אירועי דיומא – 21.09.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל (הבורסה לניירות ערך) – מחזור 4:

18:00 מכבי נתניה – הפועל כפר סבא, ספורט 4: נתניה עד עכשיו עם 2 תוצאות תיקו מאופסות ועם ניצחון אחד של 0-3, מה שאומר שעדיין היא לא ספגה ולו שער אחד העונה (יחד עם הפועל חיפה ומכבי תל אביב). מנגד, כפר סבא היא לטעמי הקבוצה החלשה בליגה ולמרות שני הפסדים של 1-0 להפועל חיפה ומכבי תל אביב, היא הצליחה לנצח את קריית שמונה בחוץ 1-3. הימור – נתניה איכותית הרבה יותר מכפר סבא ואני לא מאמין שבבית היא תמעד, ולכן אני מהמר על נתניה.

19:00 נס ציונה – בני יהודה, 5 לייב: נס ציונה אומנם עם נקודה אחת מ-9 אך לטעמי היא לא חלשה עד כדי כך ואני גם חושב שהיא לא תרד בסוף העונה אך את זה נוכל לבחון רק במאי או קצת לפני. אז נס ציונה פתחה עם שני הפסדים מובנים למכבי תל אביב ולנתניה, אך במחזור האחרון הצליחה לצבור נקודה ראשונה עם תיקו מול הפועל תל אביב החלשה, ואילו בני יהודה כרגיל עושה ניסים עם סגל יחסית בינוני ואחרי שפתחה את העונה עם 1-2 על ק"ש, היא סיימה את שני משחקיה הבאים בתיקו 0-0 מול מכבי תל אביב ומול נתניה. הימור – בני יהודה איכותית יותר, אך נראה לי שתהיה כאן הפתעה ולכן אני מהמר על תיקו.

20:30 קריית שמונה – בית"ר ירושלים, ספורט 4: שתי הקבוצות במצב מאוד קשה, מצד אחד קריית שמונה ציפתה לפתוח את העונה אחרת אך לרוע מזלה היא כרגע במקום האחרון עם 3 הפסדים לבני יהודה, כפ"ס ומכבי חיפה, ואילו בית"ר ירושלים לא רחוקה כל כך ממנה ועם נקודה אחת בלבד מתוך 9 אפשריות כאשר במחזור הפתיחה סיימה בתיקו מול ב"ש, אך אחרי זה הגיעו שני הפסדים כואבים שאותם הם היו אמורים לנצח גם מול הפועל חיפה וגם מול הפועל רעננה. אז המצב מתוח ולחוץ גם אצל איזי שרצקי וגם אצל משה חוגג כאשר בבית"ר כבר מזכירים את המילה זעזוע, כאשר לטעמי זה ממש מוקדם לדבר על כך. הימור – קריית שמונה בבית לדעתי תנצח את המשחק הזה למרות שצריך לזכור שבית"ר בדרך כלל מביאה הרבה אוהדים למגרש של קריית שמונה, כאשר גם תושבי העיר אוהדים את בית"ר.

*שווה צפייה* 20:30 מכבי תל אביב – מכבי חיפה, 5 ספורט: שתי הקבוצות השיגו עד עכשיו 7 נקודות כאשר מכבי תל אביב סיימה בתיקו מול בני יהודה וניצחה את נס ציונה וכפ"ס, ומצד שני מכבי חיפה סיימה בתיקו מול הפועל חיפה בדרבי אך ניצחה את רעננה וק"ש. יש כאן מפגש מאוד מעניין בין האלופה מכבי תל אביב שלא ממש התחזקה הקיץ, ולדעתי אף נחלשה אל מול מכבי חיפה שהתחזקה מאוד בקיץ ורוצה לרוץ חזק יותר העונה, ולדעתי יש לאוהדיה סיבה להיות אופטימיים, גם כי מכבי תל אביב נראית מאוד רע עד עכשיו וגם כי הם נראים טוב והרבה יותר מחוברים וכשירים ממכבי תל אביב. הימור – מכבי חיפה לדעתי לא מפסידה את המשחק ואני אפילו אלך על ניצחון ירוק בבלומפילד ומכה קשה מאוד למכבי תל אביב.

פרמייר ליג – מחזור 6 :

14:30 לסטר סיטי – טוטנהאם, ספורט 1 : שתי הקבצות עם 8 נקודות מפתיחת העונה וניתן לומר שלסטר פתחה נהדר ואילו טוטנהאם לא כל כך כאשר היא רחוקה כבר 7 נקודות מהמוליכה וזה רק אחרי 5 מחזורים. לסטר פתחה את העונה עם 2 תוצאות תיקו, לאחר מכן הגיעו 2 ניצחונות אך במחזור האחרון היא הפסידה באולד טראפורד ליונייטד 1-0, מצד שני טוטנהאם השיגה ניצחון במחזור הראשון אך אז הגיעו 2 תוצאות תיקו מול סיטי וארסנל ובין שתיהן הפסד מפתיע בבית לניוקאסל, אך במחזור האחרון טוטנהאם חזרה לנצח אחרי חודש ללא ניצחון עם 4-0 ענק על קריסטל פאלאס, בנוסף חשוב לציין שטוטנהאם שיחקה ברביעי מול אולימפיאקוס במסגרת ליגת האלופות. הימור – טוטנהאם תגיע עייפה אחרי המשחק באמצע השבוע וגם בחוץ מול לסטר יהיה לה מאוד קשה ואני אהמר על תיקו.

17:00 מנצסטר סיטי – ווטפורד, ספורט 1 : סיטי כבר רחוקה 5 נקודות מליברפול ולא כך קיוו בסיטי לפתוח את העונה אבל זה עדיין פער מחיק, כאשר היא ניצחה 3 משחקים, סיימה בתיקו מול טוטנהאם אך במחזור האחרון הגיע הפסד מוזר בחוץ 3-2 לנוריץ, ווטפורד לעומת זאת נמצאת במקום האחרון עם 2 נקודות מ-15 אפשריות כאשר הם התחילו את העונה עם 3 הפסדים רצופים אבל אז הגיעו שתי תוצאות תיקו רצופות מול ניוקאסל וארסנל. לפני שאהמר חשוב להזכיר שסיטי שיחקה נגד שחטיאר באוקראינה רק ברביעי האחרון אבל עדיין הסגל שלה מספיק עמוק כדי לנצח את המשחק הקרוב מול הקבוצה הכי חלשה בפרמייר ליג על פי הטבלה.

בונדסליגה – מחזור 5 :

16:30 באיירן מינכן – קלן, ספורט 3 : באיירן פתחה את העונה בעצלתיים והיא עם 8 נקודות מתוך 12 אפשריות אך למזלה אותו דבר ניתן לומר גם על דורטמונד וגם על לייפציג. באיירן עם 2 ניצחונות ו-2 תוצאות תיקו כאשר היא מגיעה אחרי 1-1 במחזור האחרון מול לייפציג החזקה בחוץ, וחשוב להזכיר שהיא שיחקה רק ברביעי האחרון מול הכוכב האדום בלגרד במסגרת ליגת האלופות, מצד שני קלן עם 3 הפסדים וניצחון בודד מול פרייבורג בחוץ לפני שני מחזורים. הימור – באיירן מינכן תשיג עוד 3 נקודות.

19:30 ורדר ברמן – לייפציג, ספורט 3  : ורדר ברמן פתחה את העונה עם 2 הפסדים אך אז הגיעו 2 ניצחונות רצופים על אוגסבורג ועל אוניון ברלין, מנגד לייפציג כרגע במקום הראשון בליגה עם 10 נקודות מתוך 12, כאשר השיגה שלושה ניצחונות ובמחזור האחרון הרצף נעצר מול באיירן מינכן כאשר סיימה בתיקו 1-1 בבית, ובנוסף חשוב להזכיר שלייפציג שיחקה בשלישי האחרון מול בנפיקה בפורטוגל במסגרת ליגת האלופות. הימור – משחק מאוד קשה ללייפציג אך אני מאמין שהיא תוכל להשיג כאן את שלוש הנקודות ולהישאר במקום הראשון מחזור אחד נוסף.

סרייה א' – מחזור 4 :

19:00 יובנטוס – הלס ורונה, 2 ONE : יובנטוס פתחה את העונה לא טוב, ואני לא מדבר על תוצאות אלה על התצוגות שלהם, כי משהו מרגיש תקוע ולא זורם אצל הגברת הזקנה, זה התחיל עם 1-0 קשה מול פארמה, נמשך ב4-3 ענק מול נאפולי בבית שהגיע רק בדקה ה-92 ועם שער עצמי אומלל של קוליבאלי ובמחזור האחרון 0-0 חלש מול פיורנטינה, מנגד הלס ורונה רק עלתה ליגה ורוצה להישאר עוד עונה בסרייה א', כאשר היא סיימה בתיקו מכובד מול בולוניה, הצליחה לנצח את העולה החדשה כמוה לצ'ה 1-0 ובמחזור האחרון הפסידה בקושי 1-0 למילאן. חשוב להזכיר שיובנטוס שיחקה ברביעי האחרון מול אתלטיקו מדריד במסגרת ליגת האלופות. הימור – יובנטוס חוזרת לנצח בליגה ואוספת 3 נקודות חשובות.

21:45 מילאן – אינטר, 2 ONE : הדרבי דלה מדונינה שנקרא גם הדרבי של מילאנו יתקיים היום כאשר מילאן מגיעה בכושר גרוע מאוד ואילו אינטר נמצאת במקום הראשון בטבלה ורואה את הגברת הזקנה וגם את היריבה העירונית מתחתיה וזה מרגיש נהדר לקבוצה הכחולה שחורה של העיר. מילאן התחילה את העונה עם הפסד מביך לאודינזה 1-0 אך מאז ניצחה את ברשיה ואת הלס ורונה 1-0 כל אחת תוך כדי תצוגות כדורגל לא טובות, ונראה שמשהו שם תקוע בהתקפה של הרוסונרי, מצד שני אינטר עם פתיחה נהדרת נמצאת במקום הראשון בסרייה א' אך בתור אוהד אינטר אני יכול לומר שזה נראה מבטיח בהתחלה אך עדיין המשחק לא מספיק זורם והשיטה של קונטה עדיין לא הוטמעה בקבוצה עד הסוף. בנוסף אני אזכיר שאינטר פתחה את ליגת האלופות השבוע בשלישי מול סלביה פראג בבית ואילו מילאן כאמור ויתרה על הזכות להשתתף בליגה האירופית ובתמורה קיבלה הקלה בעונשים של הפייר פלי. הימור – בתור אוהד אינטר אני אופטימי מתמיד לקראת הדרבי הקרוב, אבל כרגע מבחינתי משהו עדיין לא זורם במשחק ההתקפה שלנו, ולמרות שלוקאקו נראה כמו טנק בשביל הליגה הזו, זה עדיין לא מבטיח לנו גולים כי הוא צריך לקבל את הכדורים בצורה שתתאים לו, אך עדיין עם כל זה, אני חושב שאינטר תנצח את המשחק.

לה ליגה – מחזור 5 :

19:30 אתלטיקו מדריד – סלטה ויגו, ONE : אתלטיקו מדריד פתחה טוב את העונה עם 3 ניצחונות מ-3 משחקים אך במחזור האחרון קרתה תקלה לקבוצה והיא הפסידה 2-0 מפתיע לריאל סוסיאדד ואיבדה את המקום הראשון לקבוצתו של מונאס דאבור – סביליה(והוא לא ממש משחק שם), מנגד סלטה ויגו נמצאת בתחתית עם פתיחה פחות מוצלחת של 2 הפסדים, תיקו וניצחון, כאשר במחזור האחרון היא הפסידה בבית 2-0 לגראנדה. אני רק אזכיר שביום רביעי שיחקה אתלטיקו מול יובנטוס במסגרת ליגת האלופות. הימור – אתלטיקו חייבת לחזור למסלול הניצחונות ובמיוחד בבית נגד קבוצה שהיא פחות חזקה ממנה, ולכן אהמר על ניצחון של אתלטיקו.

22:00 גראנדה – ברצלונה, ONE : לא להאמין אבל אחרי 4 מחזורים גראנדה עם 7 נקודות וגם לברצלונה יש 7 נקודות והן צמודות בטבלה. גראנדה פתחה את העונה עם 4-4 מדהים מול ויאריאל, לאחר מכן הגיע ההפסד לסביליה 1-0 ואז שתי ניצחנות רצופים בחוץ מול אספניול וסלטה ויגו, מנגד ברצלונה פתחה את עונה עם הפסד מפתיע בבילבאו 1-0 ואז הגיע ניצחון 5-2 על בטיס, תיקו 2-2 מול אספניול ובמחזור האחרון 5-2 על ולנסיה, ושימו לב שכבר שלושה משחקי ליגה רצוף ברצלונה סופגת 2 שערים למשחק, וחשוב לציין גם שברצלונה מגיעה אחרי שבשלישי האחרון היא שיחקה בגרמניה מול דורטמונד במסגרת ליגת האלופות. הימור – ברצלונה למרות הכל תחזור עם ניצחון.

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. לדעתי באיירן-קלן תלוי לגמרי בלובנדובסקי
    כן ראינו אלופות שגם קומן יודע לנגוח ויש צעירים חסרי מנוח אבל רוברט הוא הכוכב האמיתי שנשאר בבאיירן.
    בשנות התשעים הדרבי המילאנזי היה לשם דבר, גם בתחילת העשור האחרון כשזלאטן שיחק עבור מילאן. היום עם המליארדרים שלא ממש משקיעים ונתנו לנוטלה לעזוב לא יודע מה מילאן חושבת. צריך לעשות בדק בית רציני אם שואפים שם להישגים. לפני כמעט שנה היתי במילאנו יום וחצי לפני שהמשכתי לכנס מדעי מיוחד של האיחוד האירופי (המאמר יוצא אוטוטו). כיוון שאני חובב אמנות מושבע, לא מצאתי זמן לבקר בסאן סירו במתחם של מילאן שנמצא קצת רחוק ממרכז העניינים. קיוויתי ובניתי על זה שבנסיעה בחזרה אצליח לשכנע את הנהג שהקצו לי לעשות סיבוב קצר ולעבור ליד האיצטדיון. נשארתי עוד לילה במלון שהאיחוד הקצה לאירוח ואז הסתבר שקולגה טורקי נוסע יחד אתי לאותו שדה תעופה אז ויתרתי על הרעיון. יש שני דברים שדוחים אצלי ספורט בחו"ל והם אמנות וטבע/גני חיות.

    1. יהיה מעניין לראות את באיירן היום, אבל אני מחכה כמובן לדרבי המילאנזי.
      אני הייתי בג'וזפה מיאצה פעמיים, כאשר פעם אחת ביקרתי במוזיאון ובמגרש ובפעם השניה באתי לראות משחק של אינטר, כאשר אני מקווה להפוך את העניין להרגל של פעם בשנה(כרגע האישה לא מרשה, אך מקווה לשכנע אותה )

      1. בהצלחה
        היא הבוס
        חבר היה אצלי לביקור באוניברסיטה לפני שבועיים וקיבל טלפון, אז הוא אומר לי, רגע, יש לי טלפון מהבוס.
        שו בוס?
        זו אשתי בתלפון, ה-בוס.
        וכן אני אראה את באיירן
        את המילאנזים אשאיר בשבילך.
        סתם המלצה. יש טיסות מהארץ דרך מלטה לשדה התעופה לינט במילאנו. נחיתה ממש קרוב למרכז מילאנו. 20 דקות מהדואומו.
        סיפור קצר ודיי זול בחברת מלטה איירליינס. אם אתה נוסע לראות משחק אולי כדאי לך לבדוק.
        אם אתה מחפש קצת אומנות יש שם בכל פינה. אם מתנות לאישה, לך לגלריה, דקה וחצי מהדואומו. אבל הכל יקר בבירת האופנה!
        אם אתה אוהב מודליאני, אז יש שם מוזיאון עם 2 יצירות פחות מוכרות שלו והן לא בתצוגה הרגילה אלא בתוך אוסף תמונות משוחזרות.
        לסעודה האחרונה צריך להזמין כרטיס חודשיים מראש ולעמוד הרבה בתור בשביל רבע שעה מול היצירה….

  2. מת שמכבי חיפה עיתקעו למכבי ת"א ואסצתום את פיו של חברי הקרוב והטוב ביותר בישראל – אלכס דלין – אחת ולתמיד (מאז ה-0-10 לא היתה לי ממש הזדמנות נוספת)

  3. טוב
    עכשיו זו ממש שחיטה שם במינכן
    איש המשחק לובנדובסקי כפי שאמרתי במבוא.
    יצא עכשיו כדי לקבל סטנדינג אובישן אחרי שני שערים ואחרי שוויתר לקוטינו על בעיטת עונשין.
    ואני שואל לא עדיף היה שריאל היתה נותנת 180 מליון לבאיירן במקום הכסף שזרקו על הזאר?
    חנטריש!
    אבל אין לי טענות כי באיירן אצלי מקום שני אחרי היונייטד. ריאל רק מקום שלישי.

      1. אז במי הם צריכים להשקיע?
        הם צריכים סטאר שיזכיר את רונאלדו ומסי.
        אחד כזה שכמעט ולא נפצע למרות אינסוף כניסות לרגליים.
        מי עוד ישנו בשוק?
        אני הייתי הולך על דובסקי!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט