אירועי דיומא – 13.11.2016 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

מוקדמות גביע העולם – אירופה, מחזור 4:

בית 1:

19:00-בולגריה-בלארוס (ספורט +5).

19:00-לוקסמבורג-הולנד (ספורט 2). כפי שנראה מהכושר של הצרפתים, הולנד תתמודד על המקום השני מול שבדיה בבית הזה. ההולנדים יודעים שכל איבוד נקודות בבית הקשה הזה ישאיר אותם מחוץ לגביע העולם. האחות הבנלוקסית כנראה לא תעמוד בדרכם במשימה.

בית 2:

19:00-הונגריה-אנדורה (ספורט 1). שלא כמו ביורו, רוב הסיכויים שההונגרים יראו את הטורניר הבינלאומי הבא שלהם מהבית, זאת עקב איבודי נקודות לא הכרחיים במחזורים הראשונים. לא נראה שזה יקרה גם היום.

19:00-שווייץ-איי פארו (ספורט 5). השוויצרים מושלמים עד כה ומובילים את הבית. ימשיך כך גם אחרי היום.

21:45-פורטוגל-לטביה (ספורט 2). רונאלדו וחבורתו צריכים להודות לאלוהי ההגרלות על שזימן להם שלושה מפגשים רצופים מול שלוש נמושות – אנדורה, איי פארו ולטביה. השניים הקודמים הסתיימו ב-6:0, והיום הפורטוגלים ינסו להמשיך ולנפח את הפרש השערים על מנת לחפות על ההפסד המוקדם לשווייץ.

בית 8:

19:00-קפריסין-גיברלטר.

21:45-בלגיה-אסטוניה (ספורט +5). הבלגים ממשיכים בכושר האימתני שראינו מהם ביורו, והם מושלמים בראשות הבית עם מאזן 13-0, כולל ניצחון 4-0 על בוסניה במחזור הקודם. לא נראה שהנמושה שמולם תקלקל להם את המאזן.

21:45-יוון-בוסניה (ספורט 1). המשחק המומלץ של היום. היוונים בינתיים עושים את שלהם על מנת להתאושש מהתקופה הרעה שפקדה אותם בשנים האחרונות, והם מושלמים נגד שלוש הנבחרות החלשות של הבית. המפגש הביתי עם בוסניה הוא אינדיקציה מצויינת אם המשבר הזה מאחוריהם. הבוסנים ינסו לשים את התבוסה לבלגיה מאחוריהם, וניצחון חוץ כאן אפשרי לחלוטין מבחינתם. משחק בו כל תוצאה היא אפשרית.

כדורסל:

ליגת העל, מחזור 6:

21:00-מכבי אשדוד\באר טוביה-הפועל ירושלים (ספורט 5). אם עד השבוע האחרון היכולת היחסית לא משכנעת של ירושלים בליגה בחלק מהשחקים התקבלה בסלחנות, בא השבוע האחרון עם התבוסות לחולון ולאולם והצביע על כך שלא הכל ורוד בממלכת האדומים. עיקר הטענות הן על הרכות של הקבוצה בצבע, וכעת גם מדברים בקול על האכזבה מאמארה סטודמאייר. אצל אשדוד העניינים נראים הרבה פחות טוב מכפי שנראו בפתיחת העונה, והיא סופרת הפסד שלישי ברציפות (למרות שלא הייתה רחוקה מלהפתיע את את מכבי ת"א במחזור הקודם). לא נראה שירושלים תרשה לעצמה הפסד שלישי ברציפות.

טניס:

טורניר גמר הסבב:

הטורניר היוקרתי שסוגר את העונה נפתח היום. שמונת המדורגים ראשונים בעולם (פרט לנאדאל הפצוע) יחולקו לשני בתים: בית A ("בית איבן לנדל") כולל את דג'וקוביץ' (2), ראוניץ' (4), מונפיס (6) ותים (8). בית B ("בית ג'ון מקנרו") כולל את מארי (1), ואוורינקה (3), נישיקורי (5) וצ'יליץ' (7). היום יתקיים המחזור הראשון בבית A. הנה המשחקים:

16:00-נובאק ג'וקוביץ'-דומיניק תים (ספורט 2).

22:00-מילוש ראוניץ'-גאל מונפיס.

פורמולה 1:

מירוץ סאו פאולו:

אנחנו במירוץ הלפני אחרון של העונה, וזה כבר הופך להיות הרגל במירוצים האחרונים: המילטון מגיע ראשון במקצה הדירוג ותופס את הפול פוזישן, ורוזברג תופס את המקום שמאחוריו. המילטון כמובן ישמח לנצח כפי שעשה במירוצים הקודמים, אך ללא הזכייה של רוזברג במקום השני, מה שיצמצם את הפער ביניהם (העומד היום על 19 נק') בשיעור שלא יספיק לזכייה של הבריטי באליפות. שידור בספורט 5 לייב ב-18:00.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. כותב את מה שכתבתי בלילה –
    היסטוריה ישראלית!
    אני לא מדבר על 3-0 לישראל אלא על אליפות העולם בסקי מים שחבל דלא יזכה להיות אולימפי בטוקיו (אולי בזכות החלטה שהתקבלה לפני יומיים בענף השייט יוסיפו גם את הסקי מים).
    3 מדליות ישראליות
    אורי בוזו סגנית אלופת העולם
    גיא פירר השלישים שנה אדירה עם מדליית ארד (לאחר 3 זהב : אליפות אירןפה נוער ובוגרים וזהב באליפות העולם לנוער). וליאור סופר אלוף עולם בפעם השנייה!

    1. כבוד ענקי בירכתי אותונאת ליאור ב 0400 בבוקר .
      תענוג .
      שבןע לפני אליפות אירופה ליאור מעד ועלהובנקע מכוער וכורב.
      איך הצליח להתחרות בכלל באליפות שהתקימה בארץ רק אלוהים יודע.
      באליפות הארץ עדין משך בקושי והספיק לו למקום שלישי.
      אבל לאליפות העולם הגיע בכושר מלא 87 נק בחצי גמר 87 נק בגמר .
      דומיניק אחריו וגיא פיהרר עם 83 נק.
      גור למה שלא תראיין אותו להופס כשיחזור ארמה ?

      1. אני לא בטוח שזה יעניין את הגולשים כל כך… תגיד אתה יודע אם יש סיכוי שלמרות ההחלטה האחרונה על הענפים החדשים יש עוד סיכוי שזה כן יהיה בטוקיו?

        1. יהיה חבל מאד אם הגולשים לא מתענינים בספורטאי מקומי ענק .
          ולא שמים לב שמרכז הכובד בספורט באאץ זז מזמן משכירי החרב הזרים בכדורסל וכדורגל למקצועות אחרים

          ההתענינות בכדורסל בארץ ראה פורומים ואתרים שנסגרו הולכת ופוחתת זה לא התקופה שראינו כל המדינה את מכבי בווירטון והצשפט המפורסם הןא הא מה קרה ….

          בקשר לטוקיו לא יודע תרטה ההחלטות הללו הן פופוליסטיות בכל מקרה גלישות עפיפון הוא ספורט דומה .

  2. מעקב וונדה גלוב – יום 7
    עוד 22,113 מיילים ימיים להקפת העולם.
    איזה מהפך התרחש ב-24 השעות האחרונות כאשר אלכס תומסון הבריטי, בסירת הוגו בוס, ביצע קאמבק מרשים ולקח את ההובלה, זאת לאחר שהיה בפיגור של מעל 60 מייל.
    בינתיים נראה שתומסון לא מפחד לקחת החלטות טקטיות קיצוניות. בראשונה הוא נמצא עצמו בפיגור גדול ועתה היה עליו לקחת החלטה נוספת. איי קייפ וורדה הם איים געשיים גבוהים ביותר, כשהגבוה ביניהם, הר הגעש הפעיל- פיקו האימתני מתנשא לגובה של 2830 מ' מעל פני האדמה, מה שיוצר הסתרה לרוח למרחק של מעל 100 מיילים.
    בעת שהמובילים החליטו לעקוף את האיים ממערב, החלטה סולידית, תומסון החליט להחזיר חזרה את המיילים שאיבד ונכנס אל בין האיים. מי שמפליג בין איים ולצד הרים צריך להיות בכוננות מתמדת. להסתכל כל הזמן על קו המים ולחפש היכן מלפנים יש מכות רוח שנוצרות מתיעול הרוח בין ההרים ומתי יש 'איזור מת' שם הרוח למעשה עומדת במקום. ההחלטה של תומסון השתלמה הפעם והוא לקח את ההובלה.
    עוד כ-500 מייל עד שהמובילים יגיעו ל-'איזור ההתכנסות' של הרוחות. זהו הקו שבו רוחות חצי הכדור הצפוני מתנגשות ברוחות חצי הכדור הדרומי. מזג האוויר שם יכול להיות הפכפך ולא צפוי. כרגע נראה שאין שם רוח כלל והשייטים חייבים לתכנן בקפידה את נקודת הכניסה לקו זה.

  3. תודה פאקו. לא דיברנו על טניס כמעט בכלל בזמן האחרון ומעניין לראות אם הירידה של נובאק תמשיך גם בטורניר גמר הסבב. העלייה של מארי למקום הראשוןמבעולם היתה תסריט דמיוני לפני 3,4 חודשים. כל הכבוד לו על תקופה מדהימה שלו כשברור שהוא נהנה מירידה חדה של הג׳וקר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט