ניקס יומן אליפות 10 – ״Melo just caught fire" / אלעד רבין


יכול לבוא אפלטון עם פוסט נחמד ותרשימים, ויכולים לבוא כל פלספני הכדורסל עם תאוריות על תאוריות על תאוריות. וכן, גם אני חוטא בכך, ומציע הצעות לרעיונות שמייק וודסון לא חשב עליהם (נו באמת).
יכולים להשפך אלפי מילים על האופי של שחקן זה או אחר, ״לוזר״ , ״ווינר״ , ושאר כינויים. עצות בטוויטר של ברנרד קינג, עצות בהופס של מנחם לס , עצות ברשת של ביל סימונס , מה לא.
ובסוף , פתאום, נכנס כרמלו אנתוני לזון של עשר דקות, קולע 16 נק בריצה של 20-0 ועושה מהמשחק גארבג דה לה גארבג, או כמו שאמר פול ג׳ורג׳ במסיבת עיתונאים כששאלו אותו מה קרה ברבע הרביעי, האם הניקס שיחקו אחרת האם ההגנה של אינדיאנה קרסה וטררם טררם, והוא פשוט ענה ״melo just caught fire" .

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. לא הבנתי מה הקשר בין כרמלו בהתקפה לעובדה שאינדיאנה לא קלעה נקודה איזה 8 דקות ושחקניה זרקו לבנים וקרשים מכל טווח.

      1. למען האמת – לא.
        אני מבין שכשהזריקות נכנסות הביטחון עולה, המוטיבציה עולה. מה שאני לא מבין איך זה קשור לכך שאינדיאנה התחילה לזרוק שלשות, כדורים שלא פגעו בכלום, וגם החטיאה מהקו כמה זריקות.

  2. אני מבין שהגבלת את היומן לאורך של ציוץ בטוויטר? אולי קצת רשמים מהאולם משהו? ומה מצב ספייק לי וג'ק המרטש?

    1. ספייק ורגי התחבקו כמו החברים הכי טובים, 19,003 הרעידו את האולם , קראו בשמו של פאבלו פרגיוני , ובשמו של רגי מילר (עם התוספת סאקס בסוף). הופס מקבלים כבוד , קצת אחרי espn ,usa today:-)

  3. לירון – לא קרה שום דבר משמעותי ברבע האחרון מעבר לדברים הרגילים של עייפות, שמירה אינטנסיבית וכו, והעובדה שלא היה להם מישהו און פייר …

  4. לא צריך לשנות את השם ל"יומן חצי גמר איזורי של קבוצה נטולת מח"?
    או "יומן חצי גמר אזורי של עוד קבוצה שבה המאמן עסוק בלא להפריע ל"כוכבים" שלו"? הכדורסל של הניקס פוגע לי ברשתיות.

  5. כל "המומחים" -תקדישו קצת זמן לדברים מעניינים יותר מאשר קבוצה של לוזרים מונהגת בידי לוזר ומפורשנת ע"י לוזר באתר של זקן סנילי שמידי פעם יוצא בהבלחה טובה (אם כי לא קשורה למציאות) על הזיה עם האחות התורנית.
    לדוגמא: כמה רחוק יגיעו אוקלהומה?
    באהבה, רק אהבה
    עוזי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט