4 משחקי פלייאוף נהדרים הערב. בוסטון תחפש להיות הראשונה שעושה סיבוב שני עם סוויפ על הפייסרס בזמן שהווריורס, הראפטורס והבלייזרס ינסו להגיע ליתרון 1-3 כמעט בלתי הפיך.
20:00-אינדיאנה פייסרס-בוסטון סלטיקס
מצב הסדרה: 3-0 לבוסטון.
ויקטור פראנקל היה ניורולוג יהודי, שהתפרסם בעיקר בזכות שיטת הלוגותרפיה וספרו הידוע "האדם מחפש משמעות". בספרו פראנקל, ניצול אושוויץ, טען שחירותו האחרונה של האדם היא חופש המחשבה, או במילותיו בחירת עמדתו ביחס למערכת סיבות נתונה. אתגר מחשבתי דומה עומד בפני הפייסרס היום.
אף קבוצה לא חזרה מ-3-0 לניצחון בשבעה משחקים. היו 3 קבוצות בלבד שחזרו מ-3-0 ל-3-3 לאורך ההיסטוריה ולא סביר שזה יקרה מול בוסטון של קיירי אירווינג, מי שחתום על קאמבק הפלייאוף הגדול בכל הזמנים. איך אפשר לעלות למשחק בידיעה שזה כנראה המשחק האחרון שלך העונה?
הפייסרס ילחמו היום, למרות הכל, כי זה מה שהם עושים. הגנת הברזל שלהם הצליחה להביא אותם למקום החמישי במזרח גם בלי ויקטור אולדיפו ולשלושה משחקים צמודים מול בוסטון עדיפה בהרבה. מה הם יכולים לעשות כדי לנצח?
שינוי בחמישייה יהיה התחלה טובה. הדקות הטובות שלהם במשחק השלישי היו כשטייריק אוואנס שיחק. הוא השחקן היצירתי ביותר שיש לאינדי כרגע ושווה מקום בחמישייה, אולי על חשבון דארן קוליסון האנמי. אפשרות מעניינת נוספת היא לתת לדומאטס סאבוניס עוד דקות במקום מיילס טרנר. סאבוניס שחקן התקפה טוב יותר ויכול לייעל את ההתקפה המקרטעת של הפייסרס.
מה קורה בבוסטון? הם לא משחקים כדורסל טוב במיוחד, אבל כרגע מספיק טובים בשביל סוויפ ועלייה שלישית ברציפות לסיבוב השני. חוסר היציבות של כל הקבוצה מלבד אירווינג מורגש, אבל הם מנצחים. אני חושב שבגלל השמרנות של מקמילן, ההגנה הנהדרת ופערי האיכות זה יסתיים בניצחון רביעי של בוסטון.
22:30-לוס אנג'לס קליפרס-גולדן סטייט ווריורס
מצב הסדרה: 2-1 לווריורס.
אחרי הקאמבק של הקליפרס במשחק 2, גולדן סטייט הגיעה למשחק השלישי כדי לסגור את הסיפור. היא עשתה את זה עם אנדרו בוגוט בחמישייה והשילוב שלו עבד נהדר, שלוש שנים אחרי שעזב את האלופה הנצחית. 14 ריבאונדים, 5 אסיסטים והנעת כדור נהדרת (73% מהזריקות של הווריורס היו חופשיות) היו האקס פקטור במשחק הזה, לצד 38 נקודות של קווין דוראנט העצום שנהנה מההתקפה הזאת.
החזרה של בוגוט הייתה משמעותית גם בהגנה. הוא שומר חכם יותר מלוני הפיזי והתפקיד של לוני מהספסל מאפשר לו לסגור את הארל בדקות שלו – הנשק ההתקפי השני בחשיבותו בקליפרס. בוגוט בצבע אפשר לדריימונד גרין לחזור לתפקיד ההגנתי של 2015 ו-2016 ובמהלך משחק 3 הוא ודוראנט שמרו בחופשיות על זריקות מרחוק, למנגינת ליבו של דנילו גלינארי. גלו לא יחטיא כל כך הרבה גם במשחק הזה, אבל לא יהיה לו קל.
מעבר לפתיחה של בוגוט בחמישייה, גולדן עשתה עוד כמה התאמות הכרחיות. אנדרה איגודלה שמר על לו וויליאמס רוב המשחק ועצר אותו על 2 מ-7 מהשדה ו-2 איבודים לעומת 4 אסיסטים. לו-וויל זה השחקן היוצר הטוב ביותר של הקליפרס וכשהשומר האישי הטוב ביותר, לפחות בפלייאוף, של הווריורס עליו קשה לקליפרס ליצור. במשחק הזה איגודלה שמר עליו ב-30 פוזישנים וקליי תומפסון ב-4, לעומת 13 ו-29 במשחק השני. הבדל משמעותי ויהיה מעניין לראות את התשובה של ריברס – האם הוא יעביר את וויליאמס לחמישייה בניסיון להפריד את הדקות שלו ושל איגי.
אני לא חושב שזה יקרה. הקליפרס ינסו להמשיך לבודד את בברלי כשומר של דוראנט, מה שעבד במשחק השני. במשחק 3 דוראנט קלע באחוזים גבוהים מול בברלי, אבל ההתקפה הייתה פחות יעילה כשהרכז שמר על אמ.וי.פי הגמר. וויליאמס שומר חלש בהרבה וגולדן תנסה לתקוף אותו פעם אחר פעם כשיפתח.
מה הקליפרס כן יכולים לנסות? לקוות ליום טוב יותר. 26.4% מהשדה בזריקות חופשיות בבית זה מזעזע ולא סביר שיחזור על עצמו. אולי ניסיון להאטת הקצב עם גבוה נוסף ליד זובאץ (הארל?) יכול להשפיע, אבל העיקר יהיה הרחקת איגודלה מוויליאמס. זה המפתח של המשחק הערב והסיכוי הכי טוב של החבורה הסימפטית מאל איי. גם אם הם יצליחו, שום דבר לא מבטיח שקרי, תומפסון או דוראנט לא יקלעו 50 נקודות במספר נמוך מאוד של זריקות. לכן אני חושב שנראה שואו נוסף וניצחון מוחץ של גולדן סטייט.
02:00-אורלנדו מג'יק-טורונטו ראפטורס
מצב הסדרה: 2-1 לטורונטו.
אורלנדו צמצמה פיגור של 17 נקודות במשחק השלישי, שנגמר בהפסד בסופו של דבר. איך היא עשתה את זה? הכניסה את מארק גאסול לבעיית עבירות. כשהספרדי לא על המגרש ניקולה ווצ'ביץ' היה משוחרר בהרבה וזאת מגמה שבולטת לכל אורך הסדרה – יש לווץ' 7 מ-23 מהשדה כשגאסול על המגרש ו-6 מ-11 כשהוא על הספסל, נוסף להבדל עצום ביעילות ההתקפית (96.6 לעומת 118.9). אם הוא יגיע לבעיית עבירות פעם נוספת יהיה קשה לטורונטו.
נקודת חוזק נוספת של המג'יק הייתה ההגנה על קוואי לנארד. היה לו יום רע בלי קשר להגנה עצמה כשהוא החטיא הרבה זריקות טובות ופתוחות, אבל ארון גורדון הצליח להאט אותו באופן יחסי אחרי משחק 2. לא סביר שבמשחק הבא הוא יהיה כל כך חלש, אבל ההגנה היא סימן מעודד.
הם לא הצליחו לשמור ככה על סיאקם. הוא נתן משחק נהדר והראה את האיום הכפול של הראפטורס בעמדות הפורוורד, למרות שהם עדיין לא היו רחוקים מניצחון ואולי היו מנצחים אם אוון פורנייה לא היה מסיים עם 1 מ-12 מזעזע.
מה יכול להדאיג את טורונטו? לא הרבה. הם שיחקו טוב ובלי בעיות עבירות לגאסול, קוואי ולאורי כנראה היו שומרים על יתרון 17 הנקודות המשכנע שלהם. הספסל שלהם, מלבד איבקה, לא פקטור בסדרה. זה מציף בעיה מהעונה הסדירה בה לאורי היה מנהל המשחק באופן כמעט בלעדי ויכול להיות שנראה את הראפטורס מנסים ללחוץ אותו עם שומר גבוה שמגיע לסגור לו נתיבי מסירה, למשל ג'ונתן אייזק. טראפ במקרה כזה הימור, אבל כמעט הכרחי.
החמישייה של טורונטו חכמה ויודעת לנצל מיס-מאצ'ים כשיש כאלה, מה שבלט במשחק 3. לצד הציפייה ההגיונית שקוואי לא יסיים משחק נוסף עם 6 איבודים ו-5 מ-19 מהשדה אנחנו נחזה בניצחון של טורונטו.
04:30-אוקלהומה סיטי ת'אנדר-פורטלנד טרייל בלייזרס
מצב הסדרה: 2-1 לפורטלנד.
אחרי שתי תצוגות התקפה מחפירות בחוץ אוקלהומה חזרה לעצמה וניצחה את המשחק השלישי. הביתיות הפכה 10 מ-61 מצטבר מהשלוש בשני המשחקים הראשונים ל-15 מ-29 מרשים, אבל היא לא השינוי היחיד.
הת'אנדר השתמשו היטב בסטיבן אדאמס שנע טוב בלי הכדור וסידר לא מעט נקודות קלות, כפי שפירט כאן יניר רובינשטיין שלנו. ג'ורג' עצר את לילארד ומקולום על 3 מ-12 משותף מהשדה מולו, ווסטברוק ניצל את האתלטיות שלו מול שומרים גבוהים והנעת כדור נפלאה של השניים ושרודר סידרה לאוקלהומה הרבה זריקות פתוחות.
מה הבלייזרס יכולים לעשות כדי לנצח במשחק הבא? קודם כל, להמשיך את השמירה הטובה על פול ג'ורג'. המועמד לאמ.וי.פי (לשעבר) סיים את המשחק השלישי עם 3 מ-16 ועדיין לא הגיע לסדרה הזאת. מו הרקלס סוגר אותו נהדר ונראה שהבלייזרס למדו מהעונה הסדירה בה PG13 קלע עליהם בכמויות. הם צריכים לאבד פחות – לילארד, מקולום והרקלס איבדו ביחד 11 כדורים. קבוצה ארוכה כמו אוקלהומה מסוכנת במעבר ולכן מסוכן להתרשל בכך מולה.
הגנתית, השאלה היא כמה הם יכולים להגביל את המסירות של אוקלהומה. ווסטברוק בא למשחק הקודם בראש הגנתי יותר כשהוא לא רדף אחרי ריבאונדים ומסר היטב (11 אסיסטים, 3 אסיסטי הוקי – מסירות שהובילו לאסיסטים) וזה השפיע לטובה. כשהוא משחק ככה השילוב שלו עם שרודר לא הרסני כמו המשחקים הקודמים. ג'ורג' פצוע ו-ווסטברוק צריך להוביל עכשיו, אבל לא סביר שבמשחק הזה הרול פליירס של אוקלהומה יקלעו שוב ב-13 מ-15 מחוץ לקשת.
יש המון שאלות הערב, במשחק המרכזי של הלילה. אני חושב שהכוכבים יכריעו אותו. במשחק הקודם לילארד ומקולום קלעו כמות זהה של נקודות לווסטברוק וג'ורג', אם כי ביעילות עדיפה. היום יש לי הרגשה שנראה משחק גדול של ג'ורג' בדרך ל-2-2, אולי עם הארכה. אוקלהומה לוקחת.
מהמר על הפתעה היום. המג'יק מנצחים.
בוסטון
גולדן
אוק
אני הימרתי 2-0 לדורטמונד וצדקתי !! סתכל באירועי דיומא
תודה רועי על הסקירה,
גולדן צריכים להריץ את ההרכבים שלהם עם בוגוט ולחילופין עם איגי, כניסוי כלים לפני מה שנראה כמו הגמר האמיתי מול הארדן וחבורתו בסיבוב הבא
כשראס לא הולך ראש בראש ו"אני אראה לו מזה" הוא שחקן אדיר.
הבעיה שהוא ממש מתפתה לזה.
הייתי רוצה לראות אותו יותר בלי הכדור כאשר שרודר הוא זה שמוליך את הכדור.
ראס יותר מסביר בקאץ-אנד-שוט מה3 מאשר שהוא מנסה לכדרר על הקשת ולעלות לזריקה.
יש גם את התרגיל היפה הזה שהם מייצרים כאשר ראס מוביל את הכדור ומעביר לשרודר שעובר את השומר בעזרת החסימה של "הודור" (אשך אתה גדול עם הכינוי הזה חחחח) ומתפנה לזריקה ממש על קו העונשין (הם עושים את זה דיי הרבה במחצית השנייה ואפילו 4-5 התקפות ברציפות).
מקווה לניצחון היום ולגמור את הסדרה ב6 בבית.
פרייבורג מחפשת להשוות נגד דורטמונד אבל תחטןף 2-0 . בינתיים קיבלה רק אחד למרות שמתאמצת
דורטמונד צריכה 3 נקודות כדי להיות נקודה פחות מבאיירן. כעת זה 4 הפרש
בנזמה עם 2…..
בה-נה-גי-חהההההה
תודה רועי פריוויו מצויין . הימורים : בוסטון ( לאינדיאנה אין סיכוי ) , אורלנדו ( בכל זאת משחק ביתי ) , גולדן סטייט ( הלוחמים התעוררו מהתרדמה ) , אוקלהומה ( הקבוצה עם הגב לקיר )
ליל כרגע במטווח על השער של טולוז
אם כבר הזכרת את קיירי, לברון, והקאמבק הגדול בכל זמנים בהקשר של משחק הדחה, שווה שוב להיזכר:
קליבלנד שיחקה 3 פעמים רצופות משחק הדחה, בסדרת הגמר, וניצחה פעם אחר פעם, בתצוגות שיא של הצמד. את קבוצת ה-9-73. פעמיים מזה באורקל.
לא היה דבר כזה, גם לא תראו יותר. אגדה.
ליל תכבוש אחד או שנים?
מקום שני בליגה כרגע
טולוז ופרייבורג מאוד מתאמצות אבל רואים (מי שצופה ) את הפער
עוד כדור של ליל לשמיים. עד מתי?
ליל כבשה!!!!!!!!!!!!!!11
מסכים לגמרי. סדרה שנזכור עוד 50 שנה לפחות.
כן, הם אנדררייטד, קבוצת בידודים אדירה, לא פחות משאקובי
ערב חם, תודה רבה על הפריוויו
טולוז כמו ברווז. נאנט במשחק השני כבר כבשה שלישיה
עוד הצלה של השוער
יש מצב הלילה שפריס סן ז'רמן לוקחת אליפות בתיקו? או שרק ניצחון יעשה את זה בצורה מכובדת?
שוער טולוז מצליח להרחיק
עוד הצלה. הייתי חוטף התקף לב אם הייתי מאמן .
מוזמן להתלהב ממשחקי היום באירועי דיומא 🙂
תסתכל איך ניחשתי שם 0-2 לדורטמונד !!!!!!!!!
טולוז מנסה לתקוף ולעקוץ אך מפקירה את העורף החשוף גם ככה
התבלבלתי בפוסט . סליחה !
הכל טוב 🙂 תמשיך להגיב, ומלא בהצלחה לליברפול היום
אולי תארגן פוסט לרגל זכייתה של פ.ס.ז' באליפות? לליל כבר אין סיכוי בלי קשר לתוצאה הלילה של קבוצת האורות
מקווה שקרדיף תחולל סנסציה ותיקח נקודה מהקבוצה השנואה עלי בתבל .
במקרה של ליברפול היא צריכה את הנקודות
זזים עוד מעט עם 'המשפחה הישראלית' מאטלנטה לגרינוויל, עם עצירת קניות בדרך ב-OUTLET ענק של חנויות מפעלים שם הכל חצי מחיר. מעריך שאצטרך לחכות שם 3-4 שעות אז אין לי מושג איזה משחקים אצליח לראות.
חג שמח
אין לי סבלנות
אז קבלו למפרע אינדי-בוס
http://bfst.to/watch/nba-5.php
השאלה היא האם אינדי יקחו משחק ניחומים והסלטיקס יגמרו סיפור בבית?
תודה על הפריוויו!
אחרי שכל קבוצות החוץ ניצחו אתמול, הלילה לפחות חלק מהביתיות צריכות לקחת.
מאמין ש-2 מתוך השלושה – אינדי, אורלנדו ואוקלהומה יקחו.
אחלה פריוויו רועי. היום זה של פורטלנד.
הגעתי ב8-0 לבוסטון, מאז תראו מה קרה…
נראה שקיירי נפצע.
אם אני סטיבנס הייתי מוריד אותו לחדר ההלבשה לבדיקות.
רק זה חסר שבחצי הסלטיקס יהיו בלי סמארט וגם בלי קיירי.
אינדי פותחת טוב בדרך לעוד הפסד מכובד…
דיי כבר עם השיפוט המטומטם הזה?
נותנים להרביץ?
בסדר גמור! אבל תהיו קונסיסטנטיים בשני הצדדים.
נמאססס!
עמית טבול לא יודע חוקי כדורסל?
לא ייאמן שנתנו עכשיו להייוארד קליעות מהקו…
פינת השופט (2)- שבירת מיתוסים+חידון/עמית טבול זוכרים???????????????????????????????????????????
5.תפיסת הכדור/כדרור לאחר זריקת איירבול – זרקתם לסל אבל במקום "רק רשת" קיבלתם "רק רשת" מחוץ לטבעת. כולם משוכנעים שאסור לשחקן הזורק לגעת בכדור. טעות! אם אכן מדובר על ניסיון זריקה (וזה תלוי בשיקול דעת של שופט/חברי השכונה), מותר לזורק לתפוס את הכדור ואף לכדרר, שכן שליטת הקבוצה והשחקן בכדור הסתיימה עם ניסיון הזריקה.
אז השופטים הכי טובים בעולם מסכימים פה אחד שהשופט הישראלי שלנו לא מבין בכדורסל. מישהו חולק?
הפרשנים מתרגשים מהיכולת של הייווארד. מה שאני רואה זה בוגדנוביץ ב 35 מליון דולר לעונה…
יש בזה משהו…
יש תשובה?
שתוק חני,יחולה נפש
דוק רזי ,חגים ושמחות ,ותהה לסלטיקס תהילה
אתה אולי מבין בכדורסל? או רק בטוקבקים?
אמן ואמן
קיירי פצוע,יכול להוות התעוררות של הקבוצה הירוקה
יש תשובה לגבי חוקי המשחק?
רק בזיוני מוח,וחרבונים על אהבלים כמוך חני
גוווווווו סלטיקס
כולם פה סתם טוקבקיסטים שלא יודעים חוק פשוט????????
טייטום מספיק עם סוליסטיות,
אל תעשה מעשה חטא כמו קיירי שלמד מהשיקוץ נומרו אונו
שששששש חני לך דחוף לקרדה לשושנה
ניסיתי למצוא מקרה בהיסטוריה של הנ.ב.א של קבוצה שניצחה 4-0 ואז הפסידה 4-0 בסיבוב הבא. יש מצב שבוסטון יעשו היסטוריה. ..
סביר…
יש מקרים שקבוצה הובילה 3-0 והפסידה את אותה סדרה
מכל הכותבים המנומקים אף אחד לא יודע חוק פשוט בכדורסל?
תודה רבה רועי, אחלה פריויוו. איתך בהימורים למעט האחרון שאין לי מושג איך יגמר.
אתה אולי יודע מה שאף אחד לא הצליח לדעת?
חני יש לי אחלה נפיחה בשבילך
צא לפנסיה אולי מאנו כן יודע לענות
קיירי הנזק,לך תשחק עם אדונך בלייקרס
אני כבר בפנסיה😭😭😭
חני חני ,לך תהמר, אתה מאחר
מאנו יש תשובה? הפנסיונר מציף כאן רפש. אתה יודע כדורסל?
😂😂😂😂
עכשיו יש לי כבר שלשול בשבילך חני אהובי
מאנו? יש תשובה? אני מקוה שהפנסיונר לא מקבל כסף לפי מספר תגובות
מציצות חני מציצות
יש כאן מישהו שסיים גן אולי?
ניייייייייייייייי סימתי גן ,מה קורה גחבה?
חני מהמר דפוק,לך מפה ינעלול
אתה פנסיונר כמו שאני ביסמארק 🙂
אני פנסיונר שחי בגרמניה,אבא לילד גרמני,בן 53,וואלה אמיתי
סיבנתי את המערכת הגרמנית ,ניצלתי ידע וחור בחוקים,ויצאתי לפנסיה רפואית בגיל 46,
אני חי בצפון גרמניה מ 2007
אחד מהקטעים הכי הזויים שלך 🙂
באיזו עיר אם אפשר לשאול?
בטח דוק העיר זה QUICKBORN בערך 30 קמ צפונית מהמבורג
דוק גווווווווו סלטיקס,שקיירי ילך,אמן אמן אמן
סוף סוף הדוקטור עוזר לרפא כאן חולה
סוף סוף הדוקטור עוזר לרפא כאן חולה
הכנתי חוויג' אתמול בלילה,היו לי זרעי קרדמון,פיייייי ,עשו לי בלאגן בטחינה
שתוק
האמת באמצע הטחינה,
ראיתי את חני נדחף לתוך המכונה ,הוא הביט בי ואמר ,
תודה יואל,אני סתם דפוק שמהמר כל היום,עלוקה על החברה
נו למקלחת
לקק לי את השושנה חני
דוקטור? הגרמני שלנו..
הי , אני מכיר שלא ניתן לתפוס כדור איירבול בשום מצב . תשובה ל19 . ג'ואל אל תלכלך אם אתה מבין בכדורגל ותן לראות את הפייסרס מצילים את הכבוד
אני מחכה לתשובה של רועי ויינברג הוא אולי ייתן תשובה מנומקת ראשונה באתר
מר לס מייבי?
פייסרס שוברת שיא נקודות לרבע 3 בסדרה.
פסק זמן פחות מדקה מתחילת החצי?
הגיעו ימות המשיח או רעש קוסמי?
סטיבנס עושה את הכי לא סטיבנס.
doc אני במתח תחווה דיעה
גם לא יודע זה מצויין רק לדעת מי צודק
כבר עוד timeout
ואצלי זה כבר 5 ברבע
לשופטים האלה אין מושג…
תסביר למתחילים פליז
תגובה 27 לפנתיאון?
השופט גאמאל עבדל נאצר…
גועל נפש. נמאס.
צעד וחצי לפייסרס אחרי עמידה. נהדר .
חייבים 3-1 בסדרה מה לעשות
ושיהיה הרבה נקודות..
מה זה צריך להיות בתגובה?
חבל שאי אפשר לערוך תקלה של האתר שרשמתי את הטעות המדוייקת של השופטים
אם הסלטיקס מנצחים או מפסידים היום זה יהיה למרות ששיחקו נגד 7 שחקנים או בגלל ששני השחקנים המיותרים היו השופטים.
השיפוט כל כך הזוי ברמות שהמשחק הזה נראה ממש מכור…..
אך עדיין לא החכמתני לגבי האאירבול ב17
ללא ספק השופטים רוצים עוד משחק בסדרה
עכשיו פתאום הם אוהדי בוסטון. התבלבתי לגמרי מהם.
לא מבין למה אינדיאנה משחקים "מסודר" בהתקפה במקום לרוץ. ההתקפות הארוכות שלהם מביאות אותם לזריקות נוראיות.
יותר ממאה נקודות זה לא ריצה? איפה היית בסדרה שקלעו פחות?
לגבי שאלת הסוויפ –
הלייקרס של 89' נתנו 3 סדרות של סוויפ (3 – 0 על הבלייזרס, 4 – 0 על הסוניקס, 4 – 0 על הסאנס) ואז הפסידו לפיסטונס 0 – 4 בפיינלס.
.
תודה על אחלה פריוויו, רועי.
פייסרס מנצחים..
וזה ודאי לצערי. אבל טוב לקיירי שינוח.
תודה רבה. זו גם השנה האחרונה שליברפול לקחו אליפות, אז אולי גם פה תהיה מחזוריות (למרות שמרגיש לי כאילו אינדיאנה יגרדו ניצחון)
סכין אולי לך יש תשובה לשאלה שלא יודעים לענות ב17
התחיל משחק האליפות של פ.ס.ז' (בלי קשר למה תהיה התוצאה בגלל שליל לא ניצחה ) – בקשר להיסטוריה …
יש מצב שמונאקו מנצחת והם יחגגו בסיום המשחק את האליפות עם הפסד? יש תקדים לכזה דבר?
תרשום אותה שוב. 17 רחוק מדי
הנה :
פינת השופט (2)- שבירת מיתוסים+חידון/עמית טבול זוכרים???????????????????????????????????????????
5.תפיסת הכדור/כדרור לאחר זריקת איירבול – זרקתם לסל אבל במקום "רק רשת" קיבלתם "רק רשת" מחוץ לטבעת. כולם משוכנעים שאסור לשחקן הזורק לגעת בכדור. טעות! אם אכן מדובר על ניסיון זריקה (וזה תלוי בשיקול דעת של שופט/חברי השכונה), מותר לזורק לתפוס את הכדור ואף לכדרר, שכן שליטת הקבוצה והשחקן בכדור הסתיימה עם ניסיון הזריקה.
אז השופטים הכי טובים בעולם מסכימים פה אחד שהשופט הישראלי שלנו לא מבין בכדורסל. מישהו חולק?
אבל תענה אם הטרחת אותי ככה
ותיזהר מהגנב של המשתמש שלי
יש מצב שזה נכון. אבל בפועל ממה שאני מכיר, שופט לא ייתן למהלך כזה לקרות (פתוח לפרשנות שלו), אז זה לא משנה
משעמם פה.
למה לא מוחקים את התגובה המתחזה?
מישהו מאנשי הצוות של האתר יכול להסביר לי למה הגועל נפש שהולך פה בתגובות עובר בלי מענה ?
אני מבין שהקו המנחה הוא להימנע ממחיקת תגובות וחסימת משתמשים כמה שרק אפשר אבל אולי הגיע הזמן לשנות גישה ?!
אלא אם אתם מרוצים מכמות הזבל המילולי פה שעם הזמן רק הולכת וגדלה
עכשיו גם הזה מהגן ילדים גנב לי את השם משתמש כמו שאני יכול לכתוב עכשיו עם משתמש "מחפש שם מגניב" ואתה תהיה נבוך. שמח שיש מישהו שאכפת לו !
איך האתר מאפשר לו לגנוב לי את השם משתמש???
אני שמח שיש מישהו כאן שאכפת לו מהביזיון של יואל
שתוק יא פלול,חרא על הפרצוף שלך,,
מנהלים תמחקו את התגובות המתחזות מהר!
בואנה אתה עוד פה סומסום? לך מפה .קישטה
"מחפש שם " – באמת יואל מציק ומדרדר את האתר ומטריל את ההוא שיודע !
ראית איך אפשר לגנוב?
הזוי שהאתר ככה עובד
תקראו מתגובה 17 עד 30
תראו איך שמרתי על עצמי שלא לרדת לטינופת שהוא ניסה.
הפייסרס לפחות מרגיעים אותי
גם ניצחון וגם התקפות זורמות
הצטרפתי עכשיו צמוד אני רואה בטח אינדי שוב יחרבנו
אל תדבר כמו יואל. וזה לא יקרה תהיה רגוע.
ראית שהשופטים סידרו את זה..
יהיה סיום דרמטי מאוד
עוד לא מחקו את המתחזה יואל ל"ההוא שיודע". חבל . נתנחם במשחק.
יאללה בוסטון, לסגור את הסדרה המיותרת, לטובת כולם.
.
במחשבה לפינאלס – מי המזרחית, שבמיטבה יכולה לעשות הכי הרבה צרות לגולדנים? במיטבה, כן.
אני עם הסלטיקס, שיכולים להעמיד סוללה של מרכוס מוריס, היוורד, טייטום, בראון והורפורד על KD.
עם סמארט על הברכיים של סטף, ועם קיירי בתור האיש לרגעים הקובעים.
יש מישהי מזרחית יותר עם פוטנציאל?
כל אחת מהשלוש הבכירות האחרות במזרח מחזיקות יותר פוטנציאל לדעתי. בוסטון לא נראית טוב בכלל בהתקפה, וזה לא יחזיק מול קבוצה שלא מוגבלת התקפית כמו אינדיאנה
10 הפרש . דרמה עסיסית?
3 דקות
התקפה הבאה גורלית
סל ועבירה פייסרססססססססססססססס
האם מונאקו תשווה? פריס כבר אלופה
פייסרס צריך כבר דרמה היסטורית
עצוב לכם?
דרמה שלא תיאמן אינדיאנה בבית ככה נפרדת מי היה מאמין?
כבר 203 נקודות ולא נגמר
שינוי אווירה מעניין מאוד בקליפרס. פותחים עם ג'מייקל גרין במקום איביצה זובאץ. יעזור להם להחליף בקלות על כל חסימה של הווריורס. מהלך חכם של ריברס על הנייר, לא ברור אם יספיק
פינת השופט (2)- שבירת מיתוסים+חידון/עמית טבול זוכרים???????????????????????????????????????????
5.תפיסת הכדור/כדרור לאחר זריקת איירבול – זרקתם לסל אבל במקום "רק רשת" קיבלתם "רק רשת" מחוץ לטבעת. כולם משוכנעים שאסור לשחקן הזורק לגעת בכדור. טעות! אם אכן מדובר על ניסיון זריקה (וזה תלוי בשיקול דעת של שופט/חברי השכונה), מותר לזורק לתפוס את הכדור ואף לכדרר, שכן שליטת הקבוצה והשחקן בכדור הסתיימה עם ניסיון הזריקה.
אז השופטים הכי טובים בעולם מסכימים פה אחד שהשופט הישראלי שלנו לא מבין בכדורסל. מישהו חולק? שאלתי למעלה
סכין בגב תודה על התשובה!!
יוצא שזה חוק דמיוני לפי דבריך. מחכה שרועי יגיד.
רועי, אי אפשר לעשות כלום עם הבנאדם הזה?
ששש עד שהוא הפסיק אל תעיר אותו
לא רוצה לחסום סתם. הזהרתי, אם ימשיך ככה יחסם
רועי על גניבת המשתמש צריך לחסום לצמיתות את היצרן בובות
מזכיר לכולם לשמור על השפה. תודה
+1000
נחזק
בתור יושרת האתר הייתי מחסיר 20 תגובות של הקללות שלו מכמות התגובות המוצגת
סוויפ
אינדיאני יש לך זווית על שאלה 67.1 ?
עצוב מאוד. הפער בין הרצון לבין הכישרון גדול מדי אצל הפייסרס. אצל הסלטיקס זה הפוך
טעיתי בגדול שחשבתי שיצליחו
אינדיאנה רק הלכה והשתפרה.
74 נקודות, ואז 91, ואז קפצו ל-96, והיום כבר השתגעו לגמרי, 106. ראן אנד גאן.
חבל שלא מאריכים את הסדרה להטוב מ-13, היה נגמר 0:7 אבל לפחות אינדי היו מגיעים כבר לאיזה 112 נקודות ככה. והעונה היתה שווה, בסופו של דבר.
לפחות נגמר רק 4 הפרש שהיה 11
אינדיאה קלעו איזה 4 שלשות רצופות בסוף, חלקן קשות. נזכרו לקלוע
עובר למונאקו אתכם הסליחה
אם ישוו ל 2-2 זה יפצה אותי על אינדיאנה המאכזבת
השוער הפריסאי החדש.. מציל אותה מהתקרבות לשוויון של מונאקו אבל כתבתי יותר מדי צריך לנוח. גם בשביל שהאתר יירגע .
כל כך כיף לראות את הייוורד חוזר לעצמו ומנצח לבוסטון משחקים. מתי סמארט אמור לחזור? הם יצטרכו אותו מול מילווקי.
אגב, לדעתי בוסטון עדיפה על מילווקי בוסטון צריכה להאט את יאניס והניצחון כבר יבוא. לבוסטון יש כמה ראשי נחש.
היווארד חזר לעצמו וזה מעולה. סמארט חוזר לקראת אמצע הסיבוב אם אני לא טועה ומסכים בקשר למצ'-אפ מול הבאקס. הורפורד הקשה על יאניס העונה ויש להם מספיק פורוורדים שיעזרו בסגירה שלו ושל השאר.
שמע רועי, אם אתה כבר פה, לא מבין למה לא עוברים להתחברות לפי שם משתמש וסיסמה עם אישור במייל מה שיאפשר לסנן ולחסום מציקים ביתר קלות.
כלומר כן מבין שאתם לא רוצים להתעסק עם שדרוגים, שיטור וגננות אז אולי באופסיזן לאט לאט, זה ממש מפריע הספאמרים כאלה שבאים והולכים גם אם "שומרים על השפה".
מסכים איתך זה יוריד לפחות חצי מהמשתמשים
"גם אם שומרים על עמימות בכמה משתמשים"
וואי שתוק כבר, לך תציק למישהו אחר באתר אחר
חשש רציני שאתה יואל
עלית עליי
שימו לב למעלה שאלתי שאלה רק למבינים במשחק. מתוך 200 מגיבים רק 2 ידעו לענות??
10000+
יטופל בפגרה.
חובה מיידי !!
תודה. אם זה כרוך בהשקעה כספית אשמח לתרום
אני מכפיל
KD זה שירה בתנועה. קטלנות יפהפיה.
קישור?
גנבו
בזיון יואל תקע אותי
הגבתי קישור לאורליוס ולא עלה!
רוצים אתר R rated או X rated אפשר להמשיך ככה.
רוצים אתר שפתוח לילידים מה שנקרא "לכל המשפחה" – תרסנו את הגלישות הנמוכות.
איזה…. בקיצור כנס לרדיט סטרים nba
הצלחת?
לינק לווריורס?
http://ripple.is/nba/9898-golden-state-warriors-la-clippers-2
תודה
בכיף
יש בעד מה
32-22 לווריירס בסוף הרבע הראשון.
ת'ומפסון עם 17 נק' ב7 מ10 מהשדה (3 מ4 מהשלוש)
כל פעם שדנים במשהו ופתאום מגיח אחד חדש שכאילו לא קרא תגובה תגובה למעלה זה מוריד לי חשק לפנק בלינק
אני רואה שטוסטר מעוניין במנוחה לפני הארדן.
עבירה ברורה מזאת קשה למצוא. רק יד
קליי עם הגיחה החודשית. חבל שזה לא קורה יותר
אצלי 35-31 (ופסלו שער חוקי מנבדל שלא היה קרוב אפילו)
אצלי 35-35
היה מגיע לנו איזה הפתעה היום
תיכף דוראנט חוזר, תירגעו
חייבים הפתעה!
מה זה הווריורס האלה? סטף קר אז הטוסטר טובח ודוראנט מטפטף כל הזמן, איך אפשר לשמור עליהם?
אם לא יקלעו מעכשיו לא תהיה הפתעה
הנה החטיאו..
סטף עושה פרצוף של ילד שלקחו לו את הסוכריה
סוף להפתעות?
55-49
דוראנט!!!!!!!!!!!!!!
הגולדנים לא מצליחים לנער מעליהם את הקליפרים…מריח לי כמו הפתעה
סבלנות
משחק משעמם
קליי נהדר
בוא נראה אם מחצית 2 תהיה משעממת
קליי תומפסון מתחפש לשחקן שהוא היה אולי יכול להיות
מדוייק . אבל הפוך.
אוי אם הפרוייקט של אוקלהומה נגמר הקיץ אני נראהלי מתחיל לעלות על העגלה של הקליפרס
יש כיוון טוב שם והמון תשוקה.
לי יש 2 עגלות שאני מתלבט .
ברוקלין והקליפרס
היתרון היחיד שיש לברוקלין זה משחקים בשעות מוקדמות, מעבר לכך לא רואה אותם מגיעים יותר רחוק מהקליפרס.
חוץ מזה, why not both?
אצלי קליפרס מובילים ב2 !!!!!!!!!!!!
דוראנט >>>>>>>> קארי
משחק כיפי!
איזו הצגה של דוראנט!!
וואווו!
איזה משחק מדהים!
זה פלייאוף!
הקליפרס קבוצה כזו מסכנה, ששומעים יותר את האוהדים של גולדן סטייט…
אלה רוכבי עגלות ,חכה שג"ס יחזרו להיות מה שהם תמיד היו ואז תצטרך לחפש את האוהדים שלהם בנרות
חחח
מארק ג'קסון זה השלמה שרף של אמריקה,כמה הוא קודח בשכל זה לא יאומן,ומילא אם הוא היה אומר משהו מעניין,הוא פשוט מציין את המובן מאליו,לדעת שקארי ותומפסון הם קלעים גדולים גם הכלב שלי יודע להגיד.
ועידו גור ממהר לסגור את הפער, עוד פאנבוי מתלהב של גולדן שיודע לדקלם סטטיסטיקות מהדף… חסרים מביני NBA בארץ?
+100
קליפרס מובילים יש סיכוי עדיין לגולדן ?
לא שמעת? לא עולים לרביעי. המשך המשחק יידחה. בעיות בתאורה או משהו
מתבשלת פה סנסציה…
אם גולדן לא מביאה שחקן נורמלי במקום דוראנט הם לא הולכים לראות עוד אליפויות בשנים הבאות,דוראנט זה תעודת ביטוח ברגע שקארי מטיל ביצים כמו במשחק היום,תאמת מישהו פה חושב שבלי דוראנט השנה הם מנצחים את טורונטו,מילווקי יוסטון פילי??
מה פתאום.
ולמה רק השנה? בלי דוראנט גולדן סטייט לא עושה אף אליפות, אחרי הנצחון על היורוליג של בלאט.
השנה הם היו עוברים אולי סיבוב אחד בפלייאוף המערב.
דוראנט הוא השושלת, השחקן מס' 1. בלעדיו אין כלום. אם הוא עוזב את הקבוצה בקיץ, היא נשארת בעירום, אפילו בלי רבע מחליף (אין כסף).
את כולן חוץ ממילווקי
בלי דוראנט הם אפילו לא מתקרבים למפגש עם מזרחית כלשהי. לא יעברו את חצי המערב.
הלוחמים חייבים לסיים את הסידרה היום,כל רגע שהסידרה נגררת זה עוד חשש לפציעה.
לא רק פציעה, הפסד היום והם צריכים להתחיל לחשוש לחייהם בפלייאוף, פלוס כל החרא מאחורי הקלעים עלול לצוף
רק שהסדרה במצב 1:2 בכל מקרה…
קרי ביום חלש, לא רק מחטיא, גם מאבד הרבה
הקליפרס טובים, עתיד ורוד
יש להם מקום לשני חוזה מקס, הקליפרס מחזיקים באחלה רוקיז בשני שחקנים ספסל מדהימים , הלוגו עשה את זה שוב , שנה הבאה הוא בקלות בונה קוטנדרית מקנא סבם שלהם היה את ווסט כGM (הטוב מאז ומעולם) ולנו את מגיק.
כשלברון מגיע, צריך לבנות הכל סביבו. מג'יק לא הפנים את זה, שנה הבאה ישפרו
הוא בחוץ המון זמן (כך גם השדרן אמר)
מטורף כמה כוח האש שלהם גדול, יש להם 3 שחקנים שבכל יום יכולים להתפוצץ היום זה תורו של קליי ודוראנט מגבה אותו, לשום קבוצה אין פריבילגיה כזאת.
כי אף פעם לא היה לך שני MVP בק-2-בק אחרונים משחקים באותה קבוצה, זה למה גולדן שברו את תקרת השכר ואת הסיסטם…
בפריים שלהם וצלף כמו קליי שברגע שמתחמם קשה לעצור אותו וערב הכדורסל מתגמד ליד הטבח בסרי לנקה. האסלאם מכה לעולם הדמוקרטים לא יגידו את זה אבל טראמפ צדק לחלוטין שאסר עליהם להיכנס למדינה שלנו, רק הם מוציאים פיגועים כאלה רק אלה רוצחים ככה.
הממלכה הצהובה לא תיפול לא היום בכל אופן…
משחק מצויין לבוגוט
גולדן מכוונים בשביל שלא ייכנס בטעות, זה מצחיק !
בוגוט זה שיחוק השנה של גולדן, שחקן סופר אינטליגנט. השאלה אם יהיה לו כוח בסדרה יותר רצינית, מול האתלטיות של קאפלה, פאריד, ננה וטאקר
שם גם לוני ובל יכנסו לרוטציה. אין לווריורס ברירה אחרי הפציעה שסיימה לקאזינס את העונה
Kevin D the pussy
מישהו קרא לי?
עלוב קורא על סרי לנקה האיסלם ובטח הקיצוני זה אסון לעולם.
עצוב
קצת בושה להיות גלינארי. לא שהיו מנצחים את הסדרה, אבל המשחק הזה עליו
אכן. נורא ואיון הקליעה שלו היום.
עארס או לא עארס, דריימנד גרין שחקן מאוד חכם
השאלה אם גולדן בויז רוצים לקלוע בדקות האחרונות. אם יקלעו זה גמור . אם לא ירצו יש סיכוי שהקליפים יכניסו כמה וישוו
הווריורס סוגריםאת הקליפרס בהגנה. איגואדלה שם מנעול על לו וויליאמס
עכשיו בעבירה ראיתם איך נזהר לא לזרוק כדי שלא יהיו קליעות עונשין?
וכמה עבירות מכוונות..
איגודאלה בגיל 35 נראה הכי נמרץ בגולדן
אני במשחק עם חצי עין. כל המשפחה מישראל כאן בגרינוויל. המשחק גמור
האם גולדן יקלעו יותר מ2 ויעברו 110?
כעת לא
עכשיו נגמר
לו וויל עם ראש בקיר מפסיד להם את המשחק
הקליפרס נותנים עונה נהדרת, ויופי טופי של מלחמה נגד הלוחמים. ברור שלא ינצחו אותם, אבל מקבלים המון נסיון והמון כבוד.
BALL DONT LIE
החמישיה של גולדן, זה הדבר הכי קטלני שיש. עכשיו עם בוגוט. אבל מלבד איגי אין להם כלום בספסל. השאלה היא האם זה יכול להספיק מול קבוצות שהם לא קליפרס. כמו שכבר נאמר כאן כמה פעמים, זה כנראה יותר תלוי בKD מאשר בכל דבר אחר.
החמישיה שלהם אמורה להספיק לאליפות בלי יותר מדי מתח. אבל הם יצטרכו להיות במיטבם או קרובים לזה.
על הספסל זה איגי, שון, לוני, מקיני בעיקר משחקים
קרי היום מאבד בלי סוף, צריך לדעת גם מתי להיות ביום חלש
דוראנט קול, יש לו עוד הילוך שניים בקנה
בסוף הוא איבד רק 3 כדורים, אבל גם גנב 3, חילק 7 אסיסטים, לקח 10 ריבאונדים, וגם בכל זאת קלע 12 נקודות, מתוכם 5-5 מהקו, ושלשה אחת ברגע חשוב.
מי שבקטע של טריפל דאבלים, קרי היה די קרוב לזה היום, הנתון הזה כמעט חסר משמעות. זה היה אחד המשחקים הכי חלשים שלו.
גרין מתחיל להניע מנועים
ראסל ריסק את כל המטרה בטריפל דאבל שהפך את זה להישג אישי וסטטיסטי על חשבון חברי , ,אלפריד פייטון שהוא שחקן ספסל השיג חמישה טריפל דאבלים ברצף, ההבדל בין קרי לווסטברוק שהוא חושב על טובת הקבוצה לא על הסטטיסטיקה האישית, הוא רע שהוא ביום חלש ונתן לאחרים לקלוע ניסה לנהל את המשחק.הבחירת זריקות הרבה יותר טובה והאיום ללא כדור, גם כשהוא ביום נוראי לא תשאיר צלף כמוהו לבדו.
אין לקליפרס מה לעשות מול זה, לא אותה ליגה, כל משחק מישהו אחר מתפוצץ, דוראנט העלה הילוך קליי התעורר, רק ללוחמים יש את הפריבילגיה הזאת עם שלושה כוכבים שמתוכם שניים על.
היום קווין נתן הצצה קטנה ליכולות שלו…
רק מחכה לסדרה שלו מול ההארדן שני השחקנים הקטלניים ביותר בליגה ראש בראש!
בסוף, במבט לאחור, הקליפרס הפסידו את המשחק בהחמצות מהקו, ובריבאונד. בקן הם השאירו 8 נקודות, קלעו 24 מ32, ובריבאונד זה פשוט פער מטורף – הם לקחו 33, לעומת 49 של הלוחמים, מתוכם 11 בהתקפה. זאת אומרת היו ללוחמים עוד 16 פוזשנים, רק בגלל הריבאונד. זה היה קטלני מידי.
אבל חייבים להודות שהמשחק של לוחמים יפה וחכם. גרין, דוראנט, בוגוט וקארי, ארבעתם לוקחים הרבה ריבאונדים ומוסרים הרבה (יחד 36 ריבאונדים ו22 אסיסטים), יש לך בהתקפה כ"כ הרבה אפשרויות מסירה כי הם כאלו שמחפשים את זה, בנוסף יש להם חוש לריבאונד, ואתה ראה את זה גם בהגנה וגם בהתקפה, ונחמישי זה קליי שזז נפלא בלי הכדור, ומגן אדיר, וקאטש אנד שוטר הכי קטלני שיש.
ההגנה של הלוחמים על לו וויליאמס ב-2 המשחקים האחרונים מפחידה, מה שהוביל ל-6/21 מהשדה ב-2 המשחקים האחרונים.
להארדן יש סיבות טובות מאוד לחשוש…
מעניין לראות איך סטף והארדן הגיבו ליום קליעה חלש – הארדן המשיך לזרוק ובסוף נכנסו לו כמה כדורים, אבל זה כמעט הפסיד להם את המשחקת אלמלא אותו ריבאונד של טאקר, ולעומתו סטף נתן למשחק לזרום וסיים עם פחות נקודות, אבל הרבה יותר מועיל לקבוצה.
לסטף יש את דוראנט וקליי, להארדן אין את הפריבלגיה השאת ששחקן אחר יקלע 30 אני לא מדבר בכלל על שניים. יוסטון ללא הארדן הרוסה גולדן בטייט עדיין מפלצתית גם כשאחד הכוכבים בערב רק התקפית. הייתה שם את קליי ודוראנט ליד הארדן והייתה רואה את סטף לוקח 30 זריקות, גרין ואיגודלה זה לא השחקנים שיקברו אותך.
לא צריך ללכת רחוק בשביל להוכיח את זה רק לראות את סדרת הגמר ללא דוראנט שבהם הם הפסידו את הנהפך הגדול בהיסטוריה, ולראות מה הסטטיסטיקה של קרי .
לעומת העונה הרגילה
מה לגבי הראפטורס??
ראפטורס – מג'יק
http://bfst.to/watch/nba-8.php
http://ripple.is/nba/9899-toronto-raptors-orlando-magic
איזה בטסה לטורנטו החליפו את דפרוזן מצאו אולסטאר בן 26 בשם סייאקם, הרכיבו סגל מדהים התקפית והגנתית ונתקעו עם קייל ״חיתולים״ לאורי, האיש רואה פלייאוף ורועדות לו הרגליים להטריד ומהר.
לא יודע מה המג'יק ראו בארון גורדון שהם עדיין משאירים אותו אצלם ולא מחפשים לו טרייד ועוד נתנולו חוזה גדול
30-16 ברבע השני לראפטורס וזה נראה כמו מחצית שנייה לפרוטוקול. הראפטורס שולטים במשחק
ייגמר 36 הפרש
פי 2
או ניצחון ביתי של אורלנדו
ההוא ש "תמיד תמיד תמיד צודק ", אני מבקש ממך להירגע ולהתחיל להגיב כגולש רגיל ללא הגזמה. אני נמצא כאן עם נכדות קטנות מישראל שלא ראיתי כמעט שנה, ואין לי זמן או חשק להתעסק עם גולשים שכל מה שהם רוצים זה רק להפריע.
הגברת השמנה יכולה להתחיל לשיר ואנחנו במחצית, לא אותה רמה!! בכללי הסיבוב הראשון במזרח זה רק נמושות (בדומה ליוטה ) הסיבוב השני מרחץ דמים שלא זכור לי כמותו כבר קרוב ל20 שנה מאליפות של קובי ושאק. 4 קבוצות אימתניות שכל אחת מהן יש לה את הכישרון והיכולת לקחת אליפות.
מזל שהסוטה מין לא הפריע לכם. אבל אני מקבל.
פורטלנד הלילה תעשה 3-1 על וודבלוק מלך הטריפל דאבל וחבריו מאוקלהומה .
חרש העץ יעשה 6-22 0-6 ניסיונות מהשלוש ,12 ריבאונדים בהגנה , ו11 אסיסטים, אבל הקבוצה תפסיד ככה זה שמשחקים בשביל הטריפל דאבל
נראה כמו ניסיון אחרון של המג'יק לחזור למשחק
הולך לישון. טורונטו תנצח. לא יודע אם אצליח לקום למשחק המדליק הבא
חח אורלנדו קלעו 10 ללא מענה
מרק גאסול גופה מהלכת, הבנתי שהביאו אותו בשביל לנסות לשים גוף לאמביד אבל הוא גמור, הפתלוגים שמעון ואשך אני מחכה לניתוח? אפשר להכריז על שעת פרישה כבר?
אולי ייגמר בדיוק ב5? כמו אז פייסרס
בהחלט. זה אפילו לא מת-חי, זה מת-מת, מקס בעל הניסים לא יכל להחיות אותו
צביקה אם לא הלכת לישון יש מומנטום איכותי עכשיו לביתיים
החלפתי כינוי , ההוא היה לא מוצלח (הוא נבחר בזמנו שכתבתי דברים שאף אחד לא חזה )
גורדון ופורנייה היחידים שהגיעו לשחק היום במג'יק
קוואי בחוץ
איך אמרנו בשכונה? "לא כוחות".
עד שאריק גורדון נותן משחק טוב, קוואי מחליט להיות דומיננטי
לקחו אותי ברצינות שאמרתי 30 הפרש….
תגובה 139.1.1.1
לא נראה לי שמישהו כאן לוקח אותך ברצינות… ה"שיא שלך" אולי היה בתגובה 140 שמנחם התייחס אלייך…
אתה חסר השכלה עד כדי כך שלא הבנת דבר כזה פשוט? במקום להחמיא אתה מנסה להוריד ממעלתי. חח. ותאמין לי שלוקחים אותי לבד יותר רציני מהטרולים בכינוייהם השונים. לא אאריך עכשיו למה מנחם כתב לי את זה אחרי שגיליתי לכם איך ייגמר. הייתי שואל לדעתך המנומקת למאצ'אפ בין ליליארד לווסטברוק אבל איבדת את זה .
אוי לא…
נראה כמו משחק אחרון העונה בעיר של מיקי מאוס
מיקי מאוס מת.
בלייזרס – OKC
http://ripple.is/nba/9902-portland-trail-blazers-oklahoma-city-thunder
http://bfst.to/watch/nba-8.php
התחיל קשה
כמו שפלייאוף צריך להיראות
לחמם ידיות!!!
כמה שאני אוהב לראות את ראס, לפעמים הוא עושה דברים כל כך מטומטמים…
חחח
מקולום חימם את הידית
אם לןקחים את המשקל הכללי של הקהל בOKC ומחלקים במספר האנשים באולם מה התוצאה
1) 100 ק"ג ?
2)120 ק"ג ?
3) 150 ק"ג
4) יותר
מה בקהל של נ"א כבר חתיכת שקנאים וגם בוסטון
לנ"א יש קהל ??
זה מיותר מדיי בורגרים….
מזעזע מה שקורה שם בערים הפחות מרכזיות ופחות ספורטיביות.
אפילו חלק מההומלסים שמנים בגלל הפיטום במפעלי הצדקה והחסד.
אני לא מדבר על כרס של גיל אלא על מפלי שומן…
ראית את המתופף המקסיקאי מאחורי הסל של פורטלנד???
חחחחחח
אני נסעתי עם כמה כאלה באוטובוס בפורטלנד. זה היה מזעזע! אבל כשלחמניה עם בורגר עולה 99 סנט…..
תעשה חשבון כמה השמנים האלה אוכלים.
הם יסבלו מבעיות לב בגיל קצת יותר מבוגר.
היה לי החוסר כבוד לנסוע באוטובוס עם משפחה כזו של הומלסים שהסריחו את כל האוטובוס.
אישה ושני ילדים (בן ובת בני 12 ומעלה) שלא שילמו, נסעו שלוש תחנות עד שהנהג הוריד אותם…
והסירחון של אנשים שלא התקלחו חודש ובגדיהם צואים. לא ייאמן שאמא עושה את זה לילדים שלה.
🙂
ברור באמריקה המודעות העצמית רחוקה מישראל, הגעתי לארץ לחופשה ואני פשוט נדהם, אני לא מדבר בכלל על הקנדיות אולי העם השמן בעולם והחסר טיפוח, אוקלהומה זה ג’וק לידם.
עזוב את הפרה שמוסיפים לה בייקון+גבינה צהובה+ביצה+כמה מגדלים זה מאד בריא לעורקים 🙂
"אוכל הורג"
🙂
הקהל באוק אחד הרעים…
ראס פתח מצויין הפתיע אותי
על כל סוויש אוק ישלמו בעשרה קלינגים בהמשך
היום ראס לוקח
ראס הוא בעצם קלינגון?
+1
חחחחחחחחחחחחחחחח, הרגת!
אוק עדיין במשחק 🙂
למה הלבן השלשלן של פורטלנד לא מקבל דקות בסדרה?
הוד כזה אפס אפילו אני קולע את זה
פלטון נראה כמו אוהד של OKC שירד למגרש…
חחחחחחחחח
עדיין טוב מווסטברוק
אוי זה מגוחך …
איך הדביקו את השלישית לגורג, קרי השמן ואיטי והלא כישרוני הוסיף את הרגל
סוף סוף מגיבים "נורמאליים" אחרי מה שהיה פה אמש 🙂
איפה טומטום כשצריך אותו?
התעייף והלך לנום 🙂
עברו לאתר של מומו
אתה מתכוון לפיצול אישיות??
🙂
ריימונד פלטוןןןןןןןן
פלאים נראה לי כמו מתאגרף מאשר שחקן כדורסל, אבל הוא לא מפסיק להפתיע, כמה שהוא כבד איך הוא קולע את זה.
.
ראיתם את סת קרי מנסה לעבור בחסימות? איפה הזריזות של אחיו? נראה שהוא אכל יותר מדי מצות
חרוסת!
הולך להיות רע לתפארת אני לוקח הפסקת בורגר
וויי וויי אוק' באו לשמור, כיף לראות, ג'ורג' התחיל טוב וכיבה את עצמו עם עבירות טיפשיות. נקווה שיתאושש בחצי השני
פלטון בא להוכיח, משחק קודם הוא השתולל בסיום על השופטים, הבטיחו לו שאם אוק מגיעה ל-120 הוא מקבל המבורגר כפול, ההבטחה נכזבה.
חשבתם שדרק ווייט עלה רעב? חכו להיום
תנו לקארי לנצח… אוחחחחח
ג'ורג' חיסל את עצמו למחצית הראשונה עם העבירה השלישית (שלדעתי היית גבולית כאשר האח הפחות רזה של ההוא שולח רגל) .
מוריס עדיף עליו
קולינס גיבור!~
מסקרנות גרידא: מישהו יודע היכן עידו גילרי?
אם אינני טועה, לא הגיב פה כשבוע…
באתר של מומו
וודבלוק התחיל במופע עם החצי מרחק המפגרות האלה
אני צופה לנו מופע נגרות באוקלהומה שלא יבייש את הארדן מאתמול
קולינס האולטימט וורייר.
למה ליימן מיובש?
פורטלנד אגוז קשה לפיתוח. מה אתם אומרים על פלטון?
תמיד טענתי שהוא עדיף על ווסטברוק.
למרות שכשחקן חסר לו הגרם לטון כדי להיות סטאר.
נפלא מנחם איך שאתה ממציא כל פעם מחדש את השפה העברית.
אגוז קשה לפיתוח זה משהו אני עוד אשתמש בו.
חחח NO FUNNY STUFF פספס את התחזית במשחק 1. פלטוון טוחן ולא אוכל..
ווסטברוק יש רק אחד
ראסססס מנגב את דמיאן
אמת ראסל מפתיע לטובה, הוא עדיין לוקח זריקות קשות ומפגרות פשוט נכנס לו, כל עוד הוא קולע באחוזים האלה אני צריך לאכול את הכובע.
.
אדאמס פשוט מטומטם הגנתית אין לו שום מושג בסכמות הגנתיות בדאבל טים בהגנה על הטבעת נאדה
פלטון פיתח ידית מרוב העטיפות של ההמבורגר שהוא צולף לפח אשפה בפינת החדר
חחח לגמרי
חחחחח
יש מצב שהוא אוכל גם אותם?
אני מחפש כתב ישראלי ב-OKC. אני בטוח שיש שם כמה קאובויים ישראלים!
מנחם מה יעשו בחור תחת הזה אני גר באמריקה 50 שנה ובחיים לא חשבתי אפילו לעבור שם.
מה שיפה אצל ראס זה שהוא אשכרה בא לשמור על לילארד, אחד על אחד, זה ממש חשוב לו, כבר לא רואים את זה הרבה בימינו.
מה שמכוער אצל ראס זה שזה מה שהוא צריך כדי לשמור
לצערי מסכים
ווסטברוק מפוספס לגמרי, היה צריך לעשות קריירה ב-wwf
אשך,
תכניס לך כבר לראש שראס הוא סופר כוכב עליון, ואחד הטובים ששיחקו אי פעם
בהצגות ופוזות, מסכים
לילארד עם 2 נקודות
כנראה שזה ישתנה במחצית השנייה. הוא יסיים עם 20+
לא ידעתי שייקחו לו 10 דק' לעשות את זה…
פלטון היה ונשאר שחקן משלים מצוין לטעמי.
באוקלהומה (בניגוד לאורלנדו, ברוקלין ואפילו ל.א.) יש אווירת פלייאוף.
אני זוכר אותו כוכב ממש באורלנדו
ללילארד מתחילה להתחמם הידית
נו ראס למה אתה לא חודר דייייייייי
כשראס עומד הוא גרוע
כשהראס עומד השכל בתחת
וואווו, וואווו פורטלנד!
ריצת 11-0
סיימתי את המעורב אז יש לי זמן להתקשקש אתכם
ראס מחק את כל היתרון של אוק 2 החטאות חטף גג ואיבוד כדור. ראס א שטן
ראסל מחרב כרגיל , המאמן צריך להעיף אותו אחרי הזריקות האלה אין לו ביצים
ממש קשה להיות בעד לילי כריות, כשאתה יודע כשהרכות המלטפת בסוף תגיע.
ממש משענת קנה רצוץ אבל זה מה יש, נישען עליה.
אשך אל תדאג מלטפים מלטפים, אבל כשיש בחירת זריקות חרא כמו של ווסטברוק אוקלהומה מפסידים, כתבתי את זה גם שהוא קלע זה זריקות קשות!!
אבל זה מה שקורה שאכפת לשחקן מהסטטיסטיקה האישית ולקלוע כמה שיותר ולא מטובת הקבוצה, אין שום סיבה לשחקן אפילו לא לקרי לקחת זריקות כאלה נוראיות
כשראס משחק בשטף הוא הטוב מכולם. כשהוא נעצר, הוא הגרוע מכולם. בשביל זה יש מאמן
ראס נייט פידראס
עובדים מחצית שלמה, זורקים הכל בדקה, שיהיו בריאים או קיי סי ראסלס
עם כל האו-הא של הבורגרים הכריות מובילית בחצי.
פלטון מתפלל שאחד משחקני פורטלנד יחטיא 2 מהקו כי יש פרס של סנדוויץ' המבורגר לכל מי שנמצא בהיכל
,😂😂😂
5-14 מהשדה , -11 בפלוס מינוס וחירוב מוחלט של כל משחקה של אוקלהומה זה מנת חלקו של הנגר עד המחצית, דונבון אפס שלא מעיף אותו לספסל אחרי זריקות כאלה אבל הוא פוחד על המשרה שלו.
אף אחד לא "מעיף" כוכבים לספסל באנ בי איי. האחרון שעשו לו את זה היה גאסול בממפיס, טייק דאט פור דאטא
המאמן צריך לעשות מה שנכון לקבוצה, גם אם הוא יכול להיות מפוטר על זה (יש לו מקום במכללת פלורידה רק שירים צלצול), 3 שנים שראסל מחרב להם סיבוב ראשון והוא מפחד להגיד מילה זה לא מאמן טוב ככל שיהיה בX ו Y, ראס פוגע בקבוצה הרבה יותר מאשר הוא מועיל שהוא זורק ככה, ההגנה לא קיימת גם ככה, והתקפית הוא אסון.
הקלינגון מעניש בעשרה קלינגים על כל סוויש
קלינגונים הם גזע בדיוני של דמויי אדם המופיע ביקום הבדיוני של זיכיון מסע בין כוכבים. הם ניחנו באגרסיביות ובכח רב. זהו גזע השׂשׂ אלי קרב ולא מהסס להראות את גבורתו בכל הזדמנות. תרבותם של הקלינגונים סובבת סביב מלחמותיהם המפוארות וגיבורי העבר. הכבוד ממלא אצלם תפקיד חשוב, לוחם קלינגוני יעדיף למות במלחמה ולא להלקח בשבי בבזיון. מפני שהם מרבים במלחמות אין הרבה קלינגונים שמגיעים לגיל מבוגר, מי שהצליח בכל זאת רואים אותו ככישלון, כיון שהגיע למצב גופני שכבר אין בו תועלת
בול ראסל
😂😂😂
נהדר
אוטוטו לא תהיה לו משרה ,לדונובן החננה
הוא לא מאמן, הוא לא הנחיל שיטת משחק 3 שנים, הוא מפחד מהכוכבים שלו ומלקק לדאבל אפילו יותר מבלאט ולברון, לא הגיוני שמאמן רואה את זה ולא מוציא את הכוכב, אתה רואה את פופ מתנהג ככה? הקאמבק של יוסטון מול הקליפרס לפני 3 שנים היה כשהארדן היה על הספסל, המאמן ראה שהספסל חם והמשיך להריץ אותם למה להשאיר שחקן שהורס?
מסקנת חצי – ראס היה צריך להיות לוחם wwf, רק תדמיינו אותו עולה לקרב בתחפושת של קלינגון, מלהיב את הקהל עם הטירוף וההתלהבות, עושה טראש טוק עם המיקרופון ליריב, מעניש את יריביו עם קלינגים (נשקו הסודי), ולסיום מסיים עם הטחת כסא מתקפל בראש של השופט, ויורד כמנצח.
הולי שיט מנחם!
ככה נראית היום מראיינת בתוכנית ספורט –
https://images.app.goo.gl/NKBkKDJrFUg9P2S6A
ואחרי זה שואלים למה כולם שרירנים.
באווירת MEE 2 ,חתיכת כוסית מצאת,אשך
אני מכיר אותה
הפרסומות של האמריקאים כל כך רקובות,
הכי נורא זה קרייני הבית של הקבוצות ,
כשהם מדקלמים איזה שורת פרסומת עם חשק של חסר זין באורגיה
חחח בול
הנה "קלינג" ראשון של המחצית השנייה…
כל פעם שראס מחטיא או עושה פעולה לא טובה המוני אוהדים ברחבי העולם וביניהם כאן בהופס מתמלאים ברגשות של הנאה .
ברגע שהוא עושה פעולות טובות ומצליח ליבם של רבים נעצב.
תחשוב איזה אנשים שמחים אנחנו בסה"כ 😊
ווסטברוק שחקן מהנה לצפייה – לטובה ולרעה.
אחת המעלות הגדולות שלו הוא שכשחקן קשה להוריד ממנו את העיניים
אוטוקורקט – *כתאונה* קשה להוריד ממנו את העיניים
איזה ערסי סי גי מקולם שחקן מדהים
בוקר טוב חברים
==
כפי שציינתי בעבר
==
OKC זה נמר של נייר
ראסל ערס ומנייק,שיחנק על נקניקיה
אני איש שמח😁
מטווח שלשות מגעיל
100+
רק זה חסר עכשיו לת'אנדר… שליליארד יאפס כוונות
לילארד מדהים, ראסל מגן כמו לברון גיימס
ליילרד חם אששש
ד"ר רזי,אתה פה?
הייתי ואינני עוד….
הנקמה מוגשת רותחת
תאכל בתיאבון
שייתקע בגרון…
🙂
היה צפוי לפני המשחק, שראסל יחרב כתבתי את זה פה, אשך הצטרפתי לפסטיבל בטבעון.
😃
יש נביא בעירו
שם העיר שלי זה Quickborn
כן ראיתי
צפונית להמבורג
דווקא שם לא הייתי.
הייתי בפרנקפורט, בילפלד (שם פגשתי קולגות והסתובבתי אתם שבועיים), ליר, אמדן, בורקום (אי בצפון שם נתתי הרצאת שטח על צומח חולות), הרבה ערי שדה, ערים בינוניות ערים גדולות (ברלין ושות) ועיירות. המבורג פספסנו.
אוק' אשכרה נכנסים למלחמת שלשות עם פורטלנד? אוי ואבוי, אה כן – ג'ורג' לא הגיע לפלייאוף. אם יש לו תוכניות להגיע, עכשיו זה זמן טוב
גורג נחנק אין מילה אחרת לתאר זאת אם חשבנו ששנה שעברה היה מקרי…
שמעון זה לא היה מקרי כבר 3 עונות אני רושם שהסטטיסטיקה של ראסל פייק , שהוא חושב רק על עצמו במקום טובת הקבוצה, זה נותן חותמת אחת ולתמיד.
ניאלץ לא להסכים. ראס פשוט איבד את הקליעה ובלי קליעה אתה רואה מה קורה לסימונס
שמעון אפקטיבי זה מה שמשנה לראסל לעולם לא הייתה קליעה,היה לו אתלטיות ואוהדים שלא ראו במה מדובר, צריך לקרוא את התגובות שלי כבר 3 שנים ולהבין שהסטטיסטיקה של טריפל דאבל על חברי קבוצות לא באמת מרשים, כשאת פריד פייטון עושה 5 טריפל דאבלים רצופים סימונס היום >מראסל ווסטברוק,
ג'ורג' פול הגיע גם הגיע
מצב חרבנא
לילארד רק שני לקארי(אני מחשיב את הארדן כשוטינג גארד),הוא מזמן עבר את ווסטברוק,וגם את קיירי.
פורטלנד הלילה תעשה 3-1 על וודבלוק מלך הטריפל דאבל וחבריו מאוקלהומה .
חרש העץ יעשה 6-22 0-6 ניסיונות מהשלוש ,12 ריבאונדים בהגנה , ו11 אסיסטים, אבל הקבוצה תפסיד ככה זה שמשחקים בשביל הטריפל דאבל
עד עכשיו ראסל 5-16 הנבואה מתגשמת.
הכל לטובה, ניצחתם ,עליתם,הפסדתם=פתק ורוד לדונובן החננוש
אם OKC מפסידים, זאת תהיה מכה אנושה לכל הפרנצ'ייז. כל התיכנוננעם שעשו הולכים לעזאזל. דונובן יהיה הראשון שיעוף
אבל הוא קיבל הארכת חוזה אוק מתים רק לא חשבתי שימותו מול לילי כריות. אנו אבל לא מופתעים היה תחושה שזה עלול לקרות
ליליארד העלה את ההגנה שלו בסדרה הזו בכמה רמות
לילארד 7 רמות מעל ראס התקפית , אמרנו את זה באמצע העונה גם רב זה הבלוף מספר אחת בהיסטוריה כישרוני ככל שיהיה
אני לא מבין מה קרה לג'ורג'. זה משהו מנטלי לדעתי. גרוע כזה לא ראיתי אותו, והוא משחק בשפת גוף של לוזר ממש
לגמרי, כבר שנה שנייה שהוא ככה בפלייאוף וכולם מפילים את זה על ראס (שגם לו לא חסר)
קנטר עושה שמות תחת הסל
"המופע של ווסטברוק"
כואב בעיניים
צופה עם משקפי שמש, זה בהיר מדי
הקלינגון יקלינג עד המוות
יש משוש בליבי
אני מחכה להתפרצות האלימה של ווסטברוק,כולם יודעים שזה עומד לבוא,במיוחד שהוא עומד להפסיד.
לטנטרום
תם הטקס
תכף יצטרכו להשמיע את זה באולם:
https://www.youtube.com/watch?v=NeBYphQ3Qy0
השמנה יכולה לשיר, היה צפוי כואב לי על אוהדי אוקלהומה כמה הם היו עיוורים בסטטיסטיקות המנופחות של ראס, כבר 3 שנים אני רושם על זה ולמרות שעיניים להם לא ראו, ואוזניים להם לא ישמעו.
מי מהן? יש פה איזה 20,725
שמעון בעיקר, דה שוט ואדיסו גם, מנחם בגילי אז יש לו פטור מהשטויות שהוא כותב.
אה, התכוונתי לשמנה 😁
אכלו יותר מדי המבורגרים במחצית
אני שוקל להתייאש… הכי מאכזב אותי ג'ורג', תירוצים לא מעניינים, יאללה, צריך נס
גורג אכזבה עצומה
הוא חושב רק על הסטטיסטיקה האישית שלו, האחוזים האפקטיביים שלו נוראים , הוא תוקע את שטף המשחק ובהגנה לא קיים, כן הוא ורטואז ומסוגל לבצע כל מהלך של כדורסל בעוצמה מקסימלית, אבל הטמטום שלו משפיע על היכולת שלו כשחקן, מ2016 אני כותב שיש לו סגל שלא נופל מיוסטון וזה הוא שפוגע בהם .
לאוקלהומה אין שום צורת משחק,ראסל לא יכול להיות מאומן,כולם עושים צחוק מלברון שהוא בלתי ניתן לאימון אבל ראסל לא שונה ממנו,ההבדל היחידי זה שהכדורסל של לברון הביא אליפויות.
כולם מדברים על ראס אבל אף אחד לא מדבר על ג'ורג' שחוזר על המופעים מעונה שעברה.
עצוב.
נכון אבל זה היה ברור וסה שלא ראס טוב. 3 משחקי חרבנה שלו הוא בדעיכה עצומה ומפה והלאה זה רק יחמיר. אוק גמורים. הסיבות לא משנות. להפסיד ללילי כריות זה מביך יותר מלהפסיד ליוטה. המנצחת בין דנבר לספרס בגמר המערב יהיה שם סידרה עד המוות מלך הלילה מול יוקיץ ומורי
ולמה לעזאזל Okc זורקת כל כך הרבה מידראנג',הזריקה הכי לא אפקטיבית בליגה היום,ובמיוחד שראס וג'ורג' לא פוגעים בכלום.
מי בדיוק יקלע שם חוץ מהם?
ראס לא קולע הוא במשך כמה שנים פחות מאפקטיבי הממוצע בליגה שייתן לאחרים לזרוק ויתרכז בניהול משחק וחדירות, אבל הוא ממשיך להמר על זריקות קשות ובלתי אפשריות ממשיך ללכת עם הראש בקיר, שמעון היעילות לא משקרת, בטח שזה מגובה במראה עיניים, רק תראה מה קרה לאולדיפו שעזב אותו.
יואל פנסיונר של יצור בובות – אם לא תעדן את שפתך, עורכי האתר מתכוננים לעשות ביקרורת תגובות לפני שהן ניכנסות. זה יהרוס את הבלוג החי. אז אני מבקש ממך להתעדן, או שכולנו נסבול. נתתי להם את היכולת להחליט מה שהם מעדיפים בסיום הפלייאוף.
אוקידוקי דוק,אשתדל
באסה,אני אוהב טינופי פה
המשחק הזה רחוק מלהיות גמור
אבל בשביל שאוק' יחזרו – הם חייבים את ג'ורג' בשיאו ברבע האחרון
הוא שאמרתי..
כולם מדברים על ראס,
אבל מי שצריך לדבר עליו קצת יותר זה לילארד.
.
הוא משחק בסדרה הזו כמו ברמה של MVP –
30 נק' , 55% אפקטיבי, 40% מהשלוש, יכולת ניהול משחק מרשימה, ואפילו הגנה.
.
זה הפלייאוף. לפעמים צריך לתת את הקרדיט לקבוצה המנצחת.
לילארד מדהים, אבל ראס מחר בצד השני אני אשים את זה ככה חד וחלק אוקלהומה עם רכז כמו פול שבצד השני של הגבעה >> אוקלהומה עם ראס, גם במהלך העונה הטריפל דאבל בא על חשבון חבריו, כשקולטים 20 נקודות באפקטיביות מחפירה במשחק של פושיזונים זה פוגע בהתקפה.
והדבר העצוב שראסל שומע את הביקורת הזאת 3 שנים וממשיל, שהמאמן לא מעיף אותו לספסל כי הוא חושב על המשרה שלו ולא על טובת הקבוצה, לא הגיוני שראסל לא שמע על בחירת זריקות על יעילות בטח שכל הליגה הולכת לכיוון הזה, פשוט סטטיסטיקה אישית מעניינת אותו יותר מקבוצתית, ה25 נקודות ריקות מתוכן שלו שוות לו יוצר מ30 + של הקבוצה אם היה מפעיל אותה.
בעיקר המנהיגות והשקט,לא חושב שהוא יותר מוכשר מקיירי אבל המנהיגות שלו זה מה שמפריד בין השניים.
הוא כל העונה ככה
+ 1
ראובן ואור חוגגים עכשיו
הסיפור של הפלייאוף:
אדאמס-27 מיליון לעונה
גוברט-27 מיליון לעונה
דראמונד-27 מיליון לעונה.
…………….
שלושה שחקנים שעם איך שהמשחק משוחק היום אין להם תועלת כמעט.
מילסאפ עם 30
מדהים לראות את מדד ה-+/- של שתי החמישיות
עוד לא ניגמר
תגובה 240
נו… אולי השלשה הזו תכניס את ג'ורג' למשחק
אוק עדיין במשחק עם השלשה של גורג אבל יצטרכו חרבון מאסיבי של פורטלנד לפני שארון הקבורה נסגר עליהם
ג'ורג'י בוי איפה היית?! אחלה ריבאונדים בהגנה, יאללה, תוציא אותנו מהקבר
מה זה קבר התולעים מתקרבים
🙂
אם אוק ינצחו היום זה עלול להפוך את הסידרה לגמרי. הם עמוק בקבר פורטלנד מנסים לסגור את הארון על קלינגון
Again with the Klingons
יואל פנסיונר של יצור בובות – אתה לא צריך לדבר כמו איזה מלאך, אבל קצת תשמור על שפתך זה הכל. כולנטו אוהבים קצת לנבל, אבל הכל במידה
ווסטברוק עומד להתפוצץ?
אין בעיה,הבנתי דוק
כל הפסקה בין רבעים נהייתה יותר ארוכה ממחצית בכדורגל,מוציאים את הנשמה.
המגן זז. לא היה פאול תוקף
איזה שלשה הורגת של מקולום
דונובן הוטיפש שכח את אדאמס
עדיף שייתן לו
הבלייזרס חייבים שליליארד ו/או מקולום יהיו על המגרש כל הזמן. זה משחק שבצורה שהוא התפתח הם חייבים לקחת
נכון
פול עם 5 איבודים כבר?
היום צריך קלעים הגנה לא מספיקה. לאוק אין מי מסוגל לעשות סל מחטיאים זריקות פנויות לחלוטין וסי גי בניגוד אליהם קולע. מוריס אכזבה עצומה פשוט גרוע ראס כשלון טוטאלי. צריך לפרק את הקבוצה הזאת כשלון מחפיר כבר שנתיים לעומת מה שהם שווים על הנייר.
הם לא שווים על הנייר הרבה, ראסל לא סופרסטאר אפילו לא קרוב אחד אוברייטדים הגדולים בהיסטוריה (וגם בין השחקנים המוכשרים שבהם) שנים אני טוען את זה, יש סיבה למה הוא לא מוביל קבוצה יותר מסיבוב ראשון לבדו, והיא מתחילה במוח ונגמרת בסטטיסטיקה אישית
כתבתי גם לפני הסדרה שהם אוברייטדים בטירוף.
תביא לי את מוריס קח את ליימן
אמינו אדיר!!!
חייבים את ליליארד יותר חד לסיום
אם OKC תפסיד, זה יהיה סוף של התחלה. כמו בכל דבר, זה עולמם של הצעירים
אמינו עם 19. 4 מ7 מהשלוש
יש לי הרגשה שאוקלהומה עוד תחזור למשחק צמוד לפחות ואולי גם תנצח איכשהו
במי זה תלוי חוץ מליליארד לדעתך?
הרי אם יקלעו לא יצליח שום קאמבק
פורטלנד הלילה תעשה 3-1 על וודבלוק מלך הטריפל דאבל וחבריו מאוקלהומה .
חרש העץ יעשה 6-22 0-6 ניסיונות מהשלוש ,12 ריבאונדים בהגנה , ו11 אסיסטים, אבל הקבוצה תפסיד ככה זה שמשחקים בשביל הטריפל דאבל
ראסל 5-19 הנבואה בשיאה
אוקלהומה צריכה להיכנס – ועכשיו – ל'מוד' חירום.
והיא לא הפנימה את זה עדיין.
הפסד הערב מבשר על:
1. סוף תקופה באוקלהומה
2. סוף עידן דונובן באוקלהומה
(לטעמי)
הכל נכון, אבל לווסטברוק ולג'ורג' חוזים ארוכים. כתבתי ששני משחקי הבית היו צריכים להיות REFERENDUM ל=-OKC. אז זה היה – אבל לכיוון השני
ת'אנדר באסקטבול – הרבה אתלטיות, כישרון מתפרץ לפרקים, קצת האסל ומעט מאוד שכל
איזה רוצח מקולום!!!
מזל לת'אנדר שג'ורג' החזיר בשלשה
נו ראסל לקח על עצמו את המשחק..
3 וחצי דקות על עונה
מקולם, איזה שחקן . ראסל 5-20 בנבואה כתבתי 6-22
אתה קרוב
מקולום – "מה אתה עושה?! גאון! גאון!" בשלשה במתפרצת
יש נביא בעירו
ג'ורג' הגיע לרבע האחרון, דווקא ווסטברוק צריך להתעורר
10 הפרש 3 וחצי דקות אין הרבה זמן אבל לא גמור לגמרי
גמור גמור
שלוש נקודות למאה ….
ראס כמעט מצליח לנצח את הארדן עם 5 מ20
הארכה יש מצב?
בסופו של דבר קיבלנו משחק פצצה
מציע להירגע, 7 נצחונות חוץ רצופים עד הערב, אפשר לנצח בפורטלנד
Lol
כמה נו הרקלס היה חסר לנו שנה שעברה מול נ"א
100+
מקולום רצח אותנו הערב
קשה להאמין.. שרודר בציפורניים מחזיק אותם בחיים.
אבל אם ההגנה לא תעלה רמה עכשיו – אוק' בחוץ
גרנט שחקן פצצה
7 אבל אין זמן היו צריכים להתעורר לפני 5 דקות
נשארנו עם הסידרה של ספרס דנבר. כל היתר גמור
גם זה גמור. 4:2 לדנבר
תחשבו איזה קבוצות של אוק פספסנו עם רכז נורמלי
בול
פרגסון לא יכול לשמור על דיימו
הוא לא יכול לשמור עלי, לא מתאים לרמה
לא מאמין שפעם אהבתי את ווסטברוק
==
פשוט מחרב לקבוצה את המשחק
כמאמר המשורר, עידן עמדי: "נגמר… נגמר… נננגגגמממררר…"
עצוב עצוב לראות את אוקלהומה
ברכות מוריה, ניפגש במודה סנטר
פורטלנד הלילה תעשה 3-1 על וודבלוק מלך הטריפל דאבל וחבריו מאוקלהומה .
חרש העץ יעשה 6-22 0-6 ניסיונות מהשלוש ,12 ריבאונדים בהגנה , ו11 אסיסטים, אבל הקבוצה תפסיד ככה זה שמשחקים בשביל הטריפל דאבל
ראס 5-21
יאללה ווסטברוק לך הבייתה , תענוג לראות צ'אקרים אגואיסטים כמו ווסטברוק ודונובן מיצ'ל הולכים הבייתה
כמאמר רזי, תמה טקס
קורה לטובים ביותר
תמ"א 13
8/8 של קבוצות החוץ ביומיים האחרונים
זה לא מפתיע שהקבוצות היותר טובות עם היתרון הביתיות מנצחות את הקבוצות היותר חלשות
שמונה מתוך שמונה ולפחות 4 שהלכו צמוד ויהיו יכולות ליפול לכל כיוון
כל שנה רואים את זה , איכשהוא הקבוצות היותר טובות מוצאות דרך לנצח
אולי בגלל שהן קבוצות יותר טובות יש להם שחקנים יותר טובים ומתפקדים יותר טוב בדקות האחרונות
למעט לברון והבלחות עתיקות של אוק סיטי – כמעט תמיד מקומות 1+2 מגיעות לגמר האיזורי
אז יהיה 3:1.
נו מה הבעיה לחזור מ 3:1?
אפילו לפלופ האפס הצליח. ועוד נגד גולדן סטייט. אפילו הקקה הזקן עשה את זה.
אז אוקלהומה? עם ראס ופול ג'ורג'? נגד פורטלנד הלוזרית בלי נורקיץ'? קלי קלות.
ווסטברוק קצת טאמבל, קלע שני פוקסים בהתחלה, במקום להגיד תודה ולשתוק, מייד מתנפח על לילארד כמו איזה טווס ומוציא את עצמו מהקצת ריכוז שעוד היה לו
זה האיש.
לצערי, עדיין יכול להתפוצץ באורגון, תבוא עם קסדה, ליתר ביטחון (תביא אחת גם למוריה, ג'אסטין (קייס) טימברלייק)
רק 2 מאמנים שעובדים ואחד שלא יכולים לתת לראס הוראות והוא גם יקשיב.
הראשון זה ג'ייסון קיד, השני זה דוק ריברס והשלישי זה פופ.
כיוון שס"א לעולם לא תיקח את ראס . הכי טוב שאתם יכולים לקוות זה שקוואי יעבור לקליפרס בלי NO TRADE CLAUSE ואז תחליפו בין ראס לקוואי אחד לאחד.
התסריט השני הכי טוב זה שתעיפו את בילי דבילי ותביאו את ג'ייסון קיד. ופה אתם מקלים מאמן שיכול להשתלט על ראס אבל הוא טמבל בעצמו.
למה שהקליפרס ירצו להחליף את קוואי בראס? קוואי צעיר יותר וכנראה שחקן טוב יותר. ולקליפרס יש את גילגוס-אלכסנדר בפוינט
אמרתי לקוות …
כן, אבל ראס מתלבש טוב יותר…
????
חחחח גדול, מצחיק וגם עצוב, שחקת אותה היום עם מקולום, חיסל אותנו ושמר אתכם במשחק בחצי הראשון עד שלילארד הגיע
חחחחחחח
זה היה משעשע בזמן אמת,
וזה ממש משעשע ברטרוספקטיבה…
משעשע את מי?! אני בוכה פה (סתם, כבר יבשו הדמעות ב-2016, נראה לי שאוק' סיטי נשארה תקועה שם)
תודה רבה , ניתוח של סדרות ושחקנים 50 שנה לא הולך ברגל, היה צפוי מרגע הפתיחה לגבי ראסל כבר 3 עונות שהוא חושב על הטריפל דאבל מאשר על הקבוצה , כבר ב2012 הוא יעקב לדוראנט מול מיאמי (שלא נפל מלברון וקלע באחוזים מדהימים) ועדיין ראסל לקח יוצר זריקות ממנו, ראסל לא יכול להוביל קבוצה בסגנון משחק אנוכי שכזה, חבל שצריך להכניס את לאנשים 3 שנים לפני שיקלטו.
שאפו לבלייזרס!!. הפיקו לקחים משנה שעברה ובאו מוכנים לסדרה הזו מול OKC. עד עכשיו הם פשוט מראים עליונות מול קבוצה (שאולי) שווה לה בכישרון על הנייר. פורטלנד השנה העלו אינטנסיביות בהגנה ועם תוכנית משחק מצויינת.
OKC בבעיה גדולה. הם פשוט לא מצליחים להביא את הכישרון שלהם לידי ביטו, התקפית והגנתית (לא מסוגלים לעצור את הבלייזרס).
צודק הבלייזרס אחרי הכשלון שנה שעברה לא פיטרו לא זרקו… למדו לקחים והמשיכו קדימה. רק על זה מגיע להם שאפו. סיכוי לא רע להמשיך עד לגמר המערב
שנה שעברה לא היתה הכפפה של הרקלס (פצוע) שהיה משתק את הולידי והנרקיס היה בשוק פלייאוף ראשון ולא תפקד. גם שנה שעברה היתה קבוצה אחלה אבל לא מספיק מבושלת.
מסכים . קבוצות צריכות הרבה שנים לפעמים כדי להתבשל . הבלייזרס נראים השנה סופר מפוקסים ומחוברים וכל זה עוד בלי נורקיץ'. ממש מקוה שימשיכו קדימה מגיע להם.
נורקיץ אוברייטד ויש להטרידו, אמרתי כבר בקיץ. פורטלנד זו אותה קבוצה בדיוק. אל תתנו לאוק המפגרים להשלות אתכםן שיש שם משהו חזק או פוטנציאלי, סיבוב הבא תגיע החשיפה שלהם
הארקלס נותן סדרה הגנתית אדירה, אם סנטוניו לא היו מופשלים היחתם יכולים להגיע השנה לגמר מערב,
בעסה בשביל ראסאבל אין ספק ש KD עשה מהלך חכם שהחליט לרדת מהעגלה שלו.
כרגיל הבעיה של ראס היא בקליעה: משחק אחד מעולה ומפוקס ואחריו שניים עם אחוזים של גבינה שווצרית. כל שחקן אחר שהיה לוקח את ה 20 זריקות האלה okc היתה מנצחת.
זה מה שקורא שחושבים על 30 נקודות במקום על יעילות שלא מבינים את המהפכה שהליגה עברה, בחירת זריקות נוראית , תנועה ללא כדור לא קיימת, אין הגנה, גם כאשר הוא מוסר השחקן חייב לזרוק פעם אחת הוא לא עשה חסימה המשחק פעם אחת הוא לא עשה חיתוך לצבע, שחקן של סטטיסטיקה אישית ואוברייטד נורא לא רחד שיוביל אותך ליותר מסיבוב ראשון.
הכל נכון
ווסטברוק עם נקודה אחת בחצי השני
סיוט הרייטינג של אדם סילבר
דנבר פורטלנד בחצוזה נהיה יותר גרוע:
ואז דנבר גולדן בגמר
ואז מילווקי גולדן בגמר
פח פח פח פח פח
סדרות של סוויפ עם קבוצה מחור תחת
אבל יהיה רייטינג יפה באתונה. ובבלגרד. יוקיץ סופר סטאר
חחחח
בשביל זה זרקו את כרמלו? הקבוצה של שנה שעברה הייתה עוברת את פורטלנד החסרה
כרמלו יותר גופה מראס, ימיו תמו
אוי דה שוט , אני שולח לך כדורים נגד אילוזיה, המקום היחיד שכרמלו יכול להופי בו הוא מקדונלדס, גמור לNBA הכריזו על שעת פרישה כבר. הדבר האחרון שאוקלהומה צריכים זה עוד חור שחור התקפית והגנתית בשביל זה יש את ווסטברוק.
חחח הוא מרביץ שם הופעות