערב שומרות אנרגיות ומתכוננות לעקוץ בפלייאוף.

ה-76'ס, ממוקמים כרגע במקום ה-3, יש להם 3 נצחונות רצופים והם לא אמורים להתקשות בהוספת נצחון רביעי הלילה, גם כשהם מגיעים מבאק טו באק אחרי הנצחון המרשים הלילה על בוסטון.

הימור: פילי ב-20

4:30 מיניסוטה טימברוולבס (14-10) – לוס אנג'לס קליפרס (7-19):

שתי קבוצות במומנטום הפוך יפגשו הלילה במיניסוטה.

הטימברוולבס סופרים כבר 6 הפסדים רצופים עם תצוגות הגנה מבישות במסגרתן ספגו 127 מהג'אז, 125 מהסאנס ו-139 בהארכה מהת'אנדר. לא בדיוק מאריות הליגה, בוודאי בהתקפה, וגם כאן התוצאות ומבחן העין מזכה את ג'ימי באטלר מכל אשמה על העונה שעברה.

טאונס עם 26 ו-12 נותן את המספרים שלו וויגינס מוסיף 25, אבל מסביבם יש מעט מאוד, וכשמוסיפים לכך את הפריכות של שני השחקנים האלה, ואת החולשה ההגנתית הכללית קשה להיות מופתעים ממה שקורה במיניסוטה, שנראית כהולכת בדרך הבטוחה לפירוק והרכבה מחדש בפעם המי יודע כמה.

הקליפרס מנגד לגמרי במוד שיוט. הפייבוריטית שלי לאליפות השנה סופרת כבר 7 הפסדים בליגה, קצת יותר מהצפוי, אבל לא נראית מאוד מוטרדת. 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים ומסע מזרחי מוצלח במיוחד שמים את הקליפרס בעמדת זינוק למקום ה-2, שנראה כרגע כמטרה הריאלית שלהם, כשהם מחזיקים במדיניות חלוקת עומסים מהקפדניות בליגה.

השמרנות של הקליפרס נראית מהמוצדקות, יש להם את הסגל הטוב בליגה לטעמי שנשען על 2 כוכבים שספגו לא מעט פציעות, ויש לכך, בתקווה, את הערך המוסף של להגביר את הלחץ על הליגה לצמצם את העומסים באמצעות הקטנת מספר המשחקים.

הימור: הקליפס ב-12

המשחקים הנוספים:

2:00 אורלנדו מג'יק (13-11) – יוסטון רוקטס (8-16):

המשחק הזה יכל להיות מומלץ ליג פאס אם הייתי מצליח למקם לאן לעזזאל אורלנדו הולכת ומה קורה שם, מישהו בקהל יכול לעזור? המג'יק הצליחו להגיע סוף סוף למאזן 50-50 ואז ספגו שני הפסדים רצופים מול שתי מובילות הליגה, כשההתקפה שלהם נראתה פשוט לא ברמה. הלילה ההתקפה הזאת תצטרך לייצר יותר כי היא תפגוש את אחת ההתקפות הטובות בליגה, כזאת שקולעת לא פחות מ-120 בערב. הרוקטס התאוששו מההפסד לסקרמנטו עם נצחון קל על קליבלנד, אבל הנטיה שלהם לאבד ריכוז ולהפסיד לקבוצות חלשות, וחוסר היכולת הניכר שלהם להשאיר מאחור את פרשת סל הרפאים מול הספרס, מאמינים בספק את היכולת שלהם להתחרות ברצינות, על אף האופן המרשים שבו קלטו את ווסברוק מבלי לערער לחלוטין את ההיררכיה הקבוצתית.

הימור: הרוקטס ב-15

2:30 אטלנטה הוקס (19-6) – אינדיאנה פייסרס (9-16):

תשמעו, הפייסרס עשויים להיות דבר. כתבתי בשבוע שעבר על חיבתי לקבוצה הזאת, והנצחון שלהם על בוסטון עם 122 נקודות הראה שהם מסוגלים לנצח לא רק על דרך של לחנוק את התקפת היריבה, ושהם מסוגלים לעשות את זה מול יריבת פלייאוף פוטנציאלית. הלילה הם פוגשים קבוצה שנמצאת בשלב אחר לחלוטין באבולציה שלה, וההוקס שמלבד טריי יאנג הנהדר לא מראים יותר מדי (על אף ההייפ סביבם בתחילת העונה), לא אמורים לאתגר יריבת פלייאוף של ממש, כאשר גם מאזן הבית הלא מרשים שלהם לא מייצר תקוות רבות (3 נצחונות בלבד).

הימור: הפייסרס ב-12

3:00 ממפיס גריזליס (16-8) – מילווקי באקס (3-22):

וואו כמה שהבאקס נראים טוב, ומה שמדהים שהם מצליחים לעשות את זה גם בלי הפריק. מילווקי סופרת כבר 16 נצחונות רצופים, וכשמסתכלים על הלוח שלהם הרצף הזה יכול להימשך לפחות עוד 3 משחקים כשיפגשו את ממפיס, קליבלנד ודאלאס, לפני שיארחו את הלייקרס. בהיעדרו של הפריק, בלדסואו לקח פיקוד ועם 5 מ-6 משלוש ניצח את הפלקינס עם 29 נקודות כשמידלטון הכינור השני הנהדר הוסיף 24 משלו. הלילה הם יפגשו קבוצה שמתחילה לאסוף קור צעיר ומוכשר בהובלת מוראנט וג'רן ג'קסון, אבל עדיין רחוקה מאוד מלהתמודד על מקום בפלייאוף.

הימור: הבאקס ב-10

3:00 שיקאגו בולס (17-9) – שארלוט הורנטס (16-11):

אני לא יודע מה איתכם, אבל בעיני העובדה שנכון לעכשיו להורנטס יש מאזן טוב יותר מהבולס היא אכזבה רבתי לשוורים. הבולס אומנם קטעו רצף של שלושה הפסדים רצופים עם נצחון על אטלנטה, אבל מלבד הקבוצות החלשות ביותר בליגה, הם מתקשים להשיג נצחונות והם בדרכם הבטוחה לעוד עונת לוטרי, ומה שחמור הוא שהמאמץ של איסוף שחקנים צעירים ומוכשרים לכאורה עלול לרדת לטמיון כששחקנים כמו וונדל קארטר, מארקנן ודאן נראים לא קרובים למיצוי הפוטנציאל שלהם כשזאק לווין צובר סטטיסטיקות אישיות מרשימות, אבל לא כאלה שמקדמות את הקבוצה. שארלוט מנגד נראית טוב מהצפוי וחשוב מכך, יש לה כמה שחקנים שמעוררים תקווה לעתיד ובראשום דוונטה גרהאם, והוא גם האיש שיצטרך להוביל אותם לנצחון הלילה. שני המשחקים הקודמים בין הקבוצות העונה הסתיימו על חודה של נקודה, פעם אחת לכל קבוצה, ואין סיבה לחשוב שהלילה יהיה שונה.

הימור: שארלוט ב-3

4:00 יוטה ג'אז (11-14) – גולדן סטייט ווריורס (21-5):

גולדן סטייט ממשיכה עם העונה המסוייטת שלה, אבל גם יוטה ל אמלקקת דבש עד כה. הג'אז השיגו ניצחון על מיניסוטה אבל עם מאזן של 4 נצחונת בעשרת המשחקים האחרונים זאת נחמה קטנה מאוד, והדפוס הופך להיות מוכר מאוד. מול נמושות הליגה, מיטשל מצליח להוביל את ההתקפה למשחקים של 120 נקודות ונצחונות, אבל כשהם נתקלים בהגנות רציניות כמו פילי, הלייקרס ואפילו הת'אנדר הם נתקעים ואז ההפסדים מתחילים להיערם. למזלם הלילה הם פוגשים הגנה מהסוג הראשון, וצפויים להשיג נצחון שאולי ייצר להם את המומנטום שהם צריכים כדי להיכנס לקצב לפני שצמרת המערב בורחת ומסדרת להם מפגש עם אחת הקבוצות של ל.א בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

הימור: יוטה ב-12

5:00 סקרמנטו קינגס (13-11) – ניו יורק ניקס (20-5):

בשקט בשקט הקינגס מתחילים להיכנס לכושר. אחרי הפסד שובר לב לסן אנטוניו הקינגס נכנסו לשבוע קשה ויצאו ממנו עם 3 W'ז, על יוסטון, דאלאס ואוקלהומה, שני הראשונים בחוץ. הניקס מנגד קטעו רצף של 10 הפסדים רצופים עם נצחון בהארכה על גולדן סטייט, אבל סקרמנטו שרואה את עצמה חוזרת לפלייאוף העונה, עם הילד ובוגדנוביץ' שמרכיבים קו אחורי איכותי, הם בהחלט יכולים לעשות את זה.

הימור: סקרמנטו ב-15

לפוסט הזה יש 121 תגובות

  1. תודה לכולם
    שם מס 32 ברשימת 50 גדולי העשור .
    קווין לאב :
    לאב שיחק כל העשור בליגה
    קבוצות בעשור מינסוטה וקליבלנד .
    לאב נבחר 5 פעמים לאולסטאר.
    פעמיים לחמישיית העונה השנייה
    וכן לשחקן המשתפר לשנת 2011.
    הוא היה שותף ל 4 גמרים בנ.ב.א ולזכייה בטבעת אליפות אחת במדי קליבלנד .
    ( וכן היה חבר בנבחרת ארה"ב עמה זכה בזהב באליפות העולם 2010 וכן בזהב האולימפי מלונדון 2012) .
    בעונת הראשונה קלע 14 למשחק מאז לא ירד מ 16 כולל 3 עונות מעל 20 נק ושתי עונות של 26 נק +.
    הוא גם קלע שלשות מצוין לתפקידו שקלע לפחות 33 אחוז כל עונה ( למעט עונה בה שיחק 18 מש בלבד).

    פעמיים עבר את 40 אחוז עונתי .
    הוא גם מכונת כ"ח עם 7 עונות מעל 10 כולל ממוצע עשור של מעל 10 כ"ח לשיאו הגיע בעונת 2011 עם 15.2 .

    הבעיה שלו שהיה בפליאוף רק 4 עונות כולם בקליבלנד שם היה גלגל שלישי ללברון וקיירי
    בלעדיהם לא עשה פליאוף .

    ממוצע העשור שלו בפליאוף
    ב 63 מש .( 62 בחמישייה ב 31 דק)
    15.3 נק 9.7 כ"ח 1.8 אס.
    40.3 אחוזי שדה אך 40.4 ל 3 ו 85.4 מהקו .
    בהחלט סטרץ 4 נהדר וריבונדר מהטובים שיש
    .
    מקומו ב 50 לא מוטל בספק .

    1. אמרת את זה בעצמך.
      הסיבה היחידה שקווין לאב הגיע לרשימה המכובדת הזאת וכל ההישגים היא בזכות המעבר לקליבלנד.
      -השאלה מה עושים עם שחקנים אחרים ששיחקו לצד לברון ונעלמו מהליגה.

      גם ארווינג הכוכב בירידה חדה מאז שעזב את קליבלנד.
      כל שחקן ששמת ליד לברון ג'יימס פרח כולל שומפרט,טריסטאן והגבוה הרוסי.

      1. על כל דוגמה של שחקן ש-"פרח" יש דוגמה לאחד ש-"נבל". רודני הוד, לדוגמה. אינגראם. יש עוד כמה וכמה דוגמאות לשחקנים שסגנון משחקם פשוט לא מתאים לזה של קבוצות "לברוניות".
        השורה התחתונה היא שהגיע הזמן להפסיק עם "משפר שחקנים". אין באמת כאלו. יש שחקנים שפורחים בשיטות משחק מסוימות, יש שפורחים בשיטות אחרות. את כולם, ללא יוצא מן הכלל, אנחנו נוטים לזכור טוב יותר (או באור טוב יותר) כאשר הם משחקים בקבוצות מצליחות.

        1. אני לא מסכים איתך גיא, בהחלט יש שחקנים שמשפרים את אלא שמסביבם נאש לא הפך את אלא שלצידו לטובים יותר? קרי?
          .

          לברון דונציץ הארדן … הם שיטת משחק בדומה למגיק בזמנו מי שמתאים לשיטה שלהם ומסוגל לפרוח לרוב ללא הכדור ביד קלעים גבוהים שמתגלגלים לטבעת… ומי שלא מתאים ינבל

          1. אני יודע שיש לא מעט אוהדי סאנס שיחשיבו את דברי לכפירה, אבל בכל זאת –
            לטעמי, התשובה היא "לא". נאש לא הופך שחקן לטוב יותר, הוא מאפשר לשחקן שמתאים לשיטה שלו למקסם את יכולתו. שחקן שלא מתאים לאותה שיטה, כזה שצריך את הכדור ביד בשביל לבלוט, יצליח פחות.
            מה שכן, זו העובדה שנאש, מג'יק, ולברון, הם ממנהלי המשחק המרשימים שהליגה ראתה. וככאלו, הם בהחלט ידעו/יודע למצות את האפשריות ההתקפיות על הפרקט, כך שהשחקנים שסביבם יזכו למצבים הטובים ביותר.

  2. כל הכבוד בלוך.

    אבל אם אתה חושב שהלייקרס חוששים משחקן מוגבל כמו באטלר או הצעירים של ההיט אז אתה טועה.
    הסיכוי היחידי של ההיט הלילה הוא זלזול ויחסי מנוחה מצד הקבוצה החזקה בליגה.

    1. אתה כבר מכין תירוץ למקרה של הפסד (זלזול,מנוחה)?
      "באטלר שחקן מוגבל"?
      במה הוא בדיוק מוגבל ,תסביר לנו מר נבון?

  3. אני חושב שלהיט יש מאצאפ לא רע יחסית מול הלייקרס,הם דיי גבוהים. באטלר ישמור את לברון. והם יכולים לרוץ ולקלוע בקצב מה שלליקרס יש קצת בעיה מול זה
    ילך צמוד צמוד והליקרס ינצחו בנקודה.

        1. "סנטר". ראית אותו פעם שומר. יש לו אולי סנטימטרים אבל "גבוה" הוא לא. אדאביו הוא הסנטר דה-פקטו שלהם.

    1. באטלר לא גבוה וחזק מספיק בשביל לשמור על לברון וגם דייוויס יחגוג על אדבאיו או כל אחד אחר שההיט יזרקו עליו. אלא אם כן דראגיץ נאן או הירו יתפסו משחק זה של הלברונים

        1. אם כל הכבוד לבאטלר בהגנה שחקנים כמו לברון דונציץ … בשיאם אי אפשר לשמור אליהם טיפה להאט אותם (0

        2. ונוריד את העובדה הפשוטה שבאוצר לא עושה הגנה כבר שנתיים, הרבה שחקנים הגנה נשאר להם רק השם, הולידיי באטלר אמביד (שנורא חלש העונה הגנתית)

            1. אני צופה גם במיאמי וגם בפילי, מי שמדבר איתי על DEF RATING בלי להסתכל על השומרים שמצדדיו אין לו מושג חוגגים על אמביד השנה בפיקאנדרול, למזלו יש לו את סימונס שהפך למגן על טייבול שמגן מצויין וריצרדסון שבהגנה, אמביד השנה חלש מאוד בחלק הזה.
              .
              אותו דבר באטלר שפשוט לא מגן על פרימטר כמו שהגן בטח שלפני שנתיים

            2. זה בעיקר בראש שלך ברוך, כמו זה שבאטלר מוסר לנאן, הירו ורובינסון בגלל שהוא חושב שהם חתיכות במסיבת חוף.

    1. קשה מאד. מניח שידעו שיש בעיה והוא על מדללי דם כמו גייל של מנחם אבל הקרישים האלה הם לא צחוק. מניח שלוקח כדורים גם לטיפול בפרפור חדרים. מקווה שיצא מזה כאדם מתפקד.

  4. לברון נראה משום מה מתרגש ולא מפוקס, אולי כי זה במיאמי, רק שהוא שיחק פה הרבה פעמים מאז המעבר, לא ברור

  5. איכשהוא זה נראה לי כמו המשחק של הלייקרס עם דאלאס
    1 מ 200 לשלוש, איבודים מאד שלומיאליים, לברון במצב לא ברור, דייויס קיבל מכה בעין…מיאמי בינוניים ומובילים בכיף
    רק כתבתי ויש איבוד בגלל 3 שניות

  6. הלייקרס יוצאים בזול ממחצית על הפנים שלהם רק 8-
    11 איבודים במחצית ו 3/14 לשלוש (כמעט כולן פנויות) ולקינוח שישים ומשהו אחוז מהעונשין

        1. משחק שעבר הוא היה 1 מ 6 אין לך מה לדאוג יש לו משחקים שזה מתחבר לו אבל זו היתה ונשארה חולשה שלו כמו העונשין שהוא מעולם לא הצליח להשתפר. הוא פשוט לא קלעי.
          כשרוב הקריירה אתה רגיל לדרוס את כולם בדרך לסל ולשים סלים ממטר או בהטבעות אז זה בא על חשבון משהו.

  7. איזה הגנה של הלייקרס, במיוחד AD. גם בהתקפה לא חסר כשיש להם יתרון מטורף של אורך עם לברון, דוויט ודיוויס שפשוט משתלטים על ריבאונד התקפה כל פעם מחדש.

  8. עבירה ברורה של דיוויס על באטלר. שריקה ששורקים כמו גרעינים כל העונה בכל משחק כמה פעמים אבל כמו בחוקים כפי שהביא האשך במפגש דרג בדרג הדרג הגבוה יותר מנצח ודיוויס הוא חתיחת דרג גם עם מימול עומד באטלר

    1. פחחחחחחחחחח. לא נגע בו. אתה לא מתבייש לעשות ככה צחוק מעצמך? כולנו ראינו את זה עכשיו. אתה לא כתבנו היחיד במגרש.
      אם כבר אז היתה עבירה ברורה של באטלר על לברון, כדי לקבל את הכדור. שקוף, גם הצוות אמר את זה.
      כנראה לא למדת. שוב אתה מגיע בשישי למשחק של הלייקרס, שוב מציף הייטריזם. שוב רואה בעיניים כלות איך לברון משתלט על המשחק. שוב מנסה לבכות על השפטים, על אללה, על דוניה, ומה אתה יודע – איש לא מתייחס.
      וכרגיל, עוד הפסד לך, ונצחון ללברון. מחרב לעצמך את שבת בבוקר. איזה עינוי.
      לבריאות. הייטרז גונה הייט!

      1. עושה רושם שבתור ליצן החצר של הבלוג אתה לא מתבייש לעשות מעצמך צחוק אז תרשה גם לי ועל תתעצבן ותהרוס לך את שבת בבוקר. אמרתי לך מזמן שזה ווין ווין בשביל ואני אמשיך להגיד לך עד שזה יחדור את הקליפה העבה שמגנה על המוח הרגיש שלך.
        תגיד את אף פעם לא מתעייף מההתקוטטויות האלה? לא הספיק לך אתמול בבלוג לפשיסט המתחיל? חסרים לך ריגושים?

        1. חחחח. דונג בעצמות.
          אני לא מתקוטט. אני פשוט מתעב הייטרים שבאו לירוק. תעשה את זה בבית שלך. אנשים כמותך הורסים את הופס. מתעב את הקללות, ואת ההמצאות, "עבירה ברורה של AD", אשכרה ילד בן 3, לא נכון ולא נכון ואני הקובע, שבפנטזיה המטופשת שלו קובע בעצמו מי השופטים ומה התוצאה. "ווין ווין בשבילי" – זה דיבור של פחדן מהחיים, אתה יודע. "אני תמיד המנצח". חחחח. ערובה טובה יותר לחלכא ונדכא, אין.
          אני יודע שהלב שלך שרוף עכשיו. יודע. פשוט מספיק להתבונן בכל ההערות שלך מעל, שמתארות ערב מתסכל נוסף. אתה כל כך כל כך רוצה שהפעם הקללות שלך יתקבלו. ושוב! על הפרצוף! הפסד על חודו של סל!
          נהניתי.

          1. 🤣🤣🤣
            אתה אחד המצחיקים. יש פה עוד מגיב שרשם שלדעתו היתה עבירה בזריקה.
            תרשה לי לא להתרשם "מהרס האתר" אם אתה צריך אני תמיד יכול לקנות לך מראה.
            מה שאירוני בדברייך היא שכל הדברים שאתה כותב מתארים אותך אחד לאחד
            אתה נשמע מאוד מתוסכל בשביל אחד שנהנה אבל יש גם אנשים שנהנים מסאדו-מאזו בצד של המאזו.

          2. איפה נעלמת? אל תברח משעמם פה היום לפחות קצת אקשן, אני מקווה שאתה עובד על התגובה ב400 מילה בפחות מ10 דקות בשליפה מהמותן יש לך עוד שלוש דקות אל תאכזב 😉

  9. הלייקרס עדיין מאד לא מתואמים, המון איבודים על חוסר תיאום בהתקפה, מסירות החוצה, דריכות על הקו וכד'. היום גם היו אחוזי שלשות נמוכים, יש עוד 50 משחקים בשביל לעבוד על זה.
    ההגנה טובה מאד
    **
    מיאמי קבוצה טובה, שיחקו בסדר היום, הרבה פוטנציאל, הם צריכים עוד עונה או שתיים פיתוח של הצעירים ולקוות שבאטלר ישאר בפורמה מספיק זמן

    1. מיאמי מצוינת, יש להם אופק מדהים. כולם כ"כ צעירים שם וזו רק עונה ראשונה של הירו, נאן, ג'ונס מצוין, רובינסון עם יד, סילבה נתן כמה דקות ריליף טובות, אדביו הוא כבר אולסטאר, את ווינסלו לא ראינו… זו קבוצה אדירה לעתיד. ריילי ידע מה הוא עושה. והאמת – מייחסים הרבה למעבר של ג'ימי באטלר. הוא רק הדובדבן מעל, המבוגר האחראי. אבל זה כל הצוות שם, בלעדיו הוא לא היה מגיע רחוק. קבוצה לתפארת.
      .
      הלייקרס במשחק מאוד בינוני (מה חדש). היום היו להם המותרות של שני סופרסטארים. לברון בחצי ראשון מזעזע, מחריד. AD ידע לכסות יפה. ואז איכשהו, מפה ומשם, נכנסו למשחק בשני. הווארד היה נורא עד הסוף, קארוסו נון פקטור, המון איבודי כדור. ואותן בעיות ידועות – עדיין אין להם קלע אמין, עדיין קשה להסתמך על דאדלי כפורווורד מחליף. וגם לא על קוזמה כשיחזור. יתרונם שזו קבוצת הגנה קשוחה, עם יתרון סייז אדיר.
      .
      נ.ב KCP, *שוטינג* גארד. מקבל 4 קליעות מהקו לגמור משחק. עושה רק 2. זה *לא* שוטינג גארד. זה המבחן הראשון של שוטינג גארד. קח את הכדור האחרון כשמנסים לעשות פאול, ותגמור לנו את המשחק מהקו. KCP נכשל. פעמיים.

  10. עושה רושם שדילן ברוקס הופך לשחקן משמעותי בממפיס, כנראה שפיניקס ידעו למה הם רוצים אותו וממפיס ידעו למה הם לא משחררים

  11. איזה מכונה זה גיימס הארדן יאללה חולני
    דיויס האוברייטד הזה הלייקרס נתנו עליו ככ הרבה את לונזו המדהים שכיכב היום מול פילי
    מופתע שאמביד שיחק בק טו בק נגד הפחים האלה עדיף היה נח ונותן לסימונס להתפרע מול הדבר המביך הזה.
    טוביאס בכושר אני מקווה שבפלייאוף הוא לא ישתנה למוד פלייאוף 😂😂
    איזה ניגורים של הקוריוז מול אינדי 😂😂

      1. כן אחי ערב לא מעניין באמת משחקים צפויים אפילו איפה שחשבתי יהיו הפתעות לא היו. חוץ מזה שאני חולה וחוזר לישון נראה לי כי לא נראה שיש עניין גם ביתר המשחקים שעוד משוחקים שעממון טוטאלי.
        למה ביום א הענישו אותנו במשחק המוקדם עם מרקל נגד לונזו במקום איזה דונציץ🙄

          1. אמת.
            השופט שכח את המשקפיים בבית.
            שתי קבוצות, פלוס מחליפים וצוות אימון, פלוס אולם מלא, פלוס צוות השידור, פלוס מיליונים בבית, ראו דאבל ברור מול עיניו של השופט במהלך מכריע.
            הוא לא ראה.

  12. לוני עם אירבולים מהשלוש לא נעים לצפות.
    מה הסיפור עם קונלי הבנאדם רוב העונה פצוע איך יוטה נפלו איתו, עצר להם את כל ההתקדמות הטרייד הזה, נראים כבויים ובלי חשק

  13. עוד פעם יוטה פותחת חרא את העונה. כאילו לא לפתוח לגולדן סטייט את הצורה ולתת להם לקלועי עליהם 84 נקודות בשלושה רבעים. עם הגנה כמו של יוטה זה אמורה להיות הסקור שלהם כל המשחק.

  14. מי ששונא את כדורסל הבידודים של הרוקטס או את השבלונה של מלווקי חייב גם לשנוא את הכדורסל של הקליפרס. צ'יעמום יעיל ביותר

  15. ושיר היום
    The power of lard

    Lard! You can see it, in the clouds up in the sky.
    Lard! Floats by in clusters in our water supply.
    Lard! It's in all of us, man. Our pores, and in our hair.
    Lard! What we conceal in those corny clothes we wear.

    Lard is all.
    Lard is divine.
    Lard is in control.
    Lard whips and chains our soul.
    We carry credit cards.
    We live in fear of art.
    Lard is the Om.
    Lard is revolution.
    Lard is the tapeworm,
    in the bottle of cheap tequila.
    That comes alive at night,
    And sneaks up and bite our nipples.

    Lard.
    Lard!

    Nowadays, most of us need someone to run our personal life.
    Someone to see that the plant are watered.
    Someone to make sure the place is clean.
    Someone to make sure dinner is waiting.
    Someone to call for theater tickets.
    Some one to make up those cheap excuses.
    What we need is Lard!

    Lard!

    The answer.
    The dancer.
    The ointment.
    The dream.

    Absorb it.
    Inflame it.
    Respect it.
    Molest it.

    Lard!
    Lard!

    The country, right now, it wants to be soothed.
    And told it doesn't have to pay, or sacrifice, or learn.
    No one is over the hill, when the mountain comes to Mohammed.
    Lard! Lard! Lard!

    We love to eat.
    We love to pray.
    Mold over mind. Hooray!

    The Power of Lard!
    The Power of Lard!
    The Power of Lard!
    The Power of Lard!

    Every time I take a crap, it's a cosmic experience.
    Religion, and chemicals are the keys to the future.
    Next time that we have sex, just pretend that I'm Ed Meese.
    The weasels have it down, man. It's a whole new age.

    Lard!

    Which would you prefer? A computer, or a gun?
    The sharks outlived the dinosaurs, you know.

    (Feel)The Power of Lard!
    (Feel)The Power of Lard!
    (Feel)The Power of Lard!
    (Feel)The Power of Lard!

    Pity the poor trainer in the stable when the racehorse farts.
    Poison Oak really is the aphrodisiac of the gods.
    When people are asleep, we must all become alarm clocks.
    Hey, man. Life is my college.
    EeeeeYOOOowwwwww!

    It's dental floss of the mind.
    Who will baby sit the baby sitters?

    Ever hear about the guy in New York, who's dick fell of in the bath after he shot it full of coke?
    It's okay to run out of butter in Zambia. Just smear squashed caterpillars on your toast.
    Waiter, there's a terrorist in my soup.
    Which came first? Max Headroom, or Gerald Ford?
    Are you a man or are you a mouse?
    If you love your fun, DIE FOR IT!

    Die for Lard!

    The Power of Lard!
    The Power of Lard!
    The Power of Lard!
    The Power of Lard!

  16. היה איזה קטע במשחק של פילדלפיה שטייבול שמר על לונזו והוא עשה איזה 2 איירבול ונראה כאילו הוא הולך חזרה הבייתה לבכות לאבא שלו

    1. המצב של פילי לא מי יודע כמה אם הם מנצחים בשיניים את NO ואתמול ניצחו את בוסטון רק בזכות ערב מעולה מהשלוש.

      1. נראה לך מישהו התאמץ נגד נא? משחק סרק.
        המצב של פילי לא מי יודע מה בגלל בראון וסימונס לפלייאוף.
        טראסט לונזו עם שמירה עליו שחקן 1.2 נק למשחק בnba. לונזו מאז שהגיע לליגה לא נשמר בכלל הוא זה שמשאירים תמיד לבד אף אחד לא באמת שומר אותו ונותנים לו לעשות מה שבא לו והוא כזה גרוע. אם מישהו היה שומר אותו ברצינות היה עם 1.2 נק. לונזו לא שחקן nba באמת הוא פחות טוב מכספי
        הוא רבע מווילבקין ולארקין או דה קולו.
        שחקן שנמצא בליגה בגלל הייפ ויפלט בקרוב אחרי שכולם יבינו שהוא לא קשור.

        1. המצב של פילי לא מי יודע מה ,בקושי מנצחים,אמביד לא בכושר,סימונס חושך,האריס לא פוגע,ברט בראון עיוור
          20-7
          מקום שני במזרח ושלישי בליגה
          ניצחו 12 מ 14 האחרונים
          הקבוצה היחידה שלא הפסידה בביית(14-0)

          הכלבים נובחים והשיירה עוברת….

          1. חבוב פילי נבחנים בפלייאוף לא בעונה סדירה והם מקום 2 מתוך 2 במזרח וואו. הם עם הסגל הכי טוב במזרח בכמה רמות ורק מקום 2.
            וכמו שאמרתי קלעפרס לייקרס יוסטון פילי באקס המבחן שלהן זה רק בפלייאוף לא מול נא והקאבס בעונה הסדירה.
            כל דבר פחות מאליפות מזרח וסידרה צמודה מול קליפרס לייקרס בגמר זה כשלון קולוסאלי של פילי

            1. התקרה שלהם עם סימונס ובראון קשיחה, והם לא בנויים נכון השנה.
              חצי גמר מזרח כנראה.

          2. טראס זה התפלק לי למטה כיוונתי את התגובה הבאה למה שכתבת..
            אישית הייתי רוצה לראות את הפרוייקט שלהם מצליח, ויש לפילי פוטנציאל מעולה – יותר ממלווקי נגיד מבחינת חומר השחקנים. אבל אתה מתעלם מהחריקות שלכם, ואז כשאתם מפסידים עוד סדרה ועפים בחצי – אז אם אני זוכר טוב אתה מאשים את השחקנים שעזבו (נגיד קוביקטון או רדיק שאמרת שבגללם הפסדתם אם אני לא טועה). מה לעשות שמשחק ההתקפה שלכם לא טוב גם השנה, ושהבעיות של השנים שעברו חוזרות גם השנה אחד לאחד – ואם זה כך אז יש סיכוי טוב שקבוצות הפלייאוף צפו טוב טוב בקלטות של שנה שעברה ולפני שנתיים ויודעות לנצל את חוסר הקליעה של סימונס או את המסורבלות של אמביד כאשר הוא לא בצבע וכו' וכו'.
            לגבי המיקום – גם דאלס עכשיו מקום 3 במערב – זה לא אומר הרבה..

            1. אני לא מאשים אף אחד שעזב , יש שחקנים שאני לא אוהב , לא סובל את רדיק , באופן כללי לא סובל שחקנים שלא משחקים הגנה.
              קובינגטון הוא שחקן בינוני שלא אשם בכלום , הייתי מטריד אותו ואת סאריץ' תמורת באטלר שמאד אהבתי 100 פעמים מתוך 100 פעמים, ברנד שדד את מינסוטה.
              חריקות יש לכל קבוצה,אף אחד לא מושלם , וגם לי יש את הביקורת שלי אבל זאת קבוצה עם שני שחקני חמישיה חדשים , זה לא מילווקי ששמרו פחות או יותר על אותה קבוצה.
              כל שנה פילדלפיה מתחילה לאט (השנה דווקא לא כל כך) ובאזור ינואר הכל מתחבר ופתאום הם נראים קשים מאד לנצח.
              אני שומע פה בדיחות של שמעון שבוסטון ינצחו את פילדלפיה , זה דברים לא רציניים.
              בפלייאוף אם יפגשו תהיה הכנה טובה הסיקסרס ישחקו הרבה מאד עם חמישייה של אמביד,סימונס,טייבול,ריצ'רדסון והאריס ובוסטון לא יגיעו ל 90 נקודות.
              בשנים האחרונת מה שגמר את פילדלפיה הייתה אי היכולת שלהם לעצור גארדים ושחקני כנף חזקים , כולם איכשהוא התבייתו על רדיק או סאריץ או בלינלי או מקונול, ראית אתמול מה עשו קמבה,בראון וטאטום נגד הקו האחורי של סימונס ,ריצ'רדסון וטייבול? 10 מ 700 מהשדה
              סימונס הוא שחקן התקפה במשחק עומד גרוע, אין לי בעיה להגיד את זה , הוא שחקן הגנה מדהים , הוא לא מפסיק לרוץ כל המשחק,יש לו כושר גופני הכי טוב בליגה,לפעמים הוא משחק 12 דקות רצוף בלי מנוחה ולא מפסיק לרוץ כמו סוס שלקח אקסטזי.
              כל העולם מדבר על הקליעה של סימונס , אף אחד לא מדבר על הדברים האחרים שהוא עושה.

            2. טראסט אמרתי שפילי עלולה להפסיד לבוסטון לא שתפסיד. אתה שוב נטפל לתפל. פילי צריכה להביא אליפות. זה המטרה שלהם ורק זה הרי בשביל מה כל האולסטארים והטריידים והפרוסס? עד שלא יהיה שם טבעת אין הצלחה. כשלון? כל דבר שהוא לא אליפות מזרח זה כשלון עצום.
              לפילי יש קבוצה על הנייר שאמורה לרמוס את הליגה והבעיה הכי גדולה שם זה מאמן.
              לא אכפת לי מה אמביד עושה או לא עושה מקומו רק להשמיד בצבע הכדרורים הדפוקים שלו עם הפאמפייק הדפוק הזה השלשות והחצי מרחק זה נוראי.
              סימונס תורם בהרבה דברים בהחלט אבל בפלייאוף צריך לשים את הכדור בסל כי השומר שלו יהיה זה שיבוא לעזור על האחרים.
              אין לי בעיה עם סימונס כל עוד הוא מפנים שהוא דריימונד גרין. הגנה מצויינת ריב וישים סל במתפרצות לייאפים ודאנקים זה מעולה.
              אין סיבה שהוא יקפיץ 10 שניות ואז יעביר לטוביאס כדור להתחיל התקפה זה תוקע וזה צפוי מידי.
              פילי צריכה לחשוב לפלייאוף למקסם את היכולות של אמביד והאריס הם אלו שצריך לתת ולסדר להם זריקות נוחות

            3. "פילי צריכה לחשוב לפלייאוף למקסם את היכולות של אמביד והאריס הם אלו שצריך לתת ולסדר להם זריקות נוחות"

              ראית את המספרים של האריס ואמביד מתחילת החודש? הם עושים בדיוק מה שאתה אומר שהם צריכים לעשות

  17. אישית הייתי רוצה לראות את הפרוייקט שלהם מצליח, ויש לפילי פוטנציאל מעולה – יותר ממלווקי נגיד מבחינת חומר השחקנים. אבל אתה מתעלם מהחריקות שלכם, ואז כשאתם מפסידים עוד סדרה ועפים בחצי – אז אם אני זוכר טוב אתה מאשים את השחקנים שעזבו (נגיד קוביקטון או רדיק שאמרת שבגללם הפסדתם אם אני לא טועה). מה לעשות שמשחק ההתקפה שלכם לא טוב גם השנה, ושהבעיות של השנים שעברו חוזרות גם השנה אחד לאחד – ואם זה כך אז יש סיכוי טוב שקבוצות הפלייאוף צפו טוב טוב בקלטות של שנה שעברה ולפני שנתיים ויודעות לנצל את חוסר הקליעה של סימונס או את המסורבלות של אמביד כאשר הוא לא בצבע וכו' וכו'.
    לגבי המיקום – גם דאלס עכשיו מקום 3 במערב – זה לא אומר הרבה..

  18. אגב טראסט אני מסכים איתך שמול קבוצות חזקות השילוב של הורפורד ואמביד יחד לא טוב וטייבול עדיף שיכנס לחמישייה על הורפורד ואת הורפורד לעלות מהספסל לתת נק על המחליפים. כמובן תלוי סיטואציה ומאצאפים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט