נצחונות מרשימים למאבס ולטורונטו, הספרס גברו על ממפיס / דור בלוך

נצחונות מרשימים למאבס ולטורונטו, הספרס גברו על ממפיס / דור בלוך

הנטס עשו היסטוריה, הרפטורס הרשימו מול ההיט, המאבריקס הפתיעו את הקליפרס שלא מצליחים להתרומם ומאבדים גובה במערב, הספרס שרדו הפעם את הדובים ששרטו ונשכו אבל לא יכלו ליריבה האיכותית יותר, והניקס היו עלובים כתמיד.

אז בואו ניגש לאקשן!

ברוקלין נטס (56-15) 126 – פיניקס סאנס (50-22) 98:

פיניקס שיחקה רק רבע אחד הלילה מול הנטס ואח"כ התפרקה לחלוטין. 32 נקודות היו לפיניקס ברבע הראשון בו הגיע ליתרון 10, אבל בשני הרבעים הבאים יחד היא קלעה רק נקודה יותר ונכנסה לבור ממנה לא הצליחה לצאת בהמשך המשחק, וברבע הרביעי היא כבר איבדה לחלוטין את הנכונות להילחם כשחטפה לא פחות מ-42 נקודות בדרך לתבוסה מול קבוצה שאיך נאמר בעדינות, אינה מאריות הליגה.

התחושה שבוקר מנפח סטטיסטיקות, בלי קשר ליכולתו האמיתית ממשיכה לקונן בי גם אחרי המשחק הזה .בוקר קלע 28, אבל גם איבד 3 כדורים, יצא ב-6 עבירות וקלע 9 מ-26. כריס הוסיף 23 ו-11 ריבאונדים עבור הסאנס כאשר פיניקס לא משתפת את שחקניה הבכירים – בלדסואו, נייט, צ'אנדלר וורן.

בצד השני שחקני החמישיה של הנטס היו בערב חלש עד פושר, אבל הספסל עשה את העבודה, כאשר לא פחות מ-7 מחליפים מסיימים בספרות כפולות. מקדניאלס קלע 16 והוסיף 8 ריבאונדים, לופז סיים עם 19.

מיאמי היט (37-35) 84 – טורונטו ראפטורס (29-43) 101:

משחק עם דפוס דומה למשחק של הנטס והסאנס, כאשר מיאמי פותחת מצויין ומובילה בעשר אבל היתרון נמחק כבר במחצית ובמחצית השניה ההגנה של טורונטו חנקה את מיאמי וסידרה ניצחון קל.

בהיעדרו של קייל לאורי היה זה דרוזן שלקח על עצמו את המשחק עם 40 נקודות כשהוא מוביל את הרפטורס לניצחון שהוא גם הצהרה במזרח, אבל בעיקר מחזיר לטורונטו את הביטחון אחרי תקופה לא יציבה ואת התקווה שכשלאורי יחזור הם יוכלו לחזור להיות קבוצה שעשויה לאתגר את בוסטון וקליבלנד.

מול חסאן וויטסייד המצוין, טורונטו שלטה באופן מוחלט בריבאונד (36-51) מה שסייע לה להשיג את הניצחון הזה במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה כששתי הקבוצות מרבות לאבד את הכדור וקולעות רע מבחוץ.

דרוזן כאמור היה בשיאור עם 40 ב-14 מ-25 מהשדה, והוסיף 6 ריבאונדים, ניק פאול תרם 14 מהספסל, ורייט הוסיף 13 לרפטורס שחסרו לא רק את לאורי אלא גם את איבאקה המושעה.

בצד השני וייטסייד סיים עם 16 ו-14 אבל הוא היה קצת לבד, כשאף שחקן אחר ל אקולע מעל 13. ג'ונסון היה חלש באופן מיוחד עם 3 מ-14 מהשדה ו-1 מ-6 מהשלוש.

דאלאס מבריקס (40-31) 97 – לוס אנג'לס קליפרס (30-43) 95:

דרמה גדולה בדאלאס הלילה, כאשר המבריקס משיגים ניצחון איכותי בביתם על הקליפרס. דאלאס כפי שכבר אמרנו לא תהיה בפליאוף השנה אבל היא בהחלט שומרת על כבודה, לקראת הפירוק הבלתי נמנע והבניה מחדש אליו היא תלך בשנים הקרובות.

סיום המשחק היה שייך להאריסון בארנס, שהוסת ל-3 בהרכב הגבוה איתו בחר קרלייל לעלות הלילה. הפורוורד שהגיע מגולדן סטייט קלע סל יתרון ו-4 שניות לסיום חטף את הכדור מבלייק גריפין כדי להבטיח למאבריקס את הניצחון. רדיק עוד ניסה שלשת ייאוש שלא נכנסה.

גריפין סיים עם 21 בערב פושר מבחינתו, כאשר ג'ורדן משתלט על הלוחות עם 14 ו-18 ריבאונדים. פול הוסיף 15 ורק 6 אסיסטים, וריברס הוסיף 13 מהספסל.

בצד השני סת' קארי הוביל את המאבס עם 23 כשבארנס תורם 21 משלו ,שניהם במעל 50% מהשדה. נוביצקי הוסיף 14.

סן אנטוניו ספרס (16-55) 97 – ממפיס גריזליס (32-40) 90:

הספרס שברו את הנאחס מול הגריזליס הלילה, בעיקר הודות להגנה אדירה, שסייעה לספרס להתגבר על החיסרון בריבאונד (35-42), וכפתה 14 איבודים מול 6 בלבד של סן אנטוניו. באופן כללי הספרס גילו אחריות בהתקפה כשלא רק שמרו על הכדור אלא גם לקחו זריקות טובות וקלעו ב-48.1% מהשדה, במשחק שהיה צמוד לכל אורכו, ושוחק עם המדים המכוערים בהיסטוריה.

קונלי סיים עם 22 אומנם אבל עם 1 מ-8 מהשלוש כחלקן זריקות סוף שעון לא לעניין בכלל. גאסול הוסיף 13 אבל הספרס הקשו מאוד על הגבוהים של ממפיס לבוא לידי ביטוי כשגם רנדולף קולע 8 בלבד.

בצד השני אולדרידג' קלע 23 והוביל את הספרס, ולאונרד הוסיף 19 עם 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. פאטי מילס תרם 15 והיה היחיד לקלוע בצורה סבירה מבחוץ עם 3 מ-6 מה שהיה מאוד משמעותי בערב שהיה קשוח, אך לא כלל יכולת התקפית משובחת מאף אחת משתי הקבוצות.

פורטלנד טרייל בלייזרס (38-33) 110 – ניו יורק ניקס (45-27) 95:

הניקס באמת בהתפרקות מוחלטת, ולמעט שוויון רגעי 5 דקות לסוף הרבע הראשון פורטלנד הובילה כאן לכל אורך הדרך, שלטה במשחק, וניצחונה לא הוטל בספק. ההגנה של הניקס הייתה מבזה ואפשרה לפורטלנד 52% מהשלוש, בעוד הניקס עצמם קולעים 22% בלבד. חוסר החשק של האורחים בא לידי ביטוי לא רק בהגנה אלא גם בריבאונד כשפורטלנד משתלטים על הצבע 40-50.

מי שניצל את הנרפות של הניקס היה כמובן דמיאן לילארד. הגארד סיים עם 30 נקודות ב-31 דקות כאשר שותפו לקו האחורי, סי ג'יי מקאלום מוסיף 20 משלו. נרקיץ' ממשיך ביכולתו הטובה עם 16 ו-10 ריבאונדים, כשגם הספסל שותף לחגיגה כשאוון טרנר שחוזר מפציעה והוא משמעותי מאוד עבור הטרייל בלייזרס מסיים בספרות כפולות כמו גם קראב ואמינו.

בצד השני פורזינגס סיים עם 18 אבל עם 0 מ-5 מהשלוש כשהוא משחק 38 דקות, ומוסיף 9 ריבאונדים. קוזמינקס והרננגומז קיבלו דקות רבות ותרמו גם הם נקודות בספרות כפולות כמו גם 8 ריבאונדים כל אחד. קורטני לי היה מצוין עם 16 באחוזים טובים ורנדל הוסיף 13 מהספסל, אבל הניקס היו נרפים בהגנה ובריבאונד ושילמו את המחיר.

וזה נכתב לפני המשחק:

שימו לב הלילה עוברים לשעון קיץ, ככה שיש מצב שכל השעות שאני כותב כאן לא נכונות, וחוץ מזה השירים של משחקי הלילה יעמדו בסימן קיץ. בארה"ב היכן שהשעון מתחלף במועדים הגיוניים, נוכל להינות הלילה מקרב תחתית בין קונפרנסי לוהט (לא) בין הסאנס לנטס, ההיט והראפטורס יפגשו בקרב פליאוף מזרח, בעוד הקליפרס והמבאס יאבקו במערב, ובמקביל נראה את הספרס והגריזליס ולקינוח, פורטלנד תארח את הניקס.

אז בואו ניגש לאקשן!

ברוקלין נטס (56-14) – פיניקס סאנס (49-22):

הלילה יכולה להתרחש היסטוריה. הנטס לא ניצחו שני משחקים רצוף כבר קרוב לשנה, והלילה הם יארחו את הסאנס העלובים כמעט כמוהם, אחרי שניצחו את דטרויט במשחקם הקודם, האם נחזה באירוע היסטורי?

מדובר כידוע בשתיים מהקבוצות הגרועות בליגה, אבל הנטס ניצחו 4 מ-10 המשחקים האחרונים שלהם, ככה שמצבם מעט פחות גרוע. שתי הקבוצות סובלות מהגנה מבישה כשהם סופגות מעל 112 נקודות למשחק, ושתיהן סובלות מפציעות אך נראה שאלו של ברוקלין יכולות להיות משמעותיות יותֳר כאשר הם צפויים לחסור את ג'רמי לין ושון קילפטריק בקו האחורי.

המנהיג הבלתי מעורער של ברולקין הוא ברוק לופז שקלע 29 באותו הניצחון מול דטרויט, והוא מוביל את הקבוצה ל-107 נקודות למשחק ב-45% מהשדה ב-12 המשחקים האחרונים בהם ניצחו 5. בצד השני הצעירים של פיניקס ינסו לחזור לקצב, אחרי שבמשחקם הקודם בוקר איבד 7 כדורים בעור הרוקי מרקיז כריס איבד 6, לשחק עבור קבוצה חלשה זאת הזדמנות לשחקן צעיר, אבל צריך גם לדעת לקחת אותה.

הימור: ברוקלין ב-5.

מיאמי היט (36-35) – טורונטו ראפטורס (29-42):

לאחר שעברה את שיקאגו ודטרויט בדרך למקום ה-8 מיאמי תנסה להמשיך עם הקמבאק האדיר של ההעונה הזאת, להתברג בפלייאוף, ואולי אפילו לשפר מיקומים, ההיט נמצאים סה"כ 2 משחקים מהמקום ה-5 כאשר יש להם עוד 11 משחקים עד לסיום העונה הסדירה כך שבאמת הכל פתוח.

טורונטו לעומת זאת סבלה ממשבר אמצע עונה וירדה למקום ה-4, יש לה פער יפה מהמקום ה-5 אבל גם המקום הראשון והשני כבר מתרחקים ממנה ודומה שהמאבק הוא על המקום ה-3 מול וושינגטון.

ההיט הם אחד הסיפורים הגדולים של העונה, עם 7 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים שהמשיכו את המומנטום הנהדר שלהם אחרי פתיחת עונה חלשה, רבים מדברים על המצ'אפ טוב שיש להיט מול קליבלנד ועל הפוטנציאל שלהם להקשות על הקאבס כבר בסיבוב הראשון, דבר שקבוצות אחרות התקשו לעשות בשנתיים האחרונות.

שתי הקבוצות נשענות על צמדים שנותנים עונה מרשימה כאשר בצד של המארחים מדובר בדרגיץ' שעומד על 20 נקודות ב-48 אחוז מהשדה, וויטסייד עם ממוצע הדאבל דאבל ויכולת החסימה המרשימה שלו, ובצד השני מדובר על דרוזן ולאורי (שצפוי לחזור באזור ה-1 באפריל), וכאשר שניהם כשירים, טורונטו היא קבוצה מסוכנת לכל יריבה.

הימור: מיאמי ב-2

דאלאס מבריקס (40-30) – לוס אנג'לס קליפרס (29-43):

דאלאס לא תהיה בפליאוף השנה, אבל בניגוד לקבוצות כמו הלייקרס הסאנס והנטס הם סירבו להתפרק והמשיכו לשמור על כבודם לאורך העונה כולה, וזאת רבות הודות לדריק נוביצקי, איש ה-30,000 נקודות וגדול האירופאים ששיחקו ב-NBA.

דאלאס ניצחה 6 מעשרת משחקיה האחרונים, ואין לצפות שדווקא היום ודווקא בבית, היכן שהיא מחזיקה במאזן חיובי היא תתבטל הלילה מול לוס אנג'לס קליפרס.

הקליפרס ניצחו את שלושת משחקיהם האחרונים כולל ניצחון ענק על קליבלנד 78-108, וכשהיא כשירה שוב היא לא מתכוונת לוותר על ריצה, אולי אחרונה, בניסיון להגיע לגמר ה-NBA ולשבור את המנחוס של הפרנצ'ייז הזה. אבל אם מסתכלים רגע לעומק, אותו ניצחון הושג נגד קליבלנד ללא לברון וארבינג שנחו, ושני הנצחוונת הבאים באו נגד הניקס והלייקרס, כך שעדיין קשה להתרשם עד כמה הקליפרס בגרסה הבריאה באמת יכולה לאיים על אריות המערב.

הקליפרס שבגלל פציעות התדרדרו עד המקום ה-5 ירצו להמשיך לשמור על לחץ על יוטה, שממוקמת במקום ה-4, ובמקביל לשמור על מרחק מאוקלהומה שמורחקת ממנה משחק וחצי בלבד, וממפיס שמרוחקת ממנה 2.5 משחקים, כך שתמונת הפלייאוף במערב עדיין נראת מאוד מאוד פתוחה נכון לשלב הזה של העונה.

יהיה מעניין לראות כיצד נרלנס נואל יסייע לדאלאס לבלום את שיתוף הפעולה של פול וג'ורדן, נקודה בה דאלאס התקשתה מאוד בשני המשחקים האחרונים בטקסס, בה נוצחו המארחים על ידי הקליפרס.

הימור: הקליפרס ב-10.

סן אנטוניו ספרס (16-54) – ממפיס גריזליס (31-40):

באמת שלא נותר אלא להתפעל ממפיס, על שחקניה המזדקנים וסגנון משחקה המשמים, היא ניצחה 4 מ-5 משחקיה האחרונים והיא נמצאת בדרכה לעוד עונת פליאוף שבה היא תעשה את המוות לכל קבוצה שתפגוש בדרך. השתיים נפגשו אך לפני 5 ימים, וידם הגריזליס הייתה על העליונה בניצחון 104-96, כך שמי שמצפה למשחק קל עבור הספרס, שניצחו את סקרמנטו ומיניסוטה בשני משחקיהם האחרונים, עלול להתאכזב.

הגריזליס קולעים רק 101 נקודות למשחק, אחת ההתקפות החלשות בליגה, אך כאשר הם סופגים רק 100.3 זה מספיק להם על מנת להחזיק מאזן חיובי גבוה, ולהתברג במקום טוב באמצע תמונת הפליאוף במערב.

ממפיס ניצחה את סן אנטוניו פעמיים השנה, וכדי לנסות לתקן את הרושם, הספרס יצטרכו להראות קשיחות מתחת לסלים, לא בהכרח התכונה שהכי מאפיינת את צמד הגבוהים שלה – גאסול את אולדרידג' על שלל כשרונותיהם. יהיה מענין לראות האם נראה דקות מוגברות משחקנים כמו דדמון שנותנים יותר עבודה שחורה וקשיחות, כאשר פופוביץ' ישאיר את מלאכת ההתקפה יותר בידיהם של שחקני החוץ שלו ובעיקר בידיו של המועמד ל-MVP – קוואי לנארד.

הימור: הספרס ב-5

פורטלנד טרייל בלייזרס (38-32) – ניו יורק ניקס (44-27):

כאשר הפלייאוף הולך ובורח להם, ניצחון הוא הכרח הלילה לפורטלנד שתארח הניקס באורגון. הטרייל בלייזרס נמצאים כבר משחק וחצי אחרי דנבר שנראת מצוין והולכת ומתבססת במקום ה-8 במערב, כאשר ממפיס כבר מזמן נמצאת מחוץ לטווח ראיה.

ההפסד למילווקי לפני יומיים היה אכזבה קשה עבור פורטלנד שהגיעו למשחק הזה אחרי 3 נצחונות רצופים ומרשימים (סן אנטוניו, אטלנטה, מיאמי), כאשר שוב ניכר מאוד שכשההתקפה שלהם נתקעת לפורטלנד אין שום סיכוי לנצח על גבי ההגנה. בשלושת הנצחונות הם קלעו מעל 100 נקודות בעוד בשני ההפסדים האחרונים שלהם קלעו פחות מ-90, וזה שם הרבה אחריות על הדואו של פורטלנד בקו האחורי – לילארד את מקאלום.

בצדה שני הניקס נראים רע מאוד ועם 8 הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים הם בעיקר מחכים שהעונה המסוייטת הזאת תיגמר כבר. שני הפסדים לברוקלין בשבוע זה קצת יותר ממה שהגאווה של פרנצ'ייז מסדר הגודל של הניקס יכול לספוג.

בהפסד של פורטלנד למילווקי לילארד קלע 31 אבל אף אחד אחר לא הצליח להתרומם ליכולת התקפית סבירה. יהיה מעניין לראות האם פורטלנד תתחיל לפנות ברגעים כאלה יותר לסנטר הנפלא שלה יוסוף נרקיץ' שהגיעה מיריבת הפליאוף של פורטלנד – דנבר.

ב-15 משחקים בקבוצה הוא משחק 30 דקות ותורם 14 נקודות ו-10 ריבאונדים, ויחד עם מקאלום ולילארד, הם יכולים לייצר טריו שיכול להיות בסיס לקבוצה גדולה בעתיד.

הימור: פורטלנד ב-15.

לפוסט הזה יש 131 תגובות

    1. שימשיכו ככה , אולי אחרי שהם יקבלו בראש כריס פול באמת ישקול לחתום בניו אורלנס לצד דיווידס קוזינס , צמד הרבה יותר טוב מגורדן גריפין שלא הגיע איתם לכלום עד היום, פול נראה כשחקן שמאוד חשוב לו עניין האליפות

    1. אחד הטובים שלהם. מזכיר נשכחות
      נכנסתי לקליפ של הראסטה הזאת אבל לא מצאתי רגאיי . . .

        1. אני מתחיל להבין את הסגנון שלה
          בגילי עד שירד לי האסימון היא כבר תיעלם מהמפה.
          מזל שמדונה מחזיקה עדיין 🙂

    1. באמת מי היה מאמין.
      רועי, איך אתה מתמודד עם זה שבערך פעם ראשונה הקבוצה שלך היא לא הפרולו של הליגה אלא הקווזימודו?

      1. אני לא בטוח שזו האנולוגיה שהוא שואף אליה כי כולם מתים בסוף, גם דראגומודו וגם לה-פרולו. ובכלל, מי פה הצוענייה?

  1. תודה אחלה פריוויו.
    אני כבר לא יכול לחכות ליום ראשון אבל מתאפק.
    משחק חשוב לספרס שצריכים להראות שיש להם יכולת לנצח את ממפיס במה שסביר להניח שתהיה סדרת הפלייאוף ביניהם.
    אני צופה התפוצצות של הספרס ואם הם לא יצליחו לנצח אז באמת הם צריכים לדאוג.

  2. אני קצת מתעצל לעשות את סבב האינג'רי ריפורט (כמו אינג'רה, רק לא למאכל) של כל הקבוצות, אבל מזכרוני הקלוש, איבקה מושעה מהמשחק הזה. וחסם בתעלה וויטסייד חתך את היד משהו יופי, לא יודע אם הוא כבר כשיר. ובכל מקרה, הצמד לאורי-דרוזן ישחק הערב, כמו כל התקופה האחרונה, בלי הננס.

  3. מיאמי-טורונטו צריך להיות משחק מעולה. לאורי חוזר? גם אם כן הוא לא יהיה בכושר משחק.
    אם הקליפרס לא מנצחים את דאלאס אז באמת שחבל על הזמן של כולנו כאן.
    אותו כנ"ל לגבי פורטלנד מול הניקס

  4. תודה דור.
    מה שאני אוהב בפריוויו שלך זה שבזמן הקריאה תמיד מרגיש לי כמו NBA אקשן של פעם… ממש שומע את גורביץ' 🙂

    אה, ומשהו קטן וקטנוני – דירק, ולא דריק, GEAT!

  5. מה אתם רוצים לשאל את המאמנים והשחקנים היום בסן אנטוניו? אני הולך לייצג אותכם שם ולדווח מהאתר עם האקרדיזציה שסידר לי מנחם. שלחו לי שאלות ורעיונות. אפשר פה ואפשר גם בהודעת וואטסאפ 0524209760

    1. שאל את פופ אם הוא שמח מהתוצאה

      כמו כן שאל אותו אם המפגשים הקודמים בין 2 הקבוצות היו בראשם בהכנה לפני המשחק

      תודה ובהצלחה

    2. את פופ:
      מילוש תאודוסיץ', שנחשב השחקן הבינלאומי הטוב ביותר מוץ לליגה, מסיים את החוזה שלו. הוא הביע בעבר עניין לשחק ב-NBA, והקבוצה הפייבוריטית שלו היא סן אנטוניו. האם הקבוצה עוקבת אחריו ועשויה לגלות עניין בצירוף שלו בעונה הקרובה?

      1. לא רק פופ – מסינה כמובן הוא כתובת אידאלית לשאלה. תיאודוסיץ' אגב אמר בימים האחרונים שהוא "ללא ספק" מתכוון להגיע ל-NBA העונה הקרובה.

    3. תודה חברים. תנו עוד רעיונות. אני יושב כרגע בRiver Walk עם כוס בירה שבדאוןטאון סן אנטוניו ומתכונן נפשית לאירוע. תמשיכו עם רעיונות!

  6. האם בשנה החולפת קראתם/שמעתם יותר ידיעות חדשותיות על השב"כ/המוסד/הסי.איי.איי מהרגיל?
    כאשר דווח על מותו המפתיע של ידוען כזה או אחר האם לא קינן בראשכם החשד שמה מדובר במזימה של אחד או יותר מהארגונים המצויינים מעלה?
    אין לי ספק שאתם חושבים אותי למשוגע, אבל כמה רחוק אפשר ללכת.עם.פסיכוזה?

    אמת דיברתי.

      1. אם אתה יכול בבקשה לישאול את פופ מי השחקן הכי טוב בליגה?

        את דניאל גרין תישאל מי השחקןן הכי גדול ששיחק איתו בתחילת הדרך בקליבלנד ומי לימד אותו כדורסל.

  7. מסקרן לראות את האחים גאסול מחבקים ומדברים לפני המשחק. כמו כן בתמונות המקום שאני יושב נראה גבוה ורחוק. במציאות זה נראה הרבה יותר קרוב

  8. 2 קבוצות שאני מאוד מעריך ונהנה לראות. משחקות תמיד חכם וחזק. כרגע הצגת השחקנים של הספרס, הקהל מריע בהתלהבות עם כל שחקן שנכנס כשקוואוי נכנס יש ממש אקסטזה.

  9. מישהו צופה בקבוצה שאמורה לאיים על הגולדן בויז אליבא דחכמי האתר? (רמז: הקבוצה הלא נכונה של עיר המלאכים)

  10. נו… בראה קצת דחף, גריפין קצת נפל.
    מה אתם ישר הולכים לוידאו?!

    השחקנים כבר השלימו והם מתלבטים.. הזוי. כבר 5 דקות.

  11. לא יודע למה זה נראה לי ככה כאילו ממפיס לא נלחמים לגמרי עד הסוף. המלחמה היא רק על מיקום, ומול הספרס הם "יכולים" להפסיד, אחרי שנצחו אותם פעמיים, לא באמת בטוח עם עדיף להם מקום 7 או 6 או 5, זה בכל מקרה ללא יתרון ביתיות, ומול יריבה קשה.

    1. אין קבוצה שנלחמת עד הסוף כמו ממפיס.
      זו פשוט המגבלה של הכוח שלהם. זה מה יש. תחתית פלייאוף במערב וסיבוב ראשון.

  12. פאטי מילס כזה אסטרלי חמוד! יצא לדבר עם המדיה לפני המקלחת. דיבר יפה על הלחימה של ממפיס שמכריחה אותם לעבוד ברמה של פלייאוף

  13. פיניקס פתחה היום עם החמישייה הכי צעירה בהיסטוריה של הליגה.
    צעירה יותר מכל קבוצות הקולג' בסוויט 16 מלבד אחת.

        1. טוב, זה היה דיבור של אוהד מתוסכל שמתבייש בקבוצה שלו. המיתוס הזה שקבוצת מכללות כלשהיא תנצח איזושהי קבוצת nba רחוק מהמציאות שנות אור.

  14. תודה דור, סיקור מעולה.

    האריסון בארנס ה-mip שלי. מודה שחשבתי אחרי גולדן שאין לו את האופי להיות מנהיג של קבוצה והוא מוכיח אחרת. יציב מאוד והשחקן שהקבוצה הולכת אליו בקלאץ ברוב המקרים. אוכל את הכובע לגביו.

    1. איזה MIP ואיזה נעליים. על פי Basketball Reference הוא השתפר רק בפרמטר אחד אחוז הקליעה מעונשין. בכל יתר הפרמטרים נשאר אותו דבר או ירד. % מהשדה, מהשלוש, % אפקטיבי, ריבאונדים, אסיסטים…

      פשוט הוא זורק יותר לכן סך הנקודות שהוא קולע למשחק יותר גבוה משנה שעברה וכל זאת הרבה בגלל פתיחת העונה הטובה שלו, מאז ירד חזק והממוצעים שלו לא מבריקים ובוודאי לא לרמה של MIP

  15. נצחון רב-רב-משמעות לטורונטו. הוא לא רק נותן רמז לגבי הפוטנציאל שלהם, כשלאורי סופסוף יחזור. הוא סוגר את הפער ממקום 3, וושינגטון, לחצי משחק בלבד.
    נשארנו עם 10-11 משחקים לסוף, ואפשר כבר יותר בבהירות לנסות ולהעריך מי תסיים 3 ומי 4 במזרח.

    טורונטו 29-43:
    דאלאס-ח, אורלנדו, שרלוט, אינדיאנה, פילדלפיה, אינדיאנה-ח בק2בק דטרויט-ח, מיאמי בק2בק ניקס-ח, קליבלנד-ח.

    וושינגטון 28-43:
    ברוקלין בק2בק קליבלנד-ח, לייקרס-ח בק2בק קליפרס-ח, יוטה-ח, גולדן סטייט-ח, שרלוט, ניקס-ח, מיאמי, דטרויט-ח, מיאמי-ח.

    נוכח הלו"ז הזה, ובהתחשב בעבודה שטורונטו מחזיקה בטיי-ברייק על הוויזארדס –
    תחזית סומסום שמה את טורונטו 3, וושינגטון 4.

  16. שק-של-חרא-עם-פנצ'ר-בעין (כמעט שכחתי),
    איך אתה מסביר את זה שכשארגון הפשע שאתה עומד בראשו נמצא בשלבי התפוררות מתקדמים וכשהמפלצת היושבת בראש הארגון הנ"ל מושפלת על-ידי חדשות לבקרים, כל מה שאתה עושה זה לשלם לעמיתיי לעבודה (כולל לבוסית שלי) משכורת כדי שהאחרונים יעשו לי אצבע משולשת בזמן ההפסקה ויספרו לי סיפורי מעשיות על צדקה במכון לשטיפת מכוניות?

    יא אלמנה שחורה בכסות ג'וק מסריח. יא חד עין מחורבן אתה הולך להפסיד. קרוב היום שתיפול על הברכיים ותמרר בבכי על כל הפשעים שעשית.

  17. דור הסיכום שלך מעולה. אני הייתי במגרש ואכתוב על כתבה נפרדת אבל מבחינת המשחק הסיכום שלך מדוייק ומעולה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט