מעורב הופס ליום ראשון / האם דייויד גריפין יהיה המנג'ר של הפליקנס? / מנחם לס

 

1. סקוטי פיפן ב'אול סטאר' מגחך לבירבורים שלברון ג'יימס הגיע לרמה של אלוהים. "אפילו קובי בריאנט היה טוב ממנו"

 

 

 

תקופה לא קלה עברה על הגבה. לא הייתי באול סטאר אבל ראיתי כמה מהראיונות איתו ב-LIVE בטיווי של שרלוט, המשדר 'אול סטאר' ללא הפסקה. שולחנו היה אחד הפופולרים. כל עתונאי רצה חתיכה ממנו.

שלושת הדברים העיקריים שאמר הם:

1)ההחלטה היא בין סוכני, הקבוצה שרוצה בי, והפליקהס.

2)אני פתוח לכל 29 הקבוצות. שוק גדול, שוק קטן. לא איכפת לי. הדבר היחידי שאמרתי לסוכני הוא שאני רוצה לנצח!

3)כל מה שאני רוצה עכשיו זה שיעדבו אותי במנוחה!

 

5. סטפן קרי ואחיו הקטן סת' מתערבים על אליפות ה-3

 

שרלוט היא הבית של משפחת קרי. דל קרי כיכב כאן משך 10 שנים. שם נולדו וגדלו שני האחים ושם כיכבו שני האחים כשניצחו עם בית ספרם, כריסטיאן היי את אליפות התיכונים של צפון קרולינה, כל אחד בזמנו. גטפן אפילו המשיך במכללה כמעט מקומית – דוידסון. סת' המשיך בדוק.

השניים התערבו לפני התחרות: המפסיד בין השניים משלם את כל  הצ'קים המשפחתיים מעתה ועד עולם על כל ארוחות המשפחה, ההצגות, הקנצרטים, ושאר הארועים שכל המשפחה תלך אליהם.

סטפן אמר לעתונאים כמה שעות לפני התחרות:

Charlotte means everything to me," Stephen said. "This where I learned to play the game. So many people in this city got to watchme grow up in the game. To be honest, me and my brother, we always dreamed of being a part of All-Star Weekend, doing 3-point shootouts, playing in the game or whatever. And for it to come back full circle, for it to be here, playing where my dad played for 10 years. This will be a weekend we'll remember for a very long time, for sure."

6. למה כל אחד שמגיע ללייקרס לאחרונה הופך לדביל תוך עונה?

האחרון שבהם הוא קייל קוזמה שהפליא אותנו אמש במשחק הכשרונות הצעירים, ושלדעתי הוא אחד הכוכבים הגדולים מכולם בשנתיים האחרונות. לא רק שהוא כוכב אמיתי, הוא גם חמוד כזה שהיית ברצון מאמץ לבן (אפילו אם במקום איזה רבע מיליארד שבוודאי ישתכר, היה מצביא רק 50 מיליון).

אז מה לו פתאום לומר ל-SIRIUS NBA RADIO שהוא אוהב את כל הבול-הה שהוא מקבל בלייקרס, ושהוא היה מעדיף להיות האחד משדברים עליו רק 'BAD' מלהיות אחד שלא מדברים עליו בכלל באורלנדו.

למה להביא עליך במכה אחת עוד מיליון שונאים? עכשיו גם במילווקי, בסקרמנטו, ובמיניאפוליס ישנאו אותו. למעשה בכל השווקים הקטנים.

ועלי להזכיר לילדון הטפשון הזה קייל קוזמה, שמג'יק ג'ונסון רשם את שמו ראשון ברשימת החבילה שהוא היה מוכן לשלוח לניו אורלינס עכבור AD. במילים אחרות, באורלנדו היו מהללים ומאללים אותו. באל איי הוא זבל. הוא סחורה עוברת לסוחר. הוא חתיכת אפסון.

 

7. סטפן וסת', משתתפי ה-3, רואים את האבא דל ב-1992 ו-1994

8. ואמש הוא מנצח את הוותיקים גלן רובינסון, מרק פרייס וריי אלן באליפות השלשות לוותיקים:

 

הוא ביקש מה-3 לחבור אליו לתחרות של "אלופי שלשות וותיקים" לאסוף כסף לצדקה:

 

9. הדאנקים שקולינס החמיץ היו הקשים ביותר. אבל ל-Hamidou Diallo

יש את זה: כריזמה, ניתור אדיר, והוא אמריקאי בן קווינס, ניו יורק, ולא מגיאנה. הוריו היגרו משם!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 32 תגובות

  1. לגבי תחרות דאנקים חרפה היסטורית. וינסניטי בגיל 42 היה מנגב אותם. אבל מה שכן ההטבעה של דיאלו מעל שאק מדהימה. מאז וינס לא היה אדם שיכול לקפוץ מעל מישהו שהוא 2 מטר ומעלה ואיש לא הצליח לבצע דבר כזה. דיאלו הביא את שאק 2.16 שעם ראש מכופף נגיד 2.068 וממש עבר מעליו וקינח גם בהכנסת היד עד המרפק לסל. דאבל מחווה לוינסניטי. בהחלט אחד מ10 הדאנקים הגדולים בתולדות תחרות ההטבעות.

  2. ללא ספק דאנק ענק לא יודע אם בטופ 10 אבל דאנק ענק
    התחרות הזאת צריכה שינוי, אולי שנה הבאה זאק לאבין וארון גורדון יתעופפו לנו וישנו את התמונה

  3. מנחם אתה הופך את הג'וינט של הבוקר לטוב פי מאה עם המעורבים שלך. מודה לך כל יום!
    בנוגע ללברון, מיותר לדעתי לבזבז על זה אנרגיה. ברור למי שמבין בכדורסל שלברון לא מציג את האידיאל כשחקן, עם כל הכבוד. יש אלמנטים שלו היו לו, כנראה היה מתמודד ראש בראש עם מייקל. היות וזה לא המצב, tough tomatoes.

  4. השאלה אם הפליקנז רוצים לדפוק את גריפין ולהשאיר אותו תלוי כחלק מהנקמה העקיפה בלברון (זה שיטה שרודמן הביא מצפון קוריאה)
    או….
    שזה מהלך לשכנע את בלאט להגיע
    בקרוב נדע
    🙂

  5. הסטנדרטים בתחרות הדאנק נהיו מאוד גבוהים..דאנקים שלפני כמה שנים היו מקבלים ציון מושלם,כבר נראים רגילים לגמרי(למרות שהם לא..)כמה אפשר עוד להמציא?אולי דאנק מהשלוש,שגם זה יגיע בסוף..תחרות הדאנק די מיצתה את עצמה..הקרב בין זאק לוין לארון גורדון-היה הפינאלה מבחינת אתלטיות ויצירתיות.

  6. אני חושב שקצת הגזמת עם קוזמה. הכל עניין של פוליטקלי קורקט. כשהבעליל של הקבוצות מתנהגים ככה אנחנו אומרים "thats the business"
    הוא אמנם ילד אבל שמתחיל להבין איך הליגה עובדת.

  7. תודה רבה! תחרות השלשות היתה מעולה לדעתי, ההטבעות די רגילה חוץ מההטבעה על שאק (למרות שהוא נשען, מה שמוריד מהעניין) שבצדק נתנה לדיאלו את התואר. המיומנויות או איך שקוראים לזה זה פורמט דבילי שלא עובד, עדיף כבר תחרות קליעות מהחצי/שלושת-רבעי מגרש

    קוזמה דווקא מצא דרך די חכמה לומר לכל הקבוצות במקומות כמו אורלנדו שהוא לא רוצה להגיע לשם, אולי יציל אותו מטרייד עתידי…

  8. תחרות ההטבעות הייתה מאכזבת, ברידג'ס וDSJ פשוט ניסו דברים שעבר ליכולת שלהם. מה שקורה זה שאתה יושב כמו מטומטם וצופה בהם מנסים חמש פעמים את אותו הדאנק. מוציא את הכיף ואת החשק, אם אתה לא מוכן לתחרות ההטבעות, פשוט אל תגיע. הם הורסים את הRYTHM של הכל.
    מה שכן צריך לציין- דיאלו הביא שם חתיכת דאנק, רק בשבילו היה שווה לצפות.
    סת' קרי איכזב ברמות. דיברו רבות על 'תחרות' בינו לבין סטף, אבל כנראה שהלחץ עשה את שלו. סטף רגיל להיות לבד מול קהל ולקבל את כל תשומת הלב וסת' לא.

    1. השאלה היא כמה אנשים יראו את האולסטאר בשידור חי מול כמה יראו בשידור ערוך, או יותר מזה – רק היילייטס. בשביל ההיילייט לפעמים שווה לאבד קצב בשידור החי.

  9. לי דווקא נראה שגריפין לפלקינס זה טוב ללברון.גריפין הרי רגיל למלא כל גחמה של לברון אז הדיל של AD ילך ביותר קלות 🙂

  10. לא מאמין שהאזכור של אורלנדו הוא מקרי.
    יכול להיות שבאחת ההצעות לטרייד קוזמה היה אמור לעבור לאורלנדו במקום לניו אורלינס.

  11. גריפין = טוב לדייויס ללייקרס, וגם לחבר שלי שקרוב אליו כבר שנים ואולי יקבל אצלו ג׳וב.
    זארן – גם מיודד עם החבר שלי אבל פחות אז מי יודע… רע מבחינת דייויס ללייקרס – האיש אוכל ונושם ירוק.
    מצד שני, לפי הסיפורים מאותו חבר שלי כבר כמה שנים טובות – אם איינג׳ מאבד את זארן זו תהיה מכה אדירה לבוסטון. הוא אחראי להרבה הרבה מהדברים הטובים שקרו שם.

    אני מהמר שפרי הוא הסוס השחור.
    קרוב למועדון כבר הרבה זמן.

    מי שכבר שנים דובר עליו בתור ה gm הבא של הפליקנס והסתובב סביב המועדון זה דומארס, אבל כנראה שהם קיבלו שכל ומוותרים על התענוג.

  12. יש איזה שהוא סיכוי לטרייד של לברון עבור דיוויס? במצב הזה יש סיכוי להחתים גם את קוואי.
    דיוויס, קוזמה, אינגראם, קוואי, לונזו בול זאת חמישייה לאליפות.

  13. מנחם אחלה מעורב
    קראתי על מילה ונהניתי
    כמו שאמרו פה לפני, השבוע של האולסטאר כבר לא מה שהיה וכל מה שנשאר זה הטייטל של מי שהוזמן למשחק
    אולי כדאי כבר לעשות בחירות והכל אבל בלי המשחקים עצמם?
    נראה שזה סתם מטריח את כולם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט