אירועי דיומא – 26.02.2019

היום בכדורגל חצי גמר הגביע האיטלקי מפגיש את מילאן ולאציו (שווה צפייה) ורבעי גמר גביע המדינה בישראל.

כדורגל

רבע גמר גביע המדינה-ישראל/ ניר מועלם:

19:00 בני יהודה – הפועל עפולה, 5 לייב: משחק הגומלין הראשון של רבע הגמר יפגיש את בני יהודה מליגת העל מול הפועל עפולה מהלאומית, אחרי שבמשחק הראשון בני יהודה ניצחו 2-0 בחוץ. שתי הקבוצות נמצאות במקום ה-3 (כל אחת בליגה שלה) ובני יהודה נאבקת על כרטיס לאירופה, ומנגד עפולה נאבקת על האפשרות לעלות לליגת העל. בני יהודה מגיעה אחרי הפסד מפתיע בשבת האחרונה 2-1 לבני סכנין בחוץ, וגם עפולה מגיעה אחרי הפסד מפתיע של 2-0 להפועל איכסל מתחתית הלאומית. הימור – אני חושב שהמשחק הזה גמור עוד לפני שהתחיל ולדעתי כל אחת מהן תתרכז בליגה, כי לבני יהודה יש משחק חשוב בשבת נגד קרית שמונה ומנגד להפועל עפולה יש משחק קריטי נגד הראשונה בטבלה – הפועל נצרת עילית, ולכן לא אתפלא אם שתי הקבוצות יעלו בהרכבים משניים, אך לבסוף האיכות תכריע ובני יהודה תנצח את המשחק הזה ותעפיל לחצי הגמר.

20:45 מכבי תל אביב – בני סכנין, ספורט 5: בחצי הגמר השני נקבל משחק נוסף לפרוטוקול בלבד, אחרי שבמשחק הראשון מכבי ניצחה את סכנין בדוחא 4-1. מכבי, ככל הנראה תעלה עם הרכב משני כי הסיפור כאן גמור, ומנגד סכנין יודעת שהמשחק הזה הוא לפרוטוקול בלבד והמצב שלה בליגה בסכנה לכן אני מאמין שגם היא תעלה עם הרכב יחסית משני ותשמור את השחקנים המרכזיים למשחק בשבת נגד מכבי חיפה. הימור – מכבי תל אביב.

חצי גמר גביע איטלקי/ניר מועלם:

*המלצת צפייה* 22:00 לאציו – מילאן , ספורט 4: חצי הגמר הראשון בליגה האיטלקית יפגיש היום בערב את לאציו מול מילאן, כאשר בחצי הגמר השני ישחקו פיורנטינה ואטאלאנטה, כאשר לטעמי לפחות אין אף פייבוריטית לתואר. בנוסף חשוב להדגיש שבחצי הגמר יש משחק בית ומשחק חוץ, כאשר המשחק הראשון נערך היום ומחר והמשחק השני יערך בסוף אפריל, כלומר עוד חודשיים. בליגה, שתיהן קרובות אחת לשניה, כאשר מילאן במקום ה-4 עם 45 נקודות, ומנגד לאציו במקום ה-6 עם 38 נקודות. חשוב לציין שמילאן נמצאת בתקופה נהדרת, במיוחד אחרי ינואר הנהדר בו הם רכשו את פאקטה ופיונטק שהשפיעו מיידית על הקבוצה, ומנגד לאציו נמצאים בתקופה פחות טובה. לאציו מגיעה למשחק אחרי 3 הפסדים רצופים בכל המסגרות, כאשר היא הפסידה פעמיים לסביליה בליגה האירופית וגם בליגה 2-1 לגנואה, בגביע האיטלקי היא עברה את אינטר בפנדלים. מילאן מגיעה למשחק אחרי 3 ניצחונות ליגה רצופים וברבע הגמר היא עברה את נאפולי עם ניצחון 2-0. לאציו היא קבוצה מאוד ביתית ויהיה קשה מאוד למילאן להוציא ניצחון באולימפיקו. חשוב לציין שבעונה הקודמת הן נפגשו גם כן בשלב חצי הגמר ובשני המשחקים היו תוצאות של 0-0 ובמשחק הגומלין שנערך באולימפיקו מילאן ניצחה בפנדלים את לאציו(ולבסוף הובסה מול יובה 4-0 בגמר). הימור – מילאן נמצאת בכושר נהדר, לעומת לאציו שקצת איבדה כיוון בשבועיים האחרונים, אך למרות זאת אני לא רואה את לאציו מפסידה למילאן במשחק הראשון ואני אהמר על תיקו עם שערים(לא כמו חצי הגמר בעונה הקודמת).

 

טניס / אלכס דוקורסקי

השבוע נערכים שלושה טורנירים – שניים מסבב 500 הנקודות, בדובאי ובאקאפולקו, על משטחים קשים, וטורניר נוסף, בסאו פאולו, מסבב 250 הנקודות, על החימר. אכתוב כאן על המשחקים המרכזיים יותר, בשני הטורנירים הראשונים, שישחקו בהם המדורגים הגבוהים יותר.

טורניר דובאי
המשחקים משודרים בערוצים 55 ו-58 החל מהשעה 11 בבוקר.
ריקרדאס בראנקיס (ליטא) – דאניאיל מדבדב (רוסיה): הרוסי הצעיר והגבוה נמצא במגמת שיפור אך גם הליטאי הנמוך, יחסית (1.75), הוא שחקן מאוד מוכשר.
קיי נישיקורי – בנואה פר (צרפת): היפני הוא המדורג ראשון בטורניר (המדורג שני הוא רוג'ר פדרר, שניצח אתמול את פיליפ קולשרייבר).
מארין צ'ליץ' – גאל מונפיס: הקרואטי מדורג גבוה יותר, אבל מונפיס מגיע לאחר זכיה בטורניר רוטרדאם היוקרתי.
מאתיו אבדן – סטפאנוס ציציפאס:  היווני, שזכה לאחרונה בטורניר מארסיי, פייבוריט מול השחקן האוסטרלי.
תומאס ברדיך – איליה איוושקה: הצ'כי הוותיק משחק בינתיים טוב יותר משנה שעברה והוא ישאף להתקדם רחוק ככל האפשר בטורניר. מולו יעמוד איוושקה הבלארוסי.
בורנה צ'וריץ' – מיכאיל קוקושקין: הקרואטי הצעיר הוא אחד השחקנים המתקדמים בענף. הספיק כבר לעזור לנבחרתו לזכות בגביע הדייויס וזכה בשני טורנירים.

טורניר אקאפולקו

המשחקים משודרים בערוץ 58 והוא כולל גם טורניר נשים.
השידורים מתחילים משמונה בערב.
אלכסיי פופירין (אוסטרליה): אלכסנדר זברב (גרמניה) – זברב הצעיר יהיה פייבוריט מול פופירין המוכשר, שהגיע עד לשמינית גמר אליפות אוסטרליה.
רפאל נדאל – מישה זברב: הספרדי יישחק לראשונה לאחר גמר אליפות אוסטרליה בסוף ינואר ויהיה מעניין לראות אותו מול אחיו הבכור של אלכסנדר, שמרבה לשחק בשיטת "הגש ורוץ לרשת", שאינה נפוצה כיום.
טניס סאנגדרן – דויד פרר: הספרדי הוותיק והמצוין הודיע על כוונתו לפרוש עוד בעונה שעברה, אבל בינתיים ממשיך לשחק ועושה זאת לא רע. מולו יעמוד האמריקאי סאנדגרן, שהצטיין באליפות אוסטרליה ב-2018.
ניק קיריוס – אנדראס ספי: האוסטרלי המוכשר והלא תמיד יציב יפגוש את האיטלקי הוותיק, שמשחק טוב מאוד מתחילת השנה.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור האמירויות – קטע 3

קטע 2 היה קטע שטוח שהסתיים במיאוץ המוני, שכצפוי הביא לנו מאבק ראש בראש בין שני הפייבוריטים העיקריים, פרננדו גביריה ואליה ויוויאני. גביריה פרץ קדימה ממרחק רב יחסית אל הקו, והצליח לשמור על היתרון למרות שויוויאני הצליח כמעט להדביקו על הקו. קיילב יואן השלים את הפודיום. הקטע לא שינה מהותית את תמונת ההובלה במירוץ, ופרימוז רוגליץ' ממשיך להוביל בו יחד עם שלושה מחברי קבוצתו, 6 שניות לפני וילקו קלדרמן ועוד שנייה על שאר חברי סאנווב.

קטע 3, האחרון על אדמת אבו דאבי (אחר כך הטור עובר לדובאי), הוא הקטע הראשון מבין השניים במירוץ המיועדים לחברי ה-GC. הקטע, השטוח ברובו, מסתיים בטיפוס הקשה להר חפיט, טיפוס בן 12 ק"מ בשיפוע ממוצע של כ-6 אחוזים. קטע עבור דומולאן, רוגליץ', ואלוורדה, ניבאלי, פורט, זכארין ודן מרטין. שידור ביורוספורט 2 ב-13:00.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. היום כדי שטוני מרטין יעבור להוביל הוא יצטרך לקחת יותר מעשר דקות …
    הקטע הזה נראה מתאים לגוליץ ניבאלי או דומולאן בהחלט לולורדה…

  2. דן מרטין כבר פרץ בקטעים כאלו יפה וניצח ,פורט
    אני מעריך שיצליח שוב להוכיח עד כמה הוא מוערך הרבה מעבר ליכולות…זאכארין אף פעם לא הוכיח כלום….
    ןלוורדה ניסה לשרוד בעליה אם נטען ויתנו לו להגיע עם הדבוקה את הספרינט סיום הוא יקח…
    גורקה איזאגיר שם שתמיד נוטים לשכוח בפרופיל כזה , אם יברח יתקיף בזמן יוכל להפתיע .

    1. נהדר תודה.
      מ
      אוהב את ולורדה שהסביר יפה הפעם את עובדות החיים שכתבתי עליהם רוחות, השתמש עב היה שאפשר במחסות רוח מחברי הקבוצה, אומר שהכיר היטיב וידע שאסור לתת לפריצות לברוח, פריצות חיסל את ניבאלי ,המתחרה הכי חזק בדירוג הכללי אך עדיין לא בכושר ,דומולאן שעדיין לא בכושר, פורט שאף פעם לא בכושר….המתחרה הכח פחות מאיים ואת הלוקסוס לברוח מולוורדה כבר לא היה לו ..
      בגדול הקליע הירוק בלהוורדה לקח שוב….
      לא חושב שיש לו לקלוע יומרות לקחת את המירוץ ,ניבאלי הוא עןף החול ברגע שהוא מאחור הוא מתעורר, יהיה לנו יופי של מירוץ איתו,ולורדה בגילו עם עוד ניצחון נגד הגיל נגד הברך הצרוסקת מדיסלדורף ,נגד קללת חולצת הקשת….
      מה יש עוד להגיד …הנשיקה מהשייכית ממן זכר בפה …על הפניות לא רק שהיא מזכירה נשכחות מיחסי מארדונה וקאניגה בההה איזה גועל נפש…..
      עכשיו ולורדה הנשיקה מפה לפה על איזה שייך הומו מגעיל מהנסיכות בהההה.
      אבל שום דבר אפילו לא זה יכול להקהות את טעמו המתוק של הניצחון….
      עכשיו בטח מנחם יבקש ממני להצטרף לצוות הכתבים, אז בשמחה ..אחרי שיחזרו זעפרני ומתן אשמח להצטרף ולכתוב בהתנדבות מלאה בתמורה לצד שמן…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט