2 משחקים היו לנו הלילה. 2 משחקים שהסתיימו בתבוסות והציגו לראווה 2 כוכבי על: לברון ג'יימס וקוואי לאונרד.
קליבלנד קאבלירס 125 (2) – טורונטו ראפטורס 103 (0)
לפני שנה בדיוק זכיתי לסקר מהשטח את משחק מספר 1 בגמר המזרח בו הקאבס שיחקו בבית נגד הראפטורס. למרות פתיחה טובה של טורונטו, מבין 20,000 האוהדים שישבו בקהל לאף אחד לא היה צל של ספק איך המשחק ההוא הולך להסתיים. גם הפעם הסיפור חזר על עצמו. אין מה לעשות, ברגע שלברון וקליבלנד במוד פלייאוף קטלני, אין לקנדים החביבים מה לחפש מולם, במיוחד ביום בו לאורי ודרוזן רחוקים מיכולת העונה הרגילה שלהם.
טורונטו שוב נשכבה על הכביש (ממליץ בחום לקרוא את המאמר המצוין של קואוץ' אסי שלם מאתמול). הם אולי ינצחו משחק או שניים בבית אבל עם איבקה או בלי איבקה – כרגע לא נראה שיש להם מה למכור נגד הלברונים.
טורונטו פתחו עם חמישיה נמוכה כשולנצ'יונאס על הספסל ואיבקה בסנטר. קליבלנד ניצלה את זה וחגגה 2-13 בריבאונד על חשבונם. גם השלשות נכנסו לקאבס. הם סיימו עם 18 מ-33 (8 הזריקות הראשונות היו מוצלחות) הרבה בזכות פריי שטיגן את טורונטו עם 5 שלשות.
לברון ג'יימס עשה ככל העולה על רוחו ושלט במשחק. על הדרך הוא עבר את קארים עבדול ג'אבאר במספר נקודות שנקלעו בפלייאוף. נשארו לו עוד קצת יותר מ-200 נקודות כדי לעקוף את מייקל ג'ורדן ולעלות למקום הראשון.
קליבלנד התמקדה בשמירה כפולה על דרוזן שקלע את סל השדה הראשון שלו רק ברבע הרביעי. בנוסף לכל הצרות קייל לאורי נפצע בקרסול ברבע השלישי. ולנצ'יונאס היה היחיד שהצטיין בטורונטו. חבל שלא שיחק יותר.
בקליבלנד, שקלעה ב-55% מהשדה, לברון סיים עם 39 נקודות (10 מ-14 מהשדה, 4 מ-6 מהשלוש, 15 מ-21 מהעונשין), 6 ריב', 4 אס', 2 חסימות ו-3 חטיפות. קיירי אירווינג עם 22 נק', 11 אס' ו-2 חטיפות, פריי 18 ו-5 ריב', שאמפרט 14 ו-6 ריב'.
בטורונטו ולנצ'יונאס עם 23 נק' (10 מ-13 מהשדה) ו-5 ריב' ב-20 דקות בלבד, ג'וזף 22 ו-6 ריב', לאורי 20 ו-5 אס', איבקה 16 ו-5 ריב'.
סן אנטוניו ספרס 121 (1) – יוסטון רוקטס 96 (1)
סן אנטוניו היא לא קבוצה שתפסיד פעמיים רצופות בפלייאוף במשחק בית.
אחרי ההשתוללות ויכולת השיא של יוסטון פרוג'קט במשחק מספר 1 היה ברור שיכולת קליעה כזו לא תחזור. יחד עם זאת במשך 3 רבעים קל זה לא היה.
הספרס פתחו עם גאסול בחמישיה. הספרדי לא הותיר חותם מיוחד בהתקפה אבל תרם ריבאונדים וחסימות. הקבוצות התחילו את המשחק בצורה התקפית כשהן קולעות יחד 15 מ-25 הזריקות הראשונות. לאונרד היה האיש של הספרס עם יכולת אדירה ו-20 נקודות במחצית. פארקר שיחק מעולה עד שנפצע והזכיר את הרכז המחונן שהיה פעם. ביוסטון הארדן היה חלש בקליעה (3 מ-17 מהשדה) אבל נלחם בהגנה ופינק את החבר'ה באסיסטים. זה השאיר את הבמה ליכולת טובה של אנדרסון שסירב להחטיא.
יוסטון התחילה את הרבע הרביעי בפיגור 5. מאותה נקודה הספרס פתחו מבערים והטילים לא פגעו במטרה. עמוק בתוך הרבע זה היה 5-30 לספרס וסיום המשחק היה גארבג' טיים. תוצאת הרבע הרביעי: 13-33.
יוסטון עשתה את העבודה מבחינתה. הם חוזרים הביתה עם 1-1 והרבה אופטימיות. צפוי לנו משחק 3 מרתק ביוסטון.
החדשות הרעות מבחינת סן אנטוניו: הפציעה של פארקר נראית מדאיגה. הוא נחת לא טוב על הקרסול ונשאר דקות ארוכות על הפארקט עד שפונה. פארקר יעבור היום בדיקת MRI שתצביע על חומרת הפציעה.
בסן אנטוניו לאונרד הראה יכולת MVP בשני צידי המגרש כשהוא מסיים עם 34 נק' (13 מ-16 מהשדה! 4 מ-5 מהשלוש), 7 ריב', 8 אס' ו-3 חטיפות, פארקר 18, אולדריג' 15, 8 ריב' ו-2 חסימות, סימונס 14, גרין 12.
ביוסטון אנדרסון 18 ו-8 ריב', גורדון 15, קאפלה 14 ו-2 חסימות, הארדן 13, 7 ריב', 10 אס' ו-2 חטיפות, בברלי 12, ננה הספיק לקלוע 10 עד שהורחק.
הספרס מסרו 27 אסיסטים לעומת 7 איבודים.
לסיום קבלו את אריק סיני ויוסטון פרוג'קט בשיתוף פעולה מעניין:
bobby
4 מאי 2017 09:23:12תודה על הסיקור!
קמתי לראות את המשחק של הרוקטס בסוף הרבע השלישי. כנראה שהשמועה הגיע לפארקט, ושחקני הרוקטס לפתע נורא התרגשו מזה שאני צופה בהם ופשוט עשו שטויות 😜
אחרת באמת. שאין דרך להסביר את איך שנם נראו ברבע האחרון..
משחק התקפי מבולגן עם הראש בקיר. גאסול נראה כמו דיקמבה מוטומבו ולא בגלל יכולת הגנתית מעולה שפיתח פתאום, אלא פשוט כי וויליאמס, בברלי וגורדון החליטו פתאום שבא להם לנסות לקלוע עליו מתחת לסל, פעם אחרי פעם, מסיבה באמת לא ברורה.
בנוסף פשוט לא היה ריבאונד הגנה והספרס חגגו על האופנסיב.
לכל זה תוסיפו יכולת קליעה מעולה של הספרס, וקיבלנו רבע מוחץ.
כמובן שהספרס עשו עבודה יפה בהגנה ובהתקפה, אבל בחיי שזה נראה היה יותר שיוסטון פשוט לא הגיעו לרבע הזה, ואני מקווה מאוד ששביקה כזו לא תחזור יל עצמה במהלך הסדרה (אולי טוב שהיא קרתה עכשיו כשהסדרה עוד פתוחה).
אפלטון
4 מאי 2017 09:37:32הספרס פשוט באו הרבה יותר מוכנים למשחק. הם ידעו למשוך את שחקני הרוקטס לחדירות ואז ללכת צעד אחורה ולעמוד כמו חומה מתחת לסל. כשהשופטים לא שורקים על מגע (לא בקטע של דווקא, טוני בראדרס ידוע ככזה) שחקני הרוקטס נאלצו לעצור 2 מטר מהסל לפלואוטרים, שהיום לא נכנסו. שם קונלי הרג את הספרס.
פשוט צריכים לקלוע את מה שההגנה נותנת ובהגנה להבין את הלך הרוח ושאפשר להיות יותר אגרסיביים, מה שהיום היה חסר.
רנדי אורטון
4 מאי 2017 09:36:56יוסף נורקיץ' בחוץ
רודני גוברט בחוץ
בלאק גריפין בחוץ
טוני פרקר בחוץ
עוד אליפות עם כוכבית לגולדן בויז? לא במישמרת של המלך.
הייט אשברי
4 מאי 2017 09:51:32חחח . טרול גדול מהחיים אתה . תבנה בחצר הבית פסל ללברון ותעלה לו כל יום מנחה .
שםטוב
4 מאי 2017 10:37:04להקריב קורבנות למולך …
רנדי אורטון
4 מאי 2017 11:39:11שכחתי עוד מישהו טרול אשברי??
בלי כל הפצועים, לא היינו רואים בכל רבע רביעי את קארי והקאפקייק מספרים בדיחות בספסל.
דה שוט
4 מאי 2017 10:29:51רודי גובר – בצרפתית לא שומעים את ה-t בסוף אם אין אחריו e
בלייק גריפין – כי זה השם שלו. Blake -כאן דווקא יש e
אשך טמיר המקורי
4 מאי 2017 11:01:57בלייק גריפין מנסה לקחת ריבאונד אבל רודי גובר
דה שוט
4 מאי 2017 11:34:01אצל אורטון – אשתו של גריפין מנסה לקחת את הריבאונד אבל רודני גוברט עליה…
רנדי אורטון
4 מאי 2017 13:31:37נפלתם במעלית,
כל ילד יודעע שבלאק זה שחור וגוברט זה מהשורש גיבור…
העלתם געגוע לתיקונים של איש האוהד השרוף של קובי.
דה שוט
4 מאי 2017 13:43:33בקטנה אורטון, בגדול אני בעדך – גם כשאתה מקלל את ווסטברוק. חופש הביטוי וכאלה.
גיא – מעולם לא התלוננו על כך שגרין לא הורחק, לטעמי לא הייתה הצדקה להרחיק אותו מאף משחק. אדאמס ילד גדול, שידאג לעצמו. לפרקינס גרין לא היה בועט בשום מקום. בלי קשר, במשחקים 3-4 שהיו תבוסות מוחצות, גרין היה לטובתנו (נתן הופעות איומות).
שישקבב
4 מאי 2017 12:25:34לפי מיטב זכרוני האליפות היחידה עם כוכבית זאת של קליבלנד עם ההחלטה השערורייתית להרחיק את גרין ולהחזיר את המומנטום לקליבלנד… וחוץ מזה רנדי אתה לא שם לב שכולם צוחקים עליך? אתה הבדיחה של האתר הטרול הראשי…
גיא הרשע
4 מאי 2017 12:29:20אם כבר הייתה החלטה שערורייתית בשנה שעברה,
זה כאשר לא הרחיקו את גרין נגד הת'אנדר.
המקופחים היחידים הם האוהדים באוקלהומה סיטי.
בכל הנוגע להרחקה של גרין מול הקאבס?
אם רק גרין היה לומד להתעלם מפרובוקציות, והיה נמנע מלממש את הפטיש למשש…
רנדי אורטון
4 מאי 2017 13:33:43לפי הזיכרון וההבנה שלך אפשר להמציא עולם חדש,
תיקח את זה כביקורת בונה להמשך.
שישקבב
4 מאי 2017 15:34:50אני מעדיף לא לקבל ביקורת מאדם שיש לו פסל של הפין של לברון ליד המיטה…
חסוי
4 מאי 2017 15:39:33אתה מעדיף, לא זכור לי שמישהו שאל אותך מה לעשות שבמקרה הזה הוא צודק אם יש כוכבית על האליפות של קליבלנד אז גם על האליפות של גולדן סטייט יש כוכבים כי קליבלנד שיחקו בלי קיירי וקווין לאב.
שישקבב
4 מאי 2017 15:40:11אגב אני דווקא הבנתי את הרפרנס של הבלאק והגוברט..
נחמד…
עמירם
4 מאי 2017 09:39:49איך לברון הגיע לקו 21 פעמים?
היה משהו מיוחד?
לא זוכר אותו מגיע לכל כל הרבה זריקות עונשין.
גיא הרשע
4 מאי 2017 09:43:38היום טורונטו לא נתנו לו לסיים עם סלים קלים מתחת לסל. כל חדירה הסתיימה בעבירה.
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
4 מאי 2017 10:26:56רוצים לאתגר אותו מהעונשין, שם הוא גרוע למדי
מיקי
4 מאי 2017 09:41:12אחלה סיכום, תודה רבה עמית.
גיא הרשע
4 מאי 2017 09:42:31תודה, עמית.
אני לא מבין למה טורונטו לא משתמשים יותר ב-JV.
19 נק' היו לו במחצית הראשונה,
4 בלבד במחצית השנייה.
קיירי אירווינג.
בדרך כלל, היינו רגילים לראות אותו אפקטיבי רק כאשר הזריקה שלו נכנסת.
הלילה הוא קלע פחות משליש מהזריקות שלו,
אבל, אולי לראשונה בקריירה שלו,
הוא השפיע המון גם דרך ניהול המשחק.
פעם אחר פעם הוא ניצל דאבל טים בשביל למצוא את חבריו לקבוצה,
וכאשר הוא משחק ברמה כזאת,
קשה מאוד לעצור את קליבלנד.
נתון מעניין לגביו –
הלילה, בפעם הראשונה בקריירה שלו, הוא השלים 2 משחקים רצופים עם 20+ נקודות ו-10+ אסיסטים.
נתן גולד
4 מאי 2017 09:44:47למישהוא יש עדכון לגבי פארקר?
גיא הרשע
4 מאי 2017 09:51:44ממתינים לתוצאות ה-MRI.
פופ נשמע פסימי במסיבת העיתונאים.
שי אבן צור
4 מאי 2017 09:50:49יופי של סיקור עמית.
נראה שחל איזשהוא שינוי בגישה לגבי העבירות על הארדן. פופ הורה לכולם לשמור את הידיים למעלה. הם עשו סוויצ'ים בין דני גרין לפאטי מילס בשמירה על הארדן וזה עבד טוב. השופטים אמנם נתנו לו ללכת לקו אבל לא כמו שהוא התרגל עד עכשיו. בכל זאת, גם להם צריכה להיות עקומת למידה…
חוץ מזה, הספרס היו הספרס וניצחו בכל הדברים הקטנים בריבאונד, בעוד האסל, בפוקוס על כל מהלך.
זה ה DNA שלהם וזה כ"כ מרשים
ברבור שחור
4 מאי 2017 18:30:21מסכים אתך אמרתי את מהמשחק הראשון שכנראה יש הוראה כזאת והארדן הצליח לנצל את זה יפה ברבע הראשון….אני עדיין לא בטוח שזה המעשה הנכון
הייט אשברי
4 מאי 2017 10:00:55ספרס קבוצה מאוזנת יותר מהרוקטס . חסר להם אתלטיות והם קצת זקנים , ומעל לכל הקו האחורי שלהם כבר לא מתאים לסחוב מספיק
( למרות שפארקר היה טוב היום בהתקפה ).
הרוקטס , אני חוזר על מה שכבר כתבתי בעבר , הם ONE TRICK PONY פוני עם זקן . הוא מחזיק בכדור ומעביר את שעון ההתקפה , ואז – אחת משלוש אופציות :
או שחודר פנימה אם הוא מזהה פירצה .
או שעולה לקליעה משלוש , לעיתים קרובות גם כשהוא יודע שאין לו סיכוי לקלוע אבל הוא דואג קודם לכן ליצור מגע עם השומר כדי לקבל 3 זריקות עונשין .
או שמוסר לאחת הפינות .
שבלוני לחלוטין . אם קבוצה שומרת חזק בפרימטר ולא מביאה עליו דאבל טים , ומתחת לסל יש גבוה אינטליגנטי , אז הטריק לא עובד.
אפלטון
4 מאי 2017 10:05:31One trick pony דרך אחד לא הצליח לעצור.
בתור מי שהימר שלא יגיעו לפלייאוף, ואז יודחו בסיבוב ראשון ולא מפסיק לנפח את הראש כמה הם חד מימדיים, לא ממש נראה שעלית כאן על איזו נוסחה מנצחת
אפלטון
4 מאי 2017 10:06:03#שאף אחד
bobby
4 מאי 2017 10:34:41חכה, אנחנו נדאג להציג לו אוסף יפה מאוד של כל מה שהוא רשם על הרוקטס בכלל ועל הארדן בפרט במהלך העונה והפלייאוף,
מייד אחרי החגיגות עלייה לפיינלס כשננצח את הווריורס בגיים 6 בגמר המערב 🙂
הייט אשברי
4 מאי 2017 10:59:24אני מעריך את חוש ההומור המשובח שלך 😜
הייט אשברי
4 מאי 2017 10:46:05כדאי שתדייק . לפני העונה אכן טעיתי לגבי המיקום של הרוקטס. אבל לא נכון שאמרתי שהם לא עוברים את אוקלהומה . אמרתי – ואני מחזיק בדעתי – שהם לא עוברים את הספרס . הפציעה של פארקר פותחת להם סיכוי מסויים – ועדיין אני חושב שהספרס יעברו .
הייט אשברי
4 מאי 2017 10:46:53נכתב לאפלטון
גיא הרשע
4 מאי 2017 10:53:21"טעיתי לגבי המיקום".
ההגדרה המילונית לאנדרסטיימנט…
"יוסטון אכן תלך לאן שהארדן ייקח אותה ולא תעשה פלייאוף. מעולם לא החזקתי מהארדן . אנוכי בהתקפה וחור בהגנה . גם בעונה שעברה הוא לקח אותם בקושי למקום השמיני . והאחריות היתה שלו – לא של הווארד. מקום 10 במערב ."
הייט אשברי
4 מאי 2017 10:57:41אתה חוזר למה שאמרתי לפני פתיחת העונה . כבר כתבתי שטעיתי . אבל מול הטעות הזאת אני צודק לגבי כל השאר – לגבי מה שקורה במזרח וגם לגבי מה שקורה בפלייאוף במערב . וגם לגבי חוסר האיזון בין הקונפרנסים . אם אני אעמת אותך מול כל מה שכתבת אתה תתחבא מבושה .
גיא הרשע
4 מאי 2017 11:00:03אתה יותר ממוזמן.
בהצלחה!
גיא הרשע
4 מאי 2017 11:04:33עכשיו אתה צריך לעמוד מאחורי מה שכתבת –
תמצא את מה שכתבתי, כך שאתחבא מבושה.
אחרת, זו שוב רטוריקה המתאימה לעידן טראמפ.
(שיטת ה-"לך תוכיח שאחותך לא זונה…")
הייט אשברי
4 מאי 2017 11:09:32אני לא יודע איך מוציאים באתר התבטאויות עבר. ניסיתי פעם ולא מצאתי . צריך חיפוש לפי משתתף – אין לי כוח וזמן להתחיל ולחפור סתם בכל מאמר ולחפש .
גיא הרשע
4 מאי 2017 11:22:25אז איך אתה כותב –
"אם אני אעמת אותך מול כל מה שכתבת אתה תתחבא מבושה"
???
כמו כל אחד, גם אני כתבתי לא מעט שטויות לאורך הדרך
(ממש לא מעט),
אבל אני לא דבק בטעויות שלי.
בשנה שעברה כתבתי לאורך העונה לא מעט ביקורת על דריימונד גרין,
העונה כתבתי בברור שטעיתי לגביו, ויש מעט שכתבו יותר ממני שהוא הבחירה הברורה ל-"שחקן ההגנה של העונה" (כולל נתונים שמגבים את הבחירה בו).
לי קשה להתעלם מתגובות שמציגות דעה קדומה כעובדה.
סבבה, אתה לא סובל, לא את לברון, ולא את הארדן.
אבל זעקת ה-"מזפח! מזפח!", ללא כל נתון שמגבה את הזעקה,
או לתלות את הצלחת יוסטון בשופטים,
שוב, ללא נתונים שמגבים את הטיעון –
זה מקרה קלסי של לצייר מטרה מסביב לחץ.
התותח הקטומוני
4 מאי 2017 11:44:18גיא אני חייב לומר שלאור הקלות של שתי המשחקים האחרונים של המלך אל מול ה"אלטרנטיבה" אז ההוכחות פשוט צועקות ואין יותר מדי מה להתווכח על המזפח
גיא הרשע
4 מאי 2017 11:49:22למה כאשר קליבלנד מנצחים,
זה בגלל המזרח החלש?
ולמה כאשר גולדן סטייט מנצחים,
זה בגלל שהם קבוצה אדירה?
הנתונים שכתבתי מוקדם יותר להייט:
לפייסרס מאזן של 9 – 7 מול 8 הראשונות במערב העונה.
לטורונטו מאזן 8 – 8 מול 8 הראשונות במערב העונה.
לפורטלנד מאזן 5 – 11 מול 8 הראשונות במזרח העונה.
ליוטה מאזן 8 – 8 מול 8 הראשונות במזרח העונה.
אני לא רואה פערים בין פייסרס+ רפטורס לבין פורטלנד + יוטה.
התותח הקטומוני
4 מאי 2017 11:55:49יש כמה פרמטרים שיתבררו עוד כמה חודשים ובגלל אני כותב את מה שאני כותב:
א' – יוטה היא לא האלטרנטיבה לג"ס יש שתי מועמדות לפניה כרגע ואני לא חושב שאף אחד סימן את יוטה כזו שתיתן פייט ללוחמים בניגוד לטורנטו.
ב' – מה יהיה תוצאות המזרח מול המערב. מה שעומד לדעתי בטיעון מזרח חלש הוא הקלות שבה הגיעה לברון בשתי הפלייאופים האחרונים לגמר והקלות שיש לו בפלייאוף הזה – אל מול הקרבות שלו אל מול קבוצות המערב בגמר. (2/3 שהוא ניצח זה היה 4-3, יכול להוות אינידקציה לקושי לא?)
ג' אם ג"ס ידרסו את יוסטון או הספרס ואז יתקשו מאוד מול קליבלנד או יפסידו להם- זה אכן מציין את חולשת המערב לדעתי.
יניב
4 מאי 2017 11:57:33קליבלנד מנצחים כי הם קבוצת על שמשחקת במזרח ואין אף קבוצה שיכולה לדגדג אותה במזרח.
גולדן סטייט מנצחים כי הם קבוצת על שמשחקת במערב ואין אף קבוצה במערב שיכולה לדגדג אותה.
2 הטיעונים האלה נכונים ועצם זה שאחד אומר שקליבלנד משייטת לה במזרח אפשר לסתור את הטיעון שגם גולדן סטייט מטיילת במערב ולהיפך.
העובדה היא שיש 2 קבוצות על כרגע בNBA ומתחילת השנה ההימור על גמר שלישי רצוף בינהם היה הימור בטוח (מעניין מה היה היחס) וזה הכל.
נ.ב קבלו תיאורית קונספרציה-היכולת החלשה של קליבלנד ברוב העונה נובעת מכך שלברון סגר דיל עם ווגאס שבו הוא הבטיח להם שהוא יוריד הילוך וייתן אשליה לאנשים שהמזרח פתוח ואולי אולי קליבלנד לא יגיעו לגמר ואז שמספיק אנשים הימרו על כך שקליבלנד לא יגיעו לגמר,הם חזרו לשחק ברצינות (סתם בצחוק כן)
גיא הרשע
4 מאי 2017 12:04:11אני לא רואה הבדלים גדולים בדרך של גולדן סטייט וקליבלנד ב-2 הסיבובים הראשונים של שנה שעברה.
הת'אנדר?
הם אכן היו חזקים יותר מטורונטו בשנה שעברה,
ולכן הם הקשו יותר על גולדן סטייט.
אבל טיעון של גולדן סטייט שיחקו 7 משחקים בגמר המערב,
מול 6 שקליבלנד שיחקו בגמר המזרח,
לכן -"מזפח! מזפח! מזפח!",
לטעמי, חוטא לעובדות.
התותח הקטומוני
4 מאי 2017 12:08:16גיא זו הדרך שנה שעברה נגד קבוצות המזרח ובעיקר נגד טורנטו. נכון שהיה 4-2 אבל כל הארבעה אם אני לא טועה היו בלואאוטים – והתחושה (כן כן תחושה סובייקטיבית שלי ושל עוד כמה וכמה אנשים) היא שלא היה ספק לרגע מה הולך לקרות. בסדר 4-1 4-2 ביג דיל
אסף
4 מאי 2017 13:32:31די קרוב למה שאני חשבתי שיקרה (נדמה לי שנתתי להם 6-8 והדחה סיבוב ראשון), אבל לי אין בעיה להודות בפה מלא ששוב יצאתי רפה הבנה.
העונה של יוסטון וגם הפלייאוף עד עתה לעילא ולעילא ,הרבה מעבר למצופה לדעתי האישית.
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
4 מאי 2017 10:32:44אני מצטרף לאפלטון – אם זה פוני של טריק אחד איך זה שכל הליגה לא למדה לעצור אותו מזמן? נכון שיוסטון תלויה בשחקן אחד יותר מהתלות של ג"ס, נניח, בקרי. זה מה שיש ועם זה צריך לנצח. אם רק היינו יכולים לקבל שחקן רכש חדש דנדש מהקבוצה היריבה זה היה גדול. מי יודע, אולי עוד שנה.
ועוד שאלה לא בטון קנטרני – למה אתה שונא כל כך את יוסטון, האם בגלל הארדן או בגלל שאתה יותר חושש מהמפגש איתה? לכאורה יהיה לכם יותר קל לנטרל את יוסטון.
הייט אשברי
4 מאי 2017 10:50:37אני לא חושש מהמפגש עם יוסטון – אני חושב שס"א קבוצה טובה יותר ומבחינה ספורטיבית טהורה עדיף לנו הרוקטס בגמר .
אני לא רוצה אותם מ-2 סיבות :
1. הם קבוצה משעממת ומעצבנת לצפייה – בגלל סגנון ה- ONE TRICK PONY המשעמם ובגלל הפלופים של הזקן .
2. אני חושש מפציעות אצלנו . ליוסטון יש היסטוריה של פציעת שחקני יריב , בעיקר בברלי ואריזה .
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
4 מאי 2017 11:01:05פייר אינף.
מבחינת שיעמום לצפיה, בד"כ אני לא בררן בסגנון של קבוצתי. אם זה עובד זה אחלה. גם אני חושב שעדין חסר משהו ליוסטון אבל לא ברור לי בעצם מה. אולי עוד מס' 4 טוב, מגן פרימיטר, שחקן יוצר? לא יודע. לא מת עם הפלופים של הארדן אבל כן אוהב שהקבוצה יודעת לשרוט ולנשוך בסגנון מזרחי, רק בלי פציעות כמובן ("הפציעות" של בברלי ממש יצאו מהקשרן, הוא לא שחקן מסוכן)
הייט אשברי
4 מאי 2017 11:06:57אני לא חושב שבברלי פוצע במכוון . אבל הוא סוג של חתול רחוב שכונתי , והאינסטינקטים שלו כשהוא נצמד לשחקנים יכולים לסכן אותם .
ברוך רובין
4 מאי 2017 12:16:58יש סיבה מרכזית למה כל כך קשה לעצור את ההתקפה של יוסטון וקוראים לו הארדן בימים רגילים הוא בלתי עציר (כשהקליעה נכנסת) התקפית כישרון נדיר יכולת המסירה הראיית משחק החדירה, לגבי טריק 1 ההתקפה שלהם יותר בנוייה על פיקאנדרול כפול של הסנטר ואחד הצלפים כאשר הצלף ממשיך על קשת ה3 והגבוה מתגלגל לצבע) וכאשר יש שחקן עם קבלת החלטות וראיית משחק כמו הארדן הוא יוצר למהלך הזה מספר וריאציות שקשה מאוד לסגור: מסירה לגבוה, מסירה לאחד הצלפים, 1 על 1 (והיכולת של הארדן לשלוט בגוף שלו הופכת אותו לבלתי עציר), וכאשר ההגנה מתכווצת הוא מוסר לצלף שנשאר פנוי על קשת השלוש, או שלושה פנוייה שלו (כמובן כל זה בתנאי שהקליעה נכנסת וכמות האיבודים סבירה)
לגבי הארדן הוא קורא את ההגנה כל כך טוב ומגיב לשינויים כל כך מהר שזה מדהים,הוא הברומטר של התקפת יוסטון, והשחקן אולי היעיל בליגה בפיקאנדרול, הוא זה שהפך את ננה וקפלה להיראות כסנטרים הטובים בליגה, זה שלקח את השאריות של הפליקנס והפך אותם לשחקנים מצויינים.
יניב
4 מאי 2017 10:58:52סתם בלי קשר וואן טריק פוני הוא לא בהכרח דבר רע ואם אתה מבצע אותו בשלמות אז לא יצליחו לעצור אותך.קח לדוגמא את רובן מבאירן מינכן יש לו מהלך אחד שהוא כל הזמן חוזר עליו ועדיין אף אחד לא מצליח לעצור אותו(שהוא בריא)
הייט אשברי
4 מאי 2017 11:29:41חחח . רובן הוא אכן פוני של טריק אחד . רק ששם זה לא כל המשחק – רק כשהוא מקבל את הכדור . ביוסטון זה כל התקפה – אלא אם כן הפוני נח על הספסל .
הייט אשברי
4 מאי 2017 10:04:46ואני חושב שס"א יכולה לעבור את יוסטון גם בלי פארקר . גם אם הוא שיחק לא רע היום , בסך הכל הוא כבר לא מתאים לרמות הגבוהות ביותר. יש לספרס צעירים מוכשרים על הספסל ופופ צריך לתת להם יותר דקות.
התותח הקטמוני
4 מאי 2017 10:31:57+1 לאפלטון אם כי בצורה יותר מעודנת מאיך שהוא הביע את זה.
הייט אתה אומר את הדברים בנחישות רבה, אבל מה לעשות לפעמים גם טועים וכשזה קורה אז כדאי פשוט להודות בזה ולא להוסיף חטא על פשע -קורה שטועים. יוסטון טובה יותר ממה שחשבת ולמרות שהזקן משחק לא אסתטי – זה יעיל, זה חכם וזה קטלני. אני לבושתי הימרתי על טורנטו כאלופי המזרח – אני לא בכיוון בכלל. טעיתי ואלמד מזה – קורה.
אשך טמיר המקורי
4 מאי 2017 10:41:05גם אני נפלתי עם הטרנטה מטורונטו.
לגבי יוסטון – הייט צודק. גם כשהם הגיעו לגמר המערב הם היו קבוצה מסריחה. הבלוף התגלה מאוחר אבל בסוף נחשפה ערוותו של בואש.
הייט אשברי
4 מאי 2017 10:52:37אפשר לטעות – אבל אני לא טועה כאן . עובדה שאחרי המשחק הראשון בו ס"א הובסה , לא שיניתי את דעתי כמו שאחרים עשו , וכתבתי שהיא תחזור.
הייט אשברי
4 מאי 2017 10:55:17אם תעבור על ההודעות שלי תראה שלאורך חודשים אני טוען שקליבלנד תטייל במזרח ושאין לה תחרות שם – לא טורונטו , לא בוסטון ולא אף אחת אחרת . אני עקבי , ולא שיניתי את דעתי לפי התלהבות ממשחק בודד של מישהי או אכזבה מההאטה ( המכוונת ) אצל קליבלנד לקראת הפלייאוף .
התותח הקטומוני
4 מאי 2017 10:57:13לי זכור שאמרת שהיא לא תעבור את הרעמים אבל אני לא בטוח במאה אחוז – הבעיה היא הצורה המוחלטת שאתה מביע את זה, ונתראה בעוד פחות משבועיים לבדוק את התוצאות.
מקווה שאם יוסטון תעבור את הספרס לא תייחס את זה לשופטים וכדומה
התותח הקטומוני
4 מאי 2017 11:02:14לגבי קליבלנד נראה עד עכשיו שפגעת במדוייק.
הייט אשברי
4 מאי 2017 11:03:33לא לשופטים . אבל אם זה יהיה קרוב , אז ברור שהפציעה של פארקר מאפשרת את זה. התחזיות הן לסדרה בלי פצועים .
לדוגמא , במזרח אמרתי ששיקגו מול בוסטון יהיה קרוב מאוד עוד לפני שהיא נפתחה , עם סבירות לא קטנה שהשמינית תדיח את הראשונה. ברור שבוסטון נהנתה מההפקר מהפציעה של רונדו . יש בכלל ספק בזה שזה שינה לחלוטין את הסדרה ?
התותח הקטומוני
4 מאי 2017 11:09:01קצת אבסורד שאתה מתאר עד כמה יוסטון על הפנים ושיש להם טריק אחד ואז לכתוב ש"אם זה יהיה קרוב" קבוצה כמו הספרס עם כל העומק שלה לא אמורה להתרגש ממפגש עם קבוצה שכזו לא?
הייט אשברי
4 מאי 2017 11:18:52נכון שיוסטון הם קבוצת טריק אחד, אבל לספרס יש כמה חולשות בולטות לעומת יוסטון . הם פחות אתלטיים ויותר זקנים , ואיןלהם צלפים כמו ליוסטון . היתרונות שלהם הם במשחק הקבוצתי , בניסיון העדיף , בפופ ובעמדה 3 . זה עושה אותם בעיני עדיפים על יוסטון .
כתבתי לפני הסדרה שס"א תעבור 4: 2 . בהנחה שפארקר לא חוזר לסדרה – אני פחות בטוח . אני חושב שיש לספרס צעירים מוכשרים על הספסל ושפארקר בירידה כבר זמן רב. אבל עדיין יש לו ניסיון והבלחות מוצלחות , כמו היום .
אבל גם בלי פארקר אני הולך על ס"א – אם לא בשישה אז בשבעה.
ברוך רובין
4 מאי 2017 12:41:38למה אתה לא מזכיר את הטיול של הלוחמים במערב? התואר שזכו בו היה המסלול הקל ביותר מזה שנים, שנה שעברה פרט לאוקלהומה וקליבלנד בסגל מלא לא פגשו שום קבוצה איכותית, והשנה אינדיאנה> פורטלנד (ללא נורקיץ אין בקבוצה הגנה), וטורנטו שווה בערך ליוטה (שהזדקקה ל7 משחקים לעבוד את הקבוצה חד מימדית כמו הקליפרס ללא גריפין). המערב באמת חזק מהמזרח השנה אבל המזפח הוא לא יותר מאגדה אורבנית שהייטרים מציגים כדי לגמד שחקן חד וירטואזי כמו לברון אני רק יציג חלק קטן מהטיעונים שלך וכמה הם מופרכים ובלתי קשורים למציאות : "שחקני הגנה טובים יכולים לעצור את לברון", על עיתון הארץ :" והעיתון הוא אמצעי תקשורת בודד ומאיר באפלה של תקשורת מגוייסת ו/או מתבהמת", לגבי הארדן:ו"לדעתי הוא אפילו לא חמישי בדירוג ה- SG . אין לו בכלל הגנה , וגם בהתקפה הוא לא כזה עילוי . הוא חופר ויוצר מגע כדי להוציא עבירות , וחלק מאלה שהוא מקבל צריכות להיות עבירות תוקף . כמובן שאחוז גבוה מהנקודות שלו הן מהעונשין. ועוד לא הזכרתי את כמות האיבודים הענקית שלו . חוץ מקליי גם באטלר, ווייד ומשולם לפניו") מסיבה מסויימת אתה מתכחש לנתונים.
הייט אשברי
4 מאי 2017 14:16:01לא הבנתי מה אתה רוצה לומר.
1. המערב יותר קשה מהמזרח . המאזן בין הקונפרנסים הוא לזכות בהמערב בכל העונות במילניום הזה חוץ מאחת – 16 מתוך 17 . בחלק מהן ההפרש מאוד מובהק.
גם במאזן שמונה מול שמונה ( הנכנסות לפלייאוף ) היתרון של המערב בולט .
2. אינדיאנה לא טובה מפורטלנד .
3. טורונטו אמורה להיות השניה במזרח באיכותה . במקרה בוסטון סיימה ראשונה בהפרש זעיר. טורונטו היא החלום הרטוב של כל מחפשי התחרות במזרח . יוטה היא בסך הכל החמישית במערב .
הלוחמים קנו את הזכות לשחק מול החמישית אחרי שסיימו במאזן טוב ברהב מכל האחרות . גם לקליבלנד מאזן גרוע בהרבה – אז מה אתה מוכיח כאן ? מי שמסיימת בטופ בעונה הרגילה מקבלת יריבות ממקומות נמוכים יותר .
4. שחקני הגנה מהשורה הראשונה יכולים בהחלט לעצור את לברון . לא כל הזמן כמובן . גם הם צריכים לנוח . אבל כבר עשו את זה בעבר . קוואיי עצר אותו בסדרת הגמר המפורסמת האחרונה בה ס"א זכתה . איגי עשה לו את זה לפני שנתיים בסדרת הגמר . והוא גם עצר אותו יפה בסדרת הגמר בשנה שעברה , עד שנתפס לו הגב במשחק מס' 5 . אם הגב שלו לא יכזיב, הוא גם יעשה את זה השנה .
5. אני עומד מאחורי כל מילה שאמרתי על עיתון הארץ . מה זה קשור לכאן ?
6. כנ"ל לגבי הזקן .
קוין ג'ונסון
4 מאי 2017 10:09:38מה בכלל החשיבות במדד הנקודות בפלייאוף ?
יכול להיות ששחקן קלע 1000 נקודות בקריירה בפלייאוף כי הקבוצה שלו גרועה וכל פעם נגררת למשחק שביעי, ושחקן שקולע 600 כי הוא והקבוצה כל כך טובים עד שהם משחקים בד"כ רק 4 משחקים לסבב.
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
4 מאי 2017 10:29:45במספרים של לברון, מייקל וקארים הדברים האלה לא משמעותיים.
אבל עזוב אותך, האמריקאים משוגעים על שיאים חסרי משמעות יותר גרועים מזה
tripledouble
4 מאי 2017 11:41:47אולי רלוונטי למספרים כמו שאתה נתת, כדי להגיע למספרים של הטופ אתה חייב להגיע הרבה פעמים לשלבים הכי גבוהים ככה שזה כבר לא משנה.
רועי ויינברג
4 מאי 2017 10:13:45אחלה סיקור. ממש לא אהבתי את זה שדווין קייסי בכה על שופטים, כי אם השופטים היו הגיוניים ולא נותנים לצמד שלו זריקות עונשין על כל חדירה אז הוא לא היה מגיע למקום השלישי.
התותח הקטומוני
4 מאי 2017 11:04:11+1
השיפוט היה בסך הכל הגון ובלי נטיות מיוחדות
ולדי קוגן
4 מאי 2017 10:16:05טורונטו פשוט עצובים. זה יגמר 4-1 בדוק. ספרס יוסטון פתוח לחלוטין, אני מאמין שהספרס יגנבו לפחות משחק 1 בחוץ.
הציפור הנדירה
4 מאי 2017 10:37:47כמה אסיסטים לפארקר?
amitlahev
4 מאי 2017 12:26:104
אשך טמיר המקורי
4 מאי 2017 10:38:31לא מבין איך אפשר לאהוד קבוצה כמו יוסטון שחלק ניכר מהמשחק שלה מתבסס על רמייה.
יקבלו בעיטה בתחת ב-6 משחקים במקום ב-5 (למרות שזה עדיין אפשרי. אני רואה תסריט שהם הולכים ונהיים גרועים ממשחק למשחק) ושניפטר כבר מהתועבה הזאת ונחזור לכדורסל
bobby
4 מאי 2017 11:40:32דיי כבר, איך אפשר להעדיף את הספרס בסדרה הזאת, תגיד לי? חוץ מאוהדי הספרס, כל אוהד נייטרלי צריך להיות בעד יוסטון.
האימפריה של הספרס צריכה כבר להתפורר, וזאת תהיה אחלה סגירת מעגל אם יפסידו לרוקטס בסדרה –
עד כה בעידן פופוביץ׳ הם אף פעם לא נפגשו, כך שהרוקטס הם הפרנצ׳ייז היחיד במערב שהפלח לא סימן עליו ״וי״.
אמן שזה יישאר ככה 🙂
וחאלאס כבר עם עניין ה״רמייה״ – על 5-6 הליכות לקו של הארדן שכנראה מגיעות מסחיטת העבירות שלו, אי אפשר לקטלג את כלל המשחק של הקבוצה כרמייה. (אני יודע שבממוצע הוא הולך יותר לקו – אבל מן הסתם שחלק מההליכות לקו הן על פאולים אמיתיים)
בסופו של דבר עיקר הנקודות מגיעות משלשות וליי-אפס.
אלא אם כן לדעתך מישהו דואג להרחיב את הסלים שיוסטון זורקים אליהם 😉
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
4 מאי 2017 12:09:24הגיע כבר הזמן שהסדר הטבעי בטקסס יושב על כנו.
יוסטון מסתכלת על כולם מלמעלה.
ומחנכת טוב טוב את הספרס, כמו פעם
אסף
4 מאי 2017 13:36:25צר לי עגל זה כנראה לא יקרה הפעם, המזוקן הוא עדיין לא החלום …
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
4 מאי 2017 17:11:49אני יודע
ברבור שחור
4 מאי 2017 18:37:12יכול להיות גם שהרוקטס היו עייפים מהמאמץ של המשחק הראשון…זה סימן לבאות במיוחד הארדן שהעומס עליו הוא גדול….הוא יצטרך לנפק 3 משחקים גדולים מאוד כדי שהרוקטס יעברו….וזה היופי של הספרס כל פעם אחר מישהו אחר מתעלה לצד קוואי שרק מתחמם בפלייאוף הזה….איזה אחוזים נדירים יש לו מדהים !!
התותח הקטמוני
4 מאי 2017 10:41:48תודה רבה עמית סיקור מצויין
עצוב לי על טורנטו – כמה תסכול הסדרה הזו והפלייאוף בכלל מביאים להם. הייתי בטוח שאחרי התחשלות הפלייאוף שעבר ואחרי ההתחזקות בקו הקדמי תהיה להם הגנה סופר קשוחה עם משחק התקפה פשוט אך יעיל – בנתיים הם כל כך רכים וחסרי כל קשיחות + דרוזן מסריח את הפרקט בצורה שמבזה שחקן של 25 מליון לשנה. ממש מזכירים לי את ארסנל שיש להם תקרת זכוכית מאוד ברורה במשך יותר מעשר שנים.
אשך טמיר המקורי
4 מאי 2017 11:05:44גם אני נפלתי שוב במלכודת תקוות השווא אבל הבנתי את הטעות כשראיתי אותם מול מילווקי
התותח הקטומוני
4 מאי 2017 11:15:39אנחנו צריכים לפתוח קבוצת תמיכה. איך הם הצליחו לתעתע בנו ככה?!
הייט אשברי
4 מאי 2017 11:21:57העיקר שפינטזתם איך פ. ג'יי טאקר ישמור ביעילות על לברון ואיבקה יעבה את הקו הקדמי וייתן גוף מתחת לסל .
התותח הקטומוני
4 מאי 2017 11:24:21ה.א. לא צריך לזרות מלח על הפצעים גם ככה כואב לראות את מה שקורה
הייט אשברי
4 מאי 2017 11:31:41צודק
אשך טמיר המקורי
4 מאי 2017 12:07:59כי אנחנו ממש רוצים לטעות
tripledouble
4 מאי 2017 11:40:23+מיליון, מטריף אותי הייתי בטוח שאחרי הריצה בפלייאוף הקודמת והעונה הסדירה שהפ הציגו לאורי ודרוזן יבואו לטרוף את הפלייאוף וביחד עם ההגעה של איבקה וטאקר ביחד עםjv בריא יעשו את המוות לקאבס, בינתיים הם רק עושיפ קולות של שטיח. מקווה שנראה מהם קצת אופי בבית אם כי אני פסימי מאוד.
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
4 מאי 2017 12:11:34יש לטורונטו בעיה קשה בפתיחת הסדרות.
אחר כך הם לומדים ומשתפרים, ובעיקר במשחקים בבית.
אני עדיין צופה שהם יקחו מהקאבס שני משחקים
tripledouble
4 מאי 2017 12:15:51דווקא השנה יש לי תחושה שזה עלול להיגמר בסוויפ. הקאבס בעיקר הורידו רגל מהגז שנה שעברה אחרי 2 הבלו אאוטס בתחילת הסדרה (שהיו המשך של 2 סדרות שניצחו בסוויפ והגיעו זחוחים לקנדה) והשנה אחרי ניסיון העבר יגיעו עם יד על הדופק כדי לסיים את הסיפור במהירות.
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
4 מאי 2017 12:19:34בשני המשחקים בטורונטו נדע מה היא קליבלנד האמיתית – אם יהיה סוויפ כולם צריכים לפחד. להערכתי הם לא טובים כמו שחושבים ושם יתחילו החריקות שלהם, מזכרת מהעונה הרגילה.
אבל זה הכל בראש של שחקני המשנה (מי אמר ג'יי. אר?) על איזה צד הם יקומו בבוקר.
tripledouble
4 מאי 2017 12:22:40יותר משנדע מי היא קליבלנד האמיתית נדע האם הרפטורס הם אכן for real או שלא. אם דרוזן ולאורי ימשיכו להציג יכולת כזאת פושרת אין להם מה לחפש בסדרה הזו, עם כל הכבוד לאיבאקה, jv, פאוול ושאר ירקות זה מתחיל ונגמר בהם.
איתי
4 מאי 2017 13:33:01עגל לדעתי קליבלנד לא תתאמץ לפחות באחד צשני המשחקים בחוץ. סוויפ זה לא בהכרח דבר טוב ולברון יודע את זה. בטח כשזה עשוי לקרות בשתי סדרות ברצף. זה מעט מדי משחקים! וצריכים לשמור על חדות
שםטוב
4 מאי 2017 15:39:00לא קשור לשחקנים קשור לאימון למה קליבלנד ניראו רע בעונה ?
שילבו שחקנים חדשים ונתנו להם להפסיד משחקים כדי לרכוש נסיון זה הכל .
אוהד ס"א
4 מאי 2017 11:21:32פארקר נראה במצב לא טוב אחרי הפציעה.
יש חשש לא קטן שהוא גמר את העונה.
הוא מאד הפתיע לטובה בפליאוף.
איך זה ישפיע?
tripledouble
4 מאי 2017 11:46:46אין לסן אנטוניו סיכוי מינימלי ללא פארקר, גם ככה הקו האחורי שלהם בעייתי אז בלעדיו? אינני אוהד אבל מקווה שהוא יחזור במהרה, הפלייאוף הרבה יותר מעניין כשכולם בריאים.
אבי
4 מאי 2017 13:51:53פציעה לא קלה בברך… לדעתי סבירות מאוד מאוד נמוכה שהוא חוזר.
וגם אם כן, זה כבר לא יקרה בסדרה הזו. אם הם יעברו בכלל.
bobby
4 מאי 2017 16:35:29מסכים.
קודם כל – רק בריאות לטוני.
בנוסף, מה שרשמת הוא נכון – בגלל שהקו האחורי שלהם הוא בלאו הכי דליל, היעדרות של פארקר בסופו של דבר תפגע בהם.
נכון שלפופ יש שפנים לשלוף מהכובע בתור גיבוי למילס (שיזכה לרוב הדקות על חשבון הפציעה של פארקר), אבל בסופו של דבר אין להם רכז מנוסה יותר מפרקר בסגל.
אולי דווקא יותר דקות לג׳ינובלי כרכז ולא כגארד שהי יהיו פתרון אפקטיבי יותר, מאשר לתת לצעירים בלי מספיק ניסיון לשחק.
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
4 מאי 2017 16:47:32בברלי יאכל את מאנו אם הוא יהיה רכז
לא?
רועי ויינברג
4 מאי 2017 17:39:44רעיון הגנתי – ג'ונתן סימונס. הוא לא יכול להוביל כדור אבל יחד עם פאו וקוואי (8 אס' הערב) על המגרש זה יכול לעבוד, במיוחד כשהוא יתרום הרבה בהגנה.
D-Wade
4 מאי 2017 11:33:31איזה ענק דרוזן, פאקינג 5 נקודות! לטורונטו אסור לשחק בפלייאוף.
תומר שור
4 מאי 2017 11:59:12הגאונות זה להרוויח את החוזה שלו עם 5 נקודות למשחק.
צריך לחשב כמה זה יוצא לנקודה
רועי ויינברג
4 מאי 2017 17:41:08נקודה על כל 5.3 מיליון דולר שהוא מרוויח השנה או 38.4 מיליון חמצוצים.
tripledouble
4 מאי 2017 11:48:34נפלתי בפח של קליבלנד שוב, באמת האמנתי לרגעים שהם בברוך אמיתי העונה הזאת, אבל הנה מגיע הפלייאוף ולברון מעלה 3 הילוכים, ההגנה מתהדקת ומתפקדת וכל השחקנים מולם משתינים במכנסיים.
IDO
4 מאי 2017 11:49:48חייב לציין משהו לגבי הספארס.
הם לא שינו כלום מהמשחק הראשון. אותה חמישייה פותחת, אותו סבב חילופים. הכל אותו דבר.
רק מה שבמקום 40% גאסול הפעם הגיע 100% גאסול. במקום 20% אולדבריגד' הגיע הפעם 85% אולדרירדג'.
האינטנסיביות בהגנה עלתה, המסירה הנוספת, הלא להכריח זריקות…
רק מראה לנו כמו ההתאמות והציוותים משנים בסוף היום לעומת רצון ורוח לחימה.
ג'ורג' חבש הסקרן
4 מאי 2017 12:07:09היו כמה התאמות קטנות, לא? היה שינוי בחמישייה, גאסול במקום לי. לי ירד מ-28 דקות ל-10 במשחק 2 והיה שינוי בשמירה על הארדן, התעקשו לעבור איתו על החסימה עם ידיים למעלה באופן מופגן. אבל אתה צודק, היה סוויץ' במאמץ וברצון
MBK
4 מאי 2017 12:10:02יופי של סיקור
איתי
4 מאי 2017 13:35:19היו כמה שינויים ובנוסף למה שחבש היקר מעלי כאן ציין, הספרס השאירו שני שחקנים קבוע מתחת לסל בהתקפה לריבאונד התקפה. דני גרין הלך פנימה ולא נשאר לידות אבנים מבחוץ וכך גם שאר הקבוצה שחתכה את ההגנה של יוסטון לתוך הטבעת פעם אחרי פעם.
סומסום
4 מאי 2017 13:39:34יאהו העלו את זה – תרכיב את חמישיית הפלייאוף שלך, ב-15 דולר:
https://pbs.twimg.com/media/C-97JWcV0AABQ81.jpg
הלכתי על לברון, דריימונד גרין, רודי גובר, אייברי בראדלי ואריק גורדון. התקפית אנחנו בסדר, רק מי יעשה עלינו סל?
KingJames23
4 מאי 2017 14:06:51אני הולך על סטף קרי,גורדון,לברון,איבקה וגובר
ברוך רובין
4 מאי 2017 14:10:12לא מסכים איתך בכלל לברון גיימס הראה שהוא פורח בסגנון של קלעים ולא בכל הרכב, החמישיה הזאת ללא ריווח בעייתית מאוד יש כל כך הרבה חמישיות יותר טובות מצחיק אותי ששמו את לאב 2 דולר.
tripledouble
4 מאי 2017 14:23:55קיירי, ברדאלי, לברון, איבקה וגובר
רועי ויינברג
4 מאי 2017 17:45:44הייתי בוחר את לברון אבל זה קל מדי איתו.
ג'ון וול, קליי תומפסון, קוואי לנארד, קווין לאב ,סרג' איבקה.
קו אחורי מהחלומות, טונה של קליעה ו-3 שומרי על.
רועי ויינברג
4 מאי 2017 17:48:42טוב זה יוצא 16 דולר, אז אחליף את לאב בראיין אנדרסון
מנחם לס
4 מאי 2017 20:28:31מה כולם דלוקים על איבקה? מה הוא עשה עד עתה? מאומה
עגל
4 מאי 2017 18:02:16חחח
ווסטברוק לא שם
אסף
4 מאי 2017 20:25:26אני חשבתי על גובר,גרין,קוואי,בראדלי וגורדון.
ההתקפה תתבסס על הבידודים של קוואי,שכל של גרין וניצול מבטים של גורדון, בהגנה יעצרו את כולם על 85 נק'…
אופק
4 מאי 2017 18:35:39https://www.instagram.com/p/BTpmnqWhD5G/
לברון ג'יימס מחליט להראות לראפטורס ואיבקה כמה הם מפחידים אותו
#שמישהו_יקרא_ללקוואי
מנחם לס
4 מאי 2017 20:26:14עלי לציין שהסקירה שלך עולה עשרות מונים על הפרוייקט המשותף הכושל של אריק סיני ויוסטון פרוג'קט
מנחם לס
4 מאי 2017 20:29:17מה פתאום מכניסים את איבקה לחמישיית הפלייאוף?
ערן
4 מאי 2017 20:50:49איבקה מהשחקנים היותר overrated במילניום האחרון, הוא לא קולע כזה טוב. ולא ראיתי אותו נותן משחקים גדולים בפליאוף
אשך טמיר המקורי
4 מאי 2017 21:10:58SF – קוואי – 5
PF – אנדרסון – 1
C – גרין – 4
PG – תומאס – 4
SG – ג'ו ג'ונסון – 1