פריוויו למשחקי שישי/רועי ויינברג

עוד שישי, עוד 9 משחקים. המשחקים המעניינים כוללים מפגש בין דאלאס וגולדן סטייט, ואחד בין ממפיס וסן אנטוניו.

שימו לב שעברנו לשעון קיץ, ולכן כל המשחקים שעה אחת קדימה. השעה לפני כל משחק היא הנכונה.

*

2:00-וושינגטון וויזארדס (36-35)-מינסוטה טימברוולבס (48-23)

מצד אחד יש לנו את מינסוטה, שהבטיחה אי עלייה לפלייאוף וגמרה למעשה את העונה. בצד השני יש לנו את וושינגטון הלא יציבה, שנוטה בזמן האחרון לרצפי ניצחונות ורצפי הפסדים אחד אחרי השני, אבל נמצאת מרחק 2.5 משחקים מהפלייאוף. תאורטית הוויזארדס יכולים ליפול פה, אבל כקבוצה שרצה לפלייאוף יהיה מפתיע לראות אותה נופלת מול קבוצה שזרקה את העונה שלה לפח, שוב.

תחזית: הוויזארדס יעשו את המוטל עליהם, ותחזור למאזן של 50%. וושינגטון, בדו ספרתי.

*

2:30-דטרויט פיסטונס (34-38)-שרלוט הורנטס (30-41)

משחק פנטסטי בין 2 קבוצות מזרחיות שנמצאות בכושר מצויין. ההתקפה של שרלוט מדהימה, ובזמן האחרון גם הספסל בא לידי ביטוי, כשרואים את ג'רמי לין וג'רמי לאמב מנצלים את הספייס שיוצר הטריו של לי-באטום-ווילאמס, ומזינים אותם במסירות חכמות. כשמוסיפים לזה את מימד הפוסט-אפ שאל ג'פרסון מוסיף לפרקים, יש פה קבוצה עמוקה וחכמה מאוד, שתעשה הרבה בעיות בפלייאוף.

דטרויט בצד השני לא פראיירית, ונהנת מיתרונות דומים להתקפה של שרלוט, כשהיא מנצלת ביג מן דומיננטי בהרבה מקודי זלר, אנדרה דרומונד. הקבוצה עם 104.8 נקודות למשחק במרץ, וטוביאס האריס השתלב במהרה בקבוצה. הם כרגע עם 4 ניצחונות רצופים במקום השמיני במזרח, באחת השנים האיכותיות ביותר שלו. הם יוכלו להפתיע בבית, אבל זה יהיה מורכב. מה שבטוח, יהיה יופי של משחק.

תחזית: דרומונד שולט מתחת לסל עם 20-20, והניצחון של דטרויט.

*

3:00-אורלנדו מג'יק (42-29)-מיאמי היט (30-41)

אורלנדו בצלילה חופשית, והשילוב של ברנדון ג'ניגס לצד ויקטור אולאדיפו לא הצליח כמצופה. הקבוצה נראית רע ועם 4 ניצחונות ב-17 המשחקים האחרונים, והטרייד של טוביאס האריס רק פגע באורלנדו. הערב, בלי ארסן אליסאובה וניקולה ווצ'ביץ', כשאולאדיפו משחק פצוע, יהיה להם קשה להפתיע את מיאמי בדרבי הפלורידיאני.

הריצה המטורפת של מיאמי נחלשה, למרות שהקבוצה עדיין משחקת משחק התקפי אדיר, ועם 111 נקודות למשחק במרץ. הם חזק במירוץ למקום השלישי במזרח, שיכול לכלול אחרי הערב 4 קבוצות עם מאזן שווה (מיאמי, שרלוט ובוסטון), במידה ומיאמי ושרלוט ינצחו ואטלנטה תפסיד. מיאמי תעשה את זה.

תחזית: פערי האיכות גדולים מדי, והניצחון יהיה של מיאמי.

*

3:00-אטלנטה הוקס (30-42)-מילווקי באקס (42-30)

אטלנטה בכושר פנטסטי עם שילוב מרשים בין התקפה והגנה, ועם 8 ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים. קשה להזיז אותם מהמקום השלישי, ונראה שהם הצליחו לחפות על עזיבתו של דמאר קארול. השילוב של ת'אבו ספלושה וקריס האמפריס מהספסל עושה את שלו, וספלושה הוא איש המפתח של המשחק, כשישמור על הגריק פריק.

ניסוי הפוינט יאניס של מילווקי טיפה חורק, והקבוצה עם שלושה הפסדים ברציפות, ו-4 ב-5 המשחקים האחרונים, בהם הקבוצה קולעת 93 נקודות למשחק. הבעיה היא לא יאניס, שקולע 18 נקודות עם 7.6 אס' ו-7.8 ריב' במשחק, אלא מיעוט הכלים ההתקפיים שלצידו. זה משהו שמילווקי חייבת לפתח בשביל להצליח להגיע לפלייאוף, או בשביל להצליח מול אטלנטה.

תחזית: אנדטקומפו יהיה מצויין, אבל לא יספיק לבד, והניצחון נשאר באטלנטה.

*

3:00-יוסטון רוקטס (37-35)-טורונטו ראפטורס (22-48)

הראפטורס כבר הבטיחו פלייאוף, אבל הם רוצים יותר. הקנדים יודעים שהם מרחק 2 משחקים מקליבלנד, ועם 2 משחקים חסרים, מה שאומר שבמידה וטורונטו מנצחת את 2 המשחקים הפער יורד למשחק. כשמוסיפים לזה את העובדה שלראפטורס יש יתרון בשובר השיוויון, מה שאומר שבמידה והקבוצות יסיימו עם מאזן שווה הראפטורס ראשונים, המקום הראשון במזרח בהישג יד.

ביוסטון הסיפור שונה לגמרי, והקבוצה במלחמת הישרדות על הפלייאוף. הם עם מאזן שווה ליוטה, ויכולים לסיים בכל מקום במקומות 6-9. בשביל זה הם צריכים את הווארד והארדן בשיאם, ובעוד שהארדן בכושר מעולה בו הוא כל העונה, הווארד ושות' לא נראים כמו יוסטון שהגיעה לגמר המערב אשתקד, ולא נראה שהאפשרות שיראו את הפלייאוף מהבית מזיזה למישהו שם יותר מדי, מלבד מייקל ביזלי, שהגיע מהליגה הסינית ונותן 13.8 נקודות עם 4.8 ריב' ב-18 דקות בערב. הוא החתמת סוף עונה מעולה.

תחזית: הקבוצה שתרצה יותר תיקח את זה, ומדובר בטורונטו.

*

3:30-סן אנטוניו ספרס (11-60)-ממפיס גריזליס (31-41)

למרות רשימת פצועים שארוכה כאורך הגלות, ממפיס מראה הרבה לחימה ועם 2 ניצחונות ב-3 המשחקים האחרונים. סטפנסון, בארנס ורנדולף אדירים, ויחד עם כל ההחתמות החדשות שמהוות צוות מסייע של גארדים (פארמר, וובר, מקולום), הקבוצה יכולה לשמור על פער 4.5 המשחקים מהמקום השישי, ואולי אפילו לצמצם את פער 3.5 המשחקים מהקליפרס ולהגיע למקום הרביעי.

האם הם יצליחו לעצור את רצף הניצחונות העצום של הספרס בבית? לא. הם עושים 41-0, והיחידה שיכולה לעצור את זה, אולי, היא גולדן סטייט. לא ממפיס.

תחזית: העומק של הספרס ישפיע לטובה, והניצחון יהיה של סן אנטוניו, עם משחק גדול של טוני פארקר.

*

5:00-סקרמנטו קינגס (44-27)-פניקס סאנס (51-20)

משחק בין 2 קבוצות שלא יגיעו העונה לפלייאוף, ולא ישברו שיא שלילי כלשהו. למי אכפת?

סקרמנטו, ב-10.

*

5:30-גולדן סטייט ווריורס (7-64)-דאלאס מאבריקס (36-35)

גולדן סטייט נראו עייפים ומותשים פיזית ונפשית, והם עדיין כאלו, אבל החזרה של אנדרו בוגוט משפרת את המצב. החזרות העתידיות של אזילי ואנדרה איגודלה רק יעשו את זה טוב יותר עבורם, והם יכולים לשבור את השיא של שיקגו בולס הגדולה מכולן (או שהלייקרס הקבוצה הגדולה מכולן, את זה אתם תחליטו בגמר של אלוף האלופים).

בצד השני יש את דאלאס, לא בכושר טוב עם 8 הפסדים ב-10 המשחקים האחרונים, כשהיא איבדה את צ'נדלר פרסונס לשאר העונה. יהיה מעניין לראות איך הם יסתדרו מול הווריורס בפעם השנייה בשבועיים, כששבוע שעבר הניצחון היה של גולדן סטייט. אלא אם דיוויד לי יחליט לנקום בקבוצה שהעיפה אותו עם 40 נקודות ו-20 ריבאונדים, זה של הדאבס.

תחזית: גולדן סטייט תמשיך את רצף הניצחונות הביתיים.

*

5:30-לוס אנג'לס לייקרס (56-15)-דנבר נאגטס (42-30)

משחק ללא הגנות שמפגיש בין שני הרכזים הטובים ביותר שיצאו מדראפט 2015-דיאנג'לו ראסל ועמנואל מודיאי. אין הרבה חשיבות למשחק הזה, אבל התחושה שלי היא שהסיפור יגמר בניצחון של הלייקרס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. העומק של הספרס הערב הולך להיות דומה לזה של קובה גודינג ג'וניור בתפקיד או ג'יי סימפסון. קאווי, גרין, דיאו ומילס לא ישחקו.

    1. רק טוני, מאנו, סימונס, אנדרסון, מרטין, מילר בבק-קורט, ואולדריג', דאנקן, ווסט, בונר ומארינוביץ' בפרונט-קורט.

  2. יוסטון מפורקים לגמרי עם שלוש הפסדים רצופים וגישה של שחקנים בליגת העל בכדורגל לפני עונת הרחצה.
    קשה לי לראות אותם נכנסים לפלייאוף, ועדיף שלא יכנסו

  3. מעולה תודה.
    ביזלי באמת אחלה החתמה. כאילו התפקיד שלו בזמן (הקצר) שהארדן נח זה לזרוק מליון פעמים (ראשון בליגה בזריקות פר 36 דקות) והוא עושה את זה ביעילות מפתיעה.

  4. בדיוק כתבתי את יומן דנבר
    חושב שעם כל הכבוד לליקרס(בלי מג'יק חיים של מומי)
    דנבר תיקח את המשחק הזה.
    ראסל אמנם מתעלה על מודיאיי
    אבל במאץ' אפ הקבוצתי הנאגטס עולים על החבורה של סקוט

  5. משחק מהנה ביותר מתפתח בין וושינגטון למיני-סוטה. 62 ALL קצב של 120 נק. כ"א ואחד ז'אק לווין שרותח יותר מטראמפ שהראו לו את אשתו רוכבת על החציל של מומי

  6. שלושה המשחקים האחרונים (כולל הנוכחי שטרם נגמר)
    קליי לא מחטיא שלשות.
    רצף פסיכי ומדהים של אחוזים לא מהעולם הזה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט