אירועי דיומא – 03.01.2017 / רועי ויינברג

כדורגל:

פרמייר ליג – מחזור 20:

21:45-בורנמות'-ארסנל (ספורט 1). ארסנל, עם שני ניצחונות ברציפות, נמצאת בטופ 4 עם 40 נקודות ויכולה לבנות על הכרטיס לליגת האלופות. הם עדיין צריכים להזהר מהקטנות, כמו בורנמות' שעם ניצחונות מרשימים על לסטר וסוונסי בטווח הקרוב (אבל גם עם הפסדים לסאות'המפטון וצ'לסי). למרות שהתותחנים עדיפים בהרבה על הנייר, הכל פתוח בדין קורט

22:00-קריסטל פאלאס-סוונסי (ספורט 1). פאלאס מיצבה את עצמה כאחת הקבוצות החלשות, אבל כזאת שכיף לראות. הם עם 29 שערים העונה, הכמות הגבוהה ביותר מחוץ לטופ 5, אבל עם הגנה חלשה שספגה 35 שערים וניצחה פעם אחת מאז אוקטובר. המשחק הקודם שלהם מול סוונסי היה אחד המשחקים הטובים של השנה ונגמר ב-5:4 מטורף לאורחת, שעם מאמן חדש ינסו לצאת מהמקום האחרון בליגה בקמפיין השארות מרשים.

22:00-סטוק סיטי-ווטפורד (ספורט 1). סטוק כמעט ניצחה את צ'לסי, אבל הפסידה 4-2 בסופו של דבר. הם עם 4 משחקים רצופים ללא ניצחון, כשראוי לציין שה-2 האחרונים היו מול צ'לסי וליברפול החזקות (ואחד מול האלופה היוצאת, לסטר סיטי). גם ווטפורד, שהפסידה במשחק הקודם בין הקבוצות, חטפה רביעייה במשחק האחרון שלה מול טוטנהאם ועם 3 משחקים רצופים ללא ניצחון. הם מעל סטוק בטבלה, אבל מדובר בהפרש של נקודה בודדת.

גביע המלך (ספרד) – שמינית הגמר:

20:00-ולנסיה-סלטה ויגו (ספורט 2). משחק די מעניין, שמפגיש בין ולנסיה באחת העונות הרעות בתולדותיה (במקום ה-17 בליגה הספרדית עם כמות נקודות זהה לזאת של גיחון שמתחתיה ומתחת לקו האדום) עם מאמן שלישי העונה אחרי שפאקו פוטר ופראנדלי התפטר לאחרונה. סלטה ויגו גם לא במצב מדהים, אבל טוב מזה של העטלפים. הם לא ניצחו ב-3 המחזורים האחרונים אבל עם 21 נקודות ולא בסכנת ירידה. למרות זאת, משחק צמוד על הנייר.

20:00-אוסאסונה-אייבר (ספורט 2). אייבר החביבה היא אחת מהפתעות העונה בליגה הספרדית כשהם במקום השמיני עם 23 נקודות והתקפה יעילה יחסית. הם פייבוריטים ברורים בהשוואה לאוסאסונה, האחרונה בטבלה, שניצחה פעם אחת עד כה העונה בליגה.

22:15-דפורטיבו לה קורוניה-אלאבס (ספורט 2). 3 מקומות ו-5 נקודות מפרידות בין 2 הקבוצות במשחק אמצע טבלה טיפוסי. דפור במקום ה-15 ובמרחק בטוח יחסית מהקו האדום, אבל רחוקים מאוד מהצמרת. אלאבס מעליהם ומרחק 2 נקודות בלבד מהמקום השמיני, אליו הם ללא ספק עוד יכולים להגיע, אבל קשה לראות אותם משיגים כרטיס לאירופה.

22:15-לאס פלמאס-אתלטיקו מדריד (ספורט 2). אתלטיקו לא בעונה מרשימה במיוחד ונאבקת על הכרטיס לליגת האלופות בניגוד לאליפות בדומה לציפיות המוקדמות מהקבוצה של דייגו סימאונה. הם מרחק 6 נקודות מריאל וברצלונה, פער שיהיה קשה לסגור בהתחשב בכושר המרשים של 2 הקונטנדריות. יש להם יתרון משמעותי על לאס פלמאס העשירית, אבל המארחת עוד יכולה להפתיע.

כדורסל:

ליגת האלופות של פיב"א – מחזור 11:

19:30-עירוני נהריה-מונאקו (ספורט 5+לייב). נהריה במקום השישי שמוביל למפעל המשני, גביע אירופה. הם נאבקים עם פראפורט על המקום החמישי וזאת המטרה הסבירה ביותר שלהם, כשקשה לראות את הקבוצה נופלת למקום השביעי (שלא מבטיח ירידה לגביע אירופה). מול מונאקו הם אנדרדוג מובהק – הקבוצה, שמשחקים בה שחקן פילדלפיה לשעבר ברנדון דיוויס וניק קיינר מדלי שעבר במכבי, עם 9 ניצחונות עד עכשיו והגנה שסופגת פחות מ-65 נקודות למשחק. נהריה לא ברמה הזאת כרגע.

גביע המדינה – שלב רבע הגמר:

19:30-הפועל באר שבע-הפועל חולון (ספורט 5). הפועל ב"ש היא ההפתעה הנעימה של הגביע. הם הרשימו מול מכבי ראשון לציון, והקבוצה של ישראל ברוך נראית כמו סינדרלה פוטנציאלית שיכולה להגיע לליגת העל (כרגע הם במקום השני ועם כמות זהה של נקודות כמו נס ציונה הראשונה). חולון, לעומת זאת, הם אתגר יותר קשה מקבוצות הליגה הלאומית. חולוניה בכושר נהדר ובצמרת הליגה מה שהופך אותה לפייבוריטית ברורה הערב.

ליגה ספרדית – מחזור 14:

20:30-ריאל מדריד-בסקוניה ויטוריה. לרוב איננו מרחיבים על משחקי הליגה הספרדית, אבל המשחק הספציפי הזה, בין המקום הראשון בליגה (ריאל) לשישי, הוא משחק ברמה גבוהה. שתי הקבוצות חולקות את המקום השני עם מאזן זהה ולא מן הנמנע שיפגשו בחצי גמר הפיינל פור, כשגם המשחק הזה מציג שחקנים מצויינים ב-2 הצדדים (סרחיו יול, לוקה דונצ'יץ' וגוסטבו איון ממדריד, שיין לארקין ורודריג בויובואה בבסקוניה). אין שידור.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

    1. שנייה פותח את המיקרוסקופ אלקטרונים…
      אוקיי יש תוצאות.
      כ-150 מייל בין 'התן' לבין הבריטי. עדיין צמודים צמודים, אבל נראה שלה קלאצ' יכנס לרוחות החזקות מוקדם יותר ויכול לתפוס קצת מרחק ביטחון. עדיין מדהים היכולת של תומסון לנשוף לו על הגב כשהוא בעצם נכה חצי עולם כבר.
      מאחור ג'רמי ממשיך לצמצם כשההפרש פחות מ-700 מייל, אבל צריך לחכות לנס כדי לתפוס את המובילים בשלב הזה.
      באמצע הפסיפי סערה תפסה כמה מתמודדים עם רוחות של 50 קשרים וגלים של 8 מטר. קולמן הניוזילנדי היה צריך לאבטח את הפורסטיי (המוט שמחבר את מפרש החלוץ) שהשתחרר. זה בעצם אומר שלמשך כמה שעות הוא נקשר על החרטום של היאכטה, באמצע סערה חזקה, ומנסה לאבטח גם את עצמו וגם את הפורסטיי. הוא מותש אבל הצליח וכרגע ממשיך במירוץ (זה לא שיש לו ברירה, אף אחד לא יבוא לקחת אותו מאמצע הפסיפי)

        1. היכולת של השיייטים האלו להתמודד עם תקלות מרשימה אותי יותר מכל דבר במירוץ הזה.
          אחד הדברים המשמעותיים זה יכולות התקשורת המתקדמות. מארגני התחרות נמצאים עם המתמודדים בכל שלב, יש לזה גם אלמנט מנטלי מאוד חשוב.

      1. מאד התרשמתי הסיפור הכי חזק היום ונגיד כי הוא נתפס 1000 מייל מערבית להורן הסערה הזו תמשיך איתו להורן שזה פחד אלוהים .
        שיעבור בשלום אינדאללה .

  1. לה קלאץ הגיב נכון בזמן תומסון כבר הוריד את ההפרש ל 131 אז לה קלאץ במה שנראה בהתחלה טקטיקה מוזרה הלך מזרחה שם הצפי לרוחות של 14 קשרים בהמשך היום ומחר.
    לה קלאץ הוציא את העוקץ מההתקפה של תומפסון שהוא מטפס מחדד טוב ממנו מול רוח אפרופו אופניים ברור שבשלב הזה כשתומפסון הולך על קב אחד.
    ההפלגה של תומפסון גאונית פשוט ידע להוציא הכל מהפויל יודע להוציא הכל בלי פויל שייט גאון בתחרות אדירה .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט