חם מהתנור: רג'י ג'קסון עלול להעדר כחודשיים/ רועי ויינברג

הפיסטונס יאלצו להסתדר בלעדיו. ג'קסון.

גארד דטרויט פיסטונס, רג'י ג'קסון, צפוי לפספס 6-8 שבועות בגלל דלקת בפיקת הברך ("ברך קופצים", knee patellar tendinitis). הפיסטונס מפחדים שהוא יעדר גם מהעונה עצמה ולא רק מקדם העונה ומחפשים רכז מחליף לג'קסון בשוק השחקנים החופשיים.

ג'קסון (18.8 נק' ו-6.2 אס' למשחק העונה) אמר לתקשורת שהוא נלחם בבעיות בפיקת הברך במשך שנים. מאמן דטרויט, סטן ואן גנדי, אמר שהוא סובל מדלקת בפיקת הברך מאז שחזר בספטמבר ושהוא צפוי לפספס כ-6-8 שבועות בגלל הפציעה. לא צפוי ניתוח של הגארד הפותח של הפיסטונס.

*

מאמן קליבלנד לשעבר (והמאמן הישראלי הראשון ב-NBA), דיוויד בלאט, הודיע כי יקבל את טבעת האליפות שהקבוצה הציעה לו. בלאט, שהגיע ב-2014/15 עם קליבלנד לגמר ה-NBA, אימן אותם העונה ב-41 משחקים והגיע למאזן של 11:30 לפני שפוטר והוחלף בעוזרו, טיירון לו. "הם הציעו וקיבלתי הצעתם בנדיבות עקב כך שהם הציגו לי את זה בדרך מאוד מכבדת", אמר אלוף אירופה לשעבר.

"הקאבלירס רצו לתת לי טבעת כי הארגון הרגיש שתרמתי לאליפות. זאת לא האליפות שלי, אני מכיר בכך, אבל אני מרגיש שעשיתי שם משהו ולכן קיבלתי הצעתם כי זאת הייתה הצעה אדיבה מבחינתם. הם גרמו לי להרגיש שהרווחתי את הטבעת, ולא קיבלתי אותה. לכן שמחתי לקבל את הטבעת".

*

קליבלנד החתימה את השחקן החופשי טוני דגלאס על חוזה לא מובטח. כשהקאבלירס החתימו את דגלאס, בעונה האחרונה עם 8.7 נקודות, 2.3 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים למשחק במדי ניו אורלינס, הם שיחררו את הנבחן אריק מורלנד, מה שמשאיר מקום פנוי בסגל לשחקן חופשי (ככל הנראה ג'יי אר סמית', שמנהל משא ומתן ממושך עם האלופה בקשר להארכת חוזהו).

*

בן סימונס, הבחירה הראשונה בדראפט, עבר בהצלחה ניתוח ברגלו הפצועה. נכון לעכשיו אין מידע רשמי בקשר למתי שחקן ה-76' יחזור, אבל קיים סיכוי שהוא כלל לא ישחק העונה (כך רוצה סוכנו, ריץ' פול). דיווחים אחרים אומרים שהוא צפוי לחזור בתוך חודשיים-שלושה.

*

גארד אוקלהומה סיטי, קמרון פיין, לא ישחק ב-6 השבועות הקרובים עקב המשך השיקום שלו מניתוח שעבר בקיץ. פיין, קלע בעונת הרוקי שלו אשתקד 5 נקודות עם 1.4 ריב' ו-1.5 אס' במשחק.

*

אחד השחקנים החופשיים הבולטים שנשארו בשוק, נוריס קול, חתם על חוזה של 5 מיליון דולר בשנדונג בולס הסינית. קול יוכל לחתום בקבוצת NBA רק עם סיום הליגה הסינית בפברואר, קצת לפני הפלייאוף. הוא היה מועמד לקליבלנד ולדטרויט לפני שהחליט לחתום בסין.

*

יוסטון רוצה שסרחיו יול, שחקן ריאל מדריד, יצטרף לקבוצה בשנה הבאה. זכויות ה-NBA על יול נמצאות אצל הרוקטס, מה שאומר שהם המועדון היחיד שיכול להחתים אותו. יול קלע בעונה האחרונה 12.8 נקודות למשחק ביורוליג.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 32 תגובות

  1. ריץ' פול סוכן מצויין. הוא לא מוכן להתפשר בשביל השחקנים שלו וככה מעכב לחלוטין את קליבלנד כבר שנה שנייה ברציפות ועכשיו כנראה הורס לפילדלפיה את העונה. זה מבאס, מאוד, בתור אוהד אובייקטיבי, אבל הוא superagent ולא רע בכלל בתפקיד הזה.

    1. בחייאת, אל תיכנס להלך המחשבה הזה, להעריך אנשים שמתמקצעים ברוע. ועד איש שמתפרנס מכשרון של אחרים. הוא טוב בזה? גם פול פוט היה טוב בביזנס שלו.

      1. צודק, אז הוא סתם שמוק. דרך אגב אני טיפה מאוכזב מעצמי שהייתי צריך לגגל את השם של פול פוט, אבל כל יום לומדים משהו חדש 🙂

        (פול פוט – דיקטטור עריץ ומרושע ששלט במשך שנים בקמבודיה)

    1. מאוד יכול להיות שסטיב בלייק יגיע במקומו. יותר זול (אני לא חושב שצ'למרס יחתום על מינימום בשלב הזה של הקריירה) וכבר מכיר את הפלייבוק של דטרויט, הוא שיחק שם 58 משחקים שנה שעברה ונתן 17 דקות סבירות בערב.

  2. הפרישה של מו וויליאמס בעייתית מאד לקליבלנד. דגלאס אינו רכז קלאסי ובכלל לא שחקן ברמה כזו שייתן מספיק מנוחה לקיירי, שלא בדיוק ידוע ביכולת ההתמודדות שלו על עומס. דווקא נוריס קול היה יכול לעזור להם.

    אני חושב שבלאט בהחלט ראוי לטבעת. ההשתפשפות של המערכת בפלייאוף 2015 ופתיחת העונה הטובה שנתנה להוריד את הרגל מהגז בסופה רשומות על שמו.

    1. חיכיתי שמישהו ידבר .
      הפרישה של מו בטוח קשורה להתנהלות של לברון .
      ולדעתי תגרום לקבוצה יחד עם הויתור על דבלדובה לנפילה חדה.
      בסוף לברון יצטרך לרדת על הברכיים בפני צלמארס וכך ראוי שיהיה.

  3. גם פטריק בברלי פצוע ולא יטוס עם הקבוצה לסין, יש שמועות שמדברות על קרע חלקי במיניסקוס, פציעה שיכולה להשבית אותו להרבה זמן.
    לגבי לול- אין מצב שיגיע לרוקטס, הביי אאוט שלו מריאל מדריד הוא 13 מליון דולר. הוא שם עד 2021, או שהרוקטס יהיו מאוד נואשים, אחד החסרונות בלהחביא כשרונות באירופה.
    גם ג'נטילה שהזכויות עליו שייכות לרוקטס לא יגיע, נוריס קול הלך אז מה נראה יותר מה טיילר אניס יודע לעשות?

  4. תגידו, אף אחד לא ראה איך ג"ס איידו את הקליפקס? מילא השלשות והמסירות בהתקפה אבל ההגנה? אמנם זה טרום עונה אבל הפוטנציאל. וואאו

    נ.ב אשבורי, על תבנה יותא מידי על לוני הגוף שלו לא בנוי מספיק חזק לעומסים של הנבא. אבל מקקאו יחליף את ס דוט בשנה הבאה

    1. הגנה? על מי?
      למרות.זאת אין ספק שנראה הרבה משחקים כאלו העונה מג'ס. עצוב מאוד לליגה. שמח לאוהדי ההצלחות וקופצי הקרונות

    2. מפחיד מאוד מה שקרה במשחק נגד הקליפרס, ולחשוב שככה הם שיחקו אחרי משחק אחד ביחד עם דוראנט וכשהחמישייה המרכזית משחקת 20 דקות.

  5. איזה באסה עם הפציעה של גקסון.אם זה רק לחודשיים אז זה לא כזה נורא.אם זה יותר חמור אז אני מסיר את התחזית שלי על דטרויט כמקום 3 במזרח ושוב יהיו בחלק התחתון של הפלייאוף

כתיבת תגובה

סגירת תפריט