חם מהתנור: קווין גארנט פורש? / רועי ויינברג

אחד השחקנים הבולטים ב-NBA ב-21 השנים האחרונות, קווין גארנט, בשיחות מתקדמות על שחרור (buyout) מקבוצתו, מינסוטה טימברוולבס. ככל הנראה, לאחר השגת ההסכם גארנט בן ה-40 יפרוש מהאנ.בי.איי. גארנט שיחק במינסוטה, בבוסטון ועונה אחת בברוקלין לאורך הקריירה, זכה פעם אחת ב-MVP ופעם אחת בשחקן ההגנה של העונה, באליפות אחת, ונבחר מספר שיא של 9 פעמים לחמישיית ההגנה הראשונה.

הביג טיקט קלע העונה 3.2 נק' עם 3.9 ריב', ממוצעיו הנמוכים בקריירה, וב-1,462 משחקי NBA הוא עם 17.8 נק' ו-10 ריב' למשחק. ראוי לציין כי הוא השחקן היחיד בהיסטוריה שקלע יותר מ-25,000 נקודות, לקח יותר מ-10,000 ריבאונדים, מסר יותר מ-5,000 אסיסטים, חטף יותר מ-1,500 כדורים וחסם יותר מ-1,500 פעמים.

*

חדשות רעות למילווקי באקס: קריס מידלטון, גארד הקבוצה, עבר ניתוח בהמסטרינג וככל הנראה יהיה חצי שנה בחוץ. מידלטון קלע העונה כמות שיא (אישית) של 18.2 נק' למשחק ב-39.6% מהשלוש, לצד 4.2 ריב', 3.8 אס' ו-1.7 חטיפות בערב, והוא נחשב לאחד השחקנים הטובים ביותר של מילווקי. נוסף על כך, הבאקס קיבלו מיוסטון את מייקל ביזלי והעבירו לרוקטס את טיילר אניס. ב-2015/16 ביזלי קלע 12.8 נק' עם 4.9 ריב' למשחק ואניס קלע 4.5 נקודות ב-14.2 דקות לערב.

*

הקליפרס החתימו את דורל רייט על חוזה למחנה האימונים. רייט שיחק בליגה הסינית ברוב 2015/16 והיה חלק מהספסל של מיאמי במהלך הפלייאוף.

*

שמועות טוענות שהפייסרס דיברו עם כוכב הקבוצה, פול ג'ורג', בקשר להארכת חוזהו. חוזהו של ג'ורג', חבר חמישיית הליגה השלישית, פג תוקף בעוד 3 שנים, והאינדיאפוליס סטאר דיווח שאינדיאנה מוכנה לתת לו הארכת חוזה כשהוא מוכן לכך. ב-2015/16 ג'ורג' תרם 23.1 נק' (הכמות הגבוהה בקריירה), 7 ריב', 4.1 אס' ו-1.9 חטיפות למשחק כל הדרך לפלייאוף, שם אינדיאנה הודחה ב-7 משחקים מול טורונטו.

*

מו וויליאמס הודיע שעונת 2016/17 תהיה שנתו האחרונה. וויליאמס, שחקן קליבלנד קאבלירס שזכה באליפות עם הקבוצה, קלע העונה 8.2 נק' למשחק מהספסל של הקאבס. בקריירה של 818 משחקי NBA הוא קלע 13.2 נק' עם 4.9 אס' למשחק, ונבחר פעם אחת למשחק האול-סטאר, ב-2009.

*

הלייקרס החתימו מחדש את שחקן ההגנה של העונה לשעבר, מטה וורלד פיס (לשעבר רון ארטסט) ואת הבחירה החמישית בדראפט 2012, תומאס רובינסון. רובינסון העונה עם 4.3 נק' ו-5.1 ריב' בברוקלין, ו-וורלד פיס עם 5 נק' ו-2.5 ריב' למשחק ב-35 משחקים.

*

הנטס החתימו את צ'ייס בודינגר כבק-אפ בעמדת הסמול פורוורד והזמינו את ג'ורג' גוטיירז למחנה האימונים. בודינגר, השנה באינדיאנה ופניקס, עם 4.1 נק' ו-2.3 ריב' למשחק. גוטיירז עם 1.8 נק' ו-1.4 אס' ב-12 משחקים בשרלוט.

*

מינסוטה זימנה את רסואל באטלר למחנה האימונים. באטלר קלע העונה 2.7 נק' ב-9.4 דקות (46 משחקים) במדי הספרס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 44 תגובות

  1. לא חדשות רעות – מכה נוראית לבאקס.
    במזרח כזה צפוף, מילווקי המסקרנת (ת'ון מייקר המסתורי!) היתה אמורה לעשות השנה את הקפיצה המיוחלת, עם הגריק-פריק בתור פוינט-פוורורד. מידלטון הוא חוליה מוכחת וכ"כ חשובה – מי בכלל מחליף אותו?

    1. שאלה קשה

      ג'ייסון טרי יכול להתאים, אבל הוא לא ישחק 35 דקות בערב. גג 15. כל השאר, אני מאמין, יתחלקו בין ראשד וון, מלקולם ברגדון והרכב של דלי וקרטר-וויליאמס.

      רק ג'ט וברגדון אשכרה יודעים לקלוע מכל ה-5 האלו

      1. לרשארד ווהן יש פוטנציאל להתפתח…
        יותר הגיוני לכלול את קרטר-וויליאמס בחבילת טרייד עם מונרו בשביל איזה SG נורמלי, או SG סביר עם קליעה לרוטציה כדי לשרוד בנתיים + בחירות דראפט.
        אופציה נוספת: להחזיר את ריי אלן לעונת פרישה במילווקי 🙂

        1. הלוואי שאלן יחזור לעונת פרישה שם. סיום מושלם.

          אבל, הוא לא יכול לתת יותר מ-20 דקות טובות במשחק לדעתי אחרי כ"כ הרבה זמן בחוץ.

          1. מי נראה לך יקח כבר את מונרו ויגאל אותם ממנו והחוזה שלו (יחד עם קרטר וויליאמס)?
            אפילו בוגדנוביץ שמסיים חוזה העונה (ויקבל הרבה שנה הבאה) עדיף עבור שניהם…

          2. שמע אם ריי אלן באמת בכושר משחק כפי שטוען זה עשוי להיוץ מהלך מבריק.
            ותאמת שאני לוקח את הדיל על בוגדנוביץ

          3. בוגדנוביץ' יתאים, אבל אני לא חושב שהוא שווה את מונרו ו-MCW ביחד.

            MCW מתאים לסקרמנטו (קוליסון יפספס הרבה משחקים, לא שווה לבנות על לאוסון והוא פרודיג'י הגנתי מהסוג שדייב ירגר מאוד אוהב) ואפשר להשיג משהו בטרייד, אולי משולש אפילו, על גיי.

            את מונרו אני לא רואה קבוצה שתרצה עם החוזה המנופח שלו.

          4. רעיון טוב עם גיי, למרות שהוא שחקן בלתי נסבל, אבל אם יסכים לעלות מהספסל ולתת נקודות זה לא רע. לגבי מונרו, אכלו אותה וחבל…

          5. יכול להיות שגיי יגיע לשם, אבל התכוונתי לטרייד משולש על קלע אחר שיכלול גם את גיי (שיגיע לקבוצה השלישית).

            דרך אגב, יש עוד אופציה שלא דיברנו עליה: קווין מרטין. יכול לתת שלשות וכמה דקות טובות במשחק וכרגע פנוי.

          6. בן מקלמור? שנה אחרונה לקבל עליו משהו, החוזה רוקי נגמר…, אולי שכבר ישחררו אותו מהתופת בסקרמנטו (מי יודע, האחוזים אולי יחזרו למה שהיה בקולג').
            קווין מרטין לא נראה משהו…

          7. בן מקלמור זה אופציה לא רעה, אבל אני אישית ממש לא מחזיק ממנו. הוא לא השתפר בשום דבר יותר מדי מאז שהגיע לליגה. אין הרבה שחקני שלשות טובים פנויים כרגע בליגה לצערם, אבל אולי הם יצליחו למצוא משהו בטרייד משולש על גיי (בוגדנוביץ'? ווין אלינגטון/ג'וש ריצ'רדסון?)

  2. קוין גארנט הוא נכס לכל קבוצה אפילו במצב גריאטרי.
    ראו בתמונה –
    מבטו הנחוש,
    עורו השחור-סגול המקורי מאפריקה שלא השתכנז,
    תנועות ידיו האימתניות,
    טבעת אליפותו,
    אמ.פיוי.ותו,
    מי שקרא עד לכאן ממש משועמם.
    לכו תעשו משהו מעניין…

  3. לגבי גארנט, אני בטוח שעוד יסוכם רבות בעניינו אבל הינה השני סנט שלי. למרות אהבתי הרבה לבוסטון היה לי די קשה עם גארנט. הוא ערס אלים שפעם הכניס אגרוף לרוקי מסכן (ריק ריקרט) שהעיז לקלוע עליו באימון והתעלל נפשית ברוקי אחר שלא עבד מספיק קשה לדעתו (דוק ריברס אמר אחר כך שהוא שבר אותו נפשית). הוא עשה עוד הרבה דברים די מלוכלכים בקריירה שלו (http://bleacherreport.com/articles/170041-kevin-garnett-a-history-of-racism )
    הדיבור המלוכלך שלו עם כרמלו (משהו על דגני בוקר) גם הראה שאין לאיש הזה יותר מדי קלאס.
    בקיצר, שחקן ענק ששמו יחקק בספר הסטוריית הסלטיקס באותיות קידוש לבנה. אבל איש די קטן.

    1. היו וישנם עוד ספורטאים שהם אנשים קטנים וגם ג'ורדן לא היה דמות מופת.
      אמנם גארנט הגזים בלכלוכים האלו וחבל על הכתם הזה על כוכב העל הזה.

  4. מידלטון היה השחקן הכי טוב של מילווקי שנה שעברה. מכה קשה לקבוצה. מצד שני ככה נראה את ג'יאניס משחק גם שוטינג גארד לצד דלוודובה שזה אחלה שילוב לדעתי (בהרכב של פארקר, טלטוביץ' מונרו). בכלל זה יפנה מקום לרוטציות מעניינות במילווקי.

    1. לא כל כך אוהב את ההרכב הזה למען האמת. חוץ מטלטוביץ' אין פה שחקנים עם קליעה יציבה יותר מדי, ומונרו/פארקר/גריק פריק מצטיינים בחדירות.

      הגנתית אין שם יותר מדי על מה לדבר – הגריק פריק ודלי הם השומרים הטובים היחידים פה. לדעתי ההרכב הכי טוב שלהם, כרגע, הוא הגריק פריק, טלטוביץ', הנסון, דוולדובה ות'ון מייקר.

      יש הגנה משוגעת (4 שומרים טובים מאוד) שיכולה לעשות את המוות עם חילופים לכל קבוצה, כולל הווריורס, והתקפה שיכולה לקלוע קצת מרחוק ולעשות תנועה עם ובלי הכדור. כשמידלטון יחזור עדיף לשים אותו במקום מייקר.

      עוד משהו שאני ממש רוצה שיקרה העונה זה יאניס סנטר. חמישייה איתו בתור סנטר יחד עם מידלטון, דוולדובה, טלטוביץ' ופארקר יכולה להיות הדבר הכי כיפי בליגה.

  5. בדיוק כשאתה חושב שהלייקרס עולים חזרה על דרך המלך, הם הולכים ומחתימים את אחד האנשים הכי דפוקים בהיסטוריה של הליגה…
    לך תבין… 🙁

  6. אני יודע שלחובב הספורט האמריקאי הממוצע קשה להאמין שארצות-הברית היא מעצמה גוססת, אבל הגיע הזמן שתתבגרו.
    העצמה שבספורט האמריקאי היא לא יותר מספיחים אחרונים של אומה שהייתה מעצמה עולמית ואינה עוד.

    אני יודע שאתם חושבים שהאמריקאים אוהבים את ישראל. הגיע הזמן שתתבגרו ותבינו שמאז ומעולם, האינטרס היחידי של האמריקאים היה דריסת רגל אזורית תוך לטישת עיניים לעבר משאבי טבע במזרח התיכון.

    ברק אובמה לעולם לא יבקר בישראל מרצונו החופשי.
    דעתו על העם הישראלי, עליכם, היא אותה הדעה שהוא מחזיק על בנימין נתניהו.

    הגיע הזמן שתתבגרו ותבינו שהאומה האמריקאית נשארת לצידנו כל אימת שהיא חושבת שהיא זקוקה לנו.

  7. אם מילווקי צריכה שוטינג גארד, והיא מאוד צריכה – ג'ייאר סמית' עדיין פנוי.
    סיכוי קטן שזה יקרה, אבל אם כן – הקאבס בצרות צרורות.

    1. סמית אולי חושב שהוא שווה חוזה גדול יותר, הבעיה שעד עכשיו רק ליד לברון הוא היה מאולף וניתן לאימון, בכל קבוצה אחרת, למרות הפוטנציאל שלו, הוא היה סרטן

  8. אני מופתע שרובינסון במצב הזה. חשבתי שהוא הראה הרבה דברים יפים בעונה הקודמת.
    אבל לא הוא ולא ארטסט יקבלו חוזה מובטח בלייקרס לדעתי.

  9. לא סובל את גארנט – במיוחד מאז שעזב את מינסוטה, אבל עדיין – קובי, דאנקן וגארנט באותו מחזור הול אוף פיים ???
    לא אתפלא אם זה יהיה המחזור הגדול אי פעם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט