It Ain'T Over till It's Over! – הקאבס חזרו מהקבר/ הדודג'רס הישוו ל-2-2 / מנחם לס

סן פרנציסקו ג'איינטס  5 – שיקגו קאבס  6 (3-1)

(בקיצור נמרץ כי בתי אצלה אנחנו נמצאים באטלנטה ליום כיפור לא מעריכה את העובדה שאני כותב עכשיו)

היופי, הטירוף, והמיוחדות של משחק הבייסבול נגד כמעט כל משחק קבוצתי אחר היא העובדה – הנכונה – שכמו שיוגי ברה החכם אמר, "זה לא נגמר עד שזה נגמר". אין שעון שיסיים לך את המשחק, אז באינינג ה-9 השעון לא גומר אתך. רק שלושה שרופים גומרים אתך.

והשיקגו קאבס סירבו להישרף עד שהם הובילו במשחק 6-5.

כריס בריאנט זרק את הכפפה לאוויר; ג'ייק ארייטה קפץ מעל הדאגאאוט, וכל שחקני השיקגו קאבס קפצו אחד על השני במערבולת של שמחה, אושר, ולחץ אדיר שיצא במכה אחת מסיר הלחץ.

הדרך עדיין ארוכה: כל מה שהקאבס עשו היה להתגבר על הג'איינטס, ולחכות למנצח בין הוושינגטון נשיונלס והלוס אנג'לס דודג'רס שהן 2-2 במשחקים והמשחק המכריע הוא מחר בוושינגטון. המנצח של הסידרה הבאה הוא מנצח הפננט – ליגת ה-NL (לליגת ה-AL תהיה ממנצחת משלה). ואז הוורלד סרייס בין מנצחות הליגות.

אבל את הצעד הראשון של הקבוצה שכל אמריקאי שאינו אוהד את אחת הקבוצות שנשארו במאבק רוצה שתנצח – הם מחכים כבר 100 שנה לזה – את הצעד הזה היא עשתה.

הקאבס עשו זאת עם 4 ראנס באינינג התשיעי, האחרון.

הסנטר פילדר של הקאבס דקסטר פאולר אמר: "אני הרגשתי  עמוק בפנים שזה מגיע. אתה לא מפסיד עד שישנם 27 OUTS ואנחנו לעולם לא נוותר על הנסיון האחרון".

הסינגל של עבייר באאז ששבר את השוויון נגד הבולפן של הג'איינטס ששוב ושוב נכשל ברגע האמת.

הקאבס הם 4 ניצחונות מהפפנט האחרון שלהם מאז 1945. הם יפתחו את הפננט בריגלי פילד בשבת נגד המנצחת בין הנשיונלס והדודג'רס מחר.

לפני זה הקאבס הראו לכל העולם את הרקורד הטוב ביותר בבייסבול עם 58-103. בשנה שעברה באותו מעמד הקאבס חטפו סוויפ מהניו יורק מטס ב-NLCS. הקאבס ניצחו את הוורלד סרייס האחרון שלהם ב-1908.

 

המנג'ר שלהם ג'ו מדון יכול לנוח עתה כמה ימים, כמו כל קבוצתו, ולהחזיר את כל המכונה לרוטציה המועדפת עליה.

לפני באאז, הפינץ'-היטר וילסון קונטריאס הישווה את המשחק עם TWO-RUN SINGLE כשלא היה אף אאוט. באאז חבט סינגל שני חובטים אח"כ, והקאבס ניצלו שגיאה של שחקן הג'איינטס, השורטסטופ ברנדון דקרופורד שהוא מנצח ה-GOLD GLOVE (לשחקן ההגנה הטוב בליגה), לניצחון.

יום אחד אחרי שהוא נכשל בשמיני, ארולדיס צ'פמן סגר את המשחק כשהוא שורף בסטרייקים את שחקני הג'איינטס, ועם הסטרייק האחרון החלה מהומת הניצחון!

*****

לוס אנג'לס דודג'רס 6 –  וושינגטון נשיונלס 5 (2-2)

צ'ייס אטלי שלח הביתה בחבטת סינגל את הראן המנצח עם 2 OUTS בשמיני, והציל את הבולפן של הדודג'רס שכמעט נכשל שוב אחרי שהפיצ'ר הטוב בליגה קלייטון קרשאו עזב את הגבעה  במצב מצויין. הסינגל הזה הציל את הדודג'רס, את קרשאו, ואת כל העיר. קנלי ג'נסן ניכנס בתשיעי להציל את הניצחון, אחרי היום בו הוא נתן לנשיונלס 4 ראנס לנצחון במשחק השלישי.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. הג'איינטס הראו שכל מה שהתרחש במהלך כל החצי השני של העונה, לא היה מקרי.
    אינינג אחרון, התפרקות.

    לזכותם (ולזכות הקאבס), חובה לציין שזה היה משחק מבדר במיוחד.

  2. פספסתי את 2 המשחקים
    אני לא יודע את מי הדודג׳רס תעמיד מול שרצר במשחק 5
    מהבוקסקור ראיתי שקרשאו היה בסדר 6 אינינגס ולא צלח את ה 7
    הוא ממשיך להציג ERA מזעזע בפוסטסיזן
    לגבי שיקגו , אין מילים
    תודה על הפוסט מנחם

  3. !The Witch Is Gone

    המשחק הכי גדול השנה ביי פאר. משחק היסטורי.
    רגע לפני, סן פרנסיסקו היתה עם נצחון בכיס. שוויון 2:2, וכל המומנטום, והקללה, על קיאגו במשחק הדחה. הג'איינטס עם מאזן 0:10 במשחקי הדחה.

    ואז, במהפך הכי גדול באינינג ה-9 במשחק הדחה, אי-פעם (וזה המון בבייסבול) – 4 ריצות באינינג באחרון לשיקאגו. בוצ'י נפל קורבן למשחקי השחמט של עצמו: החליף פיצ'רים על ימין ועל שמאל, 5 באינינג האחרון. ולכל אחד היתה תשובה לקאבס.

    זה אשכרה לנצח את המנצחת הכי גדולה ואת הנאחס הכי גדול, בדרך לשבירת המנחוס ההיסטורי. משחק מרגש.

    הקאבס יהיו פייבוריטים ברורים בסדרת גמר ה-NL. רק שיקצרו את הרוטציה ל-3, לסטר, הנדריקס וארייטה. לאקי כמעט עלה להם במשחק האחרון. פיצ'ר 4 זה מותרות בפלייאוף, קליבלנד עושה נפלאות עם 2 בערך.

    קרשאו יצא מפתיחה מזעזעת (כמובן) להמשך טוב, ורק היה גרידי בסוף. כאשר הוא בפירוש נחלש, היה צריך להחליף אותו. 2 אאוט, לא הצליח לגמור את האינינג. התעקש, ומילא את הבסיסים. רגע אחרי, עם המחליפים וידיים רועדות, 3 ריצות היו בפנים, שוויון.

    וושינגטון לא מרשימה ב-כ-ל-ל, אבל יש לה את דניאל מרפי, קלאצ' מדהים, ואת שרצר. יתרון קל במשחק המכריע בבית.

    בצד השני, קליבלנד שבאה כנגד כל הסיכויים ממשיכה עונת חלום לעיר הזו. טורונטו אמורה להיות עדיפה בגלל פציעה פיצ'ר מס' 2 ו-3 של האינדיאנים, אבל אמרו את זה גם על בוסטון רד סוקס, החזקה ביותר באמריקן.
    אה, וזה שוב קליבלנד-טורונטו בגמר ה"אזורי". רמז לבאות?

  4. האם יכול להיות שבקליבלנד יחגגו שתי אליפויות בשנה לאחר מאה שנים של קללה???

    מה הסיכוי שזה יקרה, כלומר בסוכנויות ההימורים כמה שמים על זה

      1. עידו אתה טועה.
        הקאבס נוסדו ב-1876 כ ״גרביונים הלבנים״ וב-1903/1902 עברו לשם הנוכחי.
        ה״קללה״ של העז וכו׳ ״רובצת״ על הקבוצה החל מ-1945, אז הייתה הפעם האחרונה שהקבוצה עלתה לגמר אליפות ה״עולם״ אותו היא נכשלה מלנצח.
        הפעם האחרונה בה הקבוצה אשכרה זכתה באליפות הייתה ב-1908.

        1. אנחנו מדברים על קליבלנד לא על שיקגו.
          כבודם של הגורים במקומו מונח אבל אנחנו מדברים על החברה של לברון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט