משחקי יום רביעי הגדול – העיקר זה הרומנטיקה / נדב הלפרין

משחקי יום רביעי הגדול – העיקר זה הרומנטיקה / נדב הלפרין

יום רביעי מרתק שמתחיל במשחק רב עניין בין הוויזארדס לגריזליס, ממשיך במפגש הקלאסי "סלטיקס – ניקס", ומסתיים בביקור של ראסל ווסטברוק אצל האקס המיתולוגי מהמפרץ.

2:00 וושינגטון ויזארדס (19-21) – ממפיס גריזליס (25-18)

הלילה נפתח במפגש בין קבוצה המדורגת חמישית באזורה לקבוצה המדורגת שישית באזורה – ובכן, די מפתיע שהראשונה היא וושינגטון של ג'ון וול, שניצבת מול הגריזליס של מרק גאסול.

המארחים מהבירה מגיעים כשבגבם רוח של שני ניצחונות (ויכולת מופתית של הצמד ג'ון וול את בראדלי ביל), סגל בריא ופריחה כללית. האורחים, לעומתם, מדשדשים בעת האחרונה ולולא היו המתחרות על המקום השמיני חלשות כל כך, הייתה נשקפת סכנה למקומם בפלייאוף. מכל מקום, גם הדובים מגיעים בסגל מלא יחסית, שגאסול, קונלי ופרסונס כשירים.

במצב עניינים שכזה, ההכרעה הקשה, נדמה כי במדד הכישרון והניסיון המטוטלת עדיין נוטה לטובת הדובים, אבל ברור לכולם איפה נח לו המומנטום…

ועל כן, נלך עם הביותיות. וושינגטון ב-6.

2:00 שארלוט הורנטס (21-20) – פורטלנד טרייל בלייזרס (25-18)

ממשיכים עם מפגש בין הקבוצה התשיעית במערב, שתבקר אצל הקבוצה התשיעית במזרח. בעוד אנו מבכים כאן את נפילתם של הטריילבלייזרס מהר הציפיות שהערימו סביבם לקראת העונה הנוכחית, הנפילה של ההורנטס אל מחוץ לתמונת הפלייאוף העדכנית היא טרייה יחסית, ובאמתחתה חמישה הפסדים רצופים שספגו הצרעות.

נכון, המזרח צמוד מאוד, וכל ניצחון או הפסד יכולים להפיל או להקפיץ אותך מהמקום התשיעי אל הרביעי ולהפך. אפשר גם לתרץ ולומר ששארלוט סבלה מלוח משחקים די קשה באחרונה, ועדיין,  על רצף ההפסדים לא חתומות רק סן אנטוניו ויוסטון אלא גם פילדלפיה. משהו לא טוב עובר על הביצה הקרוליינית של ג'ורדן.

פורטלנד? ממנה כאמור כבר שבענו מרורים. באותה נשימה היא מנצחת את קליבלנד ומפסידה למג'יק. ועדיין, במאבק על המקום השימיני שבין הטרייל-בלייזרס לנאגטס ולקינגס, הם עדיין מרגישים כמו המנייה הבטוחה ביותר.

וההימור? שוב נשמור למארחים את חסד האירוח. שארלוט ב-8.

ג'ורדן. קן צרעות.

2:00 פילדלפיה 76 (216-13) – טורונטו ראפטורס (13-28)

מי היה מאמין, פילדלפיה בתקופה טובה. נכון, היא עדיין רק במקום ה-13 במזרח. נכון, הרצף "הגדול" שלהם הוא שלושה ניצחונות רצופים. ועדיין, ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים, בין השאר על ההורנטס והבאקס, זו אמנם לא בשורה מרעישה מאוד, אבל זו בשורה מרעישה עבור פילדלפיה, ובוודאי עבור פילוסופיית "התהליך" הידועה (לשמצה או שלא, תחליטו אתם).

גם טורונטו בתקופה טובה (ובסה"כ ניתן לומר שכל העונה הזו בשבילם היא תקופה אחת טובה  – עד כה). עד כמה טורנטו מרשימה? מרק סטיין הקפיץ אותם למקום החמישי בדירוג הכוח שלו לקבוצות הליגה – ואני בספק אם הייתם שמים אותם שם בטרם העונה התחילה. רק לאחרונה, אגב, הם רשמו ארבעה ניצחונות רצופים על אחיותיהם למזרח – וביניהן המתחרה שלהם על המקום השני – הסלטיקס.

אמנם טרונוטו בבאק טו באק, ואף לא ברור אם קייל לאורי ישחק הערב, אך גם ג'אליל אוקפור, נרלנס נואל, והרכז האגדי טיג'יי מקונל עלולים להיעדר. ובין כה וכה, אמביד לא יפתח הפעם. טורונטו ב-11.

2:30 בוסטון סלטיקס (15-26) – ניו יורק ניקס (24-18)

בוסטון נגד ניו יורק. הסלטיקס מארחים את הניקס. הכו בתופים, נשפו בחצוצרות. אחח, איזו ארומה יפה יש למפגש שכזה בגארדן, כמה היסטוריה, כמה ברק.

ובכן, בעיקר, כמה היסטוריה, בוסטון אמנם מראה יכולת נהדרת ונמשכת מעלה על ידי הסופרסטאר המתהווה אייזאה תומאס המכונה "תומאס הקטן הסקורר הקטן", אך ניו יורק, זו שכבר חשבנו שתגיע לפלייאוף, מתדרדרת במדרון מלא מכשולים בדמות פציעות, העדרויות, וכרמלו אנתוני אחד.

מפה לשם, מפרידים שמונה מקומות בטבלה בין המארחת לאורחת, ואלו גם פערי היכולת. ואם כל זה לא מספיק, פורזינגיס עלול להיעדר (חוסו על דובי חוסו)

ולפיכך – בוסטון ב-20. 

אנתוני. מדרון חלקלק.

3:00 ניו אורלינס פליקנס (26-16) – אורלנדו מג'יק (26-17)

איזה מפגש מסעיר צפוי לנו במרכז "מלך השייקים" הלילה. אני שואל ברצינות, איזה? בטח לא זה בין הפליקנס למג'יק. שתי הקבוצות מדשדשות בבטחה באזוריהן, ולא רואת עתיד גדול, עם סגלים לא מאוזנים, ואדישות כללית כלפי הסיכוי שלהם להוציא משהו מהעונה הזו מעבר לבחירת דראפט.

אוהדי הפליקנס, לפחות, יכולים להתנחם ביכולתו של שחקן העל אנתוני דייויס ובבחירתו הצפייה לאולסטאר  – חוויה שככל הנראה שחקני המג'יק לא יהנו ממנה. חבל, בכל אופן, שאנתוני דייויס פצוע בירך וכנראה לא ישחק. כמוהו גם ביומבו ואיוון פורנייה.

ובכל זאת, אשים איכשהו את הכסף על המארחים. הפליקנס ב-5.

3:00 דטרויט פיסטונס (24-19) – אטלנטה הוקס (17-24)

עונת 2016/17 של ההוקס היא רכבת הרים. התחלה מסחררת, נפילה אל מחוץ לתמונת הפלייאוף, חזרה אליה בסערה. ובתווך, פרידה מקייל קורבר, שמועות והכחשתן על טרייד אפשרי שיכלול את מילסאפ, ועוד כהנה וכהנה. בנקודת הזמן הנוכחית הנִצים במקום הרביעי באזור, ולחובתהם נרשם רק הפסד אחד בשבעת המשחקים האחרונים.

לעומת הרכבת מג'ורג'יה, במישיגן, הרכב של דטרויט די תקוע. איפה תקוע? על סיפה של תמונת הפלייאוף ומחוצה לה, בערבוביה מציקה של ניצחונות והפסדים. במשחק הקרוב, יתכן ותאלץ להתמודד בלי אנדרה דראמונד ו-קק"פ, מה שודאי לא יעזור לה לצאת מהבוץ, אפילו במשחק ביתי בפאלאס.

אטלנטה ב-12.

3:00 יוסטון רוקטס (12-32) – מילווקי באקס (20-20)

תקצר היריעה מלספור את השבחים שמקבלת יוסטון של ג'יימס הארדן ומייק דאנטוני. גם שבחים למילווקי של יאניס אנטטקומבו וג'ייסון קיד. ובכל זאת, שתיהן מגיעות למשחק אחרי הפסדים, ולא לאריות הליגה. הסאקס הפסידו ל- "76-רס" והרוקטס ל-היט.

הזקן ו-"האלף בית האנושי" נותנים עונות אדירות, את הרוקטס זה מציב במקום השלישי במערב הקשה ואת הבאקס הצעירים במקום השביעי בלבד במזרח, אבל אם תירשם הפתעה – היא תירשם הלילה. הסיבה? יוסטון העייפה בבק טו בק. וגם ההיעדרות של אנדרסון לא תתרום.

ולכן, נלך על ההימור הלא צפוי – הבאקס ב-4.

5:30 סקרמנטו קינגס (24-16) – אינדיאנה פייסרס (19-21)

אוי דמארכוס קאזינס, תגיד לי מה יהיה, מתי כבר תעלו על הגל? מתי כבר תתפסו על הסוס? אתם כבר כמעט בפלייאוף, הוא קורא לכם – אולי תייצרו כבר רצף ניצחנות?

כן, חלום הפלייאוף של הקינגס לא ממש מונע מהם לרשום L ברוב מפגשיהם האחרונים, אמנם לוח המשחקים שלהם היה די קשה – וכלל מפגשים עם האלופה מקליבלנד וסגניתה מהמפרץ, אך דווקא משחקים כאלה הם המבחן ליכולתם להפוך לקבוצת פלייאוף של ממש, או יותר נכון, היכולת להבליע את ההפסדים האלו, בניצחונות על מיאמי היט למשל. אבל לא בסקרמנטו, עדיין לא, לכל הפחות.

אינדיאנה? היא דווקא בתקופה טובה, יחסית לעונה המוזרה ולא יציבה שעוברת עליה. מדוע? כי באחרונה היא מצליחה לנצל לוח משחקים קל לטובתה ולהתמקם בפלייאוף המזרחי.

ומה יצא לנו מכל זה? ניתן את הניצחון לפייסרס – ולו מטעמי ציונות (כספי פצוע ולא ישחק, אבל אל תבלבלו אותי עם עובדות) – אינדיאנה ב-7.

קאזינס. עד מתי?

5:30 גולדן סטייט ווריוורס (6-35) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (18-25)

טיפסנו לנו אט אט במפלי הקצפת של משחקי הלילה וזריחת השמש תבשר לנו על בוא הדובדבן  – דוראנט מארח את ווסטברוק. השלישיה הגדולה מכניסה לאולמה הביתי את מר טריפל דאבל למשחק. מפגש כזה, כמו המפגש הקודם בין הצמד לשעבר קווין את ראסל, מתמקד ברומנטיקה, אבל מה שקווין עשה לראסל לא היה רומנטי במיוחד, ואין שום סיבה שהוא יהיה עדין וג'נטלמני דווקא הערב, במיוחד לאור מפגן האהבה שהלוחמים הפגינו לפרשים מקליבלנד השבוע.

הטריפל דאבלס של ראסל מופלאים – אבל קבוצתו רק במקום השביעי, ואם ברצונכם לסבר את האוזן, באמתחתה פי שלוש הפסדים מלווריוורס. וראסל זה הרבה, אבל זה לא מספיק. וגם יצר הנקם לא מספיק, מול סגל כל כך מוכשר שמצא את עצמו לאחרונה, ובגדול.

כך שהמפגש הזה הוא אכן המושך ביותר הערב, אבל בעיקר בגלל השמות, ופחות בגלל התוצאה – הצפויה. הווריווס ב-19.

ווסטברוק ודוראנט. העיקר זה הרומנטיקה.

 

 

לפוסט הזה יש 128 תגובות

  1. אחלה משחקים, ובוסטון – ניו יורק זה תמיד מאורע, ולא חשוב היכן הן נמצאות. בתאנדר בגולדן סטייט אסתכל לפחות מחצית אחת.

    נדב, אל תשכח להדביק את הפריוויו. הוא לא מודבק.

  2. תגידו, לא היה כבר משחק בין גולדן סטייט לאוקלהומה במפרץ? היה גם היה.
    עכשיו, עד כמה שזכור לי, דוראנט עדיין לא ביקר באולם בו שיחק עד השנה. נכון? הכצעקתה? מה קרה, מלחמה? ומה מצב החסה בשטחים?

    שידור של בוסטון-ניו יורק בערוץ הבקר הנמוך.

    1. הליגה חוששת מהתנקשות. וברצינות, זה הולך להיות מעניין מאוד לראות את קווין 'אני מעוניין לצאת מאזור הנוחות שלי' דוראנט יוצא מהמפרץ נוח ושטוף השמש אל עיניהם מלאות הדם והמרמור של תושבי ארץ האדמה הקשה אוקלהומה.

  3. סקירה יפה .
    הערה לנדב : אצלנו זו הרביעיה הגדולה . בין אם השמטת את קליי או את דריימונד – שניהם כלולים .

  4. לאחר ביקור מופלא בישראל אני שב לאתר, מה שנעשה מראשון לציון הוא פשוט יוצא דופן, אני עדייו זוכר דיונות מלאות בחול ואת ריח מי השופכין מלפני 30 שנה.

  5. יום אחד תגלו שבאמת אתם בתפקיד בNBA
    זה יהיה בחיים אחרים, בגילגול אחר,
    אז תקבלו הוכחה שמה שאמרתי נכון
    יש הרבה יותר מחיים פעם אחת עשרות שנים,
    זה העתיד שלכם במידה והקרמה שלכם טובה.
    אני מאד רציני!!!
    הכתיבה העמוקה של רובכם בשבילי היא הוכחה.
    יש אינסוף גיגולים,
    יש לכם זכות ליהות בNBA,
    כמו שאתם לא פחות טובים מאף GM מאמן או שחקן
    (ובעיני אחרי 30 שנה של קריאת עיתונים, שאתם זה שיא השיאים)
    אף יותר טובים לעיתים.

  6. אומנם יודעים שאני אוהב לצחוק,
    אך הפעם אני חד משמעי, ללא כחל וסרק
    אתם תיהיו בNBA או ליגה או ספורט שתבחרו,
    בתנאי שיש לכם קרמה טובה
    ובתנאי שתבחרו ויש לכם רצון אמיתי לכך.
    השירשור של מזיג על הטריידים ואלפי כתבות טובות
    נותנים חצי הוכחה.
    ברצינות!!!

  7. נדב הכתיבה וזווית הראיה המיוחדת שלך
    תמיד נהדרת ומדהימה,
    תודה גם על הקודמים (שרק מחוסר זמן לא הודתי)
    וגם לכל הכותבים והסוקרים והמגיבים לאחרונה
    אתם עושים עבודה מדהימה
    כולל חוש הומור נפלא ומופלא.
    באהדה באהבה ובהצלחה לכולכם תמיד!!!
    דורון האסטבן (מגיב זוטר אך רואה את גדולתכם)

  8. Berch הלוואי שלא, הלוואי שהיינו חיים פעם אחת
    חקרתי את הדברים לעומק שנים רבות, קיבלתי הוכחות חותכות,
    הידע אינו שלי הוא שלכם.

  9. מאחר והאדם להפסיק את מחשבותיו,
    וגם לא שולט בם, וזה לא הגיוני,
    גם אלה שלא מודים בזה ובמיוחד אינם שולטים במחשבותיהם,
    יום אחד יבינו וישאלו
    מי אני? מה אני עושה כאן בכלל? (גם באתר 🙂 )
    או אז צריך התמדה ונחישות ורצון עז
    ומתחיל מסע ארוך ומרתק, על קיומנו,
    את רב הדברים אפשר לגלות לבד (זה לא קל וכדאי הדרכה)
    בהגות מדיטציה ניסוי וטעייה,
    אם גילית לבד אף אחד לא יקח ממך את זה,

  10. אויבים רבים בדרך כמו לברון דורך עליך בדרך לסל
    ג'ורדן מרחף מעליך,
    מייסון למביר ואוקלי מרביצים לך נמרצות,
    קארי גומר לך את האוויר בריצה אחריו וצוחק עליך,
    אויבים יותר גרועים, כמו
    אינטלקט שמרמה אותך שאתה יודע מה הולך
    ואינך יודע כלום, סכנה לאינטקטואלים ואינטילגנטים במיוחד.
    איגו יהיר
    איגו שברירי שאומר לך שאתה פחות טוב מכולם
    מח שמרמה אותך הלוך ושוב
    הכרה שמטעה אותך יום יום גם אם נראה לך שאתה חי
    חיים נורמלים כלפי חוץ (אני שפוי ונורמלי בעיניי רב האנשים)
    תת מודע שמוליך אותך שולל.
    ועוד רבים
    לפחות לרגע קטן לשים אותם בצד
    לפוצץ כמו למביר כל מחשבה שמתקרבת
    לנסות לא לחשוב לרגע, כמעט אין סיכוי,
    או אז מתחילים לגלות את האמת.
    גם אם לא וניסיתם והצלחתם לרגע להתנקות
    ולוותר על כל הדעות והתפיסות שאתם שבויים בהם ושלהם,
    תקבלו כח לשנים, וגם אושר בל יתואר.
    באהבה.

  11. פריוויו נהדר ללילה מעניין מאוד.
    3 משחקים מאוד מעניינים (ויזרדס – גריזליס, יוסטון – מילווקי, דוראנט – ראסל) וגם דטרויט מול אטלנטה נחמד אם דראמונד ישחק.

  12. אחלה אחלה משחקים עד עכשיו, צמוד מאוד ואפילו פילי ביתרון על טורונטו במחצית.
    והעיקר, הפיסטונז בפתיחה מעולה, 17 הפרש כבר בראשון על ההוקס.
    הבטנו אל המנחוס בעיניים!

  13. 18-42 ברבע הראשון על ההוקס.
    אפשר לומר שאני מרוצה.
    אפשר לומר שיצטרכו להיות ממש גרועים לאבד את זה בבית.

  14. אחד מההיילייטים של השנה:

    במצב של 70-76, דאריו סאריץ' חוסם דאנק אכזרי של הרפטורס. הכדור מגיע לשחקן שני של טורונטו שעולה לדאנק פתוח, ושוב סאריץ', בחסימה מדהימה.
    אמביד והקהל מתחרפנים.
    מומלץ.

  15. עוד דאבלבלוק של פילי על לאורי, השניה – מפלצתית של אמביד, סוגרת את המשחק.
    נצחון ענק לפילי. השאירו את ההתקפה של טורונטו על 89 נקודות.

  16. ממפיס הבלתי נגמרת חוזרת וחוזרת, ואיכשהו מגיעה לשלשה על הבאזר להארכה. בחוץ.

    והניקס ב-7 בגארדן, 5 לסוף.

  17. הניקס ב-12, 2 דקות לסוף.

    לשים לב לפלוס-מינוס: כל שחקני הספסל של ניו יורק בפלוס אדיר. אף אחד מהחמישיה הפותחת לא. סיפור המשחק.

  18. אחרי שנים ארוכות של קרבות שריון בתחתית הליגה,
    השנה אין קבוצה (חוץ מברוקלין) שהיא באמת פח.
    ביומיים האחרונים – מיאמי, דאלאס, ניקס, דטרויט, סיקסרס,
    כולן מנצחות קבוצות של 50%+

    1. זה מיקרי שזה נפל על אותו שבוע
      אבל בדרך כלל זאת התקופה הזו של העונה שיש לא מעט הפתעות
      אחרי האולסטאר הסדר העולמי יושב על כנו
      לפילדלפיה פשוט לא משתלם לנצח כי לליייקרס מאוד משתלם להפסיד
      ואיך שכחת ניצחון של הסאנס על הספרס ?

        1. בשנה שעברה היו 4 קבוצות מתחת ל-30% ניצחונות.
          השנה יש 2, ועל 2 הקבוצות קשה לומר שזה בגלל טנקינג (מיאמי, ברוקלין).

  19. עד כמה זה ערב מצוין?
    הפיסטונז נראים כל כך טוב, שאתה שואל למה לא כל השנה.
    על הקבוצה הכי חמה בליגה, הם בהרכב מלא ואנחנו בלי kcp, וזה 68-94 בסוף השלישי.

      1. מקום רביעי במזרח, הגיעו במאזן 1-9, בהרכב מלא, אנחנו בלי השוטינג גארד ודראמונד אחרי פציעה. למה לא להיות מבסוט?

        זה מה שהעושר עושה לאנשים 🙂 לא מעריכים את ההישגים הצנועים של האדם הקטן.

  20. קיבלו על הראש 11 גגות היום, 5 רק מהראל.
    יוסטון מתקשים מול קבוצות עם סנטר איכותי ומשחק פנים קשוח. במילווקי אין את זה. אחד החסרונות בכדורסל ללא עמדות שלפעמים ז נראה לא לכאן ולא לכאן. לא מספיק טובים בפנים ולא מספיק טובים בחוץ

    1. זה בהתקפה. אני מדבר על ההגנה.

      יש לך סטופר כמו דלי, תצמיד אותו להארדן כל השעון 24.

      כל שלשה שיוסטון לקחו היתה פתוחה. מילווקי היו צריכים להמר יותר על הצבע.

      לא ראיתי את המחצית הראשונה.

      1. דלי מאוד חזר לקרקע, אחרי השנים היפות בקליבלנד ובמיוחד ההופעה האדירה באולימפיאדה.
        וגם בגלל הסנסציה שהיא ברוגדון.

  21. מידן –
    ב-21 לינואר, בשנה שעברה:

    סיקסרס: 13.6% ניצחונות.
    נטס: 25.5% ניצחונות.
    סאנס: 29.5% ניצחונות.
    לייקרס: 20.4% ניצחונות.
    מינסוטה: 29.5% ניצחונות.

    בסיום העונה האחוזים של הלייקרס והנטס עלו בטיפונת, של מינסוטה עלו משמעותית, של הסאנס ושל הסיקסרס ירדו בטיפונת.
    סך המאזנים של קבוצות התחתית למעשה עלה בחצי השני של העונה.

    1. "ההיבריס הוא עשייתם של דברים או אמירתם במטרה להשפיל את מושאם, לא לשם רווח כלשהו לאומרם, אלא לשם סיפוק עצמי בלבד. ההיבריס אינו נועד לנקום עלבונות מן העבר; זוהי הנקמה. ההנאה שבהיבריס, זו סיבתה: בני האדם סבורים שאם ינהגו בגסות בזולתם, קרנם תעלה".

          1. דוראנט בגולדן, ככה שנייקי לעונה הזו ירדה מהפרק.

            מה קורה בגזרת כנופיית לברון – וורנר בראדרס ?

  22. Kd מדהים שחקן התקפי כל כך ורסטילי, סטף גם עילוי התקפי קבוצת חסרת תקדים אני מאמין שזה ייגמר לכיוון 15 ההפרש הלוחמים היו רשלניים מאוד המחצית החמצות לייאפ לא אופייניות כמה איבודים רעים מאוד.

      1. שמח לחזור, לקחתי הפסקה כדי לבלות עם משפחתי ולראות את נכדי מתגייס. אם איך שגולדן סטייט נראים נראה לי שנראה את הפלייאוף החד צדדי ביותר שנראה אי פעם נצטרך לחכות כמה שנים כדי לראות תחרות אמיתית.

        1. היית הראשון להגיד, זוכר את זה.

          אבל אנשים היום אוהבים שושלת.
          יציבות.
          בטחון.
          שהכל יתחיל ויסתיים אותו דבר. אם אפשר, כמה שיותר שנים.
          למה צריך מתח?מספיק יש לנו מזה בחיים.

          השמש זרחה, השיטה פרחה, והדוראנט שחט.

  23. איבודים איומים ללוחמים מה שמונע מהמשחק להפוך לגארבג. אני לא יכול לזקוף זאת להגנה של אוקלוהמה אלא לחוסר ריכוז מוחלט בהתקפה. אני לא מבין מה דונבון עושה כשהוא נותן לראסל ווסטברוק לשחק ככה מצחיק אותי שעל זה מאמן מקבל שכר בNBA, אני לא יכול לקחת דבר מהשגיו במכללות שהם יוצאי דופן אבל הוא רחוק מאוד מקר ברמת האימון.

  24. שוויון בגולדן סטייט בלי אדאמס, וזה אפילו לא היה משחק מרשים במיוחד של ווסטרברוק בינתיים, אין סיכוי לניצחון אבל משחק מעורר כבוד של אוקלהומה.

  25. זה לא הפאול. זו הפוזה של זאזא, עומד מעל ווסטברוק עם פרצוף קשוח, ואז גרין שמגיע לתת היי פייב.

    כל החברה על העגלה קופצים הכל פעם שלברון עושה פרצוף לשופטים,
    אבל מה שגרין עושה בגולדן סטייט מגעיל בהרבה.

    1. "אם שני גמלים נפגשים בדרך במשעול, וגמל אחד טעון משא (עגלה מגולדן), והשני איננו טעון משא (עגלה מקליבלנד), זה שאין עליו משא חייב לפנות את הדרך לגמל הטעון משא. אנחנו הבאנדוואגנס מהמפרץ משולים לגמל הטעון משא – יש עלינו עול של הרבה מאוד מצוות. אתם צריכים לפנות לנו את הדרך"

  26. ווסטברוק ביצע עכשיו צעדים הזויים, כשפשוט התחיל ללכת עם הכדור.
    במהלך הבא שלו הוא איבד עוד כידור, וזה עלה לאוק' ב-5 נק'.
    אסור לטעות יותר מדי נגד ג"ס

  27. אחרי שקווין דוראנט עושה איזה מהלך מנצח, נניח דאנק חופשי –
    הוא מסתכל לכל הכיוונים במבט כזה, שמבקש לקבל אישור.

    כמו ילד שעומד מעל הקקי הראשון שלו.

        1. אני סוציאליסט בנשמתי , ובחלומותי הרטובים ישראל תהיה פעם דנמרק או שוודיה . וגם ה-NBA סוציאליסטית . אתה מכיר את חוקי תקרת השכר והבחירות בדראפט בדיוק כמוני .

          1. סומסום – תחשוב פעם ברצינות . אין מצב שכל הקבוצות תהיינה שוויוניות . קח לדוגמא שיוויון ביחנוך . מה זה אומר ? לאפשר לכל הילדים נקודת התחלה שווה בחיים , בכך שילמדו בכיתות בגודל שווה , עם מורים שכולם טובים , ונגישות לעזרים איכותייים .
            אבל מה לעשות שיש ילדים מחוננים ולעומתם רפי הבנה ( מנחם – זה בשבילך ) , חרוצים ומולם עצלנים , בעלי יכולות ריכוז ומולם כאלה שזקוקים לריטלין . אלה החיים – ג"ס מאז שלקחו אותה ליד ג'ו לייקוב ובוב מאיירס ( עם עזרה מג'רי ווסט ) פשוט מנוהלת מצויין ( וגם קצת מזל לא הזיק ) . ויש קבוצות שמנוהלות רע .

          2. לוגית או משפטית אתה בוודאי צודק.
            ג"ס מיקסמו בצורה מדהימה מה שהתאפשר להם, במסגרת הכללים. בלי שום סנטימנטים – והמעבר של דוראנט הוא החותמת.

            אני בא ממקום של צופה הדיוט. אידיוט. של מי שרוצה אקשן והפתעות ותחרות, ונגד שושלות אבסולוטיות.
            ואמרתי לך – אהיה הראשון לברך אותך אחרי סל הנצחון בגיים 7, של KD כמובן. אבל רק שיהיה כזה! וכמו שזה נראה כרגע, הם לא יגיעו ל-3 הפסדים בכל הפלייאוף ביחד.

          3. לאוהד נייטרלי , ברור שתחרותיות ומשחקים צמודים עם סל ניצחון כשנשארו 3 טיקים על השעון הם הרבה יותר כיף מבלואאוטס , וסדרות שהולכות ל-7 משחקים יותר מענינות מכאלה שנגמרות בסוויפ .
            אבל כאוהד הפיסטונז , אם הם חוזרים להיות קונטנדרית – מה תעדיף בסדרת פלייאוף – שהם יכריעו אותם לטובתם מוקדם , או שייגררו למותחן של השניות האחרונות בגיים 7 עם סיכוי 50% לעוף מהפלייאוף ?

  28. אז הוא שחקן אדיר שמחפש "APPROVAL" אז מה? אולי תשלח אותו לפסיכולוג?
    אני הייתי עוזב אותו לנפשו, רק שיביא לי 35-40 נק' למשחק!

    ומה אתם אומרים על פילדלפיה?

  29. אתם קולטים שkd,לברון,קןואי לנארד.
    אחד מהם יהיה בחמישייה השניה של הליגה?!?!
    למרות שלשלושתם מועמדים לmvp .
    לדעתי זה יהיה קוואי, אמנם לפי התקופה האחרונה זה צריך להיות לברון
    אבל הוא יותר מידי פופלרי והליגה בחיים לא תיתן לזה לקרות.

      1. אם גולדן סטייט נראית כמו שהיא נראית כשסטף קארי באחוזים הכי נמוכים בקריירה ל 3 ( הוא מתחת ל 40 ) מה יקרה שהוא יתיישר לאזור ה 45 ?

  30. לא נעים, אבל מסקנות מהירות מקריעת האכילס של רודי גיי:

    עמרי לא יועבר כל כך מהר.
    סקרמנטו מאבדת סיכוי לפלייאוף.
    קבוצות פלייאוף במערב – הקליפרס, אוקלהומה – מאבדות תקווה (אם היתה) לסמול פורוורד טוב בטרייד.

      1. המערב יותר טוב מהעונה שעברה, שנגמרה כמעט בתיקו מוחלט. אין ויכוח.

        אבל חכה לעונת הטנקינג. שאולי נפתחת כבר הערב, עם מה שנחת על סקרמנטו האומללה.
        ובגלל שהמזרח הרבה יותר צפוף ועד למקום 12 יש סיכוי לפלייאוף, וכמו כן ברוקלין ופילי ממש לא בעניין טינקוק – זה ישתנה.

        1. הבעיה שגם כל החלק התחתון של המערב פתוח לפלייאוף, כלומר יש הרבה סיבות להתאמץ ורק ללייקרס יש סיבה טובה להפסיד.

  31. משחק גדול למועמד הכי אנדררייטד ל-mvp (נראה לי שאני היחיד באתר שבחר בו בסיכומי אמצע עונה). 40 נקודות בכמעט 100% %TS -98.04% למהדרין. וזה כשהוא עוד החמיץ דאנק ולקח זריקה מהחצי בסוף הרבע הראשון. בנוסף, הגנה טובה ריבאונדים והמנה שנהיית רגילה של 3 חסימות.
    עם כושר הקליעה הנוכחי של הספלאש (שחזרו להיות טובים מאוד אך לא יוצאי דופן כמו בעונה האחרונה) ועם הויתורים שהיו צריכים לבצע כדי להשאיר את בארנס, הלוחמים בלי דוראנט לא היו יותר ממקום חמישי בליגה, לדעתי לפחות. לכן, אני חושב שצריך לתת יותר קרדיט לדוראנט, מה גם שאף סופרסטאר ברמתו לא היה מסתפק ב- usage כזה נמוך, שהוא מצליח להוציא ממנו את המיטב.
    והכי מפחיד שדוראנט עוד לא ממש השתלב במכונה ויש להם הרבה מקום לשיפור…

    1. קארי מתחת לרמתו "רק" 39.7 מדאון טאון ( הנמוך בקריירה שלו )
      כשהוא יתחיל לשלשל שלשות אפשר לפרק את הליגה
      אני הייתי בדיעה שדוראנט ישתלב בצורה אופימלית

  32. מגיפת הפציעות הגיעה ללוחמים. דיוויד ווסט בחוץ לשבועיים בגלל סדק באגודל. אמנם לא מהשחקנים המובילים, אבל דווקא אחרי שנראה שהתחיל להשתלב בזרימה של הקבוצה ונותן תפוקה טובה גם בהתקפה וגם בהגנה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט