חם מהתנור: אוסטין ריברס ביוסטון / רועי ויינברג

הרוקטס (15-17) החתימו את הגארד אוסטין ריברס לשאר העונה אחרי שהוא שוחרר מפניקס אליה הועבר מוושינגטון. ריברס, שיחזור לשתף פעולה עם כריס פול, העונה עם 7.2 נקודות, 2.4 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק אחרי שבעונה הקודמת הוא קלע 15 נקודות ב-37.8% מהשלוש בשורות הקליפרס. הוא צפוי לפתוח בטווח הזמן הקרוב בשל פציעת כריס פול.

*

ג'אבל מגי מהלייקרס (13-19) אושפז בבית חולים בשל דלקת ריאות ושוחרר בשבת. הוא יעבור בדיקות יומיות עד שיוכל לחזור לשחק. מגי עם 11.8 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-2.6 חסימות העונה בשורות הקבוצה של לברון ג'יימס.

*

פילדלפיה (12-22) לא בטוחה אם מרקל פולץ, הבחירה הראשונה בדראפט 2017, יחזור לשחק העונה בשל הבעיה המפורסמת שלו בכתף. הוא עם 8.2 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים בערב עד כה השנה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. לא כזה מבין את יוסטון. הסיכון האישיותי פה גדול מדי למרות שהוא יכול להתאים לשיטה – שומר סביר שיכול להיות הגארד השלישי ברוטציה ושנה שעברה קלע טוב ממסירה (54.1% אפקטיבי במעט מדי ניסיונות). השאלה אם זה גם יעבוד מבחינת הכימיה בין השחקנים כי זה לא עבד עם רוב שחקני המשנה שהם הביאו עד עכשיו.

  2. לפי דעתי זה יעבוד. הוא מתאים מאוד לשיטה שלהם. התאים פחות בוושינגטון כיוון שברוקס לא מיקסם אותו (שיחק בדרך כלל בחמישיות מחליפים). אם הוא משחק עם הארדן או פול על המגרש הוא רק צריך לתפוס מקום על הקשת. בתור שומר הוא משהו שיוסטון צריכה.

  3. עסקה טובה ליוסטון (8+), שצריכה בדחיפות גארד רביעי שיכול לשים נקודות על הלוח וקולע סביר פלוס לשלוש. אם זה לוקח את ההחתמת mle שיש להם אז אני מוריד את הציון ל 6.5

  4. יוסטון בהחלט צריכים מישהו, וכנראה שזה מה שיש. על כמה הוא חתם?
    תודה רבה ובעיקר, תתחדשו על הלוק! (שמא נאמר UI?). אני זקן, ייקח לי זמן להתרגל לפריזורה החדשה של האתר, אבל זה באמת יפה

  5. ריברס לא היה במוקד סצנת המנהרה הסודית רק שנה שעברה? מעניין מה לפול היה להגיד על ההחתמה הזאת.
    לא מחזיק מריברס כשחקן טוב כמו שהוא חושב שהוא אבל אם יבין את מקומו ויתמקד בהגנה ובקליעה כשהוא חופשי לגמרי זה בטוחשדרוג על פני ברנדון נייט שהיה צריך להיפלט מהליגה לפני שנתיים כבר.
    ותתחדשו על העיצוב החדש, נראה מרשים.

  6. מסכים עם הוואי לאסוף – זה הכי טוב ששני הצדדים יכלו למצוא. מורי לא ממצמץ כשצריך לירות. אם ריברס יתפקד באופן סביר במהלך העונה הסדירה זה מספיק. אם יתפקד גם בפלייאוף זה ממש מצוין.

  7. טוב, לא יודע, כתבתי Hoops.co.il, לחצתי אנטר, זה האתר שעלה לי. אז אני פשוט אכתוב, ונראה מה יקרה, אוקיי? (תתחדשו וכיף לעוסקים במלאכה)

    אחרי הנציגים במשחקים, אחרי הראיונות מאחורי הקלעים, ורגע לפני שהגרסא הנוכחית נשלפה מהכובע, האתר שלשעבר נקרא פורטל הצליח להגיע לשני רגעים חשובים ביממה האחרונה.
    קודם, האתר הצליח, בעזרת טכנולוגיה מתקדמת ביותר שנגנבה הישר מהסרט "אינספשן", להשיג גישה אל תוך חלומותיו של דריל מורי. לצערינו המכשיר שקיבלנו הוא פרימיום, וניתן לקבל רק הצצה אל תוך החלומות. תמורת 40 מיליון דולר לשנה נוכל לקנות את הגרסא המלאה ולשנות את החלומות (בקרוב נפתח פרוייקט בהדסטארט). בינתיים תסתפקו בהצצה: https://www.youtube.com/watch?v=4lWqqv-0aKY
    רגע אחרי ניצלנו את התוכנה החדשנית (אתם יודעים איך זה עם תוכנות חדשות. אתם מקבלים, מנסים פעם-פעמיים את כל האופציות, לילה שלם שנעלם אחר כך אתם מכבים סוף סוף את המחשב ושוכחים ממנה לתמיד) כדי לראות את המחשבות של אוסטין ריברס שנייה אחרי החתימה על החוזה: https://media.giphy.com/media/LK0eFxDqAAYc8/giphy.gif

  8. החתמה טובה בהתחשבבמה שיש בשוק.
    יוסטון לא יקחו אליפות[פספסו את ההזדמנות היחידה שנה שעברה] אבל אוסטין מוסיף להם כח אש מהספסל המצומצם שלהם וכרגע שכריס פול פצוע יעזור להם במאבק על הפלייאוף עצמו

  9. בהחלט בכיוון שהחלה העונה, הם צריכים מישהו שברגע שיוציאו את הראש מהמיים לנשום ידחוף אותם חזרה למצולות.
    והנה השיגו להם אחלה משקולת…

  10. לא יודע מה מצבו של מריו צ'אלמרס, אם עדיין פצוע או מחפש חוזה ארוך טווח אבל הוא יכול להיות אופציה מעניינת ליוסטון כי הוא יודע לשחק לצד מוביל כדור דומיננטי, שומר טוב וקולע שלשות.

    כנראה הפציעה גמרה אותו ולא מונכים להמר עליו יותר בליגה.

    לגבי ריברס, הרוקטס ממשיכים בהימורים לגבי איז הגארד מחליף. יצליח – יופי. לא יצליח – ילכו לגארד הפנוי הבא. כמו אצל כרמלו , אין להם מה להפסיד אם כי אני גם חושב שפוטנציאל הנפיצות של חדר ההלבשה עולה פה משמעותית

  11. נראה כמו אחלה החתמה ליוסטון , אבל גם לריברס.
    קצת חבל לי על ריברס כי הוא שחקן מחליף טוב לNBA , אבל אני חושב שיוסטון תעשה לו רק טוב והוא לה , במיוחד אחרי שפול נפצח וייעדר לשלושה שבועות , ומי יודע מה יקרה בהמשך העונה.

  12. החתמה פגז!
    בול מה שיוסטון צריכה. עוד כוח אש ועוד שלשות.
    ריברס יגיע לשיא כשהוא משחק עם הארדן.

  13. אני חושב שזה החתמה סבבה וזה לא שיש יותר מידי אופציות. יוסטון חייבת סקורר מישהו שיכול לשים נק ובזה הוא טוב

  14. החתמה טובה, שבעיקר מוכיחה שהטרייד עם פיניקס היה מיותר. מלטון היה יכול לתפוס טוב את עמדת הרכז המחליף, ואנדרסון עדיין היה יכול לתרום כסטרץ׳-4 מהספסל (עמדה שעדיין מורי צריך לאייש איכשהו).
    תתחדשו על האתר! כאחד שמשתמש בעיקר במובייל זה באמת נוח יותר כעת.

  15. נו עכשיו ששחקני יוסטון ירצו ללכת אתו מכות הם לא יצטרכו ללכת דרך תעלות סודיות בסטייפלס סנטר…
    ובקצת רצינות- עוד קצת עומק וגיבוי לרגלי החרסינה של פול שתמיד קורסות בשלבים הקריטיים של העונה בשנים האחרונות בטוח לא יזיקו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט