אירועי דיומא – 05.08.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

היום – הגרלת סיבוב הפליאוף באלופות ובליגה האירופית כאשר אותנו יעניינו: מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ובני יהודה.

כדורגל / ניר מועלם

13:00 הגרלת מוקדמות ליגת האלופות:, ספורט 5 פלוס

בשלב הפליאוף במסלול האלופות יהיו לנו 4 משחקים כאשר מכל משחק תעלה קבוצה אחת לשלב הבתים של האלופות, כאשר הקבוצות המדורגות הן:

פאוק נגד אייאקס או קלוז נגד סלטיק או הכוכב האדום נגד קופנהגן או דינמו זאגרב נגד פרנצוורוש

כאשר הלא מדורגות הן:

יאנג בויז או אפואל נגד קרבאח או סלביה פראג או מריבור נגד רוזנבורג

אין ספק שסלביה פראג ויאנג בויז יהוו מוקש בקבוצת הלא מדורגות.

בשלב הפליאוף יש לנו גם את מסלול הליגה שם יהיו עוד שני משחקים מהם יעלו שתי נציגות כאשר המדורגות הן:

קרסנודר נגד פורטו או קלאב ברוז נגד דינמו קייב

והלא מדורגות הן:

איסטנבול בשאקשיר נגד אולימפיאקוס או באזל נגד לאסק

14:30 הגרלת מוקדמות הליגה האירופית, ספורט 1:

ההגרלה תתחיל תחילה בהגרלה של מודחות ליגת האלופות כאשר מכבי תל אביב בבית א' לא מדורגת כאשר כרגע ידועות 3 יריבות אפשריות מתוך 5 והן:

קלוז נגד סלטיק או דינמו זאגרב נגד פרנצוורוש או הכוכב האדום נגד קופנהגן

אין ספק שקלוז ופרנצוורוש כנראה לא יעפילו ולכן הן יכולות להיות יריבות נוחות למכבי במידה והיא תעבור את סודובה הליטאית.

לאחר ההגרלה של האלופות נקל את הגרלה הליגה האירופית שם באר שבע לא מדורגת בבית ב' והיא יכולה לקבל את:

ספרטה פראג נגד טרבזנספור או פיינורד נגד טביליסי או לרנקה נגד גנט או לוזרן נגד אספניול

ההגרלה של ב"ש תהיה כמעט בלתי אפשרית ולא משנה ההגרלה אותה היא תקבל מתוך הארבע אפשרויות ואני חושב שדווקא היריבה הלבגית גנט או היריבה מבין ספרטה פראג או טרבזנספור יהיו העדיפות ביותר, אבל בכל מקרה הן יהיו בעמדת נחיתות מולן.

בני יהודה שובצה לבית 3 כאשר היא יכולה להגריל את:

אנטוורן נגד פלזן או ברונדבי נגד בראגה או ואדוז נגד פרנקפורט או מאלמו נגד זרניסקי או פרטיזן נגד מלטיאספור

גם כאן כל ההגרלות הן כמעט בלתי עבירות וזה עוד לפני שבני יהודה בכלל עברה את נפצי באקו שהיא יריבה עדיפה על בני יהודה. אני מאמין שההגרלה הכי נוחה תהיה המנצחת בין מאלמו לזרניסקי למרות שגם כאן היריבה השבדית עדיפה בכמה רמות על בני יהודה.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור של פולין – קטע 3

קטע 2, השני מבין הקטעים השטוחים של המירוץ, הסתיים גם הוא כצפוי במיאוץ המוני. בניגוד לקטע 1, קיבלנו כאן זוכה מפתיע בדמותו של לוקה מזגץ' הסלובני. מזגץ' עקף במיאוץ עוצמתי את כל הפייבוריטים של הקטע, כולל את פרננדו גביריה ופסקל אקרמן שהגיעו שני ושלישי. לסלובני אמנם יש כמה נצחונות על החגורה, אך האחרונים ברמת מירוצי וורלד טור היו אי שם ב-2014. אקרמן עדיין מוליך במירוץ בשניות בודדות על יריביו.

קטע 3 הוא השלישי והאחרון בסדרת הקטעים השטוחים של המירוץ. אקרמן, גביריה, מזגץ', יאקובסן, דגנקולב, ואן פופל, סוויפט, קבנדיש ומארצ'קו ימשיכו להתגושש כאן במיאוץ הסיום הצפוי. שידור ביורוספורט ב-18:15.

 

 

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. אז מכבי קיבלו את המפסידה בין דינמו זאגרב לפרנצווארוש (שכנראה תהיה היריבה). הגרלה סבירה ואפילו טובה מאוד. לעבור את סודובה הליטאית ופרנצווארוש ההונגרית הן משימות שמכבי צריכה לעבור בהצלחה, גם עם הסגל הנוכחי. העפלה לשלב הבתים בליגה האירופית תחשב להצלחה, וודאי אני- כשומר שבת אשמח מאוד אם נעפיל כיוון שזה מבטיח פחות משחקים בשבת! (ליגה אירופית משוחקת בחמישי, ולכן המשחקים יזוזו לראשון/שני)
    ב"ש צפויה לפגוש את פיינורד שידועה בקהל הסופר אנטישמי שלה בשל היריבות עם אייאקס שנחשבים ליהודים. מעבר לאתגר המקצועי של בכר שיהיה בלתי אפשרי, הקהל הבאר שבעי שייסע להולנד עשוי לקבל יחס עוין למדי.

    1. מכבי אמורה לעבור את סודובה ואז יהיה לה קרב קשה מול פרנצוורוש שכאמור הדיחה כבר את לודוגורץ, אני חושב שזו הגרלה סבירה ואין ממש פייבוריטית למשחק הזה.
      לגבי באר שבע – היא אמורה לעבור את נורקפינג השבדית ובשלב הבא ככל הנראה תחכה לה פיינורד ההולנדית, עכשיו אני יודע שפיינורד פייבוריטים ויותר טובים אבל יש לקחת בחשבון שהשחקן הכי טוב בקבוצה – לוזאנו עומד לעזוב לנאפולי עוד השבוע, כך שאני חושב שלבאר שבע יש סיכוי קטנטן להפתיע כמו שעשו מול אינטר בבתים.
      לגבי בני יהודה – אני לא מאמין שיעברו את באקו, אבל במידה ויוסי אבוקסיס יצליח להפתיע ולעבור ככל הנראה תחכה לו מאלמו השבדית שזו יריבה הרבה יותר טובה ואיכותית מבני יהודה, ורק להזכיר שהחלוץ שלהם הוא רוזנבורג שחקן הנבחרת השבדית לשעבר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט