פעמיים כי טוב – פריוויו יום שלישי – הלל הורוויץ

מה יותר מתאים משלושה משחקים ביום שלישי? אז אין לנו פה אף משחק שצועק לכותרות, ממלא אולמות וממגנט למסכים אבל בהחלט יש לכם הזדמנות לראות הרבה מהצעירים המבטיחים של הליגה בערב אחד וכדורסל משובח למדי ככל הנראה.

מיאמי היט (1-2) – אטלנטה הוקס (1-2) [1:30 לפנות בוקר שעון ישראל]
לאחר הניצחון על מילווקי שהגיע בהארכה וההפסד למינסוטה בהפרש לא גדול, מיאמי ישמחו לארח בבית את אטלנטה.
נכון, זה לא משחק קל וההוקס לא פרייארים. הם ניצחו את שני משחקי הליגה הראשונים שלהם העונה וגם ההפסד שלהם הגיע מול פילי, אחת הקבוצות החזקות במזרח (במשחק צמוד מאוד). אבל, וזה אבל גדול, ההיט הם היסטורית קבוצת בית טובה למדי ולקבל יריבה צעירה בבק טו בק זו תמיד התחלה טובה.
אצל מיאמי פתיחת העונה התאפיינה בהובלה של הבק קורט הצעיר של הירו ונאן תחת הדרכתו של דראגיץ', כאשר נאן הוא כנראה ההרמה מספר 1 בהרבה מליגות הפנטזי כרגע. בצד השני, הגארד של אטלנטה טריי יאנג זכה בתואר שחקן השבוע במזרח ונמצא בכושר נחמד למדי.
העייפות של אטלנטה והביתיות של מיאמי יכריעו – ההיט בחמש.

דנבר נאגטס (0-3) – דאלאס מאבריקס (1-2) [3:00 לפנות בוקר שעון ישראל]
משחק מלהיב מאוד שבהחלט כדאי לראות. הקבוצה הצעירה של דנבר מארחת את הצמד האירופי הלוהט של לוקה וחד הקרן הלטבי. כנראה שלושה מתוך חמשת האירופאים הטובים ביותר בליגה כרגע על מגרש אחד. דנבר ככל הנראה יהיו בפלייאוף המערב אלא אם כן תהיינה הפתעות גדולות. בצד השני דאלאס צריכה כל ניצחון לאורך העונה כדי להתחיל ולבנות קייס לאחד המקומות בתחתית פלייאוף המערב העמוס.
הנאגטס לא ממש דרסו אף אחת בפתיחת העונה שלהם למרות הניצחונות ודאלאס ניצחה את וושינגטון וניו אורלינס, שהן לא בדיוק מאריות הליגה.
דנבר מגיעה ללילה שני ברצף של משחקים אבל אמורה להצליח לעשות את העבודה בבית – דנבר בשבע.

תוצאת תמונה עבור ‪jokic joker‬‏
תוצאת תמונה עבור ‪porzingis unicorn‬‏

לוס אנג'לס לייקרס (1-2) – ממפיס גריזליס (2-1) [ 4:30 לפנות בוקר שעון ישראל]
יש לי רתיעה אישית מאוד גדולה מלעקוב אחרי הלייקרס. מעולם לא נהניתי לעקוב אחריהם כי הם הרגישו לי כמו יונייטד, כמו כריסטיאנו רונאלדו או כמו הפייטריוטס מן קבוצה שתמיד עם האף למעלה בין אם זה מוצדק או לא. במובן הזה לברון מאוד מתאים לקבוצה הזו.
כן, אני מאוד מעריך את לברון וחושב שהוא שחקן עצום אבל אני ממש לא נהנה לעקוב אחריו, לסקר אותו או לדבר עליו. אני מאלה שמחבבים את האנדרדוג בהגזמה ואיכשהו גם כשלברון אנדרדוג (למשל בסדרה מול ג"ס בזמנו עם הקאבס), אני עדיין לא מצליח לפתח שם אהדה גדולה מדי או אמתפיה.
זו הסיבה שאני גם פחות מרגיש צורך לעקוב כרגע אחרי דייויס, מרגיש לי קצת חסר נשמה שם בצד הסגלגל של LA אבל מודה ומתוודה שזו סתם תחושה שלי.
שורה תחתונה – לממפיס יש צעירים מבטיחים שכיף לראות משחקים, ג'ה נראה מבטיח, JJJ שווה צפייה וברונו קבוקלו אוטוטו כבר שבע שנים נהפך להיות שחקן NBA לגיטימי. חוץ מזה תוכלו לראות את יונאס עושה פאמפ פייק שגורם לקייל אנדרסון להיראות מהיר… לא מבין איך יש שחקנים שנופלים בפח הזה… בצד השני נוכל לראות האם LA מתחברת למשהו מעניין וכמה נקודות לדקה דייויס יצליח לעשות לפני שהמשחק עובר לגארבג' טיים. – לייקרס בחמש עשרה.

לפוסט הזה יש 250 תגובות

  1. תודה על הפריוויו הלל. אטלנטה-מיאמי משחק לא רע בכלל שלדעתי יגמר בניצחון שלישי ברצף של ההיט, הפעם עם ג'ימי באטלר. גם דנבר-דאלאס משחק ששווה לקום עבורו ויגמר בניצחון של הנאגטס, כי הם עמוקים בהרבה. אולי נראה את גרנט שומר על פורזינגיס מהחמישייה הפעם.

  2. הלייקרס מאיים להיות משחק לא נאה לעין, בלשון המעטה. עדיין בשלב המי בכלל משחק פה בקבוצה, אתה בטוח, איך קוראים לו, וואלה, למדתי משהו.
    אבל לתחושתי יהיה גם שקול מהצפוי.

  3. תודה רבה על הפריוויו.
    השעות שפירסמת נכונות לשעון הקיץ, כלומר יש להעביר את שעות במשחקים בשעון ישראל שעה אחורה.
    דנבר-דאלאס משחק לא רע בניחוח אירופאי (ובארטון אחד) אבל בשעה לא אפשרית אלא אם כן אתה פנסיונר בג'ט לג.

  4. יש משהו נחמד, בלילות מינימליסטיים כאלו (בהם הסאנס לא משחקים).
    אפשר לבחור קבוצה אחת, ופשוט להתעמק בה.
    .
    את לפנות הבוקר הקרובים אני אקדיש לאחד הרוקים המלהיבים של השנה. ג'ה מוראנט.
    הילד שחקן כדורסל אדיר. עד כה, לא מדובר על שחקן של היילייטס שמגיעים על חשבון יעילות. מוראנט לא רק מרחף פעם אחר פעם עד לסל,
    הוא גם עושה זאת ביעילות מפתיעה:
    ב-4 משחקים יש לו 18 נקודות למשחק ב-53.5% אפקטיבי. הוא כמעט ולא זרק מטווח ה-3 (זרק ב-4 משחקים 4 פעמים מטווח השלוש. קלע פעמיים), אני לא בטוח שזה סימן רע. זה מרענן לראות שחקן צעיר שלא מנסה להכריח זריקות.
    בנוסף, שיתוף הפעולה של מוראנט עם צעיר נוסף סופר מוכשר שמשחק בממפיס (ג'קסון ג'וניור), זו סיבה טובה נוספת לצפות בממפיס. לצמד הזה יש קפיצים בסוליות הנעליים, קפיצים מהזן שיש רק למובחרים שבשחקנים.
    .
    תודה, הלל. אחלה פריוויו.

    1. תבחר ממה שבא לך: נכווה מהקפה/ נפצע ממהדק סיכות/ נשך את השפה/ צרידות/ נפל עליו בקבוק בושם והוא ניסה לעצור אותו עם הרגל (להלן קניזרס)/ המעלית נסגרה עליו/ המראה של האוטובוס שפשפה מישהו שעמד בתחנה ועף עליו

  5. הלילה אדלג בין הסטייפלס סנטר (גם אני צופה משחק צמוד ולא יפה לעין) לבין איצטדיון בנק אוף קליפורניה 2 מיילים דרומית משם: חצי הגמר של ליגת ה-MLS בין LAFC וסיאטל. מדהים איך הקימו תוך שלוש שנים איצטדיון יפהפה בדאון טאון לוס אנג׳לס עם תאי צפייה למכובדים וקהל של כ-25 אלף אוהדים שרובם לבושים בשחור, כמו הריידרס זכרונם לא לברכה. בקבוצה המקומית מככב וולה, חלוץ מקסיקני מדהים ומלך השערים של הליגה וזה משחק הפלייאוף הראשון שלה מאז הוקמה לפני שנתיים. ברבע הגמר, אגב, הם ניצחו את הלוס אנג׳לס גלאקסי עם איברהימוביץ׳ הבלתי נגמר 3-5. וולה כבש שניים. הכדורגל באמריקה כאן להישאר והרמה ממש ממש לא רעה. בחצי הגמר השני תארח אטלנטה, אלופת השנה שעברה ורק שלוש שנים בליגה, את טורונטו. רבי מנחם היה יכול להינות מהמשחק הזה

  6. איזה כיף!
    בדיוק נפלתי בערוץ 50 על אחת הקלאסיקות ההן של מסי, ה 5:1 ההוא על ויאדוליד, זוכרים? עם הקטנות בין הרגליים והעונשין לחיבור והבישולים הגאוניים, וואלה, כמעט שכחתי ממנו, והיפה שרק עוד 5 דקות המשחק הזה יסתיים. אין על קלאסיקות מפעם. זאת אומרת, ממש עכשיו.
    שלא ייגמר לעולם.

    1. מ-2009 אני עוקב קבוע של בארסה, הפרעוש כל עונה מפתיע מחדש. הוא לקח את בעיטות העונשין מחוץ לרחבה לאומנות הסיבוב. "על הזכות לראות את מסי"

      1. כן, היה עוד משהו קטן שהוא לא הכי מעולה בו, אז הלך להתאמן קצת.
        מאז 2016, השתלט על העניין, בלי תחרות הטוב בעולם, כבר מקום 2 אי פעם (אחרי ז'וניניו החד-פעמי, שיא שלעולם לא יישבר).
        סטט' נחמד: מהרגע שכריסטיאנו הגיע ליובה, הוא הצליח לעבור בבעיטות עונשין 9 פעמים את החומה. באותה תקופה, מסי הבקיע מהעונשין 10 פעמים… ridiculous.

      1. Taco Tuesday:
        לברון ("ניצול השריפה"), שולח משאית מלאה טאקו (המוצר שהוא מקדם), ביום שלישי (הקמפיין המפורסם שלו), לצוותי הכיבוי (כי ליבו עם הפועל השחור).
        עכשיו כל השריפה הזו מקבלת הסבר הגיוני.
        לפעמים אפילו אני מוכן להאמין לכל הסיפורים על האיש. כי הוא פשוט תפור יותר מדי טוב, נו.

  7. אגב קולינס, קווין לאב מחזיק בשיא השלשות לרבע הראשון עם 8 מ-10, אבל גם ה-4 של קולינס הם בסדר גמור

  8. אני חושב שאטלנטה הביאו את ג'ברי פרקר כדי להראות לצעירים שלהם כמה קל לאבד רלוונטיות בליגה הזו ולהפוך מסופרסטאר פוטנציאלי לסרח עודף

    1. אטלנטה לא משלמים לו הרבה ביחס לחוזים קודמים שלו – 6.5. ונראה לי שזה לא מובטח לשנה הבאה, אז כנראה הם העדיפו לקחת את ההימור

    1. אין לי מושג מה אתה מדבר , השופטים הרסו את ההגנה אם השריקות אוויר שנהיה בליגה עצוב לראות איך מפלצות אדם עפות כמו עלה ברוח מכל מגע

  9. וורלד סירייז:
    מה, שוב אני לבד? אירוע השיא בספורט האמריקאי? תראו איך מתחיל משחק מס' 6!
    וושינגטון, עם הגב לקיר, בפיגור 3-2 בסדרה, עם 0-1 מהיר! שוב ורלנדר לא עומד בלחץ. ווק + סאק באנט + סינגל פשוט של רינדון, אלא מי.
    רק כדי לראות אותו נמחק, מייד, 1-2 ליוסטון, על סטרסבורג שהיה מדהים כל הסדרה, עם HR מפלצת של אלכס ("עוצבות המבצע") ברגמן. וכולה אינינג ראשון. רותח.
    מי שרוצה, יכול להגיב פה על ההמשך, ולא נספים את היתר. בואו בואו.

    1. נ.ב. ירון טלפז, מת על הידענות שלך. גם בבייסבול. ידען ונעים – לא מוצר שכיח בערוץ הספורט. בהנחה שאתה קורא כאן:
      בבקשה, *בבקשה*, למנן קצת. לא כל הזמן לדבר. זה לא היום להסביר מושגי יסוד באריכות. יש עונה שלמה בשביל זה.
      תן לשמוע קהל, התרגשות, באז, יש שידור מעולללה כמובן של השדרנים והפרשנים האמריקאים, הכי טובים בעולם. אנא אנא אנא – די לברברת מיותרת, גם לשתיקות באולפן ורעש איצטדיון ערך עצום. בקיצור, תנו ליהנות ממשחק לייב בשיאו. המשחק הוא העיקר, אתם רק הקינוח.

      1. "הדרך הכי טובה לצאת מצרה זה לעשות סטרייק-אאוט על חובט" = משהו כמו, "הדרך הכי טובה לנצח בכדורגל זה להבקיע גול".
        בחייאת טלפז. תנוח.

    2. ווף. משחק מצוין.
      ורלנדר מאוד מאוד שייקי, ממש חיוור כסיד. פעמיים יוצא על הקשקש אחרי אט-באטס ארוכים. עדיין 1:2 יוסטון, אמצע 4.
      טלפז והשני ממשיכים לחרב כל דקת שידור במלל אינסופי. הורסים את המשחק אולי האחרון של העונה, והשיא שלה.

    3. אמרנו ורלנדר שייקי?…
      בהיר יותר מחיוורון, נותן 2 סולו HR לאיטון וסוטו בחמישי. 2:3 וושינגטון!
      אין מה לעשות – באופן כרוני, אחד מגדולי המשחק, פשוט לא טוב מספיק בסדרה הכי גדולה…

    4. רגע קריטי. 1 אאוט, יוסטון מעלה לשני ושלישי ועוצרת את רדיק מלרוץ עד הבית, מהסיכון… בעיני פחדנות. דאבל פליי יכול לגמור הכל. מצד שני, אלטובה וברגמן בדרך…

      1. עיני שוב צדקו… סטרסברג עושה צחוק מהלהיטות של אלטובה לחבוט, K שקוף. ואז ברנטלי בגראונד בול דלוח. יצא בלי פגע ממצב של 1.35 ריצות בממוצע… ועכשיו כל המומנטום חזר לנאטס.
        טעות טעות טעות של מנג'ר יוסטון, הינצ' הפחדן. מאמן זהיר ופחדן מטבעו, ועל דבר כזה בדיוק, מפסידים משחק, ואולי את כל ה-WS.

    5. ישששש! סופסוף קצת דם בסדרה…
      תחילת שביעי, אף אאוט, מהלך קריטי לוושינגטון. מעלים רץ ראשון על בסיס. הרץ הבא נותן סינגל ודאי. אבל!! השופטים קובעים שהרץ יצא ממסלול הריצה המותר ופוסלים אותו! כלומר: במקום רצים על 1, 2 בלי אאוט – זה רץ על 1, עם 1 אאוט… הבדל דרמטי. מנג'ר הנאטס יוצא מדעתו, גם לי זה נראה כמו ניטפיק שלא עושים במשחק כזה, ברעש הקהל העוין.

    6. אלי הבייסבול מתקנים… פרסלי הרועד שיצא בנס מהחלטת השיפוט, מחלק סוכריה לרינדון, HR כפול. 2-5 וושינגטון! זה מתקרב, משחק 7 מתקרב…

    7. יוסטון מתפרקת.
      מחר, גיים 7!
      פרט מעניין: כל הנצחונות בסדרה הם נצחונות חוץ. אם זה ככה, וושינגטון בדרך לזכיה ראשונה, והפתעה גדולה מאוד ביחס לציפיות המוקדמות.
      עוד אחד: סטיבן סטרסבורג MVP הסדרה, לטעמי אפילו אם הנאטס המסכנים יפסידו מחר. הוא פשוט מדהים, כל הפלייאוף, הרבה רגעים עמד שם בקור ואשכרה הציל לבד את וושינגטון ממתקפת הזעם של הסוללה של האסטרוז, והקהל הרועש. מגיע לו, טיפוס מופנם ופיצ'ר אדיר, הכי אנדרייטד שיש.
      יאללה. במשחק 7 בבייסבול אין מחר ואין רוטציות, זורקים פנימה כל מה שיש וכל מי שהביצים שלו נשארו בגובה נורמלי. can't wait.

  10. בעונשין של ג'ימי אחרי שהוא החטיא את הראשון אני שומע פתאום בקול של כמעט שדרן
    "Oh fuck"
    הגמור הזה צועק במגרש כמו חולה נפש

  11. מיאמי בנויה טוב, יש עומק, כל שחקן עושה הכל, בחירת צעירים טובה שמביאים את הלב והנשמה. כל אחד עם סט יכולות שונה ומיוחדת שמתאימה לשאר

      1. יש להם המון אופציות אחרות
        ביזלי קרייג אולי פורטר שהוא יתפתח קצת
        ברטון פשוט לא באופי של שחקן חמשיה
        גם הגנתית וגם התקפית

        1. לגמרי. אפקטיביות נמוכה. הוא עושה את מה שמארי עושה רק פחות טוב. בכלל אני הייתי מקפיץ את גארנט לחמישייה על חשבון מילספ ואת קרייג במקום בארטון ואז יש לי גם יופי של שחקנים יוצרים על הספסל וחמישייה עם יופי של הגנה בראשונה

  12. אשכוס לצערי אתה מגדל בבית שלך הארדן טיפה יותר אסתטי – אבל אל תצפה למשהו אחר. אם מה שהוא עושה זו לא רמיית שופטים אני לא יודע מה כן

  13. אהבתי את המלחמה של אטלנטה בסיום. היה ברור שזה משחק אבוד והם צריכים נס ועדיין 6 דקות לסוף המשחק הם משחקים הגנה לוחצת ומנסים לחזור – בסוף מיאמי זו קבוצה עם הרבה יותר ניסיון ועדיין הם לא הולכים לתת לקבוצות לדרוך עליהם השנה. בינתיים אחת הקבוצות הכי מהנות שיצא לי לצפות בה השנה.

  14. דנבר – כאילו קמו עכשיו משינה ואומרים "טוב נשחק אבל לא חזק כדי שנוכל לחזור לישון מיד אחרי שנגמר בלי להתעורר לגמרי"

  15. הבטחתי משחק שקול מהצפוי אצל הלייקרס? כי אני רואה את הקבוצה המבורדקת הזו. עולים לכל משחק באווירת,
    אז מי בכלל משחק פה.
    2-14 לממפיס!
    מתי מומחה-ההגנה ווגל ייקח TO, ומתי יעבור ל-AD ב-5? בשניה שהתגובה הזו תעלה?

            1. איך נגמר הבייסבול?

            2. לא נגמר… זה חתיכת מסע כל משחק. אני מעדכן למעלה שוטף. שורה תחתונה, סיכוי טוב שהולכים מחר לגיים 7. מה עוד אפשר לבקש.

            3. נראה מעניין

  16. פיק אנד רול לברון דיוויס. כמה פשוט, למה לא עושים יותר, עם כל הקליעות הרעות שהגבה לוקח מהלונג-2, והשגעון החדש שלו לצאת מהשלוש. מה ההתחכמות.

    1. עוד איזה חודש – חודשיים, כשלברון ודייוויס יהיו מנוסים בפיק & רול בין שניהם, זה יהיה המהלך הכי מסוכן בליגה.
      פשוט בלתי עציר.

        1. אתה מאלץ אותי, אז לצערי אני מפסיד התכרבלות נעימה של 5 בבוקר עם הדבר הכי מדהים בעולם, פה 4 מדרגות מעל. עבור תגובות על משחקים דלוחים בפורום נידח.
          ולא ענית. ערק? וודקה מהפריזר? או ישר נלך לוויסקי, יש אפילו סינגל מאלט פה איפשהו.

        2. שמע אתה כמו החרא הזה שנדבק לנעל כי החלטת לחתוך דרך הדשא במקום ללכת על המדרכה והוא תפס אותך לא מוכן. לא משנה כמה תשפשף אותו על הדשא או תגרד אותו על המדרכה אפילו אם תנסה עם ענף שבור אתה יודע כבר עמוק פנים, עוד מרגע הדריכה כשהרגשת את הקרקע "הבוצית", שאת הנעליים האלה אתה זורק לפח ברגע שאתה מגיע הביתה. אתה כבר יכול להתחיל לשתות כי אתה הראשון שהזכרת אותו ולא בפעם הראשונה.

          1. אני חרא? יפה לך. איש מקסים אתה.
            זהו שאדו. "הצל". שם מתאים.
            סולק מדה-באזר, כי גם שם לא קנו יותר את הטירוף שלו נגד לברון.
            מגיע לדה-באזר * רק, ואך ורק, במשחקים של לברון *. מגיע, יורק יורק יורק, ונעלם עד הפעם הבאה.
            גם בעולם ההייטרים, האיש הוא תופעה.
            90 אחוז לפחות מהתגובות שלך זה לברון. אז יאללה, פעם תרגיש מה שאתה עושה לאחרים. בוא: תתחיל ללכלך את לברון, ועכשיו אלומת האור נחה עליך, הצל. תתמודד עם מה שאתה.
            אותי "החרא" תעזוב. מבין שזו הרמה שלך. "החרא שנדבק לנעל", עוד נמוך מצח (מהצד ההוא של המפה?) שמכיר רק אלימות, מפלטו של החלש. בוא, תן לנו את המיטב שלך!
            לברון חרא! קדימה הצל, לברון הוא ——-

            1. אוי חמוד נפגעת? התפזרת פה לגמרי ומרוב שאתה מלא מעצמך על כלום ושום דבר, באמת, ירית פה לכל הכיוונים ולא פגעת בכלום ממש בכלום. מה שכן נתת זה פתח לתודעה המצומצמת שלך. איך הגעת לפוליטיקה ועוד עם נימה גזענית משהו? זרקו אותי מדה באזר?! חחחחחחח בן כמה אתה? על הכינוי אין בכלל מה להגיב. אני צריך להתמודד עם מה שאני? מה זה אומר? עוד אחת מהחידות שרק "הגאונות" שלך מבינה.
              ספרתי 5 פעמים את השם של הלוזר ככה שאני מקווה שאתה כבר מוריד את השוטים, לפי התגובה יש סיכוי שאתה כבר שיכור.
              .
              נ.ב
              זו היתה אנלוגיה לא אמרתי שאתה חרא(למרות שיש סיכוי גבוה לפי התגובה שלך, לא יודע לא מכיר אותך) אם כזה נפגעת עד עמקי נשמתך אני מתנצל, אבל ביננו אל תיתמם, להבא תדע לא להתעסק עם הזנב של הנמר אם אתה לא רוצה לקבל ביס. פשוט תשב בצד בשקט ותדבר כשיפנו אלייך.
              .
              נ.ב 2
              תן איזה עידכון לבייסבול כמה שעות עברו מתחילת המשחק?
              .
              נ.ב3
              אם תרצה תגובות רציניות ממני לפחות שתף אותי מה היה הכינוי או הכינויים שלך בדה-באזר וגם פה? כדי שלפחות אני אדע מול איזה מגיב אני עומד. אתה יודע בשביל ההגינות

    1. יאנג דווקא נראה לא רע לפני שנפצע.
      קלע שם שלשה מטווח קרי.
      בהחלט פתח חלש יחסית למשחקים הקודמים אבל עדיין.

  17. לוקה חולם בהגנה ומשאיר את מורי לבד לגמרי לשלשת שיוויון ומורי רק קרש דנבר מנגרים. אגב למה פורזיניגיס כל הזמן מחוץ לצבע? חחח לוקה מנסה הלייאופים לקלבר במקום לפורזי שאפילו לא קרוב לסל איזה שכונה פורזי 2.21 יכול לרמוס בצבע ולא מתקרב לשם😂😂

    1. ממש לא מצליח להבין למה שחקני כדורסל מתקשים בפעולה כל כך פשוטה שלהכניס כדור מהקו, זו בערך הפעולה הכי פשוטה בכדורסל. כדרור במקום יותר מסובך מזה.

  18. יפה לכם, מאבס.
    בחוכמת הבדיעבד, משהו בדנבר לא היה כזה משכנע (ממה שראיתי עד היום. הערב לא הספקתי), למרות הנצחונות. אולי מותר להם, היעד הוא כבר לא עוד עונה סדירה מרשימה. עדיין זה פער גדול מדי מול דאלאס, ועוד בבית הביתי מאוד.

      1. רק מציין שזאת הייתה הזריקה הראשונה של דני גרין ספציפית.
        עשה שתי עבירות מהירות בתחילת הרבע הראשון וחזר רק עכשיו (וישר קלע שלשה)

  19. דאלאס ניצחו על אף יכולת גרועה מאוד של פורזינגיס ודונצ'יץ' שהדמיון בינו לבין לארי בירד ("הגלגול") מסתכם בצבע העור בלבד- אין ביניהם שום דמיון, לא בתפקיד על המגרש, לא בצורת המשחק, ובטח לא בעונשין- דונצ'יץ' כמעט הפסיד לדאלאס את המשחק עם ההחמצות מהעונשין, כולל 2 קריטיות בסוף.
    מה שכן, שוב הצ'לנג' של המאמן הצליח- חסימה נקיה של קלבר כמעט הוחשבה כגולטנדינג או הצמדה ללוח. יופי של חוק בינתיים.

    1. בסוף הוא לא השתמש בצ'אלנצ' – שתי דקות אחרונות הולכים אוטומטי לריוויו ומותר להשתמש בצ'אלנג' רק על עבירות.
      אבל כן, חוק מעולה.

    1. כשכל מי שעלה מהספסל בספרות כפולות.
      טוב לראות, מכניס לי קצת תקווה שהם עוד כן ייכנסו לפליאוף

  20. אלכס קארוסו לא רק נראה כמו הפקיד ממשרד הפנים, הוא גם משחק כמו אחד כזה, מיום שישי בספורטק… מתקשה להבין, באמת, מה ה-NBA-level-skill שהוא מביא? כל אחד פה בליגה חייב להצטיין מאוד-מאוד במשהו. מה?

  21. טוב, גם מחר בלילה הלך…
    גיים 7 בוורלד סירייז. משחק אחד על עונה של 162 משחקים + 3 סדרות פלייאוף רצח. משחק שלא קשור לכלום. כל מי שיכול לשחק עם ידיים יציבות איכשהו, עולה. אם בייסבול במיטבו זה שיא הלחץ, אז זה כבר עינוי.
    אנתוני ריזו משיקגו קאבס תיאר את ההרגשה שלו בתחילת גיים 7 נגד קליבלנד, "באינינג השלישי (מתוך 9) הברכיים שלי התחילו לרעוד, ולא יכולתי להסתכל על המגרש. הגיע אחד הוותיקים אמר לי, 'זה בסדר, כי יהיה עוד הרבה יותר גרוע בהמשך'. בסוף באמת כבר בכיתי בהפסקות הקטנות, כשלא ראו".
    לילה טוב, תיהנו לכם עם הלייקרס.

  22. צכנסתי לפריוויו אחרי שרוב המשחקים הסתיימו, וכמובן נצחון הנשיונלס על האסטרוס ושוויון 3-3 במשחקים בוורלד סרייס. ששה משחקים ואף קבוצה לא ניצחה בביתה!

  23. דיווח: קיירי סובל ממצבי רוח ולא מתקשר עם הצוות המקצועי בברוקלין

    ב"יאהו" מדווחים שהכוכב החדש מתנהג מוזר וגם במחנה האימון בסין לא דיבר עם חלק מחבריו: "במועדון מקווים שדוראנט יאפס אותו"

      1. לא הייתי צריך את זה לדעת שלא אכפת לו. ראיתי את הנטס העונה וחרדתי מה שקיירי עושה שם קובי לא עשה לקוואמי וסמוש. הבן אדם מכדרר 24 שניות כל התקפה סטריט בול וזורק כולם עומדים כניצבים מוחלטים, הוא לא מבין ששחקנים תכף צריכים חוזים שצריך לזרוק להם איזה פירורי לחם והוא מצפה שהם יעשו הגנה עבורו עבורו 😂😂😂
        ראס והארדן למשל סידרו חוזים יפים לאדמס וקאפלה וגראנט ולכמה שחקנים אז החברים הקריבו בשבילם ונתנו עבודה.
        הוא עושה שם סבוטאז במשחקים שראיתי שכרמלו היה מתבייש ומסמיק

    1. אשכרה הטרחתי את עצמי מהכריות רק עבורך – כי לך לא מתאים. אתה יודע שאין מילה אמת במשפט הזה, גם כמטאפורה.
      מה בריצת 3-25 , אולי כבר יותר, קשור לשופטים? ההחטאות הרצופות של ממפיס המסכנה? כל הריבאונדים בצד של ענקי הלייקרס? כל הליכה של AD לסל בפנים או עבירה, שאף אחד לא מתמרמר בכלל? השופטים בקוש
      אה, זה סתם צחוקים… קורע, בחיי. לא שמענו מזמן.
      דרך אגב, AD (עליו נאמר פה עכשיו, "ראיתי משחק אחד וגיבשתי דעה, הוא שחקן בינוני בכל") כבר עם 20-40. ועוד יש רבע. אבל הכל מתנה מהשופטים. תכלס הם קולעים! רק מרחוק מתבלבלים, הגבה מסתירה הכל.

      1. תחילת הריצה סומנה במהלך שבו דיוויס חוסם לייאפ של גריסון אלן על ידי כך שהוא מזנק והודף אותו (גריסום באוויר) מעבר לקו. אין שריקה. הי זה כדורסל לא פוטבול. זהו. משם כבר לא טרחתי להסתכל

        1. מצד שני, המאמן של ממפיס שיתף פעולה. הוא השאיר את מוראנט על הספסל ונתן לגריסום אלן להטביע את הספינה. טנק קומנדר או לא?

      2. סומסום, אני מבין ששמת לעצמך מטרה אחרי פירוק הווריורס – וזה להגן על לברון. אבל בנאדם, לא צריך לקפוץ אחרי כל פיפס פה במקלדת… תהנה מכדורסל

  24. בזמן שישנתם: אנתוני דיוויס 40-20 ב-30 דקות על הפרקט. ניצח לבד את הרבע השלישי עם 17-17 מהעונשין. ממש שחקן בינוני, אשך. מקורי

            1. נו באמת כל התקפה יש לפחות 3-4 עבירות ששוות שריקה אבל אם לא קוראים לך דייויס או הארדן או לברון ועוד כמה אז לא שורקים היום זה פשוט היה מוגזם.

    1. חכם על אפרוחי ממפיס.
      נראה אותו מול קבוצות רציניות ולא קט-סל.
      מנפח סטט' קלאסי מול נמושות.
      אגב שיפוט בוטה ומחריד לטובתו ולטובת הלייקרס, עוול קשה לצפייה, עושים להם זדורוב.

        1. חכה עם החלטות לגבי פורזי.
          אתה צריך לזכור שהוא כמעט שנתיים לא שיחק כדורסל, הגיוני שהוא ימנע ממגע – ייקח לו זמן להחזיר את הביטחון העצמי בגוף שלו.
          תן לו עד ינואר לפני שאתה מחליט שהוא מפחד ממגע – אף אחד לא חוזר מכזאת פציעה ישר בפול פאוור..

            1. אני איתך פה, הוא פשוט שרוך מידי בשביל לא להיפצע.

            2. שניכם צודקים, הוא צריך זמן הרצה אבל הפחד לגביו תמיד היה שגופו לא יעמוד בעומס.

            3. הוא פשוט יכול לחגוג בצבע ובמקום מעיף שלשות. גם בהגנה הוא רחוק הרבה פעמים מהצבע למרות שקרלייל שאני מאד אוהב יכול להפוך אותו לגובר בהגנה עם הגובה הזה

    1. לא נוכל ללמוד הרבה יותר מיזה בחודש הקרוב..
      עד כמעט סוף נובמבר, היריבות החזקות ביותר שלהן הן הספרס, מיאמי ודאלאס (וגולדן סטייט אם אתה מחשיב אותם).
      אני באמת לא אופתע אם הלייקרס יפסידו פחות מ3 פעמים עד סוף נובמבר

    1. שמע הוא מתקשה להגיע ל20 נקודות אז הוא יקח מה שנותנים לו אל תהיה קשה איתו. יש פה גם אחד רגיש שיפגע אם תתדבר עליו יותר מדי.

      1. אהבתי
        גם את הלינק
        ובכן דנבר זה קל, החכמה זה פייסרס ב4.
        מפחיד אבל יקרה. תשאלו את המנהל שרציתי לכתוב ניצחון אתמול ב4 שאף אחד לא חשב ב2 בלילה וזה קרה בסוף אבל החשבון היה חסום וההודעה לא נשלחה!!!!!!!!!!!

  25. מנהל אתה כאן? שלחתי בקשה לגבי התמונת פרופיל שלי, בד״כ אנשים נמצאים כאן בלילה ולא ביום ותמונה תשכנע את האנשים. דנבר ופייסרס כמו לאתמול

  26. Bנוסף, ההורנטס נוהגים להשתפר בדקות שמעכשיו ויכול להיות שיסגרו את הפער. לא שזה יעזור לסיום המר מבחינתם. גם בלי סאבוניס..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט