לברון שייט בניוטרל, דיוויס נעצר, רונדו נהנה ודמיאן לילארד יש רק אחד – סיקור משחקי שבת

פילדלפיה 76' (2-0) – אטלנטה הוקס (0-2) 102-74

אם אוהדי פילי יצאו מעודדים אחרי המשחק הראשון שלהם העונה, הגיע המשחק השני והזכיר להם שעוד ארוכה הדרך למעלה עם השפלה. אטלנטה מצידה, נהנתה מטיול קליל בצהרי שבת וניצחון שני העונה בדרך לפתיחת עונה חלקה.

הסיקסרס עוד הובילו 0-8 וגרמו לכמה הרמות גבה ביציע אבל 9 נקודות רצופות של אטלנטה שמו סוף לריצה הזו. עד סוף הרבע ביססו ההוקס את יתרונם (24-29 בסוף הראשון) במחצית הפער עלה ל-14 (39-53), ברבע השלישי אטלנטה כבר פתחה פער של 18, פילדלפיה צמצמה ל-10 ובסוף הרבע השתיים סגרו על הפרש 16 (55-74) וברבע האחרון פילי כבר עשתה את מה שהיא הכי טובה בו – טנקינג בדרך לתבוסה ביתית מביכה ב-28 הפרש.

בודנהולצר שיתף את כל הסגל שלו כשמילסאפ מוביל את ההוקס עם 17 נק', קורבר מוסיף 15, מייק מוסקולה תורם 14 מהספסל ושרודר נעצר על 11 בנקודות ובאסיסטים. טים הרדוואי השני הסתפק ב7 נק' ודוויט האוורד ב2 בלבד (7 ריב'). אצל פילי, שלא הגיעה בנקודות לשם של המועדון, נציין לטובה רק את ג'ואל אמביד, שמוגבל במספר הדקות שלו תרם 14 נק' ב-15 דק' ואולי גם את סרחיו רודריגז, האיש והזקן, תרם את אותו מספר בכפול דקות.

לבוקס סקור של המשחק

https://youtu.be/GqYAvdgXIIg

שארלוט הורנטס (1-2) – בוסטון סלטיקס (1-2) 104-98

שתי קבוצות הצמרת המזרחיות, שסיימו את העונה שעברה עם אותו מאזן, התיישרו גם בינתיים על אותן תוצאות כשבוסטון ניצחה משחק לא פשוט בביתם של הצרעות.

הסיפור של המשחק בבוסטון היה אייברי בראדלי. הגארד הודיע בקיץ שהוא הולך לשפר כל מיני אספקטים במשחק שלו והלילה הוכיח שהוא גם מקיים. 31 נק' (שיא קריירה) מתוכן 8 שלשות לצד 11 ריבאונדים היו גדולים על הקבוצה של סטיב קליפורד. בכלל, 15 שלשות (מ-31 ניסיונות) לעומת 9 של שארלוט (מ-32 ניסיונות) עשו את ההבדל במשחק.

החצי הראשון היה בשליטת בוסטון ברובו והיה גם הגנתי מאוד. בוסטון סיימה אותו עם יתרון קטן של 41-44. שארלוט לקחה את ההובלה ברבע הבא שהיה התקפי הרבה יותר (27-31 לשארלוט) והגיעה לרבע האחרון ביתרון זעיר של נקודה. אלא שאז החליט בראד סטיבנס להשאיר על המגרש את בראדלי יחד עם החמישייה השנייה וההחלטה הזו השתלמה לו. 8 נקודות של בראדלי, הובילו ריצת 4-14 של הסלטיקס, הפער כבר הגיע ל-11 ומשם שארלוט כבר לא חזרה כשהיא סופגת 60 נק' בחצי השני למורת רוחו של סטיב קליפורד.

לצד בראדלי, איזיאה תומאס סיים עם 24 נק' ואל הורפורד תרם 14. בצד השני היה זה קמבה ווקר עם 29 נק' כשבאטום עם 12 וקמינסקי עם 11 עושים מאמץ לעזור.

לבוקס סקור של המשחק

https://youtu.be/adM-b02R8mM

קליבלנד קאבלירס (0-3) – אורלנדו מג'יק (3-0) 99-105

אז אולי זה לא היה קל כמו שציפינו, אבל בשורה התחתונה לא השתנתה: ניצחון שלישי לקליבלנד, הפסד שלישי לאורלנדו. אמות הסיפין אצל המג'יק מתחילות להזדעזע.

קליבלנד הייתה טובה בהרבה לאורלנדו, שייטה לעבר הניצחון ומצאה את עצמה עם יתרון 22 סמוך לסיום הרבע השלישי. אלא שאז אורלנדו נזכרה להגיע לעונה, רצה 10-29 וארבע דקות לסיום מצאה את עצמה בפיגור 3 בלבד ועם עמדת זינוק לניצחון. טוב נו, לא ממש עמדת זינוק, טיירון לו הזעיק את חבריא א' שלו למגרש בשביל לסגור את הסיפור. מהלך של ארבע נקודות של סרג' איבאקה עוד צמצם ל95-98, שנותרו 45 שניות לסיום, אבל קליבלנד הלכה לג'י אר סוויש וזה לא איכזב עם שלשה שסיימה באופן רשמי את הסיפור.

"לא נתנו להם מספיק כבוד וחטפנו" אמר טיירון לו בסיום המשחק, אבל האמת היא שחוץ מקצת רגעי מתח ורגליים טיפה עייפות יותר, קליבלנד לא הפסידה כלום. מזל שעוברים לשעון חורף כך שיש להם שעה יותר לישון…

לברון היה סולידי אך איכותי עם 23 נק', 9 אס' ו6 ריב' ב39 דקות ארוכות (שוחקים אותו בינתיים). אירווינג הוסיף 20 ולאב תרם 19 להשלים ערב מוצלח של הטריו. ג'י אר היה שם גם הוא עם 16 נק'. באורלנדו היה זה אוון פורנייה היעיל עם 22 נק' כשאיבאקה מוסיף 19 עם 7 קרשים, אוגוסטין 13 ווצביץ' 11 ו9 ריבאונד.

לבוקס סקור של המשחק

https://youtu.be/cJI_KmhYi3A

ניו יורק ניקס (1-1) – ממפיס גריזליס (1-1) 104-111

כנראה שכל מה שצריך בשביל להוציא מהניקס כאלו אנרגיות זה משחק ראשון השנה בבית. חבל, שכזה יש רק פעם אחת בעונה… כך או כך, הניקס באו להילחם כששחקני הרכש החדשים קורטני לי, דרק רוז ובעיקר יואקים נואה, באים לתת כתף ויחד עם כרמלו ופורזינגיס, זה הספיק לניצחון על ממפיס הפצועה.

הסיפור של המשחק הוא בהחלט יואקים נואה. הצרפתי-אמריקאי שגדל בניו יורק בתור ילד, התרגש מאוד ממשחקו הביתי הראשון בתפוח הגדול, ניהל את המשחק, נלחם כמו שרק הוא יודע ואפילו סיים את המשחק עם חתך באוזן כמו גם עם 6 נק', 10 ריב' ו-7 אס'. לשמחתו, זה הספיק לניצחון ולכך שהקהל בגארדן קרא בשמו בסיום המשחק.

הניקס התחילה טוב מאוד וסימה את הרבע הראשון ביתרון 13 (19-32). ממפיס כבר הכירה פיגור מוקדם מהמשחק הראשון של העונה אבל הפעם התקשתה לצמצם אותו. זה קרה רק בתחילת הרבע הרביעי וממפיס צימצמה על ל-87-85 אלא שאז הניקס יצאו לריצת 0-12 וסיימו למעשה את המשחק.

את הניקס הוביל פורזינגיס עם 21 וכרמלו לא היה רחוק ממנו עם 20. דרק רוז סיפק שני קרוס אוברים יפים כמו גם 13 נק' וקורטני לי תרם 16. בממפיס 20 של גאסול, 16 של ג'יימס אניס, 13 של ג'ארל מרטין ומספר דומה של זאק רנדולף, שעלה למקום השלישי בטבלת ההופעות של כל הזמנים במדי בדובים (במקום הראשון אוחז קונלי ובמקום השני מארק גאסול), לא הספיקו.

לבוקס סקור של המשחק

https://youtu.be/UuuHYak1JLM

שיקגו בולס (0-2) – אינדיאנה פייסרס (2-1) 101-118

אחרי שבמשחק הקודם ראינו את דווין וייד משיב למלעיזים ומראה להם שכוחו עוד במותניו, הפעם היה זה רג'ון רונדו שהוביל את הבולס לניצחון שני העונה ולכמה הרמות גבה מצד חובבי כדורסל שלא ראו את זה בא.

הבולס שוב הפגינו תצוגה התקפית נהדר, בעיקר של הגארדים של הקבוצה (דאג מקדרמוט עם 23 נקודות!) ובהתחשב בכך שהקו האחורי הפותח של אינדיאנה, טיג ואליס סיימו עם 2 נקודות (יחד!), הניצחון נשאר ביונייטד סנטר, בלי יותר מדי מאמץ.

אל אינדאינה אין יותר מדי מה להגיד. במרדף אחרי התקפה טובה יותר ומשחק מהיר יותר, איבדו החניכים של נייט מקמילן (או שמא יש לומר, לארי בירד?) את ההגנה שלהם וכל קבוצה ממוצעת חוגגת עליהם כרגע. גם בהתקפה יש המון חריקות וחוץ מפול ג'ורג', הרחוק משיאו ומיילס טרנר לא היה שם מי שיעזור.

הבולס סגרו את המשחק למעשה ברבע השני אותו סיימו בתוצאה 21-38. הפייסרס צריכים לשים לב לכך שהמאזן שלהם ברבע השני העונה עומד על 33- בנקודות עד כה. הפרש השיא עמד על 27 נק' (61-88, 2.38 לסיום הרבע השלישי) ומשם אינדיאנה צמצמה, אבל לא באמת הייתה קרובה, מה שאפשר למחליפים של הבולס לשפר את המספרים.

מקדרמוט הוביל את הבולס עם 23 נק', באטלר הוסיף 16, וויד קלע 14 (ב-21 דק' בלבד. אמר בסוף המשחק שהוא יצטרך לנוח קצת השבוע. הנה התחלנו…), לופז וגיבסון תרמו 12 ורונדו ניצח על התזמורת, התקפית והגנתית עם 6 נק' ו-13 אסיסטים. באינדיאנה ראינו 20 נק' של טרנר ומספר שווה של פול ג'ורג', 11 של גלן רובינסון השני (או השלישי) ו11 של ג'ו יאנג, שעד הג'ארבג' טיים של המשחק הזה גם אני לא ממש ידעתי שהוא קיים.

 לבוקס סקור של המשחק

https://youtu.be/AyYFLh6QHHs

מילווקי באקס (1-1) – ברוקלין נטס (2-1) 108-110

טיפ-אין של ג'ון הנסון עם הבאזר העניק למילווקי באקס ניצחון ראשון העונה, ניצחון שעליו אומרים ש'עוד אחד כזה ואבדנו'.

מילווקי שוב לא נראתה טוב, ברוקלין שוב הפתיעה עם כדורסל יעיל ובעיקר הרבה אנרגיות ורצון לנצח ולשמחת הקבוצה הביתית ראשאד וון, עם שיא קריירה של 23 נק' (6 מ-12) מה-3, סיפק את הסחורה והשאיר לצבאיים מעט אופטימיות.

המשחק היה צמוד לכל אורכו עם סטיות תקן לכאן ולכאן ויתרון שמתחלף בין הקבוצות. מילווקי נכנסה לרבע האחרון ביתרון 7 וגם שמרה עליו עד 2.32 דקות לסיום אבל החבורה האלמונית של ברוקלין (על קילפטריק שמעתם? ג'סטין המילטון מצלצל מוכר?) חזרה למשחק ושלשה של בוגדנוביץ' 13.2 שניות לסיום השוותה ל-108-108. מילווקי יצאה להתקפה, ג'בארי פארקר הגיע עד הסל אך החטיא ליי-אפ וג'ון הנסון דחק את הכדור פנימה לשמחת הקהל הביתי.

לצד וון, היה למילווקי את יאניס עם 21 נק' ו-11 ריב', את דלבדובה עם 14 נק' ו-9 אס' ואת פארקר עם 14 נק' ו-8 ריב'. בברוקלין, שחסרה את ברוק לופז (עייף…), הצטין בוגדנוביץ' עם 26 נק', כשקילפטריק עם 15, סקולה ובוקר עם 14 וג'רמי לין עם 12 ו-10 אסיסטים תורמים גם הם בדאבל פיגרס.

לבוקס סקור של המשחק

https://youtu.be/_YFcbqjXT2c

סן אנטוניו ספרס (0-3) – ניו אורלינס פליקאנס (3-0) 79-98

אלווין גנ'טרי אמר לפני המשחק שהספרס יחשפו במהירות את החולשות של הקבוצה שלו. ותנחשו מה – הוא צדק!. אחרי הופעות של 50 ו-45 נק', פגש אנתוני דיוויס את חניכיו של פופוביץ', בדגש על למרקוס אולדריג' וסיים הפעם עם 18 נק' ו5 ריב' בלבד. וכשדיוויס תורם מספרים כאלה, לשקנאים לא היה הרבה בשק.

בצד של הספרס עניינים כרגיל, ניצחון שלישי ברציפות והרבה אופטימיות. השוני היחיד היה העובדה שהיה זה משחק ביתי ראשון מזה עשור וחצי שהקבוצה פתחה ללא אף אחד מהשלישיה הגדולה שלה – טים דאנקן שפרש וטוני פארקר ומאנו ג'ינובילי שזכו למנוחה לרגל צמד משחקי הבאק-טו-באק של הקבווצה.

בהיעדרם היה שם כרגיל את קוואי ליאונרד עם 20 נק' כשפטי מילס נכנס היטב לנעליים של פארקר עם 18. אולדריג' תרם 12 והגנה טובה על דיוויס, סימונס העטיר 11 נקודות משלו ובסה"כ הספרס לא התאמצו יותר מדי וביססו את יתרונם מספיק מוקדם בשביל שגם ניקולאס לפורטיובה הארגנטינאי ייזכה ל-26 דקות (7 נקודות).

ומה בניו אורלינס? 18 של דיוויס (6 מ-15 מהשדה, אף לא אסיסט אחד), 18 של איטוואן מור והרבה כאב לב לאוהדים המסכנים בקבוצה שכמו העיר שלה, נמצאת מתחת לפני הים.

לבוקס סקור של המשחק

https://youtu.be/VZBIlDObZ5U

דנבר נאגטס (1-1) – פורטלנד טרייל בלייזרס (1-2) 115-113

המשחק הטוב ביותר של הלילה הגיע מפסגות קולרדו שם ניצחה פורטלנד בשיניים ובהארכה את הקבוצה המקומית תודות לסל של דמיאן לילארד הידוע בכינויו 'אלא מי', 0.3 מאיות לסיום המשחק.

לילארד גם היה זה ששלח את המשחק להארכה 2.1 שניות לסיום הזמן החוקי. לילארד גם קלע 37 נק' עם 7 אסיסטים. בקיצור, עם לואי הארבעה עשר יכול לטעון ש'המדינה זה אני' לילארד יכול לטעון בקלות 'הבלייזרס זה אני' ולהיות צודק לא פחות.

דנבר יכולה לבוא בטענות רק לעצמה. הקבוצה הביתית מצאה את עצמה בפיגור 59-70 במהלך הרבע השלישי, טסה ל0-17 ו-9.18 דקות לסיום הרבע הרביעי, הנאגטס הובילו ב-5 כשהמומנטום לצידם אלא שאז האור בתקרת האולם כבר והקבוצות בילו דקות ארוכות באימוני קליעות עד שהתאורה חזרה. פורטלנד חזרה למשחק עם התאורה. ועדיין, כווילסון צ'נדלר עמד על הקו 4 שניות לסיום, כשהקבוצה שלו מובילה 102-104, הוא רק היה צריך לקלוע עונשין בשביל לסגור את הסיפור. הוא החטיא את השתיים, לילארד קלע בצד השני ויוקיץ' הטיח שלשה שלא פגעה בכלום. גם בהארכה דנבר הייתה בעמדת זינוק לניצחון כשהובילה 111-113, 34 שניות לסיום אלא שסל של מקולום וחסימה של אמינו על גלינארי הביאו את הקבוצות לשוויון עד השנייה האחרונה. ואז לילארד. הפעם האורות באמת כבו בפפסי סנטר… החברה של מאלון ממשיכים לשלם שכר לימוד.

37 של לילארד ו-23 של מקולום הובילו את פורטלנד שנהנתה גם מ-13 של פלאמלי, 12 של קארב ו-11 של טרנר כמו גם מ5 נק' ו-12 ריב' של אמינו. בדנבר היה תורו של יוקיץ' להצטיין עם 23 נק' ו-17 ריב' כשמודיאי תורם 21 משלו (7 ריב') וגלינארי עם 17 וברטון עם 16 מסייעים, אך ללא הועיל.

לבוקס סקור של המשחק

https://youtu.be/u6uWyvFFh9c

סקרמנטו קינגס106 (1-2) – מינסוטה טימברוולבס103  (2-0)

משחק הפכפך בין שתי קבוצות שתקועות בבינוניות וחולמות על הרבה יותר הסתיים עם ניצחון ראשון בהיסטוריה של הקינגס באולמם הביתי החדש, הגולדן וואן.

אחרי שבשנה שעברה מינסוטה היכתה את הקינגס בכל ארבעת המשחקים ביניהן, התחיל המשחק הזה מאותו מקום שהשנה הקודמת הפסיקה. מינסוטה מצאה את עצמה כבר ביתרון 19 ברבע הראשון (12-31) וירדה למחצית אחרי התפוצצות התקפית ויתרון נאה בן 11 נק' – 54-65. אלא שסקרמנטו, בדגש על החברים דמרקוס קאזינס, רודי גיי ומאט ברנס שהיה בכל מקום על המגרש (אם שאלתם למה כספי לא משחק, אז ברנס זה תשובה טובה מאוד), מחקו את היתרון של הטימברוולבס עם רבע שלישי של 12-31.

הרבע האחרון היה תצוגה של דרמה. הקינגס הגיעו לישורת האחרונה ביתרון 8 אבל מינסוטה חזרה למשחק וכבר עמדה על מצב של 100-100. סל של רודי גיי ואחריו חסימה נהדרת של ברנס על קארל אנתוני טאונס (מאכזב!) ושלשה של לאוסון החזירו את הקינגס לחוף מבטחים ולמרות כמה שטויות של הקינגס, דוגמת יציאה של קאזינס בשש עבירות, הניצחון נשאר בקליפורניה.

לקינגס, שסך הכל פותחים את העונה טוב הירבו קאזינס עם 29 נק' ו-7 ריב' ורודי גיי עם 28 כשמקלמור עם 13 וברנס עם 12 (וגם 9 אס' ו-5 ריב') תומכים. ייבוש הים הכספי, למי שתהה, נמשך והישראלי שיחק 9 דקות בלבד, בהם זרק פעם אחת לסל (והחטיא) וקטף שלושה ריבאונדים.

במינסוטה, שחוותה דה-ז'ה-וו מהמשחק הקודם שלה העונה מול ממפיס (יתרון גדול בהתחלה, איבוד עשתונות וקאמבק שלא הספיק בסוף) בלט וויגינס עם 29. לאבין סיים עם 21, טאונס רק עם 15 וג'נג קלע 14 וקטף 13.

לבוקס סקור של המשחק

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 47 תגובות

  1. תודה על הסיקור.
    אני בעד שלו ימשיך לשחוק את לברון (עד כמה שאפשר לשחוק אותו) והוא לא יוכל לנוח בעונה הרגילה כמו שהתרגל, הגיע הזמן לגיוון במזרח.
    הבולס נראים טוב ואני שמח, אם כי גם שנה שעברה הם התחילו טוב וצנחו באמצע , מקווה שתהסריט לא יחזור על עצמו.
    אותי איבאקה ממש מאכזב, הוא היה פעם שחקן של כמעט 4 חסימות למשחק וזה כבר משחק שלישי ברצף שהוא מסיים בלי חסימה אחת לרפואה, מה קרה לו בחלק הזה במגרש?

  2. מעתיק מהבלוג החי –
    רשמים מהבוקס סקורס –
    ביומבו עם 7 אופנסיב ריבאונד על הקאבס בלא הרבה דקות. מישהו יודע להסביר את זה?
    יוקיץ׳ חזר – 23 נק 17 ריב עם 4 חטיפות. יאייי למרות ההפסד המעצבן
    ג׳ורג׳ רק עם 12 זריקות מהשדה ו-0 הליכות לקו. ככה אתה רוצה לנצח?
    וגם – סיקור נהדר. ווואו בראדלי. מחכה כבר למשחק שבוסטון תראה למה כולם שמים אותה בטופ של המזרח כי בינתיים זה לא זה

    1. כי בוסטון חתיכת קבוצה קרציה במשמעות החיובית, זה היה ככה עונה שעברה וזה מתחזק. קבוצה שמפתחת אופי. במזרח יש הרבה מאוד קבוצות עם מצבי רוח – ניקס, שיקאגו, אטלנטה היא בכלל משהו לא מובן, וושינגטון היא עניין לשוק חשמלי.
      שתי הצפוניות, בוסטון וטורונטו, הן מניות בטוחות. והסלטיקס, על הנייר, רק השתפרו.

  3. תודה על הסיקור.
    למרות שאיני מאוהדי לברון אני בטוח שהוא בא רעב לפתיחת העונה ורוצה לשחק כמה שיותר.
    הוא ינוח בהמשך, כשדפנה תביא את הזרים 🙂

  4. זה נכון שלברון שיחק 39 בחלק השני של B2B, אבל היו יומיים מנוחה לפני, יומיים מנוחה אחרי והוא שיחק במשחק הראשון של העונה 32 דק'. ובכל זאת אנחנו בפתיחת עונה וסביר להניח שבהמשך הממוצע ירד מקרוב ל-37 לכיוון ה-33-34.
    ספרס נראים טוב מאד.

  5. ראיתי את הספרס רק מאמצע רבע 2 עד תחילת רבע 4 אז 2 הסנטר שלי –
    1. מיילס (שתמיד אהבתי את האנרגיות והקליטה שלו) הראה שהוא יודע גם להיות בחמישיה.
    2. יש רגעים שנראה כאילו היכולת של לאנרד להשיג נקודות תלויה רק בו עצמו. הבנאדם גם בכושר גופני מעולה, לא מפסיק לזוז ובכלל לא מתנשם..
    3. לא באמת יודע מאיפה הביאו כל כך הרבה חדשים (סורי, לא זוכר בע"פ את הפריווי לעונה וגם לא הייתי מספיק בעניינים בעונת המלפפונים) על דדמון כבר דיברו, חייב לציין גם את פורבס שלמרות שנתן רק 2 נקודות הראה הרבה אנרגיה ואתלטיות.
    4. גאסול עדיין חלוד/חסר ביטחון/לא מחובר/הכל ביחד..
    קיים אנדרסיון ממשיך לקבל קרדיט לא מוצדק.. בחייאת – 5 נקודות ב26 דקות זה לא חד פעמי אלא שיקוף של היכולת שלו.
    5. סימונס הוקפץ מהספסל מספר פעמים והחזר אחר הכבוד לאחר דקה . יכול להיות שפופ משתמש בו כדי לתדרך את מי שהוא מחליף אבל בשורה התחתונה הוא בקושי נגע בכדור וגם אז ביצע רק פעולות רעות בחוסר בטחון.

  6. מה עם כל הםפנטזיות שלכם על מינסוטה?????
    בסוף וויגיניס זה השחקן הכי טוב שם כמו שחשבתי….דאן לא נראה לי יותר טוב מרוביו, ממש לא וטאונס שחקן מצויין וכנראה אולסטאר אבל דאנקן ושאק וגארנט כמו שעשיתם ממנו הוא לא.

    1. קא"ט בעונה שניה והוא עדיין יהיה לא יציב (למרות שלא היה גרוע, פשוט משחק לא מצוין שלו). לביג מן לוקח זמן להתפתח אבל הוא מראה המון יכולת וגיוון, קשה לדעת אם יהיה ברמה של שלושת אלו שהזכרת אבל נראה שהוא בדרך להיות הסנטר הטוב בליגה או קרוב לכך.
      וויגינס – אותי מטריד שהוא לא תורם באספקטים חוץ מקליעה כמו ריבאונד ואסיסטים.
      שחקנים גדולים קוראים את המשחק ויודעים לזהות את המסירה או המיקום לריבאונד או לחטיפה. קארי למשל, למרות שממש לא פיזי, היה שלישי מהפוינטים בריבאונד בשנה שעברה.
      בסמול פורוורד זה מאד בולט כי אלו שחקנים שהיום מצופה שיעשו הכל.
      וויגינס בינוני עד חלש בפרמטרים האלו, מה שמראה שיש לו כמה יכולות ספציפיות מצוינות אבל לי יש ספק גדול אם אי פעם יהיה ברמת אול סטאר.

        1. אני טוען שיש סיכוי טוב שהכישרון לא שם. לא שהוא לא ממצה אותו.
          יש יכולת אתלטית קואורדינציה, לא בטוח שיש יכולת ליישם אותם במגוון מצבים של כדורסל.

  7. בגלל הבייסבול ובגלל שבמזרח התיכון עובדים משום מה ביום ראשון, לא ראיתי לצערי את סקרמנטו ומיני.
    אני רק מתרשם מהטור הסטטיסטי של קא"ט – 4-6-15 ביותר מ-50 אחוז מהשדה, 2 חטיפות, 1 חסימה ורק 1 איבוד – לא נשמע כל כך נורא!

    1. ראיתי את המחצית השניה.
      על אף התוצאה הצמודה והכישרון על הפארקט היה משחק גרוע, בלי טיפת שכל.
      מינסוטה איכזבו במיוחד- וויגינס נחמד, קא"ט סביר, לווין אחלה. סה טו. לא בשר ולא חלב. קינוח פרווה בחתונה באולם הינומה.

    1. בהחלט. ג'ף טיג חלש מאוד ובינתיים מהווה שינמוך מג'ורג' היל. ההגנה חלשה, השימוש בספסל לוקה בחסר ובכלל נראה שחסרה יד של מאמן. נראים כרגע כמו קבוצה של שני שחקנים בלבד שמייצרים תפוקה (PG וטרנר) שגם הם נעלמים ליותר מדי דקות. בקצב הזה, לא יגיעו רחוק.

  8. שימו לב לאולדרידג' בהגנה.
    מי שחיבר את צמד המילים האלה לפני חודש היה נחשב כמשוגע.

    זה רק אני שנזכר פתאום בידיעות על הטרייד שנפוצו לפני שבועיים?
    מה שפלפל בישבן יכול לעשות

  9. תודה על הסיקור. יוקיץ' מאוד הרשים אותי והראה שהשילוב שלו ושל נורקיץ' בדרך להיות אחד הפרונט-קורטס הטובים בליגה. אין יותר מדי הפתעות מעבר

    1. יכול להיות אבל השמות שלהם יוקיץ' ונורקיץ' גורמים לי לחשוב שג'וקיץ' מאוד חסר שם רק חבל שצ'ורצ'יץ פרש 🙂

  10. סיכום מצויין תודה רבה.
    ראיתי את המשחק של מיני-סקרמנטו.
    הרשמים שלי:
    1) ההפסד הזה על ת'יבודו. מינסוטה ניצחה בכל הרבעים חוץ מהשלישי שהיתה בבלאק אאוט טוטאלי. כמעט 7 דקות בלי סל שדה, כל השחקנים נראים מבולבלים ואובדי עצות וללא פסק זמן אחד לרפואה שיעצור את הדימום
    2) קאזינס הראה לכולנו שעם כל הכבוד לכישרון של טאונס, הוא עדיין הסנטר מספר 1 בליגה.
    4) מאט בארנס יחד עם סגנון המשחק של ייגר מבטלים את הנחיצות של כספי. הייתי עושה הרבה כדי לקבל אותו חזרה ביוסטון במסגרת של ד'אנתוני. אבל באמת, בארנס היה נהדר אתמול וגיי לא הולך לשום מקום.
    6) ייגר איכשהו הפך את סקרמנטו לסוג של ממפיס לייט. חפירות בצבע, גם של גיי וגם של קאזינס, הגנה חונקת, לא נותנים מתפרצות, בלי שלשות. רק רכים יותר. אם מינסוטה לא פראיירים הם מנצחים את המשחק הזה.

      1. אולג'ואן גם היה נכנס לך בקטגוריה הזו. יחד עם סמפסון הוא שיחק כ-4. שניהם סנטרים, רק וורסטילים שיודעים לזוז ולקלוע מבחוץ.
        ומגינים חלשים שזה ההבדל הכי גדול מהחלום שעשה סיוטים לכולם

      2. אולג'וואן זה באמת משהו מיוחד אבל אל תצפה לקבל שאק מס' 2 או אפילו יואינג. הסנטרים החדשים יותר נמוכים וקלי תנועה, חוסמים ובכלל מגינים פחות טוב אבל מסוגלים לקלוע מרחוק.

        1. אני דווקא בטוח שהסנטרים המאסיביים יחזרו לתמונה. כרגע הסנטרים הנמוכים והדינאמיים יותר זו רוח התקופה, שבין היתר נובעת מאיזה שחקנים יש בנמצא. ביג-מן מהסגנון של שאק, אולאג'ואן או יואינג – מאסיבי אבל אלגנטי – היה מפרק היום את היריבות ולא היה אף אחד שיעצור אותו. כשיגיע אחד כזה מספיק מוכשר אין לי ספק שנראה שיהיה מי שידע לנצל את היכולת שלו.

          1. שלא תבין אותי לא נכון, אם היה מתייצב היום שאקיל 2.0 על המגרש הוא היה קורע את כל הליגה. אבל אין כאלה. אם מישהו אחר ישחק בסגנון של שאקיל (אתה אמרת אלגנטי, אני אומר חזק מהיר וכוחני) הוא לא יצליח כמו בעבר פשוט כי יקבל פחות כדורים כי היום מבינים את משחק הקליעות מרחוק בצורה יותר טובה.סגנון המשחק הקבוצתי השתנה בצורה משמעותית בגלל קארי המ&#@ק הקטן.
            דיוויד רובינסון ואולג'וואן – הם מתאימים בול למשחק של היום, בעיקר רובינסון שהיה גארד בגוף של 2.15 מ'.

          2. הסנטרים של היום יותר מאסיביים ובגובה דומה לאולוג'ואן יואינג או רובינסון. שאקיל זה כבר סיפור אחר אבל הוא מוטציה שרואים פעם במאה שנה. שחקן כמו שאקיל היה קורע את הליגה בכל עידן שהיה מגיע אליה פשוט בגלל שאין תשובה לשחקן כל כך נייד ומאסיבי.

    1. "אם מינסוטה לא פריירים" זה הסלוגן של הקבוצה.
      בעצם זה יותר מסלוגן –
      זו דרך חיים.

      אם מינסוטה לא פריירים, אז ב-2011 הם לא היו בוחרים בדרק וויליאמס בבחירה השנייה (קליי תומפסון, קאווי, JV, או אפילו טריסטן תומפסון או קנטר. כולם היו עדיפים. בהרבה!)

      אם מינסוטה לא פריירים, אז ב-2010 הם הם לא היו בוחרים בווסלי ג'ונסון עם הבחירה ה-4 (קאזינס, פול ג'ורג'. אבל בעיקר קאזינס)

      אם מינסוטה לא פריירים, אז ב-2009 הם לא היו בוחרים בריקי רוביו בבחירה השנייה, ובג'וני פלין, בבחירה השלישית, לפני סטפן קרי.

      אם במינסוטה לא פריירים…

  11. בין אינינג לאינינג בבייסבול ישבתי על המשחק של הבולס-פייסרס.
    1. כשיש מי שמפעיל את טאג' גיבסון (רונדו) הוא נראה פתאום כמו באסטון ביורוליג שגם יודע לקלוע מחצי מרחק.
    2. אינדיאנה לחלוטין לא באה מוכנה למשחק. אני חושב שההגנה שלהם שווה יותר ממה שראינו היום אבל הקצב של הבולס תפס אותם לא מוכנים.
    3. באטלר מזייף בהגנה מהרבע השני – אולי בגלל היתרון הגדול, ואולי אני מדמיין את זה בגלל שהוא מעצבן אותי לאחרונה.
    4. השיתוף פעולה בין מירוטיץ' למקדרמוט יכול להיות נשק אדיר מהספסל של הבולס אם הוא ימשיך ככה.
    5. רובין לופז נראה כמו גירסא של נואה עם הגנה פחות טובה, ראיית משחק פחות טובה וקצת יותר התקפה. הוא אפילו דומה לו בתלתלים ובגמלוניות.
    6. מיילס טרנר יהיה שחקן-שחקן אבל זה לא חדש כבר אמרו את זה פה לפני.

  12. בקשר לאנטוני דיוויס, הוא פשוט לא משחק בצורה שמביאה לנצחונות ולא מנצל את היכולות שלו בהתקפה מלבד צבירת נקודות. חבל

  13. אחלה סיקור, ותודה על הלינקים!

    נ.ב. לא יודע אם ראיתם את התקציר של הבלייזרס .
    הרבה זמן לא ראיתי דנק מרהיב כמו של ליליארד
    י-א-ל-ה!

    1. ראיתי את התקציר, בעיקר התרשמתי מההחנקות הקבוצתית המרהיבה של הנאגטס בסיום המשחק וההארכה… מעבר לזה לילארד פשוט ווינר אדיר ולא פעם ראשונה שהוא מוכיח את זה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט