"כאן מאמן מפוטר אם הוא לא על אותו עמוד עם הכוכב" / מנחם לס

****************************

בגלל המעבר לשרת חדש שהוא DEDICATED (משרת רק את הופס) ייקח עוד יום – יומיים עד שלכולם תהיה התקשרות נוחה ונורמלית עם האתר דרך השרת החדש. לא הייתה לי ברירה אלא לעבור לשרת המשרת רק אותנו בגלל שהאתר גדל עד למימדים שהעומס שלנו (זה קרה בעת המשחק הראשון בין גולדן סטייט ואוקלהומה-סיטי) הכריע את השרת הקודם. תודה על הסבלנות!

****************************

דייויד בלאט: אני אאמן בעונה הבאה כאן או בחו"ל

לא ידעתי שדייויד בלאט נמצא בטורונטו למשחקים של הקאבס. חשבתי שהוא מעדיף לא לראות-לא לחוש-לא לדעת. בקריאה נוספת ראיתי שהוא נמצא שם לקליניקה מטעם התאחדות קנדה לכדורסל בלי קשר למשחקים. אבל אני בטוח שאם הוא שם, הוא היה באולם. אבל אולי לא.

"WHAT THE HELL AM I DOING HERE?" – הוא אמר בחיוך למראיין. זה כבר מסביר שחוש הומור עדיין יש לו, ושהוא לא הולך להתאבד כל כך מהר. הוא מיד אמר למראיין ג'ף זילגיט מיו אס איי טודיי שהוא לא מוכן לדבר על פיטורין באמצע העונה כשהקאבס היו 11-30. "אלה מים שנשפכו".

אבל מיד הוסיף: "מה שכן, אני רוצה שכולם יידעו שאני גאה בשחקנים ומה שהם השיגו, ובצוות המאמנים על שהקבוצה משחקת טוב כפי שהיא משחקת!".

כשנשאל כיצד מרגיש מאמן שפוטר, הוא הגיב, "אנחנו המאמנים מנסים להשתיל בשחקנינו את האמונה שלא חשוב כמה שתוכה על ראשך, עליך תמיד להתרומם ולהמשיך ביתר שאת. זה מה שעלי כמאמן לעשות. לחיות בעצמי את התורה שאני מלמד".

כשנשאל בקשר לעונה הבאה הוא הגיב: "אני מקווה לג'וב של מאמן NBA ראשי, ואם לא אז אאמן קבוצה בחו"ל. מה שלא אהיה זה עוזר מאמן כאן ב-NBA".

כשנשאל על ההבדלים בין לאמן כאן ב-NBA לבין לאמן בחו"ל הוא הגיב: "באירופה תפקיד המאמן הוא מורכב הרבה יותר ("THE COACH'S ROLE IS MUCH LARGER"). באירופה זה הרבה יותר 'COACH'S SHOW'; כאן זה הרבה יותר 'PLAYERS' SHOW'. שם השחקן מוטב שיהיה על אותו עמוד עם המאמן. כאן, אם המאמן אינו בעמוד אחד עם שחקנו הטוב ביותר, אז המאמן בצרה".

זאת הייתה הודאתו החשובה ביותר – ולמעשה היחידה והברורה ביותר עד עתה – שהוא פוטר בגלל שהיו בעיות עם לברון.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. אני רןצה לומר משהו שזה המקום לומר.
    אובראדוביץ למשל לא נופל בעיני מאף מאמן בנ.ב.א ההיפך רובם לא מתקרבים לקרסוליים שלו .
    הוא לא מאמן בנ.בא ולדעתי הסיבה העיקרית שהוא מבין שגם אם יקבל גוב כל כוכב קובע יןתר ממנו והוא לא מעוניין בכך
    בקיצור אם אני בלאט אני אומר לעצמי חווית את החוויה ובהצלחה עכשיו בוא תחזור לקבוע באמת חזור לאירופה ושקם את מכבי .

    1. מסכים לגבי אובראדוביץ.שאלו אותו לפני כמה שנים מה עם הנבא והוא אמר שאין לו רצון להיות שם.בניגוד אליו המאמן הבכיר השני באירופה מסינה הלך לנבא אבל נתקע שם בתור עוזר.בהתחלה בלייקרס ועכשיו בסן אנטוניו

  2. אם ברצלונה לא יקחו את אליפות ספרד סביר להניח שהמאמן שלהם צאבי פסקוואל יוחלף.זו הקבוצה שהכי מתאימה לבלאט.קבוצה יוקרתית מהליגה הטובה באירופה וקבוצת טופ יורוליג.לנבא אין לו בשביל מה לחזור כמו שהוא אמר זו ליגה של שחקנים.מלבד פופוביץ וקרלייל ששולטים בשחקנים בשאר הקבוצות השחקנים שולטים במאמנים.למכבי הוא לא יחזור גם בגלל המס שהוא יצטרך לשלם אם הוא יחזור לארץ גם מכבי לא יכולה לשלם לו את הסכומים של ברצלונה ןגם הוא לא שכח את העונה האחרונה עם הפדרמנים.בכל מקרה אם אני לא טועה בנוסף למשכורת שהוא יקבל קליבלנד אמורה להשלים לו את מלוא הסכום בחוה שלו איתם

  3. נא לא להגזים. כפי שכתבתי, אף שחקן בטורונטו לא שולט בקייסי. ההיפך הוא הנכון. אחרי הכול זה הכול עניין של אישיותו של המאמן. גם בסטן ואל גנדי אף שחקן לא שולט. למעשה הייתי אומר שרוב מאמני ה-NBA הם חזקים מספיק נפשית לשלוט בשחקני קבוצתם. הבעיה היא רק כשיש מגה סטאר בשיעורו של לברון, קובי, או מייקל ג'ורדן.

  4. לדעתי יהיה עוזר מאמן בכיר באחת מהקבוצות (גולדן סטייט/ניו יורק/פורטלנד שמאבדת את טריאנו ואולי ת'יביטס/אינדיאנה), ישקם את המוניטין שלו ואז יהיה מאמן ראשי איפשהו.

    אם ד'אנטוני יכל לחזור לתפקיד של עוזר מאמן, הוא לא יכול?

  5. לדעתח לברון היה מאמן מצוין עד עכשיו .
    הבעיה של לברון המאמן שיש לן ילד מגודל בתור שחקן כוכב .
    ואני לא בטוח שהם יסתדרן בהמשך .
    קשה לאמן את עצמך כשיש לך פיצול אשיות מה גם שוקסי הוודו
    לא שיפרו טת.שפיותף

  6. לדעתח לברון היה מאמן מצוין עד עכשיו .
    הבעיה של לברון המאמן שיש לן ילד מגודל בתור שחקן כוכב .
    ואני לא בטוח שהם יסתדרן בהמשך .
    קשה לאמן את עצמך כשיש לך פיצול אשיות מה גם שוקסי הוודו
    לא שיפרו את .שפיותו

  7. מנחם תודה על הסליחה על הסבלנות, לא רק שאתה נותן הרבה
    אהבה וידע באתר, אתה כמעט מתנצל, אז מורידים את הכובע
    בפניך. תבורך.
    בערב ההוא שביקשת להכנס לזמן קצר ולצאת כי 750 כניסות
    האטו את האתר, הרבה קוראים התייחסו ברצינות ובהגינות
    ולא נכנסו כמעט, יתכן שמאז פחות מגיבים נכנסו בשביל לא להעמיס
    על האתר, יצאו ג'נטלמנים. נראה שאין בעיה להכנס לאתר המופלא.
    תודה על המאמץ שאתה עושה,
    ותודה על המעורבים המשובחים.

  8. בלאט אמר נכון. הוא אמר שגם אם אתה אתה מאמן ראשי יש לך פחות מרווח ועצמאות, בNBA אז בטח שהוא ל רוצה להיות מספר 2. עכשיו רק אם מישהו שהוא ממש מסתר איתו טוב וידע לתת לו מקום חזק במערכת יבקש ממנו לבוא להיות עוזר שלו, הוא ישקול את זה. מכיוון שהוא לא בברנג'ה, אז אני לא מאמין שיש תסריט כזה. אז כמו שהוא אמר, בשבילו זה הכל או כלום. או משרת מאמן ראשי או שלום תודה רבה. את הכסף מהחוזה לו עם קליבלנד הוא מקבל בכל מקרה…

  9. בלאט למעשה מצהיר שכל ניסיונותיו למאמן ראשי בנבא נכשלו ומכיוון שהוא לא מעוניין להיות עוזר (אפילו לא בג"ס) הוא יאמן בעונה הבאה באירופה.
    כחלק מהצהרה זו ומאובדן הסיכויים הוא סוף סוף מוכן להודות בסיבה שבגללה הודח (גוש הקקי הגדול של יהודה שישליק).
    הוא ימתין בסבלנות באירופה עד שאיזה מועדון יפול על התחת עד כדי כך שיהיה מוכן לצאת מהקיבעון האמריקאי ולצאת מבורסת השמות של כל הכלומניקים "שמכירים את הליגה" וללכת על מאמן אמיתי, עם סמכויות.
    זה יקרה מתישהו, השאלה כמה זמן זה ייקח.

  10. זה יקח כמה מאות שנים ..
    בלאט בחר את הבחירה שלו והיו לו 15 מליון סיבות לבחור ולהעדיף את המשרה הכי קורצת בנבא בקליבלנד על פני המשרה הכי טובה.
    בלאט ורק בלאט בחר .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט