דיון הופס ליום רביעי PM: האם הנאגטס היא הווריורס הבאה? / מנחם לס

פורסם ב - 07. נוב, 2018 ע"י ב - כללי

האם הנאגטס היא הווריורס הבאה?

 

את השאלה הזאת שאל אתמול תום זילר שהציע שייתכן מאד שמתפתחת לנגד עינינו ווריורס חדשה, שתחליף את המעצבנת (זאת מילה שלי) העכשווית שקורעת את הליגה כשהיא נמצאת באיזה שהוא חור בצפון מערב ארה"ב לא רחוק מהגולדן גייט (https://sbnation.cmail20.com/t/d-l-njlkttk-ykztllijr-j/).

ג'מאל מוריי – הנקרא גם 'מייפל קרי', 'סטף מרי', ו-'BLUE ARROW' השפיך – אוקיי, שפך 48 על הגאוותנית הירוקה מבוסטון, כשהוא 5 מ-11 מהטריי, והוא ניצח בקרב ובמלחמה נגד קיירי אירוינג DOWN THE STRETCH. מוריי קבר 19 ברבע האחרון ב-8 מ-12.

הנאגטס הם 1-9 (בסדר, אבל גם מילווקי לא קוטפת קנים כפי שאומרים החברים שלי מקרית מוצקין עם 1-8). אז גם מילווקי תהיה ווריורס שנייה?

לא. כי אין לה את הכוכבים שיש לדנבר. הם עשו הכל ללא וויל ברטון ואייזיה תומאס שיצטרפו רק באמצע העונה. ואל תשכחו שעוד כוכב על בפוטנציה עומד להתחבר אליהם – מייקל פורטר. עם ניקולה ג'וקיץ', גארי האריס וכל האחרים, הם נראים כקבוצה צעירה המתכוננת לטרוף את הליגה במקודם, הרבה יותר מאשר במאוחר.

ומה בקשר לבוסטון? אני מאמין שבוסטון המצויינת היא מצויינת עתה, העונה, ואז תתחיל הירידה כשקיירי אירוינג יעזוב, וגורדון הייוארד יסתבר העונה – אחרי הפציעה – כשחקן טוב, אבל לא הסופר-שחקן שהיה ביוטה.

אני רואה בה את קבוצת העתיד יותר מכל קבוצת ליגה אחרת, מלבד דבר אחד שמפריע לי: זוהי לא הפעם הראשונה שמאמינים שהיא קבוצת העתיד. אבל הפעם זה ממש – אבל ממש – נראה לי אחרת!

מה בקשר אליכם?

האם מהרוסטר הזה יכולה להיוולד גולדן סטייט ווריורס חדשה (אבל יותר סימפטית ופחות גאוותנית העטופה בנוצות של טווס)?

Team Roster
NO Name POS Age HT WT College Salary
23 DeVaughn Akoon-Purcell SG 25 6' 6" 200 lbs Illinois State
5 Will Barton SG 27 6' 6" 190 lbs Memphis $11,830,358
25 Malik Beasley SG 21 6' 5" 195 lbs Florida State $1,773,840
3 Torrey Craig SF 27 6' 7" 215 lbs USC Upstate $2,000,000
14 Gary Harris SG 24 6' 4" 210 lbs Michigan State $16,517,857
41 Juan Hernangomez PF 23 6' 9" 230 lbs $2,166,360
15 Nikola Jokic C 23 7' 0" 250 lbs $24,605,181
20 Tyler Lydon PF 22 6' 10" 225 lbs Syracuse $1,874,640
7 Trey Lyles PF 23 6' 10" 234 lbs Kentucky $3,364,249
4 Paul Millsap PF 33 6' 8" 246 lbs Louisiana Tech $29,230,769
11 Monte Morris PG 23 6' 3" 175 lbs Iowa State $1,349,383
27 Jamal Murray PG 21 6' 4" 207 lbs Kentucky $3,499,800
24 Mason Plumlee PF 28 6' 11" 235 lbs Duke $12,917,808
1 Michael Porter Jr. PF 20 6' 10" 210 lbs Missouri $2,894,160
0 Isaiah Thomas PG 29 5' 9" 185 lbs Washington $1,512,601
8 Jarred Vanderbilt PF 19 6' 9" 214 lbs Kentucky $838,464
45 Thomas Welsh C 22 7' 0" 255 lbs UCLA

Coach: Michael Malone

94 תגובות ל - “דיון הופס ליום רביעי PM: האם הנאגטס היא הווריורס הבאה? / מנחם לס”

  1. מלובני

    07. נוב, 2018
    12:08

    קודם כל הדבר היחידי שיעצור את גולדן זה הם עצמם (איכשהו נראה שהמערכת שם כל פעם מפתיעה מחדש עם החתמות , כאילו KD וקאנזיס שאף אחד מאיתנו לא חלם שזה יכול לקרות )

    כל עוד גולדן לא מתפרקים שנה הבאה זה לא באמת משנה הקבוצה שמולם, אני חולה על דנבר השנה והם משחקים יוצא מן הכלל , אבל לדעתי הם לא יזכו באליפות ב5 שנים הקרובות .
    אני חושב שבוסטון עדיין עם כמות נכסים הרבה יותר מרשימה .

    כרגע אני רק נהנה מהם ומקווה שיתנו פייט טוב

    Reply to this comment
  2. מנחם לס

    07. נוב, 2018
    12:09

    …וכמובן מילווקי נקרעה אמש ע"י פורטלנד!

    Reply to this comment
  3. צביקה

    07. נוב, 2018
    12:21

    הם נראים מבטיחים, וזה מצוין. מעבר לזה, ממש אי אפשר לדעת.

    Reply to this comment
  4. קוין ג'ונסון

    07. נוב, 2018
    12:43

    לא

    Reply to this comment
  5. האווי לאסוף

    07. נוב, 2018
    12:44

    הם באמת טובים ומעניינים, אבל צריך עדיין לשמור את הכתרים בארון, הם עוד רק מתחילים (ודרך אגב, תן להם שלוש ארבע שנות הצלחה כמו של ג'ס, ותראה איזה שחצנים גם אלה יהיו)

    Reply to this comment
  6. שמעון טבדי

    07. נוב, 2018
    12:50

    הבסיס קיים. מורי את האריס זה צמד גארדים של קונטנדרית (הם בני 21 ו-23). השאלה זה המסביב. יוקיץ חייב לשפר כושר גופני דחוף.

    המאמן עושה רושם שמתאים. עכשיו צריך להרכיב מסביב אם יצליחו בזה בהחלט כן (ב-3-4 שנים הבאות שהווריירס כבר יתפרקו).

    השנה לדעתי חוץ מגולדן הם יכולים להקשות על כל קבוצה בסדרת פלייאוף ולהגיע איתה לגיים 7 (הם נופלים מאוק ויוסטון בסדרת פלייאוף אבל אם ידיחו אותן לא אופתע. לטעמי כי מורי עדיין לא סופרסטאר, שהוא יהיה הם יהיו שם).

    דנבר תגיע לאיפה שהתקרה של מורי תגיע כמו גולדן עם קרי.

    אני מאמין שמורי יהיה סופרסטאר, יש לו את האופי המניאקי של הטראש טוק והוא לא רואה בעיניים. יש לו גודל מעולה לגארד, הוא שומר מעולה ומראה עקומת למידה ויש לו את הריינג' מכל הטווחים, הוא לוקה קצת בקצב הכתבת משחק כרגע אבל השמיים הם הגבול.

    אני אפנה אתכם לפה

    http://www.hoops.co.il/?p=120354

    Reply to this comment
  7. Berch

    07. נוב, 2018
    13:11

    שיביאו את פיפן בתור מאמן ואז הכל יתחבר להם…..
    🙂

    Reply to this comment
  8. סכין בגב האומה

    07. נוב, 2018
    13:12

    מה שמדהים לגבי דנבר זה ֶשעוד שנה הם אמורים להיות טובים יותר, עם ה 30 מליון שיתפנו ממילסאפ וההחלמה של מייקל פורטר.

    לא חושב שהם יהפכו להיות קבוצה היסטורית סטייל ג"ס, אבל אולי כן כמו הספארס – קבוצה שתרוץ בצמרת ותהייה מועמדת קבועה לאליפות

    Reply to this comment
    • עידו גילרי

      07. נוב, 2018
      13:23

      Kא בטח עד כמה הם יהיו טובים יותר בלי מילסאפ. את מי יביאו במקום?
      פורטר אם יחלים ויהפוך למי שחשבו שהוא יוכל להיות בהחלט יהיה פקטור משמעותי.

      Reply to this comment
      • רועי ויינברג

        07. נוב, 2018
        13:44

        מילסאפ ישאר לדעתי, אבל לא על 30 מיליון דולר

        Reply to this comment
        • עידו גילרי

          07. נוב, 2018
          13:45

          אז זה יהיה רק שינוי פיננסי לא איכותי.

          Reply to this comment
          • רועי ויינברג

            07. נוב, 2018
            14:30

            למה? אם מילסאפ נשאר על 12 מיליון ומגיע איזה טוביאס האריס על 18 זה שינוי באיכות

          • עידו גילרי

            07. נוב, 2018
            14:31

            אם מילסאפ נשאר על 12 אז לא נשאר להם 18 עבור האריס.

          • גיא רוזן

            07. נוב, 2018
            14:51

            אם מילסאפ נשאר על 12,
            אז הם 18 מיליון רחוקים יותר מרף המס.
            עידו צודק –
            ה-18 מיליון האלו לא מפנים מקום מתחת לתקרת השכר,
            אבל המרחק מרף המס, משמעותו שהם יכולים לנסות ולהשתמש בטרייד אקספשינס (אחד על 12.8 מיליון שתוקפו פג בתחילת יוני, השני על סך של 13.8 מיליון שתוקפו פג בסוך השבוע הראשון של יולי).
            צריך לזכור גם שיהיה להם קל יותר להשתמש ב-MLE שבקיץ הבא יהיה שווה 9 מיליון.
            אני בספק אם הנאגטס ישתמשו ב-2 האופציות (בגלל מארי, שצפוי לקבל הארכת חוזה מרשימה),
            אבל אין ספק שמילסאפ על 12 מיליון פותח בפניהם אפשריות (על אחת כמה וכמה בעידן החוזים הקצרים).

          • עידו גילרי

            07. נוב, 2018
            15:03

            זה פחות רלבנטי כי האקספשנס האלו אם יבואו לידי ביטוי סביר שזה יהיה במהלך העונה. ברגע שיתחיל הפרי אייגנסי יהיה להם מאד קשה להשתמש בהן (בזמן שהם עוד מנסים להחתים שחקנים חופשיים כמו מילסאפ).

          • שמעון

            07. נוב, 2018
            15:20

            מיילסאפ בבגיל 34 יכול לחתום על מינימום או לעוף מה שיבחר.

          • סכין בגב האומה

            07. נוב, 2018
            15:25

            הם לא יכולים לעשות כמו גאסול וס"א? כלומר לחכות עם החוזה החדש, לנסות להחתים סופר סטאר עם כל מה שיהיה מתחת לתקרה ורק אז להחתים את מילסאפ

          • עידו גילרי

            07. נוב, 2018
            15:27

            אין להם מקום לסופרסטאר גם בלעדיו וכדי להחתים מישהו בעל ערך כלשהו הם יצטרכו לוותר על הזכויות על מילסאפ מה שיאפשר לו בסופו של דבר מינימום או MLE מאוחר יותר.

          • רועי ויינברג

            07. נוב, 2018
            20:58

            הם לא צריכים בהכרח סופרסטאר, אלא סתם שחקן ממש טוב. זה אפשרי ב-9 מיליון דולר וגם במקרה של מילסאפ. אם הוא חותם על הארכת חוזה שם, אגב, זה משנה משהו? במקום לצאת לשוק ולחתום

          • עידו גילרי

            07. נוב, 2018
            21:38

            איזה שחקן ממש טוב הם יחתימו ב-9 מיליון (שזה אגב ה-MLE)?

          • עידו גילרי

            07. נוב, 2018
            21:38

            ולא הוא לא יוכל לחתום על הארכת חוזה.

    • דביר

      07. נוב, 2018
      14:00

      30 מליון ילכו לחוזים אחרים שיגמרו

      Reply to this comment
  9. רועי ויינברג

    07. נוב, 2018
    13:42

    אני מאוד אוהב אותם. מילסאפ והאריס מזכירים לי את איגי וקליי תומפסון ויוקיץ' משנה את המשחק. שימשיכו ככה, כל זה בלי וויל בארטון, איזייאה תומאס ומייקל פורטר ג'וניור. הלוואי שיעשו גמר מערב.

    Reply to this comment
  10. אפלטון

    07. נוב, 2018
    13:53

    לא יודע, לא סומך על קנדים.

    Reply to this comment
    • האווי לאסוף

      07. נוב, 2018
      15:30

      הלו, אני מוחה בשם לאונרד כהן וניל יאנג (אה, אאל"ט אתה לא אוהב אותו גם ככה…)

      Reply to this comment
  11. Adisu33

    07. נוב, 2018
    14:00

    גם ג"ס היו חמודים פעם עד שהשתן עלה להם לראש .
    מארי כבר מראה סימני קארי
    בסה"כ מבחינת פוטנציאל יש שם חומר גלם שעשוי להתגלות כמשובח עם עוד טיפה של ליטוש ותוספת קשיחות

    Reply to this comment
  12. ohad

    07. נוב, 2018
    14:10

    אני עליתי על העגלה שלהם ברגע שהם לקחו תסיכון ובחרו סוף סוף במייקל פורטר

    Reply to this comment
  13. מנחם לס

    07. נוב, 2018
    14:21

    מארי שפך טראש על בוסטון שלא נדע!

    Reply to this comment
  14. Avri

    07. נוב, 2018
    14:40

    רצפים מוצלחים זה דבר שקורה כמה פעמים בשנה לכמה קבוצות.
    לליגה של הדאבס הם בשום פנים ואופן לא מתקרבים. לדאבס יש חמישה שחקני טופ 5 בעמדה שלהם. לדנבר, חוץ מיוקיץ׳ אין שם אף שחקן שהוא טופ 5 בעמדה שלו וגם יוקיץ׳ כנראה שלא יהיה שחקן בסדר גודל הסטורי (לדאבס יש שניים כאלו).
    לגבי פורטר, מה בדיוק למדנו עליו מאז שהוא נבחר במקום ה13 בדראפט? בעיקר שהוא אפילו יותר פצוע ממה שחשבו. קודם שיראה משהו בליגה ואחר כך נקשור לו כתרים.

    Reply to this comment
    • שמעון

      07. נוב, 2018
      15:03

      קרי ראס קיירי ליליארד מורי. מורי בדרך להיות עדיף על פול וזהו. יש לך רכז טופ 5. יוקיץ סנטר 3 בליגה כרגע. האריס שחקן שלא הייתי מוותר עליו בקלות עם רף שיפור. הם צריכים שחקנים בעמדות 3 4. אני במקומם הולך על באטלר החוזה לשנתיים בכל הכוח הוא יוסיף עוד רצח להגנה שלהם וגם להתקפה. הייתי מנסה לשדוד גם את גיילן בראון מהסלטיקס. אם מייקל פורטר חוזר סבבה הוא יכול לשחק 4 אתלטי בכיף.

      Reply to this comment
      • עידו גילרי

        07. נוב, 2018
        15:06

        איך אתה בדיוק מציע לבצע את המהלכים הנ"ל?

        Reply to this comment
        • שמעון

          07. נוב, 2018
          15:18

          להרים טלפון לגימי לשלוח לו בחורות מקולרדו כמה סיגרים כמה גובות ולנסות לשכנע אותו לחתום אצלי בסוף העונה. כנל גיילן בראון. שניהם חופשיים.

          Reply to this comment
          • עידו גילרי

            07. נוב, 2018
            15:19

            למה נראה לך שבאטלר יחתום על פחות ממקסימום ובראון חופשי מוגבל.

          • שמעון

            07. נוב, 2018
            15:21

            נו מקס לשנתיים מה רע? לבראון אפשר להציע אם הסלטיקס ישוו שישוו

          • עידו גילרי

            07. נוב, 2018
            15:22

            כי הם לא יכולים להציע לו מקסימום אולי?

          • שמעון טבדי

            07. נוב, 2018
            15:28

            מה 30 מיליון של מיילסאפ לא מספיק?

          • עידו גילרי

            07. נוב, 2018
            15:30

            ה-30 מיליון האלו לא מתפנים כי הם מעל התקרה. רק חלק מהם משהו כמו 18 יהיו פנויים וגם אז הם יצטרכו לעשות עוד כמה ויתורים.

          • שמעון טבדי

            07. נוב, 2018
            15:35

            הבנתי. אני בטוח שעם המוחות שם בחשבונאות הם יהנדסו משהו אם שני הצדדים ירצו כמו שכל הקבוצות מהנדסות. אין לי כוח להיכנס לזה לעומק אולי בעתיד אעלה איזה פוסט עם הצעות קונקרטיות.

          • עידו גילרי

            07. נוב, 2018
            15:36

            מה זה יהנדסו משהו?
            לא סתם יש מגבלות. יש דברים שאפשר ויש דברים שאי אפשר לעשות.

          • שמעון טבדי

            07. נוב, 2018
            15:41

            אני למדתי בחיים שיש משהו ששני צדדים רוצים מא זה קורה.

          • עידו גילרי

            07. נוב, 2018
            15:42

            אתה חסר תקווה.

          • Benjo

            07. נוב, 2018
            16:05

            מה עם פלמלי? זה עוד 13… לא שנראה לי שבכל מקרה שזה יעבוד …

          • עידו גילרי

            07. נוב, 2018
            16:06

            לא הבנתי מה אתה רוצה לעשות עם פלאמלי?

          • Benjo

            07. נוב, 2018
            16:34

            מסיים חוזה…. 13 מתפנים

          • גיא רוזן

            07. נוב, 2018
            17:09

            פלאמלי חתום עד 2020.

            עידו, 2 הטריייד אקספשינס של הנאגטס, בזכות התזמון שלהם, הם מאוד רלוונטיים לקיץ הקרוב.
            אחרי בדיקה,
            טרייד אקספשין אחד פג תוקפו ב-6 ליולי (12.8 מיליון)
            השני פג תוקפו ב-13 ביולי (13.7 מיליון),
            ויש עוד אחד שפג תוקפו ב-13 ביולי (5.9 מיליון).

            קבוצות שמנסות לשחרר מקום מתחת לתקרת השכר בפרי אייג'נסי הקרוב,
            הטרייד אקספשינס האלו, יכולים להיות שווים זהב עבורן.

            ניקח את הקליפרס לדוגמה.
            נגיד והם רוצים לשמור את האריס (קאפ הולד של 22 מיליון), ולהחתים את באטלר.
            טרייד של וויליאמס/בראדלי תמורת האקספשין,
            יפנה מקום בשביל חוזה מקס, ויאפשר לשמור על האריס.

          • עידו גילרי

            07. נוב, 2018
            18:50

            אני צריך שתסביר קצת יותר. טרייד אקספשנס נחשבים כנגד הקאפ אז לא כל כך הבנתי.

          • גיא רוזן

            07. נוב, 2018
            20:07

            בהחלט יכול להיות שאני טועה,
            אבל למיטב הבנתי, השכר שמחושב לקבוצה לצרכי קאפ מורכב מחוזים + חוזים מתים + קאפ הולדס.
            הטרייד אקספשין שהקבוצה מקבלת, אפשר להשתמש בו במשך שנה, ואז המשכורת הנכנסת תופסת מקום בקאפ,
            אם לא השתמשו בטרייד אקספשין, הוא מתפוגג.
            (לקבוצה משלמת מס, זה לא דבר רע. הסכום יורד מגובה החריגה, ולכן תשלום המס פוחת).

            אם אתה מכיר איפה כתוב שהטרייד אקספשין נחשב לצורכי חישוב קאפ, אני אשמח לראות היכן זה כתוב.
            תודה.

          • עידו גילרי

            07. נוב, 2018
            20:43

            איפה דדי כשצריך אותו…
            אני לא מול התנך על שם לארי קון כרגע אבל אני אבדוק יותר מאוחר.

          • עידו גילרי

            07. נוב, 2018
            21:35

            טוב, ספר בראשית פרק כ"ו:
            If a team is below the cap, then its Disabled Player, Bi-Annual, Mid-Level (either the Taxpayer or Non-Taxpayer Mid-Level, whichever applies to the team) and/or trade exceptions are added to their team salary, and the league treats the team as though they are over the cap1. This is to prevent a loophole, in a manner similar to free agent amounts (see question number 37). A team can't act like it's under the cap and sign free agents using cap room, and then use its Disabled Player, Bi-Annual, Mid-Level and/or trade exceptions. Consequently, the exceptions are added to the team salary (putting the team over the cap) if the team is under the cap and adding the exceptions puts them over the cap.

            So being under the cap does not necessarily mean a team has room to sign free agents. For example, assume the cap is $100 million, and a team has $90 million committed to salaries. It also has a Non-Taxpayer Mid-Level exception for $9 million and a trade exception for $6 million. Even though its salaries put it $10 million under the cap, its exceptions also count toward team salary, increasing the total to $105 million, or $5 million over the cap. So the team actually has no cap room to sign free agents, and instead must use its exceptions to sign players.

          • ברוך רובין

            07. נוב, 2018
            22:06

            תודה מסביר הרבה גם על החריגות טרייד , אני חושב שבאטלר לנאגטס זה אסון ,לא מתאים לסגנון של הקבוצה, בן 30 אחרי שנים אצל תיבודו ואופי בעייתי מאוד,התקפית דנבר מצויינים כבר שנתיים והגנתית יש להם אחלה גארדים שומרים.
            לגבי בוסטון ואיינג כל בעלים לדעתי חייב לחסום למנגר שלו את המספר שלו,וגם צריך להתייחס לעובדה הפשוטה שכל שחקן שעוזב את בוסטון לא מזכיר חצי מהיכולת שם.

            לגבי דאנבר בכללי עם פורטר חוזר להיות השחקן מהתיכון זה החתיכה האחרונה בפאזל שלהם.

            עברתי עכשיו על המשחק של דיוק, כל מנגר שלא ייקח את וויליאמסון ראשון מפגר לחלוטין הילד הולך לשחוט את הליגה אתלטיות חסרת תקדים יכולת מסירה מדהימה כדרור טוב, אני לא מחזיק כל כך מבארט הוא מסוגל לקלוע היום 15 נקודות בליגה, אבל לא רואה אותו הופך למגה נובה כמו זאיון

          • גיא רוזן

            08. נוב, 2018
            02:06

            מצטער שאני מקשה, ועוד בשעה מגוחכת שכזו,
            אבל אני זוכר שקראתי שאפשר "לוותר" (renouncing the trade exception) על האקספשין, ואז הוא לא נחשב לצורכי חישוב תקרת השכר (בדיוק כמו ה-MLE בדוגמה. נגיד הלייקרס השנה, העובדה שהם השתמשו במקום מתחת לתקרת השכר בשביל לברון, מנעה מהם את היכולת להשתמש ב-Non-Taxpayer Mid-Level exception ואפשרה להם להשתמש רק בחריגה לקבוצות מתחת לתקרה).

          • עידו גילרי

            08. נוב, 2018
            08:20

            כן, אפשר לוותר על האקספשן בדיוק כמו שאתה מוותר על זכויות בירד על שחקן כדי לנקות את הקאפ הולד שלו. לזה התכוונתי כשאמרתי שהאקספשנס יהיו די חסרות שימוש ברגע שפרי אייג'נסי מתחיל. זה או מקום מתחת לתקרה או אופצייה לטרייד.כמבון שהם לא חייבים לעשות את ההחלטה עד שהם מגיעים לסיכום אבל זה לא משאיר יותר מדי מרחב תמרון.

          • גיא רוזן

            08. נוב, 2018
            08:30

            הנאגטס, הם בכל מקרה יהיו מעל תקרת השכר.
            בתחילת יולי, אין מצב שיהיו קבוצות שיחפשו דרך לפנות כמה מיליונים בשביל חוזה מקס כזה או אחר?
            אם אני בוחר לחזור לדוגמה של הקליפרס –
            הם במצב ההיפותטי המתואר, ישלחו את בראדלי/ווילאימס תמורת הטרייד אקספשין של הנאגטס.
            אותם קליפרס תאורטיים יזכו במקום מספיק בשביל חוזה מקס ללא הצורך בוויתור על האריס,
            והנאגטס יקבלו שחקן חיזוק משמעותי.

          • עידו גילרי

            08. נוב, 2018
            08:33

            זה תרחיש סביר לפני הפרי אייג'נסי.

      • שגיא נאור

        07. נוב, 2018
        15:08

        מאריי עוד לא שם, גם לאורי וקמבה עולים עליו בינתיים. וכן, גם ג'ון וול עד שיוכח אחרת, למרות שהוא ממש מתאמץ להוכיח אחרת. בעיניי
        הארדן הכי רכז שיש מבחינתי, הרבה יותר מקארי שמשחק אוף דה בול לא מעט ונותן לדריימונד לרכז.

        Reply to this comment
        • שמעון

          07. נוב, 2018
          15:16

          לא הם לא. וול??? נראה לך שאני לוקח את וול וקמבה ולאורי על מורי?? ננסח אחרת אצלי הוא טופ 5. כריס פול זקן כבר וגם אם כרגע הוא טוב ממורי זה יגמר בקרוב. הארדן אם אתה מחשיב רכז טוב ממורי כן. מורי במקרה הגרוע 7 במקרה הטוב 5. זה בסדר הוא בן 21.

          Reply to this comment
          • Avri

            07. נוב, 2018
            15:57

            שמעון, בחיי שאתה הזוי. הבנאדם נותן כמה משחקים טובים והופ הרמת אותו לטופ 5 בעמדה שלו? לפי הקריטריונים שלך אז טרי רוז׳ייר שהוביל קבוצה לגמר הפלייאוף בשנה שעברה צריך להיות גם טופ חמש גם כן כי הוא חיבר חודשיים חלומיים.
            הזכירו פה מעלי את לאורי, קאמבה וג׳ון וול אבל מארי, עד שלא יוכח אחרת, ולאורך עונה שלמה, אפילו עוד לא ברמה של דראגיץ׳ קונלי והולידיי או אפילו ריקי רוביו. ושלא לדבר על בן סימונס. אפילו לא טופ 10 בתפקיד שלו שלו.

          • Benjo

            07. נוב, 2018
            16:38

            אברי מסכים עם כל מילה. הוא אנמי בהרבה מאוד משחקים מה שקרה אתמול זה היוצא מהכלל… דרך אגב פוטנציאל בודאי שיש על זה אין ויכוח אבל הליגה מפוצצת בפוטנציאלים. השאלה מי מממש אותו. הוא עוד לא שם.

          • עגל שסבור שיש לפרק את גוגל

            07. נוב, 2018
            16:41

            חחח אברי, די הצחקת אותי. כי אני חושב בדיוק כמוך. שמעון הוא כמו מנחם, רואה לאן נושבת הרוח ברגע זה ומכפיל במקדם פוטנציאל ספקלוטיבי מטורף.

          • שמעון טבדי

            07. נוב, 2018
            16:42

            סבבה זו דעתך

            זה היה הדירוג שלי עונה שעברה. מורי היה מקום 10.

            http://www.hoops.co.il/?p=117649

            היום במקרה הגרוע הוא 7 (אם הארדן פוינט). אני לוקח אותו לפני כל מי שציינת, הוא פשוט טוב מהם.

            אם אני היום צריך לבחור פוינט גארד לבנות עליו קבוצה, מורי בחירה 5 שלי (כי פול זקן ובהנחה שהארדן לא פוינט) אחרי קרי ראס קיירי וליליארד.

            ג'ון וול ולאורי אני לא נוגע בהם בכלל.

          • שמעון טבדי

            07. נוב, 2018
            16:44

            זה בכלל לא קשור ל-48 הנק בבוסטון. הייתי לוקח אותו גם לפני זה.

  15. יויו דלוח במיוחד

    07. נוב, 2018
    14:44

    שאלה מעניינת, הקבוצה שהכי הפתיעה אותי, בנתיים זה נראה שעשו קפיצת מדרגה בסדר גודל של הלוחמים ב14, רק שלא תהיה פציעה..
    בעולם ללא גולדן סטרייט הם משחקים כמו פיבוריטים לאליפות מערב ובניגוד לקבוצות אחרות גם מנצחים את אריות הליגה והקבוצה היחידה שניצחה את המפלצת מהמפרץ.

    Reply to this comment
    • יויו דלוח במיוחד

      07. נוב, 2018
      14:45

      אפילו שאני לא אחזיק מהם באמת עד שאני אראה איך הם בפליאוף..

      Reply to this comment
  16. שגיא נאור

    07. נוב, 2018
    15:04

    כמו הווריורס, הם גם מנצחים את כולם ומפסידים דווקא ללייקרס…
    יוקיץ זה שחקן על אבל הכל תלוי בהתפתחות של מארי והאריס. בשביל קונטנדרית אמיתית הם יהיו חייבים להגיע לרמה של אולסטארים, לפחות אחד מהם.
    החזרה של אייזאה טומנת סיכון לא פחות מסיכוי ונראה איך יצליחו לשלב אותו כי בתור שחקן שישי הוא יכול להיות גיים צ'יינג'ר רציני.

    Reply to this comment
    • יויו דלוח במיוחד

      07. נוב, 2018
      15:48

      אני לא באמת רואה סיכון עם אייזאה, הוא חתום לעונה אחת וכמו קזינאס הוא לא קריטי למרקם הקבוצתי.
      או שישחק טוב ויסדר לעצמו חוזה גדול בשנה הבאה או שכלום לא קרה.

      Reply to this comment
    • חיים

      07. נוב, 2018
      17:48

      Winner

      Reply to this comment
  17. Benjo

    07. נוב, 2018
    15:53

    לדעתי התשובה היא ל. זה נובע מהפנמה עמוקה שקבוצה כמו גולדן את סטייט היא משהו יחודי של פעם בדור או שניים ושעוד קבוצה כמו גולדן סטייט לא תהיה כמו שלא יהיה עוד מייקל. מה סכן דנבר קבוצה נחמדה מאוד זה ללא ספק.

    Reply to this comment
  18. ערן

    07. נוב, 2018
    16:57

    לגבי מרי, אז קודם כל, לא הגיע הזמן לאיית את השם בעברית "מרי"? אם הוא הסטף החדש (והוא לא), אז ראוי לציין שאת השמות שלהם מבטאים באנגלית באותו אופן.

    בכל מקרה, כמו שאמרתי, הוא לא ולא יהיה סטף. אין לו את השליטה האבסולוטית בכדור, לא את יכולת המסירה, וכמובן גם לא את הקליעה המדהימה (31% משלוש העונה; 35% בקריירה). מה שכן יש לו זה באמת מנטאליות של סקורר. אבל בזה הוא דומה יותר לסי ג'יי מקאלום או מישהו בסגנון. יכול להיות יותר טוב ממקאלום, אבל לדעתי לא הרבה יותר. כרגע הוא עדיין מראה הרבה חוסר יציבות במשחק שלו. היתרון היחיד שלו על סטף זה בפוטנציאל ההגנתי, אבל גם כאן הסימנים הראשונים הם רק השנה (עם הרבה יותר מחוייבות) וכדאי לחכות עוד קצת לראות לאן זה הולך. מה שבטוח, הוא כבר מזמן עקף את וויגינס (לא כזו חוכמה) בדרך להיות הקנדי מספר 1 היום (מס' 2 הוא כנראה בארט בכלל).

    Reply to this comment
  19. חגי "התותח" ניסני

    07. נוב, 2018
    17:33

    שאלת תם היות ולא ראיתי מספיק משחקים של דנבר – מי אמור להיות העוגן ההגנתי שלהם סטייל דריימונד גרין? ועוד שאלה למי שראה ויש לו כוח לנתח מה השינוי ההגנתי שהם עשו השנה משנים קודמות שנותן להם כזה פוש?

    Reply to this comment
    • ערן

      07. נוב, 2018
      18:12

      ממה שראיתי חלק מזה זה באמת השיפור המשמעותי בהגנה של מרי. האמת היא שגם בארטון הוא לא מגן טוב, כך שהפציעה שלו אולי לא הזיקה. ואז יש את הג'וקר, שלמרות שהוא לא (וגם לא יהיה) מגן עילית, יוצא השנה יותר לכסות את הפיק-אנד-רול, ומצליח לא פעם גם להחזיק איכשהו מול השחקן המהיר שמולו הוא נשאר בזכות חכמת משחק.

      Reply to this comment
    • Ljos

      07. נוב, 2018
      18:38

      ממה שראיתי והצלחתי להבין, במילה אחת – לחץ.
      בעיקר בשני מקומות: אחד – בפיק'נ'רול. אחד המהלכים הנפוצים בליגה, וקבוצות אהבו לעשות אותו על יוקיץ', כי השיטה הייתה לדרוש ממנו לרדת אחורה כדי שיוכל להגן על הסל כשמוביל הכדור יתקוף אותו. אממה, יוקיץ' לא מגן סל גדול, והשחקנים ההרבה יותר מהירים ממנו היו עוברים אותו בלי שלשאר הקבוצה יהיה מספיק זמן לבוא ולעזור. מה שהוא כן זה שחקן חכם שיודע להציק למגנים, רואה לאן הם רוצים למסור ומסוגל להפריע ולחטוף להם. אז השנה ההחלטה היא שהוא יוצא אל התוקף ושאר הקבוצה יודעת ויש לה מספיק זמן לסגור את מרבית החורים שנפתחים (בעיקר מילסאפ, אם חיפשת עוגן). הם הפכו את יוקיץ' לשחקן אקטיבי בהגנה והקבוצה כולה מחזירה דיווידנדים.
      שניים – בהגנת המעבר. ופה השיפור של מרי ניכר. בסך הכל, השיפור בהגנה של דנבר בחצי המגרש לא משפיעה יותר מדי, וזו הסיבה שאני חושב שההגנה אמורה לרדת בהמשך העונה. אבל הם כן השתפרו בהגנה במתפרצות. בהגנת המעבר השחקנים, בניגוד כמעט מוחלט לשנה שעברה, רצים מיד בחזרה להגנה תוך כדי שהם לוחצים על השחקנים החשובים (השנה אפשר לראות את מרי מתאמץ להישאר עם השחקן שלו בהגנה. ואפילו אפשר לראות את יוקיץ' מגיע לחצי המגרש הנכון). הם מכריחים את היריבה לשחק מהר יותר (גם ביחס לקצב הגבוה גם ככה בליגה) ולהחטיא/לאבד הרבה יותר.

      Reply to this comment
      • חגי "התותח" ניסני

        07. נוב, 2018
        18:59

        מעולה – תודה.
        מעניין אם ההסבר שלך על החזרה להגנה קשור לטיעון של שמעון שיוקיץ' נראה לא בכושר – אם הצורך שלו לטוס להגנה גומר לו את המיכל…

        Reply to this comment
        • Ljos

          07. נוב, 2018
          19:21

          מצד אחד, בהחלט יכול להיות. הוא ממשיך להיות פעלתן בהתקפה ולהתאמץ לשחרר את שאר השחקנים גם כשלא משחקים את הכדורסל שלו וגם כשהוא לא מנסה לקלוע יותר מדי. הריצה להגנה יכולה להרוג אותו.
          מצד שני, לא חושב שהיה מתישהו בקריירה שלו רגע שיוקיץ' נראה בכושר.

          Reply to this comment
      • וניל זה טרופי

        07. נוב, 2018
        22:25

        ההגנה במשחק נגד בוסטון הייתה אדירה, לא יודע אם זה היה יום מיוחד אבל ההרגשה הייתה שדנבר ממש יודעת להגן, בעיקר ברבע השלישי והרביעי, ולבוסטון לא היו פתרונות. נצטרך לחכות עוד קצת עם הכתרים אבל יש פוטנציאל.

        Reply to this comment
  20. מנחם לס

    07. נוב, 2018
    17:45

    אין להם 'עוגן' הגנתי אבל עם ג'וקיץ' במרכז תחת הסל הוא הבסיס שמסביבו ישנם מספיק מגינים טובים עד טובים מאד שיחד הם מהווים קבוצת הגנה טובה. ואני מאמין במייסון פלמלי שמשום מה אף אחד לא הזכיר, ואז בפורטר להשלמת קבוצה עם פוטנציאל גבוה מאד.

    Reply to this comment
  21. אבי

    07. נוב, 2018
    18:24

    מתי מייקל פורטר ובארטון חוזרים לשחק

    Reply to this comment
    • אפלטון

      07. נוב, 2018
      20:03

      בארטון עד תחילת דצמבר.
      פורטר אמור לחזור כבר בקרוב. מדברים ממש על השבוע שבועיים הקרובים. נראה אם יש בזה אמת.

      Reply to this comment
  22. חתוליו

    07. נוב, 2018
    18:58

    התשובה היא לא

    Reply to this comment
  23. זיו פנמה

    07. נוב, 2018
    19:11

    "האם הנאגטס היא הווריורס הבאה?"

    לא.

    Reply to this comment
  24. מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

    07. נוב, 2018
    20:00

    קבוצה נחמדה, כשקונים ועם פוטנציאל, אבל נכון לעכשיו אי אפשר להשוות לגולדן שהיא קבוצה היסטורית. גם לא ברור שהמאמן שלהם ברמה של סטיב קר. לקבוצות היסטוריות בדרך כלל יש מאמנים היסטוריים.

    Reply to this comment
  25. no funny shtuff

    07. נוב, 2018
    20:37

    כתבו כבר מעליי שלא, אני טיפה אאריך-
    ממש לא.

    Reply to this comment
  26. גרב אדומה

    07. נוב, 2018
    20:51

    מנחם איך בדיוק הגעת למסקנה שקיירי יעזוב את בוסטון, אחרי שהוא הצהיר בפני גארדן מלא שהוא רוצה להשאר ?

    Reply to this comment
  27. פינקי

    07. נוב, 2018
    22:33

    במילה אחת – לא.
    בקצת יותר – ג"ס היא קבוצה ברמה היסטורית, דנבר קבוצה טובה, ובהחלט מפתיעה, אבל בכלל לא באותה ליגה, וגם לא בדרך לשם.

    Reply to this comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *