'הטור הקצר' של מל: מה קורה עם קמינסקי?

(…אבל זה היה בויסקונסין…)

מדי פעם אכניס 'טור קצר' על שחקן, בעייה שהתעוררה, או מאורע שקרה. נו ביל דיל. סתם קריאה מהירה לפני החדשות או מה שאתם לא עושים בערב.

אז מה בדיוק קורה עם פרנק קמינסקי?

האם הוא אכזבה?

בדיוק כמו כל השרלוט הורנטס: לא אסל ולא בסל. למעשה יותר בצל מ-'אסל' (מה זה אסל איני יודע).

הוא נבחר תשיעי בדראפט של  2015 כשאחריו נבחר דווין בוקר, ושחקן אוניברסיטת ויסקונסין – כמוהו, אבל שנה מתחתיו – סם דקר המצליח מאד ביוסטון.

קמינסקי, 2.13 מ', היה 'התקווה הלבנה' אחרי שניבחר ל'שחקן השנה במכללות' כשהוא מציב 18.8 נק' ו-8.2 ריב' בויסקונסין הנהדרת.

בהורנטס הוא קולע העונה 9.9 נק' ב-38.5% עם 4.3 ריב'. בויסקונסין היתה לו קליעה רצחנית מרחוק אך בקשת של ה-NBA הוא קובר רק 33.7% מדאונטאון. ה-PER שלו הוא בינוני ביותר (12.5), ויש לו -1.2 (מינוס 1.2) ב'פלוס-מינוס'.

איש לא ציפה ממנו להיות כוכב בליגה, אבל ציפיתי ממנו ליותר מזה. אני בטוח שההורנטס לא בחרה בו לעשות צרות תחת הסל כי אין לו כלל 'משחק גב', וקיוו שעם ה-2.13 מ' הוא יהווה מיסמאץ' רציני לכל שומר, אבל כשהכדור לא ניכנס, כל הסיפור מסתבך.

הוא גם שומר רך, וכמעט בא לי לכתוב 'גרוע'.

הבעייה הנוספת שלו היא שהוא לא שחקן שקולע OFF THE DRIBBLE. הוא קלעי מצויין כשהוא עומד, מכוון, ועולה לג'אמפ. הצרה היא שב-NBA לא מאפשרים לך זאת, או שבהורנטס לא הרכיבו עבורו תרגילים מתאימים.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. קיוו שיהיה סוג של ריאן אנדרסון עם הקליעה מרחוק, למרות שהוא פחות נייד ממנו.
    נקווה בשבילו שיהיה טוב יותר מה"תאום" שלו קלי אולניק

    1. אכן התאום של אוליניק. שניהם שחקנים בינוניים אבל לגיטימיים בליגה. לדעתי, אצל שניהם קיבלנו בערך מה שציפינו. ויחסית למיקום הבחירה בדראפט, שניהם בסדר — בעיקר אוליניק שנבחר 13 ואולי רק שלושה או ארבעה שחקנים שנבחרו לפניו טובים ממנו בבירור (דווקא אחריו היו כמה מציאות כמו יאניס, שרדר וגובר).

  2. תודה, בכלל כל שארלוט מקרטעת לאחרונה. הם איבדו הרבה כוח אש בקיץ, אבל מעניין לשמוע ממי שעוקב אחרי הקבוצה מה הסיפור שם

  3. הרבה גבוהים לבנים שהיו מוצלחים במכללות בינוניים ב-NBA. שניים כאלו, ספנסר האווז וקודי זלר, עם קמינסקי בקבוצה. הוא לא אכזבה גדולה מדי ושחקן שיכול לשנות משחקים, אבל לא יציב בכלל. כמו כל שרלוט האמת.

  4. היו לו דווקא כמה משחקים טובים ברצף עם מעל 15 נקודות… אבל בהחלט בהגנה הוא מאוד חלש וקולעים עליו בצבע כל הזמן…
    יש לו פוטנציאל אבל נראה שהוא עדיין חא מספיק מחושל ומספיק רוצה את זה…
    הוא חייב להוסיף עוד שרירים .. הוא מאוד כחוש ..

  5. מעניין הקטע הזה שרוב הלבנים האיכותיים בליגה הם אירופאים – האמריקאים לא מספיק טובים או שלא נאה להם להתחרות במקצוע שחור? דוקטור תעשה לנו טור על זה

  6. העניין עם קמינסקי עד כמה שאני זוכר זה שבערב הדראפט נדמה לי שזאת הייתה בוסטון שהציעה הצעה מאוד נדיבה עבור הבחירה וג'ורדן סירב כי הוא היה נעול על קמינסקי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט