Free No More 2018 – סיכום פרויקט – Speed Round Edition! / עומר מזיג
Free no more

Free No More 2018 – סיכום פרויקט – Speed Round Edition! / עומר מזיג

לא יודעים על מה מדובר? היכנסו לכאן

 

רב תודות לכל מי שהשקיע זמן וקרא את הכתבות בפרויקט. דירוג ההחתמות הזה הוא דרך מצוינת עבורי להישאר בעניינים, ולאורך 5 השנים האחרונות אני חושב שיצא לי לדרג החתמות לרוב המוחלט משחקני הליגה.

כשאנחנו מביעים דעה שאנחנו מצפים שתקראו, אני מאמין שהתפקיד שלנו ככתבים הוא להביא ערך מוסף על מה שחשבתם לפני שהתחלתם לקרוא. משהו חדש שלפחות יוכל לשנות את דעתכם. הבעת דעה ללא הדברים האלה – שהמסר היחיד שלה הוא "הנה מה שאני חושב", אבל בלי ה"למה" – היא בעיני חסרת טעם לכתיבה וקריאה.

לכן אני מנסה בפרויקט הזה לנמק את עצמי כמה שיותר. אם אני כותב שיוקיץ שחקן הגנה נוראי – אני אציין איזה אחוזים זורקים נגדו בטבעת או מה הדירוג ההתקפי של היריבה כשהוא על המגרש. אם אני אומר שפייבורס הוא החתמה טובה יחסית לסיטואציית השכר של הג'אז, אני אסביר על האלטרנטיבות שהיו להם בזמן ההחתמה.

זה לוקח הרבה זמן לחפש את הנתונים האלה עבור כל החתמה, אבל ככה גם יוצא תוכן ראוי לקריאה וגם אני לומד הרבה דברים חדשים שמשנים את דעתי לגבי החתמות שחשבתי שידעתי מה אני חושב עליהן.

בניגוד למה שכתבתי בהקדמה הזו, אני אקצר מאוד היום לגבי כל החתמה (כי העונה כבר התחילה וצריך לגמור עם זה 🙂 ) ואכתוב רק משפט או שניים + ציון. נראה לכמה נגיע לפני שימאס לי ולכם:

קייל אנדרסון לממפיס – $37,156,300 לארבע עונות – $9.3 מיליון לעונה:

לא יודע לגבי זאת. אחרי 2600 דקות בלבד בשלוש העונות הראשונות שלו בספרס, אנדרסון שיחק כמעט 2000 בעונה האחרונה עקב היעדרותו של קאווי לאונרד, כך שיצא לנו (ולספרס. ולממפיס) לראות מה הוא שווה.

המסקנה שלי היא שמדובר בשחקן הגנה מצוין (באמת. מה15-20 הטובים בליגה בכנפיים) אבל בשחקן התקפה לא מספיק טוב. הקליעה שלו איטית מאוד וגם לא נכנסת באחוזים גבוהים, אם כי הוא קצת מחפה על כך ביכולת חיתוך טובה לסל. קצת בדומה ליוקיץ, הוא שחקן נחות מבחינה אתלטית שמחפה על כך עם מיומנויות ושכל, ולכן אני סקפטי לגבי גרף הצמיחה שלו לאורך החוזה הזה.

אבל בשביל 9 מיליון דולר ממפיס לא מצפה ממנו לפתוח או להיות שחקן מטרה בהתקפה – רק להיות שחקן רוטציה קצת מעל הממוצע שיכול לשמור בכנפיים (מה שבהחלט לא היה להם בעונה שעברה). הוא מגיע לקבוצה שבין קונלי גאסול וג'קסון הרוקי דווקא יש לה אופציות סבירות בהתקפה, ולכן הם יקבלו פה נקודות על ההתאמה.

כל זה היה נכון גם לגבי סאן אנטוניו – שלהזכירכם החזיקה בזכות להשוות את טיוטת החוזה הזו עליו ובחרה לא לממשה – אבל הם היו צריכים בינו לבין רודי גיי שכבר כתבתי עליו, ולדעתי עשו את ההחלטה הנכונה. בקיצור, החתמה פרווה לקבוצה פרווה, יכלה לעשות יותר עם סכום כזה.

FAR=4

ג'רמי גראנט נשאר באוקלוהומה – $27,346,153 לשלוש עונות – $9.1 מיליון לעונה – אופציית שחקן בשנה האחרונה:

נתחיל ונאמר, שזו החתמה יקרה מאוד עבור התאנדר. מעבר ל9 מיליון של החוזה הזה השנה, הוא הוסיף להם עוד 36 מיליון דולר במס מותרות!!! אני נוטה לא להתחשב בזה בד"כ כי זה שיקול של בעלים ולא של GM (אם הבעלים הוא בעלים טוב), אבל זה שווה להזכיר.

והחוזה הזה מצוין לדעתי. גראנט סוף סוף שיחק 4 בעונה האחרונה והיה מצוין עבור אוקלוהומה מהספסל. הוא 2.03, אבל חזק ואתלטי מאוד ובדומה לווסטברוק מביא המון אנרגיות לקבוצה כשהוא על המגרש.

הוא עדיין לא קולע משום מקום חוץ מטבעת, אבל הוא רק בן 24 וזה יכול להשתנות, ובכלל הוא נראה מסוג השחקנים שישתפרו לאורך חוזה כזה. בכל מקרה בכסף הזה הוא גם חוזה מאוד בר-הטרדה (מלשון טרייד) מה שחסר לתאנדר בסגל. הייתי יותר מרוצה מהחוזה הזה בלי האופציה, כי זה היה מגדיל את הרווח הפוטנציאלי, אבל זה עדיין הישג יפה של התאנדר להשיג אותו מחדש על סכום כזה ובקיץ כזה.

FAR=8

פרד ואן וליט נשאר בטורונטו – $18,110,010 לשתי עונות – $9.1 מיליון לעונה:

ואן וליט – שלא נבחר בדראפט וכמעט לא שיחק בעונה הראשונה שלו בקנדה ב"קבוצה הבוגרת" (שיחק בעיקר בG-ליג) – פרח בעונה שעברה כרכז המחליף של הראפטורס. בעונה מלאה של 20 דקות בממוצע למשחק כמחליף של לאורי, המחמאה הגדולה ביותר שאפשר לתת לו היא שהחשש העיקרי של הראפטורס בכניסה לפלייאוף היה שהוא נכנס אליו פצוע והפסיד את ארבעת המשחקים הראשונים מול וושינגטון בסיבוב הראשון.

טוב, אולי השנייה הכי גדולה. המחמאה הכי גדולה היא שבקבוצה עם דרוזן ולאורי בקו האחורי, הראפטורס העמידו NetRtg של 10.3 איתו על המגרש ו5.3 איתו על הספסל. חמישיית המחליפים של טורונטו – ואן וליט-דלון רייט-מיילס-סיאקאם-פולטל – העמידה NetRtg משוגע של 19.1 ב340 דקות בעונה שעברה.

הוא יותר טוב משני השחקנים הקודמים כאן, ובגיל 24 כבר היה שותף לשתי ריצות פלייאוף. הוא קלע ב41% מהשלוש בעונה שעברה והראה יכולת הגנתית גבוהה. מה עוד אפשר לבקש בסכום הזה כמחליף ראשון לקו האחורי?

FAR=9

ג'וליוס רנדל לפליקנס – $17,714,050 לשנתיים – $8.6 מיליון לעונה – עונה אחרונה אופציית שחקן:

לא אבזבז פה יותר מידי זמן. הוא היה שחקן 20-10 בעונה שעבר בנתוני 36 דקות עם 55.6% קליעה מהשדה לאורך העונה הרגילה, ושחקן של 19.5-9.5 ב55.6% קליעה ב31.8 דקות למשחק אחרי האולסטאר. הוא הפך מחור שחור למוסר טוב, הוא יכול להוביל כדור וטיפ טיפה לקלוע מבחוץ, והארסנל שלו בפוסט הוא מהרחבים בליגה. הנה בידל רוז ופיזדייל מדברים עליו באפריל:

כבר כיסיתי בהרחבה את ההחלטה של הלייקרס לא להחזיר אותו, והפליקנס נהנים פה מההפקר. למרות שהוא יפתח על הספסל של השקנאים מאחורי דיוויס ומירוטיץ, הוא יכול לקבל שם הרבה דקות אם ימנע מבעיות עבירות העונה (4.5 פר 36 דקות בעונה שעברה – הכי הרבה בליגה לשחקן שמשחק יותר מ25 דקות לערב), ולצאת מאופציית השחקן שלו בקיץ הבא כדי לקבל חוזה הרבה יותר מכובד מזה.

FAR=10

ג'ו האריס נשאר בברוקלין – $16,000,000 לשתי עונות – $8.0 מיליון לעונה:

הגענו לסכומי המשכורות שבהם אתה מצפה לקבל שחקן שביעי או שמיני טוב, ואת זה האריס מסוגל לספק. ג'ו הרשים מאוד בשנה שעברה עם עונת קליעה פנטסטית של 61.2% אפקטיביים מהשדה, והוא שני ברשימה הזו רק לסטף קארי מבין כל שחקני החוץ שניסו לפחות 500 זריקות בעונה שעברה.

הוא לא שחקן מוביל, ו83.6% מהשלשות שלו מחוץ ל10 feet היו "חופשיות" (עם שומר במרחק של 4 feet לפחות). הוא קלע אותן ב45.8% אל מול פחות מ30% בשלשות עם שומר קרוב יותר.

בקיצור – לא נורא ולא מדהים. אני לא כל כך אוהב החתמות כאלה לשחקן בן 27, כי אפשר להשיג 3/4 ממה שהאריס מביא בשחקן מינימום מהשוק החופשי מהGליג או מהסיבוב השני בדראפט, אבל זה בהחלט לא חוזה נוראי.

FAR=6

דאג מקדרמוט לפייסרס – $22,000,000 לשלוש עונות – $7.3 מיליון לעונה:

זה דווקא חוזה שאני לא אוהב. מקדרמוט אמנם קלעי קריירה של 40% משלוש – וספציפית חרך טבעות ב26 משחקים בדאלאס לאחר הטרייד עם 49.4% – אבל בניגוד להאריס זה מעולם לא קרה בווליום גבוה של זריקות. אמנם יש לו נתונים מבטיחים (2.03 על 102 ק"ג) יותר מלהאריס, אבל הוא לא הצליח לתרגם אותם ללהפוך את עצמו ליותר מקלעי טוב שרץ על חסימות, וככזה הוא רק בסדר – לא עלית.

הוא גם שומר הרבה פחות טוב מהאריס, וקבוצות יכולות לנצל את הרגליים האיטיות שלו בהגנה.

אני לא אוהב את הסכום ואני ממש לא אוהב את ה3 שנים. אינדיאנה תהיה בסיטואציה מעניינת בקיץ הבא, שבו 5 שחקני רוטציה ויותר מ50 מיליון דולר שלה (יאנג אוואנס בוגדאנוביץ קוליסון וג'וזף) יתפנו מהתקרה, ולכן אני מבין למה הם רצו לבזבז קצת כסף עכשיו ולא לחכות עם הכל לשנה הבאה. אבל בניגוד לאוואנס, זה לא שימוש מספיק טוב במקום הפנוי הזה בעיני.

FAR=3

דאוויס ברטנס נשאר בספרס – $14,500,000 לשתי עונות – $7.2 מיליון לעונה:

בדומה להאריס ומקדרמוט, ברטנס זרק בעיקר שלשות בשנתיים שלו בספרס. למעשה, יותר מ70% מהזריקות שלו בתקופה הזו היו מחוץ לקשת – נתון די מדהים לשחקן בגובה 2.08. הוא קלע אותם בנתון סביר-אך-לא-מדהים של 38.4%, לצד נתון של 76.5% בזריקות מ3 feet ומטה.  אני יודע שסטרץ 4 וריווח וכאלה, אבל בוא נשחק איתו קצת בצבע לפעמים, הא פופ?

ברטנס היה פחות טוב התקפית מהאריס ומקדרמוט, אבל הוא מחזיק בפוטנציאל הרבה יותר גדול. הגנתית הוא כבר שחקן מעל הממוצע ועם הנתונים שלו הוא אמור להפוך לשחקן משפיע גם בצד הזה. הוא אמנם כבר בן 26 – רק שנה פחות מהשניים האחרים – אבל הפוטנציאל פה יחד עם ההתאמה למערכת של הספרס קורץ לי פה יותר

FAR=8

ארסן איליאסובה לבאקס – $21,000,000 לשלוש עונות – $7.0 מיליון לעונה – עונה אחרונה לא מובטחת:

החתמה של קבוצה בוגרת – כזו שמוכנה כבר להתקדם ולא רוצה עוד שחקנים לא מוכחים עם פוטנציאל. איליאסובה שיחק את 7 עונותיו הראשונות במילווקי, ואז נדד בין 4 קבוצות בשנתיים האחרונות. הוא בן 31, ותכף מתקרב לישורת האחרונה בקריירה, אבל נראה טוב מאוד בעונה שעברה בפילי והיה חשוב מאוד עבורה ברצף 16 הניצחונות + הפלייאוף שלה.

הגנתית הוא גדול וחזק מאוד ויכול לשים גוף בצבע, וגם עשה עבודה לא רעה בחילופים מול הגארדים של בוסטון בפלייאוף של השנה שעברה – גם אם יש מצב שזה לא יישאר ככה ככל שהוא יתבגר.

זה מסוג החוזים שהאופציה בסוף יכולה לשנות את דעתי עליהם ב180 מעלות. למילווקי לא היו מספיק קלעים בסגל בכלל ובקו הקדמי בפרט, ואיליאסובה אמור לעזור בזה מאוד ואף להיות התאמה יותר טובה ליד יאניס מג'בארי פארקר. זה מסוג הדברים שאתה אמור לעשות עם הMLE שלך אם אתה קבוצה טובה, והגמישות לחתוך אחרי שנתיים אם איליאסובה מתדרדר או אם צריך פתאום מקום פנוי, הופכת את זה לחוזה משתלם במיוחד.

FAR=8

נמניה בייליצה לסקרמנטו – $20,475,000 לשלוש עונות – $6.8 מיליון לעונה – עונה אחרונה לא מובטחת:

בייליצה לא הגשים את הציפיות שלי ממנו בNBA, ולא ראינו את השחקן השולט שראינו באירופה. הוא אנמי מאוד (רק 9.5 זריקות פר 36 דקות בשלוש השנים במינסוטה), ולצד יכולת ריבאונד טובה וממוצע קריירה של 37% לשלוש, הוא חלש מאוד הגנתית ומרבה לבצע עבירות, וכמעט ולא מגיע לקו.

הוא כבר סיכם על חוזה חד שנתי של 4.4 מיליון דולר עם פילי בתחילת הקיץ, אבל עשה אחורה פנה וחתם על חוזה הרבה יותר, נאמר, "יוקרתי" בקינגס, ויצטרף למאפיה הסרבית בסגול לצד בוגדאנוביץ ודיבאץ.

אני לא לגמרי יכול להתלונן שדיבאץ מוסיף לסגל סוף סוף גבוה שמסוגל לקלוע מיותר ממטר מהסל – אני הרי זה שצייץ את זה בקיץ:

אבל זה מחיר סופר מופרז עבור שחקן שלא הוכיח כלום בסיטואציה לא רעה בכלל לאורך 3 שנים. הוא גם בן 30 – הרבה יותר ממה שחשבתי בהתחלה – ואין סיבה מיוחדת לחשוב שהוא יפרוץ על החוזה הזה. אי ההבטחה של השנה האחרונה מצילה את הציון מלהיות 1, אבל הייתי יותר שמח אם אף שנה בחוזה הזה לא הייתה מובטחת… לא ברור מה בער לסקרמנטו "לגנוב" אותו לפילי, וממש לא ברור מה גרם להם לשדרג ככה את החוזה שהוא כבר הסכים אליו שם.

FAR=2

מריו הזוניה לניקס – $6,500,000 לעונה:

לא רוצה לדבר על זה. כל מה שאתם צריכים לדעת זה שאורלנדו לא האריכה לו אופציית שחקן על סך 5.1 מיליון דולר בתחילת השנה שעברה, ועכשיו הניקס נותנים לו יותר מזה עוד עונה בינונית. הוא קלעי סביר ועם המימדים שלו יכול להציק בצד ההגנתי ובערך-לשמור על 3 עמדות, ולעונה אחת בקבוצה שרוצה להפסיד והרבה השנה זה לא כל כך אכפת לי, אבל זה לא חוזה שאני אוהב.

FAR=4

ווין אלינגטון נשאר במיאמי – $6,270,000 לעונה:

סבבה לגמרי. אלינגטון בבירור מרגיש בנוח במיאמי בתפקיד הג'יי.ג'יי רדיק לעניים, והוא עושה עבודה טובה עם 2.7 שלשות לערב ב38.6% טובים מאוד ביחס לזריקות שהוא לוקח (קאצ' & שוט מחסימות ללא כדור עם שומר קרוב בהרבה מהמקרים). הוא בקושי מאבד כדורים ושומר לא רע בעמדות 1-3, ובגיל 31 הוא בא אחרי העונה בטובה בקריירה, כך שאני לא חוזה התדרדרות.

זה בדיוק סכום הכסף שמיאמי שילמו לו בשנה שעברה, ויפה שהצליחו להשאיר אותו על אותו החוזה אחרי שתי עונות טובות מהמצופה אצלם, ועוד בחוזה לעונה אחת

FAR=8

מונטרז הארל נשאר בקליפרס – $12,000,000 לשתי עונות – $6.0 מיליון לעונה:

החתמה פנטסטית של הקליפרס. הארל הגיע ללוס אנג'לס בטרייד על כריס פול והרשים מאוד בעונה שעברה, עם מספרי 36 שלא היו מביישים הרבה שחקנים יקרים ממנו.

הוא לא באמת ייתן את המספרים האלה אם תיתן לו 36 דקות או משהו קרוב לכך, אבל ל20 דקות הוא אופציה מצוינת מהספסל לאנרגיות נקודות בצבע וריבאונד התקפה, ויכול להקשות על רוב הגבוהים המחליפים של קבוצות יריבות.

הוא רק בן 24 ועוד צפוי להשתפר על החוזה הזה, והוא מזכיר לי מאוד את גראנט שחתם באוקלוהומה עם משכורת שנתית של 150% ממה שהארל ירוויח. ואם גראנט היה FAR 8, מה אני יכול לתת פה חוזה מ10 עגול?

FAR=10

מרקו בלינלי לספרס – $12,000,000 לשתי עונות – $6.0 מיליון לעונה:

השנתיים הטובות בקריירה של בלינלי היו בספרס, והוא היה גורם חשוב באליפות של 2013-14 – עם אולי הזריקה הכי חשובה של סדרת הגמר ההיא מול ההיט:

מצד אחד הוא כבר בן 32, והספרס משלמים לו פה סכום זהה פר שנה לחוזה התלת שנתי שהוא קיבל מסקרמנטו לפני 3 שנים. מצד שני בלינלי – בדומה לאיליאסובה – בא אחרי סיום עונה נהדר בפילי אחרי האולסטאר + ריצת פלייאוף מוצלחת בא מילא תפקיד מרכזי בתור גאנר מהספסל.

ההגנה והגיל יהיו סימן שאלה, אבל האיטלקי הפסיד עשרה משחקים בשנתיים האחרונות וזה חייב להיות סימן מעודד. אני אוהב מאד את ההתאמה לספרס שרוצים להישאר טובים, וגם אם זה קצת יותר מידי כסף זה לא מפריע לי יותר מידי בחוזה לשנתיים.

FAR=7

אנתוני טוליבר למינסוטה – $5,750,000 לעונה אחת:

רצו להחליף את בייליצה במחליף זול יותר ולדעתי האישית השיגו גם אחד טוב יותר. טוליבר לא כוכב אבל אן בגיל 33 הוא עדיין יכול לתת 15-20 דקות טובות של ריווח הגנה קבוצתית חכמה, וזה מספיק טוב.

FAR=6

דוויט האוורד לוויזארדס – $10,940,850 לשתי עונות – $5.5 מיליון לעונה – עונה שנייה אופציית שחקן:

אני אגיד לכם את האמת – קשה לי למצוא טיעוני נגד לחוזה הזה. אתם אומרים לי פציע? אני אומר שהוא שיחק 71 74 ו81 משחקים בשלוש העונות האחרונות. אתם אומרים שאי אפשר להשאיר אותו על המגרש בדקות האחרונות בגלל העונשין? אני אומר שהוא קלע ב57.2% מהקו ב7.2 זריקות – הכי הרבה מאז 2010-11, ומספיק כדי שלא ישתלם לעשות עליו עבירה בסיטואציה הזו.

ב30.4 דקות למשחק בעונה שעברה בשארלוט הוא עשה 16.6-12.5 עם 1.6 חסימות למשחק ו55.5% מהשדה. נזכיר שוב – בעונה של 81 משחקים. הקבוצה אמנם לא הצליחה כל כך, אבל הייתה טובה יותר בדקות שלו על המגרש מאשר בדקות שלו על הספסל.

אני ממש מתפתה לתת לחוזה הזה ציון טוב, אבל אז אני נזכר בעובדה הפשוטה שמאז המג'יק, כל קבוצה שהוא עזב שמחה שזה קרה – סימן רע מאוד. אם הוא יהיה מוכן לחסום ולהתגלגל לטבעת בהתקפה ולהגן על הצבע בהגנה, ולא יצפה שיקראו בשבילו מהלכים בפוסט או לכדרר יותר מידי, הוא עלול להיות התאמה מושלמת לצד וול וביל בפיק&רול ולהיות שדרוג על פני גורטאט. אבל מה הסיכוי שזה יקרה?

FAR=5

דמרכוס קאזינס לווריורס – $5,337,000 לעונה:

קאזינס בא אחרי פציעה קשה מאוד, ולא ברור איך שחקן בגודל הזה יכול להשתלב בסתתתתתתתתאם נו כולכם צודקים זה לא פייר והם הורסים את הליגה.

FAR=12

ארון ביינס נשאר בבוסטון – $10,646,880 לשתי עונות – $5.3 מיליון לעונה – עונה שנייה אופציית שחקן:

רציתי לסיים בהחתמה הזו כי אני ממש אוהב אותה. ביינס הוא לא הכוכב שיתן לך 20 נקודות ו10 ריבאונדים אבל הוא כן השחקן למשימות מיוחדות של הסלטיקס בהגנה, והיכולת שלו לעצבן ולאמלל שחקני פוסט כמו אמביד היא עצומה עבור קבוצה נמוכה כמו הסלטיקס:

כן, מטביעים עליו הרבה. המון. אפשר להרכיב קליפ של 6 דקות רק מהטבעות עליו:

אבל העובדות הן שהוא מאתגר כל זריקה וזריקה בטבעת, והדירוג ההגנתי של הסלטיקס איתו על המגרש בשנה שעברה היה 96.6 (הכי טוב בקבוצה), אל מול 103.6 כשהוא על הספסל.

התקפית הוא בעיה. האוסטרלי סיים ב56.2% אומללים בטבעת בעונה שעברה, אבל קלע ביותר מ46.3% מרשימים מאוד בטווחי הביניים בין 10 feet לקשת השלוש.

מעבר לקשת השלוש הוא סיים עם 3 מ21 את העונה הרגילה ב81 משחקים, ועם 11 מ23 את הפלייאוף ב19 משחקים. אם הקליעה הזו משלוש היא משהו אמיתי (אני חושד שלא – יש לו את הזריקה הכי מוזרה בעולם), זה יכול לעזור מאוד לסלטיקס בלהפוך אותו ל"שחיק" בהתקפה – לצד יכולת החסימה הנהדרת שלו לקלעים ללא כדור.

כבר דיברתי בפריוויו של הסלטיקס על השילוב הנהדר שלו עם הורפורד, ועל הורסטיליות שהוא נותן לסטיבנס בקו הקדמי, וחשוב לזכור שכל זה קורה בקונטנדרית שלא ממש היה לה איך להחליף אותו אם הוא לא היה מסכים לתנאים האלה. זה לא 10 מושלם בגלל הגיל (32 בדצמבר) ואופציית השחקן, אבל זה הכי טוב שבסלטיקס יכלו לקוות לו בשביל שחקן שהם ממש צריכים.

FAR=9

לפוסט הזה יש 47 תגובות

  1. הכי אהבתי FAR = 12 לקאזינס! הווארד כבר פצוע וכבר נראה שאולי העונה לא יעלה על 70 משחקים. הייתי נותן FAR = 7, אבל מסכים עם הפסימיות.

  2. עומר תודה על הפרוייקט. יכול להעיד רק על עצמי שלא משנה כמה מילים תכתוב פה לא ימאס לי לקרוא. אחת הפינות האהובות עלי בקיץ מהרגע מהשנה הראשונה שהתחלת עם זה!
    מחכה לקיץ 2019 🙂

  3. תודה על הפרויקט עומר . נפלא כל שנה מחדש!
    סכים עם הרוב, גם לביינס אם היה אפשר הייתי נותן 11, מרגיש שקצת החמרת עם אנדרסון ,הייתי נותן לו 6

  4. שוב תודה עומר על סדרה סופר-מקצועית.
    ההחתמות שאני הכי אהבתי מאלה הן של מונטרז הארל וג'וליוס ראנדל. גם זו של ביינס מצויינת לסלטיקס.
    לא אהבתי את קייל אנדרסון בממפיס את הזוניה בניקס ואת טוליבר בוולבס.

  5. פוסט מצוין ובכלל סדרת כתבות שלא מהעולם הזה (מנצל את ההזדמנות לפרגן פה באיחור).
    מסכים איתך כמעט בהכל.
    לדעתי החמרת פה עם בייליצה שדווקא בסקרמנטו נכנס לסיטואציה טובה יחסית למינסוטה, שם באטלר ותיבס בערך ביטלו את קיומו. גם שם כשהוא קיבל הרבה דקות הוא ידע לתרום לא מעט.
    זו ההזדמנות האחרונה שלו להוכיח שהוא שייך לליגה. אני נותן לזה FAR5

  6. הווארד צריך לקבל מינוס 3 כי הרי ברור שהוא רק יפרק את הקבוצה, עם כמה שזה קשה.תודה על עוד שנה של הפרויקט הנהדר הזה.

  7. תודה על םרוייקט נפלא.

    אנדרסון ההחתמה הכי גרועה הקיץ מבחינתי. גם בוואקום לא מת עליה אבל במיוחד בשביל ממפיס.

  8. עומר, אם בארה"ב היו יודעים מה אתה עושה כאן, היו חוטפים אותך.
    הפרוייקט הנא אחד המעולים באתר.
    רק שלא תיעלם לנו עד העונה הבאה ותתרום גם במשך העונה כי אתה טוב מדי לא לעשות זאת!

  9. באמת תודה רבה לך על כל ההשקעה.
    הפרויקט הזה מאד מוצלח בעיקר בגלל ההנמקות שאתה מביא לדירוג של כל החתמה.
    הלוואי ותמשיך גם בשנה הבאה.

  10. תודה עומר, כל הקיץ היו פשוט כתבות תענוג.
    ואללה מכל הבלאגן לא קלטתי שאוקלהומה משלמים כל כך הרבה לגרנט. סחטיין עליהם שפותחים את הארנק. כמה שנים מאוחר מדי.

  11. מצוין! האמת היא שאלה החוזים הכי מעניינים. הרי בעוד הדירוג להחתמות של דוראנט או קאפלה הוא די ברור, ההחתמות הבינוניות והקטנות הן אלו ששווה לקרוא עליהן ולהבין את ההיגיון שמאחורי. בתור אוהד אינדיאנה גם אני לא אהבתי את ההחתמה של מקדרמוט (למרות שהוא לא רע בפתיחת העונה) ובמיוחד לא את זה של מיילס טרנר האוברייטד שלצערי גם פספסה את הפינה שלך העונה. שוב תודה ונתראה בפגרה הבאה…

  12. כל יום חול חיכיתי לראות את הפוסטים שלך בסדרה. תודה רבה.
    הנעמת את זמנם של מספר רב של אנשים, יחד עם זווית מעניינית על אחד מהנושאים החשובים ביותר בליגה שלא ניתן ללמוד עליהם מהמשחקים.
    שוב, תודה.

  13. הסדרה הכי מעולה. אני לא מפסיד אף מילה. אני מבין למה אתה לא מדבר על מס מותרות, זה היה מוסיף סיבוכיות רצינית, אבל תכלס, זה די הכרחי. זה לפעמים כה משמעותי, מבחינת העלות שזה מוסיף לשחקן, כך שגם עם החוזה עצמו ראוי, זה יכול לגמרי להפיל את הFAR. אני לא מסכים עם הביטוי שלך, "זה עניין של הבעלים ולא של הGM". זה בדיוק כמו כל שאר החלקים של חוקי השכר, וכולם לוקחים את זה בחשבון.

  14. לגבי אלינגטון כתבת ובצדק ש-38.6% מהשלוש הם טובים מאוד, אך לגבי ברטנס כתבת ש-38.4% מהשלוש הם סבירים. אחוזים שנם שתי עשיריות פחות מהאחוזים של אלינגטון הם עדיין אחוזים טובים מאוד.
    33% מהשלוש הם הגבול בין בינוני לטוב, 35% הם טוב+, 37.5% הם כבר טובים מאוד ו-40% מהשלוש מתחילים להיות אחוזים מעולים.

  15. מעולה עומר, תודה על כל הסדרה. אגב אתה יכול לטפטף כתבות גם באמצע העונה או לאחר הטריידים הגדולים . . .
    ההחתמה של איליאסובה במילווקי מעולה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט