חם מהתנור: סטפן קרי 3 חודשים, לפחות, בחוץ

כוכב גולדן סטייט (3-1), סטפן קרי, עבר ניתוח בידו השמאלית השבורה ויהיה בחוץ עד ינואר 2020, כאשר רק אז יעבור בדיקה מחדש שעלולה להוביל לכך שהאמ.וי.פי לשעבר ייעדר לפרק זמן ממושך יותר. כוכב סגנית האלופה קלע 20.3 נקודות עם 6.5 אסיסטים ו-5 ריבאונדים למשחק בארבעת המשחקים השנה, ויצטרף לקליי תומפסון, אול-סטאר נוסף של הווריורס, שלא ישחק תקופה ממושכת.

*

לאחר הקטטה ביניהם, ג'ואל אמביד וקארל אנטוני טאונס הושעו לשני משחקים כל אחד.

*

קייל קוזמה יעשה בכורה עונתית הערב עבור הלייקרס וצפוי להתחיל את העונה עם הגבלת דקות.

*

מנג'ר קליבלנד (2-2), קובי אלטמן, קיבל הארכת חוזה. אלטמן, מנג'ר הקאבס מאז 2017/18, הוא המנג'ר הראשון בקליבלנד שמקבל הארכת חוזה תחת בעלות דן גילברט, בעלי הקבוצה מאז 2005.

*

מעמדו של מאמן סקרמנטו, לוק וולטון, נחשב בטוח למרות שהקבוצה הפסידה את כל משחקיה (5) העונה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. בנבא הכי גרוע להיות קבוצת פלייאוף בלי שום סיכוי לאליפות סטייל פורטלנד יוטה ועוד.
    או שאתה מועמד לאליפות או טנקינג
    יש לווריירס חלון קצר מהעונה הבאה של שנתיים לזכות באליפות האחרונה של הצוות הנוכחי.עדיף טנקינג ומנוחה של עונה על פני מאבקים קשים בשביל כלום.
    גם אם הווריירס איכשהו היו בסדר השנה והיו מסיימים 6-8 זה לא היה שווה כלום(פורטלנד יוטה וכו)והיה פוגע בשנתיים הבאות שלאחריהן החלון נסגר

  2. ההזדמנות של כל שחקן גולדן סטייט שהוא לא דיאנג'לו ראסל, דריימונד גרין או קוון לוני להראות שהוא יכול להיות שחקן טוב בקבוצת NBA. מאמין שבשנה הבאה נראה את קרי, תומפסון, אולי עוד גארד משמעותי מהדראפט (אבדיה?), גרין וכוכב שיגיע על חשבון ראסל. אולי אפילו סופרסטאר על חשבון ראסל והבחירה הגבוהה.

  3. החזרה של קוזמה כל כך חשובה ללייקרס, יש להם לוז מאוד נוח לנסות לשלב אותו בקבוצה אחרי שהחסיר גם את הטרום עונה. אם הוא ישפר את האחוזים מבחוץ, הלייקרס הופכיםם להיות הרבה יותר מסוכנים.
    שאלה חשובה לא פחות זה איך הוא ישתלב בהגנה שעד כה די מרשימה, כשאפילו לברון קצת מזיז רגליים..

  4. לפי הדיווחים במינסוטה לא מרוצים. הם רצו שירחיקו גם את סימונס (שהגרסא שלו ל"משכין שלום" מזכירה יותר שוטרים אמריקאיים) ואת וויגינס.
    או רק את וויגינס.
    הרגע דווח: במינסוטה כועסים שוויגינס לא השתתף בקטטה.

  5. מבאס מאוד מאוד מאוד.
    אחד הכוכבים הגדולים של הליגה, והיה כאילו ברור שמתישהו הוא יתפוס רצף של משחקים מטורפים.
    איזו התחלה איומה לג"ס באולם החדש…

  6. לא מבין את כל האלה שאומרים שזה נהדר שסטף יושב בחוץ. מדובר באחד הספורטאים הכי מהנים לצפייה והישיבה בחוץ אומרת שפשוט הקהל לא מקבל הזדמנות לחזות בכישרון הנהדר הזה.
    אף אחד לא מבטיח הצלחה בטנקינג ו/או לחילופין ששחקן יחזור כמו שצריך מפציעה (למרות שזאת של סטף דעתי לא תהיה כזאת משמעותית). אבל המהות של ספורטאי זה להתחרות ולשחק, ובטח לא לשבת בצד.
    שמדובר בסטף, זה פשוט בזבוז שהאוהדים לא יזכו לראות אותו (ואני ממש לא בטוח שזה יעזור לווריורס בטווח הארוך וכנראה גם לא בקצר).

    1. אני מנחש שהכוונה ב"נהדר" היא תועלתנית לגמרי = העונה הזו ממילא, שישמור על עצמו ויחזור כמו חדש למקסם הישגים בעונות הבאות. וגם אולי עניין רגשי – תודה שנחסך מאיתנו לראות את סטף ברגעי שפל ו"ביזוי המורשת".
      הגישה התועלתנית הרבה פעמים מחליפה לאוהדים, את מה שהם: אוהדי ספורט שרוצים לראות את המיטב, כל הזמן. אתה צודק – פלא כמו סטף אין, וגם הוא לא יהיה כאן עוד הרבה יותר מזמן.
      אבל אוהדים, במיוחד מצויים בשיח, עוברים הרבה פעמים לדיבור בנוסח GM או מאמנים.
      דוגמה מהיום: "למה KD פותח את הפה על הקבוצה שלו? שיסתום!". שזה בדיוק קצין הבטחון של גולדן סטייט, או ה-GM שמבקש "שקט תעשייתי". אבל זה אנטי למה שאוהד מתעניין רוצה. הוא רוצה לדעת, רוצה אקשן, רוצה סטף, רוצה יצתרים של KD, במקום השתקה והשבתה "לטובת המטרה הסופית".
      בקיצור, גם הדרך או רק המטרה. הוויכוח הישן.

      1. שוב, מי מבטיח הצלחה בטנקינג? שכל שחקן יעשה מה שבראש שלו, אבל ידע לחיות עם ההשלכות, אם אלו האמירות של KD במדיה או התנהלות על המגרש.
        לעניות דעתי, גם הווריורס וגם קארי לא ייחלו לפציעה הזו

    2. אני לא מבין את האידיוט/ים שאומרים "איזה מזל יש לסטף". איזה כיף לשבור את היד ולא לשחק את המשחק שאתה אוהב? ממש הפיק של הקריירה. כנראה אנשים שמעולם לא שיחקו את המשחק(או ספורט בכלל) או שהם כאלה גרועים בו שאפשר לחוש ברגשי הנחיתות שלהם עד לפה.
      כנראה מאוד רצו לראות את סטף מושפל ולקחו להם את הסוכריה ישר מהיד. מסכנים יצטרכו לעבור את העונה בתיסכול.

      1. אתה חושב שסטף הרגיש מושפל… אני חושב שהוא רוצה לשחק את המשחק שהוא אוהב, בטח כל עוד הוא יכול. זאת המהות של ספורטאי, בטח לא לשבת בחוץ. ולא להיות מסוגל לשחק.
        האמן לי, אני לא אוהד הווריורס (אבל בהחלט נהנתי מהכדורסל שלהם), אבל אני יותר מנהנה לראות את ה-NBA, ואני לא מאחל לאף שחקן פציעה רק כדי להימנע מהשפלה

  7. תודה רועי.
    מבאס אין מה לעשות. מקווה שאמביד יקיים מתישהו את ההבטחה שלו שיפסיק עם הטראש אבל זה נראה לי חזק ממנו. יכול להיות שחקן היסטורי שמבזבז את הזמן שלו על קקי פיפי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט