אירועי דיומא: 30.03.2017 / רועי ויינברג

כדורסל:

יורוליג-מחזור 29:

20:00-אנדולו אפס (12-16)-אולימפיאקוס (9-19) (ספורט 5).

21:45-באסקט במברג (18-10)-דרושפאקה (14-14) (ספורט 5).

22:00-ברצלונה (17-11)-מכבי תל אביב (18-10) (ספורט 5 לייב).

טניס:

גברים: טורניר מיאמי (1000) – רבע הגמר (החצי העליון של ההגרלה):

*המלצת צפייה* רוג'ר פדרר (6 בעולם)-תומאש ברדיך (13). משחק נהדר בין שני שחקנים מעולים. פדרר נמצא בכושר פנטסטי אחרי שניצח את אוסטרליה ואת אינדיאן וולס, ובמיאמי הוא הדיח את חואן מרטין דל פוטרו, שחקן מתקמבק נוסף, בדרך לחצי הגמר. ברדיך, אותו פדרר ניצח ב-3 מערכות בסיבוב השלישי של אליפות אוסטרליה, עבר בדרך לפה שחקנים חלשים (השם הבולט הוא ג'ילס מולר) ומהווה אנדרדוג, אבל הוא עדיין שחקן מהטופ העולמי.

ניק קיריוס (16)-אלכסנדר זברב (20). משחק בין שני כשרונות עולים. שניהם בטופ 20 העולמי, אחד (קיריוס) בן 21 והשני בן 19. עד עכשיו זברב עבר את ג'ו איזנר ואת סטס ואורינקה, הפייבוריט לזכייה בטורניר, וגם קיריוס לא נשאר חייב כשהדיח את איבו קרלוביץ' ודוד גופן. זברב אולי בכושר יותר טוב, אבל במשחק אחד הכל פתוח.

נשים: טורניר מיאמי (1000) – חצי הגמר:

קרולינה פליסקובה (3)-קרולין ווז'ניאקי (14). ווז'ניאקי, המחבט מספר 1 בעולם בעבר, לאט לאט חוזרת לעצמה ובטורניר הזה הדיחה את גרביניה מוגרוסה המדורגת בכירה ממנה. היא תנסה לזכות בתואר WTA נוסף, אבל פוגשת את אחת השחקניות הטובות בטורניר ובעולם – קרולינה פליסקובה. אותה פליסקובה הגיעה לרבע הגמר באליפות אוסטרליה השנה, והשתיים בכושר טוב ולא הפסידו מערכה אחת כל הטורניר.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות סין הפתוחה – שמינית הגמר

ההפתעה הגדולה של הסיבוב השני אתמול הייתה ההדחה של רוני אוסליבן בידי מארק ג'ויס, הזוטר למדי. זהו בהחלט לא סימן מעודד לאליפות העולם הקרבה עבור הרוקט. עוד הפתעה אתמול הייתה ההדחה של מרטין גולד בידי טיאנג פנגפיי האלמוני. ריקי וולדן המשיך בכושר הלא טוב שלו בתקופה האחרונה כשהפסיד לאנדרו היגינסון. גם לאחר הפתעות אלה, שלב שמינית הגמר היום יביא לנו כמה מפגשים ישירים מוצלחים. כך נוכל לראות בסשן המוקדם מפגש בין שני אלופי עולם – מארק וויליאמס וג'ון היגינס. עוד נוכל לראות בבוקר את שון מרפי מתמודד מול מייקל ווייט (לאחר שהאחרון ניצח אתמול את אלי קרטר). אחה"צ נוכל לראות מפגש בין סטיוארט בינגהאם לקיירן ווילסון. מדורגים נוספים שנותרו בתחרות הם דינג, סלבי וטראמפ, הצפויים לדרך קלה יותר לשלבים הבאים (עד כמה שאפשר לחזות זאת בתחרויות אלה). שידורים ביורוספורט 2 ב-9:00 וב-14:30 (אפשר לראות כאן).

 

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. תודה רועי .
    אני התייחס דווקא לכדורסל יורוליג.
    המלצת הצפייה כמובן במברג -דרושאפקה.
    הקבוצה של בלאט תלויה רק בעצמה ושני ניצחונות ויש טופ 8
    מאידך הפסד היום ( וניצחון צפוי מחר זל הכוכב בבית כל גלא ) ואין טופ 8 עוד לפני המחזור האחרון ( ביתי ראש בראש מול הכוכב ).
    במברג אמנם לא תהיה בטופ 8 ….אך מדובר בקבוצה מסוכנת מאד שלא תתן מתנות חינם.
    גם הפתעה אפשרית אך אני מעריך שהטורקים ינצחו ב 3 הפרש בקושי.

    אפס-אולימפיקוס.
    עוד משחק מעניין 2 הקבוצות בטופ 8 ורוצות להתקדם במיקום .
    בהחלט ייתכן שזה קדימון לרבע הגמר ביניהן .
    המשחק חשוב יותר לטורקים שכן היא יכולה לגמור בכל מקום בין 4-8 אמנם 4 תיאורטי אך מאידך לא תרצה להדרדר למקומות 7-8 (ריאל /צסק"א בהצלבה ).
    היוונים יסיימו כמעט בוודאות במקום השלישי עם סיכוי תיאורטי למקום 2 .הפסד היום ( או ניצחון של צסק"א ) והיוונים סופית יסיימו את העונה הסדירה במקום שלישי.

    1. החצאי גמר בלילה בין שבת לראשון

      גונזגה-דרום קרוליינה-1 בלילה
      צפון קרוליינה -אורגון-3.45 בלילה

      הגמר בלילה בין שני לשלישי בשעה 4

    1. כן לפי הממיר בטלווייה 2 החצאי גמר בוואן.הממיר מראה רק עד יום ראשון בערוץ וואן אצלי אבל אני מעריך שגם הגמר ישודר שם

  2. מי שלא עקב, אז ככה:
    מגיעים לשובר שוויון במערכה שלישית ובדריך מוביל 4:6 ומשיב. פדרר מציל על ההגשה של בדריך ואז מציל עוד אחת על ההגשה שלו ולוקח גם את הבאה על ההגשה. ההגשות חוזרות לבדריך במצב של 6:7 פדרר והוא עושה שגיאה כפולה ומפסיד את המשחק.
    משחק יחסית ארך, אבל…
    ברבע המקביל, המשחק עוד יותר ארוך.
    קריוס לוקח את הראשונה 4:6 וזוורב את השניה 6:7.
    כרגע בשלישית הם שומרים על ההגשות 1:2 קריוס.
    הם משחקים כבר 2:08.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט