ממפיס-גולדן סטייט בשישי בינוני / רועי ויינברג

יום שישי הגיע והוא לא מציג משחקים מעניינים מדי, כשהפוקוס יהיה על גולדן סטייט מול ממפיס בסיבוב שני אפשרי במערב. משחק מעניין אחר הוא הקליפרס מול הקינגס ושחזור של המפגש המצויין בין הניקס והבאקס.

*

2:00-וושינגטון וויזארדס (18-16)-מינסוטה טימברוולבס (24-11)

אחרי דצמבר מצויין וושינגטון פתחה את ינואר ברגל שמאל ועם 2 הפסדים רצוף, כשהיא מנסה להראות שהחודש הטוב לא היה התעוררות חד פעמית אלא מהווה את הרמה האמיתית של הקבוצה – קשה לדעת כשהם עם הפסדים ליוסטון ודאלאס, החלשה מהם על הנייר. באמת קשה לדעת אחרי ריצה של 4-13 בדצמבר. הם משחקים מול קבוצה לא יציבה נוספת ממינסוטה.

הוולבס עם 5 הפסדים משבעת המשחקים האחרונים ועדיין עמוק בבעיות עם טום ת'יבודו. הם נחשבים לאחת מאכזבות העונה למרות המספרים המרשימים של טאונס, וויגינס ולווין, כשהם משלמים את מחיר חוסר הניסיון עם 3 הפסדים בהפרש של 2 נקודות ב-7 המשחקים האלו. זה שכר הלימוד של קבוצה צעירה, אבל הם גם יכולים להפתיע. אני חושב שזה מה שיקרה הערב במשחק שיעמיק את הבעיות של הוויזארדס. מינסוטה תנצח בהפרש דו ספרתי.

*

2:00-אורלנדו מג'יק (21-16)-יוסטון רוקטס (9-28)

יוסטון יחסית מבוססת במקום השלישי במערב ומראה שגם בלי קלינט קפלה ההגנה שלהם מצליחה לתפקד, כשמונטזל הראל וננה משלימים את החסר בחמישייה ותורמים משמעותית בריבאונד. זה עזר להם לנצח שישה משחקים ברצף (הרצף הארוך בליגה), אבל הפוקוס העיקרי נשאר על ג'יימס הארדן העצום. עם 33 נקודות, 9.5 ריב' ו-12 אס' במשחק הוא ממשיך להיות בכושר שיא. מה שעלול להשפיע לרעה על יוסטון זה העומס – הם בבק-טו-בק כשהארדן שיחק 35 דקות, אבל מלבדו ומלבד טרבור אריזה (35) אף שחקן לא שיחק יותר מ-31.

באורלנדו, הקבוצה מרחק 2.5 משחקים מהפלייאוף ויכולה לנצל בית יחסית חלש (וושינגטון, מיאמי, אטלנטה במקרה שהם מוותרים על מילסאפ) בשביל להגיע לארץ המובטחת. בינתיים הם עם שלושה הפסדים בארבעה משחקים והגנה שסופגת 113 נקודות למשחק. כשמשלבים את זה עם ההתקפה המדהימה של יוסטון, די ברור מה יקרה הערב. 120 נקודות וניצחון של יוסטון.

*

2:30-בוסטון סלטיקס (14-21)-פילדלפיה 76' (24-9)

בוסטון מבוססת במקום השלישי ובמרחק משחק וחצי מהמקום הרביעי (ו-2.5 מהשני) נכון לעת כתיבת שורות אלה. יש להם יתרון על הקרב המטורף שיש בין מקומות 4 ל-12, ביניהם מפרידים חמישה משחקים בלבד, ומשחק ההתקפה שלהם נהדר. הסלטיקס עם 8 ניצחונות מ-10 המשחקים האחרונים והתקפה שקולעת 111.6 נקודות למשחק במהלך הרצף, כשאייזיאה תומאס בתקופה הטובה בחייו (31.5 נק' ו-6.9 אס' בעשרת המשחקים האחרונים) ופשוט אף אחד לא יכול לעצור אותו.

אין מישהו כזה בפילדלפיה. הסבנטי סיקסרס מראים לא מעט קשיחות וניצחו את 2 המשחקים האחרונים שלהם ב-2 נקודות כל פעם, וזה סיים רצף של 6 הפסדים בשבעה משחקים. הניצחונות באו על מינסוטה ודנבר, קבוצות שלא בליגה של הסלטיקס. לכן הרצף הקצרצר של פילי יגמר הערב, למרות הכושר המעולה של ארסן אליאסובה וג'ואל אמביד. בוסטון תנצח ב-15 נקודות.

*

2:30-ברוקלין נטס (26-8)-קליבלנד קאבלירס (8-26)

בשלב הזה של העונה הרבה קבוצות צריכות חיזוק כלשהו. רכז מחליף, עוד קליעה, סתם אמביציה או הגנה יותר טובה. קליבלנד צריכה מרק עוף. קווין לאב סובל מהרעלת מזון, קיירי אירווינג ולברון סובלים מבעיות בקרסול ויחד עם הפציעה של ג'יי אר סמית' רק טריסטן תומפסון כשיר מבין החמישייה שפתחה ברוב משחקי קליבלנד העונה. קייל קורבר לא ישחק הערב כי הטרייד עדיין לא רשמי, אבל כנראה שגם לא דאנליבי, מה שמשאיר את האלופה בסגל מקוצר בו בולטים ג'ורדן מקריי (15 נק' למשחק ב-3 האחרונים) וקאי פלדר (11.2 נק', 2 ריב' ו-2 אס' בממוצע בחמישה האחרונים בהם שותף).

אותו סגל אמור להספיק מול הנטס, שמחזיקה במאזן הפוך. הם עם ניצחון אחד בעשרת המשחקים האחרונים, וכשהם בלי לין והוליס-ג'פרסון ובבק-טו-בק מאוד קשה לראות אותם מנצחים את קאדר שחקני המשנה של קליבלנד, אולי בחיזוק לברון.

*

3:00-מילווקי באקס (16-18)-ניו יורק ניקס (19-16)

שחזור של מפגש מצויין שהניב את אחד המשחקים הטובים ברביעי, עם סל ניצחון של הגריק פריק במדיסון סקוור גארדן. הרי-מאץ', במילווקי, ידרוש תצוגה נוספת של השחקן הנהדר הזה שמוביל את קבוצתו ל-4 ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים לצד מלקולם ברוגדון, הרוקי המצויין, וג'בארי פארקר האיכותי. הם בדרך למעלה ויכולים להלחם על מקומות 4-6 בפוסט סיזון.

בניגוד אליהם, הניקס למטה. הם פשוט הפסיקו לשמור ועם 6 הפסדים רצופים, בהם הקבוצה סופגת 112 נקודות למשחק. הם כמעט ניצחו את הבאקס ביום רע של פארקר והיום, אולי בלי פורזינגיס ונואה, יהיה להם יותר קשה (זינגר לא שיחק מול הבאקס ברביעי). לכן התחושה שלי היא שנראה ניצחון נוסף של המארחת הערב בדרך לפלייאוף. מילווקי.

*

5:30-לוס אנג'לס לייקרס (26-13)-מיאמי היט (26-11)

אולי המשחק הכי פחות מעניין של הערב. הלייקרס עם 3 ניצחונות בלבד מאז תחילת דצמבר, על ממפיס, הקליפרס בלי פול וגריפין ועל פילדלפיה, וקשה לראות אותם מנצחים, אבל הם תמיד יכולים להפתיע, כשהאקס פקטור הוא ג'וליוס רנדל. רנדל נתן טריפל דאבל בניצחון על הדובים והוא איש המפתח של הלייקרס – הקבוצה הרבה הרבה יותר טובה כשהוא טוב. משפיע יותר מדנג, יאנג או ראסל ומצליח לחפות על ההגנה הבעייתית.

אותה הגנה בעייתית נתקלת הערב בהתקפה בעייתית. מיאמי מתקשה להשיג סלים ובשבעת המשחקים האחרונים, מתוכם ניצחה רק אחד (האחרון, מול הקינגס), הם קולעים 96 נקודות במשחק. חסן וויטסייד וג'סטיס ווינסלו הפצועים לא משחקים הערב ולמרות היכולת הטובה של טיילר ג'ונסון וג'וש ריצ'רדסון והפייט כל משחק הסגל הזה פשוט לא טוב מספיק. לכן הם יחזו במאורע נדיר, ניצחון של הלייקרס. הביתיות והעובדה שאין מישהו שישמור על רנדל כמו שצריך (אולי ג'יימס ג'ונסון) פשוט יותר מדי.

*

5:30-גולדן סטייט ווריורס (5-31)-ממפיס גריזליס (16-22)

גולדן סטייט עם 15 ניצחונות ב-17 המשחקים האחרונים ועד כה העונה בקצב של 70 ניצחונות. דוראנט השתלב טוב והם קבוצת עונה סדירה פנומנלית, אבל אחד ההפסדים היחידים שלהם העונה היה לממפיס. ה-grit-n'-grind של הדובים עצר את הווריורס בפעם היחידה העונה על פחות מ-90 נקודות, כשהם מצליחים לנטרל לחלוטין את דריימונד גרין (סיים אותו משחק עם אסיסט ו-7 ריבאונדים).

ממפיס לא באה בכושר טוב למשחק ועם 4 הפסדים בששת המשחקים האחרונים, אבל יכולה להפתיע. עצירת דריימונד גרין היא שוב מפתח מבחינתם וכשג'מייקל גרין לא כשיר, ככל הנראה, יהיה קשה מאוד לעשות את זה. רב הגוניות של גרין כשחקן הגנה מתאזנת עם הורסטיליות של גרין בהתקפה וככה הם הצליחו לשבש לחלוטין את הווריורס. כשרנדולף יפתח במקומו זה יהיה קשה בהרבה, אבל עדיין נקודת המפתח של הערב.

תחזית: קשה לראות את גולדן סטייט מפסידים פעמיים לאותה יריבה העונה (כל עוד היריבה היא לא קליבלנד או סן אנטוניו). קשה לראות את גולדן סטייט מפסידה בבית. קשה לראות את קליי תומפסון, קווין דוראנט וסטפן קרי מסיימים משחק עם פחות מ-50 נקודות משותפות עוד פעם. לכן ניצחון של גולדן סטייט ב-12 נקודות.

*

5:30-סקרמנטו קינגס (20-15)-לוס אנג'לס קליפרס (14-24)

הקינגס מאוד לא יציבים, ואחרי חמישה ניצחונות בשישה משחקים הם עם 3 הפסדים ב-4 האחרונים, כשהשיא הגיע בהפסד ביתי למיאמי נטולת חסן וויטסייד. הם כנראה בלי רודי גיי הפצוע הערב ויכול להיות שפציעתו הובילה לירידה החדה ביכולת של הקבוצה. הם עדיין במצב מאוד סביר לשליטה על המקום השמיני במערב והגעה לפלייאוף, אבל יהיה להם קשה מול קונטנדרית בעיני עצמה כקליפרס.

הקליפרס מקבלים בחזרה את כריס פול אחרי תקופה מלאת פציעות (משחק אחד בשבעת האחרונים). בלעדיו הם הפתיעו עם ניצחונות על פניקס והגריזליס, ואיתו הם עדיפים על המון קבוצות בליגה, כולל סקרמנטו. לכן הסיפור פשוט, והם ינצחו הערב. הקליפרס, אין סיבה לפרט יותר מדי.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 213 תגובות

  1. תודה רבה רועי.יום בלי משחקים גדולים.המשחק שהכי מעניין אותי הוא המפגש אחרי יומיים של מילווקי-ניו יורק.

    שידורים להיום

    אורלנדו יוסטון-ב5 לייב
    גולדן סטייט-ממפיס-ערוץ 5 הרגיל

  2. ממפיס ידועים בבעיות שהם עושים לגולדן סטייט, מעניין איך זה יהיה הלילה. פריוויו מעולה כרגיל, תודה רועי .

    1. לא סביר שיקרה – מכיוון שכאשר לדאבס יש CHIP ON THEIR SHOULDER , הם מעלים הילוך . החודש יש 3 צ'יפים כאלה מהפסדים מוקדמים העונה – גריזליס , הלברונים בעוד 10 ימים והפלופר וחבורתו 10 ימים מאוחר יותר . אני במיוחד מחכה לשלישי , לאור הצהרתו הלילה של הרכז פוצע השחקנים שלהם שהם טובים לא פחות מג"ס.

          1. רועי – לא הגזמת ? הם עם המאזן הטוב ביותר , ונראו מצויין לא פעם . מול הקליפרס , טורונטו , ועוד חלקים רבים של משחקים . וזו קבוצה שעדיין לומדת את החדשים .

  3. שאקטין הפול של השבוע גדול.
    תחרות קשה בין שלושת האחרונים.
    ווסטברוק והשופט, ריקי והחוץ וקמבה והחגיגות המוקדמות.

    נראה לי שווסטברוק לוקח :]

    1. ענק ראיתי עכשיו.באמת קשה להחליט בין 3 האחרונים.את הקטע של קמבה ווקר אחד הגולשים העלה השבוע.אם אני לא טועה זה היה דדי

    2. מטורף.
      אם רק לווסטברוק הייתה כזו יד מבחוץ גם במהלך המשחק. מצד שני, אולי הוא רק ניסה למסור לאיש הפנוי, חטף טכנית והחליט שזהו, זה מספיק להשנה.

      רוביו לחלוטין לוקח. מסכם לגמרי את פילוסופיית ההתקפה של תיבודו.

  4. ראיתי עכשיו שקליבלנד מאיימת לעלות עם לאב ועם אירווינג למשחק היום מול הנטס, לא מבין, מנוחה לא תופסת שמדובר בשוק גדול? גם אני לא זוכר שפופ הושיב את הכוכבים שלו שנה שעברה נגד הניקס או הנטס.

    1. חחח הוא באמת אמר את זה?
      הבן אדם גאון. אולי שיתחיל להוציא כסף מהכיס שלו במקום לאנוס את הכיס של גילברט?

      1. אני מקווה בשבילך שזה נכתב בציניות.
        לברון מכניס לגילברט הרבה יותר ממה שגילברט מוציא על לברון או יותר ממה שלברון מכניס עליו.
        מבחינה כלכלית טהורה, לברון, לרבות כל גחמה שאפשר לדמיין, הוא אווזת הזהב עבור גילברט.

          1. אמירה דוחה של שחקן דוחה הביאה לתגובות דוחות.
            אתה מכיר כנראה הרבה בחורות שנהנו מאונס?
            בדרך כלל מסיימים אקט דוחה שכזה עם פציעות חמורות.
            עוד פעם לברון מוכיח ששום דבר טוב לא יוצא ממנו.

          2. ניר, 4-5% מהנשים שדיווחו על אונס סיפרו שהייתה אורגזמה. מחקרים אחרים אומרים שהמספר האמיתי נע בין 10 ל-50 אחוזים.
            ההסבר הוא לא שזה ביטוי של הנאה. אלא שמדובר בתגובה פיזית ללא קשר למה שהראש חושב. ההשוואה הקלה אך לא מתקרבת ברמה היא דגדוג – הצחוק יוצא גם אם לא רצית את הדגדוג וכעסת על שבכלל שניסו לדגדג אותך.
            בקשר ללברון אני מסכים.

  5. המלצה לפנטזי למי שרוצה – תומאס רובינסון מהלייקרס. במיוחד שווייטסייד פצוע, רובינסון מקבל דקות בזמן האחרון מוולטון ויעיל להפליא.

  6. תודה על הפריוויו!

    גם אני מאמין שהברק לא יכה פעמיים, והווריורס ינצחו את ממפיס.

    יש צ׳אנס טוב לניצחון של אורלנדו על יוסטון. אחרי הכל הרוקטס בבק טו בק, המשחק בפלורידה, וכל עוד המג׳יק ישחקו חכם וינצלו את היתרון שיש לנם בצבע על הרוקטס ללא קאפלה, הם בהחלט מסוגלים לרשום w.
    ומצד שני, תמיד יוסטון יכולים לתפוס יום חם מ-3, בלי תלות לזה שהמשחק נוא בק טו בק, ולנצח.

  7. מאט בונר פורש ונזכרתי בציטוט מצחיק של מאיר אריאל:
    בונר הוא הסטיה של פופוביץ.
    אני חושב שפופ הוציא ממנו בדיוק את מה שהיה צריך.

  8. דווקא קרמה טובה מאד לבונר, אם אתה מפורסם כמו לברון קובי
    כל גירוד קל בראש ינפחו וילכלכו.
    ואילו הרד ממבה זוכה לחיים שקטים
    (כמה שאדום שיער יכול ליהות שקט, צוחק שלא אשמע גזען נגד ג'ינג'ים),
    ללכת בשקט בכל מקום.
    אם הייתי שחקן הייתי מעדיף קריירה כזו, (בנו אודריך),
    אור הזרקורים שורף מידי.

  9. רבאק, לברון תרד מהמגרש, 28 דק על המגרש, 29 נק, 20 בפרש, מה איזה חוזה יש לך עם נייקי שאומר שאתה צריך להשאר על המגרש בניו יורק?
    חוזה לך ברח

  10. פילי ממש לוקחת את בוסטון לקצה, ומה שדופק אותה, זה 5 עבירות לאמביד בסוף השלישי.
    נואל במצגת טרייד. לבוסטון?

  11. וגם לברון יוצא לנוח, והקאבס נחים – הפרש 24 יורד ל-9, ריצת 0-15 של ברוקלין.
    מדהים כמה קליבלנד חסרי אונים בלעדיו.

  12. אמביד עם חצי איבוד, זריקה גרועה, ואמביד יוצא ב-6 עבירות.
    ועדיין – יוכלו לקחת את זה בבאזר ביטר, עם 6 שניות לסוף. רק שעכשיו הם צריכים שלשה. קודם יכלו לנצח בסל רגיל.

  13. ועכשיו פורזינגיס ייצא בשישית. מיותרת לגמרי.
    המזל הולך עם מילווקי.
    או שכרמלו אנתוני יראה שנשאר בו משהו. ביחד עם רוז, שלא רואה פרקט משום מה.

  14. אלא אם כן יקרה פה משהו מוזר, זה יהיה נצחון משמעותי לניקס.
    וגם קצת להחזיר את מילווקי לפרופורציות.
    וגם לסבך עוד יותר את המזרח. רק חבל שבוסטון גנבו הערב.

      1. אבל זה לגמרי מה שהיה.
        אני לא מתאר לעצמי איך זה להיות שחקן של פילי, אחרי משחק מצוין, נגד אחת הקבוצות הכי חזקות בבית.

  15. יאניס פקשש בקלאץ, אבל הוא עוד צעיר, ולא מנוסה. אני לא מבין תמיד מתי זה הפרעה ומתי זה פשוט ריבאונד התקפה

  16. הפסד מצוין לפילדלפיה , חייבים להפסיד כמה שיותר כי כשסימונס יחזור עוד כמה שבועות הם ינצחו די הרבה.
    הדבר הכי חשוב מהעונה הזאת זה לצאת עם בחירת טופ 3 של פילי ועוד בחירת טופ 10 מהלייקרס.
    הקבוצה הזאת היא בן סימונס אחד להיות קבוצה של 30 נצחונות וזה בלי גארד NBA ברמת פותח אחד אפילו וזה עכשיו.
    צריכים לעשות טרייד על אוקפור , להחתים את נואל , ולקוות שהלוטרי יביא להם את מרקל פאלץ.
    ואז אפשר לסגור את הליגה ל 10 שנים

  17. אוקיי, שתי מילים לסיכום המשחק:
    קבל את זה יווני מגעיל! ישר לגרון! ישר לפרצוף!
    לנו יש לטבי! לנו יש מלו! לנו יש לאנס תומאס שיזנק לך לרגליים! לנו יש אוקווין שיתפוס אותך!
    לנו יש רון פאקינג סבנטיז בייקר!
    מוזמנים כל יום למנה נוספת ירוקים מצחינים.
    מוהאהאהא!

    1. צודק! 🙂 רון בייקר אליל – כאילו חזרו לברונקס בסבנטיז והביאו את הלבן היחיד שגר שם ויודע לדבר עם החבר'ה.

      אבל הבאקס האלה הולכים להיות מפחידים, דובי. לצערי הרב, התואר "קבוצת העתיד" של המזרח לא יילך לדטרויט, כמו שזה נראה עכשיו. זה הם ואולי פילי.

      1. הפורזינגיס הוא קבוצת העתיד של המזרח. האפסייד שלו הוא ברמת HOF, מה שאי אפשר להגיד עדיין על אף אחד מהדור שלו.
        אם הניקס יצליחו לבנות סביבו קבוצה ראויה המזרח יהיה שלנו.

  18. קרי מאוד אגרסיבי ואסרטיבי בינתיים, חותך לסל של ממפיס ומפרפר את ההגנה שלהם, מרגיש שאחרי ההפסד לקליבלנד הוא חוזר ךעצמו.

  19. המאזן של ארון אפללו ב-12 דקות: 2 החטאות מהשדה, ושום דבר נוסף. כלום. אפס בכל העמודות. ומינוס 15 בפלוס מינוס.
    שחקן טוב שפשוט נמחק לחלוטין בסקרמנטו.

  20. סטף תפר 2 שלשות לא קלות . ברור שהוא לא דומיננטי השנה כמו ראס והזקן – הוא לא צריך להיות , והוא מנסה להיות אחד מתוך צוות . אבל כשהרוח נחה עליו הוא עדיין ה-PG הטוב בליגה . ללא תחרות .

      1. אגב , לא יודע כמה מכירים את זה – אבל מי שבחרה בוינס קארטר בדראפט היא לא אחרת מ -GS , שהעבירה אותו ישר לטורונטו בתמורה לאנטואן ג'יימיסון .

  21. פול חוטף כדור קריטי, השופטים טועים, טוענים שזו נגיעה ברגע (לא!), אין אפשר לווידאו ריביו, סקרמנטו קולעת שלשה ומצמצמת בקלאצ' –

    ובוגי קאזינס כועס. על השופטים. למה? קיבלת מתנה, למה?

    כי הוא בוגי. זה למה.
    סקרמנטו – בידור חו"ל במיטבו. ונותרה עוד דקה וחצי.

  22. מי אתם, חובבי NBA, שמחמיצים את משחקי הבית של סקרמנטו, בשעה הנוחה של שבת בבוקר?
    הכל יש במשחקים האלה, פרט למכות – אבל זה תיכף בדרך. וואן פוזשן, דקה אחרונה.

  23. 40 השניות האחרונות, מופת של ניהול משחק כושל וקבלת החלטות גרועה, של דייב ייגר.
    הכל גרוע. מקבל כדור, יש לך הזדמנות לטו-פור-וואן. לא הולך על זה. מאבד זמן. שום תרגיל מסודר. בסוף קאזינס ראש בקיר, מסירה גרועה לגיי. הלך הכדור.
    עבירה על הקליפרס. ושוב, ייגר יוצא מטיימאאוט בלי כלום. איכשהו כדור לקאזינס לשלשה רעה. איירבול.

    היה 100-98. נעשה 106-98. בדקה האחרונה כשהכדור שלך. רע לתפארת.

  24. לא יאומן איך הגריזליס חזרו . זה בעיקר על קר . היה צריך מזמן להוציא את פאצ'וליה . הא פשוט לא קיים בהגנה , וגם בהתקפה נעצר בקלות .

  25. איך אפשר לדבר על הגנה כאשר קבוצת ההתקפה הטובה בליגה לא קולעת סל שדה מתחילת הרבע? כולם נחנקים. קליעות פשוטות לא נכנסות

  26. סל אדיר של קונלי, אבל מי טיפש לתת לגולדן סטייט הזדמנות לסל נצחון?
    חבל על ממפיס. היתה ריצה מדהימה אבל.

  27. וואו, מה קורה כאן?
    קשה להסביר את דוראנט ברבע האחרון, אבל הלוחמין חיבים אותו להמשך יותר נורמאלי בקלאץ. היום שילכו לקארי

  28. 7 שניות, אתם צריכים רק נקודה לנצחון – וקארי משליך מה-4.

    עדיין, ממפיס איבדו את האפס צ'אנס שהיה להם לגנוב. היו חייבים ללכת על שלשת נצחון.

  29. ידידי ראינו בדקות האחרונות את הדינמיקה האמיתית בין דוראנט לקרי ואת השפעתו על הקבוצה.

    קרי לוקח כדור וזורק בכוח בלי קשר למשחק או חודר במטרה יחידה להוציא זריקה.
    אלה תסמינים שהופיעו גם בגמר של שנה שעברה, אבל יוחרפו השנה.

    הסיבה היא שקרי יודע שאם לא יעשה זאת והכדור יגיע לדוראנט אז זה הוא שיכפה את הזריקה (וכנראה יחטיא).
    זאת השפעה מדבקת – השפעת ההירו-בול – ג"ס הכניסו סוס טרויאני והרסו את קבוצתם.

    – ס"א לאליפות –

    1. זה בגלל שדוראנט עושה נזקים בדקות האחרונות. ראית איך הרגע הוא איבד כדור אחרי חטיפה של גרין? מתחילה לחשוב שהוא באצת לא שחקן קלאץ, כמו שטענו פה רבים וחכמים.

    2. זה לא קשור להירו בול רואים שגוראנט מנסה להשתלב במערכת ורוב המשחק משתלב בשטף המשחק פשוט בדקות האחרונות הוא מאבד את הראש

    1. זהו . ממפיס חתיכת עלוקות . לא רוצה אותםך בפלייאוף . ולקר יש הרבה עבודה . דוראנט לא צריך לנסות לקלוע בדקות ההכרעה . וצריך לפתור את בעיית הריבאונדים בהגנה .

  30. סטיב קר צריך לקחת את הרבע הזה בתור חומר הלימוד הכי טוב לשנה הקרובה.
    יכול לצאת מזה טוב, ה"א והממזר. תתעודדו.

    "כשאתה מפסיד – אל תפסיד את הלקח", אמר הדלאי לאמה.

        1. אתה רוצה להרוג אותי ? גיים 7 ?

          על פחות מסוויפ ג'נטלמנים אני תובע אותך בבית דין לתביעות קטנות על התחזות למגדת עתידות.

  31. זאת הולכת להיות עוד אחת מהשבתות האלו..

    רואים שאין שם היררכיה במאני טיים, הם רגילים כל משחק לפוצץ בבלואו אאוט.

    אם אני קר, אני דואג שכל משחק מעכשיו מגיע צמוד השנייה האחרונה, ושיזדיין המאזן, הבייתיות, והכנפיי עוף שהבנדוואגנס המזדיינים מעמק הסיליקון שגם דפקו את גיים 7, מקבלים כל פעם שגולדן פותחים ליריבה את השושנה.

    חוץ מגרין, איזה לב ! מכניס אותו כבר עם המחזור הבא ל HOF

    כל השאר בעוצר יציאות.

    שערוריה, קנוניה, פומפיה !!!

  32. דוראנט התחיל את הרבע האחרון עם 7 מ11 מהשדה ו12 מ14 מהקו עם איבוד כדור אחד. הוא הצליח לסיים את המשחק עם 11 מ17, 13 מ18 ו4 איבודים. כנראה שנגיף הלוזריות מדבק כי כמעט כל הקבוצה חוץ מגרין לא הצליחה לקנות סל ברגעים המכריעים.

  33. האחריות היא בעיקר של סטיב קר. כל הרבע הרביעי ובהארכה, אין משחק מסירות, 23 אסיסטים מ-41 סלים. איבדו את הראש ואת השליטה במשחק. היה צריך לקחת פסקי זמן מוקדם יותר ולהחזיר את הקבוצה לקצב. חיכה וחיכה עד שהפאניקה התחילה לעלות ולהשפיע על השחקנים

  34. אחרי ההפסד היום אפשר כבר להגיד חד משמעית :
    השילוב של דוראנט מזיק לנו כאשר התוצאה צמודה לקראת הסיום . מול יריבות איכותיות ניתן לראות את זה . זה קרה מול הרוקטס , הקאווואלירס ועכשיו מול ממפיס . כדיפולט דוראנט לא צריך להיות על המגרש בדקות ההכרעה . אפשר להכניס אותו נקודתית לקראת מהלך הגנתי – לא יותר .
    מי שענק ולא מוותר אף פעם הוא גרין . הלוואי ולאחרים היה חצי מהווינריות שלו . מול הרוקטס הפסדנו אחרי שהוא יצא ב-5 עבירות . וגם היום הוא היחיד שתיפקד בדקות ההכרעה .

    1. אם אתה מוציא את KD בדקות ההכרעה, אז כבר עדיף שתחזיר אותו לאוקלהומה, בתור הביצ' של ראסל.
      יהיה פחות משפיל.

    2. הגזמת בענק, תפקוד במאני טיים דורש תיאום, ניסיון והיררכיה. אין להם כלום מזה ביחד.

      כמו שסומסומיקו אמר, כבר עדיף שתשתמש בפתק החלפה.

      זו חתיכת קריאת השכמה, וטוב שהגיעה עכשיו.

    3. אל תקטול את השחקנים שלך אחרי הפסד כואב. תתעלה מעל זה. דוראנט יביא לכם אליפות שלא הייתה מגיעה בלעדיו.
      the cream always comes to the top
      חכה בסבלנות

      1. דה שוט – זה רק משחק אחד , וטוב שזה קורה מוקדם . ג"ס עדיין מועמדת ראשית לטבעת . אבל היא נראית קצת פגיעה יותר . הירידה בתיפקוד ברבע האחרון מורגשת לא רק היום . ב-2 המשחקים הקודמים , מול פ'אקינג דנוור ופורטלנד בבית , הקבוצה גימגמה לקראת הסוף וניצחה בחד ספרתי .
        קר צריך לעשות שיעורי בית . אבל אני לא בטוח שהוא מספיק גמיש להבין מה לא בסדר ומה צריך לשנות .

        1. חבלי לידה וקליטה, זה רק יחזק אותכם. לו זה היה קורה לכם בשנה שעברה, לא הייתם מאבדים 3:1 הדוגמה הכי טובה זה קליבלנד של אשתקד. המשברים הקשים והקיצוניים חיסנו אותם מנטלית.

  35. כשהתופעה הזו של איבוד הפרשים גדולים בזמן קצר מתחיל לקרות יותר ויותר, זה התפקיד של המאמן לנהל את המשחק ולעצור את המפולת וזה לא קורה במשחקים האחרונים

  36. יא ראבאק, אתם שם על העגלה, לוקחים הפסד שלא קשור לכלום יותר מדי ללב.

    בסדרה, אין לי ספק שגולדן סטייט מנצחים את ממפיס ב-4 או 5 משחקים.
    לגבי הטענות על ה-"לוזריות" של דוראנט –
    שטויות.
    ב-NBA, מטבע הדברים, ברבעים אחרונים צמודים, יש הרבה יותר בידודים.
    מי שבודק את הנתונים של דוראנט בקראנץ', לאורך זמן – מגלה שהם לא נופלים מאלו של קרי.

    1. גם קרי אגב ממה שאני זוכר פישל בגדול בסוף הרבע הרביעי ובהארכה. היו צריכים לעשות יותר תרגילים לתומפסון.

    2. גיא – ברור שג"ס עדיין מועמדת ראשית – בוודאי במערב . אבל הגימגום ברבע האחרון היה אפילו מול דנוור ופורטלנד ב-2 המשחקים האחרונים . קר מאמן שמרן ומקובע מדי לדעתי . הוא צריך לתת יותר דקות לספסל ולתת להם ביטחן . הבעיות העיקריות של ג"ס :
      1. ספסל לא משותף מספיק ( איגי ושון כן – אבל לא האחרים ).
      2. מגי צריך לקבל יותר דקות ע"ח זאזא , בפרט מול קבוצות עם שחקני פנים חזקים .
      3. איבודים , איבודים ושוב איבודים . ברור שקבוצת אסיסטים מאבדת יותר. אבל צריך יותר תיאום . ולא צריך למצוא תמיד שחקן פנוי . לפעמים הם מנסים יותר מדי לשתף . שחקן פנוי צריך לזרוק .
      4 . בעיית דוראנט ברבע האחרון .
      5. היעדר איזון בין שחקני פנים וחוץ . ככל שזה יישמע מוזר , ג"ס , מרוב חרדה למשחק הפנים , מחזיקה ברוסטר 7 שחקני פנים ש-3 מהם לא רואים בכלל פארקט . ורז'או הראשון שצריך לעוף – הוא פשוט מביך. ואחריו מקאדו – אלא אם כן קר ישתמש בו יותר וייתן לו ביטחון .
      במקום ורז'או דרוש גארד נוסף זריז עם יד טובה שיפתח משחק של יריבות שחופרות בצבע בסגנון הגריזליס.

      בסך הכל לא קרה כלום – אבל זאת קריאת השכמה לקר .

    3. גיא – סטף לא מתקרב לאנטי קלאץ' של דוראנט מאז הגיע לווריורס . ומילא זריקות מהשדה – אבל להחטיא 3 מ-4 מהעונשין ב-2 הדקות האחרונות ? רואים את חוסר הביטחון של KD כשהוא משחרר את הכדור.

  37. איזה משחק ענק של ממפיס. כבר חשבתי שזה גמור ועברתי לסקרמנטו-קליפרס ואז בסוף ההחטאות הצפויות של קאזינס אני חוזר ורואה שבזמן שצפיתי בקאזינס עושה שטויות ממפיס חזרו מאיזה שלושים הפרש מול הקבוצה הטובה בליגה. פשוט מטורף!!

  38. משחק ענק.

    קרדיט גדול למאמן הגריזליס על חילופים טובים בסוף הרבע ה-4 ובהארכה. נתן זמן מנוחה חשוב למבוגרים שהחזירו בענק.

    מה שממפיס העלו היום ברבע הרביעי+ הארכה זה מופע לשנים. אני פשוט לא זוכר אותם מחמיצים. פשוט מנקודה מסויימת במשחק – הכל נכנס.

  39. אוי התגובות כאן אדירות.
    איך מנחם אומר? להדפיס ולשמור. (אני מדמיין את חדר העבודה של מנחם עם קלסרים על גבי קלסרים של כתבות אינטרנט מודפסות).
    כמה כיף לראות את ג"ס מפסידים בדקות הסיום. מחמם את הלב.
    ויוסטון עם ניצחון שביעי רצוף, אבל זה לא יספיק מול טורונטו. חייבים את קפלה כבר באמצע, זה ממש טיילת שם בלעדיו

  40. לגבי ההחנקות של דוארנט נתונים מ Basket reference – בעונה האחרונה במשחקים של 5 הפרש ב-5 דקות אחרונות. אחוזי קליעה 4 מ-20 לעומת 14 מ-26 של קארי, 7 -21 של לברון ו 7 – 15 של אירווינג.

  41. אמרתי מתחילת השנה שג"ס נחלשו והפכו לאנושיים.

    הייתה קבוצה היסטורית ביד עם כימיה מופלאה והיא פורקה בעבור חטא החמדנות.

    מקבוצה שנהניתי לצפות בה ולעודד אותה הפכה לקבוצה שאני מייחל לכשלונה ונהנה כ"כ לחזות בו.
    KD הוא שחקן הירו בול בבסיסו ושום דבר לא ישנה את זה.
    והביצים שלו רועדות ברגעים הגדולים, והוא הופך מקובע יותר והולך עם הראש בקיר. ככה הוא, הוא היה כך מאז הגיע לליגה, לכן הוא ו-ווסטברוק היו צמד-חמד כזה מושלם (ואידיוטי).

    עכשיו, במקום להריץ מכונה משומנת עם מחליפים ווינרים כמו איגודאלה וליוינגסטון (וברבוסה ובוגוט שכבר לא כאן) ג"ס נאלצת ללכת עם סגנון המשחק שלו, שמחלחל גם לסטף ולקליי (הניצנים היו שם כבר מלכתחילה אצל סטף, שאיכזב בגמר האחרון בזריקות לא קשורות, אבל לפחות הוא ווינר) ולהיתקע עם שחקן שבאופן קבוע רועדות לו הביצים.

    סוס טרויאני. הייתה קבוצה היסטורית ובגלל חטא החמדנות היא הלכה לפח.
    כך ראוי

  42. ללוחמים יש עוד זמן לשפר אבל ההימור שלי זה שהם לא יקחו אליפות.
    אם הפיינלס היה מתחיל עכשיו הייתי שם את כ-ל מה שיש לי על הקאבס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט