אוקלהומה סיטי נגד סן אנטוניו ויוסטון נגד גולדן סטייט בשישי מטורף / רועי ויינברג

נותרו רק שני ימי שישי לעונה הסדירה, והיום הזה מבטיח לא מעט. מפגש בין הראשונה לשלישית במערב, שחזור סדרת סיבוב שני נהדרת משנה שעברה ועוד מפגשים מעניינים (וושינגטון-יוטה, אינדיאנה-טורונטו) בערב שכולו כיף.

*

02:00-טורונטו ראפטורס (30-45)-אינדיאנה פייסרס (38-37)

הפייסרס עם שני הפסדים רצופים ולוח זמנים לא קל, שכולל, מלבד המפגש הזה מול טורונטו, מפגש נוסף מול הקנדים, משחק מול קליבלנד, ועוד שני מפגשי מפתח מול מילווקי ואטלנטה. כשהם מרחק שני משחקים מהמקום החמישי ובשיוויון עם מיאמי, מה שעלול להוביל למפגש מול בוסטון או קליבלנד בסיבוב הראשון, הקבוצה צריכה לפתוח מבערים. יכול להיות שהקאמבק של לאנס סטיבנסון לאינדי יעזור לקבוצה הבינונית הזאת שלא הצליחה לחבר שני ניצחונות רצופים מאז תחילת האול-סטאר.

הראפטורס, לעומתם, במצב יותר טוב כשהם עם רצף שישה ניצחונות רצופים שנגמר במשחק האחרון שלהם ומרחק משחק בודד מהמקום השלישי במזרח, פער שבהחלט ניתן לסגור בהתחשב בלו"ז הדי נוח שלהם (למרות שאין להם יתרון בשובר השיוויון על הוויזארדס). בתקופה האחרונה הם מציגים רוטציה רחבה כשעשרה שחקנים משחקים לפחות רבע שעה במשחק, ורק דרוזן וקורי ג'וזף עוברים את חצי השעה. ג'וזף מציג כדורסל מצויין בתקופה האחרונה עם 6 אס' ו-5 ריב' במשחק לצד הגנה נהדרת, והשילוב שלו ליד טאקר ואיבאקה פנטסטי.

חשוב לשים לב הערב להגנה של הרכז הקנדי על ג'ף טיג, אחד משחקני המפתח של אינדיאנה, במיוחד בהתקפה. זה משהו שהמשחק יכול לקום או ליפול עליו, לצד כמובן היכולת של פול ג'ורג' (גם המצ'-אפ בין איבאקה ומיילס טרנר, שחקנים די דומים בסגנון משחקם, מאוד מעניין). מול קבוצה כאינדיאנה, שתשחק ללא אל ג'פרסון ורוב הזמן ללא סנטר מסורתי, יכול להיות שנראה את ג'ונאס ואלניוצ'אס רוב הזמן על הספסל ואת טאקר לצד קארול בניסיון לעצור את ג'ורג' ויאנג. זה נראה כמו צעד די מתבקש.

תחזית: המומנטום, והרמה של הקבוצות, יעשו את ההבדל. ניצחון ב-10-15 נקודות של טורונטו שרק יסבך את הפייסרס.

*

02:00-שרלוט הורנטס (41-34)-דנבר נאגטס (39-35)

נזכרו לשחק כדורסל בשרלוט. ההורנטס עם 5 ניצחונות בשבעת המשחקים האחרונים הודות להתקפה יעילה, בה שישה שחקנים שונים קולעים בדאבל פיגרס, וחמישה בין 11.5 ל-13 נקודות. העומק הזה משמעותי מאוד, במיוחד כשכמעט כל שחקן מהשישייה הזאת יכול לקלוע מרחוק ולרווח את המגרש, בין אם זה מרקו בלינלי, פרנק קמינסקי או קמבה ווקר. לצערם, הם מרחק שלושה משחקים מהפלייאוף ופוגשים רק קבוצות שככל הנראה יגיעו לפוסט סיזון עד סוף העונה, ככה שזה כנראה מאוחר מדי.

קבוצה אחרת שנאבקת נגד השעון והלו"ז היא דנבר, שנאבקת גם נגד פורטלנד. הם מרחק משחק מהבלייזרס נכון לעת כתיבת שורות אלה, כשרצף ניצחונות מרשים שלהם נגמר והם ניצחו 2 משחקים מששת האחרונים, כשבהפסדים ההגנה לא מתפקדת. לוח משחקים בעייתי עד סוף העונה ידוש מהם להתעלות, בעיקר הגנתית. החבר'ה של מייק מאלון ספגו 117 נקודות במשחק בתקופה הזאת, ולמרות שהם אף פעם לא היו קבוצה עם הגנה מי-יודע-מה, זה נתון נוראי. במיוחד כשהפלייאוף על הכף והם פוגשים קבוצה עם התקפה בכושר טוב.

שווה לעקוב במשחק הזה אחרי המפגש בין ניקולה יוקיץ' וקודי זלר. שניהם שחקנים חיוניים מאוד לקבוצות שלהם, אחד באמצעות ניהול משחק ההתקפה וקליעה באחוזים טובים והשני בזכות תנועה נהדרת בלי כדור לצד הגנה לא רעה, כשהוא לא הגו-טו-גאי אבל שחקן שעושה טוב כל פעם שהוא דורך על המגרש. הניגוד הזה ביניהם מעניין ויכול להיות משהו ששווה לעקוב אחריו, לצד ההגנה של גארי האריס על קמבה ווקר.

תחזית: אני חושב שתהיה פה הפתעה הערב, עם ניצחון של דנבר שצריכה הרבה יותר את ה-W הזה כדי לשמור על הסיכוי לפלייאוף.

*

02:30-קליבלנד קאבלירס (27-47)-פילדלפיה 76' (47-28)

כבר דיברנו לא מעט על הרצף הרע האחרון של קליבלנד, שהפסידה 9 משחקים מ-15 האחרונים וסובלת מחולשה הגנתית משמעותית. לצד זאת, באותה תקופה, קווין לאב לא חזר לכושר מלא (12.7 נקודות ב-41% מהשדה מאז שחזר מהפציעה) ואין נשק התקפי כלשהו מלבד לברון וקיירי. זה משהו שצריך להשתנות לקראת הפלייאוף, ויכול להיות שהעבודה תוך כדי תנועה תראה שמישהו מוכן לזרוח ולקלוע בדאבל-פיגרס כל משחק מלבד הביג 3. זה קריטי עבורם.

בכל מקרה, במשחק הערב הם פוגשים את פילדלפיה, שגם ניצחה 6 משחקים מה-15 האחרונים. ההבדל הוא שלה אין כבר על מה לשחק כשהקבוצה הבטיחה אי-עלייה לפלייאוף שנה נוספת. סאריץ', הולמס ושות' מראים המון פוטנציאל, אבל הם לא צריכים את הניצחון הזה. האלופה בהחלט צריכה, למרות הבק-טו-בק, כשבוסטון פוגשת את אורלנדו. לכן יהיה פה ניצחון של קליבלנד בהפרש לא משכנע במיוחד, אבל הם ינצחו.

*

02:30-בוסטון סלטיקס (27-48)-אורלנדו מג'יק (48-27)

פה הסיפור די פשוט. המג'יק לא יעלו לפלייאוף בודאות, אין אפילו סיכוי תאורטי שזה יקרה ושאר העונה שלהם חסרת משמעות. קיים סיכוי שהם יעשו מה שהלייקרס והסאנס עשו ויושיבו כל שחקן מעל גיל 25, וגם אם לא הם הרבה פחות מוכשרים מבוסטון וחוטפים תבוסות מקבוצות טופ 4 על ימין ועל שמאל (19 הפרש מהראפטורס, 30 מהווריורס, 12 מקליבלנד).

הסלטיקס חטפו מהלומה לא צפוייה עם ההפסד למילווקי החזקה, והחלום שלהם לראשות המזרח עדיין קיים כשהם פוגשים את קליבלנד ב-5 לאפריל, משחק ששווה לקום בשבילו. הם לא הולכים לוותר על זה עם הפסדים לקבוצות כמו אורלנדו, אין ספק בכלל. בוסטון בקלות, כנראה בעוד משחק שבו מלך הרבע הרביעי לא צריך בכלל לשחק באותו רבע.

*

03:00-מילווקי באקס (36-39)-דטרויט פיסטונס (41-35)

מילווקי בתנופה. הם הגיעו לשיא בדיוק ברגע הנכון, עם 13 ניצחונות מ-16 משחקים שהקפיצו אותם מהמקום ה-11 למקום החמישי במזרח. הגריק פריק מראה למה הוא אחד שחקני האול-אורואונד הכי טובים במשחק, מלקולם ברוגדון רץ דרך חומת הרוקיז, קריס מידלטון נראה כאילו הוא שיחק כל העונה והקבוצה עובדת נהדר בשני צדדי המגרש.

קבוצה שאי אפשר להגיד עליה את המשפט האחרון היא דטרויט. נכון, הפיסטונס ניצחו את המשחק האחרון שלהם, אבל זה היה מול ברוקלין, בבית, ובנקודה. בעשרת המשחקים האחרונים הם ניצחו פעמיים, את פניקס ואת ברוקלין. מול קבוצות תחרותיות הם פשוט לא מצליחים לנצח, ומילווקי, שכרגע בשיוויון על המקום החמישי עם אטלנטה, בהחלט קבוצה תחרותית.

כשהם קולעים 92.5 נקודות למשחק בעשרה האחרונים יהיה להם קשה מאוד מול הגנת הברזל של מילווקי, במיוחד כאשר קנטביוס קלדוול פופ הסתבך בבעיות של נהיגה בשכרות ויש להם מצ'-אפ מעולה מול הקלעים המובילים של הפיסטונס. אף אחד בקבוצה הזאת לא קולע מעל 14 נקודות במשחק בתקופה האחרונה, והגריק פריק יעבוד טוב מול טוביאס האריס. כשיש את ברוגדון שישמור את איש סמית' ודרומונד זורק רק 8 זריקות במשחק, קשה עד בלתי אפשרי לראות את דטרויט מצליחה לנצח.

תחזית: לא משחק יפה במיוחד. מילווקי עוצרת את הפיסטונס על פחות מ-90 נקודות ומנצחת ב-10-15 נקודות.

*

03:00-ממפיס גריזליס (34-41)-דאלאס מאבריקס (43-31)

הלו"ז של ממפיס עד סוף העונה די נוח, כשמלבד בק-טו-בק מול הספרס והת'אנדר (משחק חשוב מבחינת המיקום) שאר המשחקים מול קבוצות שלא יגיעו לפלייאוף. לא מן הנמנע שנראה אותם מנצחים 5 משחקים מהשבעה הנותרים בדרך לעונה של 46 ניצחונות ואולי המקום החמישי במערב. למרות הפציעה של מארק גאסול וזה שהיה להם רצף 4 הפסדים, החבורה הלוחמת, הזקנה והחביבה הזאת לא מוותרת לאף אחד עם וינס קרטר וטוני אלן, ביחד בני 75, בעמדות הכנפיים.

דאלאס הנופלת (7 הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים) לא אמורה להיות אתגר קשה מדי. ההתקפה שלהם בתקופה רעה, כשהם קולעים בעשרת המשחקים הנ"ל 95.2 נקודות במשחק. הם מעשית מחוץ לפלייאוף עם מרחק של 5 משחקים ולוח משחקים מורכב, משהו שלא קרה לדירק נוביצקי הגדול יותר מדי פעמים בקריירה. אבל כשהוא ושאר הקבוצה לא מצליחים למצוא את הרשת, קשה לראות אותם מתחילים לחורר פתאום רשתות מול ממפיס שצריכה כל משחק.

תחזית: המאבריקס לא יצליחו לעבור את ממפיס, יקלעו בין 90 ל-95 נקודות ויפסידו.

*

03:00-ניו אורלינס פליקנס (43-32)-סקרמנטו קינגס (46-29)

בשקט בשקט, ניו אורלינס התחילה לשחק כדורסל מצויין. הם לא יגיעו לפלייאוף (4.5 משחקים משם), אבל 7 ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים זה לא משהו של מה בכך כשחלקם באים מול קבוצות פלייאוף לכל דבר. יש תיאום מסויים בין דיוויס לקאזינס, שאחד זורק 20 זריקות במשחק והשני זורק 5.5 פעמים מחוץ לקשת בתקופה הזאת, בה השניים חולקים 25 ריבאונדים בערב, ג'ורדן קרופורד נראה כמו השחקן השישי לו חיכו כל כך הרבה זמן בניו אורלינס והם מציגים הגנה והתקפה, לסירוגין, טובות מאוד. אוהדי הקבוצה יכולים להיות מעודדים לקראת השנה הבאה.

גם האוהדים של היריבה, סקרמנטו, יכולים להיות אופטימיים. הם לא משיגים ניצחונות, הם לא צריכים, אבל כן מקבלים ניצוצות מבאדי הילד (14.4 נקודות למשחק בעשרת המשחקים האחרונים), וילי קאולי סטיין (11.4 נק' ו-7.4 ריב') וסקאל לביסייר. זה סימן טוב לעתיד לצד הלוטרי ובחירת הדראפט של ניו אורלינס, אותה הם קיבלו בטרייד על דמרקוס קאזינס שלראשונה יפגוש את סקרמנטו כיריב אחרי תקופה ארוכה בקבוצה.

תחזית: המשחק למעשה חסר חשיבות ולכן יכול ללכת לכל כיוון, ובמקרה כזה אלך על הקבוצה הטובה יותר, שבמקרה גם מחזיקה במצ'-אפ לא רע בכלל מול סקרמנטו, למרות הפוטנציאל הגדול של וק"ס ולביסייר. ניו אורלינס בקלות.

*

03:00-מיאמי היט (38-37)-ניו יורק ניקס (47-28)

המשחקים בשלב הזה של העונה מתחלקים לשלוש: משחקים בין שתי קבוצות פלייאוף שמבטיחים לא מעט, כמו המשחק הבא, משחקים בין קבוצות שצריכות כל ניצחון וכאלה שהעונה גמורה מבחינתן, ומשחקים בין 2 קבוצות שכבר בים. המשחק הזה, ללא ספק, משתייך לסוג השני. מיאמי נרגעה אחרי הרצף המדהים ועם 3 ניצחונות מששת המשחקים האחרונים, והמצ'-אפ הקשה של אינדיאנה יכול לעזור להם לפתוח פער עליהם במקום השביעי במזרח.

אפילו יותר מזה, ביום רביעי מיאמי הביסה את הניקס (88-105) במשחק די חד-צדדי, שהבטיח את זה שמכנסי הברך, שוב, לא יגיעו לפלייאוף. הם יכולים להנות מהכושר הטוב של פורזינגיס והרננגומז, קו קדמי שיכול להיות שלד לשנים הבאות. ניצחונות העונה הוא לא אמור להביא, ואין לו שום סיבה להביא בעצם. למרות זאת אני חושב שתהיה כאן הפתעה שתסבך את המזרח עוד יותר, וניצחון איכשהו של ניו יורק.

*

03:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (31-43)-סן אנטוניו ספרס (17-57)

ס"א קרובה להבטחת המקום השני במערב, אחרי ההפסד לווריורס, כשהם עם יתרון של 6 משחקים על יוסטון השלישית. הקבוצה עדיין מציגה מועמד ל-MVP והרבה עומק, אבל הם יכולים להוריד הילוך לקראת סוף העונה עם המקום השני בכיס, אם וכאשר הם לא יגיעו למקום הראשון בקונפרנס, אבל עדיין קיים סיכוי (קטן, אבל אפשרי).

אוקלהומה, היא עוד קבוצה שבתנופה, כשהם עם 8 ניצחונות מעשרת המשחקים האחרונים. ווסטברוק נראה כמו MVP ומתקרב לשיא ה-TD של אוסקר רוברטסון (הוא צריך עוד 4.1 ריבאונדים ו-5.9 אסיסטים במשחק עד לסוף העונה בשביל להבטיח ממוצע טריפל-דאבל עונתי), ויקטור אולאדיפו מחורר רשתות (17.6 נקודות למשחק עם 48.8% מהשלוש), ההגנה נראית טוב וקנטר מוסיף כוח אש מהספסל. המקום הרביעי אולי בטווח השגה בהתחשב בלו"ז הסביר שנשאר, כשהמשחק הכי קשה שלהם עד סוף העונה הוא היום.

השאלה המרכזית הערב היא איך סן אנטוניו יכולה לעצור את ווסטברוק ואולאדיפו. ההגנה בקו האחורי הייתה ונשארה נקודת החולשה שלהם, זה בלט מול הספלאש בראד'רס, ומעניין לראות איך הם יסתדרו מול השניים. סביר שנראה את טוני פארקר מוחבא בהגנה על אנדרה רוברסון, והשאלה היא האם קוואי ישמור על ווסטברוק או על אולאדיפו. לאוקלהומה יש כוח אש בקו הקדמי שיכול להתמודד עם זה של סן אנטוניו, כשטאג' גיבסון וסטיבן אדאמס יקשו על אולדריג' ופאו גאסול. הקו האחורי הוא המפתח הגדול ביותר.

תחזית: משחק אש, כזה ששווה לקום בשבילו, וקרב ישיר בין שני מועמדי MVP. אני חושב שיגמר בהארכה, ושם הביתיות והלב הענק של הצ'יטה יתנו את זה לאוקלהומה סיטי.

*

04:00-יוטה ג'אז (29-46)-וושינגטון וויזארדס (29-46)

משחק בין שתי קבוצות שעמוק במאבקי מיקום, אחת על המקום הרביעי במערב והשנייה על השלישי במזרח. הג'אז עם שלושה ניצחונות מארבעת המשחקים האחרונים וההגנה שלהם, אחרי תקופה טיפה בעייתית, חזרה לעצמה, אבל הערב הם עלולים לשחק בלי ג'ורג' היל, הברומטר של הקבוצה ואחד השחקנים החשובים ביותר התקפית. כשגם ראול נטו בחוץ יש מחסור ברכז הגנתי, ומהלך מחוץ לקופסה יכול להיות השילוב של הגארד/פורוורד המגוון, ג'ו אינגלס. אינגלס העצום מוביל את הקבוצה באסיסטים בתקופה הזאת לצד 9.3 נקודות ומד ה-+/- השלישי הכי גבוה כשהוא משמעותי ב-2 צדדי המגרש, הוא השחקן האקספוזנציאלי ביותר ב-NBA.

וושינגטון תנסה לעצור את אינגלס ואת הג'אז. יש להם לוח משחקים מורכב עד סוף העונה, שכולל שני מפגשים מול מיאמי ואחד מול גולדן סטייט. הם ניצחו ארבעה משחקים לאחרונה, כשהספסל שלהם בכושר נהדר. שימו לב לזה: ב-5 המשחקים האחרונים, חמשת השחקנים עם ה-+/- הכי גבוה הם מחליפים (בוגדנוביץ', מהנימי, אובורה, ג'נינגס וג'ייסון סמית') שכל אחד מהם מוסיף המון, וזה יכול לאפשר לחמישייה לנוח קצת לקראת הפלייאוף. אין להם עוד בק-טו-בקס העונה, אבל בכל מקרה התרומה מהספסל יכולה להיות משמעותית.

תחזית: המשחק הזה מפגיש בין הגנה מעולה להתקפה חכמה, מה שבדרך כלל מבטיח הרבה עניין מבחינה טקטית. וושינגטון קבוצה מאוזנת עם הרבה כלים וחמישיות, אבל גם יוטה, מהכיוון ההפוך. זה יהיה צמוד ואני הולך עם ההגנה, וניצחון של יוטה ב-5 עד 10 נקודות.

*

05:30-גולדן סטייט ווריורס (14-61)-יוסטון רוקטס (24-51)

הרוקטס קרובים להבטחת המקום השלישי במערב, כשהם מרחק 6.5 משחקים מסן אנטוניו ו-5 מיוטה. כשנותרו 7 משחקים לסיום זאת רק שאלה של זמן, בהנחה שלא יקרה משהו מטורף. לכן העונה הסדירה שלהם בגדול נגמרה, ואין שום בעיה עם כך שהקבוצה הפסידה את שני משחקיה האחרונים. אחד מהם היה מול אותה גולדן סטייט, 106-113 לווריורס.

הווריורס עם 9 ניצחונות רצופים, כשהספלאש בראד'רס מצאו את היד בחזרה (השניים קולעים 9.2 שלשות ב-46.7% במשחק), גרין עושה הכל בשני צדדי המגרש והספסל משנה משחקים, בדיוק כמו בעונת 73 הניצחונות (העונה הסדירה). הם קרובים להבטחת הביתיות לכל אורך הפלייאוף כשהקבוצה נשמרת טוב מאוד. אף אחד לא עובר את ה-34 דקות למשחק במהלך הרצף ועשרה שחקנים משחקים כרבע שעה לפחות במשחק.

היעילות שלהם בשני צדדי המגרש, יחד עם זה שהמשחק די חסר חשיבות לרוקטס שבבק-טו-בק (בו ג'יימס הארדן, טרבור אריזה ואריק גורדון שיחקו 36 דקות כל אחד) בחוץ, מובילה אותי למסקנה שזה יהיה ניצחון חד-צדדי של גולדן סטייט, במשחק שבמצב שבו לשתי הקבוצות יש על מה לשחק יהיה מעניין הרבה הרבה יותר.

*

[table “13” not found /]
[table “15” not found /]

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 304 תגובות

  1. פריוויו אדיר, רועי.

    אחד הלילות הכי מעניינים העונה למרות שכבר מרגישים את סופה.
    4 הראשונות בשני הקונפרנסים כולל 3 משחקים ראש בראש מתוך אותה שמיניה.

    מעניין אם הלילה דאנטוני יזרוק את המשחק בבק2בק וייתן קצת מנוחה להארדן והאחרים. נקווה שלא כדי שיהיה קצת עניין. הרוקטס כבר ניצחו באוראקל באחד המשחקים הכי איכותיים העונה.

    עם כל הריצה המדהימה של מיאמי הם עדיין במאזן שלילי ולא הבטיחו את מקומם בפלייאוף. הנצחון הלילה של הבולס הכניס אותם חזק לתמונה ואם גם הפיסטונס ינצחו הלילה אולי גם הם יחזרו לעניינים, למרות תקופה מסוייטת לאחרונה.

    תוך 24 שעות כל 4 הראשונות במזרח הפסידו וכל אחת יכולה להרגיש פספוס הזדמנות. אם הקאבס יתנו מנוחה לכוכבים עוד יכולים למצוא את עצמם מתדרדרים למקום הרביעי אבל בשביל שזה יקרה האחרות צריכות להפסיק לחלק מתנות.

    עם כל הריצה היפה של התאנדר והקמבקים של ראסל שייזהרו לא ליפול למקום 7 וסדרה עם הספרס. את הקליפרס או יוטה הם יכולים להפתיע, מול ס"א אין להם סיכוי לדעתי. זה גם יכול להיות קריטי על האמויפי כי מקום 7 יפגע לראסל בסיכויים כשהארדן נעול המקום 3.

    1. במקום ד'אנטוני הייתי מוותר על המשחק הזה. משחק שלישי בארבעה ימים, ועוד מול גולדן סטייט בחוץ שזה משחק גם ככה מאוד קשה ובבק-טו-בק. הם באנקר במקום השלישי וצריך לשמור עליהם כי הרצועה של הארדן יכולה להשחק וזה יהיה רע לפלייאוף. משחק מנוחה כזה יהיה הכרחי, ויש מצב שבאפריל לא הייתי נותן להם לשחק מהרגע שהמקום הזה מאה אחוז מובטח.

      1. לגמרי מסכים איתך רועי. הארדן מושך בשביל מאמץ האמ.וי.פי. זה ייפגע להם בפליאוף אם הם לא יורידו קצת הילוך.

  2. Hופי של משחקים היום. נצחון היום על הספרס יסגור את התואר מבחינת ראס, גם יוטה וושינגטון יופי של משחק. ג"ס יפרקו את יוסטון 30 הפרש קל, מקווה בשביל יוסטון שיתנו מנוחה להארדן.

  3. תודה על הפרוויו
    נראה שהלוחמים מצאו חזרה את הקצב אחרי שדוראנט נפצע… אני לא ביוח בכלל שזה טוב להם שהוא יחזור. הוא יקלע את 20-25 הנקודות שלו אבל ההירארכיה שוב תיפגע.
    נראה

    1. מסכים, משהו שגם עבר לי בראש. יכול להיות שלהפוך אותו לשחקן שישי במשרה מלאה יכול להיות טוב, ואיגודלה יפתח עם החמישייה הפותחת. דוראנט מהספסל זה גיים צ'יינג'ר מול כל קבוצה.

      1. קמת הפוך על הבוקר בשישי? 😉

        אתה לא מעלה שחקן כמו דוראנט מהספסל (זה לא ג'ינובילי למען השם?!?!)/

        צאו מהסרט הזה של דוראנט מהספסל (אלא אם כן הוא פצוע) – מדובר בשחקן התקפה אולי הטוב בליגה אתה לא מקרר אותו על הספסל

          1. אל תדאג אחרי הפסד ליוסטון או וושינגטון או מי שלא יהיה כולם יתחילו לדבר על כמה הם תלויים בדוראנט.

          2. בהחלט רעיון מצוין
            עבד יופי עם איגי אין סיבה שלא יעבוד עם דוראנו ואז קב בפיגור לא תצליח לחזור בעזרת הספסל.
            זה רעיון ג^וקר וקאר המאמן החכם בליגה מן הסתם ינסה אותו .

  4. פריוויו מצוין… אם כי, אני מתקשה ללכת איתך על הפתעה של הניקס במיאמי.
    הרי רק שלשום הם קיבלו מהם בראש, בבית של הניקס. אז הניקס בחוץ יפתיעו…? ועוד כשמיאמי צריכה את המשחק הזה ממש?

    לא נראה לי שהיא תפסיד את ההזדמנות להרוויח עוד נקודות ולהתברג בפלייאוף.

  5. צרות של עשירים :
    כל העונה הלוחמים עמלו כדי להכניס את דוראנט למשחק שלהם. קליי וקרי זזו הצידה בתורם, גרין ויתר על ההתקפה ואיגי התכנס אל תוך עצמו.
    ואז דוראנט נפצע והקלפים נטרפו. קבוצות הריחו דם והפאניקה תרמה את שלה. ואולם, עם התפזרות אבק הפיצוץ, התברר שכמות הנזק קטנה משציפו. הלוחמים חזרו אל המקורות – ההגנה החכמה והקשוחה והשלשות המצמיתות מכל טווח, בכל זמן ובכל שלב של ההתקפה. פתאום הם עם 9 נצחונות רצופים, השניים האחרונים ב-B2B מרשים בחוץ, מול אריות המערב.
    עכשיו הם ב-"בעייה" : בקרוב דוראנט יחזור וחוזרים לריבוע מספר 1. יש קבוצה מאומנת וחכמה, עם יד חמה, הגדרת תפקידים מדוייקת ומעל לכל הירארכיה ברורה – ויש כוכב על שבא לטרוף את הליגה ויש לו הרבה מה להוכיח.
    אני לא חושב ש-ג"ס ללא דוראנט חזקה יותר מ-ג"ס עם דוראנט. הנצחונות האחרונים היו יפים אבל יש כאן גם עניין של רגליים ושחיקה. ראינו מה קרה להם בשנה שעברה מול אוק' סיטי האתלטים והנמרצים. הם ישמחו לקבל את דוראנט, אבל יצטרכו לעשות שוב את כל ההתאמות, והפעם בזמן קצר הרבה יותר.
    נ.ב. ראסל MVP, בפער
    🙂

    1. אם זה היה תלוי בי , דוראנט צריך לעלות כשחקן השישי . או קיי – שישי-שביעי , יחד עם איגי .
      הבעיה היא שאי אפשר לעשות עם דוראנט , בשיא הקריירה שלו ועם תווית של אחד משולשת השחקנים הטובים ב- NBA , מה שנעשה עם איגי לפני שנתיים . הוא אמנם בחור צנוע בלי אגו גדול , אבל את זה הוא יתקשה לבלוע .
      לכן , אם אני סטיב קר , הוא עולה בחמישיה ברבע הראשון , אבל החל מהרבע השני צריך להגביל למינימום את הדקות שלו ושל סטף ביחד על המגרש , כי הנוכחות שלו גורמת לסטף "לזוז הצידה" . אם סטף ישחק רוב הזמן כשדוראנט לא על המגרש , הוא יהיה סטף של המחזורים האחרונים – מי שלוקח אחריות על הקבוצה . ועוד משהו – במקרה של משחק צמוד לתוך 3 הדקות האחרונות , להוריד את דוראנט לספסל ולשחק עם סטף בלבד.
      אם שניהם על המגרש ברבע הראשון ומחלקים את 30 הדקות הנותרות שווה בשווה , אז כל אחד מהם ישחק 25 דקות . זה מספיק .
      איגי ושון יעלו עם דוראנט , קליי עם סטף .

      1. אם זה היה משחק מחשב כמובן שאתה צודק, מה שאתה לא מבין עדיין שאי אפשר לשים סופרסטאר כמחליף בטח בדקות האחרונות או שיעלה מהספסל יש פה פגיעה מנטלית עצומה
        לגבי קרי הוא עדיין מנסה להסתגל לדוראנט,האיום שדוראנט על המגרש עם קרי וקליי לא מאפשר לקבוצה להפעיל שמירה צמודה עליהם ולתת לאחרים לנצח (בדומה לקליבלנד עונה שעברה ולפני שנתיים) השמיכה קצרה מדי,מרווח יותר את המשחק מקטין את הסיכוי ליום רע

      2. רק היום ראיתי את המשחק מול הספרס וזאת בדיוק המחשבה שעלתה לי – דוראנט כמחליף…
        אין מצב, לא יקרה.
        איזה צרה זאת שהוא חוזר 🙂

      3. אשברי אתה יודע שאני תמיד מסכים איתך (גם עם רועי) אבל כאן אני לגמרי עם סומסום. דוראנט מהספסל ?! חילול הקודש ! עזבו כדורסל נטו – בתור אוהד אני לא מוכן לשמוע מזה. לעזאזל אנשים – זה השחקן הכי טוב בליגה. אני נעלב בשבילו מכל הדיון הזה.
        בקשר לכדורסל נטו – ברור שיש היגיון בדברים במיוחד לאור ההצגות האחרונות אבל אל תתנו לריצה יפה להטעות אתכם. הלוחמים רזים ופגיעים הרבה יותר ללא דוראנט, ולא ידוע כיצד סטף ואיגי יעמדו בסדרה ארוכה ומתישה. בשנה שעברה שניהם קרסו פיזית ומנטלית.
        מה שכן, החלשת אוק סיטי הורידה מהם את האיום הממשי היחידי במערב ועל כך אפשר וצריך להלין.

        1. דה שוט – אני לא אומר שזה אפשרי . כמובן שאי אפשר לבוא אליו ולהציע לו את זה . אני גם לא מציע לוותר על דוראנט . הוא תורם לנו הרבה.
          אבל תאר לך מצב בלתי מתקבל על הדעת בו דוראנט בא לסטיב קר ומציע מיוזמתו להוביל את חמישית המחליפים . האם קר היה מסרב ?
          זה ממש לא אומר שסטף היה הופך פגיע יותר . להיפך – הוא היה נח אפילו יותר. הוא היה יורד לספסל אחרי, נניח , 10 דקות , ביחד עם מאט בארנס
          ( שהיה פותח איתו ) , ודוראנט וליווינגסטון היו עולים במקום שניהם לסוף הרבע הראשון ומתחילים גם את השני.

          1. מה זה משנה אם דוראנט עולה מהספסל? איגי עולה צהספסל ומשחק הרבה עם החמישיה.
            אנשים כנראה לא ראו איך קר שיחק ען הרוטציות אז בגדול זה היה ככה:
            סטף וגרין מסיימים רבע ראשון מלא, קליי ודוראנט יורדים באמצע הרבע הראשון וחוזרים בתחילת השני עם הספסל. ככה פחות או יותר גם במחצית השניה.
            בקיצור, דוראנט גם ככה שיחק חלק לא קטן מהדקות עם הספסל. להעלות אותו שחקן שישי יפגע מאוד בקבוצה, בדינמיקה ובכל ההתעסקות התקשורתית שתהיה סביב זה.

          2. המילים "דוראנט" ו-"ספסל" לא יכולות לבוא באותו המשפט. דוראנט צריך לפתוח ולשחק הכי הרבה דקות שהוא יכול – כמו מייקל, לברון, בירד ומג'יק. אני באמת בשוק מהדיון כאן, אנשים שכחו מי זה דוראנט בגלל ריצה יפה של תשעה נצחונות, כששתי המתחרות הגדולות מתקפלות בבושת פנים (באמת בושה לשתיהן, ככה מתחרים ? איפה האופי ? בשנה שעברה אוק' הפסידה ל-ג"ס בשיא של שיאה בבית בליגה הרגילה רק אחרי מותחן שנגמר בסל מטורף).

          3. אתה לא מבין, שגיא נאור, את ההשפלה בלעלות מהספסל בענף שמאפשר חילופים תמידיים וזה הרבה יותר חשוב בו כמה ועם מי אתה משחק. אתה לא מבין את החשיבות של ההבדל בין השחקן הראשון שנכנס לבין השלישי, שזה הרבה יותר חשוב ממיקומך ברוטציה והחשיבות שלך לקבוצה.

          4. אם הוא משחק את ה-30 דקות , מה החשיבות ומהווה ציר מרכזי בזמן בו הוא משחק , מה זה משנה לכם אם הוא פותח או לא ? לא אמרתי שיעלה ל-10 דקות כמחליף , רק שישחק ככל שניתן לא בחפיפה עם סטף .

      4. במקרה של משחק צמוד לשים את דוראנט על הספסל?? אשברי זה לא עמרי כספי זה קווין דוראנט, גם אם הוא נוטה להתחרבן בדקות האחרונות.

    2. מהדברים של כולכם עולה, שהתועלת העיקרית בהבאתו של דוראנט היתה, לחסל את היריבה הרצינית היחידה במערב. אולי לא הכוונה במקור, אבל ככה זה מתחוור עכשיו. אם אפילו הגענו לדיבורים בלספמיים על להעלות אותו מהספסל (! – כמו להעלות את סוארז, או ניימאר, מהספסל. אלוהים ישמור ויציל).

      1. כן, חד משמעית לדעתי. אם דוראנט היה נשאר באוקלהומה הם היו האויבת הכי רצינית, ואפילו אם הוא לא היה נותן משחקים 5-6 מזעזעים שנה שעברה יכול להיות שהם היו בגמר ולא ג"ס.

      2. בייגלה – ממש לא כך . זה מאוד לא מדוייק לגבי התיפקוד של הלוחמים .

        ברור שהמקרה של דוראנט פלוס קארי כששניהם על המגרש הוא אחד ועוד אחד שווה הרבה פחות משתיים . אין מה לעשות – ככה זה כשיש 2 שחקני-על ששניהם קולעים ברמות פסיכיות .

        אבל אף שחקן לא משחק 48 דקות . ולכן ברור שדוראנט חיזק את ג"ס . שלא לדבר שיש גם פציעות , הרחקות וכד' . תאר לך לך שבשנה שעברה היה לנו את דוראנט בסדרת הגמר . ברור שהתלות בקארי שלא חזר לכושרו בעקבות הפציעה היתה קטנה יותר , וגם במשחק ההרחקה של גרין דוראינט היה מועיל מאוד בהגנה בהיעדרו של דריימונד.

        1. הייט אתה בכיוון הנכון. גם קר חושב כך. מתחילת העונה קר ניסה למקסם את הזמן שקרי ודורנט לא משחקים ביחד. הוא ציוות את דוראנט עם קלי לחמישיה הותיקה (שון, איגו ווסט) ואת קרי לגרין. הבעיה היתה שזה לא עבד טוב ולכן הוא שינה את הציוות והחליף את גרין ודוראנט. גם זה לא עבד משהו אם כי טוב יותר.

          קבוצה צריכה בעל בית אחד. בג"ס זה חייב להיות קרי והשאלה היא כיצד לשלב את דורנט. הפתרון לכך עשוי לבוא מהטלה של תפקיד עושה משחק על דורנט. לחזור לציוות שלו עם קלי אלא שבמקום שאיגודאלה ושון יהיו מובילי הכדור ורכזים דורנט יעשה זאת. הוא רואה טוב את המשחק ויש לו יכולות מסירה. הוא ימלא אותו תפקיד שבוגוט מילא בהתקפה אך בניגוד אליו הוא יהווה איום תמידי על הסל.

        2. הכימיה ביניהם הלכה והשתפרה ככל שהעונה התקדמה, והגיעה לשיא במשחק נגד הקליפרס, כשברבע השלישי הם קולעים 50 נקודות ודוראנט וקרי מפציצים כל אחד לפרקים (אני חושב שקרי סיים את הרבע עם 19 ודוראנט עם 16). אילולא הפציעה של דוראנט זה היה יכול להראות אפילו עוד יותר טוב.

    3. נראה לי שאנשים שוכחים את התרומה המטורפת של דוראנט בהגנה. איתו בחמישיה הם קבוצה מספר אחד בליגה גם בהגנה וגם בהתקפה. בלעדיו לאחר שהם התאפסו כמו שראינו הם עדיין מספר אחד בהתקפה אבל בטוח לא בהגנה.

  6. אם זה היה משחק מחשב כמובן שאתה צודק, מה שאתה לא מבין עדיין שאי אפשר לשים סופרסטאר כמחליף בטח בדקות האחרונות או שיעלה מהספסל יש פה פגיעה מנטלית עצומה, 25 דקות זה פשוט לא מספיק. לגבי קרי הוא עדיין מנסה להסתגל לדוראנט,האיום שדוראנט על המגרש עם קרי וקליי לא מאפשר לקבוצה להפעיל שמירה צמודה עליהם ולתת לאחרים לנצח (בדומה לקליבלנד עונה שעברה ולפני שנתיים) השמיכה קצרה מדי,מרווח יותר את המשחק מקטין את הסיכוי ליום רע…

    1. אצל רובין כל משפט דבילי מתחיל עם המילים: "מה שאתה לא מבין עדיין…". אתה מבין? ברוך רובין ידע זאת ממזמן, ולך ייקח עוד קצת זמן להבין

  7. נ.ב. השלמתי קודם את המשחק מהלילה של שיקגו וקליבלנד –
    אז או שמדובר במבצע הונאה מטורף. או שהמשבר שם הוא עמוק, על גבול הסבוטאז' (ההתנהגות של קווין לאב, במיוחד העבירה ה-6, היתה יותר מתמוהה). להפסיד ככה, לשיקגו התת-בינונית?
    אם בכירות המזרח האחרות – כל השלוש האחרות למעלה + מיאמי, לא מריחות דם עכשיו, הן פראייריות חסרות תקנה.
    הקאבס כנראה הגיעו לשיא, ובדרך הכי שיא שיכולה להיות, מכל הבחינות, ההיסטוריה של הפעם הראשונה ושבירת המנחוס של העיר וכמובן ה-3-1 וה-9-73. ובצד בלאי ושחיקה וכו', הם חווים ירידת מוטיבציה פסיכית, על גבול הפירוק מרצון.

    1. נו סומסום, תגיד את זה… "דטרויט מפרקת את מילווקי הלילה"

      אחלה בדיחה לפני שבת 🙂

      טוב נו, מילווקי תנצח בדו-ספרתי, או משחק צמוד…? (אני חושב שזה הולך לעוד תבוסה…)

  8. המשחק של קליבלנד כל כך לא יצירתי ואיטי ומאוד צפוי
    הם סומכים על עצמם יותר מידי אחרי הקמבאק בגמר ההוא
    וזה בעוכריהם

  9. אתמול ראיתי את סיום המשחק דרושפקה – במברג, במטרה לראות את אנטה זיזיץ' ששנה הבאה יהיה בבוסטון.
    שתיים וחצי דקות לסיום הוא בכלל לא על המגרש. בהארכה גם לא. 5 שניות לסיום, דרושפקה ביתרון שלוש נקודות, שולחים את באמברג לקו. הגרמנים קולעים ראשונה במטרה לפספס את השניה ולקחת ריבאונד. בלאט מכניס את זיזיץ'. ההחטאה נופלת לצד שלו… וגונבים לו את הכדור…

  10. לא לשכוח שאוקלאומה התחילה תקופה טובה של 8 נצחונות מ10 משחקים (כשהיא מפסידה רק לGS ויוסטון) עם נצחון גדול על הספרס. 92 102 כהיא הובילה ב20 משהו כמו 4 דק' לסיום.
    חוצמזה ראסל הMVP בענק (הTD שלו מביאים נצחונת באחוזים הכי גבוהים בהיסטוריה של המשחק לשחקן מעל 7 TD בעונהI)

  11. הדבר הכי נכון הוא מיאמי בפנים מול קליבלנד (שסדרה טובה מולה ייתן להם יותר ביטחון להמשך ויותר זרקורים עליהם, מאשר סדרה מול בוסטון).

    נוסף על כך, התרחיש הזה גם בריא לשיקגו. כניסה לפלייאוף עלולה לגרום להנהלה לחשוב שאולי הם בכיוון הנכון.

    1. אם אוסיף לכך, לטעמי מיאמי ב-7 באינדיאנה ב-8 הוא גם נכון, עם בעיטה באינדיאנה ב-5 משחקים מקסימום. מצב זה יגרום אולי גם שם להבין שיהיה נכון לבצע שם שידוד מערכות.

        1. אני קונה את זה.

          שרודר והווארד בסיבוב הראשון וייתכן שווישנגטון בסיבוב השני ?
          הגארדן ירעד משאגות. שתי סדרות כאלה הן פוטנציאל ליריבות רצינית על הפרקט. לי זה נשמע טוב.

          אם אינדיאנה נגד קליבלנד זה יוציא קצת מהעוקץ האפשרי שעשוי להיות לקליבלנד בסדרת סיבוב ראשון, אבל יש פה גם אפשרות לסדרה טובה. אינדיאנה קבוצה לא רעה. הבעייה שלה היא יציבות משחק, שמתחילתה של העונה היא מהדיכוטומיות שקיימות בה.

          אבל אני מאמין שהסדרות שיוציאו הכי הרבה עניין יהיו:

          מזרח:

          (1) בוסטון – אטלנטה

          (2) קליבלנד – אינדיאנה / שיקגו

          (3) טורונטו – מיאמי

          (4) וושינגטון – מילווקי

          במערב הייתי לוקח את מה שיש כבר, אבל גם כי אני לא רואה שם יותר שינויים שקורים. גולדן סטייט מול סיח שחור, סן אנטוניו בעוד סדרה היריבות מול ממפיס (למרות שחלופה בינה לבין פורטלנד הייתה מעניינת יותר, אך היא לא תקרה). OKC מול יוסטון בקרב עם התקפה בלבד והרבה עניין מנופח שאולי גם יממש את עצמו. וכמובן – הקליפרס מול יוטה. קרב מאוזן, אך בעל סגנונות שונים וייתכן שגם זה שיסגור את הגולל על הפרוייקט מעיר הכוכבים, כאשר יוטה היא הקבוצה שתחליף את הקליפרס בצמרת. ממש חילופי דורות.

          1. מסכים במזרח. ההכי פחות מעניינות: קליבלנד-אטלנטה, בוסטון-שיקגו, טורונטו-מילווקי, וושינגטון-מיאמי.

            במערב, החלום שלי:

            ג"ס-פורטלנד.
            ס"א-קליפרס
            יוסטון-ממפיס.
            אוקלהומה-יוטה.

  12. מי ישמור את ווסטברוק? ברור שלא פארקר. אבל גם לא קוואי – ווסטברוק רץ להתקפה, מקפיץ פעם-פעמיים וחודר כמו טיל לסל. אין לקוואי הרבה סיכוי לעצור את זה באופן קונסיסטנטי (לאורך משחק שלם) והוא יצבור עבירות. אבל גאסול/אולדרידג' יכולים לעזור ליד הטבעת.
    זה טוב לס"א, ששחקני אוק' יעמדו מהצד ויצפו בראסל צובר עוד TD ומפסיד את המשחק.

  13. דרך אגב, משהו ששמתי לב אליו רק עכשיו הודות לזאק לואו:

    רונדו ב-5 המשחקים האחרונים עם 11.6 נקודות (47.1% מהשדה), 9.2 אס', 5.8 ריב' ו-2.4 חטיפות. שיקגו עם שלוש ניצחונות בתקופה הזאת

  14. במשחק של מילווקי-דטרויט, יצאה הודעה שברוגדום לא ישחק… לדעתי זו מכה לבאקס.
    מעניין אם ביזלי לפחות כן יחזור למשחק… בימים האחרונים היו שמועות שעומד לחזור.

    מיאמי-ניקס, יצאה הודעה כי כרמלו בספק למשחק.
    אם הוא לא משחק, זה נגמר בדו-ספרתי, קל. גם איתו זה נגמר שלשום בדו ספרתי במשחק ביתי של הניקס.

    ולהלן ההימורים שלי למשחקי הלילה:

    שארלוט במשחק צמוד מאוד. בעיקר בגלל הביתיות.

    קליבלנד – פילדלפיה… אני היום עם הקאבס. אין הזדמנות טובה יותר לחזור למסלול הניצחונות. אם כי, ב-2 המשחקים הקודמים היה צמוד. ולמרות שפילי' קבוצת תחתית, היא נותנת עמידות והברקות לפרקים. בשל ההגנה הלא קיימת של הקאבס, אני צופה ניצחון ביתי פחות "קל" ממה שזה אמור להיות.

    בוסטון – אורלנדו
    בוסטון בדו ספרתי. (2 המשחקים הקודמים נגמרו באיזור ה-30 הפרש, כשאיבקה עוד היה באורלנדו).

    ניו אורילינס – קינגס
    אני היום עם הביתיים. גם כי הם משחקים טוב יותר. גם המצאפ שלהם אמור להסתדר היטב עם הקינגס… וגם הביתיות. קאזינס ינקום באקסית? נחכה ונראה… לדעתי יגמר אפילו בדו-ספרתי.

    מיאמי – ניקס
    צופה ומקווה לדו ספרתי להיט. בטח אם כרמלו לא ישחק.

    ממפיס – דאלאס.
    משחק שיכול להיות צמוד מאוד. ניצחון עם הביתיים (וגם האיכותיים ששוב יביאו את ההגנה לידי פעולה).

    מילווקי – דטרויט.
    הייתי אומר מילווקי בדו-ספרתי, קל.
    אבל יצאה הודעה שברוגדום לא ישחק, וזה מחליש מאוד את הבאקס.
    עדיין צופה ניצחון ביתי… אבל פחות קל משחשבתי.

    אוקלוהומה – ספרס
    משחק קשה מאוד לתחזית… אלך עם הצי'טה רק בגלל הביתיות (למרות שהבטן אומרת אחרת). בסדרה בניהם העונה הם 1-1

    יוטה – וושינגטון
    ביוטה יש לא מעט חיסורים…
    וושינגטון אומנם מנצחת משחקים, אבל מתקשה מאוד. גם מול הלייקרס היא הייתה בפיגור בשלב מתקדם של המשחק עד שהצליחה לרוץ ולהפוך את התוצאה.
    על כן, אלך עם הביתיים, למרות החיסורים.

    גולדן סטייס – יוסטון
    אחרי שראיתי את המשחק אתמול, ואחרי ניצחון החוץ המשכנע של GS לפני כמה ימים על יוסטון… ובשל כך שליוסטון אין על מה באמת לשחק, אני עם הביתיים. ונראה לי גם בדו-ספרתי.

    לילה מהנה לכולנו 🙂

  15. קיירי התחיל את המשחק עצבני דחף איזה בחור צעיר מפילדלפיה וקיבל טכנית במהלך השני של המשחק

  16. הרגע קראתי שלאמוניקה פורש משיפוט באתר של היורוליג.. מישהו כבר כתב על זה משהו? כמה שנים הוא שפט??

  17. משחק נהדר בשרלוט, שנותנת את הרבע הרביעי הכי טוב שלה העונה, כבר עם 7 שלשות ו-6 חסימות רק ברבע הזה. קבוצה שהתאוששה מאוחר מדי כנראה אבל נלחמת נהדר.
    לא מה שאפשר להגיד על הפיסטונז, שוויתרו על העונה.

  18. מי שרואה את הספארס – שראסל ווסטברוק מנצח לבדו – יודע שגרג פופוביץ חייב ללכת. הוא איבד את זה. נו טו ווייז אבאוט איט!

  19. פופ ומסינה נראים כמו שניים שהכדורסל עבר אותם והם נשארו מאחור. הם לא הצליחו להישאר עם המשחק כפי שאני מצליח כבר 56 שנה!!!

  20. בגלל העונות הפסיכיות של ראס והארדן, אף אחד כמעט לא מדבר מספיק על הזינוק של יאניס.
    האול-אראונד הכי קרוב ללברון שהליגה הזו מצאה, שהולך לרשום עונה היסטורית – להוביל את שחקני הקבוצה שלו בכל 5 הקטגוריות הסטטיסטיות.
    הדבר הזה נעשה רק ב-4 עונות בתולדות הליגה: דייב קאונס, סקוטי פיפן, קווין גארנט, וכמובן לברון. עכשיו גם יאניס.
    ואם הוא יסיים בממוצע 2 בלוקים – וזה קרוב – הוא ירשום ממוצע עונה שרשם רק קארים בכבודו: לפחות 23 נק', 8 ריבאונד, 5 אסיסטים, סטיל ושני בלוקים. יאניס הוא פנומן עם תקרה בשמיים.

  21. לא הבנתי בוסטון בכוח מתעקשים לבזבז את המתנות שקליבלנד נותנת להם? מה זה הפיגור הזה לאורלנדו 4 דקות לסוף

    1. הוא עוד צעיר. צריך לשפר את הקליעה מבחוץ, ואז הוא יהיה באמת בלתי עציר.
      מילווקי הערב חסרה מאוד את ברוגדון. הפיסטונז עוד בטעות ינצחו את זה, ויחלקו מתנה לאהובותינו, שיקגו ואינדיאנה.

  22. 10 הפרש לפיסטונז, חמש דקות לסוף, ואן גנדי מוציא את דראמונד. והתקפה אחרי התקפה, לונג 2 שלא נכנס, מילווקי מתחילה לחזור, שוב ושוב הולכים לקו.
    ואן גנדי לא לוקח אף טיים אאוט, עד לשניות האחרונות.
    במזל, כדור אחרון לבאקס נגמר בחוץ. OT.

    כ"כ ברור מה יקרה בהארכה. עוד משחק שסטן מנהל רע, רע, רע.

  23. כמה משחקים צמודים היום, אחרי שהתחילו בתבוסות. דאלאס חוזרים מול ממפיס. דטרויט חזרו מול מילווקי, ס"א מול אוקייסי, שארלוט מול דנבר

  24. צריך לכתוב מילה טובה על ההגנה של אלדרידג', זו שהוא נותן כל העונה.
    הוא קצת נעלם מאחורי העונה של קאוויי, אבל הוא הפך לאחד ממגני הפנים הטובים בליגה.

      1. זה, והשופטים.
        בפוזשן קריטי, שוויון בסוף ההארכה, עבירה כ"כ ברורה של מילווקי בהתקפה, פשוט זרקו את טוביאס (נדמה לי) על הארץ. ממש ככה. ולא באה שום שריקה.
        ואן גנדי נזכר להתעצבן באיחור, וזה לא עזר.

  25. ווסטברוק אדיר. באמת, אין מילים כמה שהוא טוב. אבל ההתעקשות שלו לקחת הכל על עצמו ב-100% כל כך הורסת לאוקלהומה שזה די מעצבן. מתחילים מהלך, קנטר נכנס לבלוק לעשות את העבודה ו-ווסטברוק רק מנפנף בידיים שיחזיר לו את הכדור כבר כדי לעשות עוד כניסת אללה וואכבר פעם אחר פעם. טיפה שישחרר. טיפה. באמת שלא צריך הרבה, ואוקלהומה יכולה להיות קבוצה מפחידה.

    1. היו רגעים שווסטברוק שיחק אפילו עבור הטריפל דאבל. כשהעו לו רק 8 אסיסטים הוא החל למסור כדורים שהיו שלו לזרוק

      1. לא מסכים עם שניכם. וגם מתפלא איך IQ כדורסל מצטבר של גדול המבינים בכדורסל ואחד מסגניו, מגיעים למסקנה כזו.
        כדור שהלך לאסיסט שנכנס – בחיים אי אפשר לבוא עליו בטענות, ומי שיעשה זאת יהיה (ולו לרגע קל ואפילו הוא דוקטור לס) – שלול הבנה לחלוטין.

        אותו הדבר על ריבאונד. כולל DR ש"נופל לך לידיים". צריך להיות שם כדי לקחת אותו, ולאחרים הוא נספר בלי קשקושים, אז גם כאן בבקשה.

        הדבר היחיד שאפשר להתלונן עליו הוא קליעות באחוזים רעים (וגם כאן ראס בסדר גמור, כי הוא לא זורק חמישים פעם במשחק כדי להגיע לדו-ספרתי. עשר נקודות תמיד יהיו לו).

        לעולם, לעולם לא אוותר על עמדתי העקרונית בנושא הזה. כל מי שמשמיץ את RW בנוגע ל-TD כאילו אינו מבין בכדורסל ועל הים ילקה מאתיים וחמישים מכות.

    1. לא כ"כ יעזור לוויזארדס, כי הם עומדים ליפול ל-4, יש להם לו"ז אכזרי עד לסוף, הרפטורס אמורים לעבור אותם.

      1. ג'נטלמן אמיתי.

        אבל לא ברמת הסוויפ ג'נטלמנים שקובי ושאק העניקו לחבריו המאותגרים של סומסום.

          1. אתה קצת מתבלבל.

            מה שאתה חושב לשלולית שתן, זה בעצם קצת מהלימונדה שקארי הגיש לקיירי. טבעי שישפך לך אם אתה חושב שהעולם שטוח..

          2. אני מתבלבל ?
            אתה משתמש בטיעונים של ילד כאפות ( לא אופייני לך )
            במשחק שאני רואה קארי איבד כבר פעמיים, חטף בלוק והוא עם 2 מ 7
            על איזה לימונדה אתה מדבר ?

          3. אל תכתוב כשאתה מניק, זה עושה לך סחרחורת..

            טיעונים למה ? אני זורק פה בדיחות בשקל ואתה לוקח אותן ברצינות.

            לימונדה שנתית. לא מחצית, לא חצי לימון, ולא פלח.

  26. שאלה של טמבל – מה יש ליוסטון להתאבד כ"כ על המשחק הזה?
    לסדר פציעה לגורדון?
    פופ היה עולה עם צפרירי טקסס למשחק הזה.

    1. אין להם מה וננה נח היום. אבל זה האופי של הקבוצה ושל הכוכב שלה. לא לוותר על אף משחק. האם זו טקטיקה שגויה? יש מצב אבל אני שמח להיות אוהד של קבוצה כזאת.

      1. שוויון ביוטה, 5 לסוף.
        וושינגטון בסמול-בול, פעם ראשונה שאני רואה, עם מוריס ב-5, פורטר ב-4, בוגדנוביץ' וביל מתרוצצים סביב לג'ון וול. מעניין.

  27. בינתיים עובר משהו על גרין בהתקפה, זרק שני בלוקים מחצי מרחק ואיבד כמה כדורים
    צריך להכניס את ווסט לנהל את המשחק.

  28. שוויון ביוטה, 5 לסוף.
    וושינגטון בסמול-בול, פעם ראשונה שאני רואה, עם מוריס ב-5, פורטר ב-4, בוגדנוביץ' וביל מתרוצצים סביב לג'ון וול. מעניין.

    1. נראה לי שנתנו הארכה לשבועיים החלמה (נשמע מוזר גם לי). אבל באמת מכה התחרותיות של פורטלנד בסיבוב הראשון. קבוצה חסרת מזל.

  29. קפלה מתפתח להיות שחקן שחקן. טאץ' מעולה ברחבה, מתחיל ללמוד להיות אגרסיבי בהגנה ואמנם בן 22 אבל עושה רושם של שחקן חכם שלומד כל הזמן. אם דקר ישתפר כמוהו ליוסטון יצאו כמה יהלומי דראפט לא צפויים.

  30. נראה שהכוכבים באמת מסתדרים לגולדן סטייט, בצורה שמזכירה את סיבוב האליפות האחרון –
    נורקיץ' פצוע, בדיוק כשפורטלנד מבטיחה ריאלית את המקום ה-8. זה טיול קליל אפילו מהצפוי סיבוב ראשון.
    סיבוב שני הכי נוח שיש, יוטה או הקליפרס (חח).
    עבור אקסטרה טוויסט – הספרז עוד יעשו את העבודה וידיחו את יוסטון בחצי המקביל, כדי להירמס בגמר.

    הקושי הכי גדול – לא צוחק – אם בוסטון איכשהו תצא מהמזרח. הקבוצה עם המאצ'-אפ הכי מטריד לווריורז, הגנת פרימטר הכי טובה בליגה, ובית חזק מאוד.

    1. כל פעם שהוא עושה סל, זה מזכיר ילד קצת מוגבל, שסופסוף עושה משהו בסדר, וכל האנשים מסביב מפרגנים לו, "יופי, כל הכבוד!".

      1. מה זה משנה כיצד זה נראה כל זמן שזה שווה 2 נקודות? אני מאושר בשבילו, אבל מבואס שהוא מציל את גולדן סטייט.

  31. חחח. הזקן העיף את עצמו על הפארקט – מקגי לא נגע בו . מה קרה ? 2 זריקות . הייתי נותן לו את תואר מלך הפלופרים – היחיד שהוא ראוי לו .

    הראו את זה פעמיים בהילוך חוזר. אפילו השדרים התפוצצו מצחוק .

        1. אני לא יודע איזה כניסה אתה מדבר אבל כשכל תגובה שלך בקשר להארדן, ואני אומר כל תגובה ב-100% מהמקרים (ואני מאתגר את הבן השחור לחפש סתירה במאגר הנתונים שלו) באה כדי להוריד ממנו זה פשוט מאוס. לא צריך לפרגן ל-MVP שמשחק פצוע, ואפשר לא לאהוב שחקן אבל זה הפך להיות פטתי ברמה של הלל"ל בימיהם הגדולים.

          1. אני מתעב את לברון וחבר כבוד בללל. אבל יש לי כבוד אליו . הוא באמת שחקן גדול.
            הארדן ממש לא כזה . הוא רק מעורר גיחוך .

  32. אין מהנה יותר משחקן נשמה שנותן משחק.
    מגי אנרגטי בטירוף ואם לא היה מחליק בהגנה בהתקפה האחרונה היתה פה ריצה של 10-0 בזכותו

    אהיה מופתע אם המשחק לא יגמר עכשיו כי הבק2בק יגיע אל יוסטון עכשיו ברבע השלישי וקארי או תומפסון יתחילו לקלוע.

    1. לא כל כך פשוט . גם יוסטון קולעת רע משלוש היום ולא בטוח שזה יימשך . היום ג"ס מזייפת בהגנה , כנראה ירידת מתח אחרי החיסול הממוקד של יוסטון וס"א בבאק-טו-באק בחוץ . כשאתה חוזר הביתה אתה חושב שהכל יילך קל .
      אם נחזור לשמור כמו שצריך ניקח את המשחק . יוסטון לא תוותר למרות העייפות .

  33. החשוב היום זו לא התוצאה , אלא לסיים ללא פצועים . יוסטון הם קבוצה נאחסית ואוהדי הלוחמים שונאים להיפגש איתם . יש לנו הרבה פצועים במפגשים מולם בשנים האחרונות . גם לפני 3 ימים יצאנו בנס – מקאדו קיבל זעזוע מוח ויצא , אבל כבר בסדר , ודריימונד גם כן נפצע קלות , אבל חזר.

  34. מט בארנס שחקן מטונף.
    העובדה שהוא משחק כדורסל בכלל, ולא מבלה בכלא במדינת ניו יורק, היא שערוריה. הוא וחבר שלו דמרכוס.

    1. ג"ס זו התוכנית שיקום שרשמה לו הקצינת מבחן.

      הוא עם אזיק אלקטרוני על הקרסול, במעצר בית באורקל, זה מספיק בשביל לשמור על בטחון הציבור.

  35. זה חצי גמר ראשון בפיינל פור. החצי גמר השני סטנפורד נגד דרום קרולינה. שימו לה: דרום קרולינה בחצי גמר נשים וגברים!

  36. פאול תוקף נגד יוקון!
    64-64. 12 שניות. משחק מטורף שידובר בו רבות. אחרי שלמ.ס היה כדור, פתאום השופטים עצרו את המשחקר והחליטו פלייגרנט, ועוד נתנו כדור ליוקון!

    אבל הן איבדו אותו.

  37. המשחק של הנשים גונב את ההצגה.
    מיסיסיפי תקבל כדור לקחת את זה בבאזר ביטר, ולנתק את הרצף ההיסטורי.
    אני כמובן בעד. פאק דה ריצ'.

        1. מזה…

          אתה וצ'ה גווארה שתיתם מאותו המאטה ועישנתם אותם סיגרים מהוואנה.

          ואז… נפלת ל ליג פאס

  38. מורגן וויליאמס, השחקנית הכי נמוכה במגרש, 5'5, בבאזר ביטר משוגע.
    וזה אחרי שבמשחק קודם היא סיימה עם 41 נקודות, ו-12 בהארכה.
    איזה סוף מהאגדות למשחק הזה.

  39. מאמן מיסיסיפי סטייט מצביע על כל ההבדל בין מארצ' מדנס, ל-NBA – "אני לא צריך לשחק נגד יוקון 100 פעם. רק במשחק אחד. זו לא סדרה של 7".

  40. איגי פשוט מעולה
    לקח לו כמה משחקים-בלי-דוראנט להבין שהוא צריך לתת הרבה יותר
    והוא אחד המוכשרים תמיד היה
    הגנה על לברון? גו
    שלשות שצריך? גו
    ניהול משחק? למה לא

  41. בייגלה – לדעתי אתה מעריץ שלנו בסתר אבל מכחיש את זה ע"י אנטי בכתיבה . אפילו בכינוי שלך יש את מספר הקסם .

    1. להיות מעריץ של הקבוצה עם קהל האוהדים הכי לבן ועשיר בליגה, אם לא בעולם?
      תשאל איך הבן השחור נהיה אוהד שלה, זה באמת מסקרן.

      1. קהל האוהדים שלנו ממש רחוק מלהיות הלבן בליגה . יש המון אסיאתים ומעורבים. ושחורים מוצאים פחות בקהל בכל הקבוצות – זה פשוט עניין של מחירי הכרטיסים, והם לא אוכלוסיה עם כסף .
        נכון שהמפרץ איזור עשיר . ניו יורק לא ? בוסטון לא ?

        1. לכן אני גם לא מחבב את בוסטון, וכל קבוצות הספורט שלה, כמו שלא חיבבתי את הלייקרס כמובן. לכן אני גם בעד דטרויט, ולא רק בגלל הבד-בויז שתפסו אותי.
          אבל שוב, זו לא הנקודה המרכזית – אלא חוסר התחרותיות. אבל אני כנראה במיעוט, אנשים מעדיפים "שושלות", מעדיפים סדר, מעדיפים חוסר מתח, "בואו נגמור את העינוי הזה ונכתיר את גולדן סטייט".
          כמו בארסה וערוץ הספורט. אולי אפילו יותר גרוע.

          1. ממש לא באנדוואגון, אני קשור לארגנטינה מהעריסה בערך.
            הפסקתי כמעט לגמרי לראות את משחקי בארסה, לפחות בליגה הספרדית. נשארתי תקוע עם מסי בנבחרת האיומה שלנו. ועכשיו הוא בכלל בחוץ.

          2. קופה זה שטויות, לא מצמצתי אפילו.
            לארגנטינה היה חלון, הכל זה חלונות כידוע. מונדיאל לא טוב ובכל זאת מגיעים לגמר, והיו עדיפים על הנמסיס, גרמניה, עם 3 הזדמנויות בטחות לגול, אחת מהן של מסי.
            זהו. הלך ולא ישוב. לא בקדנציה שלו.

  42. דניאל זילברשטיין, דווקא אחד היותר טובים בערוץ הספורט, על איגואדלה:
    "לברון היה די אומלל נגדו". מזל גדול לווריורז, מה היה קורה עם שומר פחות מוכשר. לברון היה שולט גם בקטגוריית חלוקת שקיות דוריטוס לצופים.

  43. אבל לידיעתך ה"א, ואחת ולתמיד –
    אני ממש לא נגד גולדן סטייט. אפילו זוכר לה חסד, מימי בארון דיוויס המעופף.
    אני נגד חוסר תחרותיות, ואובדן עניין בספורט. זה הכל.

  44. בקצב הזה בסשן טיפול הבא של דוראנט עם הפזיותרפיסט של הקבוצה
    הוא עוד יעשה "בטעות" סיבוב לא נכון לרגל של דוראנט

  45. אני קם למשחקים של אוק' כי קשה להם בלעדי. הלכתי לישון באמצע רבע שלישי – היה 21 הפרש. קמתי לחצי השני כאן וחשכו עיני. רבע וחצי אני משאיר אותם לבד וקאוואי גונב לנו את זה. לא נורא, בכל רע יש טוב, נפגוש אותם בסיבוב השני – כשראס יפסיק לדאוג לטריפלים שלו, אוק' יהיו יותר חזקים. הלילה כבר ראינו ניצוצות של הגנה.
    ד"א – הלוחמים שומרים אבל הטילים קצת עושים במכנסיים. נבהלו מעצמם – לו עם איירבול משני מטר.

  46. מאז המנוחה מול הספרס גולדן סטייט יגיעו עכשיו לשבעה משחקים מעשרה שבהם הם עוצרים את היריבה מתחת ל100 נקודות.

  47. יוסטון משחקת לידיים של גולדן סטייט, פשוט מבצעים את המהלכים שלהם כאילו גולדן סטייט לא קיימים, איך אפשר לעשות פיק אנד רול מול שני השומרים הכי טובים ואתלטים של גולדן סטייט במקום עם השחקן של קארי? גרין ואיגי בפיקאנדרול בהגנה זה איבוד חצי מהזמן, גם מול הארדן.
    אין מוח אין דאגות.

  48. איגי ניצח לגולדן סטייט את המשחק.
    כמו אריזה ביוסטון. מסוג השחקנים שלא שמים עליהם את הזרקור אבל ברגעים החשובים כשהכסף על השולחן הם תמיד שם בדברים הקטנים.
    משום מה אני תמיד יוצא מעודד מהמפגשים עם גולדן סטייט וסן אנטוניו גם כשמפסידים. יוסטון עומדת מולן כשווה וזה באמת עניין של דברים קטנים שילכו בכיוון שלך כדי לנצח.

      1. קודם כל יוסטון ניצחו את גולדן סטייט עם דוראנט. וביוסטון אנדרסון לא משחק וננה נח היום מה שנתן לג'בייל להתפרע.
        אבל לשאלתך, לא. אני לא חושב שיש קבוצה שיכולה לנצח את גולדן סטייט בסדרה כשכל הכוכבים משחקים. אולי לקחת משחק אחד, שניים בלחץ אטומי.
        הסיכוי היחידי מול גולדן סטייט הוא אם גרין לא ישחק איכשהו. אני עדיין חושב שבלעדיו הם קבוצה מאוד מוגבלת הגנתית. הדברים שהוא עושה בהגנה הם מדהימים. כמו שלושה שחקנים.

  49. הזקן הפך לחלק ממנו אחרי כל השנים, גדלו שם כנראה רשתות עצבים וכד'
    מאיך שהראש שלו עף אחורה בכאב אחרי הליטוף זקן של קרי

  50. חחח . איזה שחקן תיאטרון הארדן . איך נרתע מהאיו-מגע של סטף כאילו הכישה אותו קוברה .
    שחקן אדיר . לדעתי הוא מפספס קריירה בברודוויי .

  51. אפלטון, אני שותף לאופטימיות שלך, יוסטון היחידה שמציגה איזשהי יכולת התנגדות מול הווריורז. אבל כדאי להסתכל שוב במספרים שרשם דוראנט נגד הרוקטס העונה – אוף דה צ'ארטס, ולא רק בנקודות.

  52. מנחם, קר בכל זאת מבין משהו בכדורסל אם הצליח לקבל תפוקה כזו ממגי, האין זאת?

    אם גרין ישלח קלטת היילייט ממשחק ההגנה שלו במחצית השניה הוא אוטומטית מקבל את תואר שחקן ההגנה של השנה.

  53. אפלטון, אתה קטן אמונה.

    בסדרה פוטנציאלית נגד גולדן סטייט
    לא יהיו באק-טו-באק, ואני מאמין שנראה גרסה בריאה וכשירה יותר של הארדן.
    הלילה הם שיחקו עם 8 שחקנים בחלק הלא נוח של באק-טו-באק,
    והם עדיין הגיע לרבע האחרון ביתרון.
    אם רק היה להם קצת יותר דלק במכלים…

    1. לזה אני קורא לראות את חצי הכוס המלאה. רק שבמקרה הזה זו לא יותר מרבע כוס .
      ומה עם הצד השני ? כמה פעמים יבואו האחים ספלאש לא מפוקסים והקבוצה כולה לא שומרת בחצי הראשון כראוי , אחרי ההנג-אובר והתשבוחות מהבאק-טו-באק מלפני יומיים ? האם בפלייאוף זה יקרה?
      ומה עם ה-MVP מלפני שלוש שנים , שבינתיים עורך חימומים מחוץ
      למגרשים ?

    2. ובכלל , בשביל לפגוש אותנו הרוקטס יצטרכו להדיח את הפופוביצ'ים . לא רואה את זה קורה . ס"א יותר טובה ויותר מאוזנת .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט