גולדן סטייט נגד ממפיס ואינדיאנה נגד וושינגטון בשישי / רועי ויינברג

9 משחקים הערב במחזור לא רע בכלל שיפגיש בין גולדן סטייט וממפיס, אחרי שהגריזליס ניצחו פעמיים את הווריורס העונה ובין 2 הקבוצות החמות של המזרח (וושינגטון ואינדיאנה). שווה לעקוב.

*

2:30-ברוקלין נטס (44-9)-מיאמי היט (30-23)

משחק בין 2 קבוצות במומנטום שונה לחלוטין. מצד אחד, מיאמי נהדרת. 12 ניצחונות רצופים וקבוצה שנראית נהדר ב-2 צדדי המגרש, בין עם בהגנה חזקה ובין עם בהתקפה שמציגה קו אחורי של שחקנים בכושר של אול-סטארים (וויטרס ודראגיץ') או עם סנטר שנותן 24 נקודות ו-16 ריב' בממוצע בשלושת המשחקים האחרונים, חסן וויטסייד.

מנגד עומדת ברוקלין, עם ניצחון בודד ב-23 המשחקים האחרונים. הם יכולים להתפוצץ משום מקום (זה קרה מול ניו אורלינס כשהם קלעו 143 נקודות), אבל קשה לראות אותם מנצחים. הם הפסידו למיאמי בתחילת הרצף של ההיט, ולמרות שהקבוצה מציגה קאדר שחקנים ובוחנת את חומר השחקנים הלא מרשים בלשון המעטה שלה, הסיכוי שלהם לנצח קלוש. הפעם, ברשותכם, לא אהמר כדי לא לנחס.

*

2:30-ניו יורק ניקס (32-22)-דנבר נאגטס (29-23)

קשה לדעת איזה דנבר נראה. יש את הקבוצה עם ההתקפה היעילה והיפה שקולעת בצרורות וקלעה 120 נקודות ב-7 מ-9 המשחקים האחרונים שלה, אבל יש גם את הקבוצה שחטפה 117 נקודות מאטלנטה, 121 מסן אנטוניו ו-119 מהגריזליס. חוסר היציבות הזה, שלא לומר נאיביות, פוגע בקבוצה ומונע ממנה להשתלט על המקום השמיני במערב כשיש להם את הכישרון לכך.

אז כן, דנבר תגיע בכל משחק למה שהיריבה תרשה לה. ואפשר לסמוך על הניקס שירשו לה. הם עם ניצחון אחד בששת המשחקים האחרונים, גם הוא מול ברוקלין, ונראה שפשוט לא אכפת לאף אחד בקבוצה חוץ מצ'רלס אוקלי. "אנחנו לא יכולים ללמד מאמץ", ואת זה אמר המאמן שלהם. במהלך הרצף הם סופגים כמות מגוחכת של 122 נקודות במשחק (גם כשמורידים את ההפסד לאטלנטה במשחק של 4 הארכות אנחנו עם נתון לא מחמיא של 117 נקודות בערב), מה שמלמד אותנו שהתקפות טובות יודעות להסתדר מול הניקס. דנבר ללא ספק אחת כזאת.

תחזית: עם יוקיץ' בחזרה בהרכב הפותח ובכושר טוב של מארי ו-וילסון צ'נדלר, דנבר תקלע מעל 120 נקודות ותנצח את הניקס שעוד יכולה לסיים את העונה במקום ה-13 במזרח.

*

2:30-דטרויט פיסטונס (28-25)-סן אנטוניו ספרס (12-40)

עברנו 2 הפסדים רצופים לקראת סוף ינואר בסן אנטוניו, אבל הספרס התאוששו עם 4 ניצחונות בחמישה משחקים והגנה שסופגת 94 נקודות במשחק במהלך התקופה הזאת. כשהם שומרים ככה קשה מאוד לנצח אותם, גם כשההתקפה לא משהו ופאו גאסול בחוץ. הם מצליחים לתת דקות להרבה שחקנים (11 משחקים בין 13 ל-32 דקות במשחק) ועדיין בדרך לעונה של 63 ניצחונות. ספרס.

הערב צפוי להם אתגר מסויים בדמות הפיסטונס שבאים גם הם בתקופה טובה ועם 4 ניצחונות ב-5 המשחקים האחרונים. בניגוד לסן אנטוניו, דטרויט מנצחת דרך ההתקפה וקולעת 117 נקודות למשחק בניצחונות הנ"ל. מרקוס מוריס בכושר קליעה נהדר, אנדרה דרומונד עושה עבודה נהדרת בצבע לאחרונה, וההתקפה הקבוצתית נראית טוב כששישה שחקנים בדאבל פיגרס והקבוצה עם 26 אסיסטים בממוצע בערב ב-5 המשחקים האחרונים. מאוד מעניין לראות איך הם יתמודדו עם אחת ההגנות הטובות בליגה.

תחזית: ההגנה הקשוחה של הספרס תהיה יותר מדי עבור הפיסטונס, שיקלעו פחות מ-100 נקודות ויפסידו לסן אנטוניו.

*

3:00-מילווקי באקס (29-22)-לוס אנג'לס לייקרס (37-18)

הסלאמפ של מילווקי ממשיך. המועדון עם 2 ניצחונות בלבד ב-13 המשחקים האחרונים, מתרחק מהפלייאוף, ולמרות קפיצת המדרגה של הגריק פריק אין לו עזרה מלבד ג'בארי פארקר שנפצע במשחק האחרון של הבאקס ובספק הערב. עזרה יכולה לבוא לויסקונסין עם החזרה של קריס מידלטון, שהסיר חלודה ברביעי וינסה לתרום כמה שיותר בהמשך העונה. זה יכול להוסיף הרבה, במיוחד כשהוא משחק ליד שני מנהלי משחק טובים (דוולדובה ויאניס).

קבוצה שיכולה להיות טיפה מעודדת מהמשחקים האחרונים, בניגוד למילווקי, היא הלייקרס. גם הם לא מנצחים יותר מדי (3 ניצחונות בתשעת המשחקים האחרונים), אבל שלושת השוטינג גארדים שלהם בכושר נהדר ויש הרבה תקוות בעמדת הסנטר עם הכושר הטוב של טאריק בלאק ואיביצה זובאץ. יחד עם החזרה של לארי נאנס מהפציעה וההתקדמות של דיאנג'לו ראסל וברנדון אינגרם, יש עתיד ללייקרס. העתיד הזה לא מתורגם לניצחונות כרגע.

תחזית: ההווה של מילווקי יותר טוב מההווה של הלייקרס, ויחד עם החזרה של מידלטון והתפיסה שהפלייאוף מתרחק, הבאקס פשוט לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד ללייקרס. לכן אני עם המארחת, במשחק שיכול ללכת להארכה.

*

3:00-ממפיס גריזליס (22-33)-גולדן סטייט ווריורס (8-44)

לממפיס יש את המספר של גולדן סטייט. הם ניצחו אותם פעמיים העונה, הפעם השנייה כשהם חוזרים מפיגור של 24 נקודות ברבע האחרון באורקל ארינה, והקבוצה נראית כאילו היא נבנתה למצ'-אפ מול הווריורס עם גבוהים חכמים וחזקים בצבע, גמישות טקטית ושומרים אישיים מצויינים בעמדות המפתח. בשני המשחקים בין הקבוצות הם מגבילים את כמות הזריקות של דוראנט ואת ההשפעה של דריימונד גרין על המשחק בצורה ניכרת, וזה עובד, לצד השמירה הנהדרת של טוני אלן על קליי תומפסון.

מה שיכול לשחק לטובת הווריורס זה שכמו בכל משחק אחר שלהם בעונה הסדירה ב-3 העונות האחרונות, הם באים במומנטום יותר טוב מהיריבה. 6 ניצחונות בשבעת המשחקים האחרונים עם תצוגות התקפיות מדהימות (כמות מגוחכת של 128 נקודות למשחק ב-5 הניצחונות האחרונים), אבל גם ממפיס במצב טוב מהבחינה הזאת. ההבדל הוא שהגריזליס מנצחים דרך ההגנה, וסופגים פחות מ-92 נקודות ב-5 הניצחונות האחרונים שלהם.

לכן השאלה היא לאן המשחק ילך. סביר שנקבל תשובה כבר בשלב מוקדם, כי כשזאזא פצ'ואליה ודיוויד ווסט בחוץ וג'אבל מקגי בספק, הגבוה המשמעותי היחיד שנשאר לגולדן סטייט זה גרין. יכול להיות שנראה אפילו את סגנית האלופה פותחת עם הדת'-ליינאפ של קרי, תומפסון, איגודלה/ליבינגסטון, דוראנט וגרין כדי לנסות לפוצץ את המשחק בשלב מוקדם.

תחזית: עם היתרון בפוסט, הביתיות וזה שגולדן סטייט במשחק הראשון בבק-טו-בק, סביר שזה ילך לכיוון של משחק צמוד. ככזה, אני הולך עם ממפיס שתנצח את ג"ס בפעם השלישית העונה, במשחק שיקלעו בו במצטבר פחות מ-210 נקודות.

*

3:00-מינסוטה טימברוולבס (33-20)-ניו אורלינס פליקנס (33-20)

הוולבס הרשימו עם הניצחון על הראפטורס, אבל מלבדו הם בתקופה די רעה ועם ארבעה הפסדים שקדמו למשחק הזה. הפציעה מסיימת העונה של לאבין החזירה את ברנדון ראש לרוטציה ויחד עם לאנס סטיבנסון פתאום יש גארדים שומרים בסגל של מינסוטה, וזה יכול לעזור להם. הקבוצה מחזיקה במאזן זהה לניו אורלינס (שגם לא מרשימה עם 2 ניצחונות ב-8 המשחקים האחרונים).

הן ניו אורלינס והן מינסוטה במצב בעייתי. מצד אחד הן מרחק 3.5 משחקים מהפלייאוף, וזה לא כזה הרבה בהתחשב בכושר הלא-משהו של כל שאר הקבוצות שרצות לפלייאוף, אבל הן גרועות. קבוצה שבדרך לעונה של 52-30 (בקצב הזה) היא לא אחת שיכולה באמת להאמין שתגיע לפלייאוף, וככה הן תקועות באמצע בשאלה האם ללכת על הפוסט-סיזון או לא. אחרי המשחק הערב יכול להיות שאחת מהן תצא מהמירוץ.

תחזית: הפלקינס הראו שהם יכולים להיות קוטלת ענקיות עם הניצחונות על סן אנטוניו וקליבלנד, אבל הם לא מצליחים לנצח קבוצות ברמה שלהן או כל קבוצה שאינה נמושה/ענקית. מינסוטה ברמה שלהם, ולכן אני חושב שהם יצליחו להשיג ניצחון שני ברצף, אבל זה משחק שיכול ללכת לכל כיוון.

*

3:00-וושינגטון וויזארדס (21-31)-אינדיאנה פייסרס (23-29)

שתי קבוצות בכושר נהדר. מצד אחד יש לנו את וושינגטון עם 12 ניצחונות ב-14 המשחקים האחרונים, כשההתקפה של הקבוצה זורמת, כל אחד משחקני החמישייה מציג כושר נהדר, כשבראדלי ביל קולע הרבה, מרקיף מוריס נראה כמו שחקן חמישייה בקונטנדרית (17.5 נקודות ב-46% מהשדה ו-8.9 ריבאונדים בתקופה האחרונה), אוטו פורטר ומרצ'ין גורטאט הם שחקנים משלימים מעולים וג'ון וול מוביל את כל הקבוצה בגאון. הם עדיין צריכים חיזוק בנקודות מסוימות אבל כרגע פשוט נראים טוב ומאיימים על הביתיות במזרח, כשכמעט בלתי אפשרי לנצח אותם בבית.

בצד השני אינדיאנה הפסידה לקליבלנד אחרי 7 ניצחונות רצופים, עם התקפה אפקטיבית מאוד. תנועה טובה בלי כדור מסייעת לג'ף טיג לפרוח והוא בכושר נהדר, יחד עם פול ג'ורג' האיכותי. השינוי המשמעותי שם היה בעמדת השוטינג גארד, כשלרוב הדקות זוכים סי ג'יי מיילס או גלן רובינסון. מיילס נותן לאינדי עוד אופצית קליעה שאסור לזלזל בה (ב-8 המשחקים האחרונים עם 3 שלשות ב-48% מהשדה בממוצע), ורובינסון נותן תוספת הגנתית משמעותית. ככה הם השיגו מרחק ביטחון של 5.5 מקומות מהמקום התשיעי בקונפרנס, וזה יכול להספיק להם לפלייאוף.

המצ'-אפ המרכזי הערב הוא בין הקווים האחוריים. וול וטיג עושים עבודה נהדרת כל אחד בהובלת הקבוצות, והאתגר של היריבות יהיה בשמירה עליהם. הפייסרס יכולים לשים את רובינסון על וול כשחקן שיכול להתמודד איתו לא רע, ולהחליף את ג'ורג' על בראדלי ביל אחרי חסימות, מהלך שהוא משתמש בו די הרבה. מבחינת וושינגטון, אפשר להשתמש בוול עצמו על טיג או בפורטר, אבל ההבדל הוא שיש גם את פול ג'ורג' שיכול ליצור נקודות מעמדת הפורוורד.

תחזית: למרות הניצחון ההוא של קליבלנד, לא מהמרים נגד הוויזארדס בבית. לכן וושינגטון תקלע מעל 110 נקודות ותנצח במשחק טוב.

*

5:30-סקרמנטו קינגס (32-21)-אטלנטה הוקס (22-31)

בית המשוגעים מבירת קליפורניה מאוד לא יציב. הפסדים לקבוצות חלשות על הנייר מלווים בניצחונות על קבוצות חזקות (ניצחון על בוסטון בלי קאזינס או על גולדן סטייט), וקשה לדעת מה יוליד יום. הם מרחק 2 משחקים וחצי מהפלייאוף, משהו שאפשר לסגור בשליש האחרון של העונה. הערב הקינגס צפויה לקבל בחזרה את קאזינס וכספי (אחרי פציעה ארוכה של הישראלי) והם יוכלו לעזור לקבוצה משמעותית בזמן שנשאר עד הפגרה.

הנוכחות של קאזינס תהיה משמעותית מול אטלנטה, ומומלץ לעקוב אחרי המצ'-אפ שלו עם פול מילסאפ. אטלנטה נעה בין תבוסות לניצחונות במשחקים האחרונים ויכולה לשאוף ליתרון ביתיות במזרח עם הכושר החלש של טורונטו, כשהם חצי משחק יותר (ועם משחק חסר) מהמקום השלישי. בשמונת המשחקים האחרונים הם נהנים מכושר נהדר של טים הארדוואי ג'וניור (17.5 נקודות במשחק) ושרודר (17 נקודות עם 7 אס' בערב) ויחד עם תרומה טובה מצד שחקני המשנה הם מצליחים להציג ערבים של שלמות ב-2 צדדי המגרש לעתים.

תחזית: אני חושב שאטלנטה תצליח לתת עוד תצוגה התקפית טובה ולנצח ב-15 הפרש.

*

5:30-פניקס סאנס (37-16)-שיקגו בולס (27-26)

אחרי תקופה לא משהו שיקגו נראית סביר ועם 3 ניצחונות מחמשת המשחקים האחרונים, כששני הפסדים מול יוסטון וגולדן סטייט (בלי וויד ובאטלר). בתקופה הזאת רובין לופז נראה מעולה וגם מייקל קרטר וויליאמס בתור סמול פורוורד נראה כמהלך חכם. הם יכולים להגיע לפלייאוף, אבל הערב הם קבוצה במצב בעייתי בלי באטלר ואולי גם בלי וויד.

מעניין לראות איך הם יסתדרו בלעדיהם, אחרי שהובסו מול הווריורס. אולי השילוב של רונדו בחמישייה במקום גרנט במשחקים בלי שני הכוכבים של הקבוצה יכול לעזור, וגם זה שפניקס היא לא בדיוק גולדן סטייט. הסאנס עם 8 הפסדים בתשעת המשחקים האחרונים ובדרך לבחירת טופ 3 בדראפט הקרוב. הם פשוט לא טובים. לכן אני הולך הערב עם שיקגו, למרות ההרכב החסר.

*

https://www.youtube.com/watch?v=j6nu4rykooM

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 90 תגובות

  1. תודה רועי.
    רק רציתי לציין שאחד מגולשי הפורום קיבל מרצה מצטיין מטעם האוניברסיטה שהוא מלמד בא . כל הכבוד !

  2. זה יהיה קצת מביך אם הרצף של מיאמי ייעצר היום. על הנייר אנחנו אמורים לרשום ניצחון קליל, אבל גם אני לא רוצה לנחס.

    1. אין ניצחון קליל בליגה ואם שחקני מיאמי יבואו בגישה של יהיה ניצחון קליל הם יפסידו. יש לי הרגשה שזה יקרה האמת.
      הייתי בטוח שגולדן סטייט מתארחת הערב באוקלהומה. זה מחר כנראה.
      תכלס גולדן סטייט חטפו שתי תבוסות מול ממפיס אז יהיה להם חשוב להוכיח מצד אחד, ומצד שני אי אפשר שלא לחשוב שהביקןר מחר באוקלהומה לא ישב להם בראש. אני צופה הפתעה נוספת גם כאן וממפיס בסוויפ עונתי על גולדן סטייט.

  3. תודה רועי, פריוויו משובח.

    חבל ששני המשחקים המעניינים נופלים על אותה שעה, גם הספרס בדטרויט יכול להתפתח למקום טוב.

    שאקטין מעולה!

  4. תודה, רועי.

    ממפיס – גולדן סטייט,
    משחק מרתק.
    יהיה מעניין לראות איך גולדן סטייט יעלו לשחק
    (אני לא מאמין שהם לוקחים בשוויון נפש את 2 ההפסדים הקודמים),
    ואיך ממפיס יתמודדו הפעם עם המאצ' אפ.

    גם וושינגטון – אינדיאנה, זה אחלה משחק.
    2 הקבוצות בכושר טוב, 2 הקבוצות קרובות למקום שיכול להבטיח הימנעות ממפגש עם הקאבס עד לגמר המזרח.

  5. אחייניתי בת ה 9 מתעניינת בסטטיסטיקות ושואלת: האם כשנשארת שניה לסוף הרבע, ושחקן זורק משלושת רבעי מגרש ומחטיא, האם סופרים את זה כהחטאה ל 3 נקודות , וזה מופיע בבוקס סקור ונכנס לרקורד שלו לכל החיים??
    אני לא ידעתי לענות.

    1. שאלה מעניינת, רק שאין לי תשובה… הניחוש שלי היא שהזריקה נחשבת, מכיוון שהסל, אם היה נכנס, היה נחשב.
      מוסיף שאלה דומה: האם זריקה שנגמרת בעבירה וזריקות עונשין נרשמת כהחטאה?

      1. לגבי השאלה הראשונה אני די בטוח שזה נחשב להחטאה. לגבי העבירה והעונשין זכור לי ששאלתי כאן את השאלה הזו ומה שהרוב אמרו זה שזה לא נחשב בסטטיסטיקה כזריקה

    2. כבר ענו, אבל הסבר בכללי:

      זריקות כלשהן בהנחה שלא נעשית עבירה נכנסות לסטטיסטיקה – לא משנה מתי זורקים (המרחק משפיע על אם זה נכנס לזריקות ל-2 או ל-3, לזריקות מהשדה זה נכנס בכל מקרה).

      זריקות כלשהן שנעשית עבירה בזמן הזריקה – נכנסות רק אם יש סל. שוב, לא משנה מתי. מבחינת המרחק זה זהה לזריקות בלי העבירה.

  6. תודה רבה על הפריוויו רועי. אני די בטוח שהלוחמים יבואו במוד שחיטה היום ויתנו בראש לדובים (הסימפטיים עלי לציין). ההפסד הקודם היה באמת תופעה לא מוסברת.

  7. פרוויו מדליק רועי, נהדר,
    מוטי נתת תגובה מקורית אורגינלית על שחקני השוליים בתאנדר,
    אני לא הייתי אכזר עם ילדה חמודה בת 9, ומסלף שלא נכנס לסטטי..
    (מנסה לשווא להסתיר מהם, הרי הם יודעים הכל)
    ותודה לאחיינית שלך מוטי על שאלה טובה
    שהמבוגרים לא יודעים לשאול וכמעט לא לענות.

  8. 🙂 צחקתי בקול רועי, אחחח אוקלי היה באמת מפחיד פעם והיום,
    החוש הומור הנפלא שלכם לא נותן לי לעזוב בקלות,
    אסף עם הרזון של שחקני דאלאס
    עגל ומי לא…
    מה שכן אהבתי ועדיין את האנשים כאן,
    והכי חשוב אהבה פנימית אמיתית (וולנטיין) ללא השענות וההצמדות
    לאהוב את האחר/ת אלא לאהוב את עצמנו ללא הגוף והחיצוניות שלנו

  9. כנראה בקרוב אפסיק לחפור (צהלות עד ערד..)
    מה שבטוח שגם המגיב הכי רפה הבנה עד שלול הבנה
    יודע שהייתי אמיתי באהבה שלי אליכם,
    מחייך ומחייך כשאני חושב עליכם.

  10. תודה, חשבתי על פרישה הפוגה אך עוד יש לסגור חשבונות
    (הפתעות) לתת מתנות ועוד דלק,
    הכישרון באתר הוא עצום, גם בדעות שונות ומנוגדות
    אפשר לאהוב את 2 הצדדים
    בזכות האהבה העצומה שאתם שמים ונותנים בתגובות,
    התאהבתי, 🙂

  11. גיא טוב הלב לא היה כמה ימים וממש הורגש בחסרונו,
    כך קרה גם עם רועי שנסע,
    זיו ובעצם רב המגיבים והכותבים,
    אני בעצם הקהל שמריע ושמח ליהות כזה
    כולי חיוך כלפיכם

  12. תחושה שלי – ג״ס כבר נתנו לדובים 24 הפרש. החזרה הייתה ליקוי מאורות חד פעמי. הלילה בממפיס ייגמר מוקדם מאוד, ב-בלואואאוט.

  13. אני רואה את דנבר ניו-יורק, לראות את שני הצעירים האירופאים המבטיחים. דנבר נראת כמו קבוצה אחרת לגמרי שיוקיץ על המגרש. הוא מזכיר לי את מארק גאסול קצת

  14. בניקס כרגיל הכל הולך הפוך. פורזינגיס עם הספסל שוחטים את דנבר ובונים 12 נקודות יתרון.
    כרמלו ורוז חוזרים דנבר מורידה ל 4

  15. אנדרה דראמונד על חוזה מקסימום – 1/9 מהשדה 2 נקודות
    דווין דדמון על חוזה מיני ום 6/8 מהשדה ל13 נק עם 11 ריב במחצית.
    19 לספרס.

  16. הלייקרס לא עוצרים -47 נק ברבע הראשון על הבאקס!!
    18/22 (72% מהשדה) זה פסיכי, 6/7 לשלוש. 13 אס ברבע. סטט' משוגעת.

    1. סוויפ עונתי, או הפסד לאקסית, הכל שטויות.

      רק שישארו בריאים, שהפצועים יחלימו, וסילבר השופטים יפצעו.

        1. אני באנדוואגן של גשר הירקון עוד מהימים שישראל גוריון טרם החליף את יהורם גאון בעקבות אוברדוז.

  17. מאגר המידע של בסקטבול רפרנס נעצר ב-83',
    כך שמאז 83', הלילה זו הייתה הפעם ה-17 ששחקן סיים משחק עם 10 חטיפות.
    באף אחד מהמקרים הקודמים, לא היה שחקן שגם חצה את רף 2 החסימות
    (גרין סיים עם 5).

    ראינו השנה הרבה משחקים מפלצתיים, אבל לדעתי, התצוגה של גרין הלילה, קופצת לראש הרשימה.

  18. פריט מידע אחרון וחסר חשיבות:

    גרין מצטרף לריקי רוביו (דצמבר 2015) לרשימת ה-"הכי קרובים לקוואדרופל" בעשור האחרון –

    רוביו – 9 נק', 12 אס', 10 רב', 8 חט'.
    גרין – 4 נק', 12 רב', 10 אס', 10 חט'.

  19. אחרי צפייה בשידור חוזר של מעללי יוקיץ' בעיר הגדולה,
    יש לי צורך עז לבנות עגלה ולקפוץ לתוכה –
    לטעמי, הוא כרגע השחקן שהכי כיף לצפות במשחקו ב-NBA.
    הרגע בו שחק בו הוא ניצל את העובדה שרוז בוכה לשופטים במקום לשמור בשביל להוציא מסירה מהירה ל-2 קלות של האריס –
    פרייסלס.
    רוז היה בהלם, כאילו שברו איזה הסכם שבשתיקה שלא מנצלים לרעה את הזמן בו שחקנים בוכים לשופט…
    בכלל, המאבק בין יוקיץ' לפוזינגיס הסתיים בנוקאווט לטובת יוקיץ'.

    1. הי העגלה הזאת כבר קיימת, אני רוכב עליה כבר חודשיים וצועק במגהפון אלטיזאכן, פרנצ'ייס פלייר, מיטה, ארון, השחקן. הכי כיפי בליגה…
      אגב זאק לואו בנה את העגלה כבר שנה שעברה ואין פודקאסט שהוא לא מדבר עליו.

  20. לא יכלו לנסות לסדר לגרין עוד 6 נקודות?
    קוואדרופל זה לא משהוא שקורה הרבה, כולה 6 נקודות בגארבג' טיים. היו יכולים לתת לו יותר מ6 זריקות..

  21. האפשרות לראות משחקים בלי ספוילר ובמלואם –
    סיבה מרכזית למה אולי אחזיק את הליג-פאס גם בשנה הבאה. לא בטוח, אם הפלייאוף יוכיח (כמו שאני רואה) שאין דרמה, אז כנראה לא.

    בכל מקרה, סקרמנטו-אטלנטה – תענוג של שבת בבוקר.
    כל מה שאתה רוצה ממשחק כדורסל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט