קליפרס-רוקטס ופורטלנד-סן אנטוניו במשחקי שישי / רועי ויינברג

10 משחקים הערב, כשהפוקוס על המשחק המעניין בין הקליפרס והרוקטס. משחק נוסף הוא בין אינדיאנה לשיקגו המאכזבות ויש עוד משחק ששווה מעקב בין פורטלנד לספרס. עוד 7 אחרים הערב.

*

23:00-אינדיאנה פייסרס (18-15)-שיקגו בולס (16-16)

המשחק המוקדם מפגיש בין 2 קבוצות מאוד לא יציבות. שיקגו נעה בין רצפי הפסדים קצרים לניצחונות פה ושם ועם 3 ניצחונות ב-9 המשחקים האחרונים, שניים מתוכם ב-2 האחרונים. דווין וויד, שיצא מהמשחק הקודם עם מיגרנה, עלול להעדר הערב וזה ישפיע עמוקות על שיקגו. במשחק הקודם בין הקבוצות, ביום שני (שיקגו ניצחה ב-5 נקודות) מה שבא לידי ביטוי הוא ההגנה, בייחוד על פול ג'ורג'.

PG13 סיים אותו משחק עם 14 נקודות ב-42.9% מהשדה, ירידה משמעותית מהממוצעים העונתיים שלו (21.8 נק' ב-45%). המצ'-אפ בינו ובין באטלר הוא המפתח של הערב, כשבשיקגו באטלר הוא הגו-טו-גאי המובהק ועם 40 נקודות במשחק האחרון של הבולס. כשהפייסרס עם 4 הפסדים ברציפות והגנה שכמעט לא מתפקדת, להוציא את המשחק ההוא מול שיקגו. הם עוד ימצאו את עצמם מחוץ לפלייאוף, אבל בלתי אפשרי לדעת במזרח המשוגע. יתרון של אינדיאנה שיכול לבוא לידי ביטוי הערב ולא קרה במשחק בשני הוא ריווח המשחק של מיילס טרנר – אם הוא חם ויעיל מחוץ לקשת יהיה קשה לשיקגו לנצח.

תחזית: אני חושב שנראה פה הפתעה מסויימת וקבוצה שיוצאת מהבוץ. אינדיאנה תנצח הודות ל-45 נקודות משותפות של פול ג'ורג' ומיילס טרנר.

*

2:00-וושינגטון וויזארדס (16-15)-ברוקלין נטס (23-8)

הנטס לא קבוצה שיש יותר מדי מה להרחיב עליה. 2 ניצחונות בלבד בעשרת המשחקים האחרונים וקבוצה שמנסה למצוא את עצמה ונותנת בין 14.7 ל-29 דקות במשחק ל-12 שחקנים שונים. הם סופגים 114.6 נקודות למשחק בפרק הזמן הזה ולא נראה שיאתגרו יותר מדי את הוויזארדס. למרות זאת, שווה לעקוב אחרי המשחק בקשר לאיך הוויזארדס יראו.

וושינגטון עם 9 ניצחונות מ-13 המשחקים האחרונים. ג'ון וול עם 24.5 נק', 10.1 אס' ו-2.5 חט' במשחק ופשוט נהדר, כשאוטו פורטר ובראדלי ביל מהווים יופי של צוות משלים. יחד עם מרצ'ין גורטאט ומרקיף מוריס יש חמישייה התקפית חזקה מאוד שמאזנת בין יצירתיות (של וול), קליעה מרחוק ותנועה בלי כדור. בראדלי ביל עלול לא לשחק הערב, ומעניין מאוד איך וושינגטון שמתבססת רק על הקווינטט החזק הזה תסתדר בלעדיו. סביר שנראה את מרקוס ת'ורנטון, שמזכיר במידה מסויימת את ביל בסגנון המשחק, פותח במקומו. בכל מקרה זה לא יהיה אותו דבר, אבל זה יספיק מול הנטס. מול הרוקטס, ב-2 בינואר, זה מבחן מעניין יותר.

תחזית: אין לברוקלין את ההגנה שתבלום את ההתקפה החזקה של הוויזארדס. וושינגטון תקלע 110 נקודות ותנצח.

*

2:30-בוסטון סלטיקס (14-19)-מיאמי היט (23-10)

הסלטיקס בעמדת מפתח ליתרון הביתיות במזרח. הם עם יתרון של שני משחקים על המקום החמישי (לשם השוואה, הפרש זהה קיים בין המקום החמישי לעשירי) ו-6 ניצחונות משמונת המשחקים האחרונים, כשכל הצילנדרים פועלים. הקבוצה קולעת מעל 110 נקודות במשחק, אל הורפורד ואייברי בראדלי ברמה גבוהה מאוד וכל השאר נהדרים, בעיקר ג'רלד גרין וג'ונאס ג'רבקו בכושר הטוב ביותר שהיו בו מזה הרבה זמן,

בוסטון לא צריכה להתקשות יותר מדי מול מיאמי. הם כבר ניצחו אותם לפני שבועיים בקלות יחסית, ולא צפויים להסתבך מול ההתקפה הלא מתפקדת (87 נקודות למשחק בשלושת המשחקים האחרונים) של האדומים-שחורים. ההיט מחזיקים אולי ביתרון מסויים הגנתית, אבל כשלא נכנסים סלים אי אפשר לנצח. לכן הם יפסידו בפעם ה-24 הערב.

תחזית: הסלטיקס ימשיכו לרתוח. בוסטון בהפרש דו ספרתי.

*

3:00-ניו אורלינס פליקנס (21-13)-ניו יורק ניקס (15-16)

ניו אורלינס נראית כמו קבוצת כדורסל. הם עם 4 ניצחונות ב-5 המשחקים האחרונים ומרחק 2 משחקים בלבד (נכון לעת כתיבת שורות אלה) מהמקום השמיני והפלייאוף. המעבר ההדרגתי של אלווין ג'נטרי לסמול-בול שכולל את סלומון היל, דאנטה קנינגהאם ואנטוני דיוויס בקו הקדמי. זה משפר את ההתקפה בצורה משמעותית בדקות שהם משחקים ביחד, ואולי השילוב של טרנס ג'ונס על חשבון אחד מהם רק ישפר את הקבוצה. יחד עם ג'רו הולידיי ובאדי הילד מאחורה והיעילות של לנגסטון גאלוואי ואטואן מור מהספסל הם בקאמבק מרשים במיוחד.

הניקס, לעומתם, יציבים בגדול סביב ה-50% הצלחה. הם יכולים להגיע ליותר ועם התקפה יעילה במיוחד שנעצרה על כמות דו ספרתית של נקודות פעמיים בלבד העונה, מול גולדן סטייט וקליבלנד. פורזינגיס מצויין, כרמלו טוב והערב הם יכולים לנצח עם שני גבוהים, בניגוד למגמה בחלק גדול ממשחקיהם. המיס-מאץ' האפשרי של נואה ופורזינגיס יכריח את הפליקנס להעלות עוד גבוה לפרקט יחד עם דיוויס ולפגוע בהתקפה שלהם. זה יהיה משחק מאוד מעניין בגלל ההתקפה הטובה של 2 הקבוצות, כשהניקס לא רוצה להפוך את 2 ההפסדים הרצופים למשבר. ומצ'-אפ בין פורזינגיס לדיוויס הוא לא משהו ששווה לוותר עליו.

תחזית: משחק עם סקור משותף של 220 נקודות לפחות. זה יכול ללכת לכל כיוון, אבל התחושה שלי היא שנראה ניצחון של הניקס בהארכה.

*

3:00-יוסטון רוקטס (9-24)-לוס אנג'לס קליפרס (12-22)

הקליפרס בתקופה רעה. הם עם 4 הפסדים רצופים, אבל חשוב מאוד להדגיש ששלושה היו בלי כריס פול, וברביעי הוא חזר מפציעה (ושיחק טוב, אבל הפסיד לניו אורלינס). ההתקפה שלהם תלויה בו כמעט לחלוטין והם קלעו פחות מ-98 נקודות למשחק בארבעת המשחקים האחרונים, לעומת 109.8 בכל המשחקים שקדמו להם. המשחק שלהם תלוי לחלוטין ב-CP3, והיום, כשהוא אולי בכושר מלא הם יכולים לצאת מהתקופה הקשה.

לצערם של הקליפרס, הם במשחק ה-6 מתוך 7 ב-9 ימים. העייפות הזאת משפיעה, במיוחד כשהם ביום ראשון של בק-טו-בק ועדיין סובלים ממכת פציעות, כשגריפין ורדיק לא צפויים לשחק הערב. מול יוסטון המהירה, שזכתה למנוחה יחסית ומשחקת 5 משחקים בלבד באותם 9 ימים (בלי רצף של 4 מ-5). הם עם 13 ניצחונות ב-15 המשחקים האחרונים וקולעים 119 נקודות למשחק בתקופה הזאת. ג'יימס הארדן ואריק גורדון נהדרים כרגיל ומה שמעניין זה השילוב של ננה או מונטזל הראל על חשבון קלינט קפאלה הפצוע, שלא פוגע בהתקפה של יוסטון יותר מדי ומאפשר להם להמשיך לנצח ולבסס פער במקום השלישי במערב. סביר שזה ימשך גם הערב.

מה שיעזור לקליפרס לנצח הוא ההגנה של כריס פול. השמירה האיכותית שלו, אם תצליח לעמוד במבחן מול ג'יימס הארדן, תעשה את ההבדל הערב. אבל קשה מאוד לעצור את ג'יימס הארדן – האיש נעצר על פחות מ-20 נקודות 4 פעמים העונה, ובכל פעם הוסיף מספר דו ספרתי של אסיסטים. בלתי אפשרי למנוע ממנו להוביל את ההתקפה של יוסטון, אבל בלי העצירה יהיה קשה מאוד לנצח את הטילים.

תחזית: לקליפרס, במצבם הנוכחי, אין את כוח האש בשביל לעמוד בקצב של המארחת. לכן נראה ניצחון של יוסטון בהפרש של בין 8 ל-12 נקודות.

*

3:00-אטלנטה הוקס (16-16)-דטרויט פיסטונס (19-15)

המצב של הפיסטונס רחוק מלהיות טוב. הקבוצה עם 6 הפסדים משבעת המשחקים האחרונים ורחוקים מתמונת הפלייאוף, כשהניצחון היחיד הוא מול קליבלנד במנוחה של לברון ג'יימס. ההגנה שלהם התחילה את העונה כאחת הטובות בליגה ועכשיו לא מתפקדת (סופגת כמעט 110 נקודות במשחק ב-7 המשחקים האחרונים). אין מישהו שיקח את המשחקים על עצמו ויביא ניצחונות וככה הם נכנסו לכאוס הידוע בכינויו "תמונת הפלייאוף במזרח". אולי השילוב של ג'ון לויר בחמישיה, שהביא ניצחון אחד מ-3 המשחקים האחרונים, זה מה שיחזיר אותם לתלם.

ההוקס עם התקפה של 111.5 נק' למשחק בניצחונות ו-91 נק' בהפסדים ב-7 המשחקים האחרונים (57.1% הצלחה). כשפותחים עם הגנה אגרסיבית ושומרים חזק זה גומר את המשחקים בשלב מוקדם, וזה המפתח של הפיסטונס – לפתוח באופן אגרסיבי ולהשיג ניצחון מהיר. דניס שרודר הוא איש המפתח של אטלנטה ויש פער בין היכולת שלו בניצחונות (19.6 נק' ב-47.5% מהשלוש) ובהפסדים (15.5 נק' ב-23.7% מהשלוש, מספר זהה של ניצחונות). אם דטרויט ישמרו עליו טוב, וקלדוול פופ או סטנלי ג'ונסון מסוגלים לזה, הם ינצחו.

תחזית:
הגנה קשוחה של הפיסטונס מההתחלה תעצור את אלטנטה על 95 נקודות ותיתן ניצחון לדטרויט.

*

3:00-מינסוטה טימברוולבס (22-10)-מילווקי באקס (15-15)

משחק שמפגיש בין קארל אנטוני טאונס, יאניס אנטדקומפו, זאק לאבין, ג'בארי פארקר ואנדרו וויגינס. showdown של כשרונות שיובילו את הליגה בעתיד (הגריק פריק כבר עושה זאת בהווה). למרות זאת, יש הבדל גדול בין 2 הקבוצות. מינסוטה הם קבוצת העתיד. יש להם שלושה שחקנים בגיל 21 שקולעים יותר מ-20 נקודות במשחק, אבל חלוקת דקות בעייתית וספסל חלש מובילה לכך שהם פעם אחר פעם קורסים ברבע האחרון ומפסידים. יכול להיות שהעברת אנדרו וויגינס/גיורגי ז'נג/זאק לווין לחמישייה השנייה תשנה את המצב.

במילווקי הבעיה שונה והקבוצה חסרה כישרון התקפי מלבד הגריק פריק ופארקר שקולעים כמעט 45 נקודות בממוצע למשחק. הצמד הזה מצויין כשיאניס מפוצץ דפי סטט' (23.4 נק', 9 ריב', 5.9 אס', 2 חט' ו-1.8 חס' במשחק), אבל זה לא מספיק ליותר מ-50% הצלחה ואולי מקום בסיבוב הראשון של הפלייאוף. ההגנה החזקה תורמת להם, אבל בדומה ליותר מדי קבוצות מזרחיות יציבות זה לא הצד החזק שלהם.

תחזית: אנחנו מדברים על מינסוטה, קבוצה שהבאקס חזקה ממנה הרבה על הנייר ולא יכולה להתמודד גם עם הפריק וגם עם פארקר. לכן נראה פה ניצחון של מילווקי.

*

3:30-סן אנטוניו ספרס (6-26)-פורטלנד טרייל בלייזרס (20-14)

פורטלנד חוזרת להראות כמו קבוצת כדורסל? אחרי 10 הפסדים ב-11 המשחקים האחרונים הם ניצחו את סקרמנטו, קבוצה עדיפה עליהם על הנייר, עם תצוגה הגנתית מרשימה שהגבילה את הקינגס ל-89 נקודות ב-39% מהשדה, כשהקבוצה מצמצמת את הרוטציה ונותנת דקות מוגדלות למיירס לנארד ואל פארוק אמינו, אולי טובי שומריה. סביר שהם יקבלו אשראי מורחב הערב, כשלילארד עלול להיות בחוץ פעם נוספת.

הספרס ניצחה אותם ב-20 נקודות לפני בדיוק שבוע מהיום, ופורטלנד קולעת ב-4 המשחקים האחרונים פחות מ-95 נקודות במשחק. עבור קבוצה שמסתמכת על ההתקפה זאת מכת מוות, ומול ההגנה העילאית של הספרס קשה לראות אותם מתרוממים לעבר אזור ה-110 נקודות. קוואי לנארד שפספס את המשחק הקודם בשל כאב בטן גם בספק, אבל בלעדיו הספרס יכולים להתמודד בקלות עם פורטלנד. אנחנו מדברים על קבוצה שמנצחת את 3 משחקיה האחרונים ב-20 נקודות בממוצע ומציגה כדורסל מאוזן וחכם, "ספרסי". הם פשוט דרגה מעל שאר הליגה, להוציא, אולי, את גולדן סטייט וקליבלנד.

תחזית: נו קוואי נו פרובלם. משחק גדול של גאסול וניצחון של סן אנטוניו ב-15 הפרש לפחות.

*

4:00-דנבר נאגטס (18-14)-פילדלפיה 76' (24-7)

דנבר עם יוקיץ' בחמישייה ממשיכה להיות קבוצה טובה מאוד. מאז השינוי הם עם 5 ניצחונות ב-7 המשחקים האחרונים, ההתקפה מתקתקת והם עם כמעט 114 נקודות למשחק מאז השינוי וחזק בתמונת הפלייאוף במערב. השילוב בין יוקיץ', החדירה של מודיאיי והקלעים (האריס, גלינארי, צ'נדלר) פשוט נהדר. בפילדלפיה, לעומתם, הקבוצה עם 6 הפסדים ב-7 המשחקים האחרונים. השילוב של אמביד ואוקפור ביחד לא עובד ולמרות שהערב ראינו את אוקפור ליד אליאסובה (אמביד זכה למנוחה עקב הבק טו בק), הקבוצה ממשיכה להפסיד.

וקשה לראות אותם מצליחים להוציא ניצחון חוץ בדנבר בבק-טו-בק, מצב קשה להמון קבוצות. במיוחד לכאלו עם 9 שחקנים כשירים. לכן נראה הערב ניצחון של דנבר בהפרש דו ספרתי.

*

5:30-גולדן סטייט ווריורס (5-28)-דאלאס מאבריקס (23-10)

דאלאס החולה (דירק נוביצקי, סלאח מג'רי ואי ג'יי המונדס חולים ובספק) עם 4 ניצחונות משבעת המשחקים האחרונים וממרחק 4.5 משחקים מהמקום השמיני תבנה על חצי שני מדהים של העונה כדי לנסות להשתחל פעם נוספת לפלייאוף. למרות הכושר היחסית טוב שלהם זאת משימה קשה במיוחד. הערב, כשהם פוגשים את גולדן סטייט שבכושר נפלא (בעיקר קווין דוראנט ודריימונד גרין) ועם 8 ניצחונות מ-10 המשחקים האחרונים. כל דבר שהוא פחות מ-15 הפרש לווריורס יהיה הפתעה עצומה. גולדן סטייט תנצח.

*

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 45 תגובות

  1. תודה רועי.
    אם רדיק לא משחק אין לקליפרס סיכוי.
    הוא תמיד שורף את הרוקטס בלי הכרה.
    הרוקטס יכולים לתפוס כאן פער רציני במקום השלישי, רק שלא יזלזלו ביריבה

    1. מצטרף.

      כמו בעונה שעברה, את ג"ס וס"א הן לא יזיזו מ 1-2.
      יש לרוקטס הזדמנות נהדרת לסיים במקום השלישי (מה שיכול לסדר לזקן MVP), וכל ניצחון עכשיו בתקופה של הקליפרס יעזור לתקופות הפחות טובות

      1. מסכים. להגדיל את הפער מהמקום הרביעי ל-3.5 משחקים זה המון (הפער בין המקום השלישי לתשיעי במזרח הוא 3 משחקים, לשם השוואה). יהיה שימושי במיוחד וישים את הרוקטס בליגה נפרדת.

        ניצחון שלהם יצור מצב שבו יש את גולדן וס"א, יוסטון איזה 3 משחקים מאחוריהם, ואז הקליפרס עד אוקלהומה (כרגע יוטה, אוקלהומה וממפיס בשיוויון על המקום החמישי). אחריהן התחרות על מקום שמונה. זה מצב מעולה לרוקטס.

  2. תודה על פריוויו מושקע ומעולה!

    הנתונים שהצגת לגבי הקליפרס עם או בלי פול מעוותים את המציאות כי באותם משחקים גם גריפין ורדיק לא שיחקו. רק פול לא יספיק להם הלילה מול הרוקטס, אם רדיק ייעדר.

    הבולס עם שני נצחונות רצופים אבל מאוד לא מרשימים בבית על הנטס אחרי פיגור גדול לקראת הסוף וסל על הבאזר וגם מול הפייסרס הם היו בינוניים להחריד. מחכה כבר שמקדרמוט ומירוטיץ' יעפסו את היד ואז יהיה אפשר לקחת אותם ברצינות.

    אני לא זוכר מתי היתה הפעם האחרונה שבחצי העונה כל הקבוצות הגיעו למספר דו ספרתי של נצחונות אבל אנחנו בדרך לשם.
    זאת אחת הסיבות למאזנים הבינוניים בבטן של שני הקונפרנסים.

  3. הבולס מפסידים שוב. לא מסוגלים לחבר נצחונות. הגיע הזמן להתחיל לשאול את הויברג על שאיפות הקריירה- הבולס הם לא קבוצה מושלמת אבל הם קבוצה מוכשרת אז או שאתה עולה לשחק כמו שצריך ( במשך ארבעה רבעים) או שאתה מקריב נצחונות כדי לפתח צעירים ולבנות קבוצה אבל כרגע אף אחד מהדברים הנ״ל לא קורה

    1. אל הורפורד בדיחה רעה העונה וכך גם הקבוצה, סגל כך כך מוגבל חצי גמר המזרח זה המקסימום שיגיעו. אם איינג היה גנרל מנגר בינוני, היו יכולים להקים קבוצה אלופה הבחירת שחקנים שלו כל כך רעה, הניצול בחירות דראפט פשוט פשע שאני מתפלא שלא מעיפים אותו עוון בגידה, מעניין אותי איזה באסט יבחר השנה בדראפט.
      לגבי שיקגו פשוט מאכזבת קבוצה לא יציבה.

  4. עכשיו זה חתום ונעול: דוק ריברס המאמן הכי גרוע בנ.ב.א ועם קייס רציני להכי גרוע אבר
    מה אתה מושיב את כריס פול יאוכל חינם
    הקבוצה שלך ברצף של 4 הפסדים,משחקת מול המתחרה הישירה שלה על המקום ה3 ככה שלמשחק הזה יש חשיבות כפולה והוא שווה 2
    מחר בק טו בק עם אוקלהומה שנחה ויש לה אחלה מאצ אפ מול הקליפרס נטולי גריפין אז כנראה שגם שם תפסיד.
    כל בר דעת היה מסמן את המשחק היום כ-מאסט ווין אבל לדוק ריברס אין דעת יש לו ראש דלעת.
    עכשיו אין לי ספק שלקליפרס עדיף להיות חסרי מאמן,שיתנו לכריס פול להיות מאמן שחקן ויתרמו את השכר של ריברס למטרות צדקה(אי אפשר להביא בכסף שמתפנה שחקן נכון?)

  5. תודה רבה לרועי

    דטרויט בדרך להפסיד, אבל לפחות חזרו למשחק ומראים לב ומאמץ.
    העיקר שיצאו מהחלושס והאפטיות.

  6. וושינגטון כבר במקום ה 6 במזרח.רק לפני שבועיים זה היה נראה חסר סיכוי בשבילם להיכנס לפלייאוף והנה הכל התחבר שם

  7. באמת מוזר הדוראנט הזה – משחק מעולה במשך שלושה רבעים, ואז רבע רביעי של 0 מ-4 מהשדה ושני איבודים שטותיים. זה בטח לא מלחץ כי דאלאס לא היו יריב אמיתי.

  8. משחק לפרוטוקול ביוסטון.
    בלי פול וגריפין לקליפרס באמת אין מה לחפש. אבל חייב לתת את זה לספסל של הקליפרס.
    אחרי שכל משפחת ריברס הורחקה (שלא בצדק, לפחות הבן) הם חזרו למשחק וצמצמו ל-7 הפרש בלבד ברבע השלישי.
    אם הייתי אוהד קליפרס הייתי מתבאס על המאמן הלא יוצלח אבל לפחות מרוצה מהספסל שמראה כבוד עצמי.

    1. מסכים רק חבל שהספסל לא מצליח לעשות את הצעד הנוסף אף פעם ולהשלים מהפך,הם צמצמו ל-4 אפילו ברבע הרביעי אם אני זוכר נכון

  9. ההיילייט של הערב – סוף המשחק בדנבר.

    קבוצה נחותה, בבק2בק, בחוץ, מול קבוצה ששואפת לפלייאוף – ופילי מצליחה להיכשל בטנקינג ולנצח.

    זה דווקא מתחיל לא רע – עם 10 הפרש לסיקסרז, 4 דקות לסוף, הם כמובן מאבדים את זה. אפילו השדרנים של דנבר אומרים, "החלטה רעה אחרי החלטה רעה". כולל שלשה מהירה, במקום לאכול שעון, של אמביד.

    מגיעים לפינג-פונג עונשין בסוף. מקצר לכם 10 דקות מהארוכות בהיסטוריה. לבסוף פילי, עם עונשין של אמביד, עולה ל-4, ארבע שניות לסוף. ולדנבר אין טיים אאוט. סגור?

    חחח. זריקת גור שלף ליוקיץ'. אמביד משתלט על הכדור, מאבד, ובעוד טעות רוקי – יוצר מגע עם יוקיץ', שבספק פלופ, מחלץ 3 זריקות עונשין.

    יוקיץ' קולע שתיים ראשונות, בכוונה ברור להחטיא את השלישית ולייצר הזדמנות לשוויון. מאמן פילי, הגאון, *מוציא את אמביד החוצה*, לקראת הריבאונד של המשחק.
    ומה קורה? נכון: הכדור הולך לדנבר, ל-3 נסיונות מתחת לסל, עבור הארכה.

    דנבר כ"כ כושלת – היא מחטיאה הכל.

    פילדלפיה לצערה מנצחת.

    1. חוזר בי, התנצלות למאמן פילי, יודע שהוא קורא קבוע כאן –
      בצפיה חוזרת, אמביד הוצא בעבירה שישית 🙂 אבל בכל מקרה, זה היה מהלך טנקינג מעולה.

      1. בוא נתחיל מזה שלא היה פאול של אמביד , זה היה פלופ לתפארת של ג'וקיץ' שעשה את זה במשך כל המשחק , שחקן מגעיל בדיוק כמו איליסובה מהצד של פילי , כל האירופאים האלה זה פלופרים לא נגמרים.
        אחרי זריקת העונשין של ג'וקיץ' שהוא החטיא בכוונה השעון התחיל ואז עצרו אותו למרות שהמשחק המשיך , יש וידאו של זה, שופטים שאין להם מושג , אם איכשהוא דנבר היו קולעים הסל היה מבוטל אחרי שהיו הולכים לוידאו רואים שהשעון לא זז.

  10. מי יתן ובשנה הבאה עלינו לטובה נזכה להתרפק איש על אחיו ונשכיל ליישם הלכה למעשה את התורה כולה: ואהבת לרעך כמוך…

    כן יהי רצון!!!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט