קמבאק ענק של קליבלנד על הגב של ערב בלתי נתפס של לברון, טורונטו התפרקה לחלוטין מול מילווקי, והספרס נעלמו מחצית השניה מול הגריזליס בעוד ערב מרתק של כדורסל פליאוף ב-NBA, אז בואו ניגש לאקשן!
אינדיאנה פייסרס 114 (0) – קליבלנד קאבלירס 119 (3)
תם הטקס, ובסופו ניתן להכריז על אינדיאנה כפרייארית הגדולה של פליאוף 2017 עד כה, לאחר שהחטיאה סל ניצחון פוטנציאלי במשחק מספר 1 והחזיקה את קליבלנד קרוב כדי להפסיד במשחק הצמוד את משחק מספר 2, הלילה היה שיא השיאים.
המחצית הראשונה הייתה כולה אינדיאנה, הפייסרס הגיעו עם הרבה יותר אנרגיות ושלטו בריבאונד (40-52), כשפול ג'ורג' עושה הכל כולל הכל כדי לנצח, ובמחצית הפיגור של קליבלנד עמד על 25 נקודות, אבל על גבו של לברון קליבלנד החלה לחזור במחצית השניה. ריצת 4-17 צמצמו ל-17, והפייסרס פשוט קרסו. 5 דקות לסיום שלשה של ג'ורג' החזירה את הפייסרס ליתרון אחרי שקליבלנד כבר עלתה ליתרון, אבל זאת הייתה הפעם האחרונה שהפייסרס הובילו במשחק.
כמה נקודות ציון על המשחק הזה – לברון עבר את קובי בריאנט ועלה למקום ה-3 בנקודות בפליאוף, והשווה שיא NBA עם 20 נצחונות רצופים בסיבוב הראשון של הפליאוף. קליבלנד שברה את שיא הנצחון אחרי הפיגור הגדול ביותר במחצית שעמד על 21 והחזיק מעמד מאז 48.
פול ג'ורג' סיים ערב אפי עם 36 9 אסיסטים ו-15 ריבאונדים, אבל היה חלש מהשדה עם 10 מ-28. טיג הוסיף 15, סטיבנסון סיים עם 13, ויאנג נתן דאבל דאבל של 11 ו-10. בצד השני זה היה כמובן הערב של לברון עם טריפל דאבל מטורף של 41 12 אסיסטים ו-13 ריבאונדים, כש-5 שחקנים מוסיפים 12 נקודות או יותר – לאב, ארווינג, ג'יי אר סמית' שחזרתו הייתה משמעותית ביותר, צ'נינג פריי ודרון ויליאמס.
מילווקי באקס 104 (2) – טורונטו רפטורס 77 (1)
וואו איזו התפרקות של טורונטו, וזה לא היה רבע מסוים, זה היה כל הערב.
ברבע הראשון המסויט שלהם, הרפטורס קלעו רק 12 נקודות וב-3 הרבעים הראשונים לא הצליחו לקלוע יותר מ-20. דיברנו על זה לפני המשחק שמילווקי לא שווה יותר מ-100 נקודות, וגם הערב הם קלעו בסביבות האלה, אבל ההתקפה של טורונטו הייתה בהלם תרבות, ואפשרה למילווקי לשמור על יתרון הביתיות בסדרה הזאת.
דיברנו על זה לפני הפליאוף, אבל אני לא בטוח שמישהו הבין עד כמה האתלטיות והגודל של השחקנים של מילווקי, והגיוון שלה מאפשרים לה להקשות בהגנה על הקו האחורי של יריבות, הרפטורס נראו פשוט הלומים ברבע הראשון ולא התאוששו עד סוף המשחק כאשר הם קולעים 33% מחרידים מהשדה בעוד מילווקי מניעה את הכדור בקלילות ל-52% מהשדה ומשלוש על המשחק כולו.
הפעם זה היה תורו של דרוזן לקפוא כשהוא קולע 0 מ-8 למשחק עם 8 נקודות בלבד ב-31 דקות, כשגם לאורי לא נהנה מערב מרשים עם 13 נקודות בלבד. בצד השני כריס מידלטון הוביל את הבאקס עם 20 2 חטיפות ו-7 ריבאונדים. הפריק הוסיף 19 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים 2 חסימות ו-2 חטיפות. אוהב את השורה הסטטיסטית הזאת. מונרו שוב היה נפלא מהספסל עם 16, וביזלי הוסיף 13 עבור מילווקי שעולה ליתרון ותחפש להגדיל אותו במשחק מספר 4 שייערך גם כן בברדלי סנטר.
ממפיס גריזליס 105 (1) – סן אנטוניו ספרס 94 (2)
הסדרה מתעוררת לחיים במפתיע בממפיס הלילה, כאשר ממפיס מנצחת את סן אנטוניו שסבלה מרבע שלישי חלש ונטול אנרגיות שבעקבותיו פופוביץ' שיחק את מרבית הרבע הרביעי עם המחליפים, כדי לתת מנוחה לכוכבים לקראת משחק מספר 4 בו הוא ישאף להכריע את הסדרה בפועל. התוצאה הסופית מעט משקרת כאן כשסן אנטוניו צמצמה את הפער ברבע הרביעי אבל זה כבר היה עמוק בגרבג'.
סן אנטוניו הובילה בכל הרבע הראשון בהפרשים קטנים, כאשר ברבע השני מתחלפת המגמה וממפיס עלתה ליתרון קטן, ובסוף הרבע הספרס ירדו בפיגור של 4. שום דבר לא הכין אותנו למה שקרה ברבע השלישי, שבו הספרס נתקעו על 17 בעוד ממפיס רצה ל-31 נקודות והכריעה את המשחק. הרבע נפתח עם 2 של רנדולף ושלשה של גאסול ששלטו במשחק, והפתיחה הזאת היוותה את נקודת הפתיחה לריצה של ממפיס.
משחק נטול טעויות של ממפיס בהתקפה עם 5 איבודים בלבד מול 12 של סן אנטוניו איזנו את היתרון של סן אנטוניו בריבאונד (33-42), אבל אל תסיקו מכך שהספרס שלטו בצבע ההיפך הוא הנכון. רנדולף וגאסול נצלו פעם אחר פעם את הרכות של לי ופאו גאסול בצבע של הספרס כדי להשיג פעם אחר פעם את הנקודות ולהגדיל את הפער.
אבל אולי הנקודה הכי מכריעה במשחק הזה הייתה שטוני פרקר היה נון פקטור. ב-19 דקות הוא לא קלע אף לא נקודה אחת והכריח את פופוביץ' לשחק עם פטי מילס שדווקא היה טוב עם 11 באחוזים טובים אבל פרקר עושה דברים שמילס לא, ובלי זה לספרס קשה לנצח. לאונרד היה פושר גם כן עם 18 בלבד, אלדרידג' הוסיף 16 ואנדרסון עם 15 משלו אבל בערב שבו ג'ינובילי ופרקר לא קולעים לספרס קשה לנצח.
בצד השני רנדולף וגאסול היו מופת של יעילות עם 21 כל אחד במעל 50% מהשדה, אבל קונלי הוביל את ממפיס עם 24 ו-8 אסיסטים, כאשר הקבוצה מקבלת תרומה משורה של שחקני משנה מפתיעים, כמו אניס שקלע 12, סלדן שתרם 10 וג'מייקל גרין שהוסיף 8.
וזה נכתב לפני המשחק:
יום חמישי הגדול הראשון של פלייאוף 2017 הגיע, בואו נקדם את בואו בשיר!
*אם לא ראיתם עדיין את הגרסה החדשה של היפה והחיה, רוצו, הוא סרט קסום, יש לכם עד 2 בבוקר.
בהחלט, התרווחו, תרגישו בנוח ובואו להיות האורחים של הופס, ושל הליגה הטובה בעולם בליג פאס, בסטרים, בערוץ הספורט, בבלוג החי, בפייסבוק או בכל מקום אחר שתבחרו, אין יותר טוב מזה!
והלילה, שתי קבוצות ינסו להישאר בחיים מול אריות הקונפרנסים שלהן כשממפיס ואינדיאנה יארחו את הספרס ואת קליבלנד בהתאמה, בעוד רפטורס ינסו להמשיך את ההתאוששות ולהחזיר לעצמם את הביתיות מול מילווקי ויקיר המדור הפריקקקקקקקקקקקקקקק.
אז בואו ניגש לאקשן!
אינדיאנה פייסרס (0) – קליבלנד קאבלירס (2) 2:00:
בפרקים הקודמים:
שני המשחקים הלכו קרוב, אבל לא היה סיגר מבחינתה של אינדיאנה, כאשר קליבלנד השיגה את הנצחונות הודות למהלך מטופש של אינדיאנה בסיום משחק 1, ויכולת עילאית של הטריו שלה במשחק השני. התוצאה היא שקליבלנד נוסעת לאינדיאנה ביתרון נוח ובידיעה שנצחון הלילה כמעט ויבטיח להם סדרה קצרה ומנוחה ארוכה לקראת הסיבוב השני, מנוחה שלפי היכולת של קליבלנד בסיום העונה הסדירה היא בהחלט זקוקה לה.
כפי הנראה כרגע הקלפים נראים כמסתדרים לקליבלנד באופן מושלם, במקום לקבל את שיקאגו נגדה היא הפסידה 4 פעמים בעונה הסדירה, ושכרגע טוחנת את בוסטון לחתיכות, היא מצאה את עצמה מול אינדיאנה איתה היא מסתדרת טוב יותר נכון לעכשיו, ושתצטרך לעשות הכל כדי לשנות את המומנטום של הסדרה, ואם זה לא מספיק הרי שתיים שסומנו כיריבות משמעותיות – בוסטון וטורונטו מסתבכות בסדרות שלהן.
מאפייני הסדרה עד כה:
סקור גבוה: ההגנה של קליבלנד ממשיכה לא להרשים והיא מאפשרת לאינדיאנה לא פחות מ-109.5 נקודות למשחק, ה-5 מבין כל קבוצות הפליאוף וזוהי הסדרה עם הסקור הגבוה ביותר בפליאוף עד כה. זה יכול להיות אות אזהרה לקליבלנד הן עבור המעבר של הסדרה לאינדיאנה, כאשר בהחלט יתכן שקליבלנד תתקשה להחזיק את האחוזים שהחזיקה בבית גם בחוץ (41% מהשלוש, 54% מהשדה) ובוודאי להמשך הפליאוף. עוד סיבה ברורה לכך היא היעדר הרתעה בצבע (שתי הקבוצות חוסמות 2 חסימות למשחק, הכי מעט בפליאוף) ומיעוט עבירות מצידה של קליבלנד (17.5 שני הכי נמוך בפליאוף).
ביג 3 על סטרואידים: מתוך 20 הקלעים הבולטים בפליאוף הזה עד כה, לקליבלנד יש שלושה. קיירי ארבינג מפליא 30 נקודות למשחק, לברון עם 28.5 משלו וגם 8 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, וקווין לאב מוסיף 22 וגם 7.5 ריבאונדים. כל עוד השלישיה ממשיכה ביכולת הזאת, היא יכולה להחביא את חוסר העומק של הקאבס.
חזרתו של לאנס סטיבנסון: אולי ההפתעה הגדולה של הסדרה היא חזרתו של לאנס סטיבנסון אחרי עונות קשות מאז שעזב את אינדיאנה, הוא הקלע השני בטיבו בפייסרס ותורם 14.5 נקודות למשחק לצד הגנה קשוחה, שמסייעת לפייסרס לשמור על משחקים קרובים יחסית.
מפתחות אינדיאנה:
פול ג'ורג': אין מה לעשות, בסופו של דבר אינדיאנה תלך רחוק ככל שגו'רג' יקח אותה, האחוזים שלו עד כה פשוט מדהימים. הוא קולע 30.5 למשחק, ב-56% מהשלוש (!!) אם ימשיך ביכולת הזאת בבית, הוא יתן לקבוצה שלו סיכוי.
לעצור את ארבינג: לא ברור מה אינדיאנה מתכננת בהגנה אבל המפתח שלה חייב להיות לעצור את ארווינג ולתת לאחרים לנצח אותה. אין הרבה מה לעשות עם לברון הוא ישיג את הנקודות שלו כך או אחרת אבל אם הם יצליחו להקשות על קיירי, אז יותר מהעומס יפול על לאב ואופיו הפריך, או גרוע יותר מבחינתה של קליבלנד על הצוות המסייע שלה שמתקשה בחודשים האחרונים. כאשר ג'יי אר סמית' בספק רב זה הזמן להפעיל לחץ על הקו האחורי של קליבלנד.
מפתחות קליבלנד:
הגנה: קליבלנד חייבת להתחיל לעשות הגנה, לא רק עבור הסדרה הזאת אלא גם עבור המשך הדרך שלה, והביטחון שלה ביכולתה לעצור קבוצות טובות. היא חייבת לעשות מאמץ להחזיק את אינדיאנה מתחת ל-100 נקודות ואז הסיכויים שלה לנצח יעלו בצורה משמעותית.
עונשין: אז נכון שבפליאוף הלחץ עולה, אבל קליבלנד היא הקבוצה שקולעת שניה הכי גרועה מהקו בפליאוף הזה (68%), והיא חייבת להשתפר בפרמטר הזה.
הימור:
קליבלנד, צמוד, אבל קליבלנד.
מילווקי באקס (1) – טורונטו רפטורס (1) 3:00:
בפרקים הקודמים:
שני המשחקים הראשונים היו מלהיבים בתחושה שהם נתנו שהכל יכול לקרות בכל משחק בסדרה הזאת. המשחק הראשון היה צמוד במשך 3 רבעים כשטורונטו שולטת בריבאונד אבל קולעת קטסטרופה, וברבע הרביעי באה הריצה של מילווקי על גבו של הפריק שהוביל את מילווקי לנצחון ולגניבת הביתיות. במשחק השני מילווקי הייתה קרובה לקמבאק אחרי שכבר פגרה בפער גדול ברבע הרביעי, אבל החזרה של הדואו של טורונטו לכושרם הרגיל אפשרה לטורונטו לנצח את המשחק.
מאפייני הסדרה עד כה:
הבאקס נעולים על הרפטורס: הבאקס משחקים עד כה סדרה כמעט נטולת טעויות, וכך הם ממצים את הכישרון החסר שלהם לעמדת יתרון בסדרה. הבאקס לא זורקים זריקות רעות ועומדים על 44% מהשדה ומהשלוש כאחד, הם שומרים נפלא על הכדור (8.5 איבודים, הכי מעט בפליאוף), לא מהמרים בהגנה (5.5 חטיפות בלבד, 4.5 חסימות למרות הפריק) וקולעים מהעונשים השני הכי טוב בפליאוף (85.3%)
הפריק הופך לסופרסטאר: בלי מרכאות, בלי סימני שאלה, ובלי דיבור על פוטנציאל, הפריק הוא האלפא דוג של מילווקי, והוא הופך לסופרסטאר בליגה הזאת לנגד עינינו באותו אופן שקוואי הפך לסופרסטאר לנגד עינינו באליפות של הספרס. הוא העשירי בנקודות בפליאוף (26 למשחק), ב-52% מהשדה, עם 11.5 ריבאונדים למשחק, ואי אפשר לחכות לראות לאן הוא ימשיך ויתפתח בהמשך.
מפתחות מילווקי:
סקור נמוך:
מילווקי עמדה בשני המשחקים על אזור ה-100 נקודות, זה לא מפתיע ואני לא חושב שהיא שווה הרבה יותר מול טורונטו, המשמעות היא שהיא חייבת לחזק את ההגנה שלה בחזרה, אם היא תחזיק את טורונטו מתחת ל-100, בוודאי בבית, סיכוייה לנצח ולשמור על הביתיות שהשיגה בעמל רב בערבות קנדה יעלו פלאים.
ג'יאניס:
אין מה לעשות, בהיעדר ג'בארי פרקר, מילווקי היא קבוצה של ג'יאניס וחבורה של שחקנים משלימים טובים יותר או טובים פחות. כשהוא שיחק היטב לפתע ט'ון מייקר נראה כצעיר מבטיח, ברוגדון נראה כגניבת השנה, ומידלטון נראה כגארד מהעלית. כשהוא לא, ובמשחק השני הוא לא היה בשיאו, מילווקי נראת כמו הבינוניות שמאפיינת אותם כבר עשורים. אם אתם מחפשים מספר אצבע, 50% מהשדה הוא מספר אצבע לא רע.
מפתחות טורונטו:
קייל לאורי:
ההבדל בין משחק 1 למשחק 2 היה קייל לאורי. בעוד במשחק הראשון הוא היה קטסטרופה, במשחק השני הוא חזר לעצמו קלע 22 באחוזים טובים ואיפשר לטורונטו להגיע לסקור שהיא צריכה כדי לנצח. דרוזן יתן את מה שהוא יתן, אבל לטורונטו אין מספיק כוח אש בלי לאורי אפילו מול מילווקי, והיא תצטרך אותו הלילה.
קליעה מבחוץ:
עוד הבדל בולט בין המשחקים היה הקליעה של טורונטו מבחוץ, שבוודאי קשורה גם לסעיף הקודם. אם היא תצליח לעבור את ה-40% מחוץ לקשת, סיכוייה להגיע לסקור שהיא צריכה גבוהים וכך גם סיכויי הניצחון שלה. יש לה את הכלים לעשות זאת היא רק צריכה לשחק עליהם נכון, ולקוות שלאורי לא יתפוס עוד ערב קר.
הימור: נלך עם הלב, מילווקי ב-10.
והשיר מוקדם לפריק.
ממפיס גריזליס (0) – סן אנטוניו ספרס (2) 4:30:
בפרקים הקודמים:
בהיעדר טוני אלן, הספרס אפילו לא מתקשים. בעוד במשחק הראשון הספרס אפשרו לממפיס להוביל עד אמצע הרבע השני, כשמארק גאסול טוחן את אחיו בצבע ומשיג לא פחות מ-32 נקודות, במחצית השניה הספרס הבהירו מי כאן הקונטנדרית, ועם 32 נקודות של קוואי באחוזים נהדרים מהשדה ובעיקר עם הגנה חונקת ושליטה בריבאונד הם שלחו את ממפיס לחפש דרכים אחרות לנצח אותם.
במשחק השני אפילו זה לא היה. ממפיס התקרבה בתחילת הרביעי אחרי שהספרס הובילו לאורך כל המשחק, בעיקר כי הקליעה משלוש של סן אנטוניו לא הייתה מכוונת עד הסוף, אבל הספרס נתנו את הפוש שהם היו צריכים כדי לשמור על הביתיות, וממפיס יצטרכו יכולת מושלמת של הכלים שיש להם על מנת לשמור על סיכוי במשחק מספר 3 ולא ללכת לסוויפ שרבים (כולל הח"מ) מצפים לו.
מאפייני הסדרה עד כה:
קוואי מתמקם כאלפא אחרי לברון:
ובכן זה היה דיי צפוי כשהתברר שטוני אלן לא ישחק, אבל לממפיס אין שום תשובה לקוואי והוא פשוט משתלט על העסק. עם 34.5 נקודות למשחק ב-36 דקות הוא הקלע השלישי בפליאוף הזה אחרי ווסטברוק והארדן, והוא עושה את זה נטו מחצי מרחק ומהצבע (קולע 0.5 שלשות למשחק) ומוסיף 7 ריבאונדים למשחק.
ממפיס לא מסוגלת להגן על הספרס:
אבל זה לא רק קוואי, ממפיס פשוט לא מסוגלת לשמור על הספרס בשום פרמטר. הספרס מנצחים בקלות בקצב משחק יחסית איטי כי הם יעילים בצורה מובהקת. עם 50.4% מהשדה ו-45% משלוש, ועל אף שהם מוסרים הכי מעט אסיסטים בפליאוף הזה עד כה, הספרס נראים כמו מוטציה מחרידה שמשלבת את ההגנה של קבוצת שנות ה-90 והנעת הכדור מסביב לקשת ה-3 של השנים האחרונות, אומנם זה מול ממפיס שכאמור לא מסוגלת להגן על הספרס (מקום 3 הכי מעט חסימות בפליאוף) אבל זה בכל זאת נעים לראות (אם אתם לא אוהדי ממפיס זאת אומרת).
הספרס משתלטים על המשחק גם בצבע:
בדיבור על הסדרה לפני הפליאוף, התחושה הייתה שאם ממפיס יכולה לעשות כאן משהו, זה יהיה הודות להשתלטות על הצבע כאשר גאסול פשוט יבריח את אחיו ואת אולדרידג' מהצבע, ובכן, זה לא ממש קרה, ואין סיבה להיות מופתעים. אבל העובדה שהספרס מחזיקים ביתרון כל כך ברור בריבאונד (40.5-35) הופכת את הסדרה הזאת ללא פייט בשני המשחקים הראשונים.
מפתחות ממפיס:
הגבלת אחוזי הקליעה: הספרס קולעים הכי טוב משלוש בפליאוף הזה. ממפיס לא יכולה לאפשר את זה, היא חייבת להכריח את המשחק לצבע שם יש לה פייט, אם גרין ופרקר ימשיכו לקלוע בכזאת קלות ממפיס לא תצליח אפילו להישאר במשחק מספיק זמן כדי להרגיש שהיה לה סיכוי.
ריבאונד: כדי שאנדרדוג ינצח הוא חייב להיות הרבה יותר אינטנסיבי מהפייבוריט, ממפיס עם רנדולף וגאסול לא יכולה להידרס ככה בצבע על ידי הספרס, זאת נקודה שהם יהיו חייבים לשפר בבית, ויש סיכוי לא רע שההתלהבות של החזרה לממפיס תאפשר לגבוהים שלה וגם לפורוורדים האתלטים שלה את המוטיבציה כדי להשתלט על הריבאונד ולתת לקבוצה את ה"עוד כמה כדורים" שהיא צריכה.
מפתחות ספרס:
שמירה על הכדור:
נקודה מפתיעה במידת מה, אבל הספרס לא שומרים טוב על הכדור בסדרה הזאת, הם במקום ה-7 באיבודים, עם 13 איבודים למשחק (בעוד ממפיס מאבדת 9.5 אגב), קוואי מאבד 3 למשחק, וזה יותר מדי, שיפור בנקודה הזאת יהפוך את הקרב לקל יותר, ולו בגלל שלממפיס אין ממש מה למכור בהתקפה מסודרת מול הספרס.
פרקר-מילס:
בשקט בשקט פרקר מחזיר את השעון אחורנית והוא עושה זאת הרבה הודות לגאונות של פופוביץ' והתמיכה של מילס. פרקר קולע 16.5 למשחק (מקום 28 בפליאוף) באחוזים מופלאים, והוא עושה זאת ב-23 דקות בלבד ולמעשה, זאת הסיבה שהוא עושה זאת. יש כאן שתי נקודות שמקופלות באחת. הראשונה היא היכולת של פרקר ותרומתו ההתקפית שמחייבת תשומת לב לקו האחורי ושמחררת את גרין, קוואי והגבוהים לעשות את מה שהם יודעים (באופן מעניין התפוקה הזאת לא מתכתבת עם תרומה באסיסטים, 1.5 למשחק בלבד), השניה היא שמילס צריך להיות מסוגל להישאר על המשחק 20 דקות במשחק בלי שהקבוצה השניה תגרש אותו במקלות ואבנים, בינתיים זה עובד, נראה איך זה ילך בממפיס.
הימור: הספרס ב-15.
אחד העם
20 אפר 2017 12:27:57יאללללללללללה ספרס
סומסום
20 אפר 2017 13:03:55תודה רבה, מעולה.
בתחושה לא מנומקת מדי, וגם מתוך רצון – ניצחון לפייסרס ובפור.
וזה יהיה גם לצערי הערב של טורונטו, משוחררת מהלחץ. חבל כי אני רוצה גם שם סדרה ארוכה.
כזה אני – שילמתי לליג פאס, רוצה כמה שיותר.
אלי לס
20 אפר 2017 13:34:03למה משוחררת מהלחץ?
ממש לא. חייבת ניצחון חוץ.
ברבור שחור
20 אפר 2017 13:08:04משחק עם סקור נמוך והספרס בשיניים (הדובים יבואו רעבים)
קליבלנד בקלות
טורונטו בקלות
ברבור לבן
20 אפר 2017 13:27:07אלעק טורונטו בקלות…. הובסו בבית במשחק הראשון. ניצחו בשיניים במשחק השני… ובמשך העונה, הם היו קבוצת חוץ בינונית ומטה (ופירגנתי).
גם אם הם ינצחו (והם לא), בקלות בוודאי זה לא יהיה.
ברבור שחור
20 אפר 2017 14:39:24לאורי חזר לעניינים יחביבי… הסיפור של מילווקי גמור
ברבור לבן
20 אפר 2017 17:09:40לאורי היה חושך במשחק הראשון.
נתן משחק טוב במשחק השני… אבל אל תשכח, הם ניצחו ב-6 הפרש בלבד במשחק השני – בבית!
בחוץ הם משחקים פחות טוב… ומילווקי עם הקהל שלה והביתיות, ישחקו אפילו טיפה יותר טוב.
מה המסקנה? "ניצחון קל" זה בוודאי לא יהיה. אני צופה הפסד לטורנטו.
עובר אורח
20 אפר 2017 17:59:22אתם באמת שני אנשים שונים עם ניקים שממש מתאימים לזה שתתוכחו, או שמדובר בויכוח של פיצול אישיות של אותו בן אדם?
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2017 18:13:521000+ 🙂
גיא
20 אפר 2017 20:25:04דורש שלום בית באגם הברבורים
אבי
21 אפר 2017 09:20:12חחחח למען האמת זה אני… הוא קרא לעצמו ברבור שחור, אז עניתי לו כברבור לבן.
אז ניצחון "קל" לא היה לטורונטו. בדיוק כמו שרשמתי… אבל ניצחון קליל לבאקס, היה גם היה.
הרמזים היו מאוד ברורים במשחקים 1 (שהביסו את הראפטורס בחוץ) ובמשחק השני שטורונטו מעט איזנו את עצמם.. ניצחו בקושי. זה סימן את הבאות.
מילווקי עוברת את הסדרה הזו בשלום.
Berch
20 אפר 2017 13:33:18תודה על הפרוויו….
יוסי
20 אפר 2017 13:37:18אינדיאנה
מילווקי
ספרס
דה שוט
20 אפר 2017 13:47:23הקאבס יחטיפו לאינדיאנים
טורונטו תעמיד את הצבאים המקפצים במקומם
הדובים יבעטו לדורבנות בישבן
צביקה
20 אפר 2017 13:55:01אינדי – זה חובה שלהם. והם יודעים את זה. (האמת גם הקאבס יודעים ויבואו כדי לסגור עניין. יהיה משחק אדיר לדעתי). אבל ללא התעלות של טרנר אין להם סיכוי. הוא המפתח, והוא זה שהושפל על ידי TT בשני המשחקים בקליבלנד. אם הוא לא יוצא מזה, זה אבוד. אני מאמין שהוא יצא.
מילווקי – כי אני מאמין שקיד יהיה חכם כדי לעשות התאמות. וקייסי לגמרי תלוי ביכולת האישית של לאורי ודרוזן.
ממפיס – למרות הכל. על הנייר, כמו שאמרת, אין לממפיס סיכוי. אבל פריזדייל הכין אותנו למשחק מלחמה סופר אגרסיבי, ולהוציא את המקסימום האפשרי משיפוט ביתי. יש סיכוי לדבר הזה להצליח, למשחק אחד, היום. כנראה לא מעבר לזה.
amitlahev
20 אפר 2017 14:37:58מצוין.
אני מהמר על אינדיאנה, מילווקי והספרס במשחקים צמודים.
פליימיקר
20 אפר 2017 14:51:40אינדיאנה לוקחת את המשחק היום…
השיפוט יהיה יותר שוויוני (לעומת המשחקים הראשונים עם שיפוט מובהק לקאבס)
האנרגיות של הביתיות
ודבר נוסף אינדיאנה לא נופלת מהקאבס בהרבה
דובי גל
20 אפר 2017 14:57:33היא נופלת בהרבה וגן המאמן שלה פחות טוב
פליימיקר
20 אפר 2017 17:34:03לא יודע עם פחות טוב אבל בהחלט לא משהו
אוהד ס"א
20 אפר 2017 16:48:48קבוצה שבונה על סטיבנסון לא תגיע רחוק.
גם ג'ורג' מתגלה שוב כעילוי מבחינת כדורסל, אבל עם בעיית מנהיגות קשה.
גם השנה לארי יתחיל את עונת הדיג מוקדם.
פליימיקר
20 אפר 2017 17:34:48לא תגיע רחוק אבל להדיח את הקאבס הבינונים זה מספיק
גיא הרשע
20 אפר 2017 18:43:58אני לא חוזה עתידות, אז אולי הפייסרס באמת ידיחו את הקאבס.
אבל את המשחק הקודם ראיתי במלואו –
והפייסרס לא קופחו במשחק.
פליימיקר
21 אפר 2017 00:25:42אני זוכר לפחות פעמים שקופחו במאני טיים
דובי גל
20 אפר 2017 14:56:53ספרס-ממפיס : עוד סדרה שתיגמר בסוויפ, אין לדובים מה למכור כן הם קבוצה קשוחה אבל רנדולף קרטר וטוני אלן כבר עם חצי רגל בקבר גאסול וקונלי פשוט לא מסםיק.
לעומת זאת במזרח שום סדרה לא תגמר בסוויפ חוץ אולי מקליבלנד.
יותם
20 אפר 2017 15:16:49בשביל ממפיס זה משחק על הסדרה, ועל הכבוד שלהם ושל מאמנם. מהמר עליהם תחת ההנחה שגם הלחץ על השופטים ייתן אותותיו.
גיא הרשע
20 אפר 2017 15:25:52עבור ממפיס ואינדיאנה, המשחק הלילה הוא להיות או לחדול.
לצערן של 2 הקבוצות, הן משחקות מול קבוצות עשירות בניסיון פלייאוף, כך שהאפקט הפסיכולוגי של "אפשר להפסיד" יהיה קטן בהרבה.
במקרה של אינדיאנה, אני חושב שהמפתח הוא להצליח לתקוף את הצבע של קליבלנד (ע"ע טורונטו ב-2 משחקי הבית שלהם בשנה שעברה),
ובצד ההגנתי, לעצור את הקליעה מבחוץ של הקאבס, מבלי לאפשר לקיירי ולברון להגיע לטבעת (קל לכתוב, קשה לבצע. אינדיאנה עשו עבודה לא רעה בלגרום איבודים בכניסות של לברון וקיירי, ובניסיון שלהם למסור לקלעים. אבל זה הגיע על חשבון אחוזים יפים של הקאבס מבחוץ – 12 שלשות ב-40%).
הקאבס –
הם קולעים ב-2 המשחקים הראשונים של הפלייאוף השנה את אותה כמות שלשות, ובאותם אחוזים כמו בשנה שעברה. וזה למרות שה-SG של הקבוצה עדיין לא בעניינים (ג'יי אר וקורבר עדיין לא "נכנסו לקצב").
הגארדים של הקאבס קולעים נגד הפייסרס 6 שלשות למשחק ב-34%,
בשנה שעברה בפלייאוף הם היו שווים 7 שלשות ב-40% .
אם הלילה הקאבס ימשיכו במגמת השיפור שלהם, והפעם יצליחו גם לגרום לספסל להיות חלק מהמשחק –
אני לא רואה איך הפייסרס מנצחים.
ממפיס?
הם הולכים לקרב. מילולית.
זעקת הקרב של המאמן נשמעה היטב, והקבוצה הלילה תשחק ממפיס סטייל כדורסל – בלי סלים קלים, ועם המון פיזיות,
וזה בתקווה שהלחץ שניסו ממפיס להפעיל על השופטים – יעבוד.
אם הלחץ יעבוד, זה הופך למשחק של 50/50 .
ההימור שלי?
ניצחון של הספרס. אבל קל זה לא יהיה.
ori88
20 אפר 2017 16:08:14תודה רבה על סקירה נפלאה זו.
מקווה שאינדיאנה ינצחו
מנחם לס
20 אפר 2017 16:38:10מסכים עם שלושת התחזיות
אוהד ס"א
20 אפר 2017 16:45:35טורונטו יקחו את הסדרה בשיניים ב- 6-7 משחקים.
כי:
א. הם תמיד אוהבים לירות לעצמם ברגל לפני שהם זוחלים לקו המטרה
ב. מילווקי קבוצה מוגבלת להחריד שמוציאה 300% מהפוטנציאל שלה.
ג'אניס (עזבו אותי מהכינוי המפגר ההוא) הוא סופרסטאר מעורר השראה. הוא באמת נפלא ועוד יהיה יום אחד MVP.
אבל חוץ ממנו באמת שממה.
מילווקי היא הסחנין של הליגה. עם ג'ייסון קיד בתפקיד יוסי אבוקסיס וג'אניס בתפקיד ז'אורז'יניו.
כולם מתים עליהם ורוצים שיצליחו, אבל יודעים בלב שעצם ההעפלה לפליאוף היא ההישג עצמו.
אבי
20 אפר 2017 17:14:46לי יש הרגשה אחרת…
גם ניתוח המשחקים הראשונים, מראה זאת.
במשחק הראשון, הבאקס ניצחו בדו ספרתי מוחץ.
בשני, טורונטו ניצחה במשחק צמוד בהפרש 6 נקודות.
כעת, הביתיות התהפכה. טורונטו משחקת לא טוב בחוץ….
ולמילווקי יש את האוהדים ומעט שריקות ביתיות, כפי שיש תמיד.
ביחד זה שווה ניצחון ביתי. אמור להיות צמוד, אבל ההרגשה היא שהבאקס רושמים הלילה 2-1 בסדרה.
צביקה
20 אפר 2017 17:35:41אני חושב שיש יתרון למליווקי במאמן. אני חושב שלטורנטו סגל ממש מעולה ומאוזן ועמוק, ברמה של קונטדורית אפילו לאחר הצירוף של איבקה וטאקר, אבל לא ראיתי שיטה לא בהגנה ולא בהתקפה. ואת הדבר הזה קיד יודע לתקוף היטב בעזרת הכלים שיש לו. אפילו שיש לו פחות כלים.
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2017 18:15:58חוכמה גדולה. גם אם אתה לוקח את ה-5 כלבים שלי לחמישייה וממנה את הכלבה של השכנה בראשם יהיה להם יתרון בעמדת המאמן מול טורונטו
צביקה
20 אפר 2017 19:26:48זה מה שאמרתי לא?
קוין ג'ונסון
20 אפר 2017 18:17:05מארק פרייס יראה לרג'י מילר מי הבוס האמיתי
nba
20 אפר 2017 18:31:43ממפיס יכולה לנצח היום הם לא היו רעים במשחק 2 , מילווקי לדעתי גם תנצח היום בבית
הקיסר החבשי
20 אפר 2017 19:35:37לברון כנראה מתכנן העברת האיום הרציני שלו למערב
הוא סימן את ג'ורג' אך נדמה שהוא ישנה את זה לג'ימי
לברון לא מעוניין בשום כח עולה במזרח ….הבחור גאון ומשחק על סטטיסטיקה שאומרת -אם אני מגיע כל שנה לגמר יש סיכוי גבוהה שאצליח לגרוף אליפות אחת או שתיים
ולתחזית-
קליבלנד מורידה דקות מלברון וכתוצאה מכך מפסידה (משחק שכנראה זורקת לפח מלכתחילה)
הדובים יפסידו שוב כי אין מי שיעצור את לקוואי
מילווקי מנצחת עם טריפל-דאבל של יאניס
no funny shtuff
20 אפר 2017 20:11:05קליבלנד, טורונטו וממפיס מפסידות הלילה.
התותח הקטמוני
20 אפר 2017 20:25:02תודה רבה דור ניתוח מועולה
היום אני הולך עם טורנטו – יש לי תחושה שמילווקי לא יעמדו בציפיות בבית – וצפויים לאבד את הראש.
דווקא על הייתי מהמר על אינדי ועל ממפיס. שתיהן תבואנה מתוך ההבנה שהם לא יכולים להרשות לעצמם לבזות את המועדון ולחטוף סוויפ מול הקהל הביתי.
רועי ויינברג
20 אפר 2017 20:28:28פריוויו מעולה. אני מסכים בקשר לתחזית עם כל הקבוצות, מה שכנראה אומר ששנינו טועים.
דרך אגב, מה דעתך על הרמוט-נאדה? אני חושב שהטעות הראשונה והגדולה ביותר הייתה לעלות עם מסצ'רנו בלם במשחק הראשון בלי סרג'י רוברטו, ומשם הכל התגלגל.
dor bloch
20 אפר 2017 20:59:42אני חושב שאתה צודק לגבי הטעות אבל זה הרבה יותר רחב מזה.
לדעתי לברצלונה יש בעיית עומק חריפה, אין לה מגן ימני ואינייסטה, כמה שכואב לי להגיד את זה כי הוא השחקן האהוב עליי בעולם, כבר לא מסוגל להיות השחקן הדומיננטי בקישור על פני עונה שלמה.
כל זה הוסתר באלגנטיות מאחורי ה-MSN, אבל כמו שאמר בוב מרלי, אפשר לשקר לחלק מהאנשים חלק מהזמן אבל אי אפשר לשקר לכל האנשים כל הזמן.
ספציפית על המשחק הראשון לדעתי ברגע שבוסקטס לא יכל לשחק לא היה שום סיכוי לייצר איזון הגנה התקפה וזה חיסל את ברצלונה.
ברגע שאתה מגיע למשחק מול קבוצה איטלקית שבו היא רק צריכה לא לספוג, שיהיה לך מלא בהצלחה….
גיא
20 אפר 2017 20:29:38קאבס ממפיס ומילווקי
פריוויו לתפארת
עידן עופר
20 אפר 2017 20:35:33פריוויו מעולה! תודה.
אפלטון
20 אפר 2017 21:07:43תודה דור, אחלה פריוויו ושיהיה לנו כיף של לילה
dor bloch
20 אפר 2017 21:10:00אגב לא נרשמו התייחסויות לשיוך השיר "גאסטון" ללברון…
חזיר יבלות צעיר
20 אפר 2017 21:58:19לאוור בול vs נייקי . יהיה מעניין
שעיה
20 אפר 2017 23:04:23אינדיאנה ינצחו רק אם טרנר יהיה משמעותי.
פליימיקר
21 אפר 2017 00:28:55זה יהיה קלף רציני
קלמנטה
21 אפר 2017 00:11:5012.5 נקודות 12 רב' 9.5 אסיסטים 4 חס' ורק 2.5 אב'
דריימונד גרין.
אגדה.
Yinon Yavor
21 אפר 2017 01:25:00קאבס, באקס, ספרס.
גלעד
21 אפר 2017 02:01:21פריוויו מצוין.
מעניין אם זה המשחק שאינדי ינצחו
גלעד
21 אפר 2017 02:07:47לו למרות הפציעה והמשחק המצוין של שמפארט במשחק 2 פותח עם סמית
גלעד
21 אפר 2017 02:10:18מקמילן נותן למיילס את המקום שהיה לאליס בחמישייה במשחקים הקודמים
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 02:14:10http://eplstreams.club/na.php?id=0041600113&feed=1&cam=0
גיא הרשע
21 אפר 2017 02:14:53אינדיאנה ב-2 התקפות מנצלת טוב יותר את הדאבל טים על ג'ורג' מאשר בכל 2 המשחקים הקודמים.
גלעד
21 אפר 2017 02:16:46הנעת כדור יפה מאוד שלהם
גלעד
21 אפר 2017 02:19:30סמית שומר על ג'ורג' ולברון על מיילס
ג'ורג' שומר על לברון.
כמה ישפיע עליו?
שימי ריגר
21 אפר 2017 02:21:14יללאה פייסרס תעשו אותי גאים פעם אחד בפלייאוף למען השם
חזיר יבלות צעיר
21 אפר 2017 02:22:14לאב סופטטט
שעיה
21 אפר 2017 02:26:07אני אוהב מה שאני רואה
שעיה
21 אפר 2017 02:27:00השופטים מסבירים פנים לאורחים
שימי ריגר
21 אפר 2017 02:29:16אני לא מבין למה גיפרוסון לא מקבל דקות .הוא יכול לעזור בהגנה
גלעד
21 אפר 2017 02:30:41ג'פרסון? בהגנה?
שעיה
21 אפר 2017 02:30:30מי אחראי על התספורת של שאמפרט? פשלה נוראית
גלעד
21 אפר 2017 02:32:41באמת טעות קשה..
Smiley
21 אפר 2017 02:30:51הקאבס מגיעיםלזריקותנוחות שפשוט לא נכנסות.
בצד של אינדיאנה, עושה רושם שאליס לא ברוטצייה
מאיר אריאל
21 אפר 2017 02:34:23יופי לאנס הלוחש תמשיך ככה
שעיה
21 אפר 2017 02:34:47סטיבנסון חיית משחק
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 02:35:20אני חולה על ךאנס.
עוד מ2013 ו2014
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 02:35:51איך סטיבנסון לא הסתדר עד היום בשום קבוצה?
זאת שאלה שצריך לשאול אותו.
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 02:36:21כמות השלשות הפנויות שאינדיאנה מאפשרת לקליבלנד פשוט מעצבנת.
גלעד
21 אפר 2017 02:37:04מי יעצור את סראפין
שימי ריגר
21 אפר 2017 02:38:16שעיה התכוונתי לגיפרסון של אינדיאנה לא הקירח חס וחלילה
Smiley
21 אפר 2017 02:39:08גם פה, ג'פרסון והגנה…
סומסום
21 אפר 2017 02:38:18טיירון לו יהיה המאמן הראשון להיזרק בסוף העונה. ובצדק.
חזיר יבלות צעיר
21 אפר 2017 02:38:44הקאבס מפסידים הים. יותר מדי רכים
שימי ריגר
21 אפר 2017 02:38:46לאנס תנשוף לאוזן של לברון
עומר
21 אפר 2017 02:38:51קליבלנד משחקים הגנה כמו בעונה הרגילה. 37 נקודות ברבע.
גלעד
21 אפר 2017 02:39:20הספסל של אינדי פתח נהדר.
הטריו רובינסון-סטיבנסון-סראפין הקשה מאוד על הספסל של הקאבס
מאיר אריאל
21 אפר 2017 02:39:49אינדי חייבים היום לנצח ולו בשל העובדה שלאור המשחקים עד כה המלכה לא שווה 3 0 על אינדי.
ובכלל האוהדים של אינדיאנה זה תמיד תענוג גדול
תמיר
21 אפר 2017 02:40:05אינדיאנה בהתלהבות של צעירים ברבע ראשון במגרש הביתי. תיכף לברון חוזר. יעבור להם.
Smiley
21 אפר 2017 02:40:07מרגע שלברון השאיר את קיירי מבוגר אחראי הפייסרס ברחו ליתרון.
מצד שני, קורבר מחמיץ זריקות שהוא שם בעינים עצומות
שעיה
21 אפר 2017 02:40:31ג'פרסון של הקאבס הוא נבלה סרוחה. הוא וקורבר
שימי ריגר
21 אפר 2017 02:40:48ענקקקקקקקקקקק חחחחחחחחחחחח ראיתם את החיקוי של לאנס ולברון בקהל חחחחחחחחח
שעיה
21 אפר 2017 02:44:08גי אר גמור. 2-3 קילו מיותרים
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 02:46:48אומייגדדדדדד
שעיה
21 אפר 2017 02:47:04טרנר חייב להיות משמעותי
שימי ריגר
21 אפר 2017 02:47:25הרוקיייייייייייי ענקקקקק טורנר
Smiley
21 אפר 2017 02:49:13לא רוקי
מאיר אריאל
21 אפר 2017 02:47:34מיילס טרנר שאלוהים ישמור
גלעד
21 אפר 2017 02:48:01הנה מהלך לטופ 10 של מחר..
Smiley
21 אפר 2017 02:48:32הספסל עושה עד עכשיו את ההבדל לפייסרס, באו שם עם אנרגיות
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 02:48:43מה קורה מעיללללללל אריאלללל
מאיר אריאל
21 אפר 2017 02:59:20וואלה אש אחי…בדיוק שרקו תוקף של המלכה
תמיר
21 אפר 2017 02:49:42מישהו יגיד למקמילן להוציא את אליס מהמשחק או לא? הבן אדם לא קולע מבחוץ, לא מרכז ולא יודע לשמור. לא ברור על מה משלמים לו.
שעיה
21 אפר 2017 02:53:20הוא יכול להיות בן זוג של אולדיפו באוקלהומה
גלעד
21 אפר 2017 02:54:04אף שחקן שהוא לא לברון לא קלע לקאבס ברבע הזה אפילו נקודה
גלעד
21 אפר 2017 02:54:50ועכשיו הוא עקף את קובי בנקודות בפלייאוף
סומסום
21 אפר 2017 02:55:02לברון עבר את קובי במספר נקודות כולל בפלייאוף, 5640, עם 10 אחוז משחקים פחות, 202 מול 220. מפתיע מאוד.
סומסום
21 אפר 2017 02:56:19וברגע זה נולדו עוד כמה אוהדי לייקרס שתומכים בגולדן סטייט.
שעיה
21 אפר 2017 02:55:03אסור לתת לקיירי להתפוצץ
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 02:57:13ג'ורג' היה צריך לקחת את לברון גם במשחק הראשון, ולא פאקינג טיג..
יאללה מפה אין תירוצים
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 02:58:17הראשון והשני..
גלעד
21 אפר 2017 02:57:54המשחק הזה של אינדי להפסיד
תמיר
21 אפר 2017 02:58:14אם זה פחות מ 20 הפרש במחצית אינדיאנה האמא של כל הפראיירים. משחק נוראי של קליבלנד.
nba
21 אפר 2017 02:58:41קדימה מילווקי
חזיר יבלות צעיר
21 אפר 2017 02:58:51מריח כמו בלואאוט מקומי. הקאבס רכים בטירוף
תמיר
21 אפר 2017 02:58:52ובכל זאת יש לי הרגשה חזקה שהם חוזרים מזה לנצח.
מנחם לס
21 אפר 2017 03:00:06על מה "ההרגשה החזקה" שלך מבוססת שנדע?
תמיר
21 אפר 2017 03:07:23על זה שאינדיאנה קבוצה צעירה עם שחקנים לא אמינים ומאמן מיושן ומקובע שלא יודע להגיב בזמן.
כרגע הם מנצחים בגלל האנרגיות. אם לא יהיה להם את זה אז אין להם מה למכור.
אבי
21 אפר 2017 09:23:50תמיר, לך למלא לוטו… 🙂
גלעד
21 אפר 2017 03:00:02עכשיו השאלה הקשה היא אם להשאר עם המשחק הזה שמרגיש טיפה גמור או לעבור לבאקס ראפטורס
גלעד
21 אפר 2017 03:00:15ולהסתכן בלהפסיד קאמבק
מנחם לס
21 אפר 2017 03:00:46למה שלא תסתכל על שניהם, כמוני Oהשני עוד לא התחיל)
שי אבן צור
21 אפר 2017 03:18:53תראה את מילווקי בטלוויזיה ואת אינדי במחשב
זה מה שאני עושה 🙂
הקיסר החבשי
21 אפר 2017 03:00:10כרגיל מר לברון מאשים אחרים באיבוד שחקן
שעיה
21 אפר 2017 03:00:27סוף סוף שרקו להם על חסימה פלחלית
סומסום
21 אפר 2017 03:00:36בכושר הנוכחי, וושינגטון היא הטים-טו-ביט במזרח.
מנחם לס
21 אפר 2017 03:02:17לא מסכים. שיקגו היא קבוצה
nba
21 אפר 2017 03:01:31מילווקי משדרים בטלוויזיה ?
מנחם לס
21 אפר 2017 03:03:15כן. בארה"ב
מאיר אריאל
21 אפר 2017 03:03:07איפה שעייה??
חסר לי הלדרוס לדרוס לדרוס שלו (:
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 03:03:14איזה פלופ מטורףףףףףף של לברון
nba
21 אפר 2017 03:03:57בערוץ הספורט משדרים מילווקי ?
שי אבן צור
21 אפר 2017 03:19:34כן
מנחם לס
21 אפר 2017 03:04:04אבל בערוץ NBA שלא פתוח לכולם
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 03:04:09איזה יופי
מנחם לס
21 אפר 2017 03:04:26סוף סוף ללארי בירד קצת נחת רוח
שעיה
21 אפר 2017 03:05:22לפרק לפרק לפרק
מאיר אריאל
21 אפר 2017 03:05:56מלך (:
שעיה
21 אפר 2017 03:07:40Go spurs
שימי ריגר
21 אפר 2017 03:05:23Knockkkkkkkk out פשוט איזה כיף להיות אוהד פייסרס ואוהד יובה ביומיים האלו
מאיר אריאל
21 אפר 2017 03:05:23עדייין קשה לי להבין איך אפשר לאהוב את הליגה הזאת (כמובן לאדוקים שבינינו) בלי ליג פאס??
שווה כל שקל
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 03:06:11כי יש שידורים בhd בכל מקום. למה לשלם 300 שקל סתם?
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 03:07:02וערוץ הספורט משדר מעל מחצי מהמשחקים.
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 03:05:37ככל שההפרש היום יהיה יותר גדול, אם אינדיאנה בכלל תנצח, ככה ההפרש בו תנצח קלבילנד במשחק 4 יהיה גדול יותר.
מאיר אריאל
21 אפר 2017 03:13:02מונטה אליס על גבול המביך
גלעד
21 אפר 2017 03:06:05נראה שהבעייה נפתרה.
יאללה למילווקי
שימי ריגר
21 אפר 2017 03:06:26אני רואה בקודי 1080 hd קל לא תשלום ולא כלום
שי אבן צור
21 אפר 2017 03:20:28איזה הרחבה?
nba
21 אפר 2017 03:07:20יש מילווקי בערוץ הספורט מישהו יודע ?
שימי ריגר
21 אפר 2017 03:07:34אני מתלבט האם להישאר ער למשחק הבא:) אני צריך לקום בסביבות 12
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 03:08:5612 ??? מה אתה קאפקייק ?
שימי ריגר
21 אפר 2017 03:07:53כן זה ישודר מילווקי בספורט 5
סומסום
21 אפר 2017 03:07:56בכושר הנוכחי, עדיף לקאבס לא להתאמץ להגיע לגמר.
אנשים ממילא מעריכים יותר קבוצה שלא עושה פיינאלס, יותר מאשר זו שמגיעה ומפסידה.
כמו הספירה המגוחכת של ג'ורדן, "6 מתוך 6" – ולא 6 מתוך 19.
שי אבן צור
21 אפר 2017 03:21:08100+
מגוחך הקטע הזה
שימי ריגר
21 אפר 2017 03:08:185 live מילוואקי
מנחם לס
21 אפר 2017 03:08:36מי שראה את החימום של מילווקי, 2-3 דקות אהרון רו'רס הקוורטרבק של הפקרס השתתף איתם בזריקות. הקהל היה בטירוף
nba
21 אפר 2017 03:08:49תודה רבה
nba
21 אפר 2017 03:09:34שמתי סינגל מילווקי נקווה לטוב
שעיה
21 אפר 2017 03:10:09טרנר נעל את הצבע
מנחם לס
21 אפר 2017 03:11:20איזו חסימה של טרנר על לברון. הם עכשיו 1-1
גיא
21 אפר 2017 03:12:18השפלה לאלופה
שעיה
21 אפר 2017 03:12:42ללללפפפפררררקקקקקק
מאיר אריאל
21 אפר 2017 03:16:1225 הפרש במחצית זה נחמד…יאללה נזוז לויסקונסין
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 03:12:58מה לעזאזל אליס עושה בנבא?
הוא משחק כמו קרטיס ג'ראלס רק בלי כשרון.
שעיה
21 אפר 2017 03:14:04אליס נראה רע אבל לפני שנתיים היה תותח על בדאלאס
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 03:13:23הנושף ללברונים בטירוף..
המבחן האמיתי במשחק הבא.
גל אל איי
21 אפר 2017 03:13:24מנחם ספירו אדידוס עושה את הפלייי ביי פליי במילווקי עם ריצ'ארד המילטון וגרנט היל. הוא היה שדר רדיו מעולה באל איי ואני שמח לראות אותו משודרג. יהיה אחד השדרים הטובים בליגה בשנים הקרובות
מנחם לס
21 אפר 2017 03:18:10שמח עבור ספידו אדידוס שלך. עוד מהגר יווני?
גלעד
21 אפר 2017 03:14:21אם הקאבס מפסידים זה קוטע ללברון רצף של 19 נצחונות רצופים בסיבוב הראשון
מנחם לס
21 אפר 2017 03:14:40איזו חסימה של הגריק על הליטאי!
שעיה
21 אפר 2017 03:15:43דאנתה ג'ונס זה אוכל פגרים. כל שנה מצטרף לקבוצה בפלייאוף על תקן ילד מגבות
מנחם לס
21 אפר 2017 03:16:50לא ייאמן איך יווני וסודאני מנצחים במשחק אמריקאי. 1-9
גלעד
21 אפר 2017 03:17:18הבאקס הולכים לקחת את המשחק הזה
מנחם לס
21 אפר 2017 03:20:42גל, ופישר (לא דרק, הוותיק, שהיה שחקן קולנוע. אולי לא פישר. פוקס?
המוח כבר לא עובד כמו פעם) משדר באינדיאנאפוך[ליס. לפחות הלייקרס וציאה שדרים
מאיר אריאל
21 אפר 2017 03:18:38מנחם, יש לך תחזית לגבי המשך הסדרה בין בוסטון לשיקאגו??
מנחם לס
21 אפר 2017 03:21:45שיקגו 0-4
מאיר אריאל
21 אפר 2017 03:25:47רשמתי.
רק קח בחשבון שהבולס השנה זאת קבוצה מטורללת ויש לה פוטנציאל להפסיד פעמיים בבית.
להערכתי הסדרה הזאת הולכת ל7 משחקים.
עוד כמה ימים נהיה יותר חכמים..
גיא א
21 אפר 2017 03:33:14מחר יהיה המשחק הקריטי
תמיר
21 אפר 2017 03:20:19לא יודע. אולי זו סתם נטייה אבל אני נוטה לא מהמר על קבוצות צעירות בפלייאוף. לפעמים מקבלים משהו מדהים. רוב הזמן לא.
גלעד
21 אפר 2017 03:21:37אין סלים קלים לקנדים היום
מנחם לס
21 אפר 2017 03:22:29מייקר הסודני הוא מה זה לוחם. רזה אבל לוחם
חזיר יבלות צעיר
21 אפר 2017 15:05:02הוא לא סודני הוא חבשי
שעיה
21 אפר 2017 03:24:25אינדיאנה עם סטיבנסון הרבה יותר חזקה מהמאזן שלה בעונה הרגילה. כנל שיקגו עם וויד, רונדו ובאטלר מחוברים
גלעד
21 אפר 2017 03:25:25לא להאמין ש-2 מהחמישייה של הבאקס הם רוקיז
שי אבן צור
21 אפר 2017 03:25:32לטורונטו אין סיכוי
מאיר אריאל
21 אפר 2017 03:26:13מידלטון נראה נהדר
שי אבן צור
21 אפר 2017 03:27:10הפינגר רול שלו היה מושלם
שעיה
21 אפר 2017 03:26:51טורונטו-באקס יגמר צמוד
סומסום
21 אפר 2017 03:27:08הקהל במילווקי, תענוג. כמו באינדיאנה. בכלל במזרח, ממלכת הכדורסל.
עדיין הקהל לא מדגדג את אירופה, שלא לדבר על אמריקה הלטינית. אבל הרבה יותר טוב מהקאפקייקס במערב.
שעיה
21 אפר 2017 03:30:19מסכים לגבי הקהל
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 03:32:03זה הרעב, כתוצאה מחוסר התחרותיות במזרח..
בתור "אלוף העולם באהבת תחרותיות" אתה אמור לדעת..
סומסום
21 אפר 2017 03:50:11לא מבין.
אתה אוהד של קבוצה שחזקיה את קווין דוראנט על הספסל, אשכרה כמו מכבי תל אביב וריאל מדריד, שלוקחות שחקנים כדי הלחליש יריבות, והולכת על השטיח של המערב,
ואתה רואה את המשחק של אינדיאנה, של שיקגו, של מילווקי,
ובא לדבר על תחרותיות?
סומסום
21 אפר 2017 03:50:23שמחזיקה
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 04:08:45כן. (הקאפקייק "קצת" פצוע, לא שאנו הבאנדווגנס מתביישים במשהו)
גיא א
21 אפר 2017 03:32:33בביקור ההזוי שלי במילווקי אכן גיליתי שלקבוצה יש קהל חם ואפילו יציע אולטראס
גלעד
21 אפר 2017 03:27:08הדאבל טים על לאורי בכל נגיעה שלו בכדור עובד נהדר
שי אבן צור
21 אפר 2017 03:27:58שעיה, יגמר 12+
שי אבן צור
21 אפר 2017 03:29:27יותר לכיוון ה-20
שעיה
21 אפר 2017 03:31:54באמת נראה כך
שעיה
21 אפר 2017 03:29:32אולי ג'וזף יביא שינוי
גלעד
21 אפר 2017 03:30:05אם טורונטו לא תופסים את עצמם ומהר ינאיס ינוח ברבע הרביעי
יהונתן
21 אפר 2017 03:31:34לא פיייר שיש שחקן שיכול לתפוס את הכדור ולעבור את הצבע בשני צעדים קלילים ללא כדרור. יאניס ארוך מדי
סומסום
21 אפר 2017 03:31:36הטבעת של דלי מנצנצת.
שי אבן צור
21 אפר 2017 03:32:30מילווקי באו לטבוח!!!!
nba
21 אפר 2017 03:32:32מילווקיי איזה קהלל איזה קבוצהה
IT4
21 אפר 2017 03:35:32Packers country 🙂
גלעד
21 אפר 2017 03:33:15לאיזה בור הראפטורס נכנסו כל כך מהר
IT4
21 אפר 2017 03:34:40קליבלנד מקבלת בראש וחסרה מאוד את דלבדובה, שבינתיים טוחן את טורונטו.
שי אבן צור
21 אפר 2017 03:35:05אוב, אני מפנה את מירב הקשב לאינדיאנה
הקאבס עלולים לחזור, לטורונטו אין סיכוי
IT4
21 אפר 2017 03:36:00+1
הקיסר החבשי
21 אפר 2017 03:36:11לא ראיתי הרבה מילווקי השנה אבל לפי הסדרה הזו נראה שפספסתי הרבה
איזה משחק איזה שחרור כדור בין כולם (התאנדר?) והאגרסביות בהגנה? פששש תענוג ….ו2 רוקיז בחמישייה המונהגת ע"י ילדון יווני
גלעד
21 אפר 2017 03:38:43איבקה היחיד שמתפקד
מנחם לס
21 אפר 2017 03:39:59אפילו מייק ביזלי התצעורר! איזה סל!!! 20 הפרש.
ברבור שחור
21 אפר 2017 03:40:09עוד מוקדם שי
nba
21 אפר 2017 03:40:10מילווקי במודד פליאוףף
מאיר אריאל
21 אפר 2017 03:40:25אינדי מפגרים אם הם חושבים שהמשחק נגמר
שי אבן צור
21 אפר 2017 03:41:09הם הולכים להפסיד הדבילים האלה
סומסום
21 אפר 2017 03:40:35איזה רבע של מילווקי.
12-32!
נכנסו לעור של דרוזן. הורגים אותו.
קיד גם נזכר סופסוף שיש לסגל המצומצם שלו עוד כלי על הספסל, מייקל ביזלי, שסופסוף רואה דקות בסדרה. שחקן שאני מחזיק ממנו, לא מנוצל בכלל.
גלעד
21 אפר 2017 03:40:36לא מאמין שהם הרגע עצרו את טורונטו על 12 נקודות ב-12 דקות
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 03:40:52סאעמק אינדי האלו לא יודעים לסגור עניין !
שעיה
21 אפר 2017 03:41:15נפיחות אחרונות של קליבלנד לפני שמשכיבים אותם לישון
גלעד
21 אפר 2017 03:41:254/18 מהשדה ברבע לטורונטו האומללים
גלעד
21 אפר 2017 03:41:48קיד יכול להיות גאה..
שי אבן צור
21 אפר 2017 03:43:01בחיים לא הצלחת להבין את הקטע של זה שקוטף ריבאונד ומיד מנסה לקלוע בכוח על יער של ידיים.
אשכרה ההגדרה המילונית לטיפשות
מנחם לס
21 אפר 2017 03:44:46ראן לא טוב לקאבס
חזיר יבלות צעיר
21 אפר 2017 03:45:08הראפטורס קלעו ברבע הראשון כמו ראס ברבע האחרון אתמול- 4/18
tripledouble
21 אפר 2017 03:45:10הרפטורס משחקים כמו חבורה של כוסיות
שי אבן צור
21 אפר 2017 03:48:02כי זה מה שהם
tripledouble
21 אפר 2017 03:50:03הם בדרך הבטוחה לדפוק לי את הברקט
מאיר אריאל
21 אפר 2017 03:46:38פול גורג משתעשע …מפה לשם אוטוטו חד ספרתי
מנחם לס
21 אפר 2017 03:46:39איזה פאול על גורג' שלא נישרק!
חזיר יבלות צעיר
21 אפר 2017 03:47:13מונרו ודלי נהדרים. לעזאזאל מה יש לקיד נגדם
שי אבן צור
21 אפר 2017 03:47:24פול ג'ורג' מתנקש בקבוצה שלו
nba
21 אפר 2017 03:47:34איזה תענוג אותם ואת הקהל שלהם
גלעד
21 אפר 2017 03:47:48הבאקס נראים כמו קונטנדרית ככה
מאיר אריאל
21 אפר 2017 03:48:30חחחחחחחחחחחחח גדול
tripledouble
21 אפר 2017 03:47:53קליבלנד גמורים
מאיר אריאל
21 אפר 2017 03:48:03יששששששששששששש הלוחש מכה שוב
Not in my house
מנחם לס
21 אפר 2017 03:48:08סטפנסון!!!!!!!!איזה גיימר!
שעיה
21 אפר 2017 03:49:05אלה היו פרפורים אחרונים של הקאבס לפלייאוף הנוכחי
גלעד
21 אפר 2017 03:49:2113 אסיסטים על 17 סלים עם הגנה פסיכית
הקיסר החבשי
21 אפר 2017 03:49:33סטיבנסון משגע את הקהל באינדי
עומר
21 אפר 2017 03:49:48דלי משחק מצוין כל הסדרה. רואים את הניסיון, אני חושב שהוא ממש חסר לקליבלנד במיוחד עם איך שההגנה שלהם נראית, ומצחיק להגיד את זה
שי אבן צור
21 אפר 2017 03:49:58איזה מזל!!!
טוב שיש סטיבנסון
מי יחזיר לו את השנים האבודות מחוץ לאינדי…
מנחם לס
21 אפר 2017 03:50:03יאללה צריכים קצת לעבוד על ה'מעורב' (אחד הדברים השנואים עלי בשעה שמשחקים אבל יש לי ברירה? אחרת יפטרו אותי)
מאיר אריאל
21 אפר 2017 03:51:02אז רגע רגע, מיהי הקבוצה שמהווה את האיום הגדול למלכה??
בוסטון הפסידה פעמיים בבית.
טורונטו כבר איבדה את הביתיות והיא בדרך לפיגור 2-1.
וושינגטון?? מילווקי?? שיקגו רחמנא ליצלן????
שי אבן צור
21 אפר 2017 03:51:26טורונטו מתים לשבור את הטבעת
מאיר אריאל
21 אפר 2017 03:52:04לאורי ודרוזן בפלייאוף זה פשוט באסט
שעיה
21 אפר 2017 03:52:06אם אינדיאנה יתנו ביטחון לטיגון, הוא יפרח כשסטיבנסון יקח ממנו את האחריות
מנחם לס
21 אפר 2017 03:52:10איזה שיפוט? לאב נשען על פול ומקבל פאול?
עומר
21 אפר 2017 03:52:21וושינגטון אני מניח. גם קליבלנד נראים נורא ד"א. הרבה יותר פגיעים משנה שעברה
עומר
21 אפר 2017 03:53:15זה נראה כאילו כל שחקן בטורונטו מפחד לזרוק, ונפטק מהכדור.
חזיר יבלות צעיר
21 אפר 2017 03:53:314/17 מהשדה לקיירי
סומסום
21 אפר 2017 03:54:13חוזר על עצמי מלפני שעה:
הטים-טו-ביט במזרח, בכושר הנוכחי, היא וושינגטון.
יש לה גם את המסלול הכי נוח, הכל יחסי, עד לגמר.
אטלנטה, ביתרון 0-2, ואז המנצחת בין בוסטון לשיקגו.
מאיר אריאל
21 אפר 2017 03:54:40אינדיאנה המטומטמים הולכים להפסיד את זה
tripledouble
21 אפר 2017 03:54:51קח פסק זמן מאמן מטומטם!!!
חזיר יבלות צעיר
21 אפר 2017 03:55:2430 הפרש למילווקי. ליל הבלואאוטים
THE KING RUSSELL
21 אפר 2017 03:55:43פול גורג חסר אסי' לTD
גלעד
21 אפר 2017 03:55:45טורונטו שומרים על הקצב של נקודה לדקה
nba
21 אפר 2017 03:56:0130 הפרש מילווקייי
עומר
21 אפר 2017 03:56:07יותר מ 30 הפרש. טורונטו מתפרקים. ההגנה של הבאקס מרשימה, אבל זאת גם שביקה טוטאלית של הקנדים בינתיים
tripledouble
21 אפר 2017 03:57:14מה עם ההבטחה של לברון לקלוע ב80 אחוז מהעונשין בפלייאוף?
שי אבן צור
21 אפר 2017 03:57:15והנה אנחנו רק עשר באינדיאנה
צריך לחוקק חוק נגד מה שקורה במילווקי. צער בעלי חיים
גלעד
21 אפר 2017 03:57:36FEAR THE DEER
סומסום
21 אפר 2017 03:57:29דוויין קייסי לטיירון לו: ילד, אל תידחף, אותי יפטרו קודם.
שי אבן צור
21 אפר 2017 03:59:00tripledouble – לאן טורונטו מגיעים בברקט שלך?
tripledouble
21 אפר 2017 04:00:40מעדיף לא לדבר על זה 😂
שי אבן צור
21 אפר 2017 04:02:12חחחחח
tripledouble
21 אפר 2017 03:59:04קליבלנד בריצת 10-0, אינדיאנה לא קולעים כבר 4 דקות כמכט, והמאמן המפגר של טורונטו אפילו לא חושב על לעשות פסק זמן ולשרטט איזה תרגיל, לצעוק להעיר משהו. טמטום
שעיה
21 אפר 2017 03:59:52זה באמת לא ברור
שעיה
21 אפר 2017 04:00:37השופטים עולים להתקפה
גלעד
21 אפר 2017 04:02:20לברון כבר עם 5 שלשות
tripledouble
21 אפר 2017 04:02:38נראלי אינדיאנה בדרך הבטוחה לשבור איזה שיא של איבוד יתרון ברבע אחד
שעיה
21 אפר 2017 04:03:21הקאבס עברו לבושידו. השופטים מאשרים בשתיקה
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 04:03:39מביךךך
ניסו לשווק פה את טורונטו עם ה 2 אסיסטים שלהם למשחק כאיזו אלטרנטיבה שהקאבס פוחדת ממנה…
הגדולות של המזרח קורסות, באמת כולן שוות שם בבינוניותן האפסית.
מאיר אריאל
21 אפר 2017 04:07:04שששששש אל תהרוס את התחרותיות של סומסום..
תכף נשמע שוב את המנטרה על כמה המזרח אדיר והמערב חלש…
הוא רדום אל תעיר אותו (;
עומר
21 אפר 2017 04:04:04טוב נעבור לקליבלנד שוב. המשחק במילווקי זה שחיטה
מאיר אריאל
21 אפר 2017 04:04:57אם אינדי מפסידה את זה הם הקבוצה הכי זנותית שראיתי בשנים האחרונות…. עצם המחשבה עושה לי בחילה.
התחיל הקאמבק של הראפטורס רק 29 הפרש
שי אבן צור
21 אפר 2017 04:06:03חחחחחחחחחחחח
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 04:05:10לקליבלנד יש מסלול פתוח ישר לגמר.
שעיה
21 אפר 2017 04:05:29שאלה: באיזה דקה יתפסו ללברון השרירים? בקושי ישב על הספסל
שי אבן צור
21 אפר 2017 04:05:32הקאבס בפיגור שבע בסוף הרבע השלישי. מישהו מהמר נגדם?
סומסום
21 אפר 2017 04:07:36אני.
הם ייאלצו להחזיר את קיירי כדי לקבל נקודות בהתקפה, וזה אומר ששוב אין הגנה.
הוא עם מינוס 17 בינתיים.
גיא
21 אפר 2017 04:05:49לברון מחטיא 2 מהעונשין – קולע 2 שלשות משליש מגרש
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 04:06:09בוסטון היאמהשקר הכי גדול במזרח. יותר מאטלנטה 2015.
גיא
21 אפר 2017 04:06:15הקהל הדליק אותו
גלעד
21 אפר 2017 04:06:24יאללה חזרה לאינדיאנה לרבע הרביעי
שעיה
21 אפר 2017 04:07:53גורג נעלם
tripledouble
21 אפר 2017 04:07:53אין פלא שהמאמן של אינדיאנה לא לקח פסק זמן, תשמעו את מילות החוכמה בראיון שלו עכשיו : we just gotta score
שי אבן צור
21 אפר 2017 04:08:48מה הבעיה?
חחחח
tripledouble
21 אפר 2017 04:14:09זה גם אוהד יכול להגיד לי, מה הוא עשה כל הרבע חוץ מלעמוד?
שעיה
21 אפר 2017 04:09:30גורג עשה הארדן
tripledouble
21 אפר 2017 04:11:07This flop time
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 04:11:20איזה הצגות של לברון כאילו ירו בו
שעיה
21 אפר 2017 04:12:01שיפוט קרקס
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 04:12:02גורג מטומטם אגב.
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 04:12:53ללברון יש ממוצע של 10 ממים למשחק..
שי אבן צור
21 אפר 2017 04:13:08סומסום, אני ממש מקווה שאתה צודק ואינדי תחקח.
אם מצמידים לי אקדח לרקה אני מהמר על הקאבס
שי אבן צור
21 אפר 2017 04:13:55רק אמרתי וקורבר קובר שלשה למינוס חמש…
סומסום
21 אפר 2017 04:14:36מאוד אתאכזב אם הקאבס ייקחו. למרות שאני אוהד דטרויט ואסור להגיד משהו בזכות אינדי.
כי אני רוצה סדרה. וכי אינדיאנה שווים לפחות 2 בסדרה הזו.
ולא מגיע לטיירון לו, שיבוא לברון כל פעם וינגב את האפסוסיות שלו.
גלעד
21 אפר 2017 04:15:37אם את זה הם לא לוקחים הם שווים בדיוק את הסוויפ שהם הולכים לקבל
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 04:13:15פשוט קבוצה של מטומטמים.
אין דרך אחרת להסביר.
הקבוצה הכי לא מאומנת שאני זוכר בפליאוף.
גלעד
21 אפר 2017 04:13:38רק 5
גיא
21 אפר 2017 04:14:14בכיינים אינדיאנה, מרביצים ללברון בפרצוף, מרביצים אשכרה מרביצים, ומתלוננים על פאו
גיא
21 אפר 2017 04:14:44יאללה קליבלנד יאלללה
שימי ריגר
21 אפר 2017 04:15:01גיא תפסיק להתבכיין כמו אוהדי ברצה
שעיה
21 אפר 2017 04:15:10צריך להגיד את האמת. גם בחצי הראשון קליבלנד זרקה שלשות טובות חופשיות. המזל נגמר לאינדיאנה. אין להם הגנה
שי אבן צור
21 אפר 2017 04:15:12לברון לא עשה פלופ. אשכרה חטף כאפה
מאיר אריאל
21 אפר 2017 04:15:25כזאת קבוצה לא אינטלגנטית אינדיאנה.
כזה טיפש פול גורג איפפפפפ כמעט ברמות ווסטבריקיות.
מה אתה מכריח זריקות יטמבל??? יש עליך דאבל טים מה אתה זורק על 2 במקום לתת ללוחש שמשמאלך פנוי לחלוטין????
למה אין יותר פיק אנד רול בין טיג לטרנר??
אני ממש מקווה בשבילם שיתעשתו עד לסיום מכיוון שאם הם מפסידים את זה אז סוויפ יהיה בבחינת המתת חסד
tripledouble
21 אפר 2017 04:16:02שום תרגיל, שום סדר בהתקפה וגם בהגנה, סתם כל שחקן בתורו עולה לזריקה והמאמן משקיף מהצד. לאינדיאנה מגיע להפסיד
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 04:16:32פשוט לא להאמין איך חוזרים מפסק זמן עם כזה תרגיל עלוב??????
זה אפילו לא תקגיל!!
מאיר אריאל
21 אפר 2017 04:17:00מונטה אליס יאשפה
עומר
21 אפר 2017 04:17:50לא מבין למה הוא משחק בכלל
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 04:17:05כן שחקן 2.11 נופל משחקן של מטר וסיגריה כאילו ירו בו.
הפלןפים של לברון מדבקים
שי אבן צור
21 אפר 2017 04:23:37מה זה קשור? נראה אותך חוטף כאפה עם תנופה ממישהו בגובה מטר וחצי
עומר
21 אפר 2017 04:17:23שתי הקבוצות גרועות בהגנה. קליבלנד עכשיו חזרו לשמור קצת והצליחו לחזור.
שעיה
21 אפר 2017 04:17:33לא להאמין
אוהד בוסטון אחר
21 אפר 2017 04:17:46וואו אליס טיפש
סומסום
21 אפר 2017 04:18:07טורונטו, עם לאורי, איבקה, קארול, איבקה, JV, פטרסון, ג'וזף, טאקר, גומרת מחצית על 30 נקודות.
איזה בושה. בכל הכבוד למילווקי.
גלעד
21 אפר 2017 04:18:28מתוכם 14 מהעונשין
סומסום
21 אפר 2017 04:21:19כן, החסרתי את דרוזן, עם 8 מ-8 מהקו.
תכנית המשחק של קייסי: תנו את הכדור לדמאר, והוא יסחט עבירות.
הולך פרפקט!
גלעד
21 אפר 2017 04:22:59כן..
אבל חייבים לתת כבוד גם לבאקס בעיקר יאניס מידלטון ומונרו
גיא
21 אפר 2017 04:20:00קליבלנד נותנת מלחמה!!! תענוג
אוהד בוסטון אחר
21 אפר 2017 04:20:32תיקון הפייסרס כולם משחקים עכשיו כדורסל טיפש
שי אבן צור
21 אפר 2017 04:21:27עכשיו אני כבר בטוח, זה של הקאבס. אין מצב שלברון מפסיד את זה.
שימי ריגר
21 אפר 2017 04:22:10טוב אינדיאנכ יללאה נחזור מ3-0 לא נורא אם נפסיד את זה גם
הקיסר החבשי
21 אפר 2017 04:31:03ONE GAME ON TIME
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 04:22:52איז הגנה בושה!!!!!!
מנחם לס
21 אפר 2017 04:23:17אני רועד בדיוק כמו רובכם
מאיר אריאל
21 אפר 2017 04:23:19דווין קייסי צריך להגיד לשחקנים שלו שיקחו דוגמה מהקאבס שגם היום בפיגור 25 במחצית בחוץ וברבע אחד הפכו הכל..
מצד שני אני בספק אם יש קבוצה פאתטית כמו אינדי
סומסום
21 אפר 2017 04:23:43קיירי ארווינג לא משחק כל המחצית השניה וכל הקאמבק, או שאני טועה?
מאיר אריאל
21 אפר 2017 04:23:48ישששששש טמג עם שלשה ועבירה
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 04:23:57גורג ללא ספק השחקן הטיפש במגרש
tripledouble
21 אפר 2017 04:24:06לברון פשוט מטייל לסל
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 04:24:30לא יאומן כי יסופר…
שעיה
21 אפר 2017 04:24:57זה לא באמת קורה. אינדיאנה לוסט קונטרול
גיא
21 אפר 2017 04:25:13בושה של שיפוט, טיג נכנס לו בעין
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 04:25:21חחחח אני פשוטהלא מופתע
גלעד
21 אפר 2017 04:25:22שמפארט עם הגנה נפלאה על ג'ורג' נראה לי מרוויח לעצמו מקום בחמישייה
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 04:25:34חחחחחח גדול… המשחק הזה הולך ונהיה קלאסיקה מזרחית !
tripledouble
21 אפר 2017 04:26:33הייתי מעדיף קלאסיקה לוחמים סטייל אבל אינדי קבוצה חסרת מוח
סומסום
21 אפר 2017 04:28:22הקלאסיקה היחידה של הלוחמים (בינתיים), זה משחק 6 בגמר המערב האחרון.
ובגלל ההצטיינות שלו במשחק, הם גם צירפו את דוראנט.
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 04:29:27תן תחזית להמשך.. מילווקי – שיקגו בגמר המזרח ?
tripledouble
21 אפר 2017 04:30:37אוקיי, הייתי מעדיף שחיטה לוחמים סטייל, משהו בסגנון של אתמול על פורטלנד
הקיסר החבשי
21 אפר 2017 04:25:59לברון אני שונא אותך אבל אתה חיה רעה
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 04:26:29בחיים לא ראיתי משחק עם שתי הגנות ככ רעות.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21 אפר 2017 04:27:07אינדיאנה מטומטמים.
טורונטו ביזיון, מאוד מאכזבים אותי
שי אבן צור
21 אפר 2017 04:28:54ודווקא את ג"ס אתה רוצה לפרק? 🙂
גלעד
21 אפר 2017 04:27:27אי אפשר לשים על קורבר שכל פעם חוסם ללברון את מיילס במקום את אליס?
גלעד
21 אפר 2017 04:28:36ואם יביאו את שמפארט לחסום במקום קורבר האפקט של הפיק אנד פופ פחות משמעותי ולא חייבים להחליף
ירול
21 אפר 2017 04:28:08יש לקליבנד שחקן בשם לברון ג'יימס, נראה לא רע בכלל.
שי אבן צור
21 אפר 2017 04:29:55כן, אמרו שיש בו משהו
מאיר אריאל
21 אפר 2017 04:28:11אינדיאנה משחקת עכשיו על הכבוד שלה שהוא יהיה רמוס ומעוך אם תפסיד כי את הסדרה הזאת היא כבר הפסידה במחצית השניה היא רק לא יודעת את זה עדיין.
ומקמילן אגב מאמן אשפתי
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 04:30:09גורג שוב מוכיח כמה הוא שחקן טיפש
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 04:31:04מדהים איך כל התקפה לברון נשאר לבד בטבעת
סומסום
21 אפר 2017 04:31:12אין הגנות, אבל יש חתיכת משחק.
קונה את זה על ההיפך.
גלעד
21 אפר 2017 04:31:45קאמבק מטורף וכולו בלי לאב וקיירי
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 04:31:55ומה שיותר מעצבן זה שלברון ככ תשוש שחוץ מחדירות הוא לא יקלע כלום
שעיה
21 אפר 2017 04:32:21הגנה כזאת רפויה לא ראיתי מימי
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 04:32:51מיילס טרנר עוד אחד בלי שכל.
סומסום
21 אפר 2017 04:33:01!Trade Irving & Love
גלעד
21 אפר 2017 04:33:09מישו יודע להגיד כמה אסיסטים של לברון היו לשלשות?
שעיה
21 אפר 2017 04:33:19לברון גמור מעייפות. בסטרואידים לא מאפשרים מאמץ ארוך
גיא
21 אפר 2017 04:33:29ווואייי לברון
מאיר אריאל
21 אפר 2017 04:34:06אני משנה את דעתי…ברצינות.
אני רוצה שקליבלנד תנצח אולי זה יסתום את הפה של כמה טמבלים פה שמתרשמים לי מהמזרח האימתני…..אויי העליבות אויי המבוכה
שי אבן צור
21 אפר 2017 04:34:06איזה שחקן לברון!!!!
ינעל דינו
סומסום
21 אפר 2017 04:34:25לברון עם אחוזים יותר טובים מהשדה, ומשלוש, מאשר מהקו.
האק-א-ברון!
tripledouble
21 אפר 2017 04:34:30לברון אשכרה ניצח לבדו את אינדיאנה, הוא פשוט טוב מדי. למה לאב וקיירי על הספסל?
חזיר יבלות צעיר
21 אפר 2017 04:41:53כי הם היו גרועים זה למה
גלעד
21 אפר 2017 04:34:33הגדול בדורו תגידו מה שתגידו
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 04:34:48אחכ תזיינו לנו במוח שהמזרח לא פח ושיש דבר כזה הגנה מזרחית ומשחק קשוח.
זה ככ רחוק וככ לא רלוונטי.
ואז גיא יבוא עם כל מיני מדדים סטטיסטיים שזפק בכלל אם הוא או מישהו מבין אותם וספק בכלל אם יש להם תוקף כלשהו ויגיד שזה בכלל לא נכון.
ירול
21 אפר 2017 04:35:05חברה, במקום לקטר, שבו ותהנו מאחת ההופעות הגדולות של לברון בהיסטוריית המשחק שלו, עוד שנים תיהנו לספר על כך.
ירול
21 אפר 2017 04:38:34מה שכן, יש על המשחק הזה כתם קטן עם שיפוט נוטה לטובת קליבלנד, מחטיפים חופשי והמשרוקית דוממת.
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 04:36:02גם טיג הוכיח שהוא זכאי לקצבה מביטוח לאומי
tripledouble
21 אפר 2017 04:36:57😂
הקיסר החבשי
21 אפר 2017 04:37:07ראיתי את מקמלין מכניס מפה של סאבואי לכיס
סומסום
21 אפר 2017 04:37:25זו עבירה על פול ג'ורג', אבל בווידאו אמורים לתת פוזשן לקאבס. כי אי אפשר לשרוק עבירה בדיעבד.
נראה אם השופטים חכמים ויבלפו.
סומסום
21 אפר 2017 04:37:49לא יפה.
גיא
21 אפר 2017 04:37:39לברון לא מוסר, חבל
גיא הרשע
21 אפר 2017 04:38:09לא, אני כבר לא מתווכח עם כל מי שפשוט לא מסוגל להבין את מה שהוא רואה.
סומסום
21 אפר 2017 04:40:57אל.
חבל על זמנך היקר.
גיא
21 אפר 2017 04:39:15יששששששששש
גלעד
21 אפר 2017 04:39:31סמית גדול
tripledouble
21 אפר 2017 04:39:36המצב ככ גרוע שאפילו האוהדים האמריקאים ההזויים לא רוקדים בפסק זמן
שעיה
21 אפר 2017 04:40:47haven't we suffered enough
חזיר יבלות צעיר
21 אפר 2017 04:40:58לברון מדהים!!!! ואיזה וןאבוס של טיירון לו שהוריד את לאב וקיירי הגרועים לספסל!!
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21 אפר 2017 04:41:20אינדי פראיירים ברמות על
שי אבן צור
21 אפר 2017 04:41:27נגמר
תראו את תגובה 136 לפני שעה וחמש דקות.
סתם עף על עצמי קצת 🙂
גיא
21 אפר 2017 04:41:33עוד לא נגמר
גל
21 אפר 2017 04:41:34המאמן של אינדיאנה פשוט ביזיון. אתה רואה שמיילס טרנר ותדיוס יאנג משתינים על המגרש, למה לא להוריד אותם?
והתרגילים של הקבוצה אם אפשר בכלל לקרוא להם ככה פשוט מביכים. לו עושה למקמילן בית ספר ואני בכלל לא תופס מלו
גלעד
21 אפר 2017 04:41:39ולברון ימשיך את הרצף שלו בסיבוב הראשון ל-20 (!!) נצחונות
מאיר אריאל
21 אפר 2017 04:41:39לברון היה אדיר היום אבל מעבר להכל ובפער עצום זאת אינדיאנה שהסריחה את הפרקט בתצוגה שתיזכר לדראון עולם.
סומסומיקו תן לנו איזה נאום חוצב להבות נשמה..איזה משהו בסגנון של קאמבקים מדהימים יש רק במזרח.
תאלתר משהו סומכים עליך
סומסום
21 אפר 2017 04:45:23המזפח!
שטיח!
לה-פלופ!!!!
עומר
21 אפר 2017 14:16:28פורטלנד האיומה. ממש דרך האימים של ג"ס במערב. קבוצה מפחידה, כל כך מתאימה לפלייאוף
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21 אפר 2017 04:41:49שעיה, תנחומי
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 04:42:24זה מה שניסינו להסביר לכם שנה שלמה..
הסיבה שיש שם תחרות היא כי כולן דפוקות פחות או יותר באותה רמת יורוליג.
הטיול אחרי צבא (מש"ק ממטרות) של לברון במזרח הרחוק נמשך..
מאיר אריאל
21 אפר 2017 04:44:17+100000000
גלעד
21 אפר 2017 04:44:38מתי קרי ודוראנט היו צריכים לתת 45 דקות כדי לנצח בפלייאוף?
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 04:47:03זה בכלל נלא קשור..
הקאבס קבוצה דפוקה, רק שבמזרח יש יותר דפוקות ממנה שמאפשרות לה להגיע רעננה לגמר.
מתי הקאבס פגשו במזרח קבוצה כמו הספרס או אוקלהומה של דוראנט ?
גלעד
21 אפר 2017 04:53:40הם לא פגשו כאלה קבוצות (אפילו שאפשר להתווכח על טורונטו עונה שעברה).
אבל אני כרגע מדבר על הסיבוב הראשון. שהלוחמים והדורבנות לא צריכים בכלל להזיע ולברון שיחק כבר 130 דקות ולא היה משחק לא צמוד כולל קאמבק שהשווה את הגדול בהסטוריה של הפלייאוף.
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 04:56:36במזרח.. כפרה.. במזרח (טורונטו??? קבוצה מפגרת)
גיא הרשע
21 אפר 2017 04:46:02למיטב זיכרוני, הסדרה האחרונה שהקאבס ניצחו לפני אינדיאנה, הייתה מול צסק"א גולדן סטייט…
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 04:50:14אבל זה בדיוק הטיעון.. שהיא מגיעה רעננה אחרי הטיילת במזרח…
בנוסף היא אף פעם לא צריכה במשך כל העונה להתאבק על מיקומים, ויכולה לאפשר מנוחות לשחקנים שלה, בניגוד לגולדן והספרס שלמרות המאזנים הפסיכים שלהם תמיד היתה צריכות לחשוש למקום הראשון.
עומר
21 אפר 2017 14:17:25אתה סותר את עצמך. הדקות של השחקנים בג"ס וס"א נמוכות כולן משל לברון. אז כנראה שקל להן יותר
הייט-אשברי
21 אפר 2017 06:51:03מיליון +
שעיה
21 אפר 2017 04:42:27דור שלם של מזרחים שעושה במכנסיים כשלברון בסביבה
tripledouble
21 אפר 2017 04:43:49מסכן בירד חוטף מכל הכיוונים
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 04:44:38זבלבן
שימי ריגר
21 אפר 2017 04:44:31האוהדים רוקדים כאילו היי לא קרה כלום.לא יאומן קהל האמרקאני
גיא
21 אפר 2017 04:44:36עוד לא נגמר בכלל
שי אבן צור
21 אפר 2017 04:51:06די נו
נגמר לפני 10 דקות כבר
שימי ריגר
21 אפר 2017 04:45:45תנסו לדמיין אם מיילס היה קולע במשחק הראשוו.איזה סדרה הייהו מקבלים
גלעד
21 אפר 2017 04:47:16אני לא חושב שהמזרח חזק מהמערב אבל אוהדי גולדן סטייט או הספרס שקיבלו את הסדרות הכי קלות בליגה הם לא אלה שיכולים להתלונן
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 04:52:46אתה שוכח עניין הרבה יותר חשוב, וזה המנוחות במהלך העונה הסדירה.
בנוסף, לפי מאזנים, קליבלנד היתה בכלל אמורה סיבוב ראשון לפגוש את הקליפרס, הפייבוריטית של גיא לגמר המערב, בלי יתרון ביתיות.
גלעד
21 אפר 2017 04:57:03לברון שיחק יותר דקות בעונה הסדירה ה-14 שלו בליגה מכל שחקן גולדן או ספרס
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 05:00:09מה זה קשור תגיד לי ??
אז תחשוב כמה דק' הוא היה משחק במערב, בשביל להיכנס בכלל לפלייאוף… קליבלנד מאזן 6 במערב…
איך הוא היה יכול לוותר על משחקים שלמים ולא לעלות אליהם ?
גלעד
21 אפר 2017 05:05:00בטח שקשור. דיברנו על מנוחה לא?
אפשר לחשוב גם הוא נח 20 משחקים. 8 משחקים סה"כ שהוא לא עלה אליהם שחקנים בפז"מ שלו בליגה מפסידים הרבה יותר (ועם פחות דקות)
שיהיה לילה טוב
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 05:13:528 משחקים זה המון בעונה של בק2בק !
שוב, לא משנה כמה הוא לא נח במזרח, במערב הוא וגם האחרים היו חייבים לדפוק כרטיס הרבה יותר בגלל מאבק מיקומים, זה כולל גם יותר אינטנסיביות במשחקים שאי אפשר לזרוק כמו במזרח
מה כזה מסובך להבין ? לילה טוב
אחד העם
21 אפר 2017 04:48:57וואו,
קמתי לספרס ואני רואה שמילווקי שוחטים את טורנטו.
לא ייאמן הפער בין קבוצת העונה הרגילה של קנדה לבין הפלייאוף
גל
21 אפר 2017 04:50:36מקווה שראשי בוסטון רואים את הסדרה ותופסים את הראש שלא הביאו את ג׳ורג׳. אם עם הצוות המגעיל שיש לו באינדיאנה הוא מצליח לדגדג את לברון, אז עם אשכרה קבוצה לצידו היה אפילו סדרה אמיתית ולא דילוג של קליבלנד לגמר.
tripledouble
21 אפר 2017 04:53:07מה לדגדג איזה לדגדג, היה לו היום יתרון של 25 נקודות במחצית ומאז הוא לא הפסיק לטעות ולהחטיא.
שי אבן צור
21 אפר 2017 04:56:06100+
גל
21 אפר 2017 05:21:16בהחלט מדגדג, 3 משחקים שנראים קרוב שהקבוצה שלו זה החבורה הכי אנמית וחלבית שראיתי בחיי, והמאמן שלו ברמה של ילדים מחוזית.
לא יודע מה רוצים ממנו, עשה הכל ובאחוזים לא רעים, אשמתו שטרנר שחקן של 38٪ לא מסוגל לקנות שלשה? אשמתו שיאנג מחטיא טיפ אינים פשוטים ומאפשר לטומפסון מלא ריבאונד התקפה? אשמתו שהסט תרגילים של המאמן שלו נראה בערך כמו של מכבי תל אביב של העונה? מה לעשות שמהצד השני יש קבוצה הרבה יותר טובה ומאומנת.
גיא
21 אפר 2017 04:51:16הקאמבק הכי גדול בהיסטוריה שצ הפלייאוף
שעיה
21 אפר 2017 04:51:37מישהו כבר חזר מ 3-0 ?
חזיר יבלות צעיר
21 אפר 2017 05:07:17לברון בגמר הבא מול הקאפקייקס
bobby
21 אפר 2017 09:57:04זה היה 3-1 ולא 3-0.
עד היום אף אחד לא חזר מ-3-0.
ת'אנדר
21 אפר 2017 04:52:01אולדריג' הולך לקו לשלוש זריקות מוצדקות.
take that for data
אחד העם
21 אפר 2017 04:53:55דווקא לא נראה שהיה פאול אלא שהכדור ברח לו (ואני בעדם..)
יואש בן טולילה
21 אפר 2017 04:52:07קליבלנד בכוונה נמנעו מלשתף את לברון במשחקים בסוף, פשוט כדי שלא יצטרכו למכור אותם בהפגנתיות.
הם רצו את אינדיאנה ולא את שוקאגו שעשתה להם סוויפ בעונה הסדירה. כן כן גם אטלנטה עשו להם ב2015 אבל לאטלנטה אין את באטלר, ווייד ורונדו.
אתם תמשיכו לאונן על לברון אבל לא לזכור שהוא שיחק נגד קבוצות עם שחקן וחצי.
בכל המזרח כולו יש 2 מוכחים שחקנים בטופ 20 פרט ללברון, השאר פרוספקטים שאולי יבשילו מתישהו, או כאלה שגם אחרי כמה וכמה עןנות פליאוף מתעקשים להמשיך ולהסריח את הפרקט (לאורי, דהרוזן). השאר שחקנים גמורים או כאלה שאף פעם לא מצאו את עצמם (אליס, טיג למשל).
תצוגה אדירה של לברון בלי ספק, רק שהוא היה ככ הרבה פעמים לבד מתחת לטבעת שזה מחריד.
הסדרה גמורה מהחטאת הזריקה של מיילס במשחק 1, אבל התוצאה עכשיו גם תהיה סוויפ מהדהד.
בחצי הגמר קליסלנד תפגוש קבוצה שעוד 3 שנים רולי תצא מהתנור אפויה, או את טורונטו שבינתיים נהנת להסריח פרקטים. כן, הם יפגשו קבוצה בבניה שאחד הכוכבים שלה גמר את העונה, או קבוצה שמשתינה במכנסיים והיא גם ככה חסרת מסורת. וזה מדובר פה בחצי גמר קונפרנס.
מה יהיה בחצי הגמר של המערב? תודה ששאלתם:
גולדן סטייט ווריורס בכושר שיא, הזפארס אולי אחרי סוויפ ושוב עונה של מעל 60 נצחונות, יוסטון עם הmvp האמיתי, וקבוצה שנגדה לברון מפסיד בחוץ כבר 7 שנים ברצף, או הקליפרס, קבוצה שיכולה לאנוס את הצבע של קליבלנד.
אבל למה להפקיע ללברון בטיול השנתי שלו לגמר, בדרך הוא פוגש כל מיני מקבלי קצבאות ביטוח לאומי, גמדים,,ומתחזים לשחקני כדורסל.
עידן עופר
21 אפר 2017 05:11:04וול, ג׳ורג׳, יאניס ובאטלר..יש קצת יותר מ-2
סומסום
21 אפר 2017 04:52:29אתם פשוט רואים מול העיניים שחקן אחד,
א-ח-ד,
שהוא מעל המשחק.
עם צ'נינג פריי, קשיש פליט מאורלנדו. אורלנדו!
עם ג'ייאר סמית', "הגמור" קראתם לו לפני רבע שעה. שנזרק מהניקס. הניקס!
עם דרון וויליאמס, שנמלט משעת כיבוי האורות בבית אבות של סבתא שלי, שנפלט מדאלאס. דאלאס?
עם קייל קורבר, אחלה ידית, אבל גם הוא תולה נעליים, והגנה זה דבר שהוא קרא עליו בלימודי המחתרות בפלשתינה-א"י.
ועם אלה, הוא עושה את המהפך.
לא טריסטן, לא לאב, לא קיירי, לא כלום. לברון והמחלקה הגריאטרית של פליטי הליגה.
מה לעשות –
he is THAT good.
אם לא הבנתם את זה, בפיינאלס האחרונים, שחקן אחד מעל כל שחקני 2 הקבוצות, בנקודות, ריבאונדים, אסיסטים, חטיפות, ובלוקים. מעל כו-לם, ב-כ-ל הקטגוריות. מעל החטיפות של דריימונד, והחסימות שלו, מעל הקליעה של קיירי ושל קארי ושל קליי תומפסון.
מעל כולם – בכל.
בסדרה שלמה. דבר שלא קרה באף סדרת פלייאוף.
שהיא גם סדרת הפיינאלס.
ונגד קבוצה של 9-73.
he is THAT good.
אז את מי תאשימו?
את האולקוס שלכם.
אבל זה בסדר – אפילו לברון הזה לא יוכל על גולדן סטייט של השנה. 4 אולסטארים וכו'. יכולים להרגיע.
לה-פלופ!
המזפח!
שטיח!
יורוליג!
אתם מצחיקים, בחיי.
התותח הקטמוני
21 אפר 2017 05:04:19+1
מספיק עם חוסר הפרגון הזה. למרות שאני חושב שהמזרח חלש מהמערב זה מאוד מאוד לא משמעותי. ולראייה הטיולים שהספרס והלוחמים יצאו אליהם. אם יש קבוצה שהדרך שלה סלולה השנה לגמר זה של הלוחמים לא של הלברונס.
סומסום משהו אחד אני לא מסכים איתך – כשלברון יתקל מול הגנה מצופפת צבע הוא יראה הרבה פחות טוב ועדיין חייבים חייבים לפרגן למלך הרשע שמצדיק את הכינוי המלך
גיא
21 אפר 2017 10:34:13+ 100
ירדן שלמור
21 אפר 2017 04:53:03ראינו פה את השחקן הכי טוב בכל הזמנים בקאמבק הכי גדול בכל הזמנים.
42 נקודות
13 ריבאונד
13 אסיסט
חזיר יבלות צעיר
21 אפר 2017 04:54:04לידיעת הצופה ראסל ווסטברוק- ככה עושים את זה נכון
nba
21 אפר 2017 04:55:01לברון פשוט לא אנושי
ת'אנדר
21 אפר 2017 04:55:41סיכום של היומיים האחרונים:
גולדן סטייט הקבוצה היחידה בליגה
אחד העם
21 אפר 2017 04:56:01לקוואי יש אנרגייזר ברגליים
tripledouble
21 אפר 2017 04:58:10אני רואה נכון את הבוקס סקור של מילווקי טורונטו? 44 נקודות לנשרות אחרי כמעט 3 רבעים ???
סומסום
21 אפר 2017 04:59:09והבעיה היחידה עם הלברון הזה, ואני חוזר על עצמי, מה לעשות –
חבל מאוד שלברון לא לקח את הטאלנט שלו למערב.
לברון במערב = 8 אליפויות רצופות. ומוחק גם את MJ מהמקום הראשון.
איזה לוזר לה-פלופ.
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 05:02:51אתה זה שהספיד אותו..
תן לנו עוד מהתחזיות שלך…
אין קבוצה במזרח שלא ניסית למכור לנו !
אינדי ("המאץ' אפ הכי קשה") טורונטו, בוסטון… בסוף תפגע במשהו..
סומסום
21 אפר 2017 05:05:54על מה אתה בוכה?
שהוא שחקן טוב מדי.
זו תמצית הבכי והתירוצים המגוחכים:
למה לעזאזל לברון טוב מדי?
כי הערב – ראית בעצמך. שיחק עם ההרכב בערך הכי חלש שתוכל להוציא מהליגה הזו, בטח בפלייאוף.
עם שחקנים שאף אחד מהם לא רואה חמישיה בכל מקום אחר.
ועשה מהפך משוגע, של מינוס 26 נקודות בחצי, לבדו.
אז אתה בוכה, למה לברון כזה טוב?
צודק.
לא פייר שיש אחד שהוא כזה טוב. מה אגיד לך.
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 05:11:10אתה לא מאמין למה שאתה כותב..
על מה אני בוכה ? נראה לך שיש לי את הציפיות שיש לך מאינדי ?
אלפיי שעות טיסה על הליג פאס (ילדים יחפים בעיראק עומדים על ארובות לבנים עם אנטנה חלודה ביד כדי שאתה הסוציאליסט המצפוניסטתוכל לצפות בדראמונד זורק אבנים מהעונשין..) ואלו התחזיות שאתה מצליח לנפק ???
ת'אנדר
21 אפר 2017 04:59:12השופטים עושים דווקא לפייזדיל
גיא הרשע
21 אפר 2017 04:59:20תצוגת השנאה העיוורת הפכה מקומית למגוחכת.
פשוט אוספים תירוצים לקראת ההפסד בפיינלס, ובדרך מתפללים שמישהו אולי יעצור בדרך את הקאבס, בגלל הפחד לפגוש אותם.
"היה להם קל" , "מזפח" , "השופטים" , "הרצפה עקומה…"
מגוחך.
אחד העם
21 אפר 2017 05:15:08גיא – גם אם יש כאלה ששונאים את לברון , אתה לא יכול להתכחש לרמה הירודה (מאד! ) ש"אריות" המזרח מציגות בפלייאוף עד כה..
בוסטון?
טורנטו?
(אלה הקבוצות שסומנו כמצאפ אפשרי לקאבס ועד עכשיו …?
טורנטו נראית כמו התרופה האפשרית לרצף ההפסדים של מכבי
יובי שוורץ
21 אפר 2017 05:38:31צורת החשיבה היא מוזרה מאד
קליבלנד הובסו מול גולדן ומול הספרס.
ואתה אומר שהנצחונות שלהם מרשימים ?
גיא הרשע
21 אפר 2017 06:48:52גם בשנה שעברה הקאבס הפסידו פעמיים בעונה הרגילה כשפגשו את גולדן סטייט.
ראינו כמה זה עזר לקבוצה מהמזרח…
אז צורת החשיבה שלי –
חלק גדול מהתירוצים שנבנים, הם בגלל הטראומה.
nba
21 אפר 2017 04:59:37אם לברון אירווינג פריי תומפסון יבואו בכזה טירוף הם מפרקים את גולדן שוב
סומסום
21 אפר 2017 05:03:01ג'ייסון קיד, מהר להושיב את הסטארטרים שלך.
טורונטו לא יסגרו הערב 30 הפרש ברבע, גם נגד 5 מוכרי דוריטוס ביציע.
אחד העם
21 אפר 2017 05:04:44+1
חזיר יבלות צעיר
21 אפר 2017 05:05:53לבינתיים מילווקי מבזה את פחי האשפה הקנדיים. ואני עוד השתכנעתי שהם אשכרה מסוגלים להדיח את הקאבס
התותח הקטמוני
21 אפר 2017 05:06:07חבל שלא שמתי את כספי על קרן הצבי. כל מה שחשבתי על טורנטו עד עכשיו הולך לפח. זה נראה שיש לקנדים בעיה מנטלית אמתית. לא יודע איך שחקנים שמרוויחים כל כך הרבה או שנמצאים בשנת חוזה מרשים לעצמם לשחק ככה
שעיה
21 אפר 2017 05:07:13לכל המתלהבים שקפצו מהחומרים, לברון שחקן אדיר אבל חולשת האחרים צועקת. קבוצות בלי מאמנים ובלי הגנה. כוכבים דימיקולו שחונכו להפסיד לו. מישהו יכול להגיד שאינדיאנה שיחקה כדורסל בחצי השני? קבוצה פח. עצוב
הקיסר החבשי
21 אפר 2017 05:07:58תארו לכם שקליבלנד משובצת במערב ולפי המאזן שלה היא מקום רביעי
עכשיו בסיבוב הראשון היא מקבלת את הקליפרס או יוטה
בסיבוב השני היא מקבלת את ג"ס!!
בגמר היא מקבלת את יוסטון או הספרס
במקום זה היא מקבלת את אינדי המצחיקה
את טורנטו המחרבנים במכנסיים או את הילדים מוולוקי
בגמר היא תקבל שיקגו או וושינגטון (גם בוסטון ואטלנטה לא הכי מאתגרים)
א.ב
21 אפר 2017 05:08:0146 זה אמיתי?.
אחד העם
21 אפר 2017 05:10:50סוף סוף זה נראה שהספרס חזרו למשחק מסירות, אחר ישבפלייאוף 16 שיחקו iso מעצבנים 48 דקות כל משחק.
nba
21 אפר 2017 05:11:34מילווקי פשוט תענוג כיף לראות אותם משחקים
חזיר יבלות צעיר
21 אפר 2017 05:12:58יאללה הייטרים חזרה לחורים. ניפגש אחרי הקאמבק הבא בגמר של הווינר האולטימטיבי
סומסום
21 אפר 2017 05:13:35כשסטפן קארי עשה את שיא הנקודות בהארכה אם אני לא טועה, נגד פורטלנד (? – לא בודק עכשיו) –
כולם, כולל כולם, עמדו על הרגליים, ומחאו לו כפיים.
ובצדק. אתה רואה שחקן פנומנלי, בתצוגת שיא של ה-NBA, מה יש לא להעריך?
אתם ראיתם הערב את לברון מוביל קבוצה, לא-קבוצה, מחליפים דלוחים, בתצוגה משוגעת, לקאמבק הגדול בתולדות הפלייאוף.
ומה יש לכם להגיד על זה?
תירוצים, ברמה שמביישת ילדים בגן. "פול ג'ורג' לא שחקן", "יורוליג", וכאלה.
במקום להעריך גדולה – בדיוק כמו שהייתם עושים, או כמו שעשיתם, עם שחקן אחר. וכמו שתעשו עם כל אחד אחר.
לדבר הזה יש שם, אבל למה לקלקל את האווירה פה.
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 05:16:24לשמוע הטפות מוסר על מי שכל העונה לכלך על קארי, גרין, KD וכ"ו, זה די צבוע..
עכשיו אתה מנסה לשווק את עצמך כ "לוחש לכוכבים"..פתטי..
סומסום
21 אפר 2017 05:27:04הפוך, ידידי.
ה"לכלוך" הוא על חוסר התחרות. ובעיקר, על הצטברות כוכבים במגה-קבוצה שמשמידה את הליגה, והיא אגב אמורה לעשות את זה גם ללברון או למי שתגיע מהמזרח.
שאגיד משהו על הרמה של כל אחד מהם? מי אני בכלל? הם פנומנים אחד אחד.
קווין דוראנט אבא של הפנומנים – והוא הסריח את הליגה, כשעבר לקבוצה של עוד 3 מגה-סטארים. בוא נדייק.
זה לא מתקרב בכלל לבכי שלך – "למה לברון כזה טוב".
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 05:35:34אתה כזה מלא בבולשיט..
את המעבר של לברון למיאמי כבר שכחת,.. אבל דוראנט עוד טרי לך.. לא נורא.. כמה אליפויות ותרכב לו על הגב בדיוק כמו על לברון.
ולהביא ציטוטים סומסומיקו ???
הרי אתה כ ל העונה, לא מסוגל לפרגן לגדולה של קבוצה שנבניתה בלוטרי, ורק בוכה "למה ג"ס כזו טובה ???"
תפסיק להיתמם
לברון לא העניין בכלל, העניין הוא טורונטו ובוסטון…
סומסום
21 אפר 2017 05:52:22פרגנתי לגולדן סטייט ואני ממשיך –
הם קבוצה מדהימה, על-חלל, עם הכדורסל הכי מרהיב מאז השואו-טיים לייקרס. יותר מזה?
אני רק אומר – לא פייר, ההצטברות של יותר מדי שחקנים מעולים. לא כוחות, קראו לזה בשכונה.
זה לא כוחות. ועוד להושיב את דוראנט על הספסל ועדיין להיות מס' 1.
עכשיו,
מה כל זה קשור לבכיות שלכם על המזרח?
מילא עונה אחת.
אבל *כל עונה*, לבכות על *כל הקבוצות במזרח*, לבכות נגד *כל השחקנים המעולים במזרח* –
בגלל שלברון לוקח את הגרוטאות שלו ומנצח?
שכחת עם מי הוא הגיע למשחק 6 בפיינאלס, נגד גולדן סטייט האדירה?
דלבדובה, טריסטן, ג'יי.אר, שמפרט ומוזגוב.
זה לא שהמזרח כזה חלש – זה שיש שחקן אחד כזה טוב.
אז בוא נסכם:
אני מתבאס שצירוף של כמה כוכבים ביחד בקבוצה חזקה מדי.
אתה מתבאס על צירוף גנטי בגוף של אדם אחד, שנעשה חזק מדי.
אנחנו מדברים בשפות שונות.
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 06:00:47חסר מודעות עצמית !
הא.. אתה רק אומר ? אתה לא בוכה ? אתה לא בוכה *כל העונה* ?
אתה *לא בוכה כל העונה נגד כל השחקנים המעולים בליגה (לא רק במזרח)*
אתה לא *בוכה כל העונה על חוסר התחרותיות שהשחקנים המעולים האלו לא יכולים לנצח*?
אני לא מתבאס מכלום.. "יו אר סוויצ'ין.."
רק כשמנסים למכור כל העונה שיש תחרות במזרח, אז אני בא לאסוף את הכסף…
מי שהספיד אותו זה אתה, לא אני..
אנחנו נדאג ללברון, אל תדאג..
סומסום
21 אפר 2017 06:15:03בתור "הבן הממזר השחור", איך זה שאתה,
דווקא אתה,
במיוחד אתה,
יוצא נגד הבן-הממזר-השחור של כל הליגה, זה בלי האבא, השנוא מהיום שהוא הגיע, עם כל ההייטרים סביבו, שהולך ומנצח קבוצות שלמות במו ידיו,
איך זה שאתה מוכן אפילו להמיר דת ולחבור ללבנבנים הכי עשירים של החוף המערבי שארגנו לעצמם קבוצת חלומות עם הקאפקייק הפחדן, עם שני הנסיכים, סטף וקליי, עם כפית זהב, ילדים של שחקני אנ.בי.איי שגדלו בחממות של מיליון דולר, והקהל רווי הכולסטרול והשומן מרווחי ההייטק וניצול העובדים, וכל מיני תיירים שקונים כרטיסים באלף דולר, שיורקים על הצווארון הכחול של קליבלנד –
מה קרה לך?
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 06:34:45אתה שוב מנסה להסיט את זה למקומות אחרים מהתחזיות שלך..
בוסטון, טורונטו, אינדי והמאץ אפ המושלם… שנה שלמה חפרת לנו..
עכשיו אתה קופץ על העגלה של וושינגטון ושיקגו.. חי מיום ליום, מלילה
ללילה.
מי שנכנס ללב, נכנס ללב, לא שואלים למה, אין היגיון ברגשות.. זה לא קשור להישגים או רקע, אהדתי הרבה לוזרים וגם הרבה ווינרים… משכונות מצוקה, ובתי עשירים.. מי שנכנס ללב לא יוצא.
מתר
21 אפר 2017 05:17:10אתה לא מחדש הרבה, האתר ברובו מונע משנאת המן ולא מאהבת מרדכי.
זה ככה כבר לפחות 4-5 שנים. אין סיבה לחפש הגיון או לנסות לשכנע אנשים בשנאתם.
Haters gonna hate
THE KING RUSSELL
21 אפר 2017 05:18:36על נה הויכוח ברור שהייתה תצוגה איראית של לברון ומצד שני אינדי בעטו בדלי ולא הציגו כדורסל מינימלי או מספיק או מספק
שני הדברים נכונים לגמרי
THE KING RUSSELL
21 אפר 2017 05:19:54*מה
tripledouble
21 אפר 2017 05:19:12לברון היה פנומנלי היום, ואני האחרון שיהיה בעדו, אבל יותר ממה שהוא היה פנומנלי אינדיאנה היו פתטיים. אפס תרגילים, צבע פרוץ ברמה הזויה, חוסר תפקוד מוחלט של המאמן ברמה שאפילו דחליל היה יותר אפקטיבי. לברון ידע לקחת את מה שנתנו לו כמו שהגדולים יודעים אבל אינדיאנה היו פתטיים ברמות הזויות, מול כל קבוצה עם קצת משמעת עצמית וסדר מינימלי זה לא היה עובד.
חזיר יבלות צעיר
21 אפר 2017 05:21:59ופסאז' לא היו פתאטיים מול בארסה? אל תיתמם. תמיד זה ככה לכל קאמבק הירואי כמו בגמר האחרון וכמו היום יש את הצד ההירואי שעשה דבר מדהים ואת הלוזרים שמילאו מכנסיהם שתן (וכן- הרבה פעמים גם השיפוט נכנס) ושני הדברים ממש לא סותרים אחד את השני
tripledouble
21 אפר 2017 05:30:22בולשיט לא בכל קאמבק הירואי הצד המפסיד התחרבן, כמו בגמרים של מנצסטר באיירן ב99 וליברפול מילאן ב05. כל הקאמבק לא היה מתאפשר מלכתחילה אם אינדיאנה הייתה מאומנת בצורה מינימלית (או באיזשהי צורה) אז כל הכבוד ללברון שידע להתעלות ולקחת אבל יותר משהוא ניצח אינדיאנה הפסידו, בראש ובראשונה בגלל ניהול משחק מזעזע וחוסר במאמן נורמלי.
חזיר יבלות צעיר
21 אפר 2017 05:34:09מילאן לא היו פאתטיים? אתה צוחק עלי. ואל תשווה לי מהפכים של 2 דקות כמו ביונייטד אני מדבר על משחק שלם או סדרה
tripledouble
21 אפר 2017 05:38:29לא הייתה שם שום פתטיות מכבש לחצים מפתיע שהסתיים ב2 גולים ופנדל ואז בונקר כל המשחק עד לפנדלים. הקאמבק של מיאמי נגד בוסטון ב2012 היה נטו התעלות של לברון בוסטון שיחקו את משחקם הרגיל. לא תמיד זה ווינרים ולוזרים.
סומסום
21 אפר 2017 05:31:09בול.
גל
21 אפר 2017 05:22:03+1
nba
21 אפר 2017 05:16:11אני אישית מעדיף את קובי על לברון אבל מה שלברון עושה זה מטורף מינימום טופ 3 כל הזמנים
גיא
21 אפר 2017 05:17:18איזה אווירה בממפיס, פריזדייל הזה יצא גדול וקנה את החוזה שלו לעונה הבאה
ת'אנדר
21 אפר 2017 05:17:36תראו ספרס גריזליס
זה עומד ללכת צמוד עד הסוף
..
…
…
…
..
..
..
..
..
סתם לא באמת
חזיר יבלות צעיר
21 אפר 2017 05:19:13אחד הדברים המדהימים בתופעת ההייטריות שאחרי משחק מיוחד של לברון כל הדפים בפייס של אוהדי הקאבס/לברון מלאים בתגןבות"אינדיאנה היא קבוצת לוטרי, קובי טוב מלברון ושאר בולשיטים. כאילו רבאק, אתם נזכרים לרדת עליו כשהוא מנצח? תופעת ההייטריות ראויה למחקר פסיכיאטרי מעמיק
גיא הרשע
21 אפר 2017 05:25:04כל כך הרבה ביקורת על אינדיאנה,
אבל שוכחים שזו האלופה שמשחקת נגדם.
3 – 0 לקאבס, אבל כל 3 המשחקים היו צמודים.
וכל מי שמזלזל בהם?
נגד 8 קבוצות הפלייאוף של המערב –
לפייסרס יש העונה מאזן 0- 2 מול גולדן סטייט (2 תבוסות) והספרס (הפסדים ב-1 ו-4 הפרש).
יש להם מאזן 2 – 0 על הת'אנדר, הרוקטס, והקליפרס.
יש להם מאזן 1 – 1 מול פורטלנד, ממפיס, ויוטה.
סה"כ מאזן 9 – 7 מול צמרת המערב.
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 05:37:06מת על הסטט' הלא קשורות האלו..
אם אני אחטט טוב, אני אמצא גם סטט' שמפארות את פיניקס..
גיא הרשע
21 אפר 2017 05:47:18ברור, המאזן של הפייסרס מול צמרת המערב בכלל לא קשור!
באמת, למה זה רלוונטי לבדוק את המאזן של הקבוצה מולה מתמודדת הקאבס מול המתמודדות של הספרס וגולדן סטייט בשביל לראות אם טענות המזפח תופסות?
טראמפ היה גאה!
אסור לתת לעובדות לבלבל!
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 05:49:41מה המאזן העונה של פיניקס מול קליבלנד ?
האם פיניקס לא ניצחו העונה את הספרס ?
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 05:50:57ואני באמת אשמח לנהל איתך דיון על מה זה פוסט אמת, ועד כמה אתה לא מאמין בו, לנוכח דברים מסויימים שאמרת לי בעבר ?
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 05:52:32הסימן שאלה (?) בסוף, מיותר.
גיא הרשע
21 אפר 2017 05:57:00שאלה של גודל מדגם.
המאזן בין הסאנס לספרס מכיל 4 משחקים בלבד.
המאזן של הפייסרס מול צמרת המערב מכיל 16 משחקים.
אבל תמיד אפשר להחליט להתעלם מהנתונים, גם כאשר הם ברורים,
ולצעוק "מזפח!" הכי חזק שאפשר.
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 06:03:06גודל מדגם ???
תסתכל על הטבלת מזרח/מערב…
קליבלנד מקום 5-6
אבל תמיד אפשר לצעוק – "אבל תמיד אפשר להחליט להתעלם מהנתונים, גם כאשר הם ברורים,
ולצעוק "מזפח!" הכי חזק שאפשר"
גיא הרשע
21 אפר 2017 06:14:14אני לא זה שעסוק בלהקטין את היריבות.
אם מסתכלים על מאזן מזרח/מערב, מגלים בהחלט שהמערב חזק יותר.
55 – 45 לניצחונות למערב.
(ותבדוק – מתחילת השנה אני אומר שהשנה המערב חזק יותר)
אבל זה לא מאזן מספיק בשביל להצדיק את זעקות ה- "מזפח!",
על אחת כמה וכמה כאשר מתבוננים במיקרו, ובודקים את דרכם של גולדן סטייט בפלייאוף ב-3 השנים האחרונות, בהשוואה לדרכם של הקאבס.
ואז יש את השורה התחתונה.
הפסדתם. בסדרה של 7 משחקים, לא במשחק בודד.
כל הזעקות, אלו רק תירוצים.
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 06:25:53אתה כל השנה טוען דבר והיפוכו..
טוען שהמערב יותר חזק, ואחרי כמה ימים מנסה להמציא את הגלגל ולוהיכח את ההיפך.
אותו דבר בדיוני MVP, אני כבר לא יכול לספור את כמות הזיגזגים שם..
גיא הרשע
21 אפר 2017 06:38:47זה לא יותר מהשמצות.
תראה לי איפה כתבתי שהמזרח חזק יותר.
ובקשר ל-MVP?
חודש לפני העונה כתבתי שזה צריך להיות קאווי/לברון/הארדן.
בסיום העונה, כתבתי שלאור החודש האחרון שווסטברוק נתן, זה קאוויי/הארדן/ווסטברוק, כאשר לברון יצא מהרשימה.
מה הבעיה עם זה?
גיא הרשע
21 אפר 2017 06:39:48להשמיץ כשקשה להתמודד עם העובדות.
טראמפ באמת היה גאה!
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 06:50:47כל פעם שיש ויכוחי מזרח/מערב אתה בא עם סטט' הזויות שמנסות להוכיח אחרת.
עוד פעם טראמפ… (לא מפריע לי, לך על זה…)
נראה שאתה לא מבין את המשמעות של האות M ב MVP…
ת'אנדר
21 אפר 2017 05:26:01אם רנדולף היה קולע שלשות כשהוא היה צעיר
אחד העם
21 אפר 2017 05:28:51היעילות של קוואי.
אני מתעצל לבדוק 🙁 אבל יש מצב שהוא מוביל באחוזים מבין הקלעים המובילים בקבוצות הפלייאוף?
אחד העם
21 אפר 2017 05:30:39ןמאז שדיברתי – 3 החטאות רצופות, תודה ששאלתם
גיא הרשע
21 אפר 2017 05:32:31מוביל ובגדול.
אין עוד שחקן שקולע 15+ נק' למשחק בפלייאוף עם אחוזים שמתקרבים לשלו.
אחד העם
21 אפר 2017 05:36:18תודה על הבדיקה.
מאז שפתחתי עיניים החטיא 5 רצופות
ת'אנדר
21 אפר 2017 05:29:37ממפיס במתפרצת עדיין יותר איטי מהתקפה רגילה של הספרס
ת'אנדר
21 אפר 2017 05:34:08אני לא מצליח להתרכז במשחק, אני מסתכל רק על פייזדיל ותגובותיו
ירדן שלמור
21 אפר 2017 05:34:33התצוגה של היום יכולה להחזיר לקאבס את האמונה בעצמם, נקווה שהספרס יעיפו את הקוקפייס השחצנים. וגמר של קליבלנד – ספרס בדיוק מה שצריך גמר של גברים.
לברון נגד קאווי
לאב נגד גאסול
קיירי נגד מילס
זה כיףף זה מעניין זה מכובד, זה מועדונים שאתה יכול להעריך
מה אתם מעדיפים??
את הפחדן שהצטרף ליריבה הישירה?
אתם מעדיפים את הצ'וקר בעל העיניים הירוקות?
או את אחותו שתמיד יש לה פרצוף בוכה?
אתם מעדיפים את הבועט לביצים???
יעופו השחצנים ועדיף כמה שיותר מהר, ושתתפרק ה"שושלת" הזאת שנולדה כולה בחטא.
גיא
21 אפר 2017 05:36:29חחחח הצ'וקר בעל העיניים הירוקות
אחד העם
21 אפר 2017 05:35:36חחחח השלטים..
memphis vs everybody
אחד העם
21 אפר 2017 05:39:21בניגוד לשני המשחקים הראשונים, בהם היה נהדר, פארקר לא מאופס במשחק הזה. זה משפיע גם על הנעת הכדור בקבוצה.
ת'אנדר
21 אפר 2017 05:44:43פאול 15 לטובת ספרס.
פאולים לזכות ממפיס ברבע השני – 0
אחד העם
21 אפר 2017 05:44:47גרין משיג את הנקודות שלו בהגעה לטבעת ולא בשלשות.
מצד אחד – יפה, קצת גיוון בארסנל, פתיחת 2 ways ?
מצד שני – רבאק, הספרס חייבים את הריוח שהשלשות שלו נותנות, לפחות לסדרות הבאות.
אחד העם
21 אפר 2017 05:45:15המשחק עומד על הסקור של טורונטו בסוף רבע 3
אחד העם
21 אפר 2017 05:45:33אוי מאנו יקירי 🙁
אשך טמיר המקורי
21 אפר 2017 05:47:21הספרס החטיאו איזה 15 לייאפים מתחילת המשחק. הטבעת מכושפת.
ממפיס מובילים ב-2 בקושי רב וחוגגים כאילו הם עושים בלואו-אאוט.
ייגמר 13 לספרס.
סומסום
21 אפר 2017 05:59:24יואו, הקוסם בהפסקה של ממפיס, הכי מדהים שראיתי.
עוד מישהו ראה את זה?
חזיר יבלות צעיר
21 אפר 2017 06:00:02משהו שהעלו בפייס: הקאבס פיגרו ב 26 וניצחו ב5. אז כמה זה 26+5?
חזיר יבלות צעיר
21 אפר 2017 06:00:46רמז למתקשים: הגמר האחרון
אחד העם
21 אפר 2017 06:06:49מסוכן
מאיר אריאל
21 אפר 2017 06:07:55טוני פארקר היה כל כך "טוב" במחצית הראשונה שהוא החליט לפתוח ב2 איבודי כדור את הרבע השלישי.
למרקוס מביך בהגנה על ראנדולף.
סומסום
21 אפר 2017 06:09:00עד היום בפלייאוף, טריפל דאבל של 10-10-40 ומעלה נעשה שלוש פעמים:
בארקלי במשחק 5 של פיניקס מול סיאטל (היי גיא!)
לברון מול ג"ס בגיים 5 בגמר של בלאט
וראסל אתמול.
לברון הוסיף הערב 12-13-41, שלא נעשה אף פעם.
שעיה
21 אפר 2017 06:12:35ממפיס קשים קשים
אחד העם
21 אפר 2017 06:12:38זה רק אני או שבלי קוואי הקבוצה אבודה ברבע הזה?
אחד העם
21 אפר 2017 06:13:33טיים אאוט דחוף
אחד העם
21 אפר 2017 06:17:28כל התקפה נגמרת באנד וואן של ממפיס, ..
מאיר אריאל
21 אפר 2017 06:17:46הספרס לא עשו סטופ אחד בהגנה מהרבע הראשון
שעיה
21 אפר 2017 06:17:51אני צופה הספרס וחושב על אינדיאנה. זה היה קאמבק משפיל, מבזה, מחפיר, סמרטוטי…
אחד העם
21 אפר 2017 06:18:29למה פופ מחכה ???????
מעצבן הפלאח הזה לפעמים
אחד העם
21 אפר 2017 06:22:43די שיושיב את פארקר
אחד העם
21 אפר 2017 06:25:48פארקר זוועת עולם
אחד העם
21 אפר 2017 06:26:24המשחק בורח ,יעצור טת סזה כבר המניאק
אחד העם
21 אפר 2017 06:27:09מה הקטע של פופ ?
מנסה להגיע לרבע 4 במינוס 20 ?
סומסום
21 אפר 2017 06:27:56ממפיס והספרז,
אם נעשה קבוצת בסט אוף משותפת, נניח מארק גאסול וקונלי מצטרפים לספרז –
ייקחו משחק מגולדן סטייט. אולי אפילו 2. זה אם שני הגאסולים ישחקו יחד, בהרכב של שישיה, והשופטים לא ירגישו.
ת'אנדר
21 אפר 2017 06:28:58הספרס מעצימים את מה שכתבתי בתגובה 301.
תעיפו מבט
סומסום
21 אפר 2017 06:34:51אתה טועה.
אל תתייחס לחריג האחד בתור הכלל.
גולדן סטייט מעל הליגה. כל היתר קבוצות, טובות יותר או פחות, בליגה. עם עליות וירידות כמו שטבעי שהיהיה, ועם משחקים שקולים פחות או יותר.
לא לעניין לקחת דרים-טים ולהגיד לאחרים, למה אתם לא.
ת'אנדר
21 אפר 2017 06:42:15השנה גם בעונה הסדירה, לא היו משחקים בטוחים.
קבוצות "צמרת" הפסידו משחקים לקבוצות סוף טבלה.
זה לא עניין של מזרח ומערב, כולם חלשים.
במזרח אף קבוצה לא הגיעה ל60 נצחונות, ובמערב חוץ מג"ס יש את הספרס שמאז 2014 הם טובים בעונה הסדירה, ורעים בפלייאוף.
זה קשור לנקודה האחרונה של המאמר הזה של יובל עוז (מתחת לקו):
https://goo.gl/m2Ymhs
סומסום
21 אפר 2017 06:51:30תלוי למה אתה קורא "טוב".
אני דווקא רואה תצוגות שיא של כדורסלנים, מאגר הכישרון בליגה הוא מטורף, אני לא חושב שהיה כזה אי פעם.
הליגה – בחלקים מסוימים – נעשתה יותר תחרותית. זו דרך לראות את המאזנים האלה. ומה רע בזה אגב? אני לא אוהב מפלצות. מה רע אם לא תהיה אף קבוצה שעושה יותר מ-50 ומשהו נצחונות בעונה, והרמה תהיה הרבה יותר קרובה, עם תחרויות יותר צפופות?
ומי שכן רוצה – לא לדאוג, יש סופר-מפלצת אחת מעל הכל.
ת'אנדר
21 אפר 2017 06:30:24היה צריך להודיע על האלופה לפני תחילת העונה ולסגור את הליגה
מאיר אריאל
21 אפר 2017 06:31:11הספרס נאיבים כל כך שזה מבחיל ממש.
ראנדולף טוחן בצבע מהשנייה הראשונה . איך למרקוס מגיב?? מקבל את הכדור 7 מטר מהסל ומקסימום זורק חצי מרחק על שמירה. פתאום כשמינוס 15 הוא עשה כמה פרצופים כועסיםצוהחליט להיכנס בכוח לסל…אוי הפאתטיות.
פארקר לא שווה אזכור הואמלאנטוב בכלום.
גרין שחקן חד ממדי.
קוואי מקבל דאבל טים כל המשחק והספיק להתקרר ובקושי זרק ברבע השלישי.
ההגנה של פאו ודיוויד לי ברמה של ועדת חקירה.
הספרס קבוצה של פראיירים תמיד היו ותמיד יהיו
סומסום
21 אפר 2017 06:31:49רגע, איפה מאיר אריאל, ואוהד ס"א, ועוד אוהדים של הספרז? צריך חוו"ד מומחה.
סצנריו: לברון מסיים את חוזה הרוקי בקליבלנד ב-2006, ועובר למערב כמו שכולם פה רוצים. ומצטרף לספרז. של טימי, מאנו, פארקר, וכל היתר, אתם יודעים יותר טוב ממני.
בכמה אליפויות זה נגמר?
אחד העם
21 אפר 2017 06:34:25איך זה קשור?
שחקן ענק, בקונפרנס חלש.
סומסום
21 אפר 2017 06:36:06כולם פה משחקים ב-what if לברון במערב.
הנה לכם: הוא עבר. והצטרף לספרז.
מה ההערכה שלך – כמה אליפויות היתה עושה הספרז הזו, עם לברון ג'יימס?
אחד העם
21 אפר 2017 06:41:50אין לי שמץ איך להמר..
במקום קוואי? ביחד ודורכים אחד על השני?
אבל זה לא העניין – אין ספק שהוא שחקן ענק, אני מדבר על חולשת הקונפרנס שהיא עובדה שמוכחת בשבוע האחרון שוב ושוב, איזו קבוצה אמורה להוות לו אתגר?
גולדן סטייט לא הייתה מאתגרת אותו במערב? ולמה אתה לא שואל מה היה קורה אם היה מצטרף לגולדן? הרי וודאי שאם יצטרף לקבוצה חזקה הוא מחזק אותה.
לאב לא מהווה תחרות לאלדריג? קיירי לא לוקח בסיבוב את פארקר קשישא?
….
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 06:42:34זה לא אמור לפגוע במורשת שלו שהוא מצטרף ל 3 HOF ?
עד דוראנט, רק עם לברון היה אפשר לשחק מעבריי קאפקייק כאלו..
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2017 06:38:43אתה לא מבין שלא רוצים אותו ואת הדרמות שלו בספרס !
ההדרמה היחידה שהיתה שם זו הבגידה של טוני פארקר, ופופ סלח לו רק בגלל שהוא צרפתי, ולא מבין שזה לא מקובל לעשות סקס מחוץ לנישואים בטקסס… מה שנקרא – הלם תרבות…
מאיר אריאל
21 אפר 2017 06:39:31מה הקשר ???
אתה זה המומחה??? פמפמת וטחנת לנו את הראסק שנה שלמה עד כמה המזרח תחרותי לעומת המערב וברגע האמת בוסטון מפסידה פעמיים למדורגת 8 בבית.
הקבוצה שכביכול התחזקה והייתה אמורה להקשות על המלכה בפיגור 2 1 עם 2 תבוסות ושפת גוף של פח זבל.
מי עכשיו הפייבוריטית שלך שתאיים על קליבלנד ותצדיק את כל האמירות הנבובות והפאתטיות שלך במהלך השנה?? תן לי לנחש וושינגטון..ואללה הבן הממזר צודק עברת את כל הקבוצות וגם לא פגעת בכלום.
יש לך עוד את החוצפה להטיף מוסר???
סומסום
21 אפר 2017 06:46:08לא הבנתי –
האיש ניצח במו ידיו את גולדן סטייט, של ה-9-73, שמרסקת את המערב שלוש שנים רצופות.
אם המיטב של המיטב שלכם, של המערביים, האלופה הבלתי מעורערת שלכם בזמן שסן אנטוניו לא רואה אפילו גמר, אם הספלאש בראדרז ודריימונד גרין ובוגוט וספייטס ואיגואדלה וליבינגסטון, הפסידו למר לה-פלופ –
אתה מתבכיין למה בוסטון ואטלנטה לא עוצרות אותו?
גיב. מי. A. ברייק.
אחד העם
21 אפר 2017 06:34:55המשחק גמור
הקיסר החבשי
21 אפר 2017 06:36:02עד למשחק השני לא ידעתי מה שמו של מאמן ממפיס
בין רגע הפך למפורסם
אחד העם
21 אפר 2017 06:36:07אם פופ נוזף עכשיו בשחקנים אז זה ממש מרגיז, היה חייב לעצור את הבזיון של הרבע הזה לפני 8 דקות משחק
מאיר אריאל
21 אפר 2017 06:45:10מה חדש?? פופ מנהל משחק בינוני ומטה.
לא משהו שיש ספק לגביו
אחד העם
21 אפר 2017 06:46:38לא חושב שזה קשור לחולשה בניהול, גם המאמן הכי מפגר בליגה ג' בפיליפינים היה לוקח טיימאאוט.
זה קשור לנטיה שלו לעשות "דווקא" ולנסות לחנך שחקנים גם במחיר הפסד
סומסום
21 אפר 2017 06:42:45רגע של עברית:
לברון עולה ל-6 פיינאלס ברציפות: הכל בגלל שאין תחרותיות.
מייקל זוכה בכל 6 הפיינאלס שלו: הגדול מכולם בתקופה סופר-תחרותית.
לברון זוכה ב-3 מתוך 7 הפיינאלס שלו: לה-פלופ, איך החטאת 4 מהקו.
הייט-אשברי
21 אפר 2017 06:54:47בייגלה – אחרי הלילה , כדאי לפחות שלא תגיב. אתה סתם מביך את עצמך.
סומסום
21 אפר 2017 07:17:27לא הבנתי – מה הטענה?
אולי אני אשם ביכולת השיא של לברון?
ניסיתם הכל – השטיח, המזפח, מוותרים לו מראש, השופטים, אדם סילבר, קנוניות –
במקום לראות את הדבר האחד מול העיניים: שחקן בודד מעל היתר.
הערב זה היה מוחץ: שחקן ו-4 מחליפים דלוחים, במהפך הגדול אי פעם.
אז מי אשם? אני!
אולי תתבכיין הפעם על זה.
אני! אני גם אשם באובדן האליפות שלכם, ובצ'וקינג של 1-3 מול לברון.
ירגיע את הפצעים? שמח להיות לשירותך.
הייט-אשברי
21 אפר 2017 07:33:30יכולת שיא של לברון ? או משחק מביך לחלוטין של הפייסרס ? זו היתה פשוט עליבות שלא תאומן . מצד אחד החטאות בלתי פוסקות של מבטים פנויים בהתקפה . מצד שני חוסר כיסוי בהגנה. זה פשוטהרגיש כמו אריה שמשתעשע עם חתול בית סיאמי כנוע עד שהוא מוריד עליו את הכאפה.
לא יאומן איך אתה מחליף צבעים כמו זיקית . כשנוח לך והתוצאות מתאימות לשטויות שאתה מספר , אז המזרח תחרותי. כשבמזרח יש מאבקים חד-צדדייים ופתאום במערב יש סדרה שמתעוררת לחיים , אז אתה מתחיל לספר אגדות מהפלייאוף של השנה שעברה .
אולי תתבגר ?
הייט-אשברי
21 אפר 2017 07:38:52כמה זמן ייקח לך לקלוט מה שכתב לך הבן הממזר – במזרח , חוץ מקליבלנד, כולן דפוקות במידה שווה.
לא צריך התמודדות שלהן לברון כדי לראות את זה. מספיק לראות איך בוסטון , ה"ראשונה" , נראית מול החבורה הזקנה ללא קלעים של שיקגו . ואיך טורונטו , התקווה הגדולה להפלת קליבלנד , נראית מול קבוצה צעירה וחסרת ניסיון שיש לה כוכב אחד בלבד .
סומסום
21 אפר 2017 07:44:52הבכיינות שלכם מטורפת.
זה מעליב, אתכם.
אתם רואים את אחת מתצוגות השיא של כל הזמנים, ועדיין בוכים, למה לברון כזה טוב –
וכל פעם בתירוץ אחר.
באמת שלא ניתן מה לומר. אתה כמו פנאט דתי בשינאה שלך. הכחשת מציאות ברמה קלינית.
הייט-אשברי
21 אפר 2017 07:44:18הלילה שיחקה בבית בפיגור שתיים אפס בשביעית במערב, ממפיס , המקבילה של אינדיאנה . נראה לך שהיא היתה משמיטה את המשחק כמו אינדיאנה אם לברון היה מבקר אצלה ? ומולה היו הספרס , לא קוטלי קנים . טובים לא פחות מלברון וחבורתו.
אחד העם
21 אפר 2017 06:45:12פופ הלחליט לזרוק את המשחק? לא חשובה לו מנוחה של אחרי סוויפ ?
אחד העם
21 אפר 2017 06:48:0731 אחוז ל 3 ..
אחד העם
21 אפר 2017 06:48:49אפשר לחזור לישון קצת
nba
21 אפר 2017 06:51:0417
nba
20. אפר, 2017
18:31
ממפיס יכולה לנצח היום הם לא היו רעים במשחק 2 , מילווקי לדעתי גם תנצח היום בבית
אחד העם
21 אפר 2017 06:52:08מילווקי כבר ניצחה..
אחד העם
21 אפר 2017 06:52:42וממפיס יכולה? היא לא יכולה ללהפסיד לפטטיות שהספרס מציגים היום גם אם היו רוצים
nba
21 אפר 2017 06:51:46התחזיות פגעו ממפיס ומילווקי מנצחות ויותר מכך מביסות , לילה מטורף שלא נדבר על מה שקליבלנד ולברון עשו
מאיר אריאל
21 אפר 2017 06:52:30כזה מגעיל הפופוביץ הזה. איכסה עליו.
מי אתה שתזרוק את המשחק?? למה??? כי החלטת לוותר ??? באיזה זכות בדיוק.
אוהדי ספרס אדוקים יודעים שפישלת לא מעט פעמים והרבה מאוד הדחות בפלייאוף רשומות עליך בלעדית.
כזה חצוף ויהיר
אחד העם
21 אפר 2017 06:53:38תכלס..
אני מקלל אותו מתחילת הרבע השלישי בלי הפסקה..
אם היינו ביד אליהו בטח היו צועקים לו להתפטר 🙁
דה שוט
21 אפר 2017 12:11:04אתה צודק, אבל זה פופ, לטוב ולרע. עושה בדיוק מה שבא לו, שם קצוץ על כולם. הולך בדרכו.
סומסום
21 אפר 2017 06:54:56המכירות של קנדריק לאמאר קפצו בעוד מיליון-שניים:
https://twitter.com/LeadingNBA_/status/855263583482945537
אחד העם
21 אפר 2017 06:55:19השטויות והקיטש שיש לאמריקאים בראש (כל מצלמות הקהל המטופשות האלה , אנשים מתבזים כדי שיראו אותם בטיוי)
nba
21 אפר 2017 07:03:53לאחד העם הבאתי הודעה מאתמול בערב , ברור שמילווקי כבר ניצחה חח
אחד העם
21 אפר 2017 07:08:40אופס, לא הבנתי.. 🙂
צביקה
21 אפר 2017 07:07:48ראו תגובה 7 שלי מלמעלה. הכל קרה כמו שאמרתי. כולל המשחק של אינדי, שאמרתי שאם טרנר יהיה חלש כמו במשחקים הקודמים אין להם סיכוי. מ.ש.ל.
אחד העם
21 אפר 2017 07:10:31הדבר המתבקש היחיד שפופ עשה כמו שצריך זה לתת לשחק את הגרבג טיים עם מחליפים.
כשהוא במוד "דווקא" הוא מסוגל לשחוק את קוואי ומאנו גם כשכבר אין עניין
צביקה
21 אפר 2017 07:21:00הסוקר המהיר בעולם! סחטיין דור על הסיכום המעולה והכה מהיר!
Berch
21 אפר 2017 07:32:00תודה על הסיקור הזריז 🙂
no funny shtuff
21 אפר 2017 08:12:25ראיתי עכשיו את אינדי-קאבס בשידור חוזר-
איזו התפרקות! ממש מלט-דאון. מביך ביותר.
כנ"ל טורונטו- איזו בושה. התפרקות טוטאלית.
חצאי הגמר המסתמנים במזרח-
קאבס-באקס
בולס- וויזארדס
נציגת המזרח המסתמנת לגמר-
קליבלנד קאבס. מישהו חשב אחרת?
סומסום
21 אפר 2017 08:18:20אל תמהר לסגור.
לברון מדהים, הערב הוא באמת פרץ עוד גבול. אבל גם לו יש גבולות, הוא לא יוכל לכסות על כל החולשות של קליבלנד.
וושינגטון תהיה מאצ'-אפ קשה.
ואשר לטורונטו – הם צריכים סוויצ', אולי מהסוג של הקאבס הערב, כדי להפוך את הסדרה. כולה נצחון אחד במילווקי, מתוך שני משחקים שנותרו שם, והם בעניינים, זה לא בשמיים.
no funny shtuff
21 אפר 2017 08:45:33בתור מי שלגמרי מחוץ לויכוחי הסרק על מזרח/מערב, אני בעיקר רוצה תחרותיות ותשוקה- באקס תענוג, שיקגו תענוג, לא לוותר. בברלי סטייל.
אינדיאנה יותר מדי מזכירים לי את אטלנטה 2015 (אפרופו מסיימות מקום 1 הגרועות בהיסטוריה)- הן יראו שהן נותנות סוג של פייט אבל תמיד בסוף ישוטחו ע"י לברון. נו, טיג סטייל- ההפך מבברלי. רבאק, 26 הפרש, קיירי לא פוגע, לאב לא בעיניינים, מה פתאום טרנר מחליט לזרוק שלשות? אליס, סרפין, יאנג- נרפים כמו מומי אחרי לילה עם אוקסנה.
דה שוט
21 אפר 2017 12:09:24+ 1
אפלטון
21 אפר 2017 08:20:24תודה על הסיקור המעולה.
ראיתי מילווקי -טורונטו והתמוגגתי.
ההגנה של מילווקי פשוט הכי טובה בליגה כשהיא מתפקדת על כל הצילינדרים. כדורסל ללא עמדות של קיד כשכל שחקן מקבל סוויצ' ויכול ישר לשמור על השחקן שמולו בלי עזרה.
טורונטו עזרו להם עם כדורסל שבלוני אבל גם כשניסו להניע כדור שום דבר לא עבד.לא חושב שלקחו זריקה אחת בלי שחקן על הפרצוף כל הערב. מייקר היה נפלא ויהיה שחקן טוב מאוד בליגה, מונרו ודלי הובילו את הספסל לכתישה אכזרית ברבע השני.
הלוואי וימשיכו ככה, הייתי רוצה לראות את הילדים של מילווקי מול הקאבס. לא כי יש להם סיכוי מול לברון, שאני מתחיל להשתכנע שהוא השחקן הכי טוב שראיתי אי פעם, אלא בשביל הניסיון והשנים הבאות.
no funny shtuff
21 אפר 2017 08:48:23לברון- שחקן היסטורי. לגמרי מאונט ראשמור.
משעשע שלפעמים שמו מוזכר באותו משפט עם קובי.
נתי
21 אפר 2017 08:49:49מישהו כתב אחרי הקאמבק שהמקבילה של אינדיאנה במערב היא ממפיס ומול ממפיס לברון לא היה חוזר ככה..אבל תכלס אם קליבלנד עם המאזן הזה היתה במערב היא היתה פוגשת בכלל את הקליפרס..ומולם אני בהחלט רואה אותו חוזר ככה חח(צחוק מר)
the man from the bay
21 אפר 2017 13:42:59עם גבארי פארקר בריא הבאקס לוקחים את המזרח בהליכה. באסה
חזיר יבלות צעיר
21 אפר 2017 13:51:22טעות. הפציענ שלו שדרגה אותם מאוד משני סיבות: א. כל מה שהוא נותן לך בהתקפה הוא לוקח בהגנה פלוס ריבית. ב. מונרו מצוין וכשהוא שיחק לא יכולת לשחק עם שניהם יחד ומונרו נשלח ליציע