אירועי דיומא – 20.02.2017/מתן גילור

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 23

*המלצת צפייה*21:00 הפועל תל אביב-בית"ר ירושלים – שידור בערוץ הספורט (55/555). מלכת התיקו של הליגה מהבירה מגיעה למשחק מול נועלת הטבלה. פעם המשחק היה טעון פוליטית – היום הוא רק טעון. ארגון הפשע לה פמיליה, כפי שהגדירה אותו משטרת ישראל, הודיע שיחרים את המשחק, הואיל והקבוצה סירבה לשריין כרטיסים לחבריו. ההודעה היא שהם יגיעו למשחק, אך ישארו מחוץ לאצטדיון. אני מניח שבינתיים הוא יעסקו בפילאטיס ומקרמה. צאות האחרונות בליגה הפיחו יהב רב במאמצי ההישארות של ת"א, חרף הפחתת 9 הנקודות, זאת לנוכח תוצאות טובות לאחרונה ורצף תוצאות פחות טובות של שאר קבוצות התחתית. במחזור הקודם ניצחה ת"א את אשדוד 0:2 מצמד בישולים של EM27. ירושלים בתקופה טובה ועם 7 משחקים ללא הפסד, העפילה למקום הרביעי, עם רגל וחצי בפלייאוף העליון. בסיבוב הקודם המשחק הסתיים בתיקו 1:1.

 

לה ליגה – מחזור 23

21:45 מלאגה-לאס פאלמאס – שידור בערוץ ONE (50). על מלאגה עוד רובצת סכנת תחתית, אחרי התיקו במדריגל. לאס פאלמאס די סיימה את העונה, אחרי ההפסד לסביליה. בסיבוב הקודם ניצחה לאס פאלמאס 0:1.

 

הגביע האנגלי – שמינית הגמר

21:55 סאטון יונייטד-ארסנל – שידור בערוץ ספורט 1 (54). הסינדרלה מהליגה החמישית באנגליה תנסה לעשות את אחד הסנסציות הגדולות בתולדות המפעל ולהדיח את אחת מקבוצות הפאר של אירופה. לפרטים יש לפנות לקרלו אנצ'לוטי.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. בקשר להפועל תל אביב ירושלים אז…..המשחק לא רק טעון אלא משמעותי מאד לטבלה.
    הפועל תל אביב אם תנצח תעלה מעל הקו האדום.
    בית"ר ירושלים אם תנצח תהיה רגל וחצי בפליאוף העליון …אבל אם לא תנצח היא תהיה רק 3 נקודות מקריית שמונה במקרה של תיקו ו 2 במקרה של הפסד.
    כשבשבוע הבא היא נוסעת לסכנין ואז מארחת את מכבי חיפה שהם שתי יריבות ישירות על הפליאוף.
    ואז במחזור האחרון מול באר שבע.
    ככה שמצבה של ירושלים לא פשוט מבחינת לוח המשחקים והיא לטעמי חייבת ניצחון היום שאלמלא כן ק"ש להערכתי תקדים אותה בטבלה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט