4:00: גולדן סטייט ווריורס (0) – פורטלנד טרייל בלייזרס (0)
חצאי הגמר האזוריים סיפקו לנו סדרות נהדרות, כשבמערב הסדרה הכי מתוקשרת בין גולדן סטייט ליוסטון נגמרת עם אותה מנצחת כמו בשלוש הפעמים הקודמות שהשתיים נפגשו. בסדרה הכי מהנה בשלב חצי הגמר (ובעצם בכל הפלייאוף עד עכשיו), הבלייזרס מדיחים את הנאגטס הצעירים לאחר ניצחון בגיים 7 בחוץ, הפעם תודות לתצוגת מאני טיים אדירה של סי ג'יי מקולום.
רק לפני קצת יותר משנה הבלייזרס יצאו מושפלים מהפלייאוף לאחר שחטפו סוויפ בסיבוב הראשון מהפליקנס, כשדווקא הבלייזרס הגיעו כמדורגת 3 לסדרה. כולם דיברו על פירוק החבילה, שלילארד ומקולום לא יכולים להגיע רחוק, שסטוטס מיצה את עצמו ועוד ועוד. והנה העונה, בלי יותר מדי שינויים, ודווקא בלי נורקיץ' הפצוע, החבורה מאורגון עולה לגמר מערב ראשון בהובלת דמיאן לילארד.
בדומה לסדרה של גולדן סטייט מול הרוקטס, גם כאן יש קצת עבר בין הקבוצות, אבל הרבה פחות תחרותי. ב-2016 נפגשו הקבוצות בחצי גמר המערב, כשקרי מפסיד את תחילת הסדרה זכר לפציעה מהסיבוב הראשון מול הרוקטס. זה לא הפריע ללוחמים לנצח 1-4 בסדרה, למרות שהבלייזרס נתנו פייט והפסידו את משחק 4 בבית בהארכה בקאמבק של קארי, ואת משחק מספר 5 הפסידו רק בארבע באוראקל.
שנה אחרי הקבוצות נפגשו בסיבוב הראשון, כשהבלייזרס במקום השמיני במערב לא מהווים יריב בסדרה הראשונה של KD בווריורס בדרך לסוויפ קליל של ג"ס.
הסדרה בגמר המערב היא השלישית בין הקבוצות בארבע השנים האחרונות, פורטלנד הגיעה לכאן בניגוד לכל הציפיות, האם הפעם יש להם סיכוי לסדרה יותר תחרותית ואולי אפילו להפתעה ענקית?
שאלה קשה מאוד, בטח בהתחשב בעובדה שאנחנו לא בדיוק יודעים איזו גולדן סטייט נקבל. כרגע דוראנט וקאזינס פצועים, ויש שמועות ששניהם אולי יחזרו בנקודה מסוימת בסדרה. הסיכויים שדוראנט יחזור הרבה יותר גבוהים ובכל מקרה זה כנראה לא יהיה לפני משחק מספר 3. לגבי החזרה של קאזינס יש ספק גדול יותר.
שתי הקבוצות נפגשו ארבע פעמים העונה בליגה, כל קבוצה ניצחה פעמיים, פעם אחת בהפרש גבוה, ופעם אחת קצת יותר צמוד. קאזינס לא שיחק באף אחד מהמשחקים, כנ"ל קאנטר. שימו לב לקליי שהיה מעולה בשני הניצחונות וחלש מאוד בשני ההפסדים.
סגנונות
אלך על אותה נקודה שהעלתי לקראת הסדרה בין ג"ס ליוסטון, וכמובן שיש לכך סיבה.
הרבה תלונות נשמעו על סגנון הכדורסל ששוחק בסדרה הזאת, ובצדק. כדורסל הבידודים של יוסטון פשוט נורא לצפייה, הקצב האיטי, החיפוש אחר המיס מאצ' בכל מחיר, וניסיון סחיטת העבירות המוגזם מוציאים את החשק.
אבל רגע, גם על ג"ס והכדורסל המדהים שהתרגלנו אליו שמענו לא מעט תלונות, מה קרה? מאוד פשוט. יוסטון נבנו כדי לעצור את ג"ס. הביאו את השחקנים המתאימים כדי שיוכלו להחליף על כל חסימה ועדיין להתמודד בלי מיס מאצ'ים ברורים. קאפלה שיכול להישאר על גארדים, טאקר כסנטר בהרכבים נמוכים, והרבה גארדים/פורוורדים בדיוק בשביל זה. תוסיפו לזה את הפלייאוף הלא ברור שעובר על סטף, מה שהגביר את ההישענות על דוראנט, הוריד משמעותית את התנועה ללא כדור והמסירות מה שהוביל לכך שגם קליי נפגע. כל זה הוביל לסדרה עם המון מתח וסיפורים מסביב, אבל כדורסל גדול לא ראינו. כל זה השתנה באותה פציעה של דוראנט לקראת סיום הרבע השלישי במשחק מספר 5, שהובילה לכדורסל שהזכיר לנו את ג"ס של 15-16 במשחק מספר 6. המון תנועה ללא כדור, חסימות אוף דה בול, קליי לא מפסיק לרוץ בלי הכדור, כל שחקן שעולה על המגרש יכול לתרום, וההתפוצצות של סטף בחצי השני לצד שימוש מוגבר בפיק&רול בינו לבין גרין העלו תהיות האם לא עדיף לג"ס בלי דוראנט.
הפעם היריבה של ג"ס שונה לגמרי. קבוצה שמתבססת לא מעט על הנעת כדור, תנועה על חסימות בעיקר של מקולום אבל גם קצת של לילארד, פיק &רול במטרה לתקוף מהר ולא לגרום לחילוף ובידוד, בקיצור – קבוצת כדורסל. מהעבר השני אין לפורטלנד את הכלים להחליף על כל חסימה, וכדי ליצור חמישיות שהיא תוכל לעשות את זה היא תאלץ לוותר על דברים אחרים שמשמעותיים למשחק שלה.
לכן צפויה לנו סדרה הרבה יותר מהנה לצפייה, עם יותר שטף במשחק וכדורסל זורם ומעניין יותר.
מפתחות
גולדן סטייט
נתחיל מהאלופה. קודם כל מעניין מאוד באיזה חמישייה קר יבחר לעלות. אחרי ששלף את ההאמפטונס 5 כבר בתחילת הסדרה מול הרוקטס, במשחק 6 נאלץ לשנות בגלל הפציעה של דוראנט ובחר לעלות עם בוגוט. אני מאמין שהוא צריך לפתוח עם בוגוט/לוני בגלל הנוכחות של קאנטר, אבל זה ישפיע על הגנת הפיק&רול של הקבוצה. עם בוגוט אין סיכוי להחליף ולהשאיר אותו מול לילארד/מקולום. לוני מתפקד יותר טוב בהגנה על גארדים לאחר חילוף אבל גם כאן העדיפות היא לנסות להימנע מזה. דבר נוסף שיקשה על החילוף זה העובדה שקאנטר מספיק טוב בפוסט כדי לנצל מיס מאצ'ים.
קר צריך להחליט איך הוא שומר בהגנה. ראינו את לילארד ומקולום תוקפים את יוקיץ' בפיק&רול, בעיקר כשהנאגטס שמרו פלאט.
שימו לב כאן איך בשני המהלכים לילארד מקבל חסימה מצויינת מקאנטר, ומנצל את העובדה שיש המון ספייס בינו לבין יוקיץ' כדי לפתח מהירות ולעבור אותו בלי שום בעיה בדרך לטבעת.
כאן לילארד ברבע השלישי המצוין במשחק 6 מנצל את הספייס שיש לו לקליעה שכל כך אוהב, כמו שהבנו בפלייאוף הזה, המרחק בשבילו לא משמעותי והוא יכול להרים בערך מכל נקודה במגרש.
כאן אפשר לראות איך גם מקולום תוקף את יוקיץ' בלי בעיה נגד הפלאט ומגיע לטבעת בקלילות.
לעומת זאת, לא ראינו את זה הרבה, אבל הנה שתי דוגמאות מגיים 7 כשיוקיץ' יוצא בהדג' על לילארד, ומשאיר לו את המסירה לקאנטר:
כמו שאתם רואים, יוקיץ' לא יוצא בצורה אגרסיבית יותר מדי או תוקפנית כלפי לילארד, אלא פשוט נמצא שם. מילסאפ מגיע לעזרה בזמן וקאנטר לוקח זריקה קשה. אמנם בצד השני אמינו חופשי לגמרי, אבל בהתחשב באחוזים שבהם קלע בסדרה הזאת לא סתם השאירו אותו לבד.
כאן בהתקפה לפני יוקיץ' יצא בצורה הרבה יותר אגרסיבית, שהשאירה לו גם זמן לחזור לקאנטר עד שלילארד מסר. הבעיה שהוא מתעצל לאתגר את הזריקה של קאנטר שקולע מעליו, ועדיין זו זריקה עדיפה להגנה נגד הבלייזרס.
להזכירכם, ג"ס כבר נתקלה בסיבוב הראשון בפלייאוף בצמד פיק&רול קטלני והתקשתה להתמודד איתו. אמנם הארל הרבה יותר יעיל מקאנטר, אבל גם הוא תוקף טוב את הטבעת כשמקבל את הכדור באזורים המסוכנים. ג"ס דווקא בחרו לשמור פלאט רוב הזמן על הפיק&רול, משהו שלא כל כך עבד להם.
שימו לב איך לוני הולך אחורה במטרה לנסות לגרום לוויליאמס לחשוב או לקחת זריקה קשה. אבל בשנייה שלוני מתחייב לו וויל עם מסירה מצויינת להארל שמשם כבר אי אפשר לעצור אותו.
כאן בוגוט מחכה לוויליאמס ממש באיזור הצבע, וויליאמס תוקף ומכריח את קליי להחליף אחרי שמוסר. הארל דווקא לא מתגלגל הפעם, אלא מחכה למסירה ואמנם זאת זריקה לא קלה, אבל כשזה מול קליי ולא מול בוגוט זה הרבה יותר נוח.
כאן דווקא גרין שומר על הארל כשאין סנטר על המגרש, ויוצא אגרסיבי על וויליאמס. מסירה מצויינת של וויליאמס להארל, אמנם דוראנט מגיע לעזרה בזמן, אבל מתקשה להתמודד עם הפיזיות שלו. זאת עוד נקודה שדוראנט יהיה חסר בה עד שיחזור – ההגנה על הטבעת. האורך שלו והעזרה שלו משמעותיים מאוד ואין לג"ס עוד מישהו בסייז שלו חוץ מבוגוט ולוני שמגיעים עם חסרונות אחרים בהגנה.
כאן במעבר בוגוט שוב מחכה לוויליאמס בצבע, ליוינגסטון עם הגנה עצלה וזה מהלך פשוט מאוד בשביל הצמד הזה.
בואו נחזור לנקודת ההתחלה – ראינו כאן איך ג"ס טיפלו לא טוב בסיבוב הראשון בפיק&רול בין לו וויל להארל. בנוסף ראינו איך מול אותו סוג טיפול בהגנה הבלייזרס הסתדרו מצוין בסדרה מול הנאגטס. אז מה עושים?
קודם כל נדבר על ג"ס בלי דוראנט. אני חושב שקר צריך להתחיל כשאיגודלה שומר על לילארד וקליי על מקולום. האורך של איגי יכול להיות משמעותי בהגנה על לילארד ולהפריע לו מאוד. כך שאם יחליטו עדיין על פלאט, איגי יוכל לעבור באגרסיביות מעל החסימה ולהפריע ללילארד לקליעה. אם לילארד ינסה לחדור (כנ"ל מקולום) ההגנה של הלוחמים חייבת להתכווץ משמעותית, לסגור את הצבע ולגרום להם להוציא.
חוץ מלילארד&מקולום היחידים שקולעים בפלייאוף הזה ב-35% ומעלה מחוץ לקשת עבור הבלייזרס זה סת' קרי ורודני הוד, וכשמצמצמים את החיפוש לסדרה מול הנאגטס הנתונים עוד פחות טובים. אגע בזה עוד בהמשך אבל סטוטס לא סמך בכלל על אמינו והארקלס בגיים 7, ומעניין אם יעשה שם שינוי. בכל מקרה ג"ס צריכים להתעלם כמה שאפשר מהם ולתת להם לזרוק, זה עדיף על זריקות של לילארד ומקולום.
בדקות שלוני יהיה על המגרש אני חושב שעדיף לג"ס לצאת בהדג' אגרסיבי על הפיק&רול כדי להוציא את הכדור מהידיים של לילארד&מקולום. בהנחה שהכדור יגיע לקאנטר בהתגלגלות הגיוני שגרין יהיה שם ברוטציה לפגוש אותו והוא יכול להתמודד איתו לבד. אם יסתבך איתו אפשר בקלות להביא דאבל טים ולסמוך על הרוטציה המצוינת ועל העובדה שתמיד יהיה לפחות שחקן אחד שאפשר להשאיר לבד על המגרש. אותו דבר נכון גם לגבי קולינס, שעוד פחות מאיים מקאנטר בפוסט.
בדקות שבהן גרין יתקפד כסנטר אפשר להמשיך עם ההדג' או לעבור להגנת החילופים ושוב לסמוך על הרוטציה במקרה שהכדור נכנס פנימה. כשדוראנט יחזור ייווספו אורך ומהירות להגנה שיקשו עוד יותר על היכולת של הבלייזרס להיכנס פנימה.
מבחינה התקפית, ג"ס צריכה להמשיך עם מה שעבד במשחק מספר 6 נגד הרוקטס, הכדורסל של לפני דוראנט. ההגנה של הבלייזרס טובה, אבל אין לה את היכולת להחליף על הכל בלי לייצר מיס מאצ'ים ולכן צפויים חורים בהגנה נגד כל החסימות אוף דה בול לקליעה אצל ג"ס. בהנחה שינסו להימנע מחילופים ברוב המקרים יש את חצי השנייה שאחד השחקנים לבד – או השחקן שיוצא על החסימה, או החוסם. ג"ס מעולים בלנצל את זה לשלשות/חיתוכים לטבעת.
בפיק&רול הם צריכים לתקוף את קאנטר. אין לו את היכולת להחליף ולהסתדר עם סטף, ולכן הבלייזרס צריכים למצוא כאן פתרונות. לג"ס יהיה הכי טוב אם אקשן מקדים לפיק&רול יביא למצב שקאנטר שומר על גרין ומשם זה צריך להיות מאוד פשוט עבור ג"ס. גם עם בוגוט/לוני אני מאמין שיכולים להגיע למצבים טובים, אבל לא ברמה של גרין כחוסם.
כשדוראנט יחזור אני מקווה מאוד שהמשחק של ג"ס לא ייתקע. יהיו את התרגילים בשבילו כדי לסדר לו את הכדורים במקומות שהוא אוהב. אבל אין סיבה ללכת על זה בתדירות שהייתה נגד הרוקטס. הם צריכים להמשיך עם מה שעובד, כי כשהם משחקים ככה בהתקפה, ובדקות הטובות שלהם בהגנה, שיש הרגשה שאי אפשר לקלוע, זאת הקבוצה שלא ניתן לנצח. להיגרר למשחק איטי יותר של בידודים של דוראנט מוציא אותם מהשטף וההנאה של המשחק.
פורטלנד
אמשיך כאן מאיפה שסיימתי אצל ג"ס. הגנת הפיק&רול של פורטלנד. הנה כמה דוגמאות לאיך הם התמודד מול מארי&יוקיץ':
פלאט של קאנטר שהולך אחורה ומאפשר למארי להגיע לאיזור הצבע, אמנם הפלוטר הזה זאת לא זריקה מאוד קלה, אבל כן כזאת שמארי קולע בד"כ (לא בגיים 7). מיותר לציין שלהשאיר את סטף עם כ"כ הרבה ספייס באיזורים האלה זה מסוכן לא פחות.
כאן טיפול דומה והפעם מארי מוצא את יוקיץ'. מקולום מגיע כאן לעזרה עמוקה אבל זה לא מה שיפריע ליוקיץ'. אמנם לג"ס אין מי שיסיים את הזריקות האלה באיכות כמו יוקיץ', אבל גרין ולוני בהחלט יודעים לסיים שם מדי פעם ובנוסף שימו לב כמה האריס לבד בוויק סייד בגלל העזרה.
כאן קאנטר דווקא יוצא לכיוון מארי הרבה יותר גבוה, מארי עם מסירה מהירה לשורט רול של יוקיץ' שמסיים כאן שוב בפלוטר לא פשוט, אבל אם נקביל את זה לכדורסל של ג"ס – זה בדיוק ה-4X3 שהם כ"כ אוהבים.
הסרטונים האלה לא מראים תמונה מעודדת עבור הבלייזרס. לקאנטר יש המון משמעות למשחק שלהם, הן מבחינת יכולת ייצור נק' ובעיקר מבחינת הריב' בכללי וריב' התקפה בפרט. אם ג"ס יתקפו אותו בחסימות אוף דה בול ובפיק&רול פעם אחרי פעם ויענישו יהיה לסטוטס מאוד קשה להשאיר אותו על המגרש, וזה יכול להיות ניצחון ראשון לג"ס בסדרה.
מפתח עיקרי מבחינת פורטלנד זה ניצחונות בדברים ש"מסביב". הרי ברור שג"ס פייבוריטים ברורים כאן, כנראה שגם בלי דוראנט. ועדיין פורטלנד הגיעו לפלייאוף הזה במטרה להוכיח ואין לי ספק שייתנו פייט. כדי להשאיר לעצמם סיכוי הם קודם כל צריכים לשלוט בקצב. פורטלנד גם אוהבים לרוץ מדי פעם, יש להם מי שיקלע את השלשות במעבר, וכשלילארד ומקולום תוקפים מול הגנה לא מאורגנת קשה מאוד לעצור את זה. אבל ברוב הזמן הבלייזרס אוהבים לשחק יחסית לאט. התקפות ארוכות עם המון תנועה, כשהכדור זז עד שמגיעים לזריקה הטובה.
לאורך כל העונה וגם בפלייאוף פורטלנד ממוקמים בחצי התחתון בנק' מאיבודים ונק' ממתפרצת, הקצב שלהם גם הוא בחצי התחתון. אנחנו יודעים שאלו נקודות החוזקה של ג"ס ופורטלנד יהיו חייבים לעצור אותם. זה חבל דק בין זריקה טובה בתחילת שעון הזריקות לזריקה שגורמת למתפרצת בצד שני, והרבה פעמים ההבדל היחיד הוא בתוצאה – האם הזריקה נכנסה. הבלייזרס יהיו חייבים להיות מאוד ממושמעים בבחירת הזריקות ולצד זה כן לזהות מתי לרוץ ולהעניש את ג"ס. אנחנו מכירים את הנפילות של ג"ס, והשנה זה עוד יותר בולט. יש דקות שהם פתאום יוצאים מהמשחק, לא שומרים, לא יורדים להגנה ומאבדים כדורים שטותיים. אם הבלייזרס ינצלו את הדקות האלה, ויהיו ממושמעים בשאר הזמן יש להם הזדמנות לשים לחץ על ג"ס.
בהמשך לשליטה בקצב כמובן שיש את נושא הריב'. ראינו בסדרה של ג"ס מול יוסטון כמה זה משמעותי, ואיזה יתרון משיגה הקבוצה ששולטת בריב' ההתקפה בערב נתון. ריב' ההתקפה זה אחד הכוחות העיקריים של הבלייזרס, שגם בלי נורקיץ' יש להם את קאנטר שנכנס למשבצת שלו. ג"ס מציגה מספרי ריב' טובים יותר בפלייאוף מאשר בעונה הרגילה, ושוב יש דק' שהם שולטים בצורה מוחלטת ויש דק' שהם פשוט נעלמים. אם הבלייזרס יהיו אגרסיביים מתחת לסל וישלטו בריב', הם גם ירוויחו עוד זריקות שאתה כמעט תמיד חייב כדי לנצח את הלוחמים, גם יעכבו את משחק הריצה שלהם וגם יוכלו לתסכל אותם בצד המנטלי. אלה בדיוק הדברים שפורטלנד חייבת לנצח בהם כדי לאתגר את ג"ס.
חמישיות ומאצ' אפים מרכזיים
לילארד ומקולום נגד סטף וקליי. אולי צמדי הגארדים הכי טובים בליגה. מאוד דומים אך מאוד שונים והמאצ' אפ ביניהם בהחלט יכול להכריע. גם לילארד וגם סטף אחרי סדרה לא פשוטה, בטח באחוזים מחוץ לקשת (28.8 ללילארד, 27.9 לסטף) אבל שניהם ידעו להתעלות בזמן כדי להשיג ניצחון בסדרה. לצידם מקולום וקליי היו שניהם מעולים במשחקים שסגרו את הסדרה והחזיקו את הקבוצות בעניינים לאורך זמן.
בענייני החמישיות לסטוטס יש כמה החלטות מאוד מעניינות לקבל. אמינו והארקלס נתנו סדרות חלשות מאוד מול הנאגטס. לעומתם הוד וקולינס עלו מהספסל והיו נהדרים. קודם כל אני לא יודע כרגע מה חומרת הפציעה של הוד והאם יהיה כשיר למשחק הראשון או שזה יותר חמור. אם נסתכל על כל החמישיות של הבלייזרס ששיחקו לפחות 5 דק' בסדרה, יש 6 קומבינציות שסיימו עם נט רייטינג חיובי. בכולן נמצא זאק קולינס. בחמש מתוכן נמצא רודני הוד. אמינו נמצא באחת מתוכן, הארקלס אפילו לא באחת. פורטלנד הגיעו עד לכאן גם בזכות אמינו והארקלס, שתמיד היו החוליות החלשות בחמישייה אבל ידעו לתת תרומה. גם בסדרה נגד התאנדר שניהם היו טובים, קלעו בדאבל פיגרס ואמינו אפילו קלע בכמעט 41 אחוז מהשלוש בסדרה. לא כל כך ברורה ההיעלמות שלהם בסדרה נגד הנאגטס, ולמרות שסטוטס ויתר עליהם בגיים 7, משחק שאתה חייב ללכת עם מי שנותן לך משהו, אין לו את הפריבילגיה להסתדר בלעדיהם גם נגד ג"ס. הוא חייב לקבל מהם תרומה כלשהי, ואת הזריקות הפנויות יהיו להם כי לא יתייחסו אליהם יותר מדי בהגנה של ג"ס, השאלה אם הם יוכלו להתעלות.
אצל ג"ס מי שנמצא ברוב החמישיות עם הנט רייטינג החיובי הוא קוון לוני המצוין שמשמעותי מאוד בפלייאוף הזה. דווקא ההמפטונס 5 עם נט רייטינג חיובי בקושי, לא מוכיחים עליונות בפלייאוף הזה, ואולי גם במקרה שדוראנט חוזר שווה לקר לשמור אותם למספר דקות יותר מצומצם כדי לנסות להעלות את היעילות שלהם.
יהיה מעניין לראות איך יתמודדו בבלייזרס עם דריימונד גרין. בדקות שקולינס ישחק ליד קאנטר הוא יכול לעשות עליו עבודה מצוינת. הסתדר נהדר עם מילסאפ ב-1X1, אבל גרין זה שחקן שמחפש מסירה קודם. שווה לעקוב גם אחרי המאצ' אפים, סביר להניח שנראה את לילארד וקרי מוחבאים על אחד הפורוורדים של הקבוצה השנייה, לילארד על איגי וקרי על אמינו/הארקלס. מעניין לראות האם המאמנים מחפשים להעניש את המיס מאצ' ולתקוף את הכוכבים כדי לסבך אותם. ראינו כבר את סטוטס משחק עם הוד ליד לילארד ומקולום ומעניש את מארי שלא הצליח להתמודד איתו.
כמובן שכמו בכל סדרה צריך לעקוב אחרי הצוות המסייע. דיברו על ג"ס הלא עמוקה ואז פתאום בגיים 6 ראינו את איגי בשיאו, ליווינגסטון קם לתחייה ולוני נהדר. כשגם מקיני, ג'רבקו ובל היו לא רעים בכלל, עכשיו השאלה כמה קר יסמוך עליהם בתחילת הסדרה הזאת והאם ימשיך לסמוך גם כשדוראנט יחזור.
בצד השני ציינתי את הארקלס ואמינו, לצד הוד וקולינס, אבל לבלייזרס יש גם את סת' קרי, אוון טרנר ומאיירס לנארד. היכולת של סת' לתפוס משחק או שניים בהם יקלע 2-4 שלשות יכולה להיות משמעותית ליכולת לנצח, כי זאת תהיה תרומה הכרחית מהספסל. לצד זה טרנר היה מצויין בגיים 7 נגד הנאגטס וגם לנארד נתן דקות טובות, וסטוטס יכול להשתמש בו בסיטואציות מסוימות. אם טרנר יעניש מיס מאצ'ים בפנים כמו שעשה בגיים 7, בלי לקחת זריקות שטותיות ולהכריח הוא יכול לתת תרומה משמעותית נוספת לספסל של הבלייזרס.
הפן המנטלי
נקודה אחרונה שלי לפריוויו, וכנראה גם מאוד משמעותית. ג"ס עוברים פלייאוף מוזר מאוד. דוראנט השתלט על הקבוצה לאחר משחק 2 מול הקליפרס. סטף עובר פלייאוף מאוד מוזר מבחינתו, ומגיע אחרי סדרה משונה נגד הרוקטס, שהסתיימה במחצית הכי גדולה שלו בפלייאוף. לצד זה הייתה הרגשה שלוותה בדיווחים שהניצחון מול הרוקטס הרגיש קצת יותר מניצחון בחצי גמר אזורי. לא אופתע אם תהיה ירידת מתח, לפחות בתחילת הסדרה שיכולה לעלות באיבוד של יתרון הביתיות.
מבחינת הבלייזרס, הם עשו את שלהם, גם ככה הם כאן בניגוד לכל הציפיות והפעם הם גם אנדרדוג מובהק. מצד שני יש להם את היכולות להישאר קרובים ללוחמים ולשים את הלחץ עליהם. ראינו כבר את מקולום ולילארד נותנים משחקים גדולים בפלייאוף נגד ג"ס ואם יגיעו משוחררים ויקלעו באחוזים טובים הם יכולים לשים את החבר'ה שלהם בתמונה. אם יצליחו להיות אגרסיביים עם קרי, לגרום לו להמשיך בכושר הקליעה הלא טוב שלו ולקחת משחק אחד באוראקל, הם יכולים להגיע הביתה מלאי ביטחון ואם דוראנט עדיין לא יחזור, ג"ס יכולים להגיע מעורערים למשחקים האלה, וזאת תהיה הזדמנות מצוינת בשביל הבלייזרס להתקרב להפתעה. מצד שני ג"ס כבר הוכיחו שהם דווקא אוהבים להיות עם הגב אל הקיר.
כמו שהבנתם, אני לא מהמר גדול, אבל אני לא צופה כאן משהו אחר מלבד ניצחון של ג"ס, בלי קשר למועד חזרתו של דוראנט לסדרה. אני כן מקווה שלצד כדורסל איכותי נקבל משחקים צמודים וגם שני ניצחונות של הבלייזרס, כי מגיע ללילארד ומקולום לפחות את זה, אם לא אפילו יותר.
אלי לס
14 מאי 2019 08:34:27פריוויו מושקע ומדוייק.
הרבה דמיון בין שתי הקבוצות רק שגולדן סטייט לפחות רמה מעל גם ללא דוראנט. מבחינתי כל הארבע ראויות אבל הספלאשים ללא דוראנט זה כדורסל מזוקק שאשמח להמשיך להנות ממנו.
חני ״מעלה את הרמה באתר״
15 מאי 2019 02:24:21לס , עוד שעתיים למשחק .
מזמין אותך לצפות במשחק אשששש כרגע :
סינסינטי רדס-שיקאגו קבס . הנאה מובטחת !!!
אסף
14 מאי 2019 08:47:20פריוויו מושקע ונהדר.תודה רבה נמרוד .
כמו שנכתב הרבה יוכרע עד חזרת דוראנט על המאצ'אפ בין צמד הגארדים. לדעתי נראה הרבה דק' איגי על לילארד/משולם כדי להחביא את סטף , דק' של פורטלנד עם טרנר כגארד שלישי או הוד אולי יכולות להיות מעניינות מבחינת זה שביקשו על הלוחמים מהבחינה הזו.
בכל מקרה לא רואה את הסדרה הזו הולכת מעבר לחמישה משחקים לטובת הלוחמים, מצד שני גם לא האמנתי שפורטלנד יגיעו לגמר אזורי…
אסף
14 מאי 2019 08:47:47יקשו כמובן
ינון יבור
14 מאי 2019 08:50:32תודה. מעניין לקרוא.
מישהו יודע לעדכן על הפציעה של הוד?
amitlahev
14 מאי 2019 09:04:52An MRI revealed a left knee bone bruise for Rodney Hood and he is officially being listed as questionable for Tuesday's Game 1 matchup against the Warriors.
Depending on the severity of this bone bruise, Hood might not be available at all for the Western Conference Finals, which is a tough blow to Portland's second unit. We doubt he'll play Tuesday, which will lead to more minutes for Seth Curry, Evan Turner and Moe Harkless. For what it's worth, Hood has dealt with a lot of right knee issues in the past, but this is his first time dealing with a left knee injury.
Ido
14 מאי 2019 09:48:39He Will play like a princess on ice
No problems
ראס א שטן
14 מאי 2019 08:50:58פריוויו מעולה. צודק בנק. גולדן ב5
נזיר הנשמה
14 מאי 2019 08:56:37הזדמנות לפורטלנד . 2 משחקים ראשונים בחוץ ללא השתתפות של דוראנט באף אחד מהם. 2-0 לפורטלנד לאור היתרון שנוצר זה מאוד אפשרי. פורטלנד צריכה ללכת חזק מאוד על 2 הראשונים.לילארד ומקולום טובים מאוד באותו משחק זה כמעט מתכון בטוח לנצחון.
ליעוז
14 מאי 2019 08:57:58איזו השקעה, יפה מאוד. פריוויו מעולה
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
14 מאי 2019 08:58:38קודם כל –
נהדר! (כרגיל)
ניתוח מקצועי ורהוט, ברמה הגבוהה ביותר שיש.
.
2 נקודות –
הראשונה היא קרי.
בהיעדרו של דוראנט, המשקל על כתפיו של קרי גדול מהרגיל. כבר ראינו בפיינלס של 2016 איך אפשר לעצור (סוג של…) את קרי בהתקפה –
על ידי הפעלת לחץ בצד ההגנתי.
גם ככה קרי מגיע לסדרה כאשר הוא משחק הרבה יותר דקות ממה שהוא רגיל. כאשר מוסיפים את העובדה שלפורטלנד יש את הכלים ללחוץ את קרי (הן הזכות סגנון המשחק, והן בזכות הכישרון בעמדות הגארד), אז יש אולי מתכון לעייף את קרי, כך שיתקשה לעשות "רוקטס משחק 6" , אם וכאשר המשחק יגיע לישורת האחרונה כאשר הוא צמוד.
.
הנקודה השנייה היא העומק.
בכל עונות האליפות הקודמות לגולדן סטייט היה ספסל שאפשר לסמוך עליו. פעם אחר פעם נשלף הקלף מהספסל ששינה משחקים –
פעם זה היה לווינגסטון, פעם ווסט, פעם איגודאלה.
לסדרה הזו גולדן סטייט מגיעים כאשר איגודאלה כבר לא על הספסל (ככל הנראה ב-2 המשחקים הראשונים. בהחלט סביר שגם במשחק 3 דוראנט לא ישחק), אלא שחקן הרכב. זה משאיר ואקום שיוסטון לדוגמה, עם הרוטציה הקצרה שלהם, לא הצליחו לנצל.
לפורטלנד, להבדיל, יש רוטציה ארוכה בהרבה (זה המקום להחזיק אצבעות שהוד יהיה כשיר).
אם פורטלנד יצליחו להעניש את גולדן סטייט בדקות בהן קרי/קליי על הספסל, הסיכוי שלהם לנצח גדל פלאים (ואם על הדרך ממשיכים להמשיך להתיש את קרי בגלל צמצום זמני המנוחה שלו – זה בכלל בונוס).
.
אני מסכים עם השורה התחתונה.
גולדן סטייט פייבורטים.
פורטלנד לא קבוצת הגנה מספיק טובה,
וגולדן סטייט יודעים להעניש חורים בהגנה בדמותו של קנטר, טוב יותר מכל קבוצה אחרת ב-NBA (אחת מהסיבות שהם לא עוד קונטנדרית. הם שושלת).
כל שנותר הוא לקוות לסדרה שתפתיע בצמידותה.
.
תודה, נמרוד.
נמרוד איתן
14 מאי 2019 09:58:37לגבי לתקוף את קרי בהגנה, מסכים שזאת הדרך. השאלה כמה הבלייזרס בנויים לזה. הקאבס והרוקטס שיחקו את הכדורסל שמתאים לזה, איטי, בידודים, ולהביא את השחקן שלו לפיק&רול.
זה לא הסגנון של הבלייזרס, ולהתחיל לחפש את זה עלול להוציא אותם מהשטף ויגרום לכך שהם יותר יפסידו מירוויחו. בנוסף בהנחה והוא ישמור על אמינו לדוגמה בתחילת משחקים, גם אם מביאים את השחקן שלו לפיק&רול, אין שום סיבה להחליף, הדג' אגרסיבי של סטף וחזרה. מקסימום שאמינו יקבל החלטה/יישאר לבד לקליעה לשנייה. לא משהו שלג"ס תהיה בעיה איתו.
מה שכן ראינו מהבלייזרס נגד הנאגטס זה בידודים על מארי, אבל גם זה הגיע בעזרת תנועה של ההתקפה ובידוד של הוד. מה שמפריע לזה כרגע זה שאלת הכשירות של הוד. אולי טרנר יכול להיות אופציה אחרת בפוסט , כמו שראינו בגיים 7 מול הנאגטס.
לגבי הדקות, כבר היו לו סדרות של 38-40 דק', נראה לי הגיוני לחלוטין. צריך לזכור שנגד הקליפרס לא שיחק הרבה בכלל, גם בגלל בעיית עבירות. ודווקא במשחק 6 בגלל שתקפו את קרי והסתבך בעבירות הוא שיחק רק 12 דק' במחצית הראשונה, כך שהגיע טרי מאוד לשנייה.
אסף
14 מאי 2019 10:23:10יש בזה משהו בנוגע לספסלים כרגע אצל גולדן זה די רק ליווינגסטון, בעיקר שבנוסף לאיגי גם לוני בחמישייה בעקבות פציעת דוראנט. אין ספק שהם חייבים לתקוף את קארי בהגנה ,יש לו גם נטייה לעבירות מהירות ואז בלא מעט מקרים יוצר מהפוקוס לגמרי.
חגי "התותח" ניסני
14 מאי 2019 18:19:00בלי להכנס לדיוני לברון סטף קקי פיפי אני חושב שסטף היה מאוד מוגבל בסדרה ב2016. שנה אחר כך הוא לקח את תומפסון לאב וגם לברון לטיולים לסל. השנה הוא ממש לא פצוע (כן הוא פשוט נכנסלתקופה גרועה מבחינת קליעה) ולתקוף אותו לא ייתן את מה שהקאבס קיבלו ממנו
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
14 מאי 2019 09:09:08פשוט מעולה, כרגיל, תודה רבה נמרוד, הניתוחים האלה מוסיפים המון.
amitlahev
14 מאי 2019 09:09:58ניתוח מקצועי ומעניין! שאפו.
להערכתי אם לילארד ומקולום לא יהיו במיטבם, הסדרה תלך לג'נטלמן סוויפ או אפילו סוויפ. בהיעדרם של הוד ונורקיץ, מצופה מצמד הגארדים של פורטלנד לתת לפחות 55 נק' משותפות בכל משחק. אני לא אופתע אם לילארד ידפוק 2-3 משחקים עם 40+.
המשחקים ללא דוראנט הולכים להיות מהנים במיוחד, סוג של תיקון למראות הקשים מחצי גמר המערב נגד יוסטון.
הימור שלי: 2-4 ללוחמים.
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
14 מאי 2019 09:20:14סקירה מעולה.
הדבר הכי מאלף הוא שגולדן סטייט צפויה לנצח את הסדרה, ולא בציפורניים – גם בלי השחקן מס' 1 בעולם.
לא משחק אחד בלי מסי או רונאלדו. סדרה שלמה של הטוב מ-7 משחקים.
צרות של עשירים? יותר מדויק – צרות של כל יתר העניים.
שם(נדרש)
14 מאי 2019 09:24:00תודה על זה. תענוג לקרוא.
המשגיח
14 מאי 2019 09:25:33ניתוח נהדר
Ido
14 מאי 2019 09:31:07תודה על הפריוויו.
הלוחמים מאד פגיעים. קליפרס לקחו מהם שניים. יוסטון לקחו שניים ואנחנו לקחנו מהם שניים בעונה הסדירה. אפשר לנצח את זה.
השנה קארי הפך לשוטר אנושי ויש ירידה חדה אצל גרין ואיגי.
אנחנו נעשה כמו הקליפרס וכמו העונה הסדירה וניתן לגרין ואיגי לנצח אותנו. הרקולס עשה עבודה זהב על דוראנט. אם הוא לא משחק אפשר להכניס את הוד וקארי הקטן ואז הייל מאריי.
נצחון לנו בשישה
נמרוד איתן
14 מאי 2019 10:02:19אין ספק שיש הרבה נפילות השנה אצל הלוחמים, כמו שגם כתבתי.
דווקא גרין ואיגי לא מראים שום ירידה בפלייאוף הזה. בעונה הסדירה נראו לא טוב אבל שניהם הגיעו מוכנים לפלייאוף, למה שחשוב באמת.
אין לג"ס בעיה עם "לתת לגרין ואיגי לנצח" כי גם שהם לבד הם יודעים מה לעשות עם הכדור, בניגוד לאמינו והארקלס בצד השני, ויודעים לא להכריח. קליפרס גם תקפו את קרי שני שחקנים בפיק&רול והשאירו את גרין ואיגי לבד, זה לא בדיוק עבד. אבל אני כן מסכים שזאת אופציה טובה לפורטלנד כי בכל זאת זה עדיף על להשאיר את קרי וקליי לבד.
החסרון של הוד יכול להיות פה מאוד משמעותי. אם לא יחזור יהיה קשה לבלייזרס לנצל את היתרון של הספסל שלהם.
אסף
14 מאי 2019 15:44:44הימור נועז מאוד ido. הלוואי ויקרה
רפיקי
14 מאי 2019 09:31:26עד שדוראנט יחזור זו תהיה סדרה חד צדדית לגמרי.
ברגע שיחזור פורטלנד יכולה לקחת משחק/שניים.
תזכרו שאמרתי
Barry
14 מאי 2019 09:32:31אם רק נורקיץ' היה משחק זה היה יכול להיות סוג של קרב עם שליטה של הבלייזרס ברחבות.
עם כל האבסורד הסדרה הזו תקום ותיפול לדעתי על היכולת של קאנטר לתפקד.
בכל שאר האספקטים אני לא רואה שום יתרון לבלייזרס בשום מאצ'אפ למעט אולי אולי השמירה של סטף על לילארד שלא נראה טוב בסדרה מול דנבר.
Gl
14 מאי 2019 09:41:22תודה אחלה פריוויו
כדאי שנהנה מהלוחמים כי אם דוראנט עוזב זו כנראה השנה האחרונה אלא אם כן יעשה גסטה סין אין אנד טרייד,כי אחרת אין להם שום דרך להוסיף עומק
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
14 מאי 2019 09:49:55לראס א שטן וברוך וכל מי שאוהד את פילי,
לא יאומן,אם זו בלהבלה פוליטי לפני החלפה אז סבבה,אם זה אמיתי,שיבדקו מה הם מעשנים לפני החלטות
ווג' מפרסם שלמרות השמועות,
פילדלפיה מתכוונת להשאיר את ברט בראון לעונה נוספת.
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
14 מאי 2019 09:57:14תודה נמרוד,פריוויו נהדר ומעניין
סכין בגב האומה
14 מאי 2019 09:50:05ניתוח מעולה. מדהים כמה המערב שיוויוני חוץ מג"ס. דנבר, ס"א (של הפלייאוף) ופורטלנד הן פחות או יותר באותה רמה, וכל אחת שהייתה מגיעה לגמר הייתה לגיטימית לגמרי. אם הם יגנבו משחק ב 2 הקרובים אז יגמר ב 6.
שם(נדרש)
14 מאי 2019 09:56:28אם פורטלנד רוצים לנצח הם צריכים לעשות מה שכל המערב עושה בפלייאוף נגד קארי. לתקוף אותו באופן עקבי ולנצל את עקב אכיחס היחיד שלו: חוסר יכולת להמנע מעבירות טיפשיות של שליחת ידיים לחטיפות ולהדביק לו עבירות.
וכאוהד גולדן סטייט הלוואי שדוראנט לא יחזור לא העונה ולא בהמשך(טרייד ולהביא מישהו שאוהב לחלוק את הכדור ולנוע ללא הרף).
אהרון שדה
14 מאי 2019 09:57:32ג.ס גג ב 5 .
מעניין האם נוקריץ היה האם זה היה יכול קצת לשנות .
פורטלנד נתנה לנו כמה רגעי פליאוף יפים אך מול הקבוצה ההיסטורית של ג.ס היא תצא לפגרה מהר ובראש מורם.
המטרה הראלית היחידה של פורטלנד לא לקבל מטאטא .
עידו גילרי
14 מאי 2019 10:11:06מעולה נמרוד.
הבלייזרס מבוססי פיק אנד רול של שני הגארדים שלהם ומעניים לראות עם הווריורס למדו משהו מהסדרה מול הקליפרס.
השאלה בהגנה איך הם יתמודדו עם קרי. אולי עדיף להם לתת לא לקחת את המשחק עליו במקום להביא את הדאבל אפ על ההיי-פיק אנד רול עם גרין מה שיכניס את שאר הקבוצה למשחק (כמו במשחק עם הרוקטס). במיוחד כשקאנטר על המגרש זה יכול להיות אסון.
בכל מקרה – לילארד אוהב לשחק מול הווריורס , אם הוא נותן סדרה גדולה אז יכול להיות מעניין.
נמרוד איתן
14 מאי 2019 11:00:29אתה מתכוון לשמור פלאט?
שקאנטר יחכה לו בצבע ושהשחקן ששומר עליו (סביר להניח הארקלס/אמינו) יעבור מעל וינסה להפריע לקליעה?
עידו גילרי
14 מאי 2019 11:17:50כן. או להחליף כשלא מדובר בקנטר
נמרוד איתן
14 מאי 2019 11:33:23מעניין, אם זה לא קנטר אפשר להחליף. סביר שזה יהיה קולינס ברוב המקרים והוא עושה עבודה לא רעה
אם לשמור בפלאט, לא זוכר מתי שמרו על סטף ככה לאחרונה, מעניין מאוד מה יהיה במצב הזה
אדם אחד
15 מאי 2019 06:08:34פלאט על קרי עם השחרור המהיר שלו ועם גרין כחוסם בהיי? נשמע לי כמו מתכון לשיא שלשות במחצית/משחק/פלייאוף.
Berch
14 מאי 2019 10:13:29וואו איזה פרוויו מושקע…. שאפו.
הלב אומר ליילארד ואני הולך עם הלב הפעם
🙂
עידן
14 מאי 2019 10:31:38פריוויו פנטסטי
סתם אחד
14 מאי 2019 10:37:12תודה על הניתוח המעולה.
שמח מאוד על הסדרה הספציפית הזו לעומת החלופה – לפחות נראה כדורסל איכותי של 2 הקבוצות וגם קהל רועש(לפחות פורטלנד).
כרגיל משחק 6 בשבת אז נקווה שייגמר לפני או אחרי..
עידו יצחקי
14 מאי 2019 10:40:39כיף לקרוא אחי. פריוויו נהדר
נוויצקי
14 מאי 2019 10:55:04אחלה פרטיו תודה.
תגידו איך זה שלא מדברים על הלוטרי הלילה?
ההגרלה הלילה מעניינת בהרבה מערב הדראפט עצמו.
נתי בר
14 מאי 2019 11:00:59סקירה מצוינת.
לפורטלנד יהיה קשה מאוד בשתי סדרות רצופות ללא ביתיות, למרות שיכולה לגנוב משחק אחד באורקל, כמו שעשתה העונה,
אבל גם להפסיד בבית, כמו מול דנבר.
סטוטס צריך להשתמש בכל הכלים העומדים לרשותו לחפות על החולשה בזמן האחרון של אמינו, הארקלס וקאנטר, ויש לו על הספסל אופציות מצוינות דוגמת קולינס, הוד (בהנחה שיתאושש) וג'ייק ליימן שמשום מה נעלם.
אחרי מה שראינו קשה להמר נגד הבלייזרס, גם בארקלי חזה שיעלו לגמר הכללי, שם הם בהחלט יכולים להתמודד מול מי שתעלה מהמזרח.
אגב, מעכשיו צריך לציין לאיזה קרי מתכוונים…
רפיקי
14 מאי 2019 11:55:40יש סת' ויש את אח שלו
סתם אחד
14 מאי 2019 12:55:10בארקלי גם חזה שגולדן בלי דוראנט לא ינצחו כלום..
פאקו
14 מאי 2019 11:37:19תענוג של פריוויו נמרוד. מהרמה הגבוהה ביותר שיש.
דמיאן
14 מאי 2019 12:19:09אחלה סקירה, פורטלנד לוקחים
Tragic
14 מאי 2019 12:40:21גולדן סטייט מפסידים את הראשון, בגלל נפילת המתח שאחרי יוסטון, ואז מנצחים 4 בלי להתאמץ.
FAN
14 מאי 2019 12:45:42נמרוד שחקת אותה בגדול
בתור אחד שראה את רוב המשחקים של דנבר פורטלנד אתה מדייק בכל נק' שהבאת!
פיק%רול- היכולת של מארי ויוקיץ' בפיק%רול הם מהטובות לדעתי בליגה. היכולת של שניהם לקלוע מחצי מרחק, מארי בג'מפ ויוקיץ בFLOATER הם פשוט חיסול כל הגנה…יעילות אדירה שבשנים הקרובות תמשיך לזנק..
לו וייל והראל גם שונה..היכולת של הראל לטוס לטבעת אחרי החסימה היא זריזה מאוד, ובנוסף גם היכולת לסיים בכח מול דוראנט/גרין שבאים לעזור להגן על הטבעת. וכמובן וויליאמס שהיכולת שלו לקלוע מכל מילימטר על המגרש היא פשוט מדהימה. במיוחד עם סטפ בק קליל שמרחיק ממנו את המגן
לילארד/מקולום וקאנטר זה שונה- קאנטר הוא הרבה יותר כבד..עד שהוא יקבל את הכדור יקח לו שעתיים להגיע לסל בכדרור וגרין ידאג לחילופים בהתקפה,וגם אם יגיע היכולת שלו לקלוע בFLOATER היא על הפנים.. ולילארד ספציפית אוהב יותר לתקוף את הטבעת מאשר לזרוק מחצי מרחק (כמו שמקולום אוהב מאוד!) ככה שלא יהיה לו קל מול גרין שיבוא לעזור (וכנראה יוותרו על אמינו על קו השלוש..).
בצד השני- הכול תלוי בקרי..כי שומר כמו קאנטר בפיק&רול זאת המתנה הכי גדולה שיכל לקבל אחרי הסדרה הזוועתית שלו מול יוסטון…הכל מוכן על מגש של כסף, פשוט לטייל עם הטורקי על המגרש ולקלוע עליו בכל הדרכים שסטף אוהב..הכל תלוי בו
מבחינת פורטלנד- הייתי שמח לראות שמירה כפולה על קרי בפיק&רול ולהמר על זריקות משלוש של מי שישאר שם..אם איגודלה/ליוינסגטון/קוק/גרבקו. אין מה להפסיד..היכולת של גרין בסדרה האחרונה הייתה פשוט אדירה(!!!) כשהוא נשאר לבד אחרי שמירה כפולה על קרי. בשונה מהסדרה מול הקליפרס שהצליחו לא מעט בכך. מול יוסטון הוא פשוט בחר את המסירה הנכונה פעם אחרי פעם..נראה איך אמינו והארקלס יעבדו בהגנה..
FAN
14 מאי 2019 12:51:12הייתי שמח לראות את קולינס משחק על המגרש כשג"ס משחקת עם גרין ואחד מהסנטרים.
יתן ידיים ארוכות שיבואו לעזור על המסירות של גרין בהגנה
יכול לעשות בעיות בריב' התקפה
יכול לרחב את המגרש עם זריקות משלוש.
לילארד, מקולום, הוד, הארקלס וקולינס צריכים לשחק בסופי משחק וכשהאמפטון פייב על המגרש
נמרוד
14 מאי 2019 16:06:32מסכים לגבי קולינס , יכול להיות משמעותי מאוד בסדרה הזאת. גם כל עוד פצוע הוא הכוח העיקרי בספסל, וגם אם קאנטר לא יסתדר הגנתית אז נראה הרבה דקות שלו והוא צריך להיות פעיל מאוד בריב' ולנצל את המבטים הפנויים שיהיו לו מחוץ לקשת, לצד איסוף נק' בצבע. הילד צריך לתת סדרה גדולה
האווי לאסוף
14 מאי 2019 13:22:25ניתוח מעולה, וואו. אפילו ברמות של האתר הזה, עשית עבודה יוצאת דופן.
.
מסכים עם מי שכתב שהערב גולדן עשויה להפסיד, יש מצב שהיא תבוא מעט זחוחה. מאידך, מעניין איך סטפ יגיב לכל פסטיבל 'האחים בגמר' שעובר עליו ועל סת'. הוא עוד עלול להיזכר שהפוקוס עליו ולנפק ערב רותח
רועי ויינברג
14 מאי 2019 13:31:17מצויין נמרוד. אין לי יותר מדי מה להוסיף מעבר לחשיבות של רודני הוד – אני מאמין שנראה אותו משחק בסדרה הזאת ליד לילארד ומקולום כדי להעניש את קרי, כמו מארי בסיבוב הקודם. המצ'-אפ של איגודלה על CJ יהיה חשוב מאוד ואיגודלה עצר אותו (מדגם זעיר אמנם) בעונה הסדירה האחרונה, קליי עשה עליו עבודה טובה אבל אני מאמין שהוא ישמור את לילארד. 4-1 ווריורס.
הייט אשברי
14 מאי 2019 14:16:42יש שחקנים שרצים לצדדים
יש שחקנים שזורקים מטווחים
יש כאלה שבעונה הרגילה מצטיינים
ויש כאלה (לפי דונקי ) שבפלייאוף פורחים
אבל דיים אוהב להיות בבית ( אוקלנד)
עם המשפחה והחברים וההרגלים הישנים
ולחזות בסטף – ברנד
שעליו ממטיר צרורות סלים .
הייט אשברי
14 מאי 2019 14:19:06לצלילי "אוהב להיות בבית" של אריק תנצב"ה.
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
14 מאי 2019 14:22:58גולדן סטייט מזמן עברה מעלי מוהר ואריק איינשטיין, לדידי הררי ואייל גולן
הייט אשברי
14 מאי 2019 16:29:50לא אצלי . בארץ אני אוהד אדום .
no funny shtuff
14 מאי 2019 16:21:33אוהו, הייט אשבורי בפוזה הזחוחה..
יפה..
מוטי
14 מאי 2019 14:37:10כיוון שאיש לא התייחס הרשו לי לתרום מבט על הפן הפסיכולוגי.
פואטלנד אחרי סידרה מתישה שהסתיימה בהישג מרהיב.
הם צריכים להיות אנשים עם משמעת עצמית עליונה כדי לא להתפרק לרסיסים הערב.
עברו בסה"כ 48 שעות מהפיק הרגשי שהם חוו. עם כל תשומת הלב הבינלאומית שעטה עליהם.
אין מצב שהם הצליחו להתכונן כראוי, ולהתארגן רגשית למשימה הקשה שנצבת בדרכם.
אני צופה תבוסה.
נמרוד
14 מאי 2019 16:03:29מסכים עם הנקודה שהעלת, לשתי הקבוצות יש פה מתכון לנפילת מתח, ציינתי בפוסט מה הסיבה של ג"ס. מה שכן, לג"ס היה יותר זמן להתאושש.
הרבה פעמים אבל דווקא הקבוצה שמגיעה עם פחות זמן מנוחה לסדרה כזאת עוד רוכבת על גל ההצלחה מהמשחק האחרון כדי לקחת את המשחק הראשון בסדרה.
E.C
14 מאי 2019 14:44:54איזה פריוויו, כמה עבודה! תודה רבה!!
מי ייתן והטובה תנצח (פורטלנד כמובן).
אהבתי את הניתוח המנטלי, ככל שהזמן עובר אני נותן יותר מקום למנטליות על פני הכישרון והקשיחות. בפלייאוף המנטלי לוקח.
בגלל שג"ס מפוצצת כישרון לא שמים לב אבל לדעתי היא אחת הקבוצות הצ'וקריות בליגה.
לגבי פורטלנד המצב הפוך לגמרי. הם קרים כקרח אבל חסר כישרון מול קבוצה כמו ג"ס.
מקווה שפורטלנד ימצאו דרך לפרוץ לניצחון.
ואז סדרה חלומית מול הבאקס
נמרוד
14 מאי 2019 15:57:42לקרוא לאלופה בשלוש מ4 השנים האחרונים צ'וקרית (למרות האיבוד אליפות בדרך שקרתה) זה קצת יומרני. בעבר הייתה טענה חצי בצחוק שהם לא טובים במשחקים צמודים פשוט כי הם לא רגילים לזה, אלא רגילים לדרוס.
ובכל זאת גם בדיוק סיימו סדרה נגד היריבה הכי גדולה שלהם במערב, כשאף משחק לא נגמר ביותר מ6 הפרש. לא חושב שאפשר לכנות אותם צ'וקרים
שחר
14 מאי 2019 14:49:24פורטלנד עשו פלייאוף מצוין.
גולדן ב 5 משחקים זה הכי סביר, יהיה כדורסל מהנה
מנחם לס
14 מאי 2019 15:22:37נמרוד, מבחינה מקצועית אתה אחד הטובים שלנו, אם לא הטוב ביותר.
לי עלתה מחשבה זדונית: למה לא לנסות את זאק קולינס וקנטר יחד, כשלילארד עושה פיק-אנד רולים בעיקר עם קולינס וסי ג'יי מקולום בעיקר עם קנטר. אבן טרנר ירוץ מקרן לקרן. זה יכריח את הווריורס לשים שני גבוהים וישבש להם את משחקם. כמובן שצריכים לעבוד על זה אבל פיק-אנד-רול הוא דבר מושרש בכל השחקנים
נמרוד
14 מאי 2019 16:00:30תודה רבה מנחם.
הם דווקא שיחקו ביחד נגד הנאגטס קולינס וקנטר וזה בהחלט יכול לעבוד גם נגד ג"ס. כשדוראנט יהיה בריא אין בעיה שיתמודד עם קולינס.
ועוד לפני, קאנטר הוא הבעיה מבחינה הגנתית, אם יצליח להתמודד מול הגארדים אז זה בהחלט יכול להיות משמעותי. קאנטר וקולינס ביחד יכולים להיות כוח בריב'
no funny shtuff
14 מאי 2019 16:10:01נמרוד, פריוויו ממש נהדר. כל הכבוד!
.
אני כמובן בצד של פורטלנד, מאוד מקווה שליזארד את משולם יביאו את ה-A game שלהם הערב.
בתכל'ס הציפיות נמוכות כי בגזרת הפורוורדים אמינו והרקלס מאוד חלשים, בעיקר אמינו שהקליעה שלו מזכירה את הפעם הראשונה שניסיתי לירות במטול.
.
הבלייזרס חייבים ללכת בכל הכוח על המשחק הראשון, לעצבן את הדונקי, להריץ את סטף החלשלוש בהגנה ולעשות בוקס אאוט ללוני, שבסדרה מול הרוקטס שלט ברחבה משל היה ביל ראסל. וגם קצת מזל לא יזיק כמובן.
.
דבר אחרון, בסדרה מול הרוקטס כל פעם שהארדן חדר יצא מזה משהו טוב. זה שהוא החליט להעיף שלשות במקום לחדור- זבש"ו, אבל לילארד ומשולם הם חודרים מעולים- הייתי מציע להם שינסו מה שיותר לחדור, בטח אם סטף שומר על מישהו מהם.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
14 מאי 2019 17:10:10+1 על הכל
תודה נמרוד, ניתוח מעולה ומחכים.
הלב עם פורטלנד ב-6 משחקים
no funny shtuff
14 מאי 2019 16:15:37אני תוהה מה האובר/אנדר להתעמרות בואכה טכנית כפולה בין קאנטר לדונקי ובין קולינס לדונקי.
הימור שלי-
קאנטר-דונקי: רבע ראשון אחרי 5 דקות- אנדר
קולינס- דונקי: רבע שלישי- אובר
עידן
14 מאי 2019 16:56:59פורטלנד יקחו 1 מ 2 באורקל.הווריירס יקחו 1 מ 2 בפורטלנד.לדעתי הסדרה תהיה ב 2-2 אחרי 4 משחקים.אחר כך אלוהים (דדי)גדול
FAN
14 מאי 2019 16:57:21ניתוח גדול על הקריסה של אמביד במשחק 7 מול טורונטו ועל השטויות שברט בראון עשה
אהההה וגם השלוש צעדים (בלי כדרור) שקוואי עשה במהלך שהוביל לסל נצחון
https://www.youtube.com/watch?v=aCX7dvwfXrQ
שחר
14 מאי 2019 21:15:34יפה
שם (נחוץ)
14 מאי 2019 17:30:43לכל היותר נצחון אחד לפורטלנד
ההפרש הממוצע יהיה דו ספרתי
דה שוט
14 מאי 2019 17:40:31לפני משחק 6 כתבתי כאן בהופס שההיעדרות של דוראנט הפכה את המשחק לחובת-צפייה. ESPN דיווחה שלמרות שיום שישי בערב איננו המשבצת הכי נצפית, היה זה משחק 6 בחצי הגמר האיזורי הכי נצפה שלה בכל הזמנים. כנראה שהצופים בארה"ב מעריכים את תרומתו וחשיבותו של דוראנט ללוחמים, קצת יותר מחמשת האוהדים שלהם כאן.
הערב יקרה דבר דומה – ההיעדרות של דוראנט הופכת את המשחק מאירוע צפוי וחסר עניין, לאירוע ספורט אמיתי שכל תוצאה אפשרית בו.
חיים
14 מאי 2019 18:26:48אני מאוד אוהב את גולדן סטייט וגם את דוראנט, ואין ספק שהפציעה שלו הופכת את הסיפור להרבה יותר מעניין, אבל בסדרה נגד יוסטון זה אילץ אותם לשחק יותר יפה ופחות פשוט, מה שעבד לטובת האוהדים. נגד פורטלנד אין חשש כזה ואני מצפה לראות אותו חוזר במהרה…
חגי "התותח" ניסני
14 מאי 2019 18:23:00תודה נמרוד כהרגלך פריוויו ברמה הכי גבוהה שאפשר.
דבר אחד לא בטוח שהבנתי אתה מדבר על הרבה תנועה של פורטלנד. לי לא יצא לראות את פורטלנד משחקים ככה. מצד שני לא ראיתי המון את פורטלנד השנה.מלבד הפלייאוף. האם היה שינוי מהותי בעניין?
נמרוד
14 מאי 2019 18:32:47תודה חגי
ההתקפה של פורטלנד מתבססת על יחסית הרבה תנועה. לא משהו בלתי פוסק סטייל ג"ס בשיא , אבל כן יחסית למשחקי פלייאוף.
בסוף התנועות מגיעים או לבידוד או לםיק&רול כמובן, אבל כן עם תנועה לפני מה שמרענן מצד אחד, וגם מצד שני מוביל לנק' /טעויות של ההגנה עוד לפני.
לדוגמה ה' של הוד על מארי בסדרה נגד הנאגטס הגיעו לא מעט לאחר כמה חסימות שמפנות את האיזור .
יש תנועה שהם מאוד אוהבים שמקולום רץ על חסימת flare ומשם יכול לברוח לבק דור/לקבל לקליעה/בידוד/פיק&רול.
כמובן שגם אצלם לפעמים לילארד ומקולום פשוט חודרים או מתחילים בפיק&רול ישר וזה מספיק. אבל יש כמה תרגילים נחמדים שהם אוהבים להריץ, בהם הכדור והשחקנים זזים.
חגי "התותח" ניסני
14 מאי 2019 18:52:22אוקי. האמת שעכשיו אני גם מבין למה זה "נמחק" לי מהזיכרון. לתחושתי יש משהו לא אפקטיבי בתנועה הזו. הם יכולים לייצר תרגיל שבסופו של דבר נותן פיק&רול בקצה העליון של קשת השלוש – לאחר לא מעט התמסרויות, והיו יכולים ליצור את אותו המצב בדיוק ללא המסירות הללו – אני מנסה להיזכר במשחקים שלהם וחושב שראיתי לא מעט תרגילים כאלו שבסופו של דבר מייצרים את הפיק&רול בין נורקיץ' לדיימו. בעיניי בפועל הם משחקים בעיקר פיק&רול.
נמרוד
14 מאי 2019 20:50:34כן אבל אם תתחיל את ההתקפה בפיק&רול של לילארד וקאנטר, כשכל ההתקפה מאורגנת ומוכנה, יודעת שזה מה שאתה הולך לעשות, אז יעצרו אותך יותר פעמים.
לעומת זאת אם תתחיל באקשן אחר, עם מטרות אחרות כמו לדוגמה החסימה הזאת למקולום אז ההגנה תתרכז בזה ותהיה עסוקה בו. ואז קנטר ייתן בכלל חסימה אחרת, כשהשומר שלו יטפל השחקן שיוצא על החסימה, והכדור זז קצת, והשומר של לילארד במצב של עזרה. ואז לילארד שוב קיבל את הכדור, וקנטר בא לחסום, כשההגנה לא מעולה על המהלך הזה אלא טיפלה בכמה דברים אחרים, אז יש לך יותר סיכוי להצליח במהלך, במעבר לעוד כמה נק' שתשיג במשחק מכל האקשן שהיה לפני.
חיים
14 מאי 2019 18:32:15הסדרה הזאת יותר נוחה לגולדן סטייט, כי דווקא בעמדות הגארדים יש להם יותר עומק – ליווינגסטון וקוק – והחיסרון העיקרי הוא איפה שפורטלנד לא יכולים להכות.
איגי ישמור על לילארד ומקולום, אבל בעיקר ינוח לקראת יאניס או קוואי, שם הוא יעבוד במשרה מלאה…
פורטלנד הצליחה להוכיח בפלייאוף הזה שהיא קבוצה ראויה שעם חיזוק נכון יכולה להיות מועמדת לגיטימית לאליפות, וזה קורה בדיוק בקיץ שכמה חוזים בעייתיים מתחילים להיות נכסי טריידים – אוון טרנר, מאיירס לנארד ועוד…
בסדרה הנוכחית – 4:1 או 4:2 תלוי בפציעות של גולדן סטייט ובמידת העירנות…
יויו דלוח במיוחד
14 מאי 2019 18:53:18תודה רבה על הפריוויו, מקצועי ברמה הגבוהה ביותר!
האמת? בלי דוראנט וקאזינס הפצועים המאצ' אפ בין שתי הקבוצות הוא יחסית שווה, כאשר לפורטלנד יש ספסל ארוך ורגליים צעירות יותר אך לגולדן בוייס יש את הניסיון וה"לב של אלוף" הכל כך חשוב לניצחון.
פורטלנד חייבים לגנוב את המשחק הראשון הלילה, פשוט חייבים, אם הם רוצים שיהיה להם איזה שהוא בדל של סיכוי לנצח את הסידרה הזאת.
הראש אומר 4 – 2 ללוחמים, הלב אומר 4 – 3 לפורטלנד במשחק 7 שיזכר לדורות (הלב שלי חיי בסרט).
העיקר שתהיה לנו סידרה מעניינת, שתמשיך פלייאוף ברמה גבוהה עד עכשיו.
ברוך רובין
14 מאי 2019 20:42:38לפורטלנד אין סיכוי לצערי הלוחמים בשישה.דמיאו אוהב להופיע מול קרי אבל קרי אוהב מאוד להופיע מול לילארד גם הוא
no funny shtuff
14 מאי 2019 21:31:58אגב, מצלמה אחת בטח כבר מכוונת למקומות הישיבה של משפחת קרי על הורי השחקנים, נשותיהן, בנותיהן, ארוסותיהן וכו'
אור
14 מאי 2019 21:45:12גג 5 משחקים, עם או בלי דוראנט.
Benjo
14 מאי 2019 22:18:53נמרוד תודה זה לא פריוויו זו עבודת מחקר.
מהרביעיה של דנבר ספרס okc והבלייזרס יש לי תחושה שמעט מאוד אנשים האמינו שדוקא פורטלנד היא זאת שתגיע לגמר המערב. (חוץ מ IDO אבל הוא קודם כל אוהד).
פורטלנד עושה בפליאוף הזה את הבלתי יאומן בלי נורקיץ. אחרי הפליאוף הקודם זה משפיע על השחקנים ועל האמונה שלהם ולכן יש מצב שהסדרה הזאת תהיה יותר שקולה מהצפוי
ברבור שחור
14 מאי 2019 22:24:583 הגאנרים הכי גדולים שיש היום במשחק ועוד אחד שתמיד רוצה להוכיח…..צפויה סדרה לפנים של 7 משחקים !!!
רוברט הורי
14 מאי 2019 23:10:36וואוו נמרוד תודה על פריוויו המשובח.
הנה שני הדולר שלי על המשחק: פורטלנד מגיעה בתחושת אופוריה שלא ידעו כמוה הרבה זמן באורגון, לילארד חוזר לנוף ילדותו לסדרת משחקים אחרונה אולי לפני שדחפורים יעלו בחודש אוגוסט על אורקל ארנה וגולדן תנדוד לאולמה החדש בן פרנסיסקו. הבלייזרס הקיאו דם בשתי הסדרות האחרונות, אין שפן שלא נשלף מהכובע של סטוטס, כל שחקן שעלה לפרקט תרם כל שביכולתו וחיפה על חברו. האם החבורה המלוכדת של פורטלנד תוכל לגבור על הווריורס כבר במשחק הראשון? במילה אחת: לא. ובכן, גולדן כבר כמה ימים ממתינה עם ריר בפה ומפית מתחת לסנטר לגמר האיזורי – לא באמת עניין אותה מי תנצח בחצי הגמר המקביל, אחרי שעברו את יוסטון – עיניהם היו נשואות למתרחש במזרח. הלילה סטיב קר רוצה שהראש של דמיאן יוגש כמנה ראשונה על הצלחת של הווריורס כבר ברבע הראשון. אפשר שמקולום יהיה לקינוח בגראבג'. אל תתבלבלו, לפי הראיונות בespn גולדן מחזיקה במטאטא ומעוניינת בסוויפ. אין לה את הרצון להיגרר לדרמה מול קבוצה נחותה ממנה שאף אחד לא ציפה לה. נכון, פורטלנד כבר דפקו את גולדן בבית גם כשהדראנטולה על הפרקט, אבל אין להשוות בין המיד-סיזן לפלייאוף או כמו ששמחה ריגר אוהב להגיד – עכשיו מדובר ב"מממאאנניייי".
רשת הטלוויזיה הטורקית היטיבה עם קאנטר כאשר הכריזה הבוקר שלא תשדר את סדרת המשחקים של הבוגד מאינסטנבול. המכות שהוא הולך לחטוף מגרין בצבע, יחסכו מלוחם החופש לעג במולדתו. סטיב קר יודע שהמפתח לניצחון הוא להרוג את לילארד מוקדם, מקולום לא חשוב כי לא כל יום דנבר, כל השאר לא מעניין. כפי שציינתי קודם, גולדן לא רוצה דרמות ומתח מיותר מול קבוצה שנמצאת כרגע בשיכרון חושים, לכן מהטיפ אוף ועד לשריקת הסיום הרגל תהיה על הגז – גולדן בדו ספרתי.
נפגש פה ב4:15.
מחפצה מנמצה
14 מאי 2019 23:23:09דריימונד גרין הוא האיש של הלוחמים מתחילת הפלייאוף. כשהוא טוב כולם טובים .
גרין וקאנטר יהיה סוער .
צפוי משחק רץ ושוטף ללא דוראנט והרבה קליי תומפסון בהתקפה ובהגנה
חני ״מעלה את הרמה באתר״
15 מאי 2019 02:26:43תשמעו סינסינטי נקלעת לפיגור מוקדם.
אני כנגד כל הסיכויים הולך על ניצחון ביתי 2-6 וזה ניחוש בלבד ! מול שיקגו
חני ״מעלה את הרמה באתר״
15 מאי 2019 02:31:34ככה זה נראה
סתםפאקראחד
15 מאי 2019 02:35:38תודה ענקית על ההשקעה בפריוויו, ממש כיף!
חני ״מעלה את הרמה באתר״
15 מאי 2019 02:40:38שכחתי לומר – אין הכרח שהמהפך יגיע דוקא בסבבים הראשונים
חני ״מעלה את הרמה באתר״
15 מאי 2019 03:04:08שכחתי מקודם להודות על הפוסט!
חני ״מעלה את הרמה באתר״
15 מאי 2019 03:16:33ראיתם? במשחק באותו זמן 3 נקודות בסבב, רק אצל הרדס האוהדים לא קיבלו מנה עדיין
חני ״מעלה את הרמה באתר״
15 מאי 2019 03:33:52במשחק המקביל 3 נקודות בסבב. לא נשאר הרבה זמן
קליי
15 מאי 2019 03:47:15טוב זה שקוף שהנבא מתערב בהגרלה. גם הניקס וגם הלייקרס בבחירות גבוהות? אטלנטה קאבס ושיקאגו לא בטופ 4. מה הסיכוי לזה?
ohad
15 מאי 2019 03:56:22+100
קליי
15 מאי 2019 03:51:54חחח זאיון לפליקנס
Smiley
15 מאי 2019 03:53:02עםהבחירה הזו יתכן שהפליקנס הצליחו להשאיר את AD
Smiley
15 מאי 2019 03:53:37וממפיס עם הבחירה השנייה כנראה תבחר בג'ה מוראנט ויחפשו טרייד על קונלי כדי שיוכל ללכת לקבוצת פלייאוף
Smiley
15 מאי 2019 03:57:52ומה שבליצר ריפורט רשמו על זאיון… המקום הכי גרוע לנחות בו… ניו אורלינס
https://bleacherreport.com/articles/2835912-best-and-worst-landing-spots-for-top-projected-2019-nba-draft-picks#slide1
Smiley
15 מאי 2019 03:58:48והמקום הכי טוב לג'ה הוא… ממפיס
#מי_רוצה_את_קונלי?
חני ״מעלה את הרמה באתר״
15 מאי 2019 03:53:55לוותר על צפיה בקאמבק, אם וכאשר יגיע בMLB בשביל גיים 1?
Smiley
15 מאי 2019 04:00:391. New Orleans Pelicans
2. Memphis Grizzlies
3. New York Knicks
4. Los Angeles Lakers
5. Cleveland Cavaliers
6. Phoenix Suns
7. Chicago Bulls
8. Atlanta Hawks
9. Washington Wizards
10. Atlanta Hawks (via Mavericks)
11. Minnesota Timberwolves
12. Charlotte Hornets
13. Miami Heat
14. Boston Celtics (via Kings)
15. Detroit Pistons
16. Orlando Magic
17. Brooklyn Nets
18. Indiana Pacers
19. San Antonio Spurs
20. Boston Celtics (via Clippers)
21. Oklahoma City Thunder
22. Boston Celtics
23. Utah Jazz
24. Philadelphia 76ers
25. Portland Trail Blazers
26. Cleveland Cavaliers (via Rockets)
27. Brooklyn Nets (via Nuggets)
28. Golden State Warriors
29. San Antonio Spurs (via Raptors)
30. Milwaukee Bucks
31. Brooklyn Nets (via Knicks)
32. Phoenix Suns
33. Philadelphia 76ers (via Cavaliers)
34. Philadelphia 76ers (Chicago Bulls)
35. Atlanta Hawks
36. Charlotte Hornets (via Wizards)
37. Dallas Mavericks
38. Chicago Bulls (via Grizzlies)
39. New Orleans Pelicans
40. Sacramento Kings (via Timberwolves)
41. Atlanta Hawks (via Lakers)
42. Philadelphia 76ers (via Kings)
43. Minnesota Timberwolves (via Heat)
44. Atlanta Hawks (via Hornets)
45. Detroit Pistons
46. Orlando Magic (via Nets)
47. Sacramento Kings (via Magic)
48. Los Angeles Clippers
49. San Antonio Spurs
50. Indiana Pacers
51. Boston Celtics
52. Charlotte Hornets (via Thunder)
53. Utah Jazz
54. Philadelphia 76ers
55. New York Knicks (via Rockets)
56. Los Angeles Clippers (via Blazers)
57. New Orleans Pelicans (via Nuggets)
58. Golden State Warriors
59. Toronto Raptors
60. Sacramento Kings (via Bucks)
חני ״מעלה את הרמה באתר״
15 מאי 2019 04:02:29תוכנית גיים 1 כפי שקיבלתי מהילל —
רבע ראשון של הלוחמים.
עד למחצית פורטלנד חוזרת .
נגמר בסוף בתבוסה של הטריילבלייזרס.
נא לעקוב !
רפיקי
15 מאי 2019 04:39:15מי ביים?
שמעתי מול יוסטון זה נולאן
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
15 מאי 2019 04:02:53מעולה
יויו דלוח במיוחד
15 מאי 2019 04:11:07אין לילארד ווי טראסט
פורטלנד ב7
רפיקי
15 מאי 2019 04:11:31קישור?
עידן
15 מאי 2019 04:12:28טוב דוראנט כבר לא יחזור לסדרה הזאת לפי דוריס שאומרת שהווריירס לא מצפים לחזרה של דוראנט בקרוב.לדעתי סיים את העונה ואת הקריירה בגולדן סטייט עם דיווחים היום שכבר התחיל לגייס שחקנים לניקס.לא רק כוכבים גם שחקנים משלימים.
זה מה שיש ועם זה ננסה לנצח
יויו דלוח במיוחד
15 מאי 2019 04:19:22אם תקחו אליפות העונה בלי דוראנט זה ישים חותמת על המורשת של קרי בתור אחד מהגדולים ביותר.
עידן
15 מאי 2019 04:20:37השנה האליפות תהיה של המזרח אבל עם זה יקרה אז כן קרי סוגר את מעמדו כטופ 15 בכל הזמנים
עידן
15 מאי 2019 04:21:41אם
O
15 מאי 2019 04:19:30מעניין, כי הדיווח הרגע בשידור היה שהוא בחוץ רק למשחק 1, ולגבי משחק 2 יעשו הערכה מחודשת
מאיפה זה?
עידן
15 מאי 2019 04:21:26מדוריס ברק בשידור שהווריירס לא מצפים לחזרה של דוראנט בזמן הקרוב
שעיה
15 מאי 2019 04:13:17לא הייתה עבירה. השופטים באו עם השריקה מהבית.
הממזר של סטוקטון
15 מאי 2019 04:13:42גולדן – פורטלנד
http://buffstreamz.com/watch/nba/warriors-vs-trail-blazers-2.php
רפיקי
15 מאי 2019 04:21:47תודה.
אני בlivetv
סוסמעץ
15 מאי 2019 04:59:49תודה ממזר
מלבני
15 מאי 2019 04:24:17מוסר יפה הסטף הזה
O
15 מאי 2019 04:25:17טוב, שום הפתעות
פורטלנד היא בכלל לא מאצ'-אפ, אפשר לדלג לפינאלס
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
15 מאי 2019 04:26:36איפה ההגנה של גולדן,וחסר להם גובה
שעיה
15 מאי 2019 04:27:54סטף רקדן על המגרש. שחקן מדהים
שעיה
15 מאי 2019 04:30:24פורטלנד תנצח אם קנטר יטחן את גרין בפוסט.
רפיקי
15 מאי 2019 04:31:00הלוחמים נראים נהדר כרגיל ללא דוראנט.
פורטלנד חייבים להפחית את הבידודים ולהמשיך להגיע למיס מאץ' של קרי/לווינגסטון/לוני על לילארד ומקולום
שעיה
15 מאי 2019 04:33:54קולינס לא שייך לענף. שיחזירו את קנטר
עידן
15 מאי 2019 04:33:58כל כך חשוב דריימונד.לפני הפלייאוף הוריד 20 פאונד ומאז זה דריימונד של פעם
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
15 מאי 2019 04:34:30אני ממש אוהב את גולדן בלי דוראנט,
שעיה
15 מאי 2019 04:37:55איפה לברון/הארדן/ווסטברוק/דוראנט. משעמם בלי השיקוצים. אתמול לקחו לנו גם את סימונס.
חני ״מעלה את הרמה באתר״
15 מאי 2019 04:44:00הילל הוא גאון!!
בכל אופן אני חושב שהוא טועה בתחזית שלו לגבי המחצית.
Ido
15 מאי 2019 04:38:40Both team double team the ball
Hoping that green and cantor won't score
יויו דלוח במיוחד
15 מאי 2019 04:40:24כרגע פורטלנד נופלים על ריבאונד ואיבודים טיפשיים, או שמילים אחרות – נלחצים מהמעמד.
אם הם יתאפסו על עצמם הם במצב מעולה.
עידן
15 מאי 2019 04:41:39טוסטררררר
ברוך רובין
15 מאי 2019 04:42:12גארדים ארוכים כמו קליי והולידיי הם הקריפטונייט של סי גי מקולם, אין מה לעשות מאצאפ נורא בשבילו.
מלבני
15 מאי 2019 04:43:35הסיבה שגולדן יותר "טובה" בלי דוראנט זה פשוט שכלכך כיף לראות את קליי וסטף שחבל שהוא לוקח להם את הספוטלייט
עידן
15 מאי 2019 04:44:27אליפות או לא אליפות חזרתי להנות מגולדן סטייט כמו בימים הראשונים.גם אם לא יקחו אליפות הכל בסדר.
קרי קליי וגרין צריכים לשחק בווריירס עד סוף הקריירה שלהם
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
15 מאי 2019 04:55:38+1
no funny shtuff
15 מאי 2019 04:45:27מקולום מצא זמן לא לקלוע לייאפים.
החיים מחייכים לקר- יכול בכיף להכניס את ספסל היורוקאפ שלו.
רפיקי
15 מאי 2019 04:45:47אם בל חוזר לחיים זה חשוס מאוד לווריורס עכשיו כשקוק כבר לא ברמה של nba
זיו פנמה
15 מאי 2019 04:46:08אני אוהב את שתי הקבוצות. אבל..
רמת המשחק נמוכה ולא מתאימה לפלייאוף, ודאי שלא לגמר המערב. קווין קוק לא קשור למעמד והחמישיות של הווריירס נראות לפרקים כמו חמישיות D-LEAGUE במקרה הטוב או ליגה בפיליפינים במקרה הפחות טוב.
הבלייזרס לא מצליחים להתעלות מעל הבינוניות הנ"ל.
הכל עד כה
סוסמעץ
15 מאי 2019 05:09:28צודק
==
הגמר האמיתי היה מול יוסטון
==
לגמרי נפילת מתח
Ido
15 מאי 2019 04:49:51Even game so far
ברוך רובין
15 מאי 2019 04:52:02קאנטר קלט שזה לא הסרבי בהגנה, ואוכל מירורים אי אפשר לנפח יותר ממוצעים
ד"ר רזי הופמן
15 מאי 2019 04:52:49סת קארי עם שתי החטאות שאחיו לא מחטיא אף פעם….
ברוך רובין
15 מאי 2019 04:53:51ד״ר רזי זה הסיבה למה הוא נקרא סת ולא סטפן, לצערו אחיו הגדול לקח את מרב הכישרון והיופי
ד"ר רזי הופמן
15 מאי 2019 07:39:17🙂
אמא אוהבת את שניהם אותו דבר.
עידן
15 מאי 2019 04:53:03סטפןןןן
יויו דלוח במיוחד
15 מאי 2019 04:53:10קאנטר היום חושך מצרים
ברוך רובין
15 מאי 2019 04:54:32ברור זה לא הסרבית שפותחת רגליים בהגנה, אי אפשר לנפח ממוצעים.
מנחם לס
15 מאי 2019 04:54:50אפשר עכשיו להתרכז במשחק
ברוך רובין
15 מאי 2019 04:55:05בכללי לפורטלנד מאצאפ זוועתי נגד הלוחמים, זה הסיבה שרציתי את דנבר
מנחם לס
15 מאי 2019 04:55:30גריפין משדאיר את AD. הוא לא הולך לשום מקום'
עידן
15 מאי 2019 04:58:18Zion Williamson was QUICKLY whisked out of the room after Pelicans were announced the winner of the draft lottery. Source said the former Duke star was rooting to go to New York, but now is going to New Orleans.
רפיקי
15 מאי 2019 05:04:49טוב בליגה של היום הוא מסיים להתאקלם בnba בחוזה רוקי שלו. עובר לשוק גדול עם עוד סופרסטאר/שתיים לוקח כמה אליפויות חוזר לפאלקינס לאליפות נוספת וצועק new orleans this is for you
ראס א שטן
15 מאי 2019 05:07:38ציון צריך לחתום ועד סוף העונה הוא מחוץ לנא 🤣🤣
סוסמעץ
15 מאי 2019 05:00:19כמעט בוקר טוב חברים
עידן
15 מאי 2019 05:03:06אחח סוניה.משתבחת עם השנים
עידן
15 מאי 2019 05:06:25סטפןןןןןן
ראס א שטן
15 מאי 2019 05:06:44חחח סטפן פצוע ביד🤣🤣🤣🤣
יויו דלוח במיוחד
15 מאי 2019 05:07:11כשקרי משחק ככה גם כיפת ברזל לא יכולה לעצור את הטילים שהוא יורה
סוסמעץ
15 מאי 2019 05:07:34לא כוחות
==
ברור לכם, לא?
יויו דלוח במיוחד
15 מאי 2019 05:09:56לא מסכים.
המשחק כרגע בשליטה של הגולדן זה נכון אבל פורטלנד קולעים ב35% אחוז מהשדה, איבדו 10 פעמים ועדיין ההפרש עומד על פחות מ10.
מה שזה מראה שכרגע זה יותר פורטלנד משחקים גרוע מאשר גולדן משחקים טוב.
הכול פתוח לגמרי
מלבני
15 מאי 2019 05:08:09במידה ואני כל שחקן בליגה אני רוצה לעבור לשחק עם סטף, תאמינו לי בסוף יאניס יגיע לשם בטעות
עידן
15 מאי 2019 05:08:41היה 3 הפרש 2 שלשות בק טו בק של קרי ונהיה 9 אבל היה צריך להיות הרבה יותר.גולדן סטייט טובה משמעותית מפורטלנד ועושה לא מעט שטויות שנותנות לפורטלנד לחזור
זיו פנמה
15 מאי 2019 05:10:51מדויק
רפיקי
15 מאי 2019 05:08:57קווין דוראנט בהצלה בניו אורלינס היה נחמד איתך
זיו פנמה
15 מאי 2019 05:13:00🙂
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
15 מאי 2019 05:09:44משחק נוראי של פורטלנד. 2 אסיסטים על 8 איבודים לצמד לילארד את מקולם. 5 מ-16 מהשדה.
.
אני מחזיק להם אצבעות שזה ג'ט לג של אחרי סדרה בת 7 משחקים, ושבמחצית ה-2 הם יתאוששו.
בגלל שבקלות "רק" 9 הפרש יכול להפוך ל-"כבר" 9 הפרש (בדרך ל-19).
no funny shtuff
15 מאי 2019 05:10:15פורטלנד רכים כמו חמאה במיקרו. מה עם קצת קשיחות, טיפה לכלוך?
מחצית אנמית כמו משחק קדם עונה.
פורטלנד התקרבו כמה פעמים לפוזשן אחד, אבל רפיון וחוסר ריכוז לא איפשר להם להשוות/לעלות ליתרון.
אלי לס
15 מאי 2019 05:15:08מה שיפה אצל הלוחמים ויש שלא יאהבו את זה, שהם מרימים את הרמה בהתקפה ובהגנה בהתאם לקבוצה השניה. כרגע לא נצרכת העלאת הרמה כי פורטלנד אכן רכים
זיו פנמה
15 מאי 2019 05:11:51זה גמר פלייאוף מערב זה? … באסה …
יש קצת אקשן רק כשגרין או קרי על המגרש. זהו
סתם אחד
15 מאי 2019 05:11:59מישהו עוד לא שם לב לשינוי במשחק של ג"ס ללא דוראנט?
אני מעדיףת הרבה מעדיפים – כדורסך זורם גם אם פחות נקודות אבל יפה יותר "פדררי" יותר
זיו פנמה
15 מאי 2019 05:14:33בגדול אתה צודק, אבל.. קשה להינות כשקוק, ליבינגסטון, ג'רבקו ולוני משחקים בו זמנית על הפרקט.. זה התאים, אולי, למשחק גמור במהלך העונה כשחצי מהקהל כבר בדרך הביתה, אבל רבאק – גמר המערב?? לא מתאים, לא יפה לעין ולפרקים מביך.
סתם אחד
15 מאי 2019 05:18:21צודק, אבל ככה זה היה פעם – רבע שני וסוף שלישי/תחילת רביעי משחקים הנערים והבליץ מגיע בהתחלה ,ברבע השלישי המפורסם וב-8 דקות האחרונות. דוראנט באמת גרם לגולדן להיות כל הזמן עם 2-3 כוכבים על הפרקט ופחות שוטף
זיו פנמה
15 מאי 2019 05:23:45כן – אבל לא בשלב כזה בפלייאוף ובתדירות כזו
סתם אחד
15 מאי 2019 05:32:22עם כל הכבוד זו פורטלנד – הסידרה תהיה כזו גם בהמשך
חני ״מעלה את הרמה באתר״
15 מאי 2019 05:15:29מצד אחד ido כתב שההפרש לא היה גדול ואז באותה שורה- היה צריך להיות גדול יותר. משאלות תשאירו בבית. כאן הבית-לניתוחים-טקטיים-ולא למשאלות
ברוך רובין
15 מאי 2019 05:12:22זה היה צפוי , סטף כל הזמן חוגג על פורטלנד. אין מאצאפ יותר נורא למקולום מקליי תומפסון , וקאנטר בסדרה הזאת כמו חמאם טורקי לא יעיל
סתם אחד
15 מאי 2019 05:14:56ומנסיון כשחקן – ברגע שהרבה שחקני ספסל משתתפים וזורקים יותר – תקבל מהם יותר גם בהגנה. מתי פעם אחרונה ראיתם ברבע שני כל כך הרבה זריקות של שחקני הספסל ב-3 השנים האחרונות?
דוראנט אדיר אבל
חני ״מעלה את הרמה באתר״
15 מאי 2019 05:16:42מה חשוב מה סתם אחד כותב
זיו פנמה
15 מאי 2019 05:25:23זה לא סְתָם זה סָתַם
מלבני
15 מאי 2019 05:15:10קאנטר לא רוצה שהאוהדים בטורקיה יפספסו שום סל שלו אז הוא לוקח רק ריב
הממזר של סטוקטון
15 מאי 2019 05:16:55קאנטר צריך טורטית.
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
15 מאי 2019 05:25:53summer league came early this year
מלבני
15 מאי 2019 05:30:24קארי לא אנושי
עידן
15 מאי 2019 05:30:34סטפןןןןןן חיים של סוניה
עמירם
15 מאי 2019 05:33:28סטפן לא קיבל כאלה זריקות פנויות כבר חודש
no funny shtuff
15 מאי 2019 05:31:28אמינו עוד רגע נעצר על שוטטות.
לא מתאים לרמות האלה.
.
סטוטס חייב לשנות גישה אחרת זה סוויפ בהנף עפעף.
ראס א שטן
15 מאי 2019 05:33:09חחחח
זיו פנמה
15 מאי 2019 05:32:01אם אני אוהד של פורטלנד (ואני מחבב אותם האמת) – אני מתבייש בגישה שהם הגיעו למשחק הערב: רכים, הססניים, לא בטוחים בעצמם. נכון, ההגנה של הווריירס מצוינת, אבל לא ייתכן שכל כדור אבוד, כל מלחמה על כדור, כל רגע שצריך אקסטרה – זה של הווריירס.
נתן גולד
15 מאי 2019 05:32:02איזו הגנה נוראית של פורטלנד. בייחוד על הפיק אנד רול. חבל שדנבר לא עברו אותם הם לפחות היו יכולים לתת ללוחמים קצת יותר פייט.
ג'ורג' עובדיה הסקרן
15 מאי 2019 05:32:08קרי נפלא וג"ס הרבה יותר טובים מפורטלנד עם או בלי דוראנט, אבל לוני עכשיו *זז בחסימה* ולא נתן ללילארד להגיע לקרי. זה טקסט-בוק עברת תוקף.
רפיקי
15 מאי 2019 05:32:37פעם איזה מישהו בהופס כתב שקרי שחקן משלים אמרתי אני אשמור את זה לאיזו מסיבה
ראס א שטן
15 מאי 2019 05:32:44חחח איך סטפן אוהב לשחק מול לילי כריות איש לא יוצא עליו בפיק אנד רול כל שנה טוחן אותם דוראנט ינוח עד הבאקס.
ליליארד הוריד ל3 הפרש לקראת סיום ואז עשה ווסטברוק וחירב לפורטלנד. רבע 3 סטפן מפגיז מה3 ואיש לא יוצא קנטר מתחת לסל ובהתקפה הוא מחפש את יוקיץ 🤣🤣
ברוך רובין
15 מאי 2019 05:40:06זה כשגילרי מייעץ לקבוצה, לא לצאת על קרי בפיקאנדרול זנ מוות בייסורים, אני מעדיף כל יום לתת לגרין ו לאיגודלה וליוונגסטון לנסות לקבור אותך מאשר קרי, רק תחשוב מה היה קורה אם היו משחקים מול פילי במקום הנכים של טורנטו
חני ״מעלה את הרמה באתר״
15 מאי 2019 05:32:49טוב , לילה טוב לכולם אני לא הולך לבזבז זמן על החבורה הזאת
סתם אחד
15 מאי 2019 05:34:35ביי ביי מלילארד
עידן
15 מאי 2019 05:33:08Clippers special consultant Jerry West has agreed to a new contract to stay with the franchise, league sources tell @TheAthleticNBA @Stadium.
O
15 מאי 2019 05:35:04הרייטינג למשחקים 2-4 הולך להתחרות בשידורים חוזרים של ערוץ הקניות
מלבני
15 מאי 2019 05:35:23איגו השחקן שישי הטוב בהיסטוריה
עמירם
15 מאי 2019 05:36:11גולדן סטייט עם הגנה משובחת
באו חמים מיוסטון
רק הגריק פריק יצליח להתמודד עם זה וזה רק אולי
O
15 מאי 2019 05:38:52אל תעשה צחוק, ראית את הסגל של מילווקי? 3 דרגות הבדל
עד עכשיו לא נתקלו ברמה שמתקרבת לזה, הבלוף שלהם ייחשף חד ואכזרי
no funny shtuff
15 מאי 2019 05:37:00אז לילארד נפצע בהמסטרינג.
Zzzzzz….
IDO
15 מאי 2019 05:38:10חושלאימא של הספלאשס
ראס א שטן
15 מאי 2019 05:38:58פשש סאחה על סטיב קר מישהו יודע למה הוא שומר דאבל וטריפל טים על ליליארד? שכולם מחכים לו עוד לפני המהלך?
אני חשבתי שצריך להקשיב לברט בראון שלא צריך.
עזוב קר תן לו לשחק אחד על אחד מול קרי שיהיה כוחות בחייאת
ברוך רובין
15 מאי 2019 05:42:24ברור, הקטע שזה לא דאבל טים כמו מטומטם כל הזמן, זה דאבל טים חכם, אבל עזוב שמעון המטומטם האריס החתים את בראון לעוד שנה מגיע לארגון הזה שאני אוהב אותו להירקב עם הברית האוסטרלית
IDO
15 מאי 2019 05:52:36בראון מבוסטון. אני בתור אוסטררלי אואגינל לא מבין מילה ממה שהוא אומר. בעסטאן.
עידן
15 מאי 2019 05:39:15הווריירס לא יודעים לסגור משחק
זיו פנמה
15 מאי 2019 05:42:09אז איך הם זכו באליפויות?
עידן
15 מאי 2019 05:46:59אני מדבר על השנה הובילו 20 והפסידו משחקים
זיו פנמה
15 מאי 2019 06:02:05מסכים איתך לגבי העונה..
זיו פנמה
15 מאי 2019 05:40:00מק'ולם שומר את הבלייזרס במרחק הפסד מכובד בשלב זה.
אגב – למישהו יש מושג לאן נעלם ג'ק ליימן מהרוטציה? שחקן נהדר לטעמי
ברוך רובין
15 מאי 2019 05:43:50אני לא יודע מה מכובד הם בקצב של לחטוף 20 הפרש. פורטלנד אין לה כלים מול גולדן סטייט זה הסיבה שדנבר הייתה עדיפה משמעותית , לפורטלנד יש מאצאפ מהגיהנום נגדם
זיו פנמה
15 מאי 2019 06:03:00ברוך הכוונה ב'מכובד' הייתה ביחס ישיר לאיך שהם נראים הערב.. כמו שהם נראים הם היו צריכים לקבל 30 ולא 10 הפרש
רפיקי
15 מאי 2019 05:42:35למה הארדן לא בבלוג החי שלנו?
מה עוד יש לו לעשות עכשיו?
ברוך רובין
15 מאי 2019 05:44:28יושבות עליו בין 3-4 חשפניות גם אני הייתי מעדיף את זה במקום הבלוג החי
עידן
15 מאי 2019 05:46:08הנה הווריירס מתחילים עם השטויות הרגילות והפער מצטמצם
IDO
15 מאי 2019 05:49:46רודני נכנס למשחק
IDO
15 מאי 2019 05:50:4677:71. זה הולך להיות צמוד
Fean g
15 מאי 2019 05:51:31זריקות עונשין 22-3 לפורטלנד, אבל כמובן שהשופטים תמיד עם גולדן סטייט…
Adiso33
15 מאי 2019 05:52:12דוראנט השחקן המשלים הטוב בהיסטוריה
ראס א שטן
15 מאי 2019 06:13:52חחח חכה לבאקס. קווין יסדר. מול פורטלנד לא באמת צריכים אותו
no funny shtuff
15 מאי 2019 05:52:13סטוטס צריך להתמיד עם אמינו על הספסל.
לילארד חייב להיות יותר אקטיבי, קלע עכשיו את סל השדה הראשון מאז הדקה הראשונה של הרבע הראשון.
סימור
15 מאי 2019 05:53:43שימו לב לכמות זריקות העונשין בין גולדן לפורטלנד.
פער מטורף לטובת האורחים
רפיקי
15 מאי 2019 05:53:50רואים תעייפות על קרי וקליי.
אם הם יסיימו את הסדרה בארבע/חמש ובמזרח זה יסתיים בשבע זה יכול להיות משמעותי מאוד
Adiso33
15 מאי 2019 05:57:02איישה קארי הפכה לסופגנייה ממולאת והיא בוכה שגברים לא מתייחסים.
סונייה עושה וויל האנטינג…הולכת ונהיית צעירה משנה לשנה.
עידן
15 מאי 2019 05:58:19סוניה משתבחת אבל איישה יפה גם בגרסה המלאה
no funny shtuff
15 מאי 2019 05:58:52פורטלנד עם הגנה נוראית.
עידן
15 מאי 2019 05:59:05קוק כל כך חשוב
IDO
15 מאי 2019 05:59:52זה מכוחך. ההרכב השני שלהם מנצח את המשחק.
IDO
15 מאי 2019 06:00:09מי זה ה COCK הזה ?
עידן
15 מאי 2019 06:01:57הרכז משנה שעברה שנכנס לסגל בפלייאוף במקום כספי כי קרי נפצע לפני הפלייאוף וקיבל חוזה
רפיקי
15 מאי 2019 06:03:38וקנה לעצמו 6 מליון אויבים
חחחח
15 מאי 2019 06:09:03רואים nba באושוויץ?
עידן
15 מאי 2019 06:00:18רודני הוד בפורטלנד חוזר לימים ביוטה לפני דונובן מיטצל ששם היה בטריו עם הייורד וגובר
עמירם
15 מאי 2019 06:00:28השופטים ממש מנסים אבל קשה להשאיר צמוד.
no funny shtuff
15 מאי 2019 06:00:31היחיד שהגיע למשחק מפורטלנד- רודני הוד
עידן
15 מאי 2019 06:00:38טוסטררררררר
no funny shtuff
15 מאי 2019 06:02:13פשוט הזוי איך פורטלנד משאירים את תומפסון וקודם את קרי חופשיים לשלוש.
כאמור, הגנה נוראית. סטוטס צריך לעשות עבודה יותר טובה.
עמירם
15 מאי 2019 06:02:41פלוס 16 מהקו לפורטלנד אם שואלים למה המשחק לא ב25 הפרש
זיו פנמה
15 מאי 2019 06:04:26לדעתי אפשר לסכם את העניינים במשפט אחד: פלייאוף מנצחים בהגנה. כל היתר זה בונוס.
רפיקי
15 מאי 2019 06:05:11זה יהיה עוד סוויפ של הווריורס בגמר המערב.
והפעם זאזא לא ירה באף אחד
עמירם
15 מאי 2019 06:06:16להשאיר את ההרכב הזה עד שפורטלנד יצמצמו לפחות מעשר.
no funny shtuff
15 מאי 2019 06:07:23לילארד כל כך פאסיבי.
לא זורק לסל בכלל
ראס א שטן
15 מאי 2019 06:08:46קרי>ליחיארד
קליי>מקולום
איגי>הארקלס
גרין>אמינו
לוניסטוטס
אז למה אנשים פה מאוכזבים מפורטלנד אני לא מבין.
הסיכוי היחיד של פורטלנד לנצח בסידרה זה אם ברט בראון מחליף את קר.
וזה בלי שדיברנו על הדוראנטולה. נצחון במשחק 1 יהיה הישג נפלא. 2 נצחונות יהיה מדהים עבורם.
ראס א שטן
15 מאי 2019 06:09:36קנטר>לוני
ברוך רובין
15 מאי 2019 06:12:42שמעון זה לא רק זה יש עניין למאצאפים, זה קבוצה עדיין לא הבנת לא משווים ככה שחקנים, ולפורטלנד אין מאצאפ גרוע יותר מקרי וקליי , הם לא מסתדרים עם גארדים ארוכים הגנתית (קליי הולידיי רונדו…) קאנטר לא מתאים לסדרה, הם משחקים בדיוק לסגנון של גולדן סטייט אין להם לאנס בכלל
ראס א שטן
15 מאי 2019 06:17:19זה רק על הנייר ברוך חומרי הגלם. מנה עם חומאי גלם יותר טובים אמורה לצאת יותר טובה אם לא יש בעיה בשף? כימיה וכו זה קטע של שף בין החומרים.
הרי כל שף ירצה בתחרות לקבל את חומרי הגלם הטובים ביותר.
זיו פנמה
15 מאי 2019 06:08:59לליבינגסטון יש זריקה ייחודית: הוא מרים את הכדור מעל הראש ואז דמות בלתי נראית דוחפת אותו בגב והוא מועד קלות קדימה בעודו משחרר את הכדור. תופעה מוזרה בהחלט
רפיקי
15 מאי 2019 06:10:00עדיף לקר לא לעלות יותר את סטף
זיו פנמה
15 מאי 2019 06:10:48הוא יחזיר אותו עכשיו.. הכל צפוי בנ.ב.א
זיו פנמה
15 מאי 2019 06:11:23הוא שאמרתי
רפיקי
15 מאי 2019 06:11:24כן
רפיקי
15 מאי 2019 06:11:01זה גמור וחבל על כל דקה
סימור
15 מאי 2019 06:11:10חא מבין את התגובות פה.
גם20 הפרש בשני המשחקים הראשונים לגולדן לא אומרים כלום ושומדבר פרט לחוויית הצפיה שלנו.
הסדרה הזו בעיקר תוכרע במה פורטלנד תעשה אצלה בבית. יגיעו ל2:2 זו סדרה של 50/50 גם אם דוראנט חוזר
וזה בהנחה וגולדן תנצח את המשחק השני, פורטלנד ניצחו בחוץ את אוקלוהומה ודנבר(פעמיים!) ומשתי הקבוצות הללו הן קיבלו תבוסות, לא צריך לזלזל בזה
חחחח
15 מאי 2019 06:14:41אתה חדש פה? ראית מה גולדן סטייט עושה במערב כבר 5 שנים?
הסדרה הזו לא תוכרע בפורטלנד. היא הוכרעה עוד כשהיה שיער על הראש של רודני הודו
ראס א שטן
15 מאי 2019 06:18:03חחחחח
עידן
15 מאי 2019 06:19:36חחחח
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
15 מאי 2019 06:11:19אולי גם פורטלנד תנצח הערב בקרב הטקטי. וזה חשוב להמשך
סימור
15 מאי 2019 06:12:27לא*
ברוך רובין
15 מאי 2019 06:13:34לאבד 19 כדורים מול גולדן סטייט? אפילו הדרים טים הייתה מפסידה
מנחם לס
15 מאי 2019 06:13:52אני במשחק אתכם אבל הייתי צריך להכניס מאמר של אהרון שדה ולעשות מעורב. המשחק הזה גמטר. אחוזי הקליעה משלוש זה ההבדל
זיו פנמה
15 מאי 2019 06:23:14טעות דוק. ההבדל הוא בהגנה ובגישה למשחק.
מנחם לס
15 מאי 2019 06:15:37הווריורס עם כמעט 50% מה-3. פורטלנד 30%
עידן
15 מאי 2019 06:16:13שואו טיים
חחחח
15 מאי 2019 06:17:47היה יותר מתח בין אסטוניה וסן מרינו בחצי האירוויזיון
ראס א שטן
15 מאי 2019 06:19:20פורטלנד מופתעים שספלאש לא זורקים קלינגים כמו ראס וגורג
אשך טמיר המקורי
15 מאי 2019 06:27:22הכל בגלל שסטוטס שכח לאחל בהצלחה… כל ההכנה הטקטית השתבשה
עידן
15 מאי 2019 06:20:19חולה על דונקיייי
ראס א שטן
15 מאי 2019 06:20:23קאספנייק יכול לנוח עד יאניס בשקט גם דמרקוס.
הבאקס מתבאסים שהם לא במערב
IDO
15 מאי 2019 06:21:30I CALL THIS GAME
WARRIORS BY A LOT
זיו פנמה
15 מאי 2019 06:22:46יסלחו לי אוהדי פורטלנד (ואני ביניהם..) – זו כבר התעללות בגווייה..
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
15 מאי 2019 06:23:06בדרך לסוויפ 0:3
אשך טמיר המקורי
15 מאי 2019 06:23:58אוי, פורטלנד.
הקבוצה שלא צריכה להיות שם.
הייט אשברי
15 מאי 2019 06:24:05יש כדורסל יותר מהנה מרביעית האמפטונס ?
אשך טמיר המקורי
15 מאי 2019 06:25:38nope
עידן
15 מאי 2019 06:28:54חזרתי להנות.
אשך טמיר המקורי
15 מאי 2019 06:24:50וואו ליימן במגרש !!!
no funny shtuff
15 מאי 2019 06:25:06קליי תומפסון זרק מהשדה פי 2 מדמיאן לילארד.
עמירם
15 מאי 2019 06:27:05דמיאן ג’ונס צריך לעבוד על הרגליים בחדר כושר, עדיין נראה כמו ילד בתיכון.
הממזר של סטוקטון
15 מאי 2019 06:30:50רק חזר מפציעה. אני בכלל לא ידעתי שהוא בחיים..
עידן
15 מאי 2019 06:27:46בוקר טוב לאדם ולילי ריגר
אשך טמיר המקורי
15 מאי 2019 06:28:30קליי זה האיש שאני הכי אוהב בליגה.
עידן
15 מאי 2019 06:30:07בטופ 3 שלי
זיו פנמה
15 מאי 2019 06:28:57זה היה ערב מביך בהיסטוריה של הבלייזרס
ברוך רובין
15 מאי 2019 06:30:18זה היה צפוי זיו אני לא יודע מה אתה מופתע, אמרתי לך שזה לא יהיה הפסד בכבוד גם כתבתי שלא שווה לקום לסדרה הזאת אין להם מאצאפ מולם בעיקרון עד הגמר לא שווה לצפות גם טורנטו יפורקו על ידי מילווקי
רפיקי
15 מאי 2019 06:31:04יום טוב
לא נהנתי כל כך ממשחק של הווריורס מאז הפעם האחרונה ש… דוראנט לא שיחק
נתן גולד
15 מאי 2019 06:49:31לא נהנית כל כך ממשחק מאז… הפעם האחרונה שלא עשו עליהם הגנה.
ההגנה של פורטלנד בפיק אנד רול הייתה מביכה, כמעט כל השלשות שקרי הכניס היו פנויות לגמרי. מקווה מאוד שדוראנט יעזוב ואז האוהדים של הלוחמים יבינו מה הוא באמת היה שווה בשבילם.
הממזר של סטוקטון
15 מאי 2019 06:33:13מצלמות TNT מחדר ההלבשה באורקל חושפות
איך המהפכן קאנטר מתמודד עם דונקי וצום הראמדן
.
https://m.youtube.com/watch?v=WlJOYOlhcwk
עמירם
15 מאי 2019 06:33:23שוחטים את קאנטר, מסכן.
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
15 מאי 2019 06:42:05סטף קליי 12 מ 24 לשלוש
לילארד מקולום 11 מ 31 מהשדה
לא באותה ליגה בכלל
אשך טמיר המקורי
15 מאי 2019 06:42:37דוריס ברק מוסרת שהבלבול, ההססנות וכל האיבודים של פורטלנד נבעו מכך שסטוטס שכח לאחל להם בהצלחה.