אירועי דיומא – 28.04.2017 / דוד "פאקו" סעדה


כדורגל:

בונדסליגה – מחזור 21:

21:30-באייר לברקוזן-שאלקה 04. שתי קבוצות מדשדשות בשולי הטבלה, שהעונה של שתיהן די נגמרה (לרבות זו האירופית של שאלקה, עם ההדחה מהליגה האירופית). בתרחיש מסויים הן עלולות למצוא עצמן קרוב למקום המוביל למבחנים, כך שנקודות יכולות בכל זאת להועיל להן.

ליגה צרפתית – מחזור 35:

21:45-אנז'ה-ליון (פריצות בספורט +5). אנז'ה הקטנה עשתה היסטוריה כאשר העפילה השבוע לגמר הגביע הצרפתי. בליגה לעומת זאת כבר אין לה הרבה על מה לשחק. אצל ליון יש הרבה על מה לשחק – היא במקום החמישי במאבק צמוד מאד מול בורדו ומארסיי על המקום הרביעי המוליך לליגה האירופית. לאחר ההפסד מול מונאקו היא חייבת נקודות, וקרוב לוודאי שגם תשיגן.

סרייה A – מחזור 34:

21:45-אטאלנטה-יובנטוס (ספורט +5). האלופה יובנטוס צפוייה להגן על תוארה, כאשר חמישה מחזורים לסיום היא אוחזת בפער 8 נקודות על המקום השני. אטאלנטה שבמקום החמישי נמצאת במאבק עם כמה קבוצות על הכרטיסים לליגה האירופית, אך רוב הסיכויים שלא מהמשחק הזה היא תשיג את הנקודות הנדרשות לכך.

לה ליגה – מחזור 35:

21:45-ויאריאל-ספורטינג חיחון (ONE). הניצחון המפתיע של ויאריאל על אתלטיקו במחזור האחרון שם אותה בעמדה טובה מאד לתפוס מקום בליגה האירופית בעונה הבאה. היא עדיין במאבק עיקש מול בילבאו וסוסיאדד על מקומות אלו, וזקוקה לנקודות. היא כנראה תשיג אותן על אף שהקבוצה שמולה נואשת לנקודות אף יותר – היא בדיוק במרחק 3 נקודות מתחת לקו האדום.

כדורסל:

יורוליג – רבע הגמר (משחק 4) / רועי ויינברג:

19:30-דארושפקה-ריאל מדריד (ספורט 5). דרושפקה עם הגב לקיר. ריאל ניצחה בגדול במשחק השלישי ולקחה מחדש את הביתיות, והערב יש לה הזדמנות להדיח את הטורקים במרשם הביתי. המשחק הקבוצתי של מדריד בלט מאוד במשחק השלישי בפרט כשג'ייסי קארול, מומחה השלשות, חם עם 5 מ-8 מחוץ לקשת. הם מוסרים המון אסיסטים ומעניין לראות מה בלאט הכין כדי לנסות להאט את המשחק הקבוצתי שלהם הערב, כי אם הוא לא יצליח הם לא יגיעו רחוק ביורוליג השנה.

21:15-אנאדולו אפס-אולימפיאקוס פיראוס (ספורט 5). אחרי ניצחון קטן-גדול, לאיסטנבול יש הזדמנות לנצח את הסדרה הערב. בשני הניצחונות שלהם הם הצליחו לכפות משחק איטי על אולימפיאקוס ועד עכשיו זה עבד לא רע. מפתח מעניין יהיה הריבאונד, תחום שבו אולימפיאקוס שלטה יחסית בשלושת המשחקים הראשונים למרות המאמצים של בראיינט דאנסטון במשחק השלישי שהביאו לקבוצתו, אפס, את הניצחון.

ליגת העל בכדורסל – מחזור 29:

15:30-מכבי חיפה-הפועל חולון (ספורט 5). חולון כבר אחזה בפסגת הטבלה לזמן קצר, אך שני ההפסדים הצמודים לאילת וירושלים הורידו אותו למקום השלישי. חיפה הלא יציבה קיבלה את משחק ההתאוששות האולטימטיבי במחזור הקודם – בחוץ מול מכבי ת"א, וניצלה אותו יפה כדי להביס את אלופת העבר. הירוקים התחדשו השבוע בתוספת של שני שחקנים לסגל – אנטו שוטבין וראשון פרימן (שניהם ידועים למדי במחוזותינו).

 

טניס:

ברצלונה (500) – רבע הגמר

13:30-דומיניק ת'ים (4)-יואיצ'י סוגיטה

14:50-אנדי מארי (1)-אלברט ראמוס וינולאס (10)

16:10-היאון צ'ונג-רפאל נדאל (3)

17:30-קארן חצ'אנוב-הראסיו זבאלוס

 

סנוקר:

אליפות העולם – חצי הגמר

אתמול החל שלב חצי הגמר. במפגש בין מארק סלבי לדינג ז'ונווי, היה זה הסיני שהפגין את הסנוקר העדיף מבין השניים כדי להוביל 5:3 בסוף הסשן. במשחק השני בין ג'ון היגינס לבארי הוקינס, היגינס פתח בסערה את המפגש וכבר עלה ליתרון 4:0, אך בחלקו השני אפשר להוקינס לצמצם את היתרון ל-5:3. שני המשחקים יתחדשו היום. שידורים ביורוספורט. משחקי היום:

12:00-מארק סלבי-דינג ז'ונווי

16:30-ג'ון היגינס-בארי הוקינס

21:00-מארק סלבי-דינג ז'ונווי

 

אופניים:

הטור של רומנדי – קטע 3

בקטע 2 המושלג של אתמול זכה סטפן קונג שהיה בבריחה לפני אנדריי גריבקו. אותו גריבקו אגב צפוי לרצות השעייה של 45 יום מייד לאחר המירוץ, בעקבות המהלומות ששלח אל פרצופו של מרסל קיטל בטור של דובאי. תמונת ההובלה הכללית לא השתנתה, והאיטלקי פאביו פלינה ממשיך להוביל בדירוג הכללי, לפני מקסימיליאן שוורצמן (8+), חזוס הראדה (8+), פרימוז רוגליץ' (9+) ויון איזאגיר (12+).

קטע 3 של היום הוא עוד קטע בעל תוואי גבעי בן 187 ק"מ, עם ארבע פסגות בדרגה 3, אלא שסיומו השטוח ודאי יתאים עוד פחות מקודמו למטפסים – עוד הזדמנות מצויינת לקבוצת בריחה. שידור ביורוספורט 2 החל מ-17:00 (אפשר לראות כאן).

 

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. תודה פאקן.
    בכדורסל חיפה צריכה ניצחון כי קבוצות טופ 8 שמתחתיה ניצחו …הפסד והיא יורדת למקומות 6-8 רק 2 משחקים יותר מהפועל תל אביב כשהיא עוד צריכה לפגוש במחזור הסיום בקבוצה של הדר.
    ניצחון סוגר מעשית את הפינה של הפליאוף ומאפשר התקדמות ב המאבק הדירוג
    ביורוליג יהיה משחקי אש דרושאפקה של בלאט עם הגב אל הקיר לא בפעם הראשונה העונה כשהיא מוכיחה פעם אחר פעם אופי חזק מאד …אם תרצו אופי בלאטי והיא תרצה להמשיך את העונה. אך במשחק המרכזי יהיה בין אפס לאולימםיקוס.
    אפס מוליכה 1-2 וקרובה מאד להגיע לפיינל פור לאחר 17 שנה אז עשתה. זאת במסגרת הסופרליג שנה קודם היא העפילה לפיינל פור הראשון שלה .בשני המקרים היא הדוחה בחצי על ידי פאו.
    אך חזון למועד כי ספינוליס והחברים לא מתכוונים לוותר ויהיה לוהט.

    עוד נציין .
    משחק שלישי הפליאוף הלאומית כרגע 2 הסדרות ב 1-1 הטוב מחמש.
    (כפ"ס -ב"ש …ואני חושב שגם נס ציונה הוד השרון היום ).

    כמו כן המשחק המכריע בחצי גמר כדוריד בו מכבי ראשון לרמה"ש על הזכות להתמודד מול מכבי תל אביב החזקה והבלתי מנוצחת בגמר.

    גם בלאומית כדורגל מחזור משחקים מלא.
    התחתית שם בוערת לגמרי.
    בצמרת במשחק המרכזי עכו -הפועל רמת גן.
    ניצחון עכואי סוגר את הסיפור רק ניצחון רמת גני ישאיר אותה בתמונה כשיוריד את הפער ל 3 הפרש.
    נתניה מצידה תעלה ליגה סופית אם תנצח היום.
    כל מה שציינתי ישודר בערוצי הספורט השונים .
    בערוצים 55-58 .
    אם איני טועה .
    הכדורגל בערוץ 58.
    חיפה -חולון 55.
    כדוריד 56.
    לאומית סל איני יודע אך נראה לי שישודר ( 57 ? ).

    1. תגיד לחתול שאני לא מסכים. בקבוצת בריחה משתתפים רוכבים ללא סיכוי לניצחון במירוץ. רוגליץ׳ הוא אחד המועמדים היותר חזקים לזכייה אם יצליח לשרוד את הטיפוס הקשה מחר. זה כי הוא שען מצויין והקטע האחרון הוא קטע נג"ש. הפלוטון פשוט לא ייתן לו לברוח.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט