מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1.מדוע לארי בירד החליט לעזוב את הפייסרס? 

2. לאן יילכו השחקנים החופשיים, ה-RESTRICTED, וכמה אחרים?

אף אחד לא גילה לי, ואף אחד באמת לא יודע מלבד השחקנים עצמם, ובהרבה מקרים הם עצמם לא יודעים. הרבה כמובן תלוי בתוצאות הפלייאוף, בהחלטות של שחקנים אחרים, במצב השוק, ואולי אפילו בטרופו של דונלד טראמפ. לך תדע אם הוא לא מתחיל מלחמה נגד צפון קוריאה – שסין ורוסיה מחליטות להצטרף אליה נגד 'הדור סם' השמן ולחסל אותו אחת ולתמיד ושחקנים כלילארד, קאזינס, וראסל ווסטברוק יגוייסו בגיוס חובה לכל בני 26 ומטה, ואם המלחמה לא תלך כפי שמצפים, יתחילו לגייס את בני ה-30 ומטה, וסטפן קרי יהפוך לנהג טאנק וקליי תו'מפסון לבודק מצנחים. לברון  ופול פירס יינצלו בינתיים מהגיוס.

אבל ברגע זה, לאן יילכו השחקנים הבאים שיהיו חופשיים או RESTRICTED FREE AGENT – או שחקנים שלא יכולים לסבול יותר לשחק היכן שהם משחקים והטוב ביותר לכולם יהיה אם ייעזבו?

סתם ככה, ללא סדר, בערב זיכרון עצוב זה:

*פול מילסאפ: מי רוצה בן 32 חסר כריזמה שלא השיג דבר חשוב אחד בקריירה שלו, ולמרות שהוא שחקן טוב מאד והכל, הוא ירצה הרבה כסף, ולדעתי אף קבוצה מלבד אטלנטה לא תסכים להתחיל איתו סיפור חדש.

*גורדון הייווארד: אתם יודעים מה המקום התפור עבורו, ואיזה קבוצה (והעיר) התפורה עליו? הסלטיקס! כמה הם משוועים לכוכב לבן אמיתי שהם יוכלו להעריץ ולהאליל כפי שפעם העריצו ועשו ממנו חצי אלוהים כמו, כמובן, לארי בירד!!! תארו לכם מה היה קורה שם בעונה הבאה לו הגיע גורדון הייווארד ועזר להם לקחת אליפות כשחקן חמישייה הקולע בממוצע 28 נק' עם 10 ריב'? אבל זה לא יקרה. לא משנה כמה רחוק יוטה תלך בפלייאוף אחרי שחיסלה את הקליפרס, היא תציע לגורדון חוזה מקסימלי, והוא יחתום עליו בשמחה, עם תקווה שביוטה הולך לקרות משהו גדול בעתיד.

*ארסן איליסובה: אם מילסאפ נשאר – כמו שאני מאמין שיישאר – אני רואה את מג'יק נדלק על איליסובה ומביא אותו ללייקרס.

*דוויין ווייד: הכדורסל הולך ונגמר אצלו, ושיקגו מחליטה כנראה להתפרק ולהתחיל הכל מחדש. הוא לא חלק מהחידוש. מצד שני של הכביש, דוויין – כמו לברון – אוהבים היסטוריה, דראמה, חיזיון, וסיפור לדורות הבאים. אז הנה סיפור להיסטוריה: דוויין ווייד חוזר לשחק עם לברון בקאבס. ואם הם לוקחים שם אליפות נוספת ביחד! זה באמת יהיה סיפור לדורות.

*דריק רוז: תום ת'יבודו ודריק רוז היו צמד-חמד בשיקגו. הם עדיין בקשר. עם רוביו ניסו הכל ודורכים במקום. מה בקשר לדריק רוז החוזר לשחק עבור מאמנו האהוב? בניקס הוא לא נשאר. אם לא במינסוטה אני יכול לראות אותו חוצה את הכביש לנטס.

ג'רו הולידיי: היתה לו חצי עונה מצויינת בפליקנס מינואר ועד סוף העונה. יש לו שני ביג-מן מהטובים בנמצא. הוא רק בן 26 והוא נתן להם 16.7 נק' עם 7.6 אס' מינואר עד סוף העונה. הם לא יתנו לו ללכת סתם ככה. הסיבה היחידה שאני רואה אותו עוזב היא אם כריס פול מחליט שהסיפור עם הקליפרס נגמר, והוא מאמין שעם אנטוני דייויס וקאזינס הוא יכול לקחת אליפות.

כריס פול: ישנן שתי אפשרויות. אחת היא שכל שחקני הקליפרס – כמובן שאני מדבר בעיקר על בלייק גריפין וכריס פול – חוזרים כי הם מאמינים שרק הפציעה של בלייק גרמה להם לעוף מהפלייאוף, והם רוצים הזדמנות נוספת עם בלייק ועם אוסטין ריברס בריאים. כריס פול נשאר עם חוזה מקסימלי. אפשרות שנייה היא שבלייק גריפין מחליט לעזוב, ואז גם כריס פול עוזב. לאן? אני מאמין שיחזור לפליקנס מקורתו, לקחת אליפות עם דייויס וקאזינס.

טאג' גיבסון: נשאר באוקלהומה סיטי עם חוזה קרוב למקסימום.

ניקולה מירוטיץ': אכזב מאד בחוסר ה-CONSISTENCY שלו. תלוי מה שיקגו תחליט כשהיא בונה את עצמה מחדש, ואם היא רוצה אותו בקבוצה. אחרת אני רואה אותו מתאים מאד לאינדיאנה.

ברוק לופז: ראסל ווסטברוק נישאר, וברוק לופז מצטרף לתת פרונטליין שאיתו ניתן לנצח את הווריורס.

פול ג'ורג':  לייקרס.

קווין דוראנט: אם הווריורס לוקחים אליפות, ולקווין דוראנט יש טיפת שכל והוא רוצה להוסיף דקורציה היסטורית לעצמו – הוא עובר לוושינגטון ויזרדס ולוקח איתם אליפות כשבגמר הם מנצחים את הווריורס!

סטפן קרי: נישאר בווריורס וכמו  מייקל ג'ורדן מבלה את כל הקריירה באותה קבוצה עם כמה אליפויות שיוכל. אבל ברגע שייגמר חוזהו הוא חייב לקבל מקס!

כרמלו אנטוני: עושה את הדבר ההגיוני היחיד שנותר לו כדי להציל קריירת NBA עצובה, וחותם עם הקאבס.

בלייק גריפין: אותו סיפור כמו כריס פול. האפשרות הראשונה היא לנסות שוב. האפשרות השנייה היא בוסטון סלטיקס. משום מה אני מאמין ששניהם יעדיפו לנסות שוב.

פאטי מיילס: מגיע לו כסף גדול שבספארס לא ישלמו לו… אני רואה אותו בקבוצה "החדשה" של שיקגו, עם משכורת גבוהה מאד.

קייל קורבר: ברגע שפאטי מיילס עוזב, קייל קורבר מגיע לחרוש את השדות של הפלח, ולרעות את צאנו.

ג'ף טיג: אינדיאנה נתנו עבורו את ג'ורג' היל, ולכן הם ישלמו לו כ-RESTRICTED FREE AGENT מה שכל אחת אחרת תציע לו. הוא לא הולך לשום מקום.

גורג' היל: עכשיו שהיתה לו סוף עונה מצויינת ביוטה הוא ירצה כסף גדול. הרבה יותר מה-8 מיליון. יוטה הקמצנית לא תשלם לו. הניקס כן תשלם לו.

דנילו גלינרי: הוא נתן לדנבר 18.2 נק' ב-44.7% ו-38.8% מה-3. אבל היום הוא כבר לא הכוכב אלא השחקן השלישי בטיבו בקבוצה (במקרה הטוב). אני רואה אותו בניקס שיהיה להם כסף לשלם לו, ובתפוח הגדול אוהבים איטלקים עוד מימי המאפיה ו'המשפחות' של שנות ה-20 העיליזות.

מייסון פלמלי: הם הביאו את ה-RESTRICTED FREE AGENT הזה מפורטלנד במקום יוסוף נורקיץ'. עתה הוא משחק עם ניקולה ג'וקיץ', ודנבר תשווה כל הצעה שיקבל מקבוצה אחרת.

אנדרה איגודלה: אליפות כבר יש לו. אולי תהיה לו שנייה. אבל בווריורס הוא ייאלץ להסכים לקיצוץ במשכורת שהוא לא יסכים לה, והוא גם מרגיש שהוא כבר לא חלק הכרחי בתשבץ. למה לא לחזור לפילדלפיה שתשלם לו כראוי? אני רואה זאת כאפשרות מאד ריאלית.

נרלנס נואל: דאלאס נתנו עבורו שתי בחירות דראפט סיבוב שני לא כדי לתת לו לברוח, אז הם ישוו כל הצעה שה-RESTRICTED FREE  AGENT הזה יקבל!

קנטביוס קלדוול-פופ: הוא רק בן 24 ונתן לדטרויט 41% מהשלוש, כשהוא קובר 138 מהן. דטרויט שומרת את ה-RESTRICTED FREE AGENT הזה לעצמה.

אוטו פורטר: אחרי שתי עונות די חלשות הוא נותן עתה עונה שנייה מצויינת עם 43% מה-3 לוויזרדס. וושינגטון תצטרך לשלם לו – והיא תשלם!

ג'יי ג'יי רדיק: אחרי 3 שנים אני רואה אותו נשאר באותו אולם אבל עם צבע גופייה שונה. הוא קלע לקליפרס 15.9 נק' ב-44.6% אבל רק הלייקרס תשלם לו כסף גדול.

סרג'יי איבקה: נשאר בטורונטו.

ג'ימי באטלר: אם הסלטיקס לא עוברים את הקאבס, אתם תראו אצלם את ג'ימי באטלר בעונה הבאה.

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 100 תגובות

  1. למה שפול ג'ורג' ילך ללייקרס? למה לו בשלב הזה של הקריירה לגרד את התחתית הסרוחה של המערב?

    אנטוני ו-ווייד (ואולי פול) עם לברון בקאבס.. מממ.. זה נשמע כמו משהו רע לתפארת.

  2. תודה על המעורב
    אני מאמין שפי ג'יי טאקר דווקא ישאר בטורונטו, במיוחד אחרי הפלייאוף הסופר מוצלח שלו שהתחיל בסיבוב השני.
    גניבת העשור, כפי שיציינו יודעי דבר 🙂

  3. מעורב מעולה. מבחינת הפרי אייג'נטס:

    אני לא חושב שיש סיבה להיווארד לעזוב, במיוחד אחרי שיוטה מתחילה להצליח והגיעה לסיבוב שני השנה. הם מראים שיפור גדול ויוכלו להציע לו המון כסף.

    מילסאפ יכול להתאים לקבוצה שצריכה אול-אורואונד פלייר. אני רוצה לראות אותו באוקלהומה. נוסף על כך, אני חושב שאיגודלה והיל ישארו בקבוצותיהם.

    פול או טיג (כמעט בטוח שהוא לא מוגבל, אגב) יגיעו לספרס לדעתי. קבוצה של פול, דני גרין (או אייברי בראדלי), קוואי, אולדריג' ופאו היא חומר לאליפות.

    עם כל השאר אני בגדול מסכים, וניתוח מעולה. כן ירבו.

    1. כתבתי את זה כמה פעמים את היל או פול הייתי רוצה לראות בספרס ….
      בוסטון גם בלי קשר להצלחה בפלייאוף חייבת להביא לדעתי לפחות אחד מתוך השלושה הבאים: ג'ורג',באטלר או גריפין.

    2. פול לספרס זה יותר משאלת לב של פנטזי. הספרס בחיים לא החתימו פרי אייג׳נט עם אופי כזה בעייתי, ושחקן עם פרופיל גבוה כל כך, שדורש את הכדור אצלו כל הזמן. זאת לא תרבות הארגון הארגון שנקרא הספרס, ובלי קשר גם לא סגנון המשחק שלהם (למרות שסגנון משחק זה דבר שניתן לשנות).

      יחד עם זאת, ולמרות כל מה שאמרתי, הלוואי הלוואי הלוואי שיגיע. אני אהיה מבסוט עד הגג אם הספרס יצליחו להביא את ג׳ורג׳ היל, אחד הרכזים הכי אנדרייטד שיש, והסיבה מס׳ אחת שיוטה הגיעו השנה לפלייאוף.

        1. כריס פול תפור על הספרס כמו כפפה ליד. רכז על עם יכולת קבלת החלטות מהרמה הגבוהה ביותר. להשתלב בשיטה? השיטה תשתנה לפיו….
          יחד עם קוואי וכל היתר הספרס יהיו אימת המערב. אם הם חכמים הם צריכים לרדוף אחריו בקיץ

  4. לא היה שחקן כמו גורדון היווראד שנים בליגה הזו. הוא שחקן אמריקאי שחור בגוף לבן עם מבטא טקסני ויכולת קלאצ'…. גם בוסטון וגם יוטה חולמות שנים על כזה פרנצייז…. רק קווין לאב מתקרב לפרופיל הזה לכן הוא שווה כ"כ הרבה, ובצדק!

  5. תודה על המעורב, מנחם.

    נדמה לי שכל אבני הדומינו האלה ייפלו רק אחרי הפלייאוף. ויש סיכוי (גדול לטעמי) שהוא יתווה מפה שונה לגמרי של ה-NBA, ולכן גם ישפיע על האינטרסים של הקבוצות.

    כבר היום יש על הנייר 3-4 קבוצות בלבד שמתמודדות על האליפות. נדמה לי שבקרוב המספר יצטמצם ל-1 וקצת. והדבר הזה כאן כדי להישאר, למשך 3-4 שנים נוספות.

    עם המעבר של קווין דוראנט לגולדן סטייט, אחד ממנהלי הקבוצות שלח הודעה לאחד הכתבים הבכירים (שכחתי מי): "כולם משחקים עכשיו רק עבור מקום שני, וזה כולל גם את לברון".

    קבוצות ישאלו את עצמן: why bother? למה בכלל להתאמץ על בניית קבוצה תחרותית לעכשיו? קבוצה שאין לה שום סיכוי, כלום, אפס, זילץ', נאדה, לזכות בפרס היחיד שהליגה הזו ציעה?

    כמו נסיונות של ספורטינג גיחון לצרף שחקנים חדשים – בקרב מול ברצלונה וריאל. בהבדל גדול: בכדורגל האירופאי יש מפעלים נוספים ופרסים נוספים, וכמובן, יש גם מאבק נגד ירידה.
    ב-NBA אין כלום לפרט לפרס הגדול. הרבה מאוד קבוצות, רוב הקבוצות, עכשיו ובעונות המיידיות הקרובות – משחקות למעשה עבור כלום. כדי ליצור תפאורה של "ליגה תחרותית". אין להן בעצם שום מניע ממשי, להתחש בשחקני-על.
    ואשר לשורת שחקני-על – חלק גדול מהם כבר מבין, שהם לא יגיעו לאליפות בחיים.

    התוצאה אפשרית האחרת הנוספת היא היווצרות סופר-טימז אחרות. אולי עוד אחת או שתיים. למשל (סתם לצורך הדוגמא) פול ג'ורג' לקליפרס של השנה, כריס פול לסן אנטוניו – וגם זה אגב לא מספיק.

    זה יהיה מסובך, מבחינת כללי תקרת השכר. אבל גם את הכללים האלה אפשר לכופף. בגולדן-סטייט כבר נשמעו קולות, שאקרי ודוראנט יסכימו לקבל חוזים חדשים מופחתים (ולא הסופר-מקס שמגיע לקארי), כי, ראשית, האנשים האלה עושים כסף פי 10 מדברים אחרים, וכדי כמובן להמשיך את השלטון חסר המצרים בליגה. זה – ותהיו בטוחים שיגיעו עוד מתנדבים בעם, כמו דיוויד ווסט, לקנות לעצמם טבעת.

    למה שזה לא יקרה גם בקבוצות אחרות? אם תקרת השכר נהייתה רכה כמו מדוזה, והדרך *היחידה* להתחרות היא בכיפוף שלה – לא רואה מניעה שזה יקרה גם בעוד קבוצה-שתיים נוספות.
    וכל היתר – שיתחרו על היילייטס לסיכום היומי.

    1. אל תיפול רוחך, סומסום.

      בהיסטוריה של ה-NBA, כמה קבוצות זכו שלוש שנים רצוף? שנתיים רצוף?
      קשה מאוד להישאר בטופ. יש פציעות, שחיקות פיזיות ומנטליות.
      בנוסף, השחקנים מאוד תחרותיים, אף אחד לא בא להיות שטיח.

      לטעמי, הליגה הולכת לכיוון נכון, ונכון שהלוחמים זורחים כרגע מעל כולם. אבל לא לעולם חוסן.

      1. תודה, רוחי לא נופלת אף פעם! 🙂 וזה רק NBA, כן.

        אבל יש כמה הבדלים.
        קודם כל, שחקנים מקבלים היום ערימות דמיוניות של כסף. זה אומר,ף שמספיקה להם עונה-שתיים כדי להתארגן, עד 1000 שנה קדימה. כוכבי העל גם עושים היום סכומים מפלצתיים מחוץ למגרש.
        פועל יוצא: לחוזים עצמם – כלי עיקרי בתקרת השכר, והבטחת תחרותיות – יש פחות ופחות משקל. הנה! מוותרים על כסף! הכוכבים הגדולים מתכוונים לוותר. הסייענים הקטנים אפילו מוותרים, ומגיעים על מינימום. תקרת השכר מתחילה ממש להיפרץ.

        שנית. הכוכבים הגדולים ביותר לא התאחדו מעולם עם היריבים הגדולים שלהם, כדי ליצור קבוצה אחת. לארי לא חבר למג'יק, ג'ורדן לא חבר לפיסטונז, רג'י לא חבר לניקס.
        ואל תגידו המעבר של לברון למיאמי – הוא בפירוש לא היה כזה. השוואה מדויקת יותר היתה, לברון עובר לספרז (ולוקח איתה 8 אליפויות רצוף).
        אז גם זה חדש.

        ושלוש, רוח התקופה. לפני כמה ימים מישהו פה כתב בהערה:

        "למה פול ג'ורג' ללייקרס? הסיכוי הכי טוב שלו לקחת אליפות זה להצטרף לגולדן סטייט. שיחכה קצת עוד שנה, ויבוא", משהו ברוח הזו.

        זו הרוח של בארסה וריאל, של הסופר-טימס, של הפנטזי בסקטבול, של קבוצת-על אחת חזקה, שיכולה להתחזק בעוד ועוד כוכבים, ואנשים אומרים, "נכון, זה לא תחרותי – אבל נורא כיף לראות".
        זו רוח אחרת לגמרי, סופר-קפיטליסטית, רוח התקופה. העשיר-מאוד יהיה עשיר מאוד-מאוד-מאוד, ואני אתמוך בו. ולעזאזל התחרות. לא מעיניים של אוהד הקבוצה! מעיניים של האוהדים החדשים של המשחק.

        1. לא הבנתי.

          עדיפה השיטה הישנה ההיא שאיפשרה תוך כמה שנים לקבץ את קארים עבדול- ג'אבאר, מג'יק ג'ונסון וג'יימס וורת'י באותה קבוצה?

          ומה לגבי החבירה של בארקלי ליוסטון? פייטון ומאלון ללייקרס? בוש-ווייד-לברון נוט וואן-נוט טו- נוט טרי?

          קבוצה כמו הווריורס נבנתה פייר אנד סקוור מדריימונד "who?" גרין, סטף "הפציע" קארי, וקליי "בן-של-וזהו-זה" ת'ומפסון.

          1. גולדן סטייט אכן הוקמה פייר אנד סקוויר. דיברתי על המעבר של דוראנט.

            * השחקן מס' 2 בליגה * חובר לקבוצה שמוחצת את הליגה שנתיים רצופות, בתוצאה 24-140, ביחד עם ה-MVP שבא אחריו, קבוצה שלא מפסידה פעמיים רצוף ובקושי מפסידה בכלל, שהיתה רחוקה פוזשן והרבה-מאוד-נסים, מריפיט.

            לזה אין אח ורע. היהירות של לברון כמובן מעצבנת, והדסיז'ן בכלל, אבל המיאמי שהוא עבר אליה לא קרובה בכלל לדבר הזה, נדמה לי שהיא לא עברה סיבוב פלייאוף עם הגעתו. פייטון ומאלון, במצבם דאז, לא קרובים לזה, גם לא בארקלי.

            דוראנט לקח את ה-NBA ללוול חדש, היווצרות הסופר-טים. זה במישור הספורטיבי, המחסום הזה נפרץ. והיום, עם המציאות הכלכלית השונה לגמרי, יש אפשרויות מעשיות לבצע את זה.

          2. אי אפשר להשוות את החבירה של סר צ'ארלס ושל פייטון ומאלון שהיו זקנים מבחינה ספורטיבית. זה כמו להחשיב את דיוויד ווסט כעוד אול סטאר של גולדן סטייט.
            שלושתם היו פצועים רוב העונה כששיחקו

    2. התחלנו על הבוקר עם המנפיסט שלך.
      חלאס אתה מתנהג כמו ילד בן 10 שפעם ראשונה רואה NBA וכל כך מפחד אתה רואה מספיק NBA בכדי לדעת שהגלגל בNBA תמיד מסתובב.אתה מפחד שתיווצר עוד סופר טים ואז רק שתיהם יתמודדו?
      בוא תגיד לי שנה שעברה שעוד לא קמה המפלצת מהמפרץ.כמה מועמדות אמיתיות בדיוק היו?
      6 אולי 7 אולי 5 אולי 4 מקסימום 3 וגם זה בלחץ שמחשיבים את הספרס.
      ותראה איזה פלא עברה שנה וקמה מפלצת חדשה ועדיין יש 2 מועמדות לאליפות בד-י-ו-ק כמו שנה שעברה.
      ואתה יודע מה בוא נמשיך בתחזית האקליפטוסית שלך ונגיד וגולדן הולכים לזכות עכשיו ב5 אלפויות רצופות אז? לא היינו בשנות ה-80 שבעיקר 2 קבוצות שלטו בכדורסל,לא היינו בשנות ה-90 שקבוצה אחת שלטה ללא עוררין.לא היינו בתחילת שנות ה-2000 שהלייקרס שלטו.תזכיר לי אנחנו לא חיים עכשיו בתקופה שבה המזרח נעול וסגור בידי שחקן אחד אה שכחתי מדובר במזרח אהוב ליבך אז שמה זה בסדר שיש סופר טים שמשלמת הכי הרבה מכולם ומתוך 5 שחקנים הכי טובים שיש במזרח 3 משחקים שם.זה בסדר כי זה המזרח וכי לברון שחקן כזה ענק שבשבילו אין לך בעיה שאין תחרות

      1. לא אחזור על דברים ידועים, רק לידיעה – אני ממש לא מאושר גם מהדומיננטיות של לברון. ממש לא, ופור דה רקורד – מפרגן לאללה לוושינגטון או טורונטו השנה. הרפטורז פחות, כי אני לא סובל את משחק הבידודים שלהם, אבל שיהיה 🙂

        רק שיש הבדל – הדומיננטיות של לברון זה בגלל ששחקן אחד, הוא, מאוד-מאוד-טוב. הקאבס בלעדיו לא עושים פלייאוף. הם בקושי מנצחים משחק בליגה. לא "אשמתו", אם נציג את זה ככה, שהוא באמת כזה טוב. לעומת זאת, מהצד השני זה איחוד כוחות של כמה מיני-לברונים יחד. זה מעיק. גולדן סטייט בלי דוראנט היא הקבוצה מס' 2 בליגה – אחרי גולדן סטייט איתו. לא לעניין.

        1. מצטער אני לא מצליח להבין אותך.תסביר לי אחת ולתמיד.
          הבעיה שלך היא זה שגולדן סטייט הפכו לקבוצה אדירה שמשחקים בה 4 שחקנים כוכבים והם סוג של כופפו את החוקים בשביל ליצור את הקבוצה הזאת? או שהבעיה שלך היא שבעקבות כך התחרות התעופפה לה והליגה נסגרה עם אלופה קבועה למשל העשור הקרוב.
          אם התשובה שלך היא 2 של חוסר תחרות אז כל מה שרשמת על לברון לא משנה בכלל כי בין אם זה שחקן אחד או מכלול של כוכבים התוצאה נשארת זהה והיא שאין תחרות. ואיחוד כוחות אז שוב אתה מתעלם ממיאמי שגם שם חברו להם שלושה שחקנים מהטופ 10 של הליגה(אפשר להתווכח על בוש אבל בכל מקרה לברון וויד היו טופ 5)מה שהם היו לפני לא רלוונטי.
          ההיפך אתה צריך לברך על גולדן סטייט שנזכה לראות מישהו נותן פייט ללברון ואין לנו פה שלטון כמו של ג'ורדן
          ואם נמשיל בוא ניקח את דטריוט שלך שלפתע פול,גריפין ןהיווירד מחליטים כולם לחתום בדטריוט אז מה זה לא אותו דבר?

        2. כזה קשקשן, הוא לא כזה דומיננטי כמו שהמזרח ממש חלש כבר עשור פלוס, מצטער אבל אם קליבלנד היתה במזרח (נניח נחליף אותה עם גולדן סטייט) היא לא היתה מגיעה לגמר בכזאת קלות (אם בכלל). זה דיי נדיר (ולדעתי לא קרה אי פעם) ששחקן ברמה כזאת של טופ 10 משחק כל כך הרבה שנים בקונפרנס כה חלש.

          1. לברון לא דומיננטי?
            האיש רשם, לראשונה בהיסטוריית ה-NBA, נתון מטורף:
            ראשון בנקודות, ראשון באסיסטים, ראשון בריבאונדים, ראשון בחטיפות, וראשון בחסימות –
            משחקני 2 הקבוצות –
            על פני סדרה שלמה (לא משחק אחד, שגם זה נדיר עד לא קיים. בסדרה שלמה של 7 משחקים!) – וזה לא קרה מעולם –

            והסדרה היא גם הפיינאלס.

            והיא גם הפיינאלס מול האלופה, והקבוצה עם הרקורד הטוב בהיסטוריה.

            עד לכאן – הכל עובדות. מול זה אין מה להתווכח.

            ומכאן לקביעה:
            לא היתה מעולם, וכנראה גם לא תהיה, תצוגת דומיננטיות כזו של שחקן יחיד ב-NBA.

            לא מסכים, מר "קשקשן"?

          2. מג'יק ג'ונסון?
            בשנותיו בליגה,
            האלופה הייתה או הליקרס (5 זכיות) או בוסטון/פילדלפיה/דטרויט/בולס (7 זכיות).
            9 פיינלס ללייקרס, 2 ליוסטון, 1 לפורטלנד.

            בשנים בהם לברון בליגה,
            הספרס (3), הלייקרס (2), דאלאס, וגולדן סטייט זכו באליפות כנציגות המערב,
            דטרויט, מיאמי (3), בוסטון, והקאבס, זכו באליפות כנציגות המזרח.
            3 קבוצות אליפות שונות מהמזרח, כאלו שלברון לא היה חלק מהן.

          3. גיא זה דמגוגי לגמרי. הקבוצות האלופות מהמזרח שלברון לא שיחק בהן היו מתחילת הקריירה שלו. מאז שהוא יצר סופר טימז במזרח (מיאמי, קליבלנד עם קיירי ולאב) אף אחד לא יכול עליו שם.

            מג׳יק אחרי שהיה אלוף כמה פעמים טובות ועדיין תוך כדי קבוצת הסופר טים ששיחק בה, לא העפיל לפיינלס בשיא הקריירה, רק כדי לחזור ולקחת MVP שנה אח״כ.

            חוץ מזה, מג׳יק לא עבר קבוצות. לברון מרגיש מיצוי ותקיעות בקבוצה אחת- הופ הוא עובר לקבוצה אחרת, גמרים אליפויות וכו׳. לברון מרגיש מיצוי ועייפות בקבוצה השנייה- עובר שוב לקבוצה צעירה ורעבה יותר. תזכיר לי מתי מג׳יק עשה דבר כזה.

          4. למה שמג'יק יעבור פרנצ'ייז?
            התמזל מזלו לשחק מיום א' עם אחד מגדולי השחקנים בכל הזמנים,
            תחת בעלים מבריק.

            "זה דיי נדיר (ולדעתי לא קרה אי פעם) ששחקן ברמה כזאת של טופ 10 משחק כל כך הרבה שנים בקונפרנס כה חלש"

            זה היה המשפט שעליו הגבתי.
            וכאמור –
            מסתבר שזה לא נכון.

            לגבי הטיעון –
            "קבוצות האלופות מהמזרח שלברון לא שיחק בהן היו מתחילת הקריירה שלו"
            ב-2006 מיאמי זכו באליפות, ב-2007 הקאבס העפילו לפיינלס, ב-2008 בוסטון זכו באליפות.
            כך שבהחלט היו קבוצות חזקות במזרח בשנים שלברון הפך לשחקן דומיננטי בליגה.

            רק להזכיר –
            הקאבס שלברון חזר לשורותיה, לא העפילו לפלייאוף ב-2014, 2013, 2012, או 2011 .
            זה לא שהוא חזר לשורות מעצמה שזכתה בעונה הקודמת ב-73 משחקים…
            (הייתי חייב להכניס משפט דמגוגי "על אמת"…)

          5. כן אבל הוא חזר לקבוצה שזכתה בשלוש בחירות דראפט ראשונות בארבע שנים. Very convenient.

            האם בהיסטוריה של הליגה איזושהי קבוצה אחרת זכתה בשלוש בחירות דראפט ראשונות תוך ארבע שנים?

          6. הוא חזר לקבוצה עם 2 אול סטארס מצוינים (קיירי ולאב) שלבדם לא הצליחו להעפיל לפלייאוף (כל אחד בקבוצתו).
            אין בכלל ספק שהוא יכל למצוא קבוצות שבנויות להצלחה יותר מהקאבס.

            אני עדיין לא מבין למה לציין את הלייקרס של שנות ה-80' זו דמגוגיה.

          7. כי לברון, ברגע שהוא השתלט על המזרח, אף אחד לא הצליח להזיז אותו משם (גמר 2007 היה הבלחה, לא השתלטות). מג׳יק, אחרי אליפויות ומה לא, עדיין לא העפיל לגמר מהקונפרנס שלו ב-86, עם הסופר טים שהייתה לו והכל. הייתה קבוצה חזקה מספיק להזיז אותו מהדרך (שתי בחירות דראפט ראשונות, לאחת התפרקו הברכיים אח״כ).

            הדמגוגיה היא הטענה שיש תחרות במזרח מ-2011, רק בגלל שיש כמה אלופות מהמזרח בשנים 2004-2010, שנים שבהן לברון שיחק במזרח (ברובן הגיע לפלייאוף).

            לברון שנים סגר את המזרח עם פלומבה. גולדן השנה פשוט עשו לברון ללברון. מגעיל, מסריח, לא תחרותי… הכל נכון. רק אל תשכח מי התחיל את הטרנד.

      2. מסכים איתך, סומסום די לבכות כבר על גולדן סטייט, והם לא כופפו אף חוק, פשוט בחרו נהדר בדראפט שלושה אולסטארס והחתימו שחקן חופשי.

    3. סומסום, נראה לי ששכחת מה שבעצמך כתבת בתחילת התגובה – הכל תלוי בפלייאוף. מדהים איך שורה אחרי זה, אתה נכנס לניתוח שכאילו נכתב כבר בקיץ, אחרי פלייאוף שנתן לנו את הגמר הצפוי גולדן סטייט-קליבלנד, והווריורס ניצחו ב 4-6 משחקים תוך דומיננטיות ברורה.

  6. ברוק לופז שחקן חופשי קיץ הבא יש סיכוי שמונרו יהיה חופשי בקיץ עם הוא לא יממש את אופציית שחקן דארן קוליסון חופשי בקיץ

  7. פול ג'ורג או באטלר – לסלטיקס
    כריס פול צריך להיות ממש נאיבי כדי להישאר בקליפרס. לא מאמין שזה יקרה. דווקא בגלל הצורך בסופר טים כדי לזכות ילך לספרס או לניו אורלינס (מעשה לברון).
    הספרס חייבים, אבל חייבים לתגבר את הקו האחורי, בוודאי אם מילס עוזב. אם מסתכלים קדימה אי אפשר לשלם 40 מיליון דולר לשנה על פארקר, מאנו וגרין של 2018. יש גבול לנוסטלגיה.

  8. הסלטיקס צריכים לנסות להוציא מהנטס את לופז (למרות הדם הרע בין הקבוצות) למשל שתיים שלוש בחירןת ואיזה אייברי בראדלי. בנוסף הם צריכים להביא את גריפין ולנסות את היוורד. אה וזה אומר שלא ג'ורג' ולא באטלר יגיעו.

    1. למה שבוסטון יוותרו על אחד הווינגים הכי טובים בהגנה ובחירות בשביל 7 פוטר שלא יכול להחליף על שחקני חוץ ובכללי לא מבריק בהגנה ובנוסף הוא ריבאונדר סביר במקסימום לגובה שלו (אייברי לקח יותר ריבאונדים ממנו העונה)

  9. תודה על המעורב מנחם!
    מנחם לדעתך הפיטורין של לארי באמת מסמלים על עזיבתו הידועה מראש של ג׳ורג׳ ? לי זה נראה שכן.

  10. יש פה אנשים שכותבים שטויות מוחלטות כדי לקדם את הנרטיב שלהם. סיכויים קלושים שדוראנט מאריך חוזה בגולגן סטייט (שנה הבאה). חוקי השכר בנבא הם עדיין חומה בצורה. אף סופרסטאר בשיאו עדיין לא התפשר על משכורת שהיא פחות מכמעט מקסימום. זה שגולדן מחזיקה את הסגל הנוכחי זה תוצאה של חוזה מגוחך נוכחי של קארי שאף אחד לא צפה שיהפוך לסופרסטאר בקנה מידה כזה. וגם אם חוזה כזה גולדן סטייט הייתה צריכה לגלח חצי קבוצה כדי להביא את דוראנט ואת החלקים הכי חשובים בספסל שלה היא הולכת לאבד בסוף השנה כי פשוט לא יהיה כסף (צריך לחדש חוזה לקארי).

    1. גם אם דוראנט יוצא מהחוזה שלו הם יכולים לשמור על הגרעין של הקבוצה. את קרי, איגואדלה, וליבינגסטון הם יוכלו להחתים על חוזים שיאפשרו להם לעבור את תקרת השכר בזכות זכויות בירד שלהם. אז נכון כנראה בפעם הראשונה הם ישלמו מס מותרות אבל לא צריכה להיות להם בעיה לשמור על רוב חלקי הקבוצה.

      1. לא כזה פשוט.

        אי אפשר יהיה לתת גם לחברים מהספסל חוזים ששווים את ערכם מוך ניצול זכויות הבירד שלהם,
        וגם להחתים את דוראנט על מקסימום, ללא וויתור של קרי על חלק ניכר מהחוזה שלו.
        בשביל להשאיר את איגודלה ואת לווינגסטון הם צריכים שה-2 יסכימו לקיצוץ גדול בשכר (במקום הכמעט 17 מיליון שהם מרוויחים ביחד כיום, הם יאלצו להסתפק בערך ב-6 מיליון ביחד).

        1. הסבר קצר –
          אין לגולדן סטייט זכויות בירד על דוראנט.
          זה אומר שצריך מקום מתחת לתקרת השכר בשביל להחתים אותו.
          הבעיה?
          הקאפ הולד של לווינגסטון ואיגודלה.
          גולדן סטייט צריכים לוותר על זכויות הבירד של ה-2 בשביל לשחרר את הקאפ הולד שהם תופסים.
          ואז כל מה שיוכלו להציע ל-2 זה או MLE של משלמי מיסים, או ווטרן מינימום.

          1. לגבי לווינגסטון לפחות לא נראה לי שתהיה להם בעיה.הוא השנה בירידה וקשה לי להאמין שבמקום אחר הוא יקבל חוזה שמן,לגבי איגודאלה זה יותר מעניין למרות שגם פה אני מאמין שהוא יוותר על כסף בשביל להישאר

          2. זה הבעיה של הלוחמים כרגע, אני לא רואה לא את דוראנט ולא את קרי מוותרים על מקס, קרי עם החוזה הטוב בליגה ודוראנט כבר הפסיד מיליונים מהמעבר. אין לי ספק קטן שהוא ישאר במעבר שלו נוצרה סיטואציה חד פעמית להפוך לקבוצה הגדולה ביותר בהיסטוריה של NBA אני לא רואה אותו מוותר על דבר כזה.

    2. בניגוד לכל מה שנאמר, לגולדן סטייט לא תהיה בעיה להחתים מחדש את דוראנט ואת כל השחקנים החשובים בסגל, ולירידה בתקרת השכר תהיה משמעות גדולה ביכולת שלהם לעשות את זה.

      היחידי שכנראה יעזוב לדעתי זה פאצ'וליה, ואולי גם ווסט אם יקחו העונה אליפות והוא לא ירצה לשחק עבור 2 מיליון.

      מי שאומר אחרת לא מכיר את חוקי השכר במלואם ו/או לא חשב לעומק על הסיטואציה של גולדן סטייט, דוראנט, ותקרת השכר.

      1. דדי בבקשה תפרט, כי ככה חשבתי בהתחלה אבל אז בעקבות מה שגיא אמר קראתי קצת והשתכנעתי שהוא צודק. אבלל אני יכול לומר בביטחון שאני לא מספיק שולט בחוקי תקרת השכר.
        אז כמו שאמרתי אשמח אם תפרט (את המושגים אני מכיר בכללי).

        1. האמת היא שאני שוקל לכתוב משהו בנושא, כי זה תסריט ואפשרות שנורא ברורים לי, ולתדהמתי כל עולם הכדורסל מפספס את זה.

          אני מבטיח שאם אראה שזה שוב מתמסמס אצלי כמו שקורה לעיתים קרובות – מודה – אז פשוט אכתוב את זה כתגובה.

          חשבתי לחכות עד לסוף העונה של הווריורס (שזה בעצם סוף העונה בכלל…), אבל אולי אעשה את זה קודם.

          בינתיים פשוט תאמין לי 🙂

          1. טוב אז נסתפק בלתקן לי את הטעויות, בסדר?
            החוזים של גרין, קליי והרוקיס זה 38 מיליון
            הקאפ-הולדס על קרי,איגאודלה וליבינגסטון הם 46 מיליון.
            זה משאיר 18 מיליון להחתמת דוראנט (חוזה מקס=35 מיליון).

          2. זה תלוי בדוראנט. אם הוא לוקח מקסימום –
            אי אפשר.
            אם הוא "מסתפק" בתוספת של 20% , אז אפשר לשמור על זכויות הבירד של איגודלה ולווינגסטון.

          3. שחקן שסיים שנה בקבוצה זכאי ל-non bird rights שמאפשרים להחתים אותו על חוזה של שנה עד 4 שנים עם עלייה מקסימלית של 20% על הסכום של השנה האחרונה של החוזה הקודם.

          4. בטח שעם לעבור את התקרה.
            המגבלה של חוזה שמשתמש ב-non bird rights היא שבכל שנה השכר יכול לעלות רק ב-4.5%

            הוויתור התאורטי של דוראנט יהיה לשנתיים, כאשר בשנה א' הוא מוותר על 5.3 מיליון, ובשנה ב' הוא מקבל עלייה "רק" של 4.5% .
            ובסיומו של החוזה, הוא יוכל לחתום על מקסימום "אמתי".

          1. עידו, ככל שהתקרה יורדת, כך גם הפער בין 120% מהשכר של דוראנט לשכר מקסימום שלו (באחוזים מהתקרה) מצטמצם, והוא היום ברמה כזאת שאין לי בכלל ספק שדוראנט ילך אופציית 120% שתשאיר ללוחמים את האפשרות להחתים מחדש את כל השחקנים החשובים, כולל אפילו 4.6 מיליון למגי…

            רק עם פאצ'וליה וווסט הם עדיין יהיו מוגבלים מאד, אבל יגיעו וותיקים אחרים שיהיו מוכנים לוותר על כסף עבור טבעת – בטח כל הספסל של הקליפרס… 🙂

  11. הסכנה הכי גדולה לתחרותיות שסומסום מדבר עליה לטווח ארוך היא ויתור על כסף מצד הכוכבים. פעם סלדתי משחקנים שמוותרים על אפשרות להצלחה קבוצתית בשביל כסף (לא שוכח לג׳ו ג׳ונסון הצעיר את העזיבה של פיניקס הגדולה של אמצע העשור הקודם בשביל חתימה על חוזה גדול באטלנטה). גם היום לחתום בקבוצה פח במקום מועמדת לאליפות רק בשביל שגם הבניי בניי נינים יהיו מסודרים כלכלית מרגיש לי קצת כמו רדיפת בצע כי בסוף השאיפה צריכה להיות הישגים אבל בימים בהם הכוכבים מרוויחים כל כך הרבה מחסויות ופרסומות יש משמעות של תקרת השכר.
    לכן, אני דווקא מעריך את לברון שלא התפשר על המקסימום בשביל לפנות כסף לבניית קבוצה יותר חזקה. יש גם אמירה בצעד הזה – אני יקבל מה שמגיע לי ושהבעלים יפסיד כסף מחריגה של תקרת השכר. מצד שני, המורשת כל כך חשובה לכוכבים האחה שוויתור על כסף נראה כמו צעד הגיוני.

      1. התכוונתי לברון של קליבלנד, ברור שבלי ה-17 מיליון בלבד שהשלישה הרוויחה במיאמי לא היה אפשר לארגן סביבה סגל נורמלי.

  12. אחרי מה שקורה עם ESPN הכסף המטורף יילך ויקטן ולכן השחקנים יקבלו פחות ופחות.
    כל הערכה שניתנת כאן היא הערכה בלבד ולכן שום דבר לא ידוע

  13. בנוגע למעברים של הסופרסטארים הבכירים בקיץ. לדעתי, דוראנט ממש לא בא לגולדן סטייט לעונה אחת. הוא וקרי, כפי שכבר נכתב פה, מרוויחים מספיק כסף מחוזי פרסום עתירי כספים, כדי לוותר על חוזים עצומים מצד גולדן סטייט. לדעתי שניהם ייתגמשו וייתנו לגולדן סטייט קצת אוויר בכדי להחתים את הצוות המסייע הנדרש. אפילו איגוואדלה שהיה יכול לקבל חוזה מצוין מכל קבוצה אחרת בליגה, לדעתי ייתגמש. מצד שני, הוא מתחיל להתבגר ואולי רוצה כן להרוויח כמה שיותר כסף לקראת דמדומי הקריירה.
    בנוגע ללברון והחולשה של המזרח. מסכים, המזרח חלש כבר כמה שנים טובות ומאז הקדנציה הראשונה של לברון בקליבלנד אין יותר מדי קבוצות על- אז אלה היו הסלטיקס של הביג ת'רי, הסוף של הבאד בויז מדטריוט וזהו. אמנם אורלנדו של האוורד עלתה לגמר, אבל עדיין המערב היה הרבה יותר חזק כבר אז. הליגה חייבת ליצור חוקים שיעזרו למזרח להתקרב למערב, לא יכול להיות שהקבוצה של לברון (מיאמי או קליבלנד) תגיע שנה אחרי שנה לגמר עם תחרות קלה כל כך. אני יודע שמנהלי הליגה יגידו שהמזרח חזק וזה לא ספורטיבי ליצור חוקים על מנת לשפר אותו. אבל עדיין לברון שולט בליגה ביד רמה ב-8-10 שנים האחרונות. אמנם בשנות ה-80 אלה היו בעיקר הסלטיקס והלייקרס, וטיפה פילדלפיה של מוזס והדוקטור, וקצת יוסטון של תאומי המגדל- אבל אז היה הרבה יותר עניין בליגה וכך נוצרה ההתקדמות הגדולה של הליגה. גם בשנות ה-90 זה היה שלטון של קבוצה אחת- שיקאגו של הבולס, אבל בפרישתו של ג'ורדן, אם זכור לכם, יוסטון לקחו 2 אליפויות בהנהגתו של אולאג'ואן. אבל אז המערב היה יותר חזק, הניקס של יואינג, אורלנדו של שאק ופני, אינדיאנה של רג'י, דמדומי הפיסטונס ואפילו מיאמי ושרלוט. בקיצור היה יותר עניין והמשחק משך אליו מיליוני צופים ואוהדים. לפיכך, מנהלי הליגה צריכים לבחון מה אפשר לעשות כדי ליצור תחרות יותר גדולה מצד כל המועדונים, בעיקר במזרח.

    1. מה זה חוקים לטובת המזרח??? בשנות ה-90 שהמזרח היה חזק הרבה יותר מהמערב עשו חוקים לטובת המערב… פעם המזרח יותר חזק ופעם המערב. יתכן שהמזרח נראה כמו שהוא נראה בגלל היכולת של לברון (כמו ג'ורדן בזמנו שאף אחד לא באמת חשב שמישהו יכול להוות יריב בדרך לגמר).
      במזרח יש קבוצות מצויינות (עכשיו תבואו עם המספרים והסטטיסטיקות…), בוסטון קבוצה צעירה ומבטיחה, טורונטו עם סגל מצויין לאחר הטריידים של איבקה וטאקר (ולצערי לאורי התחיל לדשדש), וושינגטון עושה רושם מתחילה לממש את הפוטנציל שלה תודות לברוקס שמוציא תא המרב מוול וביל.
      ישנן אחלה קבוצות, ויש גם את מילווקי המסקרנת, אינדיאנה שתלוייה בג'ורג', שיקגו שתמיד שם ואפילו אורלנדו ופילדלפיה הצעירות.

  14. הקליפרס צריכים לקוות שפול נשאר יותר מאשר גריפין. עדיין קשה למצוא בליגה PG עילית ופול הוא עדיין מנהל המשחק הטוב בנמצא.
    לגבי גריפין, עושה רושם שהבחור לא ממש התקדם מאז כל התקוות שתלו בו והא הגיע, אולי, לתקרה שלו. ממפלצת בעמדת ה-PF הוא עדיין שחקן בשורה הראונה, אך עושה רושם שהוא צריך שחקנים אחרים לידו ומתקשה להיות "השחקן" של הפרנצייז, אם מבחינת פציעות (כמה חבל) ואם מבחינת דומיננטיות, שלפחות לדעתי עושה רושם שהוא דורך במקום.

  15. מעניין אותי האם באמת יש קשר בין הזוכה באליפות לבין הקושי בדרך.
    האם יש נתונים על הסיכוי לזכות בסדרת הגמר לפי כמה משחקים הקבוצה עברה בדרך לגמר והפרש הסלים הממוצע או משהו בסגנון?
    אשמח להתייחסות של המומחים באתר, תודה.

    1. איך בכלל תבדיל באמצעות מספר משחקים שהקבוצה שיחקה בדרך לגמר בין הקבוצה ממש טובה אז היא מנצחת סדרות במעט משחקים ובין היא משחקת נגד קבוצות גרועות ויש לה דרך קלה לגמר? (כנל לגבי הפרש ממוצע)

  16. מה שיקרה זה שג"ס יובילו 3-2 על הספרס, ובמשחק 6 דוראנט יכנס לקרב צעקות עם גרין על המגרש והם יפסידו את 7. דוראנט יבין שבעצם הכי כיף עם ראסל, יחזור לעיר אוקלהומה ויקח אליפות ב 2018.

  17. לגבי הפרי אייג'נטס בכללי, נראה לי שאם ג"ס מנקה את הפלייאוף ומשאירה את 4 הגדולים (סומך על דדי), אז נראה מעבר של כוכבים לקבוצות-על + למזרח ששם לפחות ההגעה לגמר הגיונית יותר

  18. לגבי לארי,
    הוא הולך כי הוא היה צריך ללכת.
    ואין כמו לארי כדי להבין את זה ולעזוב בדרכו הנזירית

    לגבי השחקנים החופשיים:
    1. הספרס משתחררים מ- 14 מליון של מאנו ועוד כמה מליונים על דאנקן שנאלצו לשלם העונה.
    אם יהיו חכמים אז:
    א. ייפרדו מפאו – 15
    ב. יטרדו את גרין (+בחירת סיבוב ראשון) – 10 כדי לקבל בחירה גבוהה יותר
    ואם אני ממש מתפרע אז:
    ג. יתלו את הגופייה של פרקר על גג האולם יחד עם מאנו וישלמו לו שנתיים כדי שיפרוש כמו דאנקן – 7.5 לשנה
    ד. ואולי אפילו שווה לטיירד את למרקוס (לדעתי) – 20

    ז"א אומרת שיש להם במינימום קרוב ל- 20 מליון ומקסימום 70 מליון (לא כולל הגדלת תקרת השכר):
    ז"א שהם יכולים:
    א. לשמור את מילס – 10 יספיקו
    ב. להחזיר את ג'ורג' היל (שחקן שמכיר את השיטה, עושה הגנה) – עבור 15 הוא יבוא
    ג. להביא בחירת דראפט גבוהה לצבע
    ד. אפילו יישאר להם כסף להביא את גרייסון, כי אף קבוצה אחרת לא באמת תרצה אותו והוא יתאים רק לספרס.
    ה. עזיבה של פאו או של למרקוס צפאשר אפילו לפנטז על ג'יי ג'יי רדיק

    לגבי רשימת השחקנים החופשיים, צריך למיין אותם ל:
    א. שחקנים מעולים שלא יקחו טבעת כי הם רעל לקבוצה: באטלר, פול ג'ורג', גריפין
    ב. פגי תוקף: CP3, דרק רוז
    ג. אנתוני – על תקן שירביט – למה לא גם וגם

    1. הספרס לא יוותרו על אולדריג'. יכול לשחק PF וגם C ויש לו קליעה מצויינת מחצי משחק ויכולת גב לסל. עדיין אחד ה-PF הטובים בליגה ועושה רושם שנראה שהבין לאן בגיע וחי עם זה במערכת של הספרס.
      גם אלדריג' יודע שהספרס הם הסיכוי הכי טוב שלו לטבעת (כי לג"ס או קליבלנד הוא לא יגיע)

  19. שלום מנחם, אני ילד בן 15 שאוהב ספורט. כדורסל בעיקר אבל גם כדורגל, טניס וקצת פוטבול. אחד מהדברים שגרמו לי לאהוב ספורט היה גילויו של האתר הזה. ייחודו של האתר הזה מאתרי הספורט ה"רגילים" הוא הכתבות האיכותיות שאי אפשר למצוא באף אתר ספורט אחר (הרי עדכונים על תוצאות אפשר למצוא גם באתרים כמו ספורט 5, ONE או וואלה), אך כתבות מחכימות כאלה ופורום תגובות מעשיר וידעני כזה אפשר למצוא רק פה ולא בשום אתר אחר.
    אני בדרך כלל מ"הרוב הדומם" שקורא את הכתבות, נהנה מהן ולרוב לא מגיב. אך כשכתבת במאמר "מחשבות על קריירה של כתיבה" : "ולכן ברור לי שלא יותר מ-15 עד 20 גולשים יקראו אותו בסבלנות מתחילה ועד סוף. למה לא יקראו? כי היום כבר לא כותבים ככה מאמרי ספורט. הצעירים התרגלו יותר מדי לקרוא מה קורה בסמארטפון או ב'וואללה' ולמי יש סבלנות לקרוא מאמר של 3,000 מילה?" לא יכולתי שלא להגיב. מאמריך ומאמרים דומים של צוות האתר הם המאמרים הכי טובים בנמצא בעברית בנושאי הספורט, וזה לא נכון שרק 15-20 גולשים קוראים אותם מתחילתם ועד סופם כי אני מכיר לפחות חמישה (בני נוער כמוני!) ואני בטוח ששמונים התגובות למאמר מעידות על כך יותר טוב ממני.
    לסיכום, אשמח אם תמשיך לכתוב כתבות גם מהצורה הזאת ובעיקר מהצורה הזאת כי עיתונות הספורט בישראל זקוקה למאמרים מהסוג הזה.
    יהב

    1. מצטרף לדבריך.

      תרבות השיח פה היא דוגמא ומופת לשאר האתרים ולשאר חברי העם שלנו. התעודדתי לקרוא את התגובות אתמול בקשר ליום הזיכרון, במיוחד אל מול מה שהצל התחיל אתמול.

  20. יהב, תודה רבה על התגובה היפייפיה והמעדכנת בקשר לצעירים
    הנהדרים,
    נשמח אם מידי פעם מישהו מהרב הדומם, יכתוב תודה ומחמאה
    כראות עיניו,
    זה מחזק ונותן מוטיבציה גבוהה לכותבים האצילים
    לכתוב עוד ועוד, לדעתי יש כאן מהכותבים הטובים בעולם
    כולל המגיבים.
    רק טוב לכם.

  21. מנחם, לגבי פול וגריפין ניתן להבין מדבריך שאם האחד עוזב אז השני יעזוב גם.

    בעקבות מישהו שהגיב כאן לפני שבוע צפיתי בראיון הזה של בייבי דייויס:
    https://www.youtube.com/watch?v=wO9DeSfZDn4

    הבנתי מדבריו שגריפין ופול לא אוהבים אחד את השני, מה שגורם לי לחשוב בדיוק הפוך ממך. שאם גריפין יעזוב, פול ישמח להישאר

  22. פול וגריפין לא אוהבים אחד את השני.

    הבעיה של פול היא שאני לא רואה הרבה אופציות שיכולות להתאים לו. היחידה שמתקרבת זו שיקגו או הכסף הגדול בקליפרס.
    לגריפין יש אינטרס להישאר בלוס אנג'לס, ויכול להיות שזה אפילו יביא אותו ללייקרס ולדעתי הקליפרס יהיו חייבים לנסות לקבל סיין אנד טרייד עבורו, אפילו במחיר של לקבל חוזה רע.

  23. כריס פול יחד עם לברון הם אלה שהתעקשו ב CBA על חוזה מקס אקסטרא לשחקנים עם יכולת מסוימת וגיל מסוים בשביל עצמם.
    אם מישהו חושב שכריס פול יוותר על חוזה ה 205 מליון דולר שהוא עצמו הכניס את הסעיף הזה ל CBA צריך לשלוח אותו לבית המשוגעים הקרוב למקום מגוריו.

    כריס פול חותם מחדש בקליפרס בשניה הראשונה שזה אפשרי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט