יום רביעי הגיע שוב, וכמובן שהגיע במתכונת הפלייאוף המצומצמת. כלומר, הלילה יש לנו שני משחקים בלבד – מיאמי וטורונטו יפגשו לעוד משחק שצפוי בו הרבה אקשן ומתח ומעט כדורסל. בצד השני של הליגה נפגשת פורטלנד הלוחמת וקארי שבאמת נגמרו הסופרלטיבים והפרסים לחלק לו.
בלי קשקושים מיותרים או קישור ליום העצמאות, פשוט בואו נעסוק בכדורסל נטו (וקצת בנגרות ותחרותיות).
3:00 טורונטו ראפטורס – מיאמי היט
מצב הסדרה: 2-2
הסדרה חוזרת לקנדה, כשכל קבוצה לקחה משחק ביתי ומשחק חוץ עד עתה. את סיפור הסדרה הזו הכי טוב יהיה לספר במספרים – מה לעשות, לפעמים המספרים עוברים בהצלחה את בדיקת הפוליגרף.
15 דק' נוספו לסדרה הזו בהארכות עד עתה, כשגם המשחק שלא נגרר ל-OT הסתיים בהפרש חד ספרתי והיה צמוד לכל אורכו.
למרות הזמן הנוסף, הקבוצות קולעות במשותף פחות מ-190 נק' למשחק. למה?
טורונטו קולעת ב-42% מהשדה ו-29% מהשלוש ומקנחת ב-69% מזוויעים מקו העונשין.
ההיט לא הרבה מאחוריהם עם 45% מהפרקאט ו-31% מהשלוש.
מספרים בינוניים הגובלים בשערורייתיים ללא כל ספק.
עכשיו נסתכל על השחקנים המובילים:
יונאס – שהיה משמעותי ביותר לפני הפציעה – הוביל את טורונטו וקלע באחוזים דיאנדרה ג'ורדנים (מהשדה). אחרי זה דרוזן ולאורי שתורמים 17 כ"א באחוזים השואפים ל-35%! אז נכון, ללאורי היה משחק אחד טוב. הוא עדיין מסריח את הפארקט ומשייף טוב טוב את הלוח. הדובדבן שבקצפת – או יותר נכון, הלקה שעל השולחן היפה שהצמד בנה – מבחינת דמאר דרוזן הוא ה-54% של הגארד מהעונשין. גם אלו אחוזים דיאנדרה ג'ורדנים, אך מסוג אחר – פחות טוב.
אצל ההיט המובילים הם דווין וויד הבלתי נגמר שקולע 27 נק' למשחק באחוזים מעולים. אחריו בא גורן דראגיץ' עם 17 למשחק וחוץ מזה הם לא מקבלים הרבה עזרה – ג'ו ג'ונסון אמנם קולע 15 נק' למשחק כמעט, אך עושה זאת ב-35% מהשדה ו-0%! אחוז מהשלוש.
בגזרת ההימורים, מאוד קשה לדעת בסדרה הזו.
מצד אחד יש את הראפטורס – הסניף המזרחי של הקליפרס. מהצד השני ההיט היא קבוצה מאוד מוגבלת, פצועה וחסרת ברק בצד ההתקפי. בנוסף, המנצחת במשחק האחרון – שהיה יכול לסגור את הסדרה – הייתה הראפטורס, דבר הנותן מומנטום (למרות שבסדרה הזו באמת אין לדעת.) בקיצור – מהמרים, לכו השקיעו את כספכם במקומות אחרים – כל תוצאה אפשרית במשחק הזה.
ההימור שלי?
לראשונה בסדרה, בלואו אאוט (לאחד הצדדים). לדעתי של טורנוטו ב-17.
5:30 גולדן סטייט ווריורס – פורטלנד טרייל-בלייזרס
אני רוצה לספר לכם משהו. אני אדם מאוד תחרותי. אני אוהב תחרותיות, אני אוהב לנצח, אני אוהב לשחק עד הסוף ובאמת נותן את כולי לכול ניצחון, לא משנה באיזה תחום – ספורט, קלפים או כל משחק. אפילו אם תמציאו משחק אהנה ממנו אם הוא יהיה בעל אפשרות לנצח.
אז מה הבעיה איתנו, התחרותיים? שמגיעים לנקודת השבירה אז נשברים בכל הכוח.
תקנו אותי אם אני טועה, אך הבלייזרס הם קבוצה מאוד מאוד תחרותיים. זה, למעשה, מה שהביא אותם עד הלום (כמובן שבשילוב של עוד הרבה דברים, אך זו אחת הסיבות המרכזיות).
אז זוכרים את נקודת השבירה? לדעתי, הבלייזרס נשברו מנטלית במשחק הקודם.
יותר נכון, סטף קארי שבר וניפץ את האמונה שהייתה להם.
במקרה ראיתי את סוף המשחק (מאמצע הרבע האחרון). אם יש משהו ששובר "תחרותיים" זה מה שקרה שם. הם מסתכלים על קארי, קולע וחודר, וקולע וקולע עוד קצת והמחשבה היא שאי אפשר לנצח אותם. פשוט אי אפשר להביס את הדבר הזה.
בנוסף התוצאה המכבידה של 1-3 גם היא בראשם. אם אני הייתי פורטלנד הייתי נשבר. כלומר, הייתי מבין שבשלב הזה המשימה – לנצח את גולדן סטייט – גדולה עליי והייתי פורש למשחק אחר שיש לי יכולת לנצח בו.
נכון, הזמן שעבר והמאמנים יכולים לעזור, אך אני מאמין שלילארד וקבוצתו איבדו את הרוח. לכן אני צופה בלואו אאוט גם כאן.
מה נגיד ומה נאמר על סטף. נראה לי שאין יותר מה לומר. יש דברים שהשתיקה יפה להם ויש דברים כל כך יפים שהם גורמים לאנשים לשתוק. קארי הוא שניהם. למי שפספס ועדיין לא ראה (אני מאמין שיש איזה שלושה כאלה בעולם), ה-17 בהארכה:
אלך לפי התזה שלי על המשחק הזה – גולדן סטייט ב-25 ומעלה.
p
11 מאי 2016 20:35:41תודה רבה.
ריברס חותם על 54% מהעונשין של ג'ורדן עונה הבאה =)
סוס מעץ
11 מאי 2016 21:02:39יופי של פריוויו, מסכים עם הצפי לתוצאות
גיא
11 מאי 2016 21:13:29תודה על הפריוויו.
יש לי תחושה שאתה צודק בניחושיך.
(מה שאומר שכנראה אנחנו טועים…)
נתי
11 מאי 2016 21:19:31תודה רבה
רק שני משחקים?בשלב הזה זה נחשב עמוס
הייט-אשברי
11 מאי 2016 21:37:51לא התייחסות למשחקים הלילה , אלא פוסט לקראת המשך הפלייאוף .
לא כתבתי במהלך יום הזיכרון , אבל קראתי דברים רבים שנכתבו בטורים כאן .
אני עדיין לא בטוח בכלל שהרעמים מתקדמים הלאה . אם זה יקרה , אז טעיתי בתחזית . עוד יומיים נהיה חכמים יותר .
מה שברור – לס"א יש מגבלות של גיל ואתלטיות . כתבתי כאן כבר שאני מעדיף אותה לסדרת גמר מול הלוחמים שלי על פני הת'אנדר . אוקלהומה יותר אתלטית ויכולה להקשות על הלוחמים יותר מאשר הדורבנות .
עכשיו – כמה מילים על הדאבס .
אינני מזלזל באף אחת מהיריבות שנותרו , אבל צריכים להבין – החזרה של סטף , בהנחה שהוא בריא וגם התרענן קצת במנוחה הכפויה, היא שובר שיוויון , סיפור חדש לגמרי . הסדרה מול פורטלנד , בה הטרייל בלייזרס נתנו פייט קרוב ( גם במשחק האחרון , כי סטף המוכר חזר רק ברבע הרביעי ) לא מהווה אינדיקציה לכלום . בלי קרי ג"ס קבוצה טובה ששווה 45 נצחונות בעונה ומקום 6 במערב – לא יותר .
איתו היא כח מחץ – קבוצת על .
אין מה לעשות – הליגה נשלטת היום , אם תאהבו או לא, ע"י קבוצות עם קו אחורי קטלני . קו קדמי חזק חשוב – אבל הוא משלים . כל עוד סטף היה בחוץ ג"ס היתה אנושית , בפרט מול קבוצות עם קלעי על מבחוץ .
לא עוד – החזרה של סטף משמעותה שאף אחת לא יכולה להתמודד עם הקו האחורי הקטלני ביותר בתולדות ה- NBA (סטף וקליי) .
מצטרף לזה קו קדמי ש-2 הסנטרים המרכזיים שלו , בוגוט ואזלי , גם אם לא הצמד הטוב בליגה , הם בין הטובים הגנתית , ומה שיותר חשוב – מככב שם שחקן הקו האחורי הטוב בליגה היום לדעתי – שבמידת הצורך מוזז מעמדה 4 ל-5 וממלא את התפקיד ביעילות רבה . דריימונד הוא פרוייקט של איש אחד , שכאשר משחק יחד עם קרי יש ללוחמים 2 צירים קטלניים בחמישיה .
אם נוסיף לזה את השחקן השישי הטוב בליגה, איגי ( לא נבחר ככזה גם בגלל מיעוט דקות השנה בשל פציעות וגם בגלל היותו אול-סטאר בעברו ורצון לתגמל שחקנים אפורים יותר ), את ליווינגסטון ,
מו "באקטס" , ראש וקלארק , תהיה בעיה לכל מי שתרצה למנוע ריפיט מהלוחמים . גם ללברון – שאיגי וגרין כבר למדו אותו בפלייאוף האחרון והגבילו אותו ביעילות ב-2 המשחקים השנה.
לדעתי , החל מסדרת הגמר במערב נראה את ג"ס הדורסת של ראשית השנה . חדשות רעות לשאר.
איתמר פורת
11 מאי 2016 23:27:10מעולה
MJ234523
11 מאי 2016 22:27:26לכל המשווים בין סטף לMJ:
http://www.haaretz.co.il/sport/mitbonen/.premium-1.2872505
הייט-אשברי
11 מאי 2016 22:57:15אלון עידן ניגן את התקליט הזה מספר פעמים ( זו כתבה מלפני חודשיים ) , והוא מדבר שטויות .
אני מאלה שקמו במיוחד לראות את ג'ורדן בשנות ה-90 ( אני מתקרב לעשור השישי שלי ) , העריצו ומעריצים אותו עד היום . התנגדתי תמיד להשוות אליו אחרים כלברון וקובי .
סטף הוא אופרה אחרת. נכון – הוא לא שווה למייקל ואולי אף פעם לא יהיה. אבל לא בגלל רמת המשחק שלו . הוא נתן השנה את העונה הגדולה ביותר בתולדות ה- NBA , כולל העונות של מייקל . הוא נתן מספרים שמשתקפים במדדי ה-PER וה-RPM שמייקל לא השיג מעולם , וכנראה רק ווילט צ'מברליין נתן ( אז עוד לא היו מדידות לכל הפרמטרים ) בתקופה שלא היהתה תחרותית .
גם הטענה שהליגה חלשה היום יותר היא בדותה גמורה – הליגה היום יותר אתלטית , השחקנים יותר גבוהים ויותר חזקים , והכסף הענק גורם לתחרותיות חזקה מאי פעם . בכל ענפי הספורט הרמה רק משתפרת עם השנים – וכך גם בכדורסל ה-NBA . מי שמסתכל במשחקים משנות ה-90 ( תיכנס ליוטיוב ) רואה קצב איטי בהרבה מהיום ומשחק שנראה נאיבי ופשוט יותר .
הסיבה שסטף לא במקום של מייקל ( וגם לא איפה שמג'יק , בירד , קארים וג'רי ווסט ) היא אחת ויחידה – LONGEVITY . כדי שיהיה שם הוא צריך המשכיות ודומיננטיות על פני מספר עונות , עוד תארי אליפות וגם עוד כמה תארים אישיים , כולל MVP של סדרת גמר.
אבל מבחינת עוננה בודדת – העונה הרגילה של סטף השנה היא הגדולה אי פעם והוא עשה דברים שאיש לפניו לא עשה , כולל מייקל.
ברץ
11 מאי 2016 23:13:54זה ממש לא רק ה-LONGEVITY
איך אפשר בכלל לנהל את הדיון שקארי מדהים ככל שיהיה התקפית (והוא מדהים) הוא בינוני במקרה הטוב בהגנה?
גם הנתונים שנתת, הכל מסתכל על הצד ההתקפי. אז נכון שההגנה של גולדן סטייט מספיק טובה לכסות על החולשה הזאת. אבל עד שלא ידברו עליו בתור מועמד לחמישיית ההגנה הראשונה השניה או אפילו השלישית אין שום טעם להתחיל את הדיון.
כי בסופו של דבר שחקן שקולע 50 ודופקים לו על הראש 40 שווה פחות משחקן שקולע 40 אבל קולעים עליו 20 (המספרים סתם להמחשת הנקודה כמובן).
שי אבן צור
11 מאי 2016 23:29:04אפשר לאונן על הדיונים האל כמה שרוצים.
אם היו מציבים בפני ברירה אכזרית את מי למחוק מהזיכרון – קרי או מייקל, הייתי מוחק את מייקל.
למה? עניין של טעם.
נ.ב. בלעדי מייקל שיקגו לא היו אלופים. כנ"ל ג"ס וקרי. כל השאר פחות מעניין
הייט-אשברי
11 מאי 2016 23:37:05כנראה שאתה לא רואה משחקים . סטף שיפר מאוד את ההגנה שלו . הוא גם מס' 1 בחטיפות השנה ( מה זה אם לא הגנה ) וריבאונדר מצויין יחסית לגובהו .
סטף הוא פוינט גארד , וזה לא תפקיד שממנו נבחרים לחמישית ההגנה של הליגה . גם מגי'ק ג'ונסון לא נבחר מעולם לחמישית ההגנה הראשונה או השניה.
אם נתחיל לחפש פרמטר אחד להיתלות בו , אפשר לפסול כך את כל גדולי השחקנים .
ברץ
11 מאי 2016 23:59:03רואה מספיק, אפילו יצא לי להיות במשחק שלהם.
שתי חטיפות למשחק מונעות הרבה פחות בהגנה טובה.
זה לא באמת משנה, אתה מסתכל על זה במשקפיים ורודים בדיוק כמו שאוהד מסתכל.
כמו ששי אמר אין באמת טעם להיכנס לויכוחים האלה יותר מדי. רק הבאתי לדיון צורה אחרת להביט על ההשוואה, אני ממש לא חושב שקארי טוב הגנתית יש מספיק PG טובים ממנו בצד הזה של המגרש היום בליגה וזה לבד (לדעתי) פוסל אותו מדיון של הטוב בכל הזמנים.
מנחם לס
11 מאי 2016 23:11:14אני לא יודע למה ישנה לי הרגשה רעה מאד בקשר למיאמי הערב, ואני מסכים עם יונתן שיש סכוי גדול לבלואאוט של ההיט הערב.
רנדי אורטון
11 מאי 2016 23:29:49יש לי הרגשה שלברון יצחק גם הערב
Ghost Rider
12 מאי 2016 00:13:59יש אנשים שאי אפשר להתווכח איתם כאן, אם תתן להם נתונים הם יחזרו עם "אבל אני רואה במו עיני שככה וככה", אם בנאדם לא רואה את הגדולה של קרי אין מה לשכנע אותו רק לקוות שהעיניים יפתחו מתישהו.
ברץ
12 מאי 2016 00:18:28יש הבדל בין גדולה לגדול ביותר.
ובקשר לפקיחת עיניים, זה תלוי בקארי ואיך תמשיך הקריירה שלו.
Ata98
12 מאי 2016 00:36:45מה עם איזה פריוויו חידון התנך?
המתנחל
12 מאי 2016 01:58:37למרות האיכות הירודה במחשב,
רואים כדורסל מצויין של ההיט.
תענוג לראות את וייד משחק ככה ואני חושב שיהיה בלואו אאוט דווקא בצד ההפוך והמשחק ילך לכיוון של מיאמי ב12.
לגבי האלופה שאלופה רק בגלל פציעתם של קיירי וקווין לאב,
היא תהיה מספיק חכמה בשביל לדעת לגמור את הסדרה ותנצח את המשחק. גולדן סטייט למרות שלא עשתה עדיין קפיצת מדרגה מדהימה בפלייאוף תעלה מעכשיו מעט את רמתה לאט לאט.
אבל לא תגיע לרמה של הקאבס בגמר.
יחי אלופה מזרחית!
מנחם לס
12 מאי 2016 03:14:28התחלה גרועה מאד למיאמי. לך תדע אם היא תצא ממנה
מנחם לס
12 מאי 2016 03:15:202-12 ומיאמי על הפנים
המשגיח
12 מאי 2016 03:15:45http://www.youtube.com/channel/UCPw1sVc6ZoUxh-RB78x3tjw/live
תהנו חברים
עידן
12 מאי 2016 03:20:07אם טורונטו יעלו ולנצונאס יהיה כשיר לסדרה מול קליבלנד או שהוא סיים את העונה?
סומסום
12 מאי 2016 03:25:04דוויין קייסי חטף (ובצדק) כל כך הרבה ביקורת על ההחלטה הפטאלית שלו, להושיב את ביומבו בסוף המשחק הקודם, ולמעשה לתת במתנה למיאמי את המשחק, לייאפים קלים ו-4 אופנסיב ריבאונד בהארכה. ממש החלטה שערורייתית.
זה לא יקרה הערב. לא רק בהגנה – ביומבו הוא המוביל בפלייאוף כולו בסקרין אסיסטס, וגם מפלצת הגנה. טורונטו כבר מכסחת את הצורה למיאמי שנראית חסרת אונים.
מנחם לס
12 מאי 2016 03:25:55אני לא חושב שהוא סיים את העונה.
שחיטה גדולה של מיאמי הנראית מובסת
ברץ
12 מאי 2016 03:26:00לאורי ביום אסל?
מנחם לס
12 מאי 2016 03:30:29אבל ווייטסייד חוזר כנראה ביום ששי. JV רק לסידרת הגמר – כך טורונטו מקווים לפחות.
Kingjames23
12 מאי 2016 03:40:14אני כבר כמה שנים רואה את הליגה ובכל פעם מחדש אני נדהם מהטמטום של האמריקאים בפסקי הזמן
ברץ
12 מאי 2016 03:43:27והקנדים 🙂
מנחם לס
12 מאי 2016 03:47:42אז איך המטומטמים הגיעו לירח?
Kingjames23
12 מאי 2016 03:46:40שלאורי ודרוזן נראים סבבה יהיה קשה למיאמי
מנחם לס
12 מאי 2016 03:46:55הגנת מיאמי מתחת לכל ביקורת
סומסום
12 מאי 2016 03:56:27דקות קריטיות למיאמי. יכולה לאבד את המשחק עוד לפני החצי.
מנחם לס
12 מאי 2016 03:57:46אוי לעיניים שככה רואות. למיאמי אין אף קלעי מרחוק. יהיה כאן 30 הפרש.
עידן
12 מאי 2016 03:59:12החלטה לא נכונה של הספרס לדעתי לוותר על קורי גוזף.הוא יותר טוב גם מטוני פארקר [של היום לא של לפני כמה שנים] וגם מפטי מילס
ברץ
12 מאי 2016 04:00:33וואו ביזמאק!
למר מנחם היקר
12 מאי 2016 04:06:56עצוב לי על מיאמי
עידן
12 מאי 2016 04:11:49ביומבו חירב את 2 ההתקפות האחרונות של טורונטו עם החסימות שלו בהתקפה
למר מנחם היקר
12 מאי 2016 04:13:48מאז שווינסלו יצא מיאמי בריצה, הוא חייב לעבוד על הזריקה שלו.
ברץ
12 מאי 2016 04:14:12מחצית טובה סה"כ, חבל שהסתיימה בריצת 10-0 של מיאמי.
וכל זה שדהרוזן ממשיך להיות כל כך חלש.
IDO
12 מאי 2016 04:15:48המשחק של מיאמי.
דרוזן זה הקלף הסודי של ספולסטרה
עידן
12 מאי 2016 04:18:28הדבר הכי טוב שקרה לטורונטו הןא שהחוזה של דרוזן נגמר.הלייקרס האידיוטים האלו רוצים להביא אותו בקיץ
סומסום
12 מאי 2016 04:21:54ויש להם סיכוי טוב, כי הוא straight outta compton
עידן
12 מאי 2016 04:24:49straight outta compton טוב שהזכרת לי.הורדתי את הסרט לפני כמה חודשים ועוד לא ראיתי אותו
סומסום
12 מאי 2016 04:27:47סרט טוב, אם כי לטעמי קצת החמיצו את הפוטנציאל, סיפור מלחמות הגנגסטה ראפ הוא הרי מדהים. הסרט טיפהלה מנומס מדי, אולי זה מה שקורה כשד"ר דרה הוא גם שותף בסרט. בכל מקרה נדמה לי שתיהנה.
IDO
12 מאי 2016 04:25:05מתאים להם..
דרוזן זה כמו קובי רק בלי הקלאץ' ופחות 4 זריקות למשחק
סומסום
12 מאי 2016 04:30:19מנחם תתעורר, מיאמי העקשנים שלך לגמרי חזרה בתמונה.
עידן
12 מאי 2016 04:32:47לואיס סקולה נמחק מהרוטציה.כל העונה הסדירה הוא היה שחקן חמישייה
מנחם לס
12 מאי 2016 04:45:01אני באמת לא מבין מה קרה עם סקולה
IDO
12 מאי 2016 04:33:52דרוזן קלע סל. עכשיו אף פעם לא יוציאו אותו
עידן
12 מאי 2016 04:35:09הנה הוא מתחמם אבל עדיין אני לא סובל אותו בתור שחקן
מנחם לס
12 מאי 2016 04:43:22מיאמי גמורה ומחוסלת. כיצד הם רוצים לנצח בלי אף קלעי אמין מרחוק?
מנחם לס
12 מאי 2016 04:45:49ראיתי איך מיאמי יכלו להוריד עד 5, אבל שגיאה עשתה 9 במקום 5, וזהו
IDO
12 מאי 2016 04:53:26מחאמח לא העפרון הכי חד בקלמר אבל:
א. זה מול טורנטו
ב. דיווין וייד לבד שווה נצחון
עומר
12 מאי 2016 04:55:53נראה שקרול נפצע עכשיו גם?
סומסום
12 מאי 2016 05:02:57טורונטו ידעה לחרב לעצמה סופי משחקים בפלייאוף. ממש כרוני.
נכנסת לרבע אחרון של גיים 5 ב-13 פור. זה או עכשיו או לעולם לא.
רנדי אורטון
12 מאי 2016 05:05:38חנן וויטסייד חוזר במישחק הבא?
IDO
12 מאי 2016 05:06:05וינסלו לא בשל למעמד עדיין
סומסום
12 מאי 2016 05:08:35דנג ודמארה קרול בחוץ, לא יחזרו הערב. נדמה לי שזו מכה יותר גדולה למיאמי, שחייבת שוטר.
רנדי אורטון
12 מאי 2016 05:09:29אפשר לבטל רישמית את גמר המיזרח.
סומסום
12 מאי 2016 05:11:29טורונטו חייבת לקחת את המשחק הזה, בשיניים. זה גיים 7 מבחינתה, הפסד והיא תעוף וחזק במיאמי. זה הצ'אנס שלה. מאמין שלאורי תיכף יחזור, אחרת למה בכלל הוא אולסטאר.
סומסום
12 מאי 2016 05:13:53וגם דהרוזן יורד לחדר הלבשה… וואו.
סומסום
12 מאי 2016 05:17:52ההפרש יורד ל-7, דהרוזן ודמארה קארול ירדו לחדר הלבשה, דוויין ווייד תיכף חוזר, חמש וחצי דקות לסוף. אם טורונטו מצליחה לצאת מזה…
עידן
12 מאי 2016 05:28:40רק לא הארכה
סומסום
12 מאי 2016 05:28:47ווייד הולך לקו, להוריד את זה ל-1…
אנ-ביליב-אבל
רנדי אורטון
12 מאי 2016 05:31:00שריקה מביכה, מזכיר את השיפוט אתמול. הדבר הכי גרוע בשריקה כזאת זה שהיא נישרקת מאוחר אחרי שוויד החטיא את הזריקה.
סומסום
12 מאי 2016 05:31:55וואו, לאורי. איזו שלשה. בולגיים?
IDO
12 מאי 2016 05:32:17דרוזן סותם לי את הפה
מוש השור
12 מאי 2016 05:32:45השופטים כל כך מקפחים את טורונטו, גועל נפש
IDO
12 מאי 2016 05:32:51לאורי עם הסכין
סומסום
12 מאי 2016 05:35:26על הסדרה הזו רשום גיים 7, לא?
לברוניזם
12 מאי 2016 05:44:24גולדן
https://www.youtube.com/channel/UC4tqEdxe-obrDMVNIQJyo8w/live
לברוניזם
12 מאי 2016 05:51:30יאללה מתחילים!
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
12 מאי 2016 05:52:19המזרח תמורת שלום
IDO
12 מאי 2016 06:02:03הייתי מוסיף גם את ירולשליים. סמיילי
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
12 מאי 2016 06:08:54ירושלים לא. לייקרס כן
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
12 מאי 2016 06:10:09יה בייבי..
עגל
12 מאי 2016 06:10:22קרי פוקסיונר לא נורמלי
לברוניזם
12 מאי 2016 06:14:52הוא גם לא משלם מס בזמן
זיו
12 מאי 2016 06:11:16שלשה מדהימה
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
12 מאי 2016 06:23:47התרגיל האחרון היה פתטי ברמות.
לברוניזם
12 מאי 2016 06:24:07סיכום רבע ראשון:
גישושים ראשונים. 20-10 לפורטלנד. הווריורס השוו חזרה.
כמו שדרו קארי אמר פעם, הנקודות לא חשובות כמו שלושת הרבעים הראשונים במשחק NBA
עגל
12 מאי 2016 06:25:33ושתי ההגנות חלשות מאוד
IDO
12 מאי 2016 06:28:00any thing they can do we can do better !
יובל
12 מאי 2016 06:29:32יש לינק תקין ?
לברוניזם
12 מאי 2016 06:40:08https://www.youtube.com/channel/UCWiwIqhpGf7KzH3GT9G-upw/live
יניב
12 מאי 2016 06:29:51פשוט נראה שגולדן מזלזלים. לא משחקים הגנה וגם מנסים יותר מדי בהתקפה
עגל
12 מאי 2016 06:34:13שימשיכו לזלזל עד הרבע האחרון
מתן גילור
12 מאי 2016 06:36:12יודעים שעל כל 10 דק' הילוך שני מספיקות 2 דק' קווץ' כדי לנצח בקלות.
הרועה
12 מאי 2016 06:36:27link pls
מתן גילור
12 מאי 2016 06:36:51למישהו יש לינק לשידור הישראלי? מיקי תפסה טלוויזיה אחת ו-101 כלבים וגנבים את השניה 🙁
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
12 מאי 2016 06:37:58https://www.reddit.com/r/nbastreams/comments/4iycmp/game_thread_portland_trail_blazers_vs_golden/
לברוניזם
12 מאי 2016 06:40:19לינק יוטיוב תקין
https://www.youtube.com/channel/UCWiwIqhpGf7KzH3GT9G-upw/live
לברוניזם
12 מאי 2016 06:40:41וזה לינק לערוץ 5 (אבל תהרגו אותי למה לשמוע את ריגר)
http://www.mapsutim.co.il/tv-israel/5-israel-tv
מתן גילור
12 מאי 2016 06:42:04תודה. על מיוט. פשוט שידור איכותי.
הייט-אשברי
12 מאי 2016 06:41:18סטוטס מאמן חכם . לאורך כל הסדרה הוא לא נותן לריצה של ג"ס להימשך יותר מ-3 סלים רצופים בלי לקחת מיד טיים-אאוט. הוא יודע שכשהם בזון הם יכולים לסיים משחק בזמן קצר.
יניב
12 מאי 2016 06:48:23צודק וזה אחד מן ההבדלים בין פורטל נד לאטלנטה
יניב
12 מאי 2016 06:47:35מעצבנים גולדן משייטים להם מתוך ידיעה שכמו שמתן אמר 2 דקות של רצינות יספיקו להם. אולי זה נכון אבל זה מרגיז
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
12 מאי 2016 06:48:50מה זה הבולשיט הזה של הזריקות ???
יניב
12 מאי 2016 06:50:30איזה פרגון של סטף יודע שתו מספון חם וכל הזמן מחפש אותו
סומסום
12 מאי 2016 06:50:41המשימה העיקרית של גולדן סטייט היא לסיים את המשחק כשכולם על הרגליים, המשנית – לסיים את הסדרה (וכל הכבוד לפורטלנד, לא יכולנו לבקש יותר), ושלכם – לשמור על המולדת עבורנו. יוצאים אל הפקקים, חג שמח לכולם 🙂
עגל
12 מאי 2016 06:50:46תומפסון מראה כמה הוא טוב
הייט-אשברי
12 מאי 2016 06:51:26ושוב טיים אאוט של סטוטס . בכל פעם שג"ס מתקרבת ב-2 סלים רצופים הוא לוקח אחד.
יואל
12 מאי 2016 06:55:02http://vstream.org/stream01/
הייט-אשברי
12 מאי 2016 06:55:32צר לי לומר לכל חובבי המזרח . לא מעניין אותי מה היה בעונה הרגילה. כמו שפורטלנד משחקת בסדרה הזאת היא לא רואה ממטר אף קבוצה במזרח למעט קליבלנד .
יניב
12 מאי 2016 07:02:21לאף קבוצה במזרח גם אין שחקן כמו לילארד בפלייאוף הזה
הייט-אשברי
12 מאי 2016 07:03:211 +
לברוניזם
12 מאי 2016 07:03:07מה שמרשים זה כמות האסיסטים של קארי, ולא נוסח וובטברוק שפשוט מקפיץ בעצמו את הכל ומה לעשות– אסיסטים יצטברו ככה.
אצל קארי כל אסיסט אומנות.
עגל
12 מאי 2016 07:06:49האסיסטים שלו הם חלק משיטה ותנועה בהתקפה. אצל אוקלהומה יש שמוה אבל לא חשפו אותה לשחקנים, הם לא שו"סים
אלי לס
12 מאי 2016 07:06:34שופטים??
רק יד הוא לקח לו
רן הנרגן
12 מאי 2016 07:08:43השיפוט לכל אורך הסידרה מקפח את ג"ס. לכו להסתכל למשל על דוח 2 הדקות האחרונות של המשחק השלישי. הנבא עצמה קבעה שהיו 4 החלטות שגויות. כולן היו לרעת ג"ס.
גיא
12 מאי 2016 07:10:45יניב,
לדוויין ווייד היה PER 20 בעונה הרגילה, הוא עלה ל-23 בפלייאוף.
ללילארד היה PER 22 בעונה הרגילה , ובפלייאוף יש לו 20.
יניב
12 מאי 2016 07:12:24האמת שצודק רציתי להוסיף למעט וייד אבל לא זכרתי מה הוא עשה בסיבוב הראשון זכרתי רק את המשחקים האחרונים שלו
גיא
12 מאי 2016 07:15:06שלרגע לא יהיה את הרושם שאני מזלזל בפורטלנד. או בלילארד.
הוא שחקן נפלא, ופורטלנד קבוצה נהדרת שעוד תהיה דומיננטית בפלייאוף על בסיס קבוע בשנים הקרובות.
המשחק הקודם שלהם נגד הלוחמים היה המשחק הכי מהנה השנה לצפייה.
מתן גילור
12 מאי 2016 07:14:04גיא, כל הכבוד שאתה משקיע עוד ועוד אנרגיה בנתונים סותרים לספקולציות האלה. גם פול ג'ורג' לא פחות טוב, אבל במקרה שלו לא נפצעו לאורי ודרוזן. הספקולציה שלי (בלי ציניות) היא שפורטלנד לא עוברים אף קבוצת פלייאוף במזרח. שלא לדבר על דאלאס/ממפיס/יוסטון. אבל לעולם לא נדע איזו ספקולציה נכונה.
גיא
12 מאי 2016 07:18:03אני יכול להבין מהיכן מגיעה האהדה לפורטלנד. הם משחקים נגד האלופה, הם בפיגור 1 – 3, ועדיין הם חזק במשחק, הם קבוצה מלהיבה.
(רק חבל שכולם שכחו איך אטלנטה, לדוגמה, לא ויתרו לקליבלנד עד השנייה האחרונה בהפסד אחרי שהיו בפיגור 0 – 3)
יניב
12 מאי 2016 07:23:18ההבדל לפחות מבחינתי זה שבאטלנטה לא היה לי ספק שקליבלנד ינצחו למרות המשחק הצמוד. והמשחק הצמוד נבע כי קליבלנד הורידו הילוך. עדיין במשחק הצמוד היו שם החלטות של אטלנטה שהיו מזעזעות. שוב כנראה המשפט הכל בעיניי המתבונן לא היה נכון יותר. אם מתן חושב שפורטלנד עפה מול כל קבוצה במזרח. אז באמת שאין לנו על מה להתווכח בכלל
מתן גילור
12 מאי 2016 07:44:24מול כל קבוצת *פלייאוף* במזרח. נא לא להכניס לי מילים למקלדת.
הייט-אשברי
12 מאי 2016 07:20:59דאלאס , ממפיס ויוסטון – אני מסכים לפחות לגבי 2 האחרונות . ממפיס שיחקה בפלייאוף בהרכב טלאים , וגם דאלאס היתה פצועה . יוסטון היא סתם פח אשפה . אבל פורטלנד פשוט טובה בפלייאוף הזה מכל המזרחיות שאינן פורטלנד. זה לא רק לילארד ומקולום – גם הארקלס , אמינו , קראב , הנדרסון ודיוויס ( בפרט 3 הראשונים ) העלו את רמת משחקם .
הייט-אשברי
12 מאי 2016 07:23:39התכוונתי שאינן קליבלנד
מתן גילור
12 מאי 2016 07:25:54תראה, גם היט, שהיתה אמורה לאיים על קאבס, פצועה. בוש זה וואחד אבידה. צריך לזכור שהוא היה השחקן הטוב בקבוצה עד הפציעה. מעולה התקפית והגנתית. כמה שזה חבל, בשיטה הזו עוד ועוד סדרות יוכרעו על פציעות.
הייט-אשברי
12 מאי 2016 07:15:30מדובר על יכולת הקליעה מבחוץ . במזרח הקבוצות קולעות מהשלוש וגם מהשתיים באחוזים ירודים (חוץ מקליבלנד כמובן ) . זה כולל את מיאמי .
גיא
12 מאי 2016 07:20:41לא נכון.
אחוזי קליעה ל-3 בפלייאוף:
1. קאבס
2. לוחמים
3. ספרס
4. אינדיאנה
5. מיאמי
6. דטרויט
הייט-אשברי
12 מאי 2016 07:22:40איפה הנתונים ? ואם כך – איך התוצאותבמזרח הן של 80 עד 90 נק' למשחק ?
מתן גילור
12 מאי 2016 07:18:09לגבי פורטלנד – באמת קבוצה מלהיבה וכיף לראות מה הם עושים עם סגל "אפור" על הנייר. אבל כשאני בוחן את הפוטנציאל, לרבות חיזוקים הגיוניים, קבוצת העתיד שלי במערב (ובליגה כולה) היא עדיין מינסוטה. צופה דומיננטיות שלהם ואיום על צמרת המערב לפני פורטלנד.
מתן גילור
12 מאי 2016 07:20:04ועוד משהו – גרין אחלה שחקן, אבל השיטה של ג"ס מעצימה אותו. יהיה פחות טוב בקבוצות אחרות. קליי לעומת זאת יהיה ענק בכל קבוצה. שחקן עצום שמוערך חסרר על המידה רק כי משחק ליד שחקן היסטורי.
עגל
12 מאי 2016 07:20:21ברבע הרביעי נראה אם ג"ס רוצים לסגור עניין או שהם נכנסו לשאננות ומגזמת
עגל
12 מאי 2016 07:23:23האחוזים של שתי הקבוצות דומים מאוד למעט אחוז מהשלוש של ג"ס שמאוד נמוך יחסית – 31%
לברוניזם
12 מאי 2016 07:25:57בוגוט עם מתיחה בהמסטרינג.
איזה רע.
גיא
12 מאי 2016 07:28:23http://espn.go.com/nba/statistics/team/_/stat/offense-per-game/sort/threePointFieldGoalPct
הייט – אשברי, תאמין לי שאני לא ממציא נתונים ככה סתם, כי משעמם לי.
ודרך אגב, קצב המשחק קובע יותר על כמות הנק' הנקלעת במשחק.
הייט-אשברי
12 מאי 2016 07:35:29נכון – עכשיו כשאני רואה . אבל התחושה נבעה מכמות הנקודות הנקלעות . אף מזרחית לא קולעת את כמות הנקודות למשחק שקולעת פורטלנד ( למעט קליבלנד כמובן ). כנראה שזה עניין של מספר הפוזשנים .
מתן גילור
12 מאי 2016 07:37:50מלכודת דבש. כי זה בדיוק סגנון המשחק בו אין לך שום סיכוי נגד ג"ס.
מתן גילור
12 מאי 2016 07:31:39בוגוט פצוע. לא יחזור למשחק.
יניב
12 מאי 2016 07:32:43אני מקווה בשביל גולדן שזה רק למשחק הזה. הוא מאוד חשוב לגולדן
שי אבן צור
12 מאי 2016 07:35:25התעוררתי במחצית, ראיתי את התוצאה והופתעתי.
כ"כ הרבה כבוד מגיע לבלייזרס. הם משהו מיוחד.
יניב
12 מאי 2016 07:37:15שי זה רק כי הם משחקים במערב. במזרח הם לא עוברים סיבוב ראשון
שי אבן צור
12 מאי 2016 07:37:57חחחחח
לברוניזם
12 מאי 2016 07:39:25אין ספק. המזל הרע של פילדלפיה השנה היה שהיא במזרח. במערב הייתה מסיימת ראשונה ומנפצת את השיא של שיקגו מ 1996
מתן גילור
12 מאי 2016 07:42:30התבלבלת. אלה לייקרס שבמזרח מסיימים עם מאזן של 0:82.
שי אבן צור
12 מאי 2016 07:39:33במזרח הם מגיעים לגמר
מי לוקחת אותם? טורונטו? אטלנטה? מיאמי?
מתן גילור
12 מאי 2016 07:42:01כן כן וכן. וגם אינדי, בוסטון, דטרויט ושרלוט.
שי אבן צור
12 מאי 2016 08:03:00ממש ראינו את ההתכנות של זה עד עכשיו…
כמו שאמרת, אין טעם להמשיך להתווכח על זה
מסכים שלא להסכים
מתן גילור
12 מאי 2016 07:41:02איזה כיף זה ספקולציות שלא ניתן לבחון, נכון? אפשר גם לשטוח אותן כמה ואיך שרוצים בהתאם לאג'נדה וגם לזלזל בכל מי שלא מסכים על הדרך.
יניב
12 מאי 2016 07:45:15יש לא להסכים ויש לומר טענות מופרכות. להגיד שפורטלנד עפה מול כל קבוצה בפלייאוף במזרח שאתה רואה איך אטלנטה טורונטו אינדיאנה ואפילו מיאמי נראות זה מופרך בדיוק כמו להגיד שפילדלפיה היו מגיעים לפליאוף במערב
מתן גילור
12 מאי 2016 07:52:01כן יניב, הסיכוי שמיאמי עוברים את פורטלנד בסדרה זהה לסיכוי של פילי להעפיל לפלייאוף במערב. והטענות שלי מופרכות.
לברוניזם
12 מאי 2016 07:52:54כל מה שנאמר למעלה הייתה הלצה על הדוקטור שכבר שנים אומר שהנה המזרח עוברים את המערב. ורק במזרח שומרים. ומערב לא שווה כלום. וכו'.
lighten up people
יניב
12 מאי 2016 07:56:09מן הסתם בסדרה ספציפית זה לא מופרך ולמרות שאתה חושב שמיאמי עוברים אותם זה כן טענה לגיטימית ולא מופרכת שאפשר להתווכח. אבל להצהיר שפורטלנד עפה מול כל אחת מהשמונה שהגיעו לפליאוף במזרח זה מופרך בדיוק כמו הטיעון על פילדלפיה
עגל
12 מאי 2016 07:37:47סטוטס הצליח לכופף לקרי את היד – שיחק עם פלאמלי ואילץ את קר להכניס את ורז'או
יניב
12 מאי 2016 07:39:33אני מקווה שהתכוונת לקר ולא קרי 🙂
גיא
12 מאי 2016 07:40:33למיטב הבנתי הפציעה היא לא בשרירי מיתר הברך (המסטרינג), אלא בכף הרגל.
זה יכול להיות משמעותי, בגלל שלפציעות בהמסטרינג יש את הנטייה להיגרר. בעוד שהמצדיד (שריר בכף הרגל) מחלים מהר יותר, ולשחקן עם סגנון משחק כמו בוגוט, פחות יושפע מפציע מסוג זה.
(אני באמת מקווה שאני צודק בקשר לחומרה של הפציעה. אני שונא לראות שחקנים נפצעים!)
לברוניזם
12 מאי 2016 07:44:44השדרים האמריקאים אמרו המסטרינג
גיא
12 מאי 2016 07:46:48אני מסתמך על ציוץ של שטראוס מ-ESPN,
אבל נראה לי שהוא טעה. הוא כתב right abductor strain (כף הרגל),
נראה לי שהוא התכוון ל- right adductor strain (מפשעה)
מתיחה שכזו חמורה בהרבה, ודורשת החלמה ארוכה יותר
(כמובן שזה תלוי בחומרת הפציעה)
לברוניזם
12 מאי 2016 07:51:52לא פלייאוף טוב לפציעות
במיוחד לסנטרים.
לברוניזם
12 מאי 2016 07:44:00הדקות האחרונות ממש מהנות.
עגל
12 מאי 2016 07:44:17תומפסון כוכב עליון
לברוניזם
12 מאי 2016 07:49:21ליווינגסטון עושה בושות:)) ההרחקה עדיין רובצת עליו
לברוניזם
12 מאי 2016 07:51:12דוגרי? כזה רבע של תומספון הוא היה צריך לקבל את הזריקה האחרונה.
ספלאש ספלאש… אבל יש דרג ויש זרג 🙂
הייט-אשברי
12 מאי 2016 07:51:13גרין צולע . אני מקווה שלא משהו רציני . אפשר בלי בוגוט – אי אפשר בלי גרין .
אשך טמיר המקורי
12 מאי 2016 07:52:10איזה קצב! איזה יופי של סדרה!
קולעים שלשות כמו בפלייסטיישן
מתן גילור
12 מאי 2016 07:52:44איך הוא אכל את ההטעיה הזו? כל בר דעת ידע שזה הולך לשלשה.
אשך טמיר המקורי
12 מאי 2016 07:53:39פורטלנד תותחים ממש, כל העונה הזאת+פלייאוף, לא נס ליחם (גיא?)
קצת מזכירים לי את דנבר המפתיעה של מוטמבו באנרגיות
לברוניזם
12 מאי 2016 07:55:46קליפרס היו מרוטשים ופצועים. ונגד גולדן בלי קארי הם עדיין הפסידו.
אשך טמיר המקורי
12 מאי 2016 07:57:00גם דנבר הפסידו בסוף אבל נתנו מאבקים הירואיים
מתן גילור
12 מאי 2016 07:56:22הייט – צודק. בלי בוגוט ג"ס עדיין תזכה באליפות. בלי גרין לא נראה לי. בכל מקרה, את הסדרה הזו הם יעברו בלי שניהם.
עגל
12 מאי 2016 07:56:36ועדיין כולנו יודעים איך זה יגמר
לברוניזם
12 מאי 2016 07:57:42הפאול על ברברוסה סתם מסוכן. יש שחקנים שלא מכבדים את המקצוע לפעמים.
זה פאול לפציעה, למה להסתכן ככה.
אשך טמיר המקורי
12 מאי 2016 07:58:31קצב פסיכי. מזכיר כדורגל אנגלי
יניב
12 מאי 2016 07:59:30בדיוק התכוונתי לכתוב שספייטס גרוע היום
אשך טמיר המקורי
12 מאי 2016 07:59:48בוגוט מתח את החציל?
לברוניזם
12 מאי 2016 08:00:35ספייטס התחפש להארדן. דופק נקודות בהתקפה אבל שומר רק עם מבטים בהגנה.
הייט-אשברי
12 מאי 2016 08:02:121 +
גיא
12 מאי 2016 08:02:12אני לעולם לא מסרב לבקשה של יו"ר ה-"ללל"!
"וּמֹשֶׁה בֶּן מֵאָה וְעֶשְׂרִים שָׁנָה בְּמֹתוֹ לֹא כָהֲתָה עֵינוֹ ולֹא נָס לֵחֹה."
ולא נס לחה = שמר על רעננותו. המילה "לחה" היא מהשורש ל.ח.ח,
ובמקורות המילה לחות מתארת רעננות, חיים.
עץ לח מדמה את החיים, עץ יבש מדמה את המוות –
"וְיָדְעוּ כָּל עֲצֵי הַשָּׂדֶה כִּי אֲנִי יְהוָה הִשְׁפַּלְתִּי עֵץ גָּבֹהַ הִגְבַּהְתִּי עֵץ שָׁפָל הוֹבַשְׁתִּי עֵץ לָח וְהִפְרַחְתִּי עֵץ יָבֵשׁ אֲנִי יְהוָה דִּבַּרְתִּי וְעָשִׂיתִי."
"ידעו כל ה-NBA כי אני ליאנדרו ברבוסה השפלתי עץ גבוה…
כי לא נס לחי"
אשך טמיר המקורי
12 מאי 2016 08:06:37תודה רבה !!! 🙂
טוב לגלות שלא מדובר בנס (קפה) + ליחה
גיא
12 מאי 2016 08:09:07קמתי בבוקר עם מקרה קשה של נס ליחה…
(אני מהזקנים שאיך שהם מתעוררים הם משמיעם קולות פחחחחחח גרוניים קולניים במיוחד!)
אשך טמיר המקורי
12 מאי 2016 08:02:17יניב, אני איתך, כרגיל, פורטלנד שווה גמר מזרח
זיו
12 מאי 2016 08:02:26סחטן על משחק ההתקפה שלו חד לאלה במאני טיים.
זיו
12 מאי 2016 08:02:47ספייטס
אשך טמיר המקורי
12 מאי 2016 08:03:39אגב אני מאוד שמח שטורונטו ניצחו היום ומקווה שיסיימו את העבודה. למיאמי אין מה לחפש מול קליבלנד.
יניב
12 מאי 2016 08:06:44כאילו של טורונטו יש מה לחפש. אצל מיאמי וייד בשביל הכבוד ינצח אחד טורונטו יקבלו סוויפ
אשך טמיר המקורי
12 מאי 2016 08:12:56יקשו עליהם יותר ממיאמי לדעתי. הם נכנסים חזק עד לפי הטבעת ולברון קצת חושש מזה
(באמת לדעתי הכניסות לסל יקשו על קליבלנד)
שי אבן צור
12 מאי 2016 08:13:571+
המשגיח
12 מאי 2016 08:05:51https://www.youtube.com/channel/UCWiwIqhpGf7KzH3GT9G-upw/live
אשך טמיר המקורי
12 מאי 2016 08:08:37תודה על כל הקישורים!
משום מה כל הקישורים השווים נתקעים לי ואני נשאר תמיד עם הוי-איי-פי ליג – איכות גרועה אבל זורם (עדיף כוניפה זורמת מכוסית על שלא נותנת)
לברוניזם
12 מאי 2016 08:11:52כבר שמתי אותו קודם
אבל אתה יכול לסבול עם ריגר אבל האיכות טובה
http://www.mapsutim.co.il/tv-israel/5-israel-tv
למרות שלא עובד לך היוטיוב? הוא היום ממש רציף וחלק.
אשך טמיר המקורי
12 מאי 2016 08:18:20תודה. האינטרנט שלי עגלה
לברוניזם
12 מאי 2016 08:06:52שומעים את זה? השמנה מתחילה לשיר.
עגל
12 מאי 2016 08:08:46ג"ס עד כה בשני הסיבובים הראשונים התמודדה מול שתי קבוצות שטיח
עגל
12 מאי 2016 08:09:08המבחן היחיד שלהם יהיה בגמר המערב
לברוניזם
12 מאי 2016 08:09:23לעכברי אנליטיקס:
יש סטטיסטיקה של כמות משחקים (או אפילו מעבר: אחוז המשחקים של שחקן מסוים מסך המשחקים שלו)
שהוא לפחות: 1 נקודה/אסיסט/ריבאונד/חטיפה/חסימה?
זה מרגיש שגרין כמעט כל משחק שם.
אשך טמיר המקורי
12 מאי 2016 08:10:07כל משחק זה כמו שידור חוזר בסדרה הזאת
לברוניזם
12 מאי 2016 08:10:56קליי ביום של 13 מ-17
למה לא מסדרים לו זריקות יותר?
לא ברור.
עידן
12 מאי 2016 08:12:21גרין פצע את השופט
לברוניזם
12 מאי 2016 08:13:52מה קורה עם השופט? עוד צאצא לבית המלוכה הבריטי.
אשך טמיר המקורי
12 מאי 2016 08:16:28יותר מדי ווינרים בקבוצה אחת.
שי אבן צור
12 מאי 2016 08:17:24הקבוצה שלא היתה מנצחת את שארלוט עושה צרות צרורות ללוחמים
עגל
12 מאי 2016 08:19:28ועדיין כשתחשוב על זה תראה שהקבוצות בדרך של ג"ס לגמר המערב היו שטיח (שתי סדרות קלילות של 4-1)
שי אבן צור
12 מאי 2016 08:23:10גם אם הם עולים היום לא הייתי קורא לפורטלנד שטיח
הם מופתיים בעיני
מייצגים את כל מה שנעלה ברוח האדם: גאווה, כבוד ומלחמה עד הסוף
אשך טמיר המקורי
12 מאי 2016 08:24:33אל תאכיל את העגל
עגל
12 מאי 2016 08:25:15חברה צעירים, לוחמים ומשחקים על הכיפאק.
אבל בכלל לא בליגה של הגדולים
עגל
12 מאי 2016 08:17:42משולם עם 15 נקודות ברבע
זיו
12 מאי 2016 08:17:53וואו איזו שלשה של סטף
זיו
12 מאי 2016 08:18:30מקהלום נגד הווריורס
מתן גילור
12 מאי 2016 08:18:43מקולום אדיר. סטף והוא ראש בראש נהדר.
לברוניזם
12 מאי 2016 08:18:55כל אסיסט של קארי — מלאכת מחשבת.
גיא
12 מאי 2016 08:20:53לברוניזם –
יש לגרין 1+ בכל אחת מ-5 הקטגוריות ב-27 מ-49 משחקי הפלייאוף שלו עד היום.
לברוניזם
12 מאי 2016 08:36:50מרשים ממש. תודה על המאמץ! אפילו לא ידעתי איפה לחפש דבר כזה.
אשך טמיר המקורי
12 מאי 2016 08:22:38ג"ס וקארי מעלים את הרמה של פורטלנד למקסימום האפשרי
אשך טמיר המקורי
12 מאי 2016 08:23:43זה יהיה פסיכי לגמרי אם פורטלנד תיקח את זה
עידן
12 מאי 2016 08:24:24ולחשוב שמשולם היה מחליף שני שנה שעברה עד שמתיוז נפצע ואז היה מחליף ראשון לארון אפללו ואמינו היה מחליף של צנדלר פרסונס וריצארד גפרסון בדאלאס ודיוויס היה מחליף בלייקרס ופלאמלי היה מחליף של ברוק לופז בברוקלין וקראב היה שחקן 10-11 ברוטציה והארקלס היה שחקן שולי בספסל של אורלנדו.מה שהקבוצה הזאת עשתה השנה זה בלתי יאמן
אשך טמיר המקורי
12 מאי 2016 08:25:11+++++++++++++++++111111000000000000++++++++++++
זיו
12 מאי 2016 08:25:51+1
מתן גילור
12 מאי 2016 08:29:33+1
שי אבן צור
12 מאי 2016 08:34:45+ כמה שאתה רוצה
ניר
12 מאי 2016 08:24:39ההחטאות האלה יהרגו אותם בסוף, חבל 🙁
אשך טמיר המקורי
12 מאי 2016 08:27:03יש לליליארד מעט מאפיינים ווסטברוקים
מתן גילור
12 מאי 2016 08:29:05גם אני לא הבנתי את הזריקה הזו. מקולום בזון – למה לא לשחק עליו?
מתן גילור
12 מאי 2016 08:27:53טוב, ג"ס עברו את המייטי פורטלנד. זו החותמת הסופית לכך שהם הקבוצה הגדולה בהיסטוריה 😉
עגל
12 מאי 2016 08:29:47+
שי אבן צור
12 מאי 2016 08:41:16תזלזל תזלזל
מתן גילור
12 מאי 2016 08:42:23שי, יקירי, תגובת נגד לשלך ותו לאו. בכלל אל מזלזל בדעה שלך פשוט חושב אחרת. הבדלי הרמות באמת לא כאלה גדולים כדי שיהיה אפשר להיות נחרצים.
שי אבן צור
12 מאי 2016 08:47:37לא התכוונתי שאתה מזלזל בי.
הזילזול בפורטלנד חורה לי. אם לאטלנטה, שארלוט, אינדיאנה ומי שאתה רוצה היה משהו מה GUTS שיש לחבר'ה האלה הם היו נראות אחרת לגמרי.
הפורצים, כמו שהאשך אמר, הוציאו מעצמם 120%. זאת גדולה בעיני
שי אבן צור
12 מאי 2016 08:48:09* הן היו…
אשך טמיר המקורי
12 מאי 2016 09:03:49לכן השוויתי אותם לדנבר של מוטמבו ולפונזו אליס
הייט-אשברי
12 מאי 2016 08:28:05איזו שלשה פסיכית של סטף
זיו
12 מאי 2016 08:28:05קבר אותם סטף
המשגיח
12 מאי 2016 08:28:23ממש הקברן
זיו
12 מאי 2016 08:32:03אחלה משחק
אשך טמיר המקורי
12 מאי 2016 08:35:55זהו, אמא של דוראנט התחילה לשיר
המשגיח
12 מאי 2016 08:40:08מקווה שמחר לפנות בוקר היא תהיה בשקט.
חלמתי היום שהספרס ניצחו 116-113, וממש התבאסתי כשהתעוררתי.
שי אבן צור
12 מאי 2016 08:40:28חחחח
הרגת אותי
חתוליו
12 מאי 2016 08:38:43קארי לא מופיע בפתיח של ערוץ הספורט אבל כספי ומלו מופיעים
הייט-אשברי
12 מאי 2016 08:41:32לכל החכמולוגים של המזרח – אני כבר מזמן בדיעה שבפלייאוף לא צריכים להיות קונפרנסים נפרדים . שישחקו 1 מול 16 , 2 מול 15 וכן הלאה . אם יש בעיה של טיסות , שיחזרו למתכונת של 2-3-2 . נכון – יש בעיה – לא תהיינה אלופות לקונפרנסים . אבל יהיה צדק ספורטיבי , ולא לברון שמשייט לו ללא מאמץ שנה אחר שנה לגמר. למזלו של לברון זה לא יקרה.
גיא
12 מאי 2016 08:45:23חחחחחחחחחחחחח
סן אנטוניו נגד (השאריות של) ממפיס וגולדן סטייט נגד יוסטון זה לא שיוט???
רן הנרגן
12 מאי 2016 09:02:34ממפיס זו לא דוגמא לכלום. הם היו בפליאוף בזכות ניצחונות שצברו לפני שהשחקנים המרכזיים נפצעו ומחליפים שהתעלו על עצמם בעונה הרגילה.
אם תבחן את הקבוצות שעלו לפליאוף מכל קונפרנס מול המקבילות שלהן מקומות 1 עד 5 במערב מנצחים את מקבילותיהן (מבלי לקחת בחשבון פציעות כפי שקרה לקליפרס).
גיא
12 מאי 2016 09:11:59ספקולציות. אני משאר שנחיה ונראה.
(ההימור שלי הוא שהקאבס לוקחים אליפות)
יוסטון, ממפיס, דאלאס – קבוצות בינוניות מינוס (כפי שהדרוג ההגנתי שלהם מראה)(ראה את התגובה שלי בהמשך)
פורטלנד – קבוצה צעירה עם המון פוטנציאל,
אבל עם הגנה בינונית מינוס (ומאזן "מרשים" של 15 – 15 נגד המזרח השנה)
הייט-אשברי
12 מאי 2016 10:04:55פורטלנד היא קבוצה אחרת מאז פגרת האולסטאר , כולל משחקים מול המזרח . תבדוק . אגב היא נתנה לקליבלנד מעל 30 הפרש בפורטלנד במשחק של העונה הרגילה.
מתן גילור
12 מאי 2016 08:47:22אני אתן לחוכמולוגים של המזרח לענות לך (מי שאלה לא יהיו). כשהדיון יכלול גם אנשים אחרים, אסביר למה הסיכוי שזה יקרה קלוש, בלי שום קשר לטיסות.
גיא
12 מאי 2016 08:51:04הייט, בבקשה תגבה את הטענות שלך בנתונים. כלשהם. משהו.
(העתקתי תגובה שרשמתי בדיון קודם)
כל כך הרבה מבלבלים את המוח על חולשת המזרח –
,אבל כשבודקים הלכה למעשה את חוזקן של הקבוצות שהגיעו לפלייאוף
(בדקתי את חוזקן של ההגנות של הקבוצות שהעפילו לפלייאוף. אבל רק במשחקים נגד הקונפרנס המערבי, כך שנמנע טיעון שהדירוג לא שיויוני בגלל "חולשה" של הקונפרנס המזרחי)
מגלים ש –
אטלנטה מקום 2, דטרויט מקום 5, אינדיאנה מקום 6, ההיט מקום 7, הסלטיקס מקום 8.
יוסטון במקום ה-14, דאלאס במקום ה-16, פורטלנד במקום ה-20, ממפיס במקום ה-26.
השנה, 2 הסיבובים הראשונים במערב – כמו טיול קליל בטיילת בפארק גולדן גייט ברידג'.
הייט-אשברי
12 מאי 2016 10:06:39ג"ס ללא סטף כמעט לכל אורך הסדרות . הקליפרס עפו בגלל הפציעות של פול וגריפין . הסיבוב השני במערב מאוד איכותי ואין טיילת בכלל .
סומסום
12 מאי 2016 08:58:22ג"ס – יוסטון (ג"ס)
ס"א – ממפיס (ס"א)
קליבלנד – דאלאס (קאבס)
טורונטו – פורטלנד (טורונטו)
אוקלהומה – דטרויט (אוקלהומה, לא בטוח)
קליפרס – אינדיאנה (קליפרס? והפציעות מה?)
מיאמי – שרלוט (מיאמי)
אטלנטה – בוסטון (אטלנטה)
סיבוב 2:
ג"ס – אטלנטה
ס"א – מיאמי
קליבלנד – קליפרס
טורונטו – אוקלהומה
סיבוב 3:
ג"ס – טורונטו/אוקלהומה
ס"א (?) – קליבלנד
אול אין אול, אני ממש לא משוכנע שזה מקשה על קליבלנד או נותן למערב איזשהי עדיפות, להיפך.
גם האמירה שפורטלנד טובה מכל קבוצה במזרח למעט הקאבס – יותר דיבור של אוהד שקבוצתו התקשתה (לא באמת) נגד פורטלנד, לא נתמכת בעובדות. פורטלנד היתה ניגפת בפני דטוריט בסדרה. דטרויט. בשני המשחקים העונה היא הובסה, פעמיים ב-2- פור. אז.
ואני לא מדבר על אטלנטה, מיאמי, טורונטו, בוסטון ואפילו אינדי ושיקגו. פורטלנד אחלה קבוצה, באמת – והיה לה צ'אנס טוב להיכנס לפלייאוף המזרח.
סומסום
12 מאי 2016 08:59:26פעמיים ב-20 פור, דאט איז.
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
12 מאי 2016 09:02:56דיבורים של אוהד דטרויט.
הקבוצה הדפוקה הזו עלתה לי ב בירה… סמיילי עצבני
סומסום
12 מאי 2016 09:06:37בחזרה 🙂
הייט-אשברי
12 מאי 2016 10:08:07זה היה גורם לקליבלנד להזיע לפחות בסיבוב השלישי !
סומסום
12 מאי 2016 09:02:38אני גם בעד פלייאוף פתוח, כל ה-16 בלי חלוקה לקונפרנסים, מסיבה נוספת – ייתן לנו סדרות מזרח-מערב שבחיים לא נקבל, קצת לרענן את המוכר. אבל יש בהצעה על המתכונת הנוכית משהו פגום – אתה לא יכול באמת לדרג קבוצות מכל הליגה, כאשר הן שיחקו באופן לא מאוזן מול כל קונפרנס. זה פשוט לא הגיוני. אם זו היתה ליגה רגילה לגמרי, אותו מספר משחקים בין כולן לכולן, אז כן, בטח.
עגל
12 מאי 2016 10:56:38גיא הדיבור של האשך יניב ואשברי לגבי המזרח נקבע לפי ההייטריות ללברון c'est tout