פורטלנד טריילבלייזרס (0 – 3) – גולדן סטייט ווריורס (3 – 0)
(04:00 לפנות בוקר)
איך ניגשים לסיקור משחק 4 בין האלופה ב-3 מ-4 השנים האחרונות (4 פיינלס רצופים. החמישי בדרך), לבין, ובכן, זה משנה? זה משנה כאשר גולדן סטייט ביתרון של 3 – 0, ולא קבוצה בתולדות פלייאוף ה-NBA שהצליחה לחזור מפיגור 0 – 3?
מחפשים זווית שתסביר את מה שאנחנו רואים על הפרקט. מצד אחד, זו סדרה חד צדדית (קשה להתווכח עם 3 – 0),
ומהצד השני, זה מרגיש שאולי 3 – 0 זו תוצאה שלא מספרת את כל האמת.
הסיפור של הסדרה הוא כזה –
ב-3 המשחקים, התוצאה המצטברת של המחציות הראשונות היא 176 נקודות לבלייזרס. 157 לגולדן סטייט.
התוצאה המצטברת של הרבעים ה-3 היא 91 נקודות לגולדן סטייט. 63 נקודות לפורטלנד.
האחוז האפקטיבי של פורטלנד במחציות הראשונות הוא 50.7% אפקטיבי. של גולדן סטייט 50.3% אפקטיבי.
האחוז האפקטיבי של פורטלנד ברבעים ה-3 הוא 44.4% אפקטיבי. של גולדן סטייט 63.1% אפקטיבי.
עכשיו, אני מכיר את תסמונת הרבע השלישי של גולדן סטייט. זה לא הפלייאוף הראשון שהם מראים לליגה איך נכנסים להילוך נוסף רגע אחרי שהפסקת המחצית נגמרה.
את זה, זה לא מסובך להסביר. קצת יותר ריכוז, קצת יותר הגנה, קצת יותר השקעה במאבק על הריבאונד.
מה שמביא אותי לנתון הכי מוזר –
גולדן סטייט בפיגור 9 ריבאונדים בהתקפה במחציות הראשונות, וביתרון של ריב' התקפה 1 בסיכום הרבעים ה-3. וזה למרות שאחוזי הקליעה שלהם מהשדה גבוהים יותר ברבע 3 (ולכן יש להם פחות הזדמנויות לריבאונד התקפה), ושל פורטלנד נמוך יותר ברבע 3 (ולכן יש להם יותר הזדמנויות לריב' התקפה).
השאלה שלי היא כזו –
אם את ההתפוצצות של גולדן סטייט ברבע 3 זה אפשרי להסביר,
איך מסבירים את הקריסה של פורטלנד?
איך מסבירים את הצניחה בכל המדדים, כולל מדד הריבאונד?
הסבר חלקי מתחיל בהתבוננות עמוקה יותר בהתפלגות הנק' של פורטלנד במהלך המחציות הראשונות. רואים שהרבע בו הם "שמים גז" הוא הרבע השני. את רבעי 1 הם מסיימים בשוויון עם גולדן סטייט, כאשר זה רבע 2 בו פורטלנד מצליחים ללחוץ על דוושת הגז, וליצור פער מול גולדן סטייט.
כאשר שחקני הספסל של פורטלנד משחקים מול הספסל של גולדן סטייט (גולדן סטייט משחקים עם רוטציה רחבה במיוחד בסדרה הזו), אז יש בקרוב שוויון (לטרנר, קרי, וקנטר, יש +/- חיובי, או קרוב לחיובי בסדרה).
כאשר אלו שחקני החמישייה שמשחקים, אז פורטלנד מוכים שוק על ירך.
השורה התחתונה מחזירה אותנה לשורת הפתיחה. הרבה סיכוי, אין לפורטלנד הלילה. בסדרה?
0 מתאר פחות או יותר את המצב.
(לילארד. או שזה מקולם. לא, זה לילארד. מזהים לפי הפגיעה בצלעות)
החלק השני של ההסבר, זה שמנסה להסביר איך גולדן סטייט ללא דוראנט משחקים ברמה גבוהה כל כך,
הוא דריימונד גרין.
התנהל לו דיון קצת מוזר לגבי השאלה האם גרין הוא אולסטאר.
אז ככה –
גרין הוא אולסטאר בזכות,
והוא (לטעמי) HOF עתידי.
השנה בפלייאוף (15 משחקים) לגרין יש 13.3 נק' ב-54.2% אפקטיבי, 9.6 ריבאונדים, 8 אסיסטים, 1.3 חטיפות, 1.7 גגות.
הוא שחקן ההגנה מספר 1 בקבוצה, הוא מנהל המשחק שהופך את חייו של קרי לכל כך קלים.
עד כמה מיוחדת השורה הסטטיסטית של גרין?
לשמחתי יש לנו את בסקטבול רפרנס.
נבדוק עבור לפחות 10 משחקי פלייאוף. נבדוק רף מתירני יותר –
12 נק', 8 ריב', 8 אס', 1 חט', 1 חס', 52% אפקטיבי.
אז מי מופיעים ברשימה?
לברון ו… זהו. (טוב, בשביל להיות הוגנים, יש סיכוי יותר מסביר שגם ווילט ברשימה, היות ובתקופתו לא מדדו גגות וחטיפות).
ננסה מחדש –
נסיר את סעיף הגגות, היות וכמעט ואין שחקנים שיש להם 1+ גגות לצד 8+ אסיסטים.
עכשיו הרשימה כוללת את –
ווילט (אני מוסיף אותו למרות שבתקופתו לא ממדו גגות/חטיפות), בירד, מג'יק, ג'ייסון קיד, ודריימונד גרין. זהו. 4 HOF, אחד שבוודאות יהיה HOF, ודריימונד גרין.
בשביל שפורטלנד יצליחו לצלוח את המשחק הלילה עם ניצחון, הם צריכים התאוששות מופלאה, לא רק של אחד מהצמד לילארד את מקולם, אלא של ה-2 בו זמנית.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
איגודאלה בספק למשחק. הניחוש שלי הוא שקר לא לוקח סיכונים מיותרים, ונותן לאיגודאלה לנוח הלילה.
בהיעדרו, הרוטציה של גולדן סטייט מתקצרת בשחקן אחד מאוד חשוב.
לתחושתי, זה יהיה המשחק בו פורטלנד מצליחים להתאושש, לקלוע קצת יותר, ולנצל את היעדרותו של מגן הפרימטר המצטיין של גולדן סטייט בשביל להוסיף את המילה "ג'נטלמני" למילה "סוויפ".
דדי
20 מאי 2019 18:13:30הנה זה בא…
https://youtu.be/P-hdtcLrph0
עידן
20 מאי 2019 18:27:13כן.אני אראה אחר כך.
מעניין
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20 מאי 2019 19:04:36נצרת עילית עולה כעת לליגת העל!
נס ציונה לא מנצחת והעליה בורחת לה!!
זיו פנמה
21 מאי 2019 02:09:37חני חני.. הנבואה לשוטים (שמעלים את הרמה ?) ניתנה.. הלא כן?
אור
20 מאי 2019 18:33:42לא מפתיע
Zivke
20 מאי 2019 18:34:47הנה מה בא? עוד לכלוכים מהבאר חסרת התחתית של מועדון תחתית?
פאקו
20 מאי 2019 18:35:09לתוך הפנים (או יותר נכון מאחורי הגב).
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי
20 מאי 2019 18:47:24לא מבין מה זה נותן למג'יק או ללייקרס, אבל שיהיה.
דדי
20 מאי 2019 19:01:09זו פגיעה קשה בלייקרס בתזמון הזה, וזה לא נראה מקרי.
.
מה שכן, זה אולי הסיכוי היחיד שמשהו ישתנה.
.
ועכשיו עוד שעתיים מסיבת עיתונאים להצגת המאמן החדש.
בהצלחה לפלינקה…
דדי
20 מאי 2019 19:36:08https://youtu.be/whurumtsC-4
דדי
20 מאי 2019 19:36:49https://youtu.be/jv6KzNP2L4c
אסף
20 מאי 2019 20:18:10חומר טוב מה שנקרא דדי. רק חושף עוד את הקרקס הניהולי שהתרחש בלייקרס השנה לצערי כאוהד הקבוצה.
דדי
20 מאי 2019 20:27:09רק אל תטעה ותקבל את כל מה שמג׳יק אומר כאמת.
.
אף אחד שם לא נקי מאשמה בבלגן כולל מג׳יק עם חלק לא קטן בכלל.
אסף
20 מאי 2019 22:23:16ברור ! כל אחד וחלקו בקרקס של ג'ני
חיים
20 מאי 2019 18:15:24מצוין.
אם פורטלנד לא יגמרו את זה מוקדם יחסית הלוחמים ירצו להשלים סוויפ בשביל לפחות 3 ימי מנוחה יותר ממילווקי
פאקו
20 מאי 2019 18:20:00נפלא גיא. הצלחת (כרגיל) להוציא זהב ממשהו שהוא, ובכן, לא זהב.
רפיקי
20 מאי 2019 18:26:50תודה גיא.
לדעתי הווריורס חייבים לקחת את זה ויקחו.
זה נותן להם עוד יומיים מנוחה ופחות 38/40 דקות לכוכבים.
בשלב הזה של העונה זה כבר קריטי.
לפי מה שהבנתי לילארד פגוע.
עידן
20 מאי 2019 18:28:10תודה רבה גיא
היום פורטלנד לוקחים.
שמח על עמדתך גם בפריוויו וגם בבלוג החי לגבי דריימונד
סוסמעץ
20 מאי 2019 18:30:50תודה גיא
==
גם בלי איגי
==
סוויפ שאין לו צורך להדהד
Zivke
20 מאי 2019 18:34:18תודה. מעבר לכל ההסברים בפוסט, לי די מרגיש שפורטלנד הגיעו לסדרה בתחושה שהם את שלהם עשו ולכן הצניחה במדדי ההאסל והחשק
ברוך רובין
20 מאי 2019 18:45:52גיא פרייויו מצויין, בכל הנוגע לגרין זה כלל לא נכון.
״מנהל המשחק שהופך את חייו של קרי לכל כך קלים.״ -זה כל כך שקרי וכל כך לא נכון, גרין לא אולסטאר והוא לעולם לא היה אולסטאר מבחינת יכולת אפילו לא קרוב.
קרי וקליי ודוראנט הופכים את חייו לקלים ולא להפך הם מושכים שחקנים אליהם מפרקים את ההגנות עם התנועה הבלתי פוסקת והקליעה מ2 מטר מאחורי קו ה3 שמאפשרת לכולם נתיבי חדירה ומסירה בקבוצה שהוא אופציה ראשונה או שנייה או ללא ריווח שיש שומר שבכלל שומר עליו הוא לא מסוגל לזוז. הוא לא קולע 6 במצב כזה 6 נקודות בערב, הוא לא אתלט אין לו קליעה משום טווח פרט לטבעת,הוא לא מסוגל לעבור שחקן ב1 על 1.
.
אני אתן סטטיסטיקה של שחקן נוסף בליגה שקולע 16.9 נקודות ב56.3 אחוז אפקטיבי לוקח 8.8 ריבאונדים ומוסר 7.7 אסיסטים הוא נותן 1.5 חטיפות ובלוק במשחק ב34 דקות. הוא אתלט טוב בהרבה מגרין ומסיים טוב יותר ליד הטבעת, למרות שלשניהם אין קליעה מרחוק (אחד לא זורק וגרין על 28.5 מ3%) השם של השחקן השני בן סימונס ומחשיבים אותו לנגר אף אחד בכלל לא שם אותו בקטגוריה של אולסטאר . למרות שהתקפית הוא שחקן טוב מגרין עדיין שניהם נכים , לצערו אין לו שחקנים שירווחו לו את המשחק וישאירו אותו 3-2 בהתקפה .ההגנות יכולות לתת לו מטר ולמרות שהוא אתלט טוב מגרין הוא לא מסוגל לעשות כלום מול הגנות רציניות , הוא מנהל משחק לא פחות טוב אם לא יותר מגרין וגם מחזיק ביכולת מסירה מדהימה, והדבר הכי מצחיק אלו שמחשיבים את גרין לטופ 20 קוראים לשני נכה (מיתוג כבר אמרנו)
.
לגבי ההגנה של גרין , גם בסדרות מול יוסטון וגם מול הקאבס הם לא האטו אותם אפילו לשנייה הם פשוט קלעו יותר מהם, גם במקרה הזה בן סימונס מגן אישית הרבה יותר טוב מגרין בגלל היתרון הברור בגובה ובאתלטיות גרין מקן קבוצתי הרבה יותר טוב.
ברוך רובין
20 מאי 2019 18:51:08לגבי הסדרה מול פורטלנד ללא נורקיץ אין להם הגנה הסטטיסטיקה גיא מוכיחה זאת (תביט בדפנסיב רייטינג בלעדיו ואיתו), דומים מאוד לברוקלין בהגנה שנגדם הפלא ופלא סימונס
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
20 מאי 2019 19:11:12סימונס דוגמה כל כך לא נכונה.
.
הפוטנציאל שלו כשחקן, הוא בשמיים.
.
אבל –
הוא חייב את הכדור ביד בשביל להצליח –
גרין לא.
סימונס כאשר הוא לא מנהל המשחק העיקרי, הוא נוטה להפוך לפסיבי (בינינו? לא באמת באשמתו).
גרין?
אין מילה דיכוטומית יותר שאפשר להצמיד לגרין, יותר מ-"פסיבי".
גרין פורח ככל שרמת הכישרון סביבו גדלה,
סימונס עוד לא למד לנצל את העובדה שהצטרפו לסיקסרס האריס ובאטלר.
.
וזה מבלי להיכנס לפרט הפעוט של -"שחקן ההגנה של העונה". 4 פעמים חמישיית ההגנה (3 פעמים חמישייה ראשונה).
ברוך רובין
20 מאי 2019 19:56:46איזה שחקן יוצר יש לפילי מ3 , עוד שחקן בעל יכולת מסירה כמו קרי או ריווח כמו קרי שם , אין אף אחד שיריץ לו פיקאנדרול הוא ואמביד ובאטלר דורכים אחד לשני על האצבעות כי אין ריווח ממש לא קשור לזה שהוא פסיבי , שים את סימונס בעמדות הPF בקבוצה כמו הלוחמים והוא פורח, כמנהל משחק, זה ממש לא קשור לכישרון אלא לכימיה והתאמה של שחקנים
ברוך רובין
20 מאי 2019 19:58:25גיא גרין לא חייב את הכדור ביד כדי לפרוח? איך בדיוק בלי כדור הוא כמו סימונס פיות אתלטי.
ברוך רובין
20 מאי 2019 20:04:23גיא יש עוד שחקן בליגה ללא קליע. וללא אתלטיות שנבחר לאולסטאר ב15 שנה האחרונה (4 פעמים ליתר דיוק ), הוא נבחר פעמיים לחמישייה ראשונה הגנתית ופעמיים לחמישייה שנייה הגנתית, שמו הוא ראגון רונדו, אתה באמת לא שם לב לדמיון? גם הוא עלה על גבם של הביג 3 ובלעדיהם לא שווה כלום, סימונס בדיוק כמו גרין יכול לשחק כPF (הוא יותר גבוה יותר ארוך מגרין ואת לא הרבה יותר טוב), לא הוא ולא גרין יעילים בלי כדור, אתה לא חושב שהוא יכל לחסום לקרי בפיקאנדרול הגבוה ולהריץ התקפה במקום גרין כאשר הוא משחק 3-2 (תסתכל על היכולת מסירה שלו בן ועל הראיית משחק).
עידו גילרי
20 מאי 2019 19:13:12למקרה שלא שמת לב יש כמה בליגה שמחשיבים את סימונס אולסטאר, ויש עוד כמה שחשבו שהוא רוקי העונה. אז אתה יכול לצעוק עד מחר אבל אתה רק מחזק את הטיעון של גיא…
ברוך רובין
20 מאי 2019 20:16:24יש עוד שחקן בליגה ללא קליעה. וללא אתלטיות שנבחר לאולסטאר ב15 שנה האחרונה (4 פעמים ליתר דיוק ), הוא נבחר פעמיים לחמישייה ראשונה הגנתית ופעמיים לחמישייה שנייה הגנתית, שמו הוא ראגון רונדו, אתה באמת לא שם לב לדמיון? גם הוא עלה על גבם של הביג 3 ובלעדיהם לא שווה כלום, סימונס בדיוק כמו גרין יכול לשחק כPF (הוא יותר גבוה יותר ארוך מגרין ואת לא הרבה יותר טוב), לא הוא ולא גרין יעילים בלי כדור, אתה לא חושב שהוא יכל לחסום לקרי בפיקאנדרול הגבוה ולהריץ התקפה במקום גרין כאשר הוא משחק 3-2 (תסתכל על היכולת מסירה שלו בן ועל הראיית משחק).
.
מה משותף לשלושתם אוברייטדים ענקיים
עידו לגבי סימונס גם אם אני הייתי בקלאץ בגילי או מקורב של לברון היו מחשיבים אותי לאולסטאר
רק לסבר את האוזן החבורה של לברון בESPN שמה את סימונס במקום ה18 בעולם, במקום ה19 ו20 קליי תומפסון וקרי אירווינג חחחחח, אני לא מדבר בכלל על דונבון מיטצל קמבה וולקר ברגלי ביל וסיגי מקולום שנבחרו אחרי סימונס
ברוך רובין
20 מאי 2019 20:24:00קיירי עם לברון נבחר על פי ESPN למקום 15 בליגה עבר לבוסטון מקום 25 בליגה ירד 10 מקומות, אל תתן לתקשורת להטעות אותך המלכה מושכת בחוטים תשאל את הממזר הוא יסביר לך
עידו גילרי
20 מאי 2019 20:24:02אז מאמני ה-NBA גם בכיס של קלאץ'?
רונדו גם אולסטאר. זה שאתה לא אוהב שחקן לא אומר שהוא לא מספיק טוב.
בן סימונס רק בתחילת דרכו והוא יוכל להיות בקלות טוב משניהם.
ברוך רובין
20 מאי 2019 20:32:01רונדו לעולם לא היה ביכולת קל אולסטאר, די מצחיק שאנשים מחשיבים אותו לכזה, כמו שקייל קורבר הופיע באולסטאר לא בצדק , שניהם לעולם בדומה לגרין לא היו ב24 השחקנים הטובים בעולם. יש לי שאלה פשוטה אלייך, אם הייתה מרכיב קבוצות ללא התייחסות לגיל הייתה לוקח את גרין כאחד מבין 30 הראשונים?
.
לבן סימונס כישרון חד פעמי בזה אני מסכים זה שהוא לא יממש אותו בגלל שהוא לעולם לא יפתח קליעה זה משהו אחר.
עידו גילרי
20 מאי 2019 20:40:13שוב אני מזכיר לך מי האנשים שבחרו ברונדו (4) ובגרין (3) לאולסטאר. מצד שני אתה חושב שאתה מבין יותר מרובם אז כנראה שזה לא אומר הרבה עבורך.
אור
20 מאי 2019 22:47:04ברוך, מה נתפסת להשוואה בין גרין לסימונס? שני שחקנים כל כך שונים ולא קשורים
ברוך רובין
21 מאי 2019 03:37:25המאמנים לא חברים זה של זה? כשמאמן מדבר עד כמה שחקן שולי מדהים זה לא מעלה את הערך שלו בעיני אחרים? הם לא מגנים אחד על השני בכל הזדמנות עכשיו מאמן שרוצה לעלות את הביטחון של גרין הוא יגיד שהוא היה מדהים, הבחירות של המאמנים לאולסטאר די מביכות, ולצערי רובם הגדול גם לא יודע בדיוק לאמן/ לא מסוגל להשתלט על הכוכבים. שחקן אולסטאר דבר ראשון חייב להיות כלי התקפי שמסוגל לייצר נקודות לעצמו, ואם הוא משלב את זה עם יכולת ייצור לאחרים אז בכלל זה יותר טוב, כיוון שהתקפה מביאה נצחונות (שמשלבים את זה עם הגנה יש אליפות) אבל גם עם הגנה בינונית ואפילו רעה אפשר לקחת, אם התקפה בינונית כמעט בלתי אפשרי. המטרה של נייסמית שהמציא את המשחק היה לשים כדור בסל, גרין לא טוב בזה.
שם(נדרש)
20 מאי 2019 19:14:12הוא דיבר על פלייאוף לא עונה סדירה
עומרי
20 מאי 2019 19:27:41נראה לי שאתה מזלזל אובר על המידה על גרין, ומעריך יתר על המידה את בן סימונס. הם שחקנים בעמדות שונות, בגילאים שונים, כשגרין התחיל את הירידה שלו במידה מסויימת וסימונס עדיין לא ממצה את הפוטנציאל, ככה שקשה באמת להשוות.
"גרין לא אולסטאר" – הוא כן, שלוש פעמים.
"לבן סימונס אין קלעים שירווחו את המשחק" – רדיק (בגדול הדבר היחיד שעושה)? טוביאס האריס? אפילו ג'ימי באטלר ואמביד יכולים לקלוע מהשלוש.
הבעיה עם סימונס שאתה יודע שהוא לא יזרוק גם אם תשלם לו כסף. לראות אותו מחזיק בכדור על הקשת זה משחק של 4 מול 5. נכון שגם אחוזי הקליעה של דריימונד בירידה, אבל עדיין הוא יכול לזרוק ולקלוע משהו. סימונס מתפקד כ-PG טהור של הקבוצה, הדבר הכי בסיסי אצל גארד מודרני זו קליעה. בבסיס של גרין הוא בכלל PF, ויש איתו עוד שחקנים שיכולים למסור בצורה טובה מאוד (KD, סטף, איגודאלה).
הבעיה עם סימונס זה שאיפשהו הוא אפילו לא מנסה להשתפר. אם יחזור שוב מהקיץ בלי קליעה, זה ירתיח בצדק הרבה אנשים. העניין הוא שבבירור שברמת הכישרון נטו הוא עולה על גרין. בחירה ראשונה מול בחירה 35 בכל זאת.
ועם כל הכבוד להגנה של סימונס, גרין הוא שחקן ההגנה הכי דומיננטי של השנים האחרונות. גם פה, ארבע בחירות לנבחרות של ההגנה של הליגה ושחקן ההגנה של השנה פעם אחת – כולן בצדק. גרין מנהיג את הקבוצה, סימונס עדיין לא, ולא יודע אם בכלל יש לו את היכולת.
עידן הרחוק
21 מאי 2019 05:18:07פאקינג רפה!
חמוד אבל רפה..
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי
20 מאי 2019 18:49:50תודה רבה גיא, ניתוח מעניין מאד.
.
לדעתי זה פיפטי פיפטי לכל היותר, אבל אהמר על המנצחת רק ברבע השלישי מה שבטוח.
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20 מאי 2019 19:05:34מוזמנים לצפות בקרב הלאומית- עליה לליגת העל
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20 מאי 2019 19:06:20סקציה נס ציונה הסינדרלה מפספסת ברגע האמת!
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20 מאי 2019 19:08:23נצרת עילית עולה כעת לליגת העל!
נס ציונה לא מנצחת והעליה בורחת לה!!
מי שראה אתמול שצפיתי הארכה לא יפספס היום
איציק
20 מאי 2019 19:14:33נצרת עלית ונס ציונה, how fitting…
כבר אפשר לקבוע שזה הפלייאוף המשעמם בכל הזמנים, או ניתן עוד צ'אנס?
נדבד
20 מאי 2019 19:17:19אפילו הקליקביטhים של מנחם לא עובדים על הפלייאוף הגרוע הזה.
חצי מהתגובות באתר של שמעון והאחיין הפגוע של סטוקטון
תומר השני
20 מאי 2019 19:29:37תודה גיא על פריוויו מושקע למשחק "משעמם " הלוחמים ייקחו אותו וינוחו עד המפגש עם מילווקי
אשך טמיר המקורי
20 מאי 2019 19:36:04תודה רבה.
גרין מעורר השראה בפלייאוף הזה.
ולא רק לנו – גם לחבריו. הוא המנהיג בה' הידיעה כמו שהיה פעם.
ויכולתו מופלאה.
אם איגי לא משחק זה של פורטלנד, אם הוא כן משחק גם כנראה.
Berch
20 מאי 2019 19:39:14תודה על הפרוויו גיא
נראה שהכוכבים מסתדרים למשחק הירואי של ליילארד, במיוחד עם הפציעה והכל.
נראה אם זה יצא אל הפועל
🙂
ראובן
20 מאי 2019 19:39:41תודה גיא, אני ברגשות מעורבים בסדרה הזו. נהנתי מאוד מהריצה של פורטלנד בפלייאוף שסיפקה כמה רגעים קסומים, חבל שהסוף קצת מעיב.
אני איתך לגבי גרין, חשבתי שהוא יהיה הדמות לשנוא בסדרה, אבל הוא מתרכז בכדורסל נטו בלי השטויות מסביב ועושה את זה מצויין.
צחי זופרן
20 מאי 2019 20:05:50גרין HOF קל. חוץ מהשורות הסטטיסטיות היבשות, יש לו מוח כדורסל אינטואטיבי ברמות שמדביק את כל הקבוצה ההיסטורית הזאת. דברים שאי אפשר ללמד. יסיים קריירה עם שלוש עד חמש טבעות, שחקן הגנה של הליגה וכו׳. ברגע שהורחק בסדרת הגמר של 2016, הווריורס קרסו ונמחקו. מי שלא חושב שגרין מקומו בהיכל, לא ראה כדורסל בחיים. להערכתי, בתום הקריירה ייכנס לשיחה על חמישיית ההגנה של כל הזמנים.
שחר
20 מאי 2019 21:07:44יש מצב
מחפצה מנמצה
20 מאי 2019 20:13:39ברוך רובין , הווריורס מוציאים אותך מדעתך ?
רן הנרגן
20 מאי 2019 20:14:02בסידרה הזו לא קרי ולא קלי הציגו תצוגות קליעה מדהימות. קלי קולע באחוזים בינוניים וגם בכמות לא גדולה בכל שלושת המשחקים וגם קרי למרות ה 35 נקודות למשחק פלוס מינוס עושה את זה לא מעט בזכות נקודות מהעונשין ופחות בכמות הסלים.
ברוך רובין
20 מאי 2019 20:19:55גם אם הם לא קולעים אתה לא יכול להשאיר אותם שנייה לבד הם מושגים את כל ההגנה והשאר נהנים , עזוב שהם קולעים סטפן קרי בסדרה 36.3 נקודות 42% מ3, 6 אסיסטים 6.7 ריבאונדים ו61.3 אפקטיבי
האווי לאסוף
20 מאי 2019 20:14:11אחלה סיקור, מסכים עם כמעט כל מה שכתבת, בעיקר על גרין. אם זאת הייתה סדרת הגמר, הוא היה ראוי לfmvp. הוא משחק כמו נדב הנפלד שדחפו לו לתחת את גיא פניני, כלומר עארס עם כיסוי.
בקשר לכמעט, זו התוצאה. אני מסכים עם מי שכתב שגולדן ינסו לגנוב את המשחק אם בשלב מסוים הם עוד יהיו קרובים (רבע שלישי כהרגלם?), כך שהכל תלוי בפתיחה של פורטלנד. הם צריכים להפעיל את שיטת קרמבו, ולהתחיל הכי חזק שלהם…
.
תודה רבה כמובן
אשך טמיר המקורי
20 מאי 2019 20:21:18אהבתי את האלגוריה
no funny shtuff
20 מאי 2019 20:20:07לילארד עם 4-17, מקקולום עם 7-21 והווריורס סוגרים עניין עם 119:106
אסף
20 מאי 2019 20:21:00גיא תודה על פריוויו נהדר. מסכים עם כל מילה על גרין.
מסכים עם התחזית, לעומת זאת 3-0 מאוד לא משקף אבל פורטלנד לצערי שובקת ברגעים המכריעים וגולדן סטייט פורחת בהם. (הרבה בזכות ההגנה של קליי ואיגי על לילארד)
דה שוט
20 מאי 2019 20:25:56תודה גיא, הערב זה של פורטלנד (שיטת התרנגול העיוור), ואז הולכים להסתבך באוקלנד, תזכרו איפה קראתם על זה לראשונה.
פורטלנד פעמיים פתחה פער משמעותי, היא רק צריכה להאמין קצת יותר ולהצליח להחזיק בו.
Benjo
20 מאי 2019 20:49:22מצוין גיא. כמי שרואה כל שניה מהמשחקים (איזה כייף) אני מסכים עם הקביעה שלך לגבי גרין. הבן אדם עובד על רמות אנרגיות הכי מטורפות בליגה אפילו יותר משל ראס עד שהתחלתי לשאול את עצמי אם אין פה איזה שהוא סיוע נרקוטי… אבל… בכל התפלגות יש כאלה שנמצאים בקצה סטף לדוגמא בקליעה וגרין באנרגיות , במהירות המחשבה וכ'. היה נראה כאילו הוא איבד את זה כבר השנה אבל העלה 3 הילוכים בפליאוף. מדהים. הייתי מהמר על פורטלנד היום אבל כבר במשחק הקודם עשיתי את זה ומה שהרגשתי לאורכו זה שהקבוצה הזאת פשוט נכנעה אני חושב שהאשם הוא בפציעה של לילארד שכנראה מת שהסיוט יגמר ולכן אני מהמר גם היום על הלוחמים
חגי "התותח" ניסני
20 מאי 2019 21:13:31נהדר גיא.
ראיתי שרשמת את זה לגבי הסדרה של הבאקס רפטורס וזה נכון גם לגבי הסדרה הזו – איזה כיף זה שמתרכזים בכדורסל ולא רצים כל שריקה עם פנים של מכורכמות על גזל, או עם הניסיונות למשוך עבירה גם במחיר של ויתור על זריקה טובה. זה הוציא הרבה מאוד מן החשק לצפות בסדרה בין ג"ס ליוסטון והיה אשמת שתי הקבוצות; זה לא קידם אף אחד לשום מקום.
ראס א שטן
20 מאי 2019 21:29:18גולדן מנגבים קרי הגיע עם מטאטא דמיאן מתנדנד על החבלים חסר הנוק אאאוט הגואל. הסנוקרת לצלעות של גרין שיהיה בטעות. יאללה זזתי לצפות במשחקי הכס.
אם כבר מדברים על נוק אאוטים ועל הgoat הנה הקיסר האחרון תהנו
https://youtu.be/4sSXrfoThBI
רפיקי
20 מאי 2019 21:33:27זה היה לוני לדעתי.
חסיד ידוע של זאזא פאצוליה
פינצ'ר נובח לא נושך
20 מאי 2019 21:37:53התגובה שלך כאן… שאלה דחופה! תענו לי , הפלייאוף בארץ
פינצ'ר נובח לא נושך
20 מאי 2019 21:41:24במידה ויהיה דרמת מהפך וחולון תצליח לנצח, האם הפועל תל אביב חייבת ניצחון?
פינצ'ר נובח לא נושך
20 מאי 2019 22:05:09הפועל חולון לוחצת אבל נזכרה מאוחר
פינצ'ר נובח לא נושך
20 מאי 2019 22:20:14וואו קרה נס הפועל תל אביב בפלייאוף למרות הפסד לירושלים מכיוון שגלבוע מנצחת. כך על פי ספורט 5
פינצ'ר נובח לא נושך
20 מאי 2019 22:22:36נס להפועל תל אביב בזכות הפתעה של גלבוע!
אור
20 מאי 2019 22:48:39זה המשחק שמראש סימנתי בטופס לפורטלנד, אך הפציעה של לילארד כנראה תגנוז גם את הסיכוי האחרון שלהם להתחמק מהמטאטא.
תומש
21 מאי 2019 00:39:50"הוא משחק כמו נדב הנפלד שדחפו לו לתחת את גיא פניני, כלומר עארס עם כיסוי.". תודה על זה, האווי. צחקתי בקול
אלן
21 מאי 2019 01:31:48"הוא משחק כמו נדב הנפלד שדחפו לו לתחת את גיא פניני, כלומר עארס עם כיסוי" – הפוך – דחפו לפניני.את הנפלד
מנחם לס
21 מאי 2019 01:52:32הגעתי לפוסט מאד מאוחר אבל לא מאוחר מדי מלהביע תודתי על ההשקעה והמחקר שהקדשת לשתי הקבוצות.
זיו פנמה
21 מאי 2019 02:12:16תודה על הפריוויו!
משחק 4 הולך להציג, לדעתי, שחקנים מפתיעים ולא רק את ה'חשודים העיקריים' (מקולם&לילארד מחד וקרי&קליי מאידך).
אם הייתי צריך להמר הייתי הולך על מק'יני בדאבל פיגרס מכאן ועל טרנר בדאבל פיגרס משם.
ולגבי גרין – HOF ללא כל צל צילו של ספק כלשהו.
זיו פנמה
21 מאי 2019 07:01:04מק'יני עלה בחמישייה וסיים עם 12 נק'
טרנר עם 31 נק' ואיכזב עם 4 נק', 7 ריב' ו-3 אס'
גרין עם טריפל דאבל נהדר. שוב.
עידן
21 מאי 2019 04:08:11https://twitter.com/chris_broussard/status/1130548891210854400?s=21
רפיקי
21 מאי 2019 04:08:53בוקר טוב
מנחם לס
21 מאי 2019 04:09:33זרקנו כבלים וזרקנו SATELLITE TV ואנחנו משתמשים עכשיו ב-TV.YOUTUBE
זה סטרימינג מהאינטרנט ועולה לנו 40$ לחודש. עם האינטרנט והטלפון (יש לנו עדיין טלפון ביתי, בנוסף לסמארטפון, שזה חשוב לזקנים, במיוחד לאשתי שלפעמים מתקשה עם הסמרטפון) אנחנו משלמים עתה מתחת $100 לחודש לTV YOU TUBE עם כל ערוץ בעולם שאני יכול להגיע אליו במחשב (אבל הכל נראה על הטיווי כמובן באיכות מדהימה), אינטרנט חופשי, וטלפון חופשי לכל ארה"ב וקנדה.
לא יאומן כי יסופר.
אבל בעייה: כיצד עושים רקורדינג?
ב-ROKU – שהוא הREMOTE CONTROL אין RECORDING. למישהו יש מושג כיצד אני יכול להקליט מ-TV.YOUTUBE?
רפיקי
21 מאי 2019 04:12:52פירס מהמר על הווריורס.
צפויה לנו הפתעה הלילה.
(או פורטלנד או שפירס יהמר נכון)
מנחם לס
21 מאי 2019 04:15:26שני דברים: פורטלנד חייבת לשחק כל הזמן עם 2 גבוהים, ואפילו 3, וסת' קרי חייב לנוע ללא הכדור כי אחרת הוא מבוזבז. אם 2 הדברים האלה קורים, פורטלנד מנצחת
רפיקי
21 מאי 2019 04:15:56אפילו שדיים פצוע?
מנחם לס
21 מאי 2019 04:21:22הוא משחק פצוע. הוא גבר שבגברים. הפציעה שלו היא בעיקר פציעה הגורמת לכאבים אבל לא מגבילה דברים אחרים אם הבנאדם מתגבר על הכאב
ברוך רובין
21 מאי 2019 04:27:25הוא גבר שבגברים זה כן סדק בצלעות ואני חודש לא מדבר, אבל הוא שחקן לא חכם הוא הרבה פעמיים הולך ראש בקיר על דאבל טים מאשר למסור
רפיקי
21 מאי 2019 04:28:07בקצת כדורסל ששיחקתי בחיים…כאב רציני,לא משנה איפה מפריע מאוד לקליעה.
אבל כמובן זה רמות אחרות
מנחם לס
21 מאי 2019 04:19:54מאיירס ליאונרד כבר עם 2 סלים. אבל הוא יצטרך עוד מעט את זאק קולינס לצידו
מנחם לס
21 מאי 2019 04:23:33לילארד משחק פצוע ורואים זאת
ברוך רובין
21 מאי 2019 04:23:49גל אני קולע על ההגנה של פורטלנד, הצלף הטוב בהיסטוריה לבד על קו ה3 זריקת אימון
שעיה
21 מאי 2019 04:24:02מאיירס לאונרד יותר גרוע מדחליל בהגנה. מי מחתים חמור כזה
שם(נדרש)
21 מאי 2019 04:24:03פתיחה קלינית
חתוליו
21 מאי 2019 04:25:42פתיחה מעניינת למשחק כששתי הקבוצות שמות נקודות על הלוח כתוצאה מקליעת סלים. נמשיך לעקוב.
רפיקי
21 מאי 2019 04:25:59פורטלנד בהרכב הזה לא יכולה לשמור על ג"ס. וההפך.
נם פורטלנד בקטע של משחק לחא הגנות הם יפסידו 180-170
ברוך רובין
21 מאי 2019 04:26:21איזה כיף לעבור מיוסטון לפורטלנד בשביל קרי, סדרה אחת לא נתנו לו לנשום, פה רק מרווחים
ברוך רובין
21 מאי 2019 04:32:25מישהו רואה את ההגנה של גרין? גם אני לא לא קיימת, התקפית ממש בן סימונס בלי אתלטיות
רפיקי
21 מאי 2019 04:34:35צודק.כבר 6 דקות הוא לא מגן טוב.
אולי כדיי לשחרר אותו
ברוך רובין
21 מאי 2019 04:36:01אף אחד לא אמר לשחרר אותו, אבל ברור שלא לתת לו מקס כמו לאולסטאר אפילו לא קרוב המקסימום זה 50 מליון ל4 שנים אם לא למצוא תחליף אחר בשוק, הוא לא אולסטאר ביכולת
שם(נדרש)
21 מאי 2019 04:35:14קשה לדמיין טרחן ממך.
עידן הרחוק
21 מאי 2019 07:56:10+ 1
הוא פאקינג רפה הבנה!
אולי מיליונר ונחמד אבל הייטר עיוור !
חני ״מעלה את הרמה באתר״
21 מאי 2019 04:32:352 איבודים לליליארד בשלב מוקדם זה לא מקובל בשום פנים היום ובשלב מוקדם כזה
סוסמעץ
21 מאי 2019 04:34:47כמעט בוקר טוב חברים
ברוך רובין
21 מאי 2019 04:35:10הגנתית פורטלנד גם לא קיימת , זה בדיחה מזכירים לי מאוד את ברוקלין
מנחם לס
21 מאי 2019 04:36:21פורטלנד חייבת לעשות דבר שלישי: להאט את המשחק. הווריורס הם בינוניים לחלוטין במשחק חצי מגרש
מנחם לס
21 מאי 2019 04:37:15למאיירס 11 נק' ברבע הראשון ולא נגמר
ברוך רובין
21 מאי 2019 04:39:22חשבתי האולסטאר היה בפברואר איזה ירידה ביכולת ההגנתית לעומת המשחק אתמול
שם(נדרש)
21 מאי 2019 04:39:28גרין לא יודע עייפות מה היא
ראס א שטן
21 מאי 2019 04:41:20נגד פורטלנד בן סימונס היה נראה goat. מנחם וברוך יכולים לככב מולם
ראס א שטן
21 מאי 2019 04:40:43ההגנה של פורטלנד זה חרפהלא פלא דכמה חושבים שגאין אולסטאר חחח
ברוך רובין
21 מאי 2019 04:43:16אני לא צוחק שמעון אני עם המקל הליכה עכשיו בגילי קולע נגדם, הגנה לא קיימת ממש מאפשרים לייאפים יש משחקי אולסטאר שראיתי הגנה טובה מזאת
ראס א שטן
21 מאי 2019 04:42:19בלי דוראנט בלי קאזינס בלי איגי חח גולדן עושים הכל שלא יהיה מטאטא ופורטלנד איכשהו מצליחים לקרב את המטאטא🤣
רן הנרגן
21 מאי 2019 04:42:46יעלו ויופיעו קלי והטעויות
שם(נדרש)
21 מאי 2019 04:42:50בליגת האלופות תמיד מראים בסטטיסטיקה כמה כל שחקן רץ… יש כזה ב nba? מת לראות את הקילומטראז' של קארי וקליי בהשוואה לגארדים אחרים בליגה.
מישהו יודע?
סוסמעץ
21 מאי 2019 04:47:05זו שאלה לגיא
ברוך רובין
21 מאי 2019 05:03:55עכשיו רק תבחר עמדות שם SG וPG
שם(נדרש)
21 מאי 2019 05:18:46תודה רבה
ד"ר רזי הופמן
21 מאי 2019 05:22:17אני אזכיר לו במהלך היום. מעניין מי השחקן שעשה הכי הרבה קילומטרז השנה. זה כנראה גארד שהוא גם אישיות הגנתית ברמה כי הם גם רצים לחסימות. אולי תומפסון? צריך לבדוק פר דקות משחק כמובן.
ברוך רובין
21 מאי 2019 05:03:36כמובן https://stats.nba.com/players/speed-distance/?sort=DIST_MILES&dir=1
ברוך רובין
21 מאי 2019 05:05:22https://stats.nba.com/players/speed-distance/?sort=DIST_MILES&dir=1&Season=2018-19&SeasonType=Playoffs&PlayerPosition=G
. טיפה פחות מ3 מייל
ד"ר רזי הופמן
21 מאי 2019 05:23:48אהההה
יופי של לינקים
מנחם לס
21 מאי 2019 04:44:41למאיירס 14 נק' ברבע הראשון. מה כתבתי לפני יומיים בבלוג החי? כוכב נולד. רק תנו לו לשחק!
ברוך רובין
21 מאי 2019 04:46:02חזק גבוה יד רכב מ3 אני נורא אוהב את הווניל הזה מקווה שהלייקרס יביאו אותו
רפיקי
21 מאי 2019 04:50:37מנחם שמר עליו שומר עם פחות 20 קילו ועשר סנטימ.
אפשר לומר שקר מהמר עליו בשביל מאצ' אפים בהתקפה
ברוך רובין
21 מאי 2019 04:45:26שמעון ראית את החברה של לברון בESPN אצלם החברה בקלאץ השחקנים הטובים בליגה גרין וסינוס לפני קיירי קלי, מקולם , טאונס, בראדלי ביל מיטצל וקמבה ווקר, שמעון לדעתי אם אני חותם עם קלאץ גם אני נהיה טופ 20 ואות סטאר בליגה
ראס א שטן
21 מאי 2019 04:48:21גרין עכשיו יהיה טופ 10 עם החתימה בקלאץ אולי אפילו טופ 5
רפיקי
21 מאי 2019 04:46:47"למה צריך תרגילים אם אפשר פשוט לתת לקרי לזוז בלי הכדור
…
טוב תתכוננו לכמה דקות קשות עם המחליפים של ג"ס
ראס א שטן
21 מאי 2019 04:47:48אכן הולך להיות דקות קשות
ראס א שטן
21 מאי 2019 04:47:27הנה גולדן בהרכב הדי ליג שלהם לעזור לפורטלנד קצת חח אבל גם זה כנראה לא יעזור
ברוך רובין
21 מאי 2019 04:49:26הגנות כאלה וזה היה נגמר בבלואוט של מילווקי כבר עכשיו, רק להסתכל על ההבדלים בין המשחק של הגברים אתמול לכדורעף שהולך פה. הגברים מהמזרח ימחצו השנה את הכלניות מהמערב
רפיקי
21 מאי 2019 04:48:36ג'רבקו צריך לשמור על לינארד הזה
סוסמעץ
21 מאי 2019 04:49:06למה עוד לא ראיתי אף תמונה של המלכה האם??
==
סונייההההה
ברוך רובין
21 מאי 2019 04:51:21https://mobile.twitter.com/kingjames
הטוויטר של המלכה
סוסמעץ
21 מאי 2019 04:54:31חחחחחחח
==
LLL
רפיקי
21 מאי 2019 04:51:58כי בשני המשחקים הראשונים היא קיבלה יותר זמן מסך מהבנים
מנחם לס
21 מאי 2019 04:49:27תראו איך סת' עומד בפינה ולא זז. עאיזו אכזבה. לא לימדו אותו לנוע ללא כדור? לכן הוא לא מקבל כדורים
מנחם לס
21 מאי 2019 04:51:11וואללה שהערב פורטלנד יכולה לנצח
Smiley
21 מאי 2019 04:52:25http://buffstreamz.com/watch/nba/warriors-vs-blazers.php
סוסמעץ
21 מאי 2019 04:53:39צעירים וגם וותיקים בדאבס
==
רוח וגישה של אלופים
מנחם לס
21 מאי 2019 04:53:56עכשיו גולדן משחקת גבוע ועד שסטוטס מגלה, הוא חוטף שני סלים. אם אני מאמן את סת' אני עושה ממנו שחקן.. היום הוא מבוזבז. עומד בפינה ומחכה. שום דבר לא יקרה אם הוא לא ינוע מצד לצד
ברוך רובין
21 מאי 2019 04:56:16ההתקפה של פורטלנד מפגרת הרבה בגלל המאמן זה למה כזה פשוט לעצור אותם דאבל טים על הכוכבים ולחסום את הצבע, סטטוטס היה צריך ללכת הביתה לפני כמה שנים
רפיקי
21 מאי 2019 04:54:31ספויילר.קרי לא יחזור עכשיו.
עוד דקה קר יקח טיימאוט כדיי להכניס אותו.
מרובעים שם באמריקה
ברוך רובין
21 מאי 2019 04:59:01איך משאירים את קרי ככה על ה3 לבד חרפה, מזל שהוא לא קלע אבל זה זריקת אימון בשבילו
מנחם לס
21 מאי 2019 05:01:21שהאידיוט הזה סטוטס יכניס כבר את מאיירס ליאונרד. משחק אחרון של העונה. למה אתה מחכה, יא אהבל?
רפיקי
21 מאי 2019 05:06:02דבר אחד שאני לא אוהב ב"ס זה חלוקת הזריקות.
כרגע תומפסון עם 8 קרי ומקיני עם 6. זה ישתנה בהמשך אבל אני לא מבין למה קרי לא זורק פי 3 מכל אחד אחר חוץ מתומפסון?
למה שנתקעו מקודם בהתקפה הלכו למקיני?
אולי הם סוציאליסטים
ד"ר רזי הופמן
21 מאי 2019 05:18:44🙂
סוציאליסטים חחחחחח גדול.
עם המשכורת שקרי מקבל הוא יכול להרשות לעצמו להיות נחמד לפועל
ברוך רובין
21 מאי 2019 05:25:39דווקא בגודלן סטייט יש היירכיה ברורה של זריקות, נבנתה עוד בימיו של ג’קסון והשתכללה פשוט ההגנה המלטפת של פורטלנד נותנת להם לקלוע מרחוק מקרוב מימין משמאל במשחק ריצה העמידה לייאפים שלושות, יש פלא שחושבים שגרין אולסטאר , גם אני מול פורטלנד הייתי טופ 20, בן סימונס היה עולה לרמה של ג’ורדן מולם.
מנחם לס
21 מאי 2019 05:06:08מאיירס ליאונרד עם 20 נק'
ברוך רובין
21 מאי 2019 05:07:50מיילס לאונרד!!
ד"ר רזי הופמן
21 מאי 2019 05:07:55ואז יגיע הרבע השלישי….
Smiley
21 מאי 2019 05:08:25מיילס לנארד – האימונים עם דרו הנלן השתלמו
.
דרו הנלן לא יכול לקבל פרסומת טובה מזו
מנחם לס
21 מאי 2019 05:09:18מאיירס 9 מ-11 ל-22 נק'
מנחם לס
21 מאי 2019 05:11:51מאיירס עם 25 נק' ב-10 מ-21
רפיקי
21 מאי 2019 05:17:4810 מ12 מנחם.ענק.
אבל קרי עם 25 ב7-9
אל תפספסו שהוא במשחק ענק בגלל מאיירס מקבל שומרים קלים
ברוך רובין
21 מאי 2019 05:14:19מאיירס לאונרד מה הגובה שלו, איזה שחקן הוא חזק גבוה יד רכה מ3, בצד השני קיירי לא הרגיש כזה חופש מימיו.
בכללי ההגנה של גולדן סטייט מביכה, מזל שגם ההגנה של פורטלנד לא קיימת, בסדרה מול מילווקי אם ישחקו ככה המשחקים יגמרו במחצית יהיה בלואוטים של מילווקי . ללוחמים ללא דוראנט אין סיכוי בסדרה מול מילווקי 4-1 לאיילים
ד"ר רזי הופמן
21 מאי 2019 05:16:39לא יודע אם 4-1 אבל אני עם יאניס.
שעיה
21 מאי 2019 05:15:00פורטלנד לא רוצים יתרון גדול. זה כבר הוכח כלא עובד
ד"ר רזי הופמן
21 מאי 2019 05:15:25וואו קרי הזה, בלתי עציר…
רפיקי
21 מאי 2019 05:15:42ווואוווו קרייי
ברוך רובין
21 מאי 2019 05:16:39סטטוטס פשוט מטומטם שוב הוא אמר להגן בICE על קרי במקום הגנת חילופים הוא חייב לקבל את הפתקית הוורודה , מדברים על הצלף הטוב בהיסטוריה של המשחק שמקבל קליעות חופשיות מה הוא חושב לעצמו?
לפעמים אני לא מאמין איך המטומטמים האלה מקבלים מילייונים חסרי בינה!!
רפיקי
21 מאי 2019 05:19:52היתה לו זריקה חופשית אחת במחצית הזו
ברוך רובין
21 מאי 2019 05:23:12איזה זריקה חופשית אחת? אולי זריקה אחת שהפריעו לו תבדוק גם את ההחטאה שלו ממש זריקה חופשית מקו ה3, זה הוראה ברורה של מאמן לא לעשות חילוף ולא לעזור בכיסוי אלא להישאר עם הסנטר אחורה פשוט טמטום גמור
רפיקי
21 מאי 2019 05:29:01אני מניח שזה מחלוקת בינינו איך להגדיר זריקה פנוייה
ברוך רובין
21 מאי 2019 05:31:47זריקה בלי שומר עליו, כמו ההגדרה בNBA, ממש זריקות אימון אני אחרי המשחק יביא לך את הסטטיסטיקה של המשחק הזה לקרי היה מעל 5 כאלה במשחק.
Smiley
21 מאי 2019 05:16:45קארי VS לאונרד… מי היה מאמין שזה השפן (חמור…) שסטוטס ישלוף
רן הנרגן
21 מאי 2019 05:17:54קרי קלע 8 נקודות ב 29 שניות. זה לא השיא אבל עדין מדהים. ממינוס 12 ל מינוס 4. מחזה נפוח ליללה בסדר יש לנו יתרון
שם(נדרש)
21 מאי 2019 05:18:02חלוקת הנק' הקבועה ברבע 2 של גולדן.
6 דקות ראשונות קצת של בקושי 20 נק'. 6 דקות אחרונות קצב של כמעט 50 נק'.
זהה את ההבדלים…
רפיקי
21 מאי 2019 05:19:14ג'רבקו או בוגוט על מאיירס.
הוא מדיף שלא כי זה פוגע בהתקפה.
אל תסתנוורו
שעיה
21 מאי 2019 05:20:22לאונרד כרגע מלכודת דבש. הכל הולך לו בזריקות אבל הוא מחרב את ההגנה. לדעתי מיצו את הנקודות שלו, אפשר לשלוח אותו למקלחת.
ברוך רובין
21 מאי 2019 05:20:31הם משאירים את קרי לזריקות אימון ממש שוב הוראה של מאמן לעבור מתחת לחסימה ושהסנטר נשאר בICE (שיטה שמתה ב2012 עם ההגנה של תיבודו) נגד קרי שקולע בקלות 2 מטר מאחורי קו ה3 זה גזר דין מוות מודע!! נותנים לו זריקות אימון ממש בהוראת המאמן ממש כמו משחק מספר 1, מה עובר לצוות האימון בראש שהוא לא יקלע? מדובר על הצלף מספר 1 בהיסטוריה.
סטוטס המטומטם חייב ללכת הביתה
זיו פנמה
21 מאי 2019 05:25:47מתחיל לראות עכשיו לראות על מה כל המהומה.
זיו פנמה
21 מאי 2019 05:27:33והנתון הראשון שקופץ לי מול העיניים בססט' של המחצית הוא:
פורטלנד עם 20 אס' במחצית!
לי זה אומר שקר יעשה התאמות במחצית והבלייזרס יסיימו את המשחק עם לא יותר מ33 אס'.
זיו פנמה
21 מאי 2019 05:28:41נתון שני שעלה על הרדאר שלי:
אמינו עם 0 נק' ו-0 (!!!) זריקות מהשדה ומהעונשין. ככה הם חושבים לנצח? לא נראה לי.
זיו פנמה
21 מאי 2019 05:30:01נתון שלישי על הרדאר:
שיוויון בריבאונד.
בעקרון, בסדרה הזאת, מי שמנצח בריב' מנצח במשחק (נכון לגבי 2 משחקים מהשלוש).
להערכתי מי שתנצח בקרב על הריב' תנצח במשחק
זיו פנמה
21 מאי 2019 05:31:05רביעי ברדאר:
אחוזי קליעה..
בלייזרס עם 60% מהשדה והווריירס עם 58%.
זה פלייאוף זה? 🙂
זיו פנמה
21 מאי 2019 05:33:12רק עכשיו ראיתי שאיגואדלה לא בסגל ושמק'יני (8 נק' עד כה) בחמישייה הפותחת
זיו פנמה
21 מאי 2019 05:36:2915-12 לספסל של הבלייזרס בינתיים
ברוך רובין
21 מאי 2019 05:32:59הבעיה של פורטלנד המשחק זה לא התקפית, זה הגנתית, זה ממש לא משנה אם אמינו קולע או לא שהם על 70 נקודות באחוזים כאלה במחצית אלא שעל ההגנה שלהם גם אני קולע וגם הנכדה שלי.
זיו פנמה
21 מאי 2019 05:37:50ברוך, הבעיה של פורטלנד היא שהם לא מספיק טובים.
זה לא עניין של הגנה או התקפה – הם פשוט פחות טובים והווריירס מכתיבים איך ייראה המשחק (לפחות עד כה בסדרה).
ברוך רובין
21 מאי 2019 05:39:51אין בעיה להיות פחות טובים, הבעיה זה להציג סכמות כאלה בהגנה בטח כאלה שלא עושות חילוף על קיירי ולהיות עם התקפה כזאת מפגרת כל הסדרה שבה הכדור אצל שני הכוכבים ואין כמעט תרגיל לרפואה (אשמה של סטטוטס).
ברוך רובין
21 מאי 2019 05:28:09ממש משחק כדורעף, לראות את הגברים מהמזרח אתמול ולהבין את ההבדלים ברמות, ללוחמים אין סיכוי מול מילווקי בלי דוראנט, אם ההגנה כזאת עדיף שלא יעלו בכלל לסדרת הגמר, למילווקי יש הגנה זה לא פורטלנד משחקים כאלה יגמרו במחצית נגדם, היווני הולך להתפנק
שם(נדרש)
21 מאי 2019 05:30:42מזכיר לך שהם שמרו בצורה נפלאה על הארדן ויוסטון גם בלעדיו
ברוך רובין
21 מאי 2019 05:36:41הם לא שמרו טוב על הארדן בכלל לא האמת, הם גם לא הצליחו להאט אפילו לשנייה את ההתקפה של יוסטון , מה שהם עשו זה לקלוע טוב מהם.
רפיקי
21 מאי 2019 05:31:11פורטלנד עם 61 מהשדה. 57 משלוש.
תכף זה ייגמר ואז הם יצטרכו באמת לשחק
רפיקי
21 מאי 2019 05:32:52יש מצב שקר הוא הסוכן של מאיירס??
למה תומפסןן שומר עליו??
זיו פנמה
21 מאי 2019 05:34:1575-70
אצלי רק 73-69
רפיקי
21 מאי 2019 05:34:30הם חייבים להפסיק לעשות טראפ עם השומר של מאיירס
ברוך רובין
21 מאי 2019 05:38:23סוך סוף הוא למד טיפה מקרי שמוסר כדור והפלא ופלא מאיירס מנהל התקפה 3-2 , שוב הכל קשור בכמה הגנה מתמקדת בך (היום אין הגנה) זה למה מקיימי קולע בדאבל פייגרס ויגיע ל16 -20 נקודות הלילה, לא הופך אותו לאולסטאר
רפיקי
21 מאי 2019 05:39:30מסכים
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:01:35מקיני אולסטאר. הסיפור שלו אבל מדהים הוא עוד בגיל 24 שיחק בליגה השנייה בפיליפינים אם אני לא טועה ראתי מזמן איפשהו
דה שוט
21 מאי 2019 05:36:21היום זה של פורטלנד
זיו פנמה
21 מאי 2019 05:38:21למה נראה לך?
רפיקי
21 מאי 2019 05:38:59קשה לי עם חלוקת הזירקות של ג"ס…קשה
רפיקי
21 מאי 2019 05:41:44קרי עם 2 זריקות ב5 דקות.
תנו לזרוק 10!
הוא 5 מ8 ל3
רפיקי
21 מאי 2019 05:50:13אני אשמח שהווריורס יפסידו.
שילמדו לחלק זריקות
רפיקי
21 מאי 2019 05:52:31סתם אני לא.
אבל שילמדו לחלק זריקות
מנחם לס
21 מאי 2019 05:56:43חזרתי אחרי שכתבתי 'מעורב' למחר בערב.
ראיתי שאיזה רפה הבנה כתב שלינארד "מיצה את עצמו". שיחכה לקרוא דברים שאני יודע עליו שתקראו מחר (היום)
דה שוט
21 מאי 2019 05:56:54זה של פורטלנד הפעם, הולכים למשחק 5
מנחם לס
21 מאי 2019 05:57:39סטוטס, קח טיים. מאמנים שלא מבינים מתי לקחת טיים. עכשיו הזמן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
רפיקי
21 מאי 2019 05:58:34ספרתי ארבע פעמים שההתקפה נתקעה והכדור הלך למקיני.
תן את אלו לקרי או קליי ואתה בשיוויון עכשיו
מנחם לס
21 מאי 2019 05:58:35להכניס את סת' זו שגיאה. הוא לא זז בהתקפה. בזבוז אחד גדול
מנחם לס
21 מאי 2019 05:59:17פורטלנד קולעת 9 רצוף. כז=שזה קורה טיים עוצר אותם
זיו פנמה
21 מאי 2019 05:59:5723-25 באס' לבלייזרס
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
21 מאי 2019 06:00:14ברוך, כשאני קורא את התגובות שלך על גרין, מתנגן לי בראש השיר "דון קישוט…"
.
(הנה, קראת את התגובה שלי על גרין)
.
ולעניין –
היה, ונשאר, אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה. אם אתה מעוניין לקבוע סטטוס של שחקן, לא על סמך משחק בודד –
על סמך 3 רבעים,
זו זכותך.
כל אותם מאמנים (שמסתבר שנמצאים בכיס של קלאצ'. או שזה קר? אני לא בטוח…),
הם בחרו בו בדיוק בגלל סיבות אלו כבר כמה פעמים למשחק האולסטאר.
ברוך רובין
21 מאי 2019 06:08:48אם אני לא טועה גרין גם נבחר לאוברייטד הגדול בליגה ומי בחר בו ?השחקנים. שכל היום מטפטפים בתקשורת על גרין ויש לו גם פה זה נכנס לשאר לראש והתקשורת בידיים של לברון וכתבי החצר שלו , קונור מקרגור היה לוחם UFC בינוני ועדיין נחשב לאחד הגדולים בהיסטוריה בגלל הפה שלו. כמו שאמרתי לך ללא מגני פרימטר ההגנה לא קיימת, שוב הוא דומה מאוד לרונדו שתפס גב על השלישייה הגדולה בבוסטון .
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
21 מאי 2019 06:10:49מה הקשר לתקשורת?
אלו המאמנים שבחרו בו לאולסטאר. יותר מפעם אחת.
ברוך רובין
21 מאי 2019 06:12:21המאמנים לא בחרו בקורבר וברונדו? אולסטאר אמור להיות משבצת לאחד מ24 השחקנים הטובים בעולם והפכו אותו לתואר כבוד . אילו הייתה מתחיל קבוצה ללא התחשבות בגילאים הייתה בוחר את גרין ב1 מ24 הבחירות הראשונות?
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
21 מאי 2019 06:17:57האולסטאר הוא לשחקנים הטובים ביותר באותה עונה.
יש מספר שחקנים שהבחירה בהם לאולסטאר הייתה בגלל ההצלחה של הקבוצה שלהם בעונה ספציפית. אלו בדרך כלל שחקנים שנבחרים רק פעם אחת בקריירה למשחק האולסטאר.
גרין נבחר מס' פעמים.
הוא גם נבחר פעמיים לאול NBA (פעם חמישייה שנייה. פעם חמישייה שלישית).
אז כן,
לא רק אני חושב שמדובר על אולסטאר.
מסתבר שגם התקשורת (לא רק ESPN מצביעים, אני מקווה שאתה יודע את זה?),
וגם אנשי המקצוע (המאמנים) חושבים כך.
ברוך רובין
21 מאי 2019 06:22:03לא ענית לי על השאלה איתו הייתה מתחיל קבוצה ללא התחשבות בגיל הייתה לוקח אותו כאחד מ24 הראשונים?
.
התקשורת גם בחרה ברונדו 4 פעמים לאולסטאר לא גם 4 פעמיים לחמישיית העונה פעמיים לחמישייה ראשונה לא אומר שהוא היה אחד כזה , אני בכלל לא מדבר על ההתחשבות בעמדה.
.
דווקא השחקנים נותנים תשובות הרבה יותר מהימנות מי השחקן האוברייטד בליגה ? החשוב דריימונד גרין איך אתה מסביר את זה?
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
21 מאי 2019 06:25:58הוא בעט בכל כך הרבה שחקנים, שלח אצבע לעין של כל כך הרבה שחקנים, ובכלל –
נכנס מתחת לעור של כל כך הרבה שחקנים. יש בכלל שאלה למה הוא זוכה ללא מעט חוסר כבוד?
זה בנוסף לעובדה שיש בליגה דור של שחקנים שגדלו על "לא משלמים לי בשביל לשחק הגנה".
.
לך יש תשובה (הגיונית) למה המאמנים נתנו לו מספר הופעות באולסטאר?
(חברים של קר זו תשובה ממש לא הגיונית)
ברוך רובין
21 מאי 2019 06:30:51קווין גראנט היה שחקן הרבה יותר מלוכלך מגרין עדיין קיבל כבוד מהשחקנים.
.
אתה שוב בוחר לא לענות על השאלה הייתה לוקח את גרין כאחד מ24 הראשונים אם הייתה מקים קבוצה ללא התחשבות בגיל. הייתה לוקח אותו לפני דונבון מיטצל, לוקה דונציץ מקולם…
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
21 מאי 2019 06:37:35הראיה שלך לכדורסל, בנושא זה, שטחית מאוד.
לא הייתי מתחיל קבוצה עם גרין לפני מיצ'ל. מקולם כן. דונצ'יץ' יהיה שחקן טוב מכל מה שיש לגולדן סטייט למעט דוראנט/קרי.
אבל אם הייתי מחליף בין מיצ'ל לבין גרין במדי גולדן סטייט, אז גולדן סטייט הייתה קבוצה פחות טובה, ובהפרש.
.
בניגוד מה שנהוג לומר –
מטרת המשחק היא לא לקלוע. זה רק האמצעי למטרה. המטרה היא לנצח.
ואת זה גרין עושה. להכניס את הכדור לטבעת זה רק חלק מהמשחק. עד לרגע שהכדור נכנס, עוברים כמה שלבים (מסירות, חסימות, ועוד כמה זוטות שכאלו).
ואם קולעים, עדיין צריך שהיריבה תקלע פחות. הגנה.
ברוך רובין
21 מאי 2019 06:39:25לגבי ההופעה באולסטאר מאותו סיבה שמקררים נחשב לאחד הטובים בהיסטוריה, תקשורת שמפמפמת כל היום על החשיבות של גרין, הפה הענק של גרין שצועק שהוא טופ 10 בליגה, כל היום מטפטפים על זה שהוא הלב והמנוע של גולדן סטייט, ומשחק בעמדה הכי דלילה בליגה (איזה לב ואיזה מנוע),
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
21 מאי 2019 06:43:37החלוקה באולסטאר היא לפורוורדים וגארדים. עמדת הפורוורד היא העמוסה ב-NBA.
ושוב –
את הספסל בוחרים המאמנים.
ברוך רובין
21 מאי 2019 06:44:43ברור שלא היית מחליף בין מיצל או דונציץ לגרין כיוון שיש לך בקבוצה כבר שחקנים יוצרים שקוברים את העור, אז צריך שחקן שישלים אותם שחקן שיעשה עבודה שחורה גם את הארדן לא הייתי לוקח במקום גרין לגולדן סטייט מכיוון שיש את קרי ודוראנט.
.
ברוך רובין
21 מאי 2019 06:48:28בעצם אתה אומר את מה שאני אומר לא הייתי לוקח את גרין לאחד מ24 השחקנים הטובים בעולם, אבל ׳כשחקן משלים ׳ לשלישייה צלפים כמו שיש לגולדן סטייט אין מתאים ממנו. אז מה המשמעות של זה גיא?
ברוך רובין
21 מאי 2019 06:53:07ולגבי ניצחונות קבוצה מנצחת ולוקחת אליפויות, כוכבים מנצחים משחקים, כישרון התקפי לוקח אליפויות ולגודלן סטייט יש את כך זה בשפע.
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:56:43חחח העצם גיא אתה אומר מה שברוך אומר. שלא היית בונה קבוצה סביב גרין. כלומר אולסטאר הוא לא.
כלומר גרין הוא המשלים הכי טוב לביג 3 זה מה דאתה אומר.
בנבחרת ארהב גם הייתי שם את קליי בחמישייה לפני הארדן לצד קרי דוראנט קאווי ודיוויס כי אני צריך תנועה והגנה.
האם רליי טוב מהארדן?
אולסטאר נקבע לפי מי היית בונה קבוצה מי כוכב מי הם 24 השחקנים הראשונים שהיית מתחיל איתם קבוצה.
האם יש מישהו פה באתר שלוקח את דריימונד ב24 הבחירות הראשונות בדראפט מבין כל שחקני הליגה? נהיה אפילו לארגים ב30 בחירות הראשונות. מישהו דמתחיל איתו קבוצה? בהקשה שיגיד פה
רפיקי
21 מאי 2019 06:00:39רבע 3: גולדן סטייט התחילו להכיר בקיומו של מאיירס.
וקיבלו נקודות מלילארד ומקולום.
הבנתם?
רפיקי
21 מאי 2019 06:02:52רק כדיי לצאת ידי חובה.
לווינגסטון השומר הגרוע בnba
ברוך רובין
21 מאי 2019 06:04:37קרי למד מהארדן זורק בשביל העבירה חייבים לשנות את החוק המטופש הסה.
מנחם לס
21 מאי 2019 06:04:57סטוטס הוא אהבל שהשטן לא ברא: הוא התחיל רבע 3 בלי מקולום, בלי לילארד, ובלי מאיירס ליאונרד – שלושת הכי טובים שלו. זה משחק לחיים ולמוות. הוא לא מבין????????????????
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:07:01חחחח ברט בראון יכול להיות גאה
מנחם לס
21 מאי 2019 06:06:18תחזיר את מקולום, תחזיר את לילארד, תחזיר את מאיירס
מנחם לס
21 מאי 2019 06:10:07עכשיו ליאונרד במקום קנטר ויש נצחון.
דה שוט
21 מאי 2019 06:10:50פורטלנד זה משהו, לקחו 7 זריקות רעות ברצף, ג"ס חייבים לנצח, סטף משקיע המון מאמץ, לא טוב לו עוד משחק, הערב – למרות השביקה – זה של פורטלנד
חחחח
21 מאי 2019 06:11:17חחחחחח הנה זה מתחיל
17 סוף השלישי רק 5 עכשיו
למישהו יש ספק איך זה ייגמר ??
פורטלנד מביישת את הפלייאוף…. זה גמר המערב ????
שעיה
21 מאי 2019 06:11:27התקווה זה העייפות של סטף
רפיקי
21 מאי 2019 06:13:32דיברנו הרבה הרבה על מאמנים מרובעים.
קר נותן לקרי לשחק כל המחצית השנייה וזה בהחלט יכול להביא לו ניצחון.מגיע מילה טובה
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:15:21מה ליליארד הבריא פתאום? חחח או שזה רק בהפסדים?
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:16:07מנחם האם הצלעות של דמיאן התאחו כבר?
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:16:44תכף נגלה שקליי פצוע😎
דה שוט
21 מאי 2019 06:17:10וויי וויי לא הערכתי נכון את יכולת ההיחנקות של פורטלנד, מה אתם רוצים מסטוטס? רועדות להם הידיים
רפיקי
21 מאי 2019 06:17:22קרי אסיסט מטריפל דאבל
ברוך רובין
21 מאי 2019 06:17:36וואו איזה אפסים פורטלנד , כתבתי שיהיה סוויפ בסדרה אבל הם פשוט חסרי אופי
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:19:09חשבתי יקחו משחק 1 את גיים 3😑
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:18:40יואל צריך לסגור לך את המפעל החיתולים שלך לא מחזיקים גובלים ברשלנות
חחחח
21 מאי 2019 06:19:09משחק שלישי רצוף גולדן סטייט מראה שהיא עושה צחוק מהמשחק ומפורטלנד….
משחקים להעביר את הזמן עד סוף השלישי ואז גז וגומרים משחק
צחוק !!!!
ריצת 9-26 תוך 10 דקות
והנה שוויון
חחחחחחח איזה בושה…. כל המערב זה צחוק
no funny shtuff
21 מאי 2019 06:19:14לפורטלנד פשוט "אין את זה".
לא בשבילם כל הגמר מערב הזה.
מנחם לס
21 מאי 2019 06:20:16מקולום ולילארד. לילארד ומקולום. אף כדור בכל החצי השני למאיירס. מי אשם? המאמן. שייקח טיים ויגיד לתת לגבוה כדוריחם. הוא היום 65% מה-3. אני לא מביןץ. מקולום וליליארד לא מפסיקים להחטיא למהפ-3 והמאמן לא רואה?
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:22:55מנחם זו יהירות לחשוב שהיית עושה יותר ממאמן nba שהגיע לגמר המערב😃😎
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:22:07איזה פספוס של דנבר יכלו לעשות גמר יוקיץ בלי דוראנט היה מנגב אותם.
מנחם לס
21 מאי 2019 06:22:49שמעון, לילארד הוא לא נמושה כמוך וכמוני. הוא משחק על אךף הכאב. אלא דברים שאתה לא מבין על כמה מהשחקנים האלה. לך יש חום 38 ואתה רץ לבית החולים
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:24:07גם הם מנחם אולי מקבלים איזה קוקטייל קרוקודילים שאם אנו היינו מקבלים גם יכלנו לשחק. אבל די לאגדה עם צלעות מפורקות אי אפשר לשחק כדורסל בטח עם מגע. הוא פצוע כמו שאני פצוע.
חחחח
21 מאי 2019 06:23:59יאללה שיגמרו את זה היום ותיגמר העונה הזו במערב לקראת הקיץ הגדול
זה פלייאוף נורא
זה גם הסוף של פורטלנד
חצי קבוצה משתחררת ואין לה כסףלהתחזק
סטוטס הוכיח בסדרה הזו סופית שהוא מאמן שאין לו מה לחפש בשלבים מתקדמים
לפרק לפרק לפרק
דה שוט
21 מאי 2019 06:25:19מקולום לא עומד בלחץ, מאז משחק 2
למרות שאסור להמר נגד הספלאש בקלאץ', זה של פורטלנד הפעם
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:25:24אני מגיש תביעה נגד מפעל החיתולים של יואל נפגעי רשלנות פילי דנבר ופורטלנד
ברוך רובין
21 מאי 2019 06:27:12אמרתי לך חיתולי בלאי אלה, נתנו לצרפתי מקיבק לייצר אותם בטח התקמצן בחומרים.
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:35:05בקוויבק זה רק ללאורי ייצור מיוחד לא?
אסף
21 מאי 2019 06:25:39אין מספיק הערכה ליכולות קלאצ' של קליי. חוץ מזה שלפעמים הוא שומר אחד וזה נראה כאילו הוא עושה עבודה של שלושה שומרים יחד
no funny shtuff
21 מאי 2019 06:25:50מקולום וקליעה ברבע הרביעי זה שמן ומים.
מנחם לס
21 מאי 2019 06:26:03מה שמאיירס עשה עכשיו מקולום ודיים לעולם לא עושים: כאילו זורקים, ומוסריל לאדם הפנוי לשלשהנ
צביקה
21 מאי 2019 06:27:43צעדים טפשיים
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:28:21חחחח קרי חשב הוא הארדן 🤣🤣🤣
אסף
21 מאי 2019 06:29:01תעצרו הכל! מישהו שרק צעדים בליגה!
איזה הבדל בקלאצ' בצמדי הגארדים של שתי הקבוצות ,
פשוט בולט כל פעם מחדש,.
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:29:53הארדן יש רק אחד
no funny shtuff
21 מאי 2019 06:29:02יאללה לאונרד לסל ניצחון. קניתי.
רפיקי
21 מאי 2019 06:29:12וואו איזה טעות של קרי.יכול לעלות במשחק
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:29:29דאבל סטפבק🤣🤣🤣🤣🤣 וקרי מופתע ששרקו לו אומר לעצמו אבל קאווי עשה 4 צעדים עם הכדור 🤣
חחחח
21 מאי 2019 06:30:00לילארד מתחפש לכארים עבדול ג'באר !!!!!!!!
חחחחחח
לפרק לפרק לפרק
קבוצה בושה
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:31:25קר מנסה לעזור בלי דוראנט קאזינס ואיגי. בדביל האתגר אולי יספסל את קרי? ואז יש סיכוי?
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:30:20עכשיו קרי מחייך? חיקה שוב את הארדן או מה?
מנחם לס
21 מאי 2019 06:30:22צעדים לקרי
דה שוט
21 מאי 2019 06:30:28פאול נוראי על סטף, פורטלנד לא ראויים למעמד, חבל שעברו את אוק' סיטי
צביקה
21 מאי 2019 06:31:41יש הארכה!
רפיקי
21 מאי 2019 06:32:05הרבה מזל לג"ס
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:34:05פורטלנד זה אלילת המזל😎
חחחח
21 מאי 2019 06:37:00חחחח
משיח
21 מאי 2019 06:32:12אפשר לינק בבקשה
ברוך רובין
21 מאי 2019 06:33:17http://buffstreamz.com/watch/nba/warriors-vs-blazers-2.php בשבילך
משיח
21 מאי 2019 06:34:31תודה רבה
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:33:37מה אומרים אם קרי על הספסל "פצוע" יש סיכוי לפורטלנד?
רפיקי
21 מאי 2019 06:34:42יש סיכוי לג"ס
זיו פנמה
21 מאי 2019 06:33:48אז ככה..
ווריירס 40 ריב' – בלייזרס 35
בלייזרס 30 אס' (אחרי 20 בחצי הראשון) – ווריירס 29 אס'
רפיקי
21 מאי 2019 06:33:58להארדן או לקוואי לא שרקו על צעדים יותר חמורים.
אבל זה לא אומר כלום.בזיון אם לא היו שורקים.
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:36:07סטפן לא יודע לזייף התנועה אצלו נראית צעדים לא חלק כמו הארדן או קאווי😎
רפיקי
21 מאי 2019 06:43:28אני מתלבט אם זה מחמאה או לא
מנחם לס
21 מאי 2019 06:35:06אם פורטלנד עולה עם לילארד, מקולום, טירנר, קולינס, וליאונרד, אני מבטיח נצחון.
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:36:54זו הקבוצה הכי קלה שגולדן יכלו לקבל חוץ מokc. פאשלה של דנבר
חחחח
21 מאי 2019 06:38:20הרבה יותר קלה גם מ OKC
יותר קלה אפילו מהקליפרס שם היו חייבים את KD בשיא
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:43:11Okc אל תזלזל בדביליות שלהם. הפסידו 4 1 לראייה לאותה קבוצה. Okc הייתה מפסידה גם ללייקרס לקינגס ולוולבס אם הן היו בפלייאוף.
אל תזלזל בלב של טמבלים
מנחם לס
21 מאי 2019 06:37:21כשלילארד נכנס בסוף נגד שלושה מגינים עם אולי 5% לקליעה, מאחוריו עמדו סת ומאיירס פנויים לחלוטין עם לפחות 40% סכוי
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:41:19דריימונד האולסטאר 🤣🤣🤣
דה שוט
21 מאי 2019 06:41:36אוי פורטלנד פורטלנד מפסידים לחצי קבוצה, גרין גדול,
ברוך רובין
21 מאי 2019 06:41:43כמה שאני יורד על גרין איזה שלושה שקברה את פורטלנד!!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
21 מאי 2019 06:41:44ברוך,
כשסימונס יקלע שלשה שכזו במאני טיים –
תחזיר אותו לדיון…
סוסמעץ
21 מאי 2019 06:42:04100+
סוסמעץ
21 מאי 2019 06:41:47ברוך גרין שמע אותך
חחחח
21 מאי 2019 06:43:25לילארד מעולם לא יצא מהשכונה
שחקן שכונה מצוין
האוויר מספיק עד לרמה של הגדולים
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:44:02חח
צביקה
21 מאי 2019 06:44:23פורטלנד הרכה בדיוק התרופה שהיית צריכה ג"ס. אפשרה לספסל לקבל דקות ובטחון לקראת הגמר
חחחח
21 מאי 2019 06:45:58אמינו, קאנטר, קארי, הוד, ליימן משתחררים העונה
*** ועדיין *** פורטלנד מעל התקרה… אין לה איך להתחזק בכלל
זה הסוף של הקבוצה שרואים עכשיו… הגיעו לקצה ונפלו
נקסט!
חחחח
21 מאי 2019 06:46:35חחחח
סוף נהדר ל-5 שנים שהמערב כולו נחנק
חחחחחחחחחחחחחח
ועכשיו כל העולם מחכה לדבר אחד
ה-DECISION 2.0 של דוראנט
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:46:48Okc אל תזלזל בדביליות שלהם. הפסידו 4 1 לראייה לאותה קבוצה. Okc הייתה מפסידה גם ללייקרס לקינגס ולוולבס אם הן היו בפלייאוף.
אל תזלזל בלב של טמבלים
עידן
21 מאי 2019 06:46:59יששששששששש
חחחח
21 מאי 2019 06:48:29חחחחחחחחחח
לפרק לפרק לפרק
י.ד. ברקוביץ
21 מאי 2019 06:47:08צלעות לילארד ברוטב קארי ירוק
דה שוט
21 מאי 2019 06:47:37פורטלנד: sweep city
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:51:17חחחחחחח גדול
חחחח
21 מאי 2019 06:48:05טורונטו יכולה להרגיש טוב –
יש צ'וקרים הרבההה יותר גדולים ממנה !!!!!!!
זיו פנמה
21 מאי 2019 06:48:55גרין
18 נק'
14 ריב'
11 אס'
3 חט'
2 חס'
(6 אי')
עידן
21 מאי 2019 06:51:05מאני גרין תמיד סומך. עליו במאני טיים
טוסטר היה. אדיר. בהגנה
ברוך רובין
21 מאי 2019 06:51:16קרי 37 נקודות 13 ריבאונדים 11 אסיסטים שני איבודים 7-16 מ3. גם אני הייתי קולע על ההגנה הלא קיימת של פורטלנד
ראס א שטן
21 מאי 2019 07:00:14קרי ככ נהנה נגד פורטלנד איש לא מציק לא מפריע אימון.
נגד הבאקס זה לא יהיה
כדור הרעם
21 מאי 2019 06:51:32דה שוט יא ליצן.
איזה סכום אתה תורם להופס?
הפסדת בהתערבות.
טענת שהלוחמים חוזרים מפורטלנד עם 2:2.
שוב הוכחת שאתה לא מבין בכדורסל.
סוויפ מתוק כפי שאמרתי.
יאניס הבא בתור, קרי יתלה את ראשו בסלון כפי שנהוג לעשות לראש צבי ניצוד.
דה שוט
21 מאי 2019 06:54:04התערבתי רק על מילווקי בלי דוראנט, תחזור לפרוטוקולים
כדור הרעם
21 מאי 2019 06:55:16שקרן
דה שוט
21 מאי 2019 06:58:25אבדוק בפרוטוקולים, אולי אתה צודק,
ראס א שטן
21 מאי 2019 06:59:24כדור מה עם ההתערבות? ברחת בטענה של תרומות. אני לא מחפש תרומה. יש התערבות שבלי דוראנט ובלי פציעה של יאניס וברוגדון הבאקס מנצחים את הלוחמים?
אמרת שאתה מתערב על 5 משחקים ומטה פחות לטובת גולדן בלי דוראנט. יש התערבות? בלי תרומות לאתר אלא בינינו?
דה שוט
21 מאי 2019 06:56:57ואתה צודק – אם מנחשים תוצאה ויוצא אחרת זה מוכיח שלא מבינים כדורסל. יאללה תהנה מהניצחון, שתקת כל הערב, העזת לצייץ רק אחרי שנגמר, אתה בטוח מבין כדורסל
דה שוט
21 מאי 2019 07:03:18צודק! חייב לך בירה!
כדור הרעם
21 מאי 2019 08:46:24תרום את סכום הבירה לאתר הופס.
ראס ההתערבות עומדת בעינה, המפסיד יתרום כפי יכולתו לאתר הופס. אל תהיה חמדן ותאב בצע.
דה שוט
21 מאי 2019 06:52:20אני כבר לא בטוח, רק רואים אותם ונחנקים, כמו מכבי של שנות ה-80
הממזר של סטוקטון
21 מאי 2019 06:55:41בוקר טוב לכולם, והמשך יום נעים…
😎
זיו פנמה
21 מאי 2019 07:16:08בוקר אור
רפיקי
21 מאי 2019 06:56:13מי אמר שלא חוזר?
רפיקי
21 מאי 2019 06:57:22אגב שוב.המשחק היה צמוד רק כי תומפסון היה חושך בהתקפה.יום טוב
29-1
רפיקי
21 מאי 2019 06:58:26וואו.
איזה הייטר צריך להיות כדי לכתוב את זה עכשיו
no funny shtuff
21 מאי 2019 06:59:17איזה גמר מערב מצ'וקמק.
כמובן שהגמר האמיתי היה מול יוסטון.
כל הכבוד לווריורס- קבוצה מצוינת שעולה לגמר 5 ברציפות (שיא בספורט המקצועני האמריקאי).
no funny shtuff
21 מאי 2019 07:06:37מאז הסלטיקס של 1957
רפיקי
21 מאי 2019 06:59:24דוראנט לא עם החברה ליד הגביע.
מעניין
רן הנרגן
21 מאי 2019 07:03:21דוראנט נשאר במפרץ, לא?
ראס א שטן
21 מאי 2019 07:04:24כן מגן על איי הברזל
עידו גילרי
21 מאי 2019 07:13:37ריהאב
ראס א שטן
21 מאי 2019 07:03:38דוראנט נח בבית נראה לך יטוס לראות את פורטלנד
רפיקי
21 מאי 2019 07:09:06בוגי היה שם
דה שוט
21 מאי 2019 07:02:23כדור הרעם צודק! אני חייב לך בירה!
זיו פנמה
21 מאי 2019 07:02:36נקודה מדהימה למחשבה:
הווריירס ניצחו 56 (!!!) -38 בריבאונדים
זיו פנמה
21 מאי 2019 07:03:02מתוך זה 15 ריב' התקפה
no funny shtuff
21 מאי 2019 07:03:22ועכשיו קרי ותומפסון מחכים לאימת המזרח-
אריק בלדסו, ברוגדון וג'ורג' היל או קייל לאורי, ואן פליט ודני גרין.
חחחח
21 מאי 2019 07:03:345 שנים בלי תחרות
5 שנים זה חצי מקריירה של שחקני עלית
חצי דור של שחקני העל בליגה – נמחק!
הארדן קוואי ראסל לילארד אולדריג' AD גאסול CP3 גריפין PG13….
נמחקו
חחחחחחחח
ראס א שטן
21 מאי 2019 07:09:03הם הוכיחו שגם בלי דוראנט לא יכולים. יוסטון כשלו כשלון מפואר בחלון היחיד שניתן להם. כל היתר נכשלו לפני הלוחמים. ראס חרפה הפסיד ליוטה ופורטלנד 2 סדרות כפייבוריט.
חחחח
21 מאי 2019 07:11:34שילוב של גולדן חזקה מדי + מערב חלש מדי
בקיצור – 5 שנים שלא צומח דשא…. בטח מאז המעבר של דוראנט
ואם הוא לא עובר בקיץ – השרב יימשך…..
רן הנרגן
21 מאי 2019 07:04:17מקיני הרוויח את החוזה לשנה הבאה. יעבוד בקיץ על שלשות והגנה. יחזור משופר
עידו גילרי
21 מאי 2019 07:11:45אני חושב שהוא כבר הרוויח אותו קודם. הווריורס לא יכולים לוותר בקלות על מישהו שכבר נמצא במערכת במחיר כזה.
זיו פנמה
21 מאי 2019 07:13:37עלה מ33% בשנה שעברה (בטורונטו) ל36% השנה (לשלוש).
צריך דווקא לשפר את העונשין (ירד מ66% ל56%)
זיו פנמה
21 מאי 2019 07:20:24משהו קטן נוסף, ודי מדהים לדעתי:
הבלייזרס עם 10 (!!!) זריקות עונשין בלבד כל המשחק. קלעו 7.
דה שוט
21 מאי 2019 07:25:58שמעון אפילו אוק' סיטי היו עדיפים על הבושות שפורטלנד עשו בסדרה הזאת. הובילו שלוש פעמים 17 בחצי השני והפסידו לחצי קבוצה
ראס א שטן
21 מאי 2019 07:41:44Okc הפסידה לקבוצה שאתה מדבר עליה ב5 משחקים. מה זה אומר?
דה שוט
21 מאי 2019 08:15:04🤦
צביקה
21 מאי 2019 07:56:07עזבו אוקייסי. ממש חבל שדנבר פישלו במשחק 7. היו יכולים לתת פייט הרבה יותר נורמלי ללוחמים החסרים. עדיין היו מפסידים אבל הייתה סדרה ולא כזה סוויפ
ברוך רובין
21 מאי 2019 08:01:40ברור , ידענו שלא היה מאצאפ זה הסיבה שעדפתי את דנבר פה.
Havlicek stole the ball
21 מאי 2019 08:17:11דה שוט, שמעון וברוך –
אולי משום שההימורים ושאר גיבובי השטויות שאתם פולטים כל לילה עולים על שרטון באופן די תדיר, תוכלו, בבקשה, להוריד קצת ממנת השחצנות שמלווה אליהן? "תזכרו איפה קראתם זאת לראשונה", "אני עכשיו עולה שם את השלשה", etc..
אני בעד שטויות ולדבר מהבטן וכל זה, אבל אתם שולחים עשרות הודעות כל פוסט, כולן נחרצות ולפחות חלקן הגדול שגויות. ואני תוהה – למה? זה משחרר אצלכם משהו? זה כי אי אפשר לדבר במציאות עם אנשים? אני לפחות, אשמח גם לשמוע איך מח הכדורסל שלכם מפרש את המשחקים והתהליכים, ולא רק מי תנגב את השלשול של מי (שאתם לרוב טועים בזה, ואם במקרה צודקים מתפארים על כך חודשים).
תודה וצום קל.
ד"ר רזי הופמן
21 מאי 2019 08:26:59חחחחחחח
בהצלחה
+100
אני נגנב מהחבורה הזו אבל המינון קצת בעייתי 🙂
Auron
21 מאי 2019 10:03:36+100000
פשוט צודק , וולגריים טרחנים ובעיקר מאוסים.