אבל במדי הסלטיקס. המשחק הראשון העונה ב-17 לאוקטובר הוא סלטיקס בקליבלנד.
אתם יכולים לתאר לעצמכם דבר שכזה? כאילו ליגה שאיבדה את הצפון. ליגה מטורפת. הליגה המעניינת והמטורללת ביותר מכולן. כל יום קורה פיצוץ חדש. לכן אנחנו אוהבים כל כך להיות עכברי הופס!
1. BLOCKBUSTER DEAL: אייזיה תומאס עבור קיירי אירוינג
תנו מבט במה שהסלטיקס עשו העונה: שינו קבוצה שלמה ממש. טירוף כזה לא זכור לי. רק 4 שחקנים שהתחילו את עונת 2016-17 הם עדיין בקבוצה. אני לא חושב שהיה ניקוי טוטאלי כזה של קבוצה אי-פעם!
תנו מבט.
רק אלה נשארו:
*אל הורפורד
*ג'יילן בראון
*מרכוס סמארט
*טרי רוזייר.
זהו!!! מ-15 נשארו 4!
מי איננו? אייזיה תומאס…אברי בראדלי…ג'יי קראודר…קלי אוליניק…אמיר ג'ונסון…ג'רלד גרין…ג'ונאס ג'רבקו…טיילר זלר…ג'יימס יאנג…דימיטריורס ג'קסון…וג'ורדן מיקי.
11 שחקנים שהיו ואינם יותר? אם זה לא טירוף אז מה זה טירוף?
.
קיירי הוא כוכב. הוא STAR. הוא יכול לקחת קבוצה על גבו. יחד עם גורדון הייוארד, אל הורפורד, מרכוס סמארט, מרכוס מוריס, טרי רוזייר, ג"סון טאטום וג'יילן בראון, הסלטיקס – לדעתי – הם קבוצה הרבה, הרבה, הרבה יותר חזקה מאשר היא היתה כי בא אליהם כוכב-על. אתה חייב כוכב כקיירי לקחת אליפות. אתה לא יכול לרקחת אליפות עם אייזיה תומאס כרכז הראשי. IMPOSSIBLE.
הסלטיקס שיחקו אותה!
אבל באותו זמן הקאבס התחזקו אף הם, אבל על זה – יותר מאוחר.
2. הרגע מבוסטון: קיירי לא יכול היה להיות יותר מאושר באף קבוצה אחרת
אני לא יודע כיצד אדריאן וודג'נרובסקי כבר יודע זאת, אבל הרגע הוא הודיע ב-ESPN (reported) ש-"קיירי הוא THRILLED" להיות בסלטיקס". הוא כותב גם שבסלטיקס ישנה אמונה חזקה (או הבטחה מקיירי, אם כי ב-NBA אין 'הבטחות') ש-"קיירי בא אלינו לתקופה ארוכה"
לקיירי ישנו חוזה לשנתיים עם אופציית שחקן לעונת 2019-20. הוא בוודאי ישתמש באופציה הזאת להפוך לשחקן חופשי ללא הגבלות בגלל שחוזהו נחתם לפני ההעלאה הגדולה בסף המשכורות. בדיוק מה ש-BLUE EYES סטפן קרי עשה בסיום העונה שזה עתה הסתיימה. לך תדע: אולי עד אז הוא כבר יביא להם שתי אליפויות, והם יתנו לו את QUINCY MARKET, וחתיכה מנהר הצ'ארלס.
אבל מי מדבר על כך עכשיו חוץ ממני? הוא טוב לשנתיים עבור הסלטיקס, ואני כבר בן 80. אני לא עומד להתחיל לדאוג מה יהיה איתו עוד שנתיים. קודם שישאיר את הקאבס על ברכיהם בשנתיים הבאות לפני הטירטול של הווריורס. אני זה עתה עשיתי בראש השוואה בין הווריורס לסלטיקס – איש לאיש, שחקן נגד שחקן, ואני לא מתבדח כשאני אומר שהווריורס בצרה גדולה מאד.
לקיירי אירוינג יש פנים של שחקן סלטיקס. הוא שייך להם. הוא FIT, הוא שידוך שנעשה בשמיים ונחתם ע"י אלוהים (ומי שמתחיל עתה דיון על אלוהים חוטף ממני סטירה במפגש הופס הבא!).
4. תגובות שחקנים
ברוך רובין
23 אוג 2017 03:34:39לפי השמעות והטרייד הפציעה של איזייה תומאס הרבה יותר חמורה ממה שחושבים, במקרה שאייזיה בריא אני במקום איינג מגיש תביעה על עוקץ שנתנו לו ותולה את איינג בגארדן הישן על תקרת האולם (לא את החולצה). , קרי שחקן מצויין אבל לא גיים צנגר ובטח לא שווה את המחיר ששילמו עליו שבדראפט שנה הבאה יש את בנגלי (למרות הבדיחה בגרסת ההחלטה שלו הוא נראה בנתיים שחקן שהמינימום שלו זה כמה שנים באולסטאר). שילם הרבה יותר מדי קליבלנד צריכים לצאת מרוצים מאוד.
מנחם לס
23 אוג 2017 06:41:04אני לא מבין את הלך המחשבה שלך
מאור
23 אוג 2017 03:34:40דוק, מה אתה חושב על הטרייד?
זה לא מחיר גבוה מדי להביא לקליבלנד גם את תומאס, גם את קראודר, גם את זיזיץ' וגם כנראה בחירת שתהפוך ללוטרי?
אני גם לא כל כך רואה מה קליבלנד קיבלה מלבד הבחירת דראפט…
ברוך רובין
23 אוג 2017 04:09:51חוזה נוח בדמות של קראודר (שווה בחירת סיבוב ראשון) שחקן עם פוטנציאל בדמות זיזיץ, את איזייה תומאס (קיירי עדיף עליו בטח שמבחינת חוזה שדוחה את התשלום בעוד שנה)., וכמובן הדובדבן שבקצפת את בחירת הדראפט של ברוקלין בדראפט החזק ביותר משנת 2014.בטח שבנגלי כוכב התיכונים הטוב ביותר שראיתי מזה שנים מודיע שהוא מצטרף לדרפט, אוברפיי על אולסטאר שרוצה טרייד(לא סופרסטאר).שבאטלר נקנה תמורת הרצועה הקרועה של לאבין, שגורג מועבר תמורת שאריות בדמות אולדיפו, לדעתי טרייד נוראי לבוסטון (שוב הכל תלוי במותן של איזייה וההחלמה שלו ממנו).
ברוך רובין
23 אוג 2017 04:13:47מנחם קיירי לא כוכב על,אולסטאר רחוק בעשרות מונים מקרי דוראנט לברון .וקיימים 4 רכזים שאני לוקח בלי למצמץ לפניו קרי ווסטבורק הארדן וול.הוא עדיין לא הוכיח שהוא יכול לסחוב קבוצה לבד הוא סופר כישרוני בליצור לעצמו נקודות והשחקן המהנה בליגה אבל לא גיים צנגר ומגן פשוט נוראי. בוסטון לדעתי נשדדו
מנחם לס
23 אוג 2017 06:54:43ברוך, חשבתי שאתה נמצא כאן מספיק שנים לדעת שאליפויות מנצחים עם 'סופרסטארים', ולא עם 'חבילות' של שחקנים
ברוך רובין
23 אוג 2017 08:37:52כמובן שאליפות לוקחים אך ורק סופרסטארים אבל קיירי לא כזה, הוא לא גיים צנגר ועדיין לא הוכיח שהוא סופרסטאר (אולסטאר בחסד).
אסף
23 אוג 2017 14:00:02בעיקר קליבלנד הרוויחו את הסיכוי עם ז'יזי'ץ ובחירה שאמורה להיות גבוהה (וגם תומאס) להתחיל עם משהו תהליך בנייה מחדש במקרה סביר שבקיץ הבא לברון חותך להם בפנים
מנחם לס
23 אוג 2017 06:42:28אני חושב שהקאבס התחזקה זמנית, אבל כשלברון יעזוב בסיום העונה, הקאבס תישאר קבוצה קטועה, ומאד בינונית
פה איתמר
23 אוג 2017 14:54:23יחלשו בכל מקרה אם לברון יעזוב
עם קיירי ועם תומאס ועם כל אחד אחר.
ללל או לא – לברון משפר קבוצות בהגיעו ומחליש בעזיבתו
יוסי אבטיח
23 אוג 2017 03:53:02מנחם צרפת לנו את הראש עם הגרינוויל הזה… סתם עיר פח במדינה נכשלת. אל תעשה ממנה מה שהיא לא
מנחם לס
23 אוג 2017 04:58:55מציע שתעבור למלונים
Wave bull bul
23 אוג 2017 04:02:45מל הקישור לא עובד
מנחם לס
23 אוג 2017 04:58:09איזה קישור?
IDO
23 אוג 2017 04:26:23חפש את ההרינג והטראוט הנפלאים של אלדי!
אלדי עובדים עם החוות המקומיות ורוב הזמן מאפשרים לקנות תוצרת טרייה. מה שמגיע מהמקררים כמו עגבניות בננות ומלפפונים לא לגעת!
הסיבה העיקריצ שאני אוהב אותם זה:
(1) אין בחירה יש רק אחד מכל סוג
(2) הסופר קטן וקומפקטי , הםפ לא מחביאים את החלב בקצה הרחוק ועוד שטויות של שיווק
(3) אתה אורז את עצמך, וככה לא מבזבז ניילון סתם.
(4) מלא סוגי דגים (אני פסטפרייאן). וטונה מקסיקאית אחת שהיא KULLER
מנחם לס
23 אוג 2017 06:44:03אני קונה שם כבר 5 שנים אבל לא ידעתי שהם מרקט גרמני, אם כי שמתי לב לבירות שלהם מכל אירופה, ו-APPLE SHTRUDEL
יוסי אבטיח
23 אוג 2017 13:46:59הוויסקי של אלדד נבחר לוויסקי הכי טוב בעולם!!
עידן
23 אוג 2017 04:29:52https://twitter.com/SavageBoston/status/900131391974895616
מנחם לס
23 אוג 2017 06:45:44קליבלנד התחזקה זמנית. אבל בוסטון? הדרך לאליפות פתוחה לדעתי.
אסף
23 אוג 2017 14:01:07מנחם הם עדין לטעמי מרחק עוד שחקן פנים משם ,מה שכן על אליפות המזרח יש מה לדבר …
גיא
23 אוג 2017 04:44:25טרייד ענק לקליבלנד, לא יאומן כבר חששתי שיקבלו תמורת קיירי נזיד עדשים.
קיירי הוא אחלה ואני מאוד מחזיק ממנו אבל בואו,
בשתי העונות האחרונות תומאס היה יותר דומיננטי, כמובן שתומאס לא יוכל להיות ככה בקליבלנד שהוא הכוכב השני או השלישי. בנוסף, הם קיבלו את קראודר שהוא נהדר, ובמשחקים מול קליבלנד עשה להם צרות גדולות. אז הם החלישו את בוסטון אבל חיזקו אותה עם וואחד גיים ציינג'ר. קיירי.
אם קיירי ייככנס לגרוב של בוסטון במחוייבות ובהגנה הם שיחקו אותה ממש לא בטוח שזה יקרה, תומאס בנה את עצמו בסלטיקס מעמדת האנדרדוג יחד עם כל הלא יוצלחים הנושכים והשורטים, מרכוס סמארט קלי אוליניק וקראודר. עכשיו מגיעים אליהם שתי שחקני טופ 15 בליגה קיירי והחבר של אינגלס… בעוד החבר של אינגלס ייתן מאמץ בהגנה, קיירי מעולם לא הצטיין בתחום.
קיירי היה תמיד הגולדן בוי, נבחר ראשון בדראפט עושה את הקרוס אוברים הכי יפים בליגה השליטה שלו בכדור ובגוף יותר טובה משל הארדן קרי ווסטברוק. לא בטוח שהוא יידע להיכנס למוד של המחוייבות שבוסטון אוהבת, מצד שני לא בטוח שהם יצטרכו עם כזאת התקפה נהדרת.
טריידים מעניינם ומטריפים פול גורג' עם ראסל קיירי עם היוורד, גימי באטלר הולך לזאבים עם קארל אנתוני טאונס.
תענוג!!!!
ורק גולדן נשארת מפלצת, מכוערת מפחידה ובלתי מנוצחת 🙁
מנחם לס
23 אוג 2017 06:46:38גיא, אתה טועה לחלוטין בקשר לקיירי. הוא בדיוק הסופר סטאר שהסלטיקס חסרה.
עידן
23 אוג 2017 05:08:28קווין לאב נראה כמו אבא שלו והם בני אותו גיל
https://twitter.com/BeforeFamePics/status/900172672981766144
מנחם לס
23 אוג 2017 06:46:54נכון
MJ234523
23 אוג 2017 15:14:09מה קורה עם קווין לאב? לא שמעתי אותו בכלל בכל הפרשה האחרונה
שעיה
23 אוג 2017 06:23:18לפני הטרייד לבוסטון לא היה שמץ סיכוי מול קליבלנד. אחרי הטרייד הם הולכים למשחק 7. בוסטון ניצחה הטרייד. קליבלנד היו צריכים לשלוח את קיירי כדי להבטיח את המשך שלטונם במזרח
IDO
23 אוג 2017 13:03:05+ מליון . אתה לא עושה טרייד מול היריבה הישירה שלך.
זיו
23 אוג 2017 06:38:07אני לא חושב שבוסטון התחזקו בהרבה.
ראינו כבר את המאמר שמשווה בין תומאס לאירווינג.
הבעיה של שניהם היא ההגנה.
הפוטנציאל ההתקפישל אירווינג גדול יותר אבל לא בהרבה.
הענייין של החוזה הוא שיקול.
לגבי קראודר העמדה נהייתה מאד צפופה ככה שזה די ברור כשבוחרים ככה בדראפט שנה אחרי שנה.
את זיזיץ אני לא מכיר.
בחירת דראפט של ברוקלין כשהדראפט נראה חזק בחמישיה הראשונה ובאגלי גם בפנים נראה כמו ווי יותר מידי.
אני חושב שקליבלנד לא יכלו לקבל יותר מאף קבוצה ואם לא היה תבחירת דראפט זה היה ווין ווין, הבחירה בדראפט של שנה הבאה הופכת את התשלום לקליבלנד לגבוהה מידי.
מנחם לס
23 אוג 2017 06:48:13אתה טועה לחלוטין. קיירי הוא בדיוק האדם שהסלטיקס צריכה לאליפות. הקליבלנד תהיה בסדר, אבל תפסיד. ואז לברון עוזב, ונשארת קבוצה מרוספת.
זיו
23 אוג 2017 07:01:37לדעתי תומאס + באגלי גדול מאירווינג
זיו
23 אוג 2017 07:02:58ואולי גם אייטון, דונציץ, פורטר, ברידגס ועוד כמה…
Ljos
23 אוג 2017 06:38:14דה פאדג'? אסור ללכת לישון היום?
רק לסיכום מהיר כדי שאבין:
אז קליבלנד קיבלו את אייזיאה תומאס השני לשמו, שבקליבלנד ומחוץ לשיטה הבוסטונית יעשה בדיוק את מה שקיירי עשה (סקורר חסר הגנה שישחק עם עצמו כשלברון ירשה לו), את ג'יי קראודר (דריימונד גרין של המזרח), את זיזיץ' (יש שטוענים שהוא שחקן) ואת הבחירה של ברוקלין? ברור שקליבלנד התחזקו.
מצד שני, בוסטון. הם קיבלו פוטנציאל. לקיירי לראשונה יש הזדמנות לפתח את המשחק שלו, לשפר את המסירה ולעבוד כחלק מקבוצה ושיטה שדורשת ממנו יותר. אם משהו מזה יקרה, ושום דבר בעבר שלו לא אומר שאין לזה סיכוי, בוסטון הרוויחו שחקן לעתיד. אבל שילמו יותר מדי, דאמיט.
מנחם לס
23 אוג 2017 06:50:50סלטיקס תהיה ה'דוק' של קיירי. גם את האליפות של הקאבס הוא ניצח לא פחות מלברון. קיירי הוא סופר-סטאר. עזוב הגנה ודברים כאלה. הוא הסופר שחקן שאתה צריך לאליפות.
הגנה כל אחד יכול לשחק. זה רק עניין של מאמן-שחקן ותשומת לב.
אני לא רוצה שקיירי יתרכז מדי בהגנה. אני רוצה 35 נק' ממנו.
Ljos
23 אוג 2017 10:13:56עזוב הגנה ועזוב 35 נקודות.
הוא צריך ללמוד לשחק בקבוצה, לוותר על הכדור ולנהל כשצריך.
הוא יכול.
הוא צעיר.
בוסטון זה המקום ללמוד.
הכל תלוי בו.
מנחם לס
23 אוג 2017 06:38:45קליבלנד ירתה לעצמה ברגל. היא שיפרה את עצמה, אבל בעשותה זאת עזרה ליצור קבוצה בבוסטון שתאכל אותה.
מנחם לס
23 אוג 2017 06:40:07הנאום של טראמפ שהסתיים זה עתה עוד יגרום למלחמת אזרחים.
טראמפ חולה. נאום של ילד. זוועה
הייט אשברי
23 אוג 2017 06:53:46לשנה הקרובה , אף אחת מהשתיים לא השתפרה. IT , וכתבתי על כך לא מעט , לא רכז להוביל קבוצה לאליפות . גם לא קבוצה של לברון . קיירי ולברון היו יחד מפלצת דו-ראשית . עכשיו אין ללברון עזר כנגדו על המגרש ברמה גבוהה . התפוקה של IT , בפרט בפלייאוף , תרד .
אבל ללא ספק קליבלנד שיחקה אותה ליום שאחרי לברון , בפרט עם בחירת הסיבוב הראשון שקיבלה .
מהצד של הסלטיקס , אם איינג' קיווה להתחזק לשנה הקרובה, הרי שהוא טעה. בוסטון יוצאת מוחלשת לטווח הקצר , בעיקר כי זו קבוצה חדשה לגמרי . אבל מעבר לשנה הקרובה , לאחר שהקבוצה תתגבש , ועם בחירות הדראפט הנוספות שנותרו לה, היא תוכל להיות הטופ של המזרח.
מצד שני , לאחר שלברון יעזוב בשנה הבאה , היא היתה הופכת לכזאת בכל מקרה , וייתכן גם שלולא הטרייד הזה קיירי היה נשלח מזרחה כבר השנה.
מנחם לס
23 אוג 2017 06:59:06הסלטיקס לא צריכה 'להתבגר'. היא יכולה לעשות זאת כבר העונה, ואת המזרח היא בטוח תנצח. אולי נגד הווריורס היא צריכה עוד שנת 'התבגרות', אבל מתבשלת שם מפלצת שתשלוט בכדורסל בקרוב מאד.
הייט אשברי
23 אוג 2017 07:16:22קיירי והיוורד לא הופכים קובצה למפלצת . הצמד הזה לא יוביל קבוצה ליותר ממה שהובילו לברון וקיירי . 2 הקבוצות נחלשו לשנה הקרובה.
מעבר לשנה הקרובה, קליבלנד שיחקה אותה. במקום לחזור ולהפוך לאחר הליכת לברון לקבוצת תחתית , היא תוכל להיכנס לפלייאוף מהחצי התחתון שלו . לגבי בוסטון , נצטרך להמתין ולראות . הפרידה מ-IT טובה , אבל איננג' שילם לא מעט מלבדו .
מנחם לס
23 אוג 2017 07:00:17דונאלד טראמפ נתן זה עתה את הנאום הנשיאותי הילדותי, בלתי אמיתי, ואולי אפילו חולני – ששמעתי אי פעם מנשיא או ראש ממשלה של מדינה חופשית מערבית.
המשגיח
23 אוג 2017 11:01:44עזוב מנחם.
יש לנו פה מגה טרייד מארץ המגה טריידים.
שטראמפ יחכה כמה ימים 🙂
דורון האסטבן
23 אוג 2017 19:11:35🙂 🙂 אוהב תמיד את המשגיח רון טחן האגדתי
גיא הרשע
23 אוג 2017 07:17:00מנחם,
בטווח המידי, לדעתי, הפער בין הקאבס לסלטיקס גדל.
הסלטיקס אבדו את העומק שלהם,
וכבר אין להם את הצמד קראודר את בראדלי שהיו העוגן ההגנתי של הקבוצה.
טטיטום הוא רק רוקי, בראון מתחיל את עונתו השנייה ב-NBA.
העזיבה של קראודר + בראדלי תיתן ל-2 את המקום לצמוח.
אבל זה יבוא במחיר –
בעונה הקרובה, בוסטון, לדעתי, עדיין יהיו פחות טובים מהקאבס.
(בעוד 2 עונות?
אם לברון עוזב, אז זה יהיה זמנם של הסלטיקס להפוך לקבוצה מספר 1 במזרח)
ד"ר רזי הופמן
23 אוג 2017 07:17:25מנחם הלוואי שקביעותיך יתגשמו. ונאמר אמן.
כשקבוצה מצוינת עוברת כזה שינוי דרסטי לדעתי יקח הרבה זמן לחיבור. בוא נהיה ריאליים, גם מאמן כמו סטיבנס לא יכול לעשות קסמים…
מנחם לס
23 אוג 2017 07:21:06זה לא ניתוח מוח לארגן שחקנים מצויינים לקבוצה מצויינת. עם מרכוס סמארט ואירוינג והייווארד והורפורד ומוריס ובראון וטאטום? יש להם ה-ר-ב-ה יותר כדורסל מהקאבס
ד"ר רזי הופמן
23 אוג 2017 11:28:20טוב, נחייה ונראה.
אבל תסלח לי, קשה לי לראות קבוצה בה משחקים IT, וויד, לברון לאב ורוז כקבוצה שלא מסוגלת לחזור השנה בקלות לגמר המזרח ולקחת אותו בקלי קלות. אחרי זה השמות האלה יכולים לקחת גם אליפות NBA מ ג"ס….
MBK
23 אוג 2017 07:19:52מנחם זה טרייד שמשאיר את קליבלנד בחיים לעוד לא מעט שנים
הסוכריה של הדראפט מבחינתם זו הבחירה של הנטס
אם לברון עוזב ב 2018 ואתה נשאר בלי קיירי אתה לא קבוצה בינונית אתה קבוצת לוטרי
2018 הולך להיות דראפט חזק ,קליבלנד תדוג שחקן טוב מאוד ואפשרות להמשיך לשלוט במזרח כי ללברון יהיה עוד נשקים בארסנל
איינג׳ עשה ויתור הוא קיבל תמורה הולמת אבל במקום לכרות את ראש הנחש ולהבטיח שליטה בלעדית במזרח מ 2018 צפונה הוא ימצא את עצמי נאבק בקליבלנד מחוזקת
מנחם לס
23 אוג 2017 07:22:35לברון לא נישאר. בשופ פנים ואופן הוא לא נישאר
מנחם לס
23 אוג 2017 07:23:48יש עליך ועלי שני עמודים בעתון של מהגרי לוס אנג'לס. מחר אכניס זאת למעורב. זה באימייל לכל הצוות
מומי שאוהב חציל בטחינה
23 אוג 2017 07:41:17דוקטור אני חושב שהתבלבלת בין אם בי גיי למי שבאמת הופיע בעיתון של אל איי
captain beefheart
23 אוג 2017 15:50:09אמת ויציב.
לצערי לברון פייקס קיבול חיזוק שלא יכול היה לחלום עליו. IT לגמרי נותן את התפוקה של קיירי והוא בגיל הפנטסטי כל עוד יישמר מפציעות. קראודר יתן את מה שציפו לקבל מ-TT וגם הוא במיטב שנותיו. לאב מנוסה בטירוף ולברון לא צריך יותר מזה כדי להתייצב שוב בסן פרנסיסקו, ואפילו עם סיכויים לא רעים. הקאבס במתכונת הנוכחית נראית כמו קבוצת מזרח מהקליבר של הגדולות בהיסטוריה של הקונפרנס.
אשמח לראותם מנוצחים בגמר, אפילו בידי מערבית אחרת.
מנחם לס
23 אוג 2017 07:21:36אחרי נאום הערב טראמפ חייב להיות IMPEACHED!
הממזר של סטוקטון
23 אוג 2017 07:22:20קיירי רק בן 25..
קארי פרץ ממש בגיל 26
הארדן פרץ בערך 25
קונלי נתן את העונה הכי טובה שלו בגיל 29
לאורי פרץ בגיל מאוחר
ג'ון וול אפשר להגיד שבעונה האחרונה, בגיל 26
דמיאן לילארד בגיל 25
אייזאה תומאס בגיל 28..
במערכת של בוסטון, בהחלט יש מצב טוב שלקיירי יש עוד גיר.
כל זה בתמורה לחוזה מקס' לרכז בן 29 עם 175 ס"מ שהיה תלוי לאיינג' על הצוואר, קרואדר שמחוץ לבועה של בוסטון אני לא בטוח שנושם באופן עצמוני, והבחירת דראפט שביחד עם חברותיה האחרות מקשות על הבישוף לבצע מהלכים כי כולם לוטשים אליהן עיניים ומנסים לחלוב בכוח… מרבה נכסים מרבה דאגה, הגיע שלב ההקלה.
תומאס עובר מהנעת הכדור והתרגילים של בוסטון (זו שעל פי טיירון לו יותר קשה לשמירה מגולדן..) לאייסוליישן של טיירון לו.. שיהיה לו בהצלחה עם זה.. בחור טוב ולוחם שומגיע לו להצליח, אבל אני מרשה לעצמי להניח שהסטט' שלו, או שירדו משמעותית או שיבואו משמעותית על חשבון הקבוצה.
מנחם לס
23 אוג 2017 07:25:26סוף סוף, אחרי 5-6 שנים, יצאת עם תגובה נכונה ונורמלית. חשבתי שאתה מקרה אבוד. טוב לדעת שיש תקווה
זיו
23 אוג 2017 09:18:01+1
נראה לי שאתה בכיוון שלשכנע אותי שהטרייד טוב לבוסטון
שמעון
23 אוג 2017 07:24:03קליבלנד יחליפו עם הניקס את הבחירה של ברוקלין בשביל לקבל את כרמלו
ואז זו תהיה קבוצה סופר מעניינת
מנחם לס
23 אוג 2017 07:26:06זה נשמע מעניין!
מנחם לס
23 אוג 2017 07:27:37התחילו לפחד כאן שלטראמפ יש את ה-SECURITY CODE ל-NUCLAR ATTACK
מנחם לס
23 אוג 2017 07:31:33חברה, הבוקר ב-9 עלי להיות עם גייל ב-PRE-OPERATION בביה"ח בו היא מקבלת ברך חדש ביום שני. עלי ללכת לישון.
המשיכו בדיון על הפגז החדש שנפל עלינו, הטרייד הבומבסטי הזה!
מנחם לס
23 אוג 2017 07:31:57ברך חדשה
גיא הרשע
23 אוג 2017 07:36:15החלמה מהירה!
ד"ר רזי הופמן
23 אוג 2017 11:31:12החלמה מהירה וחזרה קלה לטניס זוגות 🙂
aaa
23 אוג 2017 07:32:25הבחירה של הנטס חשובה
קליבלנד יכולה להפוך אותה עם עוד נכס נגיד TT לשחקן כמו קוזינס או גאסול שרוצה לעבור
אם קליבלנד במצב של התמודדות עכשיו…
סטרטינג 5 של תומס ווייד לברון לאב קוזינס/ גאסול עם קראודר די-רוז מהספסל היא קבוצה לאליפות…
צביקה
23 אוג 2017 07:47:35בוסטון יכולה לקחת את המזרח השנה, משהו שלכולנו היה ברור בעונה שעברה שאין שום סיכוי. אז לפחות בשלב הראשון זה נראה שהיא התחזקה. תזכרו שהשנה היה לה קשה מאוד אפילו מול שיקגו שלא לדבר על וושינגטון. תסכרו שכל שנה עד ככשיו סטיבנס הוציא מהקבוצה שלו יותר נצחונות מאשר כל טחד בליגה חלם לתת לו.
ואחרי שיגיעו לגמר השנה ויפסידו ללוחמים תהיה להם עןד שנה להתפתח ביחד כאשר בצד השני תהיה שחיקה ולא ברור איך כל החבילה תמשיך יחד.
לגבי קליבלנד. מצד אחד זה נראה ממש טוב לטווח הארוך יותר כי זיזיץ זה פרוספקט טוב ובחירת הדרפט יכולה להיות שיחוק עצום. מצד שני לא רק שהשנה מול הלוחמים מצבם לא השתפר אלא שכמו שציינתי יש להם הרבה יותר סיכון להפסיד את גמר המזרח מול בוסטון. אז נראה לי שאיינג יצא לא רע מהסיפור הזה. לא רע בכלל.
חצבני
23 אוג 2017 08:13:21ת'ומאס באמת שחקן בעייתי בגלל גובהו ותמיד חשבתי שזה זמן טוב להיפטר ממנו. יש פה אמירה ברורה של איינג שהוא לא מאמין בו.
אבל-
ג'יי קראודר (עדיין) אנדרייטד
זיזיץ הוא גבוה שבוסטון היו צריכים. מי נשאר להם בפרונט?
למרות שקיירי השחקן האהוב עלי בליגה, קליבלנד מנצחים פה.
זה היה טרייד טוב לשני הצדדים אלמלא הבחירה של
ברוקלין
ד"ר רזי הופמן
23 אוג 2017 11:33:44צודק לגבי הוויתור על בחירת ברוקלין אבל נראה לי שאיינג' פחד לוותר על קיירי. ללא ספק הוויתור על בחירת ברוקלין כמעט שערורייתי.
קוין ג'ונסון
23 אוג 2017 08:21:02ג'יי קראודר חייב להסתפר. הוא נראה כמו פושטק !
קליבלנד צריכים לתת את קראודר תמורת אמרה סטודמאייר, כאן יעשו ממנו בן אדם.
אשך טמיר המקורי
23 אוג 2017 08:24:52מנחם מסכים איתך לחלוטין.
השנה זה משחק 7 בין קליבלנד לבוסטון. ואני הולך עם בוסטון.
בשנים הבאות זה בוסטון נגד ג"ס. ואם בוסטון מביאים סנטר יש להם סיכוי.
קליבלנד? מנעו התרסקות מוחלטת בשנה הבאה כשלברון יעזוב. עבודה יפה, אבל זה הכל.
amitlahev
23 אוג 2017 08:51:24טרייד עם יותר סימני שאלה מסימני קריאה. יכול להתפתח להמון כיוונים מעניינים.
על פניו קליבלנד מרוויחים לטווח הקרוב ביחס לבוסטון. לגבי העתיד קשה מאוד לדעת מה יהיה.
הכי קל לחשוב על זה בדיעבד אבל עדיין כיך להשתעשע במחשבות מה היה קורה אילו…
אם הטרייד היה מתבצע מוקדם יותר יכול להיות שבוסטון היו מצליחים להשאיר את אייברי בראדלי וקראודר ושומרים על חלק משמעותי מהשלד. ההמשכיות חשובה מאוד וגם ההגנה.
נמשיך קצת להתפרע: טרייד על הורפורד תמורת קאזינס ויש לנו את החמישיה הבאה:
בראדלי, אירווינג, הייוורד, טייטום וקאזינס.
מחליפים בכירים: קראודר, סמארט, מוריס, רוזייר, בראון וביינס.
זאת קבוצה פסיכית!
שנה לאחר מכן קאזינס יבקש הרבה כסף ואז הם כנראה היו נפרדים מבראדלי וסמארט שמסיימים חוזה.
עדיין נשארים קבוצה חזקה מאוד.
Berch
23 אוג 2017 09:24:23רק מהפחד מסטירה מול כולם אני לא אומר "קיירי צריך להודות לאלוהים שהמלך שיחרר אותו"
חוצמזה מגה טרייד win win
בילבו באגינס
23 אוג 2017 10:34:06קיירי כוכב רק בעיני התקשורת וצבא המאמינים. בואו לא נשכח את ההישגים העצומים של קליבלנד לפני שלברון הגיע..
לירון
23 אוג 2017 11:23:07הפציעה של קיירי התירוץ מדוע הווריורס לקחו אליפות ב 2015. אז תחליטו כבר הוא רק כוכב בעיני התקשורת, פייק ניוז, או שחקן מעולה שהעיז לומר למלך את מה שהוא חושב
הציפור הנדירה
23 אוג 2017 10:36:28הסלטיקס צריכים שחקן פנים רציני, מישהו ברמה של קאזינס ודייוויס, כדי שיוכלו להיות מועמדים לאליפות.
ד"ר רזי הופמן
23 אוג 2017 11:35:16ועכשיו אין להם את הבחירה של נטס בשביל למשוך את הסנטרים האלה….
הקרייתי
23 אוג 2017 10:57:29טרייד הרבה יותר טוב לקליבלנד. לא אוהב את הויתור על זיזיץ' וקראודר, המחליף של הורפורד יהיה איזה נגר אחד.
איינג' חייב להרים טלפון לגבוהים פוטנציאלים שיסכימו למינימום.
Avri
23 אוג 2017 11:28:30עיניים עצומות בחוזקה… מלמול חרישי: ׳מי שמאמין לא מפחד… מי שמאמין לא מפחד… אין דני ווי טראסט… אין דני ווי טראסט…׳
עוד לא ממש מעקל את מה שדני איינג׳ עשה לקבוצה (המאוד אהובה) משנה שעברה. אני אגיד עוד כמה ימים אם יהיו לי תובנות.
בינתיים אני רק אגיד שכנראה שהוא ממש מחזיק דיאנג׳לו ראסל.
Avri
23 אוג 2017 11:30:22אני אגיב עוד כמה ימים, לא ׳אני אגיד׳
עידו גילרי
23 אוג 2017 11:32:07🙂
ד"ר רזי הופמן
23 אוג 2017 11:38:16אברי
תרגע, תשב, תשתה קצת מיים.
גם אני מרגיש כאילו מישהו נתן לי היום על הבוקר אגרוף חזק בבטן והוציא לי את כל האוויר. מפחד להיכנס לפורומים של הסלטיקס וגם לפייסבוק עם כל הבלגן שהולך אחרי המהלכים של הלילה.
הצלחה אדירה או התרסקות? איך תתפתח השנה הזו שכולה בוסטון חדשה כמעט לגמרי?
תואר שני יוסיפון רחביה
23 אוג 2017 13:37:48דוקטור,
לדעתי טתה עושהצחוק מעצמך כשאתה שם את התואר שלך בתגובות.
1- התנשאות על אחרים (שחלקם אני מניח אף יותר מתקדמים ממך אקדמית)
2-חוסר בטחון עצמי ברמות
3- לא מתאים להוויה הישראלית…
דוקטור זה בבית חולים וכם שם כשהם מגיבים הם מששכילים להוריד את התואר
אפלטון
23 אוג 2017 13:44:43סורי אברי ממש לא ברור לי כל התגובות ההססניות של אוהדי הסלטיקס. אפשר לחשוב נתתם את הבחירה הזו על מארק גאסול או כוכב בן 33 כדי להצליח להיות בטופ עוד שנתיים. זכיתם בכוכב לשנים קדימה. כוכב, לא פוטנציאל לכוכב, לא שחקן בן 28 שפתאום משום מקום נתן עונה או שתיים מצוינות אלא כוכב שנכנס לשיא שלו, בחוזה נוח ובתזמון גיל מושלם לשאר הקבוצה אחרי שנתתם חוזה מקסימום להייוורד ועוד יש לכם איזה אלף בחירות.
מה כבר רציתם מה? לשמור על כל הבחירות, להיות מקום שני-שלישי כמה שנים עד שכל חוזי המקסימום יגמרו ואז תצטרכו להתחייב לחוזי הרוקי העכשויים כדי להיות מקום שני שלישי לעוד כמה שנים?
איכשהו יצא לכם סידור קלפים מושלם מבחינת עמדות, גיל, פוזיציה של הקבוצה לעכשיו ולעתיד.
רבאק יא מכורי בחירות דראפט תנשמו עמוק ותגידו תודה ענקית.
Ljos
23 אוג 2017 14:24:27אם יציעו לך טרייד של הארדן, גורדון, ג'ו צ'י ובחירת דראפט גבוהה תמורת ווסטברוק או לילארד, גם תגיב באותה צורה?
הטרייד הזה עדיין תקוע במצב ביניים בין המצב שאתה מתאר למצב שאני מתאר, והיחיד שיכול לקבוע לאן הוא ילך הוא קיירי עצמו וההשתלבות שלו. אז להאשים את אוהדי סלטיקס שהם חוששים?
Avri
23 אוג 2017 14:57:30קודם כל האמוציות עדיין בשמיים וכמו כל איש נשוי (אני חושב שאתה נשוי אם אני זוכר נכון) אתה צריך לדעת שאין מה לחפש שיחה הגיונית עם אנשים אמוציונליים. הקבוצה של השנה שעברה היתה מאוד אהובה עלינו האוהדים – חבורה של אובר אצ׳יברים עם המון נשמה ומלחמה – והפירוק הטוטאלי שעבר עלינו בקיץ (גם אם הוא בהחלט הגיוני) + הקרבת העתיד הרחוק, זה בהחלט לא היה קל לאוהדים.
אבל הינה מה שמתחיל לצוף קצת בראש. בעיקר הרבה בלבול.
1. יכול מאוד להיות שזה אכן טרייד מצויין. הסיבות שהזכרת הן נכונות אבל לפחות אצלי המושבעים עדיין בחוץ, ויש לי הרגשה שהם יהיו בחוץ עוד הרבה זמן.
2. יש את ההרגשה הראשונית שנתנו הרבה יותר מידי, בהחלט לאור השווי שוק שנקבע לכוכבים ממורמרים השנה במקרי באטלר וג׳ורג׳. אבל מצד שני איינג׳ הוא לא אידיוט ויש מצב שהוא עשה את החישובים שלו (ראה נקודה 6).
3. אם רצו בבוסטון רכז יותר צעיר, על חוזה יותר טוב, אז למה כבר לא הלכו עד הסוף עם פולטס/בול בחוזה רוקי ל4 שנים? זה היה מקדם אותנו יותר בעידן הפוסט-דאבס ומאפשר המון גמישות כלכלית כאן ועכשיו. אה, וזה היה גם בלי שום תמורה. אבל מצד שני, קיירי מוכח ומי יודע מה ייצא עם פולטס או בול, ואם הפוטנציאל שלהם בכלל יותר גבוה ממה שקיירי כבר מראה.
4. היתה לכולנו הרגשה שאיינג׳ רוקד נהדר בשתי חתונות. נותן לנו להינות מקבוצה תחרותית, מנצחת כיפית ולוחמת מצד אחד, ומצד שני בונה חזק לתקופת הפוסט-דאבס, כשהדובדבן שבקצפת היה אמור להיות איזה פורטר או באגלי כזה, שיובילו אותנו בעשור הבא. ברור לכולם שזה כבר לא המקרה – תהיה קבוצה טובה אבל רבאק כלום לא יעזור פה כי מול הדאבס זה לא יעזור, והפנטזיות שלנו עם פאוור האוס עתידי די התאיידו.
5. אני אוהב מאוד את קיירי אבל ממש לא בטוח שהוא הוא זה האלפא שיוביל אותנו הלאה. מצד שני, לאור נקודה (6) אולי זה הכי טוב שניתן היה להוציא מהמצב. מצד שני הוא מאוד מתאים לחדר ההלבשה של סטיבנס והשילוב שלו עם הייוורד והורפורד צריך להיות מאוד מעניין.
6. יכול להיות שיש פה הרבה מן הנסתר ושעוד לא ברור לנו האוהדים. יכול להיות שהבריאות של איזייה הדאיגה את הסלטיקס ולכן ערך השוק שלו נמוך ממה שנראה. יכול להיות שאיינג׳ רואה את הטנקינג של סקרמנטו אינדיאנה שיקגו ואטלנטה והוא חושב שברוקלין לא יביאו לו בחירה גבוהה מספיק. יכול להיות שכמו במקרה פולטס, הוא לא מחזיק במיוחד מכוכבי 2018. יכול להיות שירד לו מזיזיץ׳ אחרי שהוא ראה אותו מקרוב בקיץ. מי יודע. יש הרבה נעלמים בכל הקשור למחיר שאיינג׳ שילם, בעוד שהתמורה – קיירי – די ברורה.
קיצר, יכולתי לחסוך לכם את החפירה ולהסתפק ב״עצוב לי כרגע אבל רק הזמן יגיד אם זה היה טרייד טוב או לא״
אפלטון
23 אוג 2017 15:06:48ממש לא כי הארדן שחקן טוב מווסטברוק וצעיר ממנו.
אני פשוט מסתכל על הפרוג'קטורי של הסלטיקס אם הם לא עושים את הטרייד ומה הם היו עושים עם תומאס ומסתכל על התקרה שלהם אז, ומסתכל על הפרוג'קטורי והתקרה שלהם בסיטואציה הנוכחית.
גבוהה בהרבה. ממש בהרבה. ברור שזה סיכון, אבל מי שלא לוקח סיכונים נשאר עם התחתונים על הראש.
אנשים פשוט לא מבינים שבחירת דראפט גבוהה בסיטואציה של פיניקס למשל, זה ממש לא אותה סיטואציה בשביל בוסטון. לפיניקס הייתי אומר בשום פנים ואופן לא להטריד את הבחירה שלהם או לוותר על בוקר או ג'קסון בשביל קיירי, בגלל שזה לא היה מקדם אותם הרבה והיה משאיר אותם בלי עמוד שדרה.
לבוסטון יש עכשיו עמוד שדרה רציני לשנים קדימה, וגם עוד שנתיים כשהורפורד יוחלף וקיירי יחתום מחדש, הם עדיין יהיו במצב נהדר. איזאה היה פשוט תוקע אותם.
להסתכל על מה אחרים קיבלו ולהגיד שהיו צריכים לוותר על פחות זה בדיוק מה שהיה מביא את איינג' לפספוס עוד הזדמנות.
Ljos
23 אוג 2017 15:17:05ולדעתי אייזיאה של בוסטון טוב מקיירי של קליבלנד. יותר רב גוני ויותר מתאים לקבוצה. זה עשוי וכנראה יתהפך עם החלפת הקבוצות, אבל נכון לעכשיו, ככה זה. מצד שני, ווסטברוק עשוי להפוך לשחקן קבוצתי תחת ד'אנתוני, באותו תהליך של הארדן, וזה ייתן את הפוש לווסטברוק להיות שחקן טוב יותר מהארדן. מי שלא לוקח סיכונים נשאר עם התחתונים על הראש.
אפלטון
23 אוג 2017 15:29:48יש שני שחקנים יותר טובים מהארדן בליגה, אז… לא.
Ljos
23 אוג 2017 15:33:57אז אתה מפחד לקחת את הסיכון לקבל שחקן טוב יותר?
Ish
23 אוג 2017 15:35:50אני מבין שביוסטון כבר הפסיקו לגמרי לספור את לברון
אפלטון
23 אוג 2017 15:41:10לברון ודוראנט. וגם תמורתם לא הייתי מוותר על הארדן. אין שחקן בליגה שהייתי מוותר על הארדן תמורתו.
Ljos
23 אוג 2017 15:44:30למה לא היית מוותר?
(ברור לך שקרי השחקן הטוב בליגה, נכון?)
אפלטון
23 אוג 2017 15:47:41קרי השחקן הכי טוב בשביל גולדן סטייט, לא בליגה, ולא גם את קארי לא הייתי מחליף תמורת הארדן. בכל מקרה לא רוצה להסיט את הפוסט לפטיש שלי עם הארדן.
העניין הוא שבוסטון עשו מה שהיו צריכים לעשות והשוואה אל מול מה שקיבלו אחרים תמורת הכוכבים שלהם היא לא במקום ולא נכונה.
Ljos
23 אוג 2017 15:54:43לא, הוא הכי טוב בליגה עבור כל קבוצה.
הנקודה שלי היא שבוסטון קיבלו שחקן שהוא כרגע פחות טוב ואולי יהיה יותר טוב בעתיד בעזרת הקבוצה. אין השוואה למה שקבוצות אחרות נתנו. רק שהם חיזקו את קליבלנד תמורת הסיכוי והסיכון שבאולי להיות קצת טובים יותר ממה שהם עכשיו.
אפלטון
23 אוג 2017 15:58:58לא. וכנראה שאנחנו גם מעריכים בצורה מאוד שונה את קיירי ותומאס. תומאס לא שחקן טוב מקיירי עכשיו ובטח שכשמסתכלים קדימה התקרה לא באותה קומה בכלל.
Ljos
23 אוג 2017 15:59:43ואוסיף, אני לא חושב שבוסטון עשו החלטה רעה. אני רק חושב שלא צריך לזלזל במי שחושש.
Ljos
23 אוג 2017 16:08:15התקרה תלויה בסיטואציה. קיירי בקליבלנד הנוכחית הגיע כנראה לתקרה שלו. בבוסטון אני מסכים שיש לו עוד סיכוי להתקדם.
תומאס הראה שיפור הדרגתי בכל העונות האחרונות והזכירו אותו כמועמד ל-MVP בקבוצה קבוצתית בעונה האחרונה.
אפלטון
23 אוג 2017 16:09:14אז אחזק ואוסיף, אני חושב שקליבלנד עשו עסקה מצוינת במצב שנוצר להם. הכי טוב שהיו יכולים לקבל. רק חושב שעדיין בוסטון מרוויחה בגדול מהטרייד הזה ובסיטואציה שבה הטרייד לא היה קורה בגלל הבחירת דראפט זה היה הפסד ענקי למועדון.
Ljos
23 אוג 2017 16:12:15אז סיימנו פה?
יאללה, מתי הטרייד הבא? זה קצת יותר נחמד מדיונים על דת. ניקס, פורטלנד, יוסטון, מישהו, תצילו אותנו מעצמנו.
Ish
23 אוג 2017 16:44:58פאק, החמצתי את ההרחקה של קרי מהליגה. מתי זה קרה? מה הוא עשה?
(ומה סילבר עשה לקאוואי?)
Hater
23 אוג 2017 12:35:37אני מאמין שאיזיה יהפוך לאחד הסיפורים הגדולים בתולדות הליגה, פעם אחרי פעם לא מאמינים בו והוא שוב ושוב עושה הרבה יותר ממה שציפו ממנו, הוא עוד ייקח אליפות.
רועי ויינברג
23 אוג 2017 12:37:01אהבתי את המעורב. אני לא חושב שבוסטון תקח אליפות – קודם כל, זה עדיין בלתי אפשרי לעבור את לברון ג'יימס בסדרת פלייאוף במזרח. הסלטיקס לא יותר טובים מהווריורס.
נוסף על כך, עדיין יש להם כמה בעיות בהגנה – אירווינג רחוק מלהיות שומר גדול (שמר על 10 זריקות שנקלעו בקצת פחות מ-50% בשנה שעברה למשחק), היווארד סביר ושני שחקני ההגנה החשובים ביותר של המועדון, אייברי בראדלי וג'יי קראודר, הלכו. בשביל לנצח את הווריורס צריך קבוצת הגנה עילאית.
יכול להיות שבראד סטיבנס יפתור את זה כי הוא מאמן הגנה טוב מאוד, אבל זאת נקודה שיכולה להדאיג. לכן במקום בוסטון אני מציע את המקום ה-15 בסגל לטוני אלן, אולי שחקן ההגנה הטוב ביותר שיש בשוק הפרי אייג'נסי כרגע (ואחד עם הרבה ניסיון, גם במדי בוסטון).
Smiley
23 אוג 2017 13:33:00יפה!
הויתור על בראדלי אכן כואב כי הוא שחקן נפלא ליד PG דומיננטי.
כל עוד לברון לא הוכיח שהוא מזדקן – הוא עדיין שולט במזרח ואני עדיין לא רואה מישהו אחר לוקח את המזרח חוץ ממנו.
רועי ויינברג
23 אוג 2017 13:51:021+
פומה
23 אוג 2017 14:23:16מה שאני לא רוגה כאן זו עקביות בבחירת הסגל בבוסטון וכיוון ברור.
כתבת הכל, ניה להם סכל עם גישה ברורה .,אני לא רואה את פופוביץ
הולך על טרייד דומה וזורק את העקביות.לפח כי שחקן טוב יצא לשוק.
שחקן טוב :
טוב במה ?
מה משנים את הכיווןהשל הקבוצה ומחליפים את הסגך והגישה כל כצה חודשים ?
בוסטון נכשלה שנה שעברה בפלייאוף כרגיל
אבל שני שחקנים הוכיחו עצמם ועוד גחד חלקית.
תומאס ברדלי קראודר.
אלו בדיוק השחקנים שבוסטון ויתרה עליהם .
או קיי לטעמי זו מדיניות של זיקית.
שום עקביות.
וקליבלנד?
לא היתה להם ברירה וקיבלו חבילת שחקנים מצוינת תמורת אחד שלא רצה להמשיך שם .
רועי ויינברג
23 אוג 2017 14:28:20אני חושב שיש עקביות – הם משתפרים משנה לשנה וקפצו מהסיבוב הראשון לגמר האזורי. הם ידעו שהסגל הקיים לא יספיק בשביל אילפות ולכן שדרגו אותו, וזה הבסיס לשנים הבאות.
פומה
23 אוג 2017 14:36:26השאלה אם שידרוג משמעו להחליף את השיטה ?
פומה
23 אוג 2017 13:47:14קביעות מענינות.מנחם .
אני חושב ההיפך הגמור אבל אתה צודק בוסטון חושבים על כסף וכסף בלבד.
קיירי שחקן מצוין אבל לא רכז לא היה לא יהיה הוא קלעי מצוין בעמדת הרכז , בעיה.
הפאזל שחקנים הזה לא מתחבר בגלל שאין ולא חהיה להם רכז.
כל היתר קביעות יפות אני חושב שסגל צריך לרוץ כמה שנים ביחד .
וכשזני השחקנים הבולטים בקבוצה תןמאס ובראדלי עוזבים אין המשכיות.
איינג שמר על שחקנים … יופי מה הפריע לו בדיוק לותר על הטרייד ?
לדעתי חרטה.
בירדמן
23 אוג 2017 14:40:35בתור אוהד סלטיקס, אני עכשיו בדכאון עמוק.
כשמסתכלים מה קבוצות נתנו בתמורה לקזינס, פול ג'ורג' וג'ימי באטלר, רואים עד כמה בוסטון יצאו פראיירים (קרדיט: מתוך כתבה של אסף רביץ בוואלה ספורט).
אני עכשיו האוהד מספר 1 של ברוקלין נטס.
חגי - התותח הקטמוני
23 אוג 2017 14:45:40תודה מנחם.
לדעתי גם קראודר וגם בחירת הדרפט זה כבר יותר מדי אלא אם כן יש סיכום עקרוני עם קיירי שהוא נשאר אחרי השנתיים.
איכשהו עם כל השמות הללו עדיין מרגיש לי קצת בינוניות: קיירי הוא סימן שאלה מאוד גדול האם הוא יכול לסחוב קבוצה – והעונה הוא ייבחן בזה. היווארד – לא יודע אולי זה המראה החנוני אולי זה שהוא שחקן של סביב העשרים ולא העשרים + נקודות למשחק נותנים לי את התחושה של "נחמד" אבל לא מעבר.
אם אנחנו מדברים על קרב ראש בראש כמו שהיה לנו השנה בין הקאבס לבוסטון אז לדעתי זה הרבה הרבה יותר תלוי בדרייב של ג'יימס מאשר בחיבור של הסלטיקס. אם לברון מחליט שהוא נותן את כל מה שיש לו אני לא רואה את הסלטיקס עוברים אותם בשום מצב חוץ מפציעות.
דביר אריאל
23 אוג 2017 16:41:03לא מסכים. הפעם המצאפ הוא בהחלט לטובת הסלטיק. חמישייה קליבלנד- תומאס סמית לברון לאב תומפסון. חמיישיה בוסטון – קיירי היוורד סמארט מוריס אל הרפורד. יש פה קבוצת הגנה מצויינת מצד בוסטון שתעשה גם חיים קשים ללברון קיירי מסוגל לשמור תא תומאס מוריס את לאב אל הרפורד יתקשה מולתומפסון היוורד לא יתקשה מול סמית יהיה סדרה בהחלט צמודה בעיקר עם קיירי יקח פיקוד
חגי - התותח הקטמוני
23 אוג 2017 16:51:58נניח שהשחקנים שציינת מסוגלים למאצ' אפ הזה. מי שומר על ג'יימס?
MJ234523
23 אוג 2017 15:15:23והנה אסף רביץ במיטבו כרגיל
https://sports.walla.co.il/item/3091338
דביר אריאל
23 אוג 2017 16:34:54איינג הבין שכדי לנצח את קליבלנד חייבים קבוצה פיזית מאוד בניגוד לשנה שעברה. קיירי רכז היוורד 2 סמרט טיטום או בראון 3 כאשר ה2 האחרים יהיו 2 או 3 ברוטציה ובהרכבים מסויימים גם 4. מוריס 4 וזה שחקן של 15 נקודות למשחק פחות או יותר הוא פיזי מאוד ושומר טוב מאוד ואל הרפורד 5. כרגע נוצרה פה קבוצת הגנה אדירה עם קלעי שלוש טובים פאורפורדים שמסוגלים לשמור עמדות 2 3 4 וטובים בחילופים ווכמובן שכולם עוד לפני השיא שלהם. לגבי הטרייד תומאס הוא חור בהגנה קיירי הרבה פחות מי שראה את מהלך העונה ראה שהיו חלקים בהם קיירי אף שמר טוב פלוס. בגמר כמובן סטיב קר השתמש בחילופים כדי לשים את דוראנט וגרין על קיירי מבחינה פיזית הוא לא מסוגל לשמור אותם אבל עמדות 1 2 בהחלט כן קרי די התקשה מולו. בכל מקרה קיירי שחקן טוב מתומאס גם בצד ההתקפי הבעיה היא שהוא הרבה יותר שוטינגגארד מאשר רכז והשאלה האם הוא מסוגל להניע את הקבוצה. בכל מקרה בוסטון השתפרה קליבלנד נחלשה מאוד (אני לא יודע מי ישלים את קיירי מבחינת נקודות תומאס לדעתי לא מסוגל לכך). כרגע איינג יתן אתגר עצום לקליבלנד כי ההגנה שלו הרבה יותר חזקה בעוד ההתקפה של קליבלנד נחלשה מאוד. לגבי קיירי אני רוצה להזכיר לכם שהוא שחקן שהעמיד ממוצעים הכי גבוהים ליד לברון. וויד ובוש בשיא לא העמידו ממוצעים כאלה אני בספק עם קרוב לכך
גיא הרשע
23 אוג 2017 16:59:19בכל הנוגע להגנה –
בוסטון חד משמעית נחלשו.
שיחקו בשורותיה אחד מה-SG המגנים הטובים בליגה,
ואחד מה-3&D הטובים בליגה.
ה-2 עזבו.
קיירי בשום צורה לא שחקן הגנה טוב,
ובעוד שהוא גבוה מתומאס,
תומאס הגן על הפיק אנד רול (עבר חסימות) עם הרבה פיזיות,
דבר שקיירי מעולם לא עשה.
הורפורד? פיזי?
אפילו אימא שלו תגחך מתחת לשפם אם היא תקרא תגובה שמכילה טענה שכזו…
גיא הרשע
23 אוג 2017 17:03:28בכל הנוגע לתומאס –
הוא קלע בשנה שעברה יותר נק' מקיירי, והוא קלע אותן באחוז אפקטיבי גבוה יותר.
מי שצפה במספיק ממשחקי הסלטיקס יודע שלא מעט מהנקודות היו בדרגת קושי גבוהה מאוד.
בקליבלנד הוא ייהנה מהעובדה שמשחק לצדו שחקן שמושך המון תשומת לב מההגנות היריבות (מה שהיה חסר בבוסטון), ומאסופת קלעים יוצאת דופן שהוא יוכל לנצל בכל פעם שההגנה תתכווץ לכיוונו (כשיש כל כך הרבה קלעים של 40%+ מהשלוש, חייו של רכז קלים בהרבה).
חגי - התותח הקטמוני
23 אוג 2017 17:20:01גיא לדעתך תומס יוכל להיות עם האפקטיביות גם כאשר הוא לא מנהל המשחק ושהכדור יהיה אצלו משמעותית פחות זמן ביד? – וכאן הוא היה מדהים שנה שעברה פשוט לשפשף את העיניים.
גיא הרשע
23 אוג 2017 17:29:07תחשוב לרגע על קיירי במדי הקאבס –
כמה מהזמן הכדור היה אצלו ביד?
אולי תופתע לגלות שהשחקן שהחזיק הכי הרבה בכדור במדי הקאבס היה קיירי.
460 דקות במצטבר בעונה שעברה, 6.4 דקות למשחק.
לתומאס בבוסטון היו 507 דקות מצטברות, 6.7 דקות למשחק.
הפערים קטנים בהרבה ממה שניתן היה לדמיין.
חגי - התותח הקטמוני
23 אוג 2017 17:36:59זה קצת בלבול של ניסוח.. הכוונה שלי היא לא מילולית אלא של מה שמסתובב סביב מה. מהמשחקים שראיתי בוסטון בנתה את הציר השנה על תומאס – השנה לא יהיה לו את זה היות והציר המאוד ברור של הקאבס הוא לברון. השאלה היא האם איך זה ישפיע לו על האפקטיביות – כך למשל האם הוא יצבור עדיין כל כך הרבה נקודות מן העונשין – שנה שעברה הלך 8.5 פעמים במשחק לקו קיירי הלך 4.6 לעומתו. האם זה למשל שככל הנראה הוא יקבל פחות פיק&רול תהיה הדומננטית אל מול המבטים החופשיים שבוודאי שיקבל יותר בהשפעה על האפקטיביות וכן הלאה.
גיא הרשע
23 אוג 2017 17:39:40הניחוש שלי?
הוא לא יגיע כל כך הרבה לקו (חצי, נשמע כמו ניחוש סביר).
אין ספק שהוא יצטרך לעשות הרבה התאמות.
אבל כאשר לוקחים בחשבון שלא תחסר לו מוטיבציה להראות לכולם שהוא שווה מקסימום,
אז אני מאמין שהוא יעשה כל שביכולתו על מנת להצליח.
חגי - התותח הקטמוני
23 אוג 2017 17:42:55האמת שגם לי נראה שהוא ייתן עונה לא פחות מדהימה מהעונה שעברה – בגלל הפאן המנטלי – זה שהוא נתן עונה גדולה מהחיים בבוסטון וסחב אותם בצורה מדהימה ועדיין לא בנו עליו להמשך זו זריקת מרץ ועוד בשנת חוזה רק שלא ייפצע לנו הבחור.
גיא הרשע
23 אוג 2017 17:44:40איזה כיף. פתאום גם המזרח מעניין!
חגי - התותח הקטמוני
23 אוג 2017 17:50:09המזרח מעניין מאוד. רק שהוא מעניין קצת כמו הפריימר-ליג: יש תחרות מדהימה חילופי קבוצות אלופות בשנים האחרונות וקהל הכי אמוציונלי ומשוגע בעולם (טוב את זה אין בNBAרק כמה חבר'ה שרוקדים גם כשהקבוצה חוטפת 20 הפרש במשחק 7) – רק שהרמה איך נאמר – קצת פחות טובה כאשר משחקים על הבמה האירופאית, ורואים את זה שנה אחרי שנה בליגת האלופות…
Ish
23 אוג 2017 17:23:06תומאס נתן שנה שעברה קפיצה מטורפת באחוזים, השאלה אם יצליח להתמיד בהם ולא לצנוח לכיוון הממוצע קריירה שלו היא מעניינת ביותר. קח בחשבון שהיה לו הרבה מאוד חופש לבחור את הזריקות שלו במערכת שתמכה ועבדה לסדר לו מצבים שמתאימים לו, מה שפחות צפוי לקרות בקאבס. קיירי בקאבס נדרש לרוב להיות סוג של פתרון קסם ליצירת מצבי קליעה לעצמו בלי שהיה שם עירוב של עבודה קבוצתית כלשהי, כך שאם יתפקד בצורה דומה בסלטיקס לא צפוי להראות שם שינוי, אבל אם הם כן מצליחים לייצר מערך משחק שיעבוד עבורו כמו שהיה עבור תומאס יכול להיות שנראה שם עליה באפקטיביות הקליעה שלו.
גיא הרשע
23 אוג 2017 17:37:00תומאס היה יעיל לא פחות מקיירי ב-ISO בעונה שעברה,
וזה כאשר לא שיחקו לצידו קלעים טובים כמו אלו ששיחקו לצידו של קיירי
(1.12 נק' לפוזשין ל-2 השחקנים).
אני חושב שהעובדה שתומאס זז המון גם ללא הכדור רק תשחק לטובתו –
הוא זרק הרבה יותר קאצ' אנד שוט מקיירי בעונה האחרונה, ולצד מנהל משחק כמו לברון הוא יקבל הרבה מבטים פנויים.
השאלה של יציבות האחוזים?
זו בהחלט שאלה טובה. וחשובה.
לא פעם שחקנים שחוזרים מפציעה סובלים מצניחה באחוזים בקליעה מבחוץ.
Ljos
23 אוג 2017 17:44:17אייזיאה זז המון ללא הכדור וזרק הרבה יותר קאצ' אנד שוט מקיירי, כשהוא היה בבוסטון. איזו סיבה יש לחשוב שהוא ימשיך לשחק ככה בקבוצה שדורשת ממנו לשחק יותר אייזו בול.
גיא הרשע
23 אוג 2017 17:50:54הקבוצה שקלעה הכי הרבה קאצ' אנד שוט מה-3 למשחק בעונה שעברה?
קליבלנד.
9.7 סלי 3 מקאצ' אנד שוט למשחק.
(בוסטון וקליבלנד זרקו כמעט את אותה כמות של קאצ' אנד שוט מה-3 בעונה שעברה –
24.2 פעמים קליבלנד, 23.8 בוסטון)
(בוסטון, דרך אגב, שיחקו בקצב מעט גבוה יותר מזה של הקאבס)
אפלטון
23 אוג 2017 17:57:20אין כאן שאלה שקליבלנד הביאו תחליף ראוי ועסקה מצוינת.
עכשיו אני אשאל אותך גיא שאלה היפוטתית.
ביקום מקביל שבו איינג' מסרב לתת את הבחירה והטרייד לא מתקיים. בוסטון נמצאת במצב יותר טוב במחשבה על העתיד הקרוב והרחוק?
כי זו השאלה שצריך לשאול את עצמו כל אחד שמבקר את הטרייד הזה מהכיוון של בוסטון.
גיא הרשע
23 אוג 2017 18:07:52אם תחזור לתגובה המקורית שלי,
תראה שכתבתי שדעתי על הטרייד היא שזה אחד מהמקרים הבודדים והנדירים של win, win.
אני חושב שבטווח הקצר הקאבס יהיו חזקים מהסלטיקס.
אבל קשה לי להאמין שאיינג' תכנן לזכות באליפת כבר בשנה הקרובה.
קאבס חזקה תאפשר לסלטיקס את הזמן הנדרש לגבש את הסגל החדש ברובו, ותאפשר לשחקנים הצעירים את מרווח הטעות הנדרש בשביל לצמוח.
בטווח הארוך,
קיירי שחקן צעיר מתומאס, עם סיכויי "שרידות" גובהים יותר (בהפרש),
ועם חוזה נוח יותר.
אישית, אני חושב שההחלטה של איינג' מצוינת. היא חוסכת המון מתיחות בכל הנוגע לחוזה חדש לתומאס (ולא חסרים דוגמאות על קבוצות שסבלו ממשא ומתן על חוזה חדש תוך כדי עונה),
היא נותנת לסגל הזדמנות לבנות את עצמו מחדש ללא "משקעי עבר".
Ljos
23 אוג 2017 18:10:19אבל קיירי לא עשה את כל זה. התפקיד הקבוצתי שלו היה שונה ולנעליו תומאס ייכנס.
Ish
23 אוג 2017 18:12:55לא ברור לי מה אתה מנסה לומר בהבאת הסטטיסטיקה שלהם באיסו. או לפחות איך זה קשור לדברים בתגובה שלי.
השאלה של איך שני השחקנים ישחקו ויתופקדו במערכת של הקבוצות החדשות שלהם היא מעניינת ויכולה להיות מאוד משמעותית בכמה הם יצליחו. לא ידוע אם קיירי יתופקד וישחק כמו שתומאס תופקד בסלטיקס(ואם הוא בכלל מסוגל לזה), ולא ברור איך תומאס יתופקד בקאבס והאם זה יהיה יפעל לטובתו או לרעתו.
האחוזים של תומאס עשויים לרדת גם בלי קשר לפציעה אם כי בסופו של דבר יהיה קשה להבדיל בין הסיבות ולקבוע איזו אחת רלוונטית במידה והאחוזים אכן ירדו.
גיא הרשע
23 אוג 2017 18:16:26התפקיד הקבוצתי של קיירי נתפר למידותיו –
הוא לא נע ללא כדור כמו תומאס. הוא מעדיף ISO.
תומאס שחקן שונה, ואין לי ספק שהוא ולברון ימצאו את הדרך לנצל אחד את חזקותיו של השני.
הקאבס מצליחם טוב יותר מכל קבוצה אחרת בליגה למצוא שחקנים פנויים על קו ה-3 ,
אז דווקא שחקן שנע טוב כל כך ללא כדור כמו תומאס הם "יפספסו"?
(וכאשר הקאבס יזדקקו ל-ISO שהוא לא לברון?
לתומאס היו 1.12 נק' למהלך ISO בעונה שעברה. בדיוק כמו לקיירי)
גיא הרשע
23 אוג 2017 18:19:18איש,
שאלת ההתאמה "לתפקיד" (מה שללא ספק ישפיע על האחוזים)
לדעתי ההתאמה של תומאס לקאבס תפתיע את כולם.
Ljos
23 אוג 2017 18:32:06התפקיד הקבוצתי של קיירי נתפר לפי לברון ובהתאם לווייד. מישהו שישחק בלי הקבוצה כדי שלברון המפעיל יוכל לנוח. התפקיד מאוד הגביל את קיירי להשתפר רק באספקט מצומצם.
תומאס הוא מה שקורה אם דורשים יותר ונותנים מקום ליותר. לברון כבר שנים משחק בדיוק אותו דבר ועם אותו סוג של אנשים. וכמו שהכלבה בת ה-14 שלי מראה לי כשאני מנסה ללמד אותה תרגיל חדש של לבלוע את הכדורים ולא לירוק אותם, גם מאייזיאה יידרש אותו הדבר ולא יותר.
גיא הרשע
23 אוג 2017 18:44:13אני ממש לא מסכים אתך.
קיירי קיבל את הכדור לידיו יותר מכל רכז אחר ששיחק אי פעם לצד לברון,
המסקנה שהוא הפך לשחקן ISO בגלל לברון לא מסתדרת עם העובדה שגם לפני שלברון חזר לקאבס, קיירי לא התבלט במלאכת מסירת האס'
(השיא שלו לפני לברון?
6.1 אס' למשחק.
לצד לברון?
5.8 אס' למשחק)
Ljos
23 אוג 2017 18:55:09רק בשביל הסטטיסטיקה שהבאת – קרי שחקן איזו?
קיירי היה טוב בהירו. זו אחת הסיבות השאירו אותו והעיפו את הצעירים האחרים. אני לא טוען שלברון הפך אותו לכזה, אני טוען שהוא לא היה יכול לשחק אחרת תחתיו, ולכן לא היה יכול לפתח את היכולות האלה.
גיא הרשע
23 אוג 2017 19:03:23אני ממש לא מסכים אתך.
אני חושב שבשנה שעברה, בפעם הראשונה ראינו את לברון "משחרר" ומאפשר לשחקן מהקבוצה שלו (כזה ששמו הוא לא ווייד) לשחק על החוזקות שלו ולא של לברון.
אני חושב שתומאס יקבל הזדמנות להציג את מלוא הרפרטואר שלו,
ואני מאמין שהוא יפרח בקאבס.
העובדה שהוא ימשוך הרבה פחות דאבל טים,
העובדה שיהיו סביבו קלעים הרבה יותר טובים,
והעובדה שאחרי תנועה ללא כדור הוא יתוגמל בזריקה חופשית מה-3,
יאפשרו לו לתת עונה לא פחות טובה מזו שהוא נתן בעונה שעברה.
(פחות נקודות, אחוז אפקטיבי גבוה יותר)
(כמובן שיש מצב שדברי הם נטו ווישפול ת'ינקינג…)
Ljos
23 אוג 2017 19:12:20לא חושב שאי פעם ראינו לברון משוחרר. לא מצב שקיים. כמו קוואי מחייך (סין זה חיקוי) או ווסטברוק ב-5 קמ"ש.
תהיה לתומאס עונה טובה, אבל בגלל שהוא ייתן בדיוק מה שקיירי נתן. לא יותר. בבוסטון היה הרבה יותר שפעל לטובתו. קבוצה שלמה ששיחקה ביחד בשיטה שטיירון קרה לה יותר קשה מגולדן סטייט.
ויטמין לי שהווישפול ת'ינקינג שלי מקווה לפיצוץ.
גיא הרשע
23 אוג 2017 19:18:23נשאר רק לחכות ולראות.
Ljos
23 אוג 2017 20:17:23כן, זה.
(ויטמין לי? מה האוטוקורקט שלי חשב?)
Ish
23 אוג 2017 21:07:26גיא,
נראה לי שאתה שוכח שלאחד מהשניים היה מאמן בקבוצה ולשני לו. גם תומאס לא ממש עשה את כל הדברים הללו לפני התקופה בסלטיקס.
עכשיו אני לא יודע איך סטיבנס יגש לקיירי, מה הוא ידרוש ממנו ומה יצא מזה אבל לבטל את היכולת שלו לעשות את הדברים האלו בהתבסס על איך ששיחק בקאבס שם הוא נדרש לשחק כפי שנדרש (משוחרר מלברון או לא) כאשר הם כלל לא ניסו לשחק איתו בצורה אחרת זה לא משכנע.
גיא הרשע
23 אוג 2017 21:11:28גם לי יש לא מעט ביקורת על האימון של לו.
רק שהביקורת היא לא על התקפת הקבוצה.
הקאבס הציגו בפלייאוף אופנסיב רייטינג יוצא דופן.
גם מול גולדן סטייט ההתקפה עבדה.
ההגנה?
לא ממש.
חמי
23 אוג 2017 17:01:52פאק, בוסטון נחלשו וחיזקו את קליבלנד…קיירי לא הוכיח שיכול לסחוב קבוצה ואייזיה בטח שהוכיח. נתנו להם בחירה ראשונה ואמן ברוקלין יגרדו פלייאוף. סחטיין על קליבלנד שהוציאו מעל ומעבר בטרייד הזה.
Oh Danny….
דביר
23 אוג 2017 19:48:06לא מסכים איתך. ממבט על הקרירה של קיירי אפשר לראות שמעונת המכללות שלו שם שיחק 11 משחקים בלבד עד העונה האחרונה לפני הגעת לברון קיירי היה בעיקר פצוע (והייתה שביתת שחקנים שלקחה שליש מהעונה השנייה שלו). בעונה האחרונה עם סגל נוראי הגיעה למקום 10 במזרח הסגל של קליבלנד בגמר עונה לאחר מכן לא היה דומה בשום צורה לזה של קיירי השחקנים שהצטרפו הם – מוזגוב סמית שאמפרט לברון לאב מילר מיריון ועוד כמה לא רלוונטים קיירי שיחק עם סגל אחר בכלל וכמובן שלא היה מנוסה כל כך וצעיר. גם שחקן כמו קרי לדוגמא ב3 העונות הראשונות בליגה לא הראה למה הוא הולך להפוך (העמיד מספרים הרבה פחות טובים מקיירי). לסיכום הנקודה היא שעברו 3 4 שנים קיירי הפך לסופרסטאר ללא ספק הוא שחקן הרבה יותר טוב מתומאס ללא ספק הוא הרבה יותר מתאים לשחק ליד לברון ללא ספק וכמובן שבוסטון מאוד התחזקה אולי לא בשביל אליפות (גם אם דוראנט היה מגיע במקום קיירי לא הייתי מהמר אליהם אפילו בסדרה מול קליבלנד) אבל צריך לזכור לבוסטון יש נכנסים לבוסטון יש מקום עצום בשכר ושנה הבאה ראסל פול גורג קליי תומפסון וגרין שחקנים חופשיים אם אחד מהם מצטרף אז כבר אפשר לדבר על אליפות. כמובן שגם טיטום צריך שנה שנתיים לפחות
חגי - התותח הקטמוני
23 אוג 2017 17:22:06כוס אומו הטור והתגובות. הטור של מנחם גרם לי באמת לחשוב על זה שבוסטון לוקחת לפחות את המזרח ואז יש בכל התגובות כל כך הרבה הגיון לכאן ולכאן שבאמת לא ברור לאן זה הולך.
דוד
23 אוג 2017 17:36:39מנחם אני יודע שאתה בלחץ אטומי לראות אליפות של בוסטון לפני שהאפר שלך יתפזר בים (למרות שהלחץ מבחינת גילך הצעיר יחסית הוא קצת נמהר), אבל אם כבר קליבלנד התחזקה במהלך הזה, והיא הרבה יותר קרובה לאליפות השנה.
הסיבה שקיירי נותן לבוסטון קייס טוב זה רק בגלל שהשנה יש הייווארד, ואת זה היה לה גם עם תומאס, קראודר, וגם בחירת דראפט אדירה בשנה הבאה (מי שראה את באגלי או לוקה דונצ'יץ יודע מה אני מדבר).
ועל כל זה היא מוותרת בשביל סקורר טוב שלא יודע למסור.
Carmel
23 אוג 2017 18:51:32איזה יום גדול התחיל עם המעבר של קיירי לסלטיקס, ועכשיו מודיעים ש מ.י.ק.י ברקוביץ נבחר להיכל התהילה של פיב"א WOOOW
הקיץ דאני איינג הניח את אבן הפינה לטבעת נוספת לסלטיקס, סלטיקס פרייד חיה ובועטת.
MJ234523
24 אוג 2017 00:23:43אגב מנחם,
הכותרת מאוד מאוד שנונה