אירועי דיומא – 30.01.2017/מתן גילור

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 20

*המלצת צפייה* 21:00 מכבי חיפה-מכבי תל אביב – שידור בערוץ הספורט (55/555). מכבי לא זוכרים מתי בפעם האחרונה הצליחו לכבוש שער, קל וחמר לנצח. ת"א במגמה הפוכה, כשמאז שפוטר שוטה ארבלדזה הקבוצה עלתה על דרך המלך, צמצמה את הפער בצמרת ל-6 נקודות והעפילה לרבע גמר גביע המדינה. זה לקח להם 120 דקות + פנדלים, מה שיכול לתת אותותיו לקראת סיום המשחק. בסיבוב הקודם מכבי ניצחה 2:0 בנתניה.

 

לה ליגה – מחזור 20

21:45 לאס פאלמאס-ולנסיה – שידור בערוץ ONE (50). לאס פאלמאס, אחרי תיקו עם לה קורוניה במחזור הקודם, ממוקמת במקום ה-11 וקרובה מאד לשלב בו הולכים לים. ולנסיה ניצחה     2:0 את הצוללת הצהובה ותפסו מרחק ביטחון של 6 נקודות מהקו האדום. בסיבוב הקודם ניצחה לאס פאלמאס 4:2.

 

כדורסל:

ליגת העל – מחזור 16

18:20 בני הרצליה-הפועל תל אביב – שידור משולב בערוץ הספורט (55/555). הרצליה עם מאזן של 6:9 אחרי הפסד לאילת במחזור הקודם. הפועל ת"א עם מאזן 7:8, אחרי הפסד בדרבי. בסיבוב הקודם ניצחה הפועל ת"א 77:84.

18:30 מכבי תל אביב-מכבי אשדוד/בר טוביה – שידור משולב בערוץ הספורט (55/555). מכבי ת"א מגיעה אחרי ניצחון בדרבי, כמובן מהמקום הראשון בטבלה. ביורוליג השיגו הפסד וניצחון. אשדוד מגיעים אחרי הפסדים לנהריה, חולון וירושלים, ברציפות. בסיבוב הקודם ת"א ניצחה 72:66.

20:30 מכבי קרית גת-הפועל אילת – שידור באתר ערוץ הספורט (sport5.co.il). קרית גת חזרה להפסיד ולקבע את מקומה במקום האחרון, לאחר הפסד לאלופה. אילת ניצחה את הרצליה. היא במקום ה-9 אך עם מאזן זהה למקומות 7-8. בסיבוב הקודם ניצחה אילת 66:82.

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. אחרי אתמול המרתק …אפשר לומר שהיום אנו ביום מנוחה של ממש.
    נכון מכבי תל אביב מכבי חיפה מעניין אבל חוץ מזה אפשר קצת להירגע …..ולשמור כוחות ליום ראשון הבא .בו מעבר לכל משחקי הליגות המעניינים נקבל את גמר אליפות אפריקה ואז את המנה. העיקרית של גמר הסופר בול .

  2. וונדי גלוב במקום הראשון כרגע לואיס ברטון עוד 838 מיילים ימיים מהירות כעת 16 קשרים אםיתמיד במהירות הזו תוך קצת.יותר מ 48 שעות הוא עלול למצוא עצמו מחוץ.למירוץ ולהצטרף בכך לששת המודחים האחרים …

  3. אם מה שמכבי עשו בהזמנת הבדיקה לסוני ווימס הוא נכון זה פשוט שפלות חדשה כנגד שחקן שלהם.
    אני מצפה (באמת ובתמים) שאם הדבר נכון, ששחקנים אחרים יראו מה מכבי מסוגלת לעשות לשחקנים בשביל להתיר חוזה ביניהם ולא לשם פיצועים ופשוט לא יהיו מוכנים לבוא למכבי (למרות שאין סיכוי כי הם משלמים הרבה).
    הם ירדו ממש נמוך בהתנהלות הזו מול שחקן שהם רוצים לשחרר.

    כמובן, שכל זה תקף במידה ומכבי באמת הזמינו את הבדיקה והסיפור שזרקו את הכוסות של ווימס לפח הוא נכון (מה שכנראה לא ממש נדע).

      1. בעצם אתה אומר שהם ידעו שהוא מעשן מריחואנה (שעכשיו כבר לא אוכפים את האיסור על שימוש בה) והזמינו בדיקה כתירוץ קל כדי להעיף אותו מהקבוצה.
        מעניין, אם זה נכון זה באמת משהו יוצא דופן שלא זכור לי.

        1. נראה לי עבירה קלה מאד יחסית להעלמת ראיות שיבוש הליכים משפטיים שוחד הדחת עדים וסיוע לדבר עבירה .
          אגב מה הפרקליטה לכאורה לשעבר אם ניתן לכנותה בשם הזה.. רות דוד עושה במשחקי מכבי ?

        2. ולמה אותו חבר הנהלת מכבי התאבד ביריה האם באמת. למכבי והנהלתה לא החה שום קשר לענין הספסרות במניות של שחקנים וחברי הנהלה ?

          1. אני אפילו לא רוצה להתחיל לדבר על פרשת פנאן, שבכל מקום מתוקן היו מורידים את הקבוצה לליגה השלישית.
            לא הגיוני שלא מצאו חומרים בחקירה הזו, תעודת עניות למשטרה ואיגוד הכדורסל

        3. יכול להיות שעישן ואז כן, הוא הפר חוזה.
          אבל בסיפור הזה יש מלכתחילה את העניין שמכבי הזמינה את הבדיקה והקטע, לפי מה שווימס אומר, שזרקו את הבדיקות שלו לפח פעם אחר פעם

        1. לא טובה? כלומר 7 פעמים הוא יצא זכאי ואז בפעם השמינית הוא הופלל, או שהתכוונת שכבר 7 פעמים בעבר בדקו אותו ולא התייחסו לתוצאה ודווקא הפעם כן?

          1. לפי ווימס הוא מילה את הקופסא (או מבחנה) 7 פעמים וכל פעם זרקו.
            היה איזה הסבר על המשקל הסגולי שמודד שזה שתן ולא שתן מדולל.
            מצד שני, כדי להשתין הם שתו המון מים ולכן אני לא מבין מה הפליאה שיצא שתן מדולל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט