אירועי דיומא – 24.09.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

היום – גמר גביע הטוטו בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים והמשך גביע ווינר בכדורסל.

כדורגל / ניר מועלם

גמר גביע הטוטו:

20:15 מכבי תל אביב – בית"ר ירושלים, ספורט 5: במגרש בנתניה יפגשו היום לגמר גביע הטוטו שהוא התואר הראשון של העונה שתיים מהקבוצות היותר לחוצות בישראל, האחת היא מכבי תל אביב שמגיעה אחרי כישלון עצום באירופה והתחלה מוצלחת בליגה מבחינת תוצאות אך פחות עם יכולת ומצד שני בית"ר ירושלים שהשקיעה אם אינני טועה את הסכום הגבוה ביותר בקיץ מבין הקבוצות אך כרגע זה נראה לא טוב ולמזלם הם ניצחו בשבת ונמנעו מצורך לזעזע את הקבוצה שאולי יחזור לאחר המשחק היום. הימור – מצד אחד, הכי הגיוני להמר על מכבי אך מצד שני בית"ר ביום טוב יכולה לנצח את מכבי, לכן אני פשוט אלך עם ההרגשה שלי ואומר שמכבי תנצח ותזכה בתואר, אך לא ב-90 דקות.

סרייה א' – מחזור 5 :

22:00 ברשיה – יובנטוס, 2 ONE : ברשיה העולה החדשה פתחה נהדר מבחינתה את העונה עם 6 נקודות מתוך 12, וכל מטרתה העונה היא להישאר בליגה הראשונה, מנגד יובנטוס פתחה נורא את העונה, אז נכון שהיא עם 10 נקודות מתוך 12 וזה מעולה אבל היכולת שלה לא נראת כל כך טוב ונגד קבוצות חזקות לא הולך לה בקלות וגם במחזור האחרון מול הלס ורונה היא התקשתה והצליחה להפוך את התוצאה לכדי ניצחון. הימור – ברשיה תקשה על יובנטוס אך לבסוף יובנטוס תנצח בגול.

לה ליגה – מחזור 6 :

22:00 ברצלונה – ויאריאל, ONE : ברצלונה עם פתיחה מזעזעת לעונה הנוכחית רק עם 7 נקודות מתוך 15 וכולל שני הפסדים ל: אתלטיק בילבאו וגם לגראנדה במחזור האחרון, מנגד ויאריאל פתחה פחות טוב את הליגה אך בשני המחזורים האחרונים היא מנצחת והיא חזרה אל המסלול הנכון מבחינתה. הימור – ברצלונה בקמאפ נואו אמרה לנצח כל קבוצה ולמרות שהיא קצת חורקת בתחילת העונה אני מאמין שהיא תנצח את הצוללת הצהובה.

כדורסל / עידן ארווץ

רבע גמר גביע ווינר

לאחר שאתמול עירוני נס ציונה והפועל ירושלים הבטיחו את כרטיסן לחצי הגמר, היום יגיעו להיכל קבוצת שלמה שבתל אביב עוד 4 קבוצות בכדי להיאבק על המקום שלהן, ובמוקד הדרבי התל-אביבי.

18:45, 5LIVE: הפועל חולון – עירוני נהריה – רבע הגמר יימשך היום עם קרב קצוות מהעונה הקודמת, כאשר נהריה נאבקה נגד הירידה וחולון סיימה במקום השלישי בסיום העונה הסדירה. נהריה התחזקה לעומת העונה הקודמת גם בעמדת המאמן כשדני פרנקו הצטרף, בעוד חולון לא יציבה נכון לעכשיו במשחקי ההכנה ויהיה מעניין לראות איך מלאכי ריצ'ארדסון משתלב במועדון. נהריה ניצחה במשחק צמוד את ראשל"צ בשלב שמינית הגמר בחוץ בכדי להגיע למעמד הזה, בעוד הפועל חולון קיבלה מלכתחילה את הכרטיס אוטומטית לרבע הגמר. הימור: משחק קשה להימור בדרבי הסגולות, כשלדעתי יהיה פה משחק צמוד מאוד ואולי גם הפתעה בדמות ניצחון נהרייני. הקבוצה שתנצח פה תפגוש בחצי הגמר את המנצחת בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב.

21:00, 5PLUS: מכבי תל אביב – הפועל תל אביב – המשחק האחרון בשלב רבע הגמר הוא הדרבי התל-אביבי! כבר בשלב מוקדם של העונה הוא מגיע עלינו והפעם גם בשלב נוקאאוט. המשחק גם ישחזר את סדרת רבע גמר הפלייאוף מהעונה הקודמת שם נפגשו גם כן שתי התל-אביביות(נגמר בסוויפ צהוב). הפועל תל אביב השתפרה לחלוטין משנה שעברה וזה בא לידי ביטוי בעיקר בעמדת המאמן והשיפור של תומר גינת יכול להוביל אותם רחוק. מכבי ניצחה והפסידה לסירוגין במשחקי ההכנה שלה, ונראה שהיא מוכנה לליגה וליורוליג. הפועל הביסה את אשדוד בשלב שמינית הגמר בכדי להגיע למעמד הזה, בעוד מכבי קיבלה מלכתחילה את הכרטיס אוטומטית לרבע הגמר. הימור: הקהל של הפועל תל אביב ומכבי תל אביב בשילוב האווירה של הדרבי יביאו לנו קרב מעניין וצמוד, בסופו כל אחת יכולה לנצח.

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. גביע טוטו מעניין מישהו? החבר שלי אכלס, חולה מכבי, ה חליט להישאר בבית כי לא יכול היה להחליט בין כדורגל וכדורסל ובטיווי הוא יראה את שניהם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט