ערב של התפוצצויות התקפיות ביום חמישי הגדול! / דור בלוך

דנבר נאגטס (23-15) 140 – אינדיאנה פייסרס (19-20) 112:

החזרה של ג'וקיץ' מפציעה, ואולי האווירה השונה בלונדון הקפואה, הזניקה את רמת האנרגיות של דנבר שהגיעה למשחק הזה ברצפ שלילי, והובילה ליתרון משמעותי בריבאונד (34-48). מהצד השני אינדיאנה התקשתה להשוות את רמת האנרגיות של יריבתה כשההגנה שלה אפשרה 57% מהשדה ונתנה לדנבר להגיע ללא פחות מ-140 נקודות.

אחרי רבע ראשון צמוד דנבר פתחה מבערים וסיימה את הרבע השלישי ביתרון של 30 נקודות מה שהשאיר רבע רביעי שכולו גרבג' טיים.

באינדיאנה כל החמישיה היתה חלשה מאוד כשג'ורג' קולע רק 2 מ-12 מהשדה וטרנר מוסיף 4 מ-13. סי ג'יי מילס קלע 20 מהספסל כדי להוביל את הקבוצה.

בצד השני החמישיה של דנבר הייתה בטירוף עם 22 של ג'וקיץ', 21 של צ'אנדלר, 18 של גלינרי, ו-16 של האריס. פאריד הוסיף 15 מהספסל בדרך לניצחון קל שמשפר קצת את המצב רוח בקולוראדו.

ברוקלין נטס (30-8) 95 – ניו אורלינס פלקינס (24-16) 104:

הנטס ממשיכים לשקוע והפלקינס ממשיכים לנסות להתאושש במשחק שבו ניו אורלינס נטולת דיוויס הנחילה לברוקלין את הפסדה השמיני ברציפות הודות לרבע רביעי גדול ויכולת אדירה של טייריק אוואנס.

ברוקלין התבססה בעיקר על משחק הפנים שלה והתקשתה למצוא ת הטבעת מבחוץ כשהיא קולעת 21.4% מהשלוש. ברוק לופז היה האיש שהוביל אותה עם 20 נקודות, כשבוקר מוסיף 8 ו-12 ריבאונדים. שון קילפטריק היה מצוין מהספסל עם 18, אבל לברוקלין לא הייתה תשובה לאיש של ניו אורלינס מהספסל.

טייריק אוואנס עלה למגרש מהספסל וקלע לא פחות מ-29 נקודות כולל 10 מ-15 מהשדה. בהיעדרו של דיוויס טראנס ג'ונס הוסיף 24 נקודות ו-12 ריבאונדים, אבל האופציות לשחקן הפנים השלישי של ניו אורלינס נראו רע מאוד. אשיק ומטיונס קלעו יחד נקודה אחת, נתון מדאיג כלפי ההמשך.

ניו יורק ניקס (22-18) 104 – שיקאגו בולס (21-19) 89:

ניו יורק יצאה מהבור המנטלי של ההפסד לפילי, וההיעדרות של רוז עם ניצחון מרשים על הבולס שממשיכים לשקוע.

הניקס נהנו ממחצית שניה מצוינת שאותה ניצחון ב-12 הפרש, והחזיקו את הבולס על 14 נקודות בלבד ברבע השלישי. הבולס המשיכו לסבול מיכולת קליעה עלובה מבחוץ עם 16.7% מ-3.

ללא הכוכב שלהם, הבולס התבססו בעיקר על דויין וייד שקלע 22, אבל לא נמצא מי שישחק כינור שני עבורו כשאף שחקן אחר לא קולע יותר מ-14 נקודות במשחק.

בצד השני הניקס נהנו מערב מצוין של הטריו שלהם כשאנתוני קולע 23 ומוסיף 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ורוז תורם 17 משלו. נואה תרם 12 ו-15 ריבאונדים, אבל ההפתעה הגיע מכיוונו של קוזמינסקס שקלע 19 נקודות כולל 2 שלשות, וקייל אוקווין ממשיך עם היכולת הנאה שלו מהספסל לאחרונה כשהוא קולע 12 נקודות ומוסיף 11 ריבאונדים ב-17 דקות בלבד.

סן אנטוניו ספרס (8-31) 134 – לוס אנג'לס לייקרס (28-15) 94:

הספרס עם ניצחון קל ודיי צפוי יש לציין מול הלייקרס שלא מצליחים להתרומם.

הלייקרס לא הובילו אף לא לשניה אחת במשחק, וברבע הראשון הספרס קלעו 36 נקודות, בדרך ל-72 במחצית הראשונה כולה שהבהירו שללייקרס אין סיכוי כאן היום.

ההגנה של הלייקרס הייתה פתאטית והספרס נהנו מאימון קליעות כשהם משלימים 60.5% מהשדה, ו-47.6% מהשלוש, כמו גם יתרון גדול בריבאונד (29-46).

בצד של הלייקרס רק רנדל נתן משחק ראוי לציון עם 23 כאף שחקן חמישיה אחר מגיע לדו ספרתי. בצד השני אף שחקן לא הגיע ליותר מ-26 דקות בספרס, אבל מנין הדקות הזה הספיק ללנארד להגיע ל-31 נקודות, ולגאסול להגיע ל-22 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. יקיר המערכת דדמון קיבל דקות משמעותיות הפעם והחזיר 6 נקודות ו-21 ריבאונדים.

פיניקס סאנס (27-12) 108 – דאלאס מבריקס (27-12) 113:

בקרב התחתית של המערב שלא התעלה לרמה גבוהה, ידה של דאלאס הייתה על העליונה כשהיא מנצחת במשחק צמוד את פיניקס באולם מלא במקסיקו סיטי.

המשחק היה צמוד לאורך רובו, כאשר דאלאס פותחת פער קטן ברבע השלישי, ובתחילת הרביעי, ומצליחה להדוף ניסיון קמבאק של פיניקס שהצליחה רק להקטין את ההפרש עד 5, במשחק ענק של דווין בוקר.

השוטינג גארד סיים את הערב עם לא פחות מ-39 נקודות ב-14 מ-20 מהשדה שכאמור לא הספיקו.

פיניקס שלטה בריבאונד וקלעה טוב יותר מדאלאס אבל הפסידה בכל זאת בגלל משחק מפוזר בו איבדה לא פחות מ-20 כדורים, כאשר אותו בוקר מאבד לא פחות מ-7 מהם, ובלדסואו בערב בינוני של 11 נקודות מוסיף 4 איבודים. טייסון צ'אנדלר שלט מתחת לסלים עם 14 נקודות ו-19 ריבאונדים כולל 7 בהתקפה וזה כאמור לא הספיק. בנדר מיודענו הוסיף 5.

בצד השני החמישיה של המאבס הספיקה כשכולם קולעים בדו הספרתי. דרון וויליאמס הוביל עם 23 ו-12 אסיסטים כשבארנס מוסיף 22 ונוביצקי קשישא ומת'יוס נותנים 18 משלהם, כ"א.

גולדן סטייט ווריורס (6-34) 127 – דטרויט פיסטונס (23-18) 107:

במשחק האחרון של הערב גולדן סטייט לא באמת התקשתה מול דטרויט והיא ממשיכה לשייט לה במערב.

רבע שני חזק של דטרויט השאיר אותה במשחק, כשהקבוצות ירדו במחצית ב-2 הפרש בלבד לג"ס, אבל ברבע השלישי ג"ס פשוט התפוצצה עם 41 נקודות לרבע כשהיא משאירה את דטרויט על 19 בלבד, ומשאירה רק זמן זבל ברבע הרביעי.

הריצה של ג"ס הראתה את הקבוצה בשיאה, כשהיא קולעת 52% מהשלוש, לעומת דטרויט שקלעה 21% בלבד, מה שהקל על ג"ס לייצר ריצה כזאת במהירות.

מוריס קלע 21 אבל עם 1 מ-6 מהשלוש, אותו נתון מחוץ לקשת שהיה לרג'י ג'קסון, וטוביאס האריס הוסיף 1 מ-4 ל-18 הנקודות משלו, כך שאף אחד לא ממש פגע בפיסטונס הלילה.

בווריורס מנגד דוראנט קארי ותומפסון סיימו עם 25, 24 ו-23 בהתאמה. קארי לא היה חם מחוץ לקשת וקלע 3 מ-9 בלבד, אבל חבריו פיצו על יכולתו כשתומפסון קולע 4 מ-5.

שימו לב שסימני השאלה שדיברנו עליהם לפני המשחק נותרים בעינינים. פצ'וליה קלע 7 והוסיף 5 ריבאונדים בלבד, נמוך מאוד לשחקן הפנים הפותח של הקבוצה, כאשר השחקן הבולט של הקבוצה מהספסל היה איאן קלארק עם 14, אבל האתגרים האלה יבואו לידי ביטוי כנראה במשחקים תחרותיים יותר.

וזה נכתב לפני המשחק:

שלום לכולם, וברוכים הבאים ליום חמישי גדול נוסף בואכה יום שישי ה-13, בואו נקבל אותו עם שיר ונגלה איך אוהדי הניקס הגיבו כשדריק רוז חזר הלילה למשחק הקבוצה מול פילדלפיה וקלע 25 נקודות!

הלילה אותם ניקס יחזרו למדיסון סקוור גארדן ויארחו את הבולס, בעוד הספרס יארחו את הלייקרס והלוחמים יארחו לקרב מסקרן את הבוכנות, אז בואו ניגש לאקשן עם שירים שיכינו אותנו ליום שישי ה-13!

22:00 דנבר נאגטס (23-14) – אינדיאנה פייסרס (18-20):

הפייסרס ינסו להמשיך רצף של 5 נצחונות רצופים בעוד הנאגטס ינסו לקטוע רצף של 5 הפסדים רצופים כשהם מקווים להינות מהחזרה לאוויר הפסגות של קולורדו.

דנבר שסובלת ממכת פציעות וחסרה את פריד, גלינרי, האריס וג'וקיץ' סובלת מטיילת הגנתית בלתי נסבלת במשחקים האחרונים, שהובילו אותה מקרוב למאזן של 50% ודיבורי פלייאוף לירכתיי המערב. הקבוצה ספגה 120 ומעלה בכל חמשת ההפסדים שלה, כולל 124 מפילדלפיה ו-120 מסקרמנטו.

ללא סוללת הפצועים שלה היא תסתמך הלילה על וילסון צ'נדלר וויל בארטון שינסו לתת לקבוצה קצב התקפי ראוי מול קבוצה שנמצאת בכושר מצוין.

הפייסרס השיגו חמישה נצחונות רצופים על יריבות במזרח, אבל כולם היו נגד קבוצות עם מאזן שלילי, מאחר וגם הלילה הם יפגשו אחת כזאת, ועוד אחת שסובלת ממכת פציעות קשה, קשה לצפות שדווקא הלילה פול ג'ורג' (23 נקודות למשחק העונה) וחבריו יכשלו.

הימור: אינדיאנה ב-12.

2:30 ברוקלין נטס (29-8) – ניו אורלינס פלקינס (24-15):

ברוקלין ממשיכה להיות הקבוצה החלשה בליגה, כשהיא ממוקמת אחרונה במקום שהיה עד לא מזמן שמור בטאבו לפילדלפיה.

לאחר פתיחה סבירה של העונה היא מתרסקת עם 9 הפסדים ב-10 המשחקים האחרונים שלה כאשר היא מתקשה לפתח איזשהו סוג של קצב התקפי. כשהיא קולעת פחות מ-100 נקודות ב-3 מתוך חמשת המשחקים האחרונים שלה, ועם הגנה שסופגת 114 נקודות למשחק זה לא קרוב להספיק. ההתרחשות הזאת לא מפתיעה לאור הפציעות של ג'רמי לין ודווין בוקר, אבל הנטס חייבים להתאושש ומהר אם הם רוצים להציל משהו מהעונה שלהם.

הפלקינס מנגד הראו סימני התאוששות לפני שנפלו ל-3 הפסדים רצופים לקבוצות חזקות מהמזרח (קליבלנד, אטלנטה ובוסטון), אבל התאוששו מול ניו יורק בניצחון נאה 96-110. זה היה משחק גדול של אנתוני דיוויס עם 40 ו-18 ריבאונדים אבל הוא ירד פצוע מהמשחק, והוא בספק למשחק הלילה.

בהיעדרו הפלקינס ינסו להתבסס על קו קידמי שכולל את טרנס ג'ונס שעושה עונה לא רעה ועל דונטאס מוטניוס, שרק החל להשתלב בקבוצה כשהוא קולע 7 נקודות בממוצע ב-2 משחקיו הראשונים.

גם ללא דיוויס, ועם קו אחרוי מוכשר שלא ממצה את עצמו העונה וכולל את אוואנס, פרייז'ר והולידיי, אני חושב שלניו אורלינס יש מספיק כדי לנצח את הנטס.

הימור: 3 לפלקינס.

3:00 ניו יורק ניקס (22-17) – שיקאגו בולס (20-19):

אוי ניקס.

כמה צרות יכולות ליפול על קבוצה אומללה אחת, כשהאחרונה שברצף היא היעדרותו המתוקשרות של דריק רוז, שחזר הלילה אבל לא הצליחה לעזור לקבוצה בהפסד בנקודה לפילדלפיה עם סל בשנייה האחרונה של מקונל.

ההיעדרות של רוז הוילדה אינספור שמועות ובוודאי לא סייעה למצב העדין שהניקס נמצאים בו, שניתן לתאר אותו באופן המדויק ביותר כקריסה. הניקס פתחו היטב את העונה אבל בעשרת המשחקים האחרונים הם ספגו 9 הפסדים והתדרדרו בטבלת המזרח, וכשהם נמצאים מרחק של 2 משחקים אחרי הבולס זה הזמן להתחיל לצמצם פערים.

ויש להם הזדמנות טוב לעשות זאת כאשר הם צפויים להגיע עם סגל מלא בעוד הבולס חסרים את שחקנים הטוב ביותר – ג'ימי באטלר, ואת ניוקלה מירוטיץ'. אכן, בעיית הקליעה של הבולס השיגה אותם כפי שרבים צפו, והקבוצה התדרדרה ל-101 נקודות למשחק בלבד ומאזן שלילי. כעת לאחר שרצף 3 הנצחונות המרשים שלהם מול שארלוט, קליבלנד וטורונטו נעצר מול אוקלהומה הם צריכים למצוא את הניצוץ שוב כדי לחזור למאזן 50-50.

ג'ימי באטלר קלע מעל 40 ב-2 מאותם שלושה נצחונות רצופים, ובלעדיו העסק נראה הרבה פחות טוב מול אוקלהומה ששייטה לניצחון קל מול הבולס שקלעו 35% מהשלוש ו-40% בלבד מהשדה. מי שיצופה לקחת אחריות היום הוא דוויין וייד שהוביל את קלעי הקבוצה מול הת'אנדר.

הימור: הניקס ב-2.

3:30 סן אנטוניו ספרס (8-30) – לוס אנג'לס לייקרס (27-15):

הספרס ממשיכים לשייט בעונה הסדירה, ולשמור אנרגיות לפלייאוף תוך כדי שהם מנסים ליצור חיבור וכימיה גוברת בקבוצה שעברה שינוי משמעותי בקיץ עם הפרידה מטימי דנקאן והצטרפותו של פאו גאסול.

שימו לב למאזן של הדורבנות: 3 נצחונות, הפסד. 4 נצחונות, הפסד, 5 נצחונות, הפסד, ארבעה נצחונות, הפסד, שלושה נצחונות הפסד. למעט שני ההפסדים הרצופים ממש בראשית העונה לקליפרס וליוסטון הספרס לא חוו שני הפסדים רצופים העונה והעקביות כמו גם יכולת ההתאוששות שלהם מהפסדים מרשימה.

עם הגנה שמזכירה את ימי ברוס בואן וסופגת 97 נקודות בלבד, הספרס ממשיכים להיות מועמדים חזקים להגיע לשלבים המאוחרים במערב ולהקשות על גולדן סטייט וכל קבוצה אחרת שיפגשו בדרך.

בצד השני הלייקרס ממשיכים בתהליך הבניה שלהם עם קבוצה צעירה ובה לא מעט כשרונות והיא תהיה תלויה הרבה מאוד במהלכים שתעשה בשוק בהמשך הדרך. למשחק הזה מגיעה הקבוצה אחרי הפסד לפורטלנד, בו הקבוצה קרסה ברבע הרביעי ואף אחד לא הצליח לפתח רצף התקפי כלשהו. לואל דנג הוביל את הלייקרס במשחק הזה עם 14 וזה אומר הכל.

גם הלילה קשה לראות את הלייקרס מאתגרים את אחת מאריות הליגה.

הימור: הספרס ב-12.

5:00 פיניקס סאנס (26-12) – דאלאס מבריקס (27-11):

שתי קבוצות עם עבר מפואר, הווה עלוב ועתיד לא ברור יפגשו בפיניקס אריזונה הלילה למשחק שבו יהיו בעיקר הרבה מבטים עגומים כשהן ממוקמות בשני המקומות האחרונים במערב.

פיניקס עם בלדסואו וצ'נדלר, ממשיכה להיראות כצל חיוור של אותה קבוצה אטרקטיבית שהפנתה את הליגה עם קו אחורי של דרגיץ' ובלדסואו ששיחקה כדורסל מהיר ומהנה תחת ג'ף הורנאסק. הקבוצה חזרה להפסיד אחרי שני נצחונת נאים על מיאמי ודאלאס, במשחק צמוד מול קליבלנד, ובאופן כללי היא נראת טוב יותר במשחקים האחרונים כשהיא מעמידה מאזן סביר של 6-4.

דאלאס מגיעה למשחק הזה עם אותו 6-4 בעשרת המשחקים האחרונים, אבל עם שלושה הפסדים רצופים שבהם היא לא הצליחה לעבור את ה-100 נקודות.

המשחק הקודם בין השתים היה צמוד לכל אורכו אבל פיניקס בהובלת אריק בלדסואו (26 נקודות) נתנה ריצה ברצף האחרון כשהיא מנצלת ערב קליעה גרוע של דאלאס (31% מהשלוש) ושליטה מוחלטת בריבאונד (36-60) כדי לצאת עם ה-W.

דאלאס תצטרך להראות הרבה יותר רצון הלילה, כדי לנסות לצאת מפיניקס עם הנצחון, לא רואה את זה קורה.

הימור: פיניקס ב-12.

5:30 גולדן סטייט ווריורס (6-33) – דטרויט פיסטונס (22-18):

המשחק המרכזי של הלילה מגיע אלינו מגולדן סטייט, כאשר הווריורס יארחו את הפיסטונס.

גולדן סטייט נקלעה בקשיים מול ממפיס, וספגה קמבאק בלתי נתפס מהדובים בדרך להפסד בהארכה שבה הקבוצה כבר נחנקה לחלוטין, כאשר סימני חוסר כימיה בין דוראנט וקרי נראים לעיני קול, על רקע מחאות קולניות של דריימונד גרין.

הווריורס כבר התאוששו מההפסד הזה עם ניצחון קל על סקרמנטו, ונצחון על מיאמי, אבל ההפסד לממפיס הראה את הקשיים מהם סובלת הסופר טים העונה – בעיית כימיה, יותר מדי בידודים על דוראנט ופחות מדי משחק הנעת כדור שהוביל אותם להיות אלופים והדארלינג של הליגה, היעדר סנטר, יכולת ירודה של הקלעים המחליפים וקושי מול משחק פיזי.

אלה נקודות שהקבוצה תהיה חייבת לשפר על מנת לעשות צעד אחד נוסף על פני העונה שעברה.

בצד השני הפיסטונס הם אחת מאותן קבוצות במזרח שלא בדיוק ברור מה היא רוצה להשיג. יש לה כישרון צעיר בדמות טוביאס האריס, וכשמסביבו משחקים אנדרה דרמונד, רג'י ג'קסון וקלדוול פופ, אמור להיות לקבוצה הזאת דיי כישרון התקפי כדי לקלוע יותר מ-100 הנקודות למשחק שהיא קולעת, ולהיות במאזן טוב יותר מהמאזן השלילי בוא היא נמצאת. אבל הסגל המקצועי של דטרויט כשל לחלוטין בלהקיף את הכישרון שלהם בשחקנים משלימים טובים מספיק וכך קשה לקבוצה לחזור לפלייאוף ולבנות תקווה לעתיד טוב יותר בדטרויט.

דווקא הלילה צפוי משחק מסקרן כאשר האגרסיביות ההגנתית של דטרויט היא בדיוק מסוג הדברים שגולדן סטייט מתקשה איתם, למרות זאת מתקשה לראות אותם גוברים על הווריורס בקליפורניה.

הימור: הווריורס ב-7.

לפוסט הזה יש 125 תגובות

  1. המשחק של הנאגטס מול הפייסרס יתקיים באויר הפסגות של לונדון (מה שיאפשר גם לראות אותו בשעה נורמלית).

  2. ערוץ הספורט בבעיה כל כך הרבה בחירה.בדרך כלל הם לוקחים את המשחק הגרוע של הערב,עכשיו יש לו בחירה בלפחות 3 משחקים

    1. ישדרו את דנבר-אינדיאנה ב-22:00, ואת ספרז-לייקרס ב-03:30.

      בעלי ליג-פאס יזכו לראות את אנדרה אוכל את הראש של דריימונד. במובן המילולי.
      תודו שאתם בעד.

  3. תודה דור! תגידו, לא הגיע הזמן שפעם אחת יהיה משחק מעניין ב-O2 בלונדון? כל שנה עושים שם משחק, ותמיד מגיעות לשם קבוצות סטייל אינדיאנה/באקס/מג'יק/נאגטס…

  4. שימו לב לדיוויס ברטאנס.
    2 משחקים רצופים עם דאבל פיגורס, כולל שיא עונתי של 21. ועוד 11 נקודות ב- 18 דקות.

    הוא לא רק קלע שלשות פנטסטי אלא אתלט בחסד (ההטבעה של עם הראש בגובה הטבעת קיבלה את המקום ה- 1, במהלכי היום)
    הוא 6.10 אבל רזה מדי לליגה (רק 210 פאונד).

    אם הוא יוכל להוסיף למאסה שלו עוד 20-30 פאונד, יש מצב שנוכל להנות מאחד הסטרץ' פורוורד הטובים בליגה בעוד שנתיים – שלוש.

    בינתיים, שווה יהיה לעקוב אחריו במשחק היום.
    ולראות אם ההבטחה של פופ לתת לו דקות משחק תתממש

  5. תודה דור. המשחק של ג"ס מול דטרויט מסקרן. ג"ס תנסה להראות שהם לא בלחץ ושהכל מתקתק.
    ושלסומסום אין מושג מה הוא אומר.
    אבל כאן תהיה בעיה – אם יהיו טובים זה יצדיק את האמירה שהם גלקטיקוס ושהליגה סגורה. אם יהיו גרועים זה יצדיק שהמזרח יותר חזק ממה שחושבים. מה שלא יהיה סומסום יחגוג.

    1. חגיגה זה שמי השני!

      לפיסטונז יש יכולת להיות מאוד גרועים במשחקי חוץ.
      אבל מאוד.

      לטובת הצופים מקווה שזה לא הערב. זה ממילא משחק שלא בונים עליו כלום, פרט להופעה טובה. אין אשליות. דוד מול גלית.

    2. ומחר יש להם את יוטה ! רק איזיאה, ג׳ו, ביל, ריקי, דניס, ג׳ון, אדריאן, ויני ומארק יכולים להתמודד עם B2B כזה.

    3. כשהconfirmationbias חזק מספיק אתה יכול להפוך כל דבר לתומך בדעתך ונקודת השקפתך

      בערך כל דת שקיימת בעולם בנויה על עקרון זה

  6. המצחיק הוא שסן אנטוניו תמיד נשארים מתחת לרדאר. לא מדברים עליהם יותר מדי, לא מתעניינים בהם מי יודע מה והם פאקינג מדהימים!!!

    הדום אני לרגליו של הפרנצ'ייז המפואר הזה! אין להם אח ורע!

  7. ההדחה שלהם שנה שעברה בסיבוב השני בפלייאף אחרי מאזן שיא פרנצ'ייז בליגה משאיר את חובת ההוכחה עליהם בקיץ

  8. עדכון אול-סטאר:

    במזרח קיירי עם 917 אלף הצבעות, וויד שני בקו האחורי עם 514 אלף. דרוזן עם 453, תומאס עם 401. כל השאר לא ריאלי. בקו הקדמי מובילים בפער לברון (1.06 מיליון) ויאניס (963 אלף וכנראה עוד כמה מאות אלפים שנפלו בגלל השם משפחה). לאב, אמביד ובאטלר מתחרים על המקום השלישי – לאב עם 473 אלף הצבעות, אמביד עם 453 ובאטלר עם 400.

    במערב קרי עם 990 אלף הצבעות, הארדן עם 961 וראסל עם 861 מתחרים על 2 מקומות בחמישייה. בקו הקדמי דוראנט (987 אלף) וזאזא (823 אלף) מובילים בפער. קוואי עם 630 אלף, דיוויס עם 567.

      1. זאזא חוזר ובגדול! חח
        אבל השנה הבנתי שהצבעות האוהדים נחשבים רק 50% מהבחירה, אז אולי הקוספירציה לא תצליח..

  9. פול ג'ורג' הוא חתיכת אוברייטד. אתלט נהדר וקלעי מצויין אבל לא יודע ליצור מכדרור! איך סופרסטאר לא יוצר מהלכים באחד על אחד?

  10. אם אינדיאנה נמנית על האלטרנטיבות לקאבס המצב חמור. ההגנה שלהם היא מסננת מהסוג הגרוע וביום שפול ג'ורג' לא פוגע גם ההתקפה מקרטעת.

    ויוקיץ, איזה תענוג של שחקן!

  11. מאז הטבח של האינדיאנים בביג הורן לא היה טבח כמו שדנוור מבצעים עכשו על אינדיאנה
    34 הפרש 115 נק' ויש עוד 9 דקות לשחק. ודנוור זו קבוצת תחתית בנבא.

  12. הרבע הראשן הסתיים בתוצאה צמודה,30 – 29 לנאגטס.

    5 הדקות הראשונות של הרבע הראשן נראו כמו תחרות שלשות. ש-הנאגטס מסיימת את הרבע עם מאזן של 50% מהשלוש וקלעו 6-12. והפיסרס זרקו 7 וקלעו 1.
    Jeff Teague עם רבע ראשון מצוין עם 8 נק ו-6 אס ו- 3 ריב'.
    ה-SF האיטלקי של הנאגטס, קלע 11 נק. ושאחריו היה זה ברטון עם 7 נק

    המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 69 – 56 לנאגטס.
    אצל הפיייסרס Teague המשיך עם משחקו הטוב וסיים את המחצית עם 12 נק ו-7 נק. פול ג'ורג אחריו ברשימת הקלעים עם 8.
    אצל הנאגטס היה זה גלינארי שלא קלע ונשאר על 11 נק.
    ניקולה יוקיץ נתן רבע שני גדול, עם 9 נק',3 אס' ו-5 ריב.
    בסהכ הכל הפייסרס קלעו 23-49 מהשדה,,שזה אחוזי קליעה של 46.9%
    4-13 מהשלוש, 6-7 מהקו.
    הנאגטס קלעו ב-51.0% מהשדה,25-49, 7-8 מהשלוש,10-12 מהקו.

    רבע 3 – הסתיים ב-30 הפרש לטובת הנאגטס עם 106-76.
    יוקיץ ברבע נהדר שאותו סיים עם 20 נק' ו-8 ריב. גלינארי 15 והאריס 16 עם 5 ריב'.
    סיג' מיילס עם14 לפייסרס.

    תוצאת סיום – 140 -112 לנאגטס.
    תבוסה קשה לפייסרס מול הנאגטס.
    לסיכום – השחקן המצטיין של המשחק הוא ללא ספק ניק
    ניקולה יוקיץ, עם 22 נק, 10 ריב', ו-7 אס.
    סייעו לו צנדלר עם 21 נק', 8 ריב',ו-4 אס. גלינרי עם 16.
    מהעבר השני היה זב מיילס שקלע 20 נק'.

  13. יניב, עדיין מחייך מהמתקן שקנית, וכל הכבוד על הכנות,
    תגובה שווה במעורב של מנחם.
    כמובן כולנו עושים טעויות, מי שלא מודה עושה טעות פאתלית.
    צחוק עצמי מראה על רמה גבוהה,
    יפה יניב.

  14. תודה דור,
    מוטי (השוואה יפה ואם מישהו יתלונן, פשוט תכחיש ותודה שזו
    השוואה מופרכת כמו שזעפרני עושה. 🙂
    תודה לבירד והמעדכנים, ולכולם
    לא להאמין איך דנבר נטולת פריד ועוד הביסה את פול ג'ורג
    משהו במחליפים אולי.

  15. אני מסתכל על הניקס והבולס ורואה שתי קבוצות עלובות שאין בהן כלום. היכן הימים שכל משחק ביניהן היה מאורע עם ג'ורדן ופיפין ורודמן, והניקס עם יואינג, מייסון, ג'ון סטארקס, וצ'ארלס אוקלי?

    והעונש שדריק רוז קיבל הוא הבדיחה הכי גדולה.

    אני במשחק אבל עסוק גם בכתיבת המעורב למחר

  16. אז האפס הזה, רודף הטבעת, שמארגן לעצמו הצבעות אולסטאר, פצ'וליה שאין לו טיפת כבוד עצמי, תולעת מתרפסת, הלך ופצע את kcp. כנראה סדק לו את הכתף באחת החסימות הנעות שהקבוצה המגעילה הזו מקבלת בלי שריקה. כמה שאני שונא אותם.
    אלוהי הפציעות ראה, ורשם. יגיב בזמן ובמקום המתאים.

  17. ולמה אתם רצים? אלה ההנחיות של svg? לרוץ נגד גולדן סטייט?
    ומי קולע כ"כ הרבה מהשלוש? 1 מ-10 בינתיים. לאט, התקפות ארוכות, משחק צפוף בצבע. למה לשחק ממש בהזמנה לידיים של הקבוצה הדוחה הזו?

  18. הקלע הכי טוב שלנו, השחקן הכי חם, ושומר הפרימטר המצטיין – אחד הטובים בליגה – נפצע. ע"י זאזא ההוגן.
    המחליפים שלו כבר עם 0 מ-12.
    שואה בדרך.

  19. kcp סדק את הכתף, מהחסימה של האולסטאר זאזא.
    לא יחזור הערב.
    אצל הבד בויז דבר כזה לא היה עובר בלי קציר איברים מקביל והוגן.

      1. לפחות זה. אין לנו שום באקאפ עבורו.
        הקבוצה הערב, במחצית מצוינת בכל מובן אחר, עם 1 מ-13 מהשלוש. מול 24 מ-34 מה-2.
        ואם אתה מוריד את הנזק של דרון היליארד, הלא-מחליף שלו, שתרם אפס מ-7, מתוכן אפס מ-5 משתיים – זה 24 מ-29. יותר טוב מזה אין.

  20. הפסד הלילה יעשה רק טוב לגולדן סטייט.
    אין כמו הפסד לקבוצה עם מאזן שלילי, במשחק בית, בשביל לגרום לקבוצה לבדוק עצמה.

    1. הפיסטונז הן מהקבוצות שג"ס מסתדרת איתן פחות טוב בערב נתון, כי היא מאוד שונה. ראינו את זה אצלנו בבית, והיה גם אחלה משחק.
      רק שאני חושש שכל המאמץ הגדול של המחצית, לא יוכל לשרוד בשניה.
      כי זה לא רק kcp שבחוץ. זה גם ג'ון לואר, שלא התלבש, השחקן הכי יציב שלנו העונה. עבור הפיסטונז, בלי שניהם זה יותר מדי, בטח מול הווריורז בחוץ.

  21. איך מנחם היה כותב את זה?
    אני חושש שסטן ואן גנדי הוא רפה הבנה אמיתי, מורון על גבול האימבציל.

    בהרכב קצר ומוכה, תשחק בשיטת לברון פלייאוף 2015. התקפות של 25 שניות. לאט. קשוח, לצבע. לסחוט עבירות, הרבה פוסט אפ.

    מה – אתה – לעזאזל – רץ – ומשליך מהשלוש???

        1. אין לי בעיה שייתנו להרביץ, אבל לשני הכיוונים.
          אם יש קבוצה, גם העונה, שנפגעת מהמשחק החדש שנותן שריקה על כל נגיעה, אלה הפיסטונז.
          אני מתעב את כל הדרוזנים והתומאסים וההארדנים, מחפשי הנגיעה הסוטים האלה.

  22. דריימונד גרין אכן תופעה . רק 2 נקודות ב-3 נסיונות , אבל תרומה מדהימה בהגנה ובאסיסטים . ההזנה שלו ללייאפים של מגי תאווה לעיניים . שחקן קבוצתי מדהים . אין ווינר גדול ממנו ב-NBA .

    1. מאותם אנשים שאמרו לכם,
      "אם דריימונד לא היה עושה טעות ומורחק, לא היינו מפסידים את האליפות".

      אם אני הקאבס – תן לי דריימונד כל פעם! סידר לנו אליפות היסטורית על הקבוצה ההיסטורית. לשיטתך-שלך!

      דריימונד הוא ה-לוזר, עם הקוף הענק של ניפוץ אגדת ה-9-73.

      1. בלי דריימונד הקבוצה הזאת לא היתה אלופה שנה קודם ולא היתה קובעת את השיאים . הוא הממריץ העיקרי שלה – הילד הרע בתוך חבורת מנומסים. ההקפצה שלו לחמישיה במקום לי יצרה את הקבוצה ההיסטורית הזאת מלכתחילה.

        1. הקבוצה הזו אלופה בזכות קליי ופיקת הברכיים של אירווינג, והכתף של לאב, מתנה מהאחות הלבנה שלכם בצד השני, וקלי אוליניק.

  23. מתחיל להזכיר יותר מדי את המשחק מול הדובים . יתרון דומה בתחילת הרביעי שהלך והצטמצם . וגם החטאות דומות , כולל של קליי מהקו .

    1. חסר משמעות.
      גם ההפסד לממפיס, גם איבוד כלשהו , של היתרון הלילה.

      אין דרך לשמור על אניטנסיביות בכל משחק ומשחק בינואר.
      וקבוצות שכן שמשחקות חזק 100% מהזמן?
      אלו הקבוצות שמתפרקות בפלייאוף.

      1. כן, הוא שוכח שזה נגד שאריות הספסל, מריאנוביץ', סטנלי ג'ונסון, בנו אודריך, ודרון היליארד.

        שקלע הרגע סל!!!!!!

        עומד על 1 מ-9. שוטינג גארד מחליף.

  24. סומסום הטעות שלך היא שאתה מנסה לרוץ נגד הייט אשברי. אתה צריך לנסות לסגור לו את השלוש, לשחק פנימה ולהאט את המשחק 🙂 קח בקלות יא-חביבי, גם אותנו אם טחנו

    1. אה, אני הכי קליל!
      הקבוצה פגועה ומוכה וחוטפת במשחק שממילא לא היה בו סיכוי.
      מה נשאר לעשות אם לא לזנב בה"א?
      תענוג!

  25. תודה אחלה סיקור.
    באמת תוצאות פסיכיות. מדהים איך אינדיאנה בעונה אחת איבדה לחלוטין את הזהות שלה. אני פשוט לא מבין מה קרה שם.

  26. תודה על הסיקור דור.
    אני חושב שג'אוול מגי צריך לעלות בחמישיה במקום פצ'וליה.
    לדעתי זה רק עניין של זמן.

  27. כמה נקודות:

    על המשחקים הבינלאומיים: דחילק, האוהדים במקסיקו סיטי מילאו את האולם במשחק של דאלאס מול פיניקס, 2 הקבוצות הכי גרועות במערב… סילבר, לא יכולת לארגן להם משחק בין קבוצות יותר מעניינות? אני בטוח שהמשחק היה מהנה אבל לפחות תן להם קבוצות במאבקי פלייאוף, כי אני בטוח שגם לפני העונה אף אחד לא ציפה משתיהם ליותר מדי (ואם כן אז אותו בנאדם גם חשב שבנדר יהיה פורזינגיס 2.0)
    כנל לגבי דנבר ואינדיאנה, לא ממש קבוצות שמושכות את העין.

    בניקס למרות הניצחון יש את אותה השקיעה שקרתה לפני שנה באותה נקודת זמן עם דרק פישר כמאמן. טרייד על דרק רוז לא יהיה דבר רע אבל מי באמת תגיש הצעה מספיק טובה…

    ושיקגו… חבל על באטלר.

  28. 3 משחקים הלילה בין המערב למזרח . 3: 0 חלק לקונפרנס הדומיננטי , כולל 2 משחקים בהן המערביות היו צריכות על הנייר להפסיד ( אינדיאנה אמורה להיות טובה מהנאגטס , וברוקלין אמורים להיות עם סיכוי טוב בבית מול פליקנס נטולי דיוויס ) .

  29. דני גרין כרגע עם האחוזים הכי טובים ל3 בליגה.
    לאור היכולת שלו, של גאסול ושאר הסגל של הספארס, אם אני גולדן סטייט אני מתחיל לפחד.

    1. אני די בטוח שזה קרה לפני כן –
      אנחנו מסכימים.

      לדעתי, הספרס הם הפייבוריטים לזכייה במערב.
      בפיינלס אפשריים מול הקאבס?
      50/50
      (יש לי את התחושה שעם הנק' השנייה אתה כבר לא תסכים…)

        1. קודם כל, שום דבר לא מבטיח לגולדן סטייט את הביתיות.
          2.5 משחקים יתרון לגולדן סטייט בדרוג,
          אבל ליתרון אותו צברו יש מחיר –
          בשורות גולדן סטייט יש 4 שחקנים עם 33+ דקות (קליי, דוראנט 34, גרין, קרי 33),
          בעוד שבשורת הספרס יש רק 2 שחקנים עם 30+ דקות (קאוויי 33, למרקוס 32).

          בנוסף, זה קודם כל המצ' אפ שמכריע סדרות פלייאוף –
          ולדעתי, לספרס יתרון יחסי מול גולדן סטייט.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט